دخول

عرض كامل الموضوع : جارتي اعجبت بقارق السن وكل يوم وهيه راجعة تحب تتناك . القاهرة


rohelroh
12-10-2015, 10:50 PM
أجمل حاجة فى الدنيا المعاشرة والاحساس والثقة وبعدهم الحب والجنس . هذه قصة واقعية حدثت لى فى القاهرة . انا انسان بسيط اعيش فى القاهرة لوحدى متزوج ولكنى لظروف عملى اعيش بمفردى فى القاهرة . عرفتها من النت من موقع دردشة عربى من حوالى 9 سنين وكنت نراسل بعض ولم اعرف سنها الا بعد حوالى سنة ونصف من تعارفنا وبدأت احبها بصدق لانى وجدت نفسى عندها حاجة كبيرة جدا لما عرفت اننى اول من يعرف نتيجة الثانوية العامة ولاول مرة اعرف سنها الحقيقى لانى لااحب اسال اى انسانة تكلمنى على خصوصياتها . المهم كانت عايشة فى الخارج فى دولة عربية الامارات وهى مصرية ولكن لظروف اهلها وعملهم كانت تدرس هناك . وفى يوم وجدتها حضرت الى القاهرة للالتحاق بسنة اولى جامعة وكلمتنى بالتلفون وقالتلى لازم اشوفك كانت اول مرة حتشوفنى ولكن رغم فارق السن مكنتش قلقان ابدا الا من انها تفقد الثقة فى شخصى لو حدث منى اى شىء وكنت حريص جدا . كانت قبل ماتخرج الى الجامعة تكلمنى وبعد خروجها تكلمنى حسيت انى مسئول عنها وثقتها فى شخصى كانت بتزيدنى حرص وحب وخوف عليها . وصممت ان تشوفنى مكنتش قلقان من فارق السن لانى كنت صريح جدا كنت وقتها حوالى اربعين سنة ولكنى جسمى فرنساوى احب الرياضة ومكنتش قلقان لانها عارفة كل حاجة عنى كل الواقع اللى عايشة هيه عارفاه . قابلتنى قلتلها نروح نقضى اليوم فى الماجك لاند او اى مكان عام قالتلى لا تعالى نروح الشقة عندك نفسى اشوفها و**** ساعتها كانت مفاجأة لى وخفت بجد . ومكنشى ينفع اقولها لا روحنا الشقة وجدتها بسيطة قضينا اليوم اكلنا على الطبلية وكانت مبسوطة اوى وفرحانة وانا و**** فى اليوم ده كنت باخاف اقعد جنبها او المسها احسن تقول فى بالها انى كنت اعرفها علشان كدة . المهم خلص اليوم وبعد كدة طلبت منى ان تقضى اليوم ده كل اسبوع لكى تتمكن من تعلم الانجليزى على الكمبيوتر عندى طبعا انا كنت كل يوم حبى بيزيد ليها جدا وخصوصا كل ماالاقيها تثق جدا فى كلامى وتنفذ كل مااطلبه منها . وجاءت ثالث زيارة كان باب الشقة مفتوح وانا جالس على الكمبيوتر دخلت بالراحة ولقيتها حضنتنى من ورا اوى اتعدلت واخدتها فى حضنى لقيتها بتعيط اوى قلتلها مالك حبيتبى فيه ايه حد زعلك تعيط قعدتها هدتها وفطرنا وقلتلها قوليلى بقا ايه الحكاية . قالتلى حبيبى حاطلب منك طلب بس اوعى تفهمنى غلط قولتلها قولى حبيبتى انا ملكك لوحدك متحمليش اى هم قالتلى انا عايزة امارس معاك مش حائتمن اى حد على نفسى الا انت . زمايلى البنات بيقوله عليا باردة . انا بجد اتصدمت من الطلب و**** العظيم كانت مفاجأة بالنسبة لى . ولكن فكرت شوية لقيت نفسى لو رفضت سهل جدا تتعرف على شباب كتير وتدمر نفسها ولكن لو لبيت طلبها انا طبعا متزوج . وعارف ازاى امارس معاها واديها كل اللى عايزاه بدون اى ضرر ليها . ومن يومها بدأت اللقاءات الجنسية بينى وبينها وكان ممكن ننام مع بعض فى اليوم 5 مرات كنت احك راسه فى كسها وامص فى صدرها وشفايفها وادعك جسمها كله وكانت بتستمتع جدا وتنزلهم وبعد ماتنزلهم مرات تحس انى لسه منزلتهمشى لانى مينفعشى ادخله فى كسها تقولى دخله فى طيزى ونزلهم جوا استمتع ياحبيبى زى مامتعتنى . كانت طيزها جميلة اوى صغيرة وكنت بادخله بالراحة لحد هيه مايدخل وتسكه جوة تجننى بحركاتها لحد ماانزلهم جوه ونقوم ناكل او نشرب حاجة ونقعد نتكلم شوية ونكمل تانى وفى مرة اتجننت وقالتلى عايزة اقعد عليه انا بجد زعلت منها وقمت ورفضت بعدها اعمل اى حاجة وقعدت تترجانى انها مش حتقول كدة تانى . الانسانة الوحيدة اللى كانت بتنام معايا وتامنى على جسمها كانت بتكون عريانة خالص وهيه معايا كنت باحب حضنها اوى وهيه عريانة . المهم قضيت معاها سنة كلها جنس لدرجة فى ايام كانت بتيجى تقعد عندى 3 ايام . واقسم لكم ب**** انها قضت السنة وسافرت ولم اشاهدها تانى لحد دلوقتى ولم تتزوج الا لما اخترت ليها زوجها كان متقدم ليها اثنين . ولحد هذه اللحظة بتطمنى عليها كل اسبوع . ولو قلت ليكم الانسانة الوحيدة اللى عمرها مانسيت عيد ميلادى لحد هذه اللحظة . بتتصل بيه من الخليج . وبجد عمرى ماحنساها . ونفسى الاقى انسانة زيها مش لاقى حتى البنات اللى عاشرتهم وضيعت سنين كتير علشانها كنت بالاقى فيهم الغدر والخيانة رغم انى ادتهم حب اضعافها . أنا اريد انسانة تكون من القاهرة تكون رفيعة جدا لانى بحب الرفيعة بتكون كلها مشااعر واحاسيس . وبحب الجنس اوى مع الرفيعة . وتكون انسانة مبتحبش التعدد تكون ليه لوحدى زى ماحكون ليها لوحدها . تكون مستعدة للقاء كل اسبوع او اثنين حسب ظروفنا تقضى اليوم كله معى فى حب وجنس متواصل . مش عايز انسانة بتحب تتسلى لان اصعب حاجة ان الانسان يتسلى بمشاعر الاخرين . 01150540161 من تجد نفسها صادقة حتى تبعت رسالة واهم حاجة عندى انى الاقى انسانة تثق فى انى عمرى ماحعمل اى حاجة تخليها تندم انها عرفتنى مهما حصل عارف ازاى حمتعها وامتع كل حتة فيها بحب وحرص وخوف عليها . واهم من كل هذا تكون صادقة بتحب الحب قبل الجنس 01150540161 [email protected]

شاطى العطش
12-10-2015, 11:31 PM
/>



منتدب نسوانجي بين اخي وصحبتيافلام سكس مصري بنات يفرشون لبعضقصص سكس بنات مع شوطيننيك عنتر وعبلهموقع نسوانجي البوم صورقصة شيميل سالب شاميقصص سكس الجنان و مرات أخي المسافر/archive/index.php/t-138979.htmlصور قصه سكس من البدايه للنهايهقصص نيك طيز اغتصاب اكساس روعةسكسي دكتوره لجهاز التناسلينسوانجيقصة مراهقه ناكها عشيقها وحملت منهعائلة شوشو وفوفاقصص سكس محارم بعد الحادث كاملهقصص نيكقصص محارم الشهوة والحرمان/archive/index.php/t-486823.htmlقصص كعلتي والخيانه جنس سقصص سكس بزاز اختي سناء كاملةقصص جنسيه اول مرهنسوان جزائرية اقحاب نسوانجي مواضيع site:bfchelovechek.ru/tags.php?tag=%E6%C7%E1%C7%E3%CA%DAصور سكس سود امهاتﻗﺼﺺ ﺯﺏ ﺻﺎﺣﺒﻲ ﻇﺮﻁ ﺯﻭﺟﺘﻲ/archive/index.php/t-313271.htmlقصص سكس عربي نسوان الحارهقصة نيك طيزفي الشارع صحراويقصص نيك امرأة عاشت اسبوع مع ثلاث شباب الجزء2روايات سكس نوالصورسكسي الملسيكس العرب المدرسه المحترمهقصص نيك: أم صديقي و أحلى ذكرياتناكني بطيزي وحنا واقفين في المطبخ قصص محارم الأرشيف نسوانجيقصص جنس متحرره وزوجي من سمحلي بحضور للملاهي امتع شهوتيقصص سكس محارم اجبروني انيك اختي.com/archive/index.php/t-156626.htmlاحلا قصص سكس نكت صديقاتي شرموطات منتاكاتقصص سكس محارم الأرشيف العام.comقصص محارم الأرشيف نسوانجيقصص محارم مصوره مسلسلات امهات نسوانجي البوم محجبه شاهندا منتدا نسوانجي/archive/index.php/t-3106.htmlقصص سكس انا وخالتي والحمارقصص سكس عنيف اشتمنى ولعنى نيكنى بلي زنسوانجي جارتنا الممحونةصورسكس لعبت نس بنات كورا نيك في الملعبصور سكس احلام على السريرقصة سكس بنات مصرية مع قطة قصص قصص forum neswangy ممحونة جدة سكسقصة نيك امي قالت لي راح امص لكن بعدين نكمل بالليل ابنيقصص نيك طيز مراهقةزوجتي تشتي رجل ينيكها انا شاب بحب انيك زبي ناار قصتي تخليك تكب/archive/index.php/t-464109.htmlتحميل سكس إهانة وذلقصة لبوة وابوهاقص سكس امي تخون باباقصة جنسية جيبو بتميكانت استها تقمط على زبي بقوةقصص سكس الجزء ٢٧ من بائعة السمكقصص سكس عرب أمي الأرشيفقصص جميله محارم طويله متسلسله قصتي كبيره وممتعه انا وعائلة زوج بنتي والجيران نيك متسلسل الجزء site:forum.lazest.ruارشيف نسوانجى ديوث ماما م site:landsmb.ruسكس يوميات مدرس اعداديقصص نيك اطياز شميل شواذ لواط الارشيف/archive/index.php/t-505472.htmlقصص سكس نيك منقبات محترمة الي شرموطه نسونجيقصة سكس محارم رغبات مكبوتةwنيك متزوجاتww.سكس، الفندق، طيزقصص سكس مع زوجه جارنا المسجون وبنتها واخت زوجهاقصص سكس مع ابنتي الهائجه على زبي اثناء الالتصاققصص سكس مصورة الأم الحاضنة الحلقة 10 منتديات نسوانجيlandsmb نيكني يا حبيبي لبوتك نيك اختك site:landsmb.ruقصص سكس محارم نسوانجى كتابات صفحات 1سكس افندينا جنرال نسوانجيناكني قصص نسوانجيسكس وفض غشاء بكارة لبنات عربياتصور منتديات عاريمصريه خبره تتناك من واحد وتمص للتانىصور كسسة شزاميط مثيرةاحدث افلام السكس ملوك