دخول

عرض كامل الموضوع : ادم 2


ahmed.o719
12-10-2014, 04:46 PM
الجزء الثانى

بعد ما نزلت من عند زياد وروحت البيت هلكان نمت ع طول ودا كان الساعه 10 الصبح صحيت ع العصر وانا بفكر ف اللي حصل وايه اللي هيحصل لما اقابل زياد ف الجامعه وهو هيجى ولا لا واللي حصل مع امه واخته بعد شويه نزلت تحت قابلت مرات عمى ف الشارع وزعلانه انى مش بزروهم ومرات عمى 32 سنه واسمها رغده المهم اخترعت اي كلام علشان امشي وفجاه لقيت اميره بتتصل وزعلانه انى مسالتش عليها ولا اتصلت من امبارح وانها عاوزه تقابلنى دلوقتى كانت 4 العصر قولتلها نخليها ف الجامعه موافقتشي واتقابلنا الساعه 5 اتمشينى شويه لحد ما خلاص الساعه داخله ع 9 اتمشينى لحد المترو طبعا انا من اول ما اتقابلنا مسكت ايديها هى ف الاول سحبت ايديها وبتقول حرام قولتلها حرمت عليكى عشتك ومسكت ايديها فضحكت المهم الوقت دا كان المترو رايق ومكنشي ف اي حد ومن حظى نركب المترو ومفيش حد معانا خالص ف الاول بوستها ف خدها ابتسمت وبصيت ف الارض لحد ما اتمكنت وزقتها ف الباب وبوستها ف شفايفها وايدى ع بزتها اليمين بتدعك فيها وهى بتحاول تبعد بس براحه يعنى موافقه بس بتدلع لقيت زبي وقف ع الاخر وهى خلاص بتروح ف دنيا تانيه وبدا المترو يقف ف اول محطه روحت مقعدها علشان لو حد دخل
وفعلا محدش دخل زي ما احنا عاوزين ومع قفل الباب روحت نايم عليها وزنقها ف الكرسي وهات يا بوس وتقفيش وهى تروح وصراخ خفيف باه اه اه بالراحه شويه استنى حد يدخل علينا وانا شغال ايديها راحت لزبي وبدات تدعك فيه روحت مطلعه وحطه ف بؤها ثوانى وخلاص المترو هيقف روحت مدخله وبصيت عليها لقيت عنيها بدمع عرفت انها محتاجه تتناك فعلا واول ما بدا يتحرك زبي كان ف بؤها وهى ما صدقت مصيت زبي مص
اممممممممممممم امم اممم هاا امم هااا ام لحد ما خلاص نزلت ف بؤها وخلاص هننزل ف المحطه اللي جايه نزلنا انا وهى وع السلم المتحرك نطلع ازنقها وابوسها واقفش وننزل ونطلع وهى استنى البرد يا ادم عندى برد اه اه اه اوف بقا استنى **** وايدى بدات تلعب ف اطيزها يا ابنى حد يشوفنا طيب مش هنا يووه ارحمنى بقا مش قادره استحمل اكتر من كده وخلاص لما لقيت ان اخرنا كده خرجنا ووصلتها مع ابتسامه منها
بس بعد ما سيبتها لقيت نفسي بفكر بقي دى اميره اللي خجوله ومحدش عارف يكلمها يطلع كل دا منها وفجاه رن تلفونى كان وقتها الساعه 10 لقيتها سعاد ام زياد صحبي وعاوزه تجيلي حالا بعد ما عرفت انى عايش لوحدى بعد 10 دقايق كلام واقفت انها تجيلي الشقه وفعلا اتقابلنا وطلعنا الشقه وطبعا جيبت عشاء معايا قالت سيب كل حاجه وتعال ورايا وفين اوضه النوم بتاعتك وهى بتشدنى من حزام البنطلون ودخلنا الاوضه لقيتها قالعت لبسها كلها ومطلعه قميص اسود من الشنطه قصير يا دوب مغطى طيزها بالعافيه وقالت هرقصلك ورقصت احلي رقص لحد ما لقيت نفسي بضربها ع طيزها وبحضنها من وراء وراميها ع السرير ونايم ع طيزها ومطلع زبي وبحكه ف طيزها وهى تضحك هههههههه طيب استنى وانا ولا انا هنا لحد ما بدا زبي ياخد مكانه عند خرم طيزها وبدا ف الدخول وهى بدات تتالم وتتلوى وتصرخ اه اه اه يا ادم طلعه بيوجع خربيت كده طلعه طيب وحط كريم وانا بدخل فيه لحد ما دخل كله ونمت عليها من وراء وزبي ف طيزها وهى تتلوى تحتى وتصرخ اى اي اخ طلعه مش قادره وبدات ادخله واطلعه وهى صرخها بدا يزيد اه اه اه ايو نيك جامد وهنا عرفت انها بدات تسمتع واتعودت ع زبي
وانا شغال جامد واشدها من شعرها واضربها ع ابزازها وهى تقول نيك سعاد ف طيزه نيك اللبوه جامد نيك يا ادم فرتكنى اخرمنىىىىىىىىىىى اه اه اها اه اوف يا لهوى هموت من زبك روحت مطلعه
ونيمتها ع ظهرها ونزلت ع كسها مص ولحس وادخل صباع واتنين ف كسها وانيكها بصباعى لحد ما ارتعشت روحت بسرعه قالبها ع بطنها وبدات اضرب ع طيزها وهى تتلوى وتنزل عسلها وتصرخخخ اه اه اه اه اه وروحت مرجعها ع ظهرها تانى وبوستها ف شفايفها راحت عضانى ولما انا صرخت ضحكت وقالت جرب الوجع
روحت رافع رجليها وبدخل زبي ف كسها وهى تشدنى جامد عليها وتقول بحبك اوى انت بدل جوزى لا انت جوزى انا متجوزه خول ومخلفه خول نيك سعاد الشرموطه نيكها جامد خليها تحمل منك وانا شغال نيك ف كسها وهى اي اي اي واخخخخخ وتمسك طيزى وتشدنى جامد
وانا بنيكها بعنف وشويه ولما بدات انزل لفت رجليها عليا علشان انزل ف كسها وبتقول نزل ف كس سعاد المتناكه اه اه اه اوووووف اااااااااااااااااااااااه خربيت كده ونزلت معايا تانى وبتبوسنى جامد ونمت عليها وزبي ف كسها ولما صحيت الساعه 6 ملقتهاش جمبي بس سايبه رساله انها روحت وانها خلاص انا بقيت بتاعها واحدها وانها هتبعد زياد عنى
ف بالي انا امال لو عرفت شيماء بنتها واميره هتعمل ايه لبست وروحت الجامعه وقابلت زياد لقيته مش متغير وطبيعي جدا واميره مبسوطه وفرحانه من اللي حصل وبتغمزلي ومن وقت للتانى تخبطنى ف زبي وتضحك واستمرت علاقتى بزياد وامه ف بيتهم شهر واميره ف الخروجات تقفيش وبوس بس وشيماء لم تتصل حتى الان
الى الجزء الثالث......

The LoVeRz
12-10-2014, 07:28 PM
جاااااااااامدة يااحمد منتظر الجزء الثالث

shisha811
12-10-2014, 07:39 PM
تسلم ايدك متتأخرش ف الجزء التالت



شم ولحس كس نسوانجيقصص نيك امي تعلمني انيك غيرمباشرصور سكس اكساس من الجنرالقصص جنس اتعلم السواقهxhxxمترجم عربي ملوك ينك اتنين وهما بلعبوسكس تكيف حضن افلام سكسمدام متعة من ميت غمرقصص سكس مصري اف اح اشتمني يا خول قصص مص الخصيتينصورسكس نقابساديه إباحية نسوانجي/archive/index.php/t-103267.htmlأنا متناك ‏‎ 3gbقصص سكس لواط احب الاستاذقصص سالب والشميل متسلسلة جزاء سكسيقصة نيك قحبه دبه من صنعاءكيفيهسكس عملاحلا قصص سكس نكت صديقاتي شرموطات منتاكاتتشلفيط في الطيزنيك متبلينسكس فتاة الماسك العنيدهقصص سالب والشميل متسلسلة جزاء سكسيسالب حلو جاد او مبادل من حجه اليمن قصص نيك المراهقات ارشيف نسوان جيقصة نيكني يا فحلصور المنيوكه نوالصورسكس دياثةم نسوانجيقصص سكس مع جارتي الحامل/archive/index.php/t-95849.htmlصوره سکس بزب کبیر بزار کبیرمصيت بظرها حتي ارتعشتسكس بنت بنوت خليه يجيب دمااااااا اااااااااااا صور سكس ومص ولحس عايز 1000 صورة سكس نيك/archive/index.php/t-449535.html/archive/index.php/t-133486.htmlيخلع كلوتها سكس عربيقصص سكس لواط عجوو فحل/archive/index.php/t-283242.htmlقصص سكس تيشورت محارم مزوجةفي دكتور في صنعاء يعلاج السوالب.من للواطقصص ناك طيزي شبين/archive/index.php/t-164527.htmlملبن بتصوت جامدقصص سكس لواط ارشيف/archive/index.php/t-429353.htmlحدا قفشك وانت بتعمل سبعة ونصصورسكس مدام نهله مدىنةالسادس من اكتوبرايهما افضل الكس المشعر أم الناعمصور نسوان وبنات مصريه دلوعه ومتحرره سكسيه داله نسوانجيبنت تصور بزازها/archive/index.php/t-322325.htmlذكريات ايام الطفولة قصص جنسية مغريةسكس اي اه اي اغتصاب مرات اخي ومرات ابي نسوانجي site:bfchelovechek.ruقصص سكس نيك ام سوسنسكس سيد المنوفي مع مرات اخوه/archive/index.php/t-278040.htmlقصص يمنية سكس اخت زوجتي الصنعانيةقصص سكس بتسالني زبك بتنفخ كده ازاي/archive/index.php/t-53537.html/archive/index.php/t-424332.htmlابو زوجي ناكني تحت التهديد قصص السكس العربي/archive/index.php/t-537724.htmlنانا البنانية موقع نسوانجياكبر واجمد مكتبه صورسكس طياز وابزازلنسوان شراميط عرب ميلف محارمبنت عم بتتناك لاقصا درجا وبتبوس تم رجلها/archive/index.php/f-5-p-27.htmlقصص جنسيه مع زوجه شرموطهقصص زبي في طيزبنت البوابعمو دخله بطيزي ارجوك قصة سكس مكتوبهقصتي محارم زبه كبيرسكس قصص نيك معرص من المنصوره