دخول

عرض كامل الموضوع : مرات خالي و بنتها و ابنها العرص الجزء الثاني


Alfagrr
10-20-2018, 03:56 PM
الجزء الثاني
بعد مشوفتها لبسه الفيزون الاسود و البلوزه الكت زبي هاج و بقي زي الحديد قالتلي مالك واقف كده ليه قولتلها بتفرج علي احلي وحده في العالم وانا رايحلها عي المطبخ عملت كاني جالي شد عضل و مش عارف امشي فجت سنتدني و قعدتني علي الكنبه قولتلها اماني معلش دلجهالي شويه فدلجتهالي باديها النعمة قولتلها انتي بدلجي لخالي كده ده تلقي بيتمتع و ضحكت ضحكه كلها شرمطه قالتلي يا واد عيب فضحكت قولتلها تمام كده راقت فقامت و مشيت للمطبخ و مشيت وراها و حضنتها من ضهرها و رشأت زبي في طزها قلتلها شكرا يا حبيبتي اني تعبتك و دلجتيلي رجلي و هي مصدومه من زبي ومش عارفه تتكلم قالتلي فجاه انت بتعمل ايه قولتلها بشكرك يا حبيبتي علي تعبك و بوستها بوسه عميقه من بقها وانا ببوسها نزلت ايدي من ضهرها علي طيزها و دخلتها جوي الفيزون و اديتها بعبوس و سمعت احلي اااه في الدنيا و مسكت ايدي و شدتني طلعنا علي الوضه و قفلت الباب و رمتني علي السرير و قلعتني البنطلون و خدت بتاعي في بقها مص قلتلها براحه يا شرموطه مش هطير قالتلي اسكت ده خالك ملمسنيش من سنه و نزله مص في زبي فمسكتها من شعرها و قمتها قولتلها دوري يا متناكه روحت رميها علي الرير و قاطي البلوزه نصين و مسكت بزازها و مصيت حلمات بزازها قالتلي ااااه اااح مص يا حبيبي مص هيجني اكتر مش قادره مص مص اااااااااه انا نازل مص و ايدي التانيه علي كسها مش سايبو دعك و نزلت شهوتعلي ايدح فحطيت صوابعي في بقها تلحسهم و خلصت مص و نازل براسي بوس في بطنها و سرتها لحد موصلت لكسها فمسكت الفيزون و قعوا نصين و الشرموطه مكنتش لابسو ولا براه ولا اندر و مصيت كسها و هي تصرخ و تقولي ااااااه ااااااااه يا حبيبي محدش مص كسي بلحلاوه ديه اااااااه اااااااح يا دكري و انا مش عطيها اهتمام و مكمل مس وبصباعي عمال ابعبصها في طزها و هي اااااااه اه ااااخ مش قادره دخلوا بقي يا حبيبي مش قادره ااااااااااااااااااااه و مسكت زبي و كنت عايز ازلها فمدخلتوش و قعدت احك زبي في كسها وهي مش ساكته من الاهات فدخلتو مره وحده وهي ااااه يخربيت زبك ده خالك معندهوش كل ده ااااه يا حبيبي ااااااح انا منيوكتك و شرموتك ااااااااه انا سمعت الكلام هيجني اكتر رحت سرعت في النيك و هي اااااه يا حبيبي نزل جوه كسي كيسي محتاج لبنك ااااااه ريحني يا حبيبي اااااخ وانا مكمل نيك قالتلي خلاص مش قادره نزل بقي مش قادره ريحنييييي ااااااه و نزلت جوه كسها قالتلي اااح لبنك سخن مش قادره فمسكتها و لفتها و فتحت طيزها و لحستها و مسكت زبي و خلاص هدخلوا قالتلي لااااا لااا يا حبيبي مش قادره و كمان ده خالك عمروا معملها و انا خرمي صغير علي زبك الوحش ده فبعبصتها و نمت جنبها فحضنتني و قالتلي انا من النهارده بتعتك فبستها و قالتلي انا نازله اكمل الاكل و قالتلي تحب البسلك ايه قولتلها الترنج الاحمر كل لما اشوفيك بيه اهيج البسه و الترنج ده كان عباره عن فيزون ضيق نيك بردو و بلوزه بنص مفتوحه من الصدر فلبسته و قالتلي ايه رايك روحت جاري عليه ولزقي زبي في كسها و مسكت طيزها و قولتلها يهبل يا منيوكه و زقتني و ضحكت ضحكه كلها شرمطه و نزلت وانا دخلت اوضة ابن خالي استحميت و نزلت لقيت ندي صحيت و نازله قدامي لبسه بنطلون ابيض خفيف و ضيق نيك لدرجة اني شوفت لون الاندر كان لونه موف و تيشرت ابيض بنص و كان ضيق زي البنطلون و كان لبسه سنتيان اسود فا قولتلها اا الملاك الي نازل ده فضحكت و قالتلي ازيك يا حماده قولتلها معينفعش اشوفي و مكونش كويس فضحكنا و هي راحت علي التلفزيون وانا رحت لاماني في المطبخ قولتلها هاا يا حبيبتي جعان اوي قالتلي هي ندي صحيت قولتلها ايوه قالتلي طب خاليها تجهز السفره قولتلها ماشي رجعت لندي عند التلفزيون قولتلها يا ندود جاهزي اوصه السفره قالتلي قشطه انا هاموت من الجوع اصلا قولتلها محتاجه مساعده قالتلي ماشي تعالي روحنا الاوضه الي فيها السفر و متابعها كل لما توطي الاندر يبان اكتر وكان جسمها طري نيك كل لما تعمل حاجه تظها و بزازها يتهزو جامد فا هي وقفه في حته ضية كده و وراها الحيطه حيت جنبها قولتلها سنيه يا ندي هجيب حاجه عديت من وراها و انا بعدي رشأت زبي في طيزها و كانت طريه اوي قالتي طب كنت هوسعلك قلتلها يلي مش مهم خلصنا تجهيز السفر قولت انا لازم المس طيزها و زي متيجي تيجي قولتلها تيجي نعمل سباق مين الي هيطلع من الاوضه الاول قالتلي ماشي جرينا و كنت قاصد تسبقني قولتلها ماشي يا ستي سبقتيني برافو و خبطها علي طيزها فردت فعلها مكنتش اتخيلها و الغريب انها ضحكت ضحكه كلها شرمطه و طلعت فوق قولت انتهز الفرصه و اروح لاماني جىيت علي اماني و بعبصتها فجأه قالت ااااه يا واد ندي تشوفنا قولتلها ديه طلعت و حضنتها من ضهرها و عمال احك زبي في طزها قالتلي طب يا دكري روح اندهها تيجي تحط الاكل علي السفره قولتلها ماشي طلعت ل ندي خبطت علي الباب طلعت قالتلي ايه قولتلها يلي عشان تشيلي الاكل تحطي علي السفره قالتلي ماشي وانا نازل راحت خبطيطني علي طيزي و جريت و هي بتجىي لحظت انها ولا لبسه براه ولا اندر ااه يا كسمك قلعتيهم و خبطيطني عشان اخبها انا كمان دنا مش هرحمك يا ندي فحطينا الاكل و كلنا و خلصنا و اماني طلعت نامت عشان كانت تعبانه و انا طلعت اوصلها و نمت جنبها لعبتلها في طيزها و بزازها لحد لما نامت و طلعت بره الوضه لقيت ندي قعده قدام التلفزيون و فتحد رجليها شكلها كانت مستنياني انزلها وانا نازل لقيت ابن خالي العرص جيه و انا نازل قالي رايح فين انا عايزك قولتلوا عايز ايه يا بضان قالي انجز دخلنا الاوضه قالي هاا عملت حاجه قولت احا المتناك ده هيعطلني و مش هنزل لاخته فحكيتلوا عملت ايه مع امه و اخته فقلتي احا يا فاجر انا هجت اوي فطلع زبي وقعد يمص فيه لحد منزلت جوه بقو و بلعهم ودخل يستحمي وانا نمت
الجزء الثاني خلص اروني التفاعل

شاطى العطش
10-20-2018, 04:07 PM
اشكرك على القصه

شوفوني
10-20-2018, 07:16 PM
كان الزميل سامي قد اعطاك توجيه بضرورة ان تكون الاجزاء كلها مجمعه في الموضوع الاصلي على شكل ردود ونحن نقوم بدمجها بعد ان تبلغنا بانك اضفت جزءا على موضوع التبليغات المبين رابطه في توقيعي

هذا الموضوع للغلق انتظار اضافته من قبلك على شكل رد على الجزء الاول

شكرا



ضوء القمر قصص سكس محارمقصص نيك اشبع رغبات كسي نيكقصص سكس منايكه لذيذه امتاعطريقة التجسس على مرتيقصص محارم تهيج أاااااااااه/archive/index.php/t-31581.htmlمحارم امك تعبانه يا حبيبي/archive/index.php/t-193640.htmlقصص نيك عائليه مكتوبه كاملهاة/صاحبتي/ناكتنيقصص سكس يمنيه جارتي/archive/index.php/t-154915.htmlخرم طياز بلدي متحركقصة جمعية طنط نهلة للنيكقصص سكس روزي البنوتيسكس بنت وامهاارغب في نيك طيز زوجتينيك اسره مصوره نيك جماعيانا سالب فات بطيزي زباب كتيراخي اعطاني مخدرات مقابل نيك طيزي قصه.comقصص سكس ناكني ببيت مهجورسكس لوف نكا امه وهي نايمهقصص سكس ممحونه على جوز اختينيك خرم طيز أختي وفشخهفيلاما الحلقه 90سكس نزهة متحركة قصص نيك عرب "ميلف"مدام بهجيةقصة نيك بنت وابوها واصحابهقصص سكس نساء ممحونهقصص جنسية اخي المتزوج يلعب بطيزي بليلعاوز موجب من طنطاقصص سكس مراتي وامهاسكسي بنتي لبنﻗﺼﺔ ﺣﺐ ﺑﻴﻦ ﺃﻡ ﻭﺇﺑﻨﻬﺎ | ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﺔ ﺍﻷﻭﻟﻲ | - ﻋﺸﺮﺓ ﺃﺟﺰﺍﺀ/منتديات نسوانجيقصه نيك لوحده اسمها بطه جسمها نار وبزازها حلوينقصص سالب خول وعرصحفلة جنس جماعي ونيك لا ينقطعناكوها فى كسهاقصص سكس صاحبي ناك اختي قدامي وناكني قدامهاقصص نيك بنات قولتله تف علياقصص السكس المصور موقع بزا site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-353844.htmlابحث عن شيميلسكس مخفي تنورة اجنبي site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-32199.htmlقصص سكس مصورة افلام 7مكتمله نسوانحيسكس سالب ليبي جادقصص نيك طيز الغلام نسونجيقصص سكس محارم نسيبيافلام سكس حينوناف نيكني براحتكصور سكس متتاليه تهبلصور سكس كلم عرين نكيقصص سكس نيك مقابل مصروف المدرسةWww.hekayat.jenseya.randa.comافلام اجنبي المغسله www.xnxx.comارشيف نسوانجي زبه دخل م site:landsmb.ruالجديد من افلام سكسقصص نيك وسكس ولواط بين الدكتور والنساءسكس مترجم خادم مطيعصور كساس جاهزه للنيك وجذابةقصص اغريت ابني ونا بتناكsite:landsmb.ru "حب الكس و الطيز"قصة خاله خاله تمتع ابن اختها وتثيرهموقع سكس بنت لجيزاوى قصص نيك ماجيافلام سكس 6 طويلةنقاش نسوانجي وطلب المساعدة في نيك الاخواتقصص سكس مصورة رورو السكسيةارشيف قصص نيك/archive/index.php/t-590539.htmlققصص نيك سماهرقصص سكس قصصي و القمر على نسوانجيلبوه ارمله محرومه/archive/index.php/t-133106.html/archive/index.php/t-589134.htmlقصص سكس محارم سعودية يعلمها السواقةWww.hekayat.neek.rababe.com