دخول

عرض كامل الموضوع : ميدو ونيك والطبيبة القشطة


نارى منك
05-08-2014, 10:43 PM
ميدو ونيك والطبيبة القشطة
في البداية أود أن أذكركم بنفسي أنا ميدو بعد تلك القصة التي كتبتها لكم والتي هي من اجمل ذكريات حياتي أنا الآن أخوض تجربة جديدة مع أنثى جديدة أنتم تعلمون أني أهوى من هم فوق الثلاثين وهاهي فرصة أخرى مع إحدى سيدات البلدة تلك هي طبيبة وكم وددت منذ زمان أن أتقرب إليها حتى أعرفها جيدا برغم معرفتنا وصلة قرابة إلى حد ما بيننا وبين زوجها إلا أن الظروف لم تكن تسمح لي بالالتقاء بها كثيرا المهم لن أطيل عليكم ذات يومي اخبرني أبي أنا عمي (..) يود أن يشتري جهاز حاسب جديد ويريدني أن أذهب معه
وذهبنا اليوم وذهبنا انا وهو وولده الصغير دفعنا المبلغ المطلوب للمواصفات التي قمت انا بكتابتها
وثاني يوم ذهبنا وتسلمنا الجهاز طبعا شيكت على الحاجة وإطمنت إن هي نفس المواصفات المطلوبة وذهبنا للبيت وقمت بتركيب الجهاز تمام لا ينقص شئ إلا أن أضع بعض الأفلام والكليبات والألعاب للأطفال
واثنا كل هذه الأحداث كنت اختلس النظرات للسيدة الجميلة الدكتورة ثم أصبحت أتجرئ وألمس يدها عندما تقدم لي شاي أو حلويات او أي شئ المهم لاحظت انها بتتحرج مني بسرعة وتهرب في ثواني مني لم أعرف هل هي رافضة أم تتدلل المهم إنتظرت حتى سافر زوجها إلى الخارج ثم حاولت ان أكلمها في التليفون بحجة أني أطمن على الكمبيوتر ثم إتصلت مرة أخرى في الواحدة ليلا وفوجئت بها ترد من اول رنة المهم حاولت أعاكس تجاوبت وبعد نص ساعة قالت لي مش ناوي تتكلم بصراحة يا(…….) ميدو صعقت قلت لها يعني إنتي عارفاني من ساعتها قالت أيوه قلت إزاي قالت إنت ناسي إنك كلمتني قبل كده أكتر من مرة على الطبيعة ولسه مكلمني النهارده على التليفون وبعدين من القلب للقلب **** صح….. لم أستطع التحدث لكني حاولت اجمع نفسي حتى قلت لها يعني إيه يعني اللي بتعمليه معايا ده قالت أنا صريحة وإنت؟
قلت لها أموت في الصراحة قالت أستناك بكره الساعة 8صباحا علشان الولاد يكونو نزلوا على المدرسة
وفعلا لم انم ألا بعد الفجر ليلتها أجهز للغد عايز أطلع أسد أدمها المهم المنبه ضرب الساعة 7.30صباحا
صحيت خدت شور ولبست ملابس خروج على أساس إني رايح الأكاديمية 8.10كنت عند بيتها ضربت الجرس فتحت الباب دخلت سلمت عليها وكانت لبسه روب حريري على قميص لحد ركبتها دخلت قالت تفطر ولا نشرب شاي قلت نفطر المهم جهزت فطار وشاي وبعد ما خلصنا لقيتها قامت وراحت مدورة جهاز الكاسيت على شريط (سمر على حق) المصريين يعرفوا كويس المهم هو شريط رقص بس جامد اوي
وراحت خلعة الروب وإدتها رقص إستغربت طلعت بتعرف ترقص وأي رقص!!!! ولا سهير زكي
طبعا كله إلا الرقص أنا أحكم على الوحدة اللي بترقص لمزاجها واللي واخداها شغلانة لاني بحب الرقص جدا
المهم منظرها وهي بقميص النوم وانا قاعد أدمها وهي عمالة تترقص ما قدرتش أمسك نفسي لقيتني رحت ماسكها وشايلها (كانت تقيلة اوى ) ومدخلها غرفة النوم وشفايفي جايبها من ساسها لراسها من على رقبتها ونازل على شفايفها مصينا لبعض(حريفة مص )وإيدي على صدرها عمال أدعك و أعصر فيه
وقمت نزلت حمالات القميص ونزلته أحلى حاجة إني هي ماكنتش لابسة حاجة تحته إلا السلب يعني مجهزة نفسها وكانت يومها منضفة نفسها أوي يعني زي العيلة اللي ما طلعش لها شعر أصلا وكانت متعطرة ببرفان جميل المهم ده كله وانا لسه بهدومي رحت واقف وهاخلع هدومي لقيتها بتقولي لا أنا أخلعك وقامت زي (أمينة وسي السيد) لحد ما خلعتني كله وقالت لي إجلس على طرف السرير ونزلت مص في المعلم (زبي) قلت لها إيه رإيك مش كبير صح؟ ضحكت بشرمطه كده وقال ده عفريت الكس قلت لها شكلك لبوة من زمان المهم عايزاني ان الحس كسك
فقالت لا لم اجرب فقلت لها جربي واذا لم يعجبك سوف اقوم فوافقت وامسكت كلوتها باسناني الى ان اقلعتها اياه وهجمت على كسها الناعم بسبب رطوبته وخلوه من الشعر واخذت الحس وادخل لساني بين اطرافه وامص بظرها والدكتورة تتأوه وتصرخ بشهوه طالبةً مني الاستمرار في اللحس واحست انها نزلت على لساني فطلبت منها ان تفعل حركة69 الشهيره فوافقت وكنت انا مستلقي على ظهري ? طيزها على وجهي فاخذت الحس كسها وطيزها أكمل باقى القصة من هنا (/>



اكتشفت زوجي ينتاك من طيزه حكايهXNXX "قصص" مدام ياسمين وامةهل ينيك الجزائري زوجته من الخلف منتدياتافلام سكس نادر للعشاق والسمراء مترجمصورسكس طيز ممثلا ابحايهقصص بنات يمنيات للنيك منتديات نسوانجيقصص نيك محارم لباسي وقع من البلكونةزوجه مربربه صلب كبير site:bfchelovechek.ruاخطلاط سكس عربيكيف احرر زوجتي الشرموطهقصص نيك وحيد متسلسله site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-504069.html/archive/index.php/t-253870.htmlقصص نيك عرب نهر العطش لمن تشعر بالحرمان عربيات فقطقصص صدرها يغرينيقصص سكس علي منتديات نسوانجي امي وخالاتي ارشيف نسوانجي شافت طيزى م site:landsmb.ruقصتي مع ساره مرات ود عمتي نيك جامدlandsmb عايزه يا حبيبي نيكني site:landsmb.ruصور سكي نيكي فنانه سورية الا خفاشمجموعه من صور سوالب سكسقصة سكس من شدة الاحترام لكلبة زليلةعاوزاتناك/archive/index.php/t-133525.html/archive/index.php/t-476034.htmlقصاص يمني محرام 2019قصص نسوانجي يمنيةصور ازبار سكس شيميلزب متكي فسواااااااااقصص عنف في الشوارع ع منتدى نسوانجي كاملهبعتلي صورت زبك ع الواتس 09أمين أنوش سالب جديدسكس مساج رابطقصص نيك محارم ابوضبيزب.إفريقي.هايجمنتديات نسوانجي قسم صور سكس نيك محارم امريكي جديدبنت مصريه اول مره تلعب في كسها فشختهقصص سكس نيك منقبات متناكت ام سعودي سعوديات نسونجيسكس شاب والزملته في الجامعه متعدده الصورقصص نسوانجي محارم site:bfchelovechek.ruسكس مقابل الدولار مترجم كل جديد منوعاتtestingطلعت معي قصص سكس يمنيقصص سكس أختي المطلقة site:bfchelovechek.ruبعد ماجوزها يموت تخونه سكسناك امه وامنى في صرمهانسوانجي عناوين سوالب ليبيا/archive/index.php/t-58062.htmlصور إغراء المربرب نسوانجيقصص.سكس.ونييك.اسمعوا.مراتى.الشرموطه.بتقول.ايه.وهى.نايمه.بتتناك.من.عشيقها.امامىسکس سودانی جدید صخانه صور سكسي جنبينأخت تجعل من أخوها بنت ..متسلسلة حتى الجزء(20) [الأرشيفﻗﺼﺔﺍﻳﻤﻦ ﻭﺍﺧﻮﺍﺗﻪ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﻌﺮﺏقصص جنسيه واعترافات محارم/archive/index.php/t-525398.htmlطيزي ياذيني بنت الكويت القضيب الكبيرقصص سكس عربي(الأرشيف )منتديات نسوانجيقصص دياثه طنطاقصة مدام ريهام المنتاكةقصة نيك مدام رجاء شرموطه فلاحةقصص سكس امه الخالق/archive/index.php/f-22-p-25.htmlموقع نسوانجي محارم/archive/index.php/t-256643.htmlقصة نيكة لن تنسي صقصص سكس اصحابي وامي/archive/index.php/f-9-p-213.html/archive/index.php/t-588384.html/archive/index.php/t-532109.html