دخول

عرض كامل الموضوع : المعلمة هبه و سيطرتها فى السجن


المعلمة هبه
03-17-2014, 07:06 PM
من الآخر كده هبه دى حكاااااااااية شغالة مرشده للحكومة وبتاجر فى الحشيش والدعارة وبتمارس البلطجة والعافية على المنطقة كلها . الرجالة قبل النسوان بيبقوا واقفين هيشخوا على نفسهم قدامها كل دا وهى حوالى 30 او 31 سنه بس كمية الفجور والوساخة والنياكة اللى فيها تكفى بلد.
طبعا هبه بقت مرشده بعد لما طلعت من السجن من قضية البلطجة والضرب اللى كانت محبوسه علشانها وهى فى السجن زادت فى الاجرام والبلطجة والقصص اللى كانت بتتحكى عنها وهى فى السجن واللى كانت بتعمله فى النسوان المسجونين جوه كانوا بيناموا بأمرها ويصحوا بأمرها كدا بلطجة وعافية ولما يجلها مزاجها فى عنبر السجن تخليهم كلهم يقلعوا بقمصان النوم وتختار وحده منهم عشان تتحزم وترقص وتفرفشها ولو جسمها عجبها على طول كنت تلاقى البت على السرير زى ما ولدتها امها وهبه بقى تعمل معاها الصح – السجن كله يعرفها باسم المعلمة كلو بيخاف منها ويعملها الف حساب ومكنتش بترحم اى وحده شابه صغيرة ولا مرة متجوزة او مطلقة او ولية كبيرة فى السن عندها كلو زى بعضه – اما السجانات فطالما بياخدو فلوس ومنهم بياخد حشيش كانوا بيسبوها تبلطج وتعمل اللى هى عايزاه – كانت زى الملكه الكل بيخدمها ويروق سريرها ومن ضمن الحكايات اللى بتتحكى عنها فى السجن انها فى يوم كانت قعده فى العنبر وفى بت من النسوان بتوعها بتعملها حواجبها بالملقاط وبتظبطهم والبت الظاهر غلطت فى حاجة راحت المعلمة قالتلها "حاسبى يا لبوة" ردت البت اسفة يا معلمة المهم الباب اتفتح ودخلت السجانه ومعاها وحده جديدة ممسوكة بلطجة برضه ولما دخلت السجانه قالتلها لا مؤاخده يا معلمة البت دى هتبقى معاكو هنا وسابتهم وخرجت – البت الجديده اسمها نادية عندها حوالى 35 وشكلها بلطجية ووشها كله غلط لما دخلت البت ولقت المنظر دا المعلمة قاعدة والكل بيخدمها كدا فهمت ان دى هى الكبيرة بتاعتهم – المعلمة هبه بصتلها كدا وقالتلها تعالى هنا يا بت - راحت البت شخرررره وقالت اى لبوة هتتكلم معايا هقطع وشها .انا لما ادخل تقومى تقفى يا بت انتى وهى – النسوان اللى قاعدين استعجبوا من الرد بتاعها وعرفوا ان الليلة مش هتعدى على خير قامت وقفت بت منهم اسمها أمل ومعروف ان أمل دى هى البت بتاعت المعلمة اللى بتنتف لها شعرتها وكدا قامت وقفت وقالت للبت التانية انتى بتقولى ايه يا لبوة انتى توطى تبوسى رجل المعلمة يا كسمك ردت البت الجديدة وقالتلها المعلمة دى عليكى انتى واللى زيك من النهاردة انا المعلمة هنا و اى وحدة بت متناكة مش عاجبها تورينى نفسها وانا افشخها دلوقتى كل دا والمعلمة هبه متكلمتش لحد دلوقتى – ردت المعلمة هبه وقالت شوفى يا لبوة انتى .انا لو قمت هموتك خالص بس انا بقى مش عايزاكى تموتى دلوقتى وشاورت بايدها للنسوان اللى قعدين وقالتلهم "قومى يا بت انتى وهى هاتولى اللبوة دى" كلهم قاموا على البت نادية زى الكلاب اللى مسكت عضمه والبت نادية قعدت تزق وتعافر معاهم بس كانوا كتير عليها مسكوها والبت أمل كتفتها من ورا وجابوها قدام المعلمة هبه وهى قعدة بتشرب الشيشة وفيها حتة الحشيش وعامله دماغ جامدة نزلوها على ركبتها قدام المعلمة وهما رفعنها من شعرها عشان وشها يبقى باين قدام المعلمة راحت المعلمة حاطه ايدها على وش البت وقالتلها انتى اسمك ايه يا بت ؟
ردت وقالتلها "نادية" سألتها المعلمة انتى ممسوكة فى ايه ، ردت البت وقالتلها "بلطجة وتعدى" ضحكت المعلمة ضحكة شرمطة جمدة وقالتلها كماااااان عاملة فيها فتوة يا كسمك طيب انا هعرفك انا مين عشان تبقى تعيشى الدور اوى يا بت المتناكة – والبت نادية عاملة زى الكلبة وهى ممسوكة ومكتفه من النسوان بتوع المعلمة راحت المعلمة شدت نفس جامد ونفخته فى وشها ورفعت رجلها قدام وش البت نادية وقالتها بوسى يا لبوة البت مرضيتش ولفت وشها راحت المعلمة نزلت رجلها وقالت "بت يا أمل" ردت البت نعمين يا معلمة قالتلها "قلعلى البت دى" ردت البت "عنيه يا معلمة" شدوها وقفوها والبت بتعافر معاهم ومش قادرة تعمل حاجة البت أمل راحت مقلعها الجلابية بتاعت السجن والقميص اللى تحتها وقلوعها السنتيانه والكلوت غصب عنها وكانت شعرتها كبيرة ومش محلوقه ولما المعلمة هبه شافت كسها كدا قالتلهم "هاتوها" وبصت لكسها بضحكة شرمطة وقالتلها "ايه دا يا متناكة" وبصت للبت أمل وقالتلها "بت يا أمل" ردت "أمرى يا معلمة :خدامتك" انتفلها شعرتها اللبوة دى دلوقتى بالملقاط وعلى الناشف عايزه اسمع صويتها فى السجن كله المهم جابوها وقعدوها على الأرض وبت كتفت ايدها من ورا وبت من رجلها وبت من الرجل التانية وفشخوها قدام المعلمة هبه وهى قاعدة بتشيش والبت أمل بالملقاط وبدأت تحط الملقاط فى شعرتها وتشد جامد والبت تصوت اااااااااااااااه اااااااه وكانوا بيكتموا صوتها واللى بتمسكها من حلمة صدرها واللى تبعبصها فى بؤها والمعلمة هبه والشراميط بتوعها قاعدين بيتفرجوا عليها وهى بتظبط بعد 5 دقايق بالظبط البت مستحملتش الوجع من كسها وبقت تصرخ ابوس ايدك يا معلمة كفايه كدا ابوس ايدك ابوس رجلك ارحمينى والبت بقى صويتها يسمع فى السجن كله ومفيش حد يقدر يتدخل ويعارض المعلمة واللى بتعمله .هبه أمرت البت اللى قعده جنبها قالتلها "قومى يا مرة اعملى حتة حلاوة" الولية نطت من مكانها وقالتلها "حاضر يا معلمة" وبعد شوية جت ومعاها حتة حلاوة اللى عملتها أمرتها المعلمة قالتلها اديها لأمل والبت أمل مسكت حتة الحلاوة – المعلمة قالتلها "بت يا أمل انتفى للبوة دى كسها وطيزها ولو شفت شعرايه وحده فيها وانا بنكها هنيكك انتى :فاهمة" ردت البت أمل "خدامتك يا معلمة" وبدأت تنتف كس البت نادية وقلبوها على وشها ونتفت طيزها خلتها زى الفل وبعد لما خلصوا أمرتهم المعلمة انهم ياخدوها يغسلولها طيزها وكسها عشان تتناك على نضافة ولما رجعوا لقوا المعلمة هبه كانت عاملة مفاجئة للشرموطة الجديدة بتاعتها الأول أمرتها انها توطى تبوس شبشبها وهو على الارض وطت البت الجديدة بسرعة بعد ما كانت عاملة أسد فى الاول وقالتلها تعالى يا لبوة الحسى كس المعلمة – و المعلمة وهى واقفة رفعت الجلابية وخلتها تلحس كسها من فوق الكلوت الاحمر الرفيع الجميل والبت اتزلت وبقت اقل من الكلبه فى العنبر وفى السجن كله والبت وهى واقفة على ركبتها و بتلحس كس المعلمة دخلت بت من شراميط المعلمة جرى والمعلمة قالتلها جبت الحاجة يا بت قالتلها ايوة يا معلمة راحت المعلمة شاورت لأمل والنسوان انهم يرفعوا البت نادية ولفوها ويفنسوها قدام المعلمة وكانت الحاجة هى شطة سودانى من الحراااااااقة جدا والبت متفنسه وطيزها مفتوحة على الاخر قدام المعلمة . راحت هبه فتحت 5 قرون شطة ودعكتهم جامد فى طيز البت نادية وفى كسها والبت بقت عمالة تتنطط زى القردة وتصوت من الحرقان والشطة بتحرقها فى طيزها والمعلمة بتضحك عليها هى والنسوان اللى معاها ومن يومها والبت دى بت كلبة العنبر كله مش المعلمة بس

jaguarjj
03-17-2014, 08:14 PM
انا اكتر قصص بقراها و بتهيجنى قصص المعلمة هبة دى

ايام وبنعشها
03-18-2014, 04:08 PM
♥ اجمل وارق تحية لصاحب الطلعة البهية ♥
♥. . على احلى هدية . . ♥. . موضوع مية مية . . ♥
♥. . تسلم ايــــــدك . . ♥

الركيب الشديد
03-18-2014, 07:59 PM
فاجررررررررررررررررررررررررررررررة

المعلمة هبه
03-19-2014, 10:50 AM
شكرا على الرد

سالب المنصورة
03-19-2014, 11:18 AM
تسلم المعلمه هبه جامدة

المعلمة هبه
03-20-2014, 01:19 PM
ثانكسسسسسس

أنيك محارم2
03-20-2014, 02:05 PM
ياريت اكون بطل قصة من قصصك

رافت
03-21-2014, 09:39 PM
قصهحلوة وجمليه يا هبه ومن الواقع بتاع السجوان واحلا حاجه حركه الشطه دى جاااااااااااااااااامدة

استاذ نسوانجى
03-21-2014, 09:48 PM
قصه مشطشطه اوى اوى

rafat5
03-21-2014, 10:14 PM
باين عليكى معلمه بجد متيجى تجربى الشطه اللى عندى

سليف متناك
03-27-2014, 12:01 PM
تحياتى لحضرتك قصه جمييييله جدا
مع تحييياتى
سلمى البنوووووتى المحروووومه

Rooody
01-16-2018, 02:15 PM
حلوه جدا كملي



قصص سكس المتعه في بيتناقصص نيك مكوه الزوجهنيكني مش صورنيقصص سكس انا وزوجة الباشهمؤخرخدددددددددقصص يمنيه سكس مع جارهمقصص سكس المحارم متسلسله قصة ابي الهايج وزوجة خالي وبنتها واخت امي وبنتها وانا روايه ممتعه نيك متسلسل الجزءقصة اخت الزوجه والعلاج الطبيعي من نسوانجينيك البنات بعبصه في تلغيصسكس.عايم.2014قصص سكس أنا م مع زوجتي و قريبتها الارشيفقصص نيك جارتي الصعيديةقصص الشواذ الحقيقيهقصص يمني واخته معاالقاتقصص نيك من ارشيف نسونجيقصص كرتون بالصور نيك بين صاحب المحل والزبونة صور طياز ستات محترمهقصة انا ومينا وامه مشيرة الجزء العاشر site:landsmb.ruقصة وينك مصورة حسام نينك افراد العائلةقصص سكس سالبﻗﺼﺔ ﺭﻭﺭﻭ ﺍﻟﺴﻜﺴﻴﺔ ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺼﻮﺭﺓقصه ولد يتفرج على مرات عمي المنقبه وهي بتضرب سبعة ونصسكس باني يعديبطيزلبنانيةقصص سكس ناكو ماماصور نسوانجي استاذفون شرميطنسونجي حقيقي اجنبي روسي لاماجمل قصص سكس اختي وبناتها تعلمني سكس متسلسهمزلج لنيك الطيزافلامسكس هلامساءفضفضة مع سالب بنوتي وكيف يستمتغ بالازبار /archive/index.php/t-82929.htmlصور نيك ساخنه ومتحركه بيضاء كسها ضيق تتناك من زبر كبير حجمه كبير من وسطه يدخل في كسي قصص سيكس ديوث اخواته وزوجتهصور سكس ست كبيرة نسوانجينقاشي متى تسلمك المرأة نفسها موضوع نقاش نسوانجيقصص احلا نيكقصص جنسيه كريستين وجوزها مينا site:landsmb.ruقصص جنسية محارم الإرشيفصور لبن علي طيز احتي/archive/index.php/t-35785.htmlقصص سكس محارم أخر العنقود والعائلة متسلسلةانا وخالتي والجنسقصص نيك البائعة المتجولعادل المتميز landsmb site:landsmb.ruقصص سكس ناكنى زوجى 10 مرات مع صديقه حتى هلكت/archive/index.php/t-400222.htmlسكس طالبات لبناناتنيك في كس مشعر علي الوقفقصص مصواره ارشيف momقصص جنسيه عائليه اماراتيه سكس طيزة علىامهاصور سكس مثلية و شواذ عربية وأجنبية/archive/index.php/f-9-p-68.htmlقصص محارم محرومه زوجه مغترب يمنيه/archive/index.php/t-492196.htmlافيدوني.سكسقصة نيك سهام مكتوبة كاملةقصص نيك محارم خدعت اختي علي الشات حتي نكتها.comقصص نيك بنات بزب صناعي ويد مصورهسكس ام تحكي حكيت مع ابن الجيران 16 سنهالفحل فشخني وخلاني بنوتي منيوكصور سكس بي الحجابقصص هيجني الكبش النياكصور سكس بريانا بانكسقصص سكس مديحه ارشيفقصص منتديات نسونجي اح محتاجه نيككيف تعرف الطيز المفتوحه وغير مفتوحهقصص سكس الزوجةالسقوط نسوانجي منتدىقصة كبلز متحررقصص نيك عنتيل مصري عايز اشوفك دلوقتي بين العائله تجسسقصص سكس نيك محارم الديوث الغريب كيف اقنعني ان ينيك امي و اختيقصص نيك جماعي عائلي عشوائياتقصص سكس أنا و مرات الفلاح الثانيةقصص نيك الولد الديوث الخوالصور رولا يموت نسوانجيWww.hekayat.jenseya.nermine.comقصص عرب نار محدثه ومكتمله site:bfchelovechek.ru