دخول

عرض كامل الموضوع : العائلة الحيحانة و الجنس بلا حدود الجزء الثالث


Batman.sex
04-20-2020, 09:11 AM
العائله الحيحانه و الجنس بلا حدود الجزء الثالث
ميار ركنت عربيتها و دخلت الفيلا و مش شايفة حد قاعد ف الريسبشن و طلعت و فوق و هي بتسال نفسها هم راحوا فين لحد ما سمعت صوت جاي من اوضة مامتها و قربت من الاوضة و الصوت بدا يوضح انه صوت اهات و انين واحدة بتناك من حظها ان الباب كان موارب شوية و ميار بصت شايفة اللي خليها مصدومة
لاقيت امها ملط و قاعد ع زوبر عمها سليم و بتطنط عليه و هي مكنتش مصدقة عينيها و هي شايفة امها و هي بتناك من عمها و اتعصبت و كنت بتفكر انها تتدخل عليهم بس قاعده تفكر هو ممكن ايه اللي يحصل لو دخلت عليهم ممكن تبقي فضحية و في حاجه تاني من جوا كنت بتقولها مانتي كمان كنت هتروحي لكريم عشان تتناك منه و بتعملي اكتر من امك و اني زى امك شرموطة و ان شهوتها اتغلبت عليها خلها انها ما تفتحش الباب عليهم و قررت انها تتفرج بعد ما شافت زوبره عمها الطويل هو هو بيدخل كس امها و هي بتطنط ع زوبره و بزازها الكبيرة بتترج مع كل نطة و هي كانت هايجة ده خلاها تهيج اكتر و ايديها تروح و تقفش في بزازها من فوق البلوزة و بتعض ع شفايفها و عينيها جاي ع طيز امها الكبيرة الطريه و هي بتخبط في جسم سليم و زوبره اللي بيدعك في كسها و ميار مش مستحملة المنظر راحت نزلت فكت زراير البنطلون بتاعها و نزلت و بدات تتعلب ف كسها من هيجانها و بتتدعك جامده من كتر هيجانها ع منظر امها و بتعض ع شفيفها و تكتم صوتها عشان محدش منهم يحس بيها و هي بتتناك لحد ما جابت شهوتها و بتبص عليهم لاقت عمها سليم ضامم امها ع صدره بيمص بزازها و بلعب ف حلماتها و يفقش ف صدرها و هي متحكمة في النيك و بدخل زوبره كله في كسها لحد ما امها بدات تترعش و جابت ميتها بعدين ارح سليم منيمها ع بطنها و فتح طيز امها و مدخل زوبره ف طيزها مرة واحده و امها صوت اهاتها بيعلي و ميار بتتفرج ع امها و سليم راكب فوق منها و بينيكها بكل قوة و عنف و ميار بدات تتدخل صباعين في طيزها و بتنيك نفسها و لما شافت عمها زود سرعة النيك لامها هاجت اكتر و راحت دخلت تلاته صوابع و بتنيك نفسها جامد و لحد ما جابت ميتها تاني الي نزلت علي فخادها و كان عمها سليم برضوه كان جاب لبنه هو كمان في طيز امها و نام فوقيها و زوبره لسه ماطلعش من طيزها و هما الاتنين بينهجوا و ميار بعد ما خلصت ضبطت لبسها و نزلت تحت ع طراطيف صوابعها و اخدت العربيه و تطلع بره الفيلا و قاعده تلف بيها و هي يتفكر في اللي شافه و انها ازاي هاجت ع منظر امها و هي بتناك من سليم و ازاي امها بقيت شرموطة كده و شكلها مش اول مره تتناك من عمها و ه ممكن يكون حد غيرها عارف الموضوع ده و ده كلها كان شاغل تفكيرها بعد نص ساعة ميار قررت ترجع الفيلا تاني و بعد ما رجعت لاقيت امها و عمها سليم قاعدين في الريسبشن و امها لابس روب و فرق صدرها باين بس ده كان العادي بتاع امها انها تقعد قدام عمها كده و بس بقا مش عادي هي بعد اللي شافته
سليم : القمر الصغير وصل اهو
ميار عماله نفسها متفاجة و بتجري عليه بتحضنه : عمووو سليم واحشني
سليم : اخيرا شوفتك قبل ما اموت يا بت هههههه
ميار : اخص عليك ليه كده طيب مين اللي هيدلعني و يجبلي الشيكولاته اللي انا بحبها
سليم : اوباااااا الشيكولاته تصدقي نسيت اجيبهالك مره دي
ميار بتعمل نفسها زعلانه : كده طيب انا زعلانه منك متكلمنيش تاني
ريهام : بص البت و عمايلها انتي كبرتي يا بت ع الكلام ده
سيلم : كبرت ع كل الناس الا عليا ههههه راح مد ايديه في جيبه طلع الشيكولاته اللي بتحبها ميار و عاطا لها ميار فرحت جدا و عطت بوسه لعمها ف خده
ريهام : ايه يعني مش متعوده ترحع بدري كد ه
ميار : اصل شهد خالتها تعبت فراحت هي و مامتها عندها
ميار سابتهم و تطلع فوق بس ما دخلت ع اوضتها و قاعد تسمع هم بتقول ايه
سليم : انا ناوي اسافر بعد يومين فرنسا انا و رانيا
ريهام : امممممم و هتقعد كام يوم انت و سندرلا بتاعك ده
سيلم : سندرلا هههههههههه هنقعد اسبوعين منها اخلص شغل للشركة و كنها ننفسح
ريهام بغيظ: اسبوعييين يا سليم و هسيبني اسبوعين
سليم : معلش يا حبيبتي اهدي انا هعوض لما ارجع و بعدين اتني ايه اللي ماضيقك و لا انتي غيرانة منها
ريهام بتبرقله : اغير منها يلا هي احلي مني و لا ايه
سليم : لا طبعا انتي احلي
ريهام بتدلع ع سليم و تحاول تتستعطفه : انا عايزيك انت يا بيبي و ايديها بتروح ع زوبره و شفايفها بتروح ع شفايفه و هتبدا تبوسه و سليم راح منعها
سليم : ايه يامتناكة انت ما شبعتيش و انا لسه فاشخ و بعدين ميار فوق
ريهام و لسه ايديها ع زوبره و بتدعك فيه من فوق البنطلون : انا عايزة زوبرك الجامد ده في كسي طول اليوم
سليم بيقوم هو بيقولها : لا كده هتهيجني يا لبوه و ممكن افشخك و اخلي صوتك يجيب الجيران انا اروح امشي احسن
قام سليم و مشي و سبها
ريهام بتاكل في نفسها : ماشي يا رانيا هتشوف انا هعمل ايه
ميار شايف امها متعصبة بعد سليم مشي و بتسال نفسها هي ليه امها متغاظة من رانيا مرات عمها سليم
ميار بعد كده دخلت اوضتها و خلعت هدومها و بقت عريانة و نامت ع السرير و بدات تفكر في علاقة امها و عمها سليم و ده اللي خلاها تهيج تاني و راحت دخلت ايديها و هي بتتخيل عمها سليم و هو بيحك زوبره ع شفرات كسها و كانها بتكلمه ايووووه يا عمي نيك بنت اخويا الشرموطة الهايجه حك زوبرك الناشف في كسي نيييكني و هي بتدعك بايد ف كسها و ايديها التاني بتقفش في بزازها و بدات ميار تتلوي زي الافعي و جابت شهوتها و هي بتدعك في كسها و كسها بقي غرقان مية و بيلمع و ميار قامت من ع السرير و فتحت الدولاب بتاعها و طلعت زوبر صناعي و بدات تمص فيه و تلحس الزوبر و تدخل لاخر زورها لحد ما توح و حاطة صوباعين في طيزها و بتدخل و تطلع فيهم و عاجبك مص الشرموطة الصغيره يا سمسم ااااااممممم زوبرك طعمه حلو و ريحته حلوة زوبرك ناشف اووووي و هفشخني انا عايزة اتفشخ من زوبرك افشخ بت اخوك اللبوة و انا بجهزلك طيزي اهو عشان تنيكني في طيزي و فضلت تطلع منها الاهات و تتوحوح لحد ما جابت ميتها
ميار راحت نامت طهرها و طلعت الزوبر من بقها بعد ما غرقته من ريقها و حطته ع خرم طيزها اللي بقي لونه احمر من كتر اللعب فيه و بقيت بتحرك الزوبر ع خرم طيزها دواير و هي بتتلوي دخله بقي دخل زوبرك في طيزي بس براحة و بدات تدخل راس الزوبر ااااااه ااااوف برااااااحة ايوووه دخل راسه بس زوبرك طويل و ناشف ااااااوووووف ايوه كده براحه و دخلت الزوبر لحد نصه و بدات تحركه تاني لحد ما دخلت اغلب الزوبر في كل طيزها و بتحركه بالراحه و هي بتتالم و تتاوه ايووووه زوبرك حلووووو اوووي انا حاسه اني اتفشخت نصين اووووووف و بدات تحرك الزوبر جامد و صوتها علي و اهآت بقيت عاليه و ايييوة نيك جامد نيك بنت اخوك اللي بتحب الازبار الشرموطة بتااعك ااااااوووووف اااححح و لحد ما جابت للمرة التالته و غرقت الملايه بميتها و كنت بتنهج و تعب من كتر النيك في نفسها و نامت و هي سايبه الزوبر في طيزها للصبح
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
في مشهد اخر
دخلت الفيلا لقيت ماما ماسكة الموبايل و بتتكلم فيه
انا : ايه يا قمر بتكلم مين
ماما : بكلم خالتك انجي
انا : طيب انا طالع انام
ماما : مش هاكل يا حبيبي
انا : لا يا ماما اكلت برا
انا طلعت ع اوضتي غيرت هدومي و قعدت ع السرير و انا بلقب في الفيس و لحد ما بقت الساعة واحده بالليل سيبت الموبايل و كانت لسه هنام لاقيت الموبايل بيرن و ببصت لاقيت رقم غريب و مش مسجل ع الترو كوالر بقول لنفسي مين اللي هيكون بيرن دلوقتي و ردت ع الموبايل
انا : الوو مين معايا
هي : ازيك يا ميدووووووو
..........................



بحب امص فتحة الطيز عرقانةهزي طيزك ياقحبة مترجمقصص سكس ماما بيوجعها كسهاصور سكس جسم وقوام جميلقصص سكس دخلتهقصص سكس زوجتي القحبهصور سكس شواذ وسوالب وشمايل في قمه الروعه علي نسونجيقصص سكس ديوث عموقصة فيلاما كاملة مكتوبة سكسأخ ينيك اخته على سكايبقصتي السكسية مع السيدة وأقدامها السكسية /archive/index.php/t-387399.htmlاخوها علمها السواقة قصة سكسحكايه شافت زب طويل في الاتوبيس/archive/index.php/t-335471.htmlانا وحبيبتي قصص سكس محارم صص مره عجوز شرموطه اه اشتمنيقصص نيك مرات خالي شوفتها تستنميقصص جنس الممرضه والدكتورصور.زب.مخالفةقصص سكس ممحونات غنجصور علاءالدين ينيك الأميره ياسمين في طيزهاقصص سكس عربي مثيره من الارشيفمتسلسلة طريقي من الفقر الى الثراء كل ده من شغلانة محللسل.م.سلم.سلم.سلم.سكس.سكساطياذ عريضهقصص سكس ام عاهر كاملصورنيك كسي وطيزي لعيونكم site:forum.lazest.ruقصص سكس انا واخواتي جديدهقصص شواذ بوابلواحظ وغضنفرقصص نيك ماما دالياتجربتي مع السوالب متسلسله نسوانجي نيك بنت بنوت مصري عشان ميفتحاشالمرأة مشتاق لينيك بعدما يعتي الزوج من العملفصص ديوت/archive/index.php/t-354061.html/archive/index.php/t-297019.htmlفضفضه سكس امهات نارقصص سكس مصورة مترجمة القيصرصور براز مولع من النيكفيديوهات س لواط مولع محارمافلام سكسالمدرس معالوقتسكس نيك سيدات كبيرة ٦٠سنه على الشاطيسكس مصري ينيكها واخايفقصص وأقعيه بنأت سودأنيأت وكلأم عن ألشرمطهقصص نيك مصور من موقع com. Ahmed saied83 @yahoo فيديو سطسي بنات وحيونانناكني فوق الكلوتألزوح يحضر صاحبة لبيك زوحته صور سكس متحركة نسوانجينيك بلدي عربي بلتحجيبهلما تتمنى المرأة تتناك من اكثر من رجلقصص سكس دياثه من لبنانقصص انا ولد اتناك بلباس اختي/archive/index.php/t-198777.htmlقصةسكس رأيت ابطها الأبيضقصص نيك محارم أخته طيزي بلعتقصص سكس في سن المراهقه عربياني ولداحب ينيكني ولد في طيزيقصه نيك يمنيه استها نار انسكس ام تلعب بزب ابنها وهوا ناءمقصص ديوث رجلين أمهموجب سالب اسكندريةاندر ايدج صاحبه فشخ طيزها نار كامل👇صوركس سوري قعده بله لبسه قصص حريم بصورها حوامل تتناكالحقني ياجوزي صاحبك ناكنيصور نيك سالب يشهى زبينسيكس مساج مجرمهقصتي مع اعنف شاب ناكوني حتا دوخونيقصص سكس سحاق المعلمة سعادصور شميلقصص و كتابهسكس ساديه ديوث عرصقصة نيك بين الحياة والموت نسونجي site:landsmb.ruقصص سكس يمني 2023 index. comسكس عمان قصص نسونجيعرزبي جايب إب اسود ينيك مراتهقصص سكس مع صاحبت امي وجراناقصص نيك علشان يشغلها متسلسلهشفت زبه بالحوش وهو ينيك البهيمة وكاناناسالب وعاوزلبنصور سكس زوجتيافلام نيك أم صديقي على موقع nughty Americaزوجي وطيزا اللي ماتشبعشسكس انمي مع عمتي مترجم/archive/index.php/t-448159.htmlقصص نيك وتحرش مثير قصص جديده وحقيقه/archive/index.php/t-489842.htmlحكايتي مع المحارم/archive/index.php/t-340862.htmlقصه فضيت كس اختيافلام سكس قديم تجس علىزوجتي وهيا تنظفقصص ناكني قريب زوجي وزوجي يسمع اهاتي.comقصص زوجتي قحبة شرموطة تتناك امامي واناديوث منيوك احححح