دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة انا واصحابي حتي الجزء الأول 19/7/2019


Hematology 012
07-19-2019, 02:32 PM
سمي احمد 24 سنة شغال فوتوشوب القصة دي حصلت معايا من خمس سنوات


الشخصيات
احمد(24سنة طويل وبلعب جيم وطولي 175 سنتي ووزني 30 كيلو)
محمود(صاحب احمد الروح بالروح 24 سنة ومعضل وشبح في نفسه)
ريهام(اخت احمد 22 سنة بزازها كبيرة وطيزها متوسطة وجسمها كيرفي)
مازن(صاحب احمد 25 سنة بيلعب جيم ووسيم ومفتول العضلات)
حنان(ام احمد 50 سنة طولها متوسط طيازها مرفوعة وبزازها متوسطا)
جمال(ابو احمد 60 سنة عقيد جيش)

الجزء الاول
( بيت احمد)
ماما: يا احمد قوم الجامعة
انا: (بزعيق) حاضر يا ماما
بابا: (بنرفزة) قوم يا خووول
انا:حاضر يا بابا
ريهام:اخلص وديني الجامعة
انا:هتتؤمري (رحت ضاربها بالقفا) اطلعي برررررا
ريهام:اخلص ويلا
انا: حاضر يا زفتا

(مشهد الجامعة)

انا: منور يا حودة
محمود: اي يا عرص انتا
انا:ماشي يا متناك بئلك تعال نسلوا علي اي مزة
محمود:نجيبوا مان انيكها انا وياك
انا:هرن علي هدير عشان تبقا عارفا انحنا رايحين لها
محمود: اخلص يا بضان انتا
انا:الو اي يا هدير هنجيلك النهاردة الساعة 5
هدير: ماشي يا احمد وجيب محمود ومازن معاك
انا: ماشي يا متناكة سلام
هدير:سلام
انا: يا محمود هرن علي مازن ائكد علي النهاردة الساعة 5 عند هدير
محمود:ماشي يا اوفر
انا: الو اي يا مازن هنروح لهدير الساعة 5 هتيجي معانا
مازن:لاروحو انتم وانا ابقا اروح فأي وقت ماشي يا احمد
انا: ماشي سلام
محمود:مش هيجي ليه
انا:عندو ظروف علي الساعة خمسة هرن عليك
محمود: ماشي يا زبي
انا:سلام يا كس
انا: (بزعيق) ريهههههههام لاقيت واحد بيعاكس فيها رحتلوا
ريهام: ابعدو يا ولاد الكلب عايزين مني اي وبتشبشبلهم
الشبح:عيزين ننام معاكي
انا: بتضرب في البنت لي يا شبح
الشبح: وانتا مال كسمك
انا:خخخخخخخخخخخخخخخخخ احااااا كسمي انا يبن المتناكة ونزلة فيه
بالحجورة والعصيان وضربتوا تلات بكسات مع روصية وشو جاب دم
ريهام:يلا يا احمد بدل ميفوا
انا: كسما ابن المتناكة ده
ريهام: يا قليل الادب احترم نفسك
انا: يلا نروحوا

(بيت احمد)
ماما: اي المعورك فوشك دا يبني
انا: اتخبط في با الجامعة وانا طالع مس واخد بالي
ريهام:ماما عايزا اكل انا جعانا
ماما: حاضر وانتا يا احمد جعان
انا: لا مش جعان هروح الاوضة بتاعتي
ماما: ماشي
انا: روحة الاوضة واتصلت علي هدير عشان ائكد عليها الموعد
انا: الو يا محمود هنزلك علي القهوة عشان شوية كدا وهنروح لهدير
محمود: مستنيك سلام

(مشهد القهوة)
محمود: هنروح ايمتا يا بضاني
انا: فطيزك هههههههههه
محمود:ايفيه فاشل
انا: عم نبيل عم نبيل دا بتاع القهوة
عم نبيل: عايز اي يا احمد
انا: هات قهوة سريسوكي (كلها سكر) وانتا هتشرب اي
محمود: مش هشرب دنا اتبضنة
انا: اي ياض قاعد مع خول ولا اي
محمود: هتلي شيشة يا عم نبيل
انا: يلا نروحوا لهدير
محمود: يلا بينا

(مشهد بيت هدير)

الشخصيات الجديدة
هدير(23سنة صاحبة احمد في الكلية طيزها مربربة وبزازها يتاكلوا اكل)

انا: افتحي يا هدير
هدير: حاضر
محمود:ملكة جمال العالم ادمنا
هدير: بطل سخافة
انا: هتيلي شاي
محمود: وانا كمان
انا: هدير عملتلنا الشاي وشربنا واعدنا نمدح في جملها
انا: لابسا بيبي دول اسود يجنن عليها وفوئي قميص احمر
محمود: عايز انيكك يا هدير
هدير:تعالي بوسني
انا: اقعدنا نبوس فيها ونقفش في بزازها وقلعناها الهدوم واعدت الحس في كسها
هدير: احححححححح اااااااااااه اوووووووف مش ادرا يلا دخلوا
انا: قعدت افرش في كسها بزبي وهيا تقولي دخلوا
انا:قعدنا ننيك فيها انا ومحمود انا في كسها ومحمود في طيزها
هدير: اححححححححح اووووووووف حرام عليكو موتوني ااااااااااااه
انا: هجيب هجيب اجيب فين
هدير: علي بزازي
انا: نطرطهم علي بزازها ومحمود جاب في طيزها
ولقينا الي واقف فوق راسنا يا تري مين هو هتعرفوا في الجزء الثاني


تعليقتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار



هل الشيميل بنت او رجل site:bfchelovechek.ruطيز نينا كاي مترجمقصص سكس زوج وزوجه يتبادلون الخيالات الجنسيهقصص سكس محارم نسوانجي الارشيفقصه ﺑﻨﺖ ﺗﻘﻮﻝ اوف اوف اه اه اه ﻧﻴﻜﻨﻲ ﺍﻓﺸﺨﻨﻲ ﺍﺷﺘﻢ ﻟﺒﻮﺗﻚ ﺍﺷﺘﻤﻨﻲ ﻗﺼﺺقصص سكس سحاق بنات بلخيارةافلام سكس تشكية اغراء بالمال زوجيان في لشرعشرموطات جسم ابيض صور قصتي مع ساحق سودانيه ساخن احححححححاجمل صورنسوان نسوان تهوي النيكنيك محارم إكتشفت ان أمي تحب الزبقصص قحبات سب وشتم وضربقصص جنسيه مسلسله على نسوانجيسكس متسولات ارباطاجمل صور سكي ذنقصور شذى منتدى نسوانجىتنزيل سكس ولد ينيك خالتوقصص سكسس سادية وصورتعليم النيك مصورقصص تبادل لواط في المسبح قصص سكس فاتن وزوجهامي شافتني وانا بنيك اختيصور انواع الزب منتديات نسوانجيقصص ورعان ارشيف /archive/index.php/t-490610.htmlجملي كبير وشنبورتو كبيره ريحتنيصور سكس لاتكس شراميط أجانبقصه+مصيف+زوجتي+مايوه+نيكقصص انا لبوه اوي اح افقصص جنسيه مكتمله سيدك ياعرصقصص سكسيه متسلسله اخ منك شكيت الطيزسكس متحرك عذروات بدينات جماعي منتديات نسوانجينقاشي نسوانجي تفنيسخالتي عاقبتني وخلتني سالب قصص جنس يمنيهباكستاني ينيك سعوديقصص سكس البواب وزوجة البيكصور سكس لنسوان لبوات/archive/index.php/t-4086.htmlقصص طيزهااكلت زبيقصص سكس مصورة الام الحاضنة كل الاجزاءمدرس ابني فشخنيافلام سكس نيك جماعي قصيرة بل نغماتيقصص اخو زوجي. يرسل صورة زبه/archive/index.php/t-137138.html/archive/index.php/t-7542.htmlبنت فخاذها وكسها تهبلقصص زب مفرفرقصص نيك بنات سِحُقًاتْ مصورهبدى اشوف نيك بنات ستات عربيات ممحوناتصور تبادل شواذ صورسكس وكس مدام نهله مدىنةالسادس من اكتوبر نسواجيشواذ الارشيفقصص سكس دياثه وتعريص الأرشيف العام.comاحححح علي زب العريض يشبعني زب العريض كيضرب ليا لقناةتليم نيك كس في كرسي بصورحماتي واخوات جوزي الجزء الثالثقصص سكس ناكها و عشرهاسكس بيروتXnxxx/archive/index.php/t-87217.htmlمراته تنيكهصور سكس ممثلة بالبودص سكس مثيرجصور طيز اخت صباح الجزاءريسكس امراءة تغزقسيكس زوجات الباشا خمرريحني نكنيقصص سكس الارشيف ﺟﻮﺯ ﻣﺎﻣﺎ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻭﺩﻳﺎﺛﺔ ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﺔ ﺍﻻﻭﻟﻰ ‏( site:landsmb.ruافلام افرسكسقصص سكس جعلوني اتناكقصص سكس لبنات مدارس فاجرهكيف انيك خالتيقصص سكس ابتزازسكس مصري مربربين تجيب لبن كتيرتبادل لبنانين لواط/archive/index.php/t-591310.htmlنسوانجي قصة كيف اصبح سالبقصة سكس المنقبه مع المهندسقصتي سكس اناصنعانيه انتاك من زوج بنتيقصص سكس نيك مولعقصص نيك مصريه جامده مع بتاع الخضارقصص سكس بنت المعادي تتناك وتحكي قصتهاقصة سادية لجين أختهاقصة سكسكية مثيرة عالخطافضل قصص من موقع زبريصور أزبار أدخلي اختاري اللي يناسب كسكأرقام نساء عوزين يتناكو علي النسوانجيزبي في طيز جارتي في سروال احمر سكسايفا نوتي قصص سكس مصور/archive/index.php/t-53470.htmlقصص.سكس.متسلسلة.العائلة.والسواققصص سكس محارم أحرجنيزوجتي تلحس طيزي وتنيكني وتشتمنيقصص جنسية نقابقصص سحاقيات عشيقة أقدام شقراء سكسقصص.جنسية.هناء.من.صنعاء.نسوانجي./archive/index.php/t-372685.html