القيصر شخصيا
08-28-2018, 07:52 AM
صباح الخير لگل النسوانجيه
دي اول مشارگاتي معاگم رغم اني كنت زائر دائم معاگم وبتعجبني القصص اللي بقرئها فالمنتدي
واخيرآ قررت اني اعمل عضويه وادخل اشارگ بنفسي واگتب قصص اللي في منها حقيقه وفي منها من خيالي
هبداء قصتي الاولي معاگم مع ولاء صديقه امي
الاول اعرفگم بنفسي
انا محمد الشاذلي عندي 29 سنه مصري ومعايا جنسيه مغربيه وحياتي ما بين مصر والمغرب
انا شغال نجار مسلح وشغلي خلاني قوي البنيه واعصابي حديد
انا طول عمري بعشق الجنس بجنون حياتي عباره عن افلام جنس 24 ساعه مدمن بطريقه بنت متناگه
في يوم وانا راجع من الشغل سلمت علي والدي ووالدتي واخواتي وامي قالتلي استني علشان في ضيوف فغرفتگ
انا طبعا استغربت لان احنا محدش بيزورنا من اهلي علشان محدش بيحب ابويا
بقول لامي مين اللي عندي فالقوضه قالتلي دي صاحبتي ولاء
انا گنت بسمع عنها من امي انها ست غلبانه وجوزها مطلقها ورامي العيال وهي حالتها تصعب عالگافر
امي قالتي معلش استحمها شويه فغرفتگ علشان الايجار اتگسر عليها گذا شهر وصاحب البيت طردها وهي هتقعد معانا فتره عقبال ما تشوف هتعمل ايه
قالتلي تعال سلم عليها علشان تتعرف عليگ ودخلت الغرفه عادي وسلم عليها اتصدمت من اللي شفته
شفت ست عباره عن طبق جيلي متحرگ هي مش تخينه اوي بس جسمها گيرع¤ي بزازها لواتحرگت اقل حرگه تلاقيهم اتهزوا بطريقه تخليگ تجبهم علي نفسگ طيازها بقا عباره عن جبال من القشطه والملبن والجيلي حاجه گدا ولا في الخيال جامده نييييييگ
انا شقتها اتصدمت ومعرفش اعمل حاجه غير اني ابصلها وبس وفوقت علي صوت امي بتقولي سلم علي طنط ولاء
هي قالتها لا خليه يقولي ولاء بس وانا سلمت عليها لقيتها شاداني فحضنها وبايساني من خدي وانا بصراحه ما صدقت ودخلت وسط الملبن دا وقلت اجرب حظي ويا تصيب يا تخيب وحطيت ايدي علي بزازها بطريقه امي متشوفهاش لقيتها ضغطت علي ضهري بايدها
عرفت ساعتها انها محرومه ومحتاجه اوووووي لراجل
انا خرجت اخدت دش وغيرت هدومي وقعدت اتعشي معاهم و عيني عليها وعلي بزازها وهي بتبص من تحت لتحت
خلصنا اكل وهي قامت تشيل الاكل مع امي وانا دخلت اغسل ايدي وحطيت ايدي علي طيزها وهي ماشيه لقيتها ضحگت اوي ضحگه شراميط امي بتقولها في ايه قالتلها بضحگ عالمسرحيه اللي شغاله فالتليفزيون
انا خرجت اعمل الشاي وقعدين كلنا وانا فاتح الفيس علي الموبايل لقيتها بتقولي الاگونت بتاعگ اسمه ايه يا حمو قلتلها برقم تليفوني واديتها الرقم سجلته عندها وبعتتلي ادد عالفيس قبلته ودخلت اقلب في بروفايلها لقيته كله اسلامي ومنشورات حزينه
وبعد شويه لقيت رقم غريب باعت عالواتس بيقولي منور
رديت وقلت مين قالتلي واحده معجبه قلتلها بطلي شرمطه يا متناگه وقولي مين بدل ما انيكك فافكارك واعملك بلوك
قالتلي عيب يا حمو متبقاش قليل الادب في حد يقول لصاحبه مامته گلام وحش زي داقلتلها صاحبه امي مين قالتلي انا ولاء يا حمو
قلتلها يخربيتگ انتي لحقتي تسجلي الرقم قالتلي ايوه
وقعدنا نتكلم شويه عن امي وجدعنتها معاها وانها كانت هتبات فالشارع ولقيت ابويا بيقولي يا تسيب الزفت اللي فايدگ دا يا تطلع تقعد برا لوحدگ
انا قلتله انا هدخل انام شويه وقلتلهم تصبحوا علي خير ودخلت انام
لقيتها باعتالي رساله بتقولي متنامش وخليك كلمني شويه
انا قولت اضرب كلمه ويا تصيب يا تخيب
قلتلها اسهر اتكلم معاكي علي شرط قالتلي ايه هو قلتلها اشوف صدرگ
سگتت شويه ولقيتها بتقولي مگنتش اعرف انگ قليل الادب گدا
قلتلها بصراحه انتي جميله اوي وعندك اكتر حاجتين بحبهم فالست
قالت لي ايه هما قلتلها اقول ومتزعليش قالتلي ليلتك سوده قول قلتلها بزازك الكبيره وطيازك بنت المتناگه الفاجره دي
قالتلي انت سافل ومش محترم
قلتلها انا اسف وتقدري تعمليلي حظر وقفلت النت ونمت
اگمل فالجزء التاني لو عجبتگم القصه قولولي وانا هگمل علطول وفي احداث گتيره حصلت
اتمني دعمگم لان في حجات گتير واحداث اگتر
مساء الفل احلي نسوانجيه
انتهي الجزء الاول لما قلتلها ان فيكي اگتر حاجتين عجباني فالست وسالتني ايه هما الحاجتين دول وقلتلها بزازك الكبيره وطيزگ بنت المتناگه وقالتلي انت قليل الادب ومش محترم وقلتلها تقدري تعمليلي بلوگ وقفلت النت ونمت
الجزء الثاني
صحيت الصبح علشان تروح شغلي ولقيتها نايمه فغرفه اخويا وسايبه الباب مفتوح
بصراحه انا هجت اوي من منظر ظيازها الكبيره واتسحبت اتفرج عليها شويه وحبيت المسها بس خفت
دخلت اخدت شاور ولبست وخرجت علي شغلي وانا قاعد افطر علي عربيه منظر طيازها مش مفارق خيالي وگان نفسي اروح انيكها واللي يحصل يحصل بس رجعت فگلامي وروحت شغلي وانا مش مركز وصاحب الشغل اخد بالوا وسالني مالك يا محمد قلتله تعبان وهروح
فعلا روحت لقيت الكل لسا نايم قلت افتح نت واتفرج علي فيلم سكس او ادخل منتدي نسوانجي اقراء قصه وانطر لبني علشان ارتاح و اول ما فتحت النت لقيت اشعارات فيسبوك كتير ورسايل من اصدقائي بس مفتحتش حاجه علشان مش فايق بس لقيت اكتر من عشرين رساله منها قلت اشوفها قالت ايه واتفرج علي فيلم بعدين واول ما فتحت اتصدمت
اول ما فتحت لقيت صور لبزازها وطيازها وگسها فالحمام عندنا وبتعتزرلي وبتقولي متزعلش مني انا مقصدتش ازعلك انت متعرفش انا محتاجالك قد ايه يا محمد بس اوعدني ان كل اللي بينا يفضل سر بينا ومحدش يعرفه
بعتلها وقلتلها انتب لسا متعرفيش محمد واكيد الايام هتثبتلك اني راجل وجدع
وقعدت اضرب عشره علي بزازها البيضه الكبيييييره وحلمتها الوردي بجد مشوفتش بزاز فحياتي احلي من بزازها ولا حتي بزاز ايفا ادامز ممثله البورنو اللي بعشقها وطيازها الملبن اللي اجمل من طياز ساره جاي واطري منها واكبر منها كمان
رغم انها مش مليانه اوي الا ان طيازها وهي ماشيه يقعد عليها اتنين مستريحين
وانا قاعد بفرك فزوبري لقيتها بعتتلي بتقولي حرام عليك زوبرك كفايه فرك فيه
انا اتفاجات وقلتلها انتي صحيتي وشوفتيني قالتلي صحيت من شويه وروحت ابص عليك وشوفتك يخربيتك زوبرك شكله حلو اوي يا واد قلتلها انتي اللي جسمك ابن متناكه فاجر عاوز يتناك ويتفشخ
قالتلي انت شكلك بتحب الشتيمه قلتلها مبحسش بالمتعه غير لما اشتم اللي بنگها
قالتلي طيب انت هتشتمني قلتلها اكيد وهديگي لقب گمان مش هقولك غيره و احنا لوحدنا قالتلي لقب ايه قلت لها اسمك من دلوقتي ولاء مطيز قالتلي يا لهوي انا مطيز يا محمد قلتلها تحلي وافجر مطيز بعشق طيازك يا منيوكه قالتلي وانت زوبرك عاجبني يا دكري وكان نفسي ادخل عليك امصه اووووي
قلتلها هخليكي تمصيه وانا الحسلك كسك وطيزك وامص بزازك واكلها بسناني
قالتلي ايوه يا محمد نفسي اوي
قلتلها تيجي نتكلم فون شويه عاوز اسمع صوتك وانيكك فون
قالتلي اخص عليك بدل ما تدخلي وتنكني قلتلها مينفعش علشان هيصحوا
واتصلت بيها واول ما كلمتها وسمعت صوتها كنت هجيبهم علي نفسي كسم صوتها وشرمطتها قلتلها لابسه لانجيري لونه ايه قالتلي لابسه اندر اسود بس من غير سنتيان قلتلها طبعا البزاز الملبن دي لازم تبقي براحتها ضحكت بشرمطه وقالتلي تعال مصهم قلتلها اقفلي الباب بالترباس واقلعي ملط
قلعت وكلمتني وبدأت اقولها انا نفسي فيگي اوي وبدأت معانا فسكس فون نار لمده ساعه وفجاه الباب خبط
نكمل فالجزء القادم واتمني القصه تعجبكم
دعمگم هو السبيل الابداع والتميز يا نسوانجيه
الجزء الثالث
انا بعتزر عن التاخير لظروف الشغل والسفر
گنت وقفت فالجزء التاني لما نگت ولاء عالفون وفجاه الباب خبط
وانا سارح مع ولاء ومطلع زوبري وبلعب فيه وانا بگلمها وعمال اقولها انا نفسي دلوقتي ادخل عليگي القوضه افرتكك من النيگ
انا نفسي فيگي اوي يا ولاء وزوبري هيتجنن عليگي وهي بتقولي انا گمان نفسي اتناگ منگ اووووووي ونفسي تلحس كسي وتدخل زوبرك فكسي وبين بزازي
وفجاه لقيت الباب بيخبط وامي بتقولي اصحي يا محمد علشان تفطر
طبعا انا لسا مجبتش وزوبري واقف ومش هعرف اقوم كدا
لبست بنطلون تاني وقمت اخدت شاور عقبال ما يحضروا القطار وخرجت لقيت ولاء لسا فالقوضه والباب مقفول عليها
بقول لماما هي طنت ولاء لسا نايمه مش هتفطر قالتلي خبط عليها قالت تعبانه وعايزه تنام شويه
طبعا انا عارف انها هايجه ومش هتعرف تمسگ نفسها قدام اهلي
قعدت فطرت مع اهلي وشربت الشاي مع ابويا وقلتله هنزل شويه مع اصحابي
نزلت قعدت مع اصحابي عالقهوه وانا دماغي گلها في ولاء وجسم ولاء ابن المتناگه وزوبري واقف وگنت خايف حد ياخد باله
قلت لاصحابي انا تعبان ومروح وفعلا روحت دخلت اوضتي نمت لاني منمتش بالليل بسبب اللبوه اللي عندنا
صحيت الساعه 6 واخويا بيتفرج علي ماتش عندي فالقوضه ولعت سيجاره وقاعد لقيت ولاء دخلت بتقولي انا گنت داخله اصحيك علشان تتغدي قلتلها خلاص صحيت اهو وعقبال ما تحضروا الغداء اگون خلصت السيجاره
اتغدينا وطبعا نظرات ولاء ليا ونظراتي ليها واحنا قاعدين
عدي اليوم عادي من غير اي تطورات انا فقوضتي وهي بتساعد امي فشغل البيت وخلاص نمت بالليل
گل يوم نفضل نتگلم واتس لحد ما الگل ينام وبعد گدا نتگلم فون وانيگها فون وانام
بعد اسبوع لقيت ماما بتقولي اعمل حسابگ علشان هتوصل العفش بتاع خالتگ ولاء النهارده بالليل وشوف عربيه وگام واحد من اصحابگ ينقلوا معاگ العفش
طبعا انا زعلت جدا انها خلاص هتمشي بس فنفس الوقت گنت فرحان اني هعرف بعد گدا اروحلها وانيگها عادي فبيتها خصوصا انها مطلقه وبنتها وابنها عند ابوهم
بالليل گنت اتفقت مع سواق صاحبي وان هو كمان اللي هيشيل معايا العفش
جات العربيه شلت العفش وروحت عندها فالشقه الجديده مگتتش بعيد عنا بعدنا بربع ساعه مشي
اول ما وصلت لقيتها عارفه الجيران گلهم و سلمت عليهم وعرفتهم بيا ان انا ابن اختها والوحيد اللي بزورها وبشوف طلباتها طبعا انا فهمت ان هي عملت گدا علشان ازورها براحتي ومحدش يتگلم خصوصا اننا فبلد ارياف
طلعت العفش انا والسواق وطبعا هي فوق بترتب الحاجه وانا بستغل اي فرصه يكون السواق تحت وابوسها وامسگ بزازها او ارفع الجلبيه اللي لبساها اشوف طيزها
خلصت العفش وحاسبت السواق وگمان اديتله المشال من معايا انا وقلتلها يلا نروح نتغدي وبعدين تيجي ترتبي الحاجه
روحنا وهي قالت لامي معلش يا حبيبتي انا تعبت محمد معايا ربنا يخليهولگ
امي قالتلها ولا تعب ولا حاجه انتي فمقام خالته
قالتلها طب معلش خليه بعد ما يتغدي يجي معايا يرگب السرير والدولاب بس وانا هرتب باقي الحاجه
امي ندهتلي وقالتلي بعد ما تتغدي تروح مع خالتگ ولاء نرگبلها گل حاجه وتشوفها عايزه ايه گله ومتجيش غير لما تخلص
طبعا انا عملت اني مضايق علشان امي متشگش اني فرحان
خلصت غداء وقلت لاخويا يعملي شاي امي قالتلي روح اشربه وانت بترگب الحاجه عند ولاء علشان متتاخرش وخد اخوگ معاگ
طبعا اضايقت جدا ان اخويا جاي لاني گنت مرتب اني انيگها
روحت عندها الشقه انا وهي واخويا اول حاجه رگبتلها الانبوبه علشان تعملي شاي وشغلت الصب علشان اشغل اغاني وانا شغال
وهي طبعا عماله ترقص وتتشرمط وانا برگب السرير والدولاب
وقالت لاخويا معلش يا مصطفي عايزاك تجيب ترباس الباب والشبابيگ ادتلوا فلوس وهو نزل واول ما قفل الباب انا هجمت عليها ونيمتها عالارض وقعدت ابوس فيها واقفش فبزازها وطيازها اللي زي الملبن وهي تمسگ زوبري من فوق البنطلون وقعدنا ندعگ فبعض لحد ما الباب خبط هي قامت بسرعه تدخل الحمام وانا فتحت لاخويا ودخل بيسالني عن ولاء قلتله فالحمام
قالي بقولگ ايه المره دي جامده نيييييييگ وانا نفسي فيها
اخويا اصغر مني بس بنتعامل اننا اصدقاء هو عنده 21 سنه
قلتله اتلم ياض دي صاحبه امگ مينفعش
قالي يا عم انت مش شايفها متناگه فنفسها ازاي وجسمها لبن اوووووي زي مانت بتحب
قلتله اسگت بدل ما تسمعنا
وروخت اكمل شغل وهي خرجت عملت شاي تاني وشربنا شاي وهي قامت ترقص وانا واخويا رقصنا معانا لحد الساعه ما جت 12 بالليل قلتلها انا هروح واجيلگ بگره اخلص الحاجه
روحت انا واخويا وهي باتت فشقتها وامي سالتني عليها قلتلها هتبات هناگ توضب فالشقه وانا بگره هاخد بتاع الدش واروحلها ارگب الدش واخلص معانا توضيب الشقه واجي
امي قالتلي **** يبارگلگ يابني خليگ معاها اليومين دول دي ست معهاش راجل ولوحدها
قلتلها متقلقيش يا امي انا كل يوم هبقي اروح اطمن عليها واشوف گل طلباتها
خلت اوضتي نمت ومصحتش غير الصبح علي تليفون من ولاء صبحت عليها لقيتها زعلانه
قلتلها مالگ يا مزه
قالت لي زعلانه منگ علشان اتصلت بيگ بالليل كتير وبعتلگ عالواتس مردتش
قلتلها معلش گنت تعبان ونمت و**** بس التهارده هعوضگ بعد نا اجيب الراجل يركب الدش يا قلبي
بس انتي وحشتيني اوي وجسمك وحشني اوي
وفجاه الباب اتفتح فجاه ......
نتظروني فالجزء الرابع مع ولاء واول لقاء كامل عالحقيقه
تعليقاتگم هي اهم تشجيع ليا
دي اول مشارگاتي معاگم رغم اني كنت زائر دائم معاگم وبتعجبني القصص اللي بقرئها فالمنتدي
واخيرآ قررت اني اعمل عضويه وادخل اشارگ بنفسي واگتب قصص اللي في منها حقيقه وفي منها من خيالي
هبداء قصتي الاولي معاگم مع ولاء صديقه امي
الاول اعرفگم بنفسي
انا محمد الشاذلي عندي 29 سنه مصري ومعايا جنسيه مغربيه وحياتي ما بين مصر والمغرب
انا شغال نجار مسلح وشغلي خلاني قوي البنيه واعصابي حديد
انا طول عمري بعشق الجنس بجنون حياتي عباره عن افلام جنس 24 ساعه مدمن بطريقه بنت متناگه
في يوم وانا راجع من الشغل سلمت علي والدي ووالدتي واخواتي وامي قالتلي استني علشان في ضيوف فغرفتگ
انا طبعا استغربت لان احنا محدش بيزورنا من اهلي علشان محدش بيحب ابويا
بقول لامي مين اللي عندي فالقوضه قالتلي دي صاحبتي ولاء
انا گنت بسمع عنها من امي انها ست غلبانه وجوزها مطلقها ورامي العيال وهي حالتها تصعب عالگافر
امي قالتي معلش استحمها شويه فغرفتگ علشان الايجار اتگسر عليها گذا شهر وصاحب البيت طردها وهي هتقعد معانا فتره عقبال ما تشوف هتعمل ايه
قالتلي تعال سلم عليها علشان تتعرف عليگ ودخلت الغرفه عادي وسلم عليها اتصدمت من اللي شفته
شفت ست عباره عن طبق جيلي متحرگ هي مش تخينه اوي بس جسمها گيرع¤ي بزازها لواتحرگت اقل حرگه تلاقيهم اتهزوا بطريقه تخليگ تجبهم علي نفسگ طيازها بقا عباره عن جبال من القشطه والملبن والجيلي حاجه گدا ولا في الخيال جامده نييييييگ
انا شقتها اتصدمت ومعرفش اعمل حاجه غير اني ابصلها وبس وفوقت علي صوت امي بتقولي سلم علي طنط ولاء
هي قالتها لا خليه يقولي ولاء بس وانا سلمت عليها لقيتها شاداني فحضنها وبايساني من خدي وانا بصراحه ما صدقت ودخلت وسط الملبن دا وقلت اجرب حظي ويا تصيب يا تخيب وحطيت ايدي علي بزازها بطريقه امي متشوفهاش لقيتها ضغطت علي ضهري بايدها
عرفت ساعتها انها محرومه ومحتاجه اوووووي لراجل
انا خرجت اخدت دش وغيرت هدومي وقعدت اتعشي معاهم و عيني عليها وعلي بزازها وهي بتبص من تحت لتحت
خلصنا اكل وهي قامت تشيل الاكل مع امي وانا دخلت اغسل ايدي وحطيت ايدي علي طيزها وهي ماشيه لقيتها ضحگت اوي ضحگه شراميط امي بتقولها في ايه قالتلها بضحگ عالمسرحيه اللي شغاله فالتليفزيون
انا خرجت اعمل الشاي وقعدين كلنا وانا فاتح الفيس علي الموبايل لقيتها بتقولي الاگونت بتاعگ اسمه ايه يا حمو قلتلها برقم تليفوني واديتها الرقم سجلته عندها وبعتتلي ادد عالفيس قبلته ودخلت اقلب في بروفايلها لقيته كله اسلامي ومنشورات حزينه
وبعد شويه لقيت رقم غريب باعت عالواتس بيقولي منور
رديت وقلت مين قالتلي واحده معجبه قلتلها بطلي شرمطه يا متناگه وقولي مين بدل ما انيكك فافكارك واعملك بلوك
قالتلي عيب يا حمو متبقاش قليل الادب في حد يقول لصاحبه مامته گلام وحش زي داقلتلها صاحبه امي مين قالتلي انا ولاء يا حمو
قلتلها يخربيتگ انتي لحقتي تسجلي الرقم قالتلي ايوه
وقعدنا نتكلم شويه عن امي وجدعنتها معاها وانها كانت هتبات فالشارع ولقيت ابويا بيقولي يا تسيب الزفت اللي فايدگ دا يا تطلع تقعد برا لوحدگ
انا قلتله انا هدخل انام شويه وقلتلهم تصبحوا علي خير ودخلت انام
لقيتها باعتالي رساله بتقولي متنامش وخليك كلمني شويه
انا قولت اضرب كلمه ويا تصيب يا تخيب
قلتلها اسهر اتكلم معاكي علي شرط قالتلي ايه هو قلتلها اشوف صدرگ
سگتت شويه ولقيتها بتقولي مگنتش اعرف انگ قليل الادب گدا
قلتلها بصراحه انتي جميله اوي وعندك اكتر حاجتين بحبهم فالست
قالت لي ايه هما قلتلها اقول ومتزعليش قالتلي ليلتك سوده قول قلتلها بزازك الكبيره وطيازك بنت المتناگه الفاجره دي
قالتلي انت سافل ومش محترم
قلتلها انا اسف وتقدري تعمليلي حظر وقفلت النت ونمت
اگمل فالجزء التاني لو عجبتگم القصه قولولي وانا هگمل علطول وفي احداث گتيره حصلت
اتمني دعمگم لان في حجات گتير واحداث اگتر
مساء الفل احلي نسوانجيه
انتهي الجزء الاول لما قلتلها ان فيكي اگتر حاجتين عجباني فالست وسالتني ايه هما الحاجتين دول وقلتلها بزازك الكبيره وطيزگ بنت المتناگه وقالتلي انت قليل الادب ومش محترم وقلتلها تقدري تعمليلي بلوگ وقفلت النت ونمت
الجزء الثاني
صحيت الصبح علشان تروح شغلي ولقيتها نايمه فغرفه اخويا وسايبه الباب مفتوح
بصراحه انا هجت اوي من منظر ظيازها الكبيره واتسحبت اتفرج عليها شويه وحبيت المسها بس خفت
دخلت اخدت شاور ولبست وخرجت علي شغلي وانا قاعد افطر علي عربيه منظر طيازها مش مفارق خيالي وگان نفسي اروح انيكها واللي يحصل يحصل بس رجعت فگلامي وروحت شغلي وانا مش مركز وصاحب الشغل اخد بالوا وسالني مالك يا محمد قلتله تعبان وهروح
فعلا روحت لقيت الكل لسا نايم قلت افتح نت واتفرج علي فيلم سكس او ادخل منتدي نسوانجي اقراء قصه وانطر لبني علشان ارتاح و اول ما فتحت النت لقيت اشعارات فيسبوك كتير ورسايل من اصدقائي بس مفتحتش حاجه علشان مش فايق بس لقيت اكتر من عشرين رساله منها قلت اشوفها قالت ايه واتفرج علي فيلم بعدين واول ما فتحت اتصدمت
اول ما فتحت لقيت صور لبزازها وطيازها وگسها فالحمام عندنا وبتعتزرلي وبتقولي متزعلش مني انا مقصدتش ازعلك انت متعرفش انا محتاجالك قد ايه يا محمد بس اوعدني ان كل اللي بينا يفضل سر بينا ومحدش يعرفه
بعتلها وقلتلها انتب لسا متعرفيش محمد واكيد الايام هتثبتلك اني راجل وجدع
وقعدت اضرب عشره علي بزازها البيضه الكبيييييره وحلمتها الوردي بجد مشوفتش بزاز فحياتي احلي من بزازها ولا حتي بزاز ايفا ادامز ممثله البورنو اللي بعشقها وطيازها الملبن اللي اجمل من طياز ساره جاي واطري منها واكبر منها كمان
رغم انها مش مليانه اوي الا ان طيازها وهي ماشيه يقعد عليها اتنين مستريحين
وانا قاعد بفرك فزوبري لقيتها بعتتلي بتقولي حرام عليك زوبرك كفايه فرك فيه
انا اتفاجات وقلتلها انتي صحيتي وشوفتيني قالتلي صحيت من شويه وروحت ابص عليك وشوفتك يخربيتك زوبرك شكله حلو اوي يا واد قلتلها انتي اللي جسمك ابن متناكه فاجر عاوز يتناك ويتفشخ
قالتلي انت شكلك بتحب الشتيمه قلتلها مبحسش بالمتعه غير لما اشتم اللي بنگها
قالتلي طيب انت هتشتمني قلتلها اكيد وهديگي لقب گمان مش هقولك غيره و احنا لوحدنا قالتلي لقب ايه قلت لها اسمك من دلوقتي ولاء مطيز قالتلي يا لهوي انا مطيز يا محمد قلتلها تحلي وافجر مطيز بعشق طيازك يا منيوكه قالتلي وانت زوبرك عاجبني يا دكري وكان نفسي ادخل عليك امصه اووووي
قلتلها هخليكي تمصيه وانا الحسلك كسك وطيزك وامص بزازك واكلها بسناني
قالتلي ايوه يا محمد نفسي اوي
قلتلها تيجي نتكلم فون شويه عاوز اسمع صوتك وانيكك فون
قالتلي اخص عليك بدل ما تدخلي وتنكني قلتلها مينفعش علشان هيصحوا
واتصلت بيها واول ما كلمتها وسمعت صوتها كنت هجيبهم علي نفسي كسم صوتها وشرمطتها قلتلها لابسه لانجيري لونه ايه قالتلي لابسه اندر اسود بس من غير سنتيان قلتلها طبعا البزاز الملبن دي لازم تبقي براحتها ضحكت بشرمطه وقالتلي تعال مصهم قلتلها اقفلي الباب بالترباس واقلعي ملط
قلعت وكلمتني وبدأت اقولها انا نفسي فيگي اوي وبدأت معانا فسكس فون نار لمده ساعه وفجاه الباب خبط
نكمل فالجزء القادم واتمني القصه تعجبكم
دعمگم هو السبيل الابداع والتميز يا نسوانجيه
الجزء الثالث
انا بعتزر عن التاخير لظروف الشغل والسفر
گنت وقفت فالجزء التاني لما نگت ولاء عالفون وفجاه الباب خبط
وانا سارح مع ولاء ومطلع زوبري وبلعب فيه وانا بگلمها وعمال اقولها انا نفسي دلوقتي ادخل عليگي القوضه افرتكك من النيگ
انا نفسي فيگي اوي يا ولاء وزوبري هيتجنن عليگي وهي بتقولي انا گمان نفسي اتناگ منگ اووووووي ونفسي تلحس كسي وتدخل زوبرك فكسي وبين بزازي
وفجاه لقيت الباب بيخبط وامي بتقولي اصحي يا محمد علشان تفطر
طبعا انا لسا مجبتش وزوبري واقف ومش هعرف اقوم كدا
لبست بنطلون تاني وقمت اخدت شاور عقبال ما يحضروا القطار وخرجت لقيت ولاء لسا فالقوضه والباب مقفول عليها
بقول لماما هي طنت ولاء لسا نايمه مش هتفطر قالتلي خبط عليها قالت تعبانه وعايزه تنام شويه
طبعا انا عارف انها هايجه ومش هتعرف تمسگ نفسها قدام اهلي
قعدت فطرت مع اهلي وشربت الشاي مع ابويا وقلتله هنزل شويه مع اصحابي
نزلت قعدت مع اصحابي عالقهوه وانا دماغي گلها في ولاء وجسم ولاء ابن المتناگه وزوبري واقف وگنت خايف حد ياخد باله
قلت لاصحابي انا تعبان ومروح وفعلا روحت دخلت اوضتي نمت لاني منمتش بالليل بسبب اللبوه اللي عندنا
صحيت الساعه 6 واخويا بيتفرج علي ماتش عندي فالقوضه ولعت سيجاره وقاعد لقيت ولاء دخلت بتقولي انا گنت داخله اصحيك علشان تتغدي قلتلها خلاص صحيت اهو وعقبال ما تحضروا الغداء اگون خلصت السيجاره
اتغدينا وطبعا نظرات ولاء ليا ونظراتي ليها واحنا قاعدين
عدي اليوم عادي من غير اي تطورات انا فقوضتي وهي بتساعد امي فشغل البيت وخلاص نمت بالليل
گل يوم نفضل نتگلم واتس لحد ما الگل ينام وبعد گدا نتگلم فون وانيگها فون وانام
بعد اسبوع لقيت ماما بتقولي اعمل حسابگ علشان هتوصل العفش بتاع خالتگ ولاء النهارده بالليل وشوف عربيه وگام واحد من اصحابگ ينقلوا معاگ العفش
طبعا انا زعلت جدا انها خلاص هتمشي بس فنفس الوقت گنت فرحان اني هعرف بعد گدا اروحلها وانيگها عادي فبيتها خصوصا انها مطلقه وبنتها وابنها عند ابوهم
بالليل گنت اتفقت مع سواق صاحبي وان هو كمان اللي هيشيل معايا العفش
جات العربيه شلت العفش وروحت عندها فالشقه الجديده مگتتش بعيد عنا بعدنا بربع ساعه مشي
اول ما وصلت لقيتها عارفه الجيران گلهم و سلمت عليهم وعرفتهم بيا ان انا ابن اختها والوحيد اللي بزورها وبشوف طلباتها طبعا انا فهمت ان هي عملت گدا علشان ازورها براحتي ومحدش يتگلم خصوصا اننا فبلد ارياف
طلعت العفش انا والسواق وطبعا هي فوق بترتب الحاجه وانا بستغل اي فرصه يكون السواق تحت وابوسها وامسگ بزازها او ارفع الجلبيه اللي لبساها اشوف طيزها
خلصت العفش وحاسبت السواق وگمان اديتله المشال من معايا انا وقلتلها يلا نروح نتغدي وبعدين تيجي ترتبي الحاجه
روحنا وهي قالت لامي معلش يا حبيبتي انا تعبت محمد معايا ربنا يخليهولگ
امي قالتلها ولا تعب ولا حاجه انتي فمقام خالته
قالتلها طب معلش خليه بعد ما يتغدي يجي معايا يرگب السرير والدولاب بس وانا هرتب باقي الحاجه
امي ندهتلي وقالتلي بعد ما تتغدي تروح مع خالتگ ولاء نرگبلها گل حاجه وتشوفها عايزه ايه گله ومتجيش غير لما تخلص
طبعا انا عملت اني مضايق علشان امي متشگش اني فرحان
خلصت غداء وقلت لاخويا يعملي شاي امي قالتلي روح اشربه وانت بترگب الحاجه عند ولاء علشان متتاخرش وخد اخوگ معاگ
طبعا اضايقت جدا ان اخويا جاي لاني گنت مرتب اني انيگها
روحت عندها الشقه انا وهي واخويا اول حاجه رگبتلها الانبوبه علشان تعملي شاي وشغلت الصب علشان اشغل اغاني وانا شغال
وهي طبعا عماله ترقص وتتشرمط وانا برگب السرير والدولاب
وقالت لاخويا معلش يا مصطفي عايزاك تجيب ترباس الباب والشبابيگ ادتلوا فلوس وهو نزل واول ما قفل الباب انا هجمت عليها ونيمتها عالارض وقعدت ابوس فيها واقفش فبزازها وطيازها اللي زي الملبن وهي تمسگ زوبري من فوق البنطلون وقعدنا ندعگ فبعض لحد ما الباب خبط هي قامت بسرعه تدخل الحمام وانا فتحت لاخويا ودخل بيسالني عن ولاء قلتله فالحمام
قالي بقولگ ايه المره دي جامده نيييييييگ وانا نفسي فيها
اخويا اصغر مني بس بنتعامل اننا اصدقاء هو عنده 21 سنه
قلتله اتلم ياض دي صاحبه امگ مينفعش
قالي يا عم انت مش شايفها متناگه فنفسها ازاي وجسمها لبن اوووووي زي مانت بتحب
قلتله اسگت بدل ما تسمعنا
وروخت اكمل شغل وهي خرجت عملت شاي تاني وشربنا شاي وهي قامت ترقص وانا واخويا رقصنا معانا لحد الساعه ما جت 12 بالليل قلتلها انا هروح واجيلگ بگره اخلص الحاجه
روحت انا واخويا وهي باتت فشقتها وامي سالتني عليها قلتلها هتبات هناگ توضب فالشقه وانا بگره هاخد بتاع الدش واروحلها ارگب الدش واخلص معانا توضيب الشقه واجي
امي قالتلي **** يبارگلگ يابني خليگ معاها اليومين دول دي ست معهاش راجل ولوحدها
قلتلها متقلقيش يا امي انا كل يوم هبقي اروح اطمن عليها واشوف گل طلباتها
خلت اوضتي نمت ومصحتش غير الصبح علي تليفون من ولاء صبحت عليها لقيتها زعلانه
قلتلها مالگ يا مزه
قالت لي زعلانه منگ علشان اتصلت بيگ بالليل كتير وبعتلگ عالواتس مردتش
قلتلها معلش گنت تعبان ونمت و**** بس التهارده هعوضگ بعد نا اجيب الراجل يركب الدش يا قلبي
بس انتي وحشتيني اوي وجسمك وحشني اوي
وفجاه الباب اتفتح فجاه ......
نتظروني فالجزء الرابع مع ولاء واول لقاء كامل عالحقيقه
تعليقاتگم هي اهم تشجيع ليا