دخول

عرض كامل الموضوع : انا ومنار بنت عمي الجزء الاول


Zikaaaa
10-07-2018, 12:58 PM
ف البداية احب اعرفكم بنفسي انا زيكا عندي١٩ سنة عايش مع ابويا وامي واختي واخويا انا اصغر واحد ابويا موظف وامي موظفة واخوياا موظف واختي كمان
المهم 😂 صحيت ف يوم كتت ف اجازة تانية ثانوي صحيت تسعة ونص الصبح طبعآ يتاعي واقف وكالعادة هقوم اتفرج ع سكس واضرب عشرة
ع الساعة عشرة ونص لقيت جرس الباب بيرن قمت افتح كنت لابس لبس عادي شورت وتيشرت لقيت منار بنت عمي وابنها اللي لسه مولود بقاله شهر
ملحوظة هيا ساكتة معانا ف نفس البيت لاننا بيت عائلة فتحتلها وعزمت عليها اتفضلي ادخلي دخلت
ف قالت: فين عمي ومرات عمي واختك واخوك
قولت: انتي نسيتي انهم ف الشغل
قالت: معلش نسيت
قولت: ولا يهمك وريني بقا العريس ادتني ابنها وانا بصراحة كنت صاحي هايج وهيا بزازها كبيرة اساسا تحس انهم بلالين وحاطط عليهم قماشة بس ماسكة عليهم ف كنت مركز ع بزازها ف هيا اتحرجت
وقالت: هنزل.انا بقا قولتلها و**** ابدآ لازم تشربي حاجه ربنا اللي يعلم اني مكنتش مخطط لأي حاجه ف قومت عملت شاي وصبيتو ودخلت اوضتي اطفي التلفزيون لقيت شريط انا كنت جايبه جبتو وقولت هحتاجو ف يوم للنيك وكده لأني مبعرفش اعلق ولا محترمين ولا شمال الشريط هو ڤياجرا بس للستات هو orga اسمحولي مكتبش باقي اسمه ف حطيته ف الشاي وقدمتهولها استنت شوية عقبال ما الشاي يبرد شربت الشاي لقيتها عرقت جامد وقاعده ومربعه ايدها وضماها ع صدرها
قولت:مالك في ايه انتي كويسة
قالت: انا لازم انزل عشان اتأخرت وعايزه ادخل الحمام
قولت: و**** لانتي قاعدة ولو ع الحمام يا ستي ادخلي حمامنا اهو
قالت : معلش مش هينفع
قولت: ابدآ لازم تقعدي ده انا بقالي كتير مشوفتكيش
قالت: انا تعبانة مش قادرة
لقيتها وقفت وداخت وكانت هتقع
قولت : ف سري عنب اوي اتعامل بقا

انتظرو باقي الاجزاء انا لسه مبتدئ ودي اول مرة اكتب قصة رأيكو يهمني

*ESRAA*
10-07-2018, 01:06 PM
علي فكرة بنت العم مش محارم !!

Zikaaaa
10-07-2018, 01:14 PM
علي فكرة بنت العم مش محارم !!

يعني ده بس اللي لفت انتباهك 😂 ع العموم شكرآ ع التصحيح وياربت اعرف تقييمك ايه

شوفوني
10-07-2018, 03:18 PM
اولا : بنت العم ليست من المحارم وسننقل القصة ال قسم قصص سكس عربي

ثانيا وهو المهم : الذي كتبته لا يستحق النشر لانه مشهد غير كامل

لما تكمل باقي القصة ابقى اكتبلي خاص علشان افتحلك القصة تضيف البقية لاني الان سوف اغلقها

الى ان تصلني منك رسالة خاصة تفيد بانك جاهز لنشر بقية القصة

للغلق المؤقت



قصص سكس نيك جماعي نسوانجي عربي متحررين ااااح site:foto-randewu.ruقصص مصوره أخ ينك اخته صبره أح أح أحلم اشبع قصص نيكام وابنها سكس قديم سنه1980قصص سكس انا عمتي/archive/index.php/f-9-p-49.htmlوصيفات الاميره مها مندا نسوانجيقصص محارم القيصرقصص يمنيه بنت تنتاك من صاحب البقاله/archive/index.php/t-458363.html٠ فيلم سكس العائله المحترمهشرموطه على فخدها شامه.comقصص محارم اصضيادسكس مع قالب الكاتوسالب موجب كفرالشيخ/archive/index.php/t-287291.htmlبنطلون ناعم يبين طيزها قصص محارمقصص سكس شاب وصديقتهابو زوجي ينكني وانا في غرفة زوجي ونحن في شهر العسل مثيره جداقصه طيزي تعود علىالعراب ممحونه يمنيهجسمها فاير تتهرى نيك بكل الاوضاع سخنة اوى سكس محجبات min.سكس مدام تخلع الحجابقصص سكس لواط عسكري حبلونيجنس مساج حمام 🛀 2020ﺍﻧﺎ ﻭﺍﻟﺒﻨﺖ ﺍﻻﻣﻮﺭﻩ ﻓﻲ ﺍﻻﺗﻮﺑﻴﺲ ﻗﺼﻪ ﻫﺘﺨﻠﻴﻚ ﺗﺠﻴﺒﻬﻢ/archive/index.php/t-363286.htmlافضل لحضه تحس بهاوانت بتنتاك في طيزك الناعماول كس شوفتهWww.hekayat.neek.lebna.comعائلة جيم قصص سكسقصص سكس نيك يمنية فتحى كسى متعه واثارةقصص ناكني اثنا الدورهجوزى خول عايز يشوفنى وانا بتناكفضفضه ازاي اعرف انه سالب مثليقصص نكشاطئ زنجي عارينسوانجي جويس عبودمحا رم ارشيف انا واخي والسجايرطيزإلمانيهصورنيك المديره مع الموظفسكس قصص مقروءة متزوجات محرومات شراميط القاهرةسكس بنت سورياالمنزsite:landsmb.ru "xxxoxxx"قصص سكس الام الحاضنه مع ابنها وابوها الجزء السابعارشيف نسوانجي وجوزها م site:landsmb.ruسكس نيك 888انا مليت وزهقت من افلام الرقص والنيك الي موجودهقصه سكس خالتى طلعت شيميلروياتي مص الثدي بنام على بطنا وبنيكا بكسا xnxxقصص سكس زي مبقولك كدهاحدث قصص سكس يمنيصورسكس اشتياف عادلقصص سكس مثيرة انا وسماح site:foto-randewu.ruقصه سكس في التخرجقصص سكس ﻣﻀﺎﺟﻌﺔ ﺍﻷﺧﺖ ﺍﻟﻤﺤﺮﻭﻣﺔ صور اكساس جبارهقصص سكس نيك يمنية متعة حكاية للقاء وداد وامل ؤ /archive/index.php/t-111074.htmlbrazzers شوفيرقصه نيك مدام شيماقصة نيك طيز عزيزةقصص سكس في المترواغراء علي الكامقصص عرب "ميلف" ملاك والعائلةصور اطياز عربية نسوانجيفات أسس بيسس صور سكسقصص سكس منتدى نسوانجي عائلي جماعيsite:landsmb.ru "امي"حضن ولحس ونيكرويه نيكني ياابنيتليم نيك كس في كرسي بصورقصص سكسمحام نسونجي ومكتوبة site:forum.lazest.ruاحلب زبه بطيزي حتى ينشف وهذهي قصتيسكس قطريينيك سوريهقصص محارم الأرشيف نسوانجيصور مرتي شرموطه وهيه بتنتاك/archive/index.php/t-357840.htmlسكسي مص حلم 💭 زوجهسكس هنودقصص سكس مصرية العبايةسكسي قصص ناكني عاشق الكوس site:foto-randewu.ruصور سكس انا وزوجتي والبريهزنبورى قاسىقصص سكس مولاتي زوجتيعرض سيقان وافخاذ النسوان المليانه نسونجي /archive/index.php/t-46377.htmlاحلى نيك بين شاذ و شرب لبن قصصقصص نيك محارم مصورة أمي في الشاطئ site:bfchelovechek.ruأقوى موقع لورعانصور سكس سمينه منتديات نسوانجيقصص سكس قحاب مثيرهقصه سكس مكتوبه كتابه رجل ينيك بنت طيز ويبكيهاصور طير رقدة علي السرير