دخول

عرض كامل الموضوع : ازاى بقيت سالب .... ( قصه معظمها حقيقي )


اسلا.
06-11-2020, 06:55 PM
انا اسمى اسلام عندى 22 سنه وعندى اخت بنت 20 سنه من حوالى 3 سنين تقريبا كنت شخص عادى جدا وميولى طبيعيه بس شكلى ناعم بزياده لان مش مشعر خالص املس جدا ولعبت جيم فتره فا طيزى كبرت شويه وشكلى بقا انثوى جدا وده مخلى ناس كتير بتحاول تقربلى او تتصاحب عليا وبسمع كلام كتير فى الشارع معاكسه وبيبقا كلام عليا كأنى بنت بالظبط زى اى القمر ده وفى الزحمه طبعا طيزى بتكون اتلمست من ايادى وازبار كتير فشخ وده بصراحه حسسنى بقيمتى شويه او يعنى حسسنى بأنوثتى شويه وبقيت بتعمد انى اظهر للناس واحسسهم بأنوثتى اكتر عن طريق لبسى الضيف اوى او ترفيع صوتى او الدلع فى اسلوبى ....

وفى الفتره دى كنت بفرح اوى لما حد يقرب منى او يحضنى او يحسس عليا غصب عنه او يلزق فيا فى المواصلات مثلا واحس بزبره بيخبت فيا من ورا..

وفى مره روحنا نزور خالى وكان مسافرين وبقالنا كتير اوى مشوفناهوش.... كانوا عندهم بنت وولد توأم كانو فى نفس سنى او أصغر منى بسنه تقريبا ... المهم دخلنا وسلمنا عليهم و اتغدينا واحنا الشباب روحنا قعدنا مع بعض وكانوا بيبصولي بأسلوب غريب شويه.

المهم فكرنا نلعب لعبه هما قالوا نلعب لعبه الشايب وراحوا جابوا كوتشينه وهما بيجهزوا القاعده لقتهم قربوا على اوختى وقالولها سر وضحكوا بعديه وانا قولت مليش دعوه ومكنش فى بالى اى حاجه...

المهم اتفقنا ان اللى يخسر نحكم عليه احكام ولازم تتنفذ المهم لعبنا وحسيت انهم بيحاولوا يخسرونى بأى شكل وانا مكنتش فاهم لي بالظبط بس حبيت اسايسهم واكمل واعمل نفسى بخسر واشوف هما بيعملوا كده لى... المهم خسرت

وقالولى لازم كل واحد يحكم عليك حكم ولازم تنفذوا قولت ماشى...

ابن خالى قالى هبوسك بوسه من بوءك ..... انا قولتلوا لا طبعا ورفضت بس لقيت بنت خالى واختى مصرين انى لازم انفذ كل حاجه ... وقاللولى دا لعب ومش هنقول لحد والكلام ده....

المهم جيت اقرب منوا وكلهم متحمسين وبوستوا بسرعه وجيت باعد ... قالى لا متنفعش لازم انا اللى ابوسك ....

قولتلوا ماشى ... المهم قرب عليا وباسنى من خدى الأول وقالى فى ودنى انتى احلى من اى بنت

وجه على شفايفى وبدأ يبوسنى ويمشى بلسانه على شفايفى وخدى ورقبتى ولقيته فجأه دخل ايده كلها من تحت البنظلون والشورت ولقيت صباعه على خرم طيزى

انا شهقت زى البنات بالظبط وحاولت امنعوا جت اختى وبنت خالى ضاحكين ومسكوا ايديى وقالوا سيبوا برحتوا لحد ميخلص ...

حسيت ان احنا طولنا اوى جيت باعد عنه وقولت كفايه كده ..... جات بنت خالتى قاللتى انا هحكم عليك بانك تورينا طيزك كلها .... قولتلهم لا بلاش الأحكام دى قالوا لازم تعملها وتكمل اللعبه...

المهم جيت قالع البنطلون بنت خالى قالتلى والشورت عاوزين نشوف كل حاجه.... وجيت منزل الشورت كمان لقيتهم فاتحين بقهم ومصدقوش طيزى وقالتلى انت ازاى ولد مش فاهمه ... جات قايلالى وطى وافتحها بإيدك عاوزين نشوف الخورم..... اول مفتحهتها قالولى هوا احمر كده لى هاه.... قولتلهم عادي يعنى ...... جم ضاحكين....

جت اختى تحكم عليا المهم كانت هتحكم حكم خفيف بس لقيتهم بوشوشوها وبقولولها عشان خاطرى وبيتحايلوا عليها عشان تحكم حكم معين ...... وجات قايلالى انا اسفه

وكان الحكم انهم يربطونى واحاول افك نفسى وحصل وربطونى من إيدي فى السرير ولقيتهم بيضحكوا لما ربطونى من إيدي قاللوى حاول تفك.... جيت افك إيدى لقيت بنت خالى جات وشدتلى البنطلون كله بالشورت ولقيت اختى بتساعدها وبحاول امنعهم بس كنت مربوط ومش قادر اعمل اى حاجه ... لقيت ابن خالى جى وقلع البنطلون ولقيت زبره كله فى وشى وكان ضخم اوى ولقيتوا بيحطوا على شفايفي ..... جت اختى فتحالى بقى وجه مدخل زبره فى بقى وانا مش قادر اتكلم لان زبره كان عريض كان واخد بوقى كله تقريبا..

انا بصراحه ابتديت احسن بالمتعه وانى بنوته وانى عاوز اتناك منه اوى دلوقتى لما حسيت ان خلاص هتناك هتناك...

لقيتوا لف من ورا ولقيت اختر وبنت خالى بيفتحوا رجليا الإثنين العافيه بس انا كنت بفتحها معاهم .... وكانت بيضحكوا لأنهم حسوا فعلا انى عاوز كده ... المهم لقيتوا نايم على ظهرى وزبره بين فلقه طيزه وسادد الخرم كله بس لسه مدخلهوش انا قولت اه اه حاسب ..... بدلع اوى لانى كنت تعبان اوى ساعتها ونفسى يدخلوا

ابن خالى قالت لأختى دا اخوكى عاوز يتناك فشخ.... جات قايله شكله كده

لقيت بنت خالى بتفتح الفلقتين بإيديها وبتف على خرم طيزى وجات فى ودنى وقاللتى انا هخليك تتناك طول عمرك يا خول ..... لقيت ابن خالى بيدخل زبره واانا عمال اتأوه وواحده فيهم ماسكه فلقه طيزى بتوسعها عشان يدخل والتانيه ماسكه بزازى لحد ما زبره دخل وجه نايم عليا كله وزبره دخل للأخر وصرخت ساعتها وقولت اه ه ه براحه طيب حسيت ساعتها انى مش هبطل اتناك منهم المهم قعد ينيك شويه لحد منزلهم جوه طيزى ولما طلعوا اللبن كلوا طلع بره طيزى ولقيت بنت خالتى بتقولى عقبال متجيبيلنا النونو يا خول وجم فاكنى وقالولى دا سر واحنا كنا بنلعب ومتقولش لحد انا خرجت من عندهم مش قادر ابصلهم ولا ابص لأختى خاااالص.......

الجزء الثااااااااااانى قريييييبااااااااااا

شوفوني
06-11-2020, 07:26 PM
لا تنشر الموضوع مرتين
انتظر قرار الاشراف بخصوص موضوعك
لاضافة الاجزاء تبقى تضيفها على هذا الموضوع نفسه بشكل رد ( تعليق )
ثم تبلغنا على موضوع التبليغات لنقوم بالدمج
موضوع التبليغات رابطه بتوقيعي

سالب.سوداني
06-12-2020, 06:36 AM
خيال ولا يمت للواقع بصله ولا متعه فيه

اسلا.
06-12-2020, 01:18 PM
خيال ولا يمت للواقع بصله ولا متعه فيه

....... معلش

وليد السيد سالب
06-13-2020, 07:26 AM
حلوة كمل بقي



ايجي بستافلامسكس مترجمهارشيف نسوانجي انا ومدام م site:landsmb.ruقصص سكس نساء عند البوليسصورة طيزى عايز اتناكقصص سحاق ماما وجدتيماما عايز أدلع زبي في كسكسكي انجليناجوالياحدث صور البوم محارم عاريه يعرضن اجاسمهنsite:landsmb.ru ماما طيزها اكبر من طيز/archive/index.php/t-544896.htmlقصص سكس بنت خالتي تغريني باسمها النارشرموط عاوززب اسودجماعي قصص سكس الأرشيففيلم نيك عربي اصيل مع بنتيافلام سكس عزبه مدخناهنتاي imouto paradise مترجم للعربيةصور سكس طوبجيقصص جنسية مثيرة لريم/archive/index.php/t-304816.htmlاي.طيزيسكس نيك غير ماتفق عليه ماقول الارملة باالشباب أنكحني فى المنام؟قصه بنت تتناك من خطبهاسالب بحب اتناكقصتي دكتوره وينكوني وتمتعسكس متحرك شمايل بدينات زنجيات جماعي تنيك بعض منتديات نسوانجيتحميل سكس نيك جد منجدة/archive/index.php/t-279300.htmlقصص نيك في المحكمةألبوم صور سكس مزه بلدي من بره حاجه وجوه البيت حاجه تانيه منتديات سكساويقصص بسبب الفقر انيك محارميلواحظ المتناكهقصة جنسية جابتلو ضهروxnxنيك المغربياتسكس التسلي بالموز في اكس قصص نيك ابراحه اوووووصور مؤخراتhdتجمية صور محاارم سكس بكابشن فاج5قصص سكس محارمنيك طيز امي واختيقصص سكس مع ابشنب فضفضة هل تحبي الشتم اثناء النيكتعارف سالب وموجب افريقيقصص سكس محارم ماما من كامله أحترم إلى عهرىإفراغ شحنتي في العائلة سكس رقص الطيزسكس افلام امامي ذوققصص نيك في المصيفسكس دالة طيازقصه ناكني الفرانقصص نيك وحبل معلمتي الكبيرة بسنقصص سكس ممحونه تحب تمص عشرين زبر في اليوم الواحدقصص نيك طيز بنات انا بنت احب الزب الكبير site:bfchelovechek.ruصور نيك وفاق زباوىصورسكس نسوانجي مره الخال جامدهقصص سكس متسلسلة إمرأة على جمر من الشهواتمكتملة مارفل الخمسون جزءقصة نيك تتناك من البقال والجزارانا تعبانه وحلمات هايجه تعال خاص ارضعم بحب الرضعقصص سكس مصوره2021testingمصريه مربربه تناك بفوه تتنزيل مجانيصور نيك كساس مووووتتحميل قصه سكس مع المراه المرملهقصه عسكري ينيك امراة تخينة نسوانجيقص نيك أخي ناكني قدام باباقصة نيك الزوجة الشرموطة ومعها صديقتها تنتضرهاقصص سكس محارم فادي وامه الجزءالخامس/archive/index.php/t-273128.htmlقصة نيك وادخال زبي فيها وهي فرحةنيك سالب بنوتيقصص زبي في طيزهافي زحمة الفرحسكس كس كاشف وسنقصص سكس اتخيل زبه وابص عليهقصص سكس مصوره لاعبه التنس