دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة أنا وخطيبتي وصديقة خطيبتي


ابو قلب طيب
09-23-2018, 04:22 PM
تحياتي يا اصحابي
النهاردة جاي ليكم اتكلم عنى انا شخصياً
قصتي مع خطيبتي وصديقتها
نبدأ بيا أنا أحمد محمد من الزقازيق 21 سنة طولى 178 سنتى وزني 71 كيلو وقمحاوي مبيض شوي طول عضوي 23 سنتي
وخطيبتي 19 سنة بيضا 160 سنتي 55 كيلو متوسطة الجسم بزازها مدلدلة شوي كده بس جميل اوي وطيزها عريضة
خلينا ف المهم خطيبتي دي تبقي بنت عمى حبيتها وهيا حبتني كتير اوي لدرجة اننا هعملنا كتير مع بعض وامها دخلت ف الموضوع بوظته خالص بس احنا لسه بنحب بعض وهيا هتتجوز انا بتمني ديما السعادة لها معايا او مع غيري بس هل ممكن تفكر فيا لم تتجوز دي هتتجوز من المنطقة بتاعتنا يعني هتبقي جارتي وبتحبني وف القصة هنعرف احنا بنقول اية انا مقسم القصة لأجزاء ونبدأ بالجزء الأول
الجزء الأولى
البداية كان نفسي اخد بوسة منها معرفتش كانت رافضة كل حاجة حتى اني اللمس ايدها ده ف البداية قبل ما ندخل في حب بعض اكتر والكلام اللى حصل بينا كلمت
( صاحبتها ) وصاحبتها دخلت ف الموضوع
صاحبتها : ازيك عامل اي يا احمد .
أنا : تمام بخير وانتي اخبارك .
صاحبتها : انا زي الفل يسطا عامل اي مع البت الرخمه صحبتي .
أنا : كله تمام اوي بس في حاجة كده عاوز اقولك عليها .
صاحبتها : قول يا مصيبة قول هو انتو بيجيوا من وراكم غير المصايب .
أنا : عيب يسطا متقوليش كده دنا جدع معاكى انتي بذات .
صاحبتها : أنت هتقولي ده انتا اخويا يسطاا متحرمش منك .
أنا : يخليكي يا قلبي المهم ندخل ف الموضوع .
صاحبتها : أدخل ياخويا سمعني اشجيني .
أنا : اهدى وخليني اتكلم واقول بقااا .
صاحبتها : قول هو انا ماسكاك .
أنا : أنا عاوز ابوس خطيبتي ومش عارف اجبهالها ازاى .
صاحبتها : امممم يتك نصيبة بوسة سهله ياعم هقف معاك فيها .
أنا : طب ازاى وهنعمل اية .
صاحبتها : تعالى هنروح عندها احنا الاتنين بس مش مع بعض .
أنا : أمال هنعمل اي وهنروح ازاى هنقطع نفسنا حتت ونروح .
صاحبتها : بس ياعم اللمض انا هروح واديك رنه وانت تكون واقف نحيتها مثلا .
أنا : تمام .
صاحبتها : وبعدين تيجي ورايا بس خليك بعيد شوي عشان محدش يعرف اننا رايحين مع بعض .
أنا : تمام انا فاهم كل حاجة بس انجزي بس انا طالع اهو من البيت .
صاحبتها : وأنا كمان طالعه اهو وراحه ليها .
أنا : وصلت وراه بالظبط وهي بتاخد الدوران اللى ف الشارع عشان تدخل عنها وكنت وراها ع طول .
صاحبتها : انجز يبني انا وصلت انت فين .
أنا : جاي اهو خلاص داخل عليكم .
صاحبتها : اهلا ازيك هو انا كل لم اجي هنا لازم اقبلك اي الصدف دي ازيك يا عريس عامل اي .
أنا : كله تمام يسطا انتي عامله اية ومفيش موز ولا اي .
صاحبتها : لا ياخويا مفيش خليك ف الموزة بتعتك انت .
مرات عمى : ازيك يا ( هــ ) عاملة اي .
صاحبتها : كويسة يا خالتى انتي عامله اية .
مرات عمى : انا كويسة ياختي اي اللى جايبك دلوقتي .
صاحبتها : جاية اشوف صحبتي .
مرات عمى : ماشي أطلعي لها فوق وقولي لها ان خطيبها تحت ومستنيها وهي تنزلك جرى .
أنا : ليه يعني يا مرات عم هي مش بتنزل ليكي ولا اي .
مرات عمى : لا ياخويا بتنزل بس ف فرق لم تكون انت يواد افهم .
أنا : أنا طيب يا ( مــ ) تعالى انا جيت تحت اهووو .
خطيبتي : اهلا ازيك عامل اية ازيك يا ( هــ ) عاملة اية انتو جايين سوا ولا اي .
أنا : انا تمام يسطااا انتي عاملة اية ياريت تكوني بخير بقا .
صحبتها : انا كويسة ياختي انتي كويسة سمعت انك تعبانه قولت لازم اجي اشوفك .
خطيبتي : لا كويسه وكله تمام التمام كمان هو الواد ده قالك حاجة ولا اي .
أنا : عيب يسطا هو انا بكلمها اصلا .
صحبتها راحت خبطانى خبطة بهزار كده وضحكنا كلنا
مرات عمى : وسعوا كده بق لم انزل الحمام اغسل خليكي معاهم هنا يا ( هـ ) .
صحبتها : حاضر يا خالتوو .
أنا : اية يا قلبي مش هتجيبي بوسة بقاا .
صحبتها سمعتنا وقالت : مديله بوسة هى البوسة يعني هتحبلك بروح امك .
خطيبتي : بس انا عمرى ما عملت كده .
أنا : يعني انا اللى عملت يا قلبي في اي دنا حبك ابت .
صحبتها : اخلصو وحيات ابوكو عشان امها تحت خلصووو .
صحبتها وقفت ع الباب وفضلت مرابة الطريق لامها تطلع مره وحده علينا تقشنا
وانا استغليت الموقف اخد بوسة كانت كبيرة اوي غمضت عنيها وراحت عالم تانى من بوسة وحدة
انا بوستها مره وهي باستني مره الشباك عمل صوت صحبتها ضحكت كنا هنتفضح بس جت ع خير
خطيبتي : ياااه اي ده اي اللى انت عملته ده .
أنا : دي بوسة يا حبي هى دي حاجة برضو من اللى هيجي بعدين .
خطيبتي : هو لسه في بعدين يا بابا مش عاوزه .
روحت واخدها ف حضني وصحبتها لسه وقفه مديانا ضهرها فضلت شوي ونامت ع كتفي وراحت قايمة مره وحده لان الباب بتاع الحمام اتفتح وكله بقا تمام وخلصنا البوسة وكده .
صحبتها : بوستها ياخويا خلاص ها وانتي كمان اتباستي .
أنا : ايوة كويس اوي كده كان نفسي فيها من زمان .
صحبتها : يا محنى .
أنا : ههههه معلش بقا عقبالك لم نشوفك كده ونساعدك .
خطيبتي : بس بقا عشان ماما انتو اي مفضوحين .
أنا : حاضر ي قلبي .
واليوم ده خلص ع كده كله بقا تمام ودي بداية العلاقة اللى بينا كانت بوسة والسبب صاحبتها اللبن كنت بحب ابص ع جسمها لان جسمها كان احلى من خطيبتي لانها كانت تملك صدر مشدود وجامد اوي وجسمها مظبوط اوي
19 سنة 158 سنتي 50 كيلو بشرتها مسمرة شوي بس جامدة ودمها خفيف اوي
وده كان الجزء الأولى انتظرووا القادم
ف إنتظار الرد للإستكمال ....................
تحياتي H

ali lover
09-23-2018, 04:59 PM
جميل جدا اسوبك في السرد
استمر ياغالي
بالتوفيق

ابو قلب طيب
09-23-2018, 05:17 PM
جميل جدا اسوبك في السرد
استمر ياغالي
بالتوفيق

اخوك خبرة في الكتابة من زمان اوي وانا شغال فيهااا تنسيق بقا وشغل عالى ي صحبي
شاكر افضالك ومرورك ع الموضوع يا صحبي

amr55
09-23-2018, 06:24 PM
روعه يا بطل بس طول الجزء وكتر من الاحداث


تسلم ايديك

شوفوني
09-23-2018, 07:53 PM
مجهود جيد ,, بداية جيدة ولكن لم تتضح بعد معالم القصة

الاضافة على القصة تكون على نفس هذا الموضوع

تضيف الاجزاء التالية كل جزء على شكل رد ثم تبلغنا بانك نشرت جزءا جديدا على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص المبين رابطه في توقيعي
حتى نقوم نحن بدمج كل جديد مع اصل الموضوع متسلسلا

شكرا للتعاون

Sami Tounsi
09-23-2018, 07:53 PM
ملاحضتان بسيطتان : طول في الاجزاء و ابعد عن اامبالغات زي الازبار 23 سنتي و لا ادري لماذا قمت بذكر طول قضيبك في مقدمة القصه هل للطول دخل في القصه ام ذكرته عرضيا ..

اي اضافه تكون هنا على شكل تعليق ثم اعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بدمجه تجد رابطه في توقيعي ..

محهود مشكور ..

شاطى العطش
09-23-2018, 10:03 PM
شكرااااااااااااا

ابو قلب طيب
09-23-2018, 11:50 PM
روعه يا بطل بس طول الجزء وكتر من الاحداث


تسلم ايديك

تسلم يا صديقي ع مرورك

ابو قلب طيب
09-23-2018, 11:54 PM
مجهود جيد ,, بداية جيدة ولكن لم تتضح بعد معالم القصة

الاضافة على القصة تكون على نفس هذا الموضوع

تضيف الاجزاء التالية كل جزء على شكل رد ثم تبلغنا بانك نشرت جزءا جديدا على موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص المبين رابطه في توقيعي
حتى نقوم نحن بدمج كل جديد مع اصل الموضوع متسلسلا

شكرا للتعاون



لا دنا محتاج حد يفهمني بقا لان انا نسيت شغل المنتديات لاني من زمان ما دخلت منتديات معلش يا رياسة هتعلمني بقا

ابو قلب طيب
09-23-2018, 11:55 PM
ملاحضتان بسيطتان : طول في الاجزاء و ابعد عن اامبالغات زي الازبار 23 سنتي و لا ادري لماذا قمت بذكر طول قضيبك في مقدمة القصه هل للطول دخل في القصه ام ذكرته عرضيا ..

اي اضافه تكون هنا على شكل تعليق ثم اعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بدمجه تجد رابطه في توقيعي ..

محهود مشكور ..

تمام يا باشا بس محتاج حد يفهمني شوي لاني نسيت كل حاجة

ايهاب الخولي
09-24-2018, 09:43 AM
قصة جميله ومشوقه جدا

Scorpion_cairo
09-26-2018, 03:50 PM
بدون زعل انا زهقت وانا بقرأ الجزء ده لكن اتمنى الاجزاء المقبله تكون اكثر اثاره ..
لكن سرد الاحداث جيد



سكس قصتي مع السياديةقصص سكس وفاه بنت عمي نكته بتطيزقصص نيك عرب "ميلف" جديدة نسمة في غيط/archive/index.php/t-230193.htmlانا عيزاك تنيكني وحديمقاطع سكس منوع كوكتيلناكنى واشبعني نيكسكس موخرهقصث سكس ولاء وشوشوسكس راجيل وراجيلنيك طيز كبير وسمين اويقصص جميع حلقات نسوانجي عايلي سكسيه متكامله قصص نيك صنعاءxxnx com.كترين كيف هندي مترجمنسوانجي العراقسكس اينسل/showthread.php?t=300316/archive/index.php/t-445326.html/archive/index.php/t-377090.htmlزبر نسا كضحكسكس مصري - شرموطة مصرية علقه اوووى مع عشقها تقوله بحب زوبرك اكتر منك والبت شمال نيك- سكس عربى - فرى سكس عربفضفضة في الجنس نيكنيالمرأة حين ماتفتح فخذيها الي الزبقصص سكس عائله متحررةsite:landsmb.ru "ابي"/archive/index.php/t-173783.htmlقصة زبي والفلقاتقسم سكس المحارم نقاشى تجاربقصص سكس اختي هويداقصص الدكتورة الصيدلانية جنس نسوانجىاختي حامل مني قصص سكسقصص نيك محارم لباسي وقع من البلكونةقصص كيف مارسة الجنس ابو زوجي/archive/index.php/t-194689.htmlمنتديات نسونجي الام الحاضنه/قصص نيك شاف خالتو وهي تسير للحارس تنتاكقصص التفريش بالسانزبه شقق قني شقيق قصص سأخنهافلام سكس نيك عشاق بعد قصه حب محرمقصص "نيك"عرب ""ميلف" "مدام" نوال وكوثرخزنت خنثني/archive/index.php/t-225122.html/archive/index.php/t-114450.htmlﺍﺧﺮ ﻳﻤﺎﺭﺱ ﻣﻌﺎﻛﻲ ﺍﻟﺠﻨﺲ ﺍﻣﺎﻣﺔ منتديات الارشيفسكس اردن حريم في مكروبصاتب نيك محارم نسونجيسالب جاد ليبيقصص قصة نيك ناكني في كسي لوما شبعتقصص سكس مكتوبة هي وجارهاقصص سكس محارم نسونجي درس site:foto-randewu.ruالشيكولاته لتي غيرت حياتيقصص نيك لواط التصقت موجب مشعرعضلات لسالب صور سكس أقدامقصص سكس عربي ماسترنيك ولواط ولحس مؤخره رجال متاليينارشيف قصص سكس عائلتيقصتي مع النيك كبيره في عمري ومحتاجة زب في كسيسكس الطالبه المصريه وسواق الاتوبيسقصةنيك تهيج مع سلفيقصص سكس من الألف إلى الياء عائلة عاهرةصور بزازطيز اليمنيه زمرده جامدقصص بحب انيك مرات خالي من طيزها وهي تنيكني من طيزيقصتي نيك طيز أختيقصص نيك بنات مدارسالبوم صور سكس ام فريال الشرموطهقصص سكس بنات تنياك في حديقة متسلسة/archive/index.php/t-465497.htmlاححح افشخني قصص نهرالعطشصنعانية امص وانتاك رقمي/archive/index.php/t-285349.htmlقصص سكس مثيرة شواذ وسوالب مع من تزوجني نسونجيقصص نيك حماتي علي شط البحرقصص سكس الحسه شويةقصص اسونحي ضرط يمني/archive/index.php/t-487626.htmlقصص تحرر وتعريص منتدي نسوانجيصعيدية يابوي كسهانكات نيكxxxسمينهقصص سكس انا وجوزي زوجي والشحاتة/archive/index.php/t-498243.htmlسكس سوداني ضريفقصص اهاات وصرخات عاليه تجنن ومثيرةقصص سكس اليمنجدتي تدفع الايجار نسوانجيقصصسكس انا و حارتي ايمان ان اه اه اهقصص بنت والام وعمتة وخالتة عرب مليفصورسكس عود اجمل بنات فى مجموعهالدكتور ناكني في استي قصص يمنياتالبيت الكبير عائلة الحاج نعمان قصص جنسيهقصص جديده روعه متسلسله قصة ابن اختي وزوجته واختها وعمتي وبنتها روايه جديده نيك ممتع متسلسل الجزء site:forum.lazest.ru/archive/index.php/t-221942.htmlقصص شاميات تنتاك نار محروماتصورسكس زوجات عرب بالبيوت منتديات نسوانجيقصص جنسية نسوانجي بنت المدرسةسكس عربي بدويهقصص "نيك"عرب ""ميلف" "فتحية ومرفت قصص سكس كتابه محارم عائلي سحاقيات ونيك قضيب صناعي مصري/archive/index.php/t-357824.html