دخول

عرض كامل الموضوع : بطايه بلدي كامله


زبير محترم
03-23-2021, 08:14 AM
مسائكم جميل او صباحكم جميل حسب مابتقرو القصه طبعا اغلبيه الناس اللي متباعني عارفين ان القصص اللي بنزلها حدثت بالفعل وواقعيه مليون في الميه قصتنا انهرضه بتبتدي اني خلصت شغل في الشركه طلعت لاقيت السايس مانضفش العربيه اتصلت بيه جالي سلم عاليا ومسك العربيه بفوطه زفره روقها اخدت السجاره وانا مشيت طلعت من المهندسين خدت الكورنيش ابص كده قبل قسم امبابه بشويه الاقي فرسه زي مقال الكتاب وماسكه بنت في اديها وبعيد عن المكان اللي الميكروباصات بتقف فيه رعشت بالنور ودوست انتظار ووقفت قبلها بحسث تبقي شيفاني من الازاز اللي قدام لاني مفيم وري ومركب ستاير قدام المهم طلعت علبه السجاير ومسكت سجاره وكاني بعزم عاليها فضحكت قمت حاطتها في بوقي ومولعها ومقرب عاليها شيلت الستاره وفتحت الازاز اللي ناحيتها وبقولها القمر رايح فين كده قالتلي اشمعني قولتلها اوصلك حرام القمر الصغير ده يبقي واقف كده قالتلي خلاص ماشي ركبت وبتها ركبت ورا قولتلها ممكن بس اركب الستاره ولا تدايقك قالتلي لا ركب براحتك اصلي هستاذنك فسجاره وهوب نطيتعاليها بجسمي وكوعي بيضرب فيزازها اللي قد الانناسه الكبيره وزي البطيخه الصغيرهوبركب الستاره فلاقيتها بتقول اي كوعك خرم بزي قومت معدول وقايلها سلامه بزازك وقمت حاطت ايدي ادعكه مكان كوعي وقفش فبزازها وهي بزازها رهيبه بنت اللبوه طلعتلها سجاره وامنت علي فوني شيلته فجيب البدله وشيلت اي حاجه مهمه من قدامها قولتلها علي فين ياقمر قالتلي معاك قولتلها لا هوصلك بس علشان مافيش مكان ومافيش فلوس برضه فهاخد رقمك ونظبطها قالتلي لو علي المكان سهل اوي مافيش مشكله انا عايشه مع اخويا وبنتي وابني ومطلقه وممكن تيجي كانك قريبي وبتزورني عادي قولتلها قشطه طيب ايه الدنيا كنا وصلنا ناحيه دائري الوراق قالتلي انا رايحه لناس في نكلا قولتلها خلاص علشان انتي شكلك جدعه هوصلك لنيكلا قالتلي طيب هات موبيلك اعمل دقيقه ملتني الرقم فلاحظت اني سوجرت الباب من اللوك فقالتلي ماتخافش انا مش حراميه المهم اتصلت غير متاح فضلت تتصل غير متاح لاقيتها قلبت وشها مالك يابنتي قالتلي الناس اللي رايحالهم مش بيردو موبيلاتهم مقفوله طيب ايه الحل قالتلي خلاص لف وهروح قولتلها و**** لو الظروف متيسره معايا كنت جيت جربت الوحش ده ودوقت طعمه قالتلي خلاص هتيجي قولتلها مش هينفع وكده بيني وبينكم شكيت يكون حوار وتفتيش وكده المهم قولتلها خلاص هنزلك قبل بيام بشويه ولما ارن غليكي ابعتيلي بنتك مكان مانزلت قالتلي ماشي طلعت علي جراج قريب حطيت الفلوس والفون في العربيه عكلت الفون صامت واخدت ٢٠٠ جنيه وقفلت العربيه وخدت الفون اىصغير النوكيا بتاع الشغل قربت مكان مانزلتها اتصلت ردت قولتلها ابعتي البت قالتلي ماشي جات البنت وشوفتها قالتلي ماما بتقولك امشي ورايا لاايه مانوصل قولتلها ماشي .
مشيت وراها لغايه مادخلت برج كبير دخلت وراها لاقيتها نازله البدروم نزلت لاقيت اوضه كده صغيره فيها سرير وكنبه ولاقيت المزه الجامده خارجه من الحمام قدام باب الاوضه مدت ايدي في ١٠٠ جنيه من ال٢٠٠ اللي معايا وادهتهالها قولتهلها اللي عرفت اتصرف فيها بقي لاقيتها فرحت وقعدت جمبي قالتلي و**** البيت مافهوش اكل قولتلها ياستي انا مش عايز منك حاجه ديه للولاد لاقيتها قالتلي استني بس وقامت تعملي قهوه وقالت لبنتها اطلعي العبي بره قعدنا شربنا القهوه مع سيجارتين واتكلمنا ورغينا قالتلي انا ارتحتلك اقولك حاجه بس ماتزعلش قولتلها خير قالتلي جوزي موجود وقاعد بره قدام الباب قولتلها بتهزري قالتلي و**** بجد قولتلها يخربيت ابوكي وجيت قايم بيني وبين نفسي قولت يبقي كمين مسكتني قعدتني قالتلي ماتقلقش هو عارف وعارف انك هنا وعارف انك هتنام معايا وعادي مدام هتدفع خلاص هو اصلا بيجيب ناس تسهر هنا وتنام معايا قولتلها طيب اندهيله اتعرف عاليه قالتلي ماشي طبعا انا عملت وضع استعداد اني اشوف هخلع منين المهم ندهت علي بنتها قالتلها ابعتي ابوكي طبعا هي قاعده جنبي والعبايه مفتوحه نص صدرها قدامي ومنظر ابن متناكه لاقيت واحد طول بعرض دخل وقام مسلم عاليا عرفته بيا واننا اتعرفنا ببعض رحب بيا وقالي مكانك اي وقت حسيته فعلا راضي وعادي بالنسباله قمت مطلع ال١٠٠ جنيه التانيه وقمت حاطتهاله فجيبه قالتله هو اداني واحده زيك برضه قربت من ودنها وقولتلها بشويش قومي اقلعي العبايه قدامهةقالتلي طيب قامت رفعت العبايه قالها طيب اسيبكم انا هروح اجيب شويه طلبات واجي قولتله ماشي قالها ردي بقي الباب ده الاستاذ مش غريب قام وهي قامت ردت الباب كان في شباك صغير كده من فوق يشوف اللي يرا قمت رديته وقفلته وهي قلعت العبايه وهنا بقي لك ان تتخيل عزيزي القارئ طول حوالي ١٨٠ سم ووزن حوالي ٩٥ كيلو جسم رهيب بزاز قد البطيخه ومشدود واقف ساند نفسه بطن نازله علي سوتها بدون ترهلات طيز ضاربه لورا ربع متر تحس انه كرسي هتركب عاليه مسكتها من اديها كده ولفيتها مشيت ايدي علي ضهرها وطيزها ورجليها بتقولي بتعمل ايه قولتلها بتفرج علي اللحم اللي يهبل نزلت حمالات القميص بقت ملط مافيش غير كلوت كبير شويه قربت منها وشديته نزلته وفضلت اتفرج علي جسمها جسم ابن متناكه عاوز يتحط في نيش تفضل تتفرج عاليه قربت من بزازها ولك ان تتخيل مص ولحس ودعك وعض حلمه بزازها كبيره مش صغيره وتخينه تعضعض فيها براحتك وايدي نازله بتدعك في بطنها وببعبص سرتها واطلع ادعك في البز التاني وهي ابتدا صوت محنها يطلها وقامت فكالي القميص وقمت منزل البنطلون بالبكسر مسكت زوبري وبتشده علي بوقها فضلت تمص وانا بلعب في بزازها قالتلي نكني بقي تعبت قولتلها لا لسه بدري سيبي تفسك للمتعه نيمتها علي ضهرها وحطيت مخده تحت طيزها علشات ترفعلي كسها ونزلت بين رجليها اتفرج عاليه كس تشوفه قد كف الايد وشفايف كبيره وزمبور واقف قد عقله صباعك الصغير وناز منه خيوط جبت منديل وازازه مايه ومسحتلها كسها ونضفته وبداءت المس زمبورها بلساني وامشي بلساني علي شفايف كسها وانزل بين طيزها وكسها اول مالمست الحته ديه اتكهربت وشخرت شخره بنت متناكه قمت مسكت زوبري وبقيت بحركه بين شفايف كسها وانزل بيه تحت اول خرم طيزها واطلع لاول زمبورها وازنقه في شفايف كسها واميل عاليها امص بزازها وهي في دنيا تانيه نزلت اديها وقامت زاقه زوبري دخل في كسها تخيل بقي كل اللحم ده وخرم ابن متناكه ضيق ازاي ماهرفش ازق زوبري بيدخل بالعافيه وهي تصوت قلبتها علي بطنها ومسكتها من طيزها دخلت زوبري في كسها من ورا فضلت بشويش لغايه ما بداءت توسع وبليت صوباعي وبداءت ابعبص في طيزها وانا بنيكها وهي اتحولت شخير وصويت وهيجان ابن متناكه وقامه شتماني نيكني ياخول نيكني يامعرص وانا قمت رازع ايدي علي طيزها وقمت ماسكها من شعرها وبقيت بفشخ فيها بعنف ابن متناكه لدرجه ان من رعشتها انا اتنطرت ونزلت في كسها وهي رقعت صوت ابن متناكه قمت من وراها وقربت زوبري لشفايفها قالتلي مش قادره بجد اتحرك سيبني شويه وقامت ضربه بوبمه جامده بصوت عالي قالتلي شوف دهلت هوا في كسي ازاي قمت جايب مناديل وماسح نفسي ومنضف الدنيا وهي قامت جابت العبايه ولبستها ولعت سجاره وفتحت الشباك لاقيت جوزها قاعد بكرسي في ضهر الشباك اول مافتحت الشباك قام قمت لبست وفتحت باب الاوضه وهي مش قادره تتحرك قالتلي استني هتشطف واجيلك قولتلها لا انا همشي وقعلا قمت مشيت قابلت جوزها واقف بره سلم عاليا وقالي البيت بيتم تيجي اي وقت ...
اتمني تكون عجبتكم وعلي فكره ديه حكايه حصلت بجد مش وحي خيال واتمني تعجبكم وشكرا

HMnh
03-26-2021, 09:22 AM
بداية موافقة
بس ناقصة عنصر الإثارة في ترتيب الأحداث ولاكن
💥💥💥 أستمر 💥💥💥
ومنتظرين الباقي

Ahmed iii
03-26-2021, 11:32 PM
عاوز اتكلم معاك

الذبرتي 13
03-27-2021, 07:10 AM
حلوه و واقعيه جدا



site:landsmb.ru "فقر الحال"سكس كرتوني مصوره تجميعاتارشيف نسونجي لاقيت طيزها واسعه م site:landsmb.ruقصص.محارم.مليطةسيدي بتحكي لصظقتا عن نيك وسكس اعنف قصة نيك من بابانسوانجي اعشق التخينة المربربةقصص محارم جدي النياكقصص سكس بنات مع اخوهامتسلسلةسكس بحنينيه قصص سكس محارم منتهي اليزهقصص نيك يمني عمتي عاليهملكات السحاققصص سكس بتحب طيز امك يابني قصص سكس سالب بنوتي يجب لبس لانجيري الحريميقصص سكس زوج ابنتها نسونجي/tags.php?tag=%29%C7%E1%E3%CD%CC%C8%C9قصص ساديه نسوانجي سالب في الفندق site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-251982.htmlمخزن السكس العربي نسونجيكلام سكسجنسية استرالية قصص سكس محارمﻗﺼﺺ ﺯﺏ ﺻﺎﺣﺒﻲ ﻇﺮﻁ ﺯﻭﺟﺘﻲsite:landsmb.ru غمزت ليقصص نيك تعزيةصورسكسيةمتسلسله قصص جدى موقع نسوانجي site:landsmb.ruقصةسكس في حفلةتنكريةخول يتناك من مراتهقصص عرب "مليف"مدام سيدة وابنها في عمارةقصص واقعيه شميل جنسيهصور سكس اطياز نساء حوامل تصوير خلفي منتديات نسوانجي/archive/index.php/t-240898.htmlقصص واعترافات محارم سعودية عن نيك المكوا الطيز نسوانجي ونهر العطش وعرب نار ومنتديات نسوانجيقصص سكس محارم وداد وابنها طالب الصنايعقصص سكس عادل المتميز landsmb site:landsmb.ru/archive/index.php/t-288086.htmlقصص سوالب نسوانجي الصفحة 2الفيديو العاشر مع قمورة يقلعها وينكهاوتقوله انت فاتح اللاب ليهقصص سكس يمنية نيك انا وراعية الغنماجمل صوركس مفتوح بالبرتقالقصص جنس أختي متحرره وصاحبي متسلسلةإسلام وامه واخته ونيك المحارمقصص جنسيه وبعبصه ف سوق اوبوتيك ملابسقصه شهوتي من الطيز محارمقصص محارم سكس خليجية الصفحه29قصص محارم منتديات عربي محارم من الأرشيف خيانه اخت الزوجه لاختها لصفحه 99/archive/index.php/t-430976.htmlصور سكس البنات العاشقات لنيك في الطيز يركبهاسكس.بتحرش في اختو هيا معايزهقصص سكس كسم وشرمطه ولواطهزب الخال الكبيرفشخنيقصص سكس منوعهقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruقصص نيك اخت زوجتيقصص سكس دكتوراتقصه نيك الهانم متسلسلهمزلج لنيك الطيزقصص سكس نيك يمنيه فشخنى متعه كلعتى قصص نيك براحة انا بحبك أختهﺍﻣــﻲ ﺗﻌﺎﻟﺞ ﺍﻧﺘﺼﺎﺑﻲ 2018قصص مصورة نيك جامد بكل الاوضاع وساخنقصص سكس جديده متسلسله في اجزا محارمأرشيف محارم نسونجينيك خالتي نفيسهصور سكس سلفي لمدامات عرب داله نسوانجيقصص سكسيه متسلسله تفريش كس حماتيقصص نيك ونحن مخزنين بلقات index. comسكسي تكبير اكساسقصص الام مع اصحاب ابنها الجز العاشرقصص سكس أسكن مع خالتى الوحيدهسكس مترجم نساء تحب نيك من الخلف granyصور سكس ذليل خادم المهبلاالذ واطعم قصص السكس/archive/index.php/t-212156.htmlأكبر.أطياز.فخمةنمت خلف اخي سكس فيديوألعاب جافا جندي/archive/index.php/t-8639.htmlابزاز فيلاما تنقذ زوجها قصه مصورهمن يومها وانا اصبحت سالبافلام نيك من شرق آسيا محارم قصص نيك سوريا نسوانجيWww.hekayat.neek.badreya.comسلسله قصص شرمطه تحكي قصتها مع الجنس تقول ااااه ااااه ااااه نيكنيافلام نيك سودانيه لاغيرهاقصه السالب وهو يستمتع ويحس بلذة من زب صاحبه site:landsmb.ruصديقتي في صنعاءقصص سكس يمنيةقصص سكس عالم مظلم مكتملة الأجزاء site:forum.lazest.ruﻗﺼﺺ ﺟﻨﺲ ﻣﺜﻴﺮﺓ ﺑﻨﺎﺕ ﻳﻨﺘﺎﻛﻴﻦ ﻣﻊ ﻭﻟﺪاه عيري يعورنيالرهن قصص سك س نسوانجي متسلسلة قصص سكس خليت زوجي ديوث عليه وعلا خوته ﺍﻷﺭﺷﻴﻒ‏] - ﻣﻨﺘﺪﻳﺎﺕ ﻧﺴﻮﺍﻧﺠﻲ | rusmillion.ruقصص سكس زوجتي وابنها في المزرعه متسلسلة دياثه.comنياكة بعزم