هيبتا7
01-08-2020, 02:52 PM
ف البدايه ده اول موضوع ليا طبعا وازاي الموضوع بينا تطور جدا
اتمنى ان الموضوع يعجبكم لأن القصه حقيقه 100ظھ
انا اسمي حسن وده طبعا اسم مستعار وحماتي (نانا)
انا اسمي حسن ظ¢ظ¥ سنه من صعيد مصر طولي ظ،ظ§ظ¢ سم
جسمي رياضي بحكم اني بحب لعب كره القدم
شكلي وسيم جدا زبري ظ،ظ©سم غير ضخامته
وحماتي ظ£ظ§ سنه جوزها اتوفى من ظ،ظ* سنين حماتي
ست ف غايه الجمال وفيه عرسان كتير جدا جدا بتروح تطلب ايديها
بس هيا بترفض بحجه الآولاد حماتي طولها ظ،ظ¦ظ©سم
وزنها حوالي ظ¨ظ¥ كيلو جسمها بلدي بمعنى الكلمه كل حاجه فيها نارررر
بدأت قصتي بيها عن طريق الواتس اب عن طريق الهزار ومكنش ف دماغي اي حاجه
بحكم اني جوز بنتها طبعا بس ابتديت أقرب منها خالص ف الكلام وتحكي كل حاجه سوا
لحد ما جيت ف يوم بقولها انتي ليه مش بتهمتي بنفسك وانتي ست جميله جدا
لقيتها حبت الكلام ف سكتت ف اتكملت كتير اووي وقعدت اوصف وامدح ف جسمها
وان طيزها كبيره وبزازها تجنن وقلبنا الموضوع هزار طبعا
لحد ما جيت ف يوم بقولها انتي ليه مش بتلبسي بجايم ف البيت قالت انا بلبس طبعا
قولتلها نفسي اشوفك بيها لقيتها فرحت جدا وفعلا روحت وشفتها بالبجامه كنت هموت عليها حرفيا
لحد ما جيت ف يوم طلبت منها بوسه مشبك على سبيل الهزار ف ضحكت وفعلا روحت عندها
بعد ما الولاد نامو وقعدنا نحكي كتير ولقيت الكسوف على وشها ف قعدنا نهزر لحد ما طلب منها
آخد المشبك ف هيا رفضت عملت نفسي زعلان ف قربت منها وأول ما حطيت شفايفي على شايفها
لقيتها ف دنيا تاني وادتني رقبتها امص فيها وابوس فيها وسمعت احلى اه ف حياتي وقعدت تقول كمان
ي حبيبي ونزلت على بزازها تقفيش لحد ما طلعتهم وشوفت أجمل بزاز ف حياتي كبار وكلمه بزها
بني تجنن وواقفه نزلت عليهم مص وابدت ال اه تطلع منها جامد وتقولي كمان كمان وقعدت أقفش
ف طيزها كانت طريه ملبن فضلنا كده حوالي ساعه بس للأسف محصلش نيك لأن كان عليها
البريود ومشيت واتصلت بيا قالتلي حرام عليك صحيت فيا حاجات كانت ماتت واتفقنا انها تظبط
نفسها عشان اروح كمان يومين انيكها أجمل نيكه
لسه ف أجزاء تانيه لو عجبتكم هنزلها لأن القصه حقيقه فعلا
اتمنى ان الموضوع يعجبكم لأن القصه حقيقه 100ظھ
انا اسمي حسن وده طبعا اسم مستعار وحماتي (نانا)
انا اسمي حسن ظ¢ظ¥ سنه من صعيد مصر طولي ظ،ظ§ظ¢ سم
جسمي رياضي بحكم اني بحب لعب كره القدم
شكلي وسيم جدا زبري ظ،ظ©سم غير ضخامته
وحماتي ظ£ظ§ سنه جوزها اتوفى من ظ،ظ* سنين حماتي
ست ف غايه الجمال وفيه عرسان كتير جدا جدا بتروح تطلب ايديها
بس هيا بترفض بحجه الآولاد حماتي طولها ظ،ظ¦ظ©سم
وزنها حوالي ظ¨ظ¥ كيلو جسمها بلدي بمعنى الكلمه كل حاجه فيها نارررر
بدأت قصتي بيها عن طريق الواتس اب عن طريق الهزار ومكنش ف دماغي اي حاجه
بحكم اني جوز بنتها طبعا بس ابتديت أقرب منها خالص ف الكلام وتحكي كل حاجه سوا
لحد ما جيت ف يوم بقولها انتي ليه مش بتهمتي بنفسك وانتي ست جميله جدا
لقيتها حبت الكلام ف سكتت ف اتكملت كتير اووي وقعدت اوصف وامدح ف جسمها
وان طيزها كبيره وبزازها تجنن وقلبنا الموضوع هزار طبعا
لحد ما جيت ف يوم بقولها انتي ليه مش بتلبسي بجايم ف البيت قالت انا بلبس طبعا
قولتلها نفسي اشوفك بيها لقيتها فرحت جدا وفعلا روحت وشفتها بالبجامه كنت هموت عليها حرفيا
لحد ما جيت ف يوم طلبت منها بوسه مشبك على سبيل الهزار ف ضحكت وفعلا روحت عندها
بعد ما الولاد نامو وقعدنا نحكي كتير ولقيت الكسوف على وشها ف قعدنا نهزر لحد ما طلب منها
آخد المشبك ف هيا رفضت عملت نفسي زعلان ف قربت منها وأول ما حطيت شفايفي على شايفها
لقيتها ف دنيا تاني وادتني رقبتها امص فيها وابوس فيها وسمعت احلى اه ف حياتي وقعدت تقول كمان
ي حبيبي ونزلت على بزازها تقفيش لحد ما طلعتهم وشوفت أجمل بزاز ف حياتي كبار وكلمه بزها
بني تجنن وواقفه نزلت عليهم مص وابدت ال اه تطلع منها جامد وتقولي كمان كمان وقعدت أقفش
ف طيزها كانت طريه ملبن فضلنا كده حوالي ساعه بس للأسف محصلش نيك لأن كان عليها
البريود ومشيت واتصلت بيا قالتلي حرام عليك صحيت فيا حاجات كانت ماتت واتفقنا انها تظبط
نفسها عشان اروح كمان يومين انيكها أجمل نيكه
لسه ف أجزاء تانيه لو عجبتكم هنزلها لأن القصه حقيقه فعلا