دخول

عرض كامل الموضوع : مدام ايناس و كسب انا الرهان


zainzain
10-24-2015, 12:56 AM
اسف على التأخير ورجعتلكم تانى بقصه جديده
**القصه حقيقيه واحداثها معايا انا شخصيا مع تغيير الاسماء فقط
بعد ما حكيتلكم انى اشتغلت ف القريه اكتشفت ان معظم ستات القريه عندهم حرمان جنسى وان الشباب اللى شغالين معايا بيتراهنو ع الزباين بس لاحظت ان فى واحده وهى مدام ايناس و كان بيندهولها ام ادهم اوصفهالكم هى ست قصيره شويه بيضه زى التلج عيونها خضرا شبه عيون القطط جسمها مليان شويه صدرها نافر ودايما حلماتها ظاهره من العبايه طيزها مدوره و عاليه اللى مفيش راجل يشوفها ميهجش عليها ولاحظت ان الكل بيهتم بيها وبيتعملها الف حساب طبعا سألت مين دى اللى يقلى دى القمر بالنهار و اللى يقلى دى ملكه جمال القريه ولاحظت كمان ان الرهان داير عليها بين 4 من اللى شغالين معايا بقالى اكنر من شهرين و محدش عارف يوصل ليها اه ***تسيت اقولكم اللى يشوفها يديها 30ل 35 سنه لكن ف الحقيقه عمرها 43 سنه ف جت ف دماغى فكره انى ادخل الرهان بس مع نفسى وقلت لازم اوصلها بس بشياكه المهم فضلت اعاملها عادى ويمكن اقل من العادى ومكنتش بديها اى اهتمام وده اللى خلاها تركز معايا اشمعنا انا اللى مش مديها وش زى ما بيقولو وجيت باخد منها البطاقه لقيت مع البطاقه ورقه خدت الورقه ف جيبى لقيتها رقم تليفون طبعا انا ساعتها حسيت انى طاير من الفرح بس قلت التقل صنعه خدت الرقم و فضلت 3 ايام متجيش الفرن وانا منصلتش بيها غير ف اليوم الرابع الكلام ده كان الساعه 6 الصبح لسه برن يمكن ملحقتش اسمع الجرس لقيت صوت ملائكى بتقول حمدلله ع السلامه لقيت نفسى بتكلم بعجرفه انتى مبتجيش ليه تعالى عايز اشوفك وقفلت بعدها بعشر دقايق لقيتها جايه وطبعا الدنيا اتقلبت الكل خرج حمدلله ع السلامه فينك ومبتجيش حد مزعلك وانا مبتكلمش بكتفى بالنظر بس المهم ادتها العيش ومشيت وخلصت شغل روحت و كنت خدت سكن ف القريه دخلت ببص ع الفون لقيت 3 مكالمات منها خدت دش وفطرت و كان الجو ساعتها ممتاز رنيت عليها وكان الحوار الو ايه يا زين مبتردش ليه قلتلها وهرد ليه م كفايه اللى بيسيبو شغلهم ويخرجولك هيبقى انا و هما قالت وانا مالى بيهم انا مليش دعوه بحد هو انا عشان كلمتك هتفكر انى بكلم اى حد لا انا مش كده واسفه ان كنت دايقتك ع العموم دى اخر مره هتشوقنى او هتكلمنى انا بقى استنى بس ايناس حسيت بيها بتبكى قلتلها انا بغير عليكى و بخاف من عنيهم وهى بتبصلك لقيتها بتقلى بجد عرفت ساعتها انا محرومه من الكلام ده قلت ادوس ع الحديد وهو سخن قلتلها اه بجد انى اجمل واحده ف البلد ومفيش منك 2 وفضلت اتغزل فيها لقيتها سرحت ف دنيا تانيه وو اتكلمنا شويه وقلتلها انا هقفل بقى عشان اخرج اجيب شويه حاجات اجهز غدا لنفسى قالت ايه ده انت عايش لوحدك قلتلها اه قالت لا انت هتاكل النهارده من ايدى وصفتلها البيت وجت حوالى الساعه7 باليل ف الوقت بيبقى كل واحد ف بيته و ممفيش ف الشارع حد خالص لقيتها بتخبط فتحتلها و كنت اول مره اشوفها ب ميكب و كانت بصراحه تهيج الحجر دخلت وكان معاها صينيه و مغطياها بورق جرايد و كان فيها فراخ و رز و سلطه و بطاطس المهم كانا سوا وطول م احنا بناكل عينى منزلتش من عليها و اتعمدت انى اوقع عليها شويه من الصلصه اللى كانت ف البطاطس قالتلى يتفع كده اروح ازاى دلوقت قلتلها اقلعى العبايه تضفيها و هتشفهالك بالمكوه بعد شويه محاولات دخلت الحمام غابت شويه ولقيتها بتناديلى زييين جريت ع الحمام لقيتها بتدينى العبايه من ورا الباب خدتها وقلتلها ايه دى مبلوله او ى المكوه هترحقها كده لازم اسبها ف الهوا شويه قالت انا هفضل محبوسه ف الحمام قلتلها متخرجى ولا انتى مكسوفه خرجت و عتيها ف الارض وكانت لبسه قميص فوق الركبه لونه ابيض عليه ورد لبنى ومش لابسه برا انا ساعتها حسيت بزبي هيفرتك الترتك (بصوت احمد التباع*) رفعت وشها و بصتلها وقربت من شفايفها بوستها بوسه عتيفه اوي اوي حسيت باتفاسها بتعلي و عنيها بتغمض وفضلت افرك ف بزها اللى حلماته كانت مشدوده ونزلت بإيدى على كسها لقيته غرقان ف عسلها سحبتها من ايديها و دخلت بيها ع الاوضه نيمتها ع السرير ونمت حمبها و حطيت راسها ع كتفى قالتلى انا مجوزه من 25 سنه عمر م جوزى عمل كده ولا خدنى ف حضنو قلتلها انا جوزك لقيتها حضنتنى اوى و فضلت تبوس فيا وقلعتها القميص والاندر وفضلت الحس ف كسها اللى مش مبطل تنزيل و شهوتها كانت عاليه اوى و صوتها كان عالى اوى وانا كنت مستمع معاها جدا و قمت قلعت البنطلون و البوكسر شافت زبى اتصدمت قالت ايه ده د اكبر من بتاع جوزى قلتلها من قلتلك انا جوزك :g014: فضلت تمص فيه حوالى ربع ساعه و قالتلى يلا بقى نيكنى اوى بصتلها باستغراب و قلتلها انيكك ؟ قالت اه قطع كسي بزبك عرفت انا بتحب اسلوب الكلام ده قلتها د انا هفرتك كسك نياكه و رفعت رجليها لفوق و فضلت ادخل زبى جواها للاخر وهى تقول كمان نيك اوى انا بقى سنتنين متناكتش و كان كسها ضيق جدا وف عز م انا بنيك فيها الباب خبط :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
ايه اللى حصل ؟و مين جه ؟ هكملكو ف الجزء التانى من القصه وتحياتى للجميع

عنتر الصعيد
10-24-2015, 12:59 AM
رووووووووووووووووعه

zainzain
10-24-2015, 01:05 AM
رووووووووووووووووعه

يسلم مرورك أخى
تحياتى لك

شاطى العطش
10-24-2015, 12:52 PM
/>

The LoVeRz
10-24-2015, 01:48 PM
تسلم يابرنس

كمل القصة بسرعة متتاخرش علينا

استاذ نسوانجى
10-24-2015, 02:37 PM
الوصف والسرد جميل جدا

كوبر2
10-24-2015, 07:48 PM
بس انت ماقولتش انك اشتغلت في قريه ؟

zainzain
10-24-2015, 11:25 PM
تسلم يابرنس

كمل القصة بسرعة متتاخرش عليناتكمل بكره لعيونك يا غ

الى

mrla1000
10-25-2015, 04:58 PM
نتظر الجزء الثاني لاتتاخر علينا

zainzain
10-26-2015, 10:06 PM
الوصف والسرد جميل جدا

يسلم مرورك اخى واتمنى انا ينال اعجاب الجميع وانا سعيد جدا ان عضو مميز يرد على كتاباتى

zainzain
10-26-2015, 10:10 PM
بس انت ماقولتش انك اشتغلت في قريه ؟
اول شكرا على متابعتك كتابتى لكن انا قلت ف القصه اللى فاتت انى اشتغلت ف قريه اللى اتعرفت فيها ع الشاب اللى ودانى الشقه

العميــد
11-03-2015, 07:17 PM
روووووووووعة

تسلم ايدك فى انتظار المزيد



سكس امريكي ان واختي هيانايمعالام تسخن على ابنها وتنيكة صور سكس متحركة نسوامجي/archive/index.php/t-139150.html/archive/index.php/t-394397.htmlxvideo تحك في حرف الترابيزهقصص لواط منتديات عرب ناركان كسها واسع قصص نيك/archive/index.php/t-427570.htmlقصص نيك زوج اختي وعمايله هي مريضه واهات اححح اي كمان نيكني اه حبيبي عسل اي وا اه اهقصص.تحرش.في.الطيز مثيرة. في.الأتوبيس مكتوبةنكت امرأه كبيره بطيزها قصص نيك طيز كبيره مع العائله الثريهقصص سكس نيكني وحبلني قصص جنس محارم شتيمة وضربقصص سكس ولد ومرات عمه واختها قصصنساء تلعب بكساسها وبزاهامتسلسله نار نسوانجيقصص سكس سالب ديرثporn photos cus سوانجي صور نيك تججن واي نيك في صور عجيب سكس احلا خوات/archive/index.php/t-157149.htmlقصص سكسية مصورة ولذيذةصور نسوانجيقصص نيك مثلي متسلسلهقصص جنس البنوته وفا وابوهاقصص سكس محارم ارشيف/archive/index.php/t-555956.htmlقصص نيك يمني عمتي ام المرهسكس.شميل.تحميل.mp4مصر التحرش ممحونه لاتشبعفضفضه تهيج م نسوانجيقصص سكس سوداني معى بنت كفيلو السعوديصور سكس شذوذ ولواط في الاتوبيسقصه سكس لحنان من السعوديه/archive/index.php/t-7421.htmlسكس صور ازبار بنطالصورسكس.طيازمهلبيه.وملبن.نااار/archive/index.php/t-100476.htmlكس محارم تونسيهسكس اسمعو مش كل ماجي اسمعو يجبلي تنزيلقصص عرب "ميلف" مدام الهامالزوجة الممحونةكسك عايزهم جوهسكس مولع ناريقصص سونجي محارم إنتقامنيكني يابني قصص أرامل سكستخون زوجها الاعمي وتتناك من صاحبوقصص سكس محارم يمنيقصه بنت فلاحهسكس وفض غشاء بكارة لبنات عربياتصور اجميل ابزاز ممكن تشوفهن ‏XXXقصص سكس عربي نيك عائله كلهامتسلسلهافندينا جنرال نسوانجيقصتي سكس انايمنيه من اجل المال انتاكقصه سكس مافيا/archive/index.php/t-230226.htmlجملي هايج عايزا زب يحكو لي اه منو قصص سكس جنس سودانيهصور سكس الام الحاضنه الجزء الثامنقصة سكس انا ومينا واخته وزوجته الجزء ١٤قصص سكس و نيك متسلسلةسكسي يلعب فى كسها و يبوسها/archive/index.php/t-278817.htmlقصص بنات ماتت من السكس بزاز توقف الزبرقصص طارق واخته السعوديه المطلقه المنيوكهقصص نيك مع الملتزمه/archive/index.php/t-440093.htmlصور سيكس متحركه لحسنه الدلع كلهقصص سكس عربي كامل الأجزاء انا وحبيبتي وامهاقصص سكس ديوث وصلني لاختةسكس مولع نار لايقاومصورديوث عربي وزوجتهopenload Tina.Kay.Doctors.High.School.Crushسكس تونسي مشاهدة فوريه قصص سكس محارم شازة اوييكسر عيني و يذلني صباعه جوا طيزي������� ����صور سكس8teen boy منتديات نسوانجيصورسكس جسم مشعركثيف منتديات نسونجيصور طيز سالب سوداني حقيقي/archive/index.php/t-113173.htmlقصص سكس زوجات المغترب يمنيصورشخاخ في فم اختي القحبا/tags.php?tag=%E1%C8%E6%C9+%CC%E6%CC%E1ﻗﺼﺔ ﺣﻜﺎﻳﺎﺕ ﻋﻢ ﻓﺮﻏﻠﻰ قصص سكس الارشيفنيك ام خايفة من الرعد نسوانحيقصص سكس لواط وصور عربيقصص جنسيه في محل ملابس بالرياض site:bfchelovechek.ruقصص سكس نسوانجي عمرها60سنهكيف حسيت بهيجان كس اميقصص سكس زوجتى منى استعبدتنىقصص سكس شذوذ سوبر ماركتعرابين سكس طيزسكس اخوزوجي مترجمسكيس زعلاناتقصص سكسيه مع الحارس العجوزقصص جنسيه لقحاب منقباتافندينا جنرال نسوانجيقصص متعه نييك عالبحر