mary 2
09-13-2020, 05:27 PM
[تجربة بنتين حقيقي مش تاليف
انا مهندس بسام ليا تجربتين وعاوز رايكم النهردة اول واحدة واسف لو هاطول
الاولي مع واحدة اسمها ماري , دي تبقي بنت خال امي وكنت علطول بزورهم وفي مرة اخدت نمرتها فايبر وبتاع بس مرنتش وهي اخدتها رنت كتير بس مكانش فيه فايبر لغاية ما فيه يوم اتعزمت علي فرح وروحت مع البيت وحضرت المهم شوفتها جاية عليا وهي قمر كانت لابسة بنطولن جينز وقميص , اه هي ارملة ومعها بنت دلوقتي عمرها 6 سنين انا القصة دي من 3 سنين لورا المهم قابلتها وورتني انها رنت عليا وفي عينيها شوق هي تعليمها متوسط وبتشتغل ممرضة المهم قولتلها ماشي ووقفت علي جنب مش بحب الزحمة والزيطة ومتابعها هي بجد جميلة جسمها كيرفي 70 كيلو من غير دهون رغم انها اتجوزت وجوزها مات بعد ما سابها حامل في شهرين كان مسافر ليبيا , المهم اخر الفرح كانت مع اختها وروحت مع باباهم واتصلت قولتلها انتي جميلة بجد النهردة قالتلي بشوق كده تعالي قوللها بكره هاجي وفعلا طول الليل وبفكر فيها وهاقابلها ازاي المهم روحت الصبح بدري وفعلا قابلتني وفي الصعيد بيصحوا بدري روحت وجابتلي فطار واكلت معها وبعد شوية طلبت منها اول طلب قولتلها انتي وشك حلو عليا انا عاوز اجيبلك هدية انا ليا مصمم وهاخلي واحد صاحبي يصمملك فستان بس عاوز طقم امبارح هدية منك وفعلا فضلت مستني 3 ساعات لغاية ما نزلت وجابته وكانت اول مرة يبقي حاجة مباشرة وبس روحت باللبس بتاعها وفرشته جنبي مني
وروحت عند قرايبنا وهي رنت بس مكنش ينفع ارد وعملت تقيل وسبت الموضوع يومين ولغاية وانا مسافر كان يوم 23 3 2017 واتصلت بيها كنت لسه في الكلية الترم التاني واعترفتلها بحبي وبدا ت الحكاية وشهرين ونزلت بقي علي العيد وروحت عندهم وطلبت اييديها من مامتها وكانت مفاجاة قالتي انتي فاهم ظروفها طيب امك هتوافق وقلتلها متعولي هم وقضيت اليوم كله عندهم وهي معايا وكانت مبسوطة وحقيقي اول ما عرفتها بطلت العادة السرية لمدة شهر من كتر ما انا مبسوط انها حقيقي في حياتي وعمري ما بصيتلها نزرة انها بواقي بنت والحاجت المقرفة دي بصيتلها انها غصب عنها وايه المشكلة لما تحب في ام المجتمع الحقير , ارجع تاني المهم قضيت اليوم معها وروحت علي بالليل عند قرايبنا علشان هما في بلد جنبي غير بلدي وروحت تاني يوم الصبح ليهم وباباهاه عرف اه هي ممرضة لو نسيت اقولكم وب س عرف وقالي انت لسه بتدرس طيب امك واهلك وقولتلهم خير انش****
وروحت وانا كلي حماس وهي مكنش ليها اي طلبات هي اوضتين في البيت ومن غير اي حاجة وحتي الشغل كانت هي اللي عاوزة تكمل شغل وتقول هساعدك للاخر ولو ان كان صعب عليا ورفضت كتير بس يلا هتعرف في اللي جاي روحت وبفاتحم والدنيا قامت عليا حرفيا انا بكيت من رد فعلهم 3 ايام بحاول والحياة بقيت جحيم ولغاية وانا ماشي علي الكلية تاني قولتلها مش هينفع وقفلت موبايلي وهي حاولت برضه كانت بنت اصول وماسكة فيا وفتحت الموبايل وقولتلها اصبري لما اروح الشقة وروحت وكلمتها ونمت وبعدها باسبوعبن وبحاول اهدي فيها ولسه مش النهاية طلبت هي اني انزلها وانام معها وفضلت تقول نفسها في طفل وفعلا حاولت اقاوم شهر لغاية ما فيه يوم قالتلي علشان تستفزني حد متقدم وخلتني نزلت في قطر 11 بالليل من القاهرة لاسيوط واليوم ده كانت هي بتجهز نفسها طول الليلوقالتلي اهلها في عزا وهيقعدوا طول اليوم ونزلت فعلا ووصلت اساعة 6 الصبح لك ان تتخيل يعني ايه واحد مجربش ونازل ينيك وهي اللي طلبت طول الليل ووانا بتاعي واقف ونزلت من القطر يا سيدي وروحتلها في توكتوك ونزلت برا الشاعر وبرن قتحتلي الباب ودخلت حرفيا اول ما شافتني لبسنا دبل ههههه وهاتك يا بوس مكنش فيه سرير هي حصيرة فلاحي وكنبة وبس انا اخدتها رزع وشيل علي الحيطان فلت تحاول فيا ساعة وتقعد علي حجري لغاية ما سلمت امري وقلعتها ونكتها اول مرة حاجة خيال لما تبقي بنت مجربتش الحنية ومرة واحدة حد يحبها مش شكر في نفسي بس فعلا كنت صادق معها وخلصنا اول مرة علي الارض ووقفنا تاني وبعدها ب5 دقايق طلبتها ووافقت وان بدخل خبطت بنتها عالي الباب اتجننت خلتن ادخله وكلبشت فيا جامد وبنتها بتبكي وهي بتتناك بس شعور رهيب بجد مش قلة احترام بس هي نفسها ومش قادرة تقاوم كانت بتبكي ومبسوطة احساس مشهاحسه تاني مع حد غيرها ووقفنا بعد ما خلصت وللعلم ماخدتش حبوب منع ولا نيلة كانت متهورة بجد ههههه نفسي اوريهالكم بس علشان القوانين وبتاع
وبس روحت وطلعتني من الباب وخلتني امشي بس شعور وحش وانا ماشي قعدت معها ساعتين بس كان نفسي اخضنها واحتويها مش تاخد غرض وامشي بس سامحتها لانها غصب عنها انا كنت عاوز حد يحتويني برضه
وبس روحت واخدت شنطتي وسافرت
وفضلنا نجرب في التليفون مرة جربت 11 مرة وقولتلها قالتلي انا عاوزة ال11 دول جوايا قولتلها صعب ده يوم كامل ومنمتش واتصفيت
مرة تانية كانت يوم 1 6 2017 مممم نولت من القاهرة ومخلص امتحانات ونفسي اشوفها ختها كانت عندهموعارفة اني عاوزها اتجوزها وطلبت اشوفها الت عينيا ليكم وظبطت معه وهاشوفها علي الساعة 8 بالليل روحت حجزت عربية مخصوص علشان اسافرلها وروحت فعلا كانت في معمل بتعمل تحليل وروحت هما عندهم بيت جنب البيت اللي قاعدين فيه وانا داخل رنينت وهي جاتلي لابسة عباية سودة وسحبتني ودخلت البيت
طبعا قديم وطوب لبني ومفيش نور ولعت الموبايل وبوستها ودخلت ايديا اقلعها الجلابية هي عارفة بحبها بالقميص والجينز وجات بيهم وفضلنا نفرش في عض ولغاية ما دخلنا اوضة جوا علشان الجيران ميسمعهوش وبتاع وهي فضيحة صوتها هههههه المهم دخلت جوا نا وماري ومفيش حجاة مفيش غير الارضة قلعتها وقلعت وحطينا علي الارض ونمنا سوا بس خليتها جابتهم وهي واقفة هي بتحب بسخن وتجيب الاول ونمنا حاجة مش هتتوصف كان فيه تبن وتراب علي الارض وفيه حشرات حوالينا بتطلع علينا وخفت يكون فيه تعبان او عقرب ونمنا مرتين وبعد ما خلصت قولتها انا هابيت معاكي قالتلي لا قولتلها انتي وعدتيني قالتي ابويا في البيت التاني م هينفع وجات اختها تخبط الحقوا امي جاية وطلعت تجري تروحها وجاتلي وطلعتني اروح كان نفسها في حنية كل مرة مش بنلحق نقعد بعد ما خلصنا حضنتني وفضلتت تكلم عن نفسها واحلامها احلام بسيطة تبقي معايا وانش**** برغيف عيش
ود موقف تاني
وفيه موقف تالت كان نفسنا في بعض وطبعا بكلمها في الجنس ليل ونهار هي احلي ما فيها كسها جاهز مش بتقول لا بجد علي قد حبها علي قد ما نفسها فيا روحتلها وش الصبح علي الفجر بحجة ورايا شغل واخدت شنطة وبتاع ورحت كان تسايبة الباب الكبير هو خشب واخضر انا فاكره كانه امبارح ودخلت سحبتني لاوضتها جوا قالتلي اصب راخويا هنا اسمه (ا**ن) وبس خرج راح الغ واليوم الباقيين كاوا بايتين في فرح بنت اختهم وحتي اخوها بره الباب مكنت هادية قعدت علي حجري علي الارض وهاتك يا بوس وعض بجد بنت عمرك ما هتشوف زيها مغامرة وشرسة ووقفنا وانا كده حضنتني هي من ورا روحت جبت ايديها دخلتها عندي ومسكتلها زبري ولفيتها من ورا دخلته فيها ونيمتها علي الارض وضع اسف كلابي وكده وجبتلها شهوتها ونمت جبتهم في بوقي عسلها بجد كتير بنت بخيرها صعيدية بجد بتاع جنس مش فرافير مصر هههههه
واخوها طلع طلعنا علي الاروضة اللي فيها السرير وجنبه كنبة جبتها علي رجليا وقعدتها وخلتها تيب شهوتها وشلتها علي السرير جبتهم مرتين فيها كانت بتكلبش فيا تقتلني بجد هايجة بطريقة مرعبة
وبس خلتني مشيت بسرعة كالعادة
وفي مرة تاني روحت برضه و الصبح واليومده لسه بدخل جا جوز اختها اسيب مسدس عندهم وهو بيخبط كنا قالعين لفتني في سجادة ووقفتني ورا الباب وقالتلي متحركش وفعلا بس للاسف وقعت وهو جاي يدخل مسكت المسدس وربنا ستر وهي لحقتني ودخلت ادتهوله وهو مشي علشان مستعجل اليوم ده فشختها وهي خايف وقلبها بيضرب كانت زي الوحش عاوز حد يفشخه علشان تنسي التوتر فعلا بسبباليوم ده بقيت حامل جربت 4 مرات فيها كنت حتي لو نمت تعمل المستحيل وتوقفه تمصه تعصره كان بنت متتكررش كنت ماسك فيها وحاربت علشانها
واخر مرة بقي انا الليطلبتها وكنت مسافر مصر والشقة فاضية شقة
طلبة اخدتها وروحنا طول الطريق سفر 5 ساعات علي الصحراوي الشرقي وبتاع والكرسي اللي ورا تقفيش وبوس وكانت معايا شنطة فيها هدومها كان معها 6 اطقم وبيجامات محزقة
وخلتها جابتهم مرتين في الميكروباص وهي خلتني جبت مرتين برضه
ووصلنا لغاية اكتوبر وفعلا وصلت الشقة ودخلت وهي دخلت غيرت وكان فيه مطبخ جنب الحمام فيه شباك وقفت اتفرج عليها كانت بتوحشني وهتصدق ببكي وانا بكتب بس نفسي ارتاح بقي انا تعبت من اني اصيل زكله بيقف ضدي
اليوم بدا وطلبت نتصور فيديو بموبايلها نقلت الميموري وصورنا اول مرة قعدنا ساعة دلع ومنيكة او اسف حب ودلع لانها متستاهلش اسلوب القذارة مني
كان 3 جيجا وhd وبس طلعتالمموري لما خرجت وشلته للزمن وقالتلي براحتك شيله بس خلي بالك مني خلتني بكيت
وفضلنا طول اليوم واحنا وصلنا 1 بالليل روحت تاني يوم 11 بالليل برضه
جربت كل حاجة ووضعيات كتير 11 مرة ويعلم ربنا وهي جابتهم 5 مرات ووصلت لرعشتها 3 مرات يمك تقولوا بافور بس دي اللي حصل واحنا مروحين كتيلتلي رسال واه كتبتا ورق عرفي حتي من ثقتها خلتهم معايا والورقة التانية كتبت انها مش هتقدر تكمل فضلنا نبكي علشان فعلا الجنس وانك متبقاش مع اللي بتحبه وتضطر تسيبه وتروحه ويمكن متكمل شعور وحش هي مكانتش وحشة غصب عنها مش عارفة توصلي ازاي غير بكده
كفاية غامرت وقالت هتروح شغل وسافرت معايا طان نفسها في يوم للزمن بس ياتري هي نسته ولا لا مش عارف المهم طول اليوم كنت حنين وبحتويها اخير ا كانت بتحكيلي وتبكي عن اهلها وعن جوزها ازا ي كان بيضربها بالخرطوم الحاجة الوحيد اللي صح علمها تركب ازاي علي الزبر كانت بجد فرس عارفة ازاي تتعامل ةاه سابلها بنتها اسمها (اي**ي) واحنا مروحين روحنا المنيب ودورنا علي محامي قررت اتجوزها في المحكمة علشان المسيحيين لازم الاهل يوافقوا ومحدش هيرضي ولا حتي اهلها
ومنفعهش لغاية ما ركبنا ووصلنا اسيوط ونزلنا ندور علي محامي لمدة 3 ساعات ووصلنا لواحد فهمنا كل حاجة وبس روحتها وروحت روحي اتاخدت مني اليوم ده
وبعدها بكام يوم اتخانقنا وهي راحت الشغل عند دكتور وفجاة اتصلت قالتلي تعالي عند محامي هيضبط كل حاجة اتخضيت وفرحت وكنت خايف بس وافقت ومضينا العقود واتمنيها الويم ده لدرجة المحامية المسلمة ادتنا مفتاح قتها قالتلنا اطلعوا ادخلوا وضحكت وسابتنا
بجد منسهاش ابدا اصل عرفوا قصتنا وازا ي ماسك فيها وهي شباب زينا فهمتنا
بس ماري رفضت وراحت الشغل اتخضيت روحت الكنيسة وابونا قالي مش هينفع واخد العقد وهي عملت حوار ازاري اسيبك
يارتني ما سبتك وفضلنا كده لغاية ما في يوم اخويا اتصل وقالي الحق بيدبرولك مصيبة ما صدقتش وروحتلها الشغل وبتاع وحصلت الكارثة قالتي محدش قل هيعمل حاجة و
اخدتها وروحنا الكنيسة نشوف حل وابونا قال مش هينفع وبتاع وبس هي لمت شنطتها وطلعت تجري وانا وراها طول الطريق عاوزة تهرب وقالت هتيجي معايا نروح الاقاهرة ولا لا قولتلها ازاي اصبري لما اجهز واجيب حاجتي وقالتلي ملكش دعوة انا هاشتغل وانا شاطرة بس صعبت عليا هاعمل كل ده ازاي هنبات في الشارع واخدتها روحتلها بيت اختها علشان اهلها عرفوا من الدكتور وهو صورني بكاميرا المراقبة وروحتها وهوب وصلت البيت بعتت اخر رسالة اهلي عرفوا والدنيا قامت واهلها عاوزين يتقلوني والحمدلله اتدخل قاريبنا ومعرفتش اوصل بس صدقوني اهلها ضغطوا عليها ةمعوها عني انا فضلت حتي وهما جايين عليا ماسك فيها وبس اه كانت حامل في اليوم بتاع قريبها لما جاء ياخد المسدس
في شهرين وياما حكتلي وهي بتنزله حتت لحم حمر ا بتنزل منها كانت ذكريات واجعة قلبي مش هيفهم غير اللي عدا بربع اللي كنت فيه ضغط وتوتر وحرمان علي نفسي اثبتلا نفسي كل ده في 6 شهور من شهر 2 لغاية شهر 9
كانت ولاالت اجمل بنت وهي جميلة فعلا طول 170 وزن تقريبا 70 وش مدور ابيض كيرفي جدا مش دهون بس مشدودة بزاز كبيرة اكبرمن سنها بكتير كس مشدود رغن انها مخلفة وبس فعلا مش واسع وكانك كل مرة اول دخلة لينا
ضحت كتير ولغاية من كام يوم سمعت صوتها بس علي تليفون قرايبنا انا مقدرش اقرب منها وهي لغاية دلوقتي مش متجوزة
عن عدد الايام والليالي اللي سمعت الفيديو اللي كان بينا سوا وكنت ببكي انها مش جنبي اسوا احسس انك تبقي ذكري او حبيبك ذكري واه سابتلي اندر فتلة
هاصوره اهو حاضر وبس نفسي ارجعلها او حد يفهمني مالي 3 سنين عدت انا مش قليل الاصل بس غصب عني
فكرت صدقوني اعمل اي حاجة وارجعلها لدرجة ام الاندر ده عليه شهوتها وفيه ريحتها كنت هاعمل سحر عليه وترجعلي بس هي ماذتنيش واسف علي الفكرة
انا مهندس بسام ليا تجربتين وعاوز رايكم النهردة اول واحدة واسف لو هاطول
الاولي مع واحدة اسمها ماري , دي تبقي بنت خال امي وكنت علطول بزورهم وفي مرة اخدت نمرتها فايبر وبتاع بس مرنتش وهي اخدتها رنت كتير بس مكانش فيه فايبر لغاية ما فيه يوم اتعزمت علي فرح وروحت مع البيت وحضرت المهم شوفتها جاية عليا وهي قمر كانت لابسة بنطولن جينز وقميص , اه هي ارملة ومعها بنت دلوقتي عمرها 6 سنين انا القصة دي من 3 سنين لورا المهم قابلتها وورتني انها رنت عليا وفي عينيها شوق هي تعليمها متوسط وبتشتغل ممرضة المهم قولتلها ماشي ووقفت علي جنب مش بحب الزحمة والزيطة ومتابعها هي بجد جميلة جسمها كيرفي 70 كيلو من غير دهون رغم انها اتجوزت وجوزها مات بعد ما سابها حامل في شهرين كان مسافر ليبيا , المهم اخر الفرح كانت مع اختها وروحت مع باباهم واتصلت قولتلها انتي جميلة بجد النهردة قالتلي بشوق كده تعالي قوللها بكره هاجي وفعلا طول الليل وبفكر فيها وهاقابلها ازاي المهم روحت الصبح بدري وفعلا قابلتني وفي الصعيد بيصحوا بدري روحت وجابتلي فطار واكلت معها وبعد شوية طلبت منها اول طلب قولتلها انتي وشك حلو عليا انا عاوز اجيبلك هدية انا ليا مصمم وهاخلي واحد صاحبي يصمملك فستان بس عاوز طقم امبارح هدية منك وفعلا فضلت مستني 3 ساعات لغاية ما نزلت وجابته وكانت اول مرة يبقي حاجة مباشرة وبس روحت باللبس بتاعها وفرشته جنبي مني
وروحت عند قرايبنا وهي رنت بس مكنش ينفع ارد وعملت تقيل وسبت الموضوع يومين ولغاية وانا مسافر كان يوم 23 3 2017 واتصلت بيها كنت لسه في الكلية الترم التاني واعترفتلها بحبي وبدا ت الحكاية وشهرين ونزلت بقي علي العيد وروحت عندهم وطلبت اييديها من مامتها وكانت مفاجاة قالتي انتي فاهم ظروفها طيب امك هتوافق وقلتلها متعولي هم وقضيت اليوم كله عندهم وهي معايا وكانت مبسوطة وحقيقي اول ما عرفتها بطلت العادة السرية لمدة شهر من كتر ما انا مبسوط انها حقيقي في حياتي وعمري ما بصيتلها نزرة انها بواقي بنت والحاجت المقرفة دي بصيتلها انها غصب عنها وايه المشكلة لما تحب في ام المجتمع الحقير , ارجع تاني المهم قضيت اليوم معها وروحت علي بالليل عند قرايبنا علشان هما في بلد جنبي غير بلدي وروحت تاني يوم الصبح ليهم وباباهاه عرف اه هي ممرضة لو نسيت اقولكم وب س عرف وقالي انت لسه بتدرس طيب امك واهلك وقولتلهم خير انش****
وروحت وانا كلي حماس وهي مكنش ليها اي طلبات هي اوضتين في البيت ومن غير اي حاجة وحتي الشغل كانت هي اللي عاوزة تكمل شغل وتقول هساعدك للاخر ولو ان كان صعب عليا ورفضت كتير بس يلا هتعرف في اللي جاي روحت وبفاتحم والدنيا قامت عليا حرفيا انا بكيت من رد فعلهم 3 ايام بحاول والحياة بقيت جحيم ولغاية وانا ماشي علي الكلية تاني قولتلها مش هينفع وقفلت موبايلي وهي حاولت برضه كانت بنت اصول وماسكة فيا وفتحت الموبايل وقولتلها اصبري لما اروح الشقة وروحت وكلمتها ونمت وبعدها باسبوعبن وبحاول اهدي فيها ولسه مش النهاية طلبت هي اني انزلها وانام معها وفضلت تقول نفسها في طفل وفعلا حاولت اقاوم شهر لغاية ما فيه يوم قالتلي علشان تستفزني حد متقدم وخلتني نزلت في قطر 11 بالليل من القاهرة لاسيوط واليوم ده كانت هي بتجهز نفسها طول الليلوقالتلي اهلها في عزا وهيقعدوا طول اليوم ونزلت فعلا ووصلت اساعة 6 الصبح لك ان تتخيل يعني ايه واحد مجربش ونازل ينيك وهي اللي طلبت طول الليل ووانا بتاعي واقف ونزلت من القطر يا سيدي وروحتلها في توكتوك ونزلت برا الشاعر وبرن قتحتلي الباب ودخلت حرفيا اول ما شافتني لبسنا دبل ههههه وهاتك يا بوس مكنش فيه سرير هي حصيرة فلاحي وكنبة وبس انا اخدتها رزع وشيل علي الحيطان فلت تحاول فيا ساعة وتقعد علي حجري لغاية ما سلمت امري وقلعتها ونكتها اول مرة حاجة خيال لما تبقي بنت مجربتش الحنية ومرة واحدة حد يحبها مش شكر في نفسي بس فعلا كنت صادق معها وخلصنا اول مرة علي الارض ووقفنا تاني وبعدها ب5 دقايق طلبتها ووافقت وان بدخل خبطت بنتها عالي الباب اتجننت خلتن ادخله وكلبشت فيا جامد وبنتها بتبكي وهي بتتناك بس شعور رهيب بجد مش قلة احترام بس هي نفسها ومش قادرة تقاوم كانت بتبكي ومبسوطة احساس مشهاحسه تاني مع حد غيرها ووقفنا بعد ما خلصت وللعلم ماخدتش حبوب منع ولا نيلة كانت متهورة بجد ههههه نفسي اوريهالكم بس علشان القوانين وبتاع
وبس روحت وطلعتني من الباب وخلتني امشي بس شعور وحش وانا ماشي قعدت معها ساعتين بس كان نفسي اخضنها واحتويها مش تاخد غرض وامشي بس سامحتها لانها غصب عنها انا كنت عاوز حد يحتويني برضه
وبس روحت واخدت شنطتي وسافرت
وفضلنا نجرب في التليفون مرة جربت 11 مرة وقولتلها قالتلي انا عاوزة ال11 دول جوايا قولتلها صعب ده يوم كامل ومنمتش واتصفيت
مرة تانية كانت يوم 1 6 2017 مممم نولت من القاهرة ومخلص امتحانات ونفسي اشوفها ختها كانت عندهموعارفة اني عاوزها اتجوزها وطلبت اشوفها الت عينيا ليكم وظبطت معه وهاشوفها علي الساعة 8 بالليل روحت حجزت عربية مخصوص علشان اسافرلها وروحت فعلا كانت في معمل بتعمل تحليل وروحت هما عندهم بيت جنب البيت اللي قاعدين فيه وانا داخل رنينت وهي جاتلي لابسة عباية سودة وسحبتني ودخلت البيت
طبعا قديم وطوب لبني ومفيش نور ولعت الموبايل وبوستها ودخلت ايديا اقلعها الجلابية هي عارفة بحبها بالقميص والجينز وجات بيهم وفضلنا نفرش في عض ولغاية ما دخلنا اوضة جوا علشان الجيران ميسمعهوش وبتاع وهي فضيحة صوتها هههههه المهم دخلت جوا نا وماري ومفيش حجاة مفيش غير الارضة قلعتها وقلعت وحطينا علي الارض ونمنا سوا بس خليتها جابتهم وهي واقفة هي بتحب بسخن وتجيب الاول ونمنا حاجة مش هتتوصف كان فيه تبن وتراب علي الارض وفيه حشرات حوالينا بتطلع علينا وخفت يكون فيه تعبان او عقرب ونمنا مرتين وبعد ما خلصت قولتها انا هابيت معاكي قالتلي لا قولتلها انتي وعدتيني قالتي ابويا في البيت التاني م هينفع وجات اختها تخبط الحقوا امي جاية وطلعت تجري تروحها وجاتلي وطلعتني اروح كان نفسها في حنية كل مرة مش بنلحق نقعد بعد ما خلصنا حضنتني وفضلتت تكلم عن نفسها واحلامها احلام بسيطة تبقي معايا وانش**** برغيف عيش
ود موقف تاني
وفيه موقف تالت كان نفسنا في بعض وطبعا بكلمها في الجنس ليل ونهار هي احلي ما فيها كسها جاهز مش بتقول لا بجد علي قد حبها علي قد ما نفسها فيا روحتلها وش الصبح علي الفجر بحجة ورايا شغل واخدت شنطة وبتاع ورحت كان تسايبة الباب الكبير هو خشب واخضر انا فاكره كانه امبارح ودخلت سحبتني لاوضتها جوا قالتلي اصب راخويا هنا اسمه (ا**ن) وبس خرج راح الغ واليوم الباقيين كاوا بايتين في فرح بنت اختهم وحتي اخوها بره الباب مكنت هادية قعدت علي حجري علي الارض وهاتك يا بوس وعض بجد بنت عمرك ما هتشوف زيها مغامرة وشرسة ووقفنا وانا كده حضنتني هي من ورا روحت جبت ايديها دخلتها عندي ومسكتلها زبري ولفيتها من ورا دخلته فيها ونيمتها علي الارض وضع اسف كلابي وكده وجبتلها شهوتها ونمت جبتهم في بوقي عسلها بجد كتير بنت بخيرها صعيدية بجد بتاع جنس مش فرافير مصر هههههه
واخوها طلع طلعنا علي الاروضة اللي فيها السرير وجنبه كنبة جبتها علي رجليا وقعدتها وخلتها تيب شهوتها وشلتها علي السرير جبتهم مرتين فيها كانت بتكلبش فيا تقتلني بجد هايجة بطريقة مرعبة
وبس خلتني مشيت بسرعة كالعادة
وفي مرة تاني روحت برضه و الصبح واليومده لسه بدخل جا جوز اختها اسيب مسدس عندهم وهو بيخبط كنا قالعين لفتني في سجادة ووقفتني ورا الباب وقالتلي متحركش وفعلا بس للاسف وقعت وهو جاي يدخل مسكت المسدس وربنا ستر وهي لحقتني ودخلت ادتهوله وهو مشي علشان مستعجل اليوم ده فشختها وهي خايف وقلبها بيضرب كانت زي الوحش عاوز حد يفشخه علشان تنسي التوتر فعلا بسبباليوم ده بقيت حامل جربت 4 مرات فيها كنت حتي لو نمت تعمل المستحيل وتوقفه تمصه تعصره كان بنت متتكررش كنت ماسك فيها وحاربت علشانها
واخر مرة بقي انا الليطلبتها وكنت مسافر مصر والشقة فاضية شقة
طلبة اخدتها وروحنا طول الطريق سفر 5 ساعات علي الصحراوي الشرقي وبتاع والكرسي اللي ورا تقفيش وبوس وكانت معايا شنطة فيها هدومها كان معها 6 اطقم وبيجامات محزقة
وخلتها جابتهم مرتين في الميكروباص وهي خلتني جبت مرتين برضه
ووصلنا لغاية اكتوبر وفعلا وصلت الشقة ودخلت وهي دخلت غيرت وكان فيه مطبخ جنب الحمام فيه شباك وقفت اتفرج عليها كانت بتوحشني وهتصدق ببكي وانا بكتب بس نفسي ارتاح بقي انا تعبت من اني اصيل زكله بيقف ضدي
اليوم بدا وطلبت نتصور فيديو بموبايلها نقلت الميموري وصورنا اول مرة قعدنا ساعة دلع ومنيكة او اسف حب ودلع لانها متستاهلش اسلوب القذارة مني
كان 3 جيجا وhd وبس طلعتالمموري لما خرجت وشلته للزمن وقالتلي براحتك شيله بس خلي بالك مني خلتني بكيت
وفضلنا طول اليوم واحنا وصلنا 1 بالليل روحت تاني يوم 11 بالليل برضه
جربت كل حاجة ووضعيات كتير 11 مرة ويعلم ربنا وهي جابتهم 5 مرات ووصلت لرعشتها 3 مرات يمك تقولوا بافور بس دي اللي حصل واحنا مروحين كتيلتلي رسال واه كتبتا ورق عرفي حتي من ثقتها خلتهم معايا والورقة التانية كتبت انها مش هتقدر تكمل فضلنا نبكي علشان فعلا الجنس وانك متبقاش مع اللي بتحبه وتضطر تسيبه وتروحه ويمكن متكمل شعور وحش هي مكانتش وحشة غصب عنها مش عارفة توصلي ازاي غير بكده
كفاية غامرت وقالت هتروح شغل وسافرت معايا طان نفسها في يوم للزمن بس ياتري هي نسته ولا لا مش عارف المهم طول اليوم كنت حنين وبحتويها اخير ا كانت بتحكيلي وتبكي عن اهلها وعن جوزها ازا ي كان بيضربها بالخرطوم الحاجة الوحيد اللي صح علمها تركب ازاي علي الزبر كانت بجد فرس عارفة ازاي تتعامل ةاه سابلها بنتها اسمها (اي**ي) واحنا مروحين روحنا المنيب ودورنا علي محامي قررت اتجوزها في المحكمة علشان المسيحيين لازم الاهل يوافقوا ومحدش هيرضي ولا حتي اهلها
ومنفعهش لغاية ما ركبنا ووصلنا اسيوط ونزلنا ندور علي محامي لمدة 3 ساعات ووصلنا لواحد فهمنا كل حاجة وبس روحتها وروحت روحي اتاخدت مني اليوم ده
وبعدها بكام يوم اتخانقنا وهي راحت الشغل عند دكتور وفجاة اتصلت قالتلي تعالي عند محامي هيضبط كل حاجة اتخضيت وفرحت وكنت خايف بس وافقت ومضينا العقود واتمنيها الويم ده لدرجة المحامية المسلمة ادتنا مفتاح قتها قالتلنا اطلعوا ادخلوا وضحكت وسابتنا
بجد منسهاش ابدا اصل عرفوا قصتنا وازا ي ماسك فيها وهي شباب زينا فهمتنا
بس ماري رفضت وراحت الشغل اتخضيت روحت الكنيسة وابونا قالي مش هينفع واخد العقد وهي عملت حوار ازاري اسيبك
يارتني ما سبتك وفضلنا كده لغاية ما في يوم اخويا اتصل وقالي الحق بيدبرولك مصيبة ما صدقتش وروحتلها الشغل وبتاع وحصلت الكارثة قالتي محدش قل هيعمل حاجة و
اخدتها وروحنا الكنيسة نشوف حل وابونا قال مش هينفع وبتاع وبس هي لمت شنطتها وطلعت تجري وانا وراها طول الطريق عاوزة تهرب وقالت هتيجي معايا نروح الاقاهرة ولا لا قولتلها ازاي اصبري لما اجهز واجيب حاجتي وقالتلي ملكش دعوة انا هاشتغل وانا شاطرة بس صعبت عليا هاعمل كل ده ازاي هنبات في الشارع واخدتها روحتلها بيت اختها علشان اهلها عرفوا من الدكتور وهو صورني بكاميرا المراقبة وروحتها وهوب وصلت البيت بعتت اخر رسالة اهلي عرفوا والدنيا قامت واهلها عاوزين يتقلوني والحمدلله اتدخل قاريبنا ومعرفتش اوصل بس صدقوني اهلها ضغطوا عليها ةمعوها عني انا فضلت حتي وهما جايين عليا ماسك فيها وبس اه كانت حامل في اليوم بتاع قريبها لما جاء ياخد المسدس
في شهرين وياما حكتلي وهي بتنزله حتت لحم حمر ا بتنزل منها كانت ذكريات واجعة قلبي مش هيفهم غير اللي عدا بربع اللي كنت فيه ضغط وتوتر وحرمان علي نفسي اثبتلا نفسي كل ده في 6 شهور من شهر 2 لغاية شهر 9
كانت ولاالت اجمل بنت وهي جميلة فعلا طول 170 وزن تقريبا 70 وش مدور ابيض كيرفي جدا مش دهون بس مشدودة بزاز كبيرة اكبرمن سنها بكتير كس مشدود رغن انها مخلفة وبس فعلا مش واسع وكانك كل مرة اول دخلة لينا
ضحت كتير ولغاية من كام يوم سمعت صوتها بس علي تليفون قرايبنا انا مقدرش اقرب منها وهي لغاية دلوقتي مش متجوزة
عن عدد الايام والليالي اللي سمعت الفيديو اللي كان بينا سوا وكنت ببكي انها مش جنبي اسوا احسس انك تبقي ذكري او حبيبك ذكري واه سابتلي اندر فتلة
هاصوره اهو حاضر وبس نفسي ارجعلها او حد يفهمني مالي 3 سنين عدت انا مش قليل الاصل بس غصب عني
فكرت صدقوني اعمل اي حاجة وارجعلها لدرجة ام الاندر ده عليه شهوتها وفيه ريحتها كنت هاعمل سحر عليه وترجعلي بس هي ماذتنيش واسف علي الفكرة