ArabEagle
07-30-2020, 01:42 AM
كل يوم بيمر علينا بتحصل فيه قصص وحكايات وروايات
اغرب من الغرابة ولو اتمثلت حاينقال عليها قصة مستحيل حدوثها
ومنها قصتى النهاردة
عدت اليكم مهندس ماهر مرة أخرى
اللى مايعرفنيش حاعمله تعارف سريع
مهندس ماهر .. مطلق .. ذو أصول صعيدية ومقيم بدمنهور البحيرة
عمرى 32 سنة .. انسان عادى زى اى حد بس تميزى فى حاجتين
قوة الذاكرة ... وطول مدة الجماع
زبرى طوله طبيعى جدا 17 سم لكنه تخين وبالذات من النص بيوصل ل5سم عرض
شريكتى فى القصة
مهندسة سلمى .. متزوجة .. 36 سنة .. حاجة كدة تشبه ايتن عامر بس على جسم طويل
بقية الأبطال حايورد ذكرهم فى ميعادهم
القصة ليست جنسية بحتة ولكنها بها احداث حقيقية 100ظھ
يبدأ يومى بأحد ايام الصيف اللى بلعنه كل يوم بسبب كراهيتى للحر الشديد وبالذات وقت ازدحام المواصلات وخصوصا لانى بعمل بشركة من أكبر شركات المواد الغذائية بمصر والوطن العربى ككبير لمهندسين الحاسبات ونظم المعلومات
بضطر اتنقل يوميا عن طريق المترو ... ومالك ومال المترو فى الحر ... علبة سردين مخنوقة بالناس طالع أسلافنا ولازقين فى بعض كأننا بنتعمل صلصة
محل سكنى خارج المحافظة لكنى بشتغل عشر ايام وباخد اجازة يومين فاضطريت أقيم فى منطقة السيدة زينب زمنها يوميا يبدأ رحلة العذاب مع المترو
ركبت المترو ومن الزحمة بقيت واقف قدام الباب يدعى أنه يتقفل ونتحرك
وفجأة التقى صاروخ ميلف بيجرى عاوز يلحق بركب طبعا الشهامة اخدتنى ومسكت الباب لغاية ما دخلت ووقفت قدامى وبتشكرنى
وقت اتملى فيها لاقيتها لابسة بدلة كلاسيك حريمى كاملة وتحتها شيميز ابيض بالإضافة لحجابها الملفوف القصير والكتب العالى
وانا نقطة ضعفى المحجبات والمنقبات
بدأت احاول التقرب منها ولمحت فى أيدها جاوب عليه رمز شركتى فقلت احاول اكلمها يمكن تغمز
ماهر : لو سمحتى ممكن سؤال
الميلف : اتفضل خير
ماهر : هو حضرتك رايحة لشركة ....؟؟؟؟
الميلف : وعرفت ازاى بقى ؟؟؟ قاعدة قدام المفتش كرومبو ؟؟؟
ماهر ( بعد مابتلعت الافيه الرخم ) لا بس لاحظت اللوجو ع الظرف
الميلف : اه رايحة اقابل واحد رخم هناك اسمه مهندس ماهر .. انت تعرف حد هناك ؟؟؟
ماهر : أيوة اعرف ناس هناك اكيد بس ليه بتقولى على مهندس ماهر أنه رخم ؟؟؟
هو فى قسم ايه هناك ؟؟؟
الميلف : ده بعيد عنك رئيس قسم الحاسبات هناك والمفروض رايحة أقابله بس بيقولوا أنه مجنون ومعقد وعفاريته راكبة ع قفاه ومدلدله
ماهر ( وانا قربت أولع فى امها ) : لا ماتقلقيش اللى تختفى منه مافيش احسن منه
بصيتلى من فوق لتحت ولفت وشها
بس طبعا قعدت اشتم فى سرى وانا بتفحصها من كل ناحية
طيز مشدودة وعملاقة مع جوز بزاز مرمر ووش ابيض بيميل للقمحاوية شوية
عود البطل زى ما قال الكاتب الصحفي اللى كتب كتاب (كيفية اختيار مزة السرير عشان الزناطير)
قعدت اقرب منها شوية بشوية بحجة الزحمة وهى بتبصلى بقرف كدة لغاية ما جات محطة التحرير نزلنا ومشيت قدامى انا بتفرج ع الملبن اللى بيتهز قدامى لغاية ما راحت الشركة وانا ماشى بعيد عنها
المهم دخلت مكتبى وقعدت وطلبت يحضرولى كشف الموظفين الجدد اللى جايين اختبار وتوزيع ع التدريب
بصيت لاقيت فيهم خمس أسامة بنات فقلت واحدة منهم اكيد هىخلزا وبدأت الاختبار شوية بشوية لغاية ما جه دورها
لاقيتها دخلت مبتسمة واول ما شافتنى كأنها لبست فى حيطة خفية وبرقت وبلمت واسبهلت وووووووو ...شوية حركات البنات بتاعتنا لما بيحصلها ظرف مفاجى
المهم قعدتها وهديتها وانا من جوايا عاوز اكلها ... بقى انا رخم يا بت الرخمة ؟؟؟
متى لو ماكنتش مزة بس
المهم بدأت الأسئلة بعد ما هديت وعرفت اسمها وسنها ومؤهلاتها ولاقيت بنت مهندسة ممتازة بس حبيت اكفرها فى عيشتها الاول
رديت عليها بأنها تسيبلى اسمها ورقم تليفوزها عشان لو نجحت حابلغها
وفعلا سيبتها اسبوع كامل كل يوم تيجى تسأل لغاية ما ترفقت بحالها
اتصلت بيها
ماهر : الووووو مساء الخير
سلمى : مساء النور أيوة مين معايا وعاوز ايه وجبت رقمى م....
ماهر : بس بس يخرب بيتك إذاعة الشرق الاوسط فتحت فى ودنى ... انا مهندس ماهر أهدى
سلمى : باشمهندس اؤمرنى
ماهر : بكرة تكونى عندى الساعة 9 ولابسة فورمال عشان مقابلة الشغل ... انتى نجحتى
سلمى : بجد يا باشمهندس ... يخليك زيكرمك ويرزقك و ....
ماهر : أهدى يا بنتى احنا مش بنشحت قدام السيدة ... بكرة ما تتاخريش
سلمى : حاضر يا فندم
وعليه يا معلمين يا حلوين دخلت سلمى نجهز نفسها و تحلم بالانترفيو اللى تانى يوم
وقفت سلمى قدام الدولاب محتاسة مش عارفة تختار ايه ولا ايه ولا ايه وبتكلم نفسها
البسله ايه ابن الموارمة ده
عندى فورمال بدل كلاسيك
وعندى فورمال جيب وبلوزة
البسله ايه اللى يلبس فى اتوبيس سياحى فاخر بحق الايام المفترجة
ماتساعدنى يا عم المؤلف
المؤلف : اساعدك بايه يا مكنة يا طلقة يا صاروخ انتى ؟؟؟
سلمى : البسله ايه المهندس بتاعك ده ؟؟؟
المؤلف : البسيله احمر .. هو اهلاوى وبيحب اللون الاحمر
وكمان البسيله حاجة تليق بالحجاب عشان دى نقطة ضعفه
سلمى : بجد ؟؟؟ طب قشطة كدة خلاص عرفت حالبسله ايه
المؤلف : طب مافيش حاجة جاية علينا ؟؟؟
واذا بالشبشب يطير يلبس فى قفاه
المؤلف : يا بت الوارمة .. طب ورحمة امك لخليه يفشخك
سلمى : ماتقداااارش
اليوم الثانى
ركبت سلمى تاكسى يوصلها الشركة بقى عشان مش تتبهدل بالطقم الجديد اللى كان مفاجأة وخلى السواق حايلبس ف العربيات بسببه
ووصلها للشركة ومش راضى ياخد منها فلوس ولاحظت أن فى بلل فى بنطلونه فضحكت ومشيت .. أصله الاهبل جابهم ع نفسه بسببها
دخلت سلمى الشركة والكل بيتلوح وهو بيبصلها
لابسة جيب اسود طويل ستوماك عليها بفتحة لغاية ركبتها وعليها شيميز احمر وجاكت اسود وطرحة بيضاء وميك اب خفيف اوى
وهى جسمها ميلف فى نفسها مخليه شكلها فاجر
وماشية تطرقع بالكعب لغاية ما وصلت لمكتب المهندس ماهر
سلمى : عند انترفيو مع المهندس ماهر بخصوص التعيين الجديد
السكرتيرة بعد ما جابتها من فوق لتحت : اتفضلى استنى هنا لغاية ما بلغ الباشمهندس
خبطت ودخلت : باشمهندس ماهر فى واحد عاوزة سيادتك بخصوص التعيين الجديد
ماهر : سيبيها عندك يا داليا شوية ... بقولك ايه عاوزك تعرفيلى تاريخ حياتها وهى قاعدة معاكى
داليا : عنيا يا هندسة ... شكلها حاتنضم للاسطول بتاع سيادتك وتكون البريمي
ماهر ببصة تهزيق : لا يا روح امك شكلى حاروحك بيتكم واخليها تمسك مكانك
اتظبطى يا لبوة لاظبطك
داليا : اسف يا هندسة حقك عليا خلاص ...
ايه اللى حصل بعد كدة بين داليا وسلمى
تحياتى
اغرب من الغرابة ولو اتمثلت حاينقال عليها قصة مستحيل حدوثها
ومنها قصتى النهاردة
عدت اليكم مهندس ماهر مرة أخرى
اللى مايعرفنيش حاعمله تعارف سريع
مهندس ماهر .. مطلق .. ذو أصول صعيدية ومقيم بدمنهور البحيرة
عمرى 32 سنة .. انسان عادى زى اى حد بس تميزى فى حاجتين
قوة الذاكرة ... وطول مدة الجماع
زبرى طوله طبيعى جدا 17 سم لكنه تخين وبالذات من النص بيوصل ل5سم عرض
شريكتى فى القصة
مهندسة سلمى .. متزوجة .. 36 سنة .. حاجة كدة تشبه ايتن عامر بس على جسم طويل
بقية الأبطال حايورد ذكرهم فى ميعادهم
القصة ليست جنسية بحتة ولكنها بها احداث حقيقية 100ظھ
يبدأ يومى بأحد ايام الصيف اللى بلعنه كل يوم بسبب كراهيتى للحر الشديد وبالذات وقت ازدحام المواصلات وخصوصا لانى بعمل بشركة من أكبر شركات المواد الغذائية بمصر والوطن العربى ككبير لمهندسين الحاسبات ونظم المعلومات
بضطر اتنقل يوميا عن طريق المترو ... ومالك ومال المترو فى الحر ... علبة سردين مخنوقة بالناس طالع أسلافنا ولازقين فى بعض كأننا بنتعمل صلصة
محل سكنى خارج المحافظة لكنى بشتغل عشر ايام وباخد اجازة يومين فاضطريت أقيم فى منطقة السيدة زينب زمنها يوميا يبدأ رحلة العذاب مع المترو
ركبت المترو ومن الزحمة بقيت واقف قدام الباب يدعى أنه يتقفل ونتحرك
وفجأة التقى صاروخ ميلف بيجرى عاوز يلحق بركب طبعا الشهامة اخدتنى ومسكت الباب لغاية ما دخلت ووقفت قدامى وبتشكرنى
وقت اتملى فيها لاقيتها لابسة بدلة كلاسيك حريمى كاملة وتحتها شيميز ابيض بالإضافة لحجابها الملفوف القصير والكتب العالى
وانا نقطة ضعفى المحجبات والمنقبات
بدأت احاول التقرب منها ولمحت فى أيدها جاوب عليه رمز شركتى فقلت احاول اكلمها يمكن تغمز
ماهر : لو سمحتى ممكن سؤال
الميلف : اتفضل خير
ماهر : هو حضرتك رايحة لشركة ....؟؟؟؟
الميلف : وعرفت ازاى بقى ؟؟؟ قاعدة قدام المفتش كرومبو ؟؟؟
ماهر ( بعد مابتلعت الافيه الرخم ) لا بس لاحظت اللوجو ع الظرف
الميلف : اه رايحة اقابل واحد رخم هناك اسمه مهندس ماهر .. انت تعرف حد هناك ؟؟؟
ماهر : أيوة اعرف ناس هناك اكيد بس ليه بتقولى على مهندس ماهر أنه رخم ؟؟؟
هو فى قسم ايه هناك ؟؟؟
الميلف : ده بعيد عنك رئيس قسم الحاسبات هناك والمفروض رايحة أقابله بس بيقولوا أنه مجنون ومعقد وعفاريته راكبة ع قفاه ومدلدله
ماهر ( وانا قربت أولع فى امها ) : لا ماتقلقيش اللى تختفى منه مافيش احسن منه
بصيتلى من فوق لتحت ولفت وشها
بس طبعا قعدت اشتم فى سرى وانا بتفحصها من كل ناحية
طيز مشدودة وعملاقة مع جوز بزاز مرمر ووش ابيض بيميل للقمحاوية شوية
عود البطل زى ما قال الكاتب الصحفي اللى كتب كتاب (كيفية اختيار مزة السرير عشان الزناطير)
قعدت اقرب منها شوية بشوية بحجة الزحمة وهى بتبصلى بقرف كدة لغاية ما جات محطة التحرير نزلنا ومشيت قدامى انا بتفرج ع الملبن اللى بيتهز قدامى لغاية ما راحت الشركة وانا ماشى بعيد عنها
المهم دخلت مكتبى وقعدت وطلبت يحضرولى كشف الموظفين الجدد اللى جايين اختبار وتوزيع ع التدريب
بصيت لاقيت فيهم خمس أسامة بنات فقلت واحدة منهم اكيد هىخلزا وبدأت الاختبار شوية بشوية لغاية ما جه دورها
لاقيتها دخلت مبتسمة واول ما شافتنى كأنها لبست فى حيطة خفية وبرقت وبلمت واسبهلت وووووووو ...شوية حركات البنات بتاعتنا لما بيحصلها ظرف مفاجى
المهم قعدتها وهديتها وانا من جوايا عاوز اكلها ... بقى انا رخم يا بت الرخمة ؟؟؟
متى لو ماكنتش مزة بس
المهم بدأت الأسئلة بعد ما هديت وعرفت اسمها وسنها ومؤهلاتها ولاقيت بنت مهندسة ممتازة بس حبيت اكفرها فى عيشتها الاول
رديت عليها بأنها تسيبلى اسمها ورقم تليفوزها عشان لو نجحت حابلغها
وفعلا سيبتها اسبوع كامل كل يوم تيجى تسأل لغاية ما ترفقت بحالها
اتصلت بيها
ماهر : الووووو مساء الخير
سلمى : مساء النور أيوة مين معايا وعاوز ايه وجبت رقمى م....
ماهر : بس بس يخرب بيتك إذاعة الشرق الاوسط فتحت فى ودنى ... انا مهندس ماهر أهدى
سلمى : باشمهندس اؤمرنى
ماهر : بكرة تكونى عندى الساعة 9 ولابسة فورمال عشان مقابلة الشغل ... انتى نجحتى
سلمى : بجد يا باشمهندس ... يخليك زيكرمك ويرزقك و ....
ماهر : أهدى يا بنتى احنا مش بنشحت قدام السيدة ... بكرة ما تتاخريش
سلمى : حاضر يا فندم
وعليه يا معلمين يا حلوين دخلت سلمى نجهز نفسها و تحلم بالانترفيو اللى تانى يوم
وقفت سلمى قدام الدولاب محتاسة مش عارفة تختار ايه ولا ايه ولا ايه وبتكلم نفسها
البسله ايه ابن الموارمة ده
عندى فورمال بدل كلاسيك
وعندى فورمال جيب وبلوزة
البسله ايه اللى يلبس فى اتوبيس سياحى فاخر بحق الايام المفترجة
ماتساعدنى يا عم المؤلف
المؤلف : اساعدك بايه يا مكنة يا طلقة يا صاروخ انتى ؟؟؟
سلمى : البسله ايه المهندس بتاعك ده ؟؟؟
المؤلف : البسيله احمر .. هو اهلاوى وبيحب اللون الاحمر
وكمان البسيله حاجة تليق بالحجاب عشان دى نقطة ضعفه
سلمى : بجد ؟؟؟ طب قشطة كدة خلاص عرفت حالبسله ايه
المؤلف : طب مافيش حاجة جاية علينا ؟؟؟
واذا بالشبشب يطير يلبس فى قفاه
المؤلف : يا بت الوارمة .. طب ورحمة امك لخليه يفشخك
سلمى : ماتقداااارش
اليوم الثانى
ركبت سلمى تاكسى يوصلها الشركة بقى عشان مش تتبهدل بالطقم الجديد اللى كان مفاجأة وخلى السواق حايلبس ف العربيات بسببه
ووصلها للشركة ومش راضى ياخد منها فلوس ولاحظت أن فى بلل فى بنطلونه فضحكت ومشيت .. أصله الاهبل جابهم ع نفسه بسببها
دخلت سلمى الشركة والكل بيتلوح وهو بيبصلها
لابسة جيب اسود طويل ستوماك عليها بفتحة لغاية ركبتها وعليها شيميز احمر وجاكت اسود وطرحة بيضاء وميك اب خفيف اوى
وهى جسمها ميلف فى نفسها مخليه شكلها فاجر
وماشية تطرقع بالكعب لغاية ما وصلت لمكتب المهندس ماهر
سلمى : عند انترفيو مع المهندس ماهر بخصوص التعيين الجديد
السكرتيرة بعد ما جابتها من فوق لتحت : اتفضلى استنى هنا لغاية ما بلغ الباشمهندس
خبطت ودخلت : باشمهندس ماهر فى واحد عاوزة سيادتك بخصوص التعيين الجديد
ماهر : سيبيها عندك يا داليا شوية ... بقولك ايه عاوزك تعرفيلى تاريخ حياتها وهى قاعدة معاكى
داليا : عنيا يا هندسة ... شكلها حاتنضم للاسطول بتاع سيادتك وتكون البريمي
ماهر ببصة تهزيق : لا يا روح امك شكلى حاروحك بيتكم واخليها تمسك مكانك
اتظبطى يا لبوة لاظبطك
داليا : اسف يا هندسة حقك عليا خلاص ...
ايه اللى حصل بعد كدة بين داليا وسلمى
تحياتى