عرض كامل الموضوع : عندما يسقط الجسد
Naseer Omar
08-05-2020, 03:56 AM
لكل إنسان يكون له حكايه غير الحكايه التي يعرفها الناس وخصوصا النساء فقصتي اليوم قصه حب وعشق من نوع آخر نوع مختلف من قصص الجنس وهذه القصه من الواقع وجاءت نتيجه لاهمال الزوج لزوجته وتركها شئ مهمل وكأنه شئ قديم م لاقيمه له وقصتي إليو م قصه حقيقيه َمع ابو زوجي حماي فنبدأ القصه؛؛؛؛؛؛؛؛ الفصل الأول
انا أمل امرأة متزوجه من عشره سنوات أنجتت خلالهم بولد وبنت مع اتمتع بجسد ممشوق عمري اليوم ٣٠ سنه وجسدي ممش ق جميل خمريه شعر اسود ناعم طويله رفيعه صدري متوسط وسوتي بارزه مر تفعه وطيزي كبيره وبارزه ومع ذالك جوزي لأي اني فهو مشغول في حياته وشغله واخد كل وقته وانا لا انا للأولاد فقط وكان لي حما يعيش بمفرده وزوجي ابنه الوحيد ومال ش الا بنت واحده ومسافره لوحدها في الخليج وجاء زوجي في يوم وقال لي انه سيحضر ابوه إلى هنا ليعيش معنا لان مفيش حد يخدمه قلت له ازاي يعني الشقه هنا صغيره وانا مش فاضيه واولادك واختك عايشه في الخليج وانا اقعد في الهم لوحدي حرام عليكم يعني ارميه يعني وثم الراجل هيجي يقعد بفلوسه هو عنده خير وانا قلت يأتي معنا واحنا اولا بالفلوس بدل يأتي حد غريب يأخذ فلوسه ويموت ويروح علينا الفلوس خليه تحت عيني وانتي وشطارتك دلعيه وهنيه وخاليه يكتب كل حاجه بأسمي ماشي وكله لكي انتي و عيالك ماشي قلت ماشي وجاء عمي فأنا أقول له ياعمي ونام في غرفه لوحده ومرت الايام وأخذت على وجوده معي وبصراحه اكتشفت انه طيب وصاحب خير واصبح يعطيني المعاش لاصرفه في البيت وقال لي أحضري اي شئ لكي متعي نفسك وأخذت اجلس معه واخدمه واحلق له ذقنه وفي يوم كنت بغير له ملابسه وكنت ارتدى عبايه بيتي عل اللحم بدون برا ولا أندر تلامست أجسادنا من غير قصد بيننا ولاحظت يديه على ظهري تحسس فيه فسخنت وتركته من غير ما أشعر فابسني بوسه من شافيفي بوسه صغيره نزلت على كأنها كهربا أشعلت جسدي ثم تابعها ببوسه أخرى فاأخري ثم ادخل لسانه داخل فمي فلامس لساني وأخذ يداعب لساني بلسانه وأخذت اعطيه لساني ليمص فيه وسلمت له نفسي بأرادتي وتشجع واخذني في حضنه ثم اخلعني العبايه فأصبحت عاريه له ثم أخذ يظل يابوسني وانا مستمتعه بما يفعل بي ثم نزل على صدري بوس ومص في الحلمه وكأنه يمص قطعه شوكولاته ثم نزل إلى كسي وأخذ يلحس فيه ويدخل لسانه داخل خرم كسي وكسب اخذ ينزل مابه َن عسل ثم اخرج زبره ليلكي امصه وأخذت امصه وكان كبير ضخم أكبر من زبر زوجي وبصراحه عجبني اوي وأخذت امص فيه مثل المحرومه وهو لاحظ على اني امص بشغف وامص بقوه فاأخذني ونام فوقي واخدل زبه بكسي وأخذ ينيك فيه بكل احترافيه وكان أفضل من زوجي وامهر منه وبصراحه احسن نيكه في حياتي اول مره اتناك بهذه الطريقة بوس ولحس ونياكه متعه بطريقه غريبه من رجل عجوز ولكن فيه حنيه وعنف جميل عنف تحبه كل ست ونزل لبنه في فمي فبلعته كله من حلاوه النيكه وخرجت عاريه إلى الحمام لاغتسل من هذه المتعه إلى اللقاء في الفصل التاني
شوفوني
08-05-2020, 09:00 AM
اي اجزاء جديدة تضاف هنا بشكل رد على هذا الموضوع
ابلغنا بعد نشر الرد لنقوم بدمجه مع الاصل
التبليغ على موضوع التبليغات المبين رابطه بتوقيعي
شكرا
عاشق طيز الإناث
08-06-2020, 08:13 AM
رائعة هذه القصة ...... مازلت منتظر أحلى طيز من أحلى منتدى .... فهل من جريئة عاشقة لنيك الطيز ؟
تخين وبكرش
08-06-2020, 03:54 PM
مشكووووووووور
EL-fahd
08-06-2020, 04:24 PM
في انتظار التكملة
دكتورة محارم
08-06-2020, 06:57 PM
للاسف كان السرد تلقائي ذاتي غير معبر.
اتمنى انك تدخل ف تفاصيل اكثر ف الاجزاء القادمه
Naseer Omar
08-07-2020, 06:16 AM
قبل ان ابدأ الجزء الثاني اود ان أشكر اعضاء المنتدي علي الدم الذي يقدموه لنا ...... الجزء الثاني وانا في الحمام اغتسل من اثار النيك الجميل جاء وراي حمايا عاري مثلي ودخل وقفل الحمام ولصق في وكان زبره واقف ودخل علي واخذ يبوس ويحضن وادخل زبه في كسي مره اخري وبيكه اخري والرجل العجوز عرف بخبرته ان جسدي عطشان وبوس ومص في صدري اوف اح ايه الحلاوه دي وانا اقول نيك ياعمي شبعني انا محرومة ونزل الي كسي نيك ولحس في كسي عمي مااحلاك ماروعك اوووووف ااااااااح انت حبيبي نيك في كسي وادخل زبه في كسي واخذ يرزع فيه. بكل قوه والنيك جميل اوي وانزل في كسي ماتبقي من لبن. في كسي واغتسلنا وخرجنا بعد ماشبعنا نيك وانا مسروره واخذنا كل يوم لما جوزي يخرج ينيك فيه واصبح ينعم علي بالاموال والملابس والدخل وكتب لي قطعه ارض في البلد واصبح هوزوجي وانا مبسوطه فرحانه بهذا وكان لي جاره لي اسمها عايده متزوجه من واحد اسمه علي وكان يحب النيك وهي تقول انه ينيك كل يوم وفي مره لاقتها علي السلم جالسه وشها كان فيه زرقان زي ماتكون مضروبه قلت لها مالك يابت هو علي ضربك قالت لي دي عضه يابت قلت لا دي عاوز فاعده لازم ولازم تحكيلي قالت تعالي جوه الشقه وانا احكي ليك يابت وعرفت ان علي عنيف في النيك وبيحب بعض في الوش والخدود هو بيحب يشتم وبعض قلت لها اشمعني قالت لي هو انتي مش بتحبي انستني وانتي بتتناكي ماجربته قالت في رجاله بيحبوا وهما بينيكوا يشتموا ومرت الايام وانا سعيده مع حماي لغايه ماجاء يوم اخت جوزي جات من الخليج وعازتتأخد ابوها عندها حزنت علي فراقه وهو كمان وخرج من عندي وهو زعلان مقهور علي فراقي وقال انا مش هتأخر هرجع تاني وجوزي قال لي هو هيحاسبنا شهرين ويرجع لكي تاني قلت ماشي واصبحت انا وعايده جارتي كل يوم لنا قاعده مع بعض يوم عندي ويوم عندها وفي واحنا جالسين دخل علي علينا وكنت قاعده براحتي ولابسة جلابيه بيتي مفتوحه من عند الصدر تظهر جزء من صدري وجزء من السنتيانه وكانت لونها اسود فقمت واقفه علشان امشي قالت عايده رايحه فين يابت وربنا انتي بايخه كملي الشاي قال علي انتي لما شوفتيني تمشي قلت لا بس انا ورايا شغل لا لا اعدي انا همشي وجلست وقامت عايده تعمل شاي لعلي وجلسنا مع بعض علي اخذ ينظر الي وعينه علي صدري والجزء اللي طاهر منه وانا بصراحه مبسوطه لان مرغوبه من الرجاله وتبادلنا النظرات من تحت لتحت وصراحة علي عجبني وحسيت انه من نظراته اني عجبته وعلي شاب طويل وله عضلات بس بشره بيضاء وله شنب وفيه شكل رجوله طاغيه وعايده مراته قصيره وجسمها مليان شويه انا اجمل منها وجسمي متناسق عنها فأنا احسست اني عجبته لما شافني ومرت الايام واحنا كل يوم نشوف بعض والنظرات لا تنتهي بيننا وفي يوم من الأيام كانت عايده راحت عند امهاوانا معرفش ونزلت عندها نجلس مع بعض وكان علي لوحده قال اي اجلسي قلت له عايده مش هنا لازم امشي قال لي انا عاوزك في موضوع قلت له مش فاهمه قال انا معجب بيكي ياأمل ونفسي فيكي قلت له انت اتجننت سبني امشي والا هصوت والم عليك الناس قال مش هسيبك لازم انيكك انا ماصدقت ان الفرصه دي جت ومش هضبعها هو انا عبيط مش هسيبك انت موزه ولا في الحلام انتي مش حاسه بي وهجم علي قلت له بلاش ياعلي انا ست متزوجه مايصحش كده انت مجنون واخذ يبريني واخذني في حضنه اتركني ارجوك انا ست متزوجه خلتني الجلابيه وادخل زبره في كسي وانا كل همي انه مايعوضني في خدودي وهو بينكني علشان ماحدش يشوف وجهي وهو فيه عض وجوزي وعايده وكنت خايفه وقلت له بس بلاش عض وانا حاطه ايدي علي وجهه ونزل علي كسي يلحس فيه ويدخل لسانه جوه في خرم كسي لحد ماسحت وهو بيلحس ويمص فيه وجاب زبه عند فمي وادخله جوه علشان امصه وكان زبه طويل ومحمر واحلي زب شوفته وناشف ودي قطعه حديد واخذت امصه قال لي بحبك ياأمل من ساعه ماشفتك وادخل زبه في كسي تاني واخذ ينيك بقوه وبسرعه زي مايكون مانكش قبل كده ولا شاف نسوان قبل كده وانا كل خوفي من العنف عند خدودي ودقني ويعمل فيهم زي ماعمل في عايد مراته وهو بينيك في كسي عاوز يبوسني في شفايفي وانا ابعد وجهي عنه خوفا من اي علامه وبعد مده من البوس المتواصل منه لي ضعفت وجاوبته واخذت ابادله البوس وتركتهم له خدودي ودقني يعض فيهم ويبوس قلت له نيك اوي ياعلي ااااااااااه ااااااااوف ااااااااااح ياكسي بحبك ياعلي واخذ
يعضني في وجهي ورقابتي وصدري ساب علامه في كل حته فيه من اثار النيكه وانا في قمه المتعه وقام دور ني قال عاوز انيكك في طيزك قلت له انا عمري ماااناكت فيها هجم عي وقال خلاص انا هفتحك اليوم من طيزك ودخل علي طيزي يحسس فيها ويلحس فيها وادخل زبه شويه شويه وانا اصرخ اقول حرام عليك قال لي انت الشرموطه بتاعي واخذ ينيك في طيزي وكسي وانا اصرخ واقول كمان ياعلي افشخني نيك نيك في كسي ووطيزي وكل حته انا ملكك كلي ملكك وطيزي جابت دم وبقت زي النار وورقابتي بقت زرقاء من العض هي وخدودي ودقني وجلس ينيك فيه اكثر من ساعه ونزل لبنه في طيزي وبعد مافرغ من النيك وشوفت شكلي لاقيت شكلي زي مايكون ناكني اربعه رجاله اغتصبوني وقلت له هقول ايه لجوزي ومراتك لما تشوفني عجبك كده انت لازم العنف ده ايه ماتنيك وخلاص قال لي وايه رأيك قلت له زي العسل بس طيزي بتوجعني قال بكره هتبقي كويسه علشان اول مره تتناكي فيها وقام شدني وباسني قال لي عاوز انيكك تاني قلت وانا كمان وتلمني تاني وتالت قلت له كفايه جوزي زمانه جاي انا هطلع علشان اشوف المصيبه اللي في وجهي ورقابتي دي هعمل فيها ايه وسبته وطلعت وكأني حد كان مغتصبني الي اللقاء في الجزء الثالث
Naseer Omar
08-07-2020, 06:18 AM
الرجاء اضافه هذا الجزء لقصتي عندما يسقط الجسد
samrnapal
08-07-2020, 08:18 AM
روووووووووووووووووعه
Naseer Omar
08-08-2020, 07:35 AM
الجزء الثالث
أمل عندما دخلت شقتها وذهبت الي الحمام لتغتسل احست انها دخلت عالم المتعه من اوسع ابوابه واحست انها تريد المزيد كسها لم يشبع بعد واخذت تضع إصبعها في كسها لتأتي بشهوتها مره اخري وتتذكر مافعله علي بها حتي انزلت شهوتها وخرجت من الحمام تريد ان تخفي اثآر العض الذي تسبب فيه علي وجلست تدهنه بالكريم وهي تحسس عليه وتتذكر كيف كانت مبسوطه بما فعله علي و جاء زوجها وأحضرت له الاكل
أمل ايه مالك حد ضربك وجهك ماله قالت أمل ايوه وأنا في السوق اليوم في بياعين ضربوني وخلاص خلصنا وقامت تنام وفي اليوم التاني جاءت لها عايده وشافت أثآر العض وقالت مالك ياأمل مين اللي عمل فيكي كده جوزك بيعرف يعض كمان زي جوزي ولا اتناكتي بره حد تاني ناكك وكيفك
أمل قالت لا ابدا لا جوزي ولا حد تاني
عايده لا دي عضه راجل وكان بينيك احكيلي يابت
أمل لا مفيش قلتلك
عايده علي العموم لما تحبي تحكي ابقي اتكلمي انتي باينة عليكي مش واخداني صحبتك وانا بحكي لكي كل حاجه
أمل انتي زعلتي
عايده ايوه انا نازله ا
امل استني ايوه ده من العض وكنت بتناك بس مش هقول اسمه
عايده براحتك
أمل هحكيلك بعدين
عايده وعد
أمل وعد بعدين
ونزلت عايده من عند امل وأمل قالت هعمل ايه وهي قاعده تفكر جرس الباب ضرب كان علي قالت امل انت مجنون انزل ارجوك مراتك تحت يامجنون
قال علي أمل انا مش قادر عاوز انيكك انتي جسمك مجنني عاوز انيكك
قالت امل انزل ارجوك انت كده هتفضحني بلاش انزل
علي هجم علي أمل وزنقها في الجدار بوس وعض واحضان أنا بحبك بوس من الشفايف ومص بالسان وأمل ساحت منه وضمته ليها واصبح كس امل في زبر علي ... علي نيكني علي عاوزه تتناكي ياأمل أ كل ايوه نيكني واخذته علي السرير وخلعت هدومها كلها وناموا عكس بعض هي تمص زبر علي ... وعلي يلحس في كس أمل وأمل وقفت عن المص وأخذت تصرخ وتقول كفايه علي وهي في هيجان مش قادره قام أخدها وادخل زبره في كسها وهي مفنسه وهات ينيك وهي تصرخ اووووووووف ياعلي كمان اااااااااااح نيك كمان بالقوي ياعلي عاوزه اتناك كمان اااااااااه اااااااااح نيكني كمان ثم اخذها من فوقه وهي نزلت بكسه علي زبره نزول وهبوط اووووووووف ياعلي انت روعه كمان ثم انزلها ونايمها علي ظهرهاوهات يانيك لغايه ماجاب لبنه في كسها وحضنها وهما في هذه اللحظات الجميله دي رن تلفون أمل كانت عايده
عايده.... الو يأمل انتي فين ليه ماانزلتيش انا مستنياكي يلا انزلي
امل وهي مرعوبه طيب نازله ونظرت الي علي وقالت عجبك كده انت مش هاتيجي الا ما عايده تكشفنا يلا انزل انا لازم انزلها ونزلت امل بعد ماغسلت اللبن من كسها والي اللقاء في الجزء الرابع
Naseer Omar
08-08-2020, 07:36 AM
الرجاء اضافه هذا الجزء الي قصتي عندما بسقط الجسد
vBulletin v3.8.11, Copyright ©2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Translated By vBulletin®Club.com ©2002-2021