دخول

عرض كامل الموضوع : قصتي انا وعمتي ساخنه جدا


sexnak
09-02-2018, 10:37 AM
امرأة في عمر 45سنة و أرملة تكبرني بعدة سنوات و هي ذات وجه جميل و قوام مشدود و جسم ممتلئ في غير بدانة و صدر شامخ و مؤخرة رائعة مثيرة لا ترهل فيها و هي جارتنا تسكن قرب بيتنا و لديها ولد واحد يعمل ببلد أجنبي و هي الصديقة المقربة لزوجتي و دائمة الزيارة لنا و قد إعتدت عليها و على الحديث معها و كلما أتت لزيارتنا آكلها بنظراتي دون أن تشعر و خاصة عندما تلبس الجنز .

جسمها متفجر الأنوثة رغم تخطيها الـ 45 من العمر و صوتها فيه غنج و رقيق عندما تجلس و تضع ساقا على ساق أتجنن على أفخاذها الممتلئة و المعبرة عن كس ملظظ و شفايفها ممتلئة ما يؤكد حلاوة و طعامة كسها ..

عندما أتحدث معها أنظر لعينيها و أجد فيهما الجوع الجنسي بالرغم من عدم حديثنا في الجنس ..فلقتي طيزها يترجرجان و يتخبطان فيما بينهما فيقتربان و يتباعدان ككرتي بندول عند السير و كأنهما يسكبان لبن شهوات الرجال كقنينة ذات فتحة ضيقة ..نفسي أنيكها حتجنن عليها..

دائما شاغلة تفكيري فمثلها يروي ظمأ الشرقان ..نفسي أمارس معها كل ألوان الجنس "الفموي و الشرجي و المهبلي "و لكن كيف السبيل ؟ قلت لازم أقتحمها و الإقتحام خير وسيلة لغزو كسها و طيزها..كانت دائما ترتدي الجينز فأرى تفاصيل كسها و طيزها فأصر على إقتحام هذه القلعة الحصينة..

و جاءتني الفرصة عندما سافرت زوجتي و أولادي لزيارة جدهم الذي يعيش بمدينة ساحلية و منزله على البحر و لم يكن لدي رصيد أجازات من عملي و أصرت زوجتي على السفر عند والدها لتغيير الجو و لشدة الحرارة بمدينتنا فسافروا لوحدهم و لم أكن برفقتهم ..و قلت يا واد جاتلك الفرصة ..

قلت:أرن عليها فردت بنعومة و رحبت بي بعد أن عرفتني ..
قالت :إنت ما سافرتش مع مراتك ؟
قلت : الشغل منعني و ليس لي رصيد أجازات على الإطلاق
قالت هي مراتك حتغيب كتير عند أهلها ؟
قلت :انت عارفة ان الجو حر و هي و العيال مش طايقينه و قالت زوجتي:آخد الأولاد طوال الأجازة الصيفية 3شهور عن جدهم و يستمتعوا بالجو و البحر هناك..
قالت:ياه دي هتمضي 3 شهور مرة واحدة ..دي هتوحشني أوي!!
قلت :خلليها تستمتع بالبحر هي و الأولاد ..
قالت:و انت هتفضل بعيد عنهم كل الفترة دي؟
قلت:هحاول أروح لهم كل جمعة و سبت أجازتي الأسبوعية..
قالت: إنت كدة يا عيني عليك سابوك لوحدك !!
قلت :الصراحة ..دي أول مرة تحصل معايا و مايكونش لي رصيد أجازات..
قالت:و أكلك و غداك و غسيل هدومك ..هتعمل فيهم ايه؟
قلت:أكلي و غدايا هيبقى سوقي و غسيلي هخده معايا و أنا مسافر..
قالت:هو انت ما تعرفش تطبخ ؟
قلت:الصراحة بعرف و شاطر كمان..عشان كدة مراتي سابتني و هي مطمئنة على إني مش هضيع!!بس عشان لوحدي أكيد هكسل و آكل في المطاعم أو دليفري..
قالت: يا حرام!!
قلت:صعبان عليك مش كدة؟
قالت:انت متعوِّد على وجود مراتك معاك و هي آيمة على خدمتك..
قلت: أكيد هتعب أوي..خاصة و أنا مش متعوّد على كدة
قالت:يا عيني عليك
قلت:صعبت عليكي؟
قالت: أكيد ..
قلت:ممكن أطلب منك طلب؟
قالت:عينيا الإتنين..
قلت:للدرجة دي أنا عزيز عليكي؟
قالت:دي عشرة سنين معاك انت و مراتك و ما شفتش منك و لا منها أي حاجة وِحشة..ودايما شايفاك لما بآجي عندكو بتهتم بيا و براحتي و ماعنتش أقدر أستغنى عنك و لا على مراتك ..دا انتو أقرب الي من أهلي..
قلت: انت واحدة كل قلبك حب و حنية و أنا كمان حبيتك و صداقتك مقدرش أستغنى عنها و بعدين انت واحدة جميلة يساع كل الناس..
قالت: كلامك حلو ..أنا متشكرة على الكلام الحلو دا..
قلت:الصراحة أنا اتعودت على وجودك عندنا و وجودك في وسطينا و اليوم اللي ما شوفكيش فيه بحس اني ناقصني حاجة..
قالت:إيه هو طلبك ؟
قلت:أنا مرعوب و خايف تكسفيني و ما تلبيش طلبي؟
قالت:أنا أكيد بحبك و مش هأخر ليك طلب بس ياريت يكون طلبك في الإمكان تحقيقه!!
قلت:هو سهل أوي و ما فيش فيه صعوبة و لحبي فيك و معزتك عندي أكيد هتلبِّيه..
قال:فهمتك!!
قلت:فهمتي إيه؟
قالت:عاوز تستغلني كوني أرملة و مراتك مش موجودة ..ما هي مالهاش معنى غير كدة!!
قلت:و ليه ماتقوليش إني محتاجك و محتاج تراب رجليكي..هي الحياة مش كلها جنس و بس..أنا محتاجك في وحدتي و آكل من طبيخك.
قالت:يعني تيجي تقعد معايا في بيتي؟
قلت:انت اللي تقعدي معايا كأنيسة في وحدتي و تشاركيني لقمتي ..و عشان ما حدش من الجيران ياخد باله ..تيجي بالليل النهاردة و تقعدي معايا و لما تزهقي ترجعي بيتك..لو اني عارف ان عمرك ما هتزقي مني أبدا..
قلت ""بتلعثم و إرتباك"" أنا مشغول بيكي و نفسي أبقى معاك لوحدنا
قالت و ده كلام يصح يطلع من بقك؟
قلت :غصبن عني أرجوكي ما تزعليش مني أنا مش هيجيني نوم بالليل من غيرك و بأفكر فيك ليل ونهار
قالت :يا راجل يا كبير دا إنت متجوز و عندك عيال و أنا كبيرة في السن زيك يعني مش مراهقين عشان تقول الكلام ده !!و تفتكر إنك سيَّحتني و خلاص حجري عليك أطفيلك لوعتك..
قلت: أرجوك ما فيش داعي للسخرية.. دي أحاسيس جوايا ..و مش قادر أموتها!!و حاولت نسيانك و فشلت ..أرجو ألا أكون قد أزعجتك ..
و ساد صمت بيننا و هي ما زالت على الطرف الآخر من الخط بعدها ردت بتلعثم و ارتباك و...
قالت :عيب دا إنت جوز صاحبتي الأنتيم و كمان كنت فاكراك زي أخويا !!وبعدين أنا أرملة و أنت فاجأتني بكلامك ده !! إنت عاوز مني إيه ؟تنام معايا زي المتجوزين !!مراتك مش مكفياك !!!
قلت :زاهدة الجنس و أكيد بتحكيلك ..
قالت: آه بتحكيلي و ما كنتش مصدقاها ..بس أنا صدقتها دلوقتي عشان كدة لما بقعد معاك و أكلمك بأحس إنك بتاكلني بعينك و بتجردني من هدومي ..أرجوك عيب كدة ما يصحِّش مع السلامة ..

شوفوني
09-02-2018, 11:24 AM
هيا عمتك والا جارتكم ،،،،؟؟ حيرتنا معاك !!!!!!!
والا اقول لك سيبك من كل ده وخليك بالمهم ....
ما تبقاش تسرق قصص الناس وتنزلها باسمك ....
قصتك مكررة وعنوان القصة مضلل وغير دقيق ولا يعكس مضمون القصة
الموضوع للغلق بسبب التكرار

//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=199932



قصص سكس مع ام صديقي الممحونة نهر العطش وشميت ريحت. كسة/archive/index.php/t-272842.htmlمنتدى نسوانجي انا وبنت خالي قصص نيك الفحل اليماني وزوجت كفيله اديوث اسعودي/archive/index.php/t-205655.htmlصورسكس جامده حورولد بنيك امو فيديو وتجعله بهيج عليها جديدقصص سكس نسوانجي الكمبيوترقصه نيك مثيرة هالهقصص مسلسل فيلاما مصورهسكس نيك شاكيرأ اجمل ضم صور/archive/index.php/t-543145.htmlقصص جنس جعلت زوجت عمي شرموطه متحرره بكليون فتله اح اوفقراءة قصص مص لي اااه كسي نيكني ااهسكس ماما جيهان وصورها بالكلوت عرب نار/archive/index.php/t-279439.htmlبزازي دفق اه/archive/index.php/t-135398.htmlزميلي فرك كسي بزبهو وناكني من كسيمنتظي نسوانجي قصص الارشيفsite:landsmb.ru "مدينة المنصورة"قصص سكس كسم اغتصاب تشرمط امي الشرموطهسكس فلاح جديدقصص سكس عشيق مراتي ناكني أمامهاقصص سكس مصورة محارم الام الحاضنة الجزء السابعxxx السعديياصور حاجات بتحصل بين الاقارب سكس محارمزبي فيدلفرى اجنبى مخفىصورأكساس تتاكل أكل/archive/index.php/t-510101.htmlسكس زب صناعي قححبة تنيك في امردسكس قصص كس زوجة اخى الارشيف محارمقصص سكس مسلم ينيك مسيحيهقصص سكس. اخي العنتيل ينكنيتحميل افلام سيكس رضاعة البزاز اختة/archive/index.php/t-34168.htmlصور خالتي تركب زبي وتتناك عربيصورنيك زوجه ديوثموقع ابوزبلوحات سكس الارشيف بنيك في منزل محتركقال تشتي زبيقصة سكس ناكوني بلمطعملابسا.اولويط.ورايحة.لحبيبهابنات ببزاز قنابل/archive/index.php/f-9-p-116.htmlقصص سكس اجزاء bقصص سكس مستحيل دا يخش في كسي شايل عتله كبيره فلاتيسكس افلام بدون رغبة وبلعفية ووجعXNXX قصص عائلية أمهات محارم في جبل تونسيفيلم سكس ونيك الامهات الرائع Devil in the Flesh مترجم فيلم المثير للكبار فقط +31وعلي اكثر من سيرفرsite:landsmb.ru "زياد شاهين"قصه سكس مصوره فيلاماالجزء73سكس تنزيل بجودة عاليهقصص سكس نسوان لم تشوف زب كبير بتريلسكس شيميل اسيوي مترجمتطبيق الأفلام انيك العربيlandsmb ماما نيكني يا حبيبي site:landsmb.ru/archive/index.php/t-550234.htmlمتسلسلة اختي كبيره سكستسجيل صوتي اشرموطة تتناكسات مطلقه تنتاك من جارهاسكس فلم مع مطلقه جزء 3 مترجم عربياطياز يمنية حلوه اه اح/archive/index.php/t-157562.htmlقصص خيانةزوجية سكس نسونجى نار/archive/index.php/t-158380.htmlقصص محارم سعوديه طيزيقصص نيك متسولات من اطيزقصص سكس خالتي كس مشعر سكس بنات الزوج مسافرصورة طيز الجزاءريادمنت نيك الخلفيافلام سكس سودانية علي الكمرةقصص سكس ابن وامأنا وأم صاحبي مينا سكستنزيل رقاصات متحركات نسوانجيناكتني اختي بموزةقصص سكس مصوره انمي فياري تيلقصص سكس متسلسلة قصة هيام/archive/index.php/t-9720.htmlقصص محارم الخلطة السريةقصص نيك عرب نار سب وشتمافلام س روائعقصه يمنيه جديده روعه سكس مثير زوجه إخ بنت عمي المطلقه بنت أخاليقصص نيك عجوز اه اه اه بحب النيكقصة شبعلي كسييا منيوك الحس كماننيك خول مراتةقص لواط زبي في طيز ابن صديقي ونيك امه الهايجه لما شفتني/archive/index.php/t-584852.htmlافلام سكس سحاق بالكعب العاليارشيف نسوانجي شافت طيزى مفتوحه م site:landsmb.ruزوجتي ةحب نيك مطيزصور بنات جميلات تنتاك اكس متحركهقصه بنات تنتف لمرات خالى كسها بالحلاوةصوررجل ينيك كلب ولفقصص سكس جديد نيك اجمل مواخرهقصص سكس ستات بيوت