دخول

عرض كامل الموضوع : أنا وأمى والحماره ( الجزء السادس )


أفندينا
02-01-2013, 05:32 PM
رجعت الى البيت وكانت امى وابى يتناولون الطعام وكانت الجلسه صامته كعادة جلسات أمى مع أبى أحمد قطع الصمت صوت أبى يسألنى كنت فين يا سامى
قلت له ان خالتى أم سهير كانت عايزانى اشرح شوية دروس لابنتها سهير وذهبت رد أبى وقال( خالتك أم سهير دى انسانه محترمة جدا ومحدش بيسمع عنها حاجة وحشة ولا حد بيسمع صوتها يابخت عمك على بيها) قلت له( صح يابا وهى بتعاملنى زى ابنها لكن أمى زينب أحلى يابا)
ضحكت أمى وقالت ( يا بكاش يا أونطجى) ولكن أبى لم يرد ربما لأنه لا يجيد الغزل أو النفاق
ردت أمى بعد ذلك( واد يا سامى انا من النهاردة هبات معاك فى حجرتك انت كبرت وأنا خايفة عليك
ابتسمت لأمى وقلتلها وانا عايزك معايا يامه وعايز أبويا كمان ) ابتسم أبى أحمد ولم يتكلم لكن أمى ردت وقالت قوم( يلا عشان عايزه أحميك)
ذهبت مع امى وسألتها ( ابويا على جالك) ضحكت وقالت ( أيوه بس أبوك أحمد كان موجود قعد معاه شويه ومشى) قلتلها( أحسن عشان أنا مش عايزه يكون معاكى الا وانا موجود) غمزت لى بعين واحدة وقالت بس( متخليش سهير تنسيك أمك ) دخلت مع أمى الحمام وأنا افكر فى وعد قطعته على نفسى أن أعيش مخلصا لهدى زوجة أبى على لكنى مالبثت أن ارتاحت نفسى وانا أقول لنفسى علاقتى بأمى ليست تحولا عاطفيا ولكن هى لحظات متعة احتاجها وتحتاجها أمى فى حياتها مع برود وأدب ابى أحمد الزائد عن الحد
فى الحمام داعبت أمى زبرى بحنان واعجاب فانتصب سريعا فقالت ( لا اهدى شويه عشان مش هينفع وأبوك فى البيت انت عارف صوتى بيعلى ) ضحكت وقبلتها من فمها فوضعت زبرى فى فمها وظلت تمص فيه وتداعبه وتلحس بيضانى وأنا فى قمة النشوة لكنى كنت أدع خيالى يصور لى ان هدى أم سهير هيا اللى بتعمل كده وكنت استمتع كثيرا لهذا التصور
ماهى الادقائق حتى انزلت من مائى الكثير شربته أمى بالكامل وأخذتنى الى الفراش بحنان زائد وقالت بغمز( أنا محضرالك مفاجأة مش هقولك عليها )
عبثا حاولت أن أعرف ولكن كان ردها( هتعرفها لوحدك يابن المتناكه )
ذهبت الى الفراش ونمت فى حضن أمى وأنا منشغل البال بهدى التى أصبحت اعشقها لدرجة الهوس
كان الصباح وهو اليوم السابق ليوم شم النسيم صحوت من نومى لم أجد أمى بجوارى خرجت متثاقلا فى اتجاهى للحمام وأنا أمر بالصالة وجدت أمى بالصاله ومعها زوجة عمى وكانت تكبرنى بعام واحد ولم يكن قد مر على زواجها من عمى غير أشهر قليله حتى ذهب عمى ( زوجها ) الى الخدمة العسكريه وشاء حظه أن يدخل فى الجيش الثالث الذى تم حصاره فى حرب السادس من أكتوبر ولم يعلم عنه أحد شيئا وكنت أعلم من فترة مدى قلقها وقلق اهلى جميعا عليه الشىء الذى اوحى لى بالتخفيف عنهم باننى ارسل خطابات باسمه الى العائلة وخطابات منفصلة الى زوجته
سلمت عليهم وطلبت منى أمى أن أجلس معهم فجلست ولكن شدنى ان زوجة عمى لم تكد ترفع عينها عنى للدرجة التى شدت انتباهى ورأيت منها مالم أكن اراه ابدا وبادلتها النظرات ثم استأذنت للذهاب للحمام وقفت فجزبتنى زوجة عمى من جلبابى من الامام حتى كادت أن تمسك زبرى نظرت اليها بارتباك وذهبت الى الحمام وانا افكر فى زوجة عمى وما ذا تريد ويسرح ذهنى اكثر فى حبيبتى هدى ومتى اراها اليوم كان شعورى نحو هدى مختلف كل الاختلاف فكنت ارى فيها كل ماهو جميل وكل ماهو نبيل وشريف حتى لو كانت تعرت أمامى فى لحظة ضعف
خرجت من الحمام وذهبت لأستكمل الجلوس مع أمى وزوجة عمى وكانت كما رأيتها تدقق فى النظر بدون خجل
سألت زوجة عمى (أخبارعمى ايه ) فردت بلهفه ( مش بعت لى جواب ) قلت لها (صحيح وهوا كويس؟)ردت وقالت منا هاخدك معايا نقراه سوا انت عارف انا مكنتش شاطرة زيك ومش عايزه أمك تسمع أصل عينها صفرا) قالت وهى تضحك وتنظر لأمى
أحسست بالورطة لانى كنت أستعجل اللحظات للذهاب لهدى حتى لو نظرت فقط لوجه حبيبتى
لم أجد بدا من الذهاب لبيت عمى الملاصق لبيتنا حيث أنه كان بيت واحد تم قسمته بين أبى أحمد وعمى
دخلنا الى البيت وكانت زوجة عمى تعيش فى البيت منفردة بعد ذهاب عمى للخدمة العسكرية
أغلقت زوجة عمى الباب الخارجى باحكام ثم دخلنا الى احدى الحجرات فيها سرير ودولاب وكرسى من كراسى العرائس وكانت ابواب الدولاب من المرايا على عكس دولاب أمى
لم يكن هناك بد من الجلوس على طرف السرير وجلست زوجة عمى بجوارى ملاصقة لى تماما ونظرت اليها وكنت انوى عتابها لكن وقع عينى على صدرها المنتفخ وما يعلوه من رقبتها فارتعشت قليلا كالذى أصابه حمى لدرجة انها لاحظت ذلك وقالت( مالك يا سامى هروح اعملك حاجة تهدى أعصابك قلت لها لا اقعدى اصلى مستعجل ) غمزت لى بدلال وقالت( ايه وراك ميعاد اوعى تكون البنت سهير) وجدتنى اقسم وأحاول ان أنفى التهمة وقلت ( سهير دى عيلة) وجدتها تطوق رقبتى وتقرب وجهها منى حتى كادت انفاسها تلهب وجهى وتقول(وأنا كمان عيلة؟)

لم أرد ولكننى أطلت النظر اليها وتفحصت وجهها و كيف لم الاحظ هذا الوجه الخمرى وتلك الغمازات بوجهها وهذا الصدر الذى يبدو كالطاووس يختال امامى وهذا الخصر والارداف المشدودة لم تكن زوجة عمى بامتلاء ارداف أمى ولا هى بنحافة ورقة هدى ولكنها بدت لى جميله جمالا من نوع خاص اطلت النظر الى غمازتاها وعينيها السوداوان اللامعتان مع بياض شاهق وتذكرت كيف عبر الشاعر حين قال ( ان العيون التى بها حور قتلننا ثم لم يحينا قتلانا) لقد قتلتنى هذه العيون واطلت النظر وانا ساهم متأمل حتى اقتربت منى شفتاها فهجمت عليها كالوحش الكاسر وبدات اقبل فى كل مكان فى وجهها وجسدها ولم تضيع وقت زوجة عمى حين ظهر انتصاب قضيبى فخلعت كل ثيابها وانزلت لباسها وكانت ناعمة تماما لا تكاد تجد شعرة فى حسمها او عانتها هممت بالتهامها فاذا بوجه هدى يطل على ووعد قطعته أن أظل مخلصا لها فانصرف قضيبى عنى وكأنه لاعب كرة غادر الملعب قبلتنى كثيرا وقيلتها وقلت لها (هجيلك تانى) ضحكت وقالت( هوا انا هسيبك بعد ماشفته )أنا قلت لأمك انك هتبات معايا على طول عشان انا بخاف لوحدى
نظرت اليها بابتسامه وقلت فى نفسى (هىا دى مفاجأة أمى؟)وانصرفت دون أن أقرأ لها الخطاب وخرجت ذاهبا لبيت ابويا على ناديت على سهير فردت على هدى تعالى ياسامى ياحبيبى احنا قدام الفرن دخلت فوجدت حبيبتى هدى وسهير وأم ابويا على يعدون الفطائر لزوم شم النسيم وأصرت هدى ان أكون اول من يتزوق الفطير قبل شم النسيم وهى تنظر اليا بسعادة وكانت جدتى أم ابويا على وسهير سعداء ايضا وضحكت سهير وقالت ( ابسط ياعم انا بقيت أغير منك) ردت جدتى وقالت ( انتى ايه وسامى ايه دا زى اخوك بالضبط ) ضحكت سهير وقالت ( لا أكتر مش هوا الولد) ضحك الجميع وجلست معهم انظر لوجه هدى وقد زادته نار الفرن اشتعالا وجمالا وتتطوعت ان أجهز لهم القش حتى اظل معهم طوال اليوم واستغللت الفرصه لاقول وانا أنظر لهدى وأقول انا مش رايح الشيخ خطاب بكرة عشان عندى مذاكره والامتحان قرب ابتسمت هدى لى ابتسامة رقيقه
ردت جدتى وقالت يعنى هتقعد لوحدك كل الناس رايحه بكرة الشيخ خطاب دا يوم فى السنة يابنى ردت هدى( انا كمان مش هروح لان عندى ظروف ووجهت كلامها لجدتى اصلها نزلت عليا اليوم) ردت جدتى ( طيب لو عايز حاجه ابقى تعالى لامك هدى ده بيتك يا سامى ) شكرتها وقلت فى نفسى نعم هو بيتى وليس لى بيت غيره
بعد ان انتهى عمل الفطير بدأنا بتلوين البيض وكنت اتفنن أن ألون البيض بألوان هدى وأحاول أن أرسم على البيض شفتاها و عيناها لم أكن أجيد الرسم ولكنى كنت أحس أن البيض ينطق وكانت ابتسامة هدى توحى لى بانها تفهم ما اتفنن بفعله انتهى اليوم عند المساء وكان لابد من العوده ولم يكن يمكننى الانصراف الا بعد أن احضن هدى واقبلها حتى لوبدا انه حضن أم لابنها
رجعت الى البيت وكانت أمى وأبى بالبيت وكانت أمى قد أعدت الفطير والفسيخ والبيض الملون والخس والبصل لزوم شم النسيم وقالت هنروح بكرة الشيخ خطاب فاعتزرت لها باننى لن أذهب لأنى لا أحب الذهاب فقالت محفزة لى ( ليه داحنا كلنا رايحين ومرات عمك كمان وهى من سنك وعايزه تلعب معاك) قلت لها (الايام جايه كتير لكن انا مش رايح )
سألتنى أمى ( انت قريت لها الجواب) فقلت( لسه) قالت ( يبقى لازم تقراه ليها الليلة وبعدين ابوك خايف على مرات عمك لانها لوحدها وعايزك تبقى تبات عندها عشان متخفش وما يطمعش فيها حد)
رفضت وقلتلها( مش هروح انا انكسف) قالت تنكسف من مرات عمك (دى بتعزك قوى وان مكنتش انت تحميها مين يحميها احنا لنا راجل غيرك) سكتت لحظه وقالت هبقى اجى أسهر معاكم شويه لم أجد بدا من الموافقة وخاصة ان ابى (عايز كده )
بعد أن تناولت العشاء مع امى وأبى أخذت كتبى وذهبت لمرات عمى فتحت الباب ولم تمهلنى حتى نزلت فيا تقبيلا وقالت كنت عارفه انك هتيجى ياحبيبى
لا أعرف سحر كلمة حبيبى على وانهلت عليها تقبيلا وأنا اتخيلها هدى وبدأت العب فى ظهرها ورقبتها واتحسس اردافها وخلعنا ملابسنا واثارنى منظر أرجلها العاريتين الممشوقتين وانسيابها وتناسق افخادها وحجم أردافها وقلت مفيش أحلى من كده جلست أمامها وأصبح كسها أمامى مباشرة وكانت أطول من أمى وبالطبع أطول من هدى حبيبتى لم يمر أكثر من دقيقة حتى دق الباب وسمعت صوت أمى وهى تقول افتحى يا عايده وكان هذا هو اسم زوجة عمى
لبست عايده قليل من الثياب التى تسترها وقالت خليك انت وفتحت الباب وسمعت أمى تقول ( هيه سامى قري لك الجواب) ردت عايده وقالت هوا احنا لحقنا ضحكت أمى بصوت عالى وقالت( طيب انا هكون فى الحجرة التانيه خليه يقرا على مهله عشان مش عايزه أسمع حاجه ) ولاحظت ان الباب الخارجى لم يغلق خلف أمى برغم عودة عايده لى وأنا عارى وكان قضيبى قد انسحب من الملعب كما حدث فى المرة السابقه
نظرت عايده ناحية زبرى وقالت متخافش أمك مش هتشك ف حاجة وهنا سمعت صوت اغلاق الباب الخارجى
بدلت عايده الوضع وكانت هى التى تجلس امامى هذه المره بعد ان نزعت ملابسها التى ارتدتها عند فتح الباب وبدأت تلامس أفخاذى بصدرها وأمسكت قضيبى ووضعته فى فمها وصارت تمص فيه بشهوة حتى انتصب وزاد انتصابه عندها نامت على ظهرها وظهر كسها الساحر ورائحة المسك تظهر منه كان كسها صغير ا منغلقا لم يكن يظهر غير الشفتين الناعمتان كفلقتى القمر ولا يظهر من داخله اى شىء عكس كس أمى الذى كان يظهر مابداخله من احمرار البطيخ الذيذ
جثوت على ركبتى وهى على حافة السرير ورحت امص شفتا كسها وادخل لسانى أفتح مابين الشفرتين وألحس بظرها وكان أكبر من بظر أمى رغم صغر كسها
اهتاجت عايده واصبحت تضرب وجهى بكسها بشده وتشد رأسى عليها وانا مستغرق فى لحسه حتى قالت تعالى نام ووضعتنى على ظهرى كما كانت نائمه وزبرى كان واقفا كصاروخ على منصة الانطلاق وأدارت ظهرها الى ثم قربت اردافها ووضت زبرى على فتحة كسها ونزلت ببطء حتى دخل زبرى وهى تتاوه حتى ظننت ان أمى تسمعنا وهى فى الحجرة الأخرى ولكنى كنت فى قمة الهياج والحماس وصرت احرك زبرى فطلبت منى (سيب اللعب على وخليك هادى )وظلت تحرك نفسها حركات داريه احيانا والى أعلى والى اسفل أحيانا وانا اغمض عينى احيانا من النشوة وأفتحها لانظر لأردافها وانسياب ظهرها مع اردافها ودقة خصرها بين بين فخذيها وصدرها وأقول فى نفسى ماهذا الذى انا فيه انها لاعبة اكروبات متمكنه وكيف أمسكت زبرى فى هذا الكس الضيق ولعبت كل فنون اللعب ولم يفلت منها للحظه وكانت كمن يسحب المتعة الى كانها تسحبها من بئر سحيق كان مخبأ داخلى حتى صرخت ( يخرب بيتك ايه الحلاوه دى ) لابد ان أمى قد سمعتنى فى ألحجرة الاخرى ارتعش حسدى وانتفضت ونزل منه طوفان ما ان أحست بدفقه حتى سحبت نفسها بسرعه وقالت ( يا مصيبه هتحبلنى وانقلبت على زبرى تلحس اللبن وكأنها تأكل وجبة شهيه وجرت وهى عارية الى الحمام تنظف مابها من لبنى وكان السكون الذى جعلنى أسمع تأوهات أمى فى الحجرة الأخرى ضحكت فى نفسى وقلت ( ابويا على بيقرا الجواب لأمى )

ايام وبنعشها
02-01-2013, 08:15 PM
قصة حلوة جداااااااااا
تسسسسسسسسسسسلم ايدك على الجمال ده

moh56
02-03-2013, 02:29 PM
يابختك هههههههههههههههه

هيجو
02-03-2013, 03:30 PM
اين الجزء الخامس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

melkman
02-03-2013, 10:27 PM
/ امراه عاوزه تنياك او اى امراه جايه مصر ahmedsaied83 ياهو

nossa_sosa
02-04-2013, 03:23 AM
تسلم ايدك
في انتظار الجزء السابع

أفندينا
02-17-2013, 06:38 PM
/>

sozan_boktor
04-18-2016, 05:02 PM
حلللللللللللللللللللللللللوه

شاطى العطش
04-18-2016, 05:12 PM
/>

كلي نار
04-18-2016, 05:55 PM
روعه القصه



صور أجمل أقدام بنات بتخليك تجيبأجمل شعر عن الكس المربربصور محارم ديوقصص سكس ساخنة في المكتباحلي نيكةنسونجى سولب وشواذروايه سكس المحارم متسلسله قصة اختي وجارتها واختها وخالي وزوجته قصه جديده نيك ممتع متسلسل الجزء site:forum.lazest.ruقصص نيك صاحبات الام site:forum.lazest.ruصور سكس محارم الازشيف ناكني طالب/archive/index.php/t-70307.htmlتعارف علي قصص سوالب من التجمع الخامس/archive/index.php/t-438105.htmlقصص سكس نسوانجي اخت تجعل من اخوهاا بنت مع اخت جوزهااسكساغتصاب سودانيية بلتنفالمنتدى السورى قصص سكس محارمارشيف نسوانجي امى عندها م site:landsmb.ruقصص نيك فىالعشهاه يازبي نبي انيكقصص سكس الشغلله نسوانجيقصص سيكس سادية ناكوني اسيادي سكس نيك طياز مفشخ وزب محشور في طياز مصر ‏XXXWww.hekayat.neek.bazzars.comشيميل ام صحبي ناكتني واستعبدتنيlandsmb محارم دياثه نيكني جامد متسلسلة site:landsmb.ruاقوى قصه سكس بين عجوزينقصص سكس مدام مصورة خيانة مشروعةقراء قصص ممتعه ومثيره كيف تتعامل المراه المطقه مع ارغبه واشهوه الهايجهجارتنا العجوز طيز قصتي./archive/index.php/t-508673.htmlمسك الزب فوق كرسي الباصنسونجي الشيطانهقصص نيك بنت خالي الجات قعدت معانا/archive/index.php/t-403481.htmlسكس قصص خدام زوجة اخيصورسكس نسوانجي رمانسيهsite:landsmb.ru السلسلة الثانيةقصه سكس ست الي كلمه تسيحها/archive/index.php/t-155056.htmlسكس قصص منتديات يمنياتقصة نيك هشام وعائلته البسيطه نسونجيلبوه منقبه هايجة فشخ عامله ليلهقصص فتيات ونساء ممحونات عن أطيازهن في الزبرارشيف نسوانجي طيزى وم site:landsmb.ruكسي يرتجف كلما لمسته بعد لحسهقصة جنسية الاتوبيس في الليل والجنيع نيامتبي نفل امها سكس سيدتي الجميلة بزازقصصsite:landsmb.ru السلسلة الثانيةقصص محارم خالتي هيفا/archive/index.php/t-59167.htmlصور سكس محارم مصوره نسوانجي قصةنيك اح كسم اخت صحبي قصص اللواط معرص ارشيف بورن/archive/index.php/t-554191.htmlصور سكس مص القضيبقصص سكس مع بنات ست اعمالقصص سكس زوفيليا في منتدى نسونجي/showthread.php?s=a73c4de967f92ead6aed0d768f1be777&p=2838978porno sex ادخال سواءلقصص سكس مصوره قصه فيلاما الجزء 49صور.بنت.بتقول.قلعني.الكلوت.نيكني site:bfchelovechek.ruقصص نيك زوجه الاب والابن المختونقصص سكس نسوانجي الارشيف الصفحه الاخيرهقصص سكس امي كلبة عنديهرضع بزازك وكسكقصص سكس بنت اول رسام في المنزلقصص نيك انا وصديقي والممحونة/showthread.php?t=182829&page=149قصص جنس مع جارتي الصفحه 5قصة نيك الهانم وابن صاحبتها site:bfchelovechek.ruسكس اه اس اح مراتي اختها في المصبفقصص جنسيه دكتوره منقبه شافت قضيب كبير لم تملك نفسها روائع الادب الأيروسيصور سكسي متحركة ملابس شفافي نكسي نيككسها شديدناكها فالسطوح قصص /archive/index.php/t-553008.htmlقصص سكس اخواتموقع قصص سكس بنات السعوديهاكبر مكتبه لتحميل افلام سكس من الصفحه 6/archive/index.php/t-139460.htmlعرب نار قصص سكس المحارم نار جهنم الأرشيفقصص سكس محارم واحد لواحدصور سكس مضحكة نسوانجيقصه نيك خوله نسوانجيصور تجسس اثناء النوم/archive/index.php/t-111869.htmlسكس كوس لى شنبxnxx/archive/index.php/t-160430.html/archive/index.php/t-360561.htmlقصص سكس عربي 2019نيك الخاله المطلقة