هيام_
09-06-2013, 04:27 AM
هاي يا جماعه
أنا هيام ليدي بوي دي قصة اول مرة ... اول مره للبنت في اي حاجه بتتحفر في الداكرة ومتتنساش ابداً
من صغري وانا بحب البس هدوم البنات كنت لما ابقى لوحدي في البيت بلبس هدوم داخليه بناتي والبس فوقيها هدوم خروج بناتي واحط ميكب والبس طرحه وقررت اني البس النقاب من فتره طويله اصلي بحب لبس النقاب موت ;)
والسبب في موضوع لبسي للبنات اني من صغري كان في ناس مش مقتنعه اني ولد فتعرضت للتحرش والإغتصاب اكتر من مرة بالذات ان التوتا بتاعتي كبيره وانا صغيرة ومدورة وكان جسمي عامل زي الأجسام البلدي وستي كانت مدورة وبارزه شوية وانا كمان لوني ابيض فكنت ببقى سيكسي قوي في لبس الجينز والشورتات والمايوه
فخلوني كنت بقلع هدومي واقعد اتفرج على جسمي في المرايا والمرايا طول عمرها وهي صحبتي الأنتيم :)
فمن ساعتها وانا بقيت بلبس لبس البنات وحسيت فعلاً اني بنوته وعلى طول بحب البس الهدوم الداخليه بتاعة البنات تحت هدوم خروجي الولادي
كذا مره اتقفشت وانا لابس الهدوم دي في البيت لفت نظر اخويا وهو اصغر مني بسنه
كتير كان بيزنقني على السرير بليل بس مكنشي بيدخله لحد في مرة في الصيف اهلي سافروا لزيارة ناس قرايبي في القاهرة وقالوا انهم هيقعدوا يومين
لاقيتوا بيقولي فرصه ان احنا نلعب عريس وعروسه فهمت قصدة ايه
المهم اهلي سافروا الصبح لاقيت اخويا بيقولي يلا بينا نروح البحر كانت حوالي 7 الصبح فعلاً روحنا البحر
واجر بدال ونزلنا الميه ودخلنا جوة بعييييييييييييد
كان محضرلي مفاجئة كانت جامدة مووووت كان معاه كيسه سودة بعد ماوقف بالبدال فتحه الكيسه طلعلي منها مايوه قطعه واحده وقللي البسيه يلا وننزل الميه انا فضلت متنحه شوية على ما استوعبت الموقف وفعلاً لبسته ونزلت المية حسيت اني لأول مرة في حياتي بنزل البحر كنت مبسوطة قوي عشان لاقيته عارف ازاي يحتويني ويتعامل معايا
قعدنا ساعتين في المية قعد يلعب فيا ويبوس ويحضني بصراحه انا كنت دايخه في المية وحسيت باحساسات غريبه لأول مره احسها
وروحنا البيت ودخلنا استحمينا مع بعض قللي انت دخلتك النهارده لاقيت وشي احمر قويييييييييي واتكسفت وسيبتله الحمام وطلعت جريت بره ودخلت الأوضه وقفلت على نفسي الباب وقعدت شوية على ما استوعبت اللي اتقاللي وفكرت كتير اني اطلع اقله لأ مش عارفه ايه اللي خلاني قمت ولبست بانتي وبرا لونهم اسود وقميص نوم ابيض بالروب بتاعه شفافين قوي وحطيت ميك اب كامل واكلادور ولبست سلسله دهب وانسيال في رجلي وبروكه
فضلت متردده كتير اني اطلعله كده المهم تشجعت وطلعتله لاقيت على وشه ذهول وقاللي ايه الجمال ده
روحت قعدت على الكنبه وهو جه قعد جنبي قعد يتكلم معايا عشان التوتر اللي كنت فيه والقلق والخوف
ابتدى يمد ايدة على جسمي ويبوسني من رقبتي وشفايفي ويحضني واحده واحده لحد لما ابتديت استجيب معاه
راح مولعلي سيجارة عادية شربت منها نفسين وقاللي تعالي عايزك في كلمة سر جوة
دخلنا اوضتنا وشغل اغاني هادية وفصل يبوس فيا ويقلعني هدومي واحنا واقفين راح مطلع الباشا من الشورت وقاللي مصيه يلا فعلاً قعدته على السرير ونزلت على ركبي قدامه وقعدت امص فيه واحرك لساني عليه وامصله البيضتين واعض عليهم بشفايفي راح مقومني ونايمني على ضهري على السرير وفضل يبوس ويلحس في سرتي لحد ملاقاني كنت بايظه على الآخر ورايحه منه لاقيت جاب كريم وابتدى يدهن بيه الخرم عندي براحه وواحدة واحده كان بيزق صوبعه جوة كان يلاقيني بتشنج وبقفل على صبعه جامد يقوللي اهدي ياحبيبتي عشان ما تتعبيش مني وفضل على كدة شوية ودهن الباشا كمان وقاللي انا هدخله هيوجعك شوية بس ايقي قليلي حاول يدخ راسه معرفشي الخرم كان ضيق قوي وكمان الوجع كان مخلي اعصابي مشدوده
لاقيت قام جاب خيارة ودهنها بالكريم وقاللي دي هتساعدك شوية وفعلاً ابتدى يدخلها شوية ويسبها وبعدين كانت ساقعه فكنت حاسه باحساس غريب بالساقعه وهي جوه مني
لحد مدخل جزء منها وسابها وقعد يبوس ويلعب فيا شوية قام قعد يلعب بالخيارة يدخلها ويطلعها راح شالها خالص ورجع تاني يدهن الخرم ويدخل صباعه مكنتش بتوجع منه زي اول مره دهن الباشا تاني
وابتدى يدخله حسيت باني بتقطع من جوة صوتي من الألم كان ابتدى يطلع وهو كان بيحاول معايا واحدة واحدة يدخلة شوية صغيرين ويسيبه لحد ما دخل جزء كبير انا من الألم كنت عيطت فضل يدخلة ويطلعه لحاد ماجابهم جوه
بعد كده نام جنبي وباسني من راسي وقاللي معلهشي يا حبيبتي بكره تتعودي
ودي كانت حكاية اول مرة
أنا هيام ليدي بوي دي قصة اول مرة ... اول مره للبنت في اي حاجه بتتحفر في الداكرة ومتتنساش ابداً
من صغري وانا بحب البس هدوم البنات كنت لما ابقى لوحدي في البيت بلبس هدوم داخليه بناتي والبس فوقيها هدوم خروج بناتي واحط ميكب والبس طرحه وقررت اني البس النقاب من فتره طويله اصلي بحب لبس النقاب موت ;)
والسبب في موضوع لبسي للبنات اني من صغري كان في ناس مش مقتنعه اني ولد فتعرضت للتحرش والإغتصاب اكتر من مرة بالذات ان التوتا بتاعتي كبيره وانا صغيرة ومدورة وكان جسمي عامل زي الأجسام البلدي وستي كانت مدورة وبارزه شوية وانا كمان لوني ابيض فكنت ببقى سيكسي قوي في لبس الجينز والشورتات والمايوه
فخلوني كنت بقلع هدومي واقعد اتفرج على جسمي في المرايا والمرايا طول عمرها وهي صحبتي الأنتيم :)
فمن ساعتها وانا بقيت بلبس لبس البنات وحسيت فعلاً اني بنوته وعلى طول بحب البس الهدوم الداخليه بتاعة البنات تحت هدوم خروجي الولادي
كذا مره اتقفشت وانا لابس الهدوم دي في البيت لفت نظر اخويا وهو اصغر مني بسنه
كتير كان بيزنقني على السرير بليل بس مكنشي بيدخله لحد في مرة في الصيف اهلي سافروا لزيارة ناس قرايبي في القاهرة وقالوا انهم هيقعدوا يومين
لاقيتوا بيقولي فرصه ان احنا نلعب عريس وعروسه فهمت قصدة ايه
المهم اهلي سافروا الصبح لاقيت اخويا بيقولي يلا بينا نروح البحر كانت حوالي 7 الصبح فعلاً روحنا البحر
واجر بدال ونزلنا الميه ودخلنا جوة بعييييييييييييد
كان محضرلي مفاجئة كانت جامدة مووووت كان معاه كيسه سودة بعد ماوقف بالبدال فتحه الكيسه طلعلي منها مايوه قطعه واحده وقللي البسيه يلا وننزل الميه انا فضلت متنحه شوية على ما استوعبت الموقف وفعلاً لبسته ونزلت المية حسيت اني لأول مرة في حياتي بنزل البحر كنت مبسوطة قوي عشان لاقيته عارف ازاي يحتويني ويتعامل معايا
قعدنا ساعتين في المية قعد يلعب فيا ويبوس ويحضني بصراحه انا كنت دايخه في المية وحسيت باحساسات غريبه لأول مره احسها
وروحنا البيت ودخلنا استحمينا مع بعض قللي انت دخلتك النهارده لاقيت وشي احمر قويييييييييي واتكسفت وسيبتله الحمام وطلعت جريت بره ودخلت الأوضه وقفلت على نفسي الباب وقعدت شوية على ما استوعبت اللي اتقاللي وفكرت كتير اني اطلع اقله لأ مش عارفه ايه اللي خلاني قمت ولبست بانتي وبرا لونهم اسود وقميص نوم ابيض بالروب بتاعه شفافين قوي وحطيت ميك اب كامل واكلادور ولبست سلسله دهب وانسيال في رجلي وبروكه
فضلت متردده كتير اني اطلعله كده المهم تشجعت وطلعتله لاقيت على وشه ذهول وقاللي ايه الجمال ده
روحت قعدت على الكنبه وهو جه قعد جنبي قعد يتكلم معايا عشان التوتر اللي كنت فيه والقلق والخوف
ابتدى يمد ايدة على جسمي ويبوسني من رقبتي وشفايفي ويحضني واحده واحده لحد لما ابتديت استجيب معاه
راح مولعلي سيجارة عادية شربت منها نفسين وقاللي تعالي عايزك في كلمة سر جوة
دخلنا اوضتنا وشغل اغاني هادية وفصل يبوس فيا ويقلعني هدومي واحنا واقفين راح مطلع الباشا من الشورت وقاللي مصيه يلا فعلاً قعدته على السرير ونزلت على ركبي قدامه وقعدت امص فيه واحرك لساني عليه وامصله البيضتين واعض عليهم بشفايفي راح مقومني ونايمني على ضهري على السرير وفضل يبوس ويلحس في سرتي لحد ملاقاني كنت بايظه على الآخر ورايحه منه لاقيت جاب كريم وابتدى يدهن بيه الخرم عندي براحه وواحدة واحده كان بيزق صوبعه جوة كان يلاقيني بتشنج وبقفل على صبعه جامد يقوللي اهدي ياحبيبتي عشان ما تتعبيش مني وفضل على كدة شوية ودهن الباشا كمان وقاللي انا هدخله هيوجعك شوية بس ايقي قليلي حاول يدخ راسه معرفشي الخرم كان ضيق قوي وكمان الوجع كان مخلي اعصابي مشدوده
لاقيت قام جاب خيارة ودهنها بالكريم وقاللي دي هتساعدك شوية وفعلاً ابتدى يدخلها شوية ويسبها وبعدين كانت ساقعه فكنت حاسه باحساس غريب بالساقعه وهي جوه مني
لحد مدخل جزء منها وسابها وقعد يبوس ويلعب فيا شوية قام قعد يلعب بالخيارة يدخلها ويطلعها راح شالها خالص ورجع تاني يدهن الخرم ويدخل صباعه مكنتش بتوجع منه زي اول مره دهن الباشا تاني
وابتدى يدخله حسيت باني بتقطع من جوة صوتي من الألم كان ابتدى يطلع وهو كان بيحاول معايا واحدة واحدة يدخلة شوية صغيرين ويسيبه لحد ما دخل جزء كبير انا من الألم كنت عيطت فضل يدخلة ويطلعه لحاد ماجابهم جوه
بعد كده نام جنبي وباسني من راسي وقاللي معلهشي يا حبيبتي بكره تتعودي
ودي كانت حكاية اول مرة