a7asexy
01-05-2016, 03:24 PM
صدمتي في أخويه
الجزء الاول
ازيكم يا شباب ويا بنات بقالي فتره مكتبتش قصه في المنتدي لأني مشغول في الترجمه بس النهارده راجع بقصه مثيره من وحي خيالي اتمنى تعجبكم
كنا اسره مكونه من 5 افراد بعد ما توفى ابي اصبحت الاسره مكونه من انا واخواتي البنات الاتنين واخي وامي
انا كرلس 21 سنه , نرمين 21 سنه , بطرس 24 سنه , مريم 24 سنه , امي مريم 44 سنه
طبعا اللي ركز شويه هيلاحظ ان احنا توائم ابويه كان بيحب امي اويه علشان كده سمى اول بنت جت على اسمها
نبدأ
انا كرلس 21 سنه في كلية صيدله واختي نرمين معايا في نفس الكليه اما اختي الكبرى مريم خلصت كلية تجاره ومخطوبه دلوقتي وبطرس اخويه كان فاشل في التعليم وابويه ملقاش فايده منه فخرجه من التعليم وخلاه يشتغل معاه في شركة صغيره كده بتاعت واحد صحبه راجل كده عنده 50 سنه انا كنت فاكره محترم في الاول لغاية محصلة الصدمه
انا واختي نرمين كنا مع بعض في كل حاجه في المدرسه وفي الجامعه ونخرج مع بعض ونتكلم مع بعض اسررنا كلها مع بعض محدش يقدر يفرقنا عن بعض حتى حصلة اكتر من مره من ناس صحابنا انهم يقولوي ويقولوها ده بيقولي عليكي كذا دية بتقول عليك كذا ومحدش فينا بيصدق لأن كل حاجه بنقولها لبعض لدرجه ان احنا بنفهم بعض من غير ما نتكلم لو عطشان اختي تجبلي مياه من غير حتى ما اقولها لو زعلانه اكلمها واعرف هي زعلانه من اه حتى من غير هي ما تقول.
وفي يوم رجعنا من الكليه وروحت هي وانا فضلت مع اصحابي شويه وطلعت بدأت اخلع هدومي واخد هدوم علشان استحمى في الحمام التاني لأن اختي بتستحمى في الحمام الاول ولسا يدوب هخرج لأيت اختي خارجه عريانه من الحمام وشعرها سايب وعنيها بتلألأ وقفلت الباب طبعا وانا وهي عريانين ملط زبري وقف حديد نسيت اقلكم انه 21 سم وعرض 5سم لقيت عنيها مش عايزه تتحرك من عليه وانا عيني بتروح على كل شبر في جسمها من بزازها اففففففف الكبيره دية والحلمات الوردي لوسطها لو لكسسسسسسهااااا اللي منتوف مفيهوش غير كام شعرايه متظبطين ومخليين شكله عايز يتاكل اكل لمدة 10 دقائق وقفين وجسمنا بدأ يسخن وسمعنا صوت الباب بتاع الشقه بيتفتح لمينا نفسنا وخرجت انا بسرعه دخلت الحمام واختي قفلت ورايا الباب ومن ساعتها بدأت افكر فيها بفكر تاني خالص كانت اختي مخبيه الكلام ده كله فين عينيها را نضاره وجسمها ورا لبس مخبيه حاجه لا تصدق ولا يستحمله بشر
وفي يوم كنا قاعدين مع بعض في الغرفه والباقيين نايمين وانا وهي بصيين لبعض وساكتين غير العادي بتاعنا رغاييين حتى الاسره لحظت ده عليانا فلأتني انا وهي في نفس واحد بقولك اه وضحكنا وقلتلها قولي قالتلي لأ انت الاول في الاخر قالتلي كرلس احنا اخوات وعمرنا مخبينا عن بعض حاجه قلتلها اه وبعدين قالتلي انت ليه ساكت كده ومبقتش تكلمني زي الاول هو انت في حاجه زعلتك مني قلتلها لأ حنرمين حبيبتي انا فاكر انك انتي اللي زعلانه مني علشان يوم اللي انتي عرفاه فضلت ساكته شويه قلتلها اديكي زعلانه اهو قالت لأ ابدا انا بس كنت اسمع عن الزبر من صحباتي اللي بيتفرجو على افلام السكس ومكنتش اتوقع انه بالحجم ده وانت ازاي بيدخل في بنطلونك اساسا قلتلها طب وانتي ليه خافيه الجمال ده كله ورا النضاره وشيلت النضاره من عينيها و الجسم الجامد ده ورا اللبس بتاعك وصدرك ده ازاي بتخليه يخش جوه الهدوم سكتنا شويه و قلتلها انا عايز اكلم معاكي بصراحه وكلامي ماسكو بقالي فتره كبيره قال قول قلتلها قومي اخلعي هدومك قالتلي ليه انت بتقول اه قلتلها جايبلك لبس يبينلك انتي اد اه جميله ( كنت انا بقالي فتره كبيره بقى بتفرج على سكس وانواع اللبس اللي يظهر المفاتن...إلخ) ولبسته كنت جايبلها سنتيان يبرز الحلمهات ويخلي الصدر ملهوش حل وكلوت فتله وفيزون وكام طقم تاني لبستهم واتهبلت مصدقتش ان هي دية نرمين ولا انا حتى
وجيت من وراها زبري كان واقف وهي لابسه الفيزون وانا لابس الشورت بس وزبري دخل بين فلقتي طيزها وروحت ماسك بزازها كأني بعدل السنتيان بتاعها واي حجه وبدأت احك زبري فوق وتحت بين الفلقتين واللي ساعدني ان الفيزون طبعا عرفينه والكلوت الفتله داخلين بين الفلقتين و حسيت انها سكته خالص ومستجيبه واهات صوتها خافت بتخرج منها وروحت عادلها وبوستها بوسها طويله شويه وروحت شايلها ومنيمها على السرير وبنمت عليها وبدأت ابوس في كل ختى في جسمها اممممم وهي مستسلمه خالص لأني عارف ان هي ملهاش تجارب قبل كده وان المتعه الجنسيه ليها اول مره فمش قادره تقاوم وبدأت اخلعها البدي وعض صدرها وحلمتها من فوق السنتيان وامسكهم واضغط بأيدي جامده عليهم وروحت قلعتها السنتيان وبدأت امص في حلماتها وادعك واقفش وهي تتأوه من الذه وابوس فيها وارجع لبزازها وروحت نازل وحده وحده بلساني على بطنها والف بلساني حولين سرتها شويه لغاية منزلت لكسها اللي نفسي فيه من ساعت ما شوفته وشيلت الفيزون ودخلت الفتله بتاعت الكلوت بين شفرات كسها والعب بصباعي وادخله بحذر علان مفضش بكراتها امصمص واعضعض في بظرها بدأت اهاتاااااااااااا تعلى اه اه اه اه اه اه وبدأت تشد في اللحاف وتعض فيه ورحت شايل الكلوت وفاتح رجليها على الاخر وبدأت احط مش لساني حطيتي وشي كله في كسها عسلها بدأ ينزل وانا اشرب فيه بنهم ومش قادر وماسك زبري العب فيه لقيتها شدتني ونيمتني على السرير وقلعتني البوكسر وبدأت تمص في زبري جامد مكنتش محترفه في الاول بس شويه ولقيتها بتمص بإحتراف ولا كأنها شرموطه درجه اولى وبدأت تمص جامده وتلحس رأس زبري اللي خلاني انا اللي بعض في اللحاف وتمص بضاني
وروحت خليتها تاخد وضعية الكلب وبدأت احط كريم على زبري ودهنت بيه خرم طيزها ومن جوه وبدأت ادخل زبري وحده وحده وبدأت تتوجع وتتألم أه اه اه اه خرجه كرلس مش قادره وانا اقولها متخفيش حبيبتي هو بس في الاول بعد كده هتتمتعي وبدأت ادخل واثبت زبري ادخل واثبت لغايه روحت مدخل مره واحده راحت عضه جامد في االحاف وخرجت منها صرخه بس مكتومه قويه جدا لو كانت خرجت صح كانت سمعت الشارع كله وبدأت انيك انيك وانيك وهي ا ه اه اه اه اه اه حبيبي اسرع اللي كانت من شويه بتقول خرجه بقت تقول اسرع اسرع وانا بدخل وبلعب في كسها شويه وهي تلعب شويه وشويه ورحت نايم على ظهري وركبت هي فوق زبري وبدأت تتنطط وانا العب في بزازاه ونزلت بصدرها عليا وبدأت امص في بزازها وابوس فيها لغاية مأربت اجيب وجبت جوه طيزها قالتلي يااااااااااااااااااااااااه احساس جمييييييل جدا وانا طول ما بنيك فيها هي بتطلع في صرخات واهات بس بصوت واطي علشان محدش يصحى ونتفضح وبعد كده دخلنا مع بعض نستحمى وانا احميها واحمي كسها البارز ده وهي تحمي زبري وبوس وتقطيع شفاياف وخدتها واححده نيكه حلوه جوه الحمام وخرجنا فضلنا اعدين شويه وسألتها انتي عرفتي المص منين قالتلي يوم ما كنا عراينيين قدام بعض بدأت اتفرج على افلام كسك واشوف بيعملو اه زي ما انت اتفرجت على افلام سكس وروحنا قفلنا الباب بالمفتاح ونمنا عريانين وحطيت زبري في طيزها ونمنا
وبعد كده بدأت انا وهي لما ميكنش بس في حد في البيت ابدأ انيك فيها وبدأت هي تلبس لبس يبين جسمها وخلعت النضاره وحطت عدسات لاصقه وانا بدأت اتشيك والبس لبس يبين عضلاتي انا كمان وفي مره ناس حولت تتحرش بأختي من بره الجامعه عملت معاهم الواج انا واصحابي وخصوصا اني بقيت من ضمن شلة العضلات في الجامعه ومكنش عندنا اصدقاء كتير بقينا احنا اللي يجولنا علشان يصحبونا
التكمله في الجزء اللي جاي اللي هتبدأ صدمتي فيه انا واختي نرمين يا ريت التعليقات علشان اشوف كده هكمل باقي القصه ولا لأ
سلام
الجزء الاول
ازيكم يا شباب ويا بنات بقالي فتره مكتبتش قصه في المنتدي لأني مشغول في الترجمه بس النهارده راجع بقصه مثيره من وحي خيالي اتمنى تعجبكم
كنا اسره مكونه من 5 افراد بعد ما توفى ابي اصبحت الاسره مكونه من انا واخواتي البنات الاتنين واخي وامي
انا كرلس 21 سنه , نرمين 21 سنه , بطرس 24 سنه , مريم 24 سنه , امي مريم 44 سنه
طبعا اللي ركز شويه هيلاحظ ان احنا توائم ابويه كان بيحب امي اويه علشان كده سمى اول بنت جت على اسمها
نبدأ
انا كرلس 21 سنه في كلية صيدله واختي نرمين معايا في نفس الكليه اما اختي الكبرى مريم خلصت كلية تجاره ومخطوبه دلوقتي وبطرس اخويه كان فاشل في التعليم وابويه ملقاش فايده منه فخرجه من التعليم وخلاه يشتغل معاه في شركة صغيره كده بتاعت واحد صحبه راجل كده عنده 50 سنه انا كنت فاكره محترم في الاول لغاية محصلة الصدمه
انا واختي نرمين كنا مع بعض في كل حاجه في المدرسه وفي الجامعه ونخرج مع بعض ونتكلم مع بعض اسررنا كلها مع بعض محدش يقدر يفرقنا عن بعض حتى حصلة اكتر من مره من ناس صحابنا انهم يقولوي ويقولوها ده بيقولي عليكي كذا دية بتقول عليك كذا ومحدش فينا بيصدق لأن كل حاجه بنقولها لبعض لدرجه ان احنا بنفهم بعض من غير ما نتكلم لو عطشان اختي تجبلي مياه من غير حتى ما اقولها لو زعلانه اكلمها واعرف هي زعلانه من اه حتى من غير هي ما تقول.
وفي يوم رجعنا من الكليه وروحت هي وانا فضلت مع اصحابي شويه وطلعت بدأت اخلع هدومي واخد هدوم علشان استحمى في الحمام التاني لأن اختي بتستحمى في الحمام الاول ولسا يدوب هخرج لأيت اختي خارجه عريانه من الحمام وشعرها سايب وعنيها بتلألأ وقفلت الباب طبعا وانا وهي عريانين ملط زبري وقف حديد نسيت اقلكم انه 21 سم وعرض 5سم لقيت عنيها مش عايزه تتحرك من عليه وانا عيني بتروح على كل شبر في جسمها من بزازها اففففففف الكبيره دية والحلمات الوردي لوسطها لو لكسسسسسسهااااا اللي منتوف مفيهوش غير كام شعرايه متظبطين ومخليين شكله عايز يتاكل اكل لمدة 10 دقائق وقفين وجسمنا بدأ يسخن وسمعنا صوت الباب بتاع الشقه بيتفتح لمينا نفسنا وخرجت انا بسرعه دخلت الحمام واختي قفلت ورايا الباب ومن ساعتها بدأت افكر فيها بفكر تاني خالص كانت اختي مخبيه الكلام ده كله فين عينيها را نضاره وجسمها ورا لبس مخبيه حاجه لا تصدق ولا يستحمله بشر
وفي يوم كنا قاعدين مع بعض في الغرفه والباقيين نايمين وانا وهي بصيين لبعض وساكتين غير العادي بتاعنا رغاييين حتى الاسره لحظت ده عليانا فلأتني انا وهي في نفس واحد بقولك اه وضحكنا وقلتلها قولي قالتلي لأ انت الاول في الاخر قالتلي كرلس احنا اخوات وعمرنا مخبينا عن بعض حاجه قلتلها اه وبعدين قالتلي انت ليه ساكت كده ومبقتش تكلمني زي الاول هو انت في حاجه زعلتك مني قلتلها لأ حنرمين حبيبتي انا فاكر انك انتي اللي زعلانه مني علشان يوم اللي انتي عرفاه فضلت ساكته شويه قلتلها اديكي زعلانه اهو قالت لأ ابدا انا بس كنت اسمع عن الزبر من صحباتي اللي بيتفرجو على افلام السكس ومكنتش اتوقع انه بالحجم ده وانت ازاي بيدخل في بنطلونك اساسا قلتلها طب وانتي ليه خافيه الجمال ده كله ورا النضاره وشيلت النضاره من عينيها و الجسم الجامد ده ورا اللبس بتاعك وصدرك ده ازاي بتخليه يخش جوه الهدوم سكتنا شويه و قلتلها انا عايز اكلم معاكي بصراحه وكلامي ماسكو بقالي فتره كبيره قال قول قلتلها قومي اخلعي هدومك قالتلي ليه انت بتقول اه قلتلها جايبلك لبس يبينلك انتي اد اه جميله ( كنت انا بقالي فتره كبيره بقى بتفرج على سكس وانواع اللبس اللي يظهر المفاتن...إلخ) ولبسته كنت جايبلها سنتيان يبرز الحلمهات ويخلي الصدر ملهوش حل وكلوت فتله وفيزون وكام طقم تاني لبستهم واتهبلت مصدقتش ان هي دية نرمين ولا انا حتى
وجيت من وراها زبري كان واقف وهي لابسه الفيزون وانا لابس الشورت بس وزبري دخل بين فلقتي طيزها وروحت ماسك بزازها كأني بعدل السنتيان بتاعها واي حجه وبدأت احك زبري فوق وتحت بين الفلقتين واللي ساعدني ان الفيزون طبعا عرفينه والكلوت الفتله داخلين بين الفلقتين و حسيت انها سكته خالص ومستجيبه واهات صوتها خافت بتخرج منها وروحت عادلها وبوستها بوسها طويله شويه وروحت شايلها ومنيمها على السرير وبنمت عليها وبدأت ابوس في كل ختى في جسمها اممممم وهي مستسلمه خالص لأني عارف ان هي ملهاش تجارب قبل كده وان المتعه الجنسيه ليها اول مره فمش قادره تقاوم وبدأت اخلعها البدي وعض صدرها وحلمتها من فوق السنتيان وامسكهم واضغط بأيدي جامده عليهم وروحت قلعتها السنتيان وبدأت امص في حلماتها وادعك واقفش وهي تتأوه من الذه وابوس فيها وارجع لبزازها وروحت نازل وحده وحده بلساني على بطنها والف بلساني حولين سرتها شويه لغاية منزلت لكسها اللي نفسي فيه من ساعت ما شوفته وشيلت الفيزون ودخلت الفتله بتاعت الكلوت بين شفرات كسها والعب بصباعي وادخله بحذر علان مفضش بكراتها امصمص واعضعض في بظرها بدأت اهاتاااااااااااا تعلى اه اه اه اه اه اه وبدأت تشد في اللحاف وتعض فيه ورحت شايل الكلوت وفاتح رجليها على الاخر وبدأت احط مش لساني حطيتي وشي كله في كسها عسلها بدأ ينزل وانا اشرب فيه بنهم ومش قادر وماسك زبري العب فيه لقيتها شدتني ونيمتني على السرير وقلعتني البوكسر وبدأت تمص في زبري جامد مكنتش محترفه في الاول بس شويه ولقيتها بتمص بإحتراف ولا كأنها شرموطه درجه اولى وبدأت تمص جامده وتلحس رأس زبري اللي خلاني انا اللي بعض في اللحاف وتمص بضاني
وروحت خليتها تاخد وضعية الكلب وبدأت احط كريم على زبري ودهنت بيه خرم طيزها ومن جوه وبدأت ادخل زبري وحده وحده وبدأت تتوجع وتتألم أه اه اه اه خرجه كرلس مش قادره وانا اقولها متخفيش حبيبتي هو بس في الاول بعد كده هتتمتعي وبدأت ادخل واثبت زبري ادخل واثبت لغايه روحت مدخل مره واحده راحت عضه جامد في االحاف وخرجت منها صرخه بس مكتومه قويه جدا لو كانت خرجت صح كانت سمعت الشارع كله وبدأت انيك انيك وانيك وهي ا ه اه اه اه اه اه حبيبي اسرع اللي كانت من شويه بتقول خرجه بقت تقول اسرع اسرع وانا بدخل وبلعب في كسها شويه وهي تلعب شويه وشويه ورحت نايم على ظهري وركبت هي فوق زبري وبدأت تتنطط وانا العب في بزازاه ونزلت بصدرها عليا وبدأت امص في بزازها وابوس فيها لغاية مأربت اجيب وجبت جوه طيزها قالتلي يااااااااااااااااااااااااه احساس جمييييييل جدا وانا طول ما بنيك فيها هي بتطلع في صرخات واهات بس بصوت واطي علشان محدش يصحى ونتفضح وبعد كده دخلنا مع بعض نستحمى وانا احميها واحمي كسها البارز ده وهي تحمي زبري وبوس وتقطيع شفاياف وخدتها واححده نيكه حلوه جوه الحمام وخرجنا فضلنا اعدين شويه وسألتها انتي عرفتي المص منين قالتلي يوم ما كنا عراينيين قدام بعض بدأت اتفرج على افلام كسك واشوف بيعملو اه زي ما انت اتفرجت على افلام سكس وروحنا قفلنا الباب بالمفتاح ونمنا عريانين وحطيت زبري في طيزها ونمنا
وبعد كده بدأت انا وهي لما ميكنش بس في حد في البيت ابدأ انيك فيها وبدأت هي تلبس لبس يبين جسمها وخلعت النضاره وحطت عدسات لاصقه وانا بدأت اتشيك والبس لبس يبين عضلاتي انا كمان وفي مره ناس حولت تتحرش بأختي من بره الجامعه عملت معاهم الواج انا واصحابي وخصوصا اني بقيت من ضمن شلة العضلات في الجامعه ومكنش عندنا اصدقاء كتير بقينا احنا اللي يجولنا علشان يصحبونا
التكمله في الجزء اللي جاي اللي هتبدأ صدمتي فيه انا واختي نرمين يا ريت التعليقات علشان اشوف كده هكمل باقي القصه ولا لأ
سلام