دخول

عرض كامل الموضوع : كلب الشغالة - خيالية من تأليفى


أفندينا
06-30-2012, 10:53 PM
كلب الشغالة
الجزء الأول :-
.
كان عندى 23 سنة وقتها وعايش لوحدى فى البيت لأن اهلى بيشتغلوا فى الكويت ومش بييجوا غير شهرين بس فى السنة . وكان عندنا شغالة بتيجى تنضف البيت مرة فى الاسبوع وكانت امى تعرفها كويس من زمان عشان كدة كانت مطمنة من ناحيتها وكانت تيجى حتى وهم مسافرين .
وانا كنت معود نفسى انى اطلع مع صاحبى يوم الاتنين اللى بتيجى فيه واقضى النهار برة البيت عشان الشغالة تاخد راحتها فى التنضيف وارجع بالليل .
المهم مرة طلعت مع صاحبى كالعادة يوم الاتنين وقضينا النهار برة واحنا مروحين عدينا اشترينا مجلة فيها صور اباحية عشان نتفرج ع الصور فيها واخدها صاحبى عشان يشوفها ويديهالى تانى يوم وروحت البيت لقيت الشغالة ماجتش النهاردة وماهتمتش بالموضوع عشان كنت تعبان وعايز انام.
صحيت تانى يوم ولسة تعبان من طلعة امبارح على جرس الباب بيرن فتحت الباب لقيت واحدة من سنى او اصغر منى بشوية وبتقولى صباح الخير يا استاذ اسماعيل .
وانا بافتح عينى بالعافية قلت لها اهلا انتى مين قالت لى انا عبير بنت نجاح (الشغالة) وقالت لى معلش امى كانت تعبانة امبارح ومقدرتش تيجى وانا جيت النهاردة بدالها عشان انضف البيت وكان باين عليها انها اجت غصب عنها مش بمزاجها يعنى .
المهم قلت لها انا هأدخل اوضتى واقفل هلى نفسى وانتى بعد ماتخلصى البيت كله تنضفى الاوضة . وبدأت عبير تنضف وانا رحت اوضتى وفتحت الكمبيوتر .
بعد ساعتين عدوا عليا بسرعة وانا ع النت سمعت صاحبى بينده عليا من برة فأفتكرت انه هيجيبلى المجلة النهاردة فجريت علي البلكونة عشان اخدها منه وحصل موقف ماكنتش عامل حسابه
الظاهر ان صاحبى كان مستعجل فحدف المجلة من البلكونة ومشى واستلمتها عبير اللى كانت بتمسح البلكونة ساعتها . انا لقيتها ماسكة المجلة وبتقلب فيها انا اتمسمرت فى مكانى ومش عارف اقول ايه فلقيتها باصة فيا وهى مبتسمة ابتسامة مش عادية وقالت لى ايه دى ؟
قلت لها وانا بأقطع فى الكلام دى ..دى مش .. بتاعتى .. قالت لى عليا انا الكلام ده . قلت لها دى بتاعت صلاح قالت لى اخرس دلوقتى وإلا هأقول لخالك يا اسماعيل .
بصراحة انا بقيت مش عارف اعمل ايه حاولت اخد منها المجلة بس هى خبتها ورا ضهرها قلت لها هاتيها بصوت عالى قالت لى انسى واسمع كلامى الاول وخفت اعلى صوتى اكتر الجيران يسمعونا من البلكونة واتفضح فاضطريت استسلم واسمع كلامها
.
.
.
انتظروا الجزء التانى
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

الجزء التانى
بعد ماتفضحت قدام عبير بنت الشغالة بقيت مش عارف اعمل ايه قلت لها بصوت واطى انتى عايزه ايه دلوقتى ؟ قالت لى قدامك حاجة من الاتنين : اما اروح اقول لخالك وهو هيقوم بالواجب او تسمع كلامى وانا هأعديها
قلت لها اسمع كلامك . قالت لى شاطر يا كلب (قالتها وهى مبتسمة ابتسامة خبيثة ) قلت لها انتى بتقولى ايه ؟ قالت لى يا كلب ايه مش عاجباك الكلمة ؟
قلت لها لا عاجبانى (ماقدرتش اقول اى حاجة تانى) ..
قالت لى : يلا روح هات لى حبل وتعالى هنا بسرعة . جبت الحبل قالت لى يلا على اوضتك يا حيوان وعايزاك تمشى ورايا على ايديك ورجليك زى الكلب
انا قلت اعمل اللى هى عايزاه عشان اخلص منها ومشيت وراها زى الكلب للأوضة قالت لى يلا نام ع السرير . نمت وربطت ايديا ورجليا فى جوانب السرير وربطتنى جامد وقعدت على بطنى وقالت لى انت مين ؟
قلت لها نعم ؟؟ راحت ضربتنى على وشى قلمين وقالت لى انت كلبى اسماعيل ها ؟ قلت لها لأ .. ضربتنى تانى وقالت لى انت مين ؟؟ مرضيتش ارد .
قالت لى انا هأربيك يا كلب .وقامت من فوقى وراحت جابت مقص وقصت هدومى وقلعتهالى وسابتنى بالبوكسر بس . قلت لها انتى ليه بتعملى كدة ؟ قالت لى انا جاية هنا غصب عنى وانا مش طايقة نفسى النهاردة وهأخلص اليوم ده فيك ودى فرصتى عندك مانع ؟
وجابت الموبايل بتاعى وصورتنى وانا من غير هدومى وصورتنى وهى بتدوس عليا برجليها وانا مش قادر اتحرك وبعدين قفلت بقى بشريط لصق وطلعت ع السرير ووقفت بين رجليا وانا مربوط وفضلت تضربنى فى بتاعى جامد وتدوس عليه وتصورنى وانا باصرخ صرخات مكتومة عشان بقى مقفول باللصق وباقول لنفسى امتى اليوم ده يعدى وبعدين قعدت على بطنى وبقت تضربنى بالقلم على وشى وهى بتضحك وانا ابكى وبعد كدة جابت عصاية وبقت تضربنى على بطنى وانا كنت هاموت من كتر الضرب .
بعد ماخلصت فكت اللصق وقالت ليه انت مين ؟ قلت لها وانا بابكى انا كلبك اسماعيل قالت لى شاطر يا كلب .
وقالت لى انا هاخد الموبايل بتاعك اللى عليه الصور و عايزاك ترن عليا الاسبوع اللى جاى لما ماما تيجى هنا ومش عايزة اعذار فاهم يا كلب ؟ شاورت براسى انى موافق .
وراحت قصت الحبل اللى رابط ايدى الشمال وجريت لبرة .. وطبعا انا اخدت وقت عشان افك باقى الحبل والبس هدوم بدل اللى اتقطعت ومقدرتش اجرى وراها
.
.
انتظروا الجزء التالت قريبا

medo moda
01-04-2017, 03:32 PM
القصة جميلة فين الباقى؟

manal big booty
01-04-2017, 06:09 PM
قصه غبيه وسيئه جدا انا اسفه ده رأيي في القصه خصوصا انها خياليه ودي وجهة نظر ارجو انك تحترمها

ahmedfalaka
01-04-2017, 07:32 PM
جميلة فين الباقي

امجداحمد
01-07-2017, 03:27 AM
اااااااااااااااااااااا**** حلوة حلوة ياريت الجزء الثالث بسرعه

SissyKB
03-19-2017, 08:40 PM
أفندينا جنرال فعلاً :g058: قصة روعة بالذات من سردها العفوي الطبيعي والتصوير الدقيق اللي رسمت لي هو في خيالي :smile:! يعني بجد خفت على اسماعيل :blush:. أنا عارفة من أصعب الحاجات أنه الكاتب يرجع لقصة قديمة، لكن ممكن يكون من أمتعهم، بالذات ووراها قلب للقصة. فعلاً كبداية تستحق 5 نجوم :99:! أحب أضيف صوتي للمعجبين :g030:، من فضلك أكملها :g058:!

Mido BBC
03-21-2017, 10:07 AM
ازاي بنت تعمل فيك كده

عصر يوم
03-21-2017, 03:13 PM
ازاي بنت تعمل فيك كده

لاتخلط بين الكاتب وبطل القصة ...
هي قصة خيالية. (من خيال الكاتب)..

عصر يوم
03-21-2017, 03:17 PM
قصه غبيه وسيئه جدا انا اسفه ده رأيي في القصه خصوصا انها خياليه ودي وجهة نظر ارجو انك تحترمها

هذا نقد هدام ....
(قصه غبيه وسيئة )لايصح التعليق بمثل هذه الألفاظ الغير لائقة...
يجب أن تقدمي اعتذارا لكاتب القصة...؟

عصر يوم
03-21-2017, 03:25 PM
دمجت لك الجزئين 1و2.....

slave_forever
04-29-2017, 01:50 AM
يارييت تكملهاااا

أفندينا
05-04-2017, 03:38 PM
شكرا لكم على حضوركم بس بجد انا مش فاكر ايه حصل بعد كده

قلب وزب حديد
04-28-2019, 11:41 PM
اففففف نفسي اكون مكانك

magy elshakeia
04-29-2019, 10:34 AM
وطبعا ملهاش باقي لاني قريتها قبل كدة لحد هنا وبس لما تجيب قصة ياريت تتاكد انها كاملة

شعاع المتعة
05-23-2019, 08:45 PM
فين الجزء التالت عندي فضول اعرف اللي حصل
بقيت انت اللى بتخدمها ولا لسه بتجيلك

sonson99
02-26-2020, 11:08 AM
رووووعة كمل



كيف اصبحت خولﺍﻟﺴﺎﻭﻧﺎ ﺍﻟﻴﺎﺑﺎﻧﻲ ﻗﺼﺺ ﺍﻟﺴﻜﺲ ﺍﻟﻤﺼﻮﺭﺓ ﻭﺍﻟﻤﺪﺑﻠﺠﻪسيلفي بزاز شرموطةقصص نسوانجي خطيبي قصه سحاق ميرامتسلسلهاندر رجالي نسونجي نقاشينسونجي الداله مدامقصص نيك زوجات اصحاب ابويصور نيك نار وفك البنطلونقصص سكس عرب نار بنتي وزوجها نيكنى أأأه نيككيف انيك مرات عمى حمادهارشيف نسوانجي زبه دخل م site:landsmb.ruقصص سكس افريقيه متسولهقصة سكس ينيكني قدام زوجيقصص نيك طيز ضيق جدآبتلبسني ملابس حريمي قصص سكسقصص سكس نيك شاب ناك اخت صديقه برضاهقصص محارم سحاق سادي سكس بزاز طيز السالب الناعمه وزبي الهايج قصص سكس طريقه اثاره المره وتحريك الشهوهصور طيز مرة خالي نسونجيقصص متناكة سخونةقصص نياكة سخونةقصص سكس ابن وامة الحامل باخيأحلى نيكة أبن ينيك أمه في المام أروع الرويات الجنسية المثيرة للكبار أرشيف سكي محارم نسوانجيقصص نيك بنات الاسماعيليهقصص نيك كس زوجة ابني يرضع زبيقصص سكس بيت صاحب مراتيسكه المحارم من القيصر الحلقه 14 قصص محارم مصورهصور سكس ادخال يد شواذقصص سكس ام خالد الشرموطةفيديو اثاره و وسخونه/archive/index.php/t-440636.htmlقصص سكس ﻧﺎﻙ ﺍﻣﻲ ﺍﻣﺎﻣﻲ ﻭﺻﺎﺭ ﺍﻟﻤﺎﺳﺘﺮ ﺗﺒﻌﻬﺎ ‏(ﻭﻗﺮﻳﺒﺎ ﺍﻟﻤﺎﺳﺘﺮ ﺗﺒﻌﻲ قصص محارم لانجريقصص سكس يمنى أجزاء متسلسلةقصص سكس زوجة اخي توطي طيزهاارشيف نسوانجي خطيبتي م site:landsmb.ruقصةسكس والد نيك وامه قبل أن رجع ابو من العملقصتي سكس نيك شراميط افشخني قطعني كسي وطيزي اجمل ارشيف صور على موقع نسوانجي نيك ممرضات بازباب عملاقه سوقصص نيك مزوجات في صنعاءsite:landsmb.ru "كتاباتي"/archive/index.php/t-189126.htmlقصص الجنس زوجة وزوجها الخولقصه جنس محارم خيانه واقعيه site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-427691.htmlكسي ملك زبك افشخ كسي قصص جنسقصص اعربني افشخنيقصص. سكس مفبركه بالصورنسوانجي نقاشي بنوتي بااللبسبنت عزبه تحك كسها حتا تلعب في غشاتها.comيلحس كس اخته وخرم طيزها وهى تتطمن حد جاى ولا لاقصص سكس بين أفخاذيسكس.أمهات.سلمهمقصص سكس نيك يمنية متعه ريحنى واسعدنى حبيبيفضيحه زينب زيدان/archive/index.php/t-304697.htmlنكت محارمي عالفيسخالد ومشيره وابنها مينا قصص سكس عربي قصص نيك سادي مثلي الارشيفنيك بنت بيضا زي الفل/archive/index.php/t-198562.htmlقصص سكس زوجتي المتناكهسكس اجمل بنات قطرعربده اجسام غليضهصور بنت جسمها يهبل مع اسودقصص سكس الجدة الهايجه جميع الاجزاء/archive/index.php/t-363906.htmlنسوانجي خبير سكسيعتصر ‏neswangyقصه نيك بنت اليمن عمي نيك سكسصديقي قلعتني هدومي سحاقيهقصة قطعولي كسي و طيزيقصه العائله المحترمه الجنسيهقصص ناكني ركبوني قات مخزنقصص سكس عربى مصور ابنى نكنى فى طيزى بدل أبواحلا نيك مع اخي وشبعلي كسي نيكسكس نيك ذكر متحول انثيقصص نيك البلبلقصص سكس جو ممطرقصص نيك انا والرجل السوريxnxxفشخت طيز اختياجمل 500 صور السكس في البوم السكس العالمي عرب نارصور نيك شمبيل نسوانجي متحركامي رقدت وانا اتمل طرف من كسها كانت كبيره بس حلوهسكس مغامرة فجورهصوروقصص نيك جسيه وقصص نيك اخوات الزوجه ومساج للكس وتتناك وتقول نيكي في كسيصور قنص طيز من البيوت سكس العربقصص نيك مع زوج اختي النسوانجيتحمىل صور سكسي أجنبي لبن كوبر