دخول

عرض كامل الموضوع : السلسلة الثانية - انا و امي و حرمانها الجزء الثاني 21/04/2020


عطشان العسل
04-16-2020, 03:01 AM
لقراءة السلسلة الاولى من القصة تجدها في هذا الرابط

انا وامي وحرمانها السلسلة الاولى (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=457064)



السلسلة التانية لقصتي الحقيقية مع امي بعد تطور العلاقة جدا

بعد فترة طويلة من الجنس مع امي و حياتي تسير كما هي ، و تخرجت من الجامعة و قررت اخطب و اتجوز، خطيبتي اصبحت شرموطتي هي الآخرى لان الهرمونات وسخة اوي و انا غاوي وساخة مع النسوان و عرفت اجيب جليها معايا في طريقي منغير نيك...و قد اقتربنا اني افتحها وهي خطيبتي لاننا قربنا نتجوز، و مع تطور علاقتي بيها و الجنس معاها قولتلها على كل قصتي مع امي، بل و اصبحنا ٣ في هذة العلاقة، لما خطيبتي تيجي البيت و احنا لوحدنا انا و امي ونعمل جنس ثلاثي ،

الحكايات قادمة و كل يومين او تلاتة هكحيلكم جلسة بيني و خطيبتي من اول مرة لغاية اخر مرة، و تطورات الجنس مع امي و اشكاله الرهيبة و الجديدة معاها...

الجزء الاول ،

انا بقيت باشتغل بعد ما اتخرجت خلاص، و باشتغل في شركة ابويا و باخد يومين اجازة بس، اليومين بنامهم مقتول في بعض الاسابيع ش دايما يعني و بروح باقي الاسبوع اكتر من ١٢ ساعة في الشركة و في ايام ابات فيها...و فعلا بقالي كتير ماشوفتش سكس اصلا ولا في دماغي ولا قربت من امي و مش بشوفها كتير ولا بقعد في البيت غير علشان انام.... بس في اسبوع اجازة رسمي و كلنا انا و اخواتي في الشقة و ابويا فقط في الشغل لانها شركة خاصة بيروح اي يوم مافيش حاجة اسمها اجازة رسمية و امي بتنادي عليا اجيبلها حاجة و ادخل لها في المطبخ... لقيت امي بتبخ بقميص النوم الواسع الازرق و من تحت كلوت ازرق...انا حسيت ان الحياة رجعت لزبي تاني و قولتلها صوت واطي انتي غاوية وساخة وشرمطة بقا بالقميص اللي هيجنني دلوقتي ده؟ ضحكت بصوت واطي وقالت لو ليك فيه وريني هتعمل ايه، بصيت برا المطبخ حد واخد باله اني جوا انا و هي ولا لاء . كل واحد في اوضته و مع نفسه... رجعتلها و هي بضهرها قومت مديت ايدي جوا الكلوت من قدام وصوابعي على زنبورها طالع نازل قامت قالت بصوت خفيف هااااااح، فينك من زمااااان ورجعت دماغها لورا فومت بايسها من رقبتها قامت سابت اللي في ايديها و كأنها بتركز في اللي بعمله فيها، قومت مادد ايدي التانية جوا البنطلون و البوكسر و مطلع زبي منهم و هاتك يا دعك بسرعة و الايد التانية شغالة لسا على زنبورها من جوا الكلوت و بحك راس زبي و انا بدعكة في طيزها الكبيرة و هي كل ده بتتلوى مش عاوزة تعمل صوت عالي علشان محدش من اخواتي سمع و كانها خلاص مش قادرة تقف... قومت حسيت ان انا هجيبهم قولت لاء هسيبهم لوقت تاني على راحتنا اوي لان حاسس ان زبي جعان اوي و بطني من تحت حاسس انها مليانة لبن و بضانة بتاكلني عاوزة تتلحس من لسانها و راس زبي جمرة مولعة وحمرة اوي و متضخمة كأن بركان هينفجر لو جبتهم قولتلها بس كدا و سحبت ايدي من بطنها و دخلت زبي الحديد تاني البنطلون وقولتلها وقت تاني نكمل.... قامت رجعت فاقت على الكلام ده و لفت ضربتني قلم ابن كلب و بصوت واطي قالت بعد ما خليتني نار يابن اللبوة ... هنشوف بليل نتصرف نعملها في اوضتك النهاردة للن كدا مافهاش نوم و زقيتني و قالت اطلع بقا برا المطبخ خليني اهدى تاني و اكمل طبيخ ابوك زمانه جاي ... قومت ضحكت و ضربتها بالقلم زي اللي اديتهولي و قولتلها الليلة يا وسخة قومت ماسح ايدي على كلوتها من تحت بسرعة و خرجت من المطبخ جري اظبط نفسي الليلة ... قومت واخد دش و حالق زبي من الشعر و قلعت كل الهدوم و بقيت بشورت و تيشيرت بس طول اليوم لغاية ما جاء الليل و ابويا واخواتي على الساعة ٢ بعد الليل ناموا و امي كانت عاملة نفسها نايمة جنب ابويا و انا في اوضتي باتفرج على سكس بقالي ساعتين تقريبا بسخن نفسي منغير ما المس زبي نهائي و حاسس ان انا نار و هموت و اجيبهم بس مستحمل لاجل النيكة بتاعت امي... و لقيت الباب بيتفتح براحة بصيت بسرعة بقيت امي فرحت و قومت قافل الفيلم.. قالت خليه شغال .. سيبته شغال... وقفت ورايا وانا قاعد ع الكرسي زبي فاشخ الشورت قامت مدت ايدها جوا الشورت وطلعت زبي منه و الشورت وقت ع الارض قالت واحدة بواحدة ياكسمك زي ماعملت فيا في المطبخ الصبح... قومت رجعت دماغي لورا قامت واخدة شفايفي في شفايفها وبوسة طويلة و هي عمالة تدعك زبي براحة فوق وتحت و انا عنال ارفع وسطي و انزله مع حركة ايدها و ايدها التانية بتدعك كسها، و خلاص بقيت حاسس ان بضاني بتوجعني و بطني من تحت بتوجعني و زبي سخن اوي و بينتفخ اوي قولتلها هجيبهم اااااه بصوت واطي و بزوووووووم اوووووم قومت ناطر جامد على الكيبورد و على بطني و الارض و هي شغالة دعك مش عاوزة تسيبه و انا باتنطط على الكرسي و زبي بيحرقني و هي مش عاوزه تسيبه وازوق اديها و تقولي وحشتني اوي اوي اوي ومع كل (اوي) ترفع و تنزل عليه جامد و ايدها التانية شغالة دعك في زنبورها و سابت زبي و رفعت القميص و ركزت على كسها و قعدت على السرير قومت واخد لبن من على بطني على صوابعي و دعكت بيها كسها بعد ما شيلت ايديها من عليه و رجعت دماغها وضهرها لورا و بدأت تتأوه ااااااه و تتلوى تحت ايدي و ترفع و تنزل وسطها لقيت فجأه شلال squirt ضرب في صدري و بطني غرقت التيشيرت قلعته و هي نامت تعبانة بتنهج على السرير و السرير اصبح غرقان تحتها .... وزبي لسا صاحي منامش... قومت فتحت رجلها بأيدي و كسها ظهرلي ناعم و محمر رغم انه مش ابيض قشطة قنحاوي س مع الهيجان بيحمر شوية بسبب دفع الدم الجامد في المنطقة ديه، و دعكس بايدي على منطقة كسها كله بسرعة لغاية ما حسيت انها فاقت تاني قوما ماسك زبي بدون تفكير ورازعه في كسها لغاية البضان مالزقت على طيزها، قومت براحة بدات انيك و أهاتنا احنا الاتنين مكتومة علشان محدش يصحى و عمالين نزوم و احتا قافلين شفايفنا اوووووم اوووووم كل واحد فينا بيزوم و التاني يرد عليه و العرق مغرقنا و هي ماسكة بزازها و بتفعصهم و تعصر حلاماتها و انا عمال انيك و باصص للسقف و ايدي فاتحة رجليها و حاسس اني هجيبهم قومت زودت السرعة و هي فهمت كدا قامت مدت ايديها لزنبورها و بدات تدعك فيه جامد بسرعة علشان نجيب سوا و بقت بترفع و تنزل وسطها معايا و تضرب نفسها على بطنها من تحت حاسة انها هتجيب squirt تاني و بتدوس على بطنها من تحت علشان تجيب اسرع قومت انا جايب في كسها شلال لبن و هي رفعت بطنها من ع السرير جامد و نزلت جامد وقامت جايبة شلال ماية من كسها على بطني وانا زبي لسا جواها..... قومت رجعت لورا طلعت زبي منها وهو بينام و قعدت على الكرسي ارتاح و هي نامت زي ماهي تاني بتنهج و قالت وحشتني اوي اوي يامحمد تعالى في خضني ياواد.. قومت نايم عليها وزبي كان ارتخى و حضنتها و حضنتني....و فجأة فوقنا لقينا نفسنا نمنا على نفسنا في حضن بعض ملط بس خير اننا قومنا بعد ساعتين كان كله لسا نايم و الكومبيوتر لسا شغال على السكس قفلته و صحيتها قامت بسرعة اخدت دش و غيرت و راحت نامت جنب ابويا كأن محصلش حاجة و فضلت انا في للاوضة ملط لتاني يوم و الباب مقفول عليا و الاوضة متبهدلة و تاني يوم صحيت ظبطت الاوضة و خرجت افطر وبدات يوم جديد عادي......

الجزء التاني


بعد ما خطبت و احنا في الشهر التاني من الخطوبة، حيث بدأت قصتي الجنسية مع خطيبتي دون فض بكارتها..

اول يوم في يوم اخدت خطيبتي و نخرج يوم اجازتي استنيتها في العربية تحت البيت و نزلت ليا كانت لابسة جيبة فوق الركبة وقصيرة جدا و ضيقة جدا راسمة طيزها المدورة عليها و بلوزة واسعة نص كُم مفتوحة من الصدر مثلث وباين فاصل بزازها عريان و عيني ماتشالتش من عليها معجب بمنظرها السكسي ده و ركبت جنبي في العربية و قالتلي يلا نروح نتغدى قولتلها نتغدى و نخلص نقعد في العربية بتاعتي براحتنا نتكلم لآخر اليوم..قالت ماشي، روحنا اتغدينا و ركبنا العربية و بقينا نلف شوية بيها لغاية ما دخلت جنينة عامة بالعربية و ركنت في النص وكانت الساعة ٩ بليل تقريبا س مافيش حد في الجنينة خلاص و بدانا نفتح مواضيع ونتكلم و انا ايدي عمالة تروح كل شوية تخبط في فخادها العريانة وهي كانها مش واخدة بالعا او بتتجاهل كأن مش قصدي و شوية وانا بتكلم و بشاور بأيدي في اي اتجاه المس صدرها العريان و تتكرر لغاية ما قربت منها شوية بصدري و قولتلها ما تجيبي بوسة، ضحكت وقالت اتلم، لاء مش هديك، قولتلها انا عارف ماهونش عليكي اشوف الشفايف الحلوة ديه وماخدش منها بوسة ، ضحكت و قالت لاء تهون و اسكت بقا ، مديت ايدي لشعرها وقربت دماغها بسرعة و خطفت بوسة سريعة خبطني على رجلي وقالت اتلم بقا، قولتلها مش هتلم انتي هتتباسي عافية بقا وضحكنا سوا، و قربت منها اكتر و قربت شفايفي اتحاوبت معايا و اخدنا بوسة طويلة و بنلعب بلسان بعض في البوسة و ايدي اتمدت على فخادها من جوا وبحسس عليها، وهي مندمجة مع البوسة بس بتحاول تشيل ايدي.. وانا اشيلها احطها تاني لغاية ما سابت نفسها و شيلت بؤي من على شفايفها و قولتلها انتي سخنة ، ما تيجي ابرد نارك، قالت قصدك ايه، لاء مش موافقة و بطل سفالة يامحمد و ماتخليهاش توسع منك... قولتلها احنا مش هنعمل حاجة كبيرة اوي، انا هبرد نارك اللي ولعت في البوسة، قالت هتعمل ايه، قولتلها سيبي نفسك خالص ، و مديت ايدي لفخادها من تحت الجيبة القصيرة و وصلت للوراك و بحسس طالع نازل وهي بتتفرج و بتدوس على شفافها من الاثارة، و ايدي التانية بدات احركها على شعرها من ورا و ودانها و ايدي راحت للكلوت بتاعها لقيتها اتنفضت انتفاصة خفيفة كدا وعاوزة تبعد ايدي ، قولتلها هشششش بهدوووء ، بصوت خفيف يلائم الاثارة و الجو، و بدات احرك صوابعي طالع نازل على الكلوت اللي بقى مبلول من كسها و هي بتتنهد و رجعت راسها لورا ، و ايدي التانية بدات ادعك على زبي اللي شد من فوق البنطلون، وهي عمالة تتنهد و انا قومت رايح بايس رقبتها و شفايفها و صدرها العريان و بسرعة شيلت ايدي من على كسها و قومت شادد فردة بزها اليمين ن السنتيانة طلعتها برا والخلمة ظهرت .. فاقت و قالت ايه ده و حاولت تدخل بزها جوا مسكت ايديها وكتفتها لورا وقولتلها اسكتي شوية ديه متعة هتقولي لاء؟... و سابت نفسها قومت اخدت حلمة بزها اللي ظهرت في بوئي لقيتها اتنهدت و رحعت راسة ورا و صدرها ارتفع لفوق و نزل لتحت تاني و رجعت ادعك على الكلوت بصوابعي و هي بتتلوى تحتي .. قومت فردت الكرسي بتاعها و بتاعي في العربية و بقى زي السرير ، و قفلت العربية خالص والدنيا ضلمة .. قومت فاكك البنطلون بايدي الفاصية و مطلع زبي برا وهو حديد وشادد بصت عليا و كانت هتسرخ حطيت ايدي على بؤها و قومت من على الكرسي و اخدت زبي جنب وشها قولتلها الحسيه شوية زي ما انا بريحك عمالة تزوم وتهز دماغها لاء وانا قافل بؤها ايدي قومت داعك زبي قدام عنيها و نزلت منه قطرة مزي فتحت بؤها و مسحت النقطة جوا بؤها و سيبتها ورجعت للكرسي بتاعي و ايدي اتمدت على كلوتها تاني و هي لسا نايمة على الكرسي بتاعها وبزها لسا طالع برا .. قولتلها احنا هنا النهاردة للمتعة .. ننجز الليلة و ساعديني بقا علشان الفرصة حلوة وماتضيعش.... قومت قلبت رجلي الناحية التانية و دماغي ناحية الدركسيون و فكيت البنطلون و البوكسر و زبي وبضاني ظهروا واضحين قدام عنيها بالظبط و دماغي قدام رجليها .. قومت مسكت الجيبة شدتها لفوق علر وسطها ظهر الكلوت كامل قدامي اسود شفاف ازاحتة بصوابعي على الجنب و دخلت دماغي بين رجليها لقيتها رفعت وسطها جامد واتنهدت تنهيدة عالية و قالت ااااااه. بلاش يامحمد اممممم قولتلها و زبي ده هيتساب كدا؟ .. امسكيه و الحسي الراس بس حتى ريحيه زي ما بريحك... و دخلت دماغي تاني على كسها وكنلت لحس في زنبورها و شفايف كسها و فحأة لقيتها مسكت زبي و بدات تمد لسانها على خرم الزب تمسح نقطة المزي من عليه و تبوس الراس بخفة و تمد لسانها و تلحس الراس بلسانها و انا شغال على كسها بصوابعي بلساني مش عاوز اسيبه و اثناء ده هي قالت اه اه اه كسي يامحمد .. ابعد ابعد . و ارتعشت و ارتخت على الكرسي .رجعت الكلوت مكانه زي ما كان و قومت مسكت زبي وخبطت بيه على وشها و امسحه في وشها واقولها دوري انا بقا ... يلا الحسي .. مسكت زبي و بدات تلحس الراس وانا اضغط زبي في بؤها لغاية نا الراس دخلت و هي بتمصها و انا كأني بنيك علشان تاخد زبي كله في بؤها تمصه كله.... و واحدة واحدة بدات تمص زبي كله و انا عمال اقول ااااااه هااااااح و العب في بضاني من تحت بايدي وحاسس اني هجيبهم قومت مسكت مناديل بسرعة و جبتهم في المنديل و رميته برا العربية... وعدلنا عدومنا و العربية و شغلت الماتور و رجعتها البيت على ١ الصبح كدا وهي نازلة من العربية قولتلها وحياة امك لتتكرر و طالما ناويين نتجوز يبقى انتي بتاعتي ضحكت وقالت هنشوف ياخويا .. و خرجت من العربية و طلعت البيت و روحت انا نمت على طول علشان شغل الصبح بدري...

معلم جامد
04-16-2020, 08:57 AM
عودا حميدا لمبدعنا
ننتظر جديدك بشوق

شوفوني
04-16-2020, 09:25 AM
تم اضافة لينكات الربط بين السلسلتين

امنيات التوفيق

mrla1000
04-16-2020, 04:43 PM
سلسله جديد ممتعه يامبدع

james10
04-16-2020, 09:43 PM
عاش يسطا اكتر حاجه جامده في القصه ان امك squirter دي لواحدها حكايه

ضيفالزبي
04-17-2020, 10:03 AM
عايز انيكها على موقع يوتيوب اليوم

معلم جامد
04-21-2020, 09:02 AM
ننتظر جديدك بشوق فلا تحرمنا منه

شوفوني
04-21-2020, 10:39 AM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة للجميع

Squall Leonhart
05-13-2020, 11:28 AM
في انتظار التكملة

Hatem Moaz
05-31-2020, 03:48 PM
جاااااامدة

dcop
06-02-2020, 07:26 AM
حلو جدا استمرر

vivid
06-06-2020, 01:17 AM
بداية حلوة استمر

زوبر جاهز
06-26-2020, 09:03 PM
احوووووووووووووووووووو

محمد العنتيل 22
09-26-2020, 10:56 AM
👍💞💞💞💞💞 عاش كمل



قصتی انا وحبیبتی سگسبنات من السودان الشمالي شراميط بيتناكوsite:landsmb.ru "بابا"قصص سكس شيميل متعهسكس كسي يمعالي حسي/archive/index.php/t-220760.htmlقصص جنسية مصرية مثيرة منتديات نسوانجىصور ازبار وقصص سكس لواطبعبصينى ستو هنامقصص جسيه يميه محارمقصص صور نيك الدله الارشيف/showthread.php?t=67664&page=2قصص سكس سحاق محارم عربياتصور بنات تحب ازب اصناعي متحركه جنسي صريح/archive/index.php/t-517171.htmlريمون قصص نيك نسوانجي site:landsmb.ruسكس بنات عشار برنو عربي قًصّصّ نَيَكِ نَسِوَنَجْيَقصص جنسيه اهات واثارهقصص شيميلصورسكسي عدروبصور سكس جيش امريكيعشق صغيرات قصص سكس صور سكس ولد وصحبته في الجامعه قعدت على ايري وفات بكسهاتعبانه اوي محتاجه نيكومسكتني امي وخالتي قصص شواذ نسوانجيسكس اليتيمة عرب/archive/index.php/t-476827.htmlقصص سحاق اشفطي زنبوري site:landsmb.ruقصص سكس امه الخالق site:foto-randewu.ruاغتصبت جارتي بنص طيزا وكسا قصصقصة محارم جديده الست ام بتاع كبير امامي فشخفيلم سكسي نيك حتة بياتيافلام سكس كروب طويلقصص سكس الممرضة الهايجه site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-278306.htmlسكس ياباني قزف متكررقصص مصوره تحك كسهاانا وامهات اصحابي السلسله الاولى قصص سكس/archive/index.php/t-145693.htmlقصص سكس ذلني الفحلقصص نيك الحموات الارشيفقصص نيك محارم ارشيف30خبرة نيك كوينيةاغاني نكب شدنبكقصة انيك خالتي تمثل نائمهقصص سكس ام صديقي اه كمان/archive/index.php/t-417698.html/archive/index.php/t-168015.htmlقفشت امي بحضن خاليقصص متسلسه زوجتي صاحبي ونيك نسوانجي/archive/index.php/t-524921.htmlنيك رومنسي وحنون بين الانميقصةنيك في المخزنسكس طيزسمين لوطيروحنا فرح فى الارياف انا و جوزى البنوتى اتفشخنا نياكةنيك في السودان الجدادقصص سكس اختي القطه نرمين site:landsmb.ruناكني بالسرفيسسكس جارتي ومعلمتيسكس اغتصاب زوجته منالعصابه امام زوجهاقنص في اماكن عامة xnxxقصص سكس ام ترج للخلفسكس نيك بنت يمنعها في طيزها وشفايفهاطيز جوزى المربربة بلاعة ازبار الفحولقصص سكس لواط مصور شيملقصص سحاق متسلسله أم ندىقصص سكس سهام علي الجزء الثانيxxxسكس.مدام.املأفلأم.سكس.برأزيليtestingامراة تحكي تخيلاتها الجنسيةسكس.ديوس.مامامنال/archive/index.php/t-439215.htmlخول خدام للهانمقصص سكس متزوجات سكر وا وسكيقصص سكس نسوانجي الكمبيوتر