اسير شهوتي
07-27-2020, 04:59 AM
قصتي من نوار الى نورهان جزء ٣
ولم مد ايده تحت لانه كان فاكرني بنت مسك زبي واتفاجا قال ايه ده انا سكت مقلتش حاجه قالي انت بنوتي قولتله ايو قالي يخرب بيتك انته بنت فعلا انا شايف بنات كثير بس اول مره اشوف حاجه زي دي انت لبؤه وراح حاضني ولفني وقدامه ومص شفايفي وانا وقتها معت خالص وفجاه سمعت الباب انفتحت هو راح للحمام وانا ضليت بالمطبخ بس كنت سايحه اوي دخلت اختي عليه وقالت ايه فين احمد قلتلها دخل ااحمام قالت وهي بتضحك يعني اتحرش فيكي انا سكت وقلتلها اختشي قالت هو خرجت عشان اخلي الجو صافي ليه قلتلها بعدين وخرج احمد من الحمام واختي كتبت طابات وقالها بكره الثبح يكونوا عندك وخرج قالت اختي تعالي ياقطه قولي عمل معاك ايه وعرف انك بنوتي قلتلها ايوا وكان مبسوط اوي قالت هو ده الكلاك انتي بجد لبؤه بكره انا اخرج الصبح وهو يجي يجيب الاغراض وانتي البسي حاجه كويسه وفعلا قعدت اضبط نفسي بحلاوه وكريمات وجهزت توب فوق ركبي وفيه سحابه من قدام من البدايه للنهايه وكلوت اسود وفيه قلب ابيض بالنص وستيانه سوده وفعلا تاني خرجت اختي عالساعه ٩ وتقريبا عالساعه ١٠ دك باب البيت رحت فتحت الباب ولكيت حبيبي احمد واقف ومعاه اكياس اغراض كانت اختي موصياه وقلي اعملي طريق ادخل الاغراض ودخل للمطبخ ونزل الاكياس قلتله اجيبلك حاجه ساقعه قالي اختك فين قلتله خرجت قالي ايو عاوز حاجه ساقه بس تعرفي اي هيه قلتله لا قالي شفايفك وراح حظني على صدره واقعد يمص بشفايفي وانا اقاومه بس مقدرش اكمل لاني كنت من داخلي عاوزاه ومعت وانا بقوله بصوت واطي وومحون كفااااايه ياحمد حرااااام عليك كفاااااااااايه لحد مانسجمت معاه وراح مد ايده على فلقات طيزي وبدا يدعك فيهن وانا مايعه بين اديه وفتح ساحبه عالاخر وطلع قدامه الستيانه والكولوت وراح صارخ يالهوي ايه ابحلاوه دي وقتها انا خفت منه ؤحت دفعته وجريت للاوضه وقفلت الباب وهو يخبط وانا اقوله كفايه روح قبل ماتيجي اختي قالي انا بحبك وعوزك قلتله ازاي عاوزني انا ولد زيك قالي عاوزك تعيش معاي وتكوني مراتي انا ضحكت وقلتله مراتك ازاي يامجنون في حد يتجوز ولد زيه طيب ازاي اخلف هو قالي مش عاوز عيال عاوزك انتي قلتله ابوس ايدك امشي دلوقتي وبعدين اكلمك واداني نمرته وخرج وبعدي حوالي ساعتين رجعت اختي وقبل ماتدخل اختي قالت ها احمد جي النهارده قلتلها ايوا قالت قولي يالبؤه عملك حاجه بسرعه انا اتكسفت وقلتلتها اختشي قالت يابنتي انا اختك واحنا زي بعض قلتلها يعدين اقلك ودخلنا غرفة نومها ونزعت ملابسها وكانت برضزا من غير طلوت وقتها قلتلها تعالي هنا بقالك يومين ترجعي من غير كلوت هو انتي تخرجي من غير كلوت ساعتها هي اتلبكت شويه قلتبها متخفيش قولي الحقيقه مش انتي تقولي اجنا خوات وبنات زي بعض قالت مخبيش عليك انتي تعرفي ان جوزي يتاخر شهور وانا لس بنت شابه يعني لي رغبتي الجنسيه انا وقتها قلتها بس لا كنتي تخوني جوزك قالت غصبن عني انا محتاجه راجل انا بنت ولي مشاعر زلي رغبات جنسيه وقامت تبكي انا وقتها خذتها بحضني وقلتلها متعيطيش كفايه بس تعالي هنا قوليلي مين وازاي تعرفتي قالت تتذكري المحل الاشتريتلك منه ملابس قلتلها ايو قالت الشاب الموجود وقتها تحارش فيه واداني نمرته وتكلمنا فون بحد ماؤحت عنده المحل وكانت عنده اوضه صغيره كان ينيكني فيها قلتلها طيب والكلوت فين هو قالت كان بياخذه منى بيقولي ذكرى طيب هو يبيع كلابس داخليه ليه ماتخذي قالت انا اخذ منه بس هو كان يقولي البسيه وتعالي المره التانيه قلتلها هو فين دلوقتي قامت وطلعت كلوت احمر فتله جديد من الشنطه قلتلها طيب اعملي اليريحك بس خذي بالك من نفسك المهم انك ترتاحي ومتبقيش تعبانه راحت خلتني بحظنها وقالتلي ياحبيبتي ياختي تعالي قوليلي عملك ايه الود احمد انا نسيت ي**** ياقطه احكيلي وحكيتلها على اللحصل بيني وبين احمد قالت انتي طلعتي زي محتاجه راجل يالبؤه قالتلي لم يكلمك قوليلوا كلم اختي قلتلها حتقولي ايه قالت ملكيش دعوه وبالليل رن تلفوني رقم الو مين معاي انا احمد ازيك ياقمر الحمدلله وانته ازيك انا مولع نار من ساعت مسبتك وانا بفكر فيكي انتي عجباني وانا حموت عليكي وقلتوا طيب حتعمل ايه قال معرفش بس لازم الاقي حل وبعد يومين حان وصول جوز اختي من السفر انا خبيت ملابسي البنوتيه وطلعت كم حته ولادي ولم وصل جوز اختي سلمت عليه وهو رايح قايلي مالك يواد مايع كده انته تعبان قلتله لا راح واخد اختي على غرفة النوم وضل ينيك فيها ساعتين وخرج لافف البشكير على وسطه انا نزلت عيني وراسي لم شفته قالي مالك يبني انت بتتكسف قلتله لا بس كده المهم اتعشيني ونمنا تاني اليوم قعدنا الصبح انا واختي وكن في المطيخ قلتلها تعالي قولي عملتوا ايه امبارح قالت اختشيةيبنت انتي لس بنت قالت والنعمه قولي قالت لي عاوزه تعرفي قلتلها عشان من اتجوز احضر نفسي راحت ضرباني على طيزي وقالت عاوزه تتجوزي ياقطه ومين العريس انا اتكسفت قالت قولي يبنت فيه حد بالك قلتلها ايوا قالت مين قلتلها احمد قالت وهو عاوز يتجوزك قلتلها ايو ويحبني ويموت في قالت دلوقتي سيبي الكلام ده ولم يسافر عصام جوزي يبقى نحلها فرحت وقلتلها يعني انتي موافقه قالت ايو ياحبيبتي اذا بيحبك وعاوزك انا ماعنديش مانع قلتلها دلوقتي قولي عملتوا ايه امبارح قالتلي انا تبهذلت امبارح قلتلها ليه قالت ركبني مرتين اول ماوصل و٣ بالليل خلاني معرفش امشي بعدها كلمتني اختي وقالت جوزي امبارح سالني وعنك وقالي مال نوار تعبان قلتلوا لا قالي وبقى يتكسف مني وباين انو بقى اموووور اوي قلتلوا هو ميخرجش من البيت وانا معنديش شغل اقعد اضبطه قالي ازاي قلتله البسه بنوتي ومكياج قالي ليه قلتلوا عشان احس فيه معاي بنت اتكلم معاها قالي على فكره شكله بقى زي البنت ودلوقتي عرفت ليه اتكسف لم شافني بالبشكير وانا لا فه على وصطي يبقى على كده التجاظه الجايه الاقيه متجوز وحامل
ولم مد ايده تحت لانه كان فاكرني بنت مسك زبي واتفاجا قال ايه ده انا سكت مقلتش حاجه قالي انت بنوتي قولتله ايو قالي يخرب بيتك انته بنت فعلا انا شايف بنات كثير بس اول مره اشوف حاجه زي دي انت لبؤه وراح حاضني ولفني وقدامه ومص شفايفي وانا وقتها معت خالص وفجاه سمعت الباب انفتحت هو راح للحمام وانا ضليت بالمطبخ بس كنت سايحه اوي دخلت اختي عليه وقالت ايه فين احمد قلتلها دخل ااحمام قالت وهي بتضحك يعني اتحرش فيكي انا سكت وقلتلها اختشي قالت هو خرجت عشان اخلي الجو صافي ليه قلتلها بعدين وخرج احمد من الحمام واختي كتبت طابات وقالها بكره الثبح يكونوا عندك وخرج قالت اختي تعالي ياقطه قولي عمل معاك ايه وعرف انك بنوتي قلتلها ايوا وكان مبسوط اوي قالت هو ده الكلاك انتي بجد لبؤه بكره انا اخرج الصبح وهو يجي يجيب الاغراض وانتي البسي حاجه كويسه وفعلا قعدت اضبط نفسي بحلاوه وكريمات وجهزت توب فوق ركبي وفيه سحابه من قدام من البدايه للنهايه وكلوت اسود وفيه قلب ابيض بالنص وستيانه سوده وفعلا تاني خرجت اختي عالساعه ٩ وتقريبا عالساعه ١٠ دك باب البيت رحت فتحت الباب ولكيت حبيبي احمد واقف ومعاه اكياس اغراض كانت اختي موصياه وقلي اعملي طريق ادخل الاغراض ودخل للمطبخ ونزل الاكياس قلتله اجيبلك حاجه ساقعه قالي اختك فين قلتله خرجت قالي ايو عاوز حاجه ساقه بس تعرفي اي هيه قلتله لا قالي شفايفك وراح حظني على صدره واقعد يمص بشفايفي وانا اقاومه بس مقدرش اكمل لاني كنت من داخلي عاوزاه ومعت وانا بقوله بصوت واطي وومحون كفااااايه ياحمد حرااااام عليك كفاااااااااايه لحد مانسجمت معاه وراح مد ايده على فلقات طيزي وبدا يدعك فيهن وانا مايعه بين اديه وفتح ساحبه عالاخر وطلع قدامه الستيانه والكولوت وراح صارخ يالهوي ايه ابحلاوه دي وقتها انا خفت منه ؤحت دفعته وجريت للاوضه وقفلت الباب وهو يخبط وانا اقوله كفايه روح قبل ماتيجي اختي قالي انا بحبك وعوزك قلتله ازاي عاوزني انا ولد زيك قالي عاوزك تعيش معاي وتكوني مراتي انا ضحكت وقلتله مراتك ازاي يامجنون في حد يتجوز ولد زيه طيب ازاي اخلف هو قالي مش عاوز عيال عاوزك انتي قلتله ابوس ايدك امشي دلوقتي وبعدين اكلمك واداني نمرته وخرج وبعدي حوالي ساعتين رجعت اختي وقبل ماتدخل اختي قالت ها احمد جي النهارده قلتلها ايوا قالت قولي يالبؤه عملك حاجه بسرعه انا اتكسفت وقلتلتها اختشي قالت يابنتي انا اختك واحنا زي بعض قلتلها يعدين اقلك ودخلنا غرفة نومها ونزعت ملابسها وكانت برضزا من غير طلوت وقتها قلتلها تعالي هنا بقالك يومين ترجعي من غير كلوت هو انتي تخرجي من غير كلوت ساعتها هي اتلبكت شويه قلتبها متخفيش قولي الحقيقه مش انتي تقولي اجنا خوات وبنات زي بعض قالت مخبيش عليك انتي تعرفي ان جوزي يتاخر شهور وانا لس بنت شابه يعني لي رغبتي الجنسيه انا وقتها قلتها بس لا كنتي تخوني جوزك قالت غصبن عني انا محتاجه راجل انا بنت ولي مشاعر زلي رغبات جنسيه وقامت تبكي انا وقتها خذتها بحضني وقلتلها متعيطيش كفايه بس تعالي هنا قوليلي مين وازاي تعرفتي قالت تتذكري المحل الاشتريتلك منه ملابس قلتلها ايو قالت الشاب الموجود وقتها تحارش فيه واداني نمرته وتكلمنا فون بحد ماؤحت عنده المحل وكانت عنده اوضه صغيره كان ينيكني فيها قلتلها طيب والكلوت فين هو قالت كان بياخذه منى بيقولي ذكرى طيب هو يبيع كلابس داخليه ليه ماتخذي قالت انا اخذ منه بس هو كان يقولي البسيه وتعالي المره التانيه قلتلها هو فين دلوقتي قامت وطلعت كلوت احمر فتله جديد من الشنطه قلتلها طيب اعملي اليريحك بس خذي بالك من نفسك المهم انك ترتاحي ومتبقيش تعبانه راحت خلتني بحظنها وقالتلي ياحبيبتي ياختي تعالي قوليلي عملك ايه الود احمد انا نسيت ي**** ياقطه احكيلي وحكيتلها على اللحصل بيني وبين احمد قالت انتي طلعتي زي محتاجه راجل يالبؤه قالتلي لم يكلمك قوليلوا كلم اختي قلتلها حتقولي ايه قالت ملكيش دعوه وبالليل رن تلفوني رقم الو مين معاي انا احمد ازيك ياقمر الحمدلله وانته ازيك انا مولع نار من ساعت مسبتك وانا بفكر فيكي انتي عجباني وانا حموت عليكي وقلتوا طيب حتعمل ايه قال معرفش بس لازم الاقي حل وبعد يومين حان وصول جوز اختي من السفر انا خبيت ملابسي البنوتيه وطلعت كم حته ولادي ولم وصل جوز اختي سلمت عليه وهو رايح قايلي مالك يواد مايع كده انته تعبان قلتله لا راح واخد اختي على غرفة النوم وضل ينيك فيها ساعتين وخرج لافف البشكير على وسطه انا نزلت عيني وراسي لم شفته قالي مالك يبني انت بتتكسف قلتله لا بس كده المهم اتعشيني ونمنا تاني اليوم قعدنا الصبح انا واختي وكن في المطيخ قلتلها تعالي قولي عملتوا ايه امبارح قالت اختشيةيبنت انتي لس بنت قالت والنعمه قولي قالت لي عاوزه تعرفي قلتلها عشان من اتجوز احضر نفسي راحت ضرباني على طيزي وقالت عاوزه تتجوزي ياقطه ومين العريس انا اتكسفت قالت قولي يبنت فيه حد بالك قلتلها ايوا قالت مين قلتلها احمد قالت وهو عاوز يتجوزك قلتلها ايو ويحبني ويموت في قالت دلوقتي سيبي الكلام ده ولم يسافر عصام جوزي يبقى نحلها فرحت وقلتلها يعني انتي موافقه قالت ايو ياحبيبتي اذا بيحبك وعاوزك انا ماعنديش مانع قلتلها دلوقتي قولي عملتوا ايه امبارح قالتلي انا تبهذلت امبارح قلتلها ليه قالت ركبني مرتين اول ماوصل و٣ بالليل خلاني معرفش امشي بعدها كلمتني اختي وقالت جوزي امبارح سالني وعنك وقالي مال نوار تعبان قلتلوا لا قالي وبقى يتكسف مني وباين انو بقى اموووور اوي قلتلوا هو ميخرجش من البيت وانا معنديش شغل اقعد اضبطه قالي ازاي قلتله البسه بنوتي ومكياج قالي ليه قلتلوا عشان احس فيه معاي بنت اتكلم معاها قالي على فكره شكله بقى زي البنت ودلوقتي عرفت ليه اتكسف لم شافني بالبشكير وانا لا فه على وصطي يبقى على كده التجاظه الجايه الاقيه متجوز وحامل