دخول

عرض كامل الموضوع : ماجى وشهوتها جزاء التانى


رافت
09-20-2013, 08:10 PM
بداية الجزء الثانى
نظرت لى وقالت مالك يابت شكلك كده مش مظبوط فيه ايه قوليلى ايه اللى حصل فبكيت بين يديها وقلت لها انا وقعت من على السلم ورجلى انجرحت ووريتها الجرج . فقالت يالهوى دى ورمت طب اقعدى استريحى وانا ها اعملك كباية ليمون .
عمتى امراة فى الخامسة والاربعين من العمر اكبر من ابى بعام واحد وزوجها كان ظابط فى الجيش ومات من 8 سنين وعندها ولد وبنت ابنها احمد 24 سنه متخرج من الجامعة ولسه مش بيشتغل وقاعد فى البيت وبيصرف من معاش ابوه اما البنت فهى سلوى عندها 25 سنه متجوزه من حوالى سنه من راجل كبير فى السن عنده حوالى 50 سنه غنى جدا وعنده ابن اكبر من سلوى بسنتين وعايشين فى فيلا فى المريوطيه فى القاهره .
وهنا خرج احمد ابن عمتى وقال فيه ايه مالك يا ماجى (/ قلت له مافيش حاجه بس رجلى اتعورت ووقعت من على السلم فقال لى سلامتك الف سلامه ليكى ودخل الحمام علشان يستحمه .
بعد الذى حدث اليوم معى لم اعد انا ماجى (/ البريئه بل اصبحت افكر بطريقة مختلفة كثيرا عن السابق حتى اننى جلست انظر الى باب الحمام واتخيل احمد وهو بدون ملابس عريان تمام واتخيل زبه وسرت قشعريره فى جسدى وقررت العوده الى بيتنا بسرعه . انا ماشيه يا عمتى فقالت فيه ايه يابت انتى لسه مشربتيش حاجه اقعدى اشربى حاجه الاول ولا اتغدى معايا . لاه يا عمتى اصلى اتاخرت وعايزه اروح ....طب ياحبيبتى مع السلامه وسلمى على بابا وعلى سعيد وعلى ماما كمان
خرجت من منزل عمتى وانا افكر فيما حدث لى منذ الصباح وكيف تغير كل شئ فى حياتى فجأه وبدون مقدمات حتى تفكيرى اختلف عن الاول فها هو ابن عمتى بدات انظر له نظره اخرى واتخيل شكل زبه عامل ازاى حتى الشباب فى الشارع اصبحت اركز نظرى عن ما بين ارجلهم ... ماذا حدث لى هل انطلق المارد من داخلى وهل انا اصبحت ابحث عن ازبار الشباب ؟؟ يالى من فتاه تملكتها الشهوه من اول يوم لها فى علاقتها بالجنس الاخر . انه فعلا يوم مفترق طرق وعلامه فى حياتى .
الو ماما ايوه انا راجعة فى الطريق خلاص انا فى اول الشارع انتى فين خرجتى انتى وبابا طيب ياماما انا راجعة على طول حاضر باى .
وصلت الى البيت ووجدت محمود ينتظرنى فى مدخل العمارة وعندما دخلت شدنى من يدى الى اسفل السلم وحاول تقبيلى وحاولت التملص منه ولكن قبضته كانت اقوى منى كان يضغط على ظهرى باحدى يديه والاخرى يضغط بها على بزى الشمال ويفرك بانامله فى الحلمه مما افقدنى مقاومتى له وبدأت انا ايضا ابادله القبلات الحاره ويدى تبحث عن زبه ووجدته وامسكته بين يدى وضغطت عليه وانا اتاوه واقول له كفاية يا محمود مش كده حد يشوفنا انته مجنون كفايه .
طب اسمع انا هاجيلك النهارجه بالليل فى السطوح انتظرنى بالليل .
وهنا فقط استطعت ان اتحرر من بين قبضته بعد هذا الوعد بلقاء هذا المساء فوق سطوح العمارة .
وتسلقت بسرعة سلالم العمارة لاصل سريعا الى باب الشقه وهممت بان اضرب جرس الباب ولكنى تذكرت انه لا يوجد احد بالمنزل فأخرجت المفتاح وفتحت الباب ودخلت الى الشقة ثم دخلت الى غرفتى وانا جسمى بيترعش مما فعله بى محمود تحت السلم فخلعت ملابسى بسرعة ووقفت انظر الى جسدى العارى تماما امام المرآه وضغطت بيدى على بزازى وتسللت اصابعى تداعب اشفار كسى وتمددت على السرير وبدأت العب وافرك فى *****ى وبدأ صوتى يعلو آه ..آه آه ..آه آه ..آه آه ..آه آه ..آه آه ..آه آه ..آه تخيلت زب محمود ولبنه وكيف كان ملمسه تخيلت اصابعه وهو يداعب حلماتى ولسانه وهو يلحس لى كسى تخيلت كل ذلك وانا افرك فى كسى واداعب بظرى وحلماتى وبدات الرعشه وسيل من ماء الشهره يملئ لى كسى ..ويفيض منى.. لحظات بعدها وبدأ جسدى يهدأ ..
النهارده بالليل على سطوح العماره ها اقابل محمود ....

نهاية الجزء الثانى

مازن الحنون
09-21-2013, 02:24 AM
ممتازة جدا
ومرتبة
مع خالص تحياتى

شاطى العطش
09-22-2013, 12:09 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى
/ (/>

العميــد
01-10-2016, 12:48 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى



/archive/index.php/t-536430.html/archive/index.php/t-437914.htmlمخطوفة في الغابةسكس بنات ثديها يكبي لبن ارشيف نسوانجي كب في طيزى م site:landsmb.ruقصص سكس محارم محارم عربي صفحه ٦٠صورسكس سهيرالشرموطهنسوانجي سكس وحده تمص صدرهااحمد واخته شروق وامه قصص سكس/archive/index.php/t-270112.htmlسكس فيلاماقصص جنسيه لأخ تحرش بأخته لغايه ما ناكهااشكال انواع الطيذxnxxصور ماحل اخ ينيك اختهبس بس كسقصص جنسيه سكس قديمه نهرالعطشقصص سحاق متسلسله أم ماجدهصور نيك تججن واي نيك في صور عجيب قصص نيك تهيجصور طياظ عربي ساخنهقصص دخل زبه في استيصور سكس عربي البوم كاملاني من عدن كيف ناكني بطيزيصورة سكس شباب الحمريﻣﺘﺴﻠﺴﻠﺔ ﺍﺧﺘﻲ قصص سكسقصص سكس طفولة(الأرشيف)‏‎10‎أوضاع نيك خلفياندر رجالي نسونجي نقاشي/archive/index.php/t-208186.htmlاندر ايدج عربيه بجسم ولا اروع بعود مشدود بتستعرض جسمها و بزازهاصور جسم اليكسيس تكساسقصص خول متسلسلة نسوانجىنكت اختي من طيزها حتي يغمى عليها قصتيقصه جنسيه خادمه ولكن متسلسله site:foto-randewu.ruقصص محارم أختي طلعت ركلامﺗﺼﻮﻳﺮ ﺍﺣﺘﺮﺍﻓﻰ ﻛﺄﻧﻪ ﻓﻴﺪﻳﻮ ﺑﻴﻦ ﺩﻳﻮﺙ ﻭﻣﺮﺍﺗﻪ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟرابعحكايه نيك اخواتي البنات نايماتقصه زوجتي تحب ان تنتاك من عده رجالحكايات سكس نرمينصوار.كبار.حاجم.سكسصورسكس افلام تجم عربيةقصص سكس ام ظريفقصة نيك نسوانجيقصتي مع نيك مكوة مدام رانيهقصص سكس انا واختي ساليxxx صدقيني بنات شمل قزف الشهوه علي البز والكس/archive/index.php/t-321027.htmlقصص حكيت طرق وبديت نيك طيزالاختقصص سكس نار واوف واخ/archive/index.php/t-559696.htmlقصص دياثة ولواط سالب أصدقائي بينيكوني أنا وماما صور نيكني في طيزي ياجنيسكسي بنات دون 10من ألعمرقصه نيك عفافقصص جنس عشيقتي نورهقصص سكسيه متسلسله لا كسي خليه بلطيزقصص نيك مرات ابني الغولقصص شرمطه ومنيكه زوجاتكساس حلوة اويقصص سكس عرب نيك الود وخالته قصص نيك حقيقي محارم من الكس والطيزWahedsex storiesقصص نياكة وصور متحركة في السيارة مولعة نارقصص سكسيه قصيرهقصص سيكس اخي بنيكني قدام زوجي تحرر دياثة/archive/index.php/t-543381.htmlشرموطة في الشغل قصصسكس زولفيا/archive/index.php/t-187918.htmlمتسلسلة انا واختي انتصار/archive/index.php/t-505801.htmlسكسسوداني الدوقنيصور سكس نيك في مرات اختها site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-325260.html/archive/index.php/t-292393.htmlقصص جنسيه مع الفلاحهصور سكس.مسترخية كسها بتستمتع من الشهوةقصص سكس ونيك زوجتي المنتاكة وحب كلامي السكسيlandsmb طلعته ليه نيكني يا حبيبي site:landsmb.ruصورزب عربي منتديات نسونجيسكس مصرى بنت المنصوره روروقصه نيك البائعة الخضار نسوانجيWww.hekayat.neek.sbrine.comشرموطةمصرية زانية مع زوجها تحميل قصص انيك مره وزوجه اه اشتمنيقصص سكس قوية وعنيفةفلم سكسجنس نارصور وتس مسرب 2020قصص سكس اخوتي في البحر محارمزوج خالتي فتح كسي وعمري12سنهقصص سكس مراهقات ناكني ومشكلتي كسي ضيق ولا اشبع ف النيكافلام سكس الزوجه المثيرة على السرير بيمسكهاجوزهابنت تحكي قصتها كيف نتاكت من اير ابوها واصدقائهسكسي نيك روجال البنات خيفينقصص سكس ايش يحس السالب لما حد يبول في طيزهقصص سكس نسوانجي مذكرات ساره متسلسله