OMARR
02-14-2013, 07:23 AM
أريد بدايةً اتوجه بالاعتذار لجميع الاعضاء عن تأخري في كتابة الجزء الثاني وهذا ليس إلا لانشغالي وشكرا لردود حضراتكم علي الجزء الأول...
أستطرد التكمله مع (بلبله) فقد توقفنا في الجزء الأول حينما اخذت القرار بناءًا علي عدم قدرتي علي التحمل من كثرة شهوتي ناحيتها وذهبت مباغتها في منزلها وكان لي ما صبوت إليه..
وبعد المره دي اصبح التعامل بيني وبين (بلبله) كزوج وزوجته طبعا في البدايه كنت بروح لها كل يوم وابات معاها وامشي من عندها علي الساعه 4 الفجر وفاكر مره بعد ما اخدنا علي بعض اكتر واكتر انها اتصلت بيا مره وقالتلي(عمر انت واحشني اوووووووي وتعبانه اوووي وكسي هيزعل منك لو ما جتلوش دلوقتي) قولتلها (انا كنت معاكي امبارح يا بلبله لحقتي؟؟ عموما انتي كمان يا قلبي وحشااااني بجنوون وجاي لكسك حالا) وروحت ودخلت البيت وكانت الساعه تقريبا 10 بالليل شتاءًا وشوفتها عامله في نفسها العجببببببببببببببببببب..قميص تركواز مش لابسه تحتيه اي شئ واضح جدا من القميص الشفاف وحلمات بزازها البنيه النافره واضحه جدااااا من تحتيه واول ما قفلت الباب ورايا اخدتني في حضنها وروحنا في بووووووووووووووووسه طوووووووووويله امسك كل شفه من شفايفها لوحدها مره واضم كل شفايفها في شفايفي مره واخد لسانها بشفايفي وتاخد لساني بشفايفها وايدي بتجري علي كل حته في جسمها من علي القميص علي بزازها واقرص في حلماتهم بشويش وامسك طيزها لحد ما خلاص حسيت ان رجلها مش شايلاها .. شيلتها ودخلتها اوضة النوم ورميتها علي السرير ووقفت اقلع هدومي كلها ونمت عليها ورجعت اكمل ما بدأته علي الباب وانا ببوسها ايدي بتقلعها القميص علشان تبقي عريانه هيه كمان تحتي وهيه تئن وتتأوه بسرعه غريبه وبتاخد نفسها بالعافيه انتهزت الفرصه ونزلت مابين رجليها وقعدت امسك بظرها بشفايفي وامصه واشده بشفايفي واضرب عليه بصوابع ايدي وهيه تصرخ من الشهوه وتقول بصوت متقطع خافت (عمر ابوس ايد رجل اهلك كسي مش قاااااااااادر نيكني عايزه زبرك اوووووووي ارحمني ااااااااااااااااااح) وانا كأني مش سامع ومكمل لساني جوه كسها بنيكها بيه لحد ما ارتويت من عسل كسها واقولها (كمان نزلي كمان علي لساني عايز عسلك يغرق لساني يا شرموطه..مين متناكتي؟؟..انا متناكتك..مين شرموطتي؟؟ انا يا حبيبي شرموطتك ومتناكتك ولبوتك بس نيكني وريحني عشان خااااااااااااااااااااااطري ااااااااااااه ااااااه ااااااه اح اااااااااااااااااااح يا عمر بيحرقوا اووووووووي اووووووووف) اترعشت للمره التالته وانا لسه ما دخلتش زبري في كسها وقفت علي الارض وعدلت وسطها علي اخر السرير وبدأت ادعك زبري في شفايف كسها وفجأه روحت مدخله بقوووووووه وصرخت صرخه هيجتني اكتررررررر ... ايه يا متناكه بيوجع اوووي؟؟...لالالالا يا حبيبي ده حلوو حلوووو حلووووووووو اوووووووووووووي يا عمر اااااااااح كمااااااااان دخله كله اوووي كمان نيك شرموطتك اوووووي. وانا داخل وطالع بزبري من كسها زي المكوك وغيرنا حوالي ست أوضاع لأني اكتشفت اني بحب تغيير الأوضاع أثناء النيك كتيييييير وأحب اعملها بمعلمه...واترعشت هيه ونزلت اثناء الست اوضاع دول اعداد هيه نفسه وانا ما بقيناش عارفين عددهم من كترهم..لحد ما حسيت اني خلاص هنزل لقيتها قفلت علي زبري بكسها قبل ما تقفل علي وسطي برجلها وتعالت آهاتنا سواااا اااااااااااه اااااااه ااااااااااااااااااااااااااااه بحبك يا عمر بحبك ياحبيبي انتي نياااكي وجوزي وحبيبي بحبببببببببببببببببببك ااااااااااااااااااه...بعد ما نزلت في كسها وانا مطمن لأنها ركبت وسيله طبعاً لمنع الحمل لقيتها بتمسك المنبه اللي علي الكوميدينو اللي جنب السرير وبتبص فيه وفجأه لقيتها مااااااااااااااااتت علي نفسها من الضحك أنا استغربت ومش فاهم فسألتها وانا مبتسم ابتسامه ساذجه بتضحكي علي ايه؟؟؟ قالتلي انت عارف انت بتنيكني بقالك أد أيه؟؟ قولتلها بضحكه عاليه ليه وانتي حاجزه مده ولا مدتين ههههههههه؟؟ ضحكت وقالتلي الساعه 12 ونص يعني انت بقالك ساعتين وشويه بتنيك فياااااااااااااا يا لهوووووووووووي..غرقنا في ضحكاتنا وهمساتنا ولمساتنا وكملنا تاني لحد الفجر..
بعدها عرض عليا إبن عمي في الصيف أنزل معاه شغل في محل ليه في شارع عبد العزيز في الموبايلات منها اشغل وقتي في الصيف لحد الدراسه ومنها إني منه وهكون خايف علي الشغل زيه بالظبط وكانت بتعجب دماغي وتفكيري معظم اللي بيتعاملوا معايا...المهم اني قبلت وبعد نزولي الشغل معاه وجدت عالم أخر لم اتعود عليه فإنني اري في اليوم أكثر من 300 أو 400 بني آدم معظمهم بنات وستات وعلي كل لون منهم المؤدبه والشرموطه وغيره وبلغة العيون سهل انك تعرف وكانت أول علاقه بعد بلبله في شارع عبد العزيز اكملها لكم الجزء القادم تقبلوا تحياااااتي
أستطرد التكمله مع (بلبله) فقد توقفنا في الجزء الأول حينما اخذت القرار بناءًا علي عدم قدرتي علي التحمل من كثرة شهوتي ناحيتها وذهبت مباغتها في منزلها وكان لي ما صبوت إليه..
وبعد المره دي اصبح التعامل بيني وبين (بلبله) كزوج وزوجته طبعا في البدايه كنت بروح لها كل يوم وابات معاها وامشي من عندها علي الساعه 4 الفجر وفاكر مره بعد ما اخدنا علي بعض اكتر واكتر انها اتصلت بيا مره وقالتلي(عمر انت واحشني اوووووووي وتعبانه اوووي وكسي هيزعل منك لو ما جتلوش دلوقتي) قولتلها (انا كنت معاكي امبارح يا بلبله لحقتي؟؟ عموما انتي كمان يا قلبي وحشااااني بجنوون وجاي لكسك حالا) وروحت ودخلت البيت وكانت الساعه تقريبا 10 بالليل شتاءًا وشوفتها عامله في نفسها العجببببببببببببببببببب..قميص تركواز مش لابسه تحتيه اي شئ واضح جدا من القميص الشفاف وحلمات بزازها البنيه النافره واضحه جدااااا من تحتيه واول ما قفلت الباب ورايا اخدتني في حضنها وروحنا في بووووووووووووووووسه طوووووووووويله امسك كل شفه من شفايفها لوحدها مره واضم كل شفايفها في شفايفي مره واخد لسانها بشفايفي وتاخد لساني بشفايفها وايدي بتجري علي كل حته في جسمها من علي القميص علي بزازها واقرص في حلماتهم بشويش وامسك طيزها لحد ما خلاص حسيت ان رجلها مش شايلاها .. شيلتها ودخلتها اوضة النوم ورميتها علي السرير ووقفت اقلع هدومي كلها ونمت عليها ورجعت اكمل ما بدأته علي الباب وانا ببوسها ايدي بتقلعها القميص علشان تبقي عريانه هيه كمان تحتي وهيه تئن وتتأوه بسرعه غريبه وبتاخد نفسها بالعافيه انتهزت الفرصه ونزلت مابين رجليها وقعدت امسك بظرها بشفايفي وامصه واشده بشفايفي واضرب عليه بصوابع ايدي وهيه تصرخ من الشهوه وتقول بصوت متقطع خافت (عمر ابوس ايد رجل اهلك كسي مش قاااااااااادر نيكني عايزه زبرك اوووووووي ارحمني ااااااااااااااااااح) وانا كأني مش سامع ومكمل لساني جوه كسها بنيكها بيه لحد ما ارتويت من عسل كسها واقولها (كمان نزلي كمان علي لساني عايز عسلك يغرق لساني يا شرموطه..مين متناكتي؟؟..انا متناكتك..مين شرموطتي؟؟ انا يا حبيبي شرموطتك ومتناكتك ولبوتك بس نيكني وريحني عشان خااااااااااااااااااااااطري ااااااااااااه ااااااه ااااااه اح اااااااااااااااااااح يا عمر بيحرقوا اووووووووي اووووووووف) اترعشت للمره التالته وانا لسه ما دخلتش زبري في كسها وقفت علي الارض وعدلت وسطها علي اخر السرير وبدأت ادعك زبري في شفايف كسها وفجأه روحت مدخله بقوووووووه وصرخت صرخه هيجتني اكتررررررر ... ايه يا متناكه بيوجع اوووي؟؟...لالالالا يا حبيبي ده حلوو حلوووو حلووووووووو اوووووووووووووي يا عمر اااااااااح كمااااااااان دخله كله اوووي كمان نيك شرموطتك اوووووي. وانا داخل وطالع بزبري من كسها زي المكوك وغيرنا حوالي ست أوضاع لأني اكتشفت اني بحب تغيير الأوضاع أثناء النيك كتيييييير وأحب اعملها بمعلمه...واترعشت هيه ونزلت اثناء الست اوضاع دول اعداد هيه نفسه وانا ما بقيناش عارفين عددهم من كترهم..لحد ما حسيت اني خلاص هنزل لقيتها قفلت علي زبري بكسها قبل ما تقفل علي وسطي برجلها وتعالت آهاتنا سواااا اااااااااااه اااااااه ااااااااااااااااااااااااااااه بحبك يا عمر بحبك ياحبيبي انتي نياااكي وجوزي وحبيبي بحبببببببببببببببببببك ااااااااااااااااااه...بعد ما نزلت في كسها وانا مطمن لأنها ركبت وسيله طبعاً لمنع الحمل لقيتها بتمسك المنبه اللي علي الكوميدينو اللي جنب السرير وبتبص فيه وفجأه لقيتها مااااااااااااااااتت علي نفسها من الضحك أنا استغربت ومش فاهم فسألتها وانا مبتسم ابتسامه ساذجه بتضحكي علي ايه؟؟؟ قالتلي انت عارف انت بتنيكني بقالك أد أيه؟؟ قولتلها بضحكه عاليه ليه وانتي حاجزه مده ولا مدتين ههههههههه؟؟ ضحكت وقالتلي الساعه 12 ونص يعني انت بقالك ساعتين وشويه بتنيك فياااااااااااااا يا لهوووووووووووي..غرقنا في ضحكاتنا وهمساتنا ولمساتنا وكملنا تاني لحد الفجر..
بعدها عرض عليا إبن عمي في الصيف أنزل معاه شغل في محل ليه في شارع عبد العزيز في الموبايلات منها اشغل وقتي في الصيف لحد الدراسه ومنها إني منه وهكون خايف علي الشغل زيه بالظبط وكانت بتعجب دماغي وتفكيري معظم اللي بيتعاملوا معايا...المهم اني قبلت وبعد نزولي الشغل معاه وجدت عالم أخر لم اتعود عليه فإنني اري في اليوم أكثر من 300 أو 400 بني آدم معظمهم بنات وستات وعلي كل لون منهم المؤدبه والشرموطه وغيره وبلغة العيون سهل انك تعرف وكانت أول علاقه بعد بلبله في شارع عبد العزيز اكملها لكم الجزء القادم تقبلوا تحياااااتي