Hematology 012
07-25-2019, 03:54 PM
أحب أعرفكم علي نفسي اسمي احمد أقيم في القاهرة
عندي 19 سنة
الشخصيات
أحمد محمد:( ده بطل القصة….. طوله 190 سنتي
وجسمه عادي زبه طوله 17 سنتي في اولي لغات
عايش لوحده ابوه وامه ماتوا في حادثة وعنده اخت
اكبر منوا بسبع سنين مسافره ومتجوزه برا مصر وكدا
محمد:(صاحب احمد من اعدادي معاه في اي مشكلة وبيحب بت كدا ومش قايل لحد
ايمان:( صاحبة احمد ايمان بيضا وشفايفها زهري وطولها 160 سنتي وشعرها اصفر وعندها خضر
ايمان صاحبة احمد من ثانوي
محمود:( صاحب احمد من ثانوي معاه في كل حاجة (
اسف علي المقدمة الطويلة بس لازم اقول الهري ده كله
الجزء الأول
اول يوم في الجامعههههههه
صحيت من النوم اتشطفت وركبة العربية ورحت لمحمود صاحبي
انا: يسطا هتنزل ولا اسيبك وعدي
محمود: ياعم متصبر هاكل وانزلك
انا: متعزم عليا يا حيوان
محمود: يا عم اطلع امي عاملة حله
انا: طياره
وطلعت عندهم واول ما فتحت الباب لقيت امه نايمه
محمود: امي نايمه لو صحيت هتنيكني انا وانتا
انا: امك الملفايه دي الي طيزها بيضا دي
محمود: يا ابن المتناكة مفيش املف من امك
انا: املف!!!!! ده الي معندوش شعر
محمود: شعريناير!!!!!
انا: سبت مبر ومسكت مبر هههههههه
محمود: مسكت زبي يا كس امك يلا ننزل
انا: يلا يسطا
ونزلنا وركبنا العربية ومعديين علي الجامعه
وصلنا الجامعة وسط الناس ببص علي بنت بيضا
وشعرها بني وعينها زرقا وبزازها متوسطة وطيزها
اسطورية لا تتكرر الا كل 1000عام وحاجة شغل فنادق
انا: بصو الي جيا علينا دي يادين امي عليها
محمود: يديني حلوه اوي هو في كدا يسطا
المهم اتراهن محمود معايا لو كلمها هديله
300 جنيه
محمود: تمام هروح اكلمها وتشوف
وراح نحيتها
محمود: بقولك اي حضرتك
مي: ايه حضرتك عايز حاجة
محمود: اه في حجاره قلم هنا
مي: ضحكت كأنها عمرها ما ضحكت
مي: لا في ظرافة وضحك وقلة أدب انا هربيك بقي
محمود: اهدي كدا هدي يا شيخه
مي: هديت انتا عايز ايه
محمود: نتعرف
مي: اه انت من بتوع نتعرف
محمود: لا انا من نتعرف نفسها
مي ضحكت تاني
طب تعالي نتعرف في سيكشن 3
محمود انا هبقي هناك
انا: عملت اي خدت رقمها
محمود: لا لسا في سكشن بتاعنا الساعة 3 هات الفلوس
انا: مفيش مليم غير. لما تعرفها الاول وتتعرف عليها
محمود: ماشي هتنبهر بيا
رحنا السيكشن ودخلنا وهظرنا لحد ما المعيدة دخلة علينا ومحمود تحسه اتكهرب
كهربه عمره ما تكهربها قبل كده يديني علي وشه لما اكتشف ان المعيدة هي مي
مي دخلة وكسم الثقة وراحت علي بنش ناحية محمود
وقالت له لو انتا شاطر في المادة بتاعتي زي ما شاطر في قلة الأدب
كده مش هتنجح
انا وايمان متنا على نفسنا من الضحك وكسم الدنيا
المهم بعد ما اليوم خلص وهري كتير اوي حصل رحنا التمرين انا وايمان
بعد الجامعة علي 7 كده وبعد مخلصنا التمارين انا وايمان وصلتها بالعربية لباب البيت
بعد ما قفلت مع ايمان فتحت سكس لسوفيا دي
بنت المتناكه فاجره اوي
وكانت لابسه فستان احمر فوق الركبه كده ومبين كل بزازها وعماله تدعك فيهم بنت الشرموطه وتنرل ايدها وترفع الفستان وتبين الاندر الاحمر الفشيخ الفتله وتزقه وتلعب في كسها وراح داخل عليها الواد ابو زبر اسود وراح منيمهاعلي ضهرها ومسك شفايفها وبين شفايفه وقعد ياكل فيها وبعدين نزل علي بزازها وهراهم مص ولحس ومسك اول بز ولحس الحلمه. وقعد يعمل يعليهم دواير بلسانه ويعض غيها ويدعة بايده التانيه كسها ويدخل صباعه في كسها ووهي تصوت وفااااك ياس فاااااااك مي وبعدين قام مقعدها ونزل علي كسها وهو نازل بلسانه من بزازها لحس صورتها وبعدين لحس فوق كسها ومسك زنبورها قعد يلحس فيه براحه ويعض عليه خفيف وبعدين مسك شفايف كسها ولحس فيهم كل واحده لوحدها وصباعه دخل خارج في كسها وايده التانيه حاطط صوابعه في طيزها وهي بنت متناكه بتصوت وفاااااك ياااااس فاك وبعدين هو طلع بتاعه علي كسها وقعد يفرش كسها وصباعه وبيدخل ويخرج في طيزها وهي بتصوت وتتموحن اللبوه علي الاخر وبعدين نيمهاا علي جمبها ورفع رجلها ودخل بتاعه وقعد يرزع جامد وبعدين قام وخلاها تعمل وضع الكلبه وقعد ينيك فيها برمانسيه وايه ومش هحكي اكترمن كده علشان اناجبت لبني هنا
ممكن كل واحد يسال سؤال ويقولي عاوز ارد عليه زي مين في القصه من الشخصيات الي ظهرت لحد دلوقتي ( احمد ، محمود، محمد، إيمان )
الا اللقاء في الجزء الثاني
عندي 19 سنة
الشخصيات
أحمد محمد:( ده بطل القصة….. طوله 190 سنتي
وجسمه عادي زبه طوله 17 سنتي في اولي لغات
عايش لوحده ابوه وامه ماتوا في حادثة وعنده اخت
اكبر منوا بسبع سنين مسافره ومتجوزه برا مصر وكدا
محمد:(صاحب احمد من اعدادي معاه في اي مشكلة وبيحب بت كدا ومش قايل لحد
ايمان:( صاحبة احمد ايمان بيضا وشفايفها زهري وطولها 160 سنتي وشعرها اصفر وعندها خضر
ايمان صاحبة احمد من ثانوي
محمود:( صاحب احمد من ثانوي معاه في كل حاجة (
اسف علي المقدمة الطويلة بس لازم اقول الهري ده كله
الجزء الأول
اول يوم في الجامعههههههه
صحيت من النوم اتشطفت وركبة العربية ورحت لمحمود صاحبي
انا: يسطا هتنزل ولا اسيبك وعدي
محمود: ياعم متصبر هاكل وانزلك
انا: متعزم عليا يا حيوان
محمود: يا عم اطلع امي عاملة حله
انا: طياره
وطلعت عندهم واول ما فتحت الباب لقيت امه نايمه
محمود: امي نايمه لو صحيت هتنيكني انا وانتا
انا: امك الملفايه دي الي طيزها بيضا دي
محمود: يا ابن المتناكة مفيش املف من امك
انا: املف!!!!! ده الي معندوش شعر
محمود: شعريناير!!!!!
انا: سبت مبر ومسكت مبر هههههههه
محمود: مسكت زبي يا كس امك يلا ننزل
انا: يلا يسطا
ونزلنا وركبنا العربية ومعديين علي الجامعه
وصلنا الجامعة وسط الناس ببص علي بنت بيضا
وشعرها بني وعينها زرقا وبزازها متوسطة وطيزها
اسطورية لا تتكرر الا كل 1000عام وحاجة شغل فنادق
انا: بصو الي جيا علينا دي يادين امي عليها
محمود: يديني حلوه اوي هو في كدا يسطا
المهم اتراهن محمود معايا لو كلمها هديله
300 جنيه
محمود: تمام هروح اكلمها وتشوف
وراح نحيتها
محمود: بقولك اي حضرتك
مي: ايه حضرتك عايز حاجة
محمود: اه في حجاره قلم هنا
مي: ضحكت كأنها عمرها ما ضحكت
مي: لا في ظرافة وضحك وقلة أدب انا هربيك بقي
محمود: اهدي كدا هدي يا شيخه
مي: هديت انتا عايز ايه
محمود: نتعرف
مي: اه انت من بتوع نتعرف
محمود: لا انا من نتعرف نفسها
مي ضحكت تاني
طب تعالي نتعرف في سيكشن 3
محمود انا هبقي هناك
انا: عملت اي خدت رقمها
محمود: لا لسا في سكشن بتاعنا الساعة 3 هات الفلوس
انا: مفيش مليم غير. لما تعرفها الاول وتتعرف عليها
محمود: ماشي هتنبهر بيا
رحنا السيكشن ودخلنا وهظرنا لحد ما المعيدة دخلة علينا ومحمود تحسه اتكهرب
كهربه عمره ما تكهربها قبل كده يديني علي وشه لما اكتشف ان المعيدة هي مي
مي دخلة وكسم الثقة وراحت علي بنش ناحية محمود
وقالت له لو انتا شاطر في المادة بتاعتي زي ما شاطر في قلة الأدب
كده مش هتنجح
انا وايمان متنا على نفسنا من الضحك وكسم الدنيا
المهم بعد ما اليوم خلص وهري كتير اوي حصل رحنا التمرين انا وايمان
بعد الجامعة علي 7 كده وبعد مخلصنا التمارين انا وايمان وصلتها بالعربية لباب البيت
بعد ما قفلت مع ايمان فتحت سكس لسوفيا دي
بنت المتناكه فاجره اوي
وكانت لابسه فستان احمر فوق الركبه كده ومبين كل بزازها وعماله تدعك فيهم بنت الشرموطه وتنرل ايدها وترفع الفستان وتبين الاندر الاحمر الفشيخ الفتله وتزقه وتلعب في كسها وراح داخل عليها الواد ابو زبر اسود وراح منيمهاعلي ضهرها ومسك شفايفها وبين شفايفه وقعد ياكل فيها وبعدين نزل علي بزازها وهراهم مص ولحس ومسك اول بز ولحس الحلمه. وقعد يعمل يعليهم دواير بلسانه ويعض غيها ويدعة بايده التانيه كسها ويدخل صباعه في كسها ووهي تصوت وفااااك ياس فاااااااك مي وبعدين قام مقعدها ونزل علي كسها وهو نازل بلسانه من بزازها لحس صورتها وبعدين لحس فوق كسها ومسك زنبورها قعد يلحس فيه براحه ويعض عليه خفيف وبعدين مسك شفايف كسها ولحس فيهم كل واحده لوحدها وصباعه دخل خارج في كسها وايده التانيه حاطط صوابعه في طيزها وهي بنت متناكه بتصوت وفاااااك ياااااس فاك وبعدين هو طلع بتاعه علي كسها وقعد يفرش كسها وصباعه وبيدخل ويخرج في طيزها وهي بتصوت وتتموحن اللبوه علي الاخر وبعدين نيمهاا علي جمبها ورفع رجلها ودخل بتاعه وقعد يرزع جامد وبعدين قام وخلاها تعمل وضع الكلبه وقعد ينيك فيها برمانسيه وايه ومش هحكي اكترمن كده علشان اناجبت لبني هنا
ممكن كل واحد يسال سؤال ويقولي عاوز ارد عليه زي مين في القصه من الشخصيات الي ظهرت لحد دلوقتي ( احمد ، محمود، محمد، إيمان )
الا اللقاء في الجزء الثاني