Hima roka
07-30-2020, 03:02 AM
كنا صغيرين أنا و حسام و جنة ودي بنت من أصل سوري كانت صاحبة بنت خالتي رضا
وأنتم عارفين الجمال الشامي وحسام كان صاحبي وكان بيحب جنة جدا وبينهم قصة
حب عنيفة كان بيحبها بجنون وحصل مشاكل مع أهله علشان كانوا رافضين جوازهم
بعد كده وكانت مشاكل كبيرة مش سهلة وصلت لمرحلة المقاطعة لغاية ما اقنعهم
كنا حوالي سبعتاشر سنة والجامعة طلعت رحلة يومين لاسكندرية وكانوا فاصلين الولاد عن
البنات دور الولاد ودور للبنات كان البنات دورهم فوق الولاد كانت رحلة كبيره وكلنا
كنا أصحاب وحافظين بعض كويس قوي تقدر تقول أهل واخوات وحبايب جدا
في اليوم الأول العصر نزلنا في جولة وحسام قال إنه مش هينزل وعمل عيان
نزلنا وتعبت فجأة قولت اروح رجعت على السكن وطلعت الاوضة لقيت الباب مقفول
نزلت اجيب الماستر لاني خبطت كتير محدش فتح قولت حسام نام رجعت ومعايا الراجل
لقيت حد بيجري على الدور الفوقاني بسرعة باين عليها واحدة و لقيت حسام
قفل الباب بسرعة .. روحنا خبطنا لقيناه بيفتح وعامل انه كان نايم... المهم فوت الموضوع
واخدته بهزار وقعدت اقوله انا هقول لجنة وهو عمال يضحك ويقول لي قولها ههههههههههه
كنت فاهم انها كانت معاه بس كنت انا على نياتي وكنا صغيرين وحكيت
لرضا اللي كانت معانا في الرحلة على اللي حصل لقيتها اضايقت وماينفعش كده
و دي قلة أدب ازاي يحصل ده وهقول لاهليهم وكده
وفضلت زعلانة منهم مدة بدون سبب واضح وبعد كده اتصالحوا ورجعنا أصحاب
رجعنا بعد الرحلة وعدت بعدها سنين كتير وفي يوم من الايام كنت بزور بنت خالتي رضا
وعادي بنتكلم وبنفتكر زمان والكلام ده كان عند خالتي في البيت و بنت خالتي
كانت مطلقة علشان جوزها اتجوز عليها واعتبرتها خيانة وانفصلت عنه من يومها
كانت بنت خالتي بتحب حسام جدا وكانت بتغير من جنه جدا لأن جنة بيضاء وهي
خمرية بس جسمها كرباج فشيخ... واحنا بنتكلم التليفون آن رقم غريب مش متسجل
ردت طلعت جنة... بتقولها انتي فين وحشتيني والكلام ده وأنها داخت علشان توصل
لها وقالت جنة انها اتجوزت حسام وده كان عادي بالنسبة لي.. لكن كانت رضا بنت خالتي
كانت متغاظة جدا ومتعصبة وبأن عليها لان حسام كان شاب وسيم وبتحبه جدا
واتفقوا يتقابلوا وكلمتها اسلم عليها وأخذت رقم حسام اكلمه واتفقنا نتجمع وتخرج
مع بعض وفعلا عديت على رضا اللي كانت لابسة اللي على الحبل وميكب وبرفانات
وحاجة إكسترا كأنها عروسة وقعدنا في الكافية نستنى جنة وحسام ودخلت واحدة
لابسه كعب عالي وبنطلون جلد اسود وعليك بلوزة حمرا وفاردة شعرها انا من الصدمة
فتحت بقي مش مصدق دي جنة سلمت عليها وانا مبحلق كبرت وحلوت وادورت
بقت مزه بزاز وطيز عالية كأنها ممثلة الكل في الكافية اتلوح مع دخلتها ودخل
بعدها حسام اللي كان شيك جدا بصراحة.. قعدنا نتكلم ونضحك ونقول على ايام
زمان والرحلات وطول القاعدة رضا عنيها على حسام اللي واضح انه كان مركوب
من مراته اللي بتقرر كل حاجة يشرب ايه ويقعد فين و كل حاجة بامرها.
عرفنا أنها اشتغلت في شركة كبيرة وعينت فيها حسام وكنت طول القعدة
مبهور بالفرس الشامي ده واقول يابختك ياحس معاك فرس عربي أصيل
كنا في كافية ليه تراس خرجنا نشرب سيجارة انا وحسام وقعدنا ندردش
في الزكريات و افتكرنا اللي حصل في اسكندرية ولقيته بيضحك قولت له
حقك يا عم بقت مراتك دلوقتي وهو مكمل ضحك...؟ قولت له بتضحك ليه
قالي انت فاكر ان جنة اللي كانت معايا... ههههه يا جدع انت اللي كانت معايا رضا
قولت له أحا ايه ده بجد وقلبت الموضوع هزار وضحك قولت له بس.
ربنا عوضك برضو... قالي يا عم يا ريتني اتجوزت رضا..
. دي طيبة وبترضى بنصيبها... اتكلمنا بعدها وخلص هو السيجارة ودخل وخرجت
جنة وقفت معايا وقعدت احكي معاها وبدأت بصراحة اتغزل في جمالها
وأنها احلوت وبقت قمر وفي وسط الكلام حكيت لها عن ذكريات اسكندرية
وشها اتخطف وجاب ميت لون لمجرد اني قولت ان حسام كان بيشاقى بس مقولتش مع مين
قعدت تفضفض لي وتقول.... انا مش قادرة اعيش معاه
وانه ضعيف معاها وتعبت منه كل ده وانا عمال اقولها ليه كده ده انتي قمر وانتي
جميلة وانتي جوهرة معاه ازي يعمل كده....قالت إنها عايشة معاه بس علشان
هو مطيع وبيسمع الكلام في الوقت ده حسام كان قاعد مع رضا... معرفش ايه حصل
خلاني اوشوش جنة واقول لها اني معجب بيها من زمان وكان نفسي اتجوزها
وهي اتفاجات بكلامي وقالت انت بتقول ايه حكيت لها أنه كان نايم مع رضا وأنه لسه
قايل لي الكلام ده دلوقتي كانت هتروح تفشخه بس هديتها
وقولت لها انتي عايزه تنتقمي منه اعملي زي ما عمل ... قالت لي إبراهيم انت عايز تنام معايا
فوجأت بالكلمة.. بس رديت بسرعة اه قالت طيب سيبني اظبطها لك وهتتبسط
ندهت على حسام وانا رجعت لرضا اللي كانت ممحونة على حسام وهتموت عليه
رجع حسام مع جنة وقالوا إنهم عازمينا على العشا عندهم في البيت وفعلا حسبنا
وقومنا على بيت حسام وجنة دخلنا ودخلم يغيروا هدومهم لهدوم بيت وجنة لبست
روب و حسام لابس بيجامه قعدنا نتعشى... والكلام رايح جاي بين الكل وفجأه
لقيت جنة بتحكي عن اللي حصل في اسكندرية والجو اتكهرب وقالت بالنص
انا مش زعلانه على فكرة الحب مش بايدينا وانت راجل يا حسام ويحق لك تتجوز
لغاية أربعة ولا ايه يا رودي(دلع رضا)... رضا بلمت وقامت علشان تمشي مسكتها وقالت
بقولك مش زعلانه يا رودي ولو عايزين ترجعوا الزكريات ماعنديش مانع اهي الاوضة عندكم
حسام بص لرودي وقال لجنة بس هيما هيزعل... قولت له ليه هو انا جوزها لو رضت
اهي عندك رضا قالت انتم بتقولوا ايه حصل في مخكم حاجة .. حطت جنة ايدها على رجل
رضا وقالت يعني بذمتك مش عايزة تفتكري زكريات زمان يا رودي واديتها زغده بصباعها
نطت رودي وطلعت منها حتة ضحكة رهيبة هيهي.... الكل قال **** ه**** قام حسام مسكها
من ايدها وقالت طيب عن اذنكم علشان هندخل انا ورودي تسمع لي استنوانا هنا راجعين لكم
دخلوا الاوضة اتغاظت جنة جدا وقامت وراحت شدتني من ايدي وقالت
تعالى معايا يا هيما هو احنا ملناش نفس نذاكر ولا ايه
دخلت معاها الاوضة قعدت على طرف السرير وكشفت عن كسها المرمر الأبيض وفشخت
رجليها وشاورت بصباعها تعالى وبايدهها التانية بتسخن كسها ونزلت وشي لعند كسها
وقالت نفسك فيه يبقى توريني إمكانياتك ودخلت وشي في كسها
قعدت الحس فيه واكل زنبورها وهي بتزوم وتقفش في بزازها
َوتقول اههه امممم احح كمان حبيبي قلبي كمان ولعت كسي يا هيما
وبدأت بعدها تقلعني التيشيرت والبنطلون والبوكسر وخرجت الوحش
شافته شهقت من حجمه وقالت ايه ده ده مدفع مش زبر وكل ده وماتجوزتش
وتحرم الحريم من الحجم ده ايه حرام عليك لا... لازم ادوقه
وقعدت تمص فيه مص فنانة بصراحة شرموطة سوري من الاخر
لغاية ما جبت في بقها شربته كله وكانت مبسوطة وقالت طعمه كتير حلو حياتي
ياللا تعالى بدي اياه هون.... وهي بتشاور على كسها وبتقلع الروب وبقت ملط
وجسمها جبار طياز كبيرة جداً وبزاز مدافع وشفايق كريز روحت قطعتها بوس
من شافايفها ويلعب في كسها بأيد والتانية بتلعب في بزازها
بعدها فشخت رجلها وبدأت اسيح كسها وهي بتتلوى تحت زبري. وقالت دخيلك
انا نار قادت بكسي طفيها إللي حياتي دخلته كسها شهقت وقالت كبير زبرك قوي
وبدأت افشخ كسها احلى كس نكته في آخر خمس سنين وقولت لها هجيب
قالت جوه حياتي حرام تكبن بره كسي.. وغمزت وقالت كسي عطشان ارويني
جبتهم... جواها حضنتني وقعدت تبوس فيا وقالت اهو كده النيك ولا بلاش
يا سيد الرجالة انت من هنا ورايح جوزي وكسي ملكك يا هيما
دخل علينا حسام و رضا وكانوا ملط قالها انتي بتعملي ايه
قالت بنذاكر يا حبيبي ولا انت تذاكروا واحنا نسقط... لقيته زعلان جدا جدا
وقعدت تزعق له وهي بتقول انا رضيت تنيك الشرموطة اللي معاك دي علشان
اشوف دكر بجد يريح كسي مش عايز اتكلم اكتر من كده انا صابرة وساكته
لقيت حسام قطم في الكلام وشوشتها وقولت لها ايه هو البطاريات بتفضى بسرعة
كل ده وانا شغال نيك في كسها قصعت ضحكة شرموطة وقالت
ده خول شغال على حجارة قلم يا سيد الرجالة كمل متعني اكتر ااااه امممم
خرجت زبري من كسها وقولت لها لفي قالت ايه عايز تركب طيزي
قولت لها ايه مش عايزه ولا ايه مسكت زبري قدامها وباسته وقالت يااه
انت بتحقق كل اللي حلمت بيه يا هيما ده الخول ده عمره ما فكر فيها آخره مره في كسي
دخلته بعد ما دهنته في خرم طيزها وحسام سخن لأن رضا نزلت تمص له.
واديته طيزها وركبت انا طيز جنة مراته. شاف كده هاج على بنت خالتي وركب طيزها
وعملنا مسابقة اللي يقعد اكتر ويجيب متأخر وكسبت انا طبعا وجبت بعد ما
قالت جنة ارجوك حبيبي خلاص جيبهم طيزي اتفشخت مش قادرة كفاية
خلصنا وبقينا قاعدين قدام بعض حسام زعلان بس جنة أخذته اوضتهم يكملوا الليلة
وانا جيت البس هدومي علشان اروح لقيت رضا بتشخر لي وتقول لي أحا
هو كسي مالوش نفس تعالى لي هنا و**** مانت لابس غير ما تغرق كسي بلبنك يا عرص
وقعدت انيك في كسها وقالت أحا عليك زبرك منشار ياولا مابيرحمش
وجبت بعد مده في كسها وخرجنا وسلمنا على جنة وحسام واتفقنا نكررها
وجيت اروح رضا قالت اروح مين اطلع على شقتك نقضي فيها يومين
ونبقى نقول لخالتك اننا سافرنا واهو نقضي شهر العسل يا ابو منشار
بعد فتره اتطلقت جنة من حسام وهي اللي طلبت لما عرفت انها حملت مني
وهو كان مفهما انها مش يتخلف وانا حبلتها وراحت سقطته لأنه ابن زنا
وأنتم عارفين الجمال الشامي وحسام كان صاحبي وكان بيحب جنة جدا وبينهم قصة
حب عنيفة كان بيحبها بجنون وحصل مشاكل مع أهله علشان كانوا رافضين جوازهم
بعد كده وكانت مشاكل كبيرة مش سهلة وصلت لمرحلة المقاطعة لغاية ما اقنعهم
كنا حوالي سبعتاشر سنة والجامعة طلعت رحلة يومين لاسكندرية وكانوا فاصلين الولاد عن
البنات دور الولاد ودور للبنات كان البنات دورهم فوق الولاد كانت رحلة كبيره وكلنا
كنا أصحاب وحافظين بعض كويس قوي تقدر تقول أهل واخوات وحبايب جدا
في اليوم الأول العصر نزلنا في جولة وحسام قال إنه مش هينزل وعمل عيان
نزلنا وتعبت فجأة قولت اروح رجعت على السكن وطلعت الاوضة لقيت الباب مقفول
نزلت اجيب الماستر لاني خبطت كتير محدش فتح قولت حسام نام رجعت ومعايا الراجل
لقيت حد بيجري على الدور الفوقاني بسرعة باين عليها واحدة و لقيت حسام
قفل الباب بسرعة .. روحنا خبطنا لقيناه بيفتح وعامل انه كان نايم... المهم فوت الموضوع
واخدته بهزار وقعدت اقوله انا هقول لجنة وهو عمال يضحك ويقول لي قولها ههههههههههه
كنت فاهم انها كانت معاه بس كنت انا على نياتي وكنا صغيرين وحكيت
لرضا اللي كانت معانا في الرحلة على اللي حصل لقيتها اضايقت وماينفعش كده
و دي قلة أدب ازاي يحصل ده وهقول لاهليهم وكده
وفضلت زعلانة منهم مدة بدون سبب واضح وبعد كده اتصالحوا ورجعنا أصحاب
رجعنا بعد الرحلة وعدت بعدها سنين كتير وفي يوم من الايام كنت بزور بنت خالتي رضا
وعادي بنتكلم وبنفتكر زمان والكلام ده كان عند خالتي في البيت و بنت خالتي
كانت مطلقة علشان جوزها اتجوز عليها واعتبرتها خيانة وانفصلت عنه من يومها
كانت بنت خالتي بتحب حسام جدا وكانت بتغير من جنه جدا لأن جنة بيضاء وهي
خمرية بس جسمها كرباج فشيخ... واحنا بنتكلم التليفون آن رقم غريب مش متسجل
ردت طلعت جنة... بتقولها انتي فين وحشتيني والكلام ده وأنها داخت علشان توصل
لها وقالت جنة انها اتجوزت حسام وده كان عادي بالنسبة لي.. لكن كانت رضا بنت خالتي
كانت متغاظة جدا ومتعصبة وبأن عليها لان حسام كان شاب وسيم وبتحبه جدا
واتفقوا يتقابلوا وكلمتها اسلم عليها وأخذت رقم حسام اكلمه واتفقنا نتجمع وتخرج
مع بعض وفعلا عديت على رضا اللي كانت لابسة اللي على الحبل وميكب وبرفانات
وحاجة إكسترا كأنها عروسة وقعدنا في الكافية نستنى جنة وحسام ودخلت واحدة
لابسه كعب عالي وبنطلون جلد اسود وعليك بلوزة حمرا وفاردة شعرها انا من الصدمة
فتحت بقي مش مصدق دي جنة سلمت عليها وانا مبحلق كبرت وحلوت وادورت
بقت مزه بزاز وطيز عالية كأنها ممثلة الكل في الكافية اتلوح مع دخلتها ودخل
بعدها حسام اللي كان شيك جدا بصراحة.. قعدنا نتكلم ونضحك ونقول على ايام
زمان والرحلات وطول القاعدة رضا عنيها على حسام اللي واضح انه كان مركوب
من مراته اللي بتقرر كل حاجة يشرب ايه ويقعد فين و كل حاجة بامرها.
عرفنا أنها اشتغلت في شركة كبيرة وعينت فيها حسام وكنت طول القعدة
مبهور بالفرس الشامي ده واقول يابختك ياحس معاك فرس عربي أصيل
كنا في كافية ليه تراس خرجنا نشرب سيجارة انا وحسام وقعدنا ندردش
في الزكريات و افتكرنا اللي حصل في اسكندرية ولقيته بيضحك قولت له
حقك يا عم بقت مراتك دلوقتي وهو مكمل ضحك...؟ قولت له بتضحك ليه
قالي انت فاكر ان جنة اللي كانت معايا... ههههه يا جدع انت اللي كانت معايا رضا
قولت له أحا ايه ده بجد وقلبت الموضوع هزار وضحك قولت له بس.
ربنا عوضك برضو... قالي يا عم يا ريتني اتجوزت رضا..
. دي طيبة وبترضى بنصيبها... اتكلمنا بعدها وخلص هو السيجارة ودخل وخرجت
جنة وقفت معايا وقعدت احكي معاها وبدأت بصراحة اتغزل في جمالها
وأنها احلوت وبقت قمر وفي وسط الكلام حكيت لها عن ذكريات اسكندرية
وشها اتخطف وجاب ميت لون لمجرد اني قولت ان حسام كان بيشاقى بس مقولتش مع مين
قعدت تفضفض لي وتقول.... انا مش قادرة اعيش معاه
وانه ضعيف معاها وتعبت منه كل ده وانا عمال اقولها ليه كده ده انتي قمر وانتي
جميلة وانتي جوهرة معاه ازي يعمل كده....قالت إنها عايشة معاه بس علشان
هو مطيع وبيسمع الكلام في الوقت ده حسام كان قاعد مع رضا... معرفش ايه حصل
خلاني اوشوش جنة واقول لها اني معجب بيها من زمان وكان نفسي اتجوزها
وهي اتفاجات بكلامي وقالت انت بتقول ايه حكيت لها أنه كان نايم مع رضا وأنه لسه
قايل لي الكلام ده دلوقتي كانت هتروح تفشخه بس هديتها
وقولت لها انتي عايزه تنتقمي منه اعملي زي ما عمل ... قالت لي إبراهيم انت عايز تنام معايا
فوجأت بالكلمة.. بس رديت بسرعة اه قالت طيب سيبني اظبطها لك وهتتبسط
ندهت على حسام وانا رجعت لرضا اللي كانت ممحونة على حسام وهتموت عليه
رجع حسام مع جنة وقالوا إنهم عازمينا على العشا عندهم في البيت وفعلا حسبنا
وقومنا على بيت حسام وجنة دخلنا ودخلم يغيروا هدومهم لهدوم بيت وجنة لبست
روب و حسام لابس بيجامه قعدنا نتعشى... والكلام رايح جاي بين الكل وفجأه
لقيت جنة بتحكي عن اللي حصل في اسكندرية والجو اتكهرب وقالت بالنص
انا مش زعلانه على فكرة الحب مش بايدينا وانت راجل يا حسام ويحق لك تتجوز
لغاية أربعة ولا ايه يا رودي(دلع رضا)... رضا بلمت وقامت علشان تمشي مسكتها وقالت
بقولك مش زعلانه يا رودي ولو عايزين ترجعوا الزكريات ماعنديش مانع اهي الاوضة عندكم
حسام بص لرودي وقال لجنة بس هيما هيزعل... قولت له ليه هو انا جوزها لو رضت
اهي عندك رضا قالت انتم بتقولوا ايه حصل في مخكم حاجة .. حطت جنة ايدها على رجل
رضا وقالت يعني بذمتك مش عايزة تفتكري زكريات زمان يا رودي واديتها زغده بصباعها
نطت رودي وطلعت منها حتة ضحكة رهيبة هيهي.... الكل قال **** ه**** قام حسام مسكها
من ايدها وقالت طيب عن اذنكم علشان هندخل انا ورودي تسمع لي استنوانا هنا راجعين لكم
دخلوا الاوضة اتغاظت جنة جدا وقامت وراحت شدتني من ايدي وقالت
تعالى معايا يا هيما هو احنا ملناش نفس نذاكر ولا ايه
دخلت معاها الاوضة قعدت على طرف السرير وكشفت عن كسها المرمر الأبيض وفشخت
رجليها وشاورت بصباعها تعالى وبايدهها التانية بتسخن كسها ونزلت وشي لعند كسها
وقالت نفسك فيه يبقى توريني إمكانياتك ودخلت وشي في كسها
قعدت الحس فيه واكل زنبورها وهي بتزوم وتقفش في بزازها
َوتقول اههه امممم احح كمان حبيبي قلبي كمان ولعت كسي يا هيما
وبدأت بعدها تقلعني التيشيرت والبنطلون والبوكسر وخرجت الوحش
شافته شهقت من حجمه وقالت ايه ده ده مدفع مش زبر وكل ده وماتجوزتش
وتحرم الحريم من الحجم ده ايه حرام عليك لا... لازم ادوقه
وقعدت تمص فيه مص فنانة بصراحة شرموطة سوري من الاخر
لغاية ما جبت في بقها شربته كله وكانت مبسوطة وقالت طعمه كتير حلو حياتي
ياللا تعالى بدي اياه هون.... وهي بتشاور على كسها وبتقلع الروب وبقت ملط
وجسمها جبار طياز كبيرة جداً وبزاز مدافع وشفايق كريز روحت قطعتها بوس
من شافايفها ويلعب في كسها بأيد والتانية بتلعب في بزازها
بعدها فشخت رجلها وبدأت اسيح كسها وهي بتتلوى تحت زبري. وقالت دخيلك
انا نار قادت بكسي طفيها إللي حياتي دخلته كسها شهقت وقالت كبير زبرك قوي
وبدأت افشخ كسها احلى كس نكته في آخر خمس سنين وقولت لها هجيب
قالت جوه حياتي حرام تكبن بره كسي.. وغمزت وقالت كسي عطشان ارويني
جبتهم... جواها حضنتني وقعدت تبوس فيا وقالت اهو كده النيك ولا بلاش
يا سيد الرجالة انت من هنا ورايح جوزي وكسي ملكك يا هيما
دخل علينا حسام و رضا وكانوا ملط قالها انتي بتعملي ايه
قالت بنذاكر يا حبيبي ولا انت تذاكروا واحنا نسقط... لقيته زعلان جدا جدا
وقعدت تزعق له وهي بتقول انا رضيت تنيك الشرموطة اللي معاك دي علشان
اشوف دكر بجد يريح كسي مش عايز اتكلم اكتر من كده انا صابرة وساكته
لقيت حسام قطم في الكلام وشوشتها وقولت لها ايه هو البطاريات بتفضى بسرعة
كل ده وانا شغال نيك في كسها قصعت ضحكة شرموطة وقالت
ده خول شغال على حجارة قلم يا سيد الرجالة كمل متعني اكتر ااااه امممم
خرجت زبري من كسها وقولت لها لفي قالت ايه عايز تركب طيزي
قولت لها ايه مش عايزه ولا ايه مسكت زبري قدامها وباسته وقالت يااه
انت بتحقق كل اللي حلمت بيه يا هيما ده الخول ده عمره ما فكر فيها آخره مره في كسي
دخلته بعد ما دهنته في خرم طيزها وحسام سخن لأن رضا نزلت تمص له.
واديته طيزها وركبت انا طيز جنة مراته. شاف كده هاج على بنت خالتي وركب طيزها
وعملنا مسابقة اللي يقعد اكتر ويجيب متأخر وكسبت انا طبعا وجبت بعد ما
قالت جنة ارجوك حبيبي خلاص جيبهم طيزي اتفشخت مش قادرة كفاية
خلصنا وبقينا قاعدين قدام بعض حسام زعلان بس جنة أخذته اوضتهم يكملوا الليلة
وانا جيت البس هدومي علشان اروح لقيت رضا بتشخر لي وتقول لي أحا
هو كسي مالوش نفس تعالى لي هنا و**** مانت لابس غير ما تغرق كسي بلبنك يا عرص
وقعدت انيك في كسها وقالت أحا عليك زبرك منشار ياولا مابيرحمش
وجبت بعد مده في كسها وخرجنا وسلمنا على جنة وحسام واتفقنا نكررها
وجيت اروح رضا قالت اروح مين اطلع على شقتك نقضي فيها يومين
ونبقى نقول لخالتك اننا سافرنا واهو نقضي شهر العسل يا ابو منشار
بعد فتره اتطلقت جنة من حسام وهي اللي طلبت لما عرفت انها حملت مني
وهو كان مفهما انها مش يتخلف وانا حبلتها وراحت سقطته لأنه ابن زنا