دخول

عرض كامل الموضوع : انا واختى والهيجان


ايام وبنعشها
01-09-2013, 05:55 PM
عدت اليكم وانا مشتاقة كي اروي لكم قصة حقيقية اخرى ولكن هذه المرة سأروي لكم قصة حدثت معي اليكم القصة :نشأت في عائلة مؤلفة من ثلاثة اخوة شباب وبنتان كنا منذ الصغر قريبين من بعضنا خاصة انا واختي التي تكبرني بسنة واحدة كنا ننام كفتيات مع بعضنا في فراش واحد وفي غرفة مستقلة عن غرفة اخواننا الشبابوكانت والدتي حين يأتي موعد الاستحمام تدخلنا مع بعضنا الى الحمام أي انا واختي وكانت تتركنا خلال استحمامنا لابسين الكيلوت الداخلي طبعا وتقوم بتحميمنا بيديها وكنت انا انظر الى كيلوت اختي دوما وارى خاصة بعد ان يبلل بالماء شكلا مرسوما عليه وكان هناك خيال اسود ايضا لم اكن اعرف بان الشعر ينبت في هذا المكان وكنت اسئل نفسي دوما هل شكل أختي مثل شكلي من الاسفل طبعا لم اكن اعرف ان هذا الجسم من جسد الفتاة يسمى كس وكنت اتمنى ان اراها تخلع كيلوتها لارى ماتحته ثم تخرجنا من الحمام الواحدة بعد الاخرى وفي احد المرات دخلنا الى الحمام لنستحم وكانت والدتنا معنا طبعا وفجأة وقبل ان تبدأ بتحميمنا دق جرس المنزل واذا بأحدى الجارات اتت لزيارة والدتنا لامر هام مما استدعى والدتنا لتركنا في الحمام لوحدنا وقالت قبل خروجها هل تستطيعون الاستحمام لوحدكم فقلنا لها نعم أما انا في قرارة نفسي كنت اقول اتت الفرصة لارى ماأريد فقلت لاختي أن تستدير كي أقوم بفرك ظهرها بالصابون وفعلا أستدارت وقمت أنا فرك الصابون على ظهرها وكنت احاول النزول بيدي الى عند مؤخرتها واحاول ان ادخل يدي قليلا تحت كيلوتها من الخلف بحجة انني اريد ان اليف لها اكثر جزء استطيعهوكنت استرق النظر الى صدرها بنفس الوقت كانت حلمات صدرها صغيرة ولكنها نافرة الى الامام وترتكز على جزء كأنه هرم صغير كنت احسدها ولكن كان يملئني الفضول لرؤية الجزء الاخر من جسدها المهم قلت لها هل اقوم بفرك صدرك وبطنك بالصابون وافقت وقمت بفعل ذلك وطبعا حاولت ان اصل الى اسفل بطنها كنت افرك لها صدرها بالصابون لاأعرف كيف احسست كأنها أحبت ذلك بل لاحظت كأنها أستمتعت به نزلت بيدي الى الاسفل وعند صرتها حاولت ان اقوم بفرك اسفل قليلا وكنت بحركات بمحاولة لازاحة كلوتها من الاعلى الى الاسفل قليلا عند هذه اللحظة فتح باب الحمام ووقفت والدتنا وقالت انا مضطرة للذهاب مع جارتنا الى منزلها بسرعة استحموا واخرجوا وأغلقت الباب عند هذه اللحظة كانت يدي قد انزلقت قليلا الى اسفل كيلوت اختي وشعرت بالشعر على اصابعي واظن انني لمست الجزء الحساس من كسها لانني وجدتها كانها قد لاتمانع ان استمريت اعمق وفعلا جازفت وكان الموضوع طبيعيا عند هذه اللحظة قلت لها عندك مانع ان ترخي كيلوتك كي ادهن لك الصابون ولن انظر لم تجب فأنزلت لها كيلوتها قليلا ثم شددته لاسفل اكثر وعند هذه اللحظة بان لي ماأريد رؤيته وجدت شعيرات قليلة ولكنها سوداء اللون تغطي معظم كسهاوشاهدت كسها نظرت اليه وقلت لها سوف ارخي كيلوتي ايضا كي تحمميني لم تمانع وأصبحنا عراة مع بعضنا كنت انظر الى كسها ولاأعرف لماذا احسست كأن هناك شيء يدفعني كي أقترب أكثر وأشمها من الاسفل ولم اجد نفسي الا ويدي تداعب بظرها الصغير أحسستها مرتخية وشممتها ثم بدأت الحس لها كسها بلساني لمدة لاتزيد عن دقائق ثم قلت لها انظري الى هل انا جميلة من الاسفل مثلك نظرت ومدت يدها كان كسي في ذلك الوقت صغيرا ولم يكن عليه أي شعر كان واضح المعالم اكثر من كسها مدت يدها وبدأت تفرك لي كسي عرفت عندها ماذا كانت تحس وانا افرك لها كسها قلت لها هل تشميني وتقبليني مثلما فعلت معك قالت نعم واقتربت ايضا وبدأت تلحس لي لدقائق عندها سمعنا باب المنزل يغلق فعرفنا ان والدتنا قد عادت فرفعنا كيلوتنا بسرعة وخرجت انا من الحمام قبلها ثم خرجت هي وفي نفس الليلة بدأ قصتنا الجديدة ضمن الفراش فقد بدأنا نلعب مع بعضنا كل يوم نفس اللعبة ننتظر حتى تغفو امي وابي ونبدأ باللعب مع بعضنا وتطورت الحالة بيننا حتى اصبحنا نتفنن بهذا الموضوع لدرجة اننا حاولنا ان ندخل اصابعنا في فتحة شرجنا وبقينا نداعب بعضنا وكانت هي اشطر مني في هذه اللعبة كانت تفتح فخذي بطريقة غريبة وتبدأ بلحس كسي بطريقة تجعلني أنسى الدنيا بهاوأستمرينا حتى اتى لاختي زوج وتزوجت وأصبحت أحس كأنني وحيدة أصبحت مدمنة على هذه الالعاب ألعب بكسي كل ليلة وأنتظر حتى يغيب زوج أخي عن المنزل لاذهب وأنام عندها ومازلنا نمارس هذه الالعاب الرائعة حتى بعد ان تزوجت انا ايضا وعندما يقترب زوجي مني لاأشعر تجاهه بأي شيء وعرفت عندها أنني أ؛ب الفتيات أكثر من الرجال لذلك أسمي نفسي عاشقة الكس لانني
.أحبه وأحب شكلة وفتحته

مشاهدة ممتعة معناااااااا
تقبلوا تحياتى

zobr zizo
01-09-2013, 09:40 PM
هههههههههههه الصغيرة علمت أختها المحنة

لا أحس بإثارة في قصص الجنس مع الأطفال نهائيا

ايام وبنعشها
01-10-2013, 01:03 PM
هههههههههههه الصغيرة علمت أختها المحنة

لا أحس بإثارة في قصص الجنس مع الأطفال نهائيا


ياباشا احنا فى زمن الصغير فيه اللى بيعلم الكبير كل حاجة
واحلى حاجة منالصغيرين
ههههههههههههههههههههههههههههه
نورت موضوعى بردك

عاشق الحنين
12-22-2015, 09:17 PM
ههههههههه حلوة برضو يا برنس دايما متألق بمواضيعك الجميلة

ِAl BoB
01-04-2016, 08:04 PM
العيب على المعرصه اللى عريتكم مع بعض

rohelroh
01-07-2016, 10:11 PM
حفظت أغاني ام كلثوم كلها من حبي الأول الذي ملك كل كياني . الحكاية ان كان ليه صديق بحبه أوى وكان خاطب أختها ومن حبه فيه كان نفسو أكون عديله فلفت نظري إلى هذه الانسانه . حبتها بكل كياني ووجداني بدأت اذهب معه عندهم الاقى ترحاب غير عادى من امها ومنها ومن أخواتها . ووصل الرضا منهم أنهم عندما كنت اذهب عندهم يتركو ليه الغرفة أنا وهيه بس . كان نفسهم أوى أنى اخطبها . بجد حبيت كل حتة فيها طبعا كنت اجلس معها أكثر من 4 ساعات كل يوم بدأت احسس على جسمها كله حتة حتة . علمتنى وعلمتها يعنى ايه حب وجنس كان صدرها صغير اوى وجميل وكنت باحب اوى أمص فيه وهيه مع المص تقول اه بحبك حبيبى امتى ييجى اليوم اللى نتزوج فيه وتمتع كل جسمى . قضيت معها سنتين كلهم حب بجد رغم ان الحب كان يولد الجنس الجميل اللى فى حدود انى كنت محافظ على عذريتها كنت بادعك راسه فى كسها لحد ماتنزل شهوتها اكتر من مرة . ولما تشبع وتحس هيه انى انها مش قادرة تدينى الجنس اللى انا عايزة بدأت تقول ليه انها عايزانى ادخله فى طيظها انا ايامها كنت اعرف إن الخولات هما اللي بيتناكو فى طيظهم . ولما عرضت عليا وافقت طبعا لا نى كنت بحبها أوى . أول مرة ماقدرتش ادخله فى طيظها لانى لقيتها اتألمت كان طيظها صغيرة رقيقة أوى . وأنا مكنتش اقدر أشوفها تتألم أبدا . المهم حاولت تانى مرة وقلتلها ساعديني حبيبتي افتحيها بشوق علشان يدخل من غير ألم . وفعلا فتحتها وكانت اجمل حاجة عرفناها كنا كل يوم تخلص هيه من قدام وتنقلب على بطنها وطيظها تفتح بشوق عشان ادخل جواها وانزل سائل سخن جميل في طيظها وكانت تقولى انا ادمنت لبنك حبيبى جوه طيظى . كنت يوميا اروح عندهم نقعد حاضنين بعض وبحسس على كل حتة فيها وتنزلهم من قدام لحد ماتشبع وتنقلب على بطنها أنزلهم أنا في طيزها . اصبح جول يومي . زاد حبي ليها أوى استمريت سنتين على هذا الحال . وفى هذا الوقت والدي توفى وساعتها لحظة وفاة الأب بينقطع الأمل من اى شيء . اضطريت للسفر للخارج علشان اقدر أكون نفسي وأتزوجها بسرعة واحقق ليها كل اللى حلمنا بيه مع بعض . سافرت وقبل السفر قريت فتحتها مع اخيها وامها . وسافرت ربنا وفقنى فى شركة اجنبية . الموضوع ده بقاله حوالى 20 ويمكن اكتر شوية . المهم قبل رجوعى بفترة تقدم اخيها لاختى . وانا مسافر طبعا انا اتصلت باختى رفضت وقالت انه هوا عبارة عن اخ بس . ساعتها انقلبت الأحلام إلى كوابيس واخوها رفض الخطوبة كان اختى ملكى وانا طبعا مش ممكن أضحى بسعادة أختي أبدا . وتمت خطبتها لشخص آخر وللاسف أنا بحب المبدأ جدا الإنسان لازم يعيش بمدأ انا قلت انا خطيبها لو هما نقضوا الفاتحة حاستحمل . وفعلا تم خطبتها وخطيبها عرف أنى فيه قصة حب بينى وبينها للاسف كتب كتابه عليها عشان يقطع كل الخيوط بينا . وكانت أجمل قصة . ولما أتزوجت كنت أنا خطبت انسانة . أسمت بنتها الأولى على اسم خطيبتي وزوجها عارف كل حاجة ولكن هوا كان عارف بتحبنى أد إيه .
ومن لحظتها بعشق كل جسم نحيف صدر رفيع بحب أمصه أوى هذه الفترة الجميلة جعلتنى احب البنت الرفيعة واعمل معاها كل اللى كنت باعمله مع حبيبتى كنت باحب العب بايدي فى بين رجليها كانت بتجنن ومتستريحشى الا لو مسكت راسه وحكتها اوى فى كسها . كانت قصة جميلة كلها صدق وحب بجد من تجد نفسها ظروفها تسمح باللقاء 01150540161
وربنا يسعدها يارب . ومرت الأيام وتزوجت وخلفت واستقرت حياتي . لحد ما عرفت طريق ألنت وكانت أول معرفة من ألنت . وانا الحمد لله حياتى هادئة كلها حب وإخلاص وعايش حياتى لزوجتى واولادى كنت وعملى لحد مادخلت النت وفى موقع عربى اتعرفت على انسانة مصرية مولودة وعايشة فى الامارات مع اسرتها مرت الايام وكانت تراسلنى كل يوم تبعت رسالة وانا ارد عليها كله كلام عادى جدا وتحكيلى عن حياتها وانا كمان . من عادتى عمرى مااكذب لو حد طلب يتعرف عليه على النت . مرت الايام وانا مكسوف اقولها انتى سنك كام سنة . لحد مالقيت رسالة منها بتقولى انها نجحت فى الثانوية وجابت 98 % وحروح ابشر بابا وماما وارجع اكتب لك ايميل . من اللحظة دى حسيت بإهتمامها بيه . لما تبشرنى قبل بابا وماما حسيت فيها بالاخلاص والصدق زاد اهتمامى بيها وحبى لاخلاصها . وكنت رغم فارق السن الكبير اللى بينى وبينها مكنتش مهزوز ابدا ودى حاجة متعيبشى الانسان . العيب ان الانسان يكذب علشان يجمل نفسه لانسانة علشان يضحك عليها . المهم مرت الايام ولقيت ايميل بتقولى اتركلى رقم التلفون لانى جيت القاهرة والتحقت بالجامعة هنا فى القاهرة . انا مكنتش متخيل ان ده يحصل عمرى ماخطر فى بالى انها حتيجى مصر . اخدت التلفون وكانت بتتصل كل يوم الصبح وبالليل كانت بتثق جدا فى شخصى لانها عارفة رغم فارق السن عمرى ماكذبت عليها . وبعد اسبوعين قالتلى لازم اشوفك قلتلها مينفعشى . قالتلى حجيلك الشغل اشوفك وامشى . صعبت عليه قلتلها وليه تعالى نتقابل يوم وفعلا قابلتها لاول مرة كنت واثق من نفسى لان صورى اللى بعتها ليها حديثة وعارفة ان شعرى معظمه ابيض وعارفة سنى بالضبط . قابلتها اول مرة كانت لابسى عباية خليجى كأنها ملكة متوجة طبعا كان اللى بينى وبينها احساس لو اللى بينى وبينها شكل وصورة مكنشى ينفع ابدا قابلتها سلمت عليها وقلتلها تعالى نروح الماجك لاند نقضى اليوم . قالتلى لا انا عايزة اروح معاك شقتك هيه طبعا كانت عارفة انى عايش لوحدى انا ذهلت من طلبها وكانت و**** مفاجأة بالنسبة لى . مكنتش اقدر اعمل الا اللى طلبته وذهبنا الى شقتى . وقفلت الباب وجلسنا طول اليوم نراجع ذكريات السنة ونصف اللى عرفنا بعض فيها . و**** انا كنت من جمالها خايف ابص فى وشها احسن اضعف وتقول هوا اكيد كان بيعرفنى علشان كدة وتفقد ثقتها فيه وانا مااقدرشى اشوف اللحظة دى . و**** كنت باخاف اقعد جنبها احسن ايدها تيجى على ايدى ويحصل اى حاجة تفقد ثقتها فيه . مر اليوم بسلام ومسكت نفسى . وبعد اسبوع لقيتها بتقول عايزة اجيلك قلتلها تشرفى وكنت باضيع اليوم اقوم اطبخلها وجبتلها تعليم انجليزى على الجهاز عندى ونقضى اليوم وانا باحاول اكون بارد اوى حتى من الكلام علشان متصتدمشى فيه ابدا . وعدى هذا اليوم وجه ثالث مرة بعدها بأسبوع كان باب الشقة مفتوح وانا جالس على الكمبيوتر لقيتها دخلت بالراحة وحضنتنى من ظهرى حضن عمرى ماحنساه . اتعدلت واخدتها فى حضنى حضن كله شوق وحنان كنت فاكر انها متضايقة من حاجة وكل همى اخرجها من اللى هيه فيه . لقيتها عيطت وقالتلى حبيبى البنات اللى معايا فى الجامعة بيقولو عليا انى باردة انا كدة حبيبى . قلتلها داانا لو شكيت فيكى الكبريت حيولع حبيبتى وضحكنا انا وهيه . وقعدت شوية قالتلى انا حاطلب منك طلب عمرى ماطلبته ولاحطلبه من اى حد مهما كان . لانى واثقة اوى فيك . انا عايزاك تمارس معايا واظن فيه عاطفة كبيرة بينى وبينك . صعب اطلب منك الطلب ده . وكان سهل اعمل علاقات مع شباب كتير لكنى مش عايزة غيرك . فكرت شوية لانها كانت صريحة جدا فى طلبها وانا مكنتش متخيل أنها حتبصلى أنا تاخد منى جنس . لكنها كانت معجبة جدا بمشاعري واهتمامي بيها وكانت بجد بتحبنى . وكانت دى أول مرة اعمل جنس بعد الزواج لقيتها عطشانة اوى كانت بتدخل تحت البطانية وتخلع كل ملابسها كنت باعشق جسمها وخصوصا كانت العاطفة موجودة . ومسكتها بوست كل حتة فى جسمها كله من قدام ولما خلصت قدام بوست جسمها كله من ورا وهيه مستمتعة اوى . وبعد كدة ادخل قضيبى بين رجليها وهيه زى المجنونة كسها كان جميل اوى كان بيحمر من كتر الاحتكاك كانت بتنزلهم اكتر من 5 مرات وبعد مابتتعب تقولى دخله ورا حبيبى عايزة اخد كل نقطة منك علشان ارتبط بيك اكتر . استمر هذا الحال سنة كاملة كانت وصلت انها كانت فى بعض الاسابيع تيجى تقعد معايا 3 ايام بلياليهم كلهم جنس كنت بروح الشغل بالعافية وارجع الاقيها مستنيانى مشتاقة نكرر جدول كل يوم من اجمل سنين عمرى لانها كانت بتحبنى جدا . مشفتش حب واخلاص من انسانة زيها . خلصت السنة وسافرت وكانت اجمل واخلص انسانة عاشرتها مع انى عرفتها من النت لقيتها اخلص من الحقيقة ولحد اللحظة دى بتسال عنى بانتظام وبتحبنى وبتحب اولادى وبتتصل بينا ولما بتنزل مصر لازم تقابلنى وتتطمن على اسرتى . أنا لحد دلوقتى بعشقها ونفسي تكون اسعد انسانة في الدنيا .
أنا اريد انسانة تكون من القاهرة تكون رفيعة جدا لانى بحب الرفيعة بتكون كلها مشااعر واحاسيس . وبحب الجنس أوى مع الرفيعة . وتكون انسانة مبتحبش التعدد تكون ليه لوحدى زى ماحكون ليها لوحدها . تكون مستعدة للقاء كل أسبوع او اثنين حسب ظروفنا تقضى اليوم كله معي في حب وجنس متواصل . مش عايز انسانة بتحب تتسلى لان أصعب حاجة إن الإنسان يتسلى بمشاعر الآخرين . 01150540161 من تجد نفسها صادقة حتى تبعت رسالة واهم حاجة عندي أنى ألاقى انسانة تثق فى انى عمرى ماحعمل اى حاجة تخليها تندم انها عرفتنى مهما حصل عارف ازاى حمتعها وامتع كل حتة فيها بحب وحرص وخوف عليها . واهم من كل هذا تكون صادقة بتحب الحب قبل الجنس . [email protected]



نيك مربره عربيه وتقول كفايه ي ناصرإخترق بحث عن سكس نيك عنيف برمكيابي ناكني بكسي الممحون قصص مصورةنقاشي نسوانجي محارم البدايه site:landsmb.ruقصص نيك مايكل الساذج متسلسله /archive/index.php/t-105589.html امرا تلعب بي لبنه/archive/index.php/t-396643.htmlجزائرية تتناك من طيزهاسكس عربي مصري مصورة بي اعترافصور سكس ابتهاجكسي مولع نار عايزه راجل يريحو مكتوبهصورسكسيات بنات زباري محارمشيميل سعودي سكس قصص مع نساءقصص سكس زب ابن اخي في كس وايد في كس زوجتةقصص بعد القات انيكها يمنيقصه جنس يمنيه نيك طيز است اختي بعد ماكنت احكيلها قصصي مع البنات/archive/index.php/t-101676.htmlمرات أبويا الساديةtestingطياز فنانات الخليحقصص سكس المدام وطنط والسواق الخاص قصتي مع لمسات خطيبي لي لمن نتقابلارشيف قصص سكس مصوره أم تنتاك من ولدها بالطيزقراءة قصص سكس لواط ابن كفيلقصص سكس وليد وعايلتهفحل اسمر ينيك فتاة من دون رحمهقصتي سكس نيك جماعي في كسي وطيزي متسلسلهاح.اه.حبيبي.زبك.جوكسي.قصص.سكسسكس انا وحماتي قصص نيكصورسكس جزويقصص سكس لواط مصري مطورمنتديات نسونجي سكسشعور الزوج لما يرى زوجته تنتاك امامة فضفضة نسوانجيسكس قصص الأم تخون زوجها مع الربان سكسصورطيز فاطيمة جارتينيك متحرك سرعه انا تعبان اح صو ر سررررريعنسوانجي صور مربرب وزن ثقيل site:sathdtv.ruسيكس قصص افلام تطبيق مطلقات ازوجهن بعدين عن البيتسكس سالب عدنيصور نيك احححح سكس محارمصوراعضاءنسوانجي متحررين site:foto-randewu.ruقصص نيك ابن الجيران المراهققصص سكس محارم متسلسله كامله منتديات نسوانجي زوجتي لينا واختها دلال كاملهصورسكس.طيازمهلبيه.وملبن.نااارصور طيظ سالب تخينحارس ليل نيك بنتقصص سكس بلهجه اليمنيهمحارم نسوانجي الصفحه 10نسوانجي ممثليناختي علمتني النيك نسوانجيقصص سكس اختي بكلوت نايمه اول مره في المخيمقصص سكس بنات طيزصوربنت.سخنيقصص سكس ولحس/archive/index.php/t-43358.htmlقصص سكس لقاءات في سريه تامهقصص جنس مصور محارم الام الحاضنة الجزء الثاني مع ابنهانيك تونسي ديوث مع شيميل سكسيقصص سكس محارم انا واختي في السيارة ونحنعائدون.comصورقضيب.ناشف.كبير.قايمقصص محارم مصوره امى نكتها وابويا قدام التلفزيونابني ناكني وجاب ضهرو جوا فيديو الأخ ينظر إلى الاخت تحت التنورة سيكس/archive/index.php/t-135483.htmlاؤلام.سكسقصةسكس بشتلء بلصدفةاااه ينيكني ومرته اااه قات يشتري قحبه طيزيقصص نيك مرات ابوياام عشقت جوز ابنتهاقصص نيك مثيره وسريعه مع بتاع المساجﻣﺨﺘﺎﺭﺍﺕ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻟﻤﺤﺎﺭﻡ landsmb.ruفيديوهات سكس متحرك لندى علي