دخول

عرض كامل الموضوع : تجربتي أول مره في المنتدي .من اسكندريه


Zifta / alx
08-27-2019, 11:38 PM
أولا أنا (م )23 سنه من زفتي غربيه أول مشاركه ليا في المنتدي عشان كدا بتمني انكم تسمحوني .

قصتي واقعيه .
اولا مش معني إن نمت معاها أنها مش محترمه فيه ناس كتير كويسن وياخدو الامان ويدوك احساسهم.
(س) ٢٦ سنه اسكندريه اتعرفت عليها من ع النت أيام الجروبات بقينا نتكلم كتير واتعرفنا ع بعض أكتر منتقبه عندها بنت واحده ولأن جوزها مسافر فطبعا عارفين إن بيبقي فيه مشاكل تطورت العلاقه لسكس فون ثم اتفقنا علي ميعاد المقابله في شقتها كنت في الجامعه ولأن كانت أول تجربه ليا وحرفيا خلصت قصص نسوانجي كلها فكان فاضل العملي طولت عليكم ولكن لتعرفوا الرهبه والمشهد إللي داخل عليه تسافر من الشرقيه لسكندريه عشان تشوف إلا قلبك اتشد ليها (س) قصيره بزازها متوسطه طيزها وقوامها متساوين كسها وردي زنبورها متوسط .
روحت شقتها أول ما دخلت زنقتها في الحيطه وبوستها من شفتها اللي تحت بدأت احسس علي جسمها من فوق العبايه السمرا واحده واحده وانا طالع ع طيزها بعبصتها بالراحه وأنا بهمس في ودنها أخيرا شوفتك لحست رقبتها ونفسي سخن عليها وايدي ع بزازها وحلمتها بقرص فيهم لساني لمس حلمة ودنها لقيتها هاجت ع الآخر سحبتني لاوضة النوم وهناك اتعرفت علي كسها بعد ما قلعت قدامي واحده واحده وفضلت بالبرا والاندر بدأت الف وراها.وزبي ببخبط في طيزها وايدي من قدام ع كسها وشفايفها بتاكل شفايفي حرفيا لفيتها ونزلت ع ركبها وبدات تطلع زبري وتلحسوا واحده واحده وتمصو بشويش خالص لحد الطربوش وتحبس شفايفها فيه مصت عشر دقائق قومتها ونيمتها علي ضهرها وبدات احسس علي كل حتا في جسمها وصلت لكسها ونزلت بشفايفي انفخ فيه نفسي السخن وافتحه ودخلت لساني جواه وبدأت انيكها بلساني وصابعي بيلعب حوالين خرم طيزها بشكل دائري مدخلتوش فيها ولساني بينك كسها وسناني بتخبط في زنبورها وهي بتتأوه وشايف هيجان عنيها وحلمات بزازها واقفه (غمض عينك وعيش المشهد) طلعت ع شعرها احسس عليه بوشي ورقبتها بنفسي والحس حلمة ودانها وزبي بدأ يخبط في كسها ولأن مش بحب النيك نزلت علي بزازها من رقبتها بشويش لحد موصلت لحلمتها احرك صوابعي عليها بشكل دائري واقرصها جامد عليهم ولساني شغال جنب بزازها وحلمتها لحد ما بقيت ارضع بزها الشمال شويه واليمين واضمهم وافتحهم ع الآخر قلبتها ع ضهرها ونمت فوقها وزبي ع خرم طيزها شويه وكسها وأنا بلعب في رقبتها ونفسي سخن عليها وايدي بتحسس ع طيزها بالراحه وهي هايجه ع آخرها لفت بسرعه جدا وفتحت رجليها وقالتلي نيكني نيكني عشان خاطري شدتني من شفايفي بشفايفي ونمت فوقها وأنا باصص في عنيها والاحساس دا موت جدا لفت رجليها حوليا وزقتني ناحية كسها ومسكت زبي دخلتو في كسها ولاني أول مره قلت لازم اكتشف احساس الكس وزبي بيدخل فيه نيكتها خمس دقائق بالراحه وبدأت انيكها جامد واشدها من شعرها واشتمها هاجت لما قولتلها يامتناكه قامت وركبت ع زبي وفضلت تتنطط عليه وتسيبه جواها وترجع بضهرها والحس في رقبتها واقرص حلمتها وهي تتحرك علي زبي فضنا كدا عملنا كل الاوضاع بإحساسها مش قادر اطول عليكم لأن دي اول مره ليا لحد ما جبتهم في كسها وفضلت فوقها دقيقتن وقمت بصت في الساعه لقيتنها بقالنا ساعتين إلا ربع كنا هنعمل واحد كمان بس قولتلها علشان متاخرش ع الرجوع لأن القطر كان قرب ميعاده اتفقنا ع مره تانيه ونكتها في طيزها اتمني مشاركاتكم وردودكم واي تعليق سواء بالنقد أو الاشاده بتقبلو شكرا ليكم 😃

Sami Tounsi
08-28-2019, 05:49 AM
شكرا لمشاركتنا القصه

Sexy_One
08-30-2019, 05:15 PM
خلاص بقت بتاعتك



قصص سحاق متسلسله أم رهفقصص سكس الحارس/archive/index.php/t-161781.html/archive/index.php/f-22-p-14.html/archive/index.php/t-71492.htmlقصص نسوانجي عائلية صور ازبار بدقرت زوجة عمي الأربعينية تتناك بزبي قصص منتديات نسوانجيقصة زوجي زبه مرتخيسكس مدام انعام السوريهصور زبي انا ميوكقصص نيك جماعي انا وبنت عمي وزوجه اخوهارشيف نسوانجي بتلبس في البيت من site:landsmb.ruقصص لواط في المنصوره بيني أنا وصحبيWww.hekayat.neek.60.com قصص سكس نيك طيز شبابنسونجيمواضيع كتابة عن النيك مع نسوانجي/archive/index.php/t-147249.htmlقصص سكس المحارم الارشيفsite:landsmb.ru "الام"قصص خاصه كل القصص من الاستكبار الى الاذلال ارشيف نسوانجيقصص سكس بنت بيايعه السمك/archive/index.php/t-79702.htmlدلوعة صغيره عربيه جنسرضعت زب عادل أخوزوجيقصص الجنس زوجة وزوجها الخولقصص.سكس.نيك.ولاد.بنوتى.مكتوبةسكس فلاحه صعيديه من الاقصرقصص نسوانجي نارصص خيا زوجيا زبر ديوثقصص نيك طيز محارم يمنيقصص نيك من اجزاء ابن الجنايني ناك كل العايلةقصص سكس مدام متسلسلة site:bfchelovechek.ru انيك صدرك سكسانيك خطوة خطوة بالصورقصص جنس نسوانجي الارشيف/archive/index.php/t-445059.htmlقصة سيكس المراهق وللنساءقسم سكس المحارم احاسيس قصة نيك عهودقصص نيك محارم ابني الممسوس الأرشيف/archive/index.php/t-499285.htmlاتجرء ازاي اتكلم مع واحد عن تفاصيل السكسقصص نسوانجي بنيك خالتي وطلعنا رحله انا وابي وامي واختي وخالتي تتفق مع شباب ينيكون اميالبوم صور الديوث وزوجته تنتاك من الاسودقصص سكس مرتي باردهقصص سكس اتوبيسقصص سكس الخدامه الاثيوبيه الشهيه وطيزها الكبير الجزاء الخامس 2019فلم سكس دياثه مدرسهقصص سكس تونسية نسوانجيقصه سكس كابتن امريكا نسوانجيقصص سكس شهوه مراهقينقصص سكس مصوره مذكرات مراهقه/archive/index.php/t-118249.htmlاستي تشتي نيك قصصألبوم شهر العسل | منتديات نسوانجيﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻭﻧﻴﻚ ﻣﻊ ﻧﺴﻮﺍﻥ ﻗﺮﻳﺒﻰ ﻭﻛﺎﻧﻮ ﻧﺴﻮﺍﻥ ﻛﺒﻴﺮﻩ ﻭﻛﺎﻧﺖ ﺧﺎﻟﺘﻰ ﻣﻌﺎﻫﻢحماتي لابس كلت وأنابنيكشرمطه ركبه علي الزبقصص سكس في نوادي رياضةقصص لواط نيك ورعان يمنين منتديات نسوانجي نت.comقصص حب اناوبنت الجيران ثم نيكنقاشي نسوانجي محارم البدايه site:landsmb.ruسكس طيذ فلقتين بذب اسود غليظقصص سادية عبد سيدي وزوجتهصورة ايرين سكس زبينقصة ميدو اللوطياب يلحس كس بنتهقصص سكس بتاع الخضار والفواكهيحكيلها قصة وبعدها ينيكها مترجمصور بنات سحاق وهي تقذف مويتهاصور نسوانجي مطوبزة/archive/index.php/t-291650.htmlحبيبي هاني صور سكسسكس قصة نيك سانديقصص لحس طياز وكيلوتات موقع زباوي قصه نيك مع مراته ومرات نسينه باسيوطصور نسوانجي اسودقصص شكابيكا نيك زوجه نسيبي بطيزهاقصص،سكس،استمتاع،شم،طيز.حلوتيقصص سكس محارم نسوانجي الصفحه 44زوجين فتحين كلميراقصص محارم كامله مع اخيقصص سكس دفعت المال لشباع رغبات كسيالكس الضيققصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruتنزل افلام سكس كفرالشيخقصص سكسقصص العجوز مع الزب الكبيرود في خرم طيزهbrazzers شوفيرﻧﺎﻛﻨﻲ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﻋﻲ ﺑﺴﺒﺐ ﺍﻟﺠﻦقصص سكس امهات في الريفاختي ناكوها المدرسة كلهاصور أجمل أقدام بنات بتخليك تجيب