دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة مين يقدر على امي.حتى الجزء(14)


محمود فشخ
06-10-2020, 07:45 AM
مين يقدر على امي..
الجزء الأول


اهم حاجة .. الكلام الجاي ده,,, لانه اهم من القصة نفسها.....
في البداية احب اعرفكم على نفسي ... انا اسمي حسام 20 سنة من بورسعيد بدرس في كلية تجارة
قصتي... وهيكون معظمها عن امي سهام 48 سنة مطلقة وبتشتغل في اتيليه لتأجير فساتين الزفاف... هتبقى عبارة عن حلقات ارتجالية يعني منظمة لكن مش منتهية..
خلينا نتعرف ع الست دي شوية ... ست متسلطة شخصيتها قوية جداً بتسيطر وتتحكم في كل حاجة وف أي حد,, واكيد انا من ضمنهم....
يمكن اللي مساعدها في كده ,,,,, جسمها... واللي لو جينا نوصفه هنقول انها ست ضخمة ,, ومش معنى كده انها تخينة لكن ,,, طويلة, وممكن نقول مليانة شوية لكن مش اوي,, ويمكن اللي مبين كده هو حجم طيازها وبزازها... لكن ممكن نقول ان جسمها يشبه ستات المصارعة.. لون جسمها قمحي,, وشعرها اسود..
مش عايز اطول عليكو في الوصف وهنسيب بقية الوصف في الاحداث نفسها..
عايز بس الفت النظر انه يمكن تحسو بملل شوية في اول 3 او 4 اجزاء لكن متأكد ان بعد كده المتعة كلها جاية... وده بسبب اني من النوع اللي بيهتم بالمواقف اكتر ما بهتم بالسكس نفسه.. وشايف ان المواقف نفسها هي اللي بتهيج .... يعني ممكن تحس انك بتتفرج على فيلم وفيه مواقف واحداث...
يعني القصد, انك لو عايز تهيج فعلاً حط نفسك مكان أي حد من الابطال او عيش المسلسل كله وحس انك فيه والاحداث بتحصل ادامك ,,,, اياً كان نوعك انا متأكد انك هتلاقي اللي بتحبه....
من الاخر عشان مطولش ... لاول مرة هعمل حاجة مظنش حد عملها قبل كده ... اللي حابب يشوف محارمه في المسلسل ده .. هيكلمني على الايميل ويديني اسم ومواصفات أي حد من محارمه وهيشوفها في المسلسل في اقرب جزء ممكن ...
ووروني بقى مين امه او عمته او خالته او اياً كانت من محارمه ... هتقدر على امي ؟
وعلى فكرة انا اللي هحدد مين هيقدر عليها
مستنيكو كلكو تجيبولي ابطال .. ونشوف مين يقدر على امي
وطبعاً عشان محدش يزعل هبدأ في القصة من دلوقتي واحكيلكو الجزء الاول....

من بعد ما ابويا طلق امي من خمس سنين واللي مش عارف كان سبب الطلاق ايه,, عايش انا وامي واخواتي اسماء 24 سنة, سارة 18 سنة, ندى 12 سنة,,, وطبعاً كانت امي هي المتحكمة في البيت سواء كان بعد الطلاق او قبله.... عايش حياتي عادي زي أي شاب كلية وصحاب ونت وشغل,..

عايشين في حالة كويسة ومش ناقصنا حاجة , لكن امي حكمت عليا اني اشتغل مش عشان فلوس لكن عشان شايفة اني كده هبقى راجل ولازم اعتمد على نفسي من دلوقتي "انا مبقتش صغير"...

نقلنا لبيت تاني من بعد ما امي بدأت الشغل من اربع سنين.. ونقلنا عشان نكون قريبين من مكان شغل امي فنقلنا فوق منطقة الاتيليهات واللي فيها محل امي ...

يمكن كنت بسأل نفسي كتير ان شغل امي مبيجبش فلوس كتير وخصوصاً ان ابويا سافر بعد الطلاق ومش بيبعتلنا فلوس... ومع ذلك كنا عايشين في مستوى كويس ... وده اللي خلاني استغرب واسأل نفسي .. امي بتجيب الفلوس منين؟؟؟

مش عايز اقول ان الموضوع ده اخد وقت كتير من حياتي .. لكن انا كنت عايش حياتي دلع في دلع وعايش حياتي لنفسي وبس – وده طبعاً برة البيت بس -

لكن بدأت اخد بالي من تصرفات امي شوية .. كانت بتتأخر برة البيت كتير وطبعاً بحجة الشغل ومش عايز اقول اني كنت بسألها عن تأخيرهاً لان طبعاً محدش في البيت يقدر يسألها سؤال زي ده ,,, ولكن هي من نفسها كانت بتيجي تقول وانا متأكد انها حتى لو مقلتش مكنش هيفرق مع حد ولا حد هيسأل...

المفروض ان انا واخواتي بنبقى كلنا برة البيت الصبح انا ف الكلية واختي اسماء ف الشغل .. كانت بتشتغل في سنترال تحت البيت .. وامي هي اللي جابتلها الشغل ده .. وسارة وندى في المدرسة ... وامي بتبقى لوحدها ف البيت الصبح نايمة طبعاً ..

وف يوم كان عندي محاضرات في الكلية ولما روحت اتفاجئت انها اتلغت فرجعت البيت بدري .. لكن لما روحت ملقتش امي ,, دورت ف اوضتها وف الحمام وف كل حتة ف البيت لكن ملقتهاش.. غيرت هدومي وقعدت اتفرج ع التلفزيون,, وبعد ساعة تقريباً لقيت باب الشقة بيتفتح وامي داخلة واول ما شافتني اتفاجئت لكن علطول عدلت نفسها واتصرفت على طبيعتها وقالتلي: ايه اللي جابك بدري النهاردة؟
رديت: المحاضرات اتلغت
سابتني ودخلت اوضتها وتقريباً نامت لانها مطلعتش... مركزتش في الموضوع وعديت اليوم عادي

وبعدها بكام يوم وانا ف الكلية حسيت باني تعبان شوية وقررت ارجع البيت .. ووبرده لما رجعت البيت ملقتش امي في أي حتة في البيت .. ساعتها سألت نفسي ممكن تكون فين بدري كده .. هي بترجع من الشغل بليل متأخر ولما بترجع كمان بتسهر ادام الكمبيوتر وبتنام بعد الفجر .. ايه اللي مصحيها بدري كده وراحت فين؟؟

بدات اشك ان الموضوع فيه حاجة مش طبيعية.. وقررت اني ابقى اركز في الموضوع ده واعرف ايه السر فيه.. وبدأت ايام كتير ارجع من الكلية بدري وفي مرات كتير منها مكنتش بلاقي امي ,, عشان كده قررت اني اراقبها ,, وفعلاً في يوم نزلت على اساس اني رايح الكلية ولكن فضلت واقف بره العمارة ومستني امي تنزل عشان اراقبها واعرف بتروح فين الصبح بدري كده لكن عدى وقت طويل وامي منزلتش .. فقدت الامل وقررت اطلع البيت وقولت اكيد مش هتنزل النهاردة وقولت ااجلها ليوم تاني .. لكن اتفاجئت اني لما طلعت البيت ملقتش امي .. استغربت وقولت جايز تكون نزلت وانا ماخدتش بالي لكن افتكرت اني مشلتش عيني من ع البوابة واكيد انها مخرجتش من العمارة .. ساعتها فكرت وقولت اكيد يبقى هي لسه ف العمارة وفقدت الامل اني الاقيها في اليوم ده وقررت ادخل انام وااجل الموضوع ليوم تاني ...

وفعلاً كررت نفس الموضوع ف يوم تاني لكن مخرجتش بره العمارة ... لكن استنيت في الدور اللي تحتينا وشوية وسمعت صوت باب شقتنا بيتفتح وعرفت ان امي خرجت وبسرعة قررت انزل عشان متنزلش تشوفني لكن لما نزلت دورين بصيت ملقتهاش نازلة .. ولما بصيت لاقيتها طالعة لفوق.. طلعت وراها براحة لغايت ما لاقيتها داخلة السطح .. اتسحبت ودخلت وراها بشويش .. لاقيتها داخلة اوضة فوق السطح ,, والمعروف ان الاوضة دي فاضية ومحدش بيدخلها .. شوية وسمعت صوت حد طالع ع السلم .. جريت بسرعة ونطيت ع السطح التاني ووقفت ورا السور اشوف مين اللي طالع .. لاقيته عم شعبان البواب دخل وقفل الباب وراه بالقفل .. وبعدين دخل الاوضة .. اتمنيت اني ادخل الاوضة وراهم لكن خفت .. وقولت استنى لغايت لما يخلصو احسن .. وبعد ساعة لاقيت عم شعبان خارج من الاوضة وفتح باب السطح وخرج وبعده بشوية لاقيت امي خارجة وبتعدل هدومها ونزلت هي كمان .. بسرعة نطيت تاني ع السطح ودخلت الاوضة واتفاجئت لما لاقيت مرتبة ومخدة ع الارض وشوية كراكيب في الاوضة وباين ان كان حد بيربي فيها حيوانات او حمام حاجة زي كده .. عرفت ساعتها طبعاً ان امي كانت بتتناك ومن مين ؟؟ عم شعبان البواب …

نزلت البيت وانا مش مصدق نفسي .. ودخلت البيت لاقيت امي في الحمام بتستحمى دخلت اوضتي وقفلت الباب عليا ورميت نفسي ع السرير وفضلت افكر في اللي حصل ده لغايت لما روحت ف النوم .. صحيت على صوت اختي سارة وهي بتصحيني عشان الغدا وبتقولي: اصحى يا حسام عشان تتغدى
صحيت وروحت غسلت وشي وبعدين روحت عشان اتغدى .. واحنا ف وسط الغدا لاقيت امي بتقولي: انت مروحتش الكلية النهاردة ولا ايه؟
اتخضيت, لكن لحقت نفسي بسرعة: لا روحت, بس تعبت ورجعت بدري
ردت: بقالك كام يوم بتتعب وبترجع بدري ,, ايه الحكاية؟
بدأت اقلق,, رديت: معرفش مالي اليومين دول ,, بقيت بتعل وبدوخ وانا ف الكلية
ردت: مانت لو تخليك في كليتك وشغلك مش هتتعب, سيبك من الحاجات التانية دي
قولتلها: حاجات تانية ايه؟
بصتلي بعصبية , خوفت وسكت وكملت غدايا

وبعد الغدا نزلت الشغل ,,"وبالمناسبة انا بشتغل في محل مجوهرات دهب للزفاف وغيره" وبرده امي هي اللي جابتلي الشغل ده

وانا ف الشغل فضلت قاعد سرحان بفكر في اللي حصل في اليوم ده واني اكتشفت ان امي بتتناك ومن عم شعبان البواب … فضلت افكر وافكر .. زباين تدخل وزباين تخرج وانا عمال افكر ف الموضوع ده لغايت ما روحت البيت وبرده دخلت اوضتي وفتحت اللاب توب بتاعي وقعدت ع النت وحبيت اخرج من الجو اللي انا فيه ده فتحت الايميل والفيس لكن ملقتش حاجة جديدة.. فقررت افتح مواقع سكس اهو اي حاج تخرجني من المود اللي انا فيه .. اتفرجت على افلام وشوفت صور ومفيش حاجة ركزت فيها خالص ولا شدت انتباهي .. كل تفكيري كان في الموضوع اياه لغايت ما عيني وقعت على كلمة قصص محارم ومكنتش دخلت القسم ده قبل كده.. لكن معرفش ايه حصلي وقتها وقررت اني ادخل واقرا …

وفعلاً فتحت القسم وبدات اقرا كل القصص اللي ليها علاقة بالامهات وقريت قصص كتير لغايت ما لاقيت قصة تشبه قصتي ,, والبطل في القصة عشان يتأكد صور امه وهي بتتناك بعد ما خبا كاميرا في المكان اللي كانت بتتناك فيه .. دخلت الفكرة دماغي وفضلت مدة افكر فيها واحاول اقنع نفسي وف نفس الوقت خايف ومش عايز اعمل كده ,, لغات ما وصلت في الاخر اني هعمل كده وفعلاً اجرت كاميرا من الاستوديو اللي جنب محل الشغل بتاعي وأجرتها لمدة يومين وعلطول طلعت السطح ودخلت الاوضة ودورت على مكان اخبي فيه الكاميرا بحيث متكونش باينة .. الموضوع كان صعب لكن قدرت اخبيها في الكراكيب اللي كانت في الاوضة ,,

وتاني يوم الصبح طلعت السطح عشان اشغل الكاميرا قبل ما يطلعو .. وشوفت امي خاجرة من البيت دخلت بسرعة عشان اشغل الكاميرا وبعدين جريت عشان استخبى ف السطح التاني .. لكني اتفاجئت انها مطلعتش ولا هي ولا عم شعبان .. نطيت ع السطح تاني براحة وروحت بشويش ناحية باب السطح وملقتش حد خالص .. استغربت امال امي راحت فين ؟…

دخلت قفلت الكاميرا وقولت اخليها لبكرة ولما اخلص ابقى اخد الفيديوهات وارجع الكاميرا عشان صاحب الاستوديو كان مبلغتي انه محتاج الكاميرا في اليوم ده عشان عنده ضغط شغل.. وفعلاً استنيت تاني يوم واتمنيت انهم يطلعو في اليوم ده … عشان مبقاش اجرت الكاميرا ع الفاضي

وفعلاً تاني يوم طلعت السطح واستنيت لغايت لما امي تطلع من الشقة عشان افتح الكاميرا واسجل .. وفضلت واقف اراقب ع السلم لغايت لما لاقيت امي طالعة من الشقة.. جريت ع الكاميرا فتحتها وجريت ع السطح التاني استخبى كالعاده .. واتمنيت انهم يطلعو اليوم ده وفعلاً بعد شوية لاقيت امي داخلة السطح وبتقلع هدومها وهي ماشية لغايت ما دخلت الاوضة وشوية ولاقيت عم شعبان داخل وراها وقفل باب السطح كالعادة .. وفضلت واقف مستنيهم يخرجو لغايت ما حصل حاجة مكنتش اتوقعها .. لاقيت صوت بيخضني من ورايا بيقول: انت واقف هنا بتعمل ايه؟
بصيت ورايا واستغربت لما لاقيتها ميرفت مرات بواب العمارة اللي كنا فيها قبل ما ننقل للعمارة دي..

قالتلي: ايه ده؟ حسام؟!! انت بتعمل ايه هنا
ارتحت شوية وابتسمتلها وحاولت اغير الموضوع وسألتها: انتي اللي بتعملي ايه هنا؟
ردت: احنا اشترينا الاوضة دي .."وهي بتشاورلي على اوضة فوق السطح اللي احنا فيه"
قولتلها: ايه ده؟ بجد ؟ اشتريتو الاوضة دي؟
قالتلي: هي مش اوضة .. دي شقة.. انت شايفها صغيرة بس عشان بتبص عليها من بره
ضحكت وقولتلها: ايه ده؟ داحنا اتغنينا اوي اهو
ضحكت وقالتلي: بس انت برده مقولتليش بتعمل ايه هنا؟
قولتلها: احنا كمان نقلنا في العمارة اللي جنبكو دي
قالتلي: ايه ده؟ بجد؟ امال بتعمل ايه ع السطح ده
اتلجلجت شوية ,, لكن رديت: اصل احنا آآآ في واحد بيطلع دايماً ع السطح ويقطع وصلة الدش بتاعنا ..
فانا طلعت بقى عشان اراقب واعرف مين ده
قالتلي: اهااااااااا طيب.. اسيبك انا بقى عشان اروح احضر للغدا
قولتلها: ماشي.. مبسوط اني شوفتك
"بالمناسبة: ميرفت 38 سنة.. ست شخصيتها قوية برده ومحدش يحس انها مرات بواب خالص وكأنها كانت حاسة نفسها احسن من كل السكان في العمارة اللي كنا فيها .. وانا كنت متعلق بيها جداً .. لكن كان دايماً في مشاكل بينها وبين امي .. شكلها كان زي اي شكل ست ريفية عادية .. لكنها كانت بتحاول تبقى زي ستات المدن عادي وكانت فعلاً كده .. وكان من الصعب ان حد يفرق بينها وبين ستات المدن .. كانت بيضة وطويلة شوية وجسمها مظبوط وبزازها وطيازها حجمهم متوسطين ومشدودين.. وعندها ولدين شحاتة 14 سنة وخميس 10 سنين... وجوزها سعد 42 سنة"

نرجع لموضوعنا .. بعد ما ميرفت سابتني ودخلت اوضتها او شقتها رجعت اراقب الاوضة تاني لغايت ما لاقيت عم شعبان خارج وفتح باب السطح وخرج وكالعاده امي من بعده برده بتظبط هدومها ونزلت دخلت بسرعة اتأكد من الكاميرا ولاقيتها في مكانها وبتسجل .. وقفت التسجيل واخدتها ونزلت البيت .. كانت الكاميرا دي من النوع الحديث .. يعني مكانتش بتسجل على شرايط لكن فيها هارد داخلي وممكن تسجل على ميموري .. وهو كان مديني الميموري .. وعلمني ازاي استخدم الكاميرا وازاي انقل من الهارد للميموري والعكس .. لكن انا احتياطي سجلت ع الهارد وبعد كده حطيت الميموري ونقلت عليه الفيديو من الهارد وركبت الميموري في اللاب عندي واخدت الفيديو كت من ع الميموري .. ولاقيت صاحب الاستوديو بيتصل بيا وانا بنقل الفيديو وبيقولي انه محتاج الكاميرا ضروري عشان طالعة شغل قولتله خمس دقايق واجبهالك .. وفعلاً بعد خمس دقايق خلص نقل .. شيلت الميموري وقفلت اللاب واخدت الكاميرا وروحت الاستوديو رجعتله الكاميرا ورجعت البيت .. علطول دخلت على اوضتي وفتحت اللاب وركبت الهيدفون عشان الصوت .. كانت امي نزلت الشغل واخواتي سارة وندى بيزاكرو في اوضتهم واختي الكبيرة اسماء بتنضف البيت .. وفتحت الفيديو اتفرج .. كانت الاضاءة ضعيفة شوية لكن مش بطالة وقدرت احدد الفيديو كويس لدرجة ان وش امي كان واضح جداً واي حد هيتفرج ع الفيديو كان هيعرف انها هي .. بدأ الفيديو بالمرتبة فاضية ومكملش دقيقة وظهر هدوم بتترمي ع الارض .. وبعد شوية لاقيت امي بتنام ع المرتبة وهي لابسة بيكيني سوتيان وكلوت وحاطة ايديها على كسها وبتلعب فيه وشوية وصوت باب الاوضة بيتفتح وعم شعبان بيدخل وقلع هدومه ورماها ع الارض وفضل باللباس الفلاحي ونط على امي وفضل يبوسو في بعض وبعدين حط ايده ورا ضهرها وفك السوتيان وفضل يبوس ويمصمص في بزازها وهي بتدعكله في شعره وفضل ينزل براسه لحد ما وصل لكسها وقلعها الكلوت وفضل يلحسلها في كسها وهي بتلعب في بزازها ومكنش باين عليها أي حاجة ولا بتتآوه ولا أي حاجة .. الظاهر ان شخصيتها كانت قوية في السكس كمان ... وشوية ولاقيت امي بدأت ترفع رجلها شوية شوية وعم شعبان عمال يلحس في فخاده وبعدين وصل لروكبتها وبعدين امي رفعت رجليها في وشه وقالتله انت مش قولت انك هتلحسلي رجلي النهاردة ,, بصلها شوية وبعدين مسك رجليها وفضل يلحس فيها وهي مستمتعة بكده وكان المنظر كأن خدام بيخدم سته .. وهي قاعجة زي الملكة وهو بيلحس زي الكلب ,,

حتى عم شعبان امي اتحكمت فيه .. شخصيتك رهيبة يا امي

بعد شوية من اللحس امي قالتله: كفاية بقى كده .. تعالى يلا حط زبك في كسي ..
قلع عم شعبان اللباس وحط زبه في كسها وفضل ينيكها 10 دقايق وبعدين طلع زبره وجاب على بطنها .. راحت امي نامت على بطنها وقالتله: يلا حطه في طيزي وخلصني ..
حط عم شعبان زبره في طيز امي وهي نايمة عىل بطنها وفضل يطلع وينزل عليها وهي ولا بتعمل حاجة .. وفضل الوضع كده 5 دقايق وطلع عم شعبان زبره وقالها: هجيبهم ..
راحت امي لافة واخدت زبره في بؤها وفضلت تمصه لغايت ما جابهم في بؤها ,, شربت امي اللبن وقالتله: يلا خلاص كده..
وقوام شعبان لبس هدومه ونزل وامي من بعده ..
فضلت يومين اتفرج ع الفيديو وانا مش قادر افهم موقف امي اللي كانت بتتناك في صمت ولا كانت متأثرة بأي حاجة خالص ولا طأنها بتتناك .. وفضلت مدى افكر اعمل ايه بالفيديو ده لكن موصلتش لحل...

وفي الفترة دي حصلت مشكلة بيني وبين امي بسبب اني بتأخر عن الشغل ومبروحش الكلية .. ويومها امي اتصرفت معايا بطريقة صعبة جداً وحرجتني ادام اخواتي .. واتضايقت منها وقررت اني اذلها بالفيديو اللي معايا ..
لكن برده مكانش عندي الشجاعة اللي تخليني اعمل كده ,, لغايت ما قررت اني اخليها تتفرج ع الفيديو وانا مش ف البيت عشان تفكر كويس قبل ما تعمل حاجة ... وكان وقتها اصحابي طالعين رحلة وقالولي عشان الطلع معاهم .. وقلت ان هي دي الفرصة لان الرحلة كانت هتقعد 3 ايام ,, وقبل ما اسافر طبعت الفيديو على سي دي واديته لامي وقولتلها تتفرج عليها .. وطبعاً سألتني عن ايه اللي جواه
قولتلها: لما تتفرجي هتعرفي...!!
وسافرت وقفلت موبايلي وانا مستني ارجع عشان اشوف امي هتعمل ايه وانا ف نفس الوقت خايف اني اواجهها .....

تفتكرو اني هقدر اذل امي او اتحكم فيها؟؟ تفتكرو اني انا اللي هقدر عليها ؟؟ وكده من اول جزء؟؟

خلونا نعرف بقى ايه اللي حصل في الجزء التاني....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ


الجزء التاني


تابعنا في الجزء الاول لما اكتشفت ان امي بتتناك من عم شعبان البواب .. واني صورتها وطبعتلها الفيديو على سي دي واديتهولها وسافرت .. عشان اذلها واتحكم فيها بعد ما حرجتني ادام اخواتي .....

عدت الـ 3 ايام وخلصت الرحلة ورجعت تاني بلدي.. اترددت كتير قبل ما اروح البيت وكنت بفكر اروح ابات في أي حتة تانية ,, فكرت كتير وخفت من مواجهة امي ,, لكن في الاخر قررت اني اروح البيت وكانت الساعة 1 بليل..

لما روحت لاقيت امي لسه مطلعتش من الشغل ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي علطول ونمت,,, صحيت تاني يوم العصر من كتر تعب السفر,, لاقيت امي في المطبخ بتحضر الغدا,, دخلت الحمام غسلت وشي وصحصحت,,

كنت عطشان وكنت متردد ادخل المطبخ على امي ,, دخلت فتحت التلاجة عشان اشرب,, امي لفتلي وشها وقالتلي: نورت
قولتلها: نورك يا ماما
قالتلي: كانت حلوة الرحلة..؟
قولتلها: اها كانت ممتعة اوي..
قالتلي: ممتعة اوي؟ يبقى اكيد كان في بنات يا خول
ضحكت وقولتلها: يعني مش كتير
قالتلي: طيب ركز بقى في كليتك ومزاكرتك وعشان ترجع الشغل قبل ما تاخد اجازة الامتحانات
استغربت وقولتلها: اجازة امتحانات؟!!! هو انا من امتى باخد اجازة امتحانات!!!
قالتلي: انت دلوقتي في سنة تالتة .. يعني سنة مهمة مش زي اولة وتانية
قولتلها: اهاااااااا تمام
قالتلي: طيب يلا بقى روح حضر السفرة عشان الغدا..

خرجت احضر السفرة وانا مزهول .. معقول تكون لسه مشافتش الفيديو.. دانا سايبهولها من 4 ايام.. كنت متوقع الاقيها مبتكلمنيش او على الاقل تكلمني بطريقة بايخة ,, طلعت مشافتش الفيديو,, وبرده طريقتها معايا كانت غريبة اوي ,, اول مرة تكلمني باسلوب كويس كده... هو ايه اللي بيحصل بالظبط؟؟

حضرت السفرة وقعدنا عشان نتغدى ,, ولاقيت امي مهتمة بيا اوي .. وبتأكلني بايديها حتى اخواتي لاحظو تصرفاتها,, وهي نفسها لاحظت اني مستغرب,, وقطعت هي كل ده وقالتلي: انت مستغرب ليه؟ اصلك اول مرة تبعد عني فترة زي دي .. ووحشتني
قولتلها: لو كده يبقى هسافر كل اسبوع
ضحكنا وكملنا غدا

وبعد الغدا بقيت افكر في اللي حصل ع الغدا وتصرفات امي الغريبة واهتمامها بيا,, ووفكرت اني احاول اعرف اذا كانت شافت الفيديو ولا لسه.. وفكرت في طريقة اتأكد بيها,, وخوفت اسألها بصراحة ,, فحاولت الف وادور عليها,,

جبت سي دي فيلم عربي كان عندي وخرجت من الاوضة .. لاقيتها لبست هدومها ونازلة,, قولتلها: ايه ده؟ انتي نازلة؟
قالتلي: اها رايحة الشغل.. في حاجة؟
قولتلها: اصل كنت جايب فيلم ع السي دي ده وعايزك تتفرجي معايا
قالتلي: معلش .. خليها لما ارجع من الشغل بقى .. يلا سلام
وسابتني ومشيت..
قولت في نفسي,, حتى الحركة دي مجابتش نتيجة,, طب اعمل ايه ,,,,, وفجأة,, لقيتها بتندهلي,, لفيت بصتلها,, قالتلي: هو السي دي اللي انت كنت جايبهولي كان في ايه؟
اتخضيت وسألتها: هو انتي متفرجتيش عليه؟
قالتلي: لا نسيت ,, انت عارف الشغل بينسيني كل حاجة
قولتلها: لما تشوفيه هتعرفي
قالتلي: ايه حكاية لما تشوفي هتعرفي دي؟ ... طيب ع العموم ابقى فكرني بليل اتفرج عليه

استنيت بليل وانا قلبي بياكلني وقلقان ,, اخواتي نامو والساعة بقت 1 ونص وامي لسه مرجعتش من الشغل ,, قعدت شوية ع النت وفتحت مواقع سكس وفتحت قسم القصص وفضلت اقرا عشان اعرف ازاي اتعامل في الموقف ده ,, خصوصا ان القصة اللي قريتها قبل كده ,, ام الواد فيها حبته وسلمتله,,,

بس اكيد الوضع معايا مختلف ,, امي دي مفيش حد زيها ,, وصعب انها تقبل ان حد يتحكم فيها او حد يعمل معاها كده ,, او حتى يحصل الموقف ده,, قريت كتير وبرده ملقتش ام زي امي ,, كل الامهات بتجيب ورا وبتسلم,, طب اعمل ايه انا؟؟ ,, ايه الوقعة المنيلة دي....

شوية ولاقيت امي جت ,, طلعتلها ,, قالتلي: ايه ده انت لسه صاحي؟
قولتلها: اها مش جايلي نوم
قالتلي: طبعاً,,, مانت رجعت من الرحلة لبخت نظام نومك خالص ,, ظبط نومك يا استاذ
قولتلها: حاضر,, تحبي احضرلك العشا لغايت ما تغيري؟
ابتسمتلي وقالتلي: ايه ده؟ بجد؟ انت هتحضرلي العشا؟
قولتلها: اها بجد .. عادي يعني ,, مش انتي امي حبيبتي (بيني وبينكو كنت بحاول اعمل أي حاجة اكسبها بيها)
قالتلي: ماشي يا سيدي ,, بس ياريت تكون بتعرف تعمل حاجة بس
قولتلها: متقلقيش ,, ابنك شيف
قالتلي: ماشي ياعم الشيف ورينا...
ودخلت تغير هدومها,, ودخلت انا المطبخ حضرتلها العشا,, امي غيرت هدومها وخرجت دخلت الحمام وخرجت كنت انا حضرت العشا, قعدت عشان تتعشى وقالتلي: يلا عشان تتعشى معايا
قولتلها: انا اتعشيت مع اخواتي خلاص
قالتلي: يعني هتسبني اتعشى لوحدي
قولتلها: طب هاجي اقعد معاكي
وروحت قعدت جنبها وهي بتتعشى,, وبقيت ااكلها بايدي زي ما هي عملت معايا ع الغدا ,, قالتلي: ايه يا واد الحنية دي؟ عشا وكمان بتأكلني بايدك
وانا حاولت استمتع بالكام لحظة دول قبل ما تتفرج ع الفيديو وحياتي تتقلب سواد
بعد العشا قعدنا نتفرج ع التلفزيون شوية ,,, امي قالتلي: انا هقوم انام انا بقى
قولتلها: طيب ماشي ,,
وبعدين قولتلها وانا ملجلج: بس انتي كنتي قولتيلي افكرك تتفرجي ع الفيديو
قالتلي: اها صحيح الفيديو,,, طب ما تيجي تتفرج معايا
قولتلها: ايه؟ لا اجي ايه؟ مينفعش اجي طبعاً,, ال اجي ال,, لالالالا مينفعش
امي اتسغربت وقالتلي: في ايه ياواد مالك؟
قولتلها: لا مفيش .. اصل آآآ اصل انا آآآ اصل في شغل لازم اخلصه للكلية
قالتلي: طب ما تخلصه بعد ما نتفرج ع الفيديو
قولتلها: لا اصل شغل كتير ولازم اخلصه
قالتلي: طب ومعملتوش ليه قبل كده
قولتلها: انا كنت عملت جزء وبعدين قولت اريح شوية وارجع اكمل
قالتلي: طيب ماشي براحتك

ودخلت امي اوضتها,, وجريت انا دخلت على اوضتي وقفلت الباب عليا,,, عدى ساعتين ومفيش ولا حس ولا خبر,, خرجت من الاوضة وروحت ناحية اوضة امي وفتحت الباب بشويش ,, لاقيت الكمبيوتر مقفول وامي نايمة...

قولت ف نفسي يمكن نامت من غير ما تتفرج او اتفرجت واتصدمت ومعرفتش تعمل ايه,, دخلت نمت انا كمان,, وانا بفكر يا ترى ايه اللي هيحصل بكرة...

صحيت تاني يوم,, اخواتي سارة وندى كانو في المدرسة واسماء في الشغل ,, والظاهر ان امي كانت في اوضتها ,, دخلت الحمام اغسل وشي وبعدين دخلت المطبخ اكلتلي كام حاجة كده ,, وطلعت عشان اتفرج ع التلفزيون,,,

شوية ولاقيت امي بتندهلي,, اتخضيت وحسيت ان في حاجة ,, وقولت اكيد شافت الفيديو,,, روحت بشويش لغايت اوضتها وفتحت الباب بالراحة ودخلت,, لاقيتها قاعدة ع السرير وشكلها كان مصدوم ووشها كان باين عليها معيطة,,,
قالتلي: تعالى يا احمد اقعد هنا ادامي
خدت كرسي وحطيته ادامها وقعدت ,,
فضلت ساكتة شوية وبعدين قالتلي: هو انت جبت الفيديو ده منين؟
اتخضيت وفضلت ساكت كتير ومش عارف ارد,, وبعدين بصتلها وانا خايف وقولتلها: صورته
قالتلي: انت اللي صورته؟,, صورت امك يا حسام؟
اتحرجت بعد السؤال ومعرفتش ارد ,, بس افتكرت اللي هي عملته ,, وهي اللي خلت واحد زي عم شعبان البواب ينيكها ,, وافتكرت اني لازم ابقى قوي وواثق ف نفسي وانا بتكلم عشان متأثرش عليا...
غيرت نظرتي ونبرة صوتي واتكلمت بثقة وقولتلها: امي؟ امي اللي خلت البواب ينيكها؟
قالتلي: انت بتعايرني يا حسام؟
قولتلها: انا مش بعايرك,, انا ابنك ,, انا بحاسبك
قالتلي: طب مش قبل ما تحاسبني ,, تعرف ظروفي الاول
قولتلها: ظروف ايه؟؟ وايه هي الظروف اللي تخلي واحدة زيك تعمل اللي انتي عملتيه؟
قالتلي: انت تعرف ايه عني؟ انا واحدة مطلقة بقالي 5 سنين وعايشة لوحدي ومن البيت للشغل ومن الشغل للبيت ,, وانا مش صغيرة واكيد كنت محتاجة راجل
قولتلها: اها ,, والبواب ده هو الراجل
قالتلي: ايه ده؟ انت مشكلتك في البواب؟
صححت كلامي وقولتلها: لا طبعاً ,, بس برده موضوع انه بواب ده مدايقني
قالتلي: هو انا لاقيت حد تاني وقولت لا
قولتلها: ياما عرسان اتقدمولك
قالتلي: كلهم كانو طمعانين في فلوسي ,, ومكنش حد فيهم بيحبكم وانا كنت خايفة عليكم
اتأثرت شوية بكلامها ,, وقولتلها: بس برده مش كده .. مش لدرجة بواب
قالتلي: معلش يا حسام كانت غلطة ,, بس عشان خاطري انسى الموضوع ده
قولتلها: انسى ازاي ؟ انا كل مرة بتفرج ع الفيديو عشان احاول اقنع نفسي انك مش انتي اللي بتعملي كده,, دانا طول الرحلة بتفرج عليه وبحاول اكدب اللي انا شايفه
قالتلي: ايه ده؟ هو انت كنت بتتفرج عليه ازاي وانت ف الرحلة؟ هو انت معاك نسخة تانية؟
قولتلها: اها عملت نسخة تانية ليا
قالتلي: ليه عملت نسخة تانية؟
قولتلها: مش مهم ,, مش وقته الكلام ده
قالتلي: عشان خاطري يا حبيبي هات النسخة اللي معاك دي عشان محدش يشوفها تبقى فضيحة
قولتلها: لا النسخة دي هتبقى معايا
قالتلي: انت عايزها ليه؟
اتلجلجت شوية وبعدين قولتلها: عشان يوم ما تفكري تغلطي تاني او تعامليني بطريقة وسخة,, يكون معايا حاجة ادافع بيها عن نفسي
قالتلي: انت بتهددني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك ,, واي غلطة صغيرة بعد كده ,, هخلي فضيحتك تبقى بجلاجل
قالتلي: هتفضح امك يا حسام؟
قولتلها: اللي تعمل زي اللي عملتيه يبقى لازم يتعمل معاها كده
قالتلي: ماشي يا حسام
سبتها وخرجت ووقفت ع الباب وقولتلها: اوعي تنسي الكلام ده ,, افتكريه كويس


عدت فترة كبيرة ,, وطول الفترة دي شايف امي حزينة وبتتحاشى انها تتكلم معايا ,, وكان كلامنا كله في حدود العادي والمهم بس,, كنت زعلان على زعل امي ,, وبصراحة عذرتها لما عرفت انها 5 سنين محرومة من السكس واكيد كانت نفسها تتناك ,, وبرغم زعلي عليها كنت برده بفتكر اللي هي عملته ,, وبفرح عشان على الاقل خلصت من طريقتها الوسخة معايا...


خلال الفترة دي برده,,, كنت بتفرج ع الفيديو كل شوية ,, لكن في الفترة دي بدأت الاحظ حاجة مكنتش باخد بالي منها خالص ,, جسم امي,, وبزازها الكبيرة وهي بتترقص وهي بتتناك ,, وطيزها الجبارة اللي اكبر من كاوتشات العربية ,,,

خدت بالي اني عندي احلى جسم سكسي معايا ف البيت وانا كل ده نايم,, في الاول الفكرة بدأت تيجي في دماغي ,, لكن برده كنت بستبعدها ,, لكن من كتر دخولي على قسم المحارم ,, خلاني افكر في الموضوع كتير ,,

خصوصاً,,, ان في الفترة دي كانت عيني بتقع على امي وهي بتستحمى ,, بسبب انها كانت بتستحمى والباب مفتوح ,, ومكنتش بتعمل كده قبل كده ,, وبقيت اشوفها وهي بتغير هدومها وهي بتسرح شعرها ,, وبدأت اخد بالي من طيزها وهي رايحة جاية في البيت ,, وبدأت فعلا افكر في امي ,, بقيت احلم ان الجسم ده يكون معايا على سرير واحد ,,,

الفكرة بدات تاكل دماغي ,, لكن برده كنت افكر في اني مستحيل اعمل كده مع امي ,, وحتى لو جاتلي الجرأة مستحيل اقنع الست السادية المتسلطة دي بحاجة زي كده...

بدأت الفكرة تعذبني وتتحكم فيا ,, وكتر دخولي على قسم المحارم وافلام الامهات اللي بشوفها ,, كل ده خلى الفكرة تسيطر عليا وتديني الثقة اني اعمل كده,,,

لكن موضوع تسلط امي كان حاجز كبير ادامي ,, وفضلت افكر كتير ازاي اقنعها ,, وفي لحظة اكتشفت اني غبي ,, واني اقدر اخليها تبقى زي الخاتم في صباعي,, مانا معايا الفيديو اللي بهددها بيه,,,,

قررت اني ابدأ معاها بشكل بسيط في الاول,, وبعدين لو مانعت ابقى اهددها,,

وفعلاً جاتلي الجرأة ودخلت عليها المطبخ وهي بتطبخ وحضنتها من ورا ,, وقولتلها: هو الجميل هيفضل زعلان مني كده كتير؟
فضلت تشتغل ومردتش عليا,,,
مسكت بزازها وحطيت وشي جنب خدها وقولتلها: طب الجميل يرضيه نفضل متخاصمين كده؟
قالتلي: انت عايز ايه يا حسام؟
قولتلها: هكون ايه يعني ؟ بصالحك يا قمر
قالتلي: تصالحني؟ مش كنت بتهددني؟
قولتلها: ما خلاص بقى يا قمر .. كنت متعصب وغيران عليكي
قالتلي: غيران عليا؟
قولتلها: اها غيران عليكي ,, انتي مش امي حبيبتي ,, والمفروض تكوني ملكي انا
قالتلي: ملكك انت ازاي ؟
قولتلها: اها ملكي,, يعني بتاعتي انا لوحدي
قالتلي: بتاعتك؟
قولتلها: اها بتاعتي,, وتعملي كل اللي اطلبه منك .. وانا هنفذلك اللي انتي عايزاه
قالتلي: تفتكر هتقدر تنفذلي اللي انا عايزاه؟ وبعدين ايه اللي انت هتطلبه مني
قولتلها: هطلب منك زي ما اطلب بقى ,, هطلب منك ناكل لوحدنا .. ااكلك بايدي ,, تاكليني بايدك ,, اشربك عصير ,, تدعكيلي في شعرك ,, اعملك مساج,,, كده يعني
قالتلي: طب ما نتجوز احسن
قولتلها: وماله؟ انتي عندك مانع؟
قالتلي: انت بتستهبل يالا ولا ايه؟
قولتلها: لا ولا بستهبل ولا حاجة
ولفيت ووقفت ادامها ونزلت على ركبتي,, ومسكت ايديها وقولتلها: سهام,,, تقبلي تتجوزيني؟
قالتلي: لا,,, دانت اتجننت رسمي
قولتلها: انا مجنونك يا سوسو ,, انا بموت فيكي ومقدرش اعيش من غيرك
فضلت تضحك ,, قولتلها: ها؟ موافقة؟
قالتلي: بس برده انت مش هتعرف تنفذلي اللي انا عايزاه
قولتلها: اؤمري
قالتلي: انا عايزة النسخة اللي معاك يا حسام..
قلبت وشي ووقفت
قالتلي: يا حسام انا اصلي خايفة أي حد يشوفها واتفضح ,, وانت اكيد مش عايزها يعني ,, وبعدين اديك شوفتني اهو ولا غلطت تاني ولا بقيت بطلع السطح ومبقتش بعاملك بطريقة وسخة زي مانت قولت
قولتلها: هو انتي كنتي بتعامليني اصلا؟
قالتلي: مانا برده كنت مصدومة يا حسام ,, اصلك لاقيتك بتهددني ,, ودي وجعتني ,, ابني اللي ربيته وعملتله كل حاجة بيحلم بيها ,, بيهددني
اتأثرت بكلامها
قالتلي: ها ؟ هتجيب النسخة؟
قولتلها: لا ,, خليها معايا متخافيش محدش هيشوفها
زعلت وقالتلي: برده؟
قولتلها: متزعليش ,, خلينا ننسى كل ده ونعيش حياتنا وي ما اتفقنا دلوقتي
قالتلي: اتفقنا على ايه؟
قولتلها: ايه؟ احنا مش خلاص هنتجوز ؟ واتفقنا كل واحد ينفذ طلبات التاني
قالتلي: يعني هتعملي مساج
قولتلها: انتي سبتي كل حاجة وركزتي المساج
قالتلي: اصل جسمي تعبان بقاله كام يوم
قولتلها: من كتر الشغل ,, انتي بتموتي نفسك في الشغل ومبتناميش كويس
قالتلي: اعمل ايه؟ مش عشان اجيب فلوس
قولتلها: خلاص من النهاردة انا راجل البيت,, وانا مقبلش ان مراتي تصرف عليا
ضحكت وقالتلي: سيد الرجالة
قولتلها: طب يلا عشان اعملك مساج
روحنا اوضتها,, وقلعتع هدومها وفضلت بالسوتيان والكلوت ,, وراحت ع السرير ونامت على بطنها ,,, روحت قعدت جنبها وفضلت امسجلها كتافها الاول وبعدين نزلت على ضهرها ,, لكن السوتيان دايقني ,, لاقيتها بتقولي: مالك؟
قولتلها: اصل السوتيان مدايقني ,, مش عارف امسجلك ضهرك بسببه
قالتلي: طب ما تقلعهولي
اتفاجئت وسكت معرفتش ارد
قالتلي: في ايه يابني؟ ما تقلعهولي
فضلت ساكت ومصدوم,, بصتلي وضحكت وقالتلي: لاااااااا,, متحلمش ,, انت هتقلعهولي بس لكن ولا ايدك هتلمسي بزازي ولا عينك حتى هتقع عليهم
وفكتلي السوتيان وقلعته لكن من غير ما اشوف بزازها فعلاً ,, وكملت مساج في ضهرها,, وكنت كل شوية بحاول انزل لطيزها...

وانا بعملها مساج هيجت عليها اكتر ,, معقولة امي عريانة ادامي ,, وكمان بعملها مساج,, بدأت اهيج وبدأ جسم امي يتحكم فيا ,, وبقيت بتمنى انيكها دلوقتي حالاً,,

لغايت ما لاقيتها بتفوقني وبتقولي: خلاص يا حسام كفاية كده ,, انا ارتحت..
فضلت قاعد ,, بصتلي وقالتلي: قوم بقى عشان اقوم البس,,
قومت وقفت ,, بصتلي وقالتلي: ما تخرج
قولتلها: انيت مكسوفة مين ولا ايه؟
قالتلي: انت عايز ايه يا خول؟ اطلع يلا
قولتلها: ماشي يا جميل .. مسيرك في يوم تحن ,, ملكش غيري برده
ضحكت وقالتلي: انت مش ممكن النهاردة يا واد

خرجت وانا مش مصدق نفسي ,, شكلها قربت وشكلي خلاص هنيك امي,,, شكلي خلاص قربت اخلي المتحكمة كلبة تحت رجليا وخدامة تخدمني ,,,

عدى اليوم عادي بعد كده وجه الليل وامي رجعت من الشغل ,, ودخلت غيرت هدومها ودخلت الحمام ,, وطلعت لاقتني محضر العشا في جو رومانسي وشموع بقى وحركات (اصلي كنت ناوي ادخل الليلة)

ضحت وقالتلي: انت مش طبيعي النهاردة
قولتلها: دي اقل حاجة اعملهالك
وقعدنا اتعشينا عشا رومانسي ,,, وبعدين امي دخلت تنام ,, دخلت اوضتي وقلعت هدومي ولبست شورت بس ع اللحم ,, وملبستش حاجة من فوق,, ورشيت برفان مثير ودخلت اوضة امي,, وروحت انام جنبها,, هي صحيت واتفاجئت,, قالتلي: انت بتعمل ايه؟
قولتلها: ايه؟ هنام جنبك,, انتي مش مراتي ولا ايه؟
قالتلي: انت بتتكلم جد ولا ايه؟
قولتلها: وانا ايه اللي هيخلني اهزر
قالتلي: انت عايز ايه بالظبط؟
قولتلها: ولا حاجة .. عايز انام جنب مراتي آآآآ اقصد امي
فضلت بصالي شوية وبعدين قالتلي: ماشي ,, لما نشوف اخرتها
نمت جنبها ,, وهي بصت النحية التانية,, روحت واخدها في حضني,,, قالتلي: وبعديييييييييين؟
قولتلها: ايه؟ في ايه؟
قالتلي: شيل ايدك
قولتلها: عادي بدفيكي
قالتلي: انا كويسة ,, اهمد بقى
قولتلها: ماشي ,, بس متزعلش انت يا جميل
نمت عادي وفضلت احسس على دراعها,, وقولتلها: انتي عارفة اني بحبك ولا لا؟
قالتلي: اها اخدت بالي الفترة الاخيرة دي
قولتلها: مانتي اللي مكنتيش بتديلي فرصة
قالتلي: احنا مش اتفقنا ننسى اللي فات
قولتلها: صح,, عندك حق ,, ننسى
وروحت بايس دراعها
قالتلي: طب وده اسمه ايه؟
قولتلها: عادي ببوس مراتي حبيبتي
قالتلي: ايه حكاية مراتي دي؟
قولتلها: ايه؟ مدايقاكي؟
قالتلي: لا يعني بس مش فاهماها
مفعول الحباية اللي اخدتها وانا بغير هدومي بدأ يشتغل وخوفت كل ده يروح ع الفاضي,, وبدات اهيج ومبقتش عارف اسيطر على نفسي
قولتلها: بصراحة كده عايز امارس حقوقي الزوجية معاكي
شالت ايدي من عليها بسرعة وقامت وبصتلي وقالتلي: انت ايه حكايتك؟ انت عايز ايه بالظبط؟ وناوي على ايه؟
قولتلها: ما تبطلي عبط بقى وتعالي نعيش اللحظة
قالتلي: لحظة ايه اللي نعيشها يا وسخ؟
قولتلها: اييييييييه ؟؟ احنا هنلبخ؟ يعني هو ماشي مع البواب وانا لا
سكتت وبصت في الارض
قولتلها: البواب مش احسن مني ,,, وبعدين انتي امي ,, وانا احق من الغريب
قالتلي: اديك قولتها ,, انا امك ,, مينفعش يا حسام
قولتلها: لا ينفع ,, وبصراحة بقى انا نفسي فيكي .. ولا تحبي افضحك بالفيديو اللي معايا
قالتلي: انت بتهددني تاني يا حسام؟
قولتلها: اها بهددك .. عشان اتفقنا اننا ننفذ طلبات بعض ,, واديكي انتي اهو بتستهبلي من اولها
قالتلي: احنا اتفقنا ننفذ طلبات بعض اها, لكن متوقعتش انها توصل لكده
قولتلها: مليش دعوة بالكلام ده كله .. يا تنفذي كلامي ياما تتفضحي
اتأثرت اوي وكانت هتعيط,, وقالتلي: طب ممكن نأجلها؟
قولتلها: نأجل ليه؟
قالتلي: اصل انت فاجئتني ,, وكمان انا عندي الدورة
اتصدمت وقولتلها: يا بااااااااااااي ,, وده وقته؟
قالتلي: اعمل ايه طيب؟
قولتلها: خلاص نخليها يوم تاني ,, بس خليكي فاكرة,, اوعي تنسي
قالتلي: ماشي
قولتلها: يلا نامي بقى .. نامي في يومك الفقر ده .. يعني الحباية راحت ع الفاضي
قالتلي: ايه ده. انت اخدتلي حباية كمان؟
قولتلها: اها ياختي ,, امال هقدر على جمل زيك ازاي؟
اتغيرت وبدأت تضحك,, بصتلها وضحكت انا كمان
قولتلها: نامي نامي .. بس خليكي فاكرة بعد ما الدورة تخلص .. انا حاجز بعدها علطول
قالتلي: ماشي

نمنا وعدى اليوم ده ع الفاضي ,, ومقدرتش اطلع غير بكام حضن واحنا نايمين ,, حتى البوس مقدرتش ابوسها,, لانها كانت مصدومة ولسه مش واخدة ع الوضع ,, وانا عزرتها..

عدى يومين,, وطول اليومين كنت هايج عليها جداً وكل شوية اسألها عن الدورة تقولي لسه,, وشوفت منها احلى حركات ومناظر ممكن اشوفها ,, وهيجت ع الاخر ومبقتش بقدر اتحكم ف نفسي ادامها,, لغايت ما سألتها في مرة عن الدورة وقالتلي انها خلاص خلصت,,

استعديت اوي اليوم ده واخدت حباية برده ودخلت عليها لاقيتها قاعدة بتعمل شعرها ادام المرايا ,, دخلت من وراها وحطيت ايدي على كتافها,, وبوستها في خدها ,, وقولتلها: يلا بقى .. انا مش اقدر
قالتلي: ماشي هخلص اهو
خلصت وقامت وقفت ,, شديتها نحية السرير,, مسكت ايدي وقالتلي: استنى ,, مش علطول كده ,, اصبر
وكانت لابسة روب احمر عليه ورد ,, فكت الحزام وقلعت الروب ,, وشوفت احلى جسم في الدنيا ,,, بزاز وطياز يوزنو تلت اربع ستات فوق بعض ,, وجسم منسق ,, وطول ,, حسيت اني داخل على 4 في ليلة واحدة ,, وكانت لابسة سوتيان وكلوت بكيني اسود,,,

قالتلي: ايه رأيك ارقصلك؟
قولتلها: وماله؟ حد يكره؟... ارقصي يا جمل
شغلت اغنية ع الكمبيوتر ,, وفضلت ترقص وهي بالبكيني وطيازها وبزازها بيرقصو معاها ,, هيجتني ع الاخر بنت المتناكة ,,, مبقتش قادر اتحكم ف نفسي,, وقومت رقصت معاها وروحت لافف وراها وقلعتها السوتيان ,, عشان اشوف احلى بزاز في الدنيا,,

لدرجة ان لساني طلع ,, وبقيت شبه الكلب بتاع الكرتون ,, وفضلت واقف مكاني مركز في بزازها مش عارف اتحرك ,,,

هي بطلت رقص وقالتلي: ايه؟ مالك؟ بزازي عاجبينك؟
قولتلها: دول يعجبو اللي ميعجبوش العجب
وروحت عليها وحضنتها وحاولت ابوسها,, لكن هي حاشتني,, وقالتلي: يا حسام عشان خاطري,, انا قلقانة من موضوع الفيديو ده ,, لو بتحبني هاتلي النسخة اللي معاك

بصراحة مكدبش عليكو ,, مع اني مكنتش ناوي اديلها النسخة دي خالص ,, عشان افضل متحكم فيها,, لكن لو حد حط نفسه مكاني ,, واخد حباية تولع ,, وشايف ادامي احلى بزاز في الدنيا ,, وعلى بعد خطوة واحدة من السرير ,, وحلمي هيتحقق ,, قولت خلاص كده كده مش خسران حاجة ,,, وروحت جبتلها النسخة,,,

قالتلي: عشان خاطري اكسرها بقى,,
كسرتها ادامها ,, لغايت ما اطمنت
قولتلها: خلاص ارتحتي؟
قالتلي: بزمتك معندكش غيرها
قولتلها: لا بجد معنديش أي سيديهات تانية
قالتلي: ولا ميموري ولا فلاشة ولا الكلام ده؟
قولتلها: وحياتك عندي ,, مفيش
قالتلي: حساااام.. انا مش واثقة فيك
قولتلها: عيب عليكي ,, وغلاوتك في قلبي معنديش أي نسخة تانية خالص ,, يعني خلاص ,, مفيش حاجة في ايدي اهددك بيها ... ارتحتي؟
اطمنت خالص ,, وبعدين نظرتها اتغيرت وبصتلي بعصبية وقالتلي: طيب يا خول يلا على اوضتك بقى
قولتلها: نعم؟
قالتلي: زي ما سمعت يا متناك على اوضتك
قولتلها: لاااااااااا ,, مش انا اللي يتعمل معايا كده انا...
وقفتني وقالتلي: يلا يا شرموط على اوضتك مش عايزة اسمع صوتك
جريت عليها وحاولت امسكها لكنها زقتني ووقعت ع الارض,, بصتلها وحسيت اني مش هقدر عليها بجسمها ده ,, دي عايزة عشرة او عشرين عليها عشان ع الاقل حد يكتفها ..
قومت من ع الارض وقولتلها: ماشي يا شرموطة ,, بس صدقيني هتندمي
قالتلي: يلا يا خول على اوضتك ,, واياك تكلمني بالطريقة دي تاني ,, يلا يا خول على اوضتك


روحت على اوضتي ,, وانا بوعد نفسي اني هندمها ,,, على اللي عملته,, انا صحيح حلفت بغلاوتها (اللي فعلاً مش هحلف بيها كدب) اني معنديش نسخة تانية ولا ميموري ولا فلاشة ,, لكن محلفتش ع النسخة الاصلية اللي عندي ع اللاب ,, وحظي ان اللاب كان بيتصلح ولسه جايبه النهاردة ,, ودخلت اوضتي عشان اطبع نسخة تانية وارجعلها ,,

لكن صدمة عمري لا فتحت اللاب وبصيت ملقتش أي حاجة ع اللاب كله ممسوح,, فضلت مزهول ,, مش عارف اعمل ايه,, ومكنش ينفع اكلم الراجل عشان الوقت متأخر,, لكن فوقني الباب وهو بيتفتح ,, ولاقيت امي واقفة ع الباب بتضحك: ايه يا خول؟ انت فاكر ان حاجة زي دي هتفوتني؟ انا اللي بوظتلك اللاب يا خول ,, وانا اللي اتصلت بالراجل واللاب عنده وقولتلها يفرمط اللاب ,, يا شرموط انا مش عيلة بريالة عشان يتعمل عليا الفيلم ده ,, ومش انا اللي حد يزلني او يفكر يتحكم فيا ,,
وفضلت تضحك بسخرية وقالتلي: متزعليش يا بيضة ,, ابقي صوريني تاني يا حلوة
وفجأة وقفت ضحك وقالتلي: بس لو عرفت تعملها تاني يا متناك

وسابتني وراحت اوضتها,, وفضلت انا قاعد مزهول مش عارف اعمل ايه ,, مش عارف اندم ع الليلة الحمرا اللي ضيعتها من ايديا بغبائي واستسلامي ادام امي اللي خلاني كسرت السي دي,,

ولا اندم اني معملتش نسخة تانية احتياطي,,

فضلت قاعد مزهول وندمان على كل التعب اللي راح ع الفاضي,, واني هرجع لحياتي الاولانية ,, واكيد هتبقى انيل وانيل,, واكيد هتبقى المعاملة اوسخ واوسخ ,, وحياتي هتبقى جحيم...

فضلت افكر واندم لغايت ما نمت ,, ولاقيت امي بتصحيني بدري ,, بتقولي: يلا يا خول عشان تروح الكلية ,, انسى بقى الوهم اللي كنت عايش فيه,, من النهاردة كل حاجة هترجع زي الاول ,, كليتك وشغلك هترجعلهم تاني ,, ومفيش دلع ولا خروجات تاني .. ولسه لما ترجع من الكلية ...

صحيت وانا تعبان لاني منمتش كويس .. بس كنت مضطر ,, وقومت روحت الكلية .. ولما رجعت مكنش اخواتي لسه رجعو ,, وامي كانت نايمة ,, فرحت ودخلت غيرت هدومي ونمت ,,

ومفيش 5 دقايق لاقيت امي داخلة عليا بتقولي: قوم يا خول مفيش نوم .. انا لمتلك هدومك في شنطة ,, هتروح تقعد عند عمتك (حنان) اسبوعين ,, ده عقاب مبدأي ,, مش دي عمتك اللي انت مش بتحب تروحلها؟ ,, عشان جوزها الرخم وعشان كل شوية بتطلب منك طلبات وبتبعتك مشواير ,, ومبتحبش ولادها كمان ,, يلا بقى يا خول ,, هتروح تقعد معاهم اسبوعين.. يلا

قومت وانا مستسلم خالص ,, مانا خلاص مش هقدر افتح بؤي معاها تاني ,, وغيرت هدومي واخدت الشنطة وخرجت من الاوضة لاقيت امي قاعدة ادام التلفزيون ,, ندهتلي وقالتلي: تعالى يا خول عايزاك
سبت الشنطة وروحت قعدت جنبها ,, سابتني قاعد وفضلت تتفرج ع الفيلم يجي نص ساعة وانا قاعد جنبها ,, لغايت ما الفيلم خلص ,, بصتلي وقالتلي: ايه ده؟ دانت قاعد صحيح؟ طب مش تقولي يا خول؟ احسن برده انك مقولتليش ,, عشان كنت عايزة اشوف الفيلم ده ,, بص بقى يا خول ركز معايا اوي واسمع الكلمتين دول,, عشان الكلمتين دول فيهم حياتك .. يا تبقى زي الفل وجميلة ,, يا تبقى سودة وزي الطين على دماغك

وانا قاعد مش قادر افتح بؤي وباصصلها وبسمع وبس,,

كملت كلامها: بص يا خول ,, انا سهام ميتضحكش عليا ولا يتعمل عليا الفيلم العربي القديم اللي انت عملته ده ,, موضوعك ده تافه وانا فاهماه من الاول خالص,, لما لاحظت انك بقيت بتغيب من الكلية وبترجع بدري كتير ,, بدأت اشك فيك ,, وبدأت اراقبك واعرف انت وراك ايه ,, وطبعاً دخلت ع اللاب بتاعك ,, وشوفت كل اللي انت بتعمله ,, افلام السكس ,, والمواقع اللي بتدخل عليها ,, وخصوصا قسم المحارم ,, اللي زياراتك ليه بدأت تزيد في الفترة الاخيرة دي ,, وعرفت انك ناوي على نية سودة على وشك ,, مش هكدب واقول اني عرفت انك هتصورني ,, لكن موضوع الفيديو ده برده كان تافه وفهمته ,, من اول يوم انت ادتني فيه السي دي ,, وانا اتفرجت عليه ,, وانا فهمت كل حاجة ,, وفهمت انت كنت مأجر الكاميرا ليه ,, وكويس اوي انك سافرت وسبتلي 3 ايام افكر فيهم وافكر في الخطة اللي هوقعك بيها ,,, وزي مانت عيشت معايا الفترة الاخيرة دي ,, مثلت اني معرفش حاجة ,, وعيشتك في وهم الام المصدومة والندمانة عشان اصعب عليك ,, وحصل ,,, وبعدين في الفترة دي بدات اهيجك واصحي فيك الرغبات النايمة ,, زي ما كنت بتشوف يا خول ,, باب الحمام المفتوح وعرض جسمي عليك في الرايحة والجاية ,, كان متوقع يعني ان واحد زيك شرموط يصور امه وهي بتتناك وبيدخل على قسم محارم,,, كل ده يخليني اتأكد انك هتفكر انك تنيكني ,, وعشان كده هيجتك عليا عشان اوصل للي انا عايزاه ,, وده بعد ما اتأكدت انك معاك نسخة واحدة بس على سي دي غير اللي معايا ,, والنسخة الاصلية على اللاب ,, وفعلاً بدأت تتهيج خصوصاً بعد ما بقيت بطحنلك حبوب بتهيج في العصير ,, واللي هيفاجئك كمان يا شرمووط اني دخلت على قسم المحارم اللي كنت بتدخل عليه ,, وكتبت اكتر من قصة عن نيك الامهات وكنت عارفة انك هتقراهم ,, لغايت ما جه اليوم اللي جيت تصالحني فيه ,, واتأكدت انك فعلاً جبت اخرك ,, وخدتك على اد عقلك ,, وفضلت اسايرك ,, حتى موضوع الدورة كانت كدبة يا خول وانت شربتها ,, ومكنش ادامي غير موضوع النخسة اللي ع اللاب اقلق منها ,, وانت عارف انا حليتها ازاي .. وبعد كده انت عارف كل اللي حصل ,, ,,,, ايه رأيك في امك يا شرموط؟

قاعد بسمع كل ده وانا مزهول ومصدوم ومش مصدق ,, امي دي ايه يا ناس ,, ايه العقلية والتفكير ده ,, امي عملت كل ده ؟ امي هي الست الكاملة اللي بيقولو عليها؟ ,, بصراحة كان نفسي اصقفلها واهنيها على ذكائها وعلى تنفيذها للخطة ,, لكن خوفي منها منعني ,, وفضلت قاعد مبلم ادامها ...

وقطعت لحظة الصمت دي هي لما قالتلي: ومع انك خول ومتستاهلش بس حفاظاً لقيمتي ادامك بس يا شرموط ,,, لكن لازم تعرف موضوع شعبان البواب ده ,, يا شرموط واحدة زي امك دي الرجالة هي اللي بتجري وراها,, مش انا اللي اجري ورا واحد بواب يا متناك ,, يا خول انا من يوم ما اتطلقت وانا عايشة حياتي بتمتع بكل حاجة ,, واتناكت من كل الرجالة اللي ممكن تتخيلهم ,, وكل واحد فيهم بيجي بعد كام مرة واخليه يبقى زي الخاتم في صباعي وخدام تحت رجليا واذله ,, زي مانت شوفت كده مع شعبان البواب ,, ليه بقى البواب؟ ,, عشان كان نوع جديد مجربتوش قبل كده ,, كنت عايزة اجرب الزبر الصعيدي ,, وكمان الحيوان مكنش بيعاملني كويس فحبيت اديله درس ,, وبصراحة انت ساعدتني ووفرت عليا خطوة كنت هعملها ,, لاني كنت ناوية اصوره وهو بيبوس رجلي واذله بيه ,, لكن انت جيت وصورت ,, وادتني الفيديو ,, صحيح انه كان فيه وشي ,, لكن مع شوية مونتاج وقص ,, هيبقى وشه ورجليا بس ,, ويبقى يثبت انه انا ,, بواب مجنون وبيتبلى عليا ,, وبعدين مش هيروح يفضح نفسه بايده يعني ,,

اتصدمت اكتر واكتر ,, ايه الست دي ؟ دي موسوعة ,, عالم لوحده ,,, يتحاكى عنها العالم وتكتب عنها كل الكتب ,, بصراحة بقيت فخور اني ابن الست دي ,, وفي لحظة نسيت كل معاملتها ليا ,, وعرفت انها من حقها تعمل اكتر بكتير ,,

قالتلي: عرفت انت ابن مين يا شرموط ؟ ,, يلا بقى قوم غور روح لعمتك .. واتلقى عذابك ,, يلا يا خول

حبيت اعمل حركة ,, وفكرت وخوفت اعملها لكن قررت اعملها,,, وفي ثانية قومت وروحت ادمها ونزلت بوست رجليها ,, وبصتلها لاقيتها بتضحك وقالتلي: ايووووووووة ,, اعرفت قيمتك عندي يا متناك,,, يلا بقى غور

وقومت اخدت شنطتي ونزلت وانا كلي فخر اني عندي ام زي دي ,, ونسيت بقى حتة انها اتناكت من رجالة اشكال والوان ,, مانا شوفتها قبل كده مع البواب ,, وانا نفسي فكرت انيكها ,, هتفرق يعني ,, خلاص مش فارقة ,, انا امي شرموطة وبتتناك ,, بس اجمل واحلى واذكى واقوى شرموطة في التاريخ ,,, "فعلا... مين يقدر على امي؟"

وفضلت ماشي في طريقي لعمتي ,,

ويا ترى حياتي هتبقى ازاي عند عمتي ,, وهعمل ايه مع جوزها الرخم ومع عيالها اللي مش بحبهم ,, هو فعلاً عذاب ,, وهيبقو اصعب اسبوعين بالنسبالي .. بس خلونا نعرف ايه اللي هيحصل في الجزء التالت

تابعووووووووووووووني ,, ولسه مشوفتش اضافات كتير ..

معقولة محدش اتغاظ من امي وفكر يذلها ... لو فعلاً حد اتغاظ يكلمني ويحكيلي عن واحدة من محارمه,, و هيشوفها في القصة ,, بس يا ترى هي اللي هتقدر على امي ولا امي هي اللي هتقدر عليها ...؟؟ دي سيبوهالي انا بقى..
بس المهم تجيبولي محارم كتييييير.. وانا مستني

وروني بقى .... مين يقدر على امي

وانتظرو الجزء التالت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الحلقة التالتة

دخلت لبيت عمتي ,, وخبطت الباب ,, فتحتلي عمتي اول ما شافتني .. لفت وشها ودخلت المطبخ وهي بتقولي: ازيك يا حسام..فضلت واقف ع الباب وقولتلها: ازيك يا عمتو..دخلت المطبخ وانا فضلت واقف ع الباب .. مزهول من موقفها .. اتصرفت كأني عايش معاها كل يوم ومتعودة تشوفني,, ولا حضن ولا بوسة لابن اخوها اللي بقاله اكتر من سنة مشافتوش ,, وفجأة وانا واقف لاقيتها بتندهلي من المطبخ بتقولي: ادخل يا بني واقفل الباب...دخلت وقفلت الباب وقعدت ,, عمال افكر هعيش ازاي في البيت ده اسبوعين بالشكل ده .. اذا كانت البداية كده .. امال الاسبوعين هيبقو ازاي ,,]بيت عمتي مكون من:عمتي حنان 42 سنة بيضة وطولها 160 وجسمها كويس .. مش عايز اقول مليانة لكن هقول انها مش رفيعة .. شعرها اسود فيها شبه كبير من الممثلة سلمى غريب.. بزازها حجمهم معقول ,, لكن عليها طياز كبيرة جداً .. شخصيتها طيبة ,, لكن خبيثة ,, لكن معايا انا بالذات بتبقى طيبة اها ,, لكن بتهريني طلبات وكل شوية تبعتني مشاوير..صلاح جوز عمتي 45 سنة طوله 167 تقريباً ,, ده بقى مليان لدرجة فظييييييييعة .. حتى جسمه بيأثر على حركته .,, اتخن من احمد حلمي في فيلم اكس لارج ,, لكن ده نوعه مختلف مليان من اول صدره لغايت وسطه .. وطيزه اكبر حاجة فيه ,, شعره بني غامق وعينيه مدية على اخضر .. شخصيته قوية جداً ممكن نقول ان كلمته هي اللي بتمشي ع العيلة كلها حتى جدتي بتسمع كلامه..سماح بنت عمتي الكبيرة سنها 24 سنة ,, جسمها منسق ومعقول ,, بزازها وطيزها حجمهم عادي ,, بيضة جداً لون شعرها بني فاتح ,, لون عينيها بني ,, شكلها جميل اوي,, طولها عادي ,, شخصيتها طيبة جداً زي امها ويمكن اكتر .. محبوبة العيلة والعيلة كلها بتحبها..
ياسمين بنت عمتي الصغيرة سنها 17 سنة .. جسمها حلو وواضح انها هتبقى فرسة لما تكبر ,, طويلة شوية على سنها ,, بزازها كبار وطيزها عادية ,, لون جسمها غامق شوية ,, وشها مش اد كده ,, شخصيتها تافهة ,, وبتضحك على أي حاجة وعلطول ,, كل العيلة بتدايق منها عشان تفاهتها ...برغم طيبة عمتي وبنتها سماح الا انتي مكنتش بحبهم برده ,, وده بسبب امي اللي كرهتني فيهم ,, وطبعاً اكيد ده بسبب طلاقها من ابويا وبسبب ان ابويا كان دايماً يشتكي منها ومن شخصيتها ,, والعيلة كلها كرهتها ,, وهي من نحيتها طبعاً مش بتحب حد اساساً ,, وبالتالي كرهت العيلة كلها بسببها ,, لكن امي مش بيهمها حد ,, برغم انها مقاطعة العيلة ,, لكن عشان تنفذ اللي في دماغها اتصلت بعمتي عادي وبلغتها اني هروح اقعد عندها ,, وبرغم خلافهم اقنعتها وعمتي وافقت,,, جبارة يا سهام...نرجع لقصتنا .. فضلت قاعد بره ,, كانت سماح نايمة وياسمين في المدرسة وصلاح نايم ,, وعمتي بس هي اللي صاحية واقفة في المطبخ بتحضر الغدا ,,وكالعادة لقيت عمتي بتندهلي ,, وبتبلغني انزل اشتريلها طلبات ,, طبعاً مهي مخلفتش رجالة وانا خدام امها,, نزلت جبت الطلبات ورجعت ,, كان صلاح وسماح صحو من النوم وياسمين رجعت من المدرسة,, وقابلت ترحيب ملوش أي تلاتين لازمة ,, ولا كأني عايش معاهم وبيشوفوني كل يوم ,, موحشتش حد منهم خالص ,, يمكن سماح هي اللي كانت مهتمة شوية بسبب طيبتها الزيادة ,, لكن برده كرهها لامي بيأثر على الموضوع وبيخليها تاخد مني جنب ...الغدا خلص وقعدنا نتغدى مع بعض ,, واحنا ع الغدا كان في شوية اسئلة عن دراستي وشغلي وغيره ,, وكأنهم بيتعرفو عليا ,, طبعاً ماحنا محدش فينا يعرف حاجة عن التاني ,, كل واحد ف وادي ...لكن اللي كان مدايقني طريقة جوز عمتي معايا ,, ورخامته المعهودة ,, واصراره على معاملتي على اساس اني طفل ,, او عيل خول زي ما كان بيقولي ساعات ,, عدى اليوم كئيب زي ما كنت متوقع .. وجه معاد النوم .. وطبعاً لازم اليوم يتقفل كئيب زي ما بدأ ,, والقرار بأني هنام في الصالة ع الكنبة عشان مينفعش انام ف اوضة واحدة مع بنات عمتي..دخلو نامو ,, وفضلت قاعد مخنوق وبحسب يومي وبفكر في حياتي هتشمي ازاي في البيت ده ,, وبرغم اني كنت هلكان من الصبح ونفسي انام ,, وبسبب اني منمتش كويس ,, لكن كل ده راح بسبب التفكير ,, جالي ارق من التفكير ,,,وفجأة ظهرتلي النجدة اللي هتنجدني من العيشة هنا ف البيت ده,,, جهاز الكمبيوتر اللي في الصالة ,,, مهو امي اخدت مني اللاب بتاعي ,, عشان العذاب يبقى عذاب بجد ,,, ظهرلي الصديق الوحيد في البيت وهو الكمبيوتر ,, وكمان في نت ,, طفيت النور وبقى نور البيت كله مطفي ,, وفتحت الكمبيوتر ودخلت ع النت ,, وكالعادة الاقي كل اصحابي قافلين ومفيش جديد ولا ف الياهو ولا الفيس ,, فقررت اني اتجول شوية في مواقع السكس ,, وفتحت قسم المحارم اللي كنت خلاص اتعودت عليه ,, ومن كتر قرايتي في قسم المحارم ,, كان في بعض القصص اللي بيبقى فيها ان البطل بيتناك من طيزه من أي حد ,, ابوه او صاحبه او اخوه او امه بزبر صناعي,,, شدني موضوع الشذوذ ده ,, وقولت اجرب وادخل اقرا القصص اللي فيه ,, وفتحته وبدأت اقرا وعجبتني كام قصة ,, والبطل بيتناك من المدرب بتاعه او المدرس بتاعه ,, او حد من قرايبه ,,, وكان معظمها ان راجل كبير بيسيطر على ولد صغير وينيكه ويخليه خدام ليه ,, وعجبني النوع ده ,,,لكن فجأة سمعت صوت في اوضة عمتي ويظهر ان حد صحى ,, علطول قفلت الكمبيوتر وروحت ع الكنبة ,, كان صلاح صحى وقام دخل الحمام ,, وبعدين دخل المطبخ ,, وبعدين رجع الاوضة وفتح التلفزيون ,, كنت مستنيه ينام ,, لكن انا اللي نمت وانا مستنيه ,, ولاقيت عمتي بتصحيني عشان اروح الكلية ,, وصحيت روحت الكلية ,, وارجع ويعدي اليوم كئيب زي اللي قبله ,, واستنى لغايت بليل عشان اقعد شوية اتجول في النت ومواقع السكس .. قضيت يومين بالشكل ده ,, وانا بطلع العذاب اللي بتعذبه في الساعة اللي بقعدها بليل ع النت ,, وفي اليوم التالت حصل اللي مكنتش اتخيله ,, ولحظة وانا فاتح قسم قصص الشذوذ وكان في شوية صور ,, لاقيت صلاح جوز عمتي واقف ورايا,,, بصتله وانا مخضوض ,, بصلي بصة حادة اوي ,,, فضلت ثابت مش عارف اعمل ايه ولا اتصرف ازاي ,,,قطع هو كل ده وقالي: قوم...قومت ,, قالي: تعالى ورايا..مشيت وراه لغايت الحمام ,, شاورلي جنب الغسالة وقالي: اترزع هنا .نزلت قعدت ع الارض جنب الغسالة .. وهو قفل الباب وقلع البنطلون ,, وانا مخضوض من المنظر ,, وفجأة كل الخضة راحت لما شوفت زبره ,, اللي خلاني اروح لعالم تاني خالص ,, يظهر ان قرايتي في قسم الشذوذ خلتني سالب ,,واتمنين ساعتها اني امسك زبره وانزل مص فيه ,, لكن انا مش قادر اعمل أي حاجة .. بس قاعد خايف مستنيه هو يقولي اعمل ايه ,, راح هو شخ في الكابانيه .. وبعدين غسل زبره ,, ولبس البنطلون ,, وسابني وطلع وقفل الباب عليا من بره ,, فضلت قاعد مزهول من الموقف وانا مخضوض ,, واعمل ايه في موقفي ده ؟,,فضلت قاعد كتير لغايت ما لاقيت نفسي روحت في النوم ,, مصحانيش غير صوت الباب وهو بيتفتح ,, ولاقيته داخل ,, والمرة دي قلع البنطلون كله وكمان قلع البوكسر ,, ودي كانت اول مرة اتخيل اني ممكن اشوف طيز اكبر من طيز امي ,, كانت طيزه كبيرة جداً وشكلها مغري ,, سابني وقعد ع الكابانيه وفضل يشخ .. وبعدين مسح طيزه وقام ولبس البنطلون وغسل ايده وقالي: اطلع ع الكنبة عشان شوية وبنات عمتك هيصحو ,,, ولما ينزلو ترجع تاني زي الكلب هنا ,, ولما عمتك تيجي تصحى هاجي اطلعك تاني ع الكنبة ,,وفعلاً عملت زي ما قالي بالظبط ,, وفضلنا يومين ع الحال ده ,, كل ما يجي معاد النوم يجي يدخلني الحمام ويقفل عليا ,, وكل شوية يدخل يشخ ويسبني ويخرج ,, لغايت ما اتعودت على الوضع الجديد ده,, ومبقتش بفكر دلوقتي غير ف اني ازاي اوصل لزبره وطيزه ..بقى كل تفكيري دلوقتي ,, ازاي امص زبره والحسله طيزه وانضفهاله بعد ما يشخ ,, لغايت ما جتلي الجراة في مرة وطلبت منه اني امسحله طيزه بعد ما شخ ,, لكن هو بصلي ومردش عليا ,, وسابني وخرج ,, وبقى كل ما يدخل عليا وانا اطلب منه امص زبره او امسحله طيزه ,, وكل مرة ميردش عليا ويسبني ويخرج ..لغايت ما بقيت هموت ومش قادر ,, وفي مرة وهو بيشخ نزلت على رجله وقولتله: ابوس رجلك خليني امسحلك طيزك ,, ابوس رجلك ارحمني مش قادر ,, طبعاً كنت مستغرب نفسي وازاي وصلت للحالة دي ,,, لكن لقيت تفسير ,, وهو ان كتر دخولي على قسم الشذوذ,, مع طريقته الحادة والسادية معايا اللي هيجتني ,, وكمان الروايح اللي كان بيعملها في الحمام ,, كل ده خلاني بقيت بتمنى ابقى خدام عنده امصله زبره والحسله طيزه ,,صحيح كانت طيز امي لوحدها توزن 4 ستات ,, لكن طيز صلاح توزن 4 من امي ,, طيزه اللي لو دخلت لساني عشان الحسها ,, راسي كلها هتختفي جواها ,, لما شافني خلاص مبقتش قادر وهيجت وجبت اخري ,, راف بحالي ,, وقام وقف وخلاني الحسله طيزه من الخرا بتاعه ,, وبعد ما خلصت اترجيته اني امصله زبره ,, لكن هو رفض وقالي: مش علطول كده يا خول ,, واحدة واحدة ,, كل حاج وليها تمنها ..]وزقني برجله في وشي وخرج ,, وبقيت مستني المرة الجاية على احر من الجمر ,, لكن المرة دي اتأخر وفضل مدة ميدخلش الحمام عليا ,, لغايت ما في نص اليوم وكلهم في البيت ,, قام هو دخل الحمام ,, دخلت وراه وقفلت الباب,, ونزلت على رجليه اترجاه يسمحلي امص زبره ,, قالي: انت ايه اللي بتعمله ده يا خول ,, مش وقته يا متناك ,, عمتك وبنات عمتك قاعدين بره ,, قولتله: مانت بقالك مدة مش بتدخل عليا .. وانا خلاص جبت اخري ومش قادر ,, ابوس ايدك ارحمني بقىقالي: الخول اللي زيك مينفعش يرتاح ,, اخرج يا بن اللبوه واياك تكررها تاني فضلت واقف مش قادر اخرج ,, لكن هو زعقلي وقالي: اخرج يابن الوسخة خرجت وانا هموت ... لاقيت بنات عمتي بيبصولي ,, قولتلهم: اصل كان عمو طالبني اصلحله حاجة ف الحمام ,, محدش رد عليا وعدو الموضوع عادي ,,وفي نفس اليوم بليل وانا نايم في الحمام كالعادة ,, دخل عليا صلاح ,, وقالي: انت يا خول اللي انت عملته ده ميتكررش تاني ,, بس عشان انت صعبت عليا ,, افتح بؤك يا خول ,, عشان هترتر في بؤك يا شرموط ,,, كان الموضوع جديد عليا ,, ومكنتش متوقع انها توصل لانه يترتر في بؤي ,, وكنت خايف ,, وفعلاً مقدرتش استحمل وتفيت كل اللي دخل في بؤي ,, لكن هو طبعاً اتعصب ,, وقالي: انت بتف الترترة بتاعتي يا وسخ ,, طب انا هوريك يا خول ,, وابقى قابلني لو عملتلك حاجة تاني ,, نزلت على رجليه ابوسها واترجاه واقوله: انا اسف يا سيدي ,, مش هتتكرر تاني ,, عشان خاطري سامحني ابوس رجلك ,, قالي: مانت كده كده هتبوس رجلي ,, رجلي اللي اشرف منك يابن المتناكة قولتله: انا تحت امرك انا خدامك ,, بس ابوس رجلك متزعلش مني ,, ابوس رجلك هعمل كل اللي تؤمرني بيه بعد كده ,,,, قالي: وهو انت تقدر متعملش؟ ,,, خليك مرزوع هنا يا كلب لغايت ما ابقى ادخل تاني ,, وسابني وخرج ,, ومشت حياتي ع النظام ده ,, كل ما يدخل عليا امصله زبره او الحسله طيزه ,, لغايت ما فاجئني بطلب وقالي: عايزك يا خول تروح بيتكو تجيب كام لباس من بتوع امك الوسخة وتلبسهملي ,, ومش عايز لباس نضيف عايزهم كلهم وسخين زيك يا وسخ,,, استغربت وفضلت افكر ,, قالي: انت بتفكر ف ايه يابن الشرموطة؟ ,, الكلمة اللي اقولها تتنفذ ,, قولتله: اوامرك يا سيدي,, وسابني وخرج,, وفضلت افكر ازاي هجيب اللباس بتاع امي ,, وازاي هدخل البيت من غير ما حد ياخد باله ,, ولو امي اكتشفت هتعمل فيا ايه ,, بس في نفس الوقت مقدرش منفذش اوامر سيدي صلاح ,, وبقيت مش عارف اتصرف ازاي ,, لكن في نفس اليوم الصبح ,, مروحتش الكلية وروحت ع البيت وقولت اكيد امي هتبقى نايمة ,, واسماء هتبقى ف الشغل وسارة وندى في المدرسة ,, وطلعت البيت ,, لكن اتفاجئت وانا طالع لما لاقيت باب شقتنا بيتفتح ولاقيت واحد واقف مع امي عند الباب وباسها ونزل ,, وقفلت هي الباب ,, نزل من جنبي ,, فضلت باصصله ,, وعرفت ان امي وزعتني عشان تعرف تتناك براحتها في البيت ,, استنيت شوية ع السلم وبعدين طلعت وفتحت باب الشقة بشويش ,, ودخلت لاقيت امي في الحمام ,, دخلت اوضتي وقفلت عليا لغايت ما سمعت صوت امي خارجة من الحمام ودخلت اوضتها ,, استنيت شوية لغايت ما تنام ,, وخرجت ودخلت الحمام ,, لاقيت كام لباس على كام ستويان وقمصان نوم من بتوع امي في الحمام ,, وكلهم وسخين ,, منهم اللي كان لسه متعاص بلبن الراجل اللي كان بينيكها ,, ومنهم اللي كان متعاص خرا ,, اخدتهم كلهم في شنطة ونزلت جري روحت لعمتي ,, وفي نفس اليوم لاقيت عمتي وبنات عمتي رايحين يباتو عند جدتي ,, ومفضلش غيري انا وسيدي صلاح ف البيت لوحدنا,, بليل لبست لباس من بتوع امي ,, واستنيت سيدي صلاح يجي عشان ارمي نفسي تحت رجليه ,,, وجه صلاح واخدني الحمام ,, وقالي: نفذت اللي قولتلك عليه يا خول؟ قولتله: اكيد يا سيدي .. قالي: طب اقلع وريني.. قلعت هدومي وفضلت باللباس ,, قالي: احا يابن الشرموطة هيجتني بمنظرك ,,, انزل ياخول على ايديك ورجليك زي الكلب ونزلت زي ما قالي زي الكلب وخليت طيزي نحيته ,, راح ضاربني في بيضاني بالشلوت ,, وبقيت هموت من الوجع واقوله: ابوس رجلك ارحمني يا سيدي قالي: اللي زيك ملوش رحمة عندي يا ابن الوسخة ,, انا هنيكك وانيك امك الوسخة يابن المتناكة وفضل يضربني لغايت ما وقعت ع الارض ,, وبعدين داس على وشي برجليه,, وراح ناازل ع الارض ومسك وشي وتف على وشي وقالي: امك ايه ...؟ طبعاً معرفتش ارد .. هشتم امي؟ ,, هشتم سهام؟ ,, امي الجبارة ,, اكبر وذكى واحلى واقوى واجمل شرموطة في التاريخ كله ,, اشتم الاسطورة؟ ,, ازاي ؟ ,, لا طبعاً مقدرش اشتمها ,, حفاظاً لكرامتها ميجيش واحد كلب زيي يشتم الملكة دي,, سيدي صلاح تف على وشي تاني وهو بيشد في شعري وقالي: رد يا خول,,, امك ايه؟[ برده مردتش ,, فضل يضربني بالاقلام على وشي وعلى زبري وبيضاني ,, وبقيت مش قادر من الوجع ,, لغايت ما لاقتني برد: امي شرموطة ,, امي ولية مومس لبوة متناكة يا سيدي يوة ,,, شتمت امي ,, شتمت سهام ,, شتمت الجبارة ,, شتمت الاسطورة ,, شتمت الملكة ,, بس اعمل ايه؟ .. حد في موقفي لازم يستسلم ,, انا دلوقتي ف ايد ملك تاني ,, وهي اللي بعتتني ليه,, فضل يضحك وتف على وشي وقالي: ايه تاني يا عرص ,, اوصفلي امك الشرموطة يا متناك قولتله: انا ابن حرام وامي الوسخة زانية فيا ,, امي المتناكة اللبوة الشرموطة المومس تف على وشي ,, روحت لاحس التفة وقولتله: امي شرموطة وزانية ووسخة وبتوسخ لباسها ,, وبتتناك من الرجالة ولباسها بيبقى متعاص بلبنهم,, قلبني على ضهري ورفع رجليا وقلعني اللباس ,, وقالي: احا ,,, امك دي ولية لبوة ومومس ومتناكة يا خول راح قعد ع الكابانيه وقالي: تعالى يا خول الحس رجلين الدكر اللي هينيك كس امك يابن الزانية بوس رجلي واترجاني انيك امك يا خول ,, روحت ومسكت رجله ونزلت لحس فيها وفضلت امصمص صوابعه صباع صباع ,, وانا بقوله: نيك امي الزانية يا سيدي افشخها وقطع كسمين امها نيك وراح مقلعني لباس امي ,, وتف عليه وقالي: الحس التفة من على لباس امك اللبوة يا متناك يا عرص ,, الحس تفة الدكر اللي هينيكك انت وامك الوسخة يا وسخ وخلاني امسكله زبره العبله فيه ,, وضربني بالقلم وهو بيقولي: يلا هيج زبر سيدك يا خول يا متناك ,, هيج الزبر اللي هينيكك وينيك امك يا خول يابن المتناكة وانا بقوله: نيكني ونيك امي يا سيدي .. نيك المومس اللي جابت الخول من كسها ,, افشخها وقطعها ,,[ طبعاً انا مش داري بكل اللي بقوله ده ,, واكيد لو انا في وعيي مكنتش هتجرأ واقول كده ابداً ,, هو انا اصلاً مين يقدر عل امي؟ قام سيدي من على الكابانيه بعد ما بقى زبره واقف زي الحديد ,, وحط وشي في الكابانيه وفضل يضربني على طيزي,, وانا اصوت من الوجع واقوله: افشخني يا سيدي نيكني وقطعني ,, انا كلبك وخدام تحت رجليك يا سيدي راح ماسك طيزي وفتحها وتف فيها ,, وفضل يدخل صابع واتنين جوة طيزي وفضل يبعبصني بصوابعه وبعدين يشيلهم من طيزي ويحطهم في بؤي ويقولي: الحس يا عرص ,,, وانا بلحسهم وانا مستمتع,,, وقولتله: دخله في طيزي بقى يا سيدي ,, نيكني انا مش قادر راح ماسك زبره وفضل يدعكه بين فخادي في الاول ,, وانا هايج ومش قادر ,, معقولة النياكة من الطيز حلوة كده ,, مكنتش اتخيل ,, مستمتع جداً وانا زي الكلب بتناك من طيزي ,, واللي بينكني سيدي صلاح جوز عمتي اللي مكنتش بحبه,, بدأ يدخل زبره في طيزي .. وكنت هصوت وقولتله: مش قادر يا سيدي ده بيوجع اوي ,, قالي: احنا لسه في الاول يا خول ,, استحمل ولا عايز امك الشرموطة تبقى اشطر منك؟ قولتله: نيكني يا سيدي خلي طيزي اوسع من كس الشرموطة امي فضل يدخل زبره ويخرجه في طيزي وينيكني جامد ,, وانا بقيت في عالم تاني لدرجة اني كان هيغمى عليا من كتر النيك ,, لحد ما فوقت على صوته وهو بيشخر وبيقول: خخخخخخخخخخخ احاااااااااا خد لبن سيدك في طيزك يا شرموووط ,,, خد في طيزك يابن الوسخة ونزل لبنه السخن في طيزي وفضى لبنه كله جوا طيزي ,, وبعدين طلع زبره وشدني من شعري وحط زبره في بؤي ,, وخلاني امصله اللبن من على زبره وقالي: مبروك يا متناكة ,, بقيتي شرموطة,,, وبعدين خلاني البس لباس امي تاني ,, ورماني ع الارض وفضل يترتر عليا ,, وقالي: اياك تقوم تغير هدومك ,, نام كده زي مانت ع الارض بلبني في طيزك وانت لابس لباس امك الوسخة ,, وبكرة لينا حساب تاني ,, وسابني وخرج ,, وفضلت نايم مش قادر من كتر التعب لغايت ما روحت في النوم’’ تاني يوم ,, صحيت نضفت نفسي ,, وغيرت هدومي وطلعت ,, لاقيت سيدي صلاح صحى من النوم واول ما شافني,, راح ماسكني من شعري ونزل فيا اقلام على وشي ,, وقالي: طول ما مفيش حد ف البيت يا خول ,, متلبسش هدومك وتفضل بلباس امك المتناكة يا بن الوسخة , قولتله: حاضر يا سيدي ,,, انا اسف ,, سابني ودخل الحمام ,, وانا جريت عشان اقلع هدومي والبس لباس امي ,, لما خلص وطلع من الحمام قالي: يلا يا كلبة حضريلي الغدا ,,, دلخت المطبخ وانا بلباس امي ,, وحضرت الغدا ,, وطلعت حطيت الاكل على الترابيزة ,, وندهت لسيدي وقولتله: الاكل جاهز يا سيدي قعد شوية وبعدين طلع ,, وقعد وانا واقف جنب الترابيزة مستني اوامره ,,, قالي: وانتي فين اكلك يا شرموطة؟ قولتله: ميصحش اكل مع سيدي قالي: ومين قالك يا شرموطة انك هتاكل معايا,,, ادخلي اغرفي لنفسك طبق وتعالي...[ دخلت غرفت لنفسي طبق وطلعت ,, قالي: حطي الطبق هنا ع الارض جنب رجليا وانزلي كلي زي الكلبة من غير ما تستعملي ايديكي.. نزلت وقعدت زي الكلب وحطيت وشي في الطبق واكلت ببؤي بس ,, لاقيت سيدي راح قايم فتح الكمبيوتر ,, وشغل فيلم سكس شواذ ,, راجل كبير بينيك عيل صغير ,, والواد بيصوت ورجع سيدي وقعد ياكل .. وداس برجله على راسي ودفسني في الاكل ,,, وفضل يدوس برجليه جامد ,, لغايت ما وشي كله اتملى اكل ,, وبعدين قالي اوقف اكل ,, روحت شايل وشي من الطبق ,, راح حاطط رجليه في الاكل ورفعها ف وشي وقالي: كلي من على رجليا يا شرموطة ,,, كلي من رجل سيدك وسيد امك المومس يا متناكة ,, وفضلت الحس الاكل من على رجلين سيدي ,, وكل شوية يحط رجليه في الاكل ويرجع يحطها ف وشي وانا الحس الاكل من على رجله ,, لغايت ما خلص اكل وقام دخل الحمام وشوية وندهلي ,, دخلتله الحمام ,, كان بيشخ وخلص وقالي: تعالي الحسي طيزي يا متناكة يا علقة روحت الحس طيزه وامسحها من الخرا بلساني ,, وكانت دي اكتر حاجة بتمتعني ,, لان طيزه كانت كبيرة اوي وطرية جداً .. وكان بيبقى احساس جميل اوي وانا وشي مدفوس في طيزه المربربة ,,, وبعدين قالي: جهزي نفسك النهاردة يا شرموطة عشان في مفاجأة كبيرة ليكي ,,, قولتله: انا تحت امرك يا سيدي ,,, انا وامي المتناكة تحت امرك,, وخدامين تحت رجليك ضحك وقالي: ايوة كده ,,, انتي كده بقيتي شرموطة عال اوي ,, وسابني وخرج ,,, وقومت رتبت البيت ,, وسيدي قاعد يتفرج ع التلفزيون في اوضته,, وندهلي عشان امسجله رجليه ,, وروحت قعدت على ركبي عند طرف السرير ,, ومسكت رجليه امسجهاله ,, حاولت ابوس رجليه ,, راح ضاربني برجليه في وشي وقالي: اياكي تعملي كده تاني يا متناكة غير لما اقولك قولتله: انا اسف يا سيدي ,, ممكن تسمحلي ابوس رجليك يا سيدي , قالي: بوس بس يا متناكة مسكت رجليه ونزلت فيهم بوس ,, من كل حتة من الكعب لغايت صوابعه صباع صباع ,,,, وقولتله: عشان خاطري يا سيدي اسمحلي احط رجليك في بؤي ,, ابوس رجليك يا سيدي قالي: مانتي بتبوسيها فعلاً يا متناكة ,, ماشي يا شرموطة ,, بس الحسي رجلي الاول يا شرموطة ,, وريني بتحبي رجلي ازاي يا متناكة يا بنت اللبوة مسكت رجليه وفضلت الحس فيها بلسانه زي المجنون ,, وهو بيضحك على منظري قالي: قومي حضري عشا ملوكي يا شرموطة قولتله: بعد اذنك يا سيدي ... وقومت دخلت المطبخ وحضرت العشا الملوكي اللي سيدي طلبه مني ندهلي سيدي وقالي انزل اجبله طلبات ,, وقالي البس هدومي على لباس امي ,, وفعلاً لبست هدومي على لباس امي ونزلت عشان اجيبله الطلبات ,,, وفضلت ماشي ف الشارع وانا سعيد بالحياة الجديدة الممتعة اللي انا عايشها ,, بس قلقت لما افتكرت انها كلها كام يوم وهرجع تاني لامي ,,, وفكرت وقولت اني لو طلبت منها اقعد كمان عند عمتي اكيد هترفض ,,,[ وفضلت ماشي مهموم ان الهنا اللي انا فيه هيخلص كمان كام يوم ,, وفضلت افكر ازاي اقنع امي افضل قاعد عند عمتي ,, لغايت ما وصلت لحل ,, اكيد هي باعتاني عشان تعذبني ,, يبقى لما اتصل بيها واقولها انا مش طايق العيشة عند عمتي ,, وان انا بتعذب عندها ,, اكيد هتتبسط وهتخليني اقعد كمان عشان اتعذب,,, وفعلاً طلعت تليفوني واتصلت بيها وقولتلها اني بتعذب عند عمتي ومش قادر اكمل ,, وفعلاً نجحت خطتي وقالتلي انها هتتصل بعمتي عشان تقولها اني هقعد عندها كمان اسبوعين غير الاسبوعين الاولانيين,, قفلت وانا بمثل عليها اني مدايق ,, ولكني كنت فرحان ,, اني هقعد كمان اسبوعين مع سيدي صلاح ينيكني ويبعبصني ويفشخني ويمرمط بكرامتي وكرامة امي الارض,,, رجعت البيت لاقيت سيدي قاعد في الصالة وقالي: جبتي الطلبات يا علقة ,,, قولتله: زي ما حضرتك امرت يا سيدي ,, قالي: طب انا عايزك النهاردة تلبسي اقوى حاجة عندك ,,, عايز اشوف اكبر شرموطة في البلد النهاردة عندي ف البيت,, قولتله: اوامرك يا سيدي ,,, وخدت الشنطة اللي فيها هدوم امي ودخلت الحمام ولبست كلوت فتلة من بتوع امي وكان متعاص خرا من طيزها ,, ولبست سوتيان ,, وروحت لابس قميص نوم احمر عليهم ,,, وخرجت لسيدي صلاح اللي كان قاعد حاطط رجل على رجل ,, وروحت ونزلت على ركبتي ادامه ,, ومسكت رجليه الكبييييييرة وفضلت ابوسها والحس فيها ,, لغايت ما قالي: قومي يا شرموطة اقفي ,,, قومت وقفت ,, قالي: عايزك تديني ضهرك وتقلعي قميص النوم ده وانتي بتترجيني انيكك وانيك امك الشرموطة قومت وقفت ولفيت ضهري لسيدي وقلعت قميص النوم وانا بقول: انا وامي اللبوة خدامين تحت رجليك يا سيدي ,, نيكني وافشخ امي وقطعنا ,, امي الشرموطة الزانية المومس كلبة تحت رجليك يا سيدي ,, لغايت ما قلعت قميص النوم وفضل بالسوتيان والكلوت,, وسيدي قالي: لفي بقى يا متناكة,, لفيت عشان اواجه صدمة عمري ,, لما لاقيت عمتي لابسة قميص نوم كت مبين نص بزازها وواصل لتحت طيزها بشوية ,, قاعدة على رجل سيدي صلاح,, ووقفت اتسمرت مكاني مصدوم مش عارف اعمل ايه ,,, وعمتي بتتفرج عليا وانا بالسوتيان والكلوت الفتلة,,, وراح سيدي قالها: عشان تصدقي لما اقولك انه عيل خول شرموط ابن زانية ويستاهل اللي بعمله فيه عمتي بصتلي وقالتلي: ايه ده يا عرص فضلت واقف مصدوم مش عارف ارد ,, راخ سيدي شخرلي وقالي: خخخخخخخخخخخخخخخ احااااااااااا انت عايزني اقوملك يا خول ,, تعالى اركع تحت رجلينا هنا وجاوب على ستك حنان يا خول ,,, ولو معجبهاش كلامك يا خول هطلعك الشارع بالمنظر ده ,, واخلي كلاب السكك ينهشو في لحمك.. نزلت راسي في الارض ,,, راحت عمتي رفعتلي وشي برجليها وقالتلي: ايه ده يا خول؟ (وهي بتشاورلي على السوتيان والكلوت) قولتلها: دول بتوع امي يا ستي راح سيدي ضاربني بالقلم على وشي وقالي: رد عدل يا خول قولتلها: ده كلوت امي اللبوة المومس المتناكة اللي بتلبسه على كسها وطيزها ,, والسوتيانة دي اللي بتلبسها على بزازها وجايبهم من الحمام ولسه عرقها فيهم وبنت الوسخة موسخة الكلوت بخرا طيزها المتناكة ,, ولبستهم عشان اهيج سيدي صلاح اللي هينكني وينيك امي الشرموطة الزانية ,, ويفشخني ويفشخ شرف امي المومس ستي حنان لما سمعت كلامي شخرت وقالت لسيدي صلاح: ده يستاهل اللي انت بتعمله فيه ,, ده ابن حرام ولازم يتناك هو وامه الشرموطة وبصتلي وتفت ع الارض وشاورتلي برجليها عشان انزل الحس تفتها من ع الارض,, ورفعت قميص النوم وقالتلي: شايف كسي يا متناك ,, كسي ده اللي سيدك بينكني فيه بزبره ,, كسي ده ليه قيمة عندك يا بن الوسخة ,, وحطت صباعها في كسها وطلعته وقالتلي: تعالى الحس لبن سيدك صلاح اللي كان في كسي يا خول ,,, وشدتني من شعري وتفت على وشي ,,, ولحست تفتها بلساني ,, وقامت مقلعاني الكلوت ,, وقالتلي: احاااااااااااا امك دي ولية متناكة ووسخة عشان تسيب كلوتها متعاص خرا كده سيدي صلاح ضحك وقالها: ده لسه ميعرفش المفاجأة اللي انتا محضرينهاله ,,, وجه سيدي رماني ع الارض ,, وقامت ستي حنان وقعدت بكسها على وشي وقالتلي: الحس كسي يا شرموط ,, الحس لبن سيدك الدكر اللي لسه جايبهم في كسي,, ومسكت الكلوت اللي كنت لابسه وفضلت تدعك بيه زوبر سيدي صلاح ,,, وانا بلحس كسها وانا مستمتع بلبن سيدي صلاح اللي في كسها ,, وهي بتدعك في زوبره وهو بيقولها: ايوة ادعكيلي زبري خليني افشخ كس ام الشرموط ده ,,, وهي بتدعكله بالخرا اللي في الكلوت وهو بيقول: يابن الهايجه دا طرى يبن اللبوه وسخن ااااااااه ادعكى اوي خلينى افشخ كس ام ابن المتناكه دا ادعكي خلينى اذل كس امه وانيك المره الى جابته من كسها فى طيزها وقامت ستي حنان من على وشي وقالت لسيدي صلاح: انا مليش نصيب في زبرك؟ ,,,, عايزه امصه وشدني من شعري وقومني وحط زبره في بؤي وخلاني امسحه من نجاسة امي ,,,وفضلت اكل خرا امي من على زوبره ... وخلاها تلبس الكلوت وقالي: تعالى يا خول حط زبري في كس امك ,,, خليني انيك امك الشرموطة وفضل ينيكها وهي تتآآوه آآآآآآآآآآآآآآآه اححححححححح وسيدي يقولي: كس امك حلو اوي يا عرص وفضل ينيك ستي حنان لغايت ما صوتت وقالتله: هجيبهم هجيبهم راح مطلع زبره من كسها وشدني من شعري وقالي: الحس لبن ستك حنان يا متناك يا خول وانا فضلت الحس لبنها واكله وانا متمتع ,,, لغايت ما سيدي شدني من شعري ورماني في الحمام وستي حنان دخلت عليا ,, وقلعت الكلوت وترترت صنانتها عليا ,, وفضلت اشرب صنانتها ,, وبعدين لما خلصت راحت ماسكاني من شعري وحطت وشي في الارض وخلتني الحس صنانتها من ع البلاط وبعدين سيدي صلاح دخل علينا وقالها: يلا بقى وقت المفاجأة ,,, حضر نفسك يا خول عشان هتاكل احلى حاجة ممكن تدوقها في حياتك ,, خرا ستك حنان ,, ]بلعت ريئي المليان صنانة ولبن ,, ستي حنان قالتله: بس انا عايزة اشوفه وهو بياكل خرايا قالها: بس كده؟ ,, من عينيا وراح واقف وراها وحضنها وحط زبره في طيزها ,, قالتله: اااااااااااه مش قادرة يا صلاح ,, انت مخليني املى طيزي خرا وكمان جاي تحط زبرك في طيزي آآآآآآآآآآآآآه مش قادرة قالها: خلاص يا حبيبتي اخر حاجة ,,, وراح مطلع زبره اللي بقى عبارة عن خرااااا ,,, وقالها: اتفرجي بقى ع الشرموط ده وهو بياكل خراكي وقالي: انزل يا خول بوس رجلين ستك حنان واترجاها عشان تسمحلك تاكل خراها ,,, نزلت ابوس ف رجلين ستي حنان وانا بقولها: ابوس رجليكي يا ستي انا كلب وخدام تحت رجليكي انا وامي الزانية المومس ,,, ابوس رجليك خليني اكل خراكي ,, قالتلي: مش خسارة في عيل عرص زيك ...[ وراحت ماسكاني من شعري وبالايد التانية مسكت زبر سيدي صلاح وحطت زبره في بؤي وقالتلي: كل خرا ستك يا شرموط يا متناك .,, راح سيدي صلاح ضربني برجليه وقعني ع الارض وقالها: دوري بقى اشوفه وهو بياكل خراكي ,,,[ راحت جت وفنست فوقي وحطت طيزها فوق وشي وراحت منزلة الخرا كله على وشي وفضلت الحس خراها بلساني وانا بقولها: خراكي طعمه حلو اوي يا ستي,,, وبعد ما خلصت شخ راحت قاعدة بطيزها على وشي وفضلت تدعك طيزها في وشي وتقولي: يلا يا شرموط كل والحسلي طيزي يا بن المتناكة, وبعدين قامت وتفت على وشي وخلتني الحس تفتها من على وشي مع الخرا بتاعها,,, راح سيدي صلاح قالها: يلا بقى عشان نتعشى ,, وبصلي وقالي: وانت يا خول كفاية عليك كده ,, اتعشيت كويس اوي قومت وروحت ابوس رجليهم وانا بقولهم: انا خدام وكلب تحت رجليكم انا وامي الشرموطة المتناكة ,, راحت ستي حنان ضحكت وضربتني برجليها في وشي ,, وقالتلي: بعدين نشوف موضوع امك ده[ وسابوني وراحو يتعشو وانا فضلت مكاني الحس كل حاجة وقعت ع البلاط ,, وعدى يومين وانا ع الحال ده مع سيدي صلاح وستي حنان ,, وبنات عمتي بايتين عند جدتي ,, لغايت ما حصل في يوم ان سيدي صلاح وستي حنان صوروني وهما بيلعبو بيا وانا بلحسلهم رجليهم وباكل خرا ستي حنان ,, وبشتم امي وبتناك من طيزي من زبر سيدي ورجلين ستي ,, واتفاجئت انهم بعد كده انهم بقو يمتعو نفسهم بس ,, والموضوع بقى مجرد تعذيب بالنسبالي ومبقتش بحس بمتعة ,, وعرفت بعد كده ان سيدي صلاح من اول يوم ,, عرف اني بدخل على مواقع شذوذ لما قعد ع الكمبيوتر وشاف انا كنت بعمل ايه ,, وفضل يراقبني كام يوم لغايت ما قرر ينفذ ,, وندمت اني خليت امي تقعدني كمان اسبوعين ,, لانهم كانو عذا فعلاً .. وبقيت بتعذب من سيدي وستي مبقوش يمتعوني ,, وبيمتعو نفسهم بس ,, واتفاجئت في اخر يوم ليا معاهم لما قالولي انهم هيفرجو امي الفيديو اللي صوروهولي عشان يذلوها ويخلوها تركع ادامهم وسيدي صلاح ينيكها ويفشخها هو وستي حنان ,, خوفت جداً من امي ,, وان انا حطتها في موقف زي ده ,, ويا ترى هتتصرف معايا ازاي؟ ويا ترى فعلاً سيدي صلاح وستي حنان هيقدرو على امي؟ وامي هتركعلهم وتنفذ طلباتهم؟ ه اللي هنعرفه في الجزء الرابع.... تابعوني .....

ومتنسوش تضيفوني ع الايميل وتجيبولي محارمكم ,,,جايز واحدة منهم تقدر على امي وده ايميلي
استنوني...................
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ

الحلقة الرابعة

بعد ما سيدي صلاح وستي حنان صوروني وقالو انهم هيفرجو امي ع الفيديو ده ويخلوها تركع ادامهم وينيكوها ويذلوها وسيدي صلاح يفشخها وستي حنان تدوس عليها برجليها ,, وطلبو مني اني اساعدهم في ده ,,, واضطريت اني انفذ كلامهم بالحرف الواحد عشان ميذلونيش بالفيديو اللي معاهم ,,, وكانت البداية اني اروح افرج امي ع الفيديو ,, واللي هي طبعاً احتمال كبير متهتمش بالموضوع وجايز تفرح ,,, لكن دوري كان اني اتحايل عليها واعيط ادامها عشان اصعب عليها وتساعدني عشان ميفضحونيش بالفيديو ده ,,, رجعت البيت وقعدت يومين في البيت مش عارف ازاي ابدأ مع امي,, خصوصاً اني من يوم ما رجعت متكلمناش انا وامي خالص,, ولا حد فينا بيبص للتاني ,, وسيدي صلاح اتصل بيا عشان يعرف انا عملت ايه ,, وطبعاً هزقني وفضل يسبني ويشتمني لما عرف اني لسه معملتش حاجة ,, ومبقاش ادامي غير اني لازم اتجرأ وانفذ اللي طلبوه ,, وفعلاً روحت لامي فرجتها الفيديو ,, وزي ما توقعت مفيش أي اهتمام ,, بال بالعكس فضلحت تضحك وتقولي: يا خول ,,, تخلي واحدة شرموطة زي دي هي وجوزها العرص ده يعملو معاك كده ,, دانت هفأ ومتناك فضلت اعيط ادامها ,, واقولها انهم هيفضحوني بالفيديو ,, وانها لازم تنفذ كلامهم والا هينشرو الفيديو ,,, وطبعاً هي مهتمتش في الاول وقالتلي: مين دول يا خول عشان انفذ كلامهم ,, الشرموطة دي هي وجوزها يأمروني انا؟ ,, انت اتهبلت لكن انا فضلت اعيط وارتجاها ,, وهي تقولي: مينفعش يا خول ,, [ وفضلت تشتمني وتسبني وتهزق فيا ,,, لغايت ما في الاخر قالتلي: مع انك خول ومتناك ومتستاهلش ,, لكن عشان انت ابني بس وطالع من كسي العزيز عليا ده ,,, انا هخرجك من الموضوع ده ,, لكن بشرط ,, انك تنفذ كل الكلام اللي اقولهولك ,, وتنسى موضوع الولية الشرموطة دي هي وجوزها ,, وبعد كده تجهز نفسك عشان تستلقى بقية عذابك .... قولتلها: حاضر اوامرك ,, بس ابوس رجليكي خرجيني من الموقف ده.. قالتلي: ملكش دعوة انت وسبني اتصرف ,, بس المهم تسمع الكلام وتنفذ اللي هقولهولك بالحرف الواحد قولتلها: حاضر اوامرك.. اول حاجة طلبت مني اني اتصل بيهم واقولهم ان امي اتفرجت ع الفيديو ,, بس هي مصدومة ومش عارفة تفكر وعايزة شوية وقت ,, لكن سيدي صلاح قالي انهم مش هيدوها وقت كتير ,, ولازم تسمع الكلام والا هينشرو الفيديو ويفضحوني ... روحت بلغت امي باللي حصل ,, قالتلي: خلاص انت دلوقتي وسبني انا اتصرف ,, ومتعملش حاجة غير لما اقولك.. قولتلها: حاضر[ عدى يومين وانا مش فاهم امي بتعمل ايه وبتتصرف ازاي ,, ومكنتش ملاحظ حاجة ,, وخوفت تكون امي نست الموضوع او كبرت ,, ولكن بعد يومين اتفاجئت وانا ف اوضتي لما سمعت صوت سيدي صلاح برة ف الصالة ,, اتخضيت وخوفت يكون الوقت خلص وهو جاي دلوقتي عشان يهدد امي انه هينشر الفيديو ,, وفتحت الباب براحة وبصيت واتفاجئت لما لاقيت سيدي صلاح هو وامي قاعدين يتكلمو بره ع الكنبة ,, وسمعتهم بيتكلمو عادي خالص,, لغايت ما سمعت سيدي صلاح بيقول لامي: امال الشرموطة فين؟ لاقيت امي بتندهلي ,, بلعت ريئي وخرجت وانا خايف ,, لاقيت امي بتقولي: تعالى يا خول بوس رجلين سيدك صلاح ,, اتخضيت وبصتلها باستغراب,, وقولت معقولة يكون سيدي صلاح قدر على امي ,, معقولة يكون سيطر عليها ,, معقولة هتنفذ اوامره ,, لاقيت امي بتبرقلي وبتقولي: نفذ اللي قولتله عليه يا خول... روحت نازل على ركبي ابوس رجلين سيدي صلاح وانا بقوله: ازيك يا سيدي واحشني يا سيدي ,,, وواحشاني رجليك ,,[ قالي: وانت كمان يا متناك ... لاحظت اني امي عمالة تحسس على شعر سيدي صلاح وبتحاول بالايد التانية انها توصل لزبره وعمالة تحسس على فخاده ,, وقالتلي: ريح سيدك صلاح يا خول ,, اياك يشتكي منك قالها سيدي صلاح: متقلقيش ,, انا مربيه كويس ,, احسن من تربيتك الوسخة,, فضلو يضحكو عليا وانا عمال بلحس رجلين سيدي صلاح ,, لغايت ما امي قالتلي: قوم غور روح على اوضتك دلوقتي.. استأذنت سيدي صلاح وبوست رجليه وقومت دخلت على اوضتي ,, ووقفت ورا الباب اسمع الحوار ,, سمعت امي بتقوله: في ايه بقى؟ انت بتهدد الواد ليه؟ سيدي صلاح: انا مش بهدده ,, انا بهددك انتي امي بدلع: بتهددني انا؟ ,,, طب وانا مالي انا؟سيدي صلاح: هو مش ده ابنك ,, تحبي افضحهولك؟ امي برده بدلع ومياصة: واهون عليك ابقى ام المفضوح؟ قالها: ممكن مفضحوش ,, بس تنفذي اللي اقولك عليه.. امي وهي بتمسحله في شعره وبتحسسله على فخاده: وايه هو بقى اللي هتقولي عليه ده عشان انفذه.. سيدي صلاح بطريقة حادة: هتبقي خدامة ليا انا وستك حنان نظرة اندهاش من امي: ستي حنان؟ سيدي صلاح يأكد: اها ستك حنان يا شرموطة ,, ستك وتاج راسك كمان امي رجعت للدلع: ما تسيبك من الكلام ده ,, وسيبك من حنان دي ,, وتعالى اقولك كلمة سر في الاوضة .. بدأ سيدي صلاح يدخل في المود: سر ايه؟ امي: لااااا,,, دي متنفعش هنا ,, لازم جوة ,,, ع السرير ,,, انا وانت لوحدنا ... قالها: اهاااااااا .. فهمتك ... لا بصي ,, هقولك انا على كلمة سر .. الطريقة دي متنفعش معايا ,,, متساويش حاجة انتي ادام ستك حنان ,, وهتنفذي اللي هقولك عليه وهتبقي خدامة ليا انا وستك حنان امي اتخضت ,,, معقولة طريقتها مجابتش نتيجة ,, وفضلت تحاول وسيدي صلاح مصمم لى موقفه ,,, قالها: ها يا شرموطة ,, هتسمعي الكلام برضاكي ولا تحبي تسمعيه غصب عنك قالتله: اصل الموضوع صعب عليا ,, مش متخيلة اني اكون خدامة لحنان.. قالها: ستك حنان يا شرموطة قالتله: قدر موقفي .. الموضوع صعب عليا اوي قالها: مليش دعوة بالكلام ده كله .. وكلامي هيتنفذ برضاكي او اغصب عنك امي فضلت ساكتة مصدومة سيدي صلاح قالها: يعني برده مش عايزة تسمعي الكلام ,, ماشي يا شرموطة انا هعرف اتصرف معاكي كويس..[ وسابها وقام خرج .. امي فضلت تبص عليه لغايت ما خرج وبعدين قامت دخلت على اوضتها ,, اتصدمت انا وقولت ف نفسي ,, معقولة امي معرفتش تأثر في سيدي صلاح ,, شكلها كده هتنخ وتركع ادامهم زي ما قالو ,, فضلت قاعد مش عارف اعمل ايه وبفكر في اليوم الاسود اللي سيدي صلاح وستي حنان هيذلوني انا وامي ويعذبونا سوا .. نمت بعد تفكير طوييييييييل وبعد يومين سمعت امي بتتكلم في التليفون ,, وكانت بتكلم سيدي صلاح وبتحاول تقنع انه يجي عشان عايزاه ف موضوع مهم وهو بيرفض ,, وفضلت تتحايل عليه لغايت ما وافق ,,, وبعدين قفلت السكة .. وبعد شوية لاقيت الباب بيخبط ,, روحت فتحت الباب لاقيت صاحبة امي منال ,, سلمت عليا ودخلت سلمت على امي ,, امي قالتلي: ادخل على اوضتك زاكر دخلت اوضتي ,, وكالعادة وقفت ورا الباب اسمع بيقولو ايه ,, سمعت امي بتقولها: زي ما اتفقنا بقى ,, هو زمانه جاي ... منال: هو حلو صلاح ده ؟ امي: يعني .. هو المشكلة مش ف شكله ,, المشكلة في جسمه ,, جسمه مليان اوي .. منال: عز الطلب ,, دي الاجسام دي لما تنام فوقك بتحسي انك بتتناكي وفي زلزال ,, بيبقى احساس جامد امي: يخرب بيت احساسك ده ,, المهم انك تعرفي تهيجيه عليكي .. وانا مش هوصيكي طبعاً ,, انت سيدة التهييج الاولى منال: متقلقيش .. انتي عارفاني ,, مفيش راجل يعدي من تحت ايدي امي: طب تمام ,, المهم الخطوة دي لما تعدي ,, انتي عارفة هتعملي ايه بعد كده منال: متقلقيش .. حاولت افهم امي ناوية على ايه لكن مفهمتش ,, وكل اللي فهمته انها عايزة سيدي صلاح ينيك منال ,, لكن هتستفاد ايه بكده؟ .. مثلاً هتحاول تخليه يحب منال وبعدين تسحب منه الفيديو؟ .. افكر كتير جت ف دماغي ,, لكن مقدرتش احدد امي ناوية على ايه ,, وقولت استنى واتفرج بنفسي عشان افهم,, لكن فعلاً منال هتقدر تهيج سيدي صلاح؟ بالمناسبة منال 47 سنة صاحبة امي من زمان ,, طولها عادي لكن ممكن تكون قصيرة شوية ,, بيضة وجسمها مربرب .. وجسمها جامد جداً ,, وبتصبغ شعرها احمر ,, وبيبقى شكلها ابن لزينة ,, عليها طيز تدوب أي رجل ,, مربربة وبتتهز من اقل حركة ,, تشبه في وشها نادية الجندي شوية ,, لكن هي احلى منها بكتير ,, شخصيتها لذيذة جداً وعسل ,, وعلطول بتحب تهزر وتضحك ,, كنت بحبها جداً من صغري عشان كانت دايماً تلعب وتهزر معايا ,, وكنت بحبها جدا وبعتبرها زي امي بالظبط ,, وكنت بحس اني ابنها ,, ً خصوصاً انها كنت بتقعد براحتها ادامي وكانت بتلبس قصير ادامي وجسمها كله يبان ادامي ,, كنت كتير بحاول المس أي حتة من جسمها بالحداقة ,, لكنها مكانتش بتركز ولا بتاخد بالها خالص.. شوية ولاقيت الباب بيخبط وعرفت انه اكيد سيدي صلاح ,, وفعلاً كان سيدي صلاح ,, دخل سيدي صلاح وقعد في الصالة مع امي ومنال ,, وامي عرفتهم على بعض وسابتهم ودخلت المطبخ ,, فضلت منال تتمحن ادام صلاح وقلعت الجاكيت اللي كانت لابساه بحجة الحر .. وكانت لابسة تحته بلوزة كت ,, وكانت بزازها بانية منه ,, انا نفسي هيجت وانا في الاوضة على منظرها.. فضلت منال تفتح مواضيع مع سيدي صلاح ,, وامي دخلت عليهم بالعصير ,, وقعدت معاهم ,, وبدأت تكلم سيدي صلاح عن منال ,, اللي كان واضح انه بدأ يهيج عليها فعلاً ,, كانت امي استعدت كويس عشان تنفذ الخطة دي ,, فخلت اختي ندى تروح تقعد عند خالتي كام يوم ,, وخلت سارة تغير مواعيد دروسها لبليل بحجة انها ترتاح بعد ما ترجع من المدرسة وبعدين تنزل الدروس ,, وكلمت صاحب شغل اسماء ,, اللي عرفت ازاي امي جابتلها الشغل ,, طبعاً قضت ليلة حلوة مع صاحب الشغل ,, ومين يعرف جايز تكون عملت معاه زي ما بتعمل مع كل الرجالة وذلته ,, ومين يعرف جايز تكون جابتلي الشغل بنفس الطريقة ,, المهم انها كلمت صاحب الشغل وخلت اسماء تشتغل فترتين ,, الصبح وبليل وكان البيت فاضي مفيش غير انا وامي ,, وكان الجو مساعد انها تنفذ الخطة ,, امي سابتهم وقامت تحضر العشا ,, منال قالتلها: اساعدك؟ ,, امي قالتلها: لا خليكي هنا مع صلاح عشان ميقعدش لوحده.. راحت منال قعدت جنب سيدي صلاح ,, وفضلت تتدلع عليه وتشربه العصير ,, لغايت ما سيدي صلاح هاج فعلا ,, وبدأو يبوسو بعض وهي ايديها بتلعب فيه واديه بتلعب فيها ,, امي دخلت عليهم وكحت راحو عادلين نفسهم ,, وبدأت امي ترص العشا ادامهم وقالتلهم: ممكن بعد ما تتعشو تدخلو تريحو شوية جوا ,, فضلو يضحكو ,, وفعلاً بعد ما خلصو عشا ,, منال اخدت سيدي صلاح ودخلو اوضة امي ,, وامي بتبص عليهم نظرة انتصار ,, وقدرت فعلاً تنفذ خطتها وخلت سيدي صلاح يهيج على منال ,, لكن ايه الخطوة اللي بعد كده؟ ,, ايه اللي هيحصل,, ابهريني يا امي بدماغك الجبارة ,, وريني هتعملي ايه؟ ,, خليني اتعلم منك ,, خليني اتعلم من الاسطورة.. امي جابت تليفونها وعملت مكالمة ,, واللي فهمت بعد كده انها اتصلت بعميت (ستي حنان) عشان تيجي تظبط جوزها (سيدي صلاح) متلبس وهو بيخونها مع واحدة تانية ,, يخرب بيت دماغك يا امي ,, دماغ عاااااالية ,, هتوقع بين سيدي صلاح وستي حنان .. وبكده ينسو الموضوع .. الخوف ان الموضوع يجي بالعكس ويخليهم ينتقمو ,, لكن اكيد امي عاملة حسابها وعارفة هتتصرف ازاي ,, امي اكيد مش هيفوتها حاجة زي دي ,, مش فاهمك يا امي ,, مش فاهمك يا جبارة ,, مش عارف اتوقع هتعملي ايه قفلت امي مع عمتي (خلاص مبقتش ستي حنان ولا جوزها بقى سيدي صلاح) ,, قفلت امي وهي بتضحك فرحانة بانتصارها ونجاح خطتها .. وفضلت قاعدة مستنية لغايت ما عمتي توصل.. سمعت صوت منال من عندي في الاوضة ,, وكانو واضح انهم وصلو لمرحلة صعبة ,, اهو صوت منال بتتناك وهي بتتآآآآوه باعلى صوت ,, وكانت عمالة تتكلم وهي بتتناك ,, لكن مفهمتش كل كلامها ,, عشان الصوت كان ضعيف ,, لكن كان كلامها زي ,,, "نيكني, انا شرموطة, زبك كبير, مش قادرة ..." شوية وسمعت الباب بيخبط ,, واكيد كانت عمتي وصلت ,, امي راحت فتحت الباب ,, كانت عمتي فعلا ,, وكان شكلها متعصب ,, امي قالتلها: اسمعي بس يا حنان ,, عايزك تتصرفي بعقل ,, بلاش عصبية. ]امي جاية تهدي النفوس ^_^ وامي بتكلمها ,, سمعت عمتي صوت منال من الاوضة ,, زقت امي وراحت نحية الاوضة ,, وامي فضلت تضحك على منظرها ,, وعلى اللي هيحصل ,, شرشحة وتهزيق بعد شوية ,, وراحت عمتي وفتحت باب الاوضة عشان تشوف جوزها وهو بينيك منال ,, كانت منال قاعدة ف وضع الكلب ع السرير ,, وجوز عمتي وراها على ركبه وبينيكها من طيزها وهو ماسك شعرها ,, لكن......... ايه ده؟
ايه اللي بحصل؟
هو في ايه؟
مش فاهم..
الخطة باظت ولا ايه؟
ايه اللي حصل لدماغك يا امي؟
معقولة تفكيرك الجبار منجحش؟
معقولة كل تخطيطك راح ع الفاضي؟
هو ايه اللي بيحصل؟
انا مش مصدق اللي انا سامعه ولا اللي انا شايفه.
...... فتحت عمتي الباب ووقفت بتبص على جوزها وهو بينيك منال وقالتله بعصبية: ايه اللي انت بتعمله ده يا خاين؟
وراحت مغيرة طريقتها وابتسمت وقالتله: بتنيك من غيري؟
وبصت لامي وقالتلها: شكراً يا شرموطة انك اتصلتي بيا ,, هسيبك وادخل انا بقى ,, ما تيجي معانا .
وضحكت وسابتها وراحت داخلة معاهم ,,,

امي فضلت تبص عليهم وهي مش مصدقة اللي بيحصل ,,, خطتها فشلت؟ ,, معقولة اللي عمتي بتعمله ده؟ ..

عمتي دخلت قعدت على ركبها ادام منال ,, وقلعت البلوزة اللي كانت لابساها وبعدين قلعت السوتيان ,, وجوزها عمال ينيك منال ,, وبعدين عمتي مسكت منال من شعرها وحطت بزها في بؤها وقالتلها: يلا يا شرموطة ,, مصي بزاز ستك [

ومنال اندمجت معاهم وفضلت تمص في بزاز عمتي وهي بتتناك في طيزها من جوز عمتي ,, وكأنها كانت مستمتعة بالجو ,, امي فضلت واقفة تتفرج وهي مصدومة ,, راحت عمتي بصتلها وقالتلها: ما تيجي يا متناكة ,, تعالي خلي سيدك صلاح ينيكك ,, او تعالي الحسيلي رجليا شوية ,, تعالي ساعدي صاحبتك

امي اتعصبت وجريت ,, عمتي قالتلها: تعالي يا شرموطة ,, رايحة فين؟
جوز عمتي: سيبيها يا حنان ,, مسيرها تنخ وتيجي تركع ادامنا

امي دخلت اوضة اخواتي وقفلت على نفسها ,, مصدومة ,, مش مصدقة ان خطتها فشلت ,, مكنتش متوقعة ان عمتي ممكن تعمل اللي عملته ,, انا نفسي مش متوقع ..
طلعت من الاوضة عشان اتفرج على عمتي وجوزها وهما بينيكو منال اللي كانت فرحانة ومستمتعة اوي باللي بيحصل ,, شافني سيدي صلاح (مهو خلاص رجع تاني سيدي صلاح ورجعت تاني عمتي بقت ستي حنان)
قالي: تعالى يا خول ..

اسف امي ,, مطلعتيش الجبارة ,, مطلعتيش الاسطورة ,, انا راجع لستي حنان ,, ستي حنان هي الجبارة ,, هي الاسطورة ..

دخلت عليهم ,, قالتلي ستي حنان: تعال يا خول اقعد ورايا هنا الحسلي رجليا ,,

روحت قعدت وراها وكانت قاعدة على ركبها ورجليها ممدودة ع السرير ,, شوفت بطن رجليها ,, مقدرتش امسك نفسي ونزلت الحس فيها زي المجنون ,, هي نفسها اتفاجئت وبصتلي وقالتلي: مالك يا متناك؟ ,, في ايه؟ ,, اول مرة تشوف رجلين ولا ايه؟

كملت لحس في رجليها .. سمعتها بتكلم منال بتقولها: مبسوطة يا شرموطة.
منال: اوي ,, جوزك ده زبره جامد اوي

ستي حنان ضربتها بالقلم وقالتلها: اسمه سيدك صلاح يا متناكة..

وبعدين ستي حنان قالتلي ابطل لحس في رجليها وقالت لمنال تقوم ,, وقالتلي انضف زبر سيدي صلاح من طيز الشرموطة منال عشان عايزة تتناك ,, مسكت زبر سيدي صلاح وفضلت ادعكه بايدي ومصيته لغايت ما وقف زي الحديد ,, كانت عندي موهبة جامدة اني اوقف زب سيدي صلاح ..

وستي حنان خلت منال تلحسلها في كسها ,, ومسكت شعرها وزقتها على كسها وهي بتقولها: الحسي يا شرموطة الحسي يا متناكة ,, هيجيني يابنت الوسخة ,, عايزة اتناك من سيدك صلاح ,, بتلحسي حلو اوي يا بت,, وبعدين قامت ستي حنان وقعدت مكاني ومسكت زبر سيدي صلاح تمصه ,, وانا قعدت وراها الحسلها في طيزها ومنال قعدت ورا سيدي صلاح تلحس في طيزه ,, شوية وقامت ستي حنان ونامت على ضهرها وسيدي صلاح راح ينيكها من كسها ,, وهي عمالة تتهز وتتآآآآآآوه: آآآآآآآآآه نيكني يا صلاح آآآآآآآآآه مش قادرة آآآآآآه براحة عليا يا راجل انا مش حملك
قامت منال وقعدت ف وضع الكلب فوق عمتي ,, طيزها نحية سيدي صلاح ,, وحطت كسها فوق وش ستي حنان ,, ستي حنان قالتلها: بتعملي ايه يا شرموطة؟[
منال: الحسيلي كسي ,, هيعجبك طعمه اوي
ستي حنان: كسك ايه اللي الحسه يا متناكة ,, قومي يا بت[
منال: صدقيني بس هيعجبك ,, جربي[
بدأت ستي حنان تلحس في كسها ,, وفعلاً عجبها الوضع ,, واندمجت في اللحس ,, وكمان منال اندمجت ومسكت شعر ستي حنان وضغطت جامد وكان شكلها هتجيبهم ,,

كنت وقتها انا قاعد ورا سيدي صلاح بلحسله في رجله ,, بدأت منال تتآآآآآوه جامد وكان شكلها هتجيبهم خلاص ,, وفضلت تشتم ستي حنان اللي كانت مندمجة في اللحس ,, ومنال ماسكة شعر ستي حنان وبتضغط جامد ,, ومنال تشتم: الحسي يا بنت المتناكة ,, الحسي يا شرموطة ,, هيجتيني يا لبوة ,, هجيبهم هجيبهم

وراحت منال جايباهم على وش ستي حنان ,, اللي عجبها طعم لبن منال وفضلت تلحسه من على وشها ...
وكمان كان سيدي صلاح جابهم في كس ستي حنان ,, قامت منال وقام سيدي صلاح وسابو ستي حنان الاسطورة نايمة على ضهرها ولبن سيدي صلاح في كسها ولبن منال على وشها ,, وفضلت تلحس بلسانها لبن منال وبايديها تلعب في كسها ,, وهي مبسوطة اوي بالنيكة الجامدة دي ,,[

مسك سيدي صلاح منال وفضل يبوس فيها ,, وستي حنان فاقت من الغيبوبة اللي كانت فيها وقامت ,, قالت لسيدي صلاح: عايزاك تجيبهم في الشرموطة العسل دي ,,
راحت منال نامت على ضهرها وسيدي صلاح ينيك فيها زي ما كان بينيك ستي حنان ,, وستي حنان عملت زي ما هي عملت معاها وقعدت على وشها ,, لكن هي قعدت بطيزها وقالتلها: دوقي انتي بقى طيزي ,, هتعجبك..

قعدت ستي حنان بطيزها على وش منال ,, واختفت راس منال في طيزها ,, وبعدين شالت ستي حنان طيزها وقالتلها: ايه رأيك يا شرموطة؟
منال: طيزك زي العسل .. احلى من طيز الشرموطة سهام دي
ستي حنان لما سمعت كده راحت قاعدة عالسرير وبدأت تكلم منال وتقولها: هو انتي دوقتي طيزها؟
منال ترد وهي عمالة تتآوه من زبر سيدي صلاح: آآآآآآآآه دوقتها ,, اصل الشرموطة دي آآآآآه كانت كل شوية آآه تتصل بيا آآآآه وتخليني اجيلها عشان تنيكني آآآآه وكانت تخليني الحس طيزها آآآآآآآآآآآآه
ستي حنان: يا بنت الشرموطة يا سهام ..
منال: بس الحق آآآآآآآآآه انتي احلى بكتيييييييييير آآآآآآآآآآآآآآآآآآه وجوزك ده زبره ناااار آآآآآآآآه

سرحت ستني حنان في كلام منال ,, وبعدين قالتلها: طب طالما هي كده بقى ,, عاملة فيها دور الشريفة ليه؟
منال: اصلها شايفة نفسها اوي آآآآه وتحب تتحكم في كل حاجة ومتبحش حد آآآآه يتحكم فيها آآآآه او يقولها تعمل ايه ومتعمليش ايه آآآآآه
ستي حنان: وحياتك عندي لاخليها تركع ادامي وتنفذ اللي اقولها عليه
منال: يارييييييييت آآآآه اصل الشرموطة دي كانت بتبهدلني معاها آآآآآه ونفسي اشوفها وهي بتتذل زي ما كانت آآآآآه بتذل الناس
ستي حنان: كله في وقته متقلقيش ,, كله ف وقته[

استغربت جداً من تصرف منال وخيانتها لامي ,, معقولة يا منال تبيعي صاحبتك اللي تعرفيها من سنين ,, عشان واحدة لسه عارفاها النهاردة ,,

المتعة يا جماعة ,, المتعة تعمل اكتر من كده ,, طالما قدرت ستي حنان تمتع منال اكتر من امي ,, يبقى تستاهل ان منال تبيعها ,, مهي ستي حنان هي الاسطورة....

بعدها راح سيدي صلاح جاب لبنه في كس منال ونزلت ستي حنان تلحس لبن سيدي صلاح من كس منال ,,, وبعدها قومنا دخلنا الحمام وفضلت احميهم هما التلاتة ,,, وكان سيدي صلاح وستي حنان حبو منال واتفقو معاها انهم يتقابلو علطول ويعملو حفلات نيك ,,,

وفضلو يتريقو على امي ,, وستي حنان توعدهم انها هتخليها تركع ادامها وتذلها ,,, وسيدي صلاح ومنال يضحكو ,, وكانو مستنيين اليوم ده..

سيدي صلاح قالي: لما اكلمك يا خول تيجي البيت عشان تخدمني انا وستك حنان ,, وعقل امك الشرموطة دي عشان مخليش مصر كلها تشوف الفيديو..

قولتله: حاضر يا سيدي...
خرجو مع بعض ,, وروحت انا ع الاوضة اللي كان فيها امي وخبطت الباب ,, لقيتها بتقول: مين؟
قولتلها: انا حسام
امي: عايز ايه؟
انا: عايز اكلمك
امي: حاجة مهمة يعني؟
انا: ايوة
امي: طب ادخل

فتحت الباب ودخلت لاقيتها قاعدة ع النت بتشيت عادي ولا كأن في حاجة ’’ استغربت من تصرفها ,,, هو في ايه ,,, انتي خطتك فشلت وعمتي علمت عليكي ,,, ايه؟ ,,, تصدقي انتي مطلعتيش اسطورة بقى زي مانا كنت فاكر ,, قولتلها: انتي بتعملي ايه؟
امي: انت اتعميت يلا ولا مبقتش بتفهم ؟ ,, ما ادامك بشيت اهو
انا: بتشيتي ازاي بعد اللي حصل ده؟
امي: ايه اللي حصل؟
انا: ايه اللي حصل!!! ,, الخطة فشلت
امي: خطة ايه؟
انا: الخطة اللي انتي عملتيها عشان توقعي بين عمتي وجوزها
امي: عادي ما تفشل .. فيها ايه يعني؟

كانت بتكلمني وهي مركزة في الكمبيوتر ومش مدية الموضوع أي اهتمام خالص....

قولتلها: ازاي يعني فيها ايه؟ ,, كده هينشرو الفيديو ويفضحوني..
امي: وانا مالي بالموضوع ده ؟
]انا: مالك ازاي؟ ,,, انتي مش قولتيلي انك هتساعديني وتلحقيني من الموقف ده..
امي: مانت لسه قايل اهو ,, الخطة فشلت ,, اعملك ايه تاني؟
انا: أي حاجة ,, بس ابوس رجلك الحقيني وساعديني ...
امي: مانت اللي خول ,, انا كنت باعتاك عشان تقعد اسبوعين ,, مش تتناك اسبوعين
انا: مهو آآآآآ اصل آآآآ ده آآ .. مهو كان غصب عني
امي: غصب عنك ازاي يعني يا متناك؟
انا: آآآآآآ اصل آآآآ جوز عمتي آآآ شافني وانا فاتح مواقع سكس
امي: يا سلام؟ ,, وفيها ايه يعني؟ ,, ما كل الشباب بتفتح مواقع سكس؟ ,,, وبعدين شافك فاتح مواقع سكس ,, قوله خلاص وعديها ,, مش هيمسك عليك ذلة يعني ,, ولو قال بعد كده انه شافك ابقى انكر ,, لكن تخليه ينيكك يا خول...

انا: مهو انا وقتها اتخضيت وخوفت ,, وهو مناكنيش بسبب كده
امي: امال ناكك ليه؟
انا: هو ساعتها اخدني حبسني في الحمام ,, وبقى كل يوم يحبسني وقت النوم ,, وكل شوية يدخل عليا يترتر ويشخ ادامي ,,, وووو وووو بصراحة آآآآآ انا هيجت من منظر زبره وطيزه
امي ضحكت بسخرية: هههههههههه انا مخلفة خول ,, هيجت على منظر زبره وطيزه يا متناك؟ .
انا: اصل آآآ انا وقتها كنت آآآ كنت بدخل على آآآ مواقع سكس شواذ
امي: يا خول ,, تستاهل بقى اللي عملوه فيك ...
انا: طب عشان خاطري ,, ابوس رجليكي ساعديني وخرجيني من الموقف ده .
امي: مع انك خول ومتستاهلش ,, بس هعمل ايه؟ ,,, ابني بقى ومتورطة فيك ,, مع اني ممكن اتبرا منك ..
انا: شكراً ,, هفضل اخدمك طول عمري ..
امي: انت كده كده كنت هتخدمني من غير حاجة ,, انت ناسي اللي عملته قبل كده يا خول؟

وبعدين كملت كلامها: متقلقش ,, منال هتتصرف
انا بتلجلج: مهو آآآآآ اصل آآآآآآآآآ منال راحت معاهم
امي: راحت معاهم فين؟
انا: يعني فضلت معاهم ,, واتفقو انهم يعملو حفلات نيك ,, وكمان قالت انها فرحانة معاهم ,, وما صدقت انها خلصت منك
امي: انت بتستهبل ياض؟ ,, منال هتعمل كده يا اهبل؟ ,, دي صاحبتي يا خول..
انا: وانا هكدب ليه يعني؟ ,, انا سمعتها بوداني بتقول انها كانت زهقانة منك ,, عشان كنتي بتكلميها وتخليها تجيلك عشان تنيكيها ,, وانها مستنية اليوم اللي تشوفك فيه بتتذلي زي ما كنتي بتذلي الناس.
امي: انت هتستعبط ياض؟؟؟!!
انا: وحياتك عندي زي ما بقولك كده ,, هو ده اللي حصل
امي: **** يخرب بيتك ,, خسرت صاحبتي بسببك كمان يا خول
]انا: انا مليش ذنب ,, هي اللي كانت كده كده بتكرهك وبتقول انها مستنية اليوم ده من زمان
امي: معقول؟ ,, منال تعمل كده؟
انا: طب هنتصرف ازاي دلوقتي؟

امي اتعصبت وقالتلي: خلاص ملكش دعوة وسبني انا اتصرف ,, وملكش دعوة انت بالموضوع نهائي .. انا: طب لو حد اتصل بيا منهم؟؟
امي: اسمع كلامهم زي ما قولتلك ,, ونفذ اللي يقولولك عليه
انا: حاضر .

وعدى كام يوم ,, وكام مرة يتصل بيا سيدي صلاح عشان اروح ,, وكل ما اروح الاقي منال معاهم ,, والتلاتة بيعملو حفلات نيك ,, ويفضلو طول الليل ينيكو في بعض ,, وكانو بيعملو كل مرة حاجة جديدة ,, يعني مثلاً مرة يبقى اليوم كله سكس رجلين بس ,, ومرة تبقى البزاز ,, ومرة الطياز ,, ومرة تعذيب ... وكده

وف يوم اتصل بيا سيدي صلاح وقالي ان الحفلة يومها هتبقى في بيت منال وامرني اني اسبقهم على هناك واظبط كل حاجة هناك ,, لغايت ام يحصلوني,,

وفعلاً سبقتهم على هناك ,, وظبطت كل حاجة هناك مع منال اللي كانت بتعاملني معاملة كويسة بالنسبة للمعاملة اللي كان سيدي صلاح وستي حنان بيعاملوني بيها ,,

وبعد شوية وصل سيدي صلاح وستي حنان ,, ودخلنا الاوضة وقلعنا هدومنا ,, وبدأنا حفلة النيك ,, منال قالت: بما اننا في بيتي بقى ,, يبقى انا اللي اقول هنعمل ايه النهاردة ,,
سيدي صلاح وستي حنانا ضحكو وقالولها: هي بقت كده؟ ,, عشان ف بيتك يعني؟ ,, طب داحنا ضيوفك المفروض تكرمينا
منال ضحكت: ههههههههه ,, لا ,, هو كده بقى ,, انا صاحبة البيت وانا اللي اقول يلا
ضحكو كلهم ,, وبعدين سيدي صلاح قالها: طب عايزانا نعمل ايه النهاردة؟
منال: المرة اللي فاتت كانت ستي حنان هي الملكة واحنا بنخدمها ,, والمرة اللي قبلها كان سيدي صلاح هو الملك ,, المرة دي بقى انا عايزة ابقى انا الملكة
سيدي صلاح وستي حنان ضحكو ,,, وستي حنان قالتلها: انتي اتجننتي يا بت ,, انتي عايزة تبقي ملكة عليا انا وسيدك صلاح ؟
منال بدلع كأنها عيلة صغيرة: وفيها ايه يعني؟ ,, وبعدين ده بيتي بقى؟
ستي حنان: يابت انتي عبيطة ,, بيتك ايه يعني؟
منال: طب عشان خاطري ابوس رجلك يا ستي
ستي حنان: في ملكة تقول ابوس رجلك؟
منال بصت لسيدي صلاح: ابوس رجلك يا سيدي ,, شوية بس ابقى الملكة وبعدين اعملو اللي انتو عايزينه فيا..

سيدي صلاح بص لستي حنان وفضلو يضحكو ,, وبعدين سيدي صلاح بص لمنال وقالها: اللي احنا عايزينه يا بت.

منال فرحت وفضلت تصقف عشان سيدي صلاح وافق وقالتله: كل حاجة انتو عايزينها هنفذها

وفعلاً راحت منال علطول ع الكرسي وقعدت حطت رجل على رجل وقالت: يلا يا كلاب تعالو بوسو رجلين الملكة

سيدي صلاح وستي حنان بصو لبعض وضحكو ,, وبعدين راحو نازلين ع الارض وراحو نحية منال ,, وطبعاً كانو اخدين الموضوع بهزار وبيتسلو عشان ف الاخر هتبقى منال يا عيني لعبة يعملو بيها اللي هما عايزينه ,, لكن كانو متقنين الدور وكان باين عليهم فعلاً انهم خدامين لمنال ,, ومنال كانت عايشة دور الملكة تمام ,,

وفضلت تذل فيهم شوية ,, تخليهم يلحسو رجليها شوية وتدوس برجليها على وشهم شوية ويلحسو طيزها شوية ,,,, وبعدين سيدي صلاح قالها: خلاص كده بقى ,, تعالي بقى عشان ننفذ اللي اتفقنا عليه

وبعدين قضينا حفلة نيك زي أي حفلة نيك ,, لكن كانت الحفلة على منال المرة دي ,, وسيدي صلاح وستي حنان بهدلو منال اليوم ده ,, وانا كالعادة كده كده بتبهدل كل يوم..

خلصنا الحفلة النهاردة ورجعت البيت ,, بعد ما كان سيدي صلاح وستي حنان مشو ,, وفضلت انا ارتب البيت ,, روحت البيت مقتول ,, دخلت اوضتي ونمت ع السرير ,, مصحتش الا تاني يوم ع الغدا ,, روحت اتغديت مع امي واخواتي اسماء وسارة ,, وطبعاً ندى كانت عند خالتي...

عد الغدا اسماء نزلت الشغل وسارة راحت الدروس ,,وانا دخلت اوضتي فتحت النت ,, لاقيت امي بتندهلي ,, روحتلها اوضتها لاقيتها بتديني سي دي وبتقولي: خد السي دي ده وروح لعمتك ,, ادهولها وهي هتفهم

اخدته منها وانا مش فاهم ,, وكان عندي فضول اعرف لكن هي قالتلي اني مفتحوش وادخل اغير واروح علطول ,, وفعلاً غيرت هدومي ونزلت علطول وروحت لستي حنان ,, كان باين انهم نايمين ,, وستي حنان صحيت فتحتلي ,, قالتلي: ايه اللي جابك دلوقتي يا خول؟
قولتلها: في حاجة جاي اوصلهالك
قالتلي: حاجة ايه؟
قولتلها: السي دي ده
ستي حنان: ايه السي دي ده؟؟

وسابتني ودخلت قبل ما اجاوب عليها وهي بتتاوب ,, وشكلها كان عايز يكمل نوم ,, وندهت عليا: تعالى يا ]متناك.

دخلت وراها ,, كان سيدي صلاح نايم ,, راحت ستي نامت جنبه وقالتلي: ادعكلي رجلي يا خول ,, قولتلها: طب والسي دي؟
قالتلي: لما اصحى بقى يا عرص
قولتلها: حاضر يا ستي امرك ..
وفضلت ادعك رجليها لغايت ما نامت ,, وبعدها استغليت الفرصة وفضلت الحس في رجليها هي وسيدي صلاح ,, وفجأة سيدي صلاح قلب نفسه ونام على بطنه ,, جريت علطول عليه ,, وهو كان نايم بالبوكسر ,, روحت قلعته البوكسر ,, ودفست وشي في طيزه وفضلت الحس فيها ,, وفضلت كده عمال الحس فيهم وادعكلهم جسمهم لغايت ما صحيو ,, وطبعاً سيدي صلاح خدني معاه الحمام وقام بالواجب وبعديه ستي حنان دخلت قامت بالواجب برده,,,
وبعدها امروني اعمل الغدا ,, وعملتلهم الغدا وقعدت كالعادة انا تحت رجليهم اكل من على رجليهم زي الكلب ,, وكانو بيتكلمو ,, سيدي صلاح سأل ستي حنان: هو ايه اللي جاب الخول ده النهاردة؟
ستي حنان: مش عارفة ,, تقريباً كان جايبلي حاجة..
وبعدين بصتلي وقالتلي: هو انت كنت جاي ليه يا عرص؟
انا: السي دي يا ستي
رجعت بصت لسيدي حنان: اها كان جايبلي سي دي
سيدي صلاح بصلي: ايه السي دي ده يا عرص؟ ,, فيه ايه؟
انا: معرفش يا سيدي ,, انا امي قالتلي اجيبه لستي حنان وهي هتفهم
سيدي صلاح وستي حنان بصو لبعض وبعدين ستي حنان قالتلي: طب يلا يا خول قوم لم الاكل ورتب المطبخ وبعدين تعالى ع الاوضة ,,,
قومت رتبت الاوضة زي ما ستي حنان قالتلي ,, وبعدين دخلت عليهم الاوضة ,, كان التليفزيون مقتوح وسيدي صلاح وستي حنان ع السرير بيبوسو بعض ,, دخلت وقفت ع الباب وفضلت واقف لغايت ما يخلصو ,, ستي حنان بصتلي وقالتلي: واقف كده ليه يا خول؟
قولتلها: مستني لما انتي وسيدي صلاح تخلصو
ستي حنان: طب تعالى ادعكلنا رجلينا لغايت ما نخلص يا خول ,, متقفلناش كده

جريت على رجلين سيدي صلاح وستي حنان فضلت ادعك وابوس والحس فيهم ,, وهما نازلين بوس ف بعض ,, وسيدي صلاح بيلعب في بزاز ستي حنان ,, وهي بتلعبله في زبره ,, وبعدين ستي حنان قالت لسيدي: ما تخلينا نشوف السي دي اللي باعتاه الشرموطة ده فيه ايه
سيدي صلاح قالي: قوم يا خول شغل السي دي ده خلينا نشوف فيه ايه

قومت فتحت الكمبيوتر اللي كان في الاوضة ودخلت السي دي وفتحته ,, وبصيت لسيدي صلاح: ده فيديو يا سيدي
سيدي صلاح: فيديو؟ امك باعتالنا فيلم ليها وهي بتتناك ولا ايه ولا ايه؟ ,, شغله يا عرص خلينا نشوف فيه ايه

شغلت الفيديو وبدأ الفيديو على واحدة قاعدة على كرسي واحطة رجل على رجل ,, لكن التصوير مكنش جايب وش الست ,, لكن كان جايب رجليها بس وهي عمالة تمرجح رجليها ,,

كان المنظر مش غريب عليا ,, وحسيت اني شوفته قبل كده ,, واتفاجئت واتفاجأ سيدي صلاح وستي حنان لما فجأة شوفت سيدي صلاح وستي حنان ماشيين على ايديهم ورجليهم زي الكلاب نحية رجلين الست اللي كانت قاعدة ,, كنت اسرع واحد فيهم فهمت الموضوع علطول ,, وعرفت ان التصوير ده كان امبارح في بيت منال ,, وبصيت لسيدي صلاح وستي حنان لاقيتهم بيتفرجو وهما مخضوضين ,,

وقتها انا اتخضيت وحسيت ان احسن حل اني اجري اهرب من ادامهم ,, وفعلاً قومت من ادام الكمبيوتر جريت وخرجت من البيت ,, وروحت على البيت بسرعة عشان اشوف امي وانزل ابوس رجليها على اللي هي عملته ,,, مع اني مكنتش فاهم حاجة ومش فاهم امي جابت التصوير ده منين ,, لكن لما روحت ملقتش امي ,, اتصلت بيها عشان اعرف مكانها ,, قالتلي انها عند منال ,,
نزلت رايح نحية بيت منال ,, وانا مش فاهم حاجة ,, امي بتعمل ايه عند منال ,, مش منال دي اللي باعتها وكانت مش طايقاها ,, هو ايه اللي بيحصل؟ ,, هو انا هفضل كده مش فاهم حاجة علطول؟

وصلت لبيت منال وفتحتلي بنتها (هدى) ,, سلمت عليها ودخلت لاقيت امي ومنال قاعدين بيهزرو ويضحكو ,, لما امي شافتني قالتلي: تعالى يا خول ..
بصيتلها وبصيت لهدى واستغربت ازاي تقولي خول ادام هدى؟
روحت لامي قالتلي: انزل يا متناك بوس رجلين ستك منال,,
ومنال بتبصلي وبتضحك وبتقولي: ازيك يا بيضة

بقيت قاعد مش فاهم حاجة ,, وايه اللي بيحصل ادام هدى ده؟ ,, لكن مكنش ادامي غير انفذ كلام امي ,, ونزلت ابوس رجلين منال .

امي قالتلي: اشكر ستك منال ياض هي اللي خرجتك من اللي انت فيه

فرحت اوي لما سمعت كده ومسكت رجلين ستي منال ونزلت فيها بوس وانا زي المجنون ,, طبعاً فرحان اني اخيراً خلصت من عمتي وجوزه (وطبعاً رجعو تاني عمتي وجوزها مفيش لا سيدي ولا ستي)

طبعاً عمال ابوس واشكر ستي منال وانا مش فاهم أي حاجة ولا عارف ايه اللي حصل ,, واللي حصل ده حصل ازاي,,

شوية وسمعت موبايل ستي منال بيرن ,, ستي منال مسكت التليفون وفضلت تضحك وبصت لامي وقالتلها: دول هما
امي قالتلها: طب افتحي الاسبيكر وخلينا نسمع

فتحت ستي منال الموبايل وفتحت الاسبيكر وسمعت عمتي هي اللي بتتكلم وبتقول: ايوة يا شرموطة ,, ايه الفيديو ده؟
ستي منال: فيديو ايه؟
عمتي: انتي هتستعبطي؟ الفيديو اللي الشرموطة سهام بعتتهولي النهاردة
ستي منال: سهام؟ ,, مالها سهام؟ ,, بعتتلك ايه؟
عمتي: يعني منتيش عارفة؟
ستي منال: وانا هعرف منين؟
عمتي: ده فيديو ليا انا وسيدك صلاح لما كنا عندك امبارح لما كنتي عاملة الملكة واحنا بنبوس رجليكي ستي منال: ايه ده ؟ .. فيديو لينا؟ ,, حد مصورنا واحنا بنيك امبارح؟
عمتي: لا ,, ده تصوير اول حاجة بس وانتي الملكة
ستي منال: يعني انا طالعة معاك في الفيديو؟
عمتي: لا ,, التصوير جايب رجليكي بس ,, انما جايبنا احنا

ستي منال بصت لبنتها وقالتلها: شاطرة يا هدى
عمتي: هدى؟ ,, هدى مين؟
امي: كل سنة وانتي طيبة يا شرموووووووووووطة ,, ايه يا بيضة خايفة ليه؟ ,, عادي يعني لما الناس تشوفك انتي وجوزك الخول بتلحسو رجلين او طياز ,, مانتو عيلة شرموطة اساساً
عمتي: هو انتي يا مومس يا ...
امي قاطعتها: هااااااااا؟ ,, ايه يا شرموطة؟ هتغلطي ولا ايه؟ ,, بس مش عايزة اسمع صوتك ,, دلوقتي مش عايز اشوف وشك ولا انتي ولا جوزك المتناك ده ,, والا هخلي فضيحتكو بجلاجل ,, معاكو فيديو ,, معانا فيديو ,, لو سمعت ان واحد بس اتفرج ع الفيديو اللي معاكو حتى لو شافو صدفة ,, هخلي مصر كلها تشوفكو وانتو زي الكلاب بتلحسو الرجلين ..

عمتي: ماشي يا سهام ,, مسيرك في يوم تقعي .. وساعتها مش هرحمك
امي: ابقي سلميلي ع اليوم ده يا متناكة

وقفلت منال السكة في وش عمتي ,, وعرفت ساعتها ان كابوس عمتي وجوزها ده خلاص خلص وفوقت منه ,, ونزلت ابوس في رجلين ستي منال وانا بشكرها تاني ,,, مع اني برده لسه مش فاهم كل ده حصل ازاي

امي بصتلي وقالتلي: فاهم حاجة يا خول ؟
انا: بصراحة لا

امي وستي منال ضحكو وبعدين امي قالتلي: طبعاً مش هتفهم ,, مانا اصلي مخلفة عيل خول وغبي ,, يا حمار لازم تفهم ان مفيش حد هيقدر على امك ,, ومش واحدة شرموطة زي عمتك دي هي اللي هتقدر عليا يعني ,, يا عرص لما تحب تقدر على حد لازم تفهمه كويس وتعرف كل حاجة عنه ,, وانا محدش يعرف عني حاجة عشان كده محدش بيقدر عليا ,, ولو حد حاول ياخدها عافية معايا انت عارف ان محدش بيسلم من العافية معايا ,, لما انت قولتلي اساعدك واخرجك من الموقف ده ,, بما اني عارفة كل حاجة عن عمتك وعارفة ان هي وجوزها شبه بعض ,, متناكين وشراميط ,, ف الاول لازم افهمهم انهم اني مش هقدر عليهم واقنعهم بان موقفهم اقوى مني ,, واخليهم يتطمنو ع الاخر ,, عشان كده حاولت مع جوز عمتك وانا عارفة انه مش هيوافق انه يخون عمتك معايا ,, عشان مينخش ادامي ويخسر كل حاجة ,, ولما راح حكالها هي طبعاً من كتر غيظها مني وغيرتها ,, كل ده خلاها تحس انها خلاص قربت ,, ولما حد يثق في نفسه اوي كده زيادة عن اللزوم يا خول ,, مبيعرفش يعمل حاجة ولا بيفكر ,, وده اللي حصل ,, الاتنين اتغرو وشافو نفسهم ,, وافتكرو اني خلاص مش هقدر عليهم ,, ولما جبت ستك منال عشان صلاح ينيكها ,, مكنش قصدي اخلي عمتك تشوفه وهو بيخونها ,, يا اهبل عمتك دي ولية شرموطة وانا عارفاها وبتحب تتناك وتنيك اكتر من أي حاجة تانية ,, وان جوزها بينيك واحدة تانية دي عادي خالص بالنسبالها ,, ساعات هي اللي بتجبله ستات ينيكهم اصلاً ,, لكن كان قصدي برده اني اخليهم يقتنعو اكتر اني مش عارفة اعمل حاجة وان كل خططي بتفشل ادامهم ,, واني لازم هاجي في يوم وانخ واركع ادامهم ,, (ال انخ واركع ال) ,, وكل ده بيحصل ,, كنت انا بنفذ خطة تانية خالص ,, حطيت ف وسطهم جاسوس من غير ما يحسو ,, وهنا بقى كان دور ستك منال اللي اقنعتهم انها مش طايقاني وانها مستنية اليوم اللي تشوفني بتذل فيه والبلا بلا بلاااااا ده كله ,, وستك منال بطبيعتها طبعاً بتخلي أي حد يحبها ويموت فيها ,, وخلتهم يحبوها لدرجة انهم زي ما شوفت ,, وافقو ينزلو يبوسو رجليها ,, عشان تيجي هدى من غير ما حد ياخد باله ,, وتصورهم وهو بيلحسو رجلين ستك منال يا عرص ,, فهمت بقى يا متناك


فضلت قاعد ببص لامي وانا مصدوم ,, وامي وستي منال بيضحكو ,, جريت على امي ومسكت رجليها وفضلت ابوس فيها ,, وانا بقولها: انتي فعلاً اسطورة ,, انا من النهاردة خدام تحت رجليكي وكلب عندك تعملي فيا اللي انتي عايزاه ,,

وبوست رجليها وهي بتبصلي وبتضحك هي وستي منال عليا ,, وكملنا اليوم عادي وانا قاعد تحت رجلين امي وستي منال وفضلت ابوس والحس في رجليهم ,, لغايت ما امي قالتلي: يلا خول عشان نروح ,,

وسلمت على ستي منال وهدى ,, و روحت تحت رجلين ستي منال بوستها وقولتها: انا مش عارف اقول ايه يا ستي ,, بجد انا متشكر اوي ,, وفضل طول عمري خدام تحت رجليكي
انا: اكيد يا ستي انا تحت امرك في أي وقت ,, وكل شوية هعدي اسأل عليكي

بالمناسبة هدى بنت منال 24 سنة بيضة وجسمها مظبوط ومتناسق ,, وشها جميل جداً وبرئ ,, بزازها وطيازها حجمهم عادي ,, تشبه كتير الستات الصينيين واليابانيين ,, لكن وشها احلى كتييييييييير ,, كانت زميلة اختي اسماء ,, واصحاب جداً هما الاتنين ,, وكنت بعتبرها اختي الكبيرة زي اسماء بالظبط ,, وكنت بحبها جداً من صغري ,, بس مكنتش بفكر فيها من نحية أي حاجة تانية خالص

وبوست رجليها ونزلت روحت مع امي ,, وانا فخوووووووور اني ماشي مع الاسطورة ,, اللي طلعت فعلاً هي الاسطورة ,, هي الجبارة ,, هي الملكة ... عمتي مين وجوزها مين؟ ,,, دول ولا أي حاجة جنب صباع من صوابع رجلين امي ,, ياااااااااااه اخيراً خلصت من كابوس عمتي وجوزها ده؟ ,, مستغرب نفسي ازاي كنت اتوقع او اتخيل ان امي تركع ليهم ,, امي دي متركعش لحد ,, امي تقف والعالم كله يركعلها ,, جبااااااااااااارة يا امي ,, مين في الدنيا دي يقدر عليكي ؟

روحنا البيت ,, ومن ساعتها وانا عايش ف البيت خدام لامي ,, بقضي طلباتها وانفذ اوامرها ,, وبقيت اعرف كل حاجة عنها ,, واعرف انها كل يوم مع رجل شكل وبتتناك من طوب الارض ,, بس كل ده عادي ,, كل ده ولا فارق معايا ,, حقها تعمل اللي هي عايزاه ,, مهي الملكة بقى,

وبعد كام يوم عدو زي بعض ,, امي قالتلي: روح هات اختك ندى من عند خالتك نهى ,,

روحت لخالتي نهى عشان اجيب ندى اختي ,, ولما روحت فتحتلي خالتي نهى وسملت عليا ....
يا ترى بقى ايه اللي هيحصل بعد كده؟ ,, وهعمل ايه عند خالتي؟ ,, كل ده هنعرفه في الحلقة الخامسة من المسلسل ....

تابعوني.........




اهو عشان أي حد حابب يشوف محارمه في المسلسل ,,, او حد شايف ان فيواحدة من محارمه تقدر على امي ,, بشرط طبعاً انها تكون ست عشان في ناس مش فاهمة الحتة دي ,,

عشان يشوفها في المسلسل ,, وخلينا نشوف هتقدر على امي ولا لا

بالنسبة يا جماعة للشكاوي اللي سمعتها من ناس في المنتدى هنا ,, بسبب الجزء التالت وموضوع لحس الطيز والخرا والكلام اللي مش عاجب الناس ده ,, انا بحترم رايكو وموافقكو جداً ,, انا نفسي مش بحب كده ,, لان انا مش خول في الحقيقة ,, دانا كمان مش بحب الخولات اساسا ,, يمكن اها احب ان ست تكون قوية تتحكم فيا ماشي او تسيطر عليا ماشي ,, ابوسلها رجليها ,,
(للتوضيح بس ,, انا من عشاق الرجلين يا جماعة ,, بالنسبة للناس اللي رافضة موضوع بوس ولحس الرجلين ده ,, الا كده ,, دي حاجة ليا انا ,, انا بحب الرجلين جداً ومن عشاق الرجلين ولازم المسلسل هيبقى فيه لحس وبوس رجلين ,,, وبلاش ننسى ان فكرة المسلسل اساساً عن امي السادية)
خلينا في موضوعنا ,, زي مانا قولت انا مش سالب يا جماعة ,, ولا بحب الشذوذ ,, يمكن بس يقتصر الموضوع معايا ع الستات ,, ممكن زي ما قولت ست تتحكم فيا او تسيطر عليا ,, لكن متوصلش للنيك او الخرا بقى والكلام ده ,,, هي دي شخصيتي فعلا

طب طالما دي شخصيتي ,, ليه بقى بكتب عن الشذوذ ومطلع نفسي خول ومخلي نفسي بعمل الحاجات اللي مش بحبها ف الحقيقة ؟؟؟؟

السبب واضح يا جماعة ,, لكن محدش اخد باله خالص ,, يا جماعة لو حد ركز في كلامي اللي كتبته قبل الحلقة الاولى (قبل ما ابدأ المسلسل) ,, كتبت كلمة مهمة اوي يا جماعة وهي ....
" انك لو عايز تهيج فعلاً حط نفسك مكان أي حد من الابطال او عيش المسلسل كله وحس انك فيه والاحداث بتحصل ادامك ,,,, اياً كان نوعك انا متأكد انك هتلاقي اللي بتحبه"

الكلام واضح ,, اياً كان نوعك انا متأكد انك هتلاقي اللي بتحبه ..
يعني يا جماعة من الاخر القصة مكتوبة لاي حد ,, يعني لو انت مش بتحب الشذوذ ,, في غيرك بيحبه ,, اهو انا كاتبله الجزء بتاع الشذوذ ده عشانه هو مش عشانك انت ,, وبعدين هتلاقي جزء كاتبه عشانك انت مش عشانه هو مفهوش أي شذوذ ,,

الموضوع يا جماعة اني عايز اكسب كل الناس وكل الانواع واخليهم يقرو المسلسل ويعجبهم ,,

لو انت ملقتش اللي عاجبك ,, اصبر ,, استنى ,, لسه كتير ,, انا بقولك مسلسل ,, وبرده قولت في كلامي قبل كده اللي الظاهر محدش اخد باله منه خالص,,, قولت....
" قصتي او اقصد اقول مسلسلي او سلسلتي هتبقى عبارة عن حلقات ارتجالية يعني منظمة لكن مش منتهية"

مش منتهية ,,,, لسه الحلقات جاية كتيييييييييييير ,, ولسه هتشوف كتير ,, عايز الناس تعرف بس ان انا كل ده لسه يادوب في مرحلة التعارف ,,

يعني لو انت دلوقتي بتتفرج على مسلسل في التلفزيون ,, عمرك لاقيت المسلسل بيبدأ سخن علطول والاحداث بتبدأ من اول حلقتين؟ ,, لا طبعا ,, بيبقى اول المسلسل مجرد تعارف ع الشخصيات ,, وبعدين الاحداث بتحصل بعدها ,,

ما بالك انت بقى في مسلسل ,, مليااااااااان شخصيات ,, انا كل ده مقولتش غير اربع او خمس شخصيات ,, ده لسه في بلاااااااااااااااااوي ,, لكن في الاول لازم اعرضلك شخصية او اتنين او تلاتة في جزء لوحدهم عشان تعرفهم ,, عشان لما تشوفهم بعد كده لما الاحداث تسخن ونبدأ ندخل في الفكرة الاساسية للمسلسل ,, تبقى عارفهم وعارف تفكيرهم ومواصفاتهم وظروفهم ,,

يعني انت دلوقتي ياللي بتقرا ,, عارف ان امي ست متسلطة ومحدش بيقدر عليها وملكة واسطورة وجبارة والكلام ده ,, خلاص كل لما تشوفها في جزء انت عارف انها كده

عرفت ان عمتي حنان بتكره امي وبرده متسلطة وبتتمنى اليوم اللي تذل امي ,,
عرفت ان صلاح جوز عمتي معندوش مانع من أي حاجة وممكن ينيك رجالة وستات
عرفت ان الاتنين بيحبو بعض جدا ومفيش حد يقدر يفرق بينهم

عرفت ان منال صاحبة امي جدا وبتساعدها في أي حاجة تطلبها منها . عرفت ان هدى بنت منال ليها في الدنيا دي ,, وعارفة كل حاجة وبتساعد امها ,,

لسه هتعرف خالتي دلوقتي وتشوف شخصيات تانية وتعرفهم ,,
وفي الحلقات اللي جاية هتشوف كتير وتعرف شخصيات كتير ,,,

كل ده الهدف منه ايه ؟؟ ,, تعرف الشخصية وتحفظها ,, عشان لما المسلسل يوصل لمرحلة متقدمة بعد كده ,, تبقى عارف الابطال وحافظهم ,, ولما تشوفهم كلهم في حلقة واحدة متتلبخش وعشان متبقاش وقتها مش عارف الشخصية دي مواصفاتها ايه ولا بتفكر ازاي ولا أي حاجة .

يمكن هيبقى معاكو حق لو قولتو ان الموضوع كده هيبقى ممل شوية وهنتضطر نستنى كتير لغايت لما ندخل في الاحداث ,, وده بسبب ان الشخصيات كتير اوي ,, وانا متفق معاكو في كده ,, وعشان كده هحاول اني اخلي الحلقة فيها اكتر من شخصية بعد كده عشان نتعرف على شخصيات كتير في حلقات قليلة وندخل في الاحداث بسرعة ...
وبالنسبة للناس اللي مضايقها ان انا جاي في المسلسل خول ,, الموضوع ده مش هيستمر اساساً ,, ومش معقول هخلي بطل القصة سالب لان احنا مش في قسم قصص الشواذ ,, واكيد هتغير ,, لكن امتى بقى ,, بلاش استعجال وكل حاجة ف وقتها ,, كل شخصية جديدة انا بدخلها في المسلسل بيبقى ليها ظروفها واللي ببقى انا مضطر اني اكتبلها احداث على اساسها هي ,, (يعني مكنش حد هيعرف ان صلاح ليه في نيك الشذوذ الا لو حصل اللي انا كتبته ,,)
خلونا الاول نتعرف ع الشخصيات كلها وبعد كده نبقى نفكر في الاحداث ,, المهم ان محدش يمل من الموضوع ,, ويتابع ويستنى واكيد هيلاقي اللي عايز يشوفه ف الاخر ..

لكن مش معنى كلامي ان مش هيبقى شذوذ تاني في القصة ,, لا هيبقى موجود ,, عشان انا قولت ان القصة لازم تعجب كل الناس ,,, واللي بيكره الشذوذ معلش لما تبقى حلقة فيها شذوذ ,, الحلقات اللي بعدها هتبقى ليه هو ,,,

زي مسلسلات التلفزيون بالظبط ,, محدش بتعجبه كل الحلقات ... عارف اني طولت عليكو ,, وخلونا ندخل بقى في حلقة النهاردة ,,, لكن حاجة اخيرة بس...

بالنسبة للناس اللي عندها موهبة الكتابة وتحب انها تشاركني في كتابة المسلسل وعندها افكار واحداث شيقة ,, ممكن يضيفني ع الايميل ونتفق ,,, وهتلاقو الايميل بتاعي في كل الحلقات ,, وموجود هنا في اخر الحلقة ...

خلونا نبدأ حلقة النهاردة ,, وعشان اكون صريح ,, حلقة النهاردة مش قوية اوي ومفيهاش احداث كتير ,, لكن زي ما قولت هي حلقة تعارف ع الشخصيات ...


____________



الحلقة الخامسة


وصلت لبيت خالتي وخبطت الباب فتحتلي خالتي ,, سلمنا على بعض ودخلنا ,, قالتلي: كده يا ندل؟ ,,, اكتر من سنة متزورش خالتك ,,
انا: معلش يا خالتو ,, مانتي عارفة الكلية والشغل,,
خالتي: اتغديت بقى ولا لسه؟
انا: لا لسه ,, انا قاصد متغداش عشان اكل من اكلك
خالتي ضحكت: ثواني والغدا يبقى جاهز
دخلت خالتي المطبخ ,, ولاقيت ندى اية تجري عليا ,, حضنتني وقالتلي: وحشتني اوي يا حسام...
انا: وانتي اكتر يا شقية ..
ندى: انت جاي عشان نروح ولا ايه؟
انا: ايه رأيك؟ ,, زهقتي من هنا, ولا عايزة تقعدي؟
ندى: بيني وبينك بس متقولش لحد ,, هنا احسن ,, خالتو طيبة اوي وبتحبني اوي وبتعاملني زي بنتها بالظبط..

وبالمناسبة خالتي نهى 39 سنة متزوجة لكن معندهاش ولاد ,, وكانت بتعتبرني انا واخواتي زي ولادها بالظبط ,, طولها 180 ,, بيضة ,, شعرها بني وعينيها مايلة للخضار ,, تشبه امي شوية ,, لكن هي على اخس شوية ,, جسمها مظبوط ولا مليانة ولا رفيعة ,,

انا: هنا احسن؟ ,,, وهي ماما طيبة يا عبيطة؟ ,, دانتي اكتر واحدة متدلعة فينا ,, وماما بتنفذلك كل حاجة بتطلبيها ,, يبقى عايزة تقعدي هنا ليه؟
ندى: اصل خالتو صعبانة عليا اوي ,, علطول بتقعد لوحدها ,, لان جوزها علطول مسافر عشان الشغل ومش بيجي الا قليل اوي ..
انا: طب يلا قومي حضري شنطتك ولمي هدومك عشان نتغدى وننزل,,

قامت ندى دخلت الاوضة عشان تحضر شنطتها ,, وفضلت قاعد لوحدي ,, الباب خبط قومت فتحت ,, لاقيت عيل صغير سنه تقريباً 14 سنة ,, حسيت انه اتخض لما شافني ,, وقالي: هو يوسف ساكن هنا؟
انا: لا مفيش حد هنا اسمه يوسف
هو: شكلي غلطت ف العنوان
انا: ولا يهمك
سابني ونزل وقفلت الباب ,, جت خالتي وسألتني مين اللي كان ع الباب ,, قولتلها: ده عيل صغيرة تقريبا كان بيدور على صاحبه
حسيت انها اتلبخت شوية وقالتلي: طيب يلا عشان نتغدا

ساعدتها في تحضير الترابيزة وقعدنا نتغدى انا وخالتي واختي ندى ,, ولما خلصنا غدا قولت لندى: يلا بقى عشان منتأخرش
خالتي: علطول كده ,, ما تخليكو قاعدين شوية
انا: معلش يا خالتو ,, عشان داخلين على امتحانات وندى لازم تروح بقى
خالتي: ويعني هي مينفعش تمتحن وهي هنا
انا: مش عايزين نتعبك يا خالتو كفاية بقالها قاعدة عندك 3 اسابيع
خالتي: تتبعني؟ ,, بالعكس ,, دي هي مالية عليا البيت ,, بدل مانا قاعدة لوحدي
خالتي: ياريت ,, وانت كمان ابقى عدي اسأل عل خالتك ,,
انا: حاضر يا خالتو
وقامت خالتي حضنت ندى جامد وفضلت تبوسها ,, وكانت هتعيط وزعلانة انها ماشية وندى برده ,, وبعدين سلمت على خالتي واخدت ندى ونزلنا ,, ولما نزلت لاقيت الواد اللي طلع خبط على خالتي واقف تحت ,, اخدت ندى وروحنا ,,

وبعد فترة ,, كان وقت الامتحانات وفضلت 3 اسابيع بمتحن ,, ولما خلصت رجعت تاني للشغل بعد ما كنت اخدت اجازة ,, ورجعت تاني لحياتي العادية ,, خدمة لامي ,, وساعات اروح لمنال ,, لكن نسيت بيت عمتي خالص ,,
وف يوم طلبت مني ندى اني اوديها لخالتي ,, قولت لامي ,, قالتلي اروح ابات معاها اسبوع انا وندى ,, فضلت اتصل بخالتي ابلغها ,, لكنها مكانتش بترد ,, قولت جايز تكون نايمة ,, اخدت ندى وروحنا ,, ولما وصلنا فضلنا واقفين ع الباب مدة ,, لغايت ما كنت همشي ,, لكن لاقيت خالتي بتفتح وهي شكلها كان مجهد وبتعرق ,, وكأنها اتخضت لما شافتنا ,, لكن لاقيتها بتسلم علينا واخدت ندى وفضلت تبوس فيها وتحضنها ,,
دخلنا انا وندى اوضتنا عشان نطلع هدومنا ونظبطها لغايت ما خالتي تعمل العشا ,, سمعت صوت باب الشارع بيفتح وبيقفل ,, طلعت ابص لقيت خالتي واقفة ,, قولتلها: هو في حد جه؟
قالتلي: لا دانا كنت برمي كيس الزبالة

سبتها ودخلت كملت ,,, وكنت شاكك في تصرفات خالتي الغريبة ,, خلصنا وطلعنا نتعشى سوا ,, كانت خالتي لابسة عباية شبه شفافة ,, وكان السوتيان والكلوت باينين من تحت العباية ,, وكان اول مرة اخد بالي من جسم خالتي ,, وهجت اوي على شكلها بالعباية ,,

مكنتش اتخيل ابدا اني ممكن افكر ف خالتي بالطريقة دي ,, لكن فيها ايه يعني؟ ,, هي جت عليها ,, مانا هيجت على امي وعمتي ,, مش ههيج على خالتي يعني؟ ,, وبعدين دي ست وحدانية يعني فرصتي كبيرة وسهلة ,, وفعلا قررت ابدأ مع خالتي بعد العشا ,,

ولما خلصنا العشا ,, قوت انا وندى نساعد خالتي في توضيب المطبخ ,, وبعدين روحنا كلنا على اوضة خالتي ونمنا ع السرير احنا التلاتة نتفرج ع التلفزيون ,, وشوية ولقيت ندى نامت ,, قومت شيلتها وقولت لخالتي: هوديها ع السرير وارجعلك
خالتي: انا كمان عايزة انام
انا: يا شيخة تنامي ايه؟ ,, خلينا نكمل سهرتنا
خالتي: تعبانة يا حسام
انا: معلش اصل انا مش جايلي نوم
قالتلي: طيب ماشي
دخلت ندى الاوضة ونيمتها ع السرير وقفلت عليها الباب من برة ورجعت لخالتي ,,, روحت نمت جنبها ع السرير وكملنا فرجة ع التلفزيون ,, وكل شوية احاول اخبط ايدي في جسمها ,, وبدات احط ايدي على فخادها واحسس ,, لاقيتها بتقولي: حاسب ايدك يا حسام
انا: معلش يا خالتو

وكل شوية كنت اكرر نفس الحركة وهي تمنعني ,, وبعد شوية اتقلبت نحيتها وحطيت ايدي عليها كأني حاضنها ,, شالت ايدي وقالتلي: مالك يا حسام في ايه؟
قومت وقولتلها: مفيش يا خالتو ,, في ايه؟
خالتي: كل شوية تحط ايدك عليا
خالتي: طب يلا عشان عايزة انام

سبتها ودخلت اوضتي ونمت جنب ندى ,, وانا مستغرب من تصرفات خالتي ,, مع اني توقعت انها جايز تكون هايجة ونفسها تتناك ,, خصوصا ان سفرية جوزها طولت المرة دي ,, بعد شوية روحت ف النوم ,,
صحيت تاني يوم ,, لقيت نفسي نايم لوحدي وندى مش جنبي ,, روحت غسلت وشي ف الحمام ,, وطلعت لاقيت خالتي في المطبخ ,, صبحت عليها وسألت على ندى قالتلي انها نزلت تشتريلها شوية حاجات ,, لسه جاي امشي خالتي ندهت عليا وقالتلي: متزعلش مني يا حسام عشان كنت عصبية امبارح ,, معلش يا حبيبي اصلي كنت تعبانة شوية
انا: لا يا خالتو عادي مفيش حاجة
خالتي: طيب يا حبيبي يلا حضر الترابيزة عشان نفطر ,, شوية وندى طلعت وكانت خالتي حضرت الفطار وقعدنا فطرنا ,, وبعد الفطار استأذنت فتحت اللاب بتاعي شوية وكان في شبكة وايرلس جنب البيت مفتوحة ,, دخلت عليها وفتحت النت ,, وقعدت اشيت شوية وافتح مواقع سكس كالعادة ,, لغايت ما جه معاد الغدا ,, وطلعت اتغديت وبعدين دخلت لبست ونزلت عشان اروح الشغل ,, لما وصلت الشغل نسيت اني كان معايا خاتم بيتصلح وكنت صلحته لكن نسيته في جيب البنطلون التاني ,, واضطريت ارجع تاني عشان اجيب الخاتم ,, لما وصلت عند بيت خالتي ,, لاقيت الواد اللي كان خبط على خالتي وانا عندها المرة اللي فاتت طالع العمارة ,, طلعت وراه براحة ,, وفضلت ماشي براقبه هشوف رايح فين ,, ولاقيته طالع لبيت خالتي ,, خالتي فتحتله ودخل ,, وبعدين قفلو الباب روحت وقفت ع الباب شوية عشان اسمع أي حاجة ,, لكن مسمعتش أي حاجة ,, مرضتش اخبط ,, وقولت انزل اقف تحت لغايت ما ينزل وبعدين اطلع ,, وفعلا استنيت تحت يجي ساعة ,, ولاقيت الواد خارج من باب العمارة ,, روحت طالع وخبطت فتحتلي خالتي وسألتني: جيت بدري ليه؟
انا: نسيت حاجة وجاي اخدها

سبتها ودخلت عشان اجيب الخاتم ,, ملقتش ندى جوة ,, اخدت الخاتم وطلعت سألت خالتي على ندى ,, قالتلي: انها نايمة في اوضتها ,, سبتها ونزلت وانا بفكر الواد ده كان بيعمل ايه عند خالتي ,, وبيعمل ايه بقاله ساعة ,, روحت الشغل وفضلت طول اليوم بفكر في الواد ده ,, وبيعمل ايه مع خالتي ,, رجعت من الشغل واتعشيت ,, كانت ندى نايمة ,, بعد ما اتعشيت دخلت الاطباق في المطبخ ,, وغسلت ايدي ,, طلعت لاقيت خالتي نايمة ,, دخلت اوضتي ونمت ,, قبل ما انام جتلي فكرة وقولت هنفذها بكرة ,,

وصحيت تاني يوم ,, سرقت مفاتيح خالتي ,, وقولتلها اني نازل مشوار ,, ونزلت روحت عملت نسخة من مفتاح الشقة ,, ورجعت حطيت المفاتيح في مكانها ,, وبعدين استنيت لفترة الغدا ,, واتغديت ونزلت على اساس اني رايح الشغل ,, ونزلت وقفت تحت استنى الواد يجي ,, وكنت متأكد انه هيجي ,, وبعد ساعتين لاقيت الواد جاي ,, سبته يطلع وفضلت واقف ربع ساعة وطلعت فتحت الباب بشويش وقفلته براحة ,, ودخلت عند اوضة عمتي كان الباب مقفول ,, وسمعت اللي كنت متوقع اني اسمعه ,, اها ,, خالتي بتتناك ,, ومن مين؟ ,, من عيل عنده 14 سنة ,, طب كانت عاملة عليا دور خضرة الشريفة ليه ,, فضلت واقف اسمع وخالتي بتتناك وتتآآوه جامد ,, استغربت من خالتي ,, ده اياً كان عيل ,, قولت انها اكيد بتمثل وبتمتع نفسها وخلاص ,, وسمعتها وهي عمالة تقول: آآآآآآآآآه براحة عليا يا شادي برآآآآآآآآآآحة آآآآآآآآآآآآه زبرك جامد اوووووووووووووي آآآآآآآآآآآآآآه
كفاية اوي عليا اللي سمعته وخلاص قررت ادخل عليهم ,, ولسه بحط ايدي على الباب عشان افتحه ,, حسيت ان ايدي اتشلت لما سمعت "نيكها الشرموطة دي ,, دي مش بترتاح غير لما تتناك كده ,, عايزاك تفشخ كسمين امها اللبوة دي ,, يلا بقى يا مومس الحسيلي رجليا شوية"[

ايوة هي .. صوتها اها ,, هي يا جماعة ,, انا متأكد انها هي ,, مش معقول هتوه على صوتها ,, هي,,,, هي ندى اختي..

مصدقتش نفسي لما سمعت اختي بتقول كده ,, وقولت لازم اتأكد وفتحت الباب بشويش من غير ما حد ياخد باله وبصيت عليهم ,, لاقيت خالتي نايمة ع السرير على ضهرها ورجليها برة ,, والواد واقف بينيكها في كسها ,, واختي قاعدة على ركبتها على بطن خالتي وممدة رجليها وراها وحاطاها في بؤ خالتي ,, وخالتي ماسكة رجليها ونازلة فيها لحس ,, والواد ماسك ندى وبيبوس فيها ,,
فضلت واقف مزهول من المنظر ومش مصدق نفسي ,, وبدل ما ادخل عليهم اوقف المسخرة دي ,, لاقيت نفسي واقف بتفرج ,, واتفاجئت لما شوفت زبر الواد اللي كان ,, حجمه مش طبيعي ,, وفعلاً يستاهل انه يخلي خالتي تصوت باعلى صوت ,, الواد زبره لما بيقف بيبقى اكبر منه هو شخصيا ,, مكنتش اتوقع ان واد عنده 14 سنة يبقى عنده زبر بالحجم ده ,,
فضلت واقف اتفرج على خالتي وهي بتتناك ,, واللي منظرها خلاني اهيج عليها اكتر مانا كنت هايج ,, وشوية ولاقيت الواد خرج زبره من كس خالتي ,, وقامت اختي وقعدت في وضع الكلب ,, والواد حط زبره في طيزها بشويش وبعدين دخلها مرة واحدة وفضل ينيكها بسرعة وهي بتصوت من الوجع والمتعة ,, وكنت هدخل عليه لكن وقفت لما سمعت اختي بتقوله: ايوة يا شادي ,, اسرع اسرع ,, نيكني من طيزي الوسخة دي ,, نيكني انا وخالتي الشرموطة ,, نيكنا يا سيد الرجالة ,,
معقولة يا جماعة ,, ندى اللي عندها 12 سنة يطلع منها كل ده؟ ,, طب ازاي؟ ,, اكيد خالتي ورا كل ده ,, اكيد هي اللي عملت فيها كده ,, وهي اللي جابت الواد ده عشان ينيكها ,

كملت فرجة عليهم ,, ولاقيت خالتي راحت مسكت بزاز اختي الصغيرين وفضلت تلحس فيهم ,, وندى تقولها: ايوة يا شرموطة الحسي ,, الحسيلي بزازي يا بنت الوسخة ,,

الواد ضرب اختي على طيزها وفضل يضربها وهي بتصوت من الوجع آآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآه وهو عمال يضربها لغايت ما طيزها احمرت ,, وبعدين خالتي قعدت على ضهرها ورفعت رجليها في وش ندى وقالتلها: يلا بقى يا حبيبتي الحسي رجلين خالتك حبيبتك ,,

زود الواد سرعته في النيك ,, وندى مبقتش قادرة وملقتش ادامها غير انها تمسك رجلين خالتي تطلع فيها الوجع ,, ومسكت ندى رجلين خالتي تلحس فيها وهي فاتحة بؤها من النيك ومش قادرة ,, خالتي قالت للواد: لما تيجي تجيبهم قولي ,,,

وبعد شوية الواد قالها: هجيبهم
خالتي: طب تعالى هاتهم على رجلي

الواد طلع زبره من طيز ندى اللي وقعت ع السرير مش قادرة ,, وجاب كل اللبن على رجلين خالتي اللي حطت رجليها جنب وش ندى وقالتلها: يلا يا حبيبتي لبن شادي اللي بتحبيه اهو ,, لو عايزاه الحسيه من على رجليا
قامت ندى وهي تعبانة مسكت رجلين خالتي وفضلت تلحس اللبن من عليها ,, وبعد شوية لاقيتهم خارجين ,, جريت على اوضتي واستخبيت ,, لغايت ما سمعت صوت باب الشارع فتح وقفل وعرفت ان الواد نزل ,,,

روحت على اوضة خالتي لاقيت خالتي لوحدها ,, وتقريباً ندى كانت في الحمام ,, دخلت على خالتي وهي عريانة ,, واللي كان واضح انها متفاجئتش خالص بوجودي ,, قالتلي: اهلاً
انا: ايه اللي كان بيحصل هنا بالظبط؟
خالتي: عايز تعرف ايه اللي كان بيحصل؟
انا: اها ,, قوليلي ايه اللي كان بيحصل بالظـ..
ولسه مكملتش كلامي لقيت حد من ورايا بيشدلي البنطلون وقعهولي ,, ببص ورايا لقيته الواد ,, لسه جاي الفله لقيت خالتي مسكتني من هدومي ومسكت وشي لفته نحيتها ومعرفتش اتحرك ,, وفجأة لاقيت الواد بيحط زبره في طيزي ومسكني من شعري ,, عشان تطلع مني احلى آآآآآآآآآآآآآآآآه ,, لغايت ما خرج الواد زبره شوية وساب نص زبره ف طيزي ,,
خالتني مسكتني من دقني وقالتلي: هو ده اللي كان بيحصل يا روح امك ,, كنا بنتناك انا واختك ,,

وفجأة الواد شدني من شعري اجمد ودخل زبره شوية ,, وانا مش عارف ازاي مقدرتش افك نفسي منه ,, وشوية ولاقيته حط ايديه من تحت بطاتي ورفعها ومسك شعري عشان معرفش اتحرك خالص ,, مسكة الـ "

لاقيت خالتي بتقولي: زي ما شوفت كده يا خول ,, اختك كانت بتتناك ,, عادي يعني ,, مش اول مرة

وبعدين قالت للواد: خلاص يا شادي انزل انت وانا هتفاهم معاه
سابني الواد وشال زبره من طيزي وخرج ,, رفعت البنطلون وعدلت نفسي ,, ولاقيت خالتي بتطلع علبة سجاير من الدرج وطلعت سجارة وولعتها وراحت قعدت ع السرير ,, وقالتلي: اعقل كده يا حبيبي واسمعني كويس ,, اللي انت شوفته ده كله انا اللي مخططاله ,, وانا اللي خليت شادي ينيك اختك ,,
انا: طب ليه؟ ,, ومين شادي ده؟
خالتي: دي حكاية طويلة ,, شادي ده يا سيدي يبقى اخو بلطجي المنطقة (سمير) ,, وبحكم اني قاعدة لوحدي علطول ,, كان سمير ده بيدايقني في الرايحة والجاية ,, وكان ساعات بيطول ايده عليا ,, لغايت ما لقيت نفسي بدخله البيت عشان ينيكني ,, ومكنش ادامي حل تاني ,, ياما اتناك بمزاجي ,, ياما مكنش هيسبني في حالي وبرده هتناك لكن غصب عني ,, وبعد شوية بدأت اخدت ع الجو ,, ولقيت نفسي مبسوطة ,, مهو انا قاعدة لوحدي وجوزي مش بيجي البيت الا مرتين في الشهر ,, وانا ست وليا رغباتي ,, وبعدين سمير اتقبض عليه من سنتين ,, ولقيت نفسي لوحدي تاني ,, لكن انا اتصرف وفضلت الف على اخوه شادي ,, لغايت ما خليته ياخد مكان اخوه ,, وبقاله سنتين بينكني ,, انما ليه خليته ينيك اختك بقى ,, لما اختك جت تقعد عندي ,, شادي شافها وقالي انه عايز ينكيها ,, عشان اكون صريحة معاك انا رفضت في الاول ,, بس قولي انت ارفض ازاي يعني؟ ,, مش هقدر اقف ادام شادي ,, وبعدين قولت انها فرصة برده..

انا: فرصة؟ ,, فرصة ايه؟
خالتي: امك
انا: ايه؟
خالتي: امك
انا: امي؟ ,, مالها امي؟
خالتي: فرصة اني اخلي امك تشوف بنتها بتتناك ,, عشان اقدر اذلها واخد حقي منها..

انا: يوووووووووووووه ,, ايه حكاية امي اللي كل الناس عايزة تذلها وتاخد حقها منها دي ,, هي امي عملتلكو ايه يعني؟

خالتي: امك دي بنت وسخة ,, مسابتش حد الا لما ذلته وورته الويل ,, انا اختها الصغيرة ,, كانت بتعذبني واحنا صغيرين وتخليني اعمل شغل البيت كله ,, وامي طبعا مكانتش بتقدر عليها ,, وكانت بتخليني اغسلها هدومها واكويها واغسلها الجزم بتاعتها والمعها ,, وادعكلها رجليها لغايت ما تنام ,, ولو رفضت كانت تضربني وتعذبني ,, ومكنش حد يجبلي حقي منها ,, ودلوقتي جت الفرصة عشان اخد حقي منها واذلها ,,

انا ضحكت وقولتلها بكل ثقة: مهما عملتي مش هتقدري عليها ,, امي مش سهلة ,, ومستحيل تقدري تعملي معاها حاجة واحدة

خالتي: عارفة يا خول ,, لكن شوفت شادي ده؟
انا: اها ,,, ماله؟
خالتي: ده بنيكة واحدة منه هيخليها تبقى خدامة تحت رجليه
انا: ولا شادي ولا عشرة زيه
خالتي: مالك واثق اوي كده؟
انا: اشتري مني ,, انا واحد مجرب وعارف
خالتي: مجرب ايه؟
انا: ملكيش دعوة بالموضوع ده ,, المهم انك مش هتقدري عليها
خالتي: خلاص طالما انت خبير اوي كده ,, يبقى تساعدني
انا: انا؟ ,, لالالالالالالالالالا , انا مليش دعوة بالموضوع ده ,, هو انا مستغني عن عمري؟
خالتي: يا سلام ,, ليه يعني؟
انا: يا ستي انتي متعرفيهاش ,, دي جن ,, محدش بيقدر عليها
خالتي: طب والعمل؟
انا: كبري دماغك وسيبك من الموضوع ده

خالتي: اكبر دماغي؟؟!! ,, دماغ ايه اللي اكبرها؟ ,, مش ممكن ,, وبعدين متنساش ان ندى بنتها بقت ف ايدي ,,

انا: يعني انتي عايزة ايه دلوقتي؟
خالتي: تساعدني اخد حقي من امك
انا: لا انا مليش دعوة بالموضوع ده ,,, خرجيني انا برة الموضوع ده
خالتي: مالك خايف منها ليه كده؟
انا: يا ستي انا مش ادها ,, انتي متعرفيش دي بتعمل معايا ايه؟ ,, دي لو عرفت اني ساعدتك ولا عملت معاكي حاجة ,, واكيد هتعرف ,, هتبقى ليلة امي سودة
خالتي: متقلقش ,, انا معاك
نا: انتي ايه بس؟ ,, هو انتي هتقدري عليها؟

خالتي: ايوة هقدر ,, وهاخدلك حقك كمان ,,
انا: يا ستي انتي بتحلمي ,, صدقيني ,, دي خط احمر ,, محدش يعرف يعديه
خالتي: يابني خليك راجل بقى ,, مش عيب عليك تبقى زي الشحط كده ,, ومش عارف تاخد من امك لا حق ولا باطل
انا: يا ستي انا راضي
خالتي: بقولك ايه ,, بيك من غيرك انا هاخد حقي ,, يأما تبقى معايا ولما اخد حقي اجبلك حقك ,, يأما تفضل مع امك وابقى شوف بقى انا هعمل فيك ايه ,, وشادي اللي كان زبره الكبير ده في طيزك هيعمل فيك ايه
انا: طيب سيبني وقت افكر
خالتي: فكر براحتك ,, بس لما انا اجي انفذ مش هقولك وهنفذ من غيرك ,, وساعتها انت حر بقى ]انا: ماشي

نزلت امشي في الشارع وانا عمال افكر ,, اسمع كلام خالتي وابقى معاها ,, ولا افضل مع امي ؟ ,, الموضوع صعب ,, امي واحنا عارفين محدش يقدر عليها ,, وممكن اروح اقولها وابقى كسبت نفسي ,, لكن ثقة خالتي مخلياني اقلق ,, شكلها واثق مية في المية انها هتقدر على امي ,, وبيني وبينكو انا برده نفسي اشوف امي ببتذل والاقي حد يقدر عليها ,, طب والعمل؟

بس لاقيتها,, انا اروح مع خالتي وننفذ خطة تخليني بعيد عن الموضوع حتى لو فشلت ,, لكن لو الخطة نجحت وقدرنا على امي ,, ساعتها اكون موجود ,,

روحت البيت لاقيت خالتي وندى نايمين ,, روحت مغير هدومي ونايم ,, وقررت لما اصحى ابقى اكلم خالتي ,, صحيت تاني يوم بدري شوية كانت لسه ندى نايمة ,, روحت الحمام اغسل وشي ,, لاقيت خالتي في اوضتها بتتفرج ع التلفزيون ,, غسلت وشي ودخلتلها ,, وقفلت الباب ,, قولتلها: بصي يا خالتو ,, انا فكرت في كلامك كويس ,, وفعلا انا عايز اخد حقي من امي ,, وهبقى معاكي
خالتي: طيب كويس ,, هنعمل ايه بقى؟
انا: انتي معندكيش خطة؟
خالتي: يعني لسه بشوف,,
انا: طب بصي ,, بما اني عارف امي كويس ,, امي عشان تقدري عليها ,, متجيش لا بالقوة ولا بالاقناع ولا بالتهديد ولا باي حاجة ,, دي متجيش غير بشوية رجالة عتاولة ويهجمو عليها مرة وهي ف الشارع ويعملو معاها الواجب لغايت ما تبقى زي الفرخة المدبوحة مرمية في الشارع
خالتي: اممممم ,, ممكن ,, بس هنجيب الرجالة دي منين؟ ,, وهنهجم عليها فين دي؟
انا: الرجالة دي هسيبها عليكي انتي بقى ,, لكن بالنسبة للمكان دي سيبيهالي انا ,, انا هتصرف واخليها تروح مشوار في حتة مقطوعة مفيهاش صريخ ابن يومين
خالتي: طيب تمام ,, انا هخلي شادي يجبلي الرجالة اللي اتفقنا عليهم وابلغك عشان تنفذ
انا: وانا مستنيكي ,, مش هتقومي تحضري الفطار بقى؟ ,, انا هروح اصحي ندى

]سبتها وخرجت وروحت اصحي ندى ,, وقعدنا فطرنا وعدى اليوم عادي ,, وبعد يومين خالتي قالتلي ان شادي جاب 5 رجالة ومستنيين امر التنفيذ
قولتلها: تمام اوي ,, سيبيلي يومين بس وانا اقولك ع المكان والوقت اللي هنهجم عليها فيه
فضلت افكر ايه المشوار اللي ممكن اخلي امي تروحه من غير ما اكون انا ف الصورة ,, لغايت ما وصلت لحل...

هنتصل بيها ونقولها ان في زبون عايزها تروحله عشان ينيكها قصاد مبلغ كبير ,, ونديها العنوان في حتة مقطوعة في البلد بحجة ان الزبون معروف وعايز يبعد عن الناس عشان متحصلش فضيحة ,,

وفعلاً روحت لخالتي وقولتلها ع الخطة ,, وخلينا شادي هو اللي يكلمها عشان لما امي تسمع صوت عيل صغير متقلقش ,, وفعلا امي وافقت واتفقنا على مكان مهجور مطرف مفهوش ناس ,, واتفقنا على الساعة 9 بليل ,, وع الساعة 9 الا ربع كنت انا وخالتي في المكان قاعدين في عربية بعيد ,, وشادي والخمس رجالة تحت البيت اللي اتفقنا عليها ,, وع الساعة 9 وربع امي وصلت وراحت نحية شادي والرجالة ,, راح نحيتها شادي وقالها: اتفضلي الراجل مستنيكي ف البيت ,,

مشيت ومعاها شادي ووراهم الخمس رجالة ,,, لما وصلو عند الباب ,, شادي فتح الباب وزق امي برجليها دخلها البيت ,, وفجأة حصلت حاجة غريبة اوي ,, شوية عيال صغيرة اكبر واحد فيهم ميكملش 14 سنة طلعو من الضلمة وكل واحد ماسك في ايده اليكتريك ,, وطلعو ع الرجالة وفضلو يكهربوهم ,, لغايت لما الرجالة وقعو ع الارض زي المشلولين,,,

شادي هرب علطول ,, وانا وخالتي بنتفرج ومش مصدقين ,, وخالتي كانت هتنزل قولتلها: استني ,, جايز العيال دي تدخل تغتصبها ونبقى برده وصلنا للي احنا عايزينه ,, وفعلا العيال كلها دخلت البيت وقفلت الباب ,, وبعد 10 دقايق خرج واحد منهم ومشى ,, وكل 5 دقايق كان يخرج واحد ويمشي ,, لغايت لما ف الاخر امي خرجت مع عيل في الاخر واللي كان من شكله باين عليه الزعيم بتاعهم ,, كان شكله مش غريب عليا لكن معرفتش احدد ملامحه بسبب الضلمة ,,

لاقيت امي والعيل ده خارجين بيضحكو وبعدين اختفو ف الضلمة وسمعت صوت عربية ماشية وصوتها بدأ يبعد لغايت ما اختفى ,, فضلت قاعد انا وخالتي وانا مزهول ,, وخالتي بتقولي: هو في ايه؟ ,, ايه اللي حصل؟
انا: انا مش فاهم حاجة خالص ,, مين العيال دي ؟
خالتي: دول شكلهم تابع امك ,, انت روحت قولتلها ياض؟
انا: انا؟ ,, انتي هبلة ؟ ,, لا طبعا ,, وانا لو قولتلها هبقى قاعد معاكي ليه دلوقتي؟
خالتي: امال ايه اللي حصل؟ ,, امك كانت جايبة العيال دي معاها امان يعني عشان لو حصل حاجة؟
انا: ده الاحتمال الكبير اللي ممكن يكون صح
خالتي: طب وهنعمل ايه دلوقتي؟
انا: نرجع البيت ونبقى نفكر ف خطة تانية
خالتي: طب والرجالة دي ؟
انا: احنا مالنا بيهم؟ ,, يلا بينا
ومشينا روحنا البيت ,, فتحنا الباب ودخلنا لاقينا ندى قاعدة برة ف الصالة ,, قولتلها: انتي ايه اللي مصحيكي لغايت دلوقتي؟
ندى: عايزة خالتو في حاجة
انا: حاجة ايه؟
ندى: لا دي حاجة سر

خالتي: عايزة ايه؟
ندى: تعالي هقولك في الاوضة

سبتهم ودخلت اوضتي ,, وهما دخلو اوضة خالتي ,, غيرت هدومي وخرجت وروحت الحمام ,, سمعت صوت جاي من اوضة خالتي ,, قربت شوية من الباب ,, سمعت خالتي وهي بتصرخ وبتصوت: آآآآآآآآآآآآه انا اسفة يا سهام انا اسفة ,, ابوس رجليكي ارحميني
سهام؟ ,, امي؟ ,, ايه ده؟ ,, يبقى هي كانت عارفة كل حاجة بقى؟ ,, طب ازاي؟ ,, هتجننيني يا سهام ,, بتعرفي كل حاجة ازاي؟ وفضلت واقف افكر وانا خايف لغايت ما عرفت ,, طالما ندى هي اللي دخلت خالتي لامي ,, يبقى اكيد ندى كانت بتتصنت علينا انا وخالتي وعرفت كل حاجة ,, وهي اللي قالتلها طب ليه؟ ,, مهي كانت بتتناك من شادي وهي مبسوطة ,, مبقتش فاهم حاجة خالص جريت على اوضتي ,, شوية ولاقيت ندى جاية بتندهلي وبتقولي ان امي عايزاني ,, روحت معاها وانا عارف اني هستلقى عذابي زي خالتي بالظبط ,, وفعلا اخدت دوري وتاني يوم رجعت انا وامي وندى البيت ,, وهناك طبعاً كان ليا نصيب وحساب تاني ,, لكن كنت راضي ,, مهو انا السبب ,, ازاي ارجع تاني افكر ابقى ضد امي؟ ,, انا اللي غلطان ,, بس المهم اني عرفت ان ندى طلعت شرموطة كبيرة لامي ,, وعرفت ليه امي بتدلعها ,, عشان هي النسخة التانية منها .. امي مش عايزة تسيب الملاعب الا لما تسيب واحدة مكانها ...[ يا ترى ايه اللي هيحصل بعد كده ,, هنتابع ونعرف في الحلقة السادسة ,, تابعوني .... ده الايميل عشان اللي عنده حد من محارمه شايف انه يقدر على امي ,,
او لو حد عنده موهبة الكتابة وعنده افكار وحابب يشاركني في كتابة المسلسل ,,
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء السادس

بعد ما رجعت البيت تاني من عند خالتي اللي فشلت هي كمان انها تسيطر على امي وتذلها ,, رجعت حياتي تاني زي الاول ,, خدمة لامي وزيادة كمان خدمة لندى اختي زي ما امي امرتني ..

وف يوم وانا ف البيت الباب خبط روحت فتحت الباب لاقيتها "منى" جارتنا اللي ساكنة تحتنا ,, سلمت عليا وسالتني عن امي ,, طلبت منها تدخل لكن هي رفضت ,, دخلت ندهت امي عشان تيجي تكلمها ,, امي طلعتلها قالتلها: تعالى يا منى ادخلي
منى: شكرا يا سهام ,, انا بس عايزة منك بصلتين ,, عشان العيال نايمة ومفيش حد يجبلي
امي بصتلي وقالتلي: روح هات بصلتين من المطبخ

دخلت جبت البصلتين خرجت كانو لسه بيتكلمو ,, روحت اديت لامي البصلتين ,, امي اخدتهم مني وادتهم لمنى وقالتلها: مش عايزة حاجة تاني ؟
منى: لا كفاية كده ,, متشكرة اوي يا سهام
امي: عيب يا منى ,, الجيران لبعضيها
منى: ما تيجي تتعشي معايا بكرة ,, اصل انا جوزي مسافر ,, والعيال هيبقو ف الشغل بليل ,, و"علي" بينزل يلعب ف الشارع مش بيجي الا بليل .. وانا هبقى قاعدة لوحدي
امي: ماشي يا منى هجيلك
منى: ماشي يا سهام مستنياكي الساعة 8
امي: خلاص يا منى ,, هبقى عندك 8

قفلت امي الباب ,, ودخلت وهي بتقولي: ولية وسخة ,, كل شوية تيجي تطلب حاجة ..
انا ضحكت وقولتلها: على كده هتروحيلها؟
امي بصتلي وقالتلي بعصبية: وانت مال اهلك يا خول؟
انا: عادي انا بسأل عشان ابقى عارف بس هعمل ايه بليل
امي: معرفش لسه هروح ولا لا

بالمناسبة "منى 46 سنة طويلة جسمها كويس بيضة ,, ملامحها قاسية شوية ,, شعرها اسود ,, متعودة على لبس العبايات ,, بيزازها وطيازها حجمهم كويس ,, متجوزة وعندها 3 ولاد ,, كانت بتحبني اوي وكان واضح في تصرفاتها معايا"

"عادل ابن منى الكبير عنده 18 سنة لسه مخلص ثانوية عامة والسنة الجاية هيروح كلية"

"نادر ابن منى الوسطاني عنده 16 سنة ,, في ثانوية عامة"

"علي ابن منى الصغير 12 سنة ابيض وقصير وجسمه صغير خالص ,, لكن كان عسل وكل اللي يشوفه يحبه ,, وفيه شبه من ميسي"

امي سابتني ودخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي فتحت اللاب وقعدت ع النت ,, لاقيت ندى بتندهلي ,, روحتلها وكانت امي نزلت الشغل واختي اسماء ف الشغل وسارة في درس ,, دخلت الاوضة كانت ندى واقفة عند الدولاب بتطلع هدوم ,, والهدوم كلها واقعة ع الارض ,, وهي عمالة تطلع وترمي لغايت ما ف الاخر اختارت طقم وقالتلي: يلا يا خول رتب الدولاب ده وحصلني ع الحمام

فضلت ارتب الدولاب وبعدين دخلت عليها الحمام ,, كانت قالعة هدومها قالتلي: يلا يا عرص عشان تدعكلي جسمي وتحميني ,, روحت جبت الليفة وهي كانت قاعدة ف البانيو ,, روحت ادعكلها ضهرها وهي عمالة تلعب ف الماية ,, وترش عليا ماية ,,
قالتلي: يلا يا خول روح ادعكلي رجلي ,, روحت عند رجليها وفضلت ادعكها ,, رفعت رجليها ف وشي وقالتلي: ما تلحسلي رجلي بلسانك احسن يا متناك
مسكت رجليها وفضلت الحسها ,, وفضلت تطلب مني طلبات كتير وكل شوية تشتمني ,, وانا طبعاً مقدرش اتكلم ,, وبعدين خلصت ولبست هدومها وقالتلي: رتب الحمام يا عرص

وخرجت وسابتني ,, وفضلت ارتب الحمام ,, وبعدين طلعت دخلت اوضتي اريح جسمي ,, وبعد شوية اختي سارة وصلت ودخلت اوضتها ,, وبعدها بشوية وصلت اسماء اختي ,, ودخلت غيرت هدومها وبعدين جت دخلت عليا الاوضة ,, وقالتلي: ازيك يا حسام عامل ايه؟
انا: تمام يا سوما انتي عاملة ايه
اسماء: كويسة ,, بقولك ايه يا حسام
انا: قولي يا سوما
اسماء: انا رايحة بكرة عندك نينتك عشان العيلة كلها متجمعة هناك
انا: طيب ماشي
اسماء: ما تيجي معايا ,, كلهم بيسألو عليك انت وسارة وندى ,, ونفسهم حد منكم يجي معايا مرة
قلبت وشي وقولتلها: لا يا سوما مش رايحلهم
اسماء: يا حسام دانا بقول عليك العاقل اللي ف البيت ,, العيلة دي احنا مشوفناش منهم حاجة وحشة ,, ومش عشان ماما بينها وبينهم مشاكل يبقى احنا كمان عندنا مشاكل ,,, وبعدين دول بيحبونا اوي
انا: مينفعش يا سوما ,, انا مش رايح هناك
اسماء: عشان خاطري يا حسام ,, انا كل مرة بروح لوحدي وهما نفسهم حد يجي معايا ,, وانت عارف سارة وندى ماما مش هتوافق تخليهم يروحو
انا: ويعني هي هتوافق ان انا اروح
اسماء: انت راجل وتقدر تعمل اللي انت عايزه
ضحكت بسخرية وقولتلها: اها صح ,,
اسماء: ها؟ هتيجي معايا؟ ,,, دانا بقولك عشان خاطري ,, متزعلنيش منك بقى
فضلت ساكت بفكر
اسماء: عشان خاطري يا حسام
انا: خلاص يا سوما بكرة نشوف
اسماء: ماشي ,, بس هتيجي ,, ماشي؟ ,, هتيجي
ضحكت وقولتلها: مبعرفش اقولك لا يا عسل انتي
باستني وقامت دخلت على اوضتها ,, وفضلت انا قاعد افكر ازاي هقنع امي اني اروح مع اختي بكرة عند نينتي ,,
نمت وتاني يوم صحيت كانت امي نايمة وسارة وندى ف المدرسة واسماء ف الشغل ,, قومت غسلت وشي وطلعت اتفرج ع التلفزيون ,, شوية وامي صحيت قالتلي: روح يا خول اعملي حاجة اكلها

وسابتني ودخلت الحمام ,, وروحت انا المطبخ اعملها حاجة تاكلها ,, وحضرتلها الفطار ع الترابيزة ,, وطلعت من الحمام وقعدت عشان تاكل وانا واقف جنبها عشان لو طلبت مني أي حاجة اعملهالها ,, بعد ما خلصت الفطار طلبت ماية ,, روحت المطبخ اجبلها ماية وطلعت لاقيتها بتتفرج ع التلفزيون ,, روحت ادتلها الماية ونزلت ع الارض ادعكلها رجليها ,, وقولتلها: اسماء عايزاني اروح معاها النهاردة عند نينة
بصتلي بعصبية وقالتلي: تروح فين يا خول؟
انا بخوف: مهو انا قولتلها انك مش هتوافقي
امي: عايز تروح عند عيلة ابوك يا شرموط
انا: لا مش عايز ,, بس اسماء فضلت تتحايل عليا
امي: البت الغبية دي ,, مش عارف ايه اللي محببها في العيلة الوسخة دي
انا: مانتي عارفة ان اسماء طيبة ومبتحبش تزعل حد منها
امي: دي مش طيبة ,, دي هبل

انا حاولت اقنعها عشان اسماء متزعلش مني ,, قولتلها: طب ممكن اروح حتى اوصلها وارجع عشان متزعلش مني
امي: مالك يا عرص ؟ ,, عايز تروح للعيلة الوسخة دي ولا ايه؟
انا: لا ,, انا بس خايف اسماء تزعل مني
امي: ما تزعل
انا: انتي عارفة ان انا مبحبش ازعل اسماء ,, هي عمرها ما رفضتلي طلب
امي: يعني مش عايز تزعل اسماء ,, تقوم تعصي اوامري ؟
انا: لا خالص ,, هو انا اقدر ؟ ,, انا بس بقول هوصلها وهرجع
امي: لا
انا: ابوس رجليكي ,, عشان اسماء بس
امي: يووووووووووه ,, خلاص يا خول تروح توصلها وترجع واياك تتأخر
انا: شكرا يا احلى ملكة في الدنيا
امي: خلاص بقى ,, وادعكلي رجليا كويس ,, اصلها واجعاني
انا: يا لهوي ,, الملكة رجليها واجعاها ,, دانا اموت نفسي
امي ضحكت وقالتلي: يلا يا شرموط اخلص

فضلت ادعك رجليها لغايت ما ندى وصلت ,, امي قالتلي: يلا يا عرص قوم شوف ستك ندى لو عايزة حاجة ,, روحت لندى قالتلي: تعالى يا خول قلعني الشوز والشراب ,,

نزلت قلعتها الشوز والشراب ,, قالتلي: يلا بقى الحسلي رجلي من العرق
مسكت رجليها ونزلت فيها لحس وكانت مليانة عرق ,, وبعدين سابتني ودخلت اوضتها تغير ,, كانت سارة كمان وصلت ,, وبعد شوية اسماء وصلت وقالتلي: يلا عشان نلحق نروح بسرعة قبل الغدا
قولتلها: ماشي .. هغير هدومي

دخلت اغير هدومي وطلعت وقولت لامي اني نازل اوصل اسماء ,, ونزلنا وروحنا عند بيت نينتي وقولت لاسماء: انا مش هينفع اطلع
اسماء: ليه؟
انا: امك عايزاني وقالتلي اوصلك وارجع
اسماء: طب عشان خاطري اطلع سلم عليهم بس
فضلت واقف متردد
اسماء: عشان خاطري اطلع سلم عليهم بس وانزل بسرعة
انا: حاضر

وطلعنا سوا ,, ولما دخلنا محدش كان مصدق اني روحت ,, وكلهم فضلو يسلمو عليا من اصغر واحدة لاكبرهم ,, وكانت العيلة كلهم موجودين ,, والعيلة كالآتي:

"امينة نينتي 75 سنة"

"ماجدة عمتي الكبيرة 52 سنة ,, لونها قمحي وجسمها نار ,, وطويلة ,, وفيها شبه من (ميريل ستريب) ,, ارملة ومعندهاش اولاد ,, كانت اشد اعداء امي من العيلة ,, وهي اكتر واحدة امي بتكرهها"

" شاكر عمي 55 سنة"

"ايناس مرات عمي شاكر 40 سنة ,, بيضة وجسمها مظبوط وطيزها كبيرة"

"بسمة بنت عمي شاكر 16 سنة ,, فيها شبه من امها ,, بيضة برده ,, جسمها واضح انها هتبقى فرس لما تكبر ,, بزازها كبار"

"ابراهيم عمي 53 سنة"

"بثينة مرات عمي ابراهيم 43 سنة ,, طويلة وجسمها جامد اوي ,, بزازها كبيرة اوي وطيازها كمان ,, وطويلة ,, جسمها فيه شبه من جسم امي ,, بس امي اكبر واقوى"

"ليلى بنت عمي ابراهيم 32 .. مليانة شوية ,, لكن جسمها حلو ,, قصيرة ,, مش سمرا لكن جسمها لونه غامق شوية ,, طيازها كبيرة اوي"

"ماجد جوز ليلى 35 سنة"

"سناء ام ماجد وحماة ليلى 57 سنة ,, بيضة وملامحها حادة شوية ,, جسمها مليان شوية صغيرين ,, قصيرة"

"نورا اخت ماجد 28 سنة ,,, متجوزة ,, بيضة ,, ملامحها حادة زي امها ,, جسمها حلو ,, طيزها كبيرة شوية"

"سما بنت ليلى 9 سنين ,, تشبه امها كتير لكن جسمها فاتح عن امها"

"طارق توأم ليلى 32 سنة"

"فاطمة مرات طارق 29 سنة ,, مليانة اوي وجيمها كبيييييييير اوي ,, وبيضة ,, طيزها كبار ,, بزازها حجمهم عادي ,, ووشها حلو وعلطول مبتسمة"

"ايمان اخت فاطمة 24 سنة ,, مليانة شوية لكن مش زي اختها ,, طيازها كبيرة ,, بيضة"

"اسراء بنت عمي ابراهيم 24 سنة ,, جسمها عادي ولا رفيعة ولا تخينة ,,, لون جسمها زي اختها ليلى"

وطبعا عمتي حنان وجوزها صلاح وبناتها سماح وياسمين

طبعا مسكو فيا كلهم ومكنوش عايزني انزل واضطريت اني اتغدى معاهم ,, وكمان قعدت معاهم شوية ,, وكان الوقت كله وهما بيكلموني ,, وكل شوية عيني تيجي على عمتي حنانا وجوزها وهما بيبصولي ,, وطبعاً عمتي ماجدة كل شوية تجيب سيرة امي وتغلط فيها ,,

وبعد شوية قولتلهم اني هنزل عشان عندي مشاوير مهمة ,, وفعلا سبتهم ونزلت ولما نزلت قابلت صحابي اللي كنت اعرفهم لما كنت باجي عند نينتي زمان ,, وقفت معاهم شوية ,, واحنا واقفين ام صاحبي ندهت عليه من الشباك ,,,

"عواطف ام صاحبي سنها تقريبا 45 سنة ,, قصيرة اوي ,, جسمها مليان شوية ,, طيزها كبيررررة ,, وبزازاها برده كبار ,, بالرغم من ان وشها علطول مبتسم وشكلها طيبة ,, لكن اللي كنت اعرفه ان شخصيتها قوية جداً ,, وبتتحكم في البيت كله"

وبعد شوية عدت علينا اخت واحد صاحبي تاني ..

"دينا اخت صاحبي 24 سنة ,, سمرا وقصيرة شوية ,, جسمها عادي ,, ووشها شبه الهنود شوية"

وكان من ضمن صحابي اللي واقفين "عمرو 20 سنة طويل وجسمه مليان شوية وطويل"

واحنا واقفين عيني جت على شباك واقفة فيه ست زي القمر في العمارة اللي جنب عمارة نينتي ,, وافتكرت زمان لما كنت باجي عند نينتى وافضل ابص ع الست دي ,, كنت بحبها من صغري ,,

"دعاء 42 سنة بيضة وعسل ,, جسمها حلو ,, طيازها كبيرة ,, وشها زي القمر"

وعدت علينا برده اخت واحد من صحابي اللي واقفين...

"سلمى 14 سنة ,, بيضة ,, شخصيتها كانت قوية شوية برغم صغر سنها ,, وكان الكل بيكرهها بسبب شخصيتها"

وبعد شوية استأذنت اصحابي عشان امشي ,, وانا ماشي لاقيت عمتي ماجدة نازلة من بيت نينتي وقالتلي: ايه ده؟ انت لسه مروحتش؟
انا: اصل قابلت صحابي قولت اقف معاهم شوية
عمتي: طب تعالى امشي معايا شوية كده لغايت اخر الشارع

مشيت معاها ,, قالتلي: ابقى تعالى يا حسام زور نينتك ,, متخليش امك تمنعك تشوف اهلك
انا: لا يا عمتو هو الموضوع مش كده ,, بس اصل انا ...
قاطعتني: يا حسام انا عارفة ,, امك بتمنعكو تيجو عندنا عشان مشكلتها مع ابوك ,, بس مشاكل امك مع ابوك حاجة واحنا حاجة تانية ,, احنا عيلة وانا عمتك وكمان نينتك برده حقها انك تزورها وتسأل عليها وتخليها تشوفك
انا: حاضر يا عمتو هبقى اعدي اسال عليكو
عمتي: وانا كمان عايزة اشوفك ,, وبعدين انت عارف من بعد ما جوزي مات وانا قاعدة مع نينتك ,, يعني مشوار واحد تشوفني انا ونينتك
انا: حاضر ياعمتو خلاص هاي ازوركو
عمتي: ماشي يا حبيبي ,, روح انت بقى وانا هركب من هنا
انا: مش عايزاني اوصلك في حتة؟
عمتي: تسلملي يا حبيبي ,, روح انت عشان متتأخرش
انا: ماشي يا عمتو ,, سلام

مشيت روحت نحية البيت ,, وكانت الساعة تقريبا 8 الا خمسة ,, وصلت البيت على 8 وعشرة ,, ولما وصلت البيت ملقتش امي ,, سألت ندى قالتلي انها نزلت ,, وكان لازم اشوفها عشان اديها التمام اني وصلت ,, ندى قالتلي: تعالى يا خول عايزاك
انا: مش وقته يا ندى عشان لازم ادي لامك التمام اني وصلت

ندى بصتلي بعصبية وزعقتلي: اولاً يا خول مسمهاش امي ,, اسمها ستك سهام ,, وانا مسميش ندى ,, اسمي ستك ندى ,, وبعد كده لما اكلمك ترد عليا بادب

ريت عليها ونزلت ابوس رجليها وقولتلها: انا اسف يا ستي غصب عني ,, اصل لازم ادي لستي سهام التمام اني وصلت ,,
ندى: خلاص يا خول ,, مش مشكلة ,, اتصل بستك اديلها التمام في التليفون
انا: حاضر

وطلعت التليفون اتصل بامي لاقيت تليفونها مقفول ,, قولت لندى قالتلي: خلاص انزل اديلها التمام وتعالى

نزلت روحت عند الشغل لكن ملقتهاش في الشغل ,, استغربت وسالت نفسي هتكون فين ,, قولت ارجع اسأل ندى ,, ولما وصلت العمارة افتكرت كلام منى جارتنا ,, وانها قالت لامي تروح تسهر عندها ,, روحت خبطت على بيت منى ابنها علي فتحلي ,, قولتله: ممكن تقول لامي اني واقف برة
علي: وايه اللي هيجيب امك هنا؟
انا: هي امي مش عندكو؟
علي: لا ,, امك مش هنا
انا: طب طنط موجودة ,,
علي: لا ,, امي راحت لجارتنا اللي في العمارة اللي ادامنا ,, اللي اسمها "شيرين" ,, روحلها جايز تكون امك معاها
انا: ماشي يا علي شكرا
علي: العفو

نزلت روحت عند جارتنا شيرين ,,,

وبالمناسبة "شيرين 41 سنة قصيرة جسمها جامد وشعرها اصفر ,, بيضة ,, وكنت بشوفها من شباك اوضتي وهي سايبة شعرها ولابسة هدوم قصيرة ,, وكنت بيجبهم على شكلها وانا واقف ف الشباك"

خبطت عليها فتحتلي بنتها "انجي 17 سنة بيضة وجسمها ابن لزينة جامد ,, وطويلة شوية ,, جسمها بيفكرني بجسم سمية الخشاب برغم صغر سنها"

سألتها عن امي ومنى,, قالتلي: امي عند نجوى اللي في عمارتكو ,, احتمال تلاقيهم معاها
انا: شكرا

" نجوى جارتنا في نفس العمارة 50 سنة بيضة وجسمها مليان اوي وطولها عادي .. طيبة اوي وكانت بتحبني جدا"

نزلت ورجعت تاني لعمارتنا وطلعت عند نجوى وخبطت ,, فتحلي ابنها تامر سألتها عنهم قالي: امي عند سامية مرات الترزي اللي فاتح تحت
انا: شكرا يا تامر

"سامية مرات الترزي 45 سنة شكلها شبه الفلاحين وجسمها مليان شوية وطولها عادي ,,, لون جسمها قمحي ,, جسمها شبه الفلاحين برده"

نزلت وانا بفكر اروح ولا مروحش باللفة اللي انا عمال الفها دي ,, وكمان ف الاخر مش ضامن هلاقي امي ولا لا ,, لكن مكنش ادامي حل تاني الاقي بيه امي ,, وخصوصا ان محدش في الشغل عارف هي فين ,, وتليفونها المقفول ,, وانا لازم اديلها التمام والا هيبقى ليا حساب عندها ,, وقررت اني امشي في نفس الطريق جايز اوصل لحاجة في الاخر ,, وفعلاً نزلت عند سامية مرات الترزي ,, لاقيت جوزها كمال ولما سألته قالي: لا سامية مراتي عند نجلاء اللي ساكنة فوق ...
انا: شكرا يا عمو

"نجلاء 43 سنة قصيرة وبيضة وجسمها حلو ,, كانت ست متحررة خالص وعلطول اشوفها خارجة لوحدها وبتتميز بالكحل اللي بتكحل عينيها بيه"

قولت جايز يكون ستات المنطقة كلهم عاملين حفلة وقاعدين مع بعض ينمو زي بقية الستات ,, وقولت افضل وراهم لغايت ما اعرف عاملين القعدة دي فين ,, وطلعت لنجلاء وخبطت فتحتلي بنتها "سالي 19 سنة معايا في كلية تجارة تشبه امها كتير وقصيرة زيها لكن جسمها عادي"

سألتها هي كمان وزي ما توقعت انها مش موجودة ,, قالتلي: امي مش هنا ,, امي عند انتصار اللي في اخر دور

طلعت لانتصار في اخر دور وانا بقول ياريت تكون اخر محطة بقى ,, وفعلاً كانت اخر محطة ,, لاني خطبت ومحدش فتحلي ,, لكن عادي ,, لانها عايشة لوحدها بعد ما جوزها طلقها ومشى لان الشقة شقتها ..

"انتصار 39 سنة قصيرة وبيضة ,, شعرها اسود ,, جسمها جامد ,, طيزها كبيرة"

رجعت البيت ,, ندى قالتلي: كل ده يا خول؟
انا: مانا ملقتهاش ف الشغل
ندى: امال لاقيتها فين؟
انا: ملقتهاش خالص ,, دورت عليها في كل حتة
ندى: ههههههههه يعني مدتلهاش التمام ,, دانت هتتسلوح
انا: طب اعمل ايه؟ دورت عليها في كل حتة وتليفونها مقفول؟
ندى: ههههههههههه يا عيني يا ضنايا
انا: طب انتي طبعا هتقوليلها اني دورت عليها
ندى: ولا اعرفك
جريت عليها: ابوس رجليكي ,,, دي هتبهدلني
ندى: انا عايزة اشوفها بتبهدلك يا عرص
انا: ابوس رجليكي عشان خاطري ,, هعملك كل اللي تؤمري بيه
ندى: مانت كده كده هتعمل يا خول
انا: ابوس رجليكي
ندى: خلاص يا متناك متعيطش ,, بس انت من دلوقتي بتاعي بقى
انا: اعملي فيا اللي انتي عايزاه

استلمتني ندى بقى خدمة وتعذيب واهانة لغايت ما امي وصلت ,, لما دخلت جريت عليها ونزلت ابوس رجليها ,, قالتلي: انت يا خول ايه اللي اخرك ؟ ,, انا مش قولتلك توصل اختك وتيجي علطول
انا: انا متأخرتش يا ستي ,, انا وصلتها وقعدت شوية صغيرين ولما نزلت وقفت مع صحابي شوية وجيت علطول ,, ولما وصلت ,, كنتي نزلتي
امي: مليش دعوة بالكلام ده ,, وبعدين انا مش قولتلك توصل اختك بس ,, ايه اللي خلاك تطلع تقعد؟
انا: اصل اسماء فضلت تتحايل عليا
امي: ماشي يا خول انا هشوف بقى انا ولا اسماء
انا: انا اسف يا ستي ابوس رجلك معلش
امي: اخرس يا خول ,, وبعدين لما جيت مدتنيش التمام ليه؟
انا: لما جيت كنتي نزلتي وتليفونك مقفول ,, ونزلت عشان اد...
قاطعتني: انت هتحكيلي حكايتك يا متناك ,, انا مش قولتلك لما تيي تديني التمام حتى لو ملقتنيش ,, تيلي في أي حتة
انا: نزلت دورت عليــ....
امي: بلاش كذب يا خول
انا: طب اسألي ستي ندى
امي بصت لندى ,, ندى قالتلها وهي بتضحك: ولا اعرف حاجة
امي بصتلي تاني ,, بصيت انا لندى وهي بتبصلي وتضحك ,, امي زعقتلي: ايه يا خول؟
بصتلها وبعدين رجعت ابص لندى ,, ندى وهي بتضحك: خلاص خلاص هقولها ,,
وبعدين بصت لامي: لما الخول ده جه ولقى تليفونك مقفول ,, نزل يدور عليكي وقعد يجي ربع ساعة ,, ولما رجع قال انه دور عليكي في كل حتة
امي: ههههههه كل حتة؟ ,, وايه هي بقى الحتت اللي دورت فيها يا متناك ؟
انا: لما روحت الشغل قالولي انك مروحتيش النهاردة ,, افتكرت لما منى قالتلك تروحي تسهري عندها ,, روحت لمنى ,, ابنها قالي انها عند شيرين ,, ولما روحت عند شيرين بنتها قالتلي انها عند نجوى ,, ولما روحت عند نجوى ابنها قالي انها عند سامية ,, نزلت عند سامية جوزها قالي انها عند نجلاء ,, طلعت عند نجلاء بنتها قالتلي انها عند انتصار ,, طلعت عند انتصار ملقتهاش ..

امي وندى فضلو يبصولي وهما بيضحكو ,, وبعدين ندى قالتلي: والبيضة عند الفرخة والفرخة عايزة قمحة ,,

وفضلت تضحك هي وامي ,,, وبعدين امي قالتلي: ايه يا خول اللي وداك عندهم ؟
انا: مانا قولت جايز تكونو متجمعين عند واحدة من ستات المنطقة ,, وفضلت ماشي لغايت ما اعرف انتو قاعدين عند مين
امي: على اساس انك المفتش كرومبو يعني

ورجعو يضحكو تاني ,, وبعدين امي قالتلي انزل ادعكلها رجليها ,, واليوم عدى عادي زي أي يوم ,, لكن انا فضلت افكر في موضوع ستات المنطقة اللي اختفو كلهم في يوم واحد كده ,, وفضلت افكر امي كانت فين .. وفعلا كانو متجمعين عند واحدة ,, طب مين هي؟ ,, جايز تكون واحدة غير اللي انا روحتلهم ,,, وفضلت افكر وقررت اني لازم ادور واعرف ايه الحكاية بالظبط...

وبعد كام يوم ,, كنت بجيب حاجة للبيت ,, ولما رجعت لاقيت منى واقفة على باب بيتنا مع امي ,, وقفت وحاولت اسمع كانو بيقولو ايه ,, كان صوتهم واطي ومقدرتش احدد كل الكلام لكن اللي سمعته ,, انهم اتفقو على ميعاد ,, بكرة الساعة 8 ,, برده الساعة 8 ؟؟ ,, ايه الحكاية ؟؟

قررت اني اعرف بكرة ايه اللي بيحصل ,, وفعلا تاني يوم الساعة 7 ونص نزلت روحت مشوار ورجعت على الساعة 8 الا عشرة ,, وطلعت وقفت في الدور اللي تحت بيتنا ,, شوية ولاقيت باب بيتنا بيفتح ولاقيت امي خارجة ,, نزلت اجري ,, لكن وقفت لما لاقيتها مش نازلة ورايا ,, ولما بصيت لاقيتها طالعة ,,,

طالعة فين دي؟؟ تكون رايحة لنجلاء ,, او انتصار ,, هما اللي ساكنين فوقينا ,, فضلت طالع وراها بتسحب ,, عدت على شقة نجلاء وطلعت ,, قولت يبقى اكيد طالعة لانتصار ,, طلعت وراها بشويش ,, لكن اتفاجئت لما لاقيتها طالعة السطح ,,

تاني السطح ,, عم شعبان البواب برده ؟؟ ,, هي مش قالتلي انها خلاص مبقتش عايزة منه حاجة ؟؟ ,, امال طالعة السطح ليه ؟؟ .. طلعت وراها براحة وقفت على باب السطح وبصيت لاقيتها داخلة الاوضة اللي فوق السطح ,, سمعت صوت باب بيتفتح من تحت ,, بصيت لقيت نجلاء طالعة ,, معرفتش اعمل ايه ,, روحت جاري على مكاني ع السطح التاني ورا السور ,, ووقفت اراقب ,, لاقيت نجلاء داخلة من باب السطح ودخلت الاوضة ,, وبعد شوية لاقيت منى داخلة ,,

وفجأة سمعت صوت من ورايا: انت لسه ممسكتش الواد اللي بيسرق وصلة الدش
وطبعاً كانت ميرفت مرات البواب اللي ساكنة ع سطح العمارة اللي جنبنا اللي انا نطيت عليه ,, بصتلها وقولتلها: ازيك عاملة ايه
ميرفت: انا كويسة ,, انت عامل ايه
انا: تمام
ميرفت: انت لسه معرفتش مين اللي بيسرق وصلة الدش؟
انا: المرة اللي فاتت معدش بيسرقها ,, قولت خلاص ,, لكن من يومين بدأ يعمل نفس الحركة تاني ,, قولت اطلع جايز امسكه المرة دي ,,
ميرفت: ناس بنت كلب حرامية
انا: اها ,,
ميرفت: طيب ماشي ,, مش عايزة حاجة؟
انا: شكرا
ميرفت: العفو ,, وادعيلك تمسكه المرة دي
انا: ياريت
ميرفت: طيب يا حسام سلام
انا: سلام

وسابتني ودخلت اوضتها ,, وفضلت واقف اراقب ,, وبعدين قررت اطلع ,, لكن رجعت تاني لما لاقيت شيرين هي كمان داخلة من باب السطح ودخلت الاوضة ,, وقفت شوية ,, وقولت اطلع اشوف ايه الحكاية ,, ولما وصلت عند الباب سمعت صوت حد طالع بصيت لاقيت سها وهدير بنات جارتنا الهام..

"سها 28 سنة بيضة وجسمها عادي ,, مش طويلة ولا قصيرة ولا تخينة ولا رفيعة ,, وشها شكله عادي برده ,, شخصيتها قوية شوية وعنيفة ,, وكانت الناس بتخاف منها شوية ,, لانها علطول مكشرة ,, ويمكن ده بسبب انها لسه متجوزتش لغايت دلوقتي او تكشيرتها هي السبب انها لسه متجوزتش"

"هدير 23 سنة بيضة ورفيعة شوية ,, وشها زي القمر ,, وعسل ,, ودمها خفيف والناس بتحبها ,, طولها عادي ,, وبزازها وطيازها عاديين ,, وفيها شبه من هدى بنت منال"

لما شوفتهم طالعين جريت على مكاني ع السطح التاني ,, وفضلت واقف مستني ,, وبعد شوية ملقتش حد طالع ,, طلعت انا من مكاني وروحت فتحت باب الاوضة وكالعادة لاقيت المرتبة والمخدة والكراكيب ,, لكن الكراكيب كانت اكتر المرة دي ,, استغربت لما لاقيت الاوضة فاضية ,, لكن اتفاجئت لما اخدت بالي ان في باب تاني ف الاوضة مخدتش بالي منه قبل كده ,, ولما قربت من الباب ,, سمعت صوت حد طالع ع السلم وداخل من باب السطح ,, اتخضيت وقولت اكيد لو طلعت هيشوفوني ,, ويمكن اتكشف ,, مبقتش عارف اعمل ايه ,, لكن فجاة لاقيت نفسي بستخبى ورا الكراكيب اللي حظي ساعدني انها كانت كتير وقدرت استخبى وراها واللي ساعدني ان الاوضة كانت ضلمة ومكنتش باين ,, لاقيت نجوى داخلة وفتحت الباب التاني ودخلت وقفلت وراها ,,

فضلت واقف مش عارف اعمل ايه ,, ايه اللي بيحصل ,, وستات المنطقة بيعملو ايه جوا مع بعض ,, عاملين قعدة .. ولا يكونو عاملين حفلة نيك جماعي ,, توقعت أي حاجة ,, ممكن اتوقعها ,, وقررت اقرب من الباب جايز اسمع حاجة ,, لكن الصوت كان واطي جدا,, وكل اللي سمعته صوت خبط وكأن حاجة بتقع ع الارض ,, وصوت حد بيقول: يلا يلا يلا
وناس تانية بتتكلم لكن مقدرتش احدد الكلام .. بقيت متردد مش عارف ادخل ولا ارجع ,, وفضلت واقف كتير افكر ,, لغايت ما قررت اني افتح الباب ,, وفعلاً حطيت ايدي ع اكرة الباب وهي بتترعش ,, ووقفت ع الوضع ده خمس دقايق مش عارف افتح ولا اعمل ايه ,, وبعدين اخدت القرار ونزلت الاكرة ,, لكن ,,, اتفاجئت ان الباب مقفول من جوة ومبيفتحش ,, شيلت ايدي من ع الاكرة بسرعة ونزلت جري ع البيت ,,

دخلت اوضتي ونمت ع السرير ,, وفضلت افكر ايه اللي بيحصل ,, ستات المنطقة بيعملو ايه مع بعض فوق ,, معقولة يكون في رجالة فوق وعاملين حفلة نيك جماعي ,, وليه قافلين الباب ,, اكيد هي حفلة نيك ,, والا مكنوش قفلو الباب ,, وصوت الخبط ده هو صوت النيك ... ويلا يلا يلا اللي سمعتها ,, اكيد واحده بتتناك وبتقول للي بينيكها يلا ,,

قررت اني لازم اكشفهم ,, ولازم ادخل عليهم افاجئهم ,, لكن لازم الاول اجيب مفتاح الباب التاني اللي في الاوضة ...


يا ترى بقى هجيب المفتاح ازاي عشان اكشفهم ,, وايه الخطة اللي انا هعملها عشان اجيب المفتاح ,, خلونا نتابع ده في الحلقة السابعة ,,,,,

تابعوني.........

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ

الحلقة السابعة


كان كل همي الفترة دي اني اجيب المفتاح واعرف ايه اللي بيحصل ورا الباب ده ,, وبفكر ازاي هقدر اجيب المفتاح وهجيبه منين ,,

طبعا امي كانت اول واحدة تفكيري راحلها ,, لكن بعد كده فكرت اني مستحيل اطلع بحاجة من امي ,, خصوصا انها بدات تاخد بالها من حاجاتها كويس وتخبي أي دليل ممكن يكون عليها من بعد موضوع التسجيل اللي سجلتهولها ,, وقولت ان امي طريق مقفول ومش هوصل فيه لحاجة ,,,

قولت مفيش ادامي غير واحدة من الستات اللي اقدر اجيب منها المفتاح ,, فضلت افكر مين اجيب منها المفتاح وازاي هجيبه ,, شيرين ولا نجلاء ولا سامية ولا نجوى ولا انتصار ولا سها وهدير ,,

فكرت كتير وقولت ان منى صعب عشان عيالها ف البيت ,, ونجوى جوزها وابنها ,, وشيرين جوزها وبنتها وابنها ,, وسامية جوزها الترزي كمال واولادها ,, وطبعا سواء سها او هدير الموضوع صعب ...

فضلت حيران بين اتنين ,, نجلاء وانتصار ,, خصوصا ان نجلاء عايشة لوحدها مع بنتها سالي اللي هي صاحبتي ,, والموضوع جايز يكون سهل شوية ,, وانتصار عايشة لوحدها وده اسهل ,,

قولت العب ع الونجين ,, واحاول من هنا ومن هنا ف نفس الوقت والطريق اللي يسلك اكمل فيه ,, وبدات افكر ازاي هدخل عليهم واجيب المفتاح ,,

قولت ادخل لنجلاء عن طريق بنتها سالي ,, ,, وبدات فعلا اهتم بسالي واسال عليها واخدت رقمها وبدات اتصل بيها ,, لغايت ما حسيت ان البنت بدات تحبني (مع اني مكنتش راسم على حب خالص لكن جت مصلحة) ,,

وبدا الموضوع يتطور بينا شوية لدرجة اننا بقينا نخرج مع بعض ,, وساعات الموضوع يوصل بينا لبوس وتقفيش ,,

استغليت الكلام ده كله وقولتلها اني عايز اوضح لامها علاقتنا بس واحدة واحدة ,, وفعلا بدات اروحلهم البيت وبقيت بالنسبة لنجلاء زي ابنها اللي مخلفتهوش ,,

وبما انها مدلعة سالي اخر دلع لانها بنتها الوحيدة ,, فكانت فرحانة وهي شايفة بنتها فرحانة ومتعلقة بيا ,, وكانت مبسوطة بيا جدا وبدات هي اللي تسال عليا وتطلب مني اروح اقعد معاهم ,,

وشوية شوية حسيت اني مسئول عنهم واني راجل البيت ,, عجبني اوي الاحساس ده اللي كان اول مرة احسه ,, وحسيت ان بقى ف ايدي حاجات بتحكم فيها براحتي ,, وتحت امري ,,

من النحية التانية ,, كنت بدات اشتغل على انتصار ,, ودخلتلها من طريق اني شايفها عايشة لوحدها واكيد محتاجة حد يلبيلها طلباتها ويجبلها اللي هي عايزاه ,,

لكن بصراحة اتفاجئت برد فعلها ,, لما لاقيتها مقبلتش حاجة زي كده بسهولة ,, وكانت بتمانعني ,, لكن انا فضلت وراها وحاولت معاها بكذا طريقة ,, لغايت ما نجحت لكن نجاح مش كامل...

بدل ما ابقى راجلها ,, خلتني ابقى زي ابنها ,, اجبهل طلبات اعملها حاجة عايزاها ,, كده...

قولت مش مشكلة واهو انا ف الاخر بدور ع المفتاح ومش هاممني حاجة تاني ,,

وصلت لمرحلة ان النحيتين بقو تمام ,, والموضوع بقى سهل وقريب هقدر اجيب المفتاح بكل سهولة ,,

و ف وسط الحوار ده كله ,, ووسط مانا بخطط عشان اجيب المفتاح ,, كنت بزور نينتي من فترة للتانية ,, وكنت بقابل عمتي ماجدة اللي طلبت مني ف يوم انها تكلمني ف موضوع مهم ,,

دخلنا اوضة لوحدنا واتكلمنا ,, وبدأت عميت تكلمني عن امي وتقولي: انت عاجبك اللي امك عملته ولسه بتعمله ده؟
انا: اللي هو ايه؟
ماجدة: ينفع يعني انها تبعدكو عن اهلكو كده ,, هو احنا مش عيلتكو وانتو اولادنا ولازم نطمن عليكو وتيجو تسالو علينا
انا: مانتي عارفة ان كل ده بسبب مشكلتها مع بابا يا عمتو
ماجدة: وهي مشكلتها مع ابوك تخليها تعمل كده؟ ,, لا,, هي اللي قوية ومبتحبش غير نفسها ,, وعايزة تعمل اللي ف دماغها وبس
بصتلها وانا خايف ,, بتغلطي في امي؟ ,, يا ويلك يا عمتي,, وبعدين بدات تاخد بالها فغيرت اسلوبها وقالتلي: هي ماشي حرة ف حياتها وتعمل اللي هي عايزاه ,, لكن انتو من حقنا اننا نطمن عليكو ومن حقكو انك تبقو تزورونا ,,
انا: نعمل أيه بقى يا عمتو .. حكم القوي
ماجدة: بس احنا لازم نشوف حل ف كده ,, انا نسيت شكل اختك سارة واختك ندى ,, بقالي سنين مشفتهمش ,,
انا: طب نعمل ايه يعني يا عمتو؟
ماجدة: لازم نفكر ف حل نخلي امك تغير رايها
انا: تغير رايها ؟؟ امي؟؟ ,, قلبك ابيض اوي يا عمتو
ماجدة: وايه الصعب ف كده يعني
انا: يا عمتو دانتي عارفاها وحافظاها اكتر مني ,, وعارفة ان اخر حاجة ممكن تحصل ان حد يخلي امي تغير رايها
ماجدة: عارفة ,, بس لازم نشوف حل
انا: طب ما تكلميها انتي..
ماجدة: انا؟ ,, وهي بتقبل تكلمني حتى
انا: انا شايف انك لو كلمتيها انتي ممكن تعرفي تاثري عليها ,, انتي اكبر منها ف السن برده وليكي احترامك
ماجدة: دانت اللي قلبك ابيض
انا: صدقيني لازم تقابلها ,, دانتي لما تقابليها هيبقى يووووووووم
ماجدة لنفسها: اهااااا ,, هيبقى يوم الناس كلها تحكي وتتحاكى عنه ,, دانا همرمط بكرامتها الارض وابهدلها و...
قاطعتها: ايه؟؟ ,, بتقولي ايه؟
ماجدة: لا دانا بقول يعني هعاتبها على اللي هي عملته ,,
انا: اهااااااا ,, طب وهتعملي ايه دلوقتي ؟؟
ماجدة: لسه معرفش ,, بس انت لازم تساعدني
انا: انا تحت امرك
ماجدة: تمام ,, استنى مني بقى مكالمة عشان تجيلي واقولك هنعمل ايه
انا: وانا مستنيكي ,,

وبعد كده رجعت البيت عادي ,, ونسيت الموضوع ورجعت افكر في موضوع المفتاح ,,

من هنا بدات مشاكل بيني وبين سالي بسبب انها ال ايه بتغير عليا ,, وبدات اقفل من النحية دي ,, خصوصا انه مكنش عاجبني موضوع العلاقة دي ,, وكانت في مصلحتي لكن بدات تتطور وتخنقني ,,

ومن النحية التانية كنت زهقت من طلبات واوامر انتصار ,, وكل ده مكنتش عارف اوصل لحل عشان اجيب المفتاح ,,

طب اعمل ايه؟ ,, افكر في طريق تالت ,, ولا استنى واحاول اكتر واجي على نفسي لغايت ما اوصل للي انا عايزه ,,

ساعتها فكرت في بقاي ستات المنطقة ولاقيت ان ممكن اسهل واحدة فيهم ,, هي منى .. خصوصا ان جوزها علطول مسافر تابع الشغل ,, وولادها عادل ونادر بيبقو برة البيت طول الليل ,, ومفيش الا علي هيبقى عقبة في طريقي ,, بس اهو عيل صغير ومفيش خوف منه ,,

وفعلا بدات ادخل على منى ,, وكان الطريق اسهل مما توقعت ,, لاقيت منى بتجيب من اقل حاجة ,, وكان الطريق مفتوحلي ع الاخر ,,

لغايت ما حصل اللي مكنتش اتوقعه خالص ,, ف يوم وانا عندها ف البيت ,, وكان علي ابنها نايم في اوضته ,, لاقيتها بتقولي: تعال افرجك على حاجة
انا: اجي فين؟
منى: هنا ف اوضة النوم
انا: اوضة النوم؟
منى: تعالى ,, هو انت غريب؟

دخلت معاها اوضة النوم ,, وطلعتلي صورها وهي صغيرة ,, وبدات تفرجني عليهم ,, وكانت صور كتير اوي ليها وهي صغيرة ,, ومنهم صورة كانت لسه شابة وع البحر ,, ولابسة مايوه قطعة واحدة ,, مش مغطي غير كسها وزء من طيزها وطالع لحد نص بزازها ,, كان شكلها مثير اوي ف الصورة دي ,,

ركزت اوي في الصورة دي ,, وهي اخدت بالها وقالتلي: ايه؟؟ عاجباك الصورة اوي ؟؟
انا: ايه ,, لالالا عادي
منى: لا ايه ؟؟ مش عاجباك؟
انا: لا بالعكس
منى: ما ترسي على بر ,, عاجباك ولا لا؟
انا: بصراحة ,, هي تعجب أي حد
منى: ههههههههههه يعني كنت حلوة؟
انا: كنتي حلوة وبقيتي احلى
منى: ههههههههههههه يا بكاش
انا: لا بجد ,, انتي زي القمر اساسا
منى: حبيبي

ورجعنا نتفرج على باقي الصور ,, وبعد ما خلصنا قالتلي: ها ,,, ايه رايك؟؟
انا: بصراحة ,, مفيش احلى من كده؟
منى: هو ايه ده؟
انا: آآآآآآ الصور ,, يعني الصور حلوة
منى بدلع: افتكرتك قصدك عليا انا
انا: مهو بصراحة ,, انتي احلى من الصور ميت مرة
منى: بجد؟
انا: وحياتك عندي بجد
منى: وحياتي عندك ؟؟؟ ,, ياااااااااااه طالعة من بؤك زي العسل
انا: ده عشان انتي عسل
منى: هههههههههههه دانت اللي عسل وبؤك بينقط عسل ,, وبصراحة عيني ع العسل اللي خارج من بؤك ده
انا: يعني ايه؟؟

ومن غير ما ترد لاقيتها مسكتني وشدتني عليها وبدات تبوسني ف بؤي ,, وفضلت انا مستغرب من اللي حصل ده ,, معقولة الموضوع سهل اوي كده ويوصل للمرحلة دي ,,

لكن مطولتش كتير وبدات اندمج معاها ,, وانا كمان مسكت راسها وبدات ابوسها انا كمان ووصلنا لتقطيع شفايف ,, وفضلنا ع الحال ده يجي 5 دقايق

منى: عرفت يعني ايه؟
انا: اممممممممم لا لسه معرفتش عرفيني اكتر

وكنا قاعدين ع السرير ,, قولت كده ونطيت عليها ابوسها ,, وبقت نايمة ع السرير وانا نايم فوقيها نازل فيها بوس ,, وبدات بايدي العب ف بزازها من فوق القميص اللي كانت لابساه ,, وهي ايديها على ضهري وعمالة تقرص عليا جامد ,, وبعدين قومت قلعت التيشيرت اللي كنت لابسه ,, ووقفت ادامها وقلعتني هي البنطلون ,, ونزلت البوكسر ومسكت زبري فضلت تدعك في بايديها ,, وماخدش وقت وفجأة بقى واقف زي الحديد

مسكته وخطته ف بؤها وفضلت تمص فيها ,, كانها احسن واحدة بتمص في مصر ,, وهيجتني ع الاخر لدرجة اني كنت هجيب ف بؤها ,, هي اخدت بالها وبطللت مصر ,, وقالتلي: لاااااااا ,, مش عايزاك تجيب دلوقتي ,, لسه ادامنا وقت طويل ,,,

وقامت وقلعت القميص اللي كانت لابساه ,, وكانت لابسة سوتيان مقدرش يغطي بزازها الكبيرررررررة اوي دي ,, وكلوت فتلة ,,

نزلت علطول ودفست وشي في بزازها وفضلت ابوس والحس فيها ,, وف نفس الوقت هي حطت ايديها ورا ضهرها وقلعت السوتيان وبانت حلماتها ,, ولما شوفت مسكتهم وفضلت ارضع فيهم ,,, ياااااااااااه كانت بزازها كبيررررررررررة اوي وطعمة اووووووووووي اووووووي

وبعد كده زقتها ع السرير ,, ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ,, ومسكت رجليها حطتهم على وشي فضلت ابوس فيهم ,, وفضلت طالع على فخادها لغايت ما وصلت لكسها ,, وهي فشختلي رجليها ,, قولتلها: ايه الطعامة دي ,, هو في كده؟ ,, ايه الكس اللي عايز يتقطع ده
منى: طب يلا بقى ,, وريني شطارتك وقطعلي كسي
انا: لااااااا مش دلوقتي ,, لسه بدري

ونزلت بوشي فضلت الحسلها كسها وهي بتتآوه واندمجت ومسكت شعري وفضلت تزق دماغي على كسها ,, وهي بتقولي: آآآآآآآآه مش قادرة يا حسام براحة آآآآآآآآه بتلحس حلو اوي
انا: مش احسن منك وانتي بتمصي زبري
ورجعت تاني اكمل لحس ,, وبعدين وقفت وقولتلها: يلا بقى مصيلي زبري تاني عشان ادخله في كسك

مسكت زبري وفضلت تمصه لغايت ما هيجت ع الاخر تاني وكنت هجيب في بؤها ,, وخوفت اجيب من اولها ويبقى شكلي وحش اوي ,, روحت سحبت زبري منها ونزلت على كسها وفضلت ادعك زبري على كسها من برة ,, وهي مش قادرة وعمالة تقولي: يلا بقى دخله ,, يلا ريحني مش قادرة

بدات ادخل زبري براحة في الاول ,, لغايت ما وصل نصه جوا كسها ,, قالتلي: يلا بقى ,, يلا قطعلي كسي ,, همووووووووت

روحت مدخل زبري مرة واحدة ,, وفضلت انيك فيها وهي تتآوه: آآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآه مش قادرة يا حساااااام آآآآآآآآآه زبرك جامد اوي
وانا اندمجت اوي وبدات ازود ف سرعتي: خدي يا شرموطة يا لبوة ,, انا هقطع كسمين امك النهاردة ,,
منى: آآآآآآآآه ايوة اشتمني اشتمني ,, انا بهيج لما اسمع كلمة شرموطة دي آآآآآآآآآآآآآه قطعني وقطع كسي
انا: متخافيش يا شرموطة ,, انا همتعك ,, انتي بتاعتي النهاردة يا شرموطة ,, وهنيكك للصبح
منى: آآآآآآآآآه انا ملكك وشرموطتك ,, نيكني يا راجلي

هيجت اوي من كلامها وفضلت انيكها اسرع ,, لغايت ما وصلت لاخري وقولتلها: هجيبهم يا بنت المتناكة ,,
منى: هاتهم في بؤي ,, عايزة ادوق طعم لبنك

روحت مطلع زبري وحطيته ادام وشها وجبت لبني كله ف بؤها ,, وجبت كمية كبيرة اوي ,, وكانت اول مرة اجيب الكمية دي ,,

بلعت اللبن كلها ,, وقالتلي: انا بقى عايز اجيب انا لسه مجبتش ,, روحت نازل ع الارض على ركبتي ,, ودخلت صباعي الوسطاني في كسها وفضلت ابعبصها وهي عمالة تتآوه وبعد 5 دقايق قالتلي: هجيبهم خلاص

شيلت صباعي من كسها عشان الاقي كمية لبن غير طبيعية طالعة من كسها ,, ونزلت انا عشان الحس لبنها اللي كان طعمه الى حد ما كويس ,, بعد كده لاقيتها نايمة ع السرير مهرية ومش قادرة

قولتلها: ايه؟؟ تحبي تاخدي حاجة ف طيزك؟
منى: لا .. انا مش ادك ,, انا عمري ما اتناكت في طيزي ,, ولما انت عملت كده ف كسي ,, امال هتعمل ف طيزي ايه
انا: عملت ايه يا شرموطة,, دانتي كسك اوسع من شارع 23 يوليو
منى: ههههههههههه مش قادرة بجد ,, انت جامد اوووووووووووي
انا: بس شكلك شرموطة كبيرة وجوزك بيكيفك ,, والدليل اهو ,, كسك مش كس واحدة عادية خالص
منى: هههههههههههه جوزي؟ ,, جوزي اها
انا: طب يلا بق عشان نقوم نستحمى لحد من اولادك يجي او علي يصحى تبقى مصيبة ,,

قومنا دخلن الحمام واستحمينا واحنا تحت الدش طبعا مش هقولكو عملنا ايه ...

وبعدين خرجنا لبست هدومي ,, وطلعت ع البيت بعد ما اتفقنا اننا نتقابل تاني عشان نكرر اللي عملناه تاني ,,

وبعد كام يوم ,, لاقيت عمتي ماجدة بتتصل بيا وبتقولي اروحلها ,, غيرت هدومي ونزلت روحتلها ,, سلمت على نينتي وعلى عمتي وكانت سماح بنت عمتي حنان هناك سلمت عليها هي كمان ,, وبعد شوية عمتي ماجدة اخدتني في الاوضة ,, وقالتلي: فكرت يا حسام في الموضوع اللي اتكلمنا فيه

وطبعا انا كنت ناسي كل حاجة ,, لان كان كل اللي بفكر فيه موضوع المفتاح
قولتلها: موضوع ايه؟
ماجدة: ايه يا حسام ؟؟ ,, مش اتفقنا نشوف حل مع امك؟
انا: اها اها ,, بس هو انا هفكر ف ايه؟
ماجدة: يعني ملقتش حل معاها
انا: لا الصراحة
ماجدة: واضح ان الموضوع مش فارق معاك
انا: لا ابدا ,, بس انا كنت مشغول الفترة اللي فاتت دي ,, وانتي كمان عارفة امي يعني ,, مبقدرش اتكلم معاها
ماجدة: انت هتقولي ؟ ,, ولية مفترية ,, المهم ,, تفتكر ابوك ممكن لو كلمها هيقدر يأثر عليها
انا: لالالالالالالالا ابويا مين ,, دي مش طايقة تسمع سيرته حتى ,, وبعدين يكلمها منين ,, اذا كان هو طلقها وسافر ومعدش حد بيشوفه ولا بيسمع صوته ,, حتى مبيسالش عليا
ماجدة: معلش اصل ظروفه صعبة في السفر ,, طب بص بقى ,, انا من رايي طالما مش هنعرف نقنع امك ,, يبقى نخليها توافق غصب عنها
انا: غصب عنها ازاي يعني؟
ماجدة: يعني مثلا نحطها ادام الامر الواقع ,, نعمل اللي احنا عايزينه من غير ما ناخد رايها
انا: لالالالالا انتي بتهزري ولا ايه ,, انتي عايزة تقلبيها حرب ,, امي مش هتسكت ع الكلام ده وانتي عارفة كويس هي ممكن تعمل ايه
ماجدة: طيب يبقى مفيش ادامنا غير اننا نمسك عليها حاجة
انا: يااااااااااااااااااااااني ,, تاني يا جماعة ,, انتو مبتحرموش؟
ماجدة: ايه ده ؟؟ ,, جماعة مين ؟؟ ,, ويحرمو ايه؟
انا: لالالا عادي متاخديش ف بالك
ماجدة: قصدك يعني اللي عملته مع عمتك حنان؟
اتخضيت وقولتلها: نعم؟ ,, عملت ايه مع عمتي حنان؟
ماجدة: لما حنان حاولت معاها لكن معرفتش وامك بعد كده عاقبتها ع اللي هي عملته
فضلت مستغرب وقولتلها: عملت ايه بالظبط ؟؟ ,, وعمتو حاولت معاها ازاي؟
ماجدة: ايه ده انت متعرفش؟
انا بهبل: لا معرفش حاجة
ماجدة: خلاص مش مشكلة ,, المهم دلوقتي نشوف حل مع امك دي
انا: انا مش عارف الحقيقة ,, انا تعبت معاها
ماجدة: بص بقى ,, امك دي ديتها علقة سخنة عشان تتادب وتعرف بعد كده تحترم نفسها
انا: ومين بقى اللي هيديلها العلقة دي؟
ماجدة: انا
انا: هههههههههه انتي؟ ,, انتي ايه بس يا عمتو ؟؟ ,, انتي عايزة تضيعي نفسك؟
ماجدة: مانت هستاعدني يا حسام
انا: حسام مين ؟؟ ,, وده ولا ميت حسام يقدرو عليها ,, خرجيني انا بره موضوع العلقة دي ,, والاحسن انسي الموضوع ده اساسا ,, امي مينفعش معاها الكلام ده
ماجدة: انت بتقفلها ف وشي
انا: بقوله ايه ,, ما تنسي وتكبري وفكك من الموضوع ده ,, وخلينا عايشين كده ,, وبلاش نجيب لنفسنا مشاكل ووجع دماغ
ماجدة: مش بقولك انت مش فارق معاك حاجة
انا: لا يا عمتي فارق ,, بس الموضوع مش سهل وانتي عارفة
ماجدة: مهو احنا لازم نتصرف مش هنسكتلها ع اللي هي بتعمله ده
انا: طب وهنعمل ايه يعني؟
ماجدة: انا هقولك نعمل ايه؟ ,, بس استنى عليا افكر وارد عليك
انا: تاااااااااني ؟؟
ماجدة: معلش يا حسام ,, اصبر بس وساعدني لغايت ما نشوف حل مع امك دي
انا: انا تحت امرك يا عمتو

وبعدين خرجنا من الاوضة واستاذتهم عشان امشي عشان ورايا حاجات مهمة لازم اعملها ,, وقبل ما اخرج سلمت على سماح وقولتلها: ابقي سلميلي على عمتو وعمو صلاح ,, وقوليلهم ان امي بتسلم عليهم
سماح: امك؟
انا: قوليلهم بس وهما هيفهمو ,, يلا سلام يا جماعة

سبتهم ونزلت ,, ورجعت البيت لاقيت منى بتفتح الباب وشدتني جوة البيت ,, وقالتلي: انا بقالي ساعة مستنياك في الشباك ببص عليك
انا: ليه؟ في ايه؟
منى: انت لسه هتسأل ؟ ,, انا مش قادرة هموت واتناك

وراحت شداني وقلعتين القميص ودخلتني الاوضة وفضلت تبوس فيا ,, ومن كتر هيجانها بقيت مش عارف اعمل حاجة وسبتها هي تتعامل ,, وفجأة سمعنا صوت الباب بيتفتح وبيقفل ,, بسرعة اخدتني دخلتني الدولاب وقفلت عليا ,, دخل عادل ابنها وقالها: انتي هنا يا ماما؟
منى: اها هنا يا حبيبي ,, جيت بدري ليه؟
عادل: لا دانا نسيت حاجة جاي اخدها
منى: اها ماشي يا حبيبي ,, اعملك حاجة تاكلها؟
عادل: لا شبعان ,,قوليلي يا ماما
منى: قول يا حبيبي
عادل: القميص ده لاقيته برة ع الارض
اتخضيت وطبعا اكيد منى اتخضت ,, وخوفت احسن منى متعرفش تتصرف وترتبك وتودينا ف ستين داهية ,,

منى: اهااااا القميص ده انا اشتريته
عادل: اشتريتيه لمين؟
منى: كنت جايباه لاخوك نادر هدية
عادل: بمناسبة ايه يعني؟
منى: اصلي مجبتلوش هدية في عيد ميلاده اللي فات
عادل: بس ده شكله كبير اوي ,,
منى: مهو انا اخدت بالي بعد ما جبته ,, هبقى ارجع اغيره
عادل: طب هو ليه كان مرمي ع الارض بره

انا عمال اسمع وانا قلقان وخايف لاحسن عادل يشك ف حاجة ويفهم ويشوفني وتبقى مصيبة

منى: اصل انا كنت بفترج عليه برة وسبته ع الترابيزة ,, يمكن هوا المروحة هو اللي وقعه
عادل: اهاااااا ,, طيب انا هاخد اللي انا عايزه وانزل اروح الشغل ,, عقبال ما تجيبيلي قميص انا كمان
منى: انت تؤمر يا حبيبي ,, قولي اللي انت عايزه وانا اجبهولك
عادل: حبيبتي يا ماما ,, بعدين بقى
منى: ماشي يا حبيبي ,, خد بالك من نفسك

وبعد شوية سمعنا صوت الباب بيتفتح ويتقفل ,, استريحت وخرجت من مكاني ,, واخدت القميص البسه ,, منى قالتلي: انت بتعمل ايه؟
انا: بلبس القميص عشان امشي
منى: تمشي تروح فين؟
انا: اطلع البيت ,, هقعد اعمل ايه؟
منى: ليه؟
انا: هو ايه اللي ليه ؟؟ ,, احنا كنا هنتفضح من شوية
منى: انت خايف من ايه؟؟ مش انا اتصرفت؟؟
انا: برده ,, يمكن يرجع تاني او حد تاني يجي
منى: مكنتش اعرف ان قلبك خفيف كده

وقامت وجت نحيتي وفكتلي زراير القميص اللي كنت قفلتهم وقلعتني القميص تاني

قولتلها: يا ولية اتهدي بقى حرام عليكي ,, انتي مبتهمديش
منى: مانا بقولك مش قادرة ,, هموت واتناك النهاردة
انا: واشمعنى النهاردة يعني ,, ما أي يوم تاني تكون الظروف سامحة
منى: لا ,, انا عايزة اتناك النهاردة

وقلعتني البنطلون وفضلت تمصلي زبري كالعادة ,, ونيكتها اليوم ده ,, بس من كتر هيجانها خلتني انيكها 3 مرات ,, وهي جابت اكتر من 5 مرات ,, ودخلنا الحمام ,, استحمينا وبعدين طلعت البيت ودخلت نمت ف اوضتي ,,,

صحيت على صوت تليفوني بيرن ,, لاقيت سالي بتتصل ,, مكنتش عايز ارد لكن هي فضلت تتصل كتير ,, في الاخر اضطريت ارد ,,

سالي: ايه؟ ,, انت مش عايز ترد عليا ؟؟
انا: لا انا كنت نايم بس
سالي: طب ممكن لما تصحى تطلع تكلم ماما
انا: ليه ؟؟ في حاجة؟
سالي: لا ,, بس ماما عايزاك
انا: طب هي الساعة كام دلوقتي ؟
سالي: الساعة 6
انا: طب ساعتين كده اكمل نومي بس عشان تعبان ولما اصحى هطلعلكو
سالي: ماشي
انا: يلا سلام

وقفلنا وانا بفكر هتكون امها عايزاني في ايه يعني ,, رجعت نمت تاني ,, وصحيت على الساعة 8 وربع كده ,, دخلت الحمام غسلت وشي ودخلت المطبخ اكلتلي لقمة ,, وكانت اختي ندى في اوضتها وامي ف الشغل ,, قولت كويس اوي ودخلت غيرت هدومي وخرجت من سكات ,,,

طلعت لسالي ,, ودخلت سلمت عليها وعلى امها ,, وبعدين امها دخلت في الموضوع علطول وقالتلي: ايه بقى؟؟ مالكو انتو الاتنين؟؟
انا: مالنا؟؟
نجلاء: زعلانين من بعض ليه؟
انا: لا عادي مفيش حاجة
نجلاء: انت هتخبي عليا ولا ايه؟ ,, وبعدين انا ملاحظة كل حاجة
انا: مفيش حاجة مهمة يعني
نجلاء: لا حاجة مهمة ,, انتو بقالكو مدة مبتكلموش بعض اهو ,, انت حتى مبتش بتسال عليا انا زي الاول
انا: انا اسف يا طنط معلش ,, بس الفترة دي كنت مشغول
نجلاء: لا مكنتش مشغول ,, انتو زعلانين من بعض وانا عارفة كل حاجة
انا: يعني يرضيكي اللي سالي بتعمله ده؟
سالي: عملت ايه انا؟
نجلاء: بس يا سالي عيب ,, انا بتكلم انا معاه
انا: اهو ,, شايفة طريقتها يا طنط ,, اهي علطول معايا كده
نجلاء: معلش بقى بتدلع عليك ,,
انا: بس بتزودها اوي يا طنط ,, وخصوصا في موضوع الغيرة ده ,, دي ساعات بتشك فيا
سالي: عشان انت بصباص ,, وعينك رايحة جاية ع البنات
نجلاء: انا مش قولتلك عيب كده ؟
انا: شوفتي يا طنط ؟؟ ,, عايزاني مزعلش ازاي يعني؟
نجلاء: طب يا حبيبي عشان خاطر طنط حبيبتك متزعلش ,, وانا اوعدك انها مش هتدايقك تاني ,, صح يا سالي؟
فضلت سالي ساكتة شوية ,, راحت نجلاء قالتلها: صح يا سااالي؟
سالي: صح يا ماما
نجلاء: خلاص انا هقوم واسيبكو تتصالحو انتو بقى ,, هقوم اعملك حاجة تشربها يا حسام
انا: تسلم ايدك يا طنط ميرسي
نجلاء: في ايه؟ ,, هو انت غريب؟
انا: ميرسي يا طنط

وبعدين سابتنا ودخلت المطبخ ,, وفضلت قاعد انا وسالي لوحدنا ومحدش بيتكلم ,,

سالي: اييييه ؟؟ هتفضل ساكت كده؟
انا: على اساس انك بترغي؟
سالي: ما بلاش رخامة بقى ,, مش ماما قالتلك خلاص؟
انا: هو انا كنت زعلان من ماما ولا زعلان منك انتي؟
سالي: ما خلاص بقى ,, وبعدين زعلان من ايه؟
انا: زعلان من ايه؟؟ ,, انت مش عارفة طريقتك عاملة ازاي؟
سالي: مهو انت برده بتدايقني وبتفضل تبص على بنات وانا معاك ,,
انا: تاني ,, يا طنط يا طنط
سالي: خلاص خلاص انا اسفة
انا: اخيرا يا بومة ,, مبتحبش تعترفي بغلطك ابدا
سالي: خلاص بقى مانا اتاسفتلك اهو
انا: ياما
سالي: ههههههههه تعرف انك وحشتني اوي
انا: وانتي كمان

بدات تقرب عليا ,, قولتلها: بس يا هبلة امك هنا
سالي: بقولك واحشني
انا: مهو لو امك دخلت علينا واحنا بالمنظر ده ,, هوحشك علطول ومش هتشوفي وشي تاني
سالي: لا مقدرش
انا: ايه الرومانسية دي يا بت
سالي: اعمل ايه يعني ,, مانت عارف اني بتنيل بحبك
انا: بتنيل ؟ ,, رومانسية اوفر الصراحة
سالي: هههههههه بقولك ايه ,, ما تجيب بوسة
انا: يخرب بيت اهلك ع المسا ,, يا بت اتهدي ,, امك هتدخل علينا وتبقى فضيحة ,, ومش هعرف اجيب المفتاح بعد كده
سالي: مفتاح ايه؟
انا: آآآآآآآآآآآ قصدي يعني مفتاح شقتنا
سالي: بجد؟ شقتنا؟ ,, انت خلاص نويت تتجوزني ,, يا ماما يا ماما
انا: يخربيتك ماما ايه؟ ,, خد جاب سيرة جواز؟
سالي: امال شقتنا بمناسبة ايه ؟؟
انا: هو لازم يبقى في جواز عشان يبقى لينا شقة ؟
سالي بعصبية: امال تقصد ايه؟
انا: خلاص خلاص بهزر

وبعدين نجلاء دخلت علينا بالعصير وقالتلي: ايه ؟؟ تمام؟؟ اتصالحتو
انا: اها تمام
سالي: ماما عندي ليكي خبر حلو
انا: بس يا بومة
نجلاء: في ايه؟
سالي: هتفرحي اوي
انا: عليا الطلاق لو ما سكتي لاكون دابحك انتي وامك ,,
نجلاء: في ايه شوقتيني؟؟
انا: لا مفيش حاجة يا طنط ,, سالي بتحب تهزر مانتي عارفاها
نجلاء: انا اها عارفاها ,, سالي مبتهزرش
انا: ايه ده بجد؟ ,, غريبة,, امال انا بتكلم عن مين كل ده؟
سالي: هههههههههه حسام قالي انه نوى يتجوزني
نجلاء: بجد؟
انا: انا قولت كده؟؟ ايه ده؟؟ مين؟؟ لا محصلش الكلام ده
سالي: بطل هزار بقى
نجلاء: بجد يا حسام؟
انا: هو مكنش بجد ,, بس خلاص اعمل ايه يعني ,, بجد طبعا
نجلاء: الف مبروك يا حبايبي
سالي: تسلمي يا ماما
انا: اييييييييه ,, بتحسسوني اننا كتبنا الكتاب خلاص
نجلاء: ههههههههه بالمناسبة دي بقى ,, يبقى اعمل شربات مش عصير
انا: اها بس انا عايز عصير
نجلاء: نعم؟
انا: خلاص شربات

شالت العصير اللي كنت هموت عليه ودخلت المطبخ ,, بصيت لسالي وقولتلها: ارتحتي يا بومة؟؟ عملتي اللي في دماغك؟
سالي: مالك يا حسام ؟؟ ,, شكلك مش فرحان
انا: ايه؟ مش فرحان؟ ,, دانا هموت من الفرحة
سالي: في ايه يا حسام؟؟ انا بدات اقلق
انا: لا تقلقي من ايه يا حبيبتي ,, انا بس كنت بقول اننا كده ممكن نكون اتسرعنا ,, يعني كنا نأجل الموضوع عن امك شوية
سالي: خلاص بقى اهو اللي حصل حصل ,, وبعدين ايه المشكلة يعني؟
انا: يعني لسه في دراسة ,, ولسه مكونتش نفسي وكده ,, وانتو شكلكو مسروعين ع الجواز ووافقتو في ثواني ,, خلتوني اقلق ,, انا بدات احس انك معيوبة ,, افتحي بؤك كده
سالي: خلاص يا حسام ,, وبعدين هو حد قالك اننا هنتجوز بكرة ,, لسه في خطوبة ودنيا كبيرة
انا: وامي لسه مش عارف هفاتحها في الموضوع ازاي؟
سالي: وفيها ايه يعني ؟؟ انت راجل دلوقتي ومن حقك تاخد قراراتك
انا: يا حبيبة قلبي ,,
وقولت لنفسي: كان نفسي تكوني مع امي دلوقتي عشان تعرفي كويس انتي بتقولي ايه
سالي: انت حاسس انك ندمت ولا ايه؟
انا: ندمت ايه؟؟ هو انا لحقت ؟؟ , داحنا مبقالناش 5 دقايق مكلمين امك ,, لحقت اندم امتى يعني؟
سالي: طب امال مالك؟
انا: بقولك ايه ,, هو مش احنا اتفقنا ع الجواز؟
سالي: اها
انا: طب ما تيجي ندخل الاوضة بقى ونتجوز علطول
سالي: اتلم
انا: يا سلام يا اختي ,, مش من شوية كنتي عايزة بوسة؟
سالي: اها دي بوسة ,, مش قلة ادب
انا: ههههههههه قلة ادب؟ ,, اموت انا في قلة الادب
سالي: طب بس بقى عشان ماما جت

دخلت نجلاء علينا بصينية الشربات..

انا: عملتي الشربات يا طنط؟
نجلاء: اها يا حبيبي ,, مبروك
انا: تسلمي يا طنط عقبالك
نجلاء: هههههههههه عايزني اتجوز؟
انا: ومتتجوزيش ليه؟؟ ,, مانتي زي القمر اهو
نجلاء: يا حبيبي ,, تسلملي ,, خد بقى اشرب الشربات بتاعك
انا: ايه ده ؟؟ شربات فراولة ؟ ,, مفيش شربات تفاح؟
نجلاء: نعم؟
انا: لا بهزر عادي ههههههههه يانهار اسود ع التدبيسة السودة
سالي: بتقول ايه؟
انا: آآآآ اللبيسة السودة,, اللبيسة السودة بتاعت الجزم بتاعتي
سالي: مالها؟
انا: لا مفيش ,, ليها قصة مع الشربات عندي ,, آآآآآآآ متشغليش بالك انتي بالموضوع ده ,, اشربي الشربات يا شابة ,, اشربي

بعد ما شربنا الشربات وقعدنا مدة نتكلم سبتهم ونزلت ,, وانا بقول لنفسي: ايه الهبل اللي حصل ده ؟؟ ايه اللي انا حطيت نفسي فيه ده؟؟ ,, جواز ايه وهباب ايه؟؟ ,, وبعدين مفيش غير سالي دي اللي اتجوزها؟؟ ,, دي نكدية؟؟ ,, نكدية ايه ,, هو انا بتاع جواز اساسا؟ ,, وبعدين بقى ,, كان لازم يعني اجيب سيرة المفتاح ؟؟ ,, كانت لازم اطلع من اساسه ؟؟ ,, كان يوم فقر ,, انا غلطان اني رديت عليها ف التليفون اساسا ,, مفيش ادامي بقى غير اني استغل الموقف ده واجيب المفتاح وبعدين ابقى اخترع أي حجة وافركش الحكاية

وبعدين نزلت الشقة ,, واستقبلتني ندى استقبال حافل ,, وقضيت يوم تاني ف خدمة ندى ,, وبعدين عدا كام يوم ,, ولاقيت عمتي ماجدة بتتصل بيا وبتقولي اروحلها .,, غيرت هدومي ونزلت روحتلها ,, كانت هي ونينتي بس ف البيت ,, سلمت على نينتي ,, وعمتي ماجدة اخدتني ودخلنا الاوضة,,

عمتي دخلت ف الموضوع علطول وقالتلي: انت مفيش حل ادامك غير انك تساعدني
انا: اساعدك ف ايه؟
ماجدة: في موضوع امك
انا: اشمعنى يعني؟
ماجدة: مهو ياما تساعدني ياما افضحك
انا: تفضحيني؟ ,, تفضحيني بايه؟
ماجدة: بالفيديو
انا: فيديو ايه؟
ماجدة: الفيديو اللي عمتك حنان صورتهولك هي وصلاح جوزها
انا: ايه؟ ,, انتي عرفتي؟
ماجدة: انا عارفة كل حاجة يا خول ,, من اول الموضوع لاخره
انا: طب لما انتي عارفة الموضوع كله ,, مش عارفة اننا معانا فيديو لاختك هي وجوزها وهما بيلحسو رجلين منال
ماجدة: عارفة
انا: طب ومش خايفة ننشره احنا كمان
ماجدة: ما تنشره ,, وده يضرني ف حاجة؟
انا: ولما اختك تتفضح ده عادي؟
ماجدة: هي حرة في نفسها ,, محدش قالها تعمل كده ,, انما انت لو منفذتش كلامي انت اللي هتتفضح
انا: يعني مش خايفة لما اختك تتفضح وتجبلكو العار
ماجدة: مانا قولتلك ,, حنان مش صغيرة وهي حرة ف نفسها ,, انما انت لو منفذتش كلامي هتجيب العار لنفسك
انا: طب وايه المطلوب مني؟
ماجدة: تنفذ اللي هقولك عليه بالحرف الواحد
انا: واللي هو ايه؟
ماجدة: اول حاجة هتروح لامك وتقولها على كل اللي قولناه دلوقتي ,, وتقولها عمتي بتهددني بالفيديو اللي عمتي حنان صورتهولي ,, وتقولها انكو لازم تشوفو حل وتمسكو حاجة عليا انا كمان مش على عمتك حنان بس
انا: ايه؟ ,, انتي عايزاني اعمل كده فعلا؟
ماجدة: انت تنفذ اللي اقولهولك من غير كلام ولا مناقشة
انا: ايوة بس ....
ماجدة: مبسش ,, تروح تعمل اللي قولتلك عليه وبعدين تقولي ايه اللي حصل
انا: حاضر
ماجدة: يلا بقى غور من هنا

قومت ومشيت ,, وفضلت ماشي ف الشارع افكر هعمل ايه في المصيبة دي ,, لغايت ما فكرت اكلم عمتي حنان ,, وفعلا اتصلت بيها,,

حنان: وصلني سلامك يا اخويا ,, ايه؟ وحشتك؟ ,, ولا عايز تتناك؟
انا: انتي ايه اللي عملتيه ده يا شرموطة ؟ ,, ازاي تقولي لماجدة على اللي حصل؟
حنان: هههههههههه وانتي زعلانة ليه يا بيضة
انا: ردي عليا ,, ايه اللي خلاكي تقوليلها
حنان: انا ممبخبيش حاجة على ماجدة ,, دي اختي الكبيرة وبتخاف على مصلحتي
انا: مصلحتك؟؟ ,, اللي انتي عمالة تتغزلي فيها دي وبتقولي انها بختاف على مصلحتك ,, لما قولتلها اني هفضحك انتي وجوزك بالفيديو ,, قالتلي انه مش فارق معاها
حنان: انت كداب
انا: لو مش مصدقة اثبتلك
حنان: هو ايه اللي حصل بالظبط
انا: جاية بتههدني بالفيديو وبتقولي انها هتفضحني ,, ولما قولتلها ان احنا كمان معانا فيديو ,, قالتلي ميفرقش معايا ,, حنان مش صغيرة وهي حرة ف نفسها
حنان: مستحيل ماجدة تعمل كده ,, انت كداب
انا: تاني ؟؟ يعني لازم اثبتلك عشان تصدقي
حنان: تثبتلي ازاي؟
انا: عادي يعني اقدر اسجلها واحنا بنتكلم
حنان: واضح ان الموضوع بجد
انا: امال بتصل اروش عليكي يا شرموطة
حنان: طب خلاص ,, انا هتصرف في الموضوع ده
انا: احسنلك تتصرفي والا هتتفضحي
حنان: خلاص خلاص

وقفلت معاها ورجعت البيت ,, وانا طالع لاقيت منى بتفتح الباب وبتشدني ودخلتني البيت ,, قولتلها: بقولك ايه يا منى ,, انا مزاجي النهاردة مش رايق ومليش مزاج اعمل حاجة
منى: طبعا ,, مانت خلاص هتتجوز
انا: اتجوز ؟؟
منى: اها تتجوز ,, عايز تتجوز يا حسام؟
انا: مين قالك كده؟
منى: نجلاء كانت عندي وقالتلي
انا: هي لحقت تتكلم ,, يادي الفضايح ,, هي ناقصة؟
منى: هتتجوز يا حسام؟
انا: يا ستي اتجوز ايه ؟ ,, الموضوع جه كده غصب عني
منى: غصب عنك ازاي يعني
انا: بقولك ايه يا منى مش وقته ,, انا مش فايق
منى: يعني هي بقت كده ,, رايح تتجوز وانا خلاص مبقتش مالية عينك
انا: يا ستي ايه لزومه الكلام ده دلوقتي ؟
منى: رايح تتجوز ليه؟
انا: يا ستي انا مش عايز اتجوز ,, بقولك الموضوع جه كده غصب عني ,, وبعدين حتى لو اتجوزت ده يدايقك ف ايه؟
منى: يدايقني في ايه؟ ,, انت علطول كده لحقت تزهق مني؟
انا: ازهق منك ايه بس؟؟ ,, يا ستي وهو انا حتى لو اتجوزت هسيبك ليه؟ ,, وهو يعني الجواز هيمنعني اني اجيلك؟
منى: بجد؟ ,, يعني حتى لو اتجوزت هتبقى تجيلي
انا: لو فضلتي ترغي كتير ,, مش هجيلك
منى: لا خلاص خلاص ,, طب بقولك ايه ,, ما تيجي اظبطلك مزاجك
انا: لا يا منى مش وقته ,, انا دماغي مش رايقة وعندي مصايب سودة
منى: ليه كده بس؟ ,, مالك في ايه؟؟ ,, انت شكلك مش عاجبني اساسا
انا: عندي مشاكل كتير
منى: طب تعالى احكيلي
انا: لالالا متشغليش بالك انتي بالمواضيع دي
منى: لا ,, ولو انا مسعتكش مين يسمعك؟ ,, مراتك؟
انا: تاني برده؟؟
منى: خلاص يا حسام متزعلش ,, انا بس خوفت لتكون زهقت مني وروحت تتجوز عشان تخلص مني
انا: يا ستي ايه حكاية زهقت منك دي ,, لا انا مزهقتش منك ولا هزهق منك
منى: حبيبي يا حسام
انا: طب سيبيني بقى عشان اطلع
منى: لا مش هتطلع وانت كده ,, لازم تفك
انا: يا ستي مينفعش ,, عشان محدش يطب علينا بس
منى: مفيش حد هيطب لا ,, وبعدين عادي ,, احنا هنقعد عادي وتحكيلي بس مالك ,, انت مش بتقول ملكش نفس النهاردة ؟؟ ,, خلاص مش لازم نيك النهاردة ,, بس قولي مالك
انا: انتي مصممة يعني؟؟
منى: اها مانا مش هسيبك تطلع كده بالشكل ده ,, احكيلي مالك ,, بس استنى اقوم اعملك حاجة تشربها

دخلت المطبخ جابت كوباية لمون وطلعت قعدت معايا وقالتلي: يلا بقى احكيلي مالك

حكتلها الموضوع من اوله لاخره لكن مجبتلهاش سيرة النيك ولا قولتلها ان عمتي وجوزها عملو فيا ايه ,, لكن قولتلها ان احنا ماسكين على بعض ذلة وخلاص ,, وقولتلها على اللي حصل بيني وبين عمتي ماجدة النهاردة

فضلت تسمعني وتكلمني وتحاول معايا نشوف حل ,, لغايت ما هديت شوية ,, وبعدين منى قالتلي: برده لسه ملكش نفس؟
انا: يا ستي اهمدي بقى ,, انتي مبتفكريش غير ف كده
منى: يعني كده؟؟ الحق عليا عايزة اروقك
انا: لا بلاش النهاردة
منى: طب هات بوسة حتى
انا: اخلص يا ستي اعملي اللي انتي عايزاه

وجت عليا ومسكت راسي وفضلت تبوسني وتنزل تبوسني ف رقبتي وف وشي كله ,, وبعدين سبتها وقومت وروحت نحية الباب ووقفت ولفتلها وقولتلها: يلا ع السرير يلا ,, جتك ستين نيلة هيجتيني

ودخلنا ع السرير ونيكتها مرتين ونزلت عليها ,, وهي جابت كذا مرة ,, وبعدين نمنا شوية ع السرير وصحيت استحميت وطلعت البيت ,, وفضلت افكر اقول لامي ولا لا على اللي حصل بيني وبين عمتي ماجدة ,, كنت خايف من امي ,, وخايف انها متهتمش بالموضوع المرة دي ,, وفضلت افكر اعمل ايه وابقى مع مين ,, مع امي ولا عمتي ,,

وبعدين جالي تليفون لاقيت سالي اللي بتتصل ,, روحت سايب التليفون ومبصتش فيه ,, فضل يرن كذا مرة وانا سايبه ,, لغايت ما زهقت مسكته لاقيت انتصار هي اللي بتتصل...

انتصار: الو يا وحش..
انا: ازيك يا طنط
انتصار: طنط ايه بقى؟؟ ,, هو انت خليت فيها طنط؟ ,, انت فين يا واد بقالك فترة مبتسالش عليا
انا: معلش اليومين اللي فاتو دول كان عندي شوية مشاغل كده
انتصار: طب وايه خلصت؟
انا: يعني ,, هو انتي كنتي عايزة مني حاجة؟
انتصار: لو مشغول بلاش عادي يعني
انا: لا قولي في ايه؟
انتصار: اصل انا مسافرة اجيب قرايبي من البلد وكنت عايزاك بس تروقلبي البيت لغايت ما اجي
انا: النهاردة؟
انتصار: لو فاضي ,, لو مشغول مفيش مشكلة

وبعدين فكرت انها فرصة اني ادور ع المفتاح براحتي بما اني هبقى ف البيت لوحدي ,,

انا: خلاص يا طنط طالعلك حاضر
انتصار: متشكرة اوي يا حبيبي
انا: عيب يا طنط متقوليش كده ,, انتي تؤمريني

وقفلنا ,, مش عارف الحقيقة ازاي فكرت في موضوع المفتاح وانا عندي المصايب دي كلها ,, وموضوع عمتي ماجدة ده ,, لكن قولت انها جايز تكون فرصة اني لو جبت المفتاح ,, جايز امسك حاجة على امي تخليني اعرف اساعد عمتي ,, واضمن انها متفضحنيش بالفيديو ,, عموما على أي حال انا هفكر في مصلحتي واشوف ايه اللي المفروض اعمله ,,

تفتكرو بقى هلاقي المفتاح عند انتصار ,, ولا الموضوع اسهل مع منى ,, ولا جايز موضوع سالي ده يسهلي الموضوع مع نجلاء ,, طب ولو جبت المفتاح ,, هيساعدني امسك حاجة على امي ,, وهيخليني اساعد عمتي وبكده اضمن انها متعملش حاجة بالفيديو ومتفضحش ,, هتصرف ازاي في كل ده ,, ده بقى اللي هنشوفه في الحلقة التامنة ,,, خليكو معايا وتابعوني لو عايزين تعرفو ايه اللي هيحصل
________


الحلقة التامنة



طلعت لانتصار واخدت منها المفتاح وسابتني ونزلت ,, استغليت الفرصة وقولت اروح اعمل نسخة على المفتاح جايز احتاجه في اي وقت تاني ,, وبدات الاول ادور على المفتاح عشان مبهدلش البيت بعد ما اوضبه ,, ودورت في كل حتة لكن مفيش فايدة لغايت ما دخلت الحمام ولاقيت هدوم انتصار المتوسخة في الحمام ,, كانت ريحتهم حلوة اوي ,, مسكتهم وفضلت اشم فيهم وهيجت اوي عليها ,, نمت في البانيو وبدات اضرب عشرة ,, بعد ما ضربت وجبتهم كنت هلكان جدا وغصب عني روحت في النوم ,, صحيت تاني يوم كانت الساعة 11 الصبح ,, طبعا اتخضيت وكان كويس ان انتصار لسه موصلتش ,, قومت علطول وضبت البيت حوالي ساعة وبعدين دخلت الحمام اغسل جسمي ,, وانا في لحمام سمعت صوت باب الشقة بيفتح ويقفل قفلت عليا باب الحمام عشان قرايبها ميشوفونيش وتتحرج ادامهم ,, وهي كمان لو شافتني .. بعمل ايه انا لغايت دلوقتي يعني .. فضلت في الحمام سمعت صوت حد ماشي ودخل الاوضة اللي جنب الحمام فتحت الباب براحة وبصيت ملقتش حد ولا سمعت صوت ,, استنيت شوية محصلش حاجة برده ,, خرجت براحة وفضلت اتسحب وقبل ما افتح باب الشقة واخرج سمعت صوت انتصار وكانت خرجت من الاوضة ,, بتقول: ايوة .. انا لسه واصلة اهو



وقفت مكاني واتسمرت سمعتها بتدخل الحمام ,, بدل ما امشي روحت نحية الحمام اشوف بتعمل ايه ,, وليه هي لوحدها ,, وطلعت بتتكلم في التليفون ,,



وبعدين كملت وقالت: لا مجبتش حد معايا ,, هيجو يقعدو هنا اسبوعين تلاتة ومش هفضى اعمل حاجة بقى .. اها كده احسن قاعدة براحتي واعمل اللي انا عايزاه .. استني خليكي معايا



كنت انا قربت من الحمام وبدات ابص شوية من الباب اللي كان نصه بس مقفول ,, لاقيتها بتقلع هدومها ,, وفتحت الماية على البانيو لغايت ما اتملى ,, وبعدين نامت في البانيو ومسكت التليفون تاني: ايوة معاكي .. اها زي ما قولتلك .. كمان عشان متاخرش على اللي بالي بالك .. انا اصلي هموت واكسب اللبوة دي مرة ,, بنت شرموطة محدش بيقدر عليها .. ههههههههه اها فاكرة كان منظرك عامل ازاي ؟ ,, كان شكلك ابن متناكة خالص ,, بس بقى يا شرموطة متهيجينيش ,, انا اصلا نايمة في البانيو وهايجة لوحدي



كل ده وانا واقف بتفرج عليها وبختي انها كانت نايمة وشها النحية التانية وضهرها نحية الباب ,, وشوية ولاقيتها بايديها التانية بتلعب في كسها وعمالة تتآوه وتتكلم: آآآآآآآآآآه يا بنت الشرموطة هيجتيني يا وسخة ,,, آآآآآآآه



وبعدين فضلت تلعب في كسها مدة وهي بتتآوه بس ,, وبعدين بدات تترعش وجابت العسل بتاعها في قلب البانيو وسط الماية ,, وبعدين فضلت شوية وبدات تلعب في كسها تاني بس براحة ورجعت تتكلم في التليفون تاني: جبتيهم .. برده؟ .. هو انتي كل مرة تخليني اجيب لوحدي ,, اعمل فيكي ايه بس ,, هي اللي بتعرف تاخدلي حقي منك يا شرموطة ,, طيب يلا باي بقى عشان استحمى واقوم انام شوية ,, جاية من السفر تعبانة ,, يلا باي



لما سمعت انا كده ,, قولت كفاية اوي عليا كده وروحت فتحت باب الشقة براحة وخرجت وقفلت ورايا ,, وقولت ابقى اطلع ادور على المفتاح اي وقت تاني ,, مانا معايا نسخة من مفتاح الشقة ,, جاية تكون كانت اخدة معاه المفتاح وهي مسافرة



نزلت البيت لاقيت اختي ندى ,, قالتلي: كنت فين يا خول من امبارح

اتلجلجت شوية وقولتلها: كنت بايت عند واحد صاحبي

ندى: استأذنت يا خول عشان تروح تبات عند حد؟

انا: اصل انا مكنتش ناوي ابات بس لما اتاخرت مسك فيا ومخلانيش انزل

ندى: ومتصلتش تقول ليه

انا: معلش نسيت

ندى: نسيت؟؟ .. دانت هتتفشخ النهاردة ,, اصبر بس لما ستك سهام تصحى ونشوف هتعمل معاك ايه ,, وبعدين حسابك معايا انا



بلعت ريئي ودخلت اوضتي قولت اغير وانزل الشغل بدري ,, عشان امي متصحاش وتبقى حفلة ع الصبح ,, جايز لما اجي بليل يكون اخواتي موجودين وميحصلش حاجة ,, لبست هدومي وخرجت لاقيت ندى بتقولي: على فين يا متناك؟

انا: نازل رايح الشغل

ندى: شغل ايه؟ مفيش شغل الا لما ستك سهام تصحى ..



قولت لنفسي: خلاص مفيش فايدة



ودخلت المطبخ اكل اي حاجة ارم بيها عضمي قبل ما استلقى عذابي ع الصبح كده .. اهو لقمتين ينفعوني وقت تأديب ,, ودخلت المطبخ اكلتلي اي حاجة كده ,, وبعدين خرجت قعدت ف اوضتي وفتحت النت وقعدت شوية اقرا في قصص ,, لغايت ما سمعت ندى بتندهلي: تعالى يا خول كلم ستك سهام



طبعا خرجت جري ,, وكالعادة تقديم فروض الطاعة والولاء اني انزل ابوس رجليها قبل اي حاجة ,, وبعدين قولت استنى بقى اشوف عذابي هيكون ايه



امي: انت كنت فين من امبارح ؟

انا: كنت بايت عند واحد صاحبي



وندى واقفة وبتتفرج علينا وبتضحك وفرحانة بمنظري ومستنية دورها عشان هي كمان تشوف حسابها معايا



امي: وليه مقولتش انك هتبات برة؟

انا: غصب عني اتاخرت هناك ومسك فيا ومخلانيش انزل

امي: ومش في حاجة اسمها تليفون

انا: معلش مجاش ف بالي

امي: طيب قوم اعملي فطار وبعدين تعالى عشان عايزاك في حاجة



قومت وانا مش مصدق نفسي ,, هي مالها هادية ليه كده ,, ومش متنرفزة ولا في حاجة خالص ,, قولت جايز عشان لسه صاحية من النوم ,, ولما تفوق هنشوف الويل ,, دخلت حضرت الفطار ,, وخرجت حطيته ع الترابيزة ,, وقعدت هي عشان تاكل وبعدين قالتلي: عايزاك تروح عند وفاء تجيبلي من عندها حاجة

انا: تحت امرك يا ستي

امي: طيب قوم روح دلوقتي ولما تيجي عايزاك في حاجة تانية

انا: حاضر يا ستي .. بعد اذنك



شاورتلي بايدها عشان امشي ,, وخرجت وانا لسه مش مصدق نفسي ,, معقول تكون مش ناوية تعمل معايا حاجة ,, ولا الحاجة اللي انا رايح اجيبها من عند وفاء دي هي اللي هتعذبني بيها ,, عموما انا شوية وهوصل وهعرف انا رايح اجيب حاجة ,, وصلت خبطت الباب ,, الباب افتحت لاقيت شهد بنت وفاء هي اللي فتحتلي الباب ,, فتحت الباب ولما شافتني سابتني ودخلت من غير ما تقولي حاجة



"شهد: بنت وفاء 9 سنين بيضة وجسمها عادي ,, لسه صغيرة ومش باين عليها حاجة ,, لكن كشرية وتحس علطول انها مغرورة وشايفة نفسها اوي برغم سنها الصغير"



سمعت صوتها بتكلم امها: ده حسام ابن سهام



قولت ف نفسي: سهام؟؟ ,, اها يا شرموطة لو امي سمعتك وانتي بتقولي سهام كده ,, كان زمانك نفسك ترجعي بطن امك تاني



شوية وخرجتلي وفاء



"وفاء: بيضة وقصيرة وتخينة جسمها مليان ,, شعرها اسود ,, فيها شبه من اليابانيين شوية ,, دكتورة في كلية الهندسة ,, وشها دايما تحس انها نايمة ,, وهادية خالص"



وفاء: ازيك يا حسام عامل ايه

انا: كويس

وفاء: عامل ايه ف الكلية؟

انا: تمام

وفاء: اقعد واقف ليه؟

انا: اصل مش عايز اتاخر ,, يادوب هاخد الحاجة وانزل علطول

وفاء: لا ميصحش دانت بقالك مدة مجتليش ,, اقعد وهعملك حاجة تشربها



اضطريت اقعد ,, ودخلت هي المطبخ تعملي حاجة اشربها ,, وافتكرت ايام ما كنت باجي عندها وانا صغير وكانت لسه شهد بترضع ,, والغريبة انها كانت بترضع شهد ادامي عادي ,, وكنت بشوف بزازها الكبار ,, وبقول ف نفسي يا بختك يا شهد ,, يا مانا نفسي ارجع ارضع تاني ,,



وفاء قاعدة هي وبنتها شهد لوحدهم ,, عشان جوزها مسافر بيشتغل برة في الخليج ,, وهي ساعات بتسافر تقعد معاه هناك ,,



شوية وخرجتلي بكوباية عصير ,, وفضلت تتكلم معايا شوية وتسالني عن الكلية والشغل ,, شوية وحسيت بمغص واستاذنتها ادخل الحمام ,, دخلت الحمام وبعدين غسلت ايدي ووشي وخارج من الحمام ,, وبالمناسبة باب الحمام عندها اوكورديون ,, يعني بيفتح بالجنب ,, يادوب فتحت حتة صغيرة وافتكرت مربطتش الحزام ,, ربطت الحزام وجاي اخرج ,, بصيت من الحتة الصغيرة اللي مفتوحة من الباب ,, وكان في اوضة ادام الحمام بالظبط ,, الباب في وش الباب ,, بصيت لاقيت شهد واقفة ع السرير وامها ادامها وكانو بيتكلمو ,,



شهد: هو الواد الخول ده ايه اللي جابه هنا؟

وفاء: دي سهام باعتاه ياخد حاجة

شهد: يادي سهام دي ,, انا زهقت منها ,, احنا مش هنخلص منها ولا ايه؟

وفاء: خلاص متزعلش نفسك بس ,, هو مش هيتاخر هياخد الحاجة وينزل

شهد: وهي حبكت يجي دلوقتي يعني ,, كان يستنى لما نكمل اللي بنعمله وبعدين يجي

وفاء: هههههههه وهو كان يعرف منين يعني

شهد: هو فين؟

وفاء: في الحمام

شهد: طب ما تيجي نكمل

وفاء: استني لما يمشي

شهد: بيني وبينك مش قادرة استنى ,, اصله جه وانا هيجانة ع الاخر



وراحت ماسكة راس امها وشدتها نحيتها وفضلت تبوس فيها ,, وامها تحاول تبعد عنها لكن في الاخر اندمجت معاها ,,



وقفت اتفرج طبعا وانا مش مصدق ,, زي مانتو مش مصدقين بالظبط ,, المهم كنت هايج موت ع المنظر خصوصا لما شوفت البت شهد اللي لسه 9 سنين وهي بتعمل كده ,, وهي اللي هايجة على امها ,, حسيت ان زبري وقف وخلاص هيشق البنطلون ,, جريت ع الكابانيه وقفلته وقعدت عليه وقلعت البنطلون ,, ومسكت زبري العب فيه ,, وعينيا جابتهم وانا قاعد ع الكابانيه على خفيف كده ,, وكانو بدأو يندمجواكتر ,, من لعب لسان ,, وايد كل واحدة بتلعب في التانية ,, ده زود هيجاني اكتر ,, ومكملتش دقيقتين ولقيت نفسي جايب لبن اكتر من كوباية العصير اللي هي جابتهالي ,,



فضلت قاعد مريح شوية بعد الضربة دي ,, وبعدين قومت عشان امسح اللبن اللي طرطش في كل حتة ,, وكنت ببص عليهم وانا بمسح ,, لاقيت وفاء وقفت مرة واحدة وقالت: هو الواد اتاخر جوة الحمام ليه كده؟

شهد: تلاقيه عمال يشم الكلوتات ولا حاجة ,, حاكم الواد ده شكله خول زي عيلته كلها

وفاء: ههههههههه لا بجد

شهد: وانتي عايزاه يطلع ليه ؟ ,, خلينا في اللي احنا فيه ,, ياريت ميطلعش خالص

وبعدين مسكت امها تاني ورجعو يبوسو بعض



كنت انا خلصت مسيح ,, وحسيت انهم هيندمجو اكتر ومش هعرف اطلع بالطريقة دي ,, روحت شادد السفون تعشان يسمعو ويعرفو اني خارج ,, غسلت ايدي ووشي تاني ,, وخرجت لاقيت شهد قاعدة ع الكمبيوتر ووفاء كانت في المطبخ ,, قولت في نفسي: يا ولاد اللزينة



روحت لوفاء قولتلها: معلش يا طنط كان عندي مغص جامد اوي ,, العصير ده كان فيه حاجة ههههههههه

وفاء: هههههههه ولا يهمك يا حبيبي

انا: طب فين الحاجة بقى ,, عشان متاخرش على امي

وفاء: طب ثواني هروح اجبهالك من الاوضة



خرجت قعدت برة ,, شوية لاقيت وفاء جاية ومعاها شنطة مقفولة ,, وقالتلي: خد يا حسام ,, الشنطة دي اديها لامك ,, واوعى تفتحها



حسيت من كلامها انها عايزاني افتحها ,, وانها بتقولي كده عشان تشجعني افتحها

قولتلها: حاضر يا طنط مش هفتحها



سلمت عليها وخرجت ,, دخلت الاسانسير وفضلت ابص على الشنطة ,, لاقيتها مقفولة بطريقة معينة ,, لو اتفتحت هيتعرف انها اتفتحت ,, خوفت لامي تعرف وتبقى مصيبة ,, طب ليه وفاء كانت عايزاني افتحها ,, المهم قررت اني مفتحهاش عشان متبقاش مصيبة مع امي



روحت البيت كانت الساعة حوالي 3 العصر ,, وانا طالع لاقيت منى بتفتح الباب وبتشدني لجوة



انا: ياستي اتهدي بقى ,, مش وقتك خالص

منى: بقولك ايه ,, مفيش حد ف البيت ومحدش هيجي دلوقتي ,, يلا عشان هايجة اوي

انا: طب استني اطلع الشنطة دي لامي وانزلك

منى: لااااااااا ,, بقولك هايجة مش قادر

انا: ياستي عشان متاخرش على امي بس

منى: يلا بس .. مش هنطول



مسكتني وفضلت تبوس فيا وبعدين شدتني لاوضة النوم ,, دخلنا ونكتها جوة ,, وبعدين فضلنا مريحين ع السرير



منى: عملت ايه في موضوع عمتك ماجدة دي؟

انا: لسه مش عارف اعمل ايه ,, مش عارف اقرر

منى: بص ,, من كلامك باين ان امك مش سهلة ,, وفي نفس الوقت برده عمتك ماسكة عليك ذلة ,, مفيش ادامك غير انك تلعب ع الونجين

انا: مهو انا فكرت ف كده ,, بس ازاي؟

منى: انت تحكي لامك كل حاجة ,, وتحكي لعمتك كل حاجة ,, وتحتفظ بالسر لنفسك ,, وتشوف مين اللي هتقدر ع التانية وساعتها انت اللي هتبقى كسبان

انا: مهو انا برده بقول كده ,, بس مش عارف اتصرف ازاي؟

منى: هتروح لامك تقولها عمتي طلبت مني كذا وكذا ,, زي ما عملتك قالتتلك ,, وبعدين تروح لعمتك تقولها امك قالتلك ايه ,, ومتقولش لواحدة فيهم انك بتقول للتانية

انا: اهاااااااا ,, بس انا عميت طلبت مني اروح اقول لامي هي قالتلي ايه ,, تفتكري تكون بتفكر ف ايه؟

منى: الحقيقة معرفش ,, بس جايز تكون بتفكر بطريقة انها تخلي امك تفتكر انها غبية وتتعامل معاها بسزاجة ,, وتيجي هي في الاخر تضرب ضربة قاضية فجأة

انا: يا بنت الخبيثة

منى: عشان كده بقولك لازم تلعب ع الونجين ,, الاتنين مش سهلين ,, وفي الحالة دي متفكرش غير ف نفسك

انا: عندك حق,, انا هخليني وراهم لغايت ما كل واحدة تجيب اخرها ,, وفي الاخر هبقى حبيب الكسبانة

منى: نعم يا خويا ؟؟!! ,, حبيب الكسبانة؟؟!!

انا: هههههههههه متقلقيش يا قمر ,, مفيش واحدة تقدر تاخدني منك

منى: اهاااااا ,, بحسب





خرجت من عند منى ,, اتفاجئت بسارة اختي طالعة ع السلم ,, اتفاجئت لكن خبيت قلقي علطول ,, واخدتها وطلعنا ,, لاقيت امي ,, قالتلي: انتو كنتو مع بعض ولا ايه؟



انا: لا ,, انا قابلتها ع السلم

سارة: انت كنت بتعمل ايه عند منى؟

انا: آآآآآآآآآ انا آآآآآ اصل اصل ,, وانا طالع منى طلبت مني ادخل اساعدها في تركيب الستارة



سارة سابتنا ودخلت اوضتها



امي: اتاخرت ليه يا خول ؟

انا: انا جاي من بدري بس هي منى اللي عطلتني

امي: وانت مش عارف تقولها انك مستعجل وتهرب منها

انا: مانا قولتلها كده ,, بس هي كانت محتاجاني اساعدها

امي: طيب ,, جبت الحاجة؟

انا: اها جبتها

اديت الشنطة لامي ,, قالتلي: طيب انزل لسامية مرات كمال الترزي ,, وقولها امي بتقولك ان المقاس 90 سانتي مش 80

انا: حاضر



ونزلت لسامية قولتلها ,, وطلعت تاني ,, كانت امي بتلبس عشان رايحة الشغل ,, قالتلي ان هي عملت الغدا وابقى اكل مع سارة واسماء اخواتي ,, دخلت اوضتي ,, لاقيت ندى بتندهلي ,, روحتلها قالتلي: متتغداش مع سارة واسماء ,, سيبهم هما يتغدو ولما سارة تنزل تروح الدرس واسماء تنزل الشغل تاني ابقى اتغدى

انا: اشمعنى يعني؟

ندى: عشان انا قولت كده يا خول ,, وتاني مرة مفيش حاجة اسمها اشمعنى ,, اللي اقولهولك يتنفذ وخلاص

انا: حاضر



ودخلت اوضتي وانا بفكر ليه ندى طلبت مني كده ,, واستنيت لغايت ما سارة واسماء اتغدو ونزلو ,, وكنت انا فاتح النت وعمال اقرا القصص الجديدة جايز اقرا حاجة جديدة تفيدني في موضوعي مع امي وعمتي ,,



خرجت عشان اتغدى ,, لاقيت ندى قاعدة بتتفرج ع التفزيون وقالتلي: هات اكلك وتعالى هنا



روحت جبت الاكل وروحتلها ,, اتاريها عايزة تتسلى بيا شوية ,, وخلتني اكل الاكل من على رجليها زي ما عمتي حنان وجوزها صلاح كانو بيعملو



وبعد ساعة من التعذيب كانت الساعة وصلت 7 ونص ,, روحت استحميت وغيرت هدومي ,, وطلعت ع السطح ,, جايز يكون ستات المنطقة عندهم معاد النهاردة ,,, وجايز اقدر اعرف حاجة جديدة ,, وابقى مسكت حاجة على امي اساعد بيها عمتي ,, فضلت واقف مستني ,,



لاقيت عمتي ماجدة بتتصل بيا ,, مرضتش ارد عليها ,, وفضلت واقف مستني لغايت الساعة 8 ونص ,, ومحدش من الستات طلع ,, قولت جايز يكون لغو معادهم النهاردة ,, مع ان كلام انتصار كان معناه ان في حاجة النهاردة ,,



المهم اني نزلت واتصلت بعمتي ماجدة وقولتلها اني كنت عامل الموبايل صامت ومشوفتش وهي بتكلمني ,, قالتلي: تعلالي دلوقتي عند عمتك حنان

انا: ليه؟

ماجدة: تعالى بس ,, ولما تيجي هتعرف



روحت لبيت عمتي حنان وانا بفكر يا ترى عمتي ماجدة عايزة ايه ,, وليه عند عمتي حنان ,, خبطت الباب فتحتلي عمتي حنان ,, سلمت عليها ودخلت



عمتي حنان: ازيك يا خول

انا: ازيك انتي يا شرموطة

حنان: ليه كده ؟

انا: ايه؟ زعلتك شرموطة؟ هو مش انتي شرموطة برده ولا انا مش واخد بالي

حنان: بلاش كده يا عرص ,, هتندم في الاخر

انا: شكلك نسيتي ان ابن مين



وفجاة دخلت عمتي ماجدة علينا وقالت: ابن مرة لبوة شرموطة

انا: بس انتي عارفة اللبوة دي عملت ايه في اختك وتقدر تعمل ايه ,, ولا انا غلطان؟

ماجدة: وانت متعرفش انا ممكن اعمل ايه .. وغصب عنك هتساعدني ,, ولا انا غلطانة؟

انا: عايزة ايه ؟؟ جايباني هنا ليه؟

ماجدة: البيت ده مش بيفكرك بحاجة؟



ساعتها جه في دماغي كل اللي كان بيحصل وكل اللي كانت عمتي حنان بتعمله فيا هي وجوزها



انا: بيفكرني ,, بيفكرني بعمتي وجوزها واللي كانو بيعملوه فيا

حنان: يعني بزمتك مكنتش مبسوط

انا: في الاول بس ,, انما بعد كده بقيتو بتفكرو ف نفسكو وبس

ماجدة: يعني الاول كنت مبسوط

انا: اها ,, لما كانو بيمتعوني ,, انما بعد كده

ماجدة: سيبك من بعد كده دي ,, ايه رايك لو الاول يرجع تاني



وقتها افتكرت زبر صلاح ورجلين حنان وهيجت اوي واتمنيت لو الزمن يرجع واقدر الحس رجلين عمتي حنان ,, وصلاح جوزها ينيكني



انا: يرجع تاني اها ,, عشان يمتعو نفسهم

ماجدة: ويمتعووك انت كمان

انا: وانا ايه يضمنلي؟

ماجدة: مختلفناش ,, المهم انك نفسك الموضوع يرجع زي الاول

انا: طب انتي عايزة ايه؟

حنان: انا اللي عايزة يا حسام

انا: عايزة ايه؟

حنان: رجليا تعباني شوية عايزاك تدلكهالي



وساعتها رفعت رجليها وفضلت تمرجح الشبشب لحد ما وقع من رجليها ,, وبان بطن رجليها ف وشي ,,وساعتها مبقتش قادر وزبري وقف وكنت هموت وامسكها وانزل فيها لحس ,, لكن حاولت امسك نفسي شوية



انا: متحاوليش ,, مفيش فايدة

حنان: يعني رجليا مهيجتكش

انا: اها

صلاح: بس زبري انا هيهيجك



ساعتها كان صلاح خرج من الاوضة لابس تيشيرت بس ,, وماسك زبره عمال يلعب فيه ,, لما شوفت زبره جه في دماغي علطول لما كنت بلحسله زبره وطيزه ,, وبقيت بتمنى اجري عليه احط زبره في بؤي ,, بس برده مسكت نفسي



انا: ولا حتى زبرك هيهيجني



اتفاجئو كلهم ,, وانا نفسي متفاجئ ,, لكن خوفي من انهم يرجعو تاني يخلوني شخشيخة في ايديهم وخوفي من امي ,, خلاني ااقدر امسك نفسي ,,



ماجدة: يعني منفسكش انك تتناك من صلاح ولا تلحس رجلين حنان ؟

انا: لا

صلاح: اتصرفي انتي يا ماجدة ,, انا مش فاضي للهبل ده ,,



وراح داخل الاوضة وقفل الباب عليه



ماجدة: طب بص بقى يا حسام ,,,,

انا: لا بصي انتي ,, سيبكو من صلاح ده دلوقتي ,, ركزو معايا اوي ,, قريب اوي احتمال اقدر امسك في ايدي حاجة على امي ,, وساعتها هقدر اتصرف واجيب منها الفيديو اللي ماسكاه عليكي انتي وجوزك يا حنان ,, وبعدين انتي حرين بقى معاها ,, تذلوها تمرمطوها ,, هتبق بتاعتكو ,, بس على شرط



ماجدة: ايه؟

انا: صلاح برة الموضوع

حنان: ليه يعني؟

ماجدة: اسكتي يا حنان دلوقتي ,, ماشي يا حسام انا موافقة

انا: بالنسبة ليكي يا حنان بقى ,, لو عايزة تدلكي رجلك في أي وقت ,, ابقي اتصلي بيا بس وانتي لوحدك ,, وانتي لوحدك يا حنان

ماجدة: تمام يا حسام ,, كده انت صح ,, وليك عليا يوم تجبلي امك تحت رجليا ,, اخليلك الشرموطة دي هي وجوزها تحت رجليك

حنان بصت في الارض وسكتت

انا: تمام يا ماجدة ,, استني عليا كام يوم كده وهجبلك اخبار حلوة



سبتهم ونزلت ,, وساعتها افتكرت كلام منى ,, لا قالتلي اني لازم العب ع الونجين ,, روحت البيت وقبل ما اطلع البيت خبطت على منى ,, فتحلي علي ابنها سالته عن امه قالي انها مممكن تكون عند شيرين ,,



ساعتها قولت اكيد هما فوق ع السطح دلوقتي وكانت الساعة حوالي 9 ونص ,, وعشان اتاكد روحت اشوف امي ف الشغل ملقتهاش ,, واتاكدت انهم فوق السطح فعلا ,, طلعت علطول ع السطح ودخلت ,, لكن كالعادة الباب مقفول ومش سامع غير صوت الخبط والهبد ,,



فضلت افكر مع نفسي ازاي طلعو النهاردة ,, مانا فضلت مستني محدش وصل ,, جايز يكونو غيرو الميعاد ولا الاوضة دي ليها باب تاني من سطح تاني ,,



فضلت ارجع في دماغي كل اللي حصل النهاردة وافتكرت لما امي قالتلي انزل لسامية اقولها ان المقاس 90 مش 80 ,, معقول تكون قصدها ان المعاد الساعة 9 مش 8 ,, طب لو فعلا كده ,, ليه قالتلي انزل اقولها ومتصلتش بيها في التليفون ,,



بدات دماغي تروح وتيجي واحاول افهم حاجة لكن مفهمتش أي حاجة ,, حطيت ايدي في جيبي طلعت سلسلة المفاتيح ,, لاقيت مفتاح بيت انتصار ,, قولت انزل ادور تاني على أي حاجة ف البيت جايز تدلني على اللي بيحصل في الاوضة دي ,, نزلت فتحت الباب وفضلت ادعبس وادور في كل حتة في البيت ,, وافتكرت كلوتات انتصار في الحمام ,, دخلت الحمام وفضلت اشمشم فيهم ,, وطلعت زبري عشان اضرب ,, لكن اتفاجئت لما سمعت صوت باب الشاقة بيفتح ويقفل ,, استخبيت ورا الباب ,, سمعت صوت انتصار عمالة تتآوه وتتالم ,, بصيت من ورا الباب لاقيت انتصار ماشية وهدير مسنداها ,, وانتصار بتقول: آآآآآآه مش قادرة ,, مش قادر امشي

هدير: معلش يا انتصار ,, استحملي بس خلاص وصلنا اهو

انتصار: مش قادر اتحرك خالص يا هدير ,, مش عارفة احرك رجليا

هدير: معلش يا انتصار ,, انا مش عارفة سها اختي مالها النهاردة



وفضلت هدير مسندة انتصار ودخلتها اوضتها نميتها ع السرير ,, وسمعتها هدير: اجبلك حاجة تاكليها او تشربيها ؟

انتصار: لا شكرا يا هدير ,, ادخلي الحمام هتلاقي وهتلاقي اقراص منوم ,, هاتيهالي ,, لازم انم عشان محسش بالوجع



اول لما سمعت كده مبقتش عارف اعمل ايه ,, جريت ع البانيو وقفلت الستار عليا ,, دخلت هدير فتحت النور وفتحت الصيدلية اخدت المنوم ,, وقفلت النور وطلعت ,, وسمعت هدير: خدي قرصين اهو

انتصار: لا هاتي 3

هدير: لا 3 كتير ,, غلط كده

انتصار: القرصين مش هيعملو حاجة ,, عايزة 3 اقراص عشان انام مقتولة ومفيش حاجة تقدر تصحيني

هدير: خدي ,, معلش يا انتصار ,, امسحيها فيا انا ,, وانا ليا كلام تاني مع سها

انتصار: ولا يهمك ,, اطلعي انتي يلا عشان تلحقي



اخدت انتصار المنوم ,, وهدير قفلت عليها النور وطلعت ,, فكرت اطلع ورا هدير ,, لكن قولت ملهاش لازمة ,, قولت استنى لما انتصار تنام واخلع ,, استنيت ربع ساعة لغايت ما اتاكدت انها نامت ,, خرجت من الحمام ,, كان نور الصالة منور ,, والنور واصل لاوضة النوم ,, قدرت اشوف انتصار وهي نايمة على السرير ,, وكانت نايمة على ضهرها ,, وكانت لابسة سونتيان وكلوت الاتنين فتلة ,, شوفت بزازها الكبار وهي مدلدلة على صدرها ,, هيجت عليها اوي ,, وفضلت افكر ادخل عليها ولا تصحى وتبقى فضيحة ,, افتكرت انها واخدة منوم جامد ,, ندهت عليها عشان اتاكد ,, مردتش عليا ,,



قررت اتجرا وادخل ,, دخلت عليها وفضلت واقف شوية اتفرج على جسمها الابيض الفاتح اوي ,, وبزازها المدلدلة وطيزها اللي رافعة وسطها من ع السرير ,, ولا رجليها ,, هيجت عليها اكتر واكتر ,, مسكت بزازها بشويش ,, وخرجتهم من السونتيان ,, وفضلت ادعك فيهم ,, وبعدين نزلت قربت من بزازها وبوستهم وفضلت امصمص في حلماتها بشويش ,, وشوية شوية اندمجت اوي وبقيت برضع ,, المنوم مخليها قتيلة ع السرير مش حاسة باي حاجة ,,



بعدين قربت من وشها ,, وطبعتلها بوسة على شفايفها ,, وفضلت ابوس في رقبتها ,, ونزلت قلعتها الكلوت وفضلت اشمشم في كسها ,, كان ريحته تجنن ,, فضلت الحسلها في كسها ,, كان ساعتها زبري واقف عمود ,, وفضلت افكر اطلعه وانكيها ولا ممكن تصحى ,, طلعته من البنطلون وفضلت ادعكه على كسها من برة ,, وخوفت ادخله في كسها ,, وكنت هجيبهم بس بسرعة وقفت ,, وفكرت انها لو صحت ولقت لبني عليها ايه اللي هيحصل؟



اكتفيت باني الحسلها في كسها بشويش ,, وبعدين حاولت اقلبها على بطنها عشان اشوف طيزها ,, كان الموضوع صعب ,, لكن واحدة واحدة وبراحة قدرت اقلبها ,, واتفاجئت لما شوفت طيزها حمرااااااااا ,, وخرم طيزها مشقق وشكله ملتهب خالص ,, والظاهر انها مكانتش عارفة تتحرك بسبب طيزها ,,



طب ايه اللي حصل عمل في طيزها كده ,, وايه علاقة سها بالموضوع ؟؟



حاجات كيتر دارت في دماغي ,, وبعدين قررت أني البسها الكلوت والسونتيان وانزل ع البيت ,, لبستها الكلوت والسونتيان وقلبتها على ضهرها زي ما كانت ,, وجاي اخرج من الاوض ,, لفيت بصيت على رجليها ,, وافتكرت ازاي يبقى عني فرصة زي دي واسيبها ,,



علطول لفيت وروحت على رجليها ,, وفضلت اشمشم فيها ,, وكانت عرقانة وريحتها حلوة اوي ,, فضلت ابوس في بطن رجليها ,, وبعدين طلعت على صوابعها وبوستهم صباع صباع ,, روحت مطلع لساني ولحست رجليها من الكعب لغايت الصوابع ,, وفضلت امصمص في صوابعها ,, وفضلت ع الحال ده ربع ساعة بمتع نفسي برجليها ,, وفي الاخر قولت انزل بقى عشان متاخرش ,, جيت طالع من باب الشقة سمعت دوشة ,, بصيت لاقيت الستات كلهم نازلين من السطح ,, امي ونجوى ونجلاء وسامية ومنى وشيرين ,, وفي الاخر خالص ,, لاقيت هدير مسندة سها ,, وسها كان منظرها زي انتصار مش قادرة تتحرك ,, وسمعت هدير: تستاهلي يا سها ,, عشان اللي عملتيه في انتصار



بقيت مش فاهم حاجة خالص ,, هو ايه اللي بيحصل ,, وايه علاقة اللي بيعملوه بالاطياز ,,, وازاي بيعملو كده ,, جايز زي ما اكون فكرت في الاول انهم عاملين حفلة نيك ,, بس ليه بتوصل للعنف ده ,, ومين اللي عمل في سها كده ,, انا لازم افهم كل حاجة ,, لازم الاقي المفتاح باي طريقة ,,



وبعدين افتكرت ,, المفتاح ,, مفتاح انتصار فين ,, هي لسه نازلة من فوق ,, يبقى مفتاحها فين ,, دخلت بصيت في الاوضة ملقتش حاجة ,, بصيت ودورت في كل حتة برده ملقتش حاجة ,, في الاخر فقدت الامل ,, وقررت انزل ,, ونزلت على منى ,, خبطت الباب فتحلي عادل ابنها ,, قولتله: مامتك موجودة

عادل: اها موجودة ,, في حاجة؟

انا: اصل مامتي كانت قايلالي ابلغها رسالة

عادل: رسالة ايه؟

انا: لا .. امي قالتلي لازم اقولها هي

عادل: طب هي لسه جاية من برة دلوقتي وبتستحمى

انا: ممممم طب آآآآآ

عادل: تعالى ادخل استناها جوة ,, هي مش هتتاخر



دخلت وقعدت جوة في الانتريه ,, شوية وطلعت من الحمام ,, راحلها عادل قالها اني مستني برة ,, لبست عباية وخرجتلي ,, قالتلي: خير يا حسام في حاجة؟

انا: مامتي كانت قايلالي ابلغك رسالة

منى: رسالة ايه؟



سكت وبصيت لعادل ,, راحت منى بصت لعادل وقالتله: ادخل يا عادل اوضتك دلوقتي

عادل: ليه؟

منى: هبقى اقولك بعدين ,, ادخل بس



دخل عادل اوضته ,, منى: خير يا حسام في ايه؟



قربت منها وقولتلها: معلش يا منى ,, مكنتش اعرف ان عادل هنا ,, ولما فتحلي اضطريت اقوله كده

منى: امال في ايه؟



حكتلها كل اللي حصل مع عمتي ماجدة وعمتي حنان وجوزها ,, وطلبت منها تساعدني وتقولي اعمل ايه ,, فكرت شوية وقالتلي: انت تطلع تقول لامك اللي حصل ده بالظبط ,, من غير ما تجبلها سيرة الحاجة اللي انتي هتمسكها عليها دي ,, صحيح هي ايه الحاجة دي ؟؟



انا: بعدين يا منى ,, بعدين هقولك

منى: طيب زي ما قولتلك ,, اطلع قولها اللي حصل بالظبط ,, وخصوصا حتة انك قولت لعمتك حنان تتصل بيك وهي لوحدها ,, ممكن ده يساعدها

انا: ايه ده ؟ ,, هو انا المفروض اساعد امي؟ ,, مش المفروض العب ع الونجين؟

منى: تلعب ع الونجين يعني تساعد الاتنين امك وعماتك

انا: اهاااااا ,, طيب تمام ,, طب بالنسبة لعادل ابنك ,, هتقوليله ايه؟

منى: سبني انا هتصرف في الموضوع ده

انا: طيب اوك ,, معلش يا منى عملتلك مشكلة

منى: بس يا حمار متقولش كده

انا: حمار ؟؟ انا حمار يا منى؟؟

منى: انتي زعلتي يا قمرة ,, مقصدش يا عسل ,, دانت سيد الرجالة

انا: ههههههه ماشي يا منى ,, سلام

منى: سلام



خرجت من عند منى وفضلت واقف شوية احاول اعرف عادل هيعمل ايه ,, سمعت صوت عادل خارج بيقول لامه: الواد ده كان عايز ايه؟

منى: مانت سمعت ,, كان جاي يبلغني رسالة من امه

عادل: رسالة ايه؟ ,, وليه مبيقولش ادامي؟؟

منى: حاجات خاصة

عادل: حاجات خاصة؟! ,, وايه الخاص بينك وبين الواد ده؟

منى: مش بيني وبينه ,, بيني وبين امه ,, وبعدين مالك مدايق ليه كده

عادل: الواد ده انا مبحبوش

منى: ليه بس؟؟ ,, دا حتى طيب وعسل

عادل: طيب وعسل ؟!! ,, ده رخم

منى: متدايقش نفسك بس انت ,, بقولك ايه تعالى معايا



وبعد كده مسمعتش حاجة ,, روحت طالع البيت ,, اول ما طلعت امي سالتني: كنت فين يا خول؟

انا: تعالي في الاوضة هقولك

امي: في الاوضة؟؟ ,, في ايه يا عرص ؟ انت هتستهبل؟

انا: تعالي بس وهتفهمي كل حاجة

امي: تعالى لما نشوف اخرتها



دخلنا اوضتها ,, وحكتلها كل حاجة حصلت مع عمتي ماجدة من الاول خالص ,, لغايت اللي حصل النهاردة معاها هي وعمتي حنان وجوزها صلاح ,,



امي: حتى ماجدة الشرموطة هي كمان عايزة تلعب عليا ,,



وبعدين بصتلي وقالتلي: وبعدين بقى في حكاية الفيديو ده اللي كل شوية يعملنا صداع

انا: انا اسف ,, مكنتش اعرف ان كل ده هيحصل

امي: وانا عليا من ده بايه ,, مانا اريح نفسي واتبرا منك واخلص

انا: واهون عليكي يا ماما

امي: ماما؟؟ اسمها ماما يا خول؟

انا: اقصد يا ستي سهام



سرحت شوية وبعدين قالتلي: قوم انت دلوقتي على اوضتك وسبني اتصرف ,, واي حاجة تحصل تيجي تقولي عليها ,, فاهم يا متناك؟

انا: حاضر

امي: خلاص غور ,, لما نشوف اخرتها معاك انت والفيديو بتاعك ده





قومت دخلت اوضتي ,, قعدت ع السرير وفضلت افكر في كل اللي حصل النهاردة ,, بداية من لما صحيت في بيت انتصار ,, ولما كانت بتلعب لنفسها في البانيو وهي بتتكلم في التليفون ,, ولما نزلت وروحت لوفاء صاحبة امي ,, وشوفتها هي وشهد بيبوسو بعض ,, ولما امي قالتلي انزل اقول لسامية على تغيير المقاس ,, وطلع ان الموضوع مش موضوع تغيير مقاس ,, ولكن طلع تغيير معاد ,, وليه امي بعتتني ومتصلتش بيها في التليفون ,, وبعدين حكايتي مع ندى ,, لما قعدت تتسلى بيا ساعة واحدة ,, وفكرتني باللي كان بيحصلي في بيت عمتي حنان معاها هي وجوزها لما كنت باكل من على رجليهم ,, وبعدين لما طلعت السطح وملقتش حد طالع لاني مكنتش اعرف لسه تغيير المعاد ,, وبعد كده لما روحت لعمتي ماجدة في بيت عمتي حنان ,, وافتكرت كل اللي حصل هناك ,, وافتكرت عمتي حنان لما حاولت تهيجني برجليها ,, ولما جوزها حاول يهيجني بزبره ,, واتفاقي مع عمتي ماجدة وعمتي حنان ,, وبعدين لما رجعت وطلعت السطح وعرفت ان الستات متجمعين ,, وبعد كده نزلت بيت انتصار ادور على أي حاجة تساعدني ,, وبعدين لما انتصار دخلت وهدير مسنداها لانها مكانتش عارفة تتحرك ,, وعرفت بعد كده انه بسبب طيزها ,, وان سها بنت الهام جارتنا هي السبب ,, وبعدين لما انتصار اخدت المنوم وهدير طلعت ,, ودخلت انا على انتصار رضعت بزازها ولحست كسها ,, ومتعت نفسي برجليها ,, وبعد كده شوفت هدير وهي مسندة سها اختها وهما نازلين من السطح ,, وكان شكلها زي شكل انتصار ,, وبعد كده نزلت عن منى ,, وحكتلها اللي حصل مع عماتي ,, وقالتلي اعمل ايه ,, وبعدين لما سمعت عادل وهو بيتكلم مع امه ,, لغايت في الاخر خالص لما دخلت لامي حكتلها كل حاجة حصلت ,,



كل ده جه في دماغي وبحاول الاقي تفسير لحاجات كتير ,, زي انتصار كانت بتكلم مين ,, ووفاء وشهد بنتها ,, وليه عمتي حنان كانت بتحاول تهيجني هي وجوزها ,, وايه علاقة سها باللي حصل لانتصار ,, ومين اللي عمل في سها زي ما عملت ف انتصار ,, وليه عادل بيكرهني ,,



مش لاقي تفسير لكل ده ,, طب ايه اللي هيحصل بعد كده ؟؟ وامي هتعمل ايه؟؟ ,, برده مش عارف ,,



فضلت دماغي رايحة جاية وتودي وتجيب ,, ومقدرتش افهم أي حاجة ,, وفضلت ع الحال ده ,, لغايت ما روحت في النوم بعد اليوم الطويل المتعب ده

___________





الحلقة التاسعة


صحيت تاني يوم, كانت الساعة 3 العصر ,, ودخلت الحمام غسلت وشي وخرجت ادور على اي حاجة اكلها في التلاجة ,, وخرجت اكل وبعد ما خلصت اكل دخلت الاطباق المطبخ وعملتلي كوباية عصير ,, شوية ولاقيت ندى خارجة من اوضة امي وبتقولي: انت صحيت يا خول؟ ,, طب ادخل كلم ستك سهام عايزاك ,, انا كنت جاية اصحيك..

انا: حاضر



ومشيت عشان ادخل لامي الاوضة وقفتني ندى وقالتلي: ايه يا متناك ,, مش هتبوس رجلي الاول؟؟



نزلت بوست رجليها وقولتلها: تسمحيلي ادخل لستي سهام

ندى: ادخل يا عرص



قومت ودخلت لامي ,, كانت قاعدة ع الكمبيوتر وحاطة رجل على رجل ,, جريت ونزلت ع الارض جنبها وبوست رجليها ,, قولتلها: امرك يا ستي سهام



امي: انت يا خول مش كنت قولتلي انك قولت لحنان الشرموطة دي هي واختها انها تتصل بيك وهي لوحدها عشان تروحلها؟

انا: حصل يا ستي

امي: طيب ,, بص بقى ,, عايزاك لما تكلمك تروحلها وتحاول تعرف هي وماجدة متفقين مع بعض ,, ولا فعلاً ماجدة بتذلها بالفيديو زي ما بتذلك

انا: طب وانا اعرف ازاي؟

امي: بالطريقة يا خول ,, اتدحلب في الكلام ,, اسال ولف ودور وشوف هتقولك ايه وتعالى قولي وانا هعرف

انا: أمرك يا ستي

امي: طب يلا غور دلوقتي من ادامي ,, عشان بكلم ناس مهمة



قومت ولمحت بطرف عيني على شاشة الكمبيوتر كلام بينها وبين راجل ,, وكان واضح انها مقابلة غرامية ع الشات



روحت على اوضتي وفضلت افكر وانا ع السرير ,, وقولت في نفسي: طب انا دلوقتي عرفت ازاي هساعد امي ,, ازاي بقى هساعد عماتي؟ ,, لازم اعرف ايه اللي بيحصل في الاوضة اللي فوق السطح ,, لازما تصرف واجيب المفتاح ده باي شكل وباي طريقة ,,



وبعدين فكرت اقوم افتح اي مواقع واقرا قصص جايز الاقي اي افكار جديدة ,, لكن كالعادة كلها قصص تافهة ومفيهاش اي فكرة ,, كلها مجرد واحد بيحب حد من محارمه وتك تك كلمتين على نظرتين على اغتصاب على حب على حنية وخلصت الحكاية



قفلت الكمبيوتر وقومت لبست هدومي ونزلت ,, وكالعادة زي كل مرة بطلع او بنزل فيها ع السلم تقفشني منى ,, كانها واقفة ورا الباب 24 ساعة مستنياني ,, وكان البيت فاضي اليوم كله ,, شدتني ودخلتني معاها كالعادة



منى: يلا بسرعة عشان معندناش وقت

انا: يخرب بيت ام السربعة بتاعتك دي ,, ما بلاش منها طيب دلوقتي لحد يطب علينا

منى: لا متقلقش ,, بس يلا عشان هيجانة ع الاخر

انا: انتي كل شوية هيجانة ,, هو انتي امتى يبقى معندكيش مزاج

منى: طول مانت ادامي ببقى هيجانة

انا: يا عيني ع الرومانسية



دخلت معاها على اوضة النوم وخلصنا كالعادة ,, وفضلنا ع السرير ,, وحكتلها اللي حصل مع امي ,,



منى: تمام,, كده امك بتفكر صح ,, شوف بقى انت هتساعد عماتك ازاي

انا: مهو ده اللي بفكر فيه

منى: طب استنى لما عمتك حنان دي تكلمك وروحلها واعرف النظام ماشي ازاي ,, وبعدين تعالى قول لامك وبعدين هتعرف ازاي تساعد عماتك

انا: طيب تمام ,, هي بس تكلمني الاول

منى: هتكلمك متقلقش



لاقيت تليفوني بيرن وبصيت لاقيتها عمتي ,, بصيت لمنى وقولتلها: وده ازاي يعني؟ انتي امن دولة ولا ايه؟



ضحكنا احنا الاتنين وبعدين شاورتلها عشان تسكت ورديت ع التليفون..



حنان: ايوة يا حسام .. انت فين؟؟

انا: انا في البيت

حنان: طب تعرف تجيلي؟

انا: اشمعنى؟

حنان: هيكون عايزاك تجيلي ليه يعني؟

انا: انتي مين عندك؟

حنان: محدش عندي

انا: طيب انا جايلك اهو ,, اجهزي انتي



قفلت معاها وبصيت لمنى: الفيلم بدأ ,, انا رايحلها

منى: طب خد بالك من نفسك

انا: متقلقيش





نزلت وروحت لعمتي حنان البيت ,, فتحتلي ودخلت ,, وكان كل مرة ادخل فيها البيت افتكر كل اللي كان بيحصل ويجي في بالي لما كنت قاعد هنا ,, واللي كان صلاح وحنان بيعملوه معايا ,, بس المرة دي انا داخل راجل وصاحب مكان ,, صحيح مش راجل اوي ,, عشان انا مهما كان جاي ابوس والحس رجلين ,, بس اللي يفرق ان المرة دي بمزاجي ,, وجاي استمتع مش جاي اتعذب..



حنان: ادخل اقعد ,, هعملك عصير

انا: لا مش عايز عصير ,, يلا بسرعة عشان مش فاضي اصلا

حنان: مالك جاي حامي ليه كده؟

انا: اصل عندي حاجات كتير لازم اعملها

حنان: حاجات ايه دي؟

انا: انتي هترغي كتير ليه ,, يلا بقى على الاوضة



دخلنا الاوضة ,, ونامت ع السرير وروحت عند رجليها ومسكتها وفضلت ادعكلها فيها ,, وركزت اوي المرة دي وانا بدعكها ,, وازاي اقدر اخليها تدوب في ايدي واقدر القط منها اللي انا عايزه ,,



فضلت ادعكلها في رجليها وهي جسمها كله استرخى من اللي بعمله ,, روجعت راسها لورا وريحت خالص ,, قولتلها: ما تيجي اي حنان ادقك ,, هتنبسطي

حنان: احترم نفسك يا خول

انا: من غير غلط بس ,, صدقيني هبسطك

حنان: لا ياخويا ,, اللي يبقى معاها صلاح متبصش لحد تاني ,, ولا نسيت

انا: لا ياختي فاكر ,, عموما انتي الخسرانة

حنان: طب خليك في اللي بتعمله

انا: بس حلو برده اللي ماجده عملته ده ,, اهي صفت النية بينا ,, وخلتنا نرجع تاني اهو ,, واديني اهو معاكي بسببها

حنان: فرحان انها ماسكة عليك فيديو يا عرص

انا: ويعني هي ماسكة عليا انا بس؟

حنان: مكنتش اتخيل ان ماجدة تعمل فيا انا كده

انا: الظاهر انها بتحب نفسها اوي زيادة عن اللزوم

حنان: بس مش لدرجة انها تذل اختها ,, دانا بس لو اخدت منها الفيديو ده ,, مش هسيبها وهنيكها

انا: هدي نفسك يا معلم ,, مش كده ,, كله بالطريقة,,, لو عايزة ,, احنا ممكن ننفذلها كلامها ,, وفي نفس الوقت نلعب عليها لغايت ما نجيب منها الفيديو ,, بس كله بتشغيل الدماغ

حنان: ازاي يعني؟

انا: سيبيلي انا الموضوع ده وانا هتصرف ,, بس المهم نجاريها

حنان: وانا معاك ,, بس يلا كمل شغلك في رجليا



وبدات اشد شوية وبعدين مسكت رجليها بوستها ,, وفضلت ابوس في كل حتة ,, وبعدين طلعت لساني وبدات الحس ,, وكانت رجلين حنان ليها عندي طعم تاني خالص



خلصت وسبتها ونزلت ,, وانا ماشي في الشارع ,, تليفوني رن ,, واتفاجئت لما لاقيتها منال صاحبة امي ,, رديت عليها ,, لاقيتها بتقولي انها عايزاني اروحلها البيت ,, روحتلها البيت ,, خبطت البيت فتحتلي منال وكانت لابسة قميص نوم مبين جسمها كلها ,, بزازها اللي طالعة برة وطيزها اللي بارزة من تحت القميص ,, وفخادها ,, وساعتها جه في بالي منظرها لما كنا بنبقى مع بعض وحنان وصلاح ,, وكنت هنط عليها اخدها في حضني وانزل فيها بوس بس مسكت نفسي ,,



دخلت وسلمت عليها ,, قالتلي: اكلت ولا اعملك اكل ,, انا عاملة مكرونة بشاميل اللي انت بتحبها ,, اجبلك



وانا كنت فعلا بحب المكرونة البشاميل ,, خصوصا اللي هي بتعملها ,, من وانا صغير كنت دايما اقولها اني بحب المكرونة بتاعتها



انا: ياريت طبعاً

منال: طيب ثانية واحدة واجبلك الصنية كلها

انا: ياااااااااااااه الصنية كلها

منال: طبعاً وانا هجيبها لاعز منك

انا: ميرسي اوي يا طنط

منال: ايه طنط دي يا واد؟ ,, انا معوداك على ايه من وانت صغير

انا: هههههههههههه حاضر يا ماما

منال: ايوة كده ,, ثانية بقى هروح اجبلك المكرونة



فضلت قاعد مستغرب جداً من الطريقة اللي بنتعامل بيها ,, ازاي بعد ما كنا بنتناك مع بعض ,, وكل اللي كان بيحصل ,, نتعامل كده كأن كل ده محصلش



شوية ودخلت عليا بصنية المكرونة ,, وقالتلي: الكمبيوتر بتاعي عطلان ,, عايزاك تشوفهولي

انا: حاضر من عينيا



وقومنا سوا دخلنا الاوضة وفتحت الكمبيوتر ,, كان شغال مفهوش حاجة ,,



قولتلها: مهو تمام شغال اهو ,, امال ماله؟

منال: مبيشغلش فيديوهات



دخلت وفتحت فيديو واشتغل ,, قولتلها: اهو اشتغل

منال: غريبة ,, امال مكنش بيفتح معايا ليه؟



وبعدين اخدت مني الماوس ,, وفضلت تفتح فولدرات كتير لغايت ما جابت فولدر مخفي ومستخبي ,, وفتحته وشغلت فيديو واشتغل



اتفاجئت لما لاقيت ان الفيديو ,, فيدو من الفيديوهات اللي كانت منال بتسجلها لينا مع حنان وصلاح ,, استغربت وبصتلها



قالتلي: فاكر الايام دي؟؟

انا: اها فاكر

منال: انت مبقتش بتجيلي ليه؟؟ ,, ولا هو لازم حنان وجوزها يجو عشان تيجي

فضلت ساكت ومش عارف ارد ,, وبصيت ع الفيديو ,, كانت منال قاعدة في وضع الكلب ع السرير وصلاح وراها بينيكها من طيزها وحنان قاعدة ادامها وحاطة رجليها في بؤ منال



هيجني اوي المنظر ,, وفجاة فوقتني منال: مش هتاكل المكرونة

انا: آآآآآ اها اها هاكل ,, هاكل المكرونة

منال: طب استنى,,,



وراحت واخدة الصنية وحطتها ع الارض ,, وقلعت الشبشب وهوب غرست رجليها في المكرونة ,, ورفعت رجليها عن وشي وكانت مليانة بشاميل وحتت مكرونة وصلصة ولحمة مفرومة,,,

وقالتلي: لسه بتحب المكرونة ولا غيرت رأيك؟

انا: عايز اقولك .. ان انا كده بحبها اكتر



وروحت ماسك رجليها زي المجنون ونزلت لحس في الاكل من على رجليها ,, وطبعا الاكل كان ليه طعم تاني ,, وكانت فعلا المكرونة احلى من كل مرة..



شوية ولاقيتها مسكت راسي بايديها الاتنين ,, وقربت راسي منها ونزلت فيا بوس ,, وروحت انا كمان مندمج معاها ,, وفضلت ابوس في كل حتة في وشها ونزلت على رقبتها ,, ورجعت تاني لبؤها ,, وبعدين قومت وشدتها وروحن ع السرير واحنا بنبوس بعض ,, زقتها ع السرير وقلعت البنطلون وروحت ناطط عليها كملت بوس ,, وبايدي نزلتلها حمالات القميص وطلعت بزازها ,, ونزلت امص وارضع فيهم ,, وفضلت نازل ورفعت القميص ,, اتاريها مكانتش لابسة كلوت ,, وكسها بان ادامي علطول ,, فضلت اشم فيه شوية ,, وروحت نازل فيه لحس وبعبصة بلساني ,, وبدات ادخل صوابعي جوا طيزها صباع صباع ,, وبعدين ادخل اتنين ,, ومنال عمالة تتآوه بشرمطة ,, عمري ما سمعت حد بيتآوه زيها ,, احسن واحدة تتشرمط وهي بتتناك ,, هيجتني اوي , لدرجة ان زبري وقف من غير ما اجي جنبه ,, شوية وراحت موقفاني وهي قاعد ع السرير ادامي ,, ومسكت زبري ونزلت فيه مص ودعك بايديها ,, لغايت ما بقى واقف زي الحديد ,,



منال: يلا بقى



روحت فاشخ رجليها الاتنين وفضلت احرك زبي على كسها من بره وهي بتتآوه آآآآآآآآآآآآآآآآآه يلا يا حسام آآآآآه آآآآآآآآآه آآآآآآآآه يلا مش قادر دخله بقى انا هايجة اوي آآآآآآآآآه يلا يا حسام آآآآه آآآآآآآه يلا



روحت راشق زبي جوا كسها مرة واحدة ,, راحت هي شاهقة ,, وفضلت النيكها بسرعة وهي تتآوه وتلخبط بالكلام ,, وكان صوتها وشرموطتها بيهيجوني اكتر ,, لدرجة اني حسيت اني هجيبهم من اولها



هي بصتلي وضحكت وقالتلي: هتجيبهم؟

فضلت ساكت ومش عارف ارد وعمال انيك فيها ,, راحت قايلالي: خلاص وقف وقف دلوقتي



وقفت وانا زبي هايج وواقف ومكنتش قادر ,, قالتلي: استنى شوية لغايت ما زبك ينام وبعدين نكمل تاني

انا: معلش يا منال ,, اصل دي اول مرة اعملها معاكي ,, وبصراحة مش قادر امسك نفسي ادامك

منال: هههههههههه للدرجة دي انا جامدة اوي

انا: اوووووووووووووي

منال: طب تعالى



ومسكتني تاني من راسي ونزلت فيا بوس ونامت على ضهرها وشدتني معاها فوقيها ,, وفضلت ابوس والحس كل حتة في جسمها ,, وبدات احس ان زبي هدى شوية ,, روحت واقف وخليت منال تمصلي فيه شوية ,, وبعدين عيدنا اللي عملناه تاني ,, ودخلت زبي في كسها ,, وفضت انيكها ,, ورفعت رجليها الاتنين على كتافي ,, وهي تتآآه آآآآآه ايوة يا حسام آآآآآآآه نيكني نيكني نيكني آآآآآه مش قادرة آآآآآه ..



شوية وقامت وقعدت في وضع الكلب على السرير ودخلت زبي في كسها من ورا وفضلت انيكها شوية ,, وبعدين قالتلي: شوية في طيزي بقى

روحت مطلع زبي وقولتلها: تعالى تفي عليه عشان يدخل

لفت وادتني وشها وتفت على زبي وفضلت تدعكه شوية ,, وقالتلي: يلا بقى

وراحت لفت وادتني طيزها تاني ,, بدات ادخل زبي بشويش ,, براحة براحة ,, وهي ماسكة نفسها ,, لغايت ما راس زبي دخلت روحت زقه مرة واحدة ,, راحت منال مصرخة آآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآآآه طيزي آآآآآآآآآآه ,, وانا شغال نيك في طيزها جامد وصراخها مهيجني ,, وقبل ما اجيبهم قالتلي: عايزة ادوق لبنك



روحت مقيمها ونزلت من ع السرير وقعدتها ع الارض وسندت ضهرها ع السرير ووقفت ادامها وحطيت زبي في بؤها وفضلت انيكها في بؤها ,, وبعد شوية روحت جايب كل لبني جوا بؤها ,, سابت اللبن جوا بؤها شوية ,, وبعدين بلعته مرة واحدة



طلعت نامت ع السرير وروحت نايم جنبها ,, بصتلي وقالتلي: انت طلعت جامد يا حسام على فكرة ,, بس لسه ناقصك شوية خبرة

انا: خبرة ازاي يعني؟

منال: كل حاجة هتيجي في وقتها ,, شد حيلك انت بس..

انا: انا معاكي من ايدك دي لايدك دي

منال: متقلقش انا هخليك احسن واحد في بورسعيد ,, في مصر كلها

انا: برنسيسة يا منال





وكانت منال اجمد من منى بكتيييييييييييير ,, واستمتعت جداً معاها ,, برغم انها تعتبر اللي كانت متحكمة ,, ومكنتش قادر امسك نفسي ادامها ,, لكن كانت نيكتها جامدة اوي,,,



فضلنا مريحين شوية ,, وبعدين دخلنا استحمينا وقضيناها جوا في الحمام شوية تحت الدش ,, وبعدين سبتها ونزلت روحت البيت ,, ملقتش غير سارة اختي ,, سألتها عن امي قالتلي انها في الشغل ,, وسالتها عن ندى ,, قالتلي انها نزلت بس متعرفش راحت فين ,,



نزلت لامي الشغل ,, لاقيتها في الاتيليه وكان معاها شيماء صاحبة الاتيليه ومها اختها الصغيرة



"شيماء ,, 31 سنة طويلة وبيضة وجسمها حلو ,, تشبه شوية نجوى فؤاد ,, وكانت ست عملية اوي ,, كل حياتها شغل ,, مبتفكرش في حاجة تانية"



"مها ,, اخت شيماء الصغيرة 23 سنة ,, بيضة برده طولها متوسط ,, جسمها مش رفيعة لكن جسمها عادي ,, ومكنش باين منها غير بزازها وطيزها ,, وكانت عينيها دايما توحيلك انها نايمة او نعسانة ,, لكن كانت زي القمر ,, كانت عاملة زي اختها ,, مبتكلمش حد وملهاش دعوة بحد ,, ونادر لما تشوفها بتضحك"



سلمت عليهم وبعدين قعدت مع امي وحكتلها اللي حصل مع حنان وقولتلها: تقريبا كده حنان مش متفقة مع ماجدة ,, لان باين من كلامها انها مفروسة منها ونفسها تذلها ,, بدليل انها قالت انها هتنيكها

امي: انت شايف كده يعني؟ ,, طب تمام ,, يبقى كده هنحاول نوقع بين حنان وماجدة ,,, هتعرف تتصرف ؟؟

انا: عييييييييب ابنك ادها

امي: خلاص وريني ,, عايزة اتفرج ,, عايزة اقول اني خلفت راجل مش خول

انا: هثبتلك اني راجل ,, مسيري اثبتلك اني راجل

امي: اديني مستنية الاثبات

انا: متعرفيش ندى راحت فين؟

امي: هي مش ف البيت؟

انا: لا

امي: تلاقيها عند انجي بنت شيرين

انا: اهاااا تمام ,, عايزة مني حاجة تانية ؟؟

امي: لا غور دلوقتي..





اترددت كتير اقولها على موضوع منال ولا لا ,, لكن اخترت اني مقولهاش,,



طلعت ع البيت كانت الساعة 9 بليل ,, كنت تعبان جدا من اللي حصل ,, منى وحنان ومنال ,, مقدرتش امسك نفسي ,, وروحت في النوم ,,



صحيت تاني يوم بدري الساعة 6 الصبح ,, كان كل اللي في البيت نايمين ,, دخلت الحمام استحميت ,, وطلعت فطرت ,, ودخلت اوضتي فتحت اللاب شوية قريت قصتين واتفرجت على كام فيديو كده ع النت ,, الساعة وصلت 9 ونص ,, كانت اسماء نزلت الشغل ,, وسارة نايمة ,, وندى نزلت راحت المدرسة ,, كانت الدراسة بدأت تاني ,, قولت انزل اروح الكلية اللي بقالي كام شهر معتبتهاش ,,



روحت وقابلت اصحابي (وصحباتي طبعاً ;) ) ,, وقولت اروح اسلم ع الدكاترة ,, روحت على اوضة التوأم ,, اتنين دكاترة ,, مش توأم ومش اخوات اصلا ,, لكن احنا بنقول عليهم كده ,, لانهم اصحاب جداً وعلطول مع بعض ,, ونفس الاستايل واللبس وكل حاجة يشبهو بعض فيها ,,



"دكتورة ولاء ,, 36 سنة طولها عادي ويمكن قصيرة شوية ,, يعني في حدود 168 ,, وشها دايما ابيض بسبب البودرة الكتير اللي بتحطها ,, لكن عمري ما حسيت ان البودرة اوفر عليها ,, وكان شكلها حلو بالبودرة الكتير ,, اكتر حاجة حاببها فيها ,, فخادها اللي كانو لوحدهم يوزنو نص جسمها ,, كانت فخادها كبيرةا وي ,, وطبعاً فخادها بطيزها ,, وبزازها برده ,, كانت اكتر واحدة احبها في الكلية واحب اروح الكلية بس عشان اشوفها ,, دكتورة طيبة وبتدرس باسلوب كويس"



"دكتورة ريم ,, 35 سنة ,, توأم ولاء بيضة وطويلة ورفيعة ,, برده نفس نظام البودرة الكتير ,, وشها حاد الملامح شوية ,, وعينيها واسعة ,, كانت كويسة برده ,, لكن اسلوبها صعب شوية"



سلمت عليهم ,, وبعدين روحت سلمت على الدكتورة العسل ..



"دكتورة آمال ,, 40 سنة بيضة ,, طولها عادي جسمها حلو ,, مش تخينة لكن جسمها مليان شوية ,, برده فخادها كبيرة ,, دكتورة طيبة جداً برغم معاملتها الجادة ,, الغياب غياب والحضور حضور والشغل شغل ,, لكن برة المحاضرات عسل "



سلمت عليها ,, وروحت اسلم على المعيدين ,,



"رحاب .. 28 سنة ,, قصيرة بيضة وجسمها حلو ,, نضيفة جدا واستايلها حلو ,, طيبة برده ومعاملتها كويسة"



" الهام ... 30 سنة ,, بيضة وطولها عادي وتخينة شوية ,, برغم شكلها الطفولي ,, لكن معاملتها صعبة شوية ,, واسلوبها عنيف"



"مي .. 25 سنة ,, قصيرة وجسمها عادي خالص ,, ويمكن رفيعة شوية ,, شكلها مش اد كده ,, وكانت اكتر واحدة اكرهها في الكلية والدنيا كلها ,, كانت رخمة واسلوبها وحش ,, وكنت مبحبش اروح الكلية بسببها"



وطبعاً كان في دكاترة رجالة ,, لكن دول ملناش دعوة بيهم ,,



وطلعت سلمت على زميلتي ,,



"شروق .. 20 سنة بيضة وتشبه اليابنيين شوية ,, لكن كانت اجمل واحدة في المجموعة بتاعتنا"





كان علاقاتي حلوة في الكلية ,, وكنت اعرف دكاترة كتير حتى العميدة ,,



"سعاد .. عميدة الكلية ,, تقريبا 45 سنة ,, بيضة وطولها عادي وجسمها كويس ,, فيها شبه من زبيدة ثروت ,, ميبنش عليها ان سنها كبير ,, طيبة واسلوبها كويس ,, وكانت علاقتي بيها كويسة"



قعدت مع شروق شوية ,, لاقيت استاذة مي خارجة من اوضتها وبصتلنا بصة وحشة كده وراحت ماشية ,,



شروق: يا باااااي ,, رخمة اوي مي دي ,, انا بكرهها اوي

انا: ومين سمعك ,, انا كرهت الكلية كلها بسببها

شروق: نفسي يرفدوها ولا ينقلوها او يمشوها من هنا خالص

انا: ياريت





بعد شوية ,, سلمت على شروق ومشيت ,, روحت على البيت كانت الساعة 12 الضهر تقريبا ,, لاقيت ندى في البيت وامي كانت نايمة ,,



انا: انتي رجعتي بدري من المدرسة ليه؟

ندى: وانت مال اهلك انت؟

انا: طيب خلاص

ندى: تعالى يا خول ادعكلي رجليا شوية احسن تاعباني

انا: معلش مش هقدر احسن تعبان

ندى: انت من امتى بتعصى اوامري يا متناك

انا: بقولك تعبان مش قادر



بدأت ندى تعلي صوتها وتزعق فيا ,, شوية وخرجت امي من الاوضة



امي: ايه يا ولاد الوسخة الدوشة دي ,, مش عارفة انام

ندى: الخول ده بقوله تعالى ادعكلي رجليا ,, بيقولي تعبان مش قادر

امي: انتي مروحتيش المدرسة ولا ايه النهاردة؟

ندى: لا روحت بس تعبت ورجعت بدري

امي: طب طالما تعبانة ما تدخلي تنامي

ندى: مش عايزة انام ,, انا في المتناك ده اللي بيعصى اوامري



امي بصتلي: وانت مش عايز تدعك لاختك رجليها ليه؟

انا: راجع من الكلية تعبان مش قادر

امي: انت بقيت بتروح الكلية ,, غريبة

ندى: عشنا وشفنا ,, خوالات بيروحو كليات

امي: بقولكو ايه مش عايزة دوشة انا عايزة انام

ندى: طب والخول ده؟

امي: ماله؟

ندى: مش هيدعكلي رجليا

امي: طب ما تخليه يدعكلك رجليكي

ندى: مهو مش راضي

امي: وانا اعملك ايه يعني؟ ,, بقولك ايه يا حسام ,, ادخل اعملي كوباية عصير ساقعة عشان اشربها وانام ,, بس بسرعة

انا: حاضر يا ستي



وجريت ع المطبخ وانا فرحان ان ندى اتحرجت ادامي ,, ومع ذلك مستغرب من تصرف امي ,, ازاي تعمل كده؟ ,, وازاي تحرج ندى ادامي؟ ,, غريبة دي ,, اكيد في سبب ,,



خلصت العصير وجريت على اوضة امي ,, وادتلها العصير ,, شربته واخدت منها الكوباية ,,



امي: متنساش اللي اتفقنا عليه ,, عايزة حنان وماجدة دول يبقى في نار شايطة بينهم ,, عايزاهم ينيكو في بعض

انا: تحت امرك يا ستي

امي: يلا غور بقى عشان عايزة انام

انا: حاضر



خرجت من الاوضة ,, بصيت لندى بصة تحدي ,, ودخلت اوضتي فتحت موقع قصص المحارم ,, قريت كام قصة جديدة وبرده ملقتش حاجة جديدة ,, كلها قصص تافهة



فضلت اتفرج على شوية افلام ,, واشيت مع شوية بنات ,, الساعة وصلت 2 بعد الضهر ,, اسماء طلعت من الشغل ,, وسارة جت من برة ,, اسماء دخلت حضرت الغدا ,, ولما خلصت ندهتلنا بعد ما حضرت السفرة ,, وقعدت اتغدى انا واخواتي ,, كانت اخر مرة قعدنا نتغدى فيها مع بعض من شهور ,, طبعا طول الغدا ندى مش راضية تبصلي وانا عمال ابصلها وابتسلم ابتسامة مستفزة ,,



خلصنا غدا ,, دخلت اوضتي وسارة نزلت كورس واسماء نزلت شغلها ,, وانا فضتل قاعد ع الكمبيوتر شوية العب ,, فجأة لاقيت الباب بيتفتح وندى داخلة عليا ,, وجت مسكتني من هدومي وبتقولي: انت يا خول ,, هترجع لعقلك ولا ارجعك انا لعقلك؟



بصتلها بسخرية وروحت ماسك ايديها وشلتها من عليا ,, راحت باصالي بعصبية ,, وراحت فجأة ضرباني بالقلم ,, اتعصبت عليا وروحت شايلها ومشيت بيها نحية السرير ورميتها عليه ,, وفضلت اضربها بالاقلام ,, وروحت ماسك الفستان اللي كانت لابساه قطعته ,,وبانت بزازها الصغيرة ادامي ,,



ف لحظة فوقت ,, وفضلت باصصلها شوية وقولتلها: لو مكنتيش اختي ,, كنت نكتك لغايت ما تقولي انا شرموطة



سبتها ومشيت نحية الباب ,, سمعتها بتقولي: لا راجل اوي ,, آل لو مكنتيش اختي ,, شريف اوي ,, مانت يا متناك كنت عايز تنيك امك ,,

بصتلها وروحت رايح عليها ,, مسكت راسها ونزلت فيها بوس ,, وروحت نازل امص بزازها الصغيرين ,, وقطعتلها بقية هدومها ,, ونزلت لحستلها كسها ,, وطلعت زبري ,, راحت قالبة نفسها على بطنها وقالتلي: ف طيزي

انا: مش هتستحملي

ندى: دخله بس ملكش دعوة

انا: انتي حرة,, بس اكتمي صوتك



وروحت موقف زبي على خرم طيزها وزقيته مرة واحدة ,, وكنت عامل حسابي وحطيت ايدي على بؤها ,, لانها مكانتش هتقدر تكتم صوتها وكانت هتصرخ وتفضحنا ,, وفضلت انيكها في طيزها جامد ,, وبعدين روحت مطلبع زبري ولفيتها نحيتي وخلتها تشرب اللبن بتاعي كله ,, وروحنا نايمين ع السرير ,,



قولتلها: راجل ولا مش راجل؟

ندى: لا لسه مش راجل

بصتلها وهي باصة في السقف قالتلي: متبصليش كده ,, ايوة مش راجل ,, تبقى راجل لو نيكت امك

روحت انا كمان باصص للسقف: اوعدك ان ده هيحصل ,, قريب







ولحد هنا نكون وصلنا لنهاية الحلقة دي...


________________

الحلقة العاشرة


الحلقة العاشرة
بعد ما نكت ندى ,, قامت راحت على اوضتها ,, وانا فضلت في اوضتي شوية ,, لاقيت سالي بتتصل بيا ,, وقالتلي انها عايزاني اطلعلها عشان مامتها عاوزاني ,, غيرت هدومي وطلعت ,, استقبلتني هي وامها نجلاء ,, شوية ونجلاء طلبت من سالي تدخل اوضتها ,, ونجلاء بدات تكلمني

نجلاء: هو انت مش قولت انك ناوي تتجوز البت؟
انا: اها قولت
نجلاء: طب امال ايه بقى؟ بقالك فترة اهو ومجتش تتقدملها رسمي
انا: اصل يا طنط انتي عارفة ان انا لسه بدرس ,, ولسه وقت طويل لغايت ما اكون جاهز للجواز
نجلاء: طب ليه قولت انك عايز تتجوزها
انا: يا طنط انا صارحتك باني بحبها عشان محبتش نكون بنعمل حاجة من وراكي
نجلاء: طب وايه المانع لما تيجي تخطبها رسمي وبعدين الجواز في اي وقت براحتك
انا: اصل آآآآ
نجلاء: بص يا حسام .. انت زي ابني ,, انا مش عايزة حاجة منك ,, طالما انت بتحب البت وهي بتحبك ,, يبقى خلاص ,, انا ميهمنيش غير انها تكون مبسوطة
انا: الموضوع مش كده يا طنط
نجلاء: امال ايه؟
انا: اصل صعب افاتح امي في الموضوع ده دلوقتي
نجلاء: تسبني انا اقولها؟
انا: لا يا طنط ميحصش
نجلاء: ايه يا واد اللي يصح وميصحش ؟ هو احنا في بينا الكلام ده؟
انا: لا مش قصدي
نجلاء: ملكش دعوة انت وسبني اتصرف
انا: عشان خاطري مش دلوقتي ,, سيبيني انا اتصرف ,, بس في وقته
نجلاء: بص يا حسام ,, انا مش فارق معايا امتى ولا ازاي ,, مش فارق معايا اصلا تتجوز البت ولا لا ,, طالما بتحبها وبتحبك خلاص ,, انا يهمني بس متكونش بتضحك عليها
انا: عيب يا طنط انا مش ممكن اعمل كده
نجلاء: خلاص يا حبيبي براحتك ,, هروح اندهالك

راحت نجلاء تنده لبنتها عشان تيجي تقعد معايا شوية ,, وبعدين قعدنا نرغي شوية وسبتها ونزلت ,, وانا بفكر في الكلام اللي نجلاء قالتهولي ,, يعني ايه مش فارق معاها اذا كنا نتجوز ولا لا , قصدها ايه؟

شوية ولاقيت خالتي نهى بتتصل بيا ,, وبتقولي انها عايزاني اروحلها ,, استغربت جدا ,, عايزة ايه دي كمان ,, روحتلها طلعت فضلت واقف ع الباب اخبط ومحدش بيفتح ,, طلعت تليفوني واتصلت عليها سمعت صوت موبايلها جوا ,, قولت جايز نامت ,, جاي انزل ,, لاقيت الباب بيتفتح وخالتي واقفة عريانة ومفقلسة رجليها ,, والواد شادي واقف وراها احطط زبه في طيزها ,, بصيت حواليا وروحت داخل بسرعة وقفلت الباب ورايا ,, وقولتلها: ايه اللي انتي بتعمليه ده؟
شادي: مش لما يكون في راجل واقف تكلمه هو برده ,, ولا ايه يا عم الشباب
انا: بقولك ايه ,, اسكت انت انا مبكلمكش
شادي: اسكت ايه يابن المتناكة ؟ انت مش عارف انت بتكلم مين ياض؟
انا: لا عارف ياخويا ,, بكلم الواد اللي خلع وساب رجالته يتروقو من عيال صغيرة ,, فاكر ولا افكرك

راح ضاحك ضحكة صفرة وسكت ,, كل ده وهو بينيك في خالتي من طيزها وهي عمالة تتآوه ,, روحت باصصلها وقولتلها: مردتيش عليا ؟ ايه الهبل اللي بتعمليه ده؟ وبعدين بتفتحي الباب وانتي بالشكل ده ,, افرضي حد شافك؟
خالتي: عادي ,, ما كل المنطقة هنا عارفة ان انا بتناك من شادي
انا: يا حلاوتك يا جمالك ,, طب وبعتالي ليه؟
خالتي: اصل انا كنت هايجة موت وعايزة اتناك ,, وشادي مكنش فاضي ,, روحت مكلماك ,, وبعد ما قفلت معاك لاقيت شادي جه
انا: طب مكلمتينيش ليه وقولتيلي خلاص ,, بدل ما اجي اشوف المنظر ده
خالتي: وهو يعني انت اول مرة تشوف المنظر ده ,, وبعدين انا ملحقتش ,, يادوب شادي دخل من هنا وراح مقلعني هدومي وزي مانت شايف
انا: خلاص انا همشي انا
شادي: لا استني

وراح مطلع زبه من طيزها ,, وقالي: كويس انك جيت انا اصلا عندي معاد مع بنت فرسة ,, بس قولت اجي اسخن مع خالتك قبل ما اروحلها ,, كويس انك جيت ,, تعالى بقى كمل انت ,, وانا رايح للفرسة
خالتي: كده يا شادي؟ بتنيك بنات غيري؟
شادي: انتي هتستهبلي يا شرموطة؟ مانتي عارفة اني بنيك غيرك من قبل ما انيكك ,,

وراح باصصلي وغامزلي: شد حيلك وروقها عشان دي شرموطة خبرة ,, يلا هخلع انا

وراح سايبنا ونازل ,, روحت انا باصص لخالتي: اموت واعرف ايه اللي عاجبك في الواد ده؟
خالتي: بيني وبينك ,, بينيك جامد ,, وبعدين انا خلاص ,, اتعودت عليه ,, غير اني لسه قايلالك المنطقة كلها عارفة اني بتناك منه
انا: صحيح ايه حكاية ان المنطقة كلها عرفت دي ؟ والمنطقة عرفت منين؟
خالتي: دي حكاية طويلة ,, اقلع هدومك بس وتعالى وانا هحكيلك
انا: اجي فين ياختي ,, لا انسي ,, انتي عبيطة ولا ايه ؟
خالتي: نعم نعم ,, في ايه ياخويا ؟ مش عايز تنيكني ولا ايه؟
انا: انيك مين ؟ انتي اتهبلتي ولا ايه؟

راحت شداني وفضلت تبوس فيا شوية وبعدين سابتني ,, قولتلها: ايوة كده .. احنا نبوس الاول وبعد كده ننيك

راحت ضاحكة وشداني معاها الاوضة ,, وفعلا قلعت هدومي وبدأت انيكها ,, وكانت هايجة لدرجة فظيعة ,, خصوصا ان شادي كان مسخنها قبل مانا اجي ..

فضلت بقى تحكيلي موضوع شادي ,, بعد طبعا ما اخوه دخل السجن وبدات تتناك منه هو ,, عرفت بعد كده انه بينيك ست خالتي مكنتش بتحبها وكان في بينهم عداوة ,, طلبت منه يبعد عنها وهو مرضاش ,, حبت تغيظه جابت ابن الست دي وخلته ينيكها ,, لما شادي عرف طلعلها وهي بتتناك من الواد ده ,, وضرب الواد ,, وراح شادد خالتي من شعرها ونزل بيها الشارع عريانة وفضل يزعق ويقول ,, ان اي حد هيقرب من الست دي (على خالتي يعني) هينيكه ,, وان هي بتاعته لوحده ,, ومن ساعتها المنطقة كلها عارفة انها بتتناك منه

انا: يعني انا خالتي شرموطة اد الدنيا ومشهورة
خالتي: ايه؟ مش عاجبك؟
انا: لا بالعكس ,, دي حاجة تشرف ,, بس اشمعنى انا يعني اللي شادي وافق اني انيكك
خالتي: هو رافض اي حد من الحتة عشان ميبقاش حد علم عليه ,, لكن انت عادي ,, وبعدين انت ابن اختي ,, يعني ليك فيا اكتر ما ليه
انا: اهاااااااا ,, امال ايه حكاية البنت الفرسة اللي هو رايح ينيكها دي
خالتي: معرفش ايه الحكاية ,,, بقاله كام يوم متعلق ببنت وناسيني خالص
انا: شوفتيها البت دي
خالتي: لا مشوفتهاش ,, وهموت واشوفها ,, عايزة اعرف تستاهل يعني ولا اي كلام
انا: لو عايزاني اعرفلك ,, انا مستعد
خالتي: ازاي يعني؟
انا: هراقبه لغايت ما اعرف بيقابل مين
خالتي: لا بلاش ,, ده بيمشي في حتت مقطوعة ,, ويمكن لو روحت وراها في حتة متطلعش
انا: متقلقيش انا هتصرف
خالتي: انت حر
انا: انتي بس لو عرفتي في يوم انه رايحلها ,, خليه يجيلك قبل ما يروحلها وكلميني
خالتي: ماشي

خلصت نياكة خالتي وسبتها ونزلت بعد ما جابتهم اكتر من 5 مرات ,, طلعت خبرة وشرموطة اوي زي ما الواد شادي ده قال

وانا ماشي في الشارع جالي تليفون ,, كانت عمتي ماجدة ,, رديت عليها
عمتي: ايه يا خول؟؟ ايه الاخبار؟
انا: اخبار ايه؟ ,, وبعدين انا مش قولت بلاش خول دي
عمتي: هو انت مش خول ولا ايه؟
انا: لا مش خول (سامعين ياللي بتضيفوني ع الايميل ,, انا مش خووووووووول)
عمتي: طيب المهم ,, عملت ايه؟
انا: عملت ايه في ايه؟
عمتي: نعم يا روح امك؟ ,, عملت ايه في ايه؟ ,, مش قولتلي انك هتمسك حاجة على امك؟
انا: اهااااااا ,, لسه معرفتش
عمتي: وانا هفضل مستنياك كده لحد امتى؟
انا: يا ستي مهو مش بمزاجي ,, انا بعمل اللي اقدر عليه
عمتي: شكلك عايزني افضحك وانشرلك الفيديو
انا: انا بعمل اللي عليا وزيادة ,, اصبري عليا بس
عمتي: مش كتير ,, مش هصبر عليك كتير ,, يلا غور

بعد ما خلصت معاها ,, افتكرت المصيبة السودة اللي انا فيها ,, وافتكرت اني لازم اتصرف قبل ما عمتي الشرموطة دي تفضحني بجد ,, وفكرت في اي طريقة عشان اعرف بيها موضوع الاوضة اللي فوق السطح بسرعة ,, وعلطول دماغي راحت لانتصار

روحت علطول ع البيت ,, وطلعت عند انتصار ,, خبطت عليها فتحتلي وسلمت عليا ودخلتني ,, اول ما شوفتها افتكرت اللي حصل معاها وهي نايمة ,, وافتكرت جسمها وهي عريانة ,, كل ده هيجني عليها وكان نفسي انيكها .. جابتلي عصير وقعدت تتكلم معايا شوية

انتصار: اخيراً افتكرتني يا واد
انا: معلش ,, انتي عارفة اني مش فاضي
انتصار: اخبارك ايه ؟ واخبار الكلية ايه؟
انا: تمام كله تمام
انتصار: مبروك
انا: مبروك على ايه؟
انتصار: انت مش ناوي تتجوز سالي؟
انا: يا نهار اسود ,, هي العمارة كلها عرفت ولا ايه؟
انتصار: هههههههههه اصلك متعرفش نجلاء ,, مش بتسكت
انا: يادي الوقعة السودة
انتصار: وانت مدايق ليه؟ ,, انت مش بتحب البت سالي ولا ايه؟
انا: بيني وبينك ,, دي جت تدبيسة ,, انا ولا ناوي اتجوز ولا اتنيل
انتصار: امال ايه اللي حصل ؟
انا: كنت بحاول مع البت سالي ,, وقعت بلساني وقولتلها كلمة بيتنا ,, هي يادوب سمعت الكلمة افتكرتني عايز اتجوزها وفضحتني ادام امها ,, معرفتش اقول حاجة
انتصار: هههههههههههههه يخرب بيتك يا واد ,, كنت بتحاول معاها ازاي يعني؟
انا: عادي يعني
انتصار: شكلك خلبوص يا واد
انا: لا وانتي الصادقة ,, كنت هايج
انتصار: ايه يا واد انت ؟ مش تراعي انك قاعد مع ست
انا: صحيح يا طنط ,, هو انتي ليه متجوزتيش بعد جوزك؟
انتصار: اولا متقوليش يا طنط ,, وبعدين اتجوز ايه ,, انا كده زي الفل ,, قاعدة لوحدي وعايشة براحتي
انا: ايوة بس اللي اعرفه يعني ان كل ست بتبقى محتاجة راجل معاها
انتصار: هما الرجالة بيعملو ايه يا حسرة
انا: مش قصدي برده ,, بس الست برده متقدرش تستغنى عن الراجل
انتصار: ليه يعني ؟ بالعكس ده الرجالة وجودهم زي عدمه ,, ويمكن عدمه احسن كمان
انا: يا ستي ركزي معايا بقى ,, في حاجات مينفعش يعملها غير الرجالة
انتصار: هههههههه فاهماك يا واد ,, بس بيني وبينك ,, حتى الحاجات دي مبقتش تفرق
انا: ازاي يعني؟ ,, هتعوضي الحاجات دي ازاي من غير رجالة؟
انتصار: وهو لازم رجالة يعني؟
انا: نعم ؟ ,, امال لازم ايه؟
انتصار: متقلقش ,, في حاجات تعوضك عن الرجالة
انا: اهااااا ,, بس برده مبتبقاش زي الرجالة
انتصار: خلاص انا اتعودت
انا: يعني بيني وبينك ,, مبتفكريش في رجل
سكتت ,, كملت انا: ايه؟ شكلك بتفكري
انتصار: اسكت بقى
انا: عموماً لو فكرتي انا موجود
انتصار: ايه يا واد ؟ انت عايز تتجوزني يا واد ؟ طب وسالي؟
انا: وايه اللي دخلها في الموضوع بس ,, وبعدين هو حد جاب سيرة جواز
انتصار: امال ايه يا واد ,, انت بتحاول معايا هههههههههه
انا: بصراحة اها
انتصار: لا ,, انت بقى يتخاف منك
انا: لا انا مش بخوف متقلقيش
انتصار: طب بس بقى
انا: عموما انتي حرة ,, انتي الخسرانة


قعدت معاها شوية ونزلت ,, وبرده معرفتش اوصل لحاجة ,,ولا عرفت اعرف اعتر على المفتاح ,, قولت انزل لمنى ,, جايز اعرف اوصل لحاجة ,, لكن فكرت اني لو نزلتلها مش هتسيبني الا لو نكتها ,, وانا اصلا تعبان ومش قادر ,,, وبعدين فكرت وقولت ,, هو انا ليه مدورش في البيت ,, مانا جايز الاقي مفتاح امي

نزلت البيت كانت الساعة 3 العصر ,, وكانت اسماء لسه مجتش من الشغل ,, وسارة جت من المدرسة وقاعدة في اوضتها ,, وندى مش موجودة ,, والغريبة اني ملقتش امي في البيت ,, استغليت الفرصة ودخلت اوضتها علطول وقعدت ادور لكن ملقتش حاجة .,, خرجت من الاوضة لاقيت ندى جاية من برة ,,
انا: كنتي فين كل ده؟
ندى: وانت مالك انت؟
انا: جرا ايه يا بت ؟ لما اسألك تردي عليا
ندى: كنت عند انجي
انا: وايه اللي وداكي عندها
ندى: رجعت من المدرسة قابلتها تحت البيت قالتلي اطلع اقعد معاها شوية
انا: طيب

كنت مبسوط اوي اني رجعت تاني اكلم ندى زي مانا عايز ,, مع اني كنت مستغرب من موقف امي ,, وكنت حاسس ان في حاجة غريبة ,, لكن بصراحة مفكرتش غير اني استغل الفرصة ,, واعمل فيها اللي كانت بتعمله فيا ,, فضلت قاعد في اوضتي شوية ,, لغايت ما اختي اسماء جت من الشغل ,, وعملت الغدا وطلعنا اتغدينا مع بعض ,, انا واخواتي التلاتة ,, وبعد الغدا روحت وقفت مع اختي اسماء في المطبخ وهي بتغسل الاطباق ,, وفضلت ادردش معاها شوية

انا: اخبار الشغل ايه يا اسماء؟
اسماء: تمام
انا: بس مش كتير عليكي كده فترتين؟
اسماء: اعمل ايه بس؟
انا: كفاية فترة واحدة
اسماء: ماما هي اللي طلبت مني انزل فترتين
انا: اكلمهالك ؟
اسماء: لا بلاش ,, انت عارف ماما بتمشي كلامها ,, ومبتسمعش كلام حد
انا: بس انتي صعبانة عليا اوي
اسماء: معلش يا حبيبي ,, متقلقش انا مش تعبانة
انا: مبتروحيش للعيلة
اسماء: لما باخد اجازة بروحلهم ,, طبس طبعا مبقاش زي الاول
انا: ابقي سلميلي عليهم
اسماء: انت مبتروحش ليه؟
انا: مانتي عارفة ,, انا كمان مش فاضي
اسماء: مش فاضي ازاي؟ طب دانا حتى مبقتش بشوفك بتروح الشغل
انا: لا بروح ,, بس بيبقى عندي حاجات مهمة كتير ,, وساعات مبروحش الشغل
اسماء: طب شد حيلك بقى ,, وخد بالك من مزاكرتك
انا: انتي اللي شدي حيلك ,, مفيش حد يجي يتقدملك ,, نفسي تتجوزي عشان ترتاحي من اللي انتي فيه ده؟
اسماء: ههههههه عريس ايه بس؟ ,, تفتكر ماما هتسبني اتجوز كده بالساهل؟,, دي ممكن تطفش العرسان
انا: ليه ,, وانا روحت فين؟ هو مش انا راجلك دلوقتي؟
اسماء: طبعاً وسيد الرجالة كمان
انا: حبيبتي ,, يلا مش عايزة حاجة؟
اسماء: على فين ؟
انا: نازل رايح مشوار
اسماء: طيب يا حبيبي ,, خد بالك من نفسك
انا: وانتي كمان


نزلت روحت لعمتي حنان ,,
خبطت الباب وفتحتلي
انا: ازيك يا حنون
حنان: ازيك يا شرموط
انا: احنا مش اتفقنا نحترم بعض شوية ولا ايه؟
حنان: يا شيخ اجري ,, هو في خول محترم؟
انا: بقولك ايه ,, مش فاضي انا للكلام ده ,, عايزين نخلص من اختك اللي عاملالنا قلق دي ,,
حنان: بقولك ايه ,, انا كلمت ماجدة وقالتلي انها عمرها ما تفضحني ,, كانت بتقول كده بس كلام وخلاص
انا: طب ثانية واحدة

وطلعت تليفوني واتصلت بماجدة وفتحت الاسبيكر
ماجدة: عايز ايه ياخول
انا: انا عند حنان دلوقتي ,, وسمعت كلام كده
ماجدة: كلام ايه؟
انا: ال ايه ,, بقول لحنان تساعدني عشان نوقع امي ,, بتقولي مش هتساعدني ,, وال ايه كمان ,, انتي مش هتفضحيها
ماجدة: بقولك ايه ياخول انت وهي ,, انا عايزة امك دي تكون تحت رجلي في اقرب وقت ,, والا هفضحكو انتو الاتنين ,, مفهوم؟
انا: حاضر ,, سلام دلوقتي

وقفلت التليفون

انا: سمعتي بودنك يا متناكة
حنان: سمعت
انا: اظن بقى عرفتي ان اختك دي مش هتنفعك ,, خليكي معايا انا تكسبي ,,دلوقتي عايزين نعرف اختك دي نقطة ضعفها ايه مثلا؟
حنان: مش عارفة
انا: ازاي يعني؟ اختك ومش عارفة نقطة ضعفها
حنان: اصلا معندهاش
انا: مفيش حد معندوش نقطة ضعف ,, مفيش حاجة غالية عندها مثلا ,, حد هي بتحبه؟
حنان: امممممم ,, هي اكتر حد بتحبه سماح بنتي
انا: اممممم ,, خلاص يبقى سماح هتساعدنا
حنان: ايه ,, لا طبعاً مش ممكن
انا: بقولك ايييه ,, يا سماح بنتك تساعدنا ,, ياما تتفضحي ,, تختاري ايه؟
حنان: ايوة بس ازاي ,, ازاي اقول لبنتي تدخل في المواضيع دي
انا: عايزة تفهميني انها ملهاش في الكلام ده يعني
حنان: لا ,, انا وصلاح بس اللي كده ,, بناتي ملهمش دعوة
انا: عموماً ,, انتي حرة ,, يا بنتك تساعدنا ,, ياختك تفضحك
حنان: طب ما نسمع كلام ماجدة ونوقع امك وخلاص
انا: اولاً تبقي عبيطة اننا لو ساعدنا ماجدة ,, هتسبنا في حالنا ,, طول ما في ايدها حاجة تذلنا بيها ,, هتفضل تستخدمها مهما ساعدناها ,, ثانياً متستعجليش ,, امي وهجبهالك تحت رجلينا كلنا ,, بس انتي عارفة امي ,, مش بالسهل اننا نوقعها
حنان: ولا ماجدة برده سهل نوقعها
انا: عارف ,, بس امي اصعب ,, خلينا في السهل دلوقتي
حنان: يعني نعمل ايه؟
انا: بصي يا ستي ,, احنا هنعمل كأننا خطفنا بنتك سماح ,, وهناخدها بكل احترام ونقعدها في مكان كده ,, ونكلم اختك ماجدة ونقولها: الحقينا الحقينا يا ماجدة ,, خطفو سماح ,, وانتي بشوية دموع كده وحرقة ,, عايزك تصعبي عليها ,, فهي طبعا لو بتحبها زي مانتي بتقولي ,, اكيد مش هتسكت ,, وهتتصرف ,, نقوم مغيرين صوتنا ونكلمها على اساس اننا العصابة اللي خطفناها ,, ونقولها لو عايزة سماح ترجع ,, يبقى لازم تيجي تتناكي ,, ولما توافق ,, ننيكها ونصورها وبكده يبقى فيديو بفيديو
حنان: امممممممم ,, بس انا خايفة على سماح
انا: يا ستي احنا مش هنعمل فيها حاجة ,, هي نفسها مش هتعرف حاجة ,, خالص هي هتروح تقعد في مكان معززة مكرمة ,, لغايت ما ننفذ الخطة وبعدين نرجعها تاني
حنان: وفين المكان ده؟
انا: في مكان مهجور كده اعرفه هنوديها هناك (المكان اللي كنت انا وخالتي نهى بنفكر نغتصب امي فيه)
حنان: مهجور؟ ,, لا كده اخاف عليها اكتر
انا: يا ستي متقلقيش ,, هوصي حد انا يروحلها كل شوية يطمن عليها ويجبلها اكل وشرب
حنان: يبقى انا
انا: انتي عبيطة ؟ ,, عايزاها تشوفك وتعرف انك انتي اللي خاطفاها
حنان: اها صح ,, طب وهتعمل الكلام ده امتى وازاي؟
انا: بكرة هتاخديها كانكو رايحين مشوار في مكان هنتفق عليه ,, وانتو ماشيين هيطلع عليكو شوية شباب ,, هيضربوكو ,, هتعملي انك اغمى عليكي ,, وهما هيقومو بالباقي
حنان: وبعدين
انا: هتجري على اختك وتحكيلها ,, وترني عليا من عندها ,, اقوم انا متصل بيكي على اساس اننا العصابة ,, وهي طبعاً هتاخد منك التليفون ,, هقولها تيجي في المكان الفلاني عشان تجيبلنا فلوس مثلا ,, ولما تيجي هقوم بالواجب ,, بس طبعاً انتي هتمنعيها انها تكلم البوليس خالص ,, على اساس انك خايفة على بنتك وكده
حنان: مش عارفة ,, خايفة
انا: ملكيش دعوة ,, كله هيبقى تمام
حنان: ماشي ,, بس عشان خاطري براحة ع البت
انا: متخافيش ,, في عينيا


روحت ع البيت علطول ,, ودخلت لامي الاوضة ,, وحكتلها كل حاجة
امي: تمام ,, وسيبلي انا موضوع الناس اللي هيخطفوها دول
انا: تمام ,, بس مش هيودوها في المكان اللي قولتلك عليها
امي: امال فين؟
انا: هيودوها عند خالتي نهى
امي: اشمعنى؟
انا: انا مش بلعب على ماجدة بس ,, انا بلعب عليهم هما الاتنين ,, عشان اوقع الاتنين سوا
امي: تمام
انا: ايه رايك في دماغي بقى؟
امي: لا تمام ,, بس اشمعنى بيت نهى؟
انا: نهى هتاخد بالها من البت ,, ومهما البت صوتت او صرخت هناك ,, ولا حد هيعبرها ,, اصلا المنطقة كلها عارفة ان خالتي شرموطة كبيرة ,,
امي: اها عارفة
انا: بس ,, ولما تيجي ماجدة في البيت المهجور هناك ,, ومتلاقيش سماح ,, وتتناك وتتصور ,, يبقى كده بقت في ايدينا وبعدها حنان علطول
امي: تمام ,, يلا بقى وريني همتك
انا: متقلقيش ,, تلميذك
امي: وريني يا تلميذ


جه تاني يوم وفعلا الشباب اللي امي جابتهم خطفو سماح ودوها عند بيت خالتي ,, وبعد ساعة حنان رنت عليا اتصلت بيها
حنان: الو ,, ايوة مين
انا: احنا اللي خطفنا سماح بنتك
حنان: ليه ؟ ,, عشان خاطري رجعولي بنتي

تاخد ماجدة التليفون منها
انا: نرجعلك بنتك لما تجيبلنا ممممممممم 100 الف جنيه
ماجدة: امتى وفين؟
انا: انتي مين؟
ماجدة: انا خالتها
انا: انا عايز امها
ماجدة: انت كل اللي يفرق معاك الفلوس ,, مش مهم مين ,, قولي امتى وفين

ادتلها عنوان البيت وقولتلها على النهاردة الساعة 8 بليل

ولما جت الساعة 8 كنت انا في البيت هناك مستنيها ,, لكن عدت نص ساعة ومحدش جه ,, اتصلت بحنان وقولتلها ,, قالتلي انها متعرفش فين اختها ,, وفضلت تسألني على بنتها ,, قولتلها متقلقش

شوية وزهقت روحت ماشي وكلمت امي حكتلها ,, قالتلي افضل ورا حنان لغايت ما اوصل لماجدة ,, قولتلها: ماشي

وروحت عند بيت خالتي نهى ,, وكنت اخدت منها نسخة من مفتاح البيت ,, فتحت الباب ودخلت ,, وروحت على الاوضة اللي كانت فيها سماح ,, لكن ملقتهاش ,, جريت على اوضة خالتي: وكانت المفاجأة

لما شوفت ماجدة وحنان وسماح قاعدين ع السرير وتحتيهم خالتي نهى بتلحسلهم في رجليهم

كانت صدمة بالنسبالي

ماجدة: ايه يا خول ؟ اتفاجئت؟
حنان: ولا اي اندهاش
سماح: عايزة تخطفيني يا بيضة؟

فضلت انا واقف مصدوم مش عارف انطق ومش فاهما يه اللي بيحصل

ماجدة: يا عيني الواد هيموت ,, خلاص يا متناك انا هعرفك ايه اللي بيحصل قبل ما يجرالك حاجة ,, بص يا خول ,, من الاول كده ,, تبقى عبيط ومتخلف لو افتكرت انك ممكن تضحك عليا انا ,, تاني حاجة بقى ,, انسى يا روح امك ان اختي حبيبتي ممكن تعمل اللي انت كنت عايز تعمله ده ,, اختي حبيبتي متخونش اختها ابدا ,, تالت حاجة ,, اوعى تفتكر اني كنت هسيبك كده تتصرف من دماغك من غير ما اكون مراقباك
انا: مراقباني ؟!
ماجدة: ايوة يا ابن الوسخة طبعاً مراقباك ,, امال هسيبك كده تمشي وتخطط بمزاجك يا كس امك
حنان: الواد هيموت يا ماجدة ,, براحة عليه شوية ,, ولا اقولك ,, قوليله مين اللي كان مراقبه
ماجدة: لا بلاش ,, ممكن ميستحملش
سماح: لا معلش قوليله ,, اصله هيموت ويعرف
ماجدة: ماشي ,, بص وراك يا حبيبي وانت تعرف

بصيت ورايا وكانت المفاجأة الاكبر لما لاقيت اختي ندى ومعاها الواد شادي واقفين عريانين ,, فضلت واقف مصدوم ,, راحت ندى وشادي داخلين الاوضة وندى زقتني بايديها ,, ودخلت قعدت جنب ماجدة

ماجدة: ايوة بالظبط كده يا خول ,, اختك هي اللي كانت مراقباك
انا: انا مش فاهم حاجة
ماجدة: يوووه ,, هتخليني احكيلك من الاول يعني ,, بص ,, باختصار ,, انت عارف ان انا كنت بشتغل خياطة عند ترزي ,, والترزي ده كان بيجيله شباب كتير عشان يديقكو بنطلوناتهم وكده ,, وف مرة جه شادي عشان يديق بنطلون ,, دخل يقيس جوة البروفة ,, وكانت الستارة مفتوحة شوية ,, وعيني وقعت على زبه ,, دخل دماغي ,, كان البنطلون لسه عايز يتديق كمان ,, قولتله: هاته انا هديقهولك ,, اوخدته وطلعنا في الدور اللي فوق قسم الحريمي ,, وقفلت الباب وخليته ينيكني ,, من ساعتها وشادي كل فترة يجي ينكيني ,, ولما عرفت بالصدفة انه بينيك اختك وخالتك ,, وحكالي على كل اللي بيحصل ,, واللي حصل مع امك وخالتك ,, قولتله انه يفضل ينيك اختك حتى بعد اللي حصل ,, وفعلاً عرف يوقعها وخلاها تجيله عشان ينيكها كل يوم تقريبا ,, ويمكن انت كنت ملاحظ ,, لما كنت كل شوية بتسألها رايحة فين وجاية منين ,, ابسط ياعم اديني وفرت عليك انك تراقب شادي وتعرف بيروح ينيك مين ,,
وراحت ضاحكة وقالتلي: متتفاجئش ,, خالتك اصلها غلبانة اوي من اول قلم حكتلي كل حاجة ,, المهم يا سيدي ,, بعد ما اتاكدت ان اختك خلاص وقعت في دباديب شادي ,, دخلت عليهم وهو بينيكها ,, وعرفتها كل حاجة ,, وبصراحة البت كانت متعاونة اوي ,, وقبلت انها تساعدني عشان اوقع امك ,, مش زيك ,, وخلتها تراقبك وانت بتكلم امك وتعرف كل حاجة وتيجي تحكيلي ,, امال احنا عرفنا ان سماح هنا ازاي يا متناك
انا: يعني...
ماجدة: يعني حنان حكتلي عن كل حاجة كانت بتحصل بينكو ,, عشان متفكرش كتير ,, دلوقتي بقى ,, هتساعدني اوقع امك ,, ولا تتفضح

فضلت مصدوم مش عارف انطق ,, وفي الاخر عرفت ان ماجدة طلعت اصعب من امي ,, اضطريت اوافق

ندى: ابقى خلي امك الشرموطة دي تنفعك بقى ,, بكرة تشوفها وهي تحت رجلينا كلنا يا خول

_____________

الحلقة الحادي عشر



ندى: ابقى خلي امك الشرموطة دي تنفعك بقى ,, بكرة تشوفها وهي تحت رجلينا كلنا يا خول

نزلت من عند خالتي وسبتها قاعدة مع عمتي ماجدة وعمتي حنان وسماح واختي ندى ,, وفضلت ماشي مش عارف اروح احكي لامي اللي حصل ولا لا ,, لغايت ما وصلت البيت ولغايت وانا طالع ع السلم مش عارف هعمل ايه ,, وفجأة لاقيت منى بتفتح باب الشقة ,, وبتاخدني كالعادة عندها في البيت

انا: لا بقولك ايه .. انا بجد النهاردة مش فايق لحاجة خالص
منى: اخص عليك ,, وانا اللي كنت عايز اطمن اعرف عملت ايه
انا: امال جوزك واولادك فين ؟
منى: بايتين عند نينتهم
انا: طب اعمليلي حاجة اشربها احسن دماغي هتتفرتك
منى: يا حبيبي ,, ثواني واعمل احلى فنجان قهوة
دخلت منى تعمل القهوة ودخلت انا اوضة النوم وقعدت ع السرير ,, منى جابت القهوة ودخلتلي

منى: يا حبيبي شكلك تعبان بجد
انا: مش قادر يا منى ,, دماغي هتتفرتك
منى: ايه بس اللي حصل ,, احكيلي
انا: احكيلك ايه بس ,, دي بلاوي سودة متتحكيش
منى: احكي بس .. طلع كل اللي جواك

حكتلها كل حاجة حصلت لغايت ما وصلت لعندها

منى: يا لهوي ,, ايه اللي انت حكيته ده ,, ده لو فيلم مش هيبقى كده
انا: اهو انا حاسس فعلاً اني في فيلم
منى: عمتك دي طلعت مش سهلة خالص
انا: مهو ده اللي هيجنني ,, اتنين اصعب من بعض وانا اللي محشور بينهم ومش عارف اتصرف
منى: طب اهدى كده يا حبيبي واشرب القهوة , وهنفكر مع بعض واكيد هنوصل لحل

شربت القهوة ومنى قاعدة بتفكر

منى: بص .. احنا هنفضل زي ماحنا
انا: ازاي؟
منى: يعني تلعب ع الونجين
انا: ازاي بقى ,, مانا لو قولت لامي ياما هتقولي انها ملهاش دعوة بالموضوع ده وتسيبني لغايت ما عمتي تفضحني ,, ياما هتقولي على حاجات انفذها واجي انفذها الاقي عمتي قفشتني ,, وهيفضلو يلعبو بيا لغايت ما اتفضح
منى: بص اسمع مني .. امك مينفعش تسيبك تتفضح مهما حصل ,, وصدقني لما اقولك كده
انا: جايبة الثقة دي منين ؟ ,, متقوليش اصل مفيش ام بتسيب ابنها يتفضح والكلام الفاضي ده ,, دي مبيفرقش معاها الكلام ده
منى: لا مش هقولك كده ,, لان السبب حاجة تانية ,, بس ملكش دعوة بالسبب دلوقتي ,, خلينا بس عارفين انها مش هتسيبك تتفضح .. بس زي ما قولتلك انت تلعب ع الونجين
انا: يعني اطلع احكي لامي؟
منى: ايوة ,, تطلع تحكيلها كل حاجة ,, وبرده تنفذ اللي هتقولك عليه
انا: انتي شايفة كده؟
منى: اها .. وبعدين ترجع تحكيلي امك قالتلك ايه
انا: ماشي .. خليني ماشي وراكي .. مع اني حاسس اني هتفضح بسببك
منى: هههههههه عيب عليك .. حبيبي ميتفضحش
انا: حبيبة قلبي يا منى

وكالعادة مقدرتش عليها وخلتني انيكها ,, خلصت مع منى وطلعت البيت لاقيت امي مش موجودة ,, استنتها لغايت ما رجعت وكانت بتتكلم في التليفون

امي: اها ,, تمام ,, كنت عارفة ان ده اللي هيحصل ,, خلاص يبقى زي ما اتفقنا ,., اها اتصرف انت بقى ,, اها وابقى عرفني كل حاجة حصلت ,, يلا سلام
قفلت التليفون وحطته في شنطتها وبعدين بصتلي: ها يا خول ,, ايه اللي حصل؟
انا: .....
امي: ما تنطق يا خول في ايه؟
انا: طب غيري هدومك الاول وبعدين نتكلم
امي: هو انت كل ما هتيجي تقولي كلمتين تعملي عليهم حكاية
انا: معلش عشان موضوع طويل شوية
امي: شكلك نيلت الدنيا ,, اصبر هغير هدومي واندهلك
دخلت اوضتها غيرت هدومها وندهلتي ,, دخلت عليها كانت قاعدة على السرير وحطاة اللاب على رجليها وشغالة عليه
دخلت وقفت جنبها
امي: ها .. احكيلي بقى ,, نيلت ايه؟
انا: الصراحة ,, الموضوع باظ
امي: مانا عارفة ,, انا مخلفة خول
انا: لا ,, انتي مش مخلفة خول ,, انتي مخلفة متناكة
بصتلي: قصدك ايه ياض؟
انا: بنتك ,, ندى هانم .. كانت بتتجسس علينا وتروح تقول لماجدة
وبعدين حكتلها كل حاجة حصلت
امي: يعني برده معرفتش تتصرف .. انا كنت عارفة؟
انا: طب انا اعمل ايه ,, مهي بنتك هي اللي طلعت شرموطة
امي: انا مليش دعوة بالكلام ده ,, فضلت تقولي هتصرف هتصرف وسبتك تتصرف واديك بوظت الدنيا
انا: طب والعمل ايه دلوقتي؟
امي: ولا عمل ولا خرة ,, انت تروح تنام في اوضتك كده ,, وتسبني انا اتصرف بقى ,, مانا لو مخلفة راجل كان زمان كل حاجة خلصت
انا: حاضر يا ستي
امي: اسمي ماما يا خول ,, انت متستاهلش انك تكون خدام عندي اصلا ,, من النهاردة انت ولا خدام ولا حاجة ,, انت هترجع ابني زي ما كنت ,, واي حاجة تانية ,, ملكش حق فيها ,, وكلمة ستي دي مسمعهاش
انا: لا عشان خاطري يا ستي ,, خليني خدام عندك
امي: امشي دلوقتي ,, وبعدين نبقى نشوف الموضوع ده بعدين ,, خلينا الاول نخلص من اللي اسمها ماجدة دي
انا: طب ممكن اعرف هتعملي ايه؟
بصتلي بعصبية ,, فهمت هي قصدها ايه ,, استأذنتها ومشيت ,, وفعلاً دخلت اوضتي ,, كلمت منى حكتلها اللي حصل ,, قالتلي اسمع كلام امي ,, واستنى لغايت ما اشوف هتعمل ايه ,, سألتها لو ماجدة كلمتني هقولها ايه ,, قالتلي لو ماجدة كلمتني مردش عليها ,, وقفلت مع منى وفضلت قاعد ع السرير بفكر لغايت ما راحت عليا نومة .. صحيت تاني يوم الصبح وروحت الحمام عشان اغسل وشي ,, وبعدين دخلت المطبخ شربت كوباية عصير ,, كانت امي نايمة واسماء في الشغل ,, دخلت اوضتي وفتحت النت وفتحت الايميل اللي كان بقالي مدة مفتحتوش ,, وكلمت شوية بنات كنت فاكسهم خالص ,, وبعد شوية قولت انزل لمنى الحقها قبل ما جوزها وولادها ييجو ,, خطبت عليها محدش فتح ,, روحت نازل الشارع وفضلت واقف ربع ساعة لاقيت عادل ابن منى نازل من العمارة, استغربت وقولت طالما كان فوق مفتحليش ليه, طلعت خبطت على منى تاني وبرده محدش فتح, قولت اكيد كان هو لوحده في الشقة وكان نايم, فكرت اعمل ايه, قولت اطلع لانتصار , اضيع وقت وخلاص,,

طلعت لانتصار فتحتلي وسلمت عليا وكان باين عليها انها بتوضب الشقة, عرضت عليها اساعدها وفعلاً ساعدتها وفضلنا نوضب الشقة واحنا بندردش, وكانت بتسألني عملت ايه في موضوع سالي, بعد ما خلصنا عملت شاي وقعدنا نشرب ونكمل دردشة وبعد ما خلصنا قالتلي: يلا بقى يا حسام انزل انت عشان جايلي ناس قرايبي
قولتلها: ماشي

وسبتها ونزلت, كانت الساعة 7 بليل, فضلت افكر اعمل ايه, ودماغي واقفة عن التفكير مش عارف اعمل حاجة, قولت اروح الشغل اضيع وقت, روحت الشغل صاحب المحل سلم عليا وقالي: اخيراً افتكرتنا
انا: معلش كان عندي شوية ظروف
صاحب المحل: اها ,, مهي قالتلي
بصتله شوية, وبعدين فهمت ,, سبته وروحت وقفت في مكاني, شوية ودخل عليا راجل كبير ومعاه مراته ست كبيرة برده كانو شكلهم معدي الـ 60 , جه الراجل يتكلم معايا وقالي انه عايز يشتري لمراته مجوهرات بمناسبة عيد ميلادها, ورتله شوية حاجات اخد الحاجة وراح عند مراته وفضلو يتكلمو شوية وبعدين الراجل رجعلي وقالي انهم عايزين تشكيلة تانية احسن واعلى, فضلت اجمعله شوية حاجات وانا بجمع كان هو بيسألني اسمك ايه وعندك كام سنة وساكن فين وبتدرس ولا لا,, لغايت ما جمعتله شوية حاجات اخدهم وراح يوريهم لمراته وبعدين رجعلي قالي: مفيش حاجات جديدة جاية قريب
انا: ثواني اسأل صاحب المحل وارد على حضرتك

روحت سألت صاحب المحل ورجعت للراجل قولتله: حظ حضرتك كويس ,, بكرة في تشكيلة جديدة بس عال اوي
هو: طب تمام اوي, بس للاسف انا مراتي زي مانت شايف تعبانة ومبتقدرش تنزل كتير, ممكن بكرة لما الحاجة تيجي تجيبهالي البيت, انا ساكن هنا جنب المحل, ده اذا سمحت طبعاً
انا: طبعاً يا حج انا تحت امرك, بس لازم استأذن صاحب المحل الاول
هو: اتفضل يابني هو عارفني متقلقش
روحت سألت صاحب المحل وقالي انه موافق, رجعت قولت للراجل وقالي انه مستنيني بكرة واداني العنوان وقالي ان اسمه الحج سعد, خدت منه العنوان وقولتله اني هروحله بكرة اول ما الحاجة تيجي, وبعدين اخد مراته ومشى,, سألت صاحب المحل عن الراجل ده قالي انه الحج سعد صاحب الاستوديو اللي جنبنا, واكتشفت انه صاحب الاستوديو اللي كنت اجرت منه الكاميرا عشان اصور امي بيها, بس لما روحت مكنش هو موجود, خلصت شغل على الساعة 12 قفلنا المحل ورجعت البيت , واضح ان الكل كان نايم دخلت اوضتي علطول غيرت هدومي, وروحت اقعد ع الكمبيوتر شوية ببص لاقيت "سي دي" محطوط ادام الكمبيوتر , فتحت الكمبيوتر وشغلت السي دي واتصدمت لما شوفت اللي جواه....

كان السي دي عباره عن ملف فيديو ,, شغلت الفيديو بدأت الصورة ع الارض وبعدين شوية ولاقيت الكاميرا طالعة على رجلين ست كانت لابسة صندل مبين صوابع رجليها وفضلت طالعة لغايت ما وصلت لحد فخادها وكانت لابسة جيبة قصيرة فوق الركبة لونها روز ,, وبعدين فضل التصوير طالع فوق وسطها كان لحمها باين وكانت لابسة فيست قصير نفس لون الجيبة ,, وكان باين تحتيه سوتيان لونه ازرق غامق, وبعدين التصوير وقف ومجبش وش الست دي,, وبدأت الست دي تفك زراير الفيست وبعدين قلعته عشان تبان بزازها الضخمة من تحت السوتيان وبعدين بدأت تنزل الجيبة لغايت ما قلعتها وبان تحتها كلوت نفس لون السوتيان, بعد ما قلعت الجيبة لفت ضهره للكاميرا وبدأت تفك السوتيان وبعدين قلعته ورمته ونزلت الكلوت عشان تبان طياز جامدة جداً, وكل ده والتصوير مش مبين وش الست دي, وبعدين التصوير نزل تاني لغايت رجليها وفضل طالع ووصل لطيزها وبعدين طلع على ضهرها لغايت راسها لكن من ورا ومكنش باين مين برده الست دي, فجأة والكاميرا لفت ولاقيت الواد شادي جاي نحية الكاميرا وهو عريان خالص, وراح نحية الست دي وحضنها من ورا وفضل يبوس فيها وهو باين انه كمان بيقفش في بزازها, وبعدين من غير مقدمات زق دماغها من ورا خلاها توطي, وفضل يدعك بايده على كسها ونزل يلحس شوية, وبعدين بدأ يدخل زبره واحدة واحدة, وفجأة راح مدخله دفعة واحدة, وساعتها سمعت صويت الست اللي خلاني بدأت اخمن هي مين, وفعلاً اتأكدت هي مين لما الكاميرا راحت ولفت جابت وش الست وهي بتتناك وكان باين عليها الالم وهي بتصرخ, وكانت زي ما توقعت ,,,,,,, "عمتي ماجدة"

مبقتش مصدق نفسي وانا بتفرج على بقية الفيلم, وعمتي بتتناك وتصرخ بشكل غريب,, وواضح انها كانت مستمتعة جداً ,, وبعد ما الفيلم خلص ,, فضلت افكر ازاي الفيلم ده جه هنا, واكتشفت ان اكيد امي اتصرفت زي ما قالتلي, وساعتها بقيت هموت من الفرحة, وفجأة سمعت صوت باب الشقة بيتفتح ,, خرجت من الاوضة لاقيت امي هي اللي داخلة,, جريت عليها ونزلت ع الارض ابوس رجليها وانا بشكرها,, وهي مبتسمة ابتسامة انتصار,, قالتلي: خلاص بقى ياض كفاية
انا: مش قادر يا ماما, نفسي افضل ابوس رجليكي طول العمر
امي: لا خلاص عشان تعبانة وعايزة اريح
انا: يبقى لازم اشيلك لغايت سريرك واللي تؤمري بيه اعملهولك
امي وهي بتضحك: انت بتستهبل ياض, غور من ادامي
انا: لا انا قررت خلاص,,
وروحت فعلاً شيلتها مش عارف ازاي قدرت,, بس من كتر الفرحة مكنتش حاسس بحاجة, ووديتها ع السرير وقلعتها الجزمة اللي كانت لابساها وجبتلها عباية ولبستهالها وهي ع السرير
قولتلها: اؤمريني ,, انا تحت خدمتك
امي: في ايه يا ياض,, مانت علطول تحت خدمتي ,, ايه الجديد يعني
انا: بصراحة مش عارف اقولك ايه ,, انا فرحان اوي
امي: عشان تعرف يا خول انت ابن مين
انا: عارف عارف
امي: وبعدين دي حكاية تافهة يعني ,, مش ماجدة اللي تعمل معايا كده
انا: ماجدة مين وزفته مين ,, انتي مفيش زيك
امي: بس المفروض تشكر اللي صور الفيديو برده
انا: صحيح.. هو مين اللي صور الفيديو ده ,, ومين اللي جابه
امي: اللي صوره هو اللي جابه ,, تفتكر مين؟
انا: مش عارف
امي: طب روح بوس رجليها واشكرها ,, هتلاقيها في اوضتها
استغربت شوية وبعدين قولتلها: مين ... آآآآآ ندى؟؟!!
امي: ايوة
انا: ازاي؟
امي: انت يا اهبل فاكر انها كانت ماشية مع الواد شادي ده كده يعني من دماغها
انا: لا بقى ,, كده كتير ,, انتي ايه؟؟
ضحكت وقالتلي: طب روح يا خول اشكرها
انا: هروح اكيد بس سؤال .. ليه معاملتك اتغيرت معاها الفترة الاخيرة دي؟
امي: لا ده عشان حضرتك تفتكر اني كنت عارفة وبكده تتاكد انها فعلاً بتخونا ,, لان لو حضرتك حسيت ان انا اللي باعتاها ,, كنت هتتدخل وتنيل الدنيا ,,
انا: طب وماجدة عملت ايه بعد ما شافت الفيديو ده؟
امي: هتعمل ايه يعني ,, صحيح اتصل بيها كده وافتح الاسبيكر ,, خلينا نضحك شوية

اتصلت بيها ردت عليا ,, فتحت الاسبيكر
انا: ميجو .. ازيك عامل ايه
ماجدة: عايز ايه يا خول
انا: ايه ده ايه ده ,, عيب كده يا ميجو
ماجدة: في ايه يا متناك ,, بتتصل ليه
انا: لا انا بطمن عليك بس ,, خايف تكون عملت حاجة في نفسك
ماجدة: لا اطمن يا حبيبي .. انا كويسة ,, كويسة اوي .. بس متفرحش اوي كده ,, اللي في دماغي هنفذه

وامي بتسمعها وبتضحك

انا: طيب يا ميجو مش عايز حاجة
قفلت السكة من غير ما ترد وفضلت اضحك انا وامي

وبعدين امي قالتلي: يلا بقى غور عايزة انام

فضلت واقف مش عارف اقولها ايه الست دي ,, جابت الدماغ دي منين ,, مش عارف,, نزلت بوست رجليها واستأذنتها عشان امشي,, خرجت من اوضة امي وفضلت واقف ادام اوضة ندى شوية متردد ادخل وبعدين خبطت الباب
ندى: مين؟
انا: انا حسام
ندى: عايز ايه يا حسام
انا: ممكن ادخل
ندى: مش دلوقتي عشان هنام
انا: معلش عشان خاطري ,, هقولك حاجة علطول واخرج
ندى: تعالى

دخلت عليها كانت قاعدة ع السرير,, روحت عندها وبصيت في الارض وقولتلها: انا آسف
ندى: على ايه؟
انا: على اللي عملته معاكي ,, وعلى اني افتكرتك معاهم
ندى: لا عادي .. مفيش حاجة
انا: عشان خاطري سامحيني
ندى: يابني عادي مفيش حاجة
انا: طب تسمحيلي ابوس رجلك واشكرك على اللي عملتيه
ندى: لا مش محتاجة
انا: عشان خاطري
ندى: طب اخلص يلا بسرعة
نزلت ابوس رجليها وانا بشكرها
ندى: خلاص بقى ,, قولتلك عايزة انام
انا: طب تؤمريني بأي حاجة اعملهالك
ندى: لا شكراً ,, مش عايزة حاجة منك
استأذنتها وخرجت ,, روحت اوضتي وانا هموت من الفرحة ,, وف نفس الوقت مستغرب من طريقة ندى معايا ,, بس دخلت اوضتي ونمت اخيراً وانا مرتاح
صحيت الصبح كلي نشاط ,, قومت روحت الحمام غسلت وشي ,, وبعدين روحت المطبخ لاقيت اختي اسماء واقفة بتعمل فطار ,, روحت عليها بوستها بوسة على خدها
انا: صباح الفل على احلى اخت في الدنيا كلها
اسماء: صباح النور ,, شكلك مزاجك رايق
انا: طالما شوفتك ع الصبح كده ,, لازم يبقى مزاجي رايق
اسماء: تسلملي يا حبيب قلبي ,, طلع بقى الفطار ع الترابيزة عشان نفطر
انا: هو انا عشان قولتلك كلمتين حلوين هتستغليني
اسماء ضحكت وانا اخدت الحاجة طلعتها ع الترابيزة,, لاقيت باب الحمام بيتفتح وندى خارجة
انا: صباح الخير يا ندى
ندى من غير نفس: صباح الخير

وسابتني ودخلت اوضتها, ملحقتش حتى اقولها تقعد تفطر معانا ,, طلعت كل حاجة واسماء طلعت معاها صينية الشاي واللبن ,, خرجت سارة من اوضتها
انا: ياسو حبيبة قلبي
سارة: حسحس حبيب قلبي
وجت باستني
انا: يا بت مش هتبطلي اسم حسحس ده
سارة: ماله؟ ده حتى لايق عليك
انا: بقى كده؟
اسماء: هي ندى صحيت ولا لسه
انا: اها صحيت
اسماء: طب مش هتفطر
انا: معرفش ,, بس شكلها مش عايزة تفطر
اسماء: لا ازاي
وقامت اسماء دخلت على ندى اوضتها وفضلت شوية وبعدين خرجو هما الاتنين وقعدو معانا انا وسارة وفضلنا نفطر
شوية وسارة قامت علطول عشان تروح المدرسة ,,واحنا قاعدين عمال بحاول ابص لندى وهي متجاهلاني خالص ,, وبعدين خلصنا فطار قولت لندى: تعالي اوصلك المدرسة وانا رايح الكلية ,, انا لسه ادامي بدري
ندى: لا هروح لوحدي
اسماء: روح انت يا حسام ,, انا هبقى اوصلها في سكتي
قومت دخلت اوضتي ,, وانا مدايق من معاملة ندى معايا ونفسي اصالحها,, غيرت هدومي ونزلت روحت الكلية ,, خلصت محاضراتي وروحت ع الشغل علطول ,, لاقيت التشكيلة الجديدة وصلت ,, سألت صاحب المحل على اسعارها واستأذنته عشان اروح للحج سعد بالحاجة,, واخدتها وروحت العنوان اللي قالي عليه .. مكنش بعيد كان جنب المحل بتاعنا والعمارة كانت جنب الاستوديو ,, طلعت خبطت ع الباب الحاج سعد فتحلي ,, ورحب بيا ودخلني ,, قعدت في الصالون ,, شوية ولاقيت مراته داخلة عليا بكوباية عصير ,, شكرتها ,, قعدت تتفرج ع الحاجة وبعدين دخل علينا الحج سعد قالها: ها يا حجة ,, ايه رأيك في الحاجة؟
الحجة: بصراحة جميلة اوي
الحج: طب اخترتي حاجة
الحجة: محتارة ,, ايه رأيك انت يا حج
الحج: انتي عارفة انا مبفهمش في الحاجات دي
بصتلي وقالتلي: ايه رأيك انت يا قمر
ضحكت وقولتلها: بصراحة يا حجة ,, هي الحاجة كلها جديدة وكلها كويسة ,, وعملت نفسي بفهم وطلعتلها كام حتة وقولتلها دول شيك اوي
قالتلي: اها فعلاً شيك
الحج: زوقك جميل يا حسام
انا: تسلم يا حج
الحج: انت بتقبض كام في المحل ده
انا: احم .. 1000 جنيه يا حج
الحج: هو منصور ده مش هيبطل بخل ابداً
انا: رضا يا حج
الحج: يابني وهما الـ 1000 جنيه دول يعملو ايه في الزمن ده .. ايه رأيك تيجي تشتغل عندي في الاستوديو واديك ضعف المرتب
انا: آآآآآ .. مش عارف اقولك ايه يا حج ..بس انا مبفهمش في شغل الاستوديهات
الحج: تتعلم يابني ,, وهما اللي شغالين دول كانو يعرفو حاجة
انا: ايوة يا حج بس انا في كلية واستاذ منصور كان عارف ظروفي يعني
الحج: يابني لو هتيجي ساعة واحدة بس في اليوم ,, المهم تخلص شغل,, اصل بصراحة انت دخلت قلبي ,, وشكلك محترم ,, وعايز اخدمك
انا: تسلم يا حج .. بس اديني فرصة افكر وارد عليك
الحج: شكل المرتب مش عاجبك .. طب هزودهولك
انا: لا ابداً مش موضوع فلوس خالص ,, انا اشتغلك ببلاش يا حج ,, كفاية زوقك وطيبة قلبك ,, انا بس اظبط اموري وابلغك
الحج: خلاص وانا مستنيك ,, قولي بقى اسعار الحاجة دي كام ؟؟
قولتله على اسعار الحاجة اللي اختاروها (او اللي انا اخترتها يعني)
قالي: هي التشكيلة دي كلها بكام
استغربت شوية ,, وقولتله ع السعر
قالي: خلاص انا هشتري التشكيلة كلها
واداني تمنها واداني فوقيها 2000 جنيه ليا وقالي: ولما تنزل كمان منصور هيديك مكافأة عشان بعتهم كلهم ,, واعتبرها مكافأة نهاية خدمة عشان من بكرة تشتغل معانا في الاستوديو
انا: مش عارف اقولك ايه يا حج .. بجد متشكر جداً
الحجة: واعتبرني يا بني زي والدتك ,, انا اسمي الحجة فاتن
انا: تسلميلي يا ماما فاتن
الحجة: ياه ,, حلوة اوي كلمة ماما منك
انا: يديكي طولة العمر يا ماما
واستأذنتهم ونزلت وانا فرحان جداً ,, وفعلاً منصور اتفاجأ عشان بعت الحاجة وقالي: انت يا بني اول مرة تبيع حاجة من ساعة ما جيت المحل
واداني مكافأة زي ما الحج قالي.. وكان نفسي اقوله ودي هتكون اخر مرة ابيع حاجة ,, خلصت شغل وروحت البيت حكيت لامي على كل حاجة ,, لكن اتفاجئت انها مش موافقة ,, طبعاً عشان هتخسر منصور والفلوس اللي بتاخدها منه ,, حاولت اقنعها بكل الطرق ,, وهي رافضة ,, لغايت ما قولتلها على موضوع المرتب الزيادة وانه ممكن يزوده اكتر كمان ,, ومع اني كنت عايز اخبي عليها لكن قولتلها على الـ 2000 جنيه اللي ادهوملي ,, ساعتها راجعت نفسها ,, وفكرت شوية وقالتلي: انا موافقة بس بشكل مؤقت ,, لغايت ما نشوف النظام ,, عشان لو معجبناش ترجع تاني لمنصور
قولتلها: ماشي تحت امرك
وطبعت اخدت مني الـ 2000 جنيه (مادية حقيرة)

تاني يوم خلصت كلية وروحت الاستوديو كان الحج سعد هناك ,, سلم عليا وسألني احب اتعلم ايه,, قولتله: اللي تقول عليه يا حج
اخدني وداني اوضة الجرافيك وقعدني مع واحد وقالي: ده بقى اسمه سامح ,, هيعلمك كل حاجة عن الجرافيك ,, عايزك تشد حيلك وتتعلم بسرعة
انا: من عينيا يا حج
الحج: ماشي هسيبكو انا

اتعرفت على سامح "28 سنة ,, ابيضاني وجسمه كويس ولابس نضارة .. وطوله عادي" وفضلنا ندردش شوية الاول وبعدين سألني اذا كان عندي اي خلفية عن الموضوع او الفوتوشوب ,, وقولتله اني ميح ,, بدأ معايا من الاول ,, وبدأت اتجاوب معاه بسرعة عشان اعجب الحج سعد
قعدت شوية مع سامح وبعدين طلعت اتعرف على اللي شغالين في الاستوديو ,, وطبعاً هنركز ع البنات
ريسيبشن "هايدي 22 سنة ,, قصيرة وبيضة وجسمها قليل لكن وشها جميل جداً"
تصوير "نادين 26 سنة ,, رفيعة شوية طولها عادي"
تصوير "نيرمين 29 سنة ,, قصيرة وجسمها قليل برده"

وانا في الاستوديو لاقيت منى بتتصل بيا وبتقولي اروحلها بسرعة ضروري, سألتها في ايه ,, قالتلي هعرف لما اروح ,, يعني هتكون عايزاني في ايه ,, اكيد عايزة تتناك ,, استأذنت من الاستوديو وروحتلها,, خبطت عليها فتحتلي الباب براحة وبتشاورلي عشان معملش صوت ,, قولتلها: انتي متراقبة ولا ايه
منى: تعالى ادخل بس بشويش من غير صوت
دخلت وانا مش فاهم ,, ومنى قفلت الباب بشويش من غير صوت ,, وقالتلي اروح معاها الاوضة ,, فضلت ماشي وراها براحة ,, كنت بنتسحب ,, قولتلها: لو في حد هنا ,, امشي احسن
منى: تعالى بس
فضلنا نتسحب عدينا من جنب الحمام ,, سمعت صوت في الحمام ,, بس معرفتش احدد مين ,, دخلنا اوضتها قولتلها: هو في ايه؟ ومين اللي في الحمام؟
منى: هقولك,, اقعد بس
وشغلتلي الكمبيوتر وفتحت برنامج
انا: ايه البرنامج ده
منى: انا مركبة كاميرا في البيت والبرنامج ده اللي بيعرض تصوير الكاميرا
انا: ايه شغل هايبر ده؟ وحاطة الكاميرا دي فين بقى
ببص لاقيت الكاميرا فتحت ع الكمبيوتر وكان التصوير في الحمام ,, واتصدمت لما شوفت اللي بيحصل في الحمام.....


يا ترى مين اللي كان في الحمام ,, وايه اللي كان بيحصل
ده بقى اللي هنعرفه في الحلقة الجاية
تابعوني عشان نعرف اللي هيحصل ....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ




الحلقة 12

_____

طبعاً انا مش هفضل اعتذر كتير ,, لاني عارف اني زودتها اوي
لكن هي ظروف وغصب عني ,, وهحاول الفترة الجاية اكون متواجد وانزل الحلقات بسرعة شوية
خلونا بقى مع الحلقة الجديدة ,, ومعلش الحلقة دي قصيرة شوية

_______

انا: ايه البرنامج ده
منى: انا مركبة كاميرا في البيت والبرنامج ده اللي بيعرض تصوير الكاميرا
انا: ايه شغل هايبر ده؟ وحاطة الكاميرا دي فين بقى
ببص لاقيت الكاميرا فتحت ع الكمبيوتر وكان التصوير في الحمام ,, واتصدمت لما شوفت اللي بيحصل في الحمام.....

طبعا مكنتش اتخيل اللي انا شوفته ع الكاميرا ده .. وايه اللي بيحصل في الحمام ده مش فاهم انا
الواد علي ابن منى واقف عريان في الحمام وامي (ستي سهام) واقفة بتدعكله جسمه بالليفة والصابون,, وعمالة تهزر وتضحك معاه ونزلت بايديها عند طيزه تدعكهاله وهي قاعدة على ركبتها من وراه وفضلت تقفشله في طيزه بايديها الاتنين وسابت الليفة ع الارض .. وايديها بقت كلها رغوة صابون ,, فضلت تلعبله في طيزه شوية ,, وبعدين مدت ايديها عند زبره وفضلت تدعكه بايديها كانها بتضربله عشرة وهو مبتسم اوي ومستكنيص
طبعاً كل ده انا بتفرج وفاتح بؤي زي الناس اللي في افلام الكارتون من الصدمة ,, مش مصدق اللي انا شايفه زي مانتو مش مصدقين كده

المهم فضلت تدعكله في زبره شوية وبعدين حطت ايديها تحت باطه وشالته ,, وطبعا كانها ام شايلة ابنها ,, وهو اصلا جمسه صغير لا يذكر بالنسبة لجسمها ,, مشت بيه شوية وبعدين حطته في البانيو اللي كان مليان مية وعلى شوه رغوة صابون زي الافلام المصري القديمة .. فكرني بمدام نادية الجندي في وكالة البلح :d

ودخلت معاه في البانيو وفضلو يهزر شوية بالماية ,, وبعدين راح الولا علي حاطط ايده ورا راسها كده عند قفاها وراح شاددها نحيته وفضل يبوس فيها وهي اندمجت معاه ,, مدت ايديها ومسكت راسه وفضلت هي تتحكم في حركة راسهم وهما بيبوسو بعض ,, وهو ايده اختفت تحت المية مش عارف كان بيعمل بيها ايه ,, بس اكيد كلنا متوقعين يعني

وقفو بوس ونزل علي براسه عند بزازها فضل يمصمص فيهم واحد ورا التاني ,, وهي عمالة تحرك ايديها على ضهره ,, وبعدين علي وقف ولف وضهره بقى نحية امي راحت منيماه على بطنها وبقت راسها بين بزازها وبقه زبره باين من المية وفضلت تدعكله زبره برجليها ومدت ايديها وفضلت تدعك بايديها مع رجليها ,, وبعدين حطت ايديها على خده ولفت وشه ودخلو في رحلة بوس تانية .. وبايديها التانية لسه بتدعله زبره..

وبعدين قام وقعد تاني قصادها في النحية التانية من البانيو ,, راحت هي موطيه ومسكت زبره ونزلت تمص فيه وهو مسكها من شعرها وبقى ينزل راسها ويرفعها بايده ,, وهي كل شوية ترفع عينيها تبصله بصات اغراء وترجع تاني تبص على زبره وهي بتمصه ,, وبعد شوية مص راحت ماسكة بزازها وحطت زبره بينهم وفضلت تدعله زبره ببزازها ,,

وشوية وهجمت عليه وفضلت تبوسه وهي نايمة عليه وجسمهم تقريبا كله في المية ما عدا راسهم بس ,, وشوية وراحت واقفة ومسكت الدش وفضلت ترس على نفسها ,, وهو راح قايم قاعد على ركبه وراح على كسها وفضل يلحس فيه ,, وهي رفعت رجليها اليمين وحطتها على طرف البانيو عشان كسها يظهر احسن ,, وهي لسه بترش على نفسها ماية وعلي نازل لحس في كسها..

وفي وسط تركيزي مع الفيديو ,, فجاة لاقيت منى بتقولي: اشغلك الصوت؟
طبعاً انا مكنتش فاضي ابصلها اصلا ,, فضلت مركز وشي ع الشاشة ومبصتلهاش اساساً ,, هي فهمت ومسكت الماوس وشغلت الصوت وانا بقول لنفسي: يعني في صوت ومش مشغلاه كل ده يابنت الجزمة
ساعتها سمعت تآوهات امي وعلي بيلحسلها كسها ,, وكالعادة تآوهات واحدة مسترس مفيهاش اي احساس بالضعف او الالم,,

وبعدين علي وقف لحس وقالها: عايز انيكك بقى
امي: بلاش يا علي عشان متتعبش ,, مش فاكر اخر مرة؟
علي: مليش دعوة عايز انيكك
امي: يا علي عشان خاطري بلاش
علي: انا قولت هنيكك يعني هنيكك
امي: انت حر ,, بس لو حسيت انك تعبت هوقف
علي: ماشي
وقام وقف وهي لفت ضهرها نحيته ,, وراحت موطيه شوية عشان طيزها توصل نحية زبره ,, برغم ان فرق الطول بينهم كبير ,, لكن بنت الكلب عرفت تنزل طيزها لغايت زبره ,, خبرة بقى
علي: نفسي انيكك في كسك بقى
امي: مانت عارف يا علي ان زبرك لسه صغير ويادوب بحس بيه في طيزي ,, عايزني احس بيه في كسي ازاي بقى .. بس اوعدك لما تكبر هخليك تنيكني في كسي لغايت ما تزهق مني
علي: وانا امتى هكبر بقى
امي: مستعجل اوي كده ليه ,, خليك في طيزي دلوقتي ,, المهم متتعبش بس
علي: انا هوريكي مين اللي هيتعب
ودخل علي زبره في طيز امي علطول وطبعاً دخل في ثواني لانه صغير ,, وبالنسبة لطيز امي فهو مش صغير بس ده لا يرى بالعين المجردة

طبعاً انا سألت نفسي ازاي عيل صغير زي ده فاهم يعني ايه نيك وهينيك ازاي اصلا,, بس افتكرت اني وانا صغير كنت لما بركب عجلة بحس باحساس غريب لما بحك زبري في الكرسي ,, وكنت افضل احك زبري في الكرسي لغايت ما احس بالنشوة ,, ودي كانت بدايتي في ضرب العشرة ,, ومكنتش ساعتها افهم ايه ده ,, لكن احساس النشوة اللي كنت بحس بيه كان جميل اوي ,, وكنت استخبى تحت البطانية وافضل ادعك في زبري لغايت ما اوصل لاحساس النشوة ده ,, ولما كبرت وفهمت ,, مكنتش اعرف الناس كلها كده ولا انا الوحيد اللي بدأت بدري اوي كده ,, بس طالما احساس النشوة ده كان بيجيلي من صغري ,, يبقى اكيد في حد بدأ بدري زيي كده...

المهم .. فهمت ازاي علي عايز ينيك وفاهم يعني ايه نيك ,, وخصوصا انه ابن منى اللي هايجة 24 ساعة في اليوم ,,
فضل علي ينيك امي من طيزها وهي موطية ورافعة رجليها الشمال على طرف البانيو وماسكة بزها وساندة بايدها التانية ع الحيطة ,,

كل ده وانا بتفرج وبدأت احس بزبري هيفترك البنطلون ,, وحسيت انه خلاص من كتر ما وقف هيطلع يوصل لحد صدري ,, طبعا منى اخدت بالها ,, وتقريبا هي اصلا كانت مركزة مع زبي مش مع امي وابنها خالص,, راحت نازل ع الارض وقعدت ادامي تحت ترابيزة الكمبيوتر وطلعت زبري من تحت البنطلون وحطتها في بؤها وفضلت تمصهولي وانا مش مركز معاها خالص ,, انا كل اللي يهمني اللي يبحصل في الحمام ده

كان علي لسه بينيك امي في طزيها وشوية ووقف نيك وقالها: انا هنيكك في كسك
امي: تاني يا علي؟
علي: قولت هنيكك في كسك
وخرج وقف برة البانيو وشد امي خرجها هي كمان وخلها تقعد على طرف البانيو ورفع رجليها اليمين وحطها على كتفه ودخل زبره في كسها ,, دخل بسرعة اوي واختفى وامي مكنش باين عليها ان في حاجة بتحصل خالص وشكلها كان مدايق لانه بالنسبالها وقت ملوش لازمة بيضيع ع الفاضي ,, وعلي مصمم انه يخليها تحس بزبره ويسرع في حركته لكن مفيش فايدة .. شوية وعلي بدأ يبان عليه انه تعب وعينه بدأت تترفع لفوق كده زي الاندرتيكر ,, امي خدت بالها وراحت ماسكاه وبعدته عنها وقالتله: انا قولتلك بلاش عشان متتعبش

كان علي شكله مدايق اوي ,, حبت امي تصالحه راحت نازلة قعدت ادامه وحطت زبره الصغير في بؤها وفضلت تمصه وبايديها عمالة تلعبله في بيوضه ,, راح علي ماسكها من شعرها وفضل يضغط على راسها ويزقها نحية بره وكأنه بينتقم منها عشان اللي حصل ,, وكان مصمم انه يعذبها وهي اندمجت معاه شوية ,,

كل ده ومنى عمالة تبصلي زبري واللي لولا تركيزي مع امي وعلي كان زماني جبتهم عشرين مرة ,, لكن تركيزي ده خلاني مش مركز مع زبري خالص ,, ومنى طبعاً كانت مبسوطة ,, زبر واقف لاطول فترة ممكنة
وفضل الحال ده حوالي دقيقتين منى بتمص زبري وامي بتمص زبر علي ,, كل واحدة بتمص لابن التانية..

الفرق ان علي مركز اوي وماسك امي من شعرها وبيخليها تمص وانا مش معبر منى خالص ,, لغايت ما منى حبت تلفت انتباهي وطلعت لسانها ومشته على زبري كده من تحت لفوق خلتني بصتلها وزبري خلاص كان بيجيب اخره ومدت ايديها وبضوافرها مشت على زبري رجعت بصيت تاني ع الشاشة كان علي وصل لنفس المرحلة اللي وصلتلها لدرجة انه بقى ماسك امي من شعرها بايديه الاتنين وكان شكله خلاص هيجيبهم ,, كانت منى وقتها ماسكة بيضاني بايديها وبتدعك فيهم وبالايد التاني عمالة تدعكلي زبري اللي فجأة جاب اخره وانا مركز مع علي وامي عشان فجأة الاي زبري بينطر كل اللبن اللي جواه في نفس الوقت اللي كان علي بيجيب اللبن بتاعه ,, الفرق ان لبني انا اتنطر على الكمبيوتر وشوية على وش منى ,, لكن لبن علي كله استقر في بؤ امي ,, بصيت لمنى اللي كانت مبتسمة اوي وسعيدة وبتلحس بلسانها لبني من على وشها ,, فجأة قطع تركيزي مع منى صوت علي وهو بيقول: اياكي تبلعيه يا مومس

بصيت تاني ع الشاشة ,, كان علي لسه ماسك امي من شعرها وهي رافعة وشها نحيته واللبن كله في بؤها
علي: افتحي وريني لبني جوة بؤك يا شرموطة
امي فتحت بؤها واللبن كان بينزل من بؤها على دقنها
علي: اقفلي بؤك واتمضمضي بلبني يا لبوة
علي كان بيعامل امي بقسوه ومصمم انه يعاقبها على اللي هي عملته معاه
علي: ايه رأيك .. عجبك لبني يا شرموطة؟
امي واللبن مالي بؤها: جميل اوي
علي قرب من وشها: عايزة تشربيه؟ ,, لو عايزه قوليها
حاولت امي تتكلم واللبن في بؤها لكن كلامها مكنش مفهوم
علي ضغط على شعرها وشدها نحيته: بتقولي ايه يا مومس؟
امي بتحاول تتكلم واللبن بيخرج من بؤها: عايزة اشربه
علي اتعصب عليها: قولتله متخرجيش اللبن من بؤك
وراح مدخل زبره اللي كان لسه واقف تاني في بؤها والمرة دي بسرعة فضل ينيك في بؤها لغايت ما جاب تاني في بؤها وخلاها تشرب اللبن كله ,, وكان باين على وشها انها مبسوطة اوي وعلي واقف كأنه اخد حقه وبيقولها: ايه رأيك يا شرموطة؟
امي بتغير نظرتها وبتتكلم بجدية: ما خلاص يا علي خلصنا
علي: خلاص ايه؟
امي: خلصنا لعب
علي: انا مكنتش بلعب يا مومس
امي: انا كنت بلعب يا خول
علي: هو مين ده اللي خول يا بنت الـ,,,
ولسه مكملش كلامه,, امي مدت صباعها ومشته على زبره من بيضانه لغايت الراس ,, كان علي ساعتها غمض عينيه وجسمه شد اوي وفجأة وقف على مشط رجله وراح نازل على ركبه وزبره بدا يتحرك حركات غريبة كده بسرعة وبدأ يطلع منه صوت اهات .. كانت منى وقتها سمعت صوت علي وقامت عشان تشوف ايه اللي بيحصل..

وفجاة علي وقع ع الارض وخرج من زبره نقطتين لبن كده وجسمه فضل يترعش وهو مرمي ع الارض وعينيه لسه مغمضة ,, وامي مدت صباعها نحية مناخيرها تشمه وبعدين حطته في بؤها
راحت منى جري على الحمام وخطبت ع الباب,, امي: في ايه يا منى؟
منى: علي كويس؟
امي: متقلقيش انا هحميه وهخليه كويس

انا سامع الصوت وشايف اللي بيحصل ع الشاشة وانا مش مستوعب حاجة ونفسي افهم ايه اللي بيحصل ,, فجأة لاقيت منى داخلة عليا الاوضة تاني وكان باين على وشها انها خايفة وقعدت جنبي ساكته وبتبص على ابنها في الشاشة ,, كانت امي لسه قاعدة ع الارض وبتمص في صباعها وبعدين قامت راحت نحية علي وشالته ودخلت بيه البانيو ونيمته على صدرها وحطت بزها في بؤه كأن ام بترضع ابنها وبتحسسله على شعره شوية وكان علي بيفوق وبدأت اشوف منى وشها بدأ يطمن شوية والخوف بدأ يقل

بصيت لمنى وقولتلها: ممكن تفهميني ايه اللي بيحصل ده
منى وكانت لسه متوترة: هحكيلك كل حاجة ,, من فترة كده حوالي شهرين تقريبا ,, في يوم كنت واقفة في المطبخ بحضر الغدا .. سمعت صوت علي وهو بيتآوه كده زي مانت سمعته ,, جريت على اوضته لاقيته نايم ع السرير عريان وجسمه بيترعش ولبنه مطرطش حواليه في نفس الحالة اللي انت شوفته فيها دلوقتي ,, طبعاً اتخضيت وحاولت افوقه وقولت انه كان بيضرب عشرة واندمج شوية والموضوع زاد عليه وعادي يعني ,,وفوقته يومها وقولتله بلاش يعمل كده تاني وعدا اليوم وخلاص ,,
لاحظت ان الموضوع اتكرر كذا مرة ,, بدات اخاف واقلق ,, عادي ان اي ولد في سنه يضرب عشرة ,, لكن ليه الموضوع بيتطور اوي كده ,, مهو كان بيضرب عشرة قبل كده وكنت بشوفه ومكنش بيحصل حاجة ,, لغايت ما حصل الموقف ده في يوم وامك كانت هنا ,, وطبعا ان الموضوع ده يحصل ادام امك كنت جبت اخري ,, وامك كانت ساعتها هي اللي بتحاول تفوق علي ,, ولما فاق كنت اتعصبت عليه وقولتله ان انا لو شوفته بيعمل كده تاني هطرده من البيت ,, امك وقتها قالتلي ان اللي بيحصل ده مش طبيعي ,, بصيت لعلي ساعتها وسألته بعصبية لو في حاجة حصلتله ,, كان ساعتها خايف يتكلم وبيبص لامك ,, هي خدت بالها وخرجت وسابته يكلمني ,, لما امك خرجت قالي انه كان بينيك ست وان من ضمن هزارهم انها كانت بتمسك زبره وبيضانه وبتضغط عليهم جامد ,, وفي مرة الهزار كان شديد وكانت الست دي بتضغط جامد وهو بيتوجع وهي فضلت تضغط ,, لغايت ما كان هيغمى عليه من الالم ,, ولما خدت بالها سابته ,, ومن بعدها وهو بيحصله الحالة دي كل ما يضرب عشرة ,, سألته مين الست دي كان رافض انه يقولي خالص ,, وهددته كتير لكنه مكنش راضي يقولي ,, طلعت حكيت لامك اللي حصل ,, وهي وعدتني انها هتتصرف وتشوف حل ,, وانا كان اللي هاممني اعرف مين الست دي اكتر من اهتمامي بعلي نفسه .. بعد يومين امك جتلي وقالتلي انها سألت دكتورة صاحبتها متخصصة في الموضوع ده وقالتلها انه لسه سنه صغير وجسمه لسه في مرحلة التكوين ,, وخصوصا اعضاءه التناسلية واللي حصل ده سببله ضيق في القناة المنوية واي خروج للحيوانات المنوية بيسببله الالم اللي بيحس بيه ده ,, "يعني بالبلدي كده الحتة اللي بيخرج منها اللبن بقت ضيقة عشان الست ضغطت عليها جامد ولما بيجي يخرج اللبن بيحس بالام ده لان اللبن بيخرج بصعوبة" ,, اتخضيت طبعا من اللي امك حكتهولي ,, لكن هي طمنتني وقالتلي انه حتى مش محتاج يروح للدكتورة ,, وان العلاج هو انه لازم يمارس حياته الجنسية بشكل مستمر لان خروج اللبن هو اللي هيوسع القناة تاني ,, لكن مينفعش عن طريق ضرب العشرة ,, لان احيانا في ضرب العشرة بيضغط على زبره وده بيضغط ع القناة برده ,, لازم يبقى حد متابع معاه ,, طبعا انا كنت متوترة جداً ومبقتش عارفة اعمل ايه ,, اكن امك عرضت عليا انها هتفضل معاه لغايت ما يخف ,, ومن ساعتها وهما كده كل يومين تقريبا ,, وعلي بدأ يتحسن ,, وامك كمان بدأت تحب الموضوع باين ,, حتى انا بدأت اخاف على ابني منها ,, بس يا سيدي .. هي دي الحكاية

انا: ايه اللي انتي حكيتيه ده ؟ بقى الواد اللي عنده 12 سنة ده يحصل فيه ده كله؟؟ مين الولية الشرموطة اللي عملت فيه كده؟
منى: انا هموت واعرف ,, وشرف امها لانيكها في وسط الشارع ادام الناس ,, انا بس اعرف هي مين
انا: اهدي اهدي .. وقوليلي بقى .. انتي ليه حاطة كاميرات في الحمام؟ عشان تسجلي لامي؟
منى: لا .. انا الكاميرات دي عندي من زمان ,, ومش في الحمام بس في الشقة كلها
انا: يخرب بيتك .. يعني كنتي بتسجليلي وانا بنيكك
منى: اها بس انا بمسح الحاجات اللي ملهاش لازمة .. انا بسجل بيها الحاجات المهمة بس
انا: وليه ده كله؟
منى: انت عارف بيتي .. كل يوم في عالم داخلة وعالم خارجة وبيتقال هنا كلام كتير ولازم اكون مسجلاه
انا: ايه شغل المخابرات ده
منى: بيني وبينك اكتر حاجة خلتني احب موضوع الكاميرات ده ,, امك ,, انا مسجللها شوية فيديوهات مع علي جامدة اوي .. حتى شوف

ومسكت الماوس وبدات تفتح فولدرات كتير كده .. فكرتني بمنال لما كانت مخبية الفيديوهات بتاعتنا انا وهي وعمتي حنان وصلاح جوزها ,, وبعدين لاقيتها بتشغل فيديو لامي وعلي بس مش في الحمام في الصالة وكان شبه اللي حصل في الحمام شوية ,, وفجأة سمعت امي بتنده لمنى ,, منى سابتني وراحت تشوف امي عايزة ايه ,, وانا عمال اتفرج ع الفيديو .. حبيت اقفل الفيديو عشان اشوف الفيديوهات التانية ,, الكمبيوتر كان معلق دوست ع الماوس كتير ,,, اشتغل الكمبيوتر وانا بدوس كتير فقفلت البرنامج بتاع الفيديو وقفلت الفولدر ,, طبعا مكنتش عارف مكان الفولدر عشان افتحه تاني ومعرفتش انده لمنى عشان امي متسمعنيش ,, مكنش في حل ادامي غير اني احاول افتكر مكان الفولدر وافتحه ,, وحاولت افتكر ودخلت فولدرات كتير غلط لغايت ما لاقيت فولدر فيه فيديوهات ,, شغلت فيديو ,, لكن مكنش لامي ,, كان حاجة تانية ,, اتفرجت ع الفيديو وسمعت الحوار اللي كان فيه ,, واتصدمت وحسيت بمنى جاية قفلت الفيديو والفولدر ,,

دخلت منى لاقتني قاعد مبعملش حاجة قالتلي: قفلت الفيديو ليه؟
انا: مش مستحمل اشوف امي في المنظر ده؟
منى: يا سلام
انا: هي بتعمل ايه دلوقتي
منى: كانت بتحمي علي وطلبت مني بشكير وهدوم لعلي عشان يلبس ,, تحب اشغلك الكاميرا تشوفهم
انا: ما قولتلك مش طايق اشوفهم (وانا من جوايا كان نفسي اتفرج)
منى: طيب عموما هي دلوقتي هتخرج وتنيمه في اوضته وتمشي
انا: طيب لما تمشي قوليلي عشان امشي انا كمان
منى: اوام كده زهقت مني؟
انا: زهقت ايه بس؟ انتي مش عارفة انا جوايا ايه دلوقتي بعد اللي شوفته ده ,, انتي مسجلة الفيديوهات دي عندك ليه اصلا ؟؟ مش بتقولي بتسجلي الحاجات المهمة بس؟
منى: مانا قولتلك منظر امك مع علي بيهيجني اوي
انا: يا غبية مانتي كده عندك حاجات تمسكيها على امي ,, وسايباني لايص كل الفترة اللي فاتت دي
منى: مينفعش استخدم الفيديوهات دي طبعا
انا: عشان ابنك يعني
منى: مش عشان كده بس ,, لكن زي مانا عندي الفيديوهات دي ,, امك عندها ليا بلاوي ,, امك مش سهلة يا حسام ,, وانت عارف ,, مش حاجة زي دي اللي تخليني اعمل حاجة مع امك
انا: ماسكة عليكي ايه؟
منى: بلاوي يا حسام ,, بلاوي
سمعت صوت امي بتنده على منى ,, خرجت منى علطول قبل ما امي تدخل علينا الاوضة ,, سمعت امي بتقول لمنى: خلاص علي نايم في سريره وانا هبقى اعدي عليه تاني ... عايزة حاجة؟
منى: متشكرة اوي يا سهام ,, مش عارفة اشكرك ازاي؟
امي: بس يا ولية يا عبيطة ,, علي ده ابني زي مهو ابنك
منى بتهزر: وهي في واحدة تتناك من ابنها
امي: هههههههههه يا شرموطة .. مانتي عارفة انا بعمل كده ليه
منى: يعني بزمتك مش مبسوطة؟
امي: يعني مش اوي هههههههه
منى: هههههههه بجد متشكرة اوي يا سهام
امي: بس يا هبلة ,, يلا انا ماشية
منى: ماشي يا سهام متتأخريش عليا بقى ,, قصدي على علي يعني
امي: من عينيا
وخرجت امي ومنى دخلتلي كنت انا بعدل نفسي وبقوم
منى: على فين؟
انا: هقوم امشي بقى
منى: علطول كده ؟
انا: يا ستي سيبيني امشي بقى ,, ابنك نايم في اوضته ,, وبعدين انا دماغي مش رايقة لحاجة دلوقتي خالص ,, يخرب بيت دماغك يا شيخة باللي انتي عملتيه فيا ده
منى: يعني ده ذنبي اني كنت عايزة امتعك شوية
انا: تمتعيني؟!! ,, يا شيخة غوري بقى

روحت سايبها وماشي وخرجت من عندها نزلت الشارع مش عارف اروح فين ,, ودماغي عمالة تودي وتجيب ,, معقولة اللي انا شوفته ده ,, على اد ما كنت مبسوط من اللي انا شوفته وزي ما منى قالت انا اتمتعت اوي ,, وكنت هايج اوي على منظر امي مع علي ,, لكن برده اتدايقت ,, من كذا حاجة ,,

اتدايقت من ان منى صورت امي وصورتني ,, وبرده بعد ما حسيت ان علي كان هو اللي مسيطر وبيتحكم في امي ,, اتفاجأت بان امي برده هي اللي مسيطرة وان اللي كان بيحصل ده كنا مجرد لعب بالنسبالها ,, وبعدين معاكي يا سهام ,, امتى هلاقي اللي يذلك بقى ,, نفسي اشوفك كلبة مذلولة ,, لكن الموضوع ده شكله هيطول ,,

كل الكلام ده كان في دماغي ,, لكن اللي كان شاغلني اكتر ,, الفيديو اللي انا شوفته عند منى

_______

يا ترى ايه الفيديو ده ؟؟ ,, وليه شاغلني اوي كده ؟؟
نتابع الحلقات الجاية وهنعرف كل حاجة

0 غير متاح ! أعجبني!
رقص شرقي سكسي سكس جماعي سكس شذوذ سوالب سكس سحاقيات
رد مع اقتباس اقتباس متعدد لهذا الموضوع رد سريع على هذه المشاركة
قديم 07-09-2013, 04:48 PM #2
الصورة الرمزية لـ عاشق سن الارعبين
عاشق سن الارعبين عاشق سن الارعبين غير متصل
نسوانجي نشيط
الجنس : ذكر
الإقامه : Port Said
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 91

افتراضي
الحلقة 13

نزلت من عند منى وانا مش فاهم ايه اللي انا شوفته ده وايه اللي بيحصل .. وازاي امي تعمل كده ,, وايه حكاية الكاميرات اللي منى مركباها في البيت دي,, كل ده كان ف دماغي وبحاول الاقيله تفسير,, لكن مش لاقي ومش فاهم حاجة,, واكتر حاجة كانت شغلاني الفيديو اللي انا شوفته عند منى

فضلت ماشي ف الشارع بفكر شوية وبعدين روحت البيت نمت ,, ومن كتر الارهاق في التفكير راحت عليا نومة ومروحتش الكلية ,, صحيت على العصر كده ,, اكلت لقمة وقولت انزل الشغل بدري..

نزلت الشغل وقعدت مع سامح شوية اتعلم منه حاجات جديدة,, فجأة لاقيت هايدي جاية تقولي ان في حد بيسأل عليا .. استغربت جداً مين اللي جاي يسأل عليا في الاستوديو دانا لسه مكملتش.. روحت معاها وانا بفكر ياترى مين اللي جاي يسأل عليا

وطبعاُ كانت مفاجأة لما لاقيت ستي سهام (امي) هي اللي بتسأل عليا ,, روحت وسلمت عليها وشوشتها: نورتي الاستوديو يا ستي
امي: عايزة اتصور
انا: ليه؟
امي: وانت مال اهلك؟
انا: لا مش قصدي يعني, قصدي صور شخصية لاوراق حكومية يعني ولا كروت عادية
امي: انت هتعملي فيها خبير يا روح امك .. انجز شوف حد يصورني
انا: حاضر يا ست الكل من عينيا

كان الحاج سعد قاعد بيقرا الجرنان وبيبص عليا انا وامي من تحت لتحت كده .. لما بصيتله عمل نفسه مش مركز ,, روحتله: بعد اذنك يا حاج ,, امي بس عايزة تتصور
الحاج: بس كده يابني .. من عينيا
وراح معلي صوته: الاستوديو كله تحت امر ست الكل ,, الست ام حسام
امي: اسمي سهام
الحاج: احلى الاسامي ,, منورة الاستوديو كله
وراح منادي على نيرمين: يا نيرمين ,, عايزك تدخلي مع الست سهام الصالة تصوريها وكل طلباتها مجابة ,, عايزك تصوريها صور كتير وزي ما هي تحب
نيرمين: هنبات جوة الصالة يعني؟ انا ورايا شغل كتير ومش هينفع اطول
الحاج: يا بت دي ام حسام .. عايزين نعمل الواجب معاها
نيرمين: خلاص يا حاج انا هتصرف
الحاج: ماشي يا بنتي
انا: مش هوصيكي بقى يا نيرمين
نيرمين: ما خلصنا بقى ,, هي شغلانة

دخلت امي مع نيرمين الصالة ,, روحت قعدت انا مع سامح لغايت ما امي تخلص ,,
انا: بقولك ايه يا سامح .. امي بتتصور دلوقتي .. عايزك تبقى تظبطلي الصور دي بقى
سامح: من عينيا يا حس .. انت تؤمر
انا: حبيبي اسموحه

فضلت قاعد مع سامح تقريبا ساعة ونص وكانت العرايس بدأت تيجي الاستوديو عشان تتصور وفضلو قاعدين برة مستنيين لما الصالة تفضى,, طبعاً اتحرجت وروحت خبطت على باب الصالة,, نيرمين: مين؟
انا: انا حسام يا نيرمين ,, لسه كتير؟
نيرمين: لسه بصور
انا: طب العرايس وصلت وعايزين يتصورو عشان يلحقو القاعة
نيرمين: لما اخلص طيب,, هو انا بلعب؟!
انا: ماشي بس ف الانجاز

فضلت قاعد مستني لما تخلص وبعد تلت ساعة كده لاقيت باب الصالة بيفتح وامي خارجة وبتبص للقاعدين بطريقة استفزازية.. وكان في عروسة عمالة تبص لامي بعصبية والعريس قاعد جنبها عينيه هتاكل امي وهاين عليه يقوم يلغي الفرح ويتجوز امي..

وبعدها خرجت نيرمين ماسكة الكاميرا وبتبص فيها .. ام العريس: ندخل يا بنتي عشان نتصور؟
نيرمين: اها ادخلو .. هنزل الشغل من ع الكاميرا واجيلكو
ام العريس: لسه هنستنى الشغل ينزل
نيرمين: اعملكو ايه يعني ,, مفيش مساحه في الكاميرا


خدت امي وروحنا عند الريون وكان الحاج واقف.. امي: عملتلكو ازعاج,, مش كده؟
الحاج: انتي تعملي اللي انتي عايزاه المحل محلك وكل اللي فيه تحت أمرك
امي: ها بقى؟ هتحسبلي الصور بكام؟
الحاج: فلوس؟!! لا طبعا مش هاخد ولا مليم
امي: لا يا حاج متقولش كده لازم ادفع
الحاج: وشرف مراتي ما ينفع
امي: طب ومراتك مالها دلوقتي
الحاج: خلاص بقى.. مش عايزة انتي فلوس؟
امي: بصراحة اها عايزة .. كنت نازلة اجيب طلبات للبيت
الحاج: بس كده من عينيا .. (بيطلع فلوس ويديها لامي) دول 500 جنيه اهو دول ليكي انتي ,, واكتبي كل اللي انتي عايزاه ف ورقة وانا هبعت اي عيل من عندي يجيبلك كل اللي تؤمري بيه
امي (بتاخد الفلوس): تسلملي يا حاج .. هبقى ابعتلك الورقة مع الواد حسام
الحاج: نورتي يا ست سهام

طبعاً انا واقف عامل زي اللمبي وهو واقف بين عم بخ وامه فرنسا .. وكنت حاسس ان الحاج هيقولي: امك حلوة اوي

كنت محروج جداً من اللي امي بتعمله ,, وازاي تاخد فلوس بالطريقة دي, وطبعاً هي ولا طلبات بيت ولا نيلة انا واخواتي اللي بنجيب كل حاجة اصلا,,

وعلى اد ما كنت مدايق من وصلة الغزل اللي كان بيعملها الحاج مع امي دي .. لكن مكنش اقدر افتح بؤي ,, امي وانتو عارفين مقدرش افتح بؤي معاها .. والحاج برده عامل معايا واجب ويعتبر زي كاسر عيني ,, وابقى قليل الذوق لو كلمته ف حاجة زي دي ,, وخصوصا ان رده انه راجل كبير واكيد مش قصده حاجة وحشة

مشيت امي وفضلت انا قاعد في الاستوديو شوية مع سامح ,, لاقيت تليفوني بيرن ,, كانت عمتي حنان اللي بتتصل,, استغربت جداً لكن بعدت عن سامح ووقفت لوحدي شوية ورديت عليها: ايه يا نونو .. مش كفاية اللي حصل فيكو بقى ولا عايزين تتذلو تاني
عمتي حنان (كانت بتعيط): انت فين يا حسام؟
انا: في ايه يا عمتو بتعيطي ليه؟
عمتي حنان (لسه بتعيط): انت فين؟
انا: انا ف الشغل ,, انتي بتعيطي ليه؟
عمتي: ممكن تجيلي
انا: ماشي هجيلك بس اهدي
عمتي: متتأخرش عليا
انا: حاضر

قفلت معاها وانا مستغرب ,, بتعيط ليه؟ ويا ترى عايزاني ف ايه,, وبصراحة برغم كل حاجة,, لكن انا بحب عمتي حنان دي جداً وكانت اكتر واحدة صعبانة عليا ف الليلة دي ,, وكان نفسي علاقتنا تبقى احسن من كده .. بس اهي الظروف

استأذنت من الشغل وانا عارف ان الحاج لا يمكن يرفض طبعاً,, روحت لعمتي خبطت الباب فتحتلي عمتي حنان وكانت لسه بتعيط: ازيك يا حسام
انا: ايه يا عمتو مالك في ايه؟
عمتي: ادخل تعالى
دخلت وقعدت: احكيلي بقى في ايه
عمتي (لسه بتعيط ومش عارفة تتكلم): هحكيلك
انا: امال صلاح فين؟
لاقيتها عيطت جامد
انا: يا باي .. في ايه يا ستي؟
عمتي (وهي بتعيط جامد): صلاح سابني يا حسام
انا: سابك؟ صلاح؟!! .. ازاي!!!!!
عمتي: اتخانق معايا وسابني
وفضلت تعيط جامد بقى ومقدرتش تكمل كلام
روحت قعدت جنبها وحضنتها وانا بقولها: اهدي بقى خلاص مفيش حاجة
وهي لسه بتعيط,, شدتها من ايديها: تعالى تعالى اغسلي وشك
وخدتها ع الحمام وغسلتلها وشها بايدي وانا بهديها ,, وبعدين اخدتها ودخلنا اوضة النوم وخليتها تريح ع السرير,, قولتلها: تحبي ادعكلك رجليكي زي زمان؟
ابتسمت وقالتلي: لا تعالى ريح جنبي
روحت وريحت جنبها ولفيت دراعي من ورا راسها وشدتها عليا شوية وقولتلها: ها بقى؟ ايه اللي حصل؟
خدت وقت شوية وكأنها لسه بتقرر تحكي ,, وبعدين لاقيتها بتقرب نحيتي ونامت على صدري ,, وانا علطول فضلت العبلها في شعرها

حنان: لما حصل اللي حصل وامك بعتت الفيديو لماجدة.. لاقيت ماجدة جايالي متنرفزة وعمالة تشتم في امك وتقول انها مش هتسيبها ولازم تخليها تندم على اللي هي عملته ,, كنت انا ساعتها حسيت ان امك فعلا محدش يقدر عليها ومكنتش ناوية اعمل معاها حاجة تاني وكفاية لحد كده ,, كانت ماجدة وصلاح بيشتمو في امك وبيفكرو يعملو ايه ولما سألوني عن رأيي ,, قولتلهم ان كفاية كده وان امك شكلها محدش يقدر عليها,, اتعصبو عليا وماجدة بقت تشتم فيا وتقولي يا شرموطة العيلة يا متناكة وقعدت تذل فيا ,, بصيت لصلاح عشان يرد عليها ,, لاقيته هو كمان بيشتم فيا وبيقولي: انتي ولية شرموطة ملكيش لازمة ,, بدل ما تقفي مع اختك ماجدة عايزة تدلدلي راسك للشرموطة اللي اسمها سهام دي,

مكنتش عارفة ارد وهما الاتنين عمالين يشتموني وحاولت افهمهم قصدي ,, بس مكنش سايبينلي فرصة اتكلم ,, وبعدين لاقيت ماجدة بتقول لصلاح: ادخل لم هدومك وتعالى اقعد معايا ,, انت مينفعش تقعد مع اللبوة دي تاني .. دي كلبة ولا تسوى

اتصدمت من اللي سمعته واتصدمت اكتر لما لاقيت صلاح فعلا داخل اوضة النوم وبيلم هدومه ,, جريت عليه وفضلت اترجاه انه ميسبنيش ويمشي لكن مكنش بيرد عليا ,, جريت على ماجدة وفضلت اتحايل عليها عشان تخلي صلاح يقعد وميسبنيش لكن هي كانت عمالة تشتمني وتبعدني عنها وتقولي: المتناكين اللي زيك لازم يتذلو عشان يرجعو لعقلهم

كنت بفكر ارجع عن رأيي واقولهم اني كنت غلطانة ,, لكن كنت كل ما افكر ف امك بتأكد ان قراري صح .. وان امك محدش يقدر عليها وانا مش هقدر اواجهها تاني ,, وكانت النتيجة ان صلاح سابني وراح يعيش مع اختي ماجدة

انا: ايه اللي انا سمعته ده؟ ,, انا مش مصدق ان صلاح يسيبك بالشكل ده
حنان: يعني انا كدابة؟
انا: مش قصدي لكن قصة الحب اللي بينكو دي متنتهيش بالشكل ده
حنان: انا مش عارفة اعمل ايه .. ومش عارفة هعيش ازاي من غير صلاح
انا: طالما هو باعك انسيه بقى خلاص
حنان: مقدرش انسى صلاح لا
انا: يعني هو يسيبك ويفضل اختك عليكي وانتي تقولي مقدرش انساه

سكتت ومعرفتش ترد عليا

انا: اهدي انتي بس دلوقتي واحنا هنشوف حل للموضوع ده ,, وكويس انك عقلتي وعرفتي ان امي محدش يقدر عليها ,, انا هحكيلها وهي هتتصرف
قامت من على صدري فجأة وقالتلي: لالالالا .. متحكيش حاجة لامك .. هيبقى شكلي وحش اوي ادامها
انا: لا طبعاً .. على فكرة عايزة اقولك حاجة .. امي برغم كل ده لكن طيبة جداً ,, كفاية انها دايما بتساعدني وتجيبلي حقي برغم اني انا اللي ببقى غلطان
حنان: ايوة انت ابنها .. لكن انا وضعي مختلف
انا: ولا مختلف ولا حاجة .. ملكيش دعوة انتي بس
حنان: متخلينيش اندم اني حكيتلك
انا: اها صحيح .. هو اشمعنى حكيتيلي انا؟!!
حنان: اصل ,,, مهو ,,, عشان انا ,,, المشكلة اللي حصلت دي كلها بسببك انت وامك ,, وانا خلاص مبقتش عايزة اقف قصاد امك ,, وبقولك عشان تعرفها
انا: يا سلام ,, عشان كده برده؟ .. ماشي يا ستي همشيها كده ,, بس معنى كلامك انك عايزاني اقول لامي اهو
حنان: قولها ان انا مبقاش ليا دخل ف الموضوع ,, متقولهاش حاجة تاني
انا: خلاص ,, متشيليش هم انتي ,, اهم حاجة تهدي نفسك كده وتنسي اللي حصل ده خالص وانا هتصرف
نيمتها على صدري تاني وفضلت العبلها ف شعرها لغايت ما نامت ,, كان شكلها حلو اوي وهي نايمة على صدري وكنت حاسس اني نايم مع مراتي ف السرير وفعلا لو اتمنيت اتجوز احب ان مراتي تكون نسخة من عمتي حنان او اتجوز عمتي حنان نفسها ,, شيلتها من على صدري براحة وخليتها تنام ع السرير بشويش من غير ما تصحى,, وانا ماشي طبعاً شوفت رجليها وكالعادة مقدرتش امسك نفسي ونزلت الحس فيها شوية (كان شكلها مغري اوي الصراحة) ,, خرجت من عندي عمتي ,, وانا فرحان اننا كسبنا اول واحدة من عيلة ابوياا ,, وطبعاً جريت على امي عشان افرحها بالخبر ده ,, كانت قاعدة في الاتيليه ,, روحت واخدتها على جنب وحكيتلها اللي حصل بالتفصيل وحاولت ابينلها اد ايه ان عمتي حنان منهارة عشان تصعب عليها ,, وهي كالعادة اتعاملت مع الموضوع ببرود اعصاب وكأن مفيش حاجة وكان ردها: خلاص ماشي ,, امشي انت دلوقتي

مشيت من عند امي وانا مخنوق برده من ردها بس عادي ,, ده المتوقع منها يعني ,, وكنت فرحان ان عمتي حنان خلاص بقت معانا وهقدر اشوفها في اي وقت انا عايزه .. رجعت تاني ع الشغل وسلمت ع الحاج لاقيته بيقولي: الطلبات وصلت؟
انا: طلبات ايه يا حاج؟
الحاج: الطلبات بتاعت البيت اللي طلبتها الست سهام
انا: هتوصل فين يا حاج؟
الحاج: مهي بعتت واحدة تقريبا شغالة معاها بالورقة ,, وانا بعت الواد محروس يجيب الطلبات ويوصلها لحد البيت
انا: كتر خيرك يا حاج تاعبينك معانا
الحاج: عيب يابني ده بس الست الوالدة تؤمر
انا: تشكر احاج
وروحت لسامح قضيت معاه بقية اليوم وبعدين روحت البيت فتحت اللاب وفتحت موقع نسوانجي اقرا قصص المحارم

شوية وروحت ف النوم وصحيت روحت الكلية وحصلت مشكلة بيني وبين المعيدة اللي اسمها "مي" ولولا تدخل "ألهام" كنت همد ايدي عليها بسبب اسلوبها الزبالة وكلامها المستفز .. مكنتش طايق نفسي حتى شروق حاولت تهديني سبتها ومشيت

روحت ع البيت لاقيت اختي اسماء موجودة سلمت عليها: ايه يا اسماء اجازة من الشغل النهاردة ولا ايه؟
اسماء: لا نازلة اهو ,, انا بس رجعت متأخر امبارح فقولت لصاحب الشغل اني هروح متأخر النهاردة
انا: رجعتي متأخر امبارح؟؟ الساعة كام؟
اسماء: يعني حوالي الساعة 2 بليل كده
انا: نعم؟؟؟ ازاي تقعدي ف الشغل لغايت الوقت المتأخر ده؟
اسماء: اصل كان عندنا مشاكل ف الحسابات وصاحب الشغل كان مجمعنا كلنا عشان يشوف العيب منين
انا: وازاي ترجعي من الشغل ف الميعاد ده لوحدك
اسماء: لا مهو عمك ابراهيم ومراته بثينه عدو عليا روحوني
انا: ايه ده ركبتي معاهم الموتوسيكل ازاي .. دول هما الاتنين بيركبو بالعافية
اسماء: اها شوفت .. حشروني ما بينهم وبقيت عاملة زي السندوتش ,, بالمناسبة,, جعان ؟؟ اعملك سندوتش؟
انا: اها ياريت اصلي جعان اوي ومكلتش من الصبح
ببص لاقيت ندى خارجة من اوضة امي وبتقولي: ادخل امك عايزاك
وسابتني وراحت على اوضتها ,, روحت انا لامي اشوف عايزة ايه
امي: الصور خلصت يا خول؟
انا: هي لحقت؟؟ دانتي لسه متصورة امبارح
امي: هو ايه اللي لسه؟؟ امال انت لازمتك ايه ف الاستوديو ؟
انا: انا لسه جديد وبتعلم
امي: وهو انت فاكرني عايزاك انت اللي تشتغل فيهم يا عرص ,, انا عايزة الصور تخلص النهاردة,, خلي حد من اللي عندكو يخلصهالي
انا: هتحرج اطلب منهم يخلصولي الصور علطول كده عشان معطلش الشغل
امي: احا .. هو انت يا خول مبعرفش اطلع منك باي فايدة خالص ,, عايزني انزل اخلصها بنفسي يا متناك
انا: خلاص خلاص انا هتصرف
امي: ايوة تتصرف يا خول ياما هطلع ميتين اهلك
انا: حاضر حاضر
امي: يلا غور من وشي

روحت غيرت هدومي علطول ونزلت ع الشغل .. سلمت ع الحاج اللي قالي اطلع للحجة فاتن عشان عايزاني اعملها حاجة وقولتله اني هقول حاجة لسامح بس واطلعلها ,, روحت لسامح سلمت عليه وقولتله يفتح صور امي ,, فتحهالي شوفت المنظر كده من بعيد كنت مكسوف اني هخلي سامح يشتغل ف صور امي بالاوضاع السكسي اللي عاملاها دي ,, بس افتكرت كلام امي انها هتيجي الاستوديو بنفسها لو انا متصرفتش ,, قولت يشوف الصور احسن ما تجيله هنا -حاكم دي مبتعتقش-

انا: عايزك بقى يا سامح معلش تخلصلي الصور دي ع السريع .. انا عارف انك مشغول ووراكك شغل كتير ,, بس معلش مستعجل ع الصور دي
سامح: من عينيا يا حس ,, انت اصل الحاج سعد موصي عليك ,, شكله بيعزك اوي
انا: اها الحاج سعد ده حبيبي

وبعدين لاحظت صورة غريبة كده كانت نيرمين متصورة مع امي ,, تقريبا ظبطت المؤقت في الكاميرا واتصورت معاها ,, وكانت صورة عاملة زي صور العرسان ,, امي واقفة ونيرمين واقفة ادامها لازقه ضهرها في صدر امي وامي لافة ايديها حواليها وماسكاها من عند صدرها كأنها بتنيكها في طيزها .. لما سامح فتح الصورة وشوفتها: يخرب بيتك يا نيرمين ,, ايه اللي انتي عاملاه ده!! هههههههه .. شايف الهطل يا سامح
ببص لسامح لاقيته مبحلق في الصورة ومركز اوي ومردش عليا ,, وبعدين لاقيته بيقلب في الصور وبرده مركز اوي ,, فضلت باصصله وابص للصور وهو مش معايا خالص وشكله كأنه كان فرحان اوي ,, استغربت اوي وقولت في نفسي حتى انت هجت على امي يا سامح ,, وهو لسه بيقلب ف الصور
انا: ساااااااااامح
سامح اتخض: في ايه!!!!
انا: انا اللي في ايه ؟؟!! سرحت في ايه ياعم؟؟
سامح: لا ابدا مسرحتش انا كنت مركز مع الصور عشان اشوف بس هشتغلها ازاي .. هي دي امك يا حسام؟؟
انا: اها ياعم امي .. انت تعرفها ولا ايه؟
سامح: لا معرفهاش ,, تقريبا شوفتها قبل كده
انا: يمكن .. اصلها شغالة في اتيليه الفساتين اللي ورا هنا اللي اسمه "ليلة العمر" .. ممكن يكون شوفتها وانت جاي الشغل او مروح
سامح: اهاااا ,, لالا معرفهاش
انا: مالك ياعم طمني عليك اخبارك ايه؟
سامح: ايه!! لا مفيش انا تمام
انا: لا واضح انك تمام .. هتعرف تشتغل في الصور ولا هتفضل مركز كده؟
سامح: لا ياعم عيب عليك هخلصهم علطول
وكان باين عليه انه بيحاول يكون طبيعي ,, لكن كان واضح اوي ان في حاجة .. وحاجة كبير كمان

سلمت عليه وطلعت للحجة فاتن عشان اشوف عايزة ايه فتحتلي الباب وسلمت عليها ودخلت .. قالتلي: معلش يا حسام هتعبك معايا
انا: لا يا ماما متقوليش كده تعبك راحه ,, ياريت كل التعب يبقى زي تعبك ,, اؤمريني
فاتن: كلامك حلو يا حسام .. انا بس قالولي ان في قنوات جديدة نزلت ع الدش وانا مبعرفش اعمل حاجة عليه ,, ممكن تنزلهملي
انا: بس كده يا ماما؟؟ من عينيا .. قنوات ايه اللي انتي عايزاها؟
فاتن: مسلسلات وبرامج هما قالولي ان في قنوات جديدة نزلت
انا: اها عرفتهم .. حاضر يا ماما من عينيا

وفتحت الدش ومسكت الريموت وعملت بحث وقعدت انزل القنوات ,, هي سابتني ودخلت المطبخ جابتلي طبق حلويات وكوباية عصير ,, شكرتها و كملت شغل في الدش .. قالتلي: انا مش شايفة دبلة في ايدك ,, هو انت مش متجوز؟
انا: لا يا ماما متجوز ايه؟ انا لسه بدرس
فاتن: ولا حتى خاطب؟
انا: لا يا ماما ولا خاطب
فاتن: هي البنات اتهبلت ولا ايه؟ حد يسيب القمر ده ؟؟!!
انا: يخليكي ليا يا ماما ,, قمر ايه بس؟!
فاتن: اها قمر ,.. هو في احلى من كده؟ هي بس البنات بتوع اليومين دول اللي عقلهم تعبان
انا: ده من اصلك يا ماما
فاتن: طب بيني وبينك كده .. مبتحبش يا واد؟!! .. مفيش واحدة حاطط عينك عليها؟؟
انا: لا خالص .. مبفكرش في الموضوع ده دلوقتي
فاتن: امال امتى ؟؟ انت لسه في عز شبابك .. اوعى تكون شايل هم الفلوس ,, بص لو حاطط عينك على واحدة قولي بس وانا في يوم وليلة اكون خطبتهالك
انا: ايه ده يا ماما كل ده؟؟ يخليكي ليا ,, لا بجد انا مش شاغل بالي بالموضوع ده خالص .. كمان امي مش هتوافق
فاتن: نعم؟! في ام تكره ان ابنها يحب ويتجوز؟
انا: لا مش كده ,, بس الحكاية ان انا امي وابويا منفصلين ,, وابويا مسافر برة مصر وعندي اخوات بنات ,, لسه متجوزوش .. وانا يعتبر راجل البيت دلوقتي (يا حسرة آل راجل آل) ومينفعش اسيبهم واتجوز
فاتن: صح يا حسام ,, انت راجل

كنت خلاص نزلت القنوات ورتبتها .. انا: بصي يا ماما انا نزلتلك القنوات وحطيتهالك في الاول اهي ودي قناة مسلسلات اهي

وكانت القناة جايبة اعلان مسلسل لدنيا سمير غانم
فاتن: انا بحب البنت دي اوي .. تحس انها قمر وعسل كده
انا: اها فعلا لذيذة اوي
فاتن: وجسمها حلو اوي .. اهو انا عايزاك لما تيجي تتجوز تختار واحدة زيها كده
انا: هههههههه لو لاقيت حاضر
فاتن: متشكرة اوي يا حسام انا تعبتك معايا
انا: لا ابدا يا ماما ولا تعب ولا حاجة .. متؤمريش باي خدمة تانية؟
فاتن: رايح فين؟
انا: هنزل الشغل
فاتن: لا خليك قاعد شوية نتكلم وبعدين انت ولا اكلت حاجة ولا حتى شربت العصير ومش هتنزل غير لما تخلص الحاجة دي كلها
انا: كلها؟!!!
فاتن: ايوة
انا: لا كتير يا ماما .. طب خلصيها معايا ,, حتى عشان تفتحي نفسي

وفضلنا ناكل مع بعض وكانت بتأكلني بايديها وقعدت معاها شوية وبعدين نزلت ع الشغل .. روحت لسامح,, انا: ايه الاخبار يا نجم؟
سامح: قربت اخلص اهو
انا: نعم!!! هو انا عشان قولتلك مستعجل تقلبهم
سامح: ياعم لا اقلب ايه حتى تعالى شوف
وبصيت على كام صورة كان مخلصهم .. كانو فعلا جامدين اوي وكان امي شكلها يهيج اكتر بكتير ,, لدرجة ان اللي يشوف الصور ممكن يجيبهم على نفسه ,, حتى بصيت على سامح ليكون جابهم على نفسه هو كمان
انا: لسه ادامك كتير يا سامح؟
سامح: لا كلها ساعة بالكتير واكون خلصت
انا: حبيبي يا سامح انا برة اهو

خرجت من مكتب سامح لاقيت نيرمين سلمت عليها

انا: ايه يا بنتي اللي انتي عاملاه ده ؟؟ ايه الاوضاع اللي انتي مصورة امي بيها دي
نيرمين: هي اللي طلبت كده
انا: وهي اللي طلبت انك تتصوري معاها
نيرمين: اها هي .. في حاجة؟؟
انا: لا مفيش في ايه مالك .,, روق يا ريس
نيرمين: طب روح شوفلك حاجة تعملها متعطلنيش انا عندي شغل

كالعادة مخدتش واديت مع نيرمين كتير عشان هي طريقتها كده اصلا ,, سبتها وروحت وقفت ع الريون شوية اتفرج ع اللي داخل واللي طالع لغايت ما سامح يخلص الصور ,, وبعد ساعة ونص روحتله كان فعلا خلص الصور ,, اخدت الصور على فلاشة وروحت البيت ملقتش امي سبتيلها الفلاشة في اوضتها ونزلت تاني ,, وانا نازل قابلت انتصار طالعة سلمت عليا وقالتلي: انت يا واد ندل ,, مبقتش بتيجي تزورني ليه زي الاول؟
انا: معلش بس انا روحت شغل جديد والكلية كمان واخدين كل وقتي
انتصار: اها شد حيلك .. بس ابقى فوت عليا برده لما تبقى فاضي
انا: حاضر من عينيا ,, يلا عايزة حاجة
انتصار: تسلملي .. خليني اشوفك بس
انا: ماشي مع السلامة

وسبتها ونزلت وانا نازل شوفت نجوى فاتحة الباب وواقفة هي ومنى بيتكلمو ,, عديت من جنبهم وسلمت عليهم ,, ردو السلام ومنى غمزتلي ,, وسبتهم ونزلت

روحت الاستوديو كنا بقينا المغرب ,, فضلت قاعد في الاستوديو لغايت ما الساعة وصلت 1 بالليل وفجأة لاقيت الحاج بيتكلم في التليفون وبيزعق
الحاج: يعني ايه بقيت مصور قديم ؟؟ يعني هتقول للشغل لا؟؟ .. يعني انتي بتزنقني يا بلال؟ .. ماشي يا بلال انا هتصرف

وقفل التليفون وكان شكله متنرفز ,, لاقيته جاي عليا ,, خوفت يطلع عصبيته عليا لاقيته بيقولي: معلش يا حسام يا بني انا واقع في مشكلة ومحدش هيحلهالي غيرك
انا: بس كده!! رقبتي يا حاج!!
الحاج: تسلم يا حبيبي .. المصور اللي كان طالع الفرح النهاردة بيتنطط ,, العريس والعروسة كانو طالبين تصوير شقة بعد الفرح .. والمصور مش عايز يطلع يصور ,, آل مصور قديم آل .. حد يقول للشغل لا؟!
(تصوير الشقة بيبقى العريس والعروسة عايزين يصورو شقتهم يوم الدخلة عشان تبقى زكرى ليهم يتفرجو عليها بعد كده)
انا: ايوة ياحاج عيني بس انا مبعرفش اصور
الحاج: وهو انت هتعمل ايه؟ انت هتصور اللي يقولولك عليه وخلاص ,, مش فن يعني ,, مش انت بتعرف تستخدم الكاميرا
انا: اها يا حاج بس مش اوي يعني
الحاج: انت مش كنت أجرت الكاميرا قبل كده؟؟ ,, يبقى اكيد بتعرف تستخدمها
كنت مستغرب عرف موضوع تأجير الكاميرا ده منين ,, بس عديتها
انا: انا خايف يا حاج ابوظ شغل الناس بس
الحاج: طب اعمل يابني؟ اديك شايف الكلب بيتنمرد ع الشغل والساعة 1 بالليل مينفعش اكلم حد انزله من بيته ,, ده كويس انك موجود ,, مفيش ادامي غيرك ,, وانا اديت للناس كلمة
انا: خلاص يا حاج عينيا
الحاج: بص خد العنوان من الدفتر ودي خمسين جنيه اهي مواصلات ,, وانا هكلم الوسخ ده يوديلك الكاميرا هناك
انا: حاضر يا حاج عيني

اخدت العنوان واخدت الخمسين جنيه وروحت لاقيت عربية واقفة وعليها زحمة ,, قربت شوية كان تقريبا العريس واقف مع صحابه ,, روحت سلمت عليهم وقولتلهم انا المصور ,, لاقيت العريس متعصب: يعني ينفع كده افضل مستنى كل ده ,, ده مش اسلوب يعني
انا: احنا اسفين بس المصور حصلتله ظروف ,, وعلى بال ما كلمنا وجيت ,, وانت عارف المواصلات
العريس: طب خلاص خلاص .. انت هتحكيلي قصة حياتك ,, يلا ياعم ,, لسه مدخلتش ع العروسة بسببكو كل ده .. يلعن ابو ده تصوير يا اخي
انا: خلاص بقى الف مبروك ,, دي ليلة العمر متعصبش نفسك
العريس: ياعم بلا عمر بلا بتاع ,, يلا ياعم

اخدني وطلعنا فتح الباب لاقيت ستات كتير قاعدة

العريس: يلا خلاص المصور جه ,, روحو انتو بقى عشان الوقت اتأخر

كل الستات نزلت
العريس: يلا شوف شغلك بقى .. بس ع السريع عايز ادخل بقى
انا: هههه حاضر من عينيا ,, بس تحب نبدأ بأيه؟
العريس: ياعم ابدأ باللي تبدأ بيه ,, عندك الانتريه اهو وده المطبخ وده الحمام ودي اوضة الاطفال ودي اوضة النوم ,, اتعامل بقى
انا: ماشي .. احنا نسيب اوضة النوم للاخر
العريس: ماشي بس في الانجاز
بدأت اصور,, كنت في الاول متوتر بس بدأت اهدى خصوصا ان العريس مش فاهم انا بعمل ايه ,, وبعد ما خلصت قولتله: انا خلاص خلصت يا عريس ,, ندخل اوضة النوم بقى؟
العريس: ماشي تعالى

العريس فتح الباب علطول حتى من غير ما يخبط ودخل وقالي تعالى

دخلت كانت العروسة قاعدة ومعاها ست كبيرة ,, اول ما شوفت العروسة كانت صدمة بالنسبالي ,, العروسة كانت تبقى "نورهان" حب المراهقة ايام ثانوي ,, واللي كنت بموت فيها ,, ودايما اقولها اني بحبها لكن هي ولا كانت بتنولني حتى كلمة ,, كان حب من طرف واحد يعني ,, اول ما شوفتها بلمت وهي كمان تقريبا خدت بالها ,, فضلت واقف مصدوم ,, مقطعش الصمت ده غير صوت الست الكبيرة -واللي عرفت بعد كده انها ام العريس- وهي بتقول: ايه ده؟؟ مين القمر ده؟
العريس: جرا ايه ياما ؟؟ ده المصور
ام العريس: هو في مصورين عسل كده ,, اسمك ايه يا جميل
انا: اسمي حسام يا حجة
ام العريس: عاشت الاسامي يابني
وقامت وجت نحيتي وفضلت تتكلم معايا شوية ,, كانت نورهان ندهت للعريس راح قعد جنبها فضلت هي توشوشه ,, وانا بتكلم مع ام العريس ومركز معاهم في نفس الوقت ,, لاقيت العريس بيبصلي اوي ,, باين كده الشرموطة حكيتله عليا ,, لاقيته قام وجه علينا وقال لامه: تعالي ياما عايزك في كلمتين
وبصلي: صور انت اوضة النوم لغايت ما اجيلك
اخد امه وخرجو برة الاوضة ,, وابتديت انا اصور ونورهان قاعدة ع السرير ,, ومرة واحدة سمعتها: ازيك يا حسام
وقفت تصوير وبصيتلها: ازيك يا نورهان ,, انتي لسه فاكراني؟
نورهان: زي مانت فاكرني اهو,, عامل ايه؟
انا: تمام
نورهان: انت بقيت شغال مصور دلوقتي؟
انا: لا .. دانا بفك زنقة بس عشان المصور عنده ظروف ,, انا شغال في الجرافيك
نورهان: اها .. وخلصت دراسة؟
انا: لا لسه بدرس في تجارة
نورهان: انا بقى مكملتش دراسة ,, امي خرجتني من التعليم عشان تجوزني
انا: اها مبروك
نورهان: خطبت ولا لسه؟
انا: لا لسه ,, محصلش نصيب
نورهان: محصلش نصيب ولا لسه بتحبني؟
انا بلمت واتصدمت من السؤال ومبقتش عارف ارد ,, وكويس لاقيت العريس بيفتح الباب وداخل هو وامه ,, عملت نفسي بصور
العريس: خلصت ولا لسه؟
انا: خلاص اهو قربت اخلص
راح هو قعد جنب العروسة ع السرير ,, وبعد ما خلصت تصوير ,, صورتهم وهما ع السرير وخليتهم يعملو باي للكاميرا ,, وجهزت نفسي عشان امشي ,, لاقيت ام العريس جايالي وبتحطلي فلوس في جيبي وبتقولي: العريس عايز منك خدمة,, اعمله اللي هو عايزه وانا عينيا ليك
انا: يا ماما انا عينيا ليكو من غير حاجة
ام العريس: يا خلاصي ,, ايه العسل ده ,, دانت عسل اوي
انا اتكسفت: متشكر
ام العريس: اعمله بس اللي هو عايزه ,, دي ليلة العمر بتاعته ولازم يتبسط
انا: حاضر يا حجة من عينيا

سابتنا وخرجت ,, بصيت للعريس وقولتله: اؤمرني يا عريس
العريس: اقفل تليفونك
انا: نعم؟؟!!
العريس: زي ما سمعت
انا: مش فاهم ,, اقفل التليفون ليه؟
العريس: عشان انا قولت كده
انا: ايوة يعني ليه؟
العريس: انت شكلك هتتعبني (وراح مطلع مطوة من جيبه) هتقفل تليفونك ولا اكسرهولك؟
اتخضيت لما شوفت المطوة ,, حاولت اخد الكاميرا واجري لاقيت باب الاوضة مقفول من برة
العريس: اخلص يا بني واسمع الكلام

فضلت واقف مصدوم مش عارف اعمل ايه,,
العريس: لو المطوة مش مخوفاك اطلعلك اسلحة تانية ,, الاوضة مترشأة يعني ميهمكش
طبعاً لما سمعت كده مبقاش ادامي غير اني اسمع كلامه وفعلا طلعت التليفون وقفلته
العريس: هات التليفون ده
اديتهوله ,, اخده وحطه في درج الكومودينو
العريس: بص بقى ,, انا عايزك تصورلي اللي هيحصل دلوقتي من الاول للاخر ,, ومفيش مخلوق يعرف حاجة من اللي حصلت دي
انا: مش فاهم بالظبط .. يعني هصور ايه؟
العريس: هتصور الدخله يا روح امك .. يعني هتصور ماتش الاهلي والزمالك؟
انا: دخلة!! دخله ايه اللي اصورها!!
العريس: ولا ,, انا مش عايز رغي كتير .. هتسمع الكلام ولا اقوم اشرحلك وشك
انا: خلاص خلاص تمام

كنت مش فاهم حاجة طبعاً وايه اللي هو بيعمله ده .. بس خوفي منه خلاني اسمع كلامه واشوف ايه اللي هيحصل بعد كده

العريس: يلا ابدأ تصوير من دلوقتي ,, ومش عايز تفصيله تحصل ومتطلعش في الفيديو ,, فاهم؟
انا: حاضر

فتحت الكاميرا وبدأت اصور لاقيته واخد نورهان وبيبوسها بوسة مشبك بنت كلب خلتني هسيب الكاميرا واروح اخدها منه ابوسها انا ,, وهو بيبوسها كانت هي بتفكله زراير القميص وقلعته القميص .. وبعدين وقفو بوس واخدها من ايديها ولاقيته بيفتح باب في الاوضة ,, كان عامل باب من اوضته للحمام ,, كل ده وانا بصور ودخلت وراهم الحمام ,, بدأو يقلعو هدومهم ,, لغايت ما بقو الاتنين عريانين ,, كان جسمه هو حلو ,, ومهتم بجسمه وباين عليه كان بيروح جيم ,, وهي كان جسمها فاجر ,, كانت مليانة شوية وبزازها وطيازها كبار وبيضة اوي ,, وراح فاتح الدش وظبط الماية ,, واخدها تحت الدش وكملو البوسة بتاعت السرير وهو حاضنها وعمال يحسس على ضهرها ,, وهي بتلعبله في زبره بايديها .. وهو بيمشي ايده على ضهرها ونزل ايده عند طيزها وبدأ يدخل صباعه في طيزها براحة وهي ولا هي هنا كأنها متعودة ,, كل ده وانا عمال اصور وطبعاً مش فاهم اي حاجة في اي حاجة وايه اللي انا بصوره ده ,, بس خوفي منه هو اللي مخليني مكمل ,, بدأت تمشي ايديها على صدره وتنزل لغايت ما وصلت لزبه وبدأت تلعبله في زبه كأنها محترفة لدرجة انه كان هيجيبهم وده اللي حسيته لما لاقيته غمض عينيه وجسمه شد,, راحت موقفة لعب وابتسمت كده وقالتله: لا مش علطول كده
هو: يخرب بيت شيطانك .. انتي ايه!!
هي: انشف شوية ,, لسه الليلة طويلة

راح حاضنها جامد وكمل بوس في شفايفها وهي بايديها على ضهره,, وهو ايده على طيزها,, وفجأة راح شايلها من فخادها وهي اتعلقت في رقبته ولفت رجليها حواليه ,, وبقى هو شايلها وهما بيبوسو بعض ,, وفضلو شوية على الوضع ده لغايت ما نضفو شوية وحسو ان العرق بتاع رقص الفرح خلاص راح ,, فضل شايلها وهو بيبوسها وخرج من الحمام زي ماهما عريانين وانا وراهم بالكاميرا (دانا لو بصور مطاردة عربيات مش هيبقى كده) ,, فضل ماشي بيها لغايت ما وصلو السرير وراح راميها ونط فوقيها وكملو بوس (مش عارف هيزهقو من البوس ده امتى),, وفجأة لاقيتهم بيلفو وبقى هو تحت وهي فوقه ,, وفضلت تنزل بشفايفها على صدره وبطنه لغايت ما وصلت لزبه وفضلت تبوس راس زبه كام بوسة وتطلع طرف لسانها كده تلمسه كانها بتدوق طعمه ,, كنت في اللحظة دي انا قربت جداً منهم بالكاميرا عشان اطلع التفاصيل ,, وفجأة عيني جت في عينه لاقيته حاطط ايديه الاتنين ورا راسه وبيبصلي وبيضحك وبيغمزلي ,, اتحرجت منه ورجعت بصيت في شاشة الكاميرا وفضلت ابص نورهان بتعمل ايه ,, كانت هي اتطورت ساعتها وبدأت تدخل زبه في بؤها واحدة واحدة لغايت ما لاقيت زبه بيختفي في بؤها معرفش ازاي ,, بنت الشرموطة بلعته كله ,, كان ناقص بيضانه كمان تدخل بالمرة,, وفضلت شغالة هي في البلوجوب Blowjob بتاعها ,, وبعدين طلعته من بؤها وكان خلاص في قمة انتصابه ومبلول بريقها ,, بصتله وضحكتله وبعدين بدأت تحرك طيزها نحية زبه وطلعت فوق زبه كده بطيزها ,, الشرموطة مش هتخليه يفتحها هي اللي هتفتح نفسها ,, هي اللي هتدبح القطة مش هو ,, كنت انا رجعت لورا عشان اجيب الكادر كامل وهي بتقعد على زبه وف نفس الوقت اجيب تعبيرات وشها ,, لاقيتها بتنزل مرة واحدة مش بشويش على زبه بكسها لغايت ما رشق كسها ,, كانت هي غمضت عينيها ورفعت راسها لفوق كده وكتمت آهاتها ,, بس ايه ده ؟!!.. فين الدم؟؟ فين صرخة اول رشقة زب في الكس؟!! .. البت دي مفتوحة ولا ايه؟!! ,, بصيت عليه عشان اشوف رد فعله ,, لاقيتها بيبصلها وبيضحك وعادي مفيش حاجة ,, يبقى اكيد فتحها قبل الجواز بنت المومس ,, وفضلت طالعة نازلة على زبه زي المتناكين الشراميط اللي واخدينها شغلانة .. وبتكتم آهاتها ورافعة راسها لفوق ومغمضة عينيها (آل يعني مستمتعة),, وهو فرحان وحاطط ايديه على فخادها ,, بعد شوية فتحت عينيها ونزلت راسها وبصيتله في عينيه وضحكت ونزلت عليه راح لافف ايديه على ضهرها ولفها وبقى هو فوق وهي تحته,, وفضل طالع نازل عليها بسرعة وهي بتشد راسه عليها وعمالة تبوسه ,, وبعد شوية بعدت راسه عنها وقالتله: اوعى تجيب دلوقتي
هو: لا متقلقيش ماسك نفسي
هي: طب قوم كده

قام من عليها راحت هي قايمة وقالتله: يلا بقى دوجي ستايل Doggystyle
هو: يلا

وراحت قاعدة على وضع الدوجي وهو قعد وراها على ركبه وراح مدخل زبره واحدة واحدة في كسها راحت هي رجعت ايديها ومسكت زبه ودخلته في كسها وقالتله: يلا علطول مرة واحدة

بعد ما قالتله كده عينيها جت في عيني راحت غمزالي ولفت وشها,, بقيت انا واقف هايج ع الاخر من طريقتها اللي ملهاش حل دي ,, ايه البت المتمكنة دي ,, ده كويس ان حوارنا مكملش ,, كنت هتصرف معاها ازاي دي ,, اذا كان الواد اللي عامل فيها خطر ده وبتلعب بيه ,, امال انا كانت هتعمل فيا ايه,, وبعدين فكرت شوية ,, البت دي بطريقتها دي شكلها خبرة وجامدة ,, ممكن تقدر على امي ,, وبعدين شيلت الفكرة من راسي علطول وقولت كفاية بقى ,, لازم احرم من اللي حصلي,, يوم ما افكر في حاجة زي كده تاني ,,, لازم تكون الست اللي انا شايفها ادامي دي حاجة محصلتش قبل كده ,, ست مش طبيعية ,, ست جبارة ,, عشان بس اقدر افكر اذا كانت تقدر على امي..

وبعدين رجعت اتابع اللي بيحصل تاني ادامي ,, كان هو عمال يزيد في سرعته وهي ولا هي هنا ,, كان ناقص تطلع موبايلها وتفتح فيس على بال ما يخلص ,, وبعد شوية قالتله: كفاية كده تعالى نغير
هو: نعمل ايه؟
هي: تعالى اقولك في ودنك

بصيتلها باستغراب ,, ناوية على ايه الشرموطة دي ,, لاقيته بيبصلي اوي وبعدين ضحك .. كانت هي خلصت كلامها ,, لاقيتها بيقولي: ثبت الكاميرا على اي حاجة وخليها تجيب السرير وتعالى
انا: لااااااااا كله الا كده ,, احنا اتفقنا اني اصور بس
هو: لا يا روح امك .. احنا اتفقنا تعمل اللي اقولك عليه
انا: انت عايز مني ايه؟
هو: اقلع هدومك وتعالى
انا: لااااا بقى انت عايز ايه ياعم انت
هو: هتسمع الكلام ولا تودع وشك ؟؟
انا: ميصحش طيب عشان العروسة
هو: ههههههههه ميصحش؟؟ وعروسة!!! هههههههه اقلع يابني وتعالى

مبقاش ادامي غير اني اسمع كلامه الجحش ده ,, وفعلا بدأت اقلع هدومي وانا محروج ,, قالي: بسرعة يابني
بدأت اقلع هدومي بسرعة وقربت منه ,, قالي: دلوقتي انت كل اللي هتعمله انك هتسخنا بس ,, عشان النيكة يبقى ليها طعم
انا: يعني اعمل ايه؟!!
هو: اسكت وانت تعرف ,, دلوقتي انت هتدخل معانا في النيكة دي ,, بس مش باللي في دماغك ,, نفذ اللي اقولك عليه وبس ,, دلوقتي تروح تقف ادام مراتي دي وتخليها تشم زبك وهي بتتناك عشان تسخن
انا: نعععععععم!!!
هو: في حاجة ياض؟!!
انا: لا لا خلاص ماشي لو على اد كده خلاص

روحت وقفت ادام نورهان وانا مكسوف وهي بتبصلي وتضحك بقيت بداري وشي منها ورفعت وشي لفوق ,, وفضلو هما على وضع دوجي ستايل ,, وبقيت انا واقف ادامها بس ومقرب زبي من وشها عشان تشمه ,, وهو بدأ ينيكها تاني ,, وهي لاحظت انها بدأت تهيج لدرجة اني بقيت اسمع آهاتها ,, وبدأت تتكلم وتقوله: آآآآآآآآه اسرع اسرع نيكني جامد يا حسن يا جامد

ودي كانت اول مرة اخد بالي اني معرفش اسمه ,, طلع اسمه حسن ,, نزلت براسي ابص عليها كده لاقيتها مغمضة عينيها وعمالة تشم في زبي (اللي مش فاهم ايه اللي يهيج او يسخن في كده اصلا,,, عيله متخلفة كلها باين) ,, وبعدين لاقيتها بتفتح عينيها وبتبص لزبي زي اللي ميت من الجوع ولقى فرخه ادامه ,, كنت خايف على زبي من بصة عينيها دي ,, ولاقيتها بتقرب ايديها وبتمسكه ,, كان هو لاحقها بضربة بايده على طيزها جامد ,, عملت صدى صوت لسوعة في الاوضة جه بعدها صوتها وهي بتتآوه آآآآآآآآآآآآآآآه ,, وقالها: احنا قولنا ايه؟؟

سابت زبي وبدأت تشم تاني بس ,, وكان باين عليها مدايقة كأن كان نفسها اني ادخل معاهم في النيكة بجد .. وانا كمان نفسي الحقيقة .. بس خايف من جوزها المتخلف ده تهب معاه ويعمل اي حاجة كده ولا كده .. حاولت ابعد عيني عنها ومتفرجش عليها عشان متهيجنيش .. بس بنت الجزمة صوتها كان جوة ودني ,, وكأنها متعمدة انها تخليني اسمع ,, مهي الشرموطة بتتناك من الصبح محدش سمعلها صوت ,, حبكت دلوقتي تتآوه .. وانا بحاول على اد ما اقدر مبصلهاش وماسك نفسي ,, هي شكلها زهقت قالتله: خلاص كده نغير
حسن: نعمل ايه؟
نورهان: تعالى اقولك في ودنك
راح حسن ليها وشوشته ف ودنه ,, وبرده عمال يبص عليا ,, بنت المتناكة دي بتقوله ايه عليا تاني !!

خلصت كلامها ,, الواد قالي: تعالى اقعد هنا على ركبك ع الارض

نزلت وانا مش فاهم ,, قالي: دلوقتي هتبوس رجلين ستك وهي بتمصلي زبي يابن المتناكة
انا: ولازمتها ايه طيب؟
حسن: اللي اقولك عليه تنفذه من غير لوك لوك
انا: خلاص ياعم ادينا قعدنا

بنت الجزمة قعدت على طيزها المربربة دي ومددت رجليها عند طرف السرير ,, نزلت ابوس فيها وهي بتبصلي باحتقار ,, بتذلني الشرموطة ,, راح هو وقف جنبها ومسكت زبه وفضلت تمصه وكل شوية تبصلي تغيظني ,, وانا عمال ابوس في رجليها ,, وطبعا مش ناسي ان الكاميرا بتصور وانا مش ناقص فضايح ,, لكن هعمل ايه مع ابن الجزمة ده ويلا بجملت بقى ,, يعني هتبقى اكتر من فضيحتي مع صلاح .. شوية ولاقيت لمبة الكاميرا بتنور وتطفي

انا: الظاهر الكاميرا فيها حاجة
حسن: طب قوم شوف فيها ايه

قومت ابص لاقيت ان الكاميرا خلاص بتشطب مفيش مساحة

انا: خلاص مفيش مساحة ع الكاميرا
حسن: ممممم طب خلاص كفاية تصوير .. بس استنى انا عايز الحاجة اللي ع الكاميرا دي الاول

ابن الجزمة طلع مصحصح وانا اللي كنت ناوي البخه واهرب بالتصوير في اي وقت ..
حسن: روح افتح الكمبيوتر ونزل التصوير عليه

روحت افتح الكمبيوتر لاقيته مقفول بباسورد
انا: الباسورد ايه؟
حسن: انت هتصاحبنا بروح امك عشان تعرف الباسورد؟
انا: امال افتحه ازاي يعني؟؟
حسن: قولي اجي افتحهولك يا خول
انا: طب تعالى افتحه عشان انزل التصوير ونخلص
حسن (لنورهان): الباسورد ايه يا روحي؟!
نورهان: هقوم افتحه انا
حسن: طب متتأخريش عليا
نورهان (بمياعه): مسافة السكة يا قلبي

وجت نورهان وراحت زقاني بعيد عن الكمبيوتر وبصتلي عشان ادور وشي ومشوفهاش وهي بتكتب الباسورد .. فتحت الجهاز وراحت لحسن اللي قالي: اخلص يلا عشان نكمل
انا: نكمل ايه ؟؟ ما كفاية كده
حسن: مش انت اللي تقول يا متناك .. يلا انجز

نزلت التصوير ع الكمبيوتر وقومت روحتلهم وكملنا الحفلة وبعد نص ساعة مرمطة وذل فيا .. كان حسن خلاص جابهم في كسها ونام ع السرير من كتر التعب ,, ليه حق ما البت طلعت فرس ويتعب ,, وهي نامت جنبه ,, قومت عدلت هدومي وجهزت الكاميرا وجيت امشي ,, افتكرت الموبايل روحت بشويش عند الكوميدينو وفتحت الدرج عشان اخد الموبايل لاقيت ايد بتمسك ايدي ,, قلبي وقف ,, بصيت لاقيت نورهان هي اللي ماسكاني وبتبصلي وبتقولي: ايه ؟؟ خلاص ماشي؟
انا: ايه؟؟ عايزة تذلي فيا تاني؟
نورهان: عايزة اشوفك تاني
انا: وانا لا

كنت بكلمها وانا ببص في الموبايل وبفتحه ,, وطبعا لاقيت رسايل بالعبيط كتير ,, من الحاج سعد ومن امي (ستي سهام) ,, ولاقيت رنتين من عمتي حنان ,, ولاقيت رنة كمان من رقم غريب ,, كنت مركز اوي مع الموبايل ومش واخد بالي من نورهان اللي كانت بتكلمني

نورهان: حسام ,, يا حسام
اخدت بالي: نعم؟؟!
نورهان: بقولك عايزة اشوفك تاني
انا: وانا قولتلك مش عايز
راحت خاطفة مني الموبايل وكتبت فيه شوية وادتهوني وقالتلي: ده رقمي ,, لما تحب ابقى كلمني ,, هستناك
انا: طب وانا هخرج ازاي بالباب المقفول من برة ده

طلعت تليفونها اللي كان في الدرج برده وكتبت حاجة كده وقالتلي: خلاص الباب هيتفتح اهو
انا: ايه ده هو بالبلوتوث؟!
نورهان: ههههههه مانت بتهزر اهو ,, يبقى مش زعلان
انا: انا ولا زعلان ولا قرفان ولا نيلة ,, انا عايز امشي من هنا
نورهان: هستناك تكلمني

كنت مستغرب من ثقتها الزيادة دي ,, بس مركزتش ,, كل اللي هاممني اني امشي من البيت ده ,, روحت لاقيت الباب فعلا مفتوح ,, بصيتلها لاقيتها بتبتسملي ,, سيبتها وخرجت اتفاجئت لما لاقيت ام حسن ف وشي

ام حسن: اتبسطت؟!
انا: يرضيكي كده يا حجة اللي ابنك عمله ده؟
ام حسن: معلش ,, دي ليلة العمر قولتلك
انا: يقوم يعمل فيا كده؟
ام حسن: حقك عليا .. تعالى بقى اوصلك
انا: لا يا حجة ملوش لزوم .. انا هاخد تاكسي واروح
ام حسن: تاكسي ايه يابني احنا في منطقة بعيدة ,, فين وفين لما تلاقي تاكسي ,, وبعدين احنا بعد الفجر والصبح بيشقشق اهو ,, يلا بس

شكرتها ونزلت معاها ,, ركبت معاها العربية وفضلت تكلمني وتسألني عن نفسي شوية

قالتلي: طب اديني رقم تليفونك بقى عشان لو احتجتك في اي حاجة ابقى اكلمك
انا: يا حجة مانا قولتلك انا مش مصور فيديو ده يادوب كانت زنقة بس
ام حسن: مش قضيت المصلحة وصورت ,, امال كنت بتعمل ايه في الاوضة
افتكرت ان التصوير لسه ع الكاميرا وانا رايح الاستوديو كده ,, طلعت الكاميرا بسرعة وفتحتها .. هي لاحظت وقالتلي: ايه مالك في ايه؟؟
انا: اصل انا نسيت التصوير ع الكاميرا وممسحتوش
ام حسن: طب انا عايز اتفرج عليه
انا: مهو التصوير عندهم في الكمبيوتر بتاعهم ابقي روحي اتفرجي
ام حسن: يااااااااه انا لسه هستنى لغايت ما اروحلهم ,, دول عرايس جداد ولسه عندهم شهر عسل ,,

ووقفت على جنب قالتلي: وريني بس كده ابص على حتة صغيرة مش هعطلك
شغلتلها الفيديو وهي خدت مني الكاميرا بتتفرج وهي بتتفرج لاقيت موبايلي بيرن .. الحاج سعد .. بقيت خايف ومش عارف ارد اقوله ايه

رديت عليه .. الحاج سعد: حسام .. انت بخير يابني؟
انا: انا بخير يا حاج متقلقش
الحاج: امال انت فين؟ اتأخرت ليه وموبايلك كان مقفول ليه؟؟
انا: حوار كده يا حج
الحاج: طب انا مستنيك في المحل تعالى واحكيلي
انا: انت لسه في الاستوديو كل ده يا حاج؟
الحاج: ايوة يابني قلقان عليك
انا: متقلقش يا حاج .. انا مسافة السكة وجايلك اهو
الحاج: طب انا مستنيك متتأخرش
انا: ماشي يا حاج سلام

قفلت التليفون وببص لام حسن اللي لاقيتها بتبصلي وبتضحك وبتقولي: زبك حلو يا حسام
اتحرجت طبعاً ومعرفتش ارد عليها ,, قالتلي: خلاص خد امسح كفاية كده ابقى اتفرج بعدين

اخدت منها الكاميرا ومسحت الفيديو كانت هي مشت بالعربية وبعدين بصتلي وقالتلي: مالك في ايه؟
انا: مش عارف هقول ايه للحاج صاحب الاستوديو
ام حسن: سيبني انا هتصرف

كملنا كلام طول الطريق واديتلها رقمي زي ما كانت عايزة .. وصلنا لاقينا الحاج مطلع كرسي ادام الاستوديو وقاعد اول ما شافني فضل يطمن عليا وطمنته اني بخير والكاميرا تمام ,, وبعدين اخد باله من ام حسن

الحاج: اهلا يا حجة
ام حسن: معلش يا حاج عملنالك قلق ,, في ولد صغير بس من العيلة كان بيعمل مقلب في حسام واخد موبايله من غير ما ياخد باله وقفله ,, وانا فضلت معاه ندور عليه لغايت ما عرفنا نوصله .. انا اسفه
الحاج: لا يا حجة ولا يهمك ,, المهم انه بخير
ام حسن: الحاج شكله بيعزك اوي يا حسام
انا: اها ده الحاج ده الخير والبركة
ام حسن: طيب اسيبكو انا بقى عشان اتأخرت
الحاج: نورتينا
انا: مع السلامة يا ست الكل
ام حسن: سلام يا حسام

ومشت الست ,, والحاج قالي: دي الحجة فاتن كانت قلقانة عليك اوي استنى اتصل اطمنها,, اتصل بيها وطمنها عليا وخلاني اكلمها اطمنها بنفسي ,, وخلصنا ووصلته البيت وروحت انا كمان ,, فتحت باب الشقة بشويش ,, وفضلت اتسحب على اوضتي لاقيت صوت ندى: شرفت يا استاذ .. دانت هتتنفخ
انا: ندى!!
ندى: ايوة ياخويا ندى ,, ادخل ادخل الحق نام شوية قبل ما تاخد الترييحة التمام بكرة

سيبتها ودخلت اوضتي .. مكنتش ناقص الحقيقة بعد كل اللي حصلي ,, غيرت هدومي ونطيت ع السرير ,, وبعدين مسكت موبايلي ابص فيه شوية ,, وافتكرت رقم نورهان ,, وكنت عايز امسحه بس فكرت شوية وقولت انا مش خسران حاجة ,, وسجلته وبعدين اخدت بالي من الرقم الغريب اللي حاول يتصل بيا والتليفون مقفول ,, وبصيت فيه مفتكرش اني شوفته قبل كده ,, قولت الصباح رباح ,, بكرة اشوف حكايته ايه ويطلع مين............

______

يا ترى مين بقى صاحب الرقم ده ,, نعرف في الحلقة الجاية بقى

تابعوني ,, وعايزين ردود تشجع كده مش كله استعجال وخلاص










الحلقة 14

______

اظن احنا بقالنا فترة مع بعض وانتو اتعودتو خلاص
مش شرط بقى اعتذر عن التأخير
انا كده كده كل مرة بتأخر وبعتذر وبرجع اتاخر
بس فعلا غصب عني يا جماعة

وعشان اصالحكو المرة دي الحلقة سخنة اوي ومليانة احداث مثيرة
وهتعجبكو انا عارف ,, قررت اصالحكو بحلقة نار


________



صحيت تاني يوم ع المغرب كده ,, طبعاً كنت مهدود من نيكة امبارح ,, قومت دخلت الحمام غسلت وشي وطلعت ع المطبخ لاقيت الاكل بتاعي سخنته واكلت ,, والغريبة ان مكنش في حد في البيت خالص ,, قولت اكيد امي واسماء في الشغل وسارة في كورس ولا حاجة لكن مكنتش اعرف ندى فين,, غيرت هدومي وقولت انزل الاستوديو افتكرت الرقم اللي اتصل بيا امبارح طلعت الموبايل واتصلت بيه

انا: الو
صاحب الرقم: الو ايوة يا حسام
انا: مين معايا؟
هو: انا قولت هتعرفني من صوتي
انا: انت هتهزر؟؟ انا مش فايقلك
هو: لا اهدى كده .. انت فين؟
انا: وانت مال اهلك!
هو: مش قولتلك اهدى .. انا مستنيك في الاستوديو
انا: مش لما اعرف انت مين الاول؟
هو: تعالى بس وانت هتعرف مين
انا: انت ياعم انت

كان هو قفل السكة ,, وفضلت قلقان واسال نفسي مين ده؟ ,, وياترى عايزني في ايه ,, وايه الغموض اللي بيتكلم بيه ده وطريقته المريبة دي .. قولت انزل اشوف مين

روحت الاستوديو ودخلت سلمت ع الحاج

انا: ازيك يا حاج .. انا اسف راحت عليا نومة
الحاج: لا يابني ولا يهمك ,, انت تعبت امبارح ,, واحد غيرك كان قال لا ,, لكن انت راجل ,,, انا نظرتي متخيبش ابدا ,, من اول ما شوفتك وانا قولت عليك راجل
انا: متشكر يا حاج ده بس من ذوقك
الحاج: ازيك وازي البيت عاملين ايه؟
انا: تمام يا حاج
الحاج: والست سهام كويسة؟
انا: تمام يا حاج بتسلم عليك .. بعد اذنك يا حاج اطلع اشوف شغلي
الحاج: ما كنت تاخد اجازة يا بني لو تعبان من امبارح
انا: لا يا حاج مش مستاهلة انا خلاص نمت وبقيت كويس
الحاج: ماشي يابني
انا: بقولك ايه يا حاج صحيح ,, هو في حد سأل عليا النهاردة
الحاج: لا يابني .. انت مستني حد؟
انا: واحد صاحبي قال هيعدي عليا النهاردة بس باين غير رايه بقى ,, يلا مش مهم بعد اذنك يا حاج

سيبته وروحت على اوضة الشغل وانا ببص على كل اللي في الاستوديو ,, فين اللي كلمني في التليفون ده؟؟ ,, دخلت الاوضة لاقيت سامح

انا: ازيك يا سامح
سامح: حس ازيك يا بني اتأخرت ليه؟
انا: معلش راحت عليا نومة اصلي نايم متأخر امبارح
سامح: لا انا قصدي من بعد ما كلمتك في التليفون
انا: هو انت اللي كنت بتكلمني
سامح: هههههههه اها انا
انا: ياعم حرام عليك ,,, قلقتني , ايه اسلوب المخابرات ده؟
سامح: بهزر معاك ياعم في ايه
انا: ايوة ياعم بس مش كده وتقولي مستنيك في الاستوديو ولما تيجي هتعرف ,, انا قولت انا عليا حكم ولا حاجة
سامح: ههههههه لا بس عشان كنت عايزك في موضوع مهم
انا: خير اؤمر
سامح: لا مينفعش هنا
انا: امال فين؟
سامح: تعالى معايا

وقام سامح ومشى وانا ماشي وراه ,, خرجنا للحاج
سامح: بعد اذنك يا حاج هروح انا وحسام نجيب حاجة نشربها ,, نجبلك حاجة معانا
الحاج: لا يابني كتر خيرك

خرجنا انا وسامح من الاستوديو وفضلنا ماشيين شوية
سامح: بس انا مكنتش اعرف ان قلبك خفيف كده
انا: ولا خفيف ولا حاجة بس اسلوبك مريب ياعم
سامح: لا وعصبي كمان
انا: مش اوي يعني
سامح: لا انا عايزك تبقى هادي كده عشان الموضوع اللي عايزك فيه ميستحملش اي عصبية
انا: موضوع ايه ,, وايه حكاية اهدى اهدى دي؟!!
سامح: تعالى كده

ووقفنا على جنب ولاقيت سامح بيطلع موبايله وفتحلي فيديو وقالي: بص شوف كده

اخدت الموبايل واتصدمت لما شوفت الفيديو ,, متخيلتش اني ممكن اشوف الفيديو ده تاني في حياتي .. الفيديو اللي انا كنت صورته لامي مع عم شعبان البواب (من الحلقة الاولى فاكرين؟),, بصيت لسامح وانا مصدوم وهو بيبصلي بابتسامة صفرا ,, قفلت الموبايل وقولتله: انت جبت الفيديو ده منين؟
سامح: اللي صوره هو اللي ادهوني
انا: انت كداب
سامح: وعرفت منين؟
انا: عشان اللي صور الفيديو ده يبقى ...
سامح: يبقى ايه؟
انا: مش مهم .. المهم ان اللي صوره مش هو اللي ادهولك .. جبته منين؟
سامح: احكيلك يا سيدي .. كان مرة في مصور فيديو غلط ومسح حاجة من الكاميرا غصب عنه,, والشغل كان لسه متسلمش للزبون ,, الحاج جابلي الكاميرا عشان اعمل عليها ريكفري ,, والريكفري ده معناه اني برجع الحاجات اللي اتمسحت من ع الكاميرا طالما مفيش حاجة اتصورت مكانها او اخدت مساحتها ,, اي حاجة اتمسحت ومفيش حاجة اتصورت مكانها او خدت مساحتها بتفضل موجودة ع الكاميرا بس بترجع ببرامج ,, المهم اني رجعت كل اللي اتمسح ع الكاميرا وانا بدور ع الفيديو اللي المصور مسحه لاقيت الفيديو ده من ضمن الفيديوهات ,, اخدته واحتفظت بيه وبقيت بتفرج عليه كل شوية ,, بصراحة يا حسام امك فرسة وجسمها فاجر ,, كل ما اتفرج ع الفيديو اهيج اوي ,, وكان نفسي اعرف مين الست دي ,, وفضل الفيديو عندي من زمان ,, لغايت ما امك جت اتصورت في الاستوديو وعرفت انها امك وساعتها قررت اني اوريلك الفيديو

طبعا انا عمال اسمع وانا مش مصدق ومصدوم صدمة عمري ومش متخيل ايه اللي ممكن يحصل دلوقتي ,, حاولت اتمالك اعصابي وبصيت لسامح: وانت عايز ايه دلوقتي؟
سامح: ايه يا حسام وهي دي محتاجة سؤال؟! ,, بقولك فرسة وجسمها فاجر وبتهيجني
انا: احترم نفسك يا سامح
سامح: لا ياراجل,, بقولك ايه فكك من الشويتين دول

حاولت اهدى نفسي شوية: هو مش انت متجوز يا سامح؟
سامح: اها
انا: طيب عايز من امي ايه؟
سامح: ما قولتلك امك بتهيجني ,, امك عندها مقومات مش عند حد .. ثم مش انا لوحدي اللي عايز امك
انا: نعم يا روح امك,, انت عايز تعمل عليها حفلة وعازم صحابك؟
سامح: لا لا صحاب ايه ,, اللي يبقى معاه واحدة زي دي ميقولش لحد ويداري عليها ويحتفظ بيها لنفسه ,, انا قصدي ان مراتي كمان معايا
انا: نعم؟؟!! انت بتقول ايه؟
سامح: ايوة مانا كنت بتفرج ع الفيديو مع مراتي ,, ومش عايز اقولك كنا بنعمل ايه بعدها ,, كنا احنا الاتنين بنهيج عليها لدرجة ان مراتي هي اللي قالتلي: "انا نفسي الست دي دي تبقى معانا ع السرير ونعمل حفلة احنا التلاتة"
انا: ايه اللي انت بتقوله ده؟؟ مراتك هايجة على امي؟
سامح: اكتر مني ,, بقولك ايه فكك من الرغي ده ,, ويلا خلصني
انا: اخلصك اعمل ايه؟
سامح: تجيبلي امك
انا: انت بتقول ايه؟!!
سامح: اظن انت عاقل ومش محتاج اني افكرك انا ممكن اعمل ايه بالفيديو
انا: ايوة بس...
سامح: مبسش انت ادامك ساعتين وتيجي زي الشاطر كده تقولي امك هتبقى ع السرير عندي امتى ,, وعلى فكرة انا مستعجل ومش هستنى كتير
انا: ايوة بس ساعتين قليل اوي ,, انا اصلا مش عارف ازاي اقدر افاتح امي في موضوع زي ده
سامح: مليش دعوة اتصرف ,, تاخد الفيديو تفرجهولها عشان تقنعها؟؟
انا: لا مهي شافته
سامح: ايه؟؟
انا: آآآآآ اقصد يعني حتى لو شافته مش هيفرق
سامح: طيب يلا روح لامك وتعالى قولي ع الميعاد

سابني سامح ورجع الاستوديو وفضلت انا واقف مش عارف اعمل ايه ,, ايه اللي حصل ده ,, وايه البرنامج ابن الوسخة اللي رجع الفيديو ده ,, ازاي هروح اقول لامي حاجة زي دي ,, معقول امي تتحط في الموقف ده وبسببي ,, ده كويس ان سامح ميعرفش ان انا اللي صورت الفيديو والا كانت هتبقى مصيبة اكبر ,, فضلت اكلم نفسي كتير وف الاخر لاقيت ان مفيش حل غير اني اروح اقول لامي جايز هي تعرف تتصرف ,, لان انا مش هعرف اتصرف في حاجة زي دي ,, روحت لامي الاتيليه كانت واقفة مع زباين عرفتها اني عايزها خلصت وطلعتلي ,, وبدأت احكيلها كل اللي حصل ,, الغريبة اني لاقيت امي بتتكلم بكل هدوء ولا اتعصبت ولا حاجة ولا حتى سمعتني كلام من بتاعها ,, والاغرب بقى انها قالتلي اروح اقول لسامح ان المعاد بعد بكرة الساعة 8 بليل عنده ف البيت ,, فضلت متنح لامي ومش مصدق اللي بيحصل ده وقولتلها: انتي هتروحي بجد؟؟
امي: اها طبعاً مينفعش مروحش
انا: يعني هتخلي سامح ده ينيكك
امي: وانت مال اهلك ,, انت مش عملت اللي عليك خلاص
انا: انا اسف يا ماما ,, بجد مكنتش اعرف ان كل ده هيحصل
امي: بلاش تعيش الدور اوي يا خول ,, انت بقالك فترة تاعبني ومطلع عين امي ,, على ايه معرفش ,, انا ممكن اقتلك واخلص منك ومن بلاويك
انا: بصراحة محدش يقدر يلومك لو عملتي ايه ,, انا اصلا عيل عرص مبيجيش من ورايا غير المشاكل
امي ضحكت لما قولتلها كده,, ودي كانت اول مرة امي تضحكلي من فترة كبيرة اوي ,, على اد ما كنت فرحان باللحظة دي لكن بصيتلها بصة شفقة لما افتكرت انها هتروح لسامح ده غصب عنها وان انا السبب في كده ,, سابتني ورجعت شغلها وانا مشيت وروحت لسامح الاستوديو

سامح: ايه الاخبار؟؟ طمني يا بن الفرسة
انا: بعد بكرة الساعة 8 عندك ف البيت
سامح: ايوة بقى احبك وانت بالاريال
انا: لو سمحت اتكلم معايا عدل
سامح: انا اتكلم زي مانا عايز يابن الشرموطة ,, انت ناسي انا ممكن اعمل ايه ولا ايه؟
انا: لا مش ناسي بس متغلطش فيا
سامح: طب حط نفسك مكاني واحد جاي يقولي لواحد تاني انه ينيك امه ,, يبقى اريال ولا مش اريال؟

بصراحة كان عنده حق ومعرفتش ارد عليه

انا: طب اخلص وهات العنوان
سامح: ماشي احبيبي اكتبلك العنوان
انا: بقولك ايه
سامح: اؤمر يابن الغالية
انا: انا عندي شرط
سامح: ايه عايز الحلاوة؟ ,, ثم اسمها طلب مش شرط ,, انت متتشرطش عليا
انا: ماشي عندي طلب
سامح: اخلص عايز ايه
انا: عايز اكون موجود
سامح: ايه ده؟؟ عايز تنيك امك انت كمان ولا ايه؟
انا: لا ,, انا مش عايزها تعرف اني موجود اصلا
سامح: مغلطتش لما قولت عليك اريال ,, عايز تشوف امك وهي بتتناك!! ,, لا ده كده اريال كبير اوي كمان
انا: موافق ولا ايه؟
سامح: امممممم انا عن نفسي معنديش مانع ,, ع الاقل دي حاجة تهيجني لما انيك الست وابنها بيتفرج علينا ,, بس هقول لمراتي الاول
انا: طيب اكتبلي العنوان عشان اوديه لامي بقى
سامح: عيني .. بس متنساش توصيها علينا بقى يا حس ,, يعني تظبطلنا نفسها يومها كده ,, احسن مراتي نفسها فيها اوي

اخدت منه العنوان وروحت اوديه لامي ,, وانا عمال بفكر ايه اللي هيحصل يومها ,, وبصراحة كان نفسي احضر اليوم ده عشان اشوف حاجات كتير ,, اول حاجة اني اشوف مراته دي وعايز اعرف هتعمل ايه مع امي ,, وكمان عايز اشوف امي هتتصرف ازاي يومها ,, وهل فعلا اخيرا امي هشوفها مذلولة وبتعمل حاجة غصب عنها ,, كنت متحمس اوي لليوم ده ونفسي الوقت يجري بسرعة ,, وصلت عند امي واديتها العنوان ورجعت الاستوديو وسامح كل شوية يبصلي من تحت لتحت ويضحك ويعملي حركات بايده معناها يعني انه هينيك امي ويفشخها ,, وعلى اد مانا كنت مدايق لكن كنت هايج اوي لما بتخيل الموقف


جه اليوم الموعود وروحت لبيت سامح الساعة 7 ونص كده خبطت فتحلي سامح وقالي: اهلا اهلا بالخول الكبير
انا: بقولك ايه ,, لو هتفضل تغلط كتير كده همشي
سامح: ماشي يا حبيبي اتفضل امشي
انا: خلاص خلاص اوعى دخلني
سامح: لازمتها ايه اللماضة طيب تعالى خش

دخلت وسامح قفل الباب لاقيت واحدة خارجة من اوضة ,, حاجة كده عاملة زي البنات اللي بتبقى في افلام الكارتون ,, من الاخر حاجة كيوت يعني ,, قصيرة طولها تقريبا 155 او حاجة زي كده وجسمها معقول وبيضة ووشها بيبي فيس خالص
سامح: دي تبقى ميرنا مراتي اللي هتفشخ امك النهاردة
ميرنا: هو ده المعرص؟؟
انا: انا جاي اتهزق النهاردة ولا ايه
سامح: ياعم احنا مبنغلطش احنا بنوصف بس ,, مش دي الحقيقة
انا: طب اخلص وريني هستخبى فين عشان اتفرج
سامح: مالك مستعجل ليه كده ,, مش لما تشرب حاجة الاول دانت اول مرة تجيلي البيت
انا: ياعم هو انا جاي اطلب ايد اختك!! فكك من الجو ده ,, عشان لو امي طبت علينا فجأة بس
سامح: طب تعالى على اوضة النوم

دخلت وراه اوضة النوم كانت متوضبة توضيب ليلة الدخلة وبرفان بقى ودنيا

سامح: عشان تعرف اني بحبك ,, جبتلك الكارفان ده مخصوص عشان تقف تتفرج علينا من وراه واحنا بنفشخ امك النهاردة
انا: ياعم راعي شعوري شوية مش كده
سامح: شعور ايه يا معرص على امك
انا: ماشي ياعم متشكرين ,, هو انت ناوي على ايه ؟؟
سامح: لا خليها مفاجاة ,, وبيني وبينك يعني انا مش عارف ,, انا الليلة دي كلها بتاعت مراتي
انا: هي مراتك مالها ومال امي كده؟
سامح: معرفش يا اخويا ,, زي ما قولتلك من ساعة ما شافتها في الفيديو وهي بتقولي عايزاها تبقى معانا ,, ليه بقى معرفش ,, بس متخفش مراتي هتعجبك
انا: لا مهو باين عليها
سامح: طيب يلا اقلع هدومك بقى
انا: نعم؟؟!! ,, هدوم ايه اللي اقلعها؟؟!
سامح: هو انت ياض فاكرني اهبل ولا حاجة ,, يعني اجيبك هنا واخليك تتفرج على مراتي وهي بتتناك عشان تصورها ويبقى واحدة بواحدة؟؟
انا: ايه ياعم اللي انت بتقوله ده !! لا طبعا مكنش الكلام ده في دماغي خالص (الحقيقة بعد كلامه استغربت ازاي انا مفكرتش في الموضوع ده ,, انا كان ممكن اعمل كده فعلا ,, بس خلاص مهو طلع صاحي ومفتح)
سامح: وانا ايه يضمنلي يعني يا روح امك؟
انا: ياعم خد الموبايل اهو
سامح: مانت يمكن تكون مخبي موبايل تاني
انا: ياعم مش معايا غيره
سامح: اقلع يابني ياما تمشي ونفضها سيرة

ملقتش حل غير اني اسمع كلامه واقلع هدومي ,, وفعلا قلعت هدومي وادتهاله وفضلت بالبوكسر بس ,, اخد هدومي وخرج بيها برة وفضلت قاعد انا في الاوضة مستني لما امي تيجي عشان اشوف الليلة دي هترسي على ايه ,, عدت نص ساعة وبقت الساعة 8 وربع تقريبا ,, لاقيت سامح داخلي الاوضة بيقولي: امال ايه؟؟ امك مجتش ليه كل ده؟
انا: وانا ايش عرفني هي اللي قالتلي ع المعاد
سامح: اوعى تكونو بتشتغلوني ,, دانا اقلبها عليكو
انا: ياعم نشتغل مين ,, ولا هي اشتغالة انا ايه اللي جابني هنا وخلاني اقلع هدومي واقعد بالمنظر ده

وساعتها مراته دخلت علينا: ايه يا سامح ؟؟
سامح: مش عارف يا حبيبتي بيقول ميعرفش حاجة
ميرنا: احا .. امال مين اللي يعرف ,, ما تنطق يا عرص امك فين
انا: يا جماعة معرفش هي اللي قالتلي ع المعاد ,, غير كده معرفش ,, طب هاتو التليفون اتصل بيها اقولها انكم سألتوني عليها
سامح: ممممممم ماشي

وراح سامح جابلي الموبايل واتصلت بيها لكن مردتش عليا ,, ساعتها خوفت لاحسن متجيش واروح انا ف داهية ,, بس فكرت طب انا اروح ف داهية ليه ,, هي اللي هتروح في داهية ,, هي اللي في الفيديو مش انا ,, طب هي مش خايفة على نفسها ,, وانا بفكر كده جرس الباب ضرب كلنا بصينا لبعض وقولنا اكيد هي ,, خرج سامح ومراته عشان يفتحولها وانا قفلت نور الاوضة وواربت الباب شوية عشان اشوف اللي هيحصل ,, كان سامح ومراته واقفين بره
سامح: بقولك ايه يا حبيبتي ,, ادخلي انتي الاوضة واطلعي عليها كده زي الملكة عشان تعرف قيمتك وتعرف انها متسواش جنبك
ميرنا: حاضر يا حبيبي

وجت ميرنا دخلت عليا الاوضة: انت واقف كده ليه؟
انا: بتفرج
ميرنا: مش عايز تفوت حاجة انت ,, متقلقش هروقهالك

وبعدين بصينا على سامح وهو بيفتح الباب وامي واقفة
سامح: اهلا بشرموطة الليلة وكل ليلة ,, تعالي يلا ادخلي عشان تتفشخي

امي بصتله كده بصة استهتار ودخلت ماشية كده بكبرياء
سامح: يا سلام يا سلام ع البطة اللي جاية برجليها عشان تتفشخ

امي دخلت وسامح بيقفل الباب
امي: لا استنى متقفلش ,, (بصوت عالي) تعالي يا كلبة ادخلي

نظرة دهشة على وش سامح اللي مش فاهم ايه اللي بيحصل ,, وطبعا نفس الحالة عندي انا وميرنا و ف وسط الدهشة دي بتدخل ست كبيرة شوية كده تقريبا معدية الخمسين على ايديها ورجليها زي الكلبة ولاقيت سامح واقف مصدوم لما شاف الست دي وهي بتبصله بكسرة كده وكملت دخول على ايديها ورجليها ,, انا واقف مش فاهم حاجة ,, بصيت على ميرنا اللي لاقيتها واقفة متجمدة كده ومركزة مع الست دي وبتحاول تعرف مين او هي عارفة لكن بتحاول تتأكد ,, وفجأة تكسر الحالة دي وهي بتقول بصوت مكسور كده: ماما!!

طبعا انا سمعت الكلمة من هنا وبصيت للست تاني واللي فعلا لاحظت فيها شبه من ميرنا لاقيت باب الاوضة بيتفتح فجأة وميرنا خارجة بتجري ,, اتداريت انا عشان محدش يشوفني ورجعت واربت البااب عشان اشوف اللي هيحصل...

ميرنا: ايه يا ماما اللي انتي عاملاه ده؟؟
امي: طب مش ترحبي بالضيوف الاول
ميرنا ولا كأنها سمعت امي: ما تردي عليا يا ماما
امي: مش هترد عليكي
ميرنا بصت لامي: ليه بقى؟
امي ابتسمت ابتسامه صفرا كده وبصت لام ميرنا: عديني كده يا كلبة لما اقعد
وراحت امي تقعد ع الكنبة وحطت رجل على رجل وشاورت بصباعها لام ميرنا ,, جرت عليها ام ميرنا زي الكلبة وفضلت تبوس في جزمتها
امي بصت لميرنا: مش هترد عليكي عشان هي متقدرش تعمل اي حاجة الا بأذني
ميرنا: يعني ايه؟؟
امي: كلبة ولازم تاخد اذن ستها,, ايه الغريب في كده؟؟
ميرنا: كلبة ايه وست مين يا بنت الشرموطة انتي!!
امي: تؤتؤتؤ هتزعليني منك ليه داحنا اول مرة نتقابل (تبص لام ميرنا) عاجبك كده يا كلبة اللي بنتك بتقوله؟!!
ام ميرنا: انا مليش دعوة بيها يا ستي ,, انا خدامتك
ميرنا: ايه يا ماما اللي بتعمليه ده!!
امي: انا مش فاهمة انتي مستغربة ليه
ميرنا: عشان مش فاهمة حاجة
امي: يا سلام!! طب ما تقوليلي وانا افهمك .. هو انتي طلبتي مني افهمك وانا قولت لا؟ (تبص لام ميرنا) انا قولت لا يا كلبة!!
طبعاً ام ميرنا ملبوخه في بوس ولحس جزمة امي ومش مركزة في الحوار كله
ميرنا: طب فهميني
امي: اوووووف دي حكاية طويلة اوي ,, بس ماشي هفهمك .. بس اقولك ايه بس!! مهو لو انتي مكنتيش بتصوتي زي المرة الهيجانة وانتي بتتناكي من جوزك مكنش كل ده حصل
ميرنا: يعني ايه؟ وانتي عرفتي منين؟
امي: مهو المهندس اللي بنا العمارة دي شكله عامل الحيطان ورق باين ولا ايه ,, مش بتكتم الصوت خالص
ميرنا بتفكر ,, امي: ايوة اللي في دماغك صح هههههه كل حاجة كنتي بتقوليها انتي وجوزك في اوضة النوم كانت بتتسمع بالحرف ,, وفي ناس كانت بتستمتع باللي انتو بتعملوه اوي ومتابعينكو ,, وبصراحة هما اللي جم قالولي
ميرنا مصدومة,, امي: بس اقول ايه بقى!! حديثة العهد اللي زيك لسه ادامها كتير اوي ,, لانك لو مكنتيش كده كان زمانك عارفة مين بيدخل بيتك وداخل عايز ايه وبيعمل ايه
ميرنا صدمتها بتزيد,, امي: ايوة هي ,, جارتك اللي في الشقة اللي جنبك اللي كانت بتستمتع معاكو في كل لياليكو الحمرا من ورا الحيطة ,, ويوم ما جوزك الخول ده كان جاي يفرحك بالفيديو بتاعي اللي لقاه في الشغل ,, كانت قاعدة وسامعه ,, وسمعت هيجانك ع الفيديو (وراحت بصالها بصة سكسية اوي) وهيجانك عليا,, لدرجة انها بقت متشوقة اوي تشوف مين الست اللي في الفيديو اللي مهيجاكي اوي دي ,, وطبعاً انتي زي الهبلة بتدخليها بيتك وسايباها على راحتها لغايت ما فتحت الكمبيوتر بتاعكو وجابت الفيديو واتفرجت عليه وانتي في السلانكاتيه خالص ,, بس للاسف بقى حظك وحش اوي ان جارتك دي تطلع مين!! تفتكري مين يا شرموطة؟؟
ميرنا صدمتها وصلت لاقصي حد,, امي: هههههههه خلاص خلاص هقولك ,, تبقى "مها" اخت "شيماء" صاحبة الاتيليه اللي انا بشتغل فيه ,, بس البنت طلعت بنت اصول اول لما شافت الفيديو وعرفت ان انا اللي في الفيديو جت وحكتلي علطول عشان اخد بالي (تبص لام ميرنا) شايفة يا كلبة بنات الاصول بيعملو ايه؟؟ امال انتي بنتك معملتش كده ليه؟؟
ام ميرنا: عشان بنت شرموطة مش بنت اصول
امي: ههههههههه صح ,, لا بس شرموطة عسل (ووطت على ام ميرنا ومسكتها من خدودها كده كأنها بتدلع عيلة صغيرة) انتي عسل انتي ,, انتي كتكوتة انتي ,, عين سته يا ناس

ام ميرنا فضلت تبوس في ايد امي ,, امي طبطبت على راسها كده وفردت ضهرها تاني وبصت لميرنا: بس يا بنت الشرموطة ,, ولما جاتلي مها وحكتلي عملت تحرياتي وعرفت انتي مين واصلك وفصلك ,, وعرفت ان امك عايشة لوحدها يا عيني ومحتاجة اللي يآنس وحدتها ,, روحتلها وبقينا اصحاب زي مانتي شايفة ,, ده حتة شمة الهيروين لو مش من على رجلي متعرفش تشمها
ميرنا: هيروين!!
امي: امال انتي فاكره ايه,, اصل انا حبيت امك اوي ومش عايزاها تبعد عني فقولت اربطها بحاجة
ام ميرنا: انا خدامتك يا ستي وعمري ما هبعد عنك
امي: عارفة يا روحي عارفة بطلي دلع يلا ونضفيلي الجزمة
ورجعت ام ميرنا تاني تلحس في جزمة امي
ميرنا: وانتي بقى استفدتي ايه بقى من كل ده؟
امي: ممممم استفدت ايه؟؟ (بتبص لام ميرنا) الحقي يا كلبة بنتك
ام ميرنا بصت لبنتها كده بعصبية ميرنا كشت كده وفهمت ان امها بتقولها عايزة تفضحيني؟
ميرنا: طيب خلاص خلاص ,, انا المطلوب مني ايه دلوقتي؟
امي: انا كنت فاكرة انكو انتو اللي عايزين مني حاجة عشان كده جيت .. كنتو عايزين ايه؟
ميرنا: لا مش عايزين حاجة خلاص ده كان سوء تفاهم
سامح بص لمراته وكان عايز يقولها ايه اللي بتقوليه ده ,, بصتله هو عشان يسكت
امي: يعني عطلتوني بس ع الفاضي ,, يلا مش مهم اهو الواحدة اتفسحت بدل القعدة في الشغل

وقامت امي عشان تمشي (بصت لام ميرنا): خليكي بقى مع بنتك يا كلبوبة انتي ,, وابقي ربيها كويس ,, عشان شكلها ناقص تربية
نزلت ام ميرنا على جزمة امي باستها: حاضر يا ستي ,, اوعدك هربيها

وراحت امي نحية الباب ,, ميرنا: طب بقول ايه..
امي وقفت ولفت وشها: ايه تاني؟
ميرنا: طالما احنا كده كده كنا هنقضي ليلة حلوة ,, تعالي نقضيها وخلاص
امي: ههههههه ليلة حلوة .. وانا مالي انا بالليلة الحلوة ,, انتو كنتو عايزين انتو تقضو ليلة حلوة وتعملو عليا حفلة .. هو انتي فاكرة اني كنت جاية ومش عارفة انتو ناويين على ايه؟ .. دلوقتي بقت الليلة الحلوة لينا كلنا!! ,, لا يا شرموطة عندك جوزك وامك اهم قضي الليلة اللي نفسك فيها معاهم

ولفت امي تاني وفتحت الباب وخارجة ,, ميرنا: طب اسمعيني بس
امي بصوت عالي وكأنها قاصدة تسمع الجيران: عايزة ايه تاني يا شرموطة سيبيني اروح بقى
ميرنا: ادخلي بس ونتفاهم
امي بصوت عالي برده: نتفاهم على ايه ,, ما قولنا خلاص ايه مبتفهميش
ميرنا: طب عشان خاطري ادخلي بس ووطي صوتك بلاش فضايح
امي: وانا اعمل ايه بخاطرك ده يعني ,, خلصيني مش فاضية لامثالكو
ميرنا: يا ستي ابوس ايدك بلاش فضايح اكتر من كده
امي: لما تبوسي رجلي حتى ,, الفضايح دي انتو اللي كنتو عايزين تعملوها وبتهددوني بيها
سامح لميرنا: خلاص بقى سيبيها تمشي كفاية كده
ميرنا: اسكت انت (تبص لامي) يا ستي ابوس ايدك ورجلك واعمل كل اللي انتي عايزاه ادخلي بس ونتكلم ولو معجبكيش كلامي اعملي اللي انتي عايزاه
امي وقفت تفكر شوية وبعدين قفلت الباب: يوووووووووه ادينا دخلنا لما نشوف هترغي في ايه
ميرنا: طب اتفضلي اقعدي
امي: انتي لسه هتضايفيني اخلصي قولتلك مش فاضيالكو
ميرنا: يا ستي اهدي شوية طيب عشان نعرف نتكلم
امي: هو احنا هناقش قرارات وزارية ؟؟ ما تخلصي يا شرموطة
ميرنا: طيب طيب .. دلوقتي انا صعبان عليا الليلة دي تروح هدر
امي: مانا قولتلك عندك جوزك وامك اعملي الليلة اللي نفسك فيها معاهم
ميرنا: لا طبعا ,, دي الليلة دي كانت على شرفك النهاردة
امي: قصدك كانت على هتك شرفي مش على شرفي
ميرنا: خلاص بقى انا اسفة مكنتش عارف انا بتعامل مع مين
امي: اها وبعد ما عرفتي يعني عايزة ايه؟
ميرنا: عايزين نقضي ليلة حلوة مع بعض ننبسط وتتبسطي معانا
امي: يوووووووه تاني ,, ما قولتلك مش عايزة اقضي ليالي ,, ثم انتو مين انتو عشان اتبسط معاكو انتو ,, انتو شوية زبالة ولا تسوو عندي حاجة
سامح بعصبية: لا بقى ,, انتي ايه يا شرموطة انتي محدش همك ,, داحنا معانا فيديو ليكي يخلي فضيحتك بجلاجل
امي بصتله بابتسامه صفرا كده وبعدين بصت لميرنا اللي فهمت قصد امي,,,
ميرنا: ما قولتلك اسكت انت متتكلمش خالص
سامح: يعني عاجبك اللي هي بتقوله ده ,, احنا زبالة؟
ميرنا: ايوة احنا زبالة ياخويا ,, وازبل من الزبالة نفسها ,, هتسكت بقى ولا تدخل تقعد في اوضتك وملكش دعوة بحاجة

فضل سامح باصللها شوية وبعدين لف وشه النحية التانية ,, كنت بتفرج وانا مش فاهم ايه سر سيطرة ميرنا على سامح كده

ميرنا لامي: ها يا ستي قولتي ايه؟
امي: قولت ايه في ايه؟؟ هو احنا اللي نقوله نعيده؟ قولت مش هقضي ليالي مع شوية زبالة زيكو
ميرنا: طب لو قولتلك عشان خاطري طيب
امي: خاطرك ايه ده اللي اعمله حساب؟ انتي مين انتي؟

ولفت امي وشها نحية الباب وماشية عشان تخرج ,, جرت عليها ميرنا ونزلت ع الارض مسكت امي من رجليها .. امي وقفت وبصتلها: بتعملي ايه يا شرموطة انتي؟
ميرنا: مش هسيبك تنزلي .. انا مستعدة ابوس رجلك عشان توافقي
امي: استفدت ايه انا من بوسك لرجليا ,, وبعدين امك بتبوسها من غير ما تطلب حاجة قصادها
ميرنا: طب انا عندي فكرة حلوة
امي: يوووووه شكلنا مش هنخلص .. قولي
ميرنا: احنا هنبقى خدامينك الليلة دي وانتي تعملي اللي انتي عايزاه وتؤمري واحنا ننفذ
امي: اوعي يا شيخة بلاش هبل

وبتحاول اوي تزق ميرنا لكن كانت متبتة في رجليها جامد
ميرنا: ابوس رجلك هفضل خدامتك طول عمري
امي: يعني مش ناوية تجيبيها لبر ؟
ميرنا: ابوس رجليكي متضيعيش مني الفرصة دي انا ما صدقت شوفتك ولاقيتك
امي: يا سلام للدرجادي؟
ميرنا: واكتر ,, انا بعشقك وبموت فيكي
امي فضلت واقفة بتبصلها ومش عاجبها الوضع: وبعدين بقى
ميرنا نزلت على جزمة امي وباستها: اديني بوست جزمتك اهو ,, عشان خاطري بقى متمشيش
امي: يوووووووه ,, انا عارفة الليلة دي مش هتعدي على خير ,, طب اوعي كده خليني اقعد تعبت يا متناكة
ميرنا: هييييييه انا فرحانة اوي انك وافقتي ,, اتفضلي يا ست الكل اقعدي
راحت امي قعدت ع الكنبة وجرت ام ميرنا على جزمة امي تبوس فيها وتلحسها ,, ميرنا بصت لامها بعصبية كانها عايزة تقولها يعني انا اتعب لغايت ما اخليها تقعد وانتي اللي تبوسي جزمتها كده ع الجاهز
امي: ها ,, عايزة ايه بقى يا شرموطة انتي؟ خلصيني عشان مش عايزة اتاخر
ميرنا: الليلة ليلتك يا ست الكل ,, اللي تؤمري بيه هنعمله ,, بس انا عندي شرط
امي: شرط؟!!!
ميرنا: قطع لساني ,, مقصدش طبعا ,, قصدي طلب
امي: مممممم عايزة ايه؟
ميرنا: امي
امي: اشمعني؟
ميرنا: تتفرج على كل اللي هيحصل
امي: طبعا هتتفرج مهي هتتروق معاكم
ميرنا: لأ .. تتفرج بس
امي: يعني ايه؟
ميرنا: يعني تفضل قاعدة تتفرج عليكي وانتي بتفشخيني ,, عشان تعرف هي عملت في بنتها ايه ,, من غير ما حد يطفيلها نارها
امي: وليه ده كله؟
ميرنا: هي السبب في اللي هيحصل دلوقتي ,, وعايزة اخليها تندم على اللي هي عملته فيا ,, وتشوفني وانا بتفشخ وبيتداس على كرامتي ادامها
امي: سواء امك هي السبب او لا ,, انا مكنتش هغلب ,, واللي هيحصل دلوقتي كان هيحصل هيحصل بغض النظر عن مين السبب
ميرنا: مختلفناش .. بس اللي حصل ان هي السبب ولازم تدفع التمن
امي: انتي صح .. (بتبص لام ميرنا) مهي اللي تبيع بنتها تستاهل اكتر من كده
ام ميرنا بصت لامي وكملت لحس في جزمة امي وكانها بتقولها مش بايدي يا ستي .. انتي محدش يقدر عليكي ,, انا ابيع بنتي وعيلتي كلها عشان خاطرك

ميرنا: وتتربط من ايديها ورجليها زي الكلبة عشان حتى متعرفش تريح نفسها
امي: ههههههه بنتك بتحبك اوي يا كلبة ,, (بتبص لميرنا) طب اخلصي وروحي هاتي حبل واربطيها خلينا نخلص من الليلة دي

دخلت ميرنا المطبخ جابت حبل وطلعت مسكت امها من شعرها وسحبتها نحية الحيطة كده وربطت ايديها ببعض من ورا ضهرها وفشخت رجليها وربطت كل رجل في اقرب حاجة ليها عشان تفضل قاعدة ورجليها مفشوخة ومتعرفش تقفلها .. كان في الحيطة جنش كده ومربوط فيه سلسلة في اخرها طوق ,, مسكت ميرنا الطوق وبصت لامها: فاكرة الطوق بتاع "جاسكي" الكلبة بتاعتنا اللي ماتت؟ اهو انتي هتبقي مكانها

وربطت الطوق في رقبة امها وضربتها بالقلم: اتفرجي على بنتك وهي بتتناك بسببك وكرامتها بتتفشخ من ستي وستك وتاج راسنا يا شرموطة يا بنت الشراميط

وراحت ميرنا نحية امي ونزلت على ركبتها وقلعتها الجزمة وباست رجلين امي: انا تحت امرك يا ستي
امي ضحكت ضحكة انتصار كده كالعادة وبعدين بصت لسامح ورجعت بصت لميرنا ,, فهمت ميرنا اللي بصت لسامح: تعالى انزل بوس رجلين ستك
سامح: ست مين؟ لا بقى انا ساكت من زمان ومش راضي اتكلم ,, انا مش موافق ع اللي بيحصل ده
ميرنا بكل هدوء: تعالى يا بن المتناكة اعمل اللي بقولك عليه ومتفتحش بؤك خالص
بصلها سامح باستغراب كده ,, وبعدين نزل وشه في الارض وراح قاعد جنب مراته وباس رجلين امي

انا بقيت بتفرج ومش فاهم ايه اللي بيحصل يا ولاد المجانين هتجننوني ,, هي ميرنا مسيطرة على سامح ليه كده ,, وامي دي كمان .. ايه يا شيخة انتي ايه ,, دماغك دي ايه ,, يخربيت اللي يفكر يزعلك يا شيخة

امي: انتو هتفضلو قاعدينلي بهدومكو كده؟

في ثانية قامت ميرنا وبدات تقلع هدومها وسامح قاعد لسه ع الارض بيبص على مراته ومكسوف يقوم يقلع هدومه ,, قلعت ميرنا كل هدومها وبصت لجوزها: انت مقلعتش هدومك ليه يا خول؟

وراحت شداه عشان يقف ,, وقف سامح وبدأ يقلع هدومه وهو مكسوف

امي: استنى ,, (بصت لميرنا) الست متبقاش ناشفة كده مع جوزها ,, براحه كده وبكل شرمطة انتي قلعيه كل هدومه ,, كأنكو في ليلة دخلتكو واول مرة هتنيكو بعض يا شراميط

بصت ميرنا لسامح وراحت وقفت ادامه وهي اقصر منه فضلت بصاله لفوق كده وكأنها فعلا اول مرة هتتناك منه وسامح برده بيبصلها كأنه بيبص لخطيبته مش مراته اللي ناكها ايام وليالي ,, وامي قاعدة بتتفرج عليهم ,, فجأة سامح هجم على شفايف ميرنا وفضل يبوس فيها بوسة اشتياق كأنها اول بوسة ليهم واندمجت معاه ميرنا وبايده ورا ضهرها عمال يشدها ويرفعها عليه وهي نفس الحكاية من ورا ضهره ,, بدأت ترفعله التيشيرت اللي كان لابسه قطعو البوسة ثواني لغايت ما قلعته التيشيرت ورجعو تاني للبوسة وبدأت تفكله رباط الشورت اللي كان لابسه وبدأت تنزله والخول مكنش لابس حاجة تحته وبان زبه واقف على اخره من كتر الهيجان ,, بدأت ميرنا تلعب بايديها في زبه وبعدين بدأت تنزل بشفايفها طول جسمه لغايت ما نزلت لزبه وبدأت تطلع لسانها وتمشيه على زبه وفتحت بؤها عشان تستقبل زبه......

امي: احم احم .. ايه يا شرموطة انتي نسيتي اني هنا ولا ايه .. انا قولت تقلعيه هدومه بس
ميرنا: انا اسفة يا ستي اندمجت شوية
امي: لا يا شرموطة متندمجيش ومتعمليش حاجة الا بأذني
ميرنا: حاضر يا ستي
امي: انزلي يا شرموطة اقعدي على الارض بطيزك دي

نزلت ميرنا قعدت ع الارض ,, امي بصت على رجلين ميرنا: حلوة رجلين مراتك يا خول,, صح؟
سامح: مش احلى من رجليكي يا ستي
امي: مانا عارفة ,, مفيش شرموطة رجليها احلى من رجليا اصلا ,, انا بتكلم على رجلين مراتك دلوقتي
سامح: حلوة يا ستي
امي: طب مستني ايه؟
سامح: يعني اعمل ايه؟
امي: ايه اللي تعمل ايه يا خول,, انزل يلا على ركبك ووري مراتك انت اد ايه بتحب رجليها

فضل سامح واقف شوية كده متردد وبعدين نزل على ركبه ومسك رجلين ميرنا اللي انت شكلها اتبسطت من الموضوع ورفعت رجليها كده وهي مبتسمة ,, سامح ماسك رجلين ميرنا وبيقربها من بؤه وباسها بوسة خفيفة كده كانت ليها مفعول السحر على مراته اللي وشها انشكح اوي بعد البوسة دي وهو كمان ابتسم واتجرأ وبدا يبوس اكتر ,, وبعدين طلع لسانه وبدأ يلحس ,, سخنت ميرنا اوي وغمضت عنيها وكأنها سرحت في عالم تاني ورجعت راسها لورا وسامح مكمل لحس ,, وبعدين فجأة فتحت ميرنا عينيها وبصت لامي كأنها افتكرت انهم مش لوحدهم ,, وفضلت تبص لامي وتبص لرجليها ,, امي ابتسمتلها راحت ميرنا مسكت رجل امي ورفعتها نحية بؤها وفضلت تعمل معاها زي ما سامح بيعمل مع رجليها

كل ده بيحصل وام ميرنا مربوطة وعمالة تتفرج على اللي بيحصل وشكلها سخنت

ميرنا: مبسوط يا حبيبي .. عجبتك رجليا
سامح: اوي يا حبيبتي .. احنا ليه مجربناش الحكاية دي قبل كده
ميرنا: البركة في ستنا سهام ,, (وراحت بايسة رجل امي) متشكرة اوي يا ستي
امي: متشكرة على ايه هو احنا لسه عملنا حاجة

وقامت امي وقفت وبصت لميرنا: تعالي يا شرموطة اقعدي هنا مكاني

قامت ميرنا وقعدت مكاني امي اللي قالتلها: ارفعي رجليكي لفوق وافشخيها كده

نفذت ميرنا وظهر كسها ,, امي: تعالى يا خول الحس كس مراتك خليها تسخن

وراح سامح على مراته وهو لسه على ركبه ونزل يلحس كس ميرنا وبدأت ميرنا تسخن وتتآوه من لحس سامح ,,

امي: كفاية كده قومي لفي نفسك كده وورينا طيزك شكلها عامل ازاي

قامت ميرنا ولفت وقعدت بركبها ورفعت طيزها

امي: جرا ايه يا شرموطة!!.. ما تغري جوزك

بدأت ميرنا تهز طيزها بشرمطة ,, البت خبرة بصراحة

امي: وانت يا خول مستني ايه ,, يلا الحس خرم طيز مراتك اللي هيتفشخ النهاردة ,, وانتي يا شرموطة افشخي طيزك

فشخت ميرنا طيزها بايديها وهي لسه بتهزها عشان تغري سامح اللي مكنش محتاج هو سخن لوحده وهجم على خرم طيز مراته ونزل لحس

كانت ام ميرنا وصلت لمرحلة صعبة ونفسها حد يريحها ,, بس طبعا ايديها ورجليها مربوطين وما باليد حيلة . . بس كان باين على عينيها انها هتموت من الهيجان

امي: يلا يا شرموطة عشان تجهزي زب جوزك

وميرنا مكنتش محتاجة توضيح قامت علطول ونزلت ع الارض بركبها وكان سامح وقف وزبه واقف من اول الليلة منامش ,, عنده حق ينام ازاي .. دانا اللي واقف بتفرج من اوضة تانية زبي مش عايز يرحمني

تفت ميرنا على ايديها وبدأت تدعك زب سامح بايديها ,, وبعدين فتحت بؤها على اخره واستقبلت زبه بكل سهولة ,, شكلها كانت خبرة فعلا البت دي وعارفة هي بتعمل ايه

امي: يلا بقى قومي اقعد ع الكنبة هنا

قامت ميرنا وقعدت ع الكنبة وفشخت رجليها ,, امي بصت لسامح: ايه؟؟!! هو انا لازم اقولك كل حاجة؟

فهم سامح علطول وراح دخل زبه في كس مراته عشان تطلع من ميرنا احلى آآآآآآه ,, حاجة كده كيوت اوي عاملة زي اهات البنات اللي في افلام الهينتاي Hentai (افلام سكس الكارتون الياباني)
وبدا سامح ينيك في مراته ونزل عليها وراحو في بوسة طويلة (كانو بيعشقو البوس اوي باين)

امي واقة بتتابع اوامرها وهي بتتنفذ في الوقت اللي فيه ام ميرنا هتموت من المتعة بسبب اللي شايفاه ادامها والعذاب اللي حاسة بيه عشان مش قادرة تريح نفسها

كان الوضع مستمر سامح نايم على مراته اللي قاعدة ع الكنبة وزبه في كسها بينيكها وهما في رحلة بوس كانت هي ماسكة راسه ونازلة بوس في كل حتة

فجأة سامح بدأ يتشنج كده وكأنه خلاص هيجيبهم ,, امي خدت بالها: ايه يا خول هتجيبهم؟
مقدرش يتكلم سامح وحرك راسه كده بمعنى انه اها هيجيبهم

امي: بدري كده؟ انت لحقت يا خول؟؟ طب تعالى هنا هاتهم على رجلي

سامح خرج زبه من كس ميرنا مراته وقرب من امي اللي كانت رفعت رجليها نحية زبه وفضل سامح يدعك في زبه وهو متشنج اوي ,, قامت ميرنا مراته وقعدت على ركبها ع الارض جنب سامح وقالتله: عنك انت يا حبيبي

ومسكت زبه وتفت عليه وبدأت تدعكله زبه بايديها وهو لسه في حالة التشنج اللي فيها دي ,, وبعد شوية فتح بؤه وغمض عينيه وبدأ زبه ينطر اللبن على رجلين امي وبعد ما خلص وقع ع الارض زي ما يكون اغمى عليه

امي بصتله باستغراب كده: ماله ده؟
ميرنا: هو كده يادوب اخره مرة وزي مانتي شايفة
امي: يا عيني يا بنتي .. وعليكي من ده بايه
ميرنا: كان غصب عني يا ستي بس بعد كده حبيته واضطريت استحمل وبتعامل معاه
امي: طب تعالي الحس لبن جوزك من على رجليا
ميرنا: متشكرة اوي يا ستي

وبدأت ميرنا تلحس لبن سامح جوزها من على رجلين امي لحد ما لحست اللبن كله وبدأت تلحس شوية في رجلين امي وبدأت تستطعم وكانت مبسوطة اوي وعمالة تبص لامي وتضحك كأنها بتشكرها ع المتعه دي

امي: يلا يا كلبة لبسيني الجزمة عشان امشي
ميرنا مخضوضة: تمشي ليه يا ستي؟
امي: ما اديكي شايفة جوزك ,, ده ايه المرار اللي انا فيه ده , انا غلطانة اني وافقت اقعد معاكو اصلا
ميرنا: يا ستي انا طلبت منك تقعدي عشاني مش عشانه
امي: يعني ايه
ميرنا: يعني انا لسه مستمتعتش واديكي شايفة لما انتي تمشي مش هلاقي اللي يمتعني
امي: خلي امك تمتعك
ميرنا: لا الشرموطة دي لا ,, دي لسه محتاجة تتذل اكتر من كده
امي: ايوة يعني عايزة ايه ؟

ميرنا قامت وفتحت درج كده من ترابيزة التلفزيون وطلعت زب صناعي بحزام ,, كان حجمة كبير اوي ولونه اسود ,, وبصت لامي وضحكت وقالتلها: عايزاكي تنيكيني يا ستي

وراحت لامي اديتلها الزب الصناعي,, امي مسكته وبصت لام ميرنا وغمزتلها: لا حلو

وبعدين رمت الزب على الكنبة وقالت لميرنا: تعالي يا شرموطة قلعيني العباية

جريت ميرنا عليها وهي مبسوطة اوي وبدأت تساعد امي وتقلعها العباية عشان يظهر اجمد جسم شوفته في حياتي واللي لغايت دلوقتي بعد ما شوفت اجسام ستات كتير ,, ولا واحدة جسمها يقدر يغلب جسم امي اللي مرسوم رسمة فنان تشكيلي خبير في الستات ,, كانت لابسة سوتيان وكلوت فتلة لونهم اسود ,, بعد ما قلعت العباية حاولت ميرنا تقلع امي السوتيان لكن امي ضربتها على ايديها: لا يا شرموطة العباية بس
ميرنا: نفسي ارضع من البزاز دي يا ستي
امي: لا يا لبوة مش دلوقتي ,, مش بالساهل كده ,, يلا تعالي لبسيني الزب اللي جايباه عشان انيكك بيه

راحت ميرنا عشان تقلع امي الكلوت,, امي ضربتها تاني: ع الكلوت يا شرموطة

راحت ميرنا جابت الزب من ع الكنبة ونزلت ع الارض ادام امي وباست رجليها اليمين ,, امي رفعت رجلها اليمين ,, دخلت ميرنا الحزام ,, وعملت نفس الحكاية مع رجلها الشمال لغايت ما لبستها الحزام وطلعته لغايت فوق وشدت الحزام وظبطت المقاس ,, تقريبا كان اوسع مقاس وكويس انه اتظبط اصلا ,, مهو طيز امي دي عايزة مقاسات خاصة

مسكت امي ميرنا من شعرها وشدتها وزقتها على الكنبة ونزلت عليها مرة واحدة رشقت الزب الصناعي في كسها وبدأت تنيكها ولا اجدعها فحل ,, وكأنها اصلا راجل مش ست ,, كانت متمكنة لدرجة ان ميرنا كان باين عليها انها مستمتعة اوي ,, استمتاع محستش بيه قبل كده مع الخول جوزها

ميرنا: آآآآآآآآآه حلو اوي يا ستي آآآآآآآآآه انا عمري ما اتنكت كده قبل كده آآآآآآآآآآآآه نيكيني يا ستي افشخيني وافشخي كسمي آآآآآآآآآآآآآآه
امي: مالك يا شرموطة؟؟ مبسوطة؟؟
ميرنا: اوي يا ستي آآآآآآآه انا نفسي افضل طول عمري معاكي يا ستي وتنيكيني كده علطول آآآآآآآآآآه
امي: لما اشوف الاول هتبقي خدامة كويسة ولا لا
ميرنا: هبقى احسن خدامة تحت رجليكي يا ستي آآآآآآآآآآآآه يا احلى ست في الكون كله آآآآآآآآآآآآآآآه

نزلت امي على ميرنا ,, ميرنا افتكرتها هتبوسها فغمضت عينيها ومدت بوزها ,, لكن امي رفعت رجلين ميرنا على كتفها ومدت ايديها من ورا ضهر ميرنا وشالتها ووقفت ,,بقت بتنيكها ع الواقف,, وميرنا مش مصدقة نفسها من المتعه اللي هي فيها وبقت بتتآوه بس ومش قادرة تتكلم

شوية وميرنا بدأت تغمض عينيها وتترعش: هجيبهم يا ستي هجيبهم

راحت امي موقفة نيك ورفعت ميرنا وشالت الزب من كس ميرنا اللي فتحت عينيها مستغربة: ليه يا ستي؟؟

امي: مش دلوقتي يا شرموطة,, لسه

وراحت امي رايحة بيها عند امها ونزلتها ع الارض وضع فرنساوي (DoggyStyle) وخلت وشها ادام امها بالظبط ونزلت على طيزها تفت عليها وبدأت تبعبصها وميرنا بتغمض عينيها وبتتآوه مع كل بعبوص في طيزها وتفتح عينيها وتبص لامها نظرات خبيثة عايزها تزود من عذابها ,, وام ميرنا كانت وصلت لمرحلة لا يحسد عليها,, شوية شوية كانت هتعيط

ام ميرنا: ابوس رجليكي يا ستي ,, عايزة ارتاح مبقتش قادرة استحمل
امي: قولي لبنتك هي اللي عايزة كده
ام ميرنا: يا بنتي عايزة ارتاح حرام عليكي اللي بتعمليه فيا ده ,, مش قادرة يا ميرنا

راحت ميرنا ضربتها حتة قلم وجعني انا اللي واقف في الاوضة جوا ,, وقالتلها: ستك ميرنا يا بنت الشرموطة ,, عايزة ترتاحي يا لبوة؟؟ ,, لا يا لبوة خليكي كده اتعذبي عشان تعرفي انتي عملتي فيا ايه
ام ميرنا: انا اسفه يا بنتي غصب عني
ميرنا: متقوليش كلمة بنتي دي تاني ,, قولتلك انا اسمي ستك ميرنا
ام ميرنا: ابوس ايدك يا ستي انا مش قادرة عايزة ارتاح
ميرنا: قولي انا شرموطة ولبوة ومرة مومس ومتناكة في طيزي

كررت ام ميرنا اللي بنتها طلبته منها ,, ضحكت ميرنا: برده مش هريحك يا شرموطة ,, خليكي زي اللبوه الهيجانة اللي مش لاقية دكر يدقها

كانت ام ميرنا وصلت لمرحلة صعبة فعلا وكانت على وشك انها تعيط فعلا ,, كانت امي خلصت بعبصة في طيز ميرنا وكانت دخلت 3 صوابع ,, وراحت راشقة الزب في طيز ميرنا مرة واحدة عشان ميرنا تفقع صرخة من اللي تصحي الجيران

ميرنا: آآآآآآه مش قادرة يا ستي آآآآآآآآآآآه هموت يا ستي آآآآآآآآآآآآه براحة يا ستي آآآآآآآآآآآه
امي: مفيش براحة يا شرموطة ,, المتناكة اللي زيك وتعمل كده في امها تستاهل اكتر من كده يا شرموطة
ميرنا: ابوس رجليكي يا ستي مش قادرة آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
امي: لو عايزاني ارحمك ارضعي في بزاز امك

ميرنا فضلت شوية كده وبعدين لقت مفيش حل غير انها تسمع كلام امي ,, وراحت ماسكة البلوزة اللي امها كانت لابساها وقطعتها ومسكت السوتيان شدته لغايت ما اتقطع هو كمان ونزلت على بزاز امها فضلت ترضع وتمصمص فيهم ,, ده خلى امها تتعذب اكتر لان المتعة بتزيد ومش عارفة تريح نفسها برده ,, وفضلت تتنقل من بز لبز وترضع فيهم ,, بنت المحظوظة كانت متدلعة اخر دلع ,, بتتناك في طيزها من امي وعمالة ترضع في بزاز امها ,, لكن شكلي كنت غلطان ,, الظاهر ان امي كانت فعلا قاسية عليها وبتنيكها جامد

ميرنا وقفت مصمصة في بزاز امها: ابوس رجليكي يا ستي براحة انا مش قادرة آآآآآآآآآه هموت من الوجع
امي: وجع ايه؟؟ هو انا عملت حاجة ؟؟ امال لو دخلته كمان شوية ,, دانا بنيكك بنصه بس

ميرنا فتحت عينيها على اخرها من اللي سمعته: ابوس رجليكي يا ستي براحة
امي: لا مش براحة ,, عشان تبقي تعملي كده في امك يا شرموطة
ميرنا: مهي تستاهل يا ستي ,, هي السبب في اللي انا فيه ده
امي: يعني انتي مش مبسوطة؟؟ ,, مااااااشي

وبدأت امي تزيد من سرعتها ودخلت الزب كمان شوية ,, كانت ميرنا بتصرخ بطريقة مش طبيعية من كتر الوجع

ميرنا: آآآآآآآآآآآآآه لا يا ستي مبسوطة مبسوطة آآآآآآآآآآآآآآه
امي: طيب يلا عشان تريحي امك
ميرنا: آآآآآآآآآآآآآآه لا مش عايزاها ترتاح الشرموطة دي

امي ضربتها على طيزها ضربة سمعت في العمارة كلها خلت ميرنا تصوت آآآآآآآآآآآآآآه
امي: انا ميتقاليش لا يا روح امك
ورواحت مزودة العيار شوية كمان خلت ميرنا هيغمى عليها من كتر الوجع
امي: ها يا شرموطة هستمعي الكلام؟

مردتش ميرنا وفضلت تتآآآآآآآآآوه

امي: كده؟؟!! طيب ماااااااااااشي

وراحت ماسكة شعرها وشدته وزودت العيار كمان شوية,, ميرنا: آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآه حاضر يا ستي حاضر هعمل اللي تؤمريني بيه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

امي هدت اللعب شوية وبدأت تنيكها براحة,, كانت ام ميرنا كأنها اخيرا لقت اللي هينقذها من اللي هي فيه وبدأت تشكر في امي وهي بتتوسل لها عشان ترحمها من العذاب اللي هي فيها

امي لميرنا: يلا يا شرموطة اترجي امك عشان تقبل تخليكي تريحيها
ميرنا وكأنها مش موافقة على اللي سمعته قلبت وشها وبصت لامي ,, لما امي شافتها كده راحت مزودة العيار تاني وبدات بايديها تسقف على طيزها وتلسوعها بدات ميرنا تتآآآآآآآآآآآآآآآآوه تاني من الوجع

ميرنا: آآآآآآآآآآآآآآآآآآه خلاص يا ستي حاضر حاضر آآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
كانت امي ولا كأنها سامعه وعمال تلسوعها على طيزها اللي اتحول لونها للاحمر من كتر الضرب واللسوعة ,, وهي اصلا بيضة بقى جسمها كله ابيض وطيزها حمرة

ميرنا: آآآآآآآآآآآآآآآآآه خلاص يا ستي هعمل اللي انتي عايزاه يا ستي آآآآآآآآآآآآآه

امي خفت شوية: يلا يا شرموطة ,, اترجي امك عشان ارحمك

ميرنا مش عايزة تعمل كده لكن مضطرة عشان امي ترحمها بدأت تتكلم بصوت واطي: تسمحيلي اريحك
ام ميرنا: بتقولي ايه يا شرموطة ,, علي صوتك
ميرنا: تسمحيلي اريحك
ام ميرنا: عايزة تريحي مين؟
ميرنا: اريحك
ام ميرنا: انا مين
ميرنا: ماما
ام ميرنا: ماما مين يا بنت المتناكة ,, اسمي ستك "نورا" يا كلبة

اخدت بالي ان دي اول مرة اعرف اسم ام ميرنا من اول الحفلة دي

ميرنا وهي جاية على نفسها: تسمحيلي اريحك يا ستي نورا
ام ميرنا تفت عليها: لا يا شرموطة خليكي كده اتعذبي زي ما كنتي عايزة تعذبيني

امي كانت مستنية تسمع كده وبدأت تزود العيار على ميرنا اللي بدأت تصرخ تاني

ميرنا: آآآآآآآآآآآآآه ابوس رجلك يا ستي نورا اسمحيلي اريحك آآآآآآآآآآآآه ابوس رجلك يا ستي
ام ميرنا لامي: اخليها تريحني يا ستي؟
امي: انتو حرين مع بعض
ام ميرنا: عشان خاطر ستك وستي يا شرموطة هخليكي تريحيني
ميرنا: متشكرة اوي يا ستي
ام ميرنا: انتي اسمك ايه صحيح؟ ستي ميرنا؟!!
ميرنا: انا خدامتك ميرنا يا ستي
ام ميرنا: طب يلا يا خدامة ريحيني

كانت ام ميرنا لابسة سكيرت (جيبة) ,, بدات ميرنا تقلعها الجيبه وبعدين قلعتها الكلوت ونزلت تشم في كسها

ميرنا: كسك ريحته حلوة اوي يا ستي
ام ميرنا: طول عمرك بتموتي في كسي يا شرموطة
ميرنا: تسمحيلي الحس كسك يا ستي
ام ميرنا: يلا يا شرموطة ريحيني

بدأت ميرنا تلحس في كس امها وامي بتنيكها في طيزها

كان المنظر مثير لدرجة فظيعة ,, امي وهي لابسة الزب الصناعي بتنيك ميرنا وضع فرنساوي ,, وميرنا بتلحس في كس امها اللي مربوطة في طوق في الحيطة زي الكلاب ,, المفارقة هنا كانت ممتعة اوي ,, واحدة مربوطة في الحيطة بطوق زي الكلاب ومتكتفة لكن هي اللي بتتحكم في بنتها ,, وسامح طبعا مغمى عليه في دنيا تانية ,, ابن الهبلة حد يسيب الحفلة دي ويغمى عليه

كانت ميرنا بتلحس كس امها بكل حرفية ,, انا افتكرت كلمة امها لما قالتلها انها طول عمرها بتحب كسها ,, ومفهمتش ,, هي ميرنا متعودة تلحس كس امها علطول ولا ايه ,,

كانت ام ميرنا وصلت لمرحلة صعبة خلاص وبدأت تترعش وتتلوى وهي مربوطة وبتحاول تضم رجليها لكن مقدرتش عشان رجليها مربوطة ,, كانت خلاص وصلت للذروة وبدأت تغمض عينيها وتترعش وتتلوى وصرخت وكسها نطر العسل كأنه فيضان عسل طالع من كسها ,, جابت كتير اوي وميرنا بتشرب اللي بتلحقه ,, كانت امها خلاص جابت اخرها من اللي حصلها وحصلت سامح ,, وميرنا فضلت تلحس عسل امها من ع الارض ,, في الوقت اللي كانت امي نزلت ايديها وبدأت تدعك كس ميرنا وهي بتنيكها في طيزها وبالايد التانية بتضربها على طيزها ,, لغايت ما ميرنا وصلت خلاص لمرحلة النشوة هي كمان ,, امي خدت بالها ووقفت ضرب على طيزها ومسكتها من شعرها ورفعت راسها لفوق عشان تتحكم في حركتها ,, وبدأت تزود سرعتها في دعك كسها ,, لحد ما ميرنا صرخت وجابت عسلها ع الارض ,, كانت امي سابتها وشالت الزب من طيزها ,, وقعت ميرنا ع الارض وفضلت تتلوى وتصرخ وحاطة ايديها على كسها وبتضم رجليها ,, وكان جسمها كله اتغسل من عسلها اللي ع الارض ,, لغايت ما بدأت تهدا شوية وحصلت سامح وامها .. (ايه العيلة التعبانة دي,, وعاملين نفسهم خطر اوي وعايزين ينيكو امي,, لكن على مين ,, يا جدعان امي اسطورة يا جدعان ما تفهمو بقى)

وقفت امي وبصت للتلاتة وابستمت بسخرية كده وراحت قالعة الزب ورمته على ميرنا وراحت لبست العباية ولبست الجزمة وفتحت الباب وبصتلهم بصة اخيرة وابتسمت وخرجت وقفلت الباب وراها

طبعا انا مش محتاج اقولكم اني كنت جبتهم انا كمان ,, مانا لو مجبتهمش ع الحفلة دي اجيبهم على ايه يعني ,, استنيت دقيقة كده وخرجت لبست هدومي وخرجت من البيت ونزلت

اول ما خرجت من باب العمارة وجاي امشي لاقيت عربية واقفة في الشارع وحد مطلع ايده من الشباك وبيشاورلي بيقولي تعالى ,, مكنتش شايف مين لان انا مش واقف من نحية السواق روحت ع العربية ونزلت ع شباك الكرسي اللي جنب السواق وببص ..... لاقيتها امي

فضلت واقف ببصلها مش فاهم حاجة ,, قالتلي: ما تيلا يا روح امك هتصورني؟

ركبت جنبها وانا مش فاهم حاجة ,, هي عرفت منين اني كنت فوق ,, وعربية مين دي اصلا ,, طلعت هي بالعربية ,, وانا عمال احاول افهم اللي بيحصل ,, قطعت هي كل حيرتي وقالتلي: وريني اللي صورته

بلمت بقى ووشي قلب علامة استفهام ,, هو في ايه يا ست انتي؟؟ انتي ايه؟؟

امي: ما تنجز يا خول وريني اللي صورته

طلعت الموبايل من جيبي وشغلت الفيديو اللي صورته وحطيت الموبايل ادامها عشان تتفرج


فلاش باك
لما امي اتأخرت وجابولي التليفون عشان اكلمها ,, هي رنت الجرس اتلبخو ونسو الموبايل معايا وطلعو يفتحولها ,, كنت انا استغليت الموقف وبدأت اصور كل حاجة ,, بس هي عرفت ازاي؟؟ معقولة شافتني؟ ,, بس انا كنت واخد بالي وهي مبصتش نحيتي خالص ,, امال في ايه ,, يا ستي في ايه بقى ,, فهميني

فوقت على صوت امي: خلاص اقفل ,, كويس

قفلت الموبايل وعينته في جيبي ,, امي: عارف لو مكنتش صورت اللي حصل ,, كنت هنيكك انت كمان

مردتش عليها وفضلت باصصلها وانا مبلم ,, اخدت بالها وبتصلي وراحت ضاحكة: ههههههههه برده مش فاهم حاجة؟ ,, هو انت مفيش مرة تخيب ظني وتفهم كل حاجة من نفسك ,, هتفضل خول علطول كده؟؟ ماشي ياخول هفهمك

امي: اولاً انا كنت متوقعة 100% انك مش هتفوت لحظة زي دي وهتطلب من سامح انك تحضر وتتفرج ,, واتأكدت لما دخلت الشقة وشوفت هدومك اللي سامح اخدها منها وحطها برة عشان اشوفها واعرف انك موجود ,, سامح ضحك عليك يا اهبل وانت مخدتش بالك .. طبعاً انا كنت متوقعه انه هيعمل كده وهياخد منك الموبايل ,, بس انا كنت محتاجة التصوير ده ,, انا واصلة في معادي وواقفة برة مستنية الاشارة اللي هتخليني ادخل ,, مهو انا لما اتأخر اكيد هيجيبولك الموبايل عشان تكلمني ,, ولما لاقيتك بترن عليا عرفت انهم عملو كده ,, ورنيت الجرس في ساعتها عشان يتلبخو فيا وينسو معاك الموبايل ,, وحصل اللي كنت متوقعاه

انا قاعد بسمع وكأني بسمع خطة من خطط المخابرات اللي بيعملوها عشان يزرعو جاسوس مثلا او حاجة ,, مش ممكن الدماغ دي ,, دي مش دماغ ست عادية ابداً

امي: خلصنا من موضوع اني عرفت ازاي انك موجود وانك صورت ,, طبعا عايز تعرف حكاية العيلة دي ,, انت سمعت جزء من الحكاية فوق ,, اللي انت متعرفوش بقى ,, ان من ساعة ما مها جتلي وقالتلي ع الفيديو ,, كنت عرفت ان سامح ده شغال في الاستوديو وعشان كده وافقت انك تروح تشتغل في الاستوديو عشان اقدر انفذ خطتي ,, وجيت اتصورت في الاستوديو مخصوص عشان عارفة ان اكيد سامح هو اللي هيشتغل في صوري ويعرف اني امك ,, في نفس الوقت كنت انا بلعب على ام ميرنا ,, والست الصراحة مخدتش ف ايدي غلوة ,, زي مانت شوفت كده ,, ولية هايجة عايزة ترتاح وخلاص ,, اصلها ارملة من سنين وكانت عايشة هي وبنتها ميرنا بس ,, لان معندهاش غيرها ,, وام ميرنا عندها محل اكسسوارات كبير جدا ,, اكبر محل اكسسوارات في بورسعيد ,, ومعروفة في بورسعيد جداً ,, وبطبيعة شغلي في الاتيليه روحتلها على اساس اننا نتفق اخد منها شغل للفساتين عندنا ,, من اول ما شافتني وانا حسيت ان في حاجة مش مظبوطة ,, اتلجلجت كده وقالتلي: عزيزة؟!!
قولتلها: عزيزة مين؟
قالتلي: لا خلاص مفيش حاجة
عرفت بعد كده ايه حكاية عزيزة دي من ام ميرنا نفسها ,, بسبب ان ام ميرنا علطول كانت مشغولة ,, وميرنا علطول ف البيت لوحدها وكانت لسه صغيرة ,, جابت خدامة تقعد مع بنتها ,, وفضلت عزيزة دي قاعدة مع ميرنا لغايت ما كبرت وكملت عشرين سنة ,, وكانت ام ميرنا عايزة تستغنى عنها خلاص عشان ميرنا كبرت ,, لكن ميرنا كانت متمسكة بيها جدا وامها مش فاهمة ليه ,, لغايت ما في يوم رجعت ام ميرنا من شغلها بدري وفتحت الباب ودخلت سمعت صوت ميرنا بتتآوه ,, اتخضت عليها وجرت على اوضتها وفتحت الباب عشان تلاقي بنتها نايمة على بطنها ع السرير وعزيزة قاعدة عمالة تبعبصها وميرنا عمالة تقولها: نيكيني يا ست عزيزة آآآآآآآآه نيكيني جامد آآآآآآآآآآه اوي اوي كمان

طبعاً ام ميرنا اتخضت من المنظر ,, وميرنا مخدتش بالها اصلا من امها دخلت عليهم ,, لكن عزيزة شافتها ووقفت بعبصة ,, ميرنا لسه بتلف عشان تسألها وقفت ليه شافت امها واقفة ع الباب طبعت اتصدمت وفضل التلاتة يبصو لبعض ,, ام ميرنا قفلت الباب وراحت على اوضتها وفضلت تفكر ,, تطرد عزيزة؟؟ طب وتعمل ايه مع بنتها اللي كان واضح انها مستمتعة ومبسوطة ومش غصب عنها ,, فضلت افكار كتير تيجي في دماغها لغايت ما وصلت لفكرة ,, قامت فتحت باب اوضتها لقت عزيزة شايلة شنطة هدومها وخارجة ,, وقفتها وشدتها معاها في اوضتها وحصل بينهم الحوار ده

ام ميرنا: ممكن افهم ايه اللي كان بيحصل
عزيزة: كنت بنيك بنتك
ام ميرنا: اتكلمي عدل يا ولية انتي
عزيزة: انتي سألتي وانا جاوبتك
ام ميرنا: وازاي حصل كده ومن امتى؟
عزيزة: من زمان اوي من بعد ما جيت بشهر
ام ميرنا: يا بنت الوسخة
عزيزة: من غير غلط بس ,, اديكي شايفة بنتك كانت مبسوطة
ام ميرنا: ازاي تعملي كده في بنت عندها 12 سنين
عزيزة: انتي عارفة البنات في السن ده بيبقى عندهم اسئلة كتير ,, وانا جاوبتها على كل حاجة ,, ووريتلها كل حاجة ع الطبيعة ,, وهي لما شافت كسي مقدرتش تقاوم ومبقاش يعدي يوم غير لما تلحسلي كسي لغايت ما اجيبهم وتشرب عسلي ,, وبعد سنتين قررت اني افتحلها طيزها ,, وحصل ولما الدودة تاكلها تيجي تترجاني عشان اريحها ,, فضلنا كده انيكها في طيزها وتلحسلي كسي ,, لغايت ما كملت 18 سنة قررت اني افتحها واخد شرفها بايدي
ام ميرنا: يا بنت المتناكة
عزيزة: مضربتهاش على ايدها ,, هي عملت كل ده بمزاجها .. وخلاص بنتك مبقتش تقدر تستغنى عني اصلا
ام ميرنا: يا بنت الشراميط دانا هطلع ميتين اهلك
عزيزة: طب وبنتك هتعملي معاها ايه لما تطلعي ميتين اهلي

ام ميرنا خدت بالها من موضوع بنتها ,, فكرت شوية وقالتلها: بصي بقى يا وسخة انتي ,, انتي هتفضلي قاعدة هنا مع بنتي بس بشروطي واللي اقولك عليه يتنفذ ,, كده يأما هوديكي ورا الشمس
عزيزة: وايه شروطك دي؟
ام ميرنا: هعمل معاكي زي ما بتعملي معاها؟
عزيزة: يعني عايزاني انيكك؟
ام ميرنا: لا يا شرموطة .. انا اللي هنيكك
عزيزة: ايه .. لا .. انا مليش في النسوان الكبيرة ,, بنات صغيرة بس
ام ميرنا: مش بمزاجك يا شرموطة ,, كده يأما انتي حرة

فكرت عزيزة شوية ولقت ان مفيش حل غير انها توافق عشان فعلا ام ميرنا ست واصلة وممكن تأذيها ,, وفضل الوضع ماشي عادي ,, وكانت ام ميرنا بتتحاشى انها تقابل بنتها او تتكلم معاها لغايت ما تشوف هتتصرف معاها ازاي ,, وفي مرة وام ميرنا بتنيك عزيزة وميرنا نايمة ,, الباب اتفتح ودخلت ميرنا شافت امها بتنيك ستها عزيزة بزب صناعي ,, "كانت ام ميرنا بتتعامل مع ناس كتير من برة مصر وبتستورد منهم بضاعة ,, وكانت بتطلب منهم يحطولها العاب جنسية مستخبية في البضاعة" ,,

لما ميرنا شافت المنظر ده دخلت عليهم واتخانقت مع امها عشان خاطر ستها عزيزة ,, امها اتعصبت عليها ومسكو في خناق بعض وانتهت بان ام ميرنا وقعت ميرنا ونزلت ناكتها بالصناعي ,, ومن بعدها اتكسرت الحواجز بينهم وبقى الوضع عزيزة بتنيك ميرنا وام ميرنا بتنيكهم هما الاتنين واحيانا الاتنين بينيكو ميرنا سوا كل واحدة بصناعي ,, وفضل الوضع كده فترة وام ميرنا هي صاحبة الكلمة في البيت وبنتها ميرنا وعزيزة خدامين عندها ,, لكن اللي مكانتش تعرفه ان عزيزة كانت بتجهز عشان تهرب من البيت ,, وفعلا في يوم رجعت البيت لقت بنتها منهارة وبتعيط وعرفت ان عزيزة سابت البيت وهربت ,, حاولت تدور عليها وتجيبها لكن معرفتش عنها اي حاجة ومعرفتش توصلها برغم كل الاتصالات اللي عملتها

كانت ميرنا حالتها النفسية وحشة جداً بسبب هروب عزيزة ده ,, مهي اي بنت كده ,, هتفضل متعلقة بأول حد فتحها حتى لو كان غصب عنها ,, حاولت ام ميرنا تعوض ميرنا عن عزيزة ,, وبدأت تاخد اجازات كتير ومبقتش مهتمة بشغلها زي الاول عشان تحاول تعوض ميرنا عن غياب عزيزة لكن معرفتش ,, ملقتش حل غير انها تجوزها يمكن حالتها تتحسن ,, لكن هتجوزها ازاي وهي مفتوحة ,, كانت مشكلة ومش لاقيالها حل

لغايت ما ف يوم وهي ف الشغل ,, حصل مشكلة كبيرة بين اتنين ستات من اللي شغالين في المحل ,, وجابتهم ام ميرنا عشان تعرف ايه المشكلة ,, وعرفت ان واحدة فيهم كانت بتصور التانية بالموبايل وهما بيغيرو هدوم الشغل ,, وعمالة تستفزها وتقولها انها هتفضحها ,, ام ميرنا طلبت منها الموبايل وكانت رافضة تدي الموبايل لحد ,, ام ميرنا طلبت من كل البنات يمسكوها ويجيبو منها الموبايل بالعافية ,, عملو كده وهي عمالة تشتم فيهم وفي ام ميرنا ,, اخدت ام ميرنا الموبايل وفضلت تقلب فيه وتتفرج ع الصور ,, وبصت للست وهي عمالة تشتم والبنات ماسكينها ,, لم الست شافت ام ميرنا بتبصلها سكتت وهدت ,, ام ميرنا طلبت من كل البنات يخرجو برة ,, لكن الست اللي كانت معاها المشكلة قالتلها: والصور يا ست هانم؟
ام ميرنا: خلاص انا هتصرف ملكيش دعوة
الست: ابوس ايدك يا ست هانم دي فيها فضيحة وجوزي هيطلقني
ام ميرنا: ما خلاص يا مرة قولتلك هتصرف انا

كل البنات خرجت والست كمان خرجت ومفضلش غير ام ميرنا والست صاحبة الموبايل واللي عرفنا بعد كده ان اسمها "فتحية"

ام ميرنا: تعالي يا فتحية اقعدي
فتحية راحت قعدت ادامها
ام ميرنا: صورتيها ليه؟
فتحية: عشان ولية وسخة
ام ميرنا: لا .. انا بحب اسأل السؤال مرة واحدة ,, مش هكرر سؤالي يا بنت الكلب
فتحية: حاضر يا ست هانم ,, كانت بتذلني وتغيظني
ام ميرنا: ازاي؟
فتحية: حضرتك عارفة اني ارملة من زمان ,, وحضرتك عارفة يعني الست لما بتبقى من غير راجل بيبقى ناقصها كتير

حست ام ميرنا بالكلام اوي ودخل لمس قلبها علطول ,, لانها هي كمان ارملة وعارفة الست بيبقى ناقصها ايه

كملت فتحية: وهي بقى كل يوم تيجي تحكيلي ان جوزها بينام معاها وبيمتعها وبتغيظني
ام ميرنا: عشان كده صورتيها وعايزة تفضحيها
فتحية: انا مش هفضحها ,, بس انا عملت كده عشان تبطل تغيظني
ام ميرنا: ايه لعب العيال ده ؟؟ الصور دي تتسمح يا فتحية بدل ما اتصرف معاكي انا
فتحية: حاضر يا ست هانم ,, بس لو غاظتني تاني انا مش هسيبها
ام ميرنا: جرا ايه يا ولية ,, هو انا مش مالية عينك ولا ايه
فتحية: لا طبعا يا ست هانم
ام ميرنا مدت ايديها بالموبايل لفتحية: خدي امسحي الصور وروحي شوفي شغلك
مدت فتحية ايديها عشان تاخد الموبايل لكن ام ميرنا سحبت ايديها

ام ميرنا: ولا اقولك ,, خليه معايا ,, صحيح هو ايه الفيديو اللي انا شوفته ع الموبايل ده
فتحية اتلجلجت وبدأت وشها يصفر من الرعب: فيديو ايه!!
ام ميرنا: انتي هتستعبطي يا روح امك؟؟! ,, الفيديو اللي مكنتيش عايزة حد يمسك الموبايل عشان ميتفرجش عليه
فتحية مقدرتش ترد وفضلت واقفة وشها اصفر ومرعوبة
ام ميرنا ضحكت: لا بس الواد جامد اوي وانتي شكلك كنتي مبسوطة اوي
فتحية مقدرتش تمسك نفسها وانهارت خالص: ابوس رجليكي يا ست هانم متفضحينيش ,, انا مستعدة اعمل كل اللي تؤمريني بيه بس بلاش تفضحيني

ام ميرنا: انا الواد ده شكله مش غريب عليا ,, انا حاسه اني شوفته قبل كده .. بس مش فاكره فين
فتحية: ابوس رجلك يا ست هانم ,, هفضل خدامة ليكي طول عمري بس بلاش فضايح
ام ميرنا: لا طبعاً ,, هفضحك ,, انا مستحيل اسيب عندي واحدة شرموطة زيك
فتحية: هعمل كل اللي تؤمريني بيه ,, هسيب الشغل ومش هتشوفي وشي تاني
ام ميرنا: وانا كده استفدت ايه ,, لا لا ,, لازم افضحك

جرت فتحية على ام ميرنا ونزلت باست رجليها: عشان خاطري يا ست هانم دي فضيحة ,, لو مش عشان خاطري ,, يبقى عشان خاطر ابني

ام ميرنا: ماله ابنك؟؟
فتحيه اتلجلجت: اصل ,, اصل ,, مهو انا مش عايزاه يتصدم في امه
ام ميرنا: مش عايزاه يتصدم ولا خايفة عليه يتقتل؟
فتحيه بصتلها اوي بعد الكلمة دي ,, ام ميرنا ضحكت: خايفة عليه يتقتل بعد ما الناس تعرف انه بينيك امه ,, مش ده ابنك اللي بينيكك في الفيديو يا شرموطة

ساعتها فتحية انهارت خالص وعيطت ونزلت على رجلين ام ميرنا ومبتقولش حاجة غير ابوس رجلك ابوس رجلك ابوس رجلك

ام ميرنا: قومي يا فتحية

قامت فتحيه ,, ام ميرنا فضلت باصالها شوية وقالتلها: انتي عارفة الناس لو شافت الفيديو ده هيعملو فيكي ايه
فتحية: عارفة يا ست هانم
ام ميرنا: لو قولتلك اني مش هفضحك ,, تعملي ايه؟
فتحيه: اعمل كل اللي تؤمريني بيه ,, هفضل خدامة تحت رجليكي طول عمري
ام ميرنا: انتي ابنك بيشتغل .. صح؟؟
فتحيه: ايوة يا ست هانم ,, شغال في استوديو
ام ميرنا: يقدر يفتح بيت؟
فتحيه: يا ست هانم احنا ناس على اد حالنا ,, ومرتب ابني على مرتبي يا دوب يعيشونا
ام ميرنا: ممممممم طب واللي يجيبله عروسة وشقة ويفتحله بيت؟
فتحيه مش فاهمه حاجة: ازاي يعني يا ست هانم؟
ام ميرنا: انتي مال اهلك انتي ,, هجيبله عروسة واجيبله بيت يتجوز فيه
فتحيه: طب وانا يا ست هانم ؟؟
ام ميرنا: انتي مش قولتي هتبقي خدامة عندي؟
فتحية: وتحت رجليكي يا ست هانم ,, بس ليه كل ده؟
ام ميرنا: بطلي اسئلة يا فتحيه عشان مقلبش عليكي
فتحيه: خلاص يا ست هانم انا تحت امرك
ام ميرنا: كلمي ابنك خليه يجيلي هنا عشان اقوله على شروطي

قامت فتحية وكلمت سامح ابنها ,, ولما جالها فهمته وحكيتله كل اللي حصل وعرف ان مفيش حل غير انه يوافق على كل كلام ام ميرنا ياما هيتفضح هو وامه ,, وطبعاً ام ميرنا عرضت عليه يتجوز ميرنا بنتها مقابل انه يستر عليها وميفضحهاش ,, وبعد كده تبقى تطلقه منها وتجوزها لاي حد تاني كويس ,, وطبعا سامح وافق لانه معندوش حل تاني ,, وحصل والجوازة تمت ,, لكن اللي حصل ان ميرنا اتعلقت بسامح ومرضتش تتطلق منه برغم محاولات امها ,, في الاخر امها اضطرت توافق ,, المهم انها نست عزيزة وخرجت من الحالة اللي كانت فيها ,, وبقت فتحية عايشة مع ام ميرنا في بيتها بتخدمها في كل حاجة "في كل كل حاجة"

كانت امي بتحكي وانا قاعد اسمع ومش مصدق السيناريو الفظيع ده ,, والاحداث الغريبة دي كلها ,,

كملت امي حكايتها: كل حاجة كانت تمام ,, لغايت ما سامح شاف الفيديو بتاعي وفرج ميرنا مراته عليه ,, ودي كانت نقطة تحول لميرنا ,, لاني طلع فيه شبه كبير بيني وبين عزيزة ,, وده اللي رجع ميرنا لحالتها تاني ,, وكان كل همها انها تجيبني وتنيكني عشان تكسر عقدتها مع عزيزة ,, لكن على مين؟؟ ,, مش انا يا حبيبي .. نصيبها تفضل عايشة بالعقدة دي طول حياتها


كانت امي خلصت الحكاية وكنا ساعتها وصلنا البيت ,, خرجنا من العربية وطلعنا البيت ,, واحنا طالعين سالتها: صحيح ,, هي العربية دي بتاعت مين؟؟
امي: دي عربية من عربيات ام ميرنا ,, اخدتها الف بيها شوية
انا: بس مش اوفر شوية موضوع الهيروين ده؟
امي: ههههههههههه هيروين ايه ؟؟ انت صدقت ؟؟ دول كلمتين كده قولتهم عشان ازود الجرعة عليها واخليها تنخ بسرعة ومتاخدش وقت ,, هيروين ايه ,, احنا متربيين ههههههههه

طلعنا البيت وامي دخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي ,, وانا في حالة لا يرثى لها ,, ايه اللي انا سمعته ده ,, ايه الافلام اللي بتحصل حواليا دي ؟؟ ,, وامي دي كمان ,, هتفضل تبهرني بدماغها كده لحد امتى؟؟ ,, دي مش ممكن يا جدعان ,, ايه ده؟؟!! ,, انا ابن الاسطورة يا جدعان ,, ولا ناصر الدسوقي بقى ولا نمبر وان ولا كلام فاضي ,, امي هي الاسطورة


نمت على سريري عشان ارتاح بعد الليلة العجيبة دي وفضلت افكر في كل الكلام اللي امي قالته ,, وطلعت الموبايل وفضلت اتفرج على الفيديو وضربت عشرة ,, بس كانت عشرة كبيرة شوية lol

وقبل ما انام لاقيت موبايل بيرن ,, بصيت في موبايلي وشوفت الاسم وفضلت افكر ,, ارد لا مردش .........

هنعرف بقى الحلقة الجاية رديت ولا لا ,, ومين اصلا اللي بيتصل

___________


عايزين شوية ردود تحمس يا جدعان وحياة ابوكو ,, مش كل ما حد يكلمني يستعجلني ,, كلموني عن القصة هتلاقوني اتحمست ,, لكن لما بتستعجلوني بيجيلي احباط بصراحة بقى ,, خدو وادو معايا كده في القصة وقولولي مثلا اكتر حاجة عجبتكو والمفروض اعمل ايه وكده يعني



صور اطياز وازبارجنس تالت شيميل طرابلس ليبياحكايه نيك ارهزhtml ﻗﺼﺺ ﻧﻴﻚ ﻃﻴﺰ ﻗﺼﺺ ﻧﻴﻜﻨﻲ ﻳﺎ ﺍﺧﻮﻳﺎ ﺣﻤﻠﻨﻲ ﻋﺸﺮﻧﻲقصه سكس ابني ضحيه كسي المشتاققصص كساس جوعانة للنيك محارم/archive/index.php/t-398044.htmlقصص محارم حلاوتهمصورسك نهديسكس نيك مفيش منوهسكس الاستاذة العرب2014نسوانجي ميلف انميقصص نيك لواط اخويا ناكني/archive/index.php/t-32751.htmlقصص مدونة سعاد مكتملة/archive/index.php/t-209763.htmlلمضيفة الطيران مع عشيقها حسن اجمل صور منتديات نسوانجي للسكس والنيك في الكس والطيز ولحس الكس والزبرخو سكس مع كلب/archive/index.php/t-206563.htmlالبوم صور سكس لسيدةابني نكني بمزجيقصص سكس ونيك مشيرةامه حبت تساعده قصص سكس مصورةقصة نيك جارتنا السوريهخمسينيه طيزها كبير قصتي.comتعالي بلاعه الازبار يا رخيصه يا ام كس واسع يا شرموطه انيكك قصص سكس اخويا جرار عليااحلانيك نكوني اربعه باحلا نيك لواطسكس دكتورة شمايل محرمقصص سيكس مصوره حسام وسالي بنت خالتهقصه سكس اح اف مع المدامقصص سكس نيك ومنيوك وسب وشتيمهمدام شاهنده سكس جامدقصص سكس الدجال والممحونه مكتوبه اقلعي يا لبوةمنتديات نسونجي فصصقصص سكس سوالب منتاكين بلبس بنوتيملاطفة محارمقصص رغبات مكبوتة مرفت حقيقيةبزازبنات لبوةصور وقصص نيك لوطي بنوتي امام اخته الشرموطهصورسكس بشعرجميلقصص طيزاخت صديقيقصةلواط شاب مع خالهصورسيكس2019سكس خالد يوسف منتديات نسوانجيسكس وحوش شويهمنتديات سوانجي الصداقه التيي جعلتن عاهرهنيك الخطيبه فى بير السلمقصت ولدلابس حريمي site:foto-randewu.ruقصص سكس في المنتزه vdioe six anal arabic خرقي عائلة جيم كاملة تسلسل قصص سكسقصص نيك وحيد متسلسله site:foto-randewu.ruسالب.2019نسوانجي.الزقزيققصص سكس تعريص ريم صور محارم مفشوخهقصة سكس حميدة قصة شيميل مصرىتعارف خولات سودان واتسابقصتي سكس سهرة في غياب زوجي مولعه نارقصص سكس ماما بتخون بابا وبابا بيخون ماماسكس متحرك دياثهقصص نيك بنات يتناكو جنب المسبح/archive/index.php/t-437037.htmlسكس نيك بنات كوبا نحافالبنات ديرت يخشن علم انيكصور حمودي سالب سكس ورعانحرام عليك انااختكقصص سكس الفتاة الشيميل مع اختها المطلقة site:bfchelovechek.ruصور سكس المخرا ورا قصص سكس مصورة مع اﻻشتاذهمتسلسلة قصص جنسية حسناء وجوز اختهاقصص عرب ميلف مدام حسنة وابنهقصص نيك انتاكت هي وبناتها من أقارب زوجهاقصتي واناء سايق في سيارة في السعوديةقصص جنسيه مثير ورعان ملبنقصص جنس حماتي ومراتي جماعي نسونجي site:bfchelovechek.ruقصه زبره كبير أوي فاشخني وانا عيلهقصص نيك عنيف وممتع site:bfchelovechek.rulandsmb محارم نيكني بت حبيبي site:landsmb.ruقصص منتدى نسونجى سكسقصص سكس. النيك الدافئ ومؤخرة الفتاة البارزة تحك قضيب الصبيقصص سكس الرجل الناسخ/archive/index.php/t-7879.htmlقصص سكس امك مع السواقسكس نسوانجي طيز