دخول

عرض كامل الموضوع : اروع قصص المحارم بزاز اختى سناء


king20
07-04-2012, 11:50 AM
مالك الجنس يقدم
جزء 1

تبدأ احداُث هذه القصه فى الصيف الماضى . وحدثت بينى وبين أختى سناْء . عمرها 23 سنه وعمرى 21سنه وهى متزوجه من تقريبا سنه وكنت أشعر بجفاء العلاقه بينها وبين زوجها تقريبا بعد شهر من زواجها . المهم حتى لا أطيل عليكم . فى هذا اليوم جاءت عندنا البيت وكنت منهمك فى تركيب ستائرشرفتى وانا اعلى السلم المعدنى ومن حراره الجو كما هى عادتى فى المنزل كنت مرتديا شورت فقط . وسمعت صوتها وهى تسلم على أمى المنهمكه بالمطبخ . ثم حضرت الى للسلام وكانت مرتديه جيبه جينز ضيقه جدا وفوقها تى شيرت مفتوح الصدر لدرجه أننى كنت أرى بزازها كامله من مكانى بل ربما رأيت حروف حلماتها . وعندما رفعت يدها للسلام أهتز بزها الرجراج بشكل مثير جدا حتى أننى لم انزل عينى من عليه وشعرت لاول مره بشهوه تجاهها . فضحكت بميوعه وقالت : عينك ياشقى . وعندما شعرت بأننى ابتلع ريقى بصعوبه فهمت ما أعانيه .فقالت تحب اساعدك . قلت بصوت خافت من شبقى ياريت . فما كان منها ان صعدت على السلم من الجانب االاخر لتمسك معى الستاره وهى تتمايل على وتضغط بزازها بكوعى وكتفى حتى اصبحت فىحاله لا توصف من الهياج والعذاب . وبكل تهور مددت يدى ممسكا بزها وانا اقول لها حرام عليكى مش قادر . فخرجت من شفتاها اه ساخنه وهى تقول أخيرا حسيت بيا . فدفعت باب الغرفه بقدمى لاغلاقه.واخرجت بزها اليمين وانا اتأوه من منظر حلماته ووضعتها فى فمى امصها بشهوه وشفاه قاربت من الغليان.شعرت بها تنتفض من الشهوه وهى تقول بصوت ضعيف أه أه كان نفسى فى كده من زمان . تعالى عاوزه اقول لك حاجه فى البدروم . نزلنا سويا بعد أن أخبرنا أمنا أننا سنحضر لوازم من البدروم. اسكت يدى تسحبنى بقوه حتى وصلنا الى مكان ماتريد بدأت فى الاقتراب منى بصدرها وتقترب بشفاهها من شفتاىوانفاسها الساخنه المملوءه بالشهوه وتقول ممكن تقلع الشورت عاوزه أشوفك عريان . وبدأت بمساعدتى فى أنزال الشورت ويدها ترتعش وصوت انفاسها يعلو . ثم نزلت على ركبها وامسكت زبى الذى كان فى أشد حالات أنتصابه وقالت حرام عليك ايه الجمال ده . وماشعرت الا به داخل فمها تمصه وهى تتفوه بكلمات لا استطيع تبينها وصوت تأوهاتها والصوت الناتج من مصها جعلانى لا أشعر باىشئ . ومددت يدى ممسكا بزاها بيداى اعتصرهم مما زادها هياج . فما كان منها الا أنها قامت لتخلع ملابسها وهى تقول قلعنى عايزه اخضنك بسرعه واحنا عريانين . وارتمت فى حضنى ونحن نعتصر بعضنا من الشهوه. ومدت يدها وامسكت زبى تفركه بيدها وهى تتأوه وتقول عايزاك تنكنى زى ما كنت بتنيك منى . عايزه اتناك فى كسى وطيزى زيها . عايزاك تاحس لى كسى زيها . وكنت أنا فى حالهم من النشوه لا تسمح لى بسؤالها عن هذه الجرأه وهى تتفوه بهذه الالفاظ الصريحه . ولكن الظاهر انه من شده هياجها لا تدرى بشئ .وأستدارت لتجلس على الكنبه القديمه الموجوده بالركن فاتحه فخذاها وتشير لى بأصبعها أقترب . وما أن وقعت عينى على كسها الوردى حتى نزلت بيداى مباعدا فخذاها أكثر ومددت فمى وبدات فى مص *****ها الاحمر الذى يخيل الى انه يهتز من الشهوه وبدأت بالضغط على راسىلتعتصر وجهى بين فخذاهاوهى تتاوه أه أه أح أح بحبك ياريتك جوزى مش الحلوف اللى متجوزاه أه أه حرام عليك لو تعرف أنا كان نفسى تعمل معايا كده من زمان أه أه . وهى ترتعش وتنتفض وكسها يتقلص وهى تتأوه وتقول مش قادره مش قادره حتى شعرت بشلال من المياه ينهمر من كسها وهى ممسكه بشعرى تشده بعنف لا أدرى هل كانت تبعدنى ام تقربنى . وكانت بزازها كقطعه الجيلى يهتز مع أنتفاضها بشكل مثير. وبدات تتأوه وتقول نيكنى نيكنى حرام عليك عاوزه أحبل منك عاوزه احبل من زبك . وعندما شعرت بها على هذه الحاله وقفت استعدادا لادخال زبى فى كسها . ولكنها مدت يدها فأمسكت بزبى وبدأت بوضع راسه على باب كسها وهى تتأوه ثم بدأت فى تحريكه لاعلى واسفل على شفراتها الساخنه جدا وهى تقول أه أه زبك كبير وجامد وسخن . ودفعته بقوه داخل كسها فكاد يغمى عليها ولفت زراعيها حولى وانا أشعر بها ترتعش كالمحمومه ولفت ساقاها خلف ساقاى وهى تقول بصوت لا يسمع أيوه خليك كده ايوه خليك كده


جزء2

ولفت ساقاها خلف ساقاى وهى تقول بصوت لا يسمع أيوه خليك كده أيوه خليك كده وهى تبحث عن شفتاى لتبثهم شبقها واخيرا امسكت بشفاهى تعتصرهم بل تأكلهم بشفتاها واسنانها ولسانى يندفع داخل فمها يحاول تخليص شفتاى فيلقى مصيرهم من المص واكثر وانا اشعر بها تنتفض وترتعش كمن مسته الكهرباء وهى تشهق بكلام غير مفهوم يخرج وسط أهاتها ووحوتها ثم سمعتها تقول حبيبى يلا قطعنى بزبك عايزه احس بنار وهو داخل وخارج أه أه احبك زبك يجنن عايزاه جوه كسى كده على طول . وبدأت فى ادخاله واخراجه بقوه وهى تصرخ أه حلو حلو وتزداد رعشتها وانتفاضها حتى فوجئت بها تقول طلعه بسرعه عايزه اشخ أه أح أستحملنى ياحبيبى ممكن أشخ على فخاذك وزبك . فأخرجت زبى من كسها وانا أقول أعملى اللى عايزاه . فبدات فى ألارتعاش بقوه أكثر وهى تبول وتنتفض وتصرخ بصوت مكتوم وهى مازالت تلف زراعاها حول رقبتى وشعرت بماء غزيز يتدفق على افخاذى وقدمى ثم مدت يدها فأمسكت زبى ودفعته بشده داخل كسها وبدأت هى فى أدخاله واخراجه بكسها بقوه وهى تقول بحبك وبحب زبك جيب لبنك جواى وما هى الا ثوان حتى شعرت بالرعشه تهزنى ودفقات من زبى تندفع فى كسها وهى تتأوه لبنك سخن أه أه أوف أوف لبنك نار نار كسى أتحرق كسى أتحرق وهى ترتعش معى فقد أتتها شهوتها وفاضت واغرقت زبى وأفخاذى الذين لم يجفا من بولها حتى ألان . وارتمينا على الكنبه من اللذه الشديده والتعب اللذيذ وكل منا محتضن الاخر بقوه وغبنا عن الدنيا وشفاهها مازالت تشعل ***** فى شفتاى ومازال زبى ينتفض داخل كسها ليصب اخر قطره من لذتى التى لاتوصف . لاأدرى كم مر علينا من الوقت حتى استطعنا أن نرتدى ملابسنا على عجل ونصلح من هيئتنا ونصعد للدور الاعلى حتى لا تشعر أمنا بغيابناوبدأت فى استكمال ما كنت اعمله وهى تنظر الى بنظرات شهوانيه وتعض على شفتاها وهى تهمس لى أنت طلعت حكايه كبيره أدخل خذ حمام بسرعه أحسن ريحتك فايحه على ما أنزل البدروم أمسح المصيبه اللى تحت . مش عارفه أبطل حكايه الشخ دى لما شهوتى تقرب . أوعى تكون مضايق منى فقلت لها أبدا ده كان شكلك سكسى ساعتها تجننى فأحتضنتنى وقالت أموت فيك أنت بس اللى فاهمنى ومريحنى . مش حاأسيبك اللى لما تشوفنى وانا بأعمل كده تانى وزبك جوه طيزى المشتاقه لزبك الشقى

جزء3

عدت من عملى متأخر فوجت أمى نائمه كعادتها وعندما دخلت غرفه نومى وجدت ورقه على الكموود
بجوار سريرى تخبرنى فيها أمى أن سناء أتصلت عده مرات وترجونى الذهاب اليها باكر صباحا لتركيب
ستائرها الجديده وهى منتظره على التليفون ولن تنام قبل ان تكلمها . امسكت بالتليفون وادرت نمرتها . رفعت السماعه بسرعه وقالت : الو قلت : ايه اللى مصحى القمر لغايه دلوقتى
قالت : القمر مشتاقلك
ـ وانا كمان مشتاق أكثر , حا أتجنن من يوم البدروم
ـ تعرف أنا من يومها وانا هايجه نار وما صدقت أن سمير جوزى بايت عند مامته النهارده وبكره أنى
أتصل بيك علشان نكونهنا على راحتنا .
ـ عاوز أقطعك . على فكره انت لابسه أيه
ـ مش لابسه حاجه خالص يابنى عريانه خالص وكمان حاطه شمعه فرحى فى طيزى من ساعتين
علشان أوسعلك الخرم . حاأتجنن من الهيجان
ـ يخرب عقلك دى الشمعه طولها ييجى متر حاطاها ازاى
ـ لا ياسيدى قطعت ثلاثين سنتى من قدام ولبست عليهم عازل طبى ودهنتها كريم ودفستها
ـ جننتينى أوعى تشيليها . خلينى أشيلها أنا واحط زبى بدالها
على فكره عاوزاك تحلق شعر زبك . عايزاه نـاعم حرير بأحبه حرير
وأوعى تتأخر على أحسن الشمعه بقت عجينه يابنى .
ـ طبعا ما أنت حطاها فى ميكروويف
ـ على فكره أيه اخبار زبك حبيبى عامل أيه شادد جامد
ـ الا جامد ده المسكين حا يقطع الهدوم عايز يخرج
ـ بأقولك أيه ما تيجى دلوقتى أحلقلك وادلعك واهديك بدل هيجانا ده على التليفون
ـ حاأكتب ورقه لماما أقول لها أنى روحت لك بدرى وما رضتشى أصحيها
ولا ادرى كيف أغلقت السماعه وكيف كتبت الورقه وكيف قطعت الطريق الى منزت سناء حتى وجدتنى
أطرق باصابعى على باب شقتها .
kong20

سافل نيك
07-04-2012, 12:51 PM
:haha::haha::99::haha::haha:
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●

:haha::haha::99::haha::haha:

/>

العميــد
10-30-2015, 04:20 PM
.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»» »¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸(_)'•.¸_)

حمبوزو11
11-10-2015, 10:55 PM
اروع قصة فعلا:haha::99::g014:

حمبوزو11
11-10-2015, 10:56 PM
فصة ناااااااااااااااااااااااااااار

حمبوزو11
11-10-2015, 10:57 PM
لزيزة اووووووووووووووووووووووووووى

حمبوزو11
11-10-2015, 10:58 PM
حلووووووووووووة اوووووووى تسلم:g014:

شاطى العطش
11-10-2015, 11:11 PM
/>

وحيد ف الحياة
11-15-2015, 05:07 PM
شكرااااااااااااااااااااااا

/>



صور سكس نسوانجي/archive/index.php/t-162537.htmlXNXX قصص عرب ميلف ""وداد" وحفلة نيكالكهربائي ناكنى ومتع كسيقصص.سكس.نيك.فى.طيظ.بسببى.ناك.اهلىفريدة العنيدة مع ابنها الوحيد تسلمله كسها وشرفها ينيكها ويصورهاف اوضة النوم وع السريرtestingاقناع زوجتي لنيك طيزهاsite:landsmb.ru "من الواقع"عائلتي و المنوم والطيز نسوانجيصورةسكس هديتقصص سكس مدام هالهقصص نيك بنات يمنياتقصص السكس واللبوس والدكاترهصوركس كبيرةمشعرزوجتي في نيك شرم الشيخصورسكس رجال عرب يصورطيز وكس زوجته احلىزب ناكنيصور سكس نيك جماعي نسوانجيأفلام ومقاطع عربي بوس واهات واحظان ومصمصه وكلام ساخن وصوت عاليقصص سكس ابن الجيران والست كريمةصور سكس جسم فاخرسكس يمني بدرالمجنون قصص جنسيهصور سكس عربي سيلفي نسونجيقصص رغبات مكبوتة مرفت حقيقية site:landsmb.rulandsmb امك شرموطه نيكني site:landsmb.ruقصص سكس قصة فجر مع ابوها قصص سكس عليله متسلسه مه محارم نسوجي مصرقصص سكس مرات اخويا نسوانجيﻗﺼﺺ ﻣﻴﺪﻭ ﻭﺃﺧﺘﻪ ﻭﺍﻟﻤﻌﻠﻤﻪ ﻓﻲ ﺃﻟﻤﺪﺭﺳﻪ ﺳﻜﺲصور بنت ماسكها ولد من صدرها قصة نيك طيز فادي وامه مصورةقصص سكس الولد بينيك حماته على الجليدقصص سكس المره العجوز/archive/index.php/f-9-p-73.htmlقص محارم ظ الارشيفقصص سكس عمي ابوزوجي ينكني في غايب ابنهقصة اغتصا في المصعدقصص محارم الأرشيف نسوانجيقصص نيك محارم ينيكنيقصص سكس نيك محارم يحكن اتناكن نسوانجيقصص لواط قصة سالب اغتصبوه الفحول وفشخو طيزهقصص جنس ساديسكس بنات سلطانه xxx كيك جسم عاليقصص سكس فقيرة جابهم جوايا وحبلني الدكر قصص نيكسكس قصص عشيقة اقدامقصص نيك لواط سودانيهاكساس نااار منيوكه شديدقصص سكس طويله يقطعها نيك/archive/index.php/t-7873.htmlقصص سكس ﺭﻭﺍﻳﺔ ﻧﻮﺭقصص سكس اخي البنوتنهرالعطش جديد حصريقصص نيك مدام هاجرقصص سكس محارم 2016اتحسس كسهاقصص نسونجي محارم هي والدكتورهقصص سيكس أخ واختو وفتح كسها وحملت منهو في مصر صور سقس ردع واضحنيك طياز مربربة تستاهل النيك/archive/index.php/t-268759.htmlقصص اطياز ممحونه ديوثسكس.فلاحين.من.بغدادقصص دياثة عن الام نسونجيXNXX قصص رغبات مكبوتة عرب ميلف عائليةكشف المستور السلسلة الاولى من رغبات مكبوتةفاديا سكس نيسا سودنيقصص سكسي اخت تغري اخوه وتستدرجفلام سكس شباب مع خالتهقصص سكس الهانمصورنيك درس خصوصينكات سكس نسوانجي /archive/index.php/t-427623.htmlقصص جنس ١١سنهقصص سكس جعلوني عاهره الجزء الخامس والأربعين مقاطع سكس سيرين عبد النورقصص سكس مع دكتور العظامقصص سكس هنتاي العجوز الهائجه كل الاجزاءقصص براحة على كسي ده اتفشخقصص سكس حكايات بنات تتناك لاول مرة جيرانهم أولاد هم أول مرة ينكو في حياتهم مجانيﻗﺼﺔ ﻧﻴﻚ ﺍﺡ ﻳﺎﺷﺮﻣﻮﻃﻪ ﺍﺗﻔﺸﺨﻰ ﻣﺘﺴﻠﺴﻠﻪ مصرىه بىشلحو ملابسها مصرىات للنىك عشىققصص نيك ام عادل وابنهاصور نتف كس مصري تجهيز ليلة الخميس نسوانجي/archive/index.php/t-35534.htmlالبوم مدام سحر الجزء الثاني كاملقصص محارم دياثة متسلسلةقصص سكس اناوابني بين القاتسالب بلبس حريميقصة سكس مع يارا الممحونة