باسم متناك
08-10-2017, 08:43 PM
اختي امال صاحبة 36عام وميدو
أهلا أعرفكم بنفسي أنا اسمي باسم عمري 25 سنة من بنى سويف سالب بتناك
أختى اسمها امال 36سنة مطلقة عارف ومتأكد انها شرموطة ديما تشتمنى وتقولي يا خول يا عرص ديما تقعد قدامى بالاندر والبرا بس تليفونها كله صور لجسمها القمحي وزنها 88 كيلو طولها 160 سنتى طيزها ...كبيرة جدا وبزازها اكبر من وشي مربربه وعايشه معايا انا وامى بس امى ست كبيرة مريضه مش بتتحرك عندها 66سنة..
القصة بدأت لما ميدو اللي بينكنى وبيفشخنى عرف مني ان اختى شرموطة وبتتناك ..
وقالي :انا لازم انكها ياعرص..
ميدو شاب عندها 29سنة جسمه جامد ورياضي اتفق معايا انه هيجي عندى البيت وهي موجوده جيه ميدو ودخلته الأوضة وهي دخلت علينا الاوضة كانت لابسة بدي وبنطلون برموده شكله يهيج جدااا ومش لابسة لا برا ولا اندر وسلمت علي ميدو اول مرة تشوفه وقعدت تسأله انت منين وتتكلم معاه شوية وبعدين ..
قالتله :تشرب ايه ؟
طلب يشرب نسكافيه خرجت ودخلت المطبخ عشان تعمله النسكافية.. ميدو خرج وراها ..
وقالي :تعالي هفرجك علي الشرموطة وهي بتتناك ..
ودخل عليها المطبخ وانا وقفت بعيد ..
قالها :هو الحمام فين
قالتله: بعد المطبخ علي طول امال باسم فين ؟
قالها :ده بيتكلم فى التليفون ..
وراح دخل المطبخ وهي واقفة وحضنها من ورا جامد وققش فى بزازها ..
بتقوله :لا لا بتعمل ايه اخويا بره
قالها :كس امه سيبك منه ..
وعمال يقفش فى بزازها ..
بتقوله: لا مش هيفنع يا ميدو ..
قالها: لا هينفع يا لبوة كس امك ..
وراح قارص اوى علي بزازها وبايده راح ضاربها علي طيزها المليانة ولفها ونزل فيها بوس واحضان وهي كل ما ..
تقوله: حد يشوفنا ..
يقولها :كس امك علي كس ام اى حد انتى شرموطتى انا وبس كس ام لحمك المتناك يا لبوة ..
وهي هاجت خالص وجات تنزل علي زبه عشان تمصه ..
قالها: هتعملي ايه ؟
قالتله :همص زبه
قالها :لا مش بالساهل كده يا لبوة ..
وقعد يلفها وقلعها البرموده وقعد يضربها علي طيزها وهي هايجه مش قادرة لحد ما ايده علمت علي طيزها ..
ويقولها :انتى ايه ؟
تقوله :متناكة ويضرب بايده
ويقولها :وايه كمان ؟
تقوله:لبوة ..
وبعدين لفها ونزل البنطلون وهي نزلت تمص زبه وتبلعه فى بوقها للاخر وهو يكتم بوقها بزبه لما خلاص نفسها كان هيروح وتخبط علي رجله مش قادرة وهو بمنتهى العنف حاشر زبه جوا بوقها ويطلعه..
تقوله: اففف كنت هموت ..
يقولها :خلاص بلاش يا لبوة ..
تقوله :لا لا مقصدش ..
قالها :بقولك ايه ما تيجي نطلع فى الصاله براحتنا علي الانتريه ..
قالتله :واخويا
قالها: كس امه مالكيش دعوة ..
اخدها وقعد علي كنبة الانتريه وهي نزلت علي ركبتها المليانة وانا واقف من بعيد بتفرج اد كده اختى رخيصه وشرموطة للزب وفضلت تمص بمنهى الاحترافية باللسان زى ممثلات البورن وبعدين قامت راح مقعدها ع الكنبة وهي شافتنى اتخضت ..
قالها: متخافيش ده المتناك بتاعى ادخل جوا يا عرص ومتجيش غير لما انادى عليك ..
هي ضحكت اوى ..
وانا قولتله: تحت امرك ودخلت وبقيت اتفرج من بعيد رفع رجلها لفوق وبدا يدخل زبه فى كسها ويدخل ويطلع ويضربها علي بزازها وهي قدامه وتصوت ..
ويقولها :انتى لسه شوفتى حاجة يا كس امك يا عيلة متناكة يا زانية ..
وبعدين حس انه هيجبهم راح مطلعه وجابهم علي بزازاها غرقها و..
قالها: يلا لفى وقعد يضرب طيزها جامد لحد ما احمرت بقيت دم ..
وهي تقوله: دخله بقي ..
وهو عمال يضربها علي طيزها الكبيرة وبعدين راح تف علي طيزها ودخل زيه وهي تصوت ..
ويقولها :كل دى طيز اتناكت من الكل يا كلبة الازبار..
وفضل ينكها فى طيزها لحد ما جابهم جوا طيزها مرة تانية بعدين راح مطلعه من طيزها ..
قالها: مصي ..
قالتله :لا كده بقرف مستحيل ..
راح مشخرلها ..
وقالها: انا محدش يقولي لا يا كس امك مصي واهو كمان ..
راح تف علي زبه وخلاها تمصه وهي زى الكلبة نزلت تمصه زبه وتنضفه وبعدين دخلوا سوا اخدو شاور وخرج من الحمام لبس ومشي وبعدها هي جات ..
قالتلي: حسك عينك حد يعرف حاجة عن اللي حصل ده هنيكك يا خول طيب انا بتناك علشان محرومة لكن انت خول....
أهلا أعرفكم بنفسي أنا اسمي باسم عمري 25 سنة من بنى سويف سالب بتناك
أختى اسمها امال 36سنة مطلقة عارف ومتأكد انها شرموطة ديما تشتمنى وتقولي يا خول يا عرص ديما تقعد قدامى بالاندر والبرا بس تليفونها كله صور لجسمها القمحي وزنها 88 كيلو طولها 160 سنتى طيزها ...كبيرة جدا وبزازها اكبر من وشي مربربه وعايشه معايا انا وامى بس امى ست كبيرة مريضه مش بتتحرك عندها 66سنة..
القصة بدأت لما ميدو اللي بينكنى وبيفشخنى عرف مني ان اختى شرموطة وبتتناك ..
وقالي :انا لازم انكها ياعرص..
ميدو شاب عندها 29سنة جسمه جامد ورياضي اتفق معايا انه هيجي عندى البيت وهي موجوده جيه ميدو ودخلته الأوضة وهي دخلت علينا الاوضة كانت لابسة بدي وبنطلون برموده شكله يهيج جدااا ومش لابسة لا برا ولا اندر وسلمت علي ميدو اول مرة تشوفه وقعدت تسأله انت منين وتتكلم معاه شوية وبعدين ..
قالتله :تشرب ايه ؟
طلب يشرب نسكافيه خرجت ودخلت المطبخ عشان تعمله النسكافية.. ميدو خرج وراها ..
وقالي :تعالي هفرجك علي الشرموطة وهي بتتناك ..
ودخل عليها المطبخ وانا وقفت بعيد ..
قالها :هو الحمام فين
قالتله: بعد المطبخ علي طول امال باسم فين ؟
قالها :ده بيتكلم فى التليفون ..
وراح دخل المطبخ وهي واقفة وحضنها من ورا جامد وققش فى بزازها ..
بتقوله :لا لا بتعمل ايه اخويا بره
قالها :كس امه سيبك منه ..
وعمال يقفش فى بزازها ..
بتقوله: لا مش هيفنع يا ميدو ..
قالها: لا هينفع يا لبوة كس امك ..
وراح قارص اوى علي بزازها وبايده راح ضاربها علي طيزها المليانة ولفها ونزل فيها بوس واحضان وهي كل ما ..
تقوله: حد يشوفنا ..
يقولها :كس امك علي كس ام اى حد انتى شرموطتى انا وبس كس ام لحمك المتناك يا لبوة ..
وهي هاجت خالص وجات تنزل علي زبه عشان تمصه ..
قالها: هتعملي ايه ؟
قالتله :همص زبه
قالها :لا مش بالساهل كده يا لبوة ..
وقعد يلفها وقلعها البرموده وقعد يضربها علي طيزها وهي هايجه مش قادرة لحد ما ايده علمت علي طيزها ..
ويقولها :انتى ايه ؟
تقوله :متناكة ويضرب بايده
ويقولها :وايه كمان ؟
تقوله:لبوة ..
وبعدين لفها ونزل البنطلون وهي نزلت تمص زبه وتبلعه فى بوقها للاخر وهو يكتم بوقها بزبه لما خلاص نفسها كان هيروح وتخبط علي رجله مش قادرة وهو بمنتهى العنف حاشر زبه جوا بوقها ويطلعه..
تقوله: اففف كنت هموت ..
يقولها :خلاص بلاش يا لبوة ..
تقوله :لا لا مقصدش ..
قالها :بقولك ايه ما تيجي نطلع فى الصاله براحتنا علي الانتريه ..
قالتله :واخويا
قالها: كس امه مالكيش دعوة ..
اخدها وقعد علي كنبة الانتريه وهي نزلت علي ركبتها المليانة وانا واقف من بعيد بتفرج اد كده اختى رخيصه وشرموطة للزب وفضلت تمص بمنهى الاحترافية باللسان زى ممثلات البورن وبعدين قامت راح مقعدها ع الكنبة وهي شافتنى اتخضت ..
قالها: متخافيش ده المتناك بتاعى ادخل جوا يا عرص ومتجيش غير لما انادى عليك ..
هي ضحكت اوى ..
وانا قولتله: تحت امرك ودخلت وبقيت اتفرج من بعيد رفع رجلها لفوق وبدا يدخل زبه فى كسها ويدخل ويطلع ويضربها علي بزازها وهي قدامه وتصوت ..
ويقولها :انتى لسه شوفتى حاجة يا كس امك يا عيلة متناكة يا زانية ..
وبعدين حس انه هيجبهم راح مطلعه وجابهم علي بزازاها غرقها و..
قالها: يلا لفى وقعد يضرب طيزها جامد لحد ما احمرت بقيت دم ..
وهي تقوله: دخله بقي ..
وهو عمال يضربها علي طيزها الكبيرة وبعدين راح تف علي طيزها ودخل زيه وهي تصوت ..
ويقولها :كل دى طيز اتناكت من الكل يا كلبة الازبار..
وفضل ينكها فى طيزها لحد ما جابهم جوا طيزها مرة تانية بعدين راح مطلعه من طيزها ..
قالها: مصي ..
قالتله :لا كده بقرف مستحيل ..
راح مشخرلها ..
وقالها: انا محدش يقولي لا يا كس امك مصي واهو كمان ..
راح تف علي زبه وخلاها تمصه وهي زى الكلبة نزلت تمصه زبه وتنضفه وبعدين دخلوا سوا اخدو شاور وخرج من الحمام لبس ومشي وبعدها هي جات ..
قالتلي: حسك عينك حد يعرف حاجة عن اللي حصل ده هنيكك يا خول طيب انا بتناك علشان محرومة لكن انت خول....