دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة اصبحت انثي .. الجزء الثالث 18/4/2019


mariem53
03-23-2019, 12:44 AM
اصبحت انثي .. الحلقة الاولي




القصه دي خياليه طبع انا و القصه وقت اما كان عمري 12 سنه و هكبر بالتدريج المهم انا هكتب القصه كامله بعدين انزلها علشان ممكن اكسل اكملها علشان كدا هكتب الحلقات كلها الاول
و طبعا احداث القصه المتغيره خليتها تكون حلوه يعني متكونش واقعيه اوي و سهلت احداث كتير و اختصرت شويه من القصه و طبعا هتكوون طويله و الحياه مش سهله كدا علشان محدش يتوهم
ودي اول قصه اكتبها فا ياريت تعجبكوا
انا اسمي مريم بس اسمي في القصه هيبقي نور و طبعا مش هكتب ولا اسم حقيقي و هغير شويه في الاحداث
انا هكتب مقدمه طويييله شويه علشان اشرح حيااتي وكدا فا اتمني انكم مش تزهقوا منها
عندي اخت و اخ الاول اخويا عنده 27 سنه واسمه حسن و اختي 23 سنه واسمها مي في كليه طب وحسن متخرج من كليه تجاره وانا 19 سنه في كليه فنون جميله

في الوقت دا كنت انا ساعتها 13 وقت اما قررت اخرج من سجني و اعبر جنسيا و ابقي بنت اخييرا
انا طولي 151 وفي الوقت دا كنت 148 جسمي صغير مقاس رجلي 37 صوتي جميل جدا رقيق اوي و بنت اصلا يعني انا لما كنت عايشه وانا ولد كنت بتخن صوتي علي قد ما اقدر وكنت ببان بنت مسترجله وبرضو مكنتش بقدر اتخن صوتي لأنه رقيق وناعم و جسمي شبه الساعه الرمليه انا عندي ثدي صغير ودا من قبل ما ابدأ في التحول و عندي الخصر نحيف و جسمي نحيف و من الارداف مليانه ومشدوده و انا جسمي ابيض جدا مع اني بحب اللون الخمري و عندي خدود حمرا و شفايفي زي الفراوله و مناخيري صغيره جدا علي عكس اخويا لونه خمري وناشف كدا اصل انا واختي طالعين لماما اكتر وشبه بعض جدا علي عكس اخويا طالع لبابا وشعرهم اسود بس وسيمين جدا و وشهم حلو اوي اما انا واختي شعرنا اشقر فاتح
بابا وماما متطلقين وانا عايشه مع ماما و احيانا بقعد مع بابا بس ماما بتسافر كتير بسبب شغلها فا غالبا قعدتي بتبقي مع بابا
انا واختي مكناش بنحب بابا لأنه بيحب الجنس اوي و كمان بيقعد هو و اخويا بالبوكسر بس و بوكسر قصير جدا جدا و ضيق و بابا مش بيهمه اي حاجه و دا غير انه بيتخانق معايا علشان اقعد كدا بس مش بوافق وكنت بقرف منه ومن الي بيعمله و اخويا مابيصدق و كل يوم بعرف ليه ماما انفصلت عن بابا فا انا واختي بنقرف منهم ومش بنكلمهم ... بيت بابا 4 اوض انا واختي عايشين في نفس الاوضه و اخويا قاعد في اوضه تانيه اصل انا واختي متعلقين ببعض جدا وبنحب نقعد مع بعض و احيانا بننام في نفس السرير اصل هي معتبراني بنتها لأن من واحنا صغيرين هي الي بتوديني المدرسه و هي الي بتخرجني وهي الي بتأكلني وكانت بتحبني جدا وانا كمان مش معتبراها اختي انا معتبراها مامتي التانيه فا انا واختي عايشين في الاوضه كل حياتنا في الاوضه ومبنخرجش نقعد معاهم يادوب بنخرج من اوضتها لما بنبقي عايزين نجيب اكل او مايه او ندخل الw.c بابا واخويا كان بيخليني اقعد بالبوكسر بس غصب عني من وانا 4 سنين لحد ال 9 سنين بس انا كنت بعيط و بستخبي من الكسوف
بابا واخويا رياضيين جدا اكلهم كله صحي و الاوضه الرابعه لما اتأكدوا خلاص ان اختي مش هتقعد فيها و هنقعد في نفس الاوضه انا وهي قامو قلبوها صاله جيم فا بقي الوضع اسوء لأنهم كانو بيقعدو برا البيت اغلب الوقت دلوقتي بقو وقتهم كله في البيت وخصوصا ان بابا هو صاحب الشغل ومبينزلش كل يوم شغله غير ساعه وبيجي تاني وساعتها بكون انا نايمه
انا ومن وانا طفله كنت بنت يعني كنت بتكسف اوي كنت بتصرف زي البنات كنت بطول شعري جدا ومش بقصه كنت لو قصيت اطرافه بعيط وكنت بلبس فساتين اختي و كمان انا كنت ذكيه اوي وكنت بقعد علي الكمبيوتر معظم الوقت او فوني فا دورت عن ناس بنفس حالتي وعرفت بالصدفه اسماء الادويه الي انا هحتاجها علشان اتحول و شوفت عشرات المتحولين الي بياخدو ادويه لحد اما عرفت هاخد ايه
و الي ميعرفش الادويه دي تبقي ايه
هي هرمونات انوثه و مضادات لهرمونات الذكوره في ادويه بتمحي هرمونات الذكوره بس طبعا مش كلها علشان الامراض الي هتيجي لو اختفت حتي البنات بيبقي عندهم نسبه هرمونات ذكوره
المهم الادويه دي بقي بتكبر الصدر وبتخلي شكل الجسم انثوي و بتغير شكل الوش لوجه انثي و بتنعم الصوت و بتقلل شعر الجسم جدا جدا وبتكثف شعر الراس بس طبعا بتجيب عقم لو بنت خدت هرمونات ذكوره هيجيلها عقم ولو ولد خد هرمونات انوثه هيجيله عقم
فا هي مش غاليه علي العكس دي رخيصه وانا كمان مصروفي كبير فا لما بجيب الادويه بعمل حسابي ان انا هزوغ من درس عندي لأني هلف لفه سوده ومش عايزه انزل اجيب الادويه بحجه اني هخرج مع صحابي لأن معنديش صحاب اساسا و انا مكنش يهمني اهلي هيعملو ايه لما يعرفو انا كنت عايزه اخد الادويه بسرعه علشان جسمي يكبر بس وانا بنت يعني مكبرش وجسمي ضخم و صوتي يخشن و الحاجات دي لا اكبر وانا بنت وفعلا حصل و لما بيجي الوقت اني انزل مش بجيب الادويه يعني باخد فلوس و بزوغ او بقول اني هخرج مع اصحابي وبرضو مش بجيب الادويه لأسباب كتير منها الخوف
انا كان تفكيري كله هو هعمل ايه لو اهلي موافقوش طب اهرب ؟ ولو هربت هجيب فلوس منين ؟ طب لو خدت فلوس كتير من اهلي وفضلت احوش وقت طويل هعمل ايه لما الفلوس دي تخلص ؟
كانت حياتي باائسه جدا
المهم انا من وانا صغيره فكره الهروب كانت في دماغي فا كنت بحوش كل يوم 5 جنيه من وانا 9 سنين كنت بحوش كل يوم 5 جنيه مكنتش بجيب حلويات وانا راجعه من المدرسه ومكنتش بصرف الفلووس الي باخدها و كمان كنت باخد فلوس زياده من اهلي وفي ايام كنت باخد في اكتر من 5 يعني مرا احوش 5 ومرا احوش7 ومرا احوش 10 ومرا 6 وهكذا لحد اما بقي معايا 6800 جنيه وانا عندي 12 سنه ساعتها عرفت بموضوع الادويه فا استنيت الفتره دي كنت باخد كل يوم فلوس اكتر يعني يوم احوش 10 ويوم احوش 20 ويوم احوش 15 لأني كنت بروح دروس كتير وبروح المدرسه يعني حتي الجمعه و السبت كان عندي دروس وحتي لما خدت الاجازه برضو كنت باخد نفس المبلغ لحد ماا قدرت احوش 11600 جنيه علي اما بقيت 13 ونص يعني من 12 لحد 13 قدرت احوش فلوس كتير واهلي عارفين بالفلوس دي طبعا علشان كدا بيدوني فلوس كتير احوشها وعلشان هما عارفين اني مش هصرف حاجه وانا رايحه المدرسه فا كانو بيدوني هما الاكل و الحلويات وانا رايحه
وعلي فكره انا لما ابقي في تانيه اعدادي او يعني لما ابقي 13 سنه هحب واحد من المدرسه وهو هيحبني !!
نبدأ في القصه اخييرا
وانا في تانيه اعدادي كنت في مدرسه جديده بس خاصه اصل انا انتقلت من مدرستي بسبب المضايقات مع انها كانت ابتدائي و اعدادي
اول يوم في مدرستي كان مخييف
اول ما دخلت المدرسه كلهم بصولي و اتكلمو عليا بصوت واطي بسبب ان شكلي شكل بنت بس انا شعري شعر بنت و هدومي هدوم ولد وقاعده جنب الولاد يعني انا ولد !! بس محدش كلمني فضلت قاعده كتير مبكلمش حد و هعيط من كلام الناس عليا و انهم عمالين يتكلمو عليا بصوت واطي و يشاورو عليا وانا مش عارفه بيقولو ايه
بس وانا قاعده لقيت واحد شكله حلو اوي و كان بيبصلي بس مبيتكلمش و كان بيضحك مع صحابه ومحدش كان بيبصلي فا ارتحت بس فضلت متنحاله وسرحت فيه فا كان بيبصلي و بيلاقيني ببصله ومبتسمه بس مكنتش باخد بالي انه بصلي لأني كنت سرحانه انا كنت بتخيل نفسي بنت وبتخيل قصه رومانسيه بيني وبينه لحد اما لقيته جي نحيتى ساعتها فوقت لنفسي وبصيت علي الارض علي طول وانا مكسووفه لقيته بيقولي
احمد : ازيك انا احمد وانت ؟
انا : انا نور
احمد : اها انت ساكن فين ؟
انا : انا من المعادي قريبه بعيده عن المدرسه شويه
احمد : اها هو انت بتبصلي ليه ؟ في حاجه ؟
انا : لالا خالص انا سرحت بس مش اكتر
احمد : عموما لو عايز نبقي صحاب فا تعالي اقعد معانا
انا : طبعا طبعا
احمد : تمام تعالي
راح خدني للشله بتاعته
احمد : دا نور ساكن في المعادي
حسين : ازيك عامل ايه
انا : تمام الحمد ل*ه
اول ما اتكلمت قامو ضحكو و استغربو
احمد : انت جميل اوي يا نور
انا : ميرسي جدا
احمد : بص احنا كلنا صحاب من اولي ابتدائي وطبعا حاجه حلوه ان حد محترم زيك يدخل شلتنا
انا ابتسمت و متكلمتش
قام حط ايده علي خدي وقال ايه دا دي غمازه :D
قامو ضحكو وانا ضحكت
قام المستر وقفنا كلنا طابور و نادي علي اسمائنا يعني مثلا فصل اولي اول وينادي علي الاسامي و بعدين فصل اولي تاني و ينادي علي اساميهم
فا من حظي ان انا طلعت مع احمد و اصحابه فا لما دخلنا الفصل قمنا خدنا الاماكن الي ورا وكنت انا قاعده جوا والفصل فيه 32 واحد
قام دخلت مستر الرياضه و عرفنا بنفسه وسابنا نلعب ونتكلم بس بهدوء
احمد كان قاعد جنبي وكان كل شويه يبصلي وكان لما عيني تيجي في عينه كنت بتكسف و ببص في الارض بعدين ارجع ابصله وهو يبصلي فا اتكسف و ابتسم و ابص في الارض
احمد : علي كدا انت شاطر يانور ولا ايه
انا : شويه
احمد : يعني فاشل زينا
انا : لا بذاكر بس مش دحيح اوي
احمد : اها بص دا محمد ودا يوسف ودا حسين
محمد : ازيك يانور
انا : تمام
محمد :عندك اخوات
انا : اها اخ واخت
محمد : عندهم كام سنه
انا : اخويا 21 سنه واختي 17 وانا 13
حسين : اخوك في كليه ايه
انا : تجاره
يوسف: ايه دا يابني انت بتتكلم كدا ليه ما تعلي صوتك
لما معرفتش ارد قام احمد اتكلم وقال
احمد : ملكش دعوه هو محترم وصوته واطي
وقام احمد حط ايده علي كتفي
يوسف : بس مش للدرجه دي برضو
احمد : ملكش دعوه
يوسف : ما تتكلم يا نور قول اي حاجه
قمت عليت صوتي وبرقتله و قولت
انا : بقوووولك ايه بلاش زيطه هااا بلاش
قامو ضحكو وعدي اليوم علي خير و اول ما طلعت من المدرسه قام احمد جالي وقالى انتي طريقك منين ؟
انا : انتي ؟
احمد : سوري انت طريقك منين
قومت قولتله انا ساكنه في شارع ايه
احمد : اشطه انت طريقك زي همشي معاااك
قام سلم علي اصحابه ومشي معايا
احمد : بقولك ايه اي حد يكلمك ابقي خد حقك منه ولو معرفتش ابقي قولي ومتخفش محدش هيستجري يكلمك وانت معايا
قام حط ايده علي كتفي و خدني لزقني فيه
قمت حطيت دماغي عليه وسندت عليه واحنا ماشيين وخصوصا انه اساسا اطول مني بكتير كنت ساعتها انا 148 وهو كان 156
كانت رجلي مش شايلاني حرفيا
الي هو كنت حاسه اني هقع وكان قلبي بيدق جامد وكنت فرحانه اوي اوي
فا قالي انت بتاخد دروس مع مين
انا : مش باخد
احمد : ليه
انا : مبحبش احتك بالناس وانا كدا كدا بذاكر
احمد : لا تعالي خد معانا
قام قالي علي اسماء مدرسين و اداني مواعيدهم
احمد : هستناااك في الدرس النهارده الساعه 5 مش هدخل من غيرك
انا : ماشي
واحنا ماشيين قولت اتهور واحضنه و قلبي كان بيدق جامد فا هو كدا كدا حاطط ايده علي كتفي و لازقنه فيه قومت رفعت ايدي و حضنته واحنا ماشيين كنت حاضناه
احمد : هههه ايه دا
لما اتكلم قمت نزلت ايدي و مشيت علي طول
احمد : نوووور استني
قام جه عليا بسرعه
احمد : رايح فين
انا هجيب حاجه من السوبر ماركت
احمد : هتجيب ايه
انا اندومي وشيبسي
احمد : ماشي
فا لما جيت احاسب الراجل لقيته صمم هو الي يحاسب
انا لا انا الي هحاسب طبعا احنا منعرفش بعض لسا علشان تحاسبلي
احمد : ابقي مش راجل لو سيبتك تحاسب انت
قام دفع بسرعه و خدني ومشي
انا : انت محسسني اني صحبتك علشان تعمل كدا
احمد : ممم بقولك ايه هو انت حضنتني ليه ؟
وكان بيبتسم وبيبصلي بنظره جذااابه جدا حسيت نفسي بسيييح
انا : اييه لا انا مسكت فيك بس
قام قرب مني اوي :
احمد : ممم وتمسكني ليه
انا : ك ك كنت هقع
احمد : بس انت فضلت ماسك فيا واحنا ماشيين
انا : عادي بقي
قمت سيبته ومشيت بسرعه
ملحوظه : احنا ساكنين في المعادي فا الشوارع فاضيه جدا علشان محدش يقول ازاي اعمل كدا و الناس في الشارع
قمت جريت علي البيت و اول ما طلعت
بابا : اهلا اهلا
لقيته قاعد هو و اخويا ببوكسر يادوب مغطي زبهم بالعافيه بس طنشت
بابا : ايييه دا معجزه اخييرا جبت شيبسي زي الناس الطبيعيه وانت جي
انا : عادي قولت اغير بقي مش هفضل احوش بس يعني
بابا : شااطر
انا : انا هنزل دروس علي فكره وعندي درس الساعه خمسه
بابا: ماشي اها علي فكره انا جبتلك هدوم بيت جديده
انا : مم انا عندي هدوم كتير لدرجه ان دولابي هينفجر
بابا : ماشي ماهي دي هدوم احسن ومرحرحه
لقيته هو و اخويا حاطين ايديهم علي زبهم وبيتفرجو علي التلفزيون قمت طنشت و دخلت اوضتي علشان اشوف الهدوم الجديده لقيتها شورتات فوق الركبه وضيقه جدا وخفيفه ولونهم بينك و تيشرتات لونها بينك وضيقه بنص كم و مرسوم عليها شخصيات كرتونيه بنااات او ورود لما لبستهم لقيت الشورت قصير جدا جدا و معدي المنطقه الحساسه بأنش واحد ولما بقعد بيترفع و بيوصل انه يبقي عند المنطقه الحساسه انا و التشيرتات مع انها باينه نص كم بس لما بلبسها بلاقي الكم ارتفع اوي وبقي زي الكت وضيقين اوي و كمان حاسه اني مش لابسه حاجه لأنهم خفاف جدا جدا بصيت علي اردافي لقيتهم كبااااار وشكلهم حلو اوي و لقيت خصري منحوت اوي الي هو نحيف جدا و كمان لقيت بروز كبير شويه عند الثدي فا انا مع اني اتكسفت بس لما لقيتهم هدوم اساسا بناااتي لبستهم و قبلت بيهم وخرجت هدومي البيتي التانيه من الدولاب و رميتهم علي الارض و بعدين حسيت ان بابا اتعمد يجيبلي الهدوم بناتي كدا علشان اوااافق البسهم لأني بلبس اي لبس لو كان محايد يعني مش بناتي ومش ولادي فا لما لقيت انه جابلي هدوم بناااتي اساسا فرحت اوي و بعدين بصيت علي نفسي وانا بمشي لقيت اردافي بتتهز و خدت بالي من اد ايه انا بيييضه و اد ايه انا جسمي بنااتي واد ايه انا بنت جميييله قمت فردت شعري مع اني دايما بعمله كحكه بس فردته ولقيته واصل لنص ضهري بصيت علي شكلي في المرايه لقيت نفسي بنت حلوه يعني انا بنت شكلي بنت و وشي زي وش اختي لما كاانت في سني بالضبط بس علي احلي انا كان وشي حلو اوي اول مرا اخد بالي من جمااالي كبنت المهم لما خرجت من الاوضه و شافوني لقيتهم بيبصولي اوي كدا وفاتحين عينيهم
انا : ايه رأيكو
بابا : حلوين جدا
حسن : تحفه اوي الهدوم دي
لقيت الجرس بيرن
فتحته لقيت اختي فا لما شافتني برقت كدا وقالتلي دي هدوم جديده
انا : ايوه
مي : حلوووه اوووي
قامت مسكتني من ايدي و دخلت الاوضه
مي : وريني كدا الهدوم
طلعتلها الهدوم كانت 8 شورتات و 9 تيشيرتات
ملحوظه : هما شورتات عاديين مش بوكسرات علشان في ناس عندهما الشورت يعني البوكسر بس لا هما شورتات عاديه بس شكلهم زي الهوت شورت
مي : واااو الشورتات دي قماشتها ناعمه اوووي وكمان بينك انا هلبسها انا كمان
انا : طبعا ياااروحي دا انتي تنوري
مي : ميرسي يا حياااتي يا روح قلبي بس هي مش الهدوم دي بناتي ؟
انا : عادي .. اها صح شوفتي منظر بابا واخويا عامل ازاي
مي : فعلا دول افورو جدا دول لو قعدو ملط كان هيبقي احسن علي فكره البوكسرات واسعه اوي من الجناب و اساسا مغطيه اعضائهم بالعافيه يعني ممكن لو اتحركو اعضائهم تباااان
انا : طب هنعمل ايه
مي : ان اهقعد عند ماما
انا : بس هي مسافره
مي : ماهي هتيجي بعد بكرا
انا : بجد !!
مي : ايوه انت مكنتش عارف ؟
انا : لا
مي : اها صح انت شعرك طول كدا ليه
انا : بيتهيألك اصل كنت ببقي رابطه كحكه دايما لما فردته بقي يوصل لنص ضهري
مي : ممم انت شعرك ناعم اوي هيبقي تحفه لما اكويه
انا : وانا اكويه ليه وهو ناعم
مي : علشان لما يتكوي بيبقي مفرود 100% وبيبقي انعم وشكله احسن بكتيييييير
انا : ممم ماشي
مي : روح اغسل شعرك بالشامبو و تعالي
بعد ما غسلت شعري ونشفته قامت عملته بالأستشوار وبعدين عملته بالمكواه وخد مننا وقت طويييل
انا : واااو شعري حلو اووي
بابا : نووووووووووور
انا : ايييييه
بابا: الساعه 5 وربع مش هتنزل الدرس
انا : ايه دا نسيت الدرس خالص
مي : درس ؟
انا : اها ما انا هاخد دروس
قمت فتحت الدولاب و طلعت بنطلون جينز ازرق و ضيق و خفيف و لبست تيشيرت ابيض ضيق و عملت شعري كحكه و نزلت الشارع
انا : اعععع نفسي اسأل احمد الدرس فييين اوووف
قمت وانا ماشيه لقيت احمد
احمد : نووور
انا : احمد
احمد : ايه الحلاوه دي
انا : مييرسي اووي
احمد : انت مسألتنيش الدرس فين
انا : اها ما انا نسيت بس انت بتعمل ايه في الشارع
احمد : انا مزوووغ من الدرووس
انا : ليه
احمد : ممم عادي بحب ازوغ اصلا كدا كدا بفهم من المدرسه فا ليه اتعب نفسي في الدروس
انا : طب وليه تقول لمامتك انك بتروح الدروس
احمد : علشان هي عايزه توديني بالعافيه فا بروح حصص و حصص لا
انا : اهااا فكره حلوه
احمد : ما تغيب انت كمان
انا : مممم هعمل كدا
احمد : تمام هات رقمك
اديته رقمي
احمد : انت شعرك طويل اوي
انا : اها دا واصل لنص ضهري
احمد : بجد
قمت فكيته و حركت راسي و شعري الاشقر نزل لنص ضهري بطريقه حلوه وكان ناعم جدا
احمد : وااااو انتي حلوه جدا
انا خدت بالي من انه كلمني كبنت بس مرديتش و اتكسفت و فرحت اوي
احمد : ايه الجمال دا كله
انا :ميرسي اوي
احمد : تيجي اعزمك علي بيتزا شرقي ؟
انا : طالما هتعزمني يبقي ماشي
احمد : ههه طبعا
قمنا روحنا لراجل بيعمل بيتزا شرقي حلوه اووي فا جاب اتنين حجم عائلى و دخلنا كافيه و طلبنا بيبس
و فتحنا العلبه و كلنا
واحنا بناكل كنت بلاقي احمد عمااال يبصلي وكنت بتكسف لما يبصلي بعد اما خلصنا اكل كانت الساعه بقت 7 ونص اول ما شوفت الوقت اتخضيييت
انا : ياااالهوي انا اتأخرت اوي علي البيت
احمد : استني اوصلك
قام وصلني لحد البيت ولقيت اختي واقفه في البلكونه قامت نادتني
و شافتني انا واحمد وكنت فارده شعري فا احمد مشي و انا طلعت البيت
اول مادخلت لقيت بابا واخويا برضو بيتفرجو علي التلفزيون و حاطين ايديهم علي زبهم بس كان المرادي الخصيه طالعه من البوكسر لأنه واسع من الاجناب و صغير و كمان قصير جدا جدا وكانو بيمسكو زبهم ويسيبوه و يمسكوه و يفركو فيه قمت بصتلهم كدا و هما بصولي قمت دخلت الاوضه
مي : نور مين دا ؟
انا : دا صحبي احمد
مي : اها وانت كنت فارد شعرك ليه
انا : عااادي
مي : نور قول الصراحه انت عايز تبقي بنت
لقيت قلبي بيدق جامد و اتخضيت بس اتشجعت و قولتلها
انا : ايوه
مي : وانا كنت حاسه بكدا وعلي فكره انا وماما اتكلمنا عليك كتير ومتخفش احنا هنقف جنبك
انا : انا عايزه اتحول
مي : بس ازااااي
انا : هاخد ادويه هرمونات انوثه
مي : ودي هتعمل ايه
انا : هتكبر الصدر و هتخلي الجسم انثوي اكتر و هتنعم الصوت و هتخلي وشي انثوي
قامت هي ضحكت
مي : انثوي اكتر من ايه كدا دا انتي اجمل مني انا شخصيا :D
انا : بجد
مي : طبعا يا نورتى عموما انا موافقه واكيد ماما هتوافق المهم بابا واخويا هيعملو ايييه
انا : بابا لما جابلي الهدوم بناتي انا اتأكدت انه عارف بأحساسي و اكيد هيوااافق
مي : اتبقي اخوكي
انا : طالما سكت يبقي موافق
مي : طب انا هروح اسألهم و هجيلك و ابلغك بأخر المستجدات
انا : ههه حاضر يا فندم
قامت دخلت الريسبشن و كنت قاعده مستنيه وكنت مش قادره استني وبعد نص ساعه اختي دخلتلي
مي : وااااافقووووووووو
انا : ايه بجد ازاااي انا فرحااانه اوووووي ازااااي واااااااااو
مي :مبروووووك يا حلوه
انا : طب استني هما ليه مش نادوني
مي : قولتلهم انك مش هتقدري تكلميهم
انا : طب كوويس انا مكنتش متوقعه يبقي الموضوع سهل كدا
مي : اخويا وباباكي اساسا ميهمهمش حاجه وماما كانت عايزاكي تبقي بنت اساسا وانا كمان كنت عايزاكي تبقي بنت
انا : انا هعيط من الفرحه مش قااادره انا لازم انزل دلوقتي اشتري الادويه
مي : بالسرعه دي طب استني نقول لماما طيب
انا : لا انا مش هستني اكتر من كدا
انا ملحقتش اغير هدومي فا لبست الشراب و الكوتش و روحت الصيدليه علي طول جبت الادويه و طلعت
اول ما دخلت لقيت بابا واخويا بتاعهم واقف اوي و طويل و البوكسر قصير فا كان زبهم طالع من البوكسر و هما كانو ماسكينو و لازقين في بعيد و بيفركو فيه جامد
قومت طنشت و دخلت الاوضه و قولت لأختي اني جبت الادويه
مي : مبرووووك
انا : انا فرحاااااانه اوي
مي : فرحاانه :D
انا : بس يابت متكسفنيش
مي : ههه ماشي يا مزه
وقضينا اليوم كله ضحك وفرح لحد اما الساعه بقت 12
بابا دخل علينا الاوضه
بابا : مش هتنامو يا بنات ؟
انا : لا هنسهر شويه
بابا : طب ما انتي عندك مدرسه الصبح
انا : مش هروووح طبعا
بابا : ماشي انا داخل انام تصبحو علي خير
بابا خرج من الاوضه
انا : مي قوليلي بعد كدا يا مريم
مي : ليه مريم
انا : بحب الاسم اوي
مي : ممم ماشي يا مريوم بس صحيح من الواد الي كنتي فارداله شعرك و ماسكه ايديه دا ؟
انا : دا واحد صحبي في المدرسه كيوووت اوي و عسول و كمان طيب و علي فكره دا عزمني علي بيبس وبيتزا و كان دايما بيعزمني علي حاجات كتير
مي : هو بيحبك ؟
انا : معرفش بس اكيد لا يعني دا انا اتوقع السما تمطر سمك بجناحات ومتوقعش انه يقولي بحبك
مي : ممم بص معاملته ليكي حنينه شويه هو بيعمل كدا مع صحابه ؟
انا : معرفش
مي : هو في درس عليكي بكرا ؟
انا : اها بس مش هروح
مي : لييييه
انا : انا شوفته وهو مزوغ وكان عايزني ازوغ و علي فكره هنزوغ كتير اوي من الدرووس
مي : ياسلام علي الحنيه
انا : ههه بس ياجزمه
مي : طب بكرا لازم تتأكدي بيحبك ولا لا
انا : ازاي
مي : هديكي هدوم من عندي تلبسيها و افردي شعرك الاشقر الطويل دا و البسي جزمه من عندي
انا : بس انتي مقاسك في الجزم اكبر مني
مي : خلاص البسي كوتشي من عندك كدا كدا انتي حاجاتك محايده
انا : تماااام بس هو مش هيقول حاجه علي ان هدومي بناتي ؟
مي : مممم فعلا كدا اوفر اوي
انا : فكك منه انا عايزه اعرف ازاااي وافقو اهلي بالسرعه دي
مي : لأننا كنا نعرف من الاول ياحجه
انا : نعم ؟
مي : في يوم انتي نسيتي تقفلي اكونتك الي بأسم مريم قمت انا دخلت و شوفت شاتاتك وشوفت بنت كنتي بتكلميها وحكيتي ليها علي حيااااتك كلها وانك بتعااااني و انك جربتي تنتحري بأنك تاخدي برشام وكدا و قولتلها انك عايزه تاخدي ادويه و بلا بلا فا انا حكيت لماما وماما حكت لبابا و فضلنا وقت طويييل نتناقش لحد اما استقرينا علي رأينا دا وانا كل الي عملته دلوقتي اني قولتلهم انك عرفتي بالموضوع وخصوصا اننا كنا خايفين انك تهربي
انا : طب كويس اوووي كويس جدا جدا جدا
مي : ههه اول مرا اشوف الفرحه دي في عينيكي
انا : طبعاااا طبعااااا انتي بتتكلمي في ايييه اكيييييييييد طبعا
مي : طب يلا ننام
انا : ماشي
(اليوم الي بعديه )
صحيت من النوم لقيت مي مش هنا ببص علي الساعه لقيتها 1:00 قمت دخلت المطبخ و عملتلي اكل وكلت و استحميت وكويت شعري وحطيت عليه سيرم بعدين و فردته و لبست بنطلون جينز ابيض ضيق و تيشيرت ابيض ولسا هحط ميك اب افتكرت ان انا هقابل احمد فا ببص علي الساعه لقيتها 3 قمت لبست الكوتشى و نزلت علي طول و اتصلت عليه
انا : الو
احمد : الو يا نور ازيك انت فين
انا : انا في الشارع اهو انت فين
احمد : انا كمان في الشارع عند السنتر
انا : سنتر ايه انت مش كنت مش هتروح الدرس ؟
احمد : اها بس لازم اروح النهاردا
انا : ممم اوك
احمد : ماتيجي ؟
انا : لالا مش هقدر اجي
احمد : انت مجيتش المدرسه ليه ؟
انا : كسلت اروح
احمد : واهلك عادي بيسمحولك متروحش لو كسلت ؟
انا : اها عادي ايه المشكله ؟
احمد : ممم لا مفيش مشكله انا هقفل دلوقتي علشان ادخل السنتر
انا : تمام باي
احمد : باى
قفلت معاه و حسيت بخيبه امل بس قولت هتمشي شويه
طلعت البيت و خدت فلووس ونزلت وقولت ادلع نفسي شويه قمت اشتريت شاورما وروحت علي اقرب مول و اشتريت هدوم كتييير بناتي و اشتريت اندرات و براا واشتريت ميك اب و اشتريت جزم و شنط و اشتريت لينسز ازرق غامق وازرق فاتح و رمادي و اخضر و ازرق سماوي و فيروزى و اشتريت استشواار جديد غالي و اشتريت مكواه و ماسكات ببص علي الفلوس لقيت نفسي صرفت 5 الف جنيييه قولت مش مشكله هبقي اخدهم من ماما وبعدين وانا ماشيه لقيت محل تاني بيبيع الميك اب و الكريمات بس الكريمات عنده كانت حلوه وكانت عنده ماسكات حلوه جدا فا روحت اشتريت ماسكات و كريمات تاني ب 600 جنيه و وانا ماشيه طلبت اوبر كان لسا الابلكيشن محدش يعرفه اوي اصله كان معمول من سنتين ومكنش عامل اعلانات كتير المهم طلبته علشان الشنط كانت تقيله عليا و روحت البيت لقيت اختي موجوده واخويا كان في اوضته وبابا نايم فا اتفاجأت جدا لما شافت الشنط
مي : ايه كل دا
انا : ايه رأيك حلوين صح
مي : جدا انتي زوقك طلع رووووعه
انا : ميرسي يا قلبي
مي : هما كلهم بكام ؟
انا : مم ب5600
مي : ايييه وانتي صرفتي من تحويشك 5600
انا : هبقي اخدهم من ماما
مي : اها بس دا كتير انتي دولابك هينفجر من كتر الهدوم
انا : مش مشكله يا قلبي انا هرمي كل هدومي الولادي اساسا
مي : يااسلام وهتخرجي دروسك ازاي
انا : انا مش هروح دروس انا هخرج مع احمد انتي نسيتي ؟
مي : طب اكيد هتروحي المراجعات النهائيه و كمان لما تخرجي معاه مش معقول يعني تخرجي بهدوم بناتي هيقول اييه
انا : عندك حق بس مش مشكله هبقي اخرج معاه بهدوم بناتي بردو انا بحب المخاطره بس برضو مش معني كدا اني هرمي كل هدومي انا هخلي شويه و الباقي هتبرع بيهم
مي : ممم بس حلوه الكريمات الي جايباها و الماسكات انتي جايبه لأيه تاني
انا : كل الي جيبته كريمين تنعيم ليا وليكي و جيبت 3 كريمات sunblock دي هتحمينا من الشمس و كمان هتفتح بشرتنا
مي : تفتح بشرتنا ايه تاني دا احنا لو ابيضينا اكتر من كدا هنبقي شفافين !
انا : التبييض غير التفتيح التبييض دا بتبيض بشرتنا للون ابيض من لونها الاصلي انما التفتيح بترجع لون بشرتنا الاصلي بس مش اكتر
مي : ممم وايه تاني
انا : ماسك تقشير ونضاره وبس كدا
مي : ممم حلوه اوي الحاجات الي جايباها وحلوه اوي اللينسز دي انا هستعملهم معاكي طبعا
انا : طبعا يا قلبي
مي : انتي جيبتي ميك اب ليه ما انا عندي كتير
انا : بس معندكيش كل حاجه
مي : اها علي فكره ماما هتيجي بكرا
انا : كويس اوووووي
مي : تيجي نخرج النهارده
انا : نروووح فين ؟
مي : كنت عايزه اشتري حاجات انا وانتي بس انتي اشتريتي كل حاجه فا خلينا نروح اي مول ونشوف الهدوم من غير مانشتري و ناكل في مطعم وندلع نفسنا
انا : هه اشطه انا هلبس
مي : ما انتي لابسه
انا : لا هلبس من الهدوم الجديده
لبست بنطلون ليجن ازرق مقطع من الركب و تيشيرت قصير لما برفع ايدي بطني بتبان و لبست لينسز ازرق سماوي و حطيت روج و ماسكرا و كحل و لبست جزمه كعب عالي طولتني ل 157 سم و لبست برا بوش و لبست اندر و نزلت مع اختي و شوفنا اصحابها وكان يوم حلو اووي جينا البيت الساعه 10 و نمنا من كتر التعب مع اننا مخرجناش كتير علشان نزلنا متأخر
بابا صحاني للمدرسه لبست و لميت شعري كحكه و خدت الادويه و نزلت المدرسه اول ما دخلت لقيت احمد قاعد لوحده
انا : ايه يا احمد انت قاعد لوحدك ليه فين اصحابك ؟
احمد : ماتو
انا :اييييه ؟
احمد : بهزر كلهم غابو النهاردا كنا متفقين نغيب كلنا بس امي موافقتش علشان مش بقالي كتير في المدرسه
انا : تيجي نزوغ النهاردا ؟
احمد : ازاي ؟
انا : هنقول بطننا بتوجعنا و هنرجع و نقول اننا كلنا اكل وحش من برا
احمد : فكرا حلوه بس هنرجع ازاي
انا : هناكل شويه اكل و بعدين هنحط صباعنا في بقنا علي الاخر و ندخله و نطلعه لحد اما نرجع
احمد : ندخل و نطلع :D
انا : ههه بس يامنحرف
احمد : ههه انا منحرف
انا : ايوه منحرف
لقيته مسك ايدي و بصلي و ابتسم و بعدين الطابور بدأ و خلصنا الطابور و طلعنا
دخل مستر الرياضه و شرح شويه اسأله فا انا واحمد كنا بنرغي ومش منتبهين قام وقفنا و سألني
مستر بهير : انا كنت بقول ايه دلوقتي
انا : اها كنت بتقول ايه بقي :D
لقيتهم ضحكو و المستر ضحك كنت بحسبهم بيضحكو علي الي قولتو بس لقيت المستر بيقول
مستر بهير : انت صوتك دا حقيقي
قام الضحكه اتشالت من وشي و فتحت عيني و رفعت حاجب واحد و بصيت لأحمد لقيته بيقول للمستر
احمد : مش فاهم يعني انتو لما تضحكو يبقي تضحكو علي الي قالوا انما ازاي تضحكوا علي صوته لمجرد انه اتخلق كدا
مستر بهير : احنا بنهزر
احمد : وهو الي يضحك علي حد يضحك علي كلامه ولا يضحك علي خلقه ر*نا
قام المستر سكت و قعدنا
احمد : متزعلش يا نور هما زباله كدا اساسا
انا : لالا مفيش حاجه مزعلتش
احمد: تيجي نخرج النهارده ؟
انا : فين
احمد : اعزمك علي السينما و شاورما و ايس كريم
انا : انت دايما كدا بتعزم
احمد : ابقي مش راجل لو سيبتك تدفع
انا : وهو انا صحبتك او حبيبتك علشان تقول كدا
قام ابتسم وسكت قمت اتكسفت و سكت انا كمان
الحصه خلصت و لقينا العيال جت علينا وقالو
شخص 1 : جدع ياض يا احمد انك قدرت ترد علي المستر الحقير دا
شخص 2 : اصلا هو مش اول مرا يعملها دايما كانت بيتريق علينا متزعلش يانور
شخص 1 : ايوه متزعلش يانور هتتعود قريب علي طباعه
انا : اصلا انا مش طايق ابصله بعد الي عمله دا وميهمنيش اتعود عليه او متعودش تلاقيه اساسا بيعوض النقص الي عنده انت مشوفتش حركاته و شكله عامل ازاي !
شخص 3 : ايوه فعلا عندك حق بس انت عسل اوي
احمد : هو ايه الي عسل
بصيت لأحمد و ابتسمت
شخص 4 : اها فعلا انت كيوت اوي ودمك خفيف وشكلك طفولي اوي بس انت شعرك طويل ليه كدا المستر هيزعقلك
انا : ميقدرش
شخص 2 : ههه ياسلام علي الثقه
انا : طبعا يابني امال انت فاكر ايه
ادم : نور انت بجد لقطه لازم تخرج معانا النهارده هتلطف الجو اوي
انا : لا انا واحمد اساسا هنخرج
ادم : اشطه يبقي تعالو معانا اهو كل ما الناس زادت كل اما ازدادت المتعه
احمد : خليها يوم تاني احنا بنحب نخرج لوحدنا بس ايه رأيك في يوم الجمعه ؟
ادم : ممم تمام بس خليها الساعه 3 علشان عندنا درس
احمد : ماشي
خلصت المدرسه و خرجنا
احمد : نور افرد شعرك
قمت فردته و حركت راسي يمين و شمال بطريقه مغريه لقيت احمد بيبصلي ومبتسم قام مسكت ايدي ولزق فيا واحنا ماشين و حطيت دماغي علي جنبه فا لقينا محل ورود واحنا ماشيين قام جابلي ورده
نور : دي حلوه اووي
احمد : مش احلي منك
خدودي احمرت اووي من الكسوف و بصيت في الارض قام وصلني البيت و وهو ماشي اداني بوسه علي راسي و مشي بسرعه
فرحت اوي وطلعت البيت وانا حاسه اني هعيط من الفرحه اول ما دخلت لقيت اخويا في الاوضه الي عاملينها جيم فا دخلت علشان اقول لأخويا اني هخرج فا لقيته قاعد عريان تماما و شافني و بصلي كدا بصه غرييبه فا قالي ايه يا نور
انا : ايييه ايييه انا هخرج النهارده
حسن : اخترت لنفسك اسم ؟
انا : اها مريم
بابا: ماشي
قام قرب عليا و جه يحضني قمت بعدت عنه و قولتله لا انت عرقان و لقيت زبه واقف فا لفيت وجيت اخرج لقيته حضني من ضهري و لزق بتاعه فيا جااامد قمت سيبته و خرجت ودخلت اوضتى بس طنشت الموضوع علشان مش اضيع فرحتي
انا : مي مش هتصدقي الي حصل ييييييي فرحانه اووووي ييييييييييي
مي : ايه في ايه
فا حكيتلها علي الي حصل في اليوم من اوله لأخره
مي : بجد !!!! انا مش مصدقه واااااو
انا : عقبال اما يقولي بحبك
مي : بس انتو محتاجين تتعرفوا علي بعض اكتر برضوا يا مريومه
انا : ممم فعلا عندك حق بس احنا خارجين النهارده
مي : فين
انا : هنروح السينما و ناكل شاورما و هندخل البارك و هيعزمني علي ايس كريم
مي : هيعزمك علي ايس كريم بس ؟
انا : سوري اقصد الخروجه كلها هتبقي علي حسابه
مي : يامحظوووظه احم احم اوعدنا يار*
انا : هههه
مي : البسي الطقم الي خرجتي بيه انبارح شكله حلو اوي
انا : دا بناااتي !
مي : وايه المشكله غااامري شويه
انا : طب وبابا
مي : من غير ما بابا يعرف مش تقلقي
انا : بس دا مبين بطني دا اووفر اوي
مي : مش مشكله ومتنسيش اللينسز و شويه ميك اب
انا : دا احنا فجرنا علي الاخر
مي : هههههه
انا : بس خايفه بطني توجعني وانا معاه بسبب الادويه
مي : انتي لسا بطنك بتوجعك منها ؟
انا : اها هتوجعني اوي اسبوع بس دماغي هتكمل
مي : امتي هيختفي وجع دماغك ؟
انا : مش عارفه
مي : شوفتي نتيجه ؟
انا : نتيجه ايه انا لسا بادئه قريب
مي : بس انتي بتاخدي ادويه شديده جدا جدا
انا : اها بس مش للدرجه دي
مي : طيب تنزلي وتيجي بالسلامه ياقلبي
انا : ميرسي يا روحي
لبست الهدوم و نزلت بنفس الطقم الي خرجت بيه انبارح و كنت خايفه اوي و اتصلت علي احمد بس و انا بتصل لقيته قفل باجي اتصل تاني لقيته علي اول الشارع و كان مصدوووم
احمد : ايه الحلاوه دي
انا : ايه رأيك
احمد : مزه جدا
انا : ممم طب انت موافق علي شكلي كدا صح ؟
احمد : طبعا ومين ميوافقش انه يخرج مع بنوته مزه زيك
انا : بجد
احمد : انا مش مصدق شكلك انتي حلوه اوي اوووووي
انا : احم احم ميرسي
احمد : انتى بنت كامله ؟
انا : لا
احمد : ازاي
قمت حكيتله علي كل حاجه
احمد : بس انتي كدا اكيييد بنت
انا : ازاي
احمد : شكلك من الاول كان فيه حاجه مش مظبوطه و صوتك كمان الي هو انتي شكلك كان شكل بنت اساسا يعني حتي مش ولد شبه البنات لا انتي كنتي بنت 100% ودا غير البروز الي عندك في الثدي بس انا انصحك بأنك تكشفي
انا : مممم ولو كشفت و طلع فيا حاجه ايه التغيير الي هيحصل ؟
احمد : هتقدري تعملي عمليه التحويل في مصر و هتقدري تغيري شهاده ميلادك لأنثي
انا : بجد !!
احمد : ايوه طبعا
انا : طب حلو اوووي
لقينا عربيه وقفتلنا
احمد : دا اوبر اركبي
وصلنا و دخلنا السينما و اختارنا فيلم رعب
و قعدنا ورا
انا : احمد انا بخاف اووي من الافلام الرعب
احمد : انا معااااكي متخافيش
فجأه جه مشهد مخيف قمت اتخضيت و حضنت احمد جامد وكنت قااصده اعمل كدا
لقيته حضني وفضل يأكلني الفشار وكنت فرحااانه اوي :D
وفضلنا كدا لحد اما الفيلم خلص اول ماخرجنا ركبنا تاكس و نزلنا الفسطاط و دخلنا البارك وطلبنا ايس كريم و اتمشينا وانا شعري كان بيطير و هو كان بيبتسم و كان حاطت ايده علي كتفى
احمد : انا مش قادر اصدق موضوعك دا بجد في حاجه غريبه مش قادر انسي عمال افكر فيه
انا اتضايقت شويه وهو حس اني اتضايقت
احمد : بس ميهمنيش الي يهمني انك معايا دلوقتي
و نمنا علي الارض و كان عاجبني ملمس العشب وكنت فرحانه بعدين لقيت اختي بتتصل
مي : الو يا مريم
انا : الو يا ميمومه
مي : مش هتصدقي الي حصل
انا : ايه
مي : ماما جت
خلصت الحلقه الاولي و اخييييرا متنسوش تقولولي رأيكم في الحلقه لأني بجد تعبت علشان اعرف اخلي كل حلقه بالطول دا





اصبحت انثي الحلقه 2









علشان قعدت مده طويله منزلش حلقه علشان النت كان قاطع عندي وكنت بفتح فون فا هنزلكوا حلقتين ورا بعض
مي : الو يا مريم
انا : الو يا ميمومه
مي : هتصدقي الي حصل
انا : ايه
مي : ماما جت
انا : بجد
مي : اها بجد
انا : طب انا جايه حااااااالا
مي : تعالي علي بيت ماما انا نقلتلك الهدوم و اللاب و حاجتك
انا : لحقتي ؟
مي : لا اقصد اني يعني بلمهم و هنروح انا وماما
انا : ماشي سلام
مي : سلام
وقفلت مع مي
احمد : مريوم في ايه ؟
انا : مفيش حاجه انا لازم امشي نااااااو
احمد : ماشي
قام احمد طلبلي تاكس و روحت علي بيت ماما
و طلعت البيت وانا فرحااااانه اوي و بفتح الشنطه لقيت ان مش معايا المفتاح فا رنيت الجرس محدش رد قمت فضلت مستنياهم لحد اما جم واول ما شوفت ماما طالعه جريت عليها و حضنتها
انا : مامي وحشتيني خالث مالث
ماما : ايه دا مين البت المزه دي
مي : ايه رأيك فيها انا الي عملت منها البني ادمه دي
انا : ياسلام !
مي : ههه طبعا امال ايه
انا : احم احم هنتكلم علي الباب !!
ماما : اها سوري
فتحت ماما باب الشقه و دخلنا و حسيت بفرحه كبيييره قمت جريت علي اوضتي انا ومي و نمت علي سريري وانا فرحااااااااااااانه جدا
مي : يا زفته تعالي انقلي الشنط معانا
انا : لا انا مش قادره
مي : انجزى ولا حبيب القلب مخليكي همداااانه
انا : بس يا كلبه
ماما : حبيب قلب مين
انا : فكك منها
ماما : مريييييم
انا : ميييي
مي : بهزر يا مامتي
ماما : يا سلااااااااام
مي : اها حتي اسألي بابا
(بتقولها بهزار )
قمت قولت لمي بصوت واطي
انا : اسألي بتاع بابا
قمنا فضلنا نضحك وماما كانت سامعانا بس ابتسمت و كتمت ضحكتها
فتحت فونى لقيت احمد بعتلي 6 رسايل واتس
انا : احمد سوري مش قدرت ارد عليك اصل ماما جت من سفرها وكدا
احمد : اها اوكي يبقي اقابلك يوم الحد بقي في المدرسه
انا : بقولك ايه هو اصحابك قالو حاجه عليا ؟
احمد : طبعااا
انا : ايييه ؟
احمد : مش هقدر اقولك
انا : يعني تقولي انهم اتكلموا عليا و متقوليش قالوا ايه !!
احمد : اصل هتزعلي
انا : لييه هما قالوا ايه بالضبط
احمد : يوسف فضل يتكلم عليكي وحش ويقول انك كذا وكذا اما حسن فا كان معجب شويه بيكي بس كان بيحاول مش يبين اما محمد فا كان مش طايقك خالص بس باقي المدرسه بيتكلموا عليكي وحش جدا ولولا اننا كنا صحاب كانو هيعملو فيكي حاجه وشحه
انا : اووف بوظتلي فرحتي
احمد : اسف بس علي فكره انتي فكك منهم انتي اصلا جميله جدا ولسا مش قادر اصدق الي حصل ♥♥
انا : ميرسي اوي
احمد : منصحكيش تيجي المدرسه كتير
انا : ممم طب اعمل ايه
احمد : تعالي في الايام الي بكون موجود فيها بس
انا : ماشي
طلبت باروكه كانت غاليه جدا بس كانت تستحق علشان يبان شعري قصير وطبعا كان لازم تبان طبيعيه اوي فا اشتريتها جدور وشعر طبيعي و حطيت صمغ كدا بيبقي للبواريك علشان تتلزق كويس ومحدش يقدر يشدها
صحيت الساعه 4 و لبست الباروكه وجهزت نفسي و بعدين نزلت علي الساعه 7
صدري كان بقي حجمه اكبر لأني باخد حقن و ادويه و دا غير اني بعمله تدليك يومي بس طبعا مش هيلحق يتغير حجمه في الايام دي بس كبر شويه صغيرين اوي
وانا داخله علي المدرسه لقيت احمد بيكلمني وبيقولي انه مش هيقدر يجي النهاردة علشان تعب فجأه فا روحت قفلت و من حظي الاسود ان وانا لسا همشي لقيت الشله كلها و ناس جديده شافوني و دخلوني المدرسه معاهم
دخلت المدرسه و وقفت اخر واحده في الطابور وكنت خايفه جدا طبعا وكان كل اما حد يدخل الطابور كنت بقف وراه وطبعا كانو مستغربين و فاكرين اني قصيت شعري بس برضو الشعرايه كان طولها 10 سم ( دي الباروكه)
واحنا طالعين قمت جريت علي السلم علشان محدش ياخد باله مني و طلعت الفصل بسرعه
يوسف : ايه القمر دا اخيرا حلقت شعرك مع انه لسا طويل بس طبعا في فرق كبير جدا
محمد : شكلك قبل الحلاقه كان احسن بس طبعا كان قبل الحلاقه بنوته خالص وبعدين هو لون شعرك اشقر طبيعي صح ؟
انا : اها اشقر انت مش شايف حواجبي ورموشي
محمد : بس شعرك ناعم اوى هو انت مصري ؟ شكلك اوروبي جدا
انا : اها مصري
محمد : بصو ابيض ازاى دا قرب ينور من بياضه ولا عيونه الى زي البحر
حسن : اها و وشه مدور وكيوت و حلو اوى ♥
يوسف : ايه يا محمد ما تقوم تديله بوسه بالمرة
محمد : هو انت ولد طبيعي ؟ جسمك جسم بنت اصلا !!
ادم : ايه يا رجاله بتعملوا ايه ؟
يوسف : بيعاكسوا في الواد :D
حسن : حلو اوووووي ♥♥
ادم : ايه ياض المحن دا
محمد : ممحون اوي
حسن : عايزين تقنعوني ان هو مش قمر يعني ؟
يوسف : يابني انت بتكراش علي ولد !!
حسن : مين دا الي ولد ؟ وهو لو دا ولد امال البنت عامله ازاي ؟ دا لولا ان هو بيقعد جنب الولاد كان حتي لو اقرع كانو هيقولو دا بنت
يوسف : اهدي ياممحون
انا : هو في ايه اهدوا علي نفسكوا شويه
ادم : هه فكك منهم تعالي اقعد جنبنا
حسن : لا سيبه
ادم : بس ياض
ادم حلو اوى وبيدافع عنى كتير .. بيفكرنى ب احمد

ادم مسك ايدي و قومنى و قعدنى جنبه هو و شلته
كان كل شويه يبصلي باعجاب بس انا معجبه بأحمد
ادم : بصو بقي يا رجاله نور دا تبعي و الي هيقرب منه هيشوف مني وش خشب

ادم شكله سكسي جدا و كمان شكله وصوته لواحد اكبر بكتير من سنه و جميل اوي
كنت حاسه بجمال رهيب لأن واحد زي ادم اعجب بيا انا
بغض النظر عن اني جميله بس حتي لو كنت ملكه جمال العالم مفيش حد ستريت هيبص لواحده لسا ولد او كانت ولد و انه يبقي ستريت و يبصلي معني كدا اني وصلت لأقصي مراحل الجمال ♥♥
مكنتش بتكلم خالص وكنت قاعده هاديه و هو كان بيبصلي بأعجاب و مكنش شايل عينه من عليا علي عكس احمد الي كان بيبصلي باعجاب بس كان بينشغل كتير اوي مع اصحابه و مش دايما بيفضل باصصلي وكمان انا يعتبر مش مرتبطه بأحمد بس انا بحب احمد مش ادم
اوووف يارتني مكنتش شوفت احمد دا قبل ادم -_-
ببص علي جسم ادم باعجاب وخصوصا انه سكسي وطويل و اكتافه عريضه بطريقه حلوه اوي و جسمه ناشف و قوي و ملامحه حلوه جدا
مكنتش عارفه ليه ببص لأدم النظرات دي ماهو مش معقول اكون مبحبش احمد لأني حسيت بأحاسيس كتيره معاه واكيد برضو مش هحب الاتنين و بعدين الاتنين حلوين طب اشمعني ادم ؟ اكيد انا مش هحب حد لشكله لأن لو للشكل يبقي دا اعجاب مش حب و احمد انا كنت معجبه بيه وبعدين ابتديت احبه بسبب معاملته ليا وكلامه و نظراته بس يمكن حسيت الاحساس دا مع ادم بسبب اهتمامه الشديد بيا و انه محسسني اني جميله جدا و فعلا بيحسسني بأنوثتي مع اني مش محتاجه حد يحسسني بيها بس معاه بتدلع جدا اكتر ما ببقي مع اي حد تاني طب ماهو احمد باين اوي انه بيحبني و عمل معايا حاجات رومانسيه اوي اوي طب هو انا كنت وحشه علشان حبيت ادم علي طول ؟ مش مهم انا مرتبطش ب احمد so مش هيقول حاجه لو كلمت ادم بس لا لا انا حاسه بأحاسيس كتير اتجاه احمد
كنت قاعده زهقانه وطبعا مفيش حد بيركز في شرح المستر لحد اما لقيته بدأ الكلام
ادم : نور تحب تخرج معانا ؟
انا : فين ؟
ادم : هنروح ماكدونالدز
انا : مم ماشي بس هي مش بعيده شويه علينا ؟
ادم : وفيها ايه انت معاك راجل
انا : ههه ومين الراجل دا بقي
ادم : انا طبعا :D
انا : ههه ماشي يا راجلي
ادم : راجلك ؟
اتكسفت شويه و حسيت بالكلمه الي قولتها وحسيت ان انا اتسرعت شويه
ادم : دا شرف ليا اني ابقي راجل لواحده حلوه زيك ♥
معرفتش ارد لأن انا مش متأكده من شخصيه ادم ومن احاسيسه ليا so مكنش ينفع اتجاوب معاه بسهوله فا اكتفيت بالصمت
قعدت افكر في احاسيسي ومشاعري و استنتجت اني مش بحب احمد ومش بحب ادم فا هقعد فتره اختار مابينهم
لقيت نظرات ادم ليا اوفر اوي يعني مبطلش نظر ليا خالص
ادم : نور
انا : نعم
ادم : كلمني عن نفسك شويه
كنت عايزه اضحك بس كتمت الضحكه لأنه عايز يفتح كلام بس مش عارفه كان ناقص يقول شوفي الجو حلو ازاي النهاردة
انا : ازاي يعني
ادم : عن حياتك و اهتماماتك
انا : مم بحب الروايات جدا وبحب الكتابه ... بابا وماما منفصلين من وانا طفل و اتربيت مع اختي ومكنش ليا اي اتصال ولا ب بابا او باخويا كنت انا واختي زي التؤام الملتصق و مبنزلش الشارع خالص ومعنديش مانع افضل في البيت سنه كامله
لقيت ادم بيبص في عيني و بيبتسملي
ادم : مم كويس
انا : انت بتلعب رياضه ؟
ادم : اها
انا : علشان كدا جسمك جميل ♥
ادم : ايه ؟
انا : اقصد ان جسمك رياضي وكدا
ادم : بس كان عاجبني اكتر المعني التاني لكلامك ♥
انا : انهي معني
ادم : قصيت شعرك ليه
انا : اصل انا ولد مينفعش يبقي شعري بالطول دا
ادم : انت مقصتش شعرك صح ؟
انا : ازاي
ادم : دي باروكه
انا : ايه الي بتقوله دا
ادم : انا اصدق انك قطعت ايدك ومصدقش انك قصيت شعرك و كمان الباروكه لونها اغمق من شعرك الاصلي بدرجتين انت شعرك اشقر فاتح و الباروقه اشقر غامق و الشعر لو لونه هيتغير بعد الحلاقه يبقي هيفتح مش هيغمق ودا غير ان جدور الباروكه غامقه عن لون بشرتك ملاحظتيش كدا وانت بتشتريها ولا ايه ؟
انا : انت قوه ملاحظتك عاليه اوي
في الحقيقه هو قوه ملاحظته مش عاليه للدرجه دي بس دا فضل ساعه يبصلي so اكيد هيلاحظ كل حاجه
ادم : اصلا انا متأكد انك بنت
انا : انت بتقول ايه
ادم : مش تخافي مش هقول لحد سرك في قلبي ♥
انا : انت ازاي كدا
ادم : من اول ماشوفتك وانا معجب بيكي اصلا وبراقبك من بعيد لبعيد
اتكسفت اوي و وشي بقي احمر اكتر ماهو احمر
لقيته ضحك بطريقه حلوه اوي و لقيت جسمي بيسيح جدا
طب ليييه و ازاي معرفش
مش عايزه افكر كتير سواء هو او احمد مفرقتش كتير انا عايزه اعيش اللحظه من غير اي تفكير
بصيت في عيونه و اتكسفت اوي وكنت مبتسمه جدا
بصيت علي الناحيه التانيه من الفصل لقيت حسن بيبصلي بأعجاب فا ضحكت علي كميه الناس الي بتحبني
قعدنا ساكتين انا وادم كنا بنتكلم بعنينا و قلبنا
الفسحه جت واول ما نزلت لقيت الناس كلها بتبصلي
لقيت المستر الي واقف علينا جه كلمني
مستر جمال : ايه يانور عامل ايه
انا : ممم تمام
جمال : ايه الجمال دا كله
انا : ربنا يخليك
جمال : عسل اوي
انا : شكرا
جمال : لو عايز اي حاجه انا تحت امرك
و غمزلي
كنت مستغربه و علامات الاستفهام باينه اوي علي وشي لقيت ادم نزل و بصلي وقالي
ادم : مالك مستغربه كدا ليه
انا : مستر جمال كان بيغمزلي وعمال يعاكس فيا !!
ادم : بعد كدا متنزليش غير وانتي معايا
انا : ههه ليه هتعمل ايه يعني
ادم : هتبقي تشوفي
اول ما مشيت جنب ادم لقيت بيبص بصه غريبه كدا للناس الي هو اكنه بيحذرهم مثلا و لقيتهم خافو ومحدش بقي بيبصلي
حسيت احساس غريب اوي وفعلا بقيت متأكده ان دا الي هيحميني وهو الي بيحبني بجد و كمان مش مكسوف مني ومش مكسوف انه يعرف الناس انه بيحبني حسيت بقلبي بيدق جامد وكنت فرحانه اوي
و قعدتت جنبه و كان حاطت ايده علي كتفي و ضاممني ومقربني منه و كنا بنرغي مع بعض و حسيته تلقائي اوي و كيوت و عسوول جدا ♥ علي عكس احمد الي كان بيخاف يبين انه معجب بيا قدام الناس -_-
اما ادم فا كان الكل بيخاف منه وبيعمله الف حساب و مش بيخاف يبين حبه ليا قدام اي حد
ابتديت احس بأحساس مختلف محستهوش مع احمد خالص حسيت بحاجه كدا زي اني واقفه علي السحاب زي ان جسمي يبقي بيسيح لما بفكر فيه
حسسني فعلا ان انا بنت علي عكس احمد الي كان محسسني اني شيميل ودي حاجه كانت كفيله بأنها تخليني اموت في دباديبو ♥♥
ادم : انا مستعد اعلن للناس كلها اني بحبك وانتي علي مهلك خالص فكري براحتك
انا : موافقه من غير تفكير
ادم : بعد النهاردة محدش هيقدر يتعرضلك خالص وعلي فكره الخبر هينتقل بسرعه جدا يعني حتي المدرسين هيعرفو كدا فا لو اهلك متشددين انا مش هعلن غير لصحابنا بس
انا : لا خالص انا اهلي متفهمين جدا
ادم : انا مستعد اقول لأهلي ولأهلك وانا اهلي لما يشوفوكي هيوافقو من غير اي تفكير
انا : انت بتتكلم بجد !! دا اسعد يوم في حياتي
ادم : طبعا دا انتي قلبي ونور عيني وعلي فكره اول يوم اشوفك فيه مكنش في المدرسه
انا : امال فين
ادم : من شهر شوفتك بالصدفه في الشارع وانتي خارجه من بيتكوا ومن ساعتها وانا نفسي اتكلم معاكي بس كنت خايف من رده فعلك
كلامه كان منطقي شويه لأنه مش هيلحق يحبني الحب دا كله في اسبوع فا دا فسرلي حاجات كتير اوي
انا : ياريتك كنت كلمتني انا كنت محتاجالك في الوقت دا اوي
ادم : من اول دلوقتي مش هتحسي غير بالسعاده والحب و هتبقي حبيبتي و خطيبتي ولما نكبر هتعملي العمليه و هتجوزك علي طول اول ماتخلصي كليتك ودخلتي عليكي هتبقي في اليوم الي هنتجوز فيه قدام الكل يعني متقلقيش
انا : انا في حلم صح ؟
ادم : انتي في قلبي ♥
انا : بس انت مستعد انك متخلفش علشان تتجوزني ؟
ادم : وفيها ايه يبقي نتبني طفل صغير
انا : حاسه اني هحرمك من حقك
ادم : حقي دا اني اعيش مع بنت تحبني و تحطني في عيونها و اكون مرتاحلها و بحبها بجد .. نور انا من ساعه ما شوفتك وانا مش قادر ابطل تفكير فيكي ولما شوفتك في مدرستنا حسيت ان الدنيا بتلف بيا .. انتي دوقتيني طعم الحب
انا : حاسه اني في فيلم هندي شويه بس دا احسن فيلم
ادم : هه فعلا انا كمان حاسس كدا
انا : هو ليه العيال كلها خافت و محدش بقي يبصلي ويشاور عليا
ادم : انتي مستقليه بيا ولا ايه
انا : لا بس
ادم : مبسش انتي خليكي في حضني من غير اي اسأله
كنت حاسه بغرابه اوي ومش مصدقه الي حصل علشان كدا مكنتش متفاعله معاه وكمان مستغربه اوي حكايه ان الناس كلها خايفه منه و ان اهله موافقين عادي علي انه يرتبط بيا بس نظره الحب الي في عنيه الي الاعمي يقدر يشوفها خلتني مش قادره افكر
خلصت الفسحه و طلعنا و لاحظت ان كله بيخاف مني ساعتها حكيت لأدم
ادم : طبعا يابنتي ماهما عرفو الي بيني وبينك لما شافوني حاطت ايدي علي كتفك و برقتلهم
لاحظت برضو ان المستر مش بيزعقلنا علي الكلام الكتير و اننا مش منتبهين اكتر
انا : اكيد مش حكايه انك قوي بس
ادم : طبعا انا عيلتي اصلا كله بيخاف منها
انا : مش فاهمه
ادم : مش مهم تفهمي المهم انك معايا
بصراحه مبقتش مهتمه بأي حاجه وبقيت حاسه بالقوه و الامان ورجعت البيت و بكلم احمد لقيته مبيردش عليا ولما رد كان كلامه كله بحدود
لقيت مي دخلت البيت
انا : مي تعالي بسرعه في حاجه حصلت
مي : ايه في ايه خوفتيني
وحكيتلها علي كل حاجه
مي : مش عارفه اصل دا فيلم هندي شويه بس برضو لازم تقلقي من الواد دا
انا : مش عارفه
مي : بصي انتي قابلي عيلته و حاولي تدرسيه و تفهمي وتطقسي
انا : هشوف
مي : تفتكري هما عصابه ؟
انا : او ممكن يكونو بلطجيه
مي : بس في الحالتين دا لمصلحتك
انا : ليه
مي : حمااايه وقوه و امان وحب ملهوش مثيل يعني عايزه ايه اكتر من كدا
انا : مش عارفه .. اها صح علي فكره احمد مكنش بيرد عليا ولما رد كان بيتكلم بحدود و كان بيرد علي الكلمه بكلمتها
مي : طبعا تلاقيه سمع الحكايه و خاف هو التاني
انا : نزل من نظري اوي
مي : اها وانا كمان
انا : ادم عايزني اقابل عيلته النهاردة
مي : بتهزري
انا : لا
مي : اشطه يبقي تلبسي احسن لبس و تحطي احسن بيرفيوم و هنهتم بيكي ونخليكي عروووسه
انا : ههه هتعملي ايه يعني
مي : نعملك ضوافرك و شعرك وماسكات بقي وكريمات وبعدين لما تروحي هناك تروحي بلبس شيك بس محتشم لأن عيلته ممكن تكون بيئه شويه
انا : ايه الي جاب الاحتشام للبيئه انتي هبله يا مي ؟
مي : يابنتي مقصدش بس اقصد ان عيلته ممكن تكون من العائلات البلطجيه الي بيبقو عايشين في الاماكن الشعبيه
انا : معتقدش لأن طريقته مودرن جدا
مي : ياستي خطي احتياطك
انا : ماشي
ظبطت نفسي و فردت شعري و كان نازل لنص ضهري ورن عليا ادم و خدني من بيتي لحد بيتهم
اول ما طلعت لقيت البيت كبير اوي و كل حاجه غاليه جدا و عيلته من البشوات القديمين بس كان في رجاله كتير يعني كان في 5 ولاد بعضلات وشكلهم من بتوع كمال الاجسام وكانو منتشرين في الشقه و بعدين امه و باباه و اخوه الاول و التاني وباين ان ال5 ولاد دول مش من العيله اصلا
انا : ايه دا انا خايفه
ادم : ههه متخافيش انتي ملكه البيت
مامته : اهلا اهلا
انا : هاي
بابا : اتفضلي يابنتي
ادم : دا مالك 17 سنه ودا سيف 23 سنه ومتجوز دول اخواتي و دول ابويا وامي
انا : اها اهلا
استغربت اوي لأن اهله باين انهم ناس لطيفه جدا بس من كتر الكسوف كنت عايزه الارض تنشق وتبلعني
سيف : دا ادم كان بيجيب في سيرتك كتير اوي من ساعه ما شافك
استغربت شويه و بان علي وشي ملامح الاستغراب
مامته : متستغربيش اصل هو بيحكيلنا علي كل حاجه ومن اول ما شافك وهو بيتكلم عنك
مالك : بس صحيح انتي اسمك ايه ؟
انا : انت مش قولتلهم علي اسمي ؟
ادم : لا فاتتني
انا : انا اسمي مريم
بصلي ادم و ابتسملي جدا
باباه : ايه رأيك نتعشا احنا و اهلك في يوم ؟
انا : اها طبعا
باباه : هما عارفين كل حاجه صح ؟
انا : اها اكيد
كنت مستغربه اوي اوي ومش قادره اصدق
ولقيت بنت دخلت فجأه و سلمت عليا
ادم : دي شروق مرات سيف
انا : اها اهلا
ادم : ايه يامريم انا حاسك مندهشه اوي
انا : مندهشه جدا
مالك : عرفت تختار كويس
شروق : فعلا البت حلوه اوي
كلمت ادم بصوت واطي وقولتله
انا : هما عارفين حكايتي صح ؟
ادم : اها طبعا
استغربت زياده و قعدت معاهم و لقيتهم ظريفين جدا وكيوت و علي عكس ماكنت متوقعه
ابو ادم : ادم دا بقي اشقي واحد في العيله بس دلوقتي بقيت شايفوا راجل فعلا
مالك : دا كان مغلبنا بسيرتك كان كل شويه يحكيلنا عنك
بصيت لأدم وابتسمت اوي
ام ادم : بس بجد انتي قمر جدا انتي باين من عرق اوروبي
انا : هه شكرا بس انا مصريه
ام ادم : ياقلبي مقصدش انك من اوروبا بس انتي في حد من عيلتك من اصول اوروبيه زي مثلا لما تشوفي واحد زنجي بس مصري اكيد عيلته من اصول افريقيه مع ان الزنوج مش بس بيبقو في افريقيا
انا : انا مش فاهمه اوي
ام ادم : هه هتدرسي العروق البشريه لما تكبري شويه
انا : ههه يعني انا من اصول اوروبيه
ام ادم :بالضبط كدا
انا : فرحتيني :D
ام ادم : ههه تعيشي وتفرحي
انا : هه شكرا يا طنط
ام ادم : ناديني اسماء .. انا اسماء و ابو ادم اسمه حسين بس ناديه يا بابا اما انا ناديني اسماء او اي دلع للأسم دا متحسسنيش اني عجوزه
انا : ههههه ماشي يا طنط
اسماء: ههه برضو طنط
انا : ههه سوري اقصد يا اسماء
ادم : ماما عسل اوي هتحبيها بسرعه جدا
انا : وهو انا لسا هحبها ما انا خلاص حبيتها
اسماء : ههه تسلميلي يا حبيبتي
و قعدنا نرغي شويه و اليوم خلص و ادم وصلني لحد البيت و مشي اول ما طلعت البيت لقيت ماما ومي جريوا عليا
ماما : ايه الي حصل
انا : انتي حكيتي لماما
مي : اها حكيلتها
ماما : دول ناس شكلهم بلطجيه يا مريم ابعدي عنهم انا خايفه عليكي
انا : خاااالص دول كيوت جدا و عسولين وفضلنا نضحك مع بعضنا و دمهم خفيف اوي وطيبين جدا
ماما : احكي
وحكيتلهم علي كل حاجه
مي : ازاي عصابات وكيوت كدا
انا : عادي ما اكيد ليهم وش تاني بس اكيد مش هيبقو بلطجيه مع بعضهم وبعدين احنا منعرفش عصابات ولا لا
مي : ما باينه اوي انهم عصابه
ماما : مش عارفه اقول ايه بس علي رأي مريم اطقسي اكتر
انا : ماشي انا تعبانه اوي هدخل انام
ماما : ماشي ياروحي تصبحي علي خير
نمت و صحيت بدري و لما جيت اللبس الباروكه قمت قولت لا و سيبت شعري طويل و واصل لنص ضهري ومعملتوش كعكه لا ربطته ديل حصان و بقيت ببين انوثتي براحتي لان خلاص مش هخاف بعد كدا من اي حد و دخلت المدرسه لقيت كله بصلي بأعجاب و كنت حاسه بالقوه وان محدش هيقدر يعملي حاجه لقيت ادم مسك ايدي و وقفني اول واحده في الطابور و وقف ورايا علشان بيغير عليا و حكالي علي رده فعل اهله عليا وكانت رده فعلهم حلوه جدا و حبوني اوي
الطابور خلص و طلعت السلم براحتي ومحدش عدي من جنبي و دخلت الفصل لقيت كله بيبصلي وخصوصا ان صدري باين ان ازداد حجمه و شعري الطويل الي ربطته ديل حصان و اني بمشي براحتي
ادم : عجبني التغير اوي الي حصل فيكي دا
انا : بجد ؟
ادم : عاجبني انك حاسه بالقوه وعايزك تحسي بالقوه اكتر واكتر انتي بقيتي ملكه المدرسه دي
انا : حاسه بالأمان
ادم : وهتحسي بكدا طول ما انتي جنبي
لقيت احمد بيبصلي وهو حزين و خايف بس طنشت
ادم : انتي حلوه اوي بس غريب جدا ان شكلك بنت يعني مش ولد ناعم لا انتي شكلك وصوتك بنت ومش اي بنت دا انتي بنت حلوه جدا جدا انتي اكيد في الاصل بنت انتي لازم تكشفي
انا : هبقي اشوف
ادم : لازم تشوفي وانا هخلصلك كل اوراقك في لمح البصر
انا : ازاي دي صعبه جدا
ادم : بس مش عليا
استغربت اوي
ادم : انتي ليه مبتفرحيش علي طول زي اي واحده مفروض تبقي في مكانك
انا : مش قادره استوعب
ادم : من اول دلوقتي عايزك تبطلي استغراب
انا : مم هحاول
ادم : بحبك
انا : وانا كمان بحبك اوي اوي ♥♥
ادم : حاسس اني اتسرعت شويه يعني كنت ابينلك حبي الاول وبعدين اجبلك باقي المواضيع واحده واحده
انا : فعلا انت اتسرعت انا مش ملاحقه
ادم : شوفتي الي حصل لمستر جمال ؟
انا : ايه ؟
ادم : مشي من المدرسه
بصيت كدا وانا مش مصدقه و مستغربه جدا الي هو حسيت ان ادم بيحاول يرضيني بالقوه يعني زي الي بيحاول يشتري حبي
ادم : ودا الي هيحصل لأي حد يحاول يتعرضلك ودا كرم مني اني اكتفيت بكدا بس
معرفتش ارد عليه
ادم : مريم حاولي تستمتعي بكل حاجه من غير تفكير ولا استغراب
انا : انا عايزه استمتع بحاجه واحده بس
ادم : ايه هي
انا : اني ابقي في حضنك وسط الناس كلها
ادم : بس كدا
وقام خدني في صدره و حضني جامد اوي
حسيت اني مش مهتمه بالناس الي حوالينا و حضنته وانا مطمنه
سامي : ايه يا عشاق ما تهدو شويه احنا في الفصل
ادم : وانت شايف ان انا يهمني حاجه زي دي ؟
سامي : لا بس برضو مش للدرجه دي يعني
ادم : يابني متبقاش فصيل بقي -_-
سامي : العيال ملهاش سيره غيركوا
ادم : يولعو
سامي : يعني يرضيك يكونو بيتكلمو عنكوا ؟
ادم : ما يتكلموا دي حبيبتي وقدام اهالينا
سامي : طب اهدوا شويه يا عشاق
ادم : الي يتكلم هقطعلوا لسانه
حسيت كدا برجوله ادم الي هو رجولته كانت مخلياني طايره علي الارض ♥
لقيت ادم حاطت ايده علي كتفي و بيتكلم معايا و اليوم خلص و وصلني لحد البيت و قالي بكرة اهلي هيجو يتعشوا مع اهلك ومشي
فرحت اوي و كلمت بابا و اخويا و حكيتلهم و طبعا اخويا بس الي جه بكرة واكيد بابا مش هيجي علشان المشاكل الي بينه وبين ماما
لبست فستان قصير مع بوت طويل الي هو البوت الي بيبقي من القماش الضيق دا الي بيبقي فوق الركبه ب3 سم
والفستان كان لحد الركبه و شعري فردته و سيبته و حطيت ماسكرا وكحل و ايلاينر وروج وبس لأني مبحبش ازود في الميك اب وعملتلهم اكل بايدي و اول ما وصلوا كان الاكل جهز علي طول
سلموا علي اهلي و اتعرفو علي بعض و حطيت لهم الاكل
ماما : علي فكره مريم الي عامله الاكل
اسماء : بجد ؟
حسين : هي بتعرف تطبخ
ادم : ايه دا يا مريم انتي بتعرفي تطبخي
انا : اها انا بعرف اطبخ من وانا صغيره
كلو و الاكل عجبهم جدا و فضلوا يشكروا في الاكل
حسين : مريم و ادم لسا صغيرين احنا بس هنخلي ارطباتهم قدام الكل رسمي و لما يكبرو نخطبهم
اسماء : انا مكنتش هوافق علشان هما صغيرين اوي بس لما شوفت الحب الي في عينيهم وافقت علي طول
سيف : ادم فضل يحكيلنا عنها وقت طويل جدا و اول ما شوفناها عرفنا ليه كان بيتكلم عنها كتير و قابلناكم بسرعه علشان نتكلم في موضوعهم
ماما : بسم ال*ه ما شاء ال*ه
اخويا : هما فعلا يعتبر لسا داخلين علي عالم الكبار من كام شهر واحنا دورنا اننا نوديهم للطريق الصح و نفهمهم
قعدوا يتكلمو شويه و ماما طبعا فضلت ساعه تكلمهم عني و بعدين مشيوا
ماما : العيله طيبه اوي
مي : انتي متأكده من الوصف الي بتوصفيه عنهم دا يا مريم
انا : يابنتي دا في استاذ عاكسني من قبل ما ارتبط ب ادم و لما قولتله انا بحبك لقيت بعدها بيوم المستر خرج من المدرسه
مي : مش للدرجه دي
انا : لا للدرجه دي
اخويا : طيب انا همشي و احكوا انتوا في حكي النسوان بتاعكوا دا
مي : دا عبيط دا ولا ايه
انا : سيبك منه
ماما : باين عليه بيحبك بجد يا مريم
انا : دا بيحاول يشتري حبي !!
ماما : عادي يا مريم
انا : انا ابتديت احبه و افكر فيه لقيت فجأه حصل كل الكلام دا لدرجه اني مبقتش مستوعبه اي حد
ماما : حصلت كل حاجه بسرعه اصلا
مي : انسي كل دا وفكري في المميزات وبس
انا : ماديه
مي : اقصد يابت في حوار قوتهم و نفوذهم
انا : مايمكن يكونو عصابه
مي : وايه يعني
انا : يخربيتك
مي: خليكي هبله كدا
انا : دا قالي انه هيخلصلي اوراقي في ثواني
مي : طب كويس جدا
انا : انتي بتهزري !!
ماما : ايه يا مي
مي : ياجماعه في ايه ما تستمتع وخلاص
انا : استمتع بأيه تفتكري هيخلصوها ازاي يعني ؟
مي : ميهمنيش يخلصوها ازاي المهم انها تخلص
انا : ياسلام
مي : وحياه عبد السلام
ماما : مريم استمتعي وخلاص وبعدين دا بيحبك
انا : دا بيشتري حبي !!
مي : ما انتي قولتي انك بتحبيه
انا : اها بس
مي : من غير بس
انا : اوووف طيب ياشيطانه
مي : وافتخر
ماما : وبعدين يامريم انتي نزلتي الصبح وانتي بنت و فردتي شعرك و لبستي ضيق براحتك
انا : مش ضيق بس لبست هدوم طبيعيه احسن دا بيغير عليا
ماما :طيب يعني حاجه حلوه اوي
مي : وبعدين انتي مش قولتي انك حضنتيه و مسكتي ايده في الفصل
انا : ايوه
مي : يعني امان ايه اكتر من كدا ؟ امان وحريه
ماما : صح مي عندها حق
انا : خلاص ياجماعه سيبوني علشان مش قادره استوعب حاجه دلوقتي خالص
عدت الايام و السنين و اتخرجت من اعدادي وبقيت في ثانوي وانا لسا مرتبطه ب ادم
في اولي ثانوي

ادم : مريم حبيبتي بقالك كتير اوي مش بتيجي المدرسه ؟
انا : تعبانه شويه
ادم : تعبانه ايه انتي مجيتيش من اول الترم و احنا دلوقتي في الشهر التاني
انا : مش عارفه بس حاسه بأكتئاب شديد وبعدين خايفه
ادم : خايفه من ايه وانا معاكي
انا : اصل الناس في ثانوي غير اعدادي ومحدش يعرفني وبعدين انا صدري بقي كبير اوي وبقي زي اي بنت
ادم : متخافيش انا عملت سمعتي من اول الترم يعني متخافيش من حد
انا : ممكن نتكلم شويه من غير ما توريني ايه الي تقدر تعمله انا محتاجاك تكون انسان عادي
ادم : لو بقيت عادي مش هتكونى في امان كدا
انا : اقصد تتكلم معايا عادي
ادم : من عنيا
انا : وبعدين كلهم هيبصو علي صدري ويستغربو اصل في الاول انا كنت جسم بنت و وش بنت و صوت بنت انما الصدر بيبي خالص كل دا هيستغربو جدا انما الصدر دي حاجه تانيه خالص
ادم : يبصو علي صدرك ايه دا الي يعمل كدا هخليه اعمي !!
انا : مش قصدي
ادم : شيلي كل الهم من كتافك ماشي ؟
انا : هحاول
ادم : اموت فيكي وانتي بتحاولي كدا ♥♥
انا : ههه قلبي
ادم : رووحى ♥♥
انا : وحشتني جدا
ادم : انتي اكتر ♥♥ انا بقالي كتير اوي بفكر فيكي احنا بقالنا اسبوعين متقابلناش
انا : تعالالي البيت احسن
ادم : اجيلك البيت ♥♥
انا : ههه يا سافل مش قصدي
ادم : هههه بحبك
انا : انا كمان بعشقك وبموت في هواك
ادم : هاتي بوسه ♥♥
انا : ثانيه هطلعهالك من جيبي :D
ادم : ههههه هي ايه
انا : البوسه
ادم : انهي جيب الي ورا ولا الي في الجنب :D
انا : هههه بطل سفاله بقي
ادم : هههه من عنيا الاتنين
انا : طيب انا هاجي المدرسه بكرة
ادم : بجد !! اشطة جدا جدا
انا : يلا تصبح علي خير
ادم : وانتى من اهله ♥♥
نمت وصحيت و كنت متوتره اوي ومكنتش عارفه اربط شعري الطويل كعكه ولا اسيبه ولا اعمله ديل حصان وفي الاخر قررت اني اسيبه و نزلت الشارع لقيت ادم مستنيني و دخلنا المدرسه ولقيت الناس كلها بصتلي بطريقه مخيفه جدا لدرجه اني كنت عايزه ارجع تاني
وفجأه ....
استنوني في الحلقه الي جايه وياريت كله يقولي عن رأيه في الحلقه علشان انزل باقي الحلقات و اسفه اني اتأخرت في الحلقه بس كان النت قاطع وكنت بفتح من الفون و القصه كانت علي الكمبيوتر




اصبحت انثي الحلقه 3







وفجأه لقيت شله عيال كدا جم علينا وكان باين انهم صحاب ادم
شخص 1 : مين دي
ادم : انت مالك
شخص 2 : ايوه يعني ايه الي جابها المدرسه
ادم : هي معانا هنا
شخص 1 : ازاي ؟
ادم : زي ما انت معانا
شخص 1 : ايوه بس
ادم : مفيش بس ياريت محدش يسأل و الي هيقرب منها من المدرسه كلها هيشوف وش هو مش هيعوز يشوفوا و ياريت تبلغ باقي المدرسه بكدا
قامو مشيو الشخصين دول
ادم : ايه رأيك
انا : حلو بس مين دول
ادم : صحابي
انا : وحشتني المدرسه القديمه وبعدين هما مش مبطلين بص فيا ليه انا خايفه
ادم : متخااافيش انتي هنا قويه
انا : وبعدين انا زهقت من حوار القوه دا -_-
ادم : مش احسن من احمد الي مكنش هيعرف يحميكي ؟
انا : ايوه ليه بتفتح الموضوع دا دلوقتي
ادم : متضايق انك مقولتليش
انا : اقولك علي ايه احنا كنا صحاب بس
ادم : خلاص فكك
انا : انت بتشك فيا؟
ادم : انا اشك في نفسي ومشكش فيكي انتي بتقولي ايه
انا : الناس مش مبطلين نظراتهم دي انا زهقت انا مش عايزه اجي المدرسه دي تاني انا عايزه اروح البيت
ادم : ممكن تحسي بالأمان وانا معاكي
انا : حاسه بالأمان بس نظراتهم مزعجه تفتكر هما شايفني بنت ؟
ادم : طبعا شايفينك بنت وفاكرينك بنت علشان كدا مستغربين لأن دي مدرسه بنين وبعدين انتي بنت فعلا
انا : انا بالغت في تسريحه شعري كان لازم الموا و احط مشد علي صدري علشان مش يبان
ادم : المشد هيزعجك جدا وهيضرك و بعدين حتي لو عملتي كل الحاجات دي برضو هتباني بنت
انا : ازاي
ادم : انتي مبتشوفيش نفسك في المرايه ولا ايه دا انتي لو حلقتي شعرك خالص هتباني بنت برضو ولو مكنش عندك صدري هتبقي بنت وست البنات ولو مكنش عضمك رقيق وصغير برضو كنتي هتباني بنت
انا : اها صحيح انا قصيره اوي
ادم : هههه انتي 151 وكمان عضمك رقيق وصغير ودا الي مديكي انوثه كبيره
انا : بس انا عايزه ابقي طويله
ادم : القصيره ليها انوثه اكبر
انا : طب ازاي بقي هعرف اطولك علشان اديك بوسه ؟
ادم : بسيطه انا الي انزلك
انا : انت بتعمل ايه احنا في المدرسه :D
ادم : ههه وانا يهمني برضو في المدرسه ولا برا
شخص 1 : العيال عمالين يسألو مين دي
ادم : بص من الاخر كدا حذرهم ان محدش يقرب منها وخلاص
شخص 1 : ماشي
حسيت اني متجوزه رئيس عصابه :D كان شعور هايل ان الي بحبه يبقي بالقوه و السيطره دي :D
الطابور بدأ و خلص و طلعنا الفصل
انا : اقعد فين
ادم : انا حاجزلك مكان
انا : فين
ادم : في قلبي
انا : مريح قلبك علي كدا ؟
ادم : مريح جدا
انا : هه اقعد فين بجد
ادم : مش محتاجه سؤال اكيد هتقعدي جنبي تعالي
اول ما دخلت الفصل لقيت كله بيبصلي جامد ومستغربين
مستر جمال : دا نور هو كان تعبان شويه فا مقدرش يجي من اول الترم
انا : دا مستر ايه دا
ادم : مستر جمال بيدينا عربي
انا : يادي النيله جمال تاني دا ايه تشابه الاسماء الزفت دا
ادم : دا مستر كيوت جدا هتحبيه
انا : كفايه عليا انت
ادم : بصي بقي الشله الجديده .. دا سمير ودا فادي ودا امير ودا مايكل
سمير : هي مش دي مدرسه بنين برضو
فادي : مش معقول
امير : ازاي دا ولد لا لا في حاجه غلط
ادم : ايه يارجاله في ايه
مايكل : المستر قدمها علي انها ولد و هي قاعده في مدرسه بنين يبقي هي ولد بس لا مش معقوول تبقي ولد ازاااي دي جميله جدا
ادم : الي هيتكلم عنها تاني هقطعله لسانه ما تهدوا علي نفسكوا شويه -_-
سمير : مستغربين يا ادم
ادم : محدش يستغرب
انا : هما متضايقين ؟
ادم : مين دا الي يتضايق منك
انا : الناس كلها
ادم : عادي يابنتي
فادي : دلوقتي هي ولد ولا بنت ؟
ادم : بنت
مايكل : و ايه الي جابها هنا
امير : هي ولد وبنت صح ؟
ادم : لا هي بنت وفي الاصل بنت
مايكل : ازاي بقي
ادم : هشرحلك بعدين
انا : ادم
ادم : ياعيون ادم
انا : هو ليه مفيش حد من المدرسه القديمه معانا هنا هما ماتو ولا ايه
ادم : عادي
قمت استأذنت المستر علشان ادخل الحمام
و انا في طريقي لقيت شله عيال زباله فضلوا يعاكسوني و الي يلمس شعري و الي يلمس كتفي و الي يلمس وسطي
وانا كنت خايفه اوي وعماله امد لحد اما وقعت و لقيتهم عمالين يلمسوني
واحد مسك صدري و استغرب اوي
شخص 1 : ايه دا دي طلعت بنت فعلا !!
شخص 2 : ازاي يابني
شخص 1 : صدرها كبير اوي
شخص 2 : يخربيتك انت مش قولتلنا ان دي ( برااا) بتخلي شكل الصدر كدا
شخص 1 : ماطبيعي اقول كدا امال ازاي هتبقي بنت في مدرسه ولاد
شخص 3 : انا قولت برضو دي بنت دي جميله جدا اصلا
شخص 4 : هنعمل ايه
شخص 2 : احنا نكمل وخلاص
شخص 1 : ازاااي دي طلعت بنت
شخص 3 : ياعم حرااام
شخص 4 : وهو بروح امكوا ايه الي هيجيب بنت معانا في المدرسه
شخص 2: فعلا ايه الي هيجيب بنت معانا في المدرسه دا تلاقيها خنثي
شخص 3 : علي فكره لو خنثي يعني يعتبر بنت بتشوه ثانيا الخنثي مش بتبقي انثي للدرجه دي انتو مش شايفين ملامحها وشكل جسمها وطولها ؟
شخص 2 : حتي لو ملكه جمال ايه الي هيجيب بنت معانا في المدرسه
هما بيتكلمو كل دا وهما ماسكيني و في واحد حاطت ايده علي بقي
مقدرتش من الصدمه واغمي عليا
فتحت عيني لقيت في استاذ بيحاول يفوقني ومش شايفه اثر للعيال الزباله دول
انا : هو في ايه
مستر جمال : في عيال كانو بيحاولوا يغتصبوكي بس لحقتك منهم
انا : هما عملوا حاجه
مستر جمال : لا متخافيش بس انتي ايه الي جابك مدرسه بنين ؟ انتي ولد ؟
انا : اها
مستر جمال : البنت نفسها مستحيل تبقي بالجمال دا انتي ايه الي جابك هنا
انا : قولتلك انا ولد
مستر جمال : وبعدين ادم ليه بيحميكي كدا ؟
مردتش عليه
مستر جمال : اها فهمت
انا : معملش معايا حاجه اصلا متفكرش غلط
مستر جمال : بيحبك يعني
اتكسفت و سكتت
مستر جمال : انتي كنتي فاكره ان ادم لوحده هيحميكي جدا صح ؟
انا : اها
مستر جمال : غلط لأن المدرسه دي العيال فيها صايعين جدا مع انها مدرسه نضيفه بس العيال في السن دا بيبقوا متمردين جدا ثانيا محدش يعرف لسا ادم مين لأنه لسا معملش سمعه كبيره لعيلته في المدرسه دا لسا جديد يعني مش كل الناس هيعرفوه
انا : طب والعمل
مستر جمال : ببساطه متجيش المدرسه
انا : ازااي
مستر جمال : زي اما كنتي بتغيبي في الاول واكيد ادم مش هيسمح بأنك تتفصلي وحتي لو كدا ابقي اعملي اعاده قيد
انا : اعاده القيد بتتعمل مرتين بس في ال3 سنين بتوع ثانوي
مستر جمال : اصلا في الترم التاني هيكون كله عرف ادم يبقي مين وبعدين ادم من عيله كبيره اوي
انا : ايوووه انا عايزه اعرف ادم دا يبقي مين علشان كله يخاف منه كدا و يبقي مين علشان الاوراق يمشيها علي مزاجه
مستر جمال : انتي كل دا لسا متعرفيش ؟
انا : لا معرفش
مستر جمال : يبقي هتعرفي لوحدك
انا : هو انت مش متضايق مني صح
مستر جمال : انا لسا معرفش انتي بنت ولا ولد علشان اتضايق او لا
انا : انا دماغي بتوجعني اوي
مستر جمال : اروحك البيت ؟ كدا كدا فاضل نص ساعه بس ... هقول انك تعبانه و هتاخدي ورقه هتديها للمس الي برا و هتخرجك
انا : لا مش مشكله
مستر جمال : بعد كدا متتحركيش من غير ادم لحد اما يعمل سمعته في المدرسه
انا : تعرف العيال دول اساميهم ايه
مستر جمال : مش من الفصول الي بديها وباين ان دي اول سنه ليهم بس هبقي ادور في اوراق التلاميذ او هعدي علي الفصول و بكرة هيكون عندك اسمائهم
انا : شكرا اوي
مستر جمال : دا واجبي
و وانا طالعه الفصل مقدرتش امسك دموعي و اتكسفت ادخل الفصل وانا بعيط لقيت المس بتسألني وبتقولي مالك
انا : مفيش حاجه
مس ناديه : في حد ضايقك ؟
انا : لا مفيش
مس ناديه : روحي اغسلي وشك
انا : ما كدا كدا هعيط تاني
مس ناديه : اكيد في حد ضايقك
انا : اها
مس ناديه : مين
انا : معرفش
مس ناديه : تمام يبقي تعالي معايا نعدي علي الفصول
انا : لا لا مستر جمال هيجبلي اساميهم
مس ناديه : هما عملو ايه بالضبط
بصتلها و فضلت اعيط اكتر
مس ناديه : يانهار اسود
انا : متقوليش لحد
مس ناديه : اوعي تدخلي الفصل بالشكل دا لأنهم هيعرفوا علي طووول ايه دا استني هي مش دي مدرسه بنين انتي ازاي فيها
انا : علشان انا ولد
مس ناديه : ولد ايه دا الي هيبقي بالجمال دا ما تنطقي يابت انتي ايه الي جابك المدرسه دا انتي صدرك اكبر من صدري !!
انا : انا اسمي نور وفي فصل 1/3
مس ناديه : بتهزري ؟
انا : لا
مس ناديه : ممممم طب امسحي دموعك و ادخلي علي فصلك و انا هتصرف
انا : ماشي
مس ناديه : هو كانوا كام واحد ؟
انا : 4
مس ناديه : من ضمنهم واحد اصهب ؟
انا : اها
مس ناديه : انا عرفت هما مين
انا : ارجوكي افصليهم
مس ناديه : هعملهم استدعاء ولي امر مع الفصل متخافيش
انا : شكرا جدا
مس ناديه : العفو يا قلبي
انا : ممكن تديني اساميهم ؟
مس ناديه : ليه
انا : عايزه اساميهم بس
ادتني اساميهم و مسحت دموعي بس كان الموقف صعب اوي عليا فا كان في دموووع في عيوني
اول ما دخلت الفصل لقيت كله بصلي
بس المستر متكلمش لأنه ميعرفش اني غيبت لوقت طويل لأن حصته لسا بادئه
و دخلت قعدت
ادم : مريم كنتي فين و ايه الدموع الي في عنيكي دي
مكنتش قادره اتكلم كنت كل اما بفتكر الي حصل بحس لساني اتعقد
ادم : مريم ؟ ياامريم في ايه
سمير : في حد عملك حاجه
ادم : دا يكون نهار ابوه اسود
سمير : طب تعرفي هما مين ؟
ادم : هتعرف ازاي دا اول يوم ليها
سمير :وهنعمل ايه
ادم : هنعدي علي كل الفصول و هي تشاور
فادي : طب اتكلمي طيب يا مريم قولي اي حاجه
ببص لأدم ولما بصلي في عيوني مقدرتش امسك نفسي وفضلت اعيط جاامد و سندت راسي علي صدره وانا عماله اعيط وبصوت عالي
لقيت كله بصلي و بيسألو و بيألفو قصص
مستر سعد : ايه يابني في ايه
مقدرتش ارد وجسمي كان بيترعش جامد
قام المستر بصلي و مسك ايدي علشان يسندني ولما جيت اقوم لقيتني وقعت وكأن رجلي مش شايلاني و كان في كدمات علي جسمي بس طبعا الي باين كانت الكدمات الي علي شفايفي و حوالين شفايفي بسبب انهم ضغطو جامد اوي بأديهم علشان مطلعش اي صوت
لقيت مس ناديه دخلت و مسكتني و ودتني للعيال الي عملو كدا
لما بصيت علي وشهم حسيت بغل و عصبيه و حقد و ضعف وحزن
مس ناديه : هما دول ؟
شاورت بـ اه
مس ناديه : تمام
و وانا في طريقي للفصل قابلت ادم و سألني عرفت اساميهم ولا لا
ساعتها كان عندي القدره علي الكلام بس بضعف
و قولتله علي اساميهم
ادم : تمام انا هتصرف
و مقدرتش اكمل باقي اليوم و خرجت من المدرسه و دخلت البيت و حاولت مبينش حاجه
و دخلت علي اوضتي علي طول
نمت بتاع 6 ساعات و صحيت علي صوت رنه الفون
انا : الو
ادم : الو يامريم
انا : ايه ياقلبي في حاجه ؟
ادم : انزلي هتلاقي عربيه مستنياكي تحت
نزلت ولقيت السواق بيقول
السواق : مريم ؟
انا : اها
السواق: اركبي
وركبت لحد بيت في مكان مقطوع و دخلت البيت و لقيت في وشي ال4 عيال الي ضايقوني مربوطين ومضروبين جامد جدا وجسمهم مليان دم ومكنش في اي حد في البيت
لقيت ادم بيتصل عليا
ادم : مريم انتي وصلتي ؟
انا : اها وصلت
ادم : في رجاله قدامك
انا : ال4 عيال بس
ادم : دقيقه
قفل و بعد دقيقتين بالضبط لقيت 4 رجاله جسمهم ضخم اوي من ضمنهم واحد كنت بشوفه في بيت ادم كتير
لقيت ادم بيتصل علي
ادم : مريم قوليلهم علي الي انتي عايزه تعمليه فيهم و كمان لو عايزه تعملي اي حاجه فيهم براحتك
و قفل
راجل 1 : اوامرك
بصيتلهم بغل و حقد و ناااااااااااااار
انا : اغتصبوهم و صوروهم زي الستات
و ابعتو الفيديو لأدم وهو يبعتهولى
وخرجت لقيت السواق مستنيني تحت و وصلنى لحد البيت و اول ما طلعت
ماما : مريم كنتي فين قلقت عليكي
انا : هي مي فين
ماما : في اوضتها
انا : تعالي عايزه احكيلكم علي حاجه غريبه اوي حصلت
و حكيت لماما و مي علي كل حاجه
مي : يانهار اسود
مااما : دول طلعو عصابات بجد
مي : بس دا احسن ليكي
انا : احسن في ايه
مي : شوفتي الي ضايقوكي حصلهم ايه ؟
انا : اها بس
ماما : مي انتي مستغله اوي
انا : ايوه ياجماعه بس برضو مي عندها حق لأن لولا ادم مكنتش هعيش بالأمان دا وكان زمان الموقف دا بيتكرر كل يومين تلاته
ماما : دول عصاااابه يا مريم
انا : احسن برضو المهم اني حاسه بالقوه و بالأمان وبعدين دا دليل علي حب ادم الشديد ليا و انا هقولو ينشر الفيديو دا بين كل عيل في المدرسه
ماما : انتي بقيتي ساديه اوي يا مريم
انا : فين الساديه في كدا انا عايزه اخد حقي مش اكتر
ماما : انتي بتستمتعي بأذيتهم !!
انا : اها بستمتع علشان الي عملوه فيا و بكرة تشوفو هيحصل فيهم ايه و هبعتلكوا الفيديو
ودخلت اوضتي و نمت
صحيت علي الفجر
لقيت في فيديو مبعوتلي كان علي الي حصل في العيال دي من قبل ما ادخل الشقه وبعد ما دخلت و لقيت ادم بيقولي انه هينشر الاتنين وسط العيال كلها
فتحت الفيديو الاول مقدرتش اكمله خالص
اما التاني فا اكيد مكنش ينفع افتحه اصلا
حسيت بتأنيب الضمير بس هما يستحقوا كدا
قمت جهزت نفسي و فطرت و اتفرجت شويه علي الT.V
بصيت علي المرايه وركزت علي ملامح وشي و جسمي وحسيت فعلا بالجمال حيث ان بشرتي بيضه زي التلج وشعري الناعم الاشقر و عيوني المايله للون البحر و وشي الصغير المدور و خدودي الحمرا و شفايفي الصغيره و المنفوخه بطريقه سكسي جدا و خصري النحيف و صدري الي بقي كبير جدا و اردافي كبرت عن الاول كتير ولقيت فعلا ان الناس عندها حق تشوفني بنت وخصوصا ملامحي الاوروبيه الرقيقه الانثويه و انفي الرقيق الصغير و رموشي الشقرا الطويله و حسيت بالغرور شويه
و نزلت المدرسه
لقيت كله بيبصلي بس مش زي بصه انبارح
بصه انبارح كانت بصه استغراب علي شهوه انما بصه النهاردة كانت بصه خوف وبس
ادم : حبيبتي ايه رأيك علي الي حصل فيهم ؟
انا : متضايقه شويه يعني حاسه بتأنيب ضمير بس حاسه بفرح شديد
ادم : بكرة احساسك بتأنيب الضمير يموت و هيفضل احساسك بالفرح وبس
انا : انا فرحانه ان حصل فيهم كدا بس هما فين دلوقتي ؟
ادم : في بيوتهم معتقدش انهم هيجو المدرسه خاالص
انا : احسن يستاهلو
ادم : انا عايزك تحسي بالقوه وبس
انا : دماغي بتوجعني من انبارح انا نمت كتير جدا ا
ادم : سلامتك تحبي تروحي البيت دلوقتي ؟
انا : لا مش مشكله
ادم : هما عملو فيكي حاجه
انا : مسكوني جامد جدا و الي لمس وسطي و الي مسك صدري
ادم : ولااااااااااااد الوسخه
انا : عملولي كدمات كتير في جسمي
ادم : فضيحتهم انتشرت وسط العيال ومحدش هيتجرأ يبصلك
انا : ربنا يخليك ليا
ادم : بحبك اوي
انا : وانا كمان بعشقك
ادم : فاضل 3 سنين واخطبك علي فكره
انا : ازاي
ادم : هنتم ال18 بعد 3 سنين و هتجوزك واحنا 22 سنه
انا : فعلا انا فرحانه اوي بس 3 سنين كتير
ادم : الي خلانا نستني 3 سنين هيخلينا نستني 3 سنين تاني
انا : انت هتدخل كليه ايه
ادم : تجاره
انا : انا هدخل فنون جميله
ادم : بس هنبقي مع بعض في نفس الجامعه
بدأ الطابور و خلص و طلعنا الفصل لقيت كله بيبصلي انا وادم و كان ماسك ايدي
لقيت مس ناديه بتبصلي بخيبه امل علشان الفيديو الي فيه العيال بتضرب و الفيديو التاني الي فيه 4 رجاله بيغتبصوهم
ادم : مريوووم
انا : ايه ياقلبي
ادم : هاتي بوسه
انا : ماشي
ادم : انتى بتتكلمي بجد ؟
انا : اها
ادم : دا انا بقالي 3 سنين بطلب منك الطلب دا !!
انا : ودلوقتي وافقت ♥
ادم : بوسه وايه تاني ♥
انا : بوسه بس يا سافل
ادم : منين بقي ♥
انا : ههه معرفش
ادم : تبقي بوسه من شفايفك ♥
انا : بس تكون في مكان رومانسي
ادم : بس كدا دا انتي هتشوفي النهاردة احسن مكان رومانسي
انا : بحبك اوى ♥
ادم : وانا بموت فيكي جدا ♥♥
لقيت ادم فتح فونه و كلم واحد واتس بس مركزتش اوي في الشات و بعدين قفله تاني وفضلنا نرغي شويه لحد اما اليوم الدراسي خلص و روحت البيت
قمت لبست فستاان سهره رقيق جدا ويادوب حطيت كحل وماسكرا و ايلاينر بس
وحطيت كريم ترطيب للشفايف
مي : ايه الشياكه دي كلها علي فين يا هانم
انا : مش عارفه
مي : هو ايه الي مش عارفه
انا : زي مابقولك كدا انا مش عارفه لسا انا رايحه فين اصلا
مي : ايوه رايحه مع مين بقي ؟
انا : مع ادم
مي : امممم ماشي ابقي احكيلي علي الي حصل
انا : ماشي
واتصل ادم عليا لقيت عربيه ليموزين مستنياني تحت
دخلت العربيه و قعدت ساعه كامله في الطريق
لقيت مكان رومانسي جدا كان جبل مليان جريس ( عشب ) بس لون اخضر غامق اوي الي هو اللون الي بعشقه
ادم : ها ايه رأيك ؟
انا : تحفه جدا
لقيت ميوزك اشتغلت وكانت رومانسيه اوي و هاديه
بصيت في عيونه و نسيت الدنيا كلها و حضنته ♥
ادم : لو لفيت الدنيا كلها مش هلاقي احسن منك .. مريم انا بحبك وعايز اتجوزك انتي وبس ومستحيل ابص علي اي واحده غيرك
انا : انا مش مصدقه الي بيحصل هو انا في حلم
ادم : انتي في قلبي
بصيت علي شفايفه قمت وقفت علي رجله و حاولت اشب علي قد ما اقدر علشان هو طويل وانا قصيره
و اديته اول بوسه في حياتي
ورجلي مكنتش قادره تشيلني وكان جسمي سايح جدا
قمت نمت و بصيت في عيونه لقيته مش مستوعب اي حاجه زي قام نام فوقي بس مسندش جسمه كله عليا يعني كان فوقي بس ايده كانت علي الارض و كانت رافعه جسمه
وباسني بوسه رومانسيه جدا
حبيت اوي شفايفه وكنت مش عايزه اسيبها في حالها
فضلنا نتبادل القبلات لوقت طويل ومكنتش حاسه بالدنيا وكنت كل الي عايزه احس بيه هو شفايفه وبس
ادم : انا بحبك جدا
انا : انا مش عايزه اليوم دا يخلص خالص
ادم : لو عايزاني اجيبلك القمر هجيبهولك
انا : انا بعشقك
ادم : وانا بموت فيكي
فضلنا مع بعض لحد الساعه 11 و وصلني البيت كانت الساعه بقت 12 وربع
ماما : ايه يامريم كل دا
مكنتش فايقه ارد عليها وكنت فرحانه جدا
مي : ههه سيبيها تلاقي حبيب القلب لقحها
ماما : ايه قله الادب دي
مي : ههه ما دي الحقيقه
ماما : لو مسكتيش هشدك من شعرك
مي : ههه حاضر حاضر انا الي غلطانه :D
ماما : لمضه
دخلت علي اوضتي و نمت وقت طويييل اوي ومصحيتش غير علي الساعه 11 الصبح
انا : ايه دا هي ماما مش صحتني للمدرسه ليه
صحيت وعملتلي فطار وفضلت افكر في ليله انبارح
كملت يومي وانا مبفكرش غير في ليله انبارح لحد اما نمت وصحيت للمدرسه
انا : ياااربي هي المدرسه دي مش هتخلص ولا ايه
اول مادخلت المدرسه كنت متأخره فا وانا بطلع علي الفصل اتكعبلت فا خبطت في ولد كان شكله غريب ومخيف اوي اوي
انا : سوري
بصلي و ابتسم واول اما جيت اطلع قام مسكني من صدري قمت اديته بالقلم قام اداني هو كمان بالقلم
بس كان قوي لدرجه ان انا وقعت علي الارض و وشفايفي نزلت دم وكانت ايده كبيره اوي و تقيله جدا
هو : بتضربي راجل يا وسخه
وبصلي بصه استهزااااء و مشي
المدرسه كبيره اوي و معظمها فاضيه
فضلت قاعده علي الارض مصدوومه لحد اما لقيت 3 عيال كبار شويه معديين من جنبي
شخص 1 : ايه دا ايه الي حصل
شخص 2 : قومها معايا
شخص 3 : ايه الي جابها في مدرسه ولاد ؟
شخص 1 : مش مهم قومها يلا
قوموني
شخص 1 : ايه الي جابك هنا
مقدرتش ارد قامو ودوني لميس ناديه
مس ناديه : نووور ايه الي حصل
انا : في عيل مسكني من صدري ولما اديته بالقلم قام اداني قلم شديد اوي وقعني جامد علي الارض
مس ناديه : اوووووف هو التحرشات مش هتخلص ولا ايه
دخلتني الفصل و وشي مكان الضربه كان ازرق و شفايفي عليها دم
اول ما شافني ادم جري عليا
ادم : ايه الي حصل
حكيتله علي كل حاجه
ادم : هما مين دول
انا : معرفش شكلهم من 3 ث
ادم : اوووه تلاقيهم ميعرفوكيش
كملت باقي اليوم وهو عمال يواسي فيا واول ما روحت البيت
فتحت فوني لقيت ادم بيكلمني واتس
ادم : انتي لازم تغيري اوراقك
ادم : انا كلمت اهلي كل الي هتحتاجيه تقرير من الطبيب النفسي وبس وطبعا علشان نسرع الاجراءات هتحتاجي تقرير للكروسومات و الهرمونات وانا عليا اني هسرعلك الاجراءات جدا وكمان لو عايزه ممكن اغيرلك نتيجه التحليل او ممكن مضطريش تعمليه اصلا
ادم : بكدا هتبقي بنت رسميا وهتنقلي لمدرسه بنات او مختلط بس انا بغير عليكي فا خليكي في مدرسه بنات ولازم تكون خاصه هو صح مدرستنا خاصه وفيها عيال كتير زباله بس البنات غير الولاد
بصيت علي كل الرسايل دي ومصدقتش
انا كدا خلاص هبقي بنت رسميا !! وكمان هعمل العمليه !! انا فرحانه اوي طب ازااااي وامتي
انا فرحانه جدا
مكنتش قادره استوعب اي حاجه بسبب اني كنت لسا صاحيه من النوم وطبعا علشان كل حاجه جت بسرعه جدا جدا
صحيت اختي من النوم
مي : ايه يازفته بتصحيني ليه
انا : فرحااااااااااااانه انا هعمل العمليه انا هعملها انا هعملها انا هبقي بنت رسميا انا فرحاااااااانه
مي : مش فاهمه حاجه
انا : ادم كلمني وقالي ان في السنه دي هيغيرلي اوراقي و هقدر اعمل العمليه علي عيد ميلادي ال16
فضلنا انا واختي نصرخ جامد من الفرحه لحد اما ماما صحيت مخضوضه علي صوتنا و حكينالها علي كل حاجه وفضلت تصرخ معانا طبعا :D
لقينا الباب بيخبط
فتحنا الباب لقينا السيكيورتي طلع علي صوتنا وكان فاكر ان في مشكله
ماما : طب ازاي يامريم
انا : مش عارفه انا مش قادره استوعب حاجه
مي : شوفتي بقي ايه لازمه انك ترتبطي بواحد زي ادم
ماما : فعلا ابتديت اقتنع
انا : عندكو حق
مي : بصي انتي لازم تدخلي المدرسه الي انا كنت فيها
انا : ليه يعني
مي : هيظبطوكي هناك دا انا سمعتي مشعلله هناك لحد دلوقتي
انا : هههه ليه كنتي قواده
مي : لا كنت مشهوره اوي وخصوصا عند الاساتذه
انا : ثانيه بس هو ليه ادم عمل معايا كدا ؟ يعني ليه مش استني لما بقيت قربت ادخل الجامعه فا يعمل كدا ؟
مي : يمكن يكون عايز يخلص منك وميشوفش وشك كل يوم :D
انا : بس ياظريفه
مي : عادي تلاقيه عايز يساعدك
انا : انا هكلمه
فتحت الواتس و قولتلو
انا : انت ليه هتعمل كدا دلوقتي يعني ليه مكنتش تستني لحد اما اخلص ثانوي الاول ؟
ادم : من ساعه الموقف الي حصلك وانا مش عايز يتكرر الموقف دا تاني
انا : ايوه بس بعد الي عملته في العيال دا محدش هيتجرأ يقرب مني تاني
ادم : مش هيقربو منك بس ممكن تحرشات خفيفه علي اساس انهم مش واخدين بالهم ودا غير ان مفيش حد مش بيبصلك بصه شهوه وانا بغير عليكي جدا
انا : مش عارفه افرح اني هبقي بنت رسميا ولا ازعل اني هسيبك
ادم : افرحي ومتزعليش ابدا و علي تانيه ثانوي هتدخلي المدرسه بس ك بنت
عدت دقايق وساعات وايام وشهور و تميت ال16 سنه وامتحنت و خلصت امتحانات و غيرت اوراقي لبنت وقدمت في مدرسه اختي القديمه
ماما : مريم اصحي يلا هتتأخري عن اول يوم مدرسه ليكي
مي : مريووومه يا مريوووومه اصحي يا بتبووته
ماما : مريوووم حبيبتي اصحي يا روحي
مي : يلا يا توتو اصحي بقي
انا : ايه الدلع دا كله
مي : طبعا دا انتي هتدخلي مدرستي القديمه وانتي بنت
ماما : دا يوم تاريخي لازم نحتفل بيكي لما تيجي
انا : الساعه كام
ماما : 5
انا : وصحيتيني 5 ليه ؟
مي : علشان هنظبطك
انا : انا رايحه مدرسه ولا فرح
ماما : يلا يا كسوله روحي خدي شاور
غسلت وشي وحطيت ماسك علي وشي و شعري و بعد كدا دخلت اخد شاور و سشورت شعري وبعد كدا كويته بأحدث مكواه شعر وكان شعري تحفه جدا و حطيت كريمات و لبست جيبه فوق الركبه بشويه و شيرت ضيق طبعا دي هدوم المدرسه بس الجيبه مفروص تبقي طويله بس عادي اقصرها براحتي انا حره
شعري كان واصل لحد بعد نص ضهري بشويه كان طويل اوي بس كنت خايفه اقصه لبعد كتفي ويطلع مش حلو
شعري اشقر فاتح جدا فا حطيت عليه سيرم علشان يزيد اللمعان
اول ما نزلت من البيت لقيت عربيه مستنياني وكان فيها ادم
ادم : ايه القمر دا كله وبعدين ايه الجيبه القصيره دي
انا : حلوه ؟
ادم : حلوه بس قصيره اوي لا مينفعش كدا
انا : عادي انا في مدرسه بنات
ادم : يعني هو مفيش اساتذه رجاله في المدرسه يعني
انا : يعني هيبصو لواحده طفله ؟
ادم : ايوه وارد جدا زي ما مستر جمال بتاع اعدادي بصلك
انا : يااااااااه انت لسا فاكر
ادم : اركبي العربيه اخلصي
انا : ههه ماشي
ركبت العربيه و وصلني لحد المدرسه
واول ما دخلتها فتحت زراير الشيرت
اول ما دخلت لقيت كله بصلي
كنت متأخره شويه و وقفت في الطابور وكان بدأ من بدري و خلص اول ما طلعت لقيت شله بنات شيك اوي و حلوين جم عليا وكان باين عليهم مايصين جدا في مشيتهم وفي كل حاجه
استنوني الحلقه الي جايه وياريت تتفاعلو علشان انزل الباقي ♥

lost60
03-23-2019, 02:26 AM
تسلم ايديكي يا قمر البدايه حلوه

ولدعدن20
03-23-2019, 02:39 AM
هذي رواية مو قصة
ماقدرت اكملها

شوفوني
03-23-2019, 07:01 AM
مجهود ممتاز


لاضافة الاجزاء الى القصة , يتم ذلك من خلال اضافة الجزء هنا على شكل رد


ثم يتم ابلاغنا بذلك على موضوع تبليغات قسم القصص الظاهر رابطه في توقيعي


سيتم الدمج والتحديث حال مشاهدة التبليغ


تحياتنا

malk mrbrb
03-23-2019, 11:09 AM
جميلة جدا من افضل القصص

Effemina
03-23-2019, 11:34 AM
قصة و بداية روعة صديقتي اتمنالك تحققي أحلامك

SOZY_ALI
03-23-2019, 12:02 PM
الى الامام

ليلي احمدد
03-23-2019, 12:32 PM
جميلة جدا جدا

salim-alg
03-23-2019, 01:07 PM
قصة حلوة صديقتي اتمنالك يتحقق حلمك

mariem53
03-23-2019, 05:50 PM
هذي رواية مو قصة
ماقدرت اكملها

هو دا المفروض
اي كاتب شاطر لازم يخلي القصه طويله
ان حد يعمل قصه سطرين وخلاص دا هبل لأنه مش موقف حصل معاه فا جي يحكيه
القصه الممتازه تبقي طويله

Hesham Farag
03-23-2019, 08:49 PM
هو دا المفروض
اي كاتب شاطر لازم يخلي القصه طويله
ان حد يعمل قصه سطرين وخلاص دا هبل لأنه مش موقف حصل معاه فا جي يحكيه
القصه الممتازه تبقي طويله

وبالتاكيد مبين انك كاتبة متميزة
واسلوبك شيق وسلس وثقافتك واطلاعك
تأثيره واضح فاسلوبك وان كان اجمل ما فيها
انها مذكراتك الشخصية مع بعض الخيال كما هو مبين
وجعلتينى متشوق بقوة لمتابعة المتبقي متمنيا لكى
مذيد من التوفيق والاثارة والمتعة وعدم التاخير
تحياااته وقبلاااتى

mariem53
03-23-2019, 09:02 PM
وبالتاكيد مبين انك كاتبة متميزة
واسلوبك شيق وسلس وثقافتك واطلاعك
تأثيره واضح فاسلوبك وان كان اجمل ما فيها
انها مذكراتك الشخصية مع بعض الخيال كما هو مبين
وجعلتينى متشوق بقوة لمتابعة المتبقي متمنيا لكى
مذيد من التوفيق والاثارة والمتعة وعدم التاخير
تحياااته وقبلاااتى

شكرا
انا بنزل القصه مرة او مرتين في الاسبوع علشان الاقي احداث كتيره اكتبها ♥♥

ضيف
03-24-2019, 07:51 PM
حلوة اوووووووووووووووى جدا 😍😍
بس ياريت تكمليها

Maroooooxox
03-25-2019, 01:16 AM
مريومه حبيبتي
حكايتك روعه جدا وانتي عارفه من الا ل اني عايز اعرفها
شكرا ان جات لك الجراءه تكتبيها
واسلوبك حلوووو جدا يا
بت
واستمري عايز اعرف الباقي

SIMSIM_Me
03-25-2019, 03:23 AM
حلوه جدا يا مريومه ياله كملي بقي مستنين باقي القصه اسلوبك واحساسك روعه في الكتابه

توتا رورو
03-25-2019, 05:45 PM
روووعة با اوووختشي
انا كمان اخواتي البنات ومامتي هما اللي خلوني بنت وبعد كده ست، مدام يعني

Top Romancy
04-08-2019, 06:55 AM
شكرا
انا بنزل القصه مرة او مرتين في الاسبوع علشان الاقي احداث كتيره اكتبها ♥♥

جميلة جدا يامريوم واسلوبك ف الكتابة هايل
بس فين بقي الحلقة التانية .. انا مشتاق لتكلمة القصة

العشق الممحون
04-08-2019, 09:50 PM
جميلة جدا استمري وهستنا كل جديد

rxf2f
04-08-2019, 10:36 PM
جميله جدا.وبالتوفيق

topm
04-08-2019, 11:13 PM
قصة جميلة شكرا

mariem53
04-16-2019, 05:56 PM
هنزل الحلقه التانيه و التالته يوم الخميس بأحداث غير متوقعه

Sami Tounsi
04-18-2019, 03:14 PM
تم اضافة الجزء الثاني والثالث

قرائه ممتعة للجميع

Sami Tounsi
04-18-2019, 04:32 PM
تم تعديل العنوان و صارت القصه واصله للجزء الثالث ..

الان سابدي ملاحضه يحب الالتزام بها حرفيا حتى لا تغلق القصه : ابتديتي القصه و بطلتها سنها 12 ثم تدرجتي حتى وصلتي بها بسن ال15 و كانت هناك بعض ااملامسات الخفيفه و القبلات ..
بما انك تعبتي في القصه فلن اغلقها لكن يجب الحذر و الا تكرر اي ملامسات او ان يحصل اي موقف جنسي حتى يكون سن البطله 16 و الا سيكون في القصه جنس اطفال و تغلق

mariem53
04-18-2019, 04:36 PM
تم تعديل العنوان و صارت القصه واصله للجزء الثالث ..

الان سابدي ملاحضه يحب الالتزام بها حرفيا حتى لا تغلق القصه : ابتديتي القصه و بطلتها سنها 12 ثم تدرجتي حتى وصلتي بها بسن ال15 و كانت هناك بعض ااملامسات الخفيفه و القبلات ..
بما انك تعبتي في القصه فلن اغلقها لكن يجب الحذر و الا تكرر اي ملامسات او ان يحصل اي موقف جنسي حتى يكون سن البطله 16 و الا سيكون في القصه جنس اطفال و تغلق

تمام البطله اصلا وصل سنها ل16 سنه في اخر الحلقه التالته ♥

Hesham Farag
04-18-2019, 10:24 PM
قصتك جميلة جدا يا صديقتى العزيزية مريم
واسلوبك سلس وشيق واكيد الاثارة قادمة بقوة
ومتشوق لمتابعة المتبقي
تحياااته وقبلااااتى

Maroooooxox
04-19-2019, 06:02 AM
حلو اوووووي واستمري

anasalp
04-19-2019, 12:25 PM
حلوة اوى اوى ومعبرة عن الانوثة اللى فى معظمنا ونحب نعملها وتتحقق فعلا

شوفوني
04-24-2019, 07:53 PM
القصة للتثبييييت

امنياتي لكم بقراءة ممتعة

Maroooooxox
04-25-2019, 11:14 AM
القصة اتثبت اهي
انتي مش قولتي هصلاي 10 اجزاء هي فييين

تبادل خام جاد
04-28-2019, 02:29 AM
ط¨طµط±ط§ط*ظ‡ ظ‚طµظ‡ ط¬ظ…ظٹظ„ظ‡ ظˆط±ظˆظ…ط§ظ†ط³ظٹظ‡

العشق الممحون
04-29-2019, 08:40 AM
على فكرة فات اكتر من اسبوع فين الاجزاء ����

ضيف
04-30-2019, 05:31 AM
انت عبقري ومتميز و قصة روعة ارجوك كملها

ضيف
05-01-2019, 10:28 PM
اشتقنا لك اروجك اكمل القصة

mariem53
05-03-2019, 05:41 PM
معلش ياجماعه النت بيقطع و الاجزاء كلها علي الكمبيوتر اول ما بيجي بنزل علي طول

الچوكر11230
05-10-2019, 12:01 PM
ياجدعان الاداره مانعه اي قصه فيها اشخاص اقل من 16 سنه


بس شابووو ليك


خيالك واسع

تسلم راسك

ميدو العرص
05-13-2019, 02:18 PM
انا نفسي تبقي كدا بس انا مش بالوصف ده

ضيف
05-16-2019, 07:51 AM
ازاي يتحكي عادي حكايات جنسية عن سن يقل عن السن الرشد مش فاهمة!
و كلام لعيال فمدرسة !
و ثانيا مش خايفة على ولاد الناس لما بتقولي بتاخدي هورمونات من غير طبيب و ده يمكن يسبب عاهات و امراظ
لا و مبسطاها جدا!!

Ana Mozza
05-19-2019, 03:44 AM
جميلة جدا عن جد

mariem53
05-20-2019, 08:52 AM
ازاي يتحكي عادي حكايات جنسية عن سن يقل عن السن الرشد مش فاهمة!
و كلام لعيال فمدرسة !
و ثانيا مش خايفة على ولاد الناس لما بتقولي بتاخدي هورمونات من غير طبيب و ده يمكن يسبب عاهات و امراظ
لا و مبسطاها جدا!!
دي مذكرات والهدف منها مش اني اخلي حد ياخد هرمونات من غير اشراف طبيب او اني اعرض جنس اطفال اولا انا طفله اصلا ثانيا انا ترانس و بعرض مذاكراتي مع تغير الاحداث علشان الخصوصيه والكلام دا :) :)

mariem53
05-20-2019, 08:52 AM
اسفه ياجماعه بس مش عارفه انزل الحلقات علشان القصه علي الكمبيوتر بس ان شاء ال*ه علي بعد رمضان هقدر انزل باقي الحلقات

Zico afify
06-12-2019, 02:44 AM
جميلة اوي ياريت باقي القصه بسرعه😘

shemaale
07-02-2019, 11:23 AM
حلووووووووووووووووووووو

ضيف
07-07-2019, 10:04 AM
فين الفصل الجديد اتاخرتى كتير

magy shemeel
07-08-2019, 06:42 PM
طبعا مش هتكملها ووقفت عند الى كان مكتوب قبل كدة فى الثقصة الى اتكتبت قبل كدة

magy shemeel
08-06-2019, 09:04 PM
مكماتش القصة ليه

khaledkabous
09-17-2019, 08:49 AM
انا عايز اى موقع اكمل الرواية من علية

khaledkabous
09-17-2019, 02:33 PM
انا عايز التكملة

mariem53
10-26-2019, 09:15 AM
القصه اتمسحت من عندي يا جماعه ولما اتمسحت بجد اتضايقت اوي ومش قادره ارجع اكتبها من تاني

معلم جامد
10-26-2019, 11:30 AM
حاول أن تكمل على ما فاتك من عمل
لديك ظ£ أجزاء .. وهذه تكفي للإكمال

لطالما تعرضنا جميعا لهذه المشاكل

mariem53
10-26-2019, 08:10 PM
انا عايز اى موقع اكمل الرواية من علية

حضرتك انا الي كاتباها

السمره
10-27-2019, 12:34 PM
ياترى اية المشكلة
ومين كاتب القصة
وهاتكمل ولا لائة

القط الشقي
03-02-2020, 02:13 PM
بجد روووووعه كملي انا نفسي في واحده زي مريم دي

Love2bad
03-07-2020, 09:33 AM
فظيعة
جامدة
مالهاش حل

بانتظار باقى القصة
وياريت مش تتاخر علينا

مجهولون
03-20-2020, 12:51 AM
من أفضل القصص التي قرأتها.

انتظر الجزء التالي منها.


هل يمكنني أن أعيد نشرها في مكان آخر؟



هل نيك الطيز يكبر المؤخرهقصص جنسيه مثيره مذكرات هدى كيف اصبحت شرموطه site:landsmb.ruقصص سكسيه متسلسله حماتي وظرتها شراميطقصص جدات نسوانجي سكسيهصورزوجي ينيكني جميع الوضعياتقصص عرب "ميلف" ابن وعائلةقصص نيك مساج منزلي محارم خلال غياب الاهل القسم العام نسوانجي كتابات وقصص في صفحه ۃاحدهقصص سكس محارم بنات السعودية الصافحه 40البوم صور سوالب نيكددددددددددددد سكس دددددددددقصه سكس ودياثه وتحرر ناكني زوجي بالشط كدام الناسWww.hekayat.jenseya.habiba.comاول نيكه معى المص واللحس آاااااااااااه/archive/index.php/t-235142.htmlنيكيه منيوكه/archive/index.php/t-584852.htmlاطياظ منيوكجاب شاب ينيك مرتو وهيه مفكره انو زوجهاسكسصور بنات بلاي بوي سكسسكس نيك سالب طيزي جننت جاري قصهقصص ناكني الباكستانيقصص سكس قواده وتعريص الارشيف العام.comنيك خلفي عنتيل فلسطين راكب قحبة مربربة و فشخ خرم طيزهاسكس صنيات وكس ناعمsite:landsmb.ru "الام"متى تسمحيلي انيككلواط شباب حلوين اقارب جديدهنيك في طيز نسون كزارقصةسكس زوجه تنتاك من اطيز في العاده الشهريهموقع سكس مدم صفياءلاجئة شرموطة قصة سكسارشيف قصص سكس اتحرر مصورهعمي منتدي نسوانجيسكس اه اح اي بنات عمي اسلام في المصيف نسوانجيغرست زبي في طيزه البنوتي قصصطيزحماتيقصص سكس جماعي الحارس زبه 35سمسكس بنك الدم/archive/index.php/t-146322.htmlقصص نيك في البوتيك/archive/index.php/t-555278.htmlصورسكس بريتىرقص مغريي خالاعيصور سكس اكساس نساء بلاك سكس رامة الذيذقصص نيك الام المنتاكه جنس متسلسله نسوانجي متكامله اجزاقصص جنس شباب وبنت في مكان مهجورفيلاما الحلقه 83 الجزء الاول يوم الراحه والمتعه الجماعيه مترجمهصور سكس بنات شرمزددددددقصصسكسنسوانجيقصص نيك شرموطه مع ينتها وابي معرص قصص سكس سكس عن لمس بزاز و نزع كيلوطشراميط مواضيع الداله نسوانجي صور سكس ام نرجس كبيره سنقصص نيك محارم حقيقية جوز ماما محارم ودياثةكلام في النياكةامرءه اتنك زب حصان قصة باءع سيراميك والشراميط قصة محارم صوره اكبر بتاع فشخ جديد جدا الست منيرهسكس جيانا ميكلزحطو بطيزي عما تحكنيقصص سكسي شرموطه منيوكه لبوهقصص سكس متسلسله نسوانجي من اكثر ١٥ جزء site:forum.lazest.ruتعارف علي قصص سوالب من المعاديقصص سكس مذكرات مراهقة في العشرين السلسلة الثانية site:landsmb.ruصورسكس مواخرات الدمار الشاملازبارصناعي.قصص نيك ضابطات الشرطةسكس ام راقد جنبا/archive/index.php/t-151038.htmlقصص امي جعلتني معرص ديوث خولنيك اجمل عربي فتيات جميله تناك جمبينارشيف صور بزاز ملبنه اويقصص من الارشيف نسوانجي المحلل والديوسناك زوجتي مرتي مومس تستعبدني تعريص كاملة متسلسلةقصص سكس انا وعيلتنا الممحونة/archive/index.php/t-56846.htmlقصص سكس محارم نسوانجي اﻻرشيف