دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة مرات اخويا وحلم حياتي حتى الجزء الرابع 17/8/2020


Naseer Omar
08-14-2020, 08:44 AM
طبعا دي قصه حقيقيه حصلت بيني وبين مرات أخي أنا شاب
سافرت زي اي شاب يكون نفسه ويرجع يعمل شقته ويتزوج
المهم مش هطول عليكم لما رجعت من السفر لاقيت أخي تزوج
من انسانه منقبه ملتزمه ولما رجعت من السفر كان الجميع منتظر عودتي
ولاقيت اخي وزوجته المنقبه ولما سلمت عليها رفضت تمد يدها لأنها منقبه
بس قالت لي معلش أنا مش بسلم على رجاله فقلت ولا يهمك انا عارف نظام المنقبات
قالت اوعي تزعل قلت لا أبداََ ثم تدخل اخي في الحديث وقال اسمع انت معزوم عندي بكره
قلت ماشي المهم روحت تاني يوم رنيت الجرس فتحت لي مرات أخوي كانت لابسه إسدال
وهي ماشيه أمامي لاقيت جسد جبار لم أرى مثله في جماله ولا عيونها ساحره وصدرها سر جمالها
وكانت طيزها جميله متناسقة في مع جسمها من وعندما انحنت لتقدم لي العصير اشممت ريحتها وكانت
ريحه مثيره لي جعلت جسمي يحترق من لهيب الشهوه الذي اتحرمت وكان اخي لم يكن موجوداََ بالبيت وأنا انظر إليها
أستمتع بجمال جسدها وكانت ترفعه وتشده حتى لا تسقط بسببه وكنت أرى حز الكيلوت بتاعها وكانت تثير شهوتي لما جاء
أخي قلت له أنا وأمك وأختك هنروح المصيف ايه رأيك تجيب أمل وتقضي يومين معانا قال أخي أنا عند شغل خذ أمل معاكم وأنا ابقى احصلكم واتفقنا سنذهب في الصباح الباكر في القطار إلى الإسكندرية وكان زحمه جدا بالعافيه لاقيت مكان لأمي ووقفت أنا وأختي ومرات اخي وأنا كنت محوط عليهم بزراعي حتى لا يتحرش أحدا بيهم وفي الزحمه كنت اصدم في مؤرخه مرات أخي مره تلو المره حتى وقف زبي واصبح بين فالقتي طيز مرات أخي وهي تركتني فالتصقت أكثر فلم تهرب ولا تمانع ثم أخذت التصق أكثر وقربت منها قلت لها أنا أسف زحمه شديده أوي غصب عني فمالت على برأسها وقالت بصوت واطي ولايهمك انت زي أخي واصبح خد ملاصق خدها فوضعت يدي حول خصرها وتمكنت منها وقلت لها بصوت واطي أديري جسمك فأدارت جسمها لي وأصبح كسها ملاصق زبري فاشتدت الزحمه فالتصقنا أكثر وأصبحت رؤسنا
ملتصقه فوضعت هي يدها حول خصري وألصقتني أكثر وقالت في صوت هادىء تعالى هنا حتى لا يصدمك أحد فالتصقنا أكثر وفتحت رجلها حتى أتمكن من الالتصاق بها ويصبح زبري مقابل كسها وصدرها مقابل صدري وجهها مقابل وجهي وشفاتيانا ملتصقان وأصبحت اشم نفسها وهي تشم نفسي ويدها تطوقني من خصري حتى لا يترك زبري كسها وعيونها تقول لي لي لاتتركني تقول لي نكني وفجأه أنزلت النقاب قليلا حتى أرى فمها فكان فم جميل يوجد به حسنه
اعطته جمال فوق جماله وقالت هموت من الحر وقمت أنا برفع النقاب إلى أصله وهمست لها لأحسن حد يراكي فهمست لي بتغير على قلت أووووووي فألقت برأسها على صدري وبعد لحظات قام رجل ونزل فقلت لها أجلسي قالت خلي أختك هي اللي تجلس وجلست أخت فعرفت انها تريد الالتصاق بي وصلني أحساس أني سوف انيكها في إسكندريه فأمسكت بيدها عندما قرب زبري للقذف أمسكت هي الأخرى بيدي وقالت تعرف انت غير أخوك انت حاجه تانيه قلت لها وانتي جميله وعندما وصل القطار همست لي وقالت ليه وصلنا بسرعه وأنا قلت أحلى موصله ركبتها في حياتي ياريت القطار يبقى زحمه وأحنا راجعين وضحكنا لبعض وذهبنا إلى الشقه وقلت لهم يلا مين يدخل الحمام الاول فقالت هي انت الاول علشان تنزل تجيب أكل لأننا جوعنا ودخلت الحمام وأغتسلت من آثار المنى وخرجت ودخلت هي لما هممت بالخروج قالت لي أنا استنى
أنا ذاهبه معك عاوزه واخرجنا سوا فأمسكت يدي وهمست لي وقالت عاوزه أسلم عليك فقلت أنا سلمت في القطار قالت أنا كنت سعيده بالزحمه قلت وأنا كمان فشبكت يدي بيدها وقالت أنا حسيت بيك قلت وأنا كنت مبسوط بيكي ورجعنا البيت
وأكلناودخلت امي وأختي ليناموا قليلا وجلست معي نتكلم وقامت فخت التلفاز وأنزلت نقابها وقالت كمال تعالى وقامت واقفه أمامي قالت كنت عاوز تقول لي حاجه في القطار قلت أيوه فقالت قول قمت قبلتها في شفايفها وعندما فرغت قالت بس فأمسكتها من يدها وأدخلت الغرفه الأخرى وأخلعتها الاسدال التي كانت ترتديه واخدت اتقبلها من شفايفها وامص لسانها ونزلت إلى صدرها ومصيت الحلمه وأنزلت إلى كسها ولحسته حتى أنزل عسله وفتحت رجلها وأدخلت زبري في كسها وأخذت انيكها وهي تتأوه وتقول اوووووف أاااااااح نيكني ياكمال نيك أنت جننتني في القطار عاوزه اتناك زبرك حلو ااااااااو
كمان وصعدت هي من فوقي وأدخلت زبي في كسها وقالت نيك اوي اوي وهمست لي أنا من اليوم مراتك افشخني أنا محروم من النياكه نيك و نيك ونزلت من فوق وفلئست وقالت نيك واشبع وشباعني عاوزه اتناك وأخذت انيك بكل الأشكال حتى أنزلت لبنى في كسها وقامت هي ومصت زبري وقالت جميل كيفني ونزل كمان مره قلت هنزل في فمك وتبلعيه قالت ماشي ياحبيبي تحت أمرك وأخذت تداعب رأس زبري بلسانه وتحرك لسانها على زبري ثم ادخلته في فمها وأخذت تمص فيه
حتى انزل مره أخرى وعندما فرغنا قالت روح نام بره علشان امك وأختك بأي ياحبيبي بكره نكمل إلى اللقاءفي الثاني قرأها ممتعه

الفصل الثاني
بعد ما كلنا قمنا من النوم وكانت مرات أخي مبسوطه بما حدث بيننا قلت ياجماعه يلا بينا نروح نأكل بره في أي مطعم ونتمشي على البحر ماشي
كلهم وافقوا وأحنا جالسين على البحر قالت لي أختي عفاف كمال ممكن
نتكلم مع بعض لوحدنا عوزاك في موضوع شخصي قالت أمي لمى نفسك ياعفاف احنا هنا علشان ننبسط قالت انا مش هكلم في حاجه أنا عاوزه حاجه من كمال قلت لها تعالى تتمشى شويه ونتكلم ونجيب أيس كريم
قالت احسن بردوا وأخذت عفاف وذهبوا قلت ايوا ياعفاف عاوزه ايه أنا أسمعك قالت أنا عاوزه مايوه قلت لها أيهانتي جرى في دماغك حاجه لا
طبعا قالت عفاف أنا نفسي فيه ياكمال ارجوك نفسي فيه وأخوكي لو عرف
يضربني أنا قالت وهو يعرف منين وانت اخويا قلت بس الصغير وهو الكبير وهو المسئول عننا كلنا قلت لها مش موافق واشترينا الايس كريم و حنا لأمي ومرات اخويا وجلست جانبي في أيه اللي حصل قلت مفيش حاجه أمي قالت قول ايه اللي حصل أنا عارفها دي تقول للشر تعال أنا قلت مفيش ياجماعه دي عفاف عاوز تلبس مايوه ضحكت أمي وضحكت أمل وخلصنا الفسحه و رحنا البيت غيرت ملابسي ولبست شرط وفانله حملات وأختي استريتش وباضي حملات وأمل لبست إسدال لكن عفاف جات لي وشبكت ايدها في ذراعي وقالت علشان خاطري جيب المايوه وباستني من خدي جلست تتراج فيه وأنا أرفض وقلت أنا هنام وفجأه لاقيت أمل بتقول أنا عاوزاك قلت تعالى عاوزه ايه قالت علشان خاطري جيب المايوه للعفاف
قلت بس على شرط قالت موافقه قلت مش تعرفي الأول الشرط قالت من ماأعرف موافقه قلت أجيب لكي انتي كمان قلت مش ينفع أنا منقبه وايه يعني أنا مش طماع تلبسيه تحت الأسدال ونجيب إسدال خفيف ولما نكون لوحدنا اشوفك لابساه قالت موافقه وقلت خلاص بكره نروح نجيب وهي خارجه قلت لها أيه انتي هتخرجي قالت ايوه قالت خليكي قالت لما يناموا تعالى عندي ماشي وبعد شويه دخلت عليا عفاف ولأول مره أخذ بالي من الاستريتش وكان راسم كس عفاف اوي والحملات باينه من البادي وقالت أنا متشكره قلت لها المهم تدي على خير وأخوكي مايضربني قالت إذا جاء
اصلا قلت لها خلاص نروح الصبح الساعه ظ،ظ* وجاءت إلى وحضنتني وقبلتني وقالت متشره ياحسن أخ قمت شادد ذراعها وضمتها إلى حتى لصقت بي وكسها المنفوخ لصق بزبي وقبلها قبله طويله وهمست لي بكره
وبعد ساعه رنت على أمل وقالت تعالى كلهم نايمين فذهبت إلى أمل استقبلتني بقبله حاره وقالت قفلت غرفتك قلت لأه قالت روح أقفلها بالمفتاح علشان يعرف أنك بره قلت حاضر ياستي ولما رجعت اخذتني بقبله حاره واحضان ومص بالشفايف وخلعت الأسدال وأصبحت عاريه وجلست أقبل صدرها وامص فيه وأعضه وجلست أنيك فيها وقلت لها عاوز انيكك في طيزك قالت وهي هايجه اعمل اللي أنت عاوزه أنا مراتك هنا وتعمل اللي انت عاوزه وأدخلت زبري في كسها صرخت وقالت لا بلاش بيوجع قلت علشان اول مره وأدخلت بقوه وكان طعمه جميل ونكتها في طيزها وتألمت كثيرا وقالت بلاش ياكمال بيوجع هموت منك ارجوك سبني
فتركتها بدون ماأنزل وطرقتها ورحت وقلت في نفسي بكره أجيب كريم
وأدهن طيزها بكره أنا غلطان وفي الصباح وأنا داخل الحمام قابلت أمل وقالت أنا تعبانه قلت أنا هروح الصيدليه وأجيب كريم هتبقى كويسه لا تخافي وخرجت أنا أختي لوحدنا وكانت أمل تعبانه ماقدرت تذهب معنا وربنا المترو وكان زحمه وأنا وقفت أمام أختي ولصقت فيهاورشقت زبري في كسها لكن المسافه كانت قصيره وذهبنا واشترينا المايوه لها ولاملوقالت في همس أنا في الليل سوف اوريك المايوه عندك بالغرفه ماتنام الا لما اوريك قلت ماشي جميل واترك لكم تعرفوا ياترى ايه اللي هيحصل بالليل إلى اللقاء في الفصل الثالث

الجزء الثالث
ورجعنا البيت واحضرت للأمل الكريم وأعطيتها المايوه والكريم قلت لها لسه تعبانه قالت أمل ايوه قلت الكريم ده يخليكي كويسه وقلت كل واحده فيكم تقيس المايوه بتاعها وتشوفه
أمل قالت خليه لبكره أنا تعبانه اليوم قلت طيب نروح سينما قالو ماشي أمي قالت هي وأمل روحوا انتم أحناهنجلس هنا وخرجنا أنا وعفاف ودخلنا السينما وفي السينما عفاف عملت حاجه غريبه وضعت يدها علي فخدي وهمست لي وقالت اوعي تنسي وتنام من غير ماتشوف المايوه وجلست تحرك يدها علي فخدي وانا هيجت اووي وجلست تحسس علي فخدي ورمت برأسها علي كتفي وضعت يدي علي كتفها وطوقتها وجلست ابوسها من رأسها وخدها حتي وصلت الي شفايفها وأخذتهم بين شفاتي وجلست امص فيهم وعندما تركته قالت كمل قلت لها إحنا في السينما وهمست لها لما تأتي توريني المايوه نعمل كل حاجه انت عاوزها قالت طيب تعالي نخرج نجلس علي البحر قلت يلا
وخرجنا وإحنا ماشين علي البحر وضعت يدي في وسطها ووضعت يدي علي كتفها وأحسست إنها مبسوطه وقالت ليه عزمت مرات اخوك مش كنت تخلينا أنا وأنت وماما علشان نبقي براحتنا قلت لها مانتي براحتك تعالي نجلس علي البحر وجلسنا ووضعت يدها علي يدي ومدت برأسها نحوي وقالت بوسني قلت احنا معنا ناس انتي مجنونه رسمي وفي السينما ماكان في ناس قلت في السينما كل واحد مشغول خلينا تستمتع بالبحر واحنا جالسين علي البحر رمت بنفسها علي فاألتصق صدرها بصدري واخذتها في حضني وقلت انتي شقيه اوي وقالت وأنت شاب وسيم أوي قلت انتي ملكيش علاقه مع شاب قالت أخوك مقفل علينا ولا علاقه ولا زفت قلت ولا يهمك أنا جيت خلاص وهعمل اللي انتي عاوزاه ماشييلا بينا علشان الوقت أتأخر وذهبنا الي البيت وقالت أجيب عشا قلت لها لا وروحت غرفتي ودخلت علي وقالت اناهقيس المايوه قلت ماشي يلا وبدأت تخلع ملابسها حتي اصبحت عاريه وأنا شفت جسمها ايه الجمال ده يخرب بيت كده قالت جسمي عجبك ده عاوز مايوه بيكيني ده جسمك نار وقربت منها وقلت انا هالبسك المايوه بنفسي أنا خدامك الليله قالت علشان كده مش عاوز توبسني واخذتها في حضني وقبلتها بحراره في كل جسمها العاري واخذتها علي السرير أبوس فيها والحس كل جسمها وأضمها لي وأهمس لها وأقول جسمك جميل وخلعت ملابسي فامسكت بزبري ولحسته واخذت تمص فيه وتلحسه وتدخله في فمها وتلحس بيضاني ثم اخذتها افرك في بزازها وامص الحلمه وارضع فيهم وهي تتأوه من المتعه ونزلت علي كسها ابوس فيه وألحسه وأفرشه بزبري لانها بنت لسه واخذتها في حضني وجسمي أصبح نار مش قادرعاوزانزل عاوز انيك هذا الكس ولكن خفت عليها وقلت ليها يلا روحي غرفتك كفايه كده لحسن لو جلستي اكثر من كده هفتحك وتبقي مصيبه قالت ماتفتح قلت لها لا روحي يلا قالت شوف المايوه علي قلت مايوه ايه لما ننزل البحر البسيه علشان عاوز انام ولبست هدومها وراحت غرفتها وزبري مش عاوز يهدأقلت مفيش الا مرات اخويا وروحت لأمل وفتحت الباب وكانت لابسه بيجاما وخلعتها البنطلون ودخلت علي كسها أبوس فيه والحسه حتي صحيت وقالت بتعمل ايه قلت عاوز انيكك قالت بس طيزي لا قلت ماشي وادخلت زبري في كسها واخذت أنيك في كسها وهاجت أوي وتقول نيك ياكمال اووووي اااااه نيك اوووووي عاوزه اتناك قمت مطلع زبري من كسها ودخلته في طيزها دخل علي طول قلت لها انتي حاطيتي الكريم قالت ايوه وانا بدخل زبري وأطلعه قالت لي زبرك حلو ونياكه الطيز حلوه افشخني وحط في طيزي كمان ونزل في طيزي أنا عاوزه في طيزي اوووووووووف اااااااح كمان نييييييييييك اااااااه وأخذت انيك فيها اكثر من ساعه وهي هايجه علي الاخر وقالت نزل بقي خلاص مش قادره ونزلتهم في طيزها والي اللقاء في الجزء الرابع

الجزء الرابع........
لما فرغت من انزال لبني في كس مرات اخويا قامت تمص زبي وتأخذ ماتبقي من لبن في زبري واخذت تمص فيه وتحلبه حتي ظل واقفاًً اكثر من الاول قلت لها وأنا شفايفي في شفايفها عاوز انيك كمان مره قالت هو انا حوشت عنك حاجه أنا هنا لمتعتك انا ملكك نيكني وأعمل اللي انت عاوزه انت عوضتني عن اخوك اللي ملوش في النسوان وكمان زبره صغير مش زيك انت حاجه تانيه وصدت فوقي وأمسكت بزبري وأدخلته في خرم كسها واخذت تطلع وتنزل وانا هايج وفي قمه النشوي وهي تقول زبك يجنن ياكمال أووووووووووف أاااااااااح اخخخخخخخ ثم ارتمت علي واخذت شفايفي واخذت تمص فيهم وتقول ارزع في كسي نيك اووووووي اااااااااااااه ثم نزلت من فوقي وأنا قمت مفلئسه وحأدخلت زبري في كسها وأخذت انيك بكل قوتي وبسرعه حتي غابت عن الوعي ثم ادرتها لي وادخلته في كسها وقالت هتهم بقي مش قادره الغريبه وانا بنيك فيها تذكرت أختي وهي عاريه وأنا بنيك فيها وأنزلت اللبن في كسها وكانت أحلي نيكه وفي الصباح قمت علي صراخ اختي مع امي قلت لهم مالكم علي الصبح قالت أمي تعالي شوف أختك قلت مالها بس قالت المايوه اللي هي عاوزه تلبسه ده قله ادب أنا احل لك الموضوع ده تعالي ياعفاف نتكلم واخذته غرفتي قلت لها وريني فخلعت الروب اللي كانت لابساه فوق المايوه وكان المايوه صارخ اوي فقلت واو يخربيت كسم جسمك دأنتي هاجمني الشط كله قالت يعني مش هتسمح ليه بالنزول في البحر بيه قلت هسمح بس لازم تلبس استرتش تحته شكرا ياحبيبي وتعلقت بيها واخذتها في حضني واخذت ابوس وخذت شفايفها بين شفايفي وأخذت امص فيهم وهي متجوابه معي وأنزلت حماله المايوه فظهر بزها المدور والحانه الورديه فنزلت امصها وادابها بلساني وهي تقول بسهوكه كفايه
خليك باليل لما يناموا أعمل اللي انت عاوزه وخرجنا من الغرفه وقلت لامي خلاص هي هاتلبس استرتش عليه وخليها تفرح يومين وعادت المشكله ورحنا البحر وقالت اختي يلا نزلني البحر وخلعت الروب ونزلنا البحر بالمايوه وأخذت الصق بيها وزبري يلصق في كسها واخطف منها قبلات وابوس فيها وقالت أنا حلوه قلت اوي وهي حضناني قالت بسهوكه ليه مافتحتش كسي امبارح انا كنت هايجه ابوي امبارح انتي عارفه انه صعب وبعدين تتجوزي ازاي قالت فيه عمليات بترجع غشاء تاني قلت ومين عرفك قالت البنات كلهم بيتكلموا ومعظمهم متجوزين عرفي قلت لها نتكلم بعدين يلا نخرج ولاقيت مات اخويا زعلانه وقالت اخوك اتصل وقال هو جاي علشان نرجع قلت لما يجي نتفاهم معاه وروحنا نتغدا سمك في مطعم علي البحر ولما روحنالاقينا اخويا جاي من السفر وقال لمراته يلا بينا هنروح البيت لان ابوكي تعبان اوي ولازم ترجعي فلبست مرات اخويا وراحت مع جوزها وبقيت انا واختي لوحدنا وأنا جالس امام التلفاز بشوف فيلم جات عفاف وجلست جانبي وكانت لابسه بادي واسترتش وجلست جانبي وقالت انت لسه هتسهر قلت ايوا قالت تعالي ندخل غرفتك أنا عاوزاك قمت واخدها من ايديها ورحنا الغرفه وخلعت ملابسها ن
طبعا أخذتها وذهبنا إلى الغرفه قالت لي انت خايف قلت انا مش عاوز افتح علشان لما تتزوجي لا بلاش قالت انا هتصرف قالت في عمليات وارجع تاني
سيب الموضوع ده عندي قلت ماشي ثم انت كده هتفصلني المهم أخذتها في حضني واخلعتها ملابسها وقالت ايه احسن حاجه في جسمي. قلت كشك قالت ليه قلت مرتفع وظاهر وبيحب النوع ده لأنه مغري قالت ازاي قلت عندما الصق فيه يكون في متناول زبري فأحك فيه براحتي وممكن النيكه واحنا واقفين قالت وايه كمان قلت بزازك مدوره وطيزك كمان بارزه وأخذت ابوها من شايفها وحدودها ورقبتها وقلت لها اخرج لسانك فأخرجته فوضعت عليه لساني واخذته امصه وهي مصت. لساني أخذنا في هذا الموقف فتره وتفاعلت معيونزلت إلى بزازها وأخذت الحلم امص فيها
ونزلت على سويتها ابوس فيها والحسها بلساني ونزلت عل كسها أخذت ابوس فيه ورفعت رجليها ووصلت إلى طيزها وأخذت الحس في طيزها وكسها حتى هيجت وأصبحت كالمجنون وكان زبري في هذه الحاله وقف ولع نار فأخذت افرشها بيه فقامت نصف جالسه ومسكت زبري بيديها وأخذت تفرش بنفسها وزادت عندي حاله الهجان وأصبحت مجنون فادخلت
زبري في كسها فنزل الدم فرفت اني فتحتها وأكملت وادخلته أكثر وقالت كمان دخله كمان ورفعت رجليها فوق كتفي وأخذت انيك بهدوء كمال نيكني ياحبيبي كمان وأخذت تتأوه وتصرخ من المتعه وتقول اوووووووووووف عليك إبرة يجنن كمان وأخذت شفايفها ولأنها داخل فمي وأنيك وأمص حتى أنزلت حليبي داخل كسها وارتميت بجوارها ونمت وفي الصباح لم أجدها بجواري وقمت وذهبت إلى الحمام وكانت واقفه في الحمام ووقفت وارءها وهمست لها صباحي مباركه قلت صباح الخير ياعمري قلت امك فين قال راحت السوق تجيب سمك قلت لها حلو تعالي نستحمي سوا واخذته على الحمام ودخلنا تحت الدش بوس وعض ورفعت لها رجل على يدي وأدخلت زبري في كسها أخذت انيكهاوالماء ينزل على جسمنا ثم فلئستها وأدخلت زبري في كسها وقالت لي نزل بقى امك تيجي هتشوفنا قلت لها مص زبري ونزلت تمص زبري وتلحس فيه حتى انزل في
فمها فبلعته فاخذتها ابوس فيها واحضنها وخرجت قبل ماتيجي امي وخرجت انا كمان وجلسنا نفطر وقالت امي لازم نرجع بكره قلت ليه خليكي
شويه قالت لا قلت طيب بكره نمشي قالت ماش قلت يلا تعالوا نروح البحر قالت امي خد عفاف انا هعمل ليكم الاكل وذهبنا انا وعفاف ونزلنا البحر
وقالت عفاف مبسوط قلت اوي ونفسي نكون مع بعض طول العمر انيكك كل يوم يعني هتنيك باليل قلت كل يوم قلت لها اخلعي الاستريتش وخليمي بالمايوه وخلعت الاستريتش والمايوه أظهر كسها والرجال على الشط ينظرون إليها قلت شوفتي كل الرجاله هيموتوا عليكي قالت انا عاوزاكي انت وبس وجلسنا على الشط وقالت يلا نروح البيت انا عاوز انام قلت يلا ولبسنا وذهبنا إلى البيت وامي قالت يلا الاكل جاهز انتوا زمانكم جوعتوا وأكلنا ودخلت عفاف لتنام وجلست مع امي نتكلم إلى اللقاء

Sarasaadq
08-14-2020, 09:01 AM
رائع جدا قصة جميلة

ايهاب الخولي
08-14-2020, 09:04 AM
جميله اوي يا بختك بمرات اخوك
واختك لسه هتنكها ولا ايه
كمل بجد

Naseer Omar
08-14-2020, 05:04 PM
الرجاء ضم هذا الجزء إلى قصتي مرات أخويا وحلم حياتي

شوفوني
08-14-2020, 06:05 PM
الرجاء ضم هذا الجزء إلى قصتي مرات أخويا وحلم حياتي
هذا الطلب كعدمه فالمشرفين لا يرون كل التعليقات في القصص

مستقبلا ابلغنا هنا

موضوع التبليغات الموحد/ (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=362784)

تم الدمج

قراءة ممتعة للجميع

saadhussam
08-15-2020, 02:57 AM
حلو ولكن طول في الوصف شوية

الاير النشيط
08-15-2020, 03:22 AM
في انتظار باقي الاحزاء وشكرا

زبر الصعيد
08-15-2020, 06:32 AM
حلووووو اوي

Prog45
08-15-2020, 04:20 PM
ممتاز حلوه جدا

Sami Tounsi
08-15-2020, 04:49 PM
تم اضافة الجزء الثالث قراءة ممتعه للجميع

ايهاب الخولي
08-16-2020, 05:57 PM
هتعرف تجمع مرات اخوك واختك علي سرير واحد

Hatem Moaz
08-16-2020, 10:07 PM
ممتازة بس عاوزة الجزء يكون أطول شوية

شوفوني
08-17-2020, 07:06 AM
تم اضافة الجزء الرابع
قراءة ممتعة للجميع

سفير الاخلاق
08-17-2020, 11:53 AM
الأجزاء صغيره اوى وبتتاخر فى نزول أجزاء جديد يتطول الأجزاء ياتنزل الأجزاء فى وقت قليل

كراند
08-17-2020, 02:10 PM
جميله وحلوه ومهيجه بس اجزائك قصيره جدا حاول تزود

الحر الجارح
08-17-2020, 08:25 PM
جميلة و القادم اجمل و احلى

HMnh
08-19-2020, 10:08 AM
رووووووعة
👍👍👍أستمر 👍👍👍

الزانتي
10-20-2020, 12:39 PM
قصة جميلة استمر



عوز اعرف هل الست لمه تعدي ال٦٠سنه تجيب شهوتهاشفتهم يتنايكواعجبك زب مقوم نيك كس مرتي متعه وزبي اجلخ انا ولد قصتي انا وولد تاني ننتاك وهونايمصورسكس بحلق شرمصور لعق اقدام نساء خليجيات سكس جوده/archive/index.php/t-94126.htmlقصة نيك شرموطه من الشارعصور دياثه تحرر سكستخيلات نيك يمنيات قصصحماتي عارية قصة سكس مصورةصور ازبار واطياز /موقع نسوانجيقصص سكس واحد بيعلم واحدة العوم خنت زوجي طيز تبادل سكس/archive/index.php/t-401506.htmlقسم المثلية الجنسية والشيميلسالب بنوتي اقل من 20سنه من الهرمسكس جارتي النساء التفاهمقصص سكس متسلسلةارشيفlandsmb.ru مكتملةصورسكس متحركه امتاع منتديات نسوانجيصور محارم في بغدادقصة سكس ماما والحمارانيك محجبه متناكهصور سكس جماعي في حفلات جنسيه السواقه المسترجلة ناكتنياختي شرموطه /archive/index.php/t-149884.htmllandsmb نيكني يا حبيبي متسلسله site:landsmb.ruصور بنات يمنيات عاريات مخزناتكس.خلت.4سنوات.ماتنك.نك.محارمسعوديات مع بائع عبايات قصص سكساناسالب بنوتى ودا رقمىمنتديات نسوانجي قسم المثليه والشيميل وتعارف site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-36092.htmlقصص سكس محارم وزبي مقومقصصسكسمصورة بهيجصور قصص محارم مصور ♥قصص النداهة مثيرة sexاجمل فديوهات السكسي عندكومناجوني من طيزيشرموطه معمولها كميننيك فتيات العراق١٧ سنةقصص نيك حماتى فى المصيفقصه مرتتي المتحررةصورومنتديات نسونجي اطيازورعان كبيره نقاش نسوانجي كيف تنيك محارمكقصص الأم ونعمة واية عرب "مليف"قصص نيك وفشخ طيز ورع ممحون مربربالبوم صور سكس وفاء طه الشرموطهانامدام مطلقةصوري احب سكس site:foto-randewu.rusex xnxx الزوج يداعب كس اخت زوجته اثنا السهربحب اتناك من الست السياديهقصص سكس مع زوجة ابنقصص سكس متسلسل ذكور سوالب نيك جديده وممتعصور سكس بالحجاب والملط نسوانجيبعبصة طيز وفشخه وعبطهقصص محارم تحت البطانيه/showthread.php?t=165593قصص سكس امي وأصدقائيعايلة شوشو و فوفوممحنونه تحك كسهاسكسقصص أرجوك ارحم كسي نيكني/archive/index.php/t-479665.htmlقصه مكتمله شاكك ان مراتى بتنيك اخوهاقصص سكس مسك ضروعي/archive/index.php/t-320570.htmlقصص محارم سكس ابو زوجي ناكني اسميه شيخي قصة جنسية بمحل الملابسقصص سكس مصوره منتديات نسوانجي مرات الاب الممحونهقصص نيك لوايطه في السفر صور نىك مهندسىن site:bfchelovechek.ruقصص نيك طيزي والرقيصقصص محارم اداني حقنةﻭﺍﻧﺎ ﺣﺎﻃﻪ ﺍﺻﺒﻌﻲ ﻓﻲ ﻃﻴﺰﻩقصص سكس انا وصديقي الديوث وزوجته المحترمه وامه اللعوب الجز 3شراميط محطة البنزين/archive/index.php/t-297457.html قصص سكس نيك طيز شبابنسونجي/archive/index.php/t-538832.htmlالمصور ومراتهقصص سعوديه تنتاك امام زوجهاقصص نيك مكتوبة في القلم صورسحاق صناعموقع بزازقصص سكس محارم بأعة السمكقصص جنسيه اهاتنيك كس مرتخي نازل تحت شديدقصص جنس سحر اتفشخت نيك آمين الديوث وعائلته الشراميط كاملة /archive/index.php/t-292170.html/archive/index.php/t-9280.htmlبائعة كيلوتات سكسافلام منقبه دمار شامل سكسصور ساديات عرب