دخول

عرض كامل الموضوع : بنت 13 سنه الجزء الرابع


عصر يوم
08-24-2013, 09:54 PM
كتبها رأفت
الجزء الرابع
جت حبيبتى حسب المعاد الى متفقين عليه وهو الساعه 10 ونص الصبح وطبعا بعد ما خروج ابواها احمد وراح شغله وخرجت الممحوانه ناديه امهاوراحت لعشقها اما حبيبتى والنهاردة هقول لكم اسمها وهو بسنت المهم هى جت وخبطط على الباب وفتحت لها ودخلت بسنت الشقه واول ما دخلت سالتنى حد هنا فا قلت لها لا طبعا فا قالت لى طب عايزاك تقلعنى كل هدوامى هنا وانا واقفه ورا الباب فا استغربيت وسالتها ليه فا ضحكت وقالت لى هتعرف بس قلعنى وانتا بتقلعنى بواسنى فابتديت افك لها زراير البجامه وانا ببواسها من خدها لحد ما خلصت فك الزراير وابتديت اشواف لحمها من تحت البجامه فا صدرت لى صدرها وقالت لى مش هتسلك على حبايبك وراحت مخرجه بزها الشمال من السنتيانه لقتها كاتبه اسم ناديه وراحت مخرجه بزها اليمين لقيت عليه اسم عشيق امها سامح رحت مقلهعا البجامه خالص وفاكك لها السنتيان وبقت عريانه من نصها الى فواق وابتديت ابواسها من بزازها وحلمتها وكل شوايه تقولى الحلس بزى الى عليه اسم ناديه مامتى فا ابتديت الحس لها بززها وخصواصى من على اسم ناديه والف لسانى على حلمت بزها الشما او بز ناديه زى ما قالت لى لحد ما مسحت اسم ناديه من على بزها فا قالت لى خش على اسم سامح وعيزاك تقطع بزى وانتى بتبواسه فا مسكت البز بتاع سامح وابتديت اشد الحلمه جامد وهى فى بقى والف لسانى حولين الحلمه لحد ما ريقى مسح اسم سامح هى كانت كاتبه الاسمين حولين الحلمه ولما خلصت فا قالت لى يلا بقا خش على المفاجاءة وراحت فاتحه رجليها فا فهمت انها عايزانى اقلعها البنطلون والانر وفعلا اول ما لمس كسها لقيته ناشف فا استغربت فا ضحكت وقالت لى قول افتح يا كس بسنت وانتا بتنول البنطلون فا قلت افتح يا كس بسنت وابتديت انزل لها البنطولن وكانت المفاجاءة مخبيه الاسطوانه على كسها فى الاندر فا ضحكت وقلت لها ايه دة قالت لى ابدا المخباء بتاعى ايه رايك فا ضحكت وقلت لها دة انتى عفريته ههههههههههه وقلت لها كدة كفايه ندخل جوة احسن حد يسمعنا فا وافقت ودخلنا الاوضه وانا شايلها وماسك الاسطوانه لحد ما نيمتها على السرير فا قالت لى لا ياعمو خلينا نتفرج على الاسطوانه ونشواف فيها ايه وتعلمنى وانا قاعدة على البلبل بتاعك موافق فا ضحكت وقلت لها اسمه زب مش بلبل فا قالت لى زب ماشى واختها على حجرى وهى بالاندر بس وابتديت اشغل الاسطوانه وشفت الى خلى زبى يقف زى الحديد لقتها واقفه ادام عشقها وهى بكل هدامها وهو قاعد على السرير وهى واقفه ادامه وبتقول له سامح حبيبى انا ناديه عشقتك هتنكنى ازى النهاردة فا قال لى زى ما تحبى تحبى ازى فا قالت لى عايزة حاجه جديدة انا جبت لك مفرش دخلتى وكمان الطقم الى دخلت بيه وعايزاك تعمل دخلتك عليا على مفرش دخلتى وبطقم الدخله كمان فا قال لها ماشى وابتدا يمد ايدة من بين الجيبهويحس لها على وراكها وهى ابتدت تخيج على حركه ايدة انا شفت كدة لقيت ايدى بتمشى على وراك بسنت بنتها زى امها بالضبط وزبى بقا زى الحديد لحد ما وصلت اول كسها وابتديت اقلعها الاندر بتاعا لقتها بتقولى لا
اعمل وانا كدة بالاندر وراربعه يعنى فا وافقه وحركت الاندر شوايه وايبتديت العلب لها فى كسها وزنبورها من برة وعلى خفيف وبسنت ابتدت تنهج وتهيج فى نفس الوقت الى امها ناديه ابتدت تسخن اكتر مع عشقهاوابديت تقلع الاندر بتاعها وتقول له ارحنى يا سامح ايدك بتولعنى مش بقدر استحمل ايدك فى كسك ولا على زنبوراى فا سالتنى بسنت دة فين الزبرور دة فا ضحكت وقلت لها اسمه زنبور الى هو د رحت ماسك زنبورها بايدى لقتها بتقول احححححححححححححححح اوووووووووووووووووووف يا عمو دة حلو قوى اعمل تانى هنا فى زبروارى فا ضحكت تانى على الاسموقلت لها طيب ارفعى طيزك شوايه ورفعت طيزها شوايه رحت موراب لها الاندر وخليت زبى بين فلقه طيزها بالضبكوحسيت ان طيزها ننااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااار بس ناااااعمه قوى وهى بتقول اوووووووووووووووووووووووووووفزبك سخن قووووى يا حبيى دة زى بتاع اونكل سامح فا قلت لها اة فى نفس الحجم وخلينا نتفرج على امك الوسخه وهى بتتناك فا قالت لى طب وانتا بتتفرج ابقا اعمل زيها بالضبط فا قلت لها اوكوابتدانا نتفرج على امها لقتها بعد ما قلعت الانر وهى واقفه راحت رافعه الجيبه ومدخل راس سامح عشقها من تحت الجيبه وقالت له الحس كسى احسن مولع فوى ومشتاق لللك من الاسبواع الىى فات وفعلا ابتدا سامح يلحس لها كسها وهى عماااااااله تتاوةةةةةةةةةة اووووووووووووو ف اح اح اح اح اح اح مش قادرة يا حبيبى لسانك فيه نااااااااار بتولعنى قوووووووووووووووووووى الحس اكتر زنبوارى وحسسنى انى ست وعوضنى عن جوزى الى سا يبنى كدة ومهمل فيا ريحنى يا حبيىراح مقلعا الجيبه وبقت عريانه من تحت لقيت وراكها بيضا زى الشمع وهو عمال يلعلب لها بصباعه فى وراكها وفى كسها وانا زبى عماااااال يقف اكتر وحرارته تزيد حتى بسنت حست بيه وقالت لى هو بقا مشدود ليه انتا عجبتك مامتى ناديه ولا ايه فا قلت لها الصراحه اة بس انتى حبيبتى اكتر فا قالت لى طب تعرف تدخله وانا كدة على حجرك زى ماما بص لقيت امها ناديه بتلف وبتفتح رجليها على شان سامح عشقها يدخل زبه فى طيزها اول ما شفت كدة عينى زاغت على جسم امها رحت بالل صباعى ومخلى بسنت تواطى لادام واول ما شفت خر طيزها الوردى رحت بلقه بريقى وابتديت ادخل راس زبى فى خرم طيزها فى نفس الوقت الى كانت ناديه بتقعد فيه على زب عشقها وهما الاتنين فى نفس اللحظه اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووو وووووف اح اح اح اح الح اح بشواش يا عمو وناديه بتقول اووووووووووووووووف براحه يا سامح دى طيزى لسه بنت بنوات وانتا الى هتفتحها وتاخد شرفها دلوقتى فا قال لها استحملى يا علقه ولا اقول للك اسم الشهرة اغستحملى يا ناديه ما تقلش لا فا ضحكت وقالت اة عمرى ما اقول للك لا دة انتا عشيقى وحبيى وجوازى وتعالا بقا نكنى وريحنى فا وافق وقال لها طب تخديه فين قالت له اى حته كسى زى طيزى اووووووووووووو ف زبك سخن قوى فى طيزى دخله كله على شان اتعود عليه فى طيزى وابتدت تفتح رجليها وتوسع لها طيزها وانا كمان فتحت وراك بسنت وابتديت ادخله سنه سنه وطلبت منها انها تتحرك زى ناديه وهى بتتناك فى طيزها وبقت تعمل زيها بالضبط امها تحرك طيزها من الشمال لليمين وبسنت زيها وانا شغاله فى بزازها وكسها وهى اوووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووف اوووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووحو يا لهوى ياعمو دة ناشف قوى بيسوجعنى اكتر من الاولوانا شغال دعك فى زنبورها وتتدخيل زبى طيزها وتافيش فى بزازها وانا ملااحظ ان بزازها منفواخه وحلمتها مشدودة قوى وكمان كسها شغااااااااااال وعمال ينزل سوايل كتير منه وهو عماله تقول وااااااااااااااااااااااااااف ياعمو بشواش كدة بيدخل جامد وهو ناشف قووووووووووووووووووووووووىاح اح ااححححححححححححححححححححححح وانا سخنت قوى وراشق زبى كله فيها لحد ما غفلتها وعملت لالااسطوانه كوووووووووووووبىلحد ما قربت انزل شهوتى رحت شا يلها وزبى جوة طيزها ورحت منيمعها على بطنها وانا راش زبى فى طيزها وهى نايمه وفاردة جسمها على السرير وزبى رايح جى فى طيزها وهى احححححححححححححححححححححححححح اووووووووووووووووووووووووف برااااااااااااااااااااااااااااااحه يا عمو دة حلوى بس بيحرقنى جامد اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة طب اقف او سيبه شوايه كدة فا قلت لها انتى عايزة تعملى حمام زى المؤرة الى فاتتفا قالت لى اووووووووووووووووووووى كل مرة بكون هنا بحب اعمل الحمام الجديد دة فا قلت لها اوك يلا ورحت مدخل زبى من تحت جسمها ومدخل صباعى جوة كوسها لقتها بتقول اوووووووووووووووووووووووووحح ياعمو حركه بسرعه مش قادرة فاقلت لى ولا انا كمان اهو وبقيت ادخل صباعى وزبى فى وقت واحد وهى احححححححححححححححح اووووووووووووووووووووووووة اوووووووووووووووووووووووف كمان يا عمو كمان اعمل اكتر لحد ما قربت اقذف فاقلت لها انا هنزل اللبن بتاعى جوة طيزك وانتى هتنزلى لبنك على السرير وعلى ايدى فا وافقت وانا رجعت اكمل وهى عمال تتحرك وتحاول تتهرب من حركت زبى الى فى طيزى وحركه صباعى الى فى كسها لحد ما لقتها بتول بسرعه مش قادرة خلاص رحت مزود السرعه وبيقت ادخله كله واخرجه كله وهى اوووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووف واااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااححححح حححححححححححححححححححححححححححححح يا لهوىىىىىىىىىىىىىىى كسى بياكنى قوى وكمان طيزى وخلااص عايزة اعمل حمام فا قلت لها اعمل دة لبنك وشهوتك بتنزل فا قالتاهو بنزل لبنى وشهوتى وانا كمان قلت لهاتانا بزل لبنى وشهوتى فا قالت لى اة حسيت بلهليب فى طيزى هو سخن قوى كدة ليه اوحححححححححححححححححححححح دة بيحرفنى جوة فا قلت لها اتمتعى وسبتها تترعش وهى بتقول وااااااااااااااااااااااااااااح اوووووووووووووووووووووووووووووووف دة حلو قوى يا عموى وانااتبسط قوى بس عايزة اقوم وانا كدة باللبن بتاعك وانتا الى تلبسى وترجع الاسطوانه مكنها وانتا عارف فين مكانها فا قلت لها طب استنى خلى اللبن يسبت فى طيزك فا قالت لى لا عايزة امشى واللبن بتاعك ينزل على وراكى زى ماما ما بتحب فا وفقت ورحت لبستها الملاابس على الباب وطلعت وهى طالعه ادتها الاسطوانه وهى ما تعرفش انى نسسختها ودة هيبقا ليه قصه جدبدة مه امها اتمنا الردود
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ

ايام وبنعشها
08-25-2013, 09:01 AM
بفيض من الحب والتقدير أتقدم لك
بخالص الشكر والامتنان على ما بذل من جهود
جبارة في هذا العمل الراااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااائع

beso_egypt
08-26-2013, 04:01 PM
ممكن الاجزاء االتانية لو سمحت؟

العميــد
01-13-2016, 07:14 PM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

شاطى العطش
01-13-2016, 08:12 PM
/>

العميــد
10-06-2016, 08:14 PM
(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»» »¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸(_)'•.¸_) (¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»» »¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸(_)'•.¸_)

ابوزب55
02-05-2017, 12:21 PM
قصة حلووووووووووووووووووه وممتعة اووووووووووووي

دكتور حب منصوره
09-03-2017, 09:37 AM
#الست_بتحلو_لما (/ AA%D8%AD%D9%84%D9%88_%D9%84%D9%85%D 8%A7?src=hash) حين تتصرف في الفراش كعاهرة

ssw
09-03-2017, 01:27 PM
تكملتها ايه لو سمحت



كسي.محروم.عايزة.اتناك.قصص سكس عربي نار أرشيف صفحة 2 قصه محارم بنت عمه في الحمامقصه سكس مصوره نيك البنوتهقصص سكس اختي تبعبصنيصور نيك شرم الشيخ نسوانجيقصه طويله سكس نيك قصه في نجران ينك ممحونه نيك طيزها قصه طويله نيد طيازيسكس مصري لبنات يستعرضون اطيازهمقصة سكس لها بداية ووسط ونهايةواي انا من زبك نيكني نيك شرموطتك كسي اه دخلواههه من زبه ذبحنيقصص سكس مع اختي عندما انقطعت الكهرباؤ وكنا وحدنا بالبيتموقع عرب نار قصص سكس اباط متعرق الارشيف site:landsmb.ruقصص يمنيه نيك الطيزقصص لواط نسوني الدالهقصص جنس في القريةأنارجل ألبس سلب مرتي وتنكني في طيزينيج طيز لاول مرهفديو سكس محارم بلفيسبوكقصتي عندما ناكني المتسول قصه سكس site:foto-randewu.ruسكس بسورياxxxسكسزوجتي تنتاك من صديقها بلمنزل كبيرقصص جوزي منتديات نسوانجي قصص سكس مرت اخوه وخته.اجمل قصص سكس مطلقاتقصة نيك في الحقلsite:landsmb.ru متسلسلة نكت اطيازهم على سرير واحدناكني بتركيا قصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-304508.html/archive/index.php/t-95185.htmlقصه زوجتي وامها القحاب���� ����� ����� ��� ����� Www.hekayat.neek.badreya.comطيظ سالب محلوقصورمنتديات نسونجي زوج ينتاك مع زوجته حقيقي قصص سكس الخادمقصة ضرب بزازي ساديةقصص جنسية شاب يعشق ابط صاحبه الارشيفبحب ذل الاهانة ضرب بالشبشب علي كسيسكس جربانهﺴﻴﺎﺭﺓ ﻗﺮﺏ ﺍﻟﺒﺎﺏ ﺍﻟﺮﺋﻴﺴﻲ ﺃﺻﺎﺑﻬﺎ ﺑﺎﻟﺬﻋﺮ ﻫﻲ ﻭﺃﺧﺘﻬﺎ، ﻓﺮﺍﺣﺘﺎ ﻣﻌﺎً ﺗﺮﺗﺪﻳﺎﻥ ﺍﻟﻔﺴﺎﺗﻴﻦ ﺍﻟﺘﻘﻠﻴﺪﻳﺔ ﺍﻟﻤﺤﺘﺸﻤﺔقصص جنسيه في محل ملابس بالرياض site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم هو واخته المطلقه site:bfchelovechek.ru/tags.php?tag=%E4%DE%D3%E3قصص سكسيه أخي زبك كبير فشختني ااااه قصة نيك هاجركلام سكس امجد ينيك أمة الجزء الاول حقيقي site:foto-randewu.ruقصص نيك مع أخت صديقي المراهقة في الحظيرة قصة زلزال الحقيقه مازن الخديويقصص.سكس.امى.المتناكة.نقاشي لسالب السودان قصة شاب ناك أخته بالغصبسكس قصص انا تحت حذاء جارتيقصص جنس مكتوبه مع بنت صنعانيه عذراكيف يقدر الواحدينيك راجل خول اوامه اواختهقص سكس قسم مرات البوابقصص راجللك يفتح كسكطياظ كرفى في الحمام تستحمي بالشامبوقصص نسوان بنتهم سالبصورسكس اشفها بسرعه/archive/index.php/t-439604.htmlصور سكس مدام هناء ساخنةقصص سكس سعودية زوجة صاحب البيت وخدامهقصة سكس مع يارا الممحونة موظفة جامعة عربية تتناك من زميلهاقصص سكس الزوجة العطشانة جنسيا منتدى نسونجي /archive/index.php/t-112431.htmlقصص سكس سحرقصص سكسية من الارشيف مثيرةصور سكس مكتبة الجنسصور سكس ليلة ألدخلهنكت حريم عيلتيقصص نيك مرات ابني الغولقصص سكس ينيك امه بمنع الحملالقحبة امي وكيلوتاتهابدي فلم سكس عربي بالتحديدقصص محارم اموت في العنفقصه سكس المتعه الفحل والبزازمنتدى نسوانجى مدام سميرةقصص،سكس،،ساعدت،ابي،الارمل site:bfchelovechek.ru