دخول

عرض كامل الموضوع : قصه حصلت معايا من اسابيع


هاكر نسونجي
07-19-2018, 04:11 AM
في الاول انا مش عارف ازاي انا عملت كدا .. و زعلان شوية من اللي حصل بس لما بفتكر كل لحظه بفرح ..
القصة حقيقيه و انا مش هعرف اكتبها كاكقصه زي اللي بيتكبوا هنا لان انا مش بعرف اكتب اوي .. فا هكتبها و معلش استحملني لو كان في شوية تفاصيل
انا مش هقول مقدمة .. انا اسمي حسن و دا اسمي الحقيقي .. انا 18 سنه كمان كام شهر هبقي 19
المهم ... انا علطول بفضل قاعد علي الفيس او انستا كالعاده زي الناس كلها تقريبا ... فا كنت في جروب لا داعي لذكر اسمه .. كان الاغلبيه في ستات من 30 - 41 سنه تقريبا ... كان جروب للحكايات بتاعتهم ( مش جنس ) هو جروب عادي يعني بيتكموا فيه عن مشاكلهم و ضحك و حاجات من دي .. المهم في واحده ممكن نسميها في القصه جهاد ( علشان هيا لحد دلوقتي لسا موجوده و القصه حصلت من بعد العيد علطول كان يوم 28 او 29 تقريبا) ... المهم كانت رفعه بوست في الجروب في شوية حزن عي انها مضايقه من جوزها و اللي بيعملوا ... فا دخلت اكلمها و في الأول كانت رافضه معايا الحوار بس شافت من البروفيل اني انسان عادي و برضه فرق السن اللي مابينا خلاها تتكلم معايا .. يعني هيا كانت 36 او 19 و هيا متجوزه كمان .. فا وثقت فيا و تكلمنا علي جوزها شوية و موضوع جاب موضوع لحد ما بقيت اتكلم معاها يوميا .. جوزها اصلا شغال محامي و مش مشهور اوي في اسكندريه ... المهم قاعدنا نتكلم تقريبا اسبوعين مثلا .. انا اتعرفت عليها كان تقريبا في نص رمضان بالظبط و بعده بشوية .. خدنا علي بعض جداا و بقيت بحبها و بثق فيها و هيا كذالك .. فا في يوم بتقولي انا خايفه اوي .. فا بقولها ليه ... قالتلي بالنص كدا " العرص سايبني لوحدي في الشقة و مأجر شقه في القاهره علشان عنده محكمه الصبح " ... فا قولتلها عادي يعني ما بيعمل كل دي ليكي و قاعدنا نتكلم شوية .. بعدها قولتلها يعني انتي في الشقة لوحدك و بتتكلمي معايا و مفيش حاجه كدا علينا و
عملت ايموشن الغمزه دا .. فا ضحكت و قالتلي اتلم احسن لك .. قاعد اابعت ايموشن الغمزه دا كتير ... قالتلي طب عايز اي و بعتت هيا كمان نفس الايموشن .. فا عرفت انها استجابت .. فا قالتلي انت لابس اي .. ضحكت و قولتها بنطلون و تيشرت .. فا عملت ايموشن واحد غضبان دا .. فا قولتلها خلاص خلاص و ضحكت .. و قولتها بوكسر لونه اسود .. فا قولتلها و انتي .. قالت اندر بامبي و برتقالي .. فا قولتلي تعرف تتصور .. فاصورتلها نفسي و قالتلي اقلع و اتصور و قلعت و بعدها بشوية لقيتها هيا كمان بعتالي صور ليها و هيا ملط و بالأندر و شوية صور كمان كدا طلبتها منها .. فا في يوم بقي اللي هو كان يوم 17 ... قالتلي جوزي مسافر قنا تقريبا عند واحد صحبه علشان في مشكله عنده في قضايا و كدا ... فا قالتلي انت ممكن تجيلي تقضي معايا اليوم بحترام و عملت ايموشون الغمزه داا .. فا قولتلها هاتي العنوان بتاعك و خد العنوان وقولت لأهلي اني مسافر مع اصحابي تغير كدا قبل ما ابدأ الثانوي العامه و ركبت قطر الصبح و روحتلها في الأول قاعدنا افلام و هزار و ضحك .. اتغدينا مع بعض و بصراحه كانت عامله اكل حلو جداا .. خلصنا و شيلنا الاكل و انا بسعدها نشيل الاكل فا انا في ايدي اكل و هيا كمان .. فا قومت مقرب عليا بزبري .. فا طلعت تجري علي المطبخ و حطه اللي كان في ايديها و ان قومت جاري وراها و حطيت الاكل و قالتلي هخش اخد دش .. قولتلها انا مستنيكي في الاوضه ... دخلت الاوضه شغلت التكيف لان كان الجو حر جداا ... طلعت و كانت لبسه قاميص نوم لونه اللي هو ازرق فاتح دا ( سماوي ) قومت من علي السرير و مسكت درعها و قربتها عاليا جامد و قاعت ابوس فيها كتير اوي .. لان كنت اول مره امارس فيها الجنس فعلا .. و قومت رميها علي السرير .. قالعت البوكسر و كل حاجه و بقيت ملط و قلتعها اللي كانت لبساه .. و بدأت انيك فيها جامد من طيزها .. و اقفش فيها جاامد .. و قومت مقعدها علي السرير و رافع رجليها فوق و فضلت انيك في كسها و كميت الأهات اللي كانت بتقولها فيظعه .. خلصنا اول مره .. قاعدنا تقريبا 45 دقيقه او ازيد .. المهم طلعنا و قاعدنا شوية نرتاح و نتفرج علي شوية حاجات كدا و قالتلي هخد دش بدل اللي حصل دا و قاعدة تضحك .. قولتلها لا دش اي ... دا انا ضيف عندك و ضحكت معاها .. قالتلي يعني اي .. قولتلها الاولي اننا ناخده مع بعض و ضحكت و قالتلي تصدق انا عمري ما جربتها مع جوزي اصلا ... قولتها هتجربي معايا بقي .. و هيا دخلت و دخلت وراها قلعتها و مقضيها بوس جاامد ( اول مره المس واحده بقي هههه ) و قلعت و فضلنا في البانيو مع بعض بوس و تقفيش و احضان و بلاوي ... هو بصراحه كان علي السرير افضل لاني كنت واخد راحتي بس مش هتفرق بقي .. المهم خلصت معاها في الحمام و لبست و طلعت خليتها تستحمي بقي و بعدين دخلت استحمي انا كمان و نزلت الساعه 8 تقريبا و لحقت اخر قطر و وصلت البيت و بكتبلكم القصه دلوقتي هههه ... بس من ساعت ما حصل اللي حصل و انا مش عارف اكلمها تاني .. هيا قافله الماسنجر بتعها و مش عارف اتواصل معاها خاالص .. اللي مش مصدق .. انا لحد دلوقتي معايا الشاتات بتاعتنا لو ينفع انزلها كنت هعمل كدا بس مش هينفع علشانها اولا
شكرا

شوفوني
07-19-2018, 06:43 AM
تصدق أن قصتك حلوة اوي اوي وفيها تلقائية وواقعية عجبتني جدا

ناقص بس انك تذكر شوية تفاصيل عن جسمها مثلا وازاي دخل زبرك فيها وشعورك انتا ساعتها وشعورها هيا وازاي قالت لك بعد وأثناء النيك وتفاصيل من هذا النوع

لا تنزل اي محادثات فهذا يعتبر تشهير
بالتوفيق

محب العشق
07-19-2018, 11:19 AM
يا بختك حلوه اوى ابدعت

هاكر نسونجي
07-19-2018, 12:53 PM
تصدق أن قصتك حلوة اوي اوي وفيها تلقائية وواقعية عجبتني جدا

ناقص بس انك تذكر شوية تفاصيل عن جسمها مثلا وازاي دخل زبرك فيها وشعورك انتا ساعتها وشعورها هيا وازاي قالت لك بعد وأثناء النيك وتفاصيل من هذا النوع

لا تنزل اي محادثات فهذا يعتبر تشهير
بالتوفيق
تسلمي <3 , هو علشان أول مره بس اكتب هنا .. و القصص الجديد اللي هألفها ههتم بالتفاصيل دي

هاكر نسونجي
07-19-2018, 12:54 PM
يا بختك حلوه اوى ابدعت
تــــســلم <3

شاطى العطش
07-19-2018, 12:55 PM
تمااااااااااااااااام

كلي نار
07-19-2018, 01:03 PM
لاتشهر بها واياك
هي حترجعلك حتما فهي الان خايفه
كن وفيا معها وانتظر وسترى النتيجه
اعجابي

هاكر نسونجي
07-19-2018, 01:21 PM
لاتشهر بها واياك
هي حترجعلك حتما فهي الان خايفه
كن وفيا معها وانتظر وسترى النتيجه
اعجابي
انا عمري ما هنزل حاجه ليها ولا ابعتها لحد .. الحاجات دي بتكون بينك و بين شخص بس مينفعش ثالث يبقي فيها .. هيا مأمناني علي نفسها و عمري ما هضرها ابداااا
و شكرا علي المشاركه <3

Sami Tounsi
07-20-2018, 11:15 AM
يغلق حسب طلب صاحب الموضوع



كيف يتم اخراج القضيب من المهبل بعد القذف صور بالكرتونصورتعذيب النساء من الكسقصص سكس بنت عمي الارشيف/archive/index.php/t-309264.htmlداير واحد لوطي انيكوقصص سكس محارم زوجة خالي شرموط و ود لوطيقصص جنس نيك طويله مع الصورصور زوج مسافر نسوانجي منتدياتقصص نيك صديقى ناك زوجتي اربع ساعاتخاله تعبانة سوداني سكسصور متحركه وقصص يمانيات جنس مخزن ينيك جارته كبيرت السنsite:landsmb.ru واصبعي تبعبص طيز اختيفتيات قاصرات تجرب نيك الطيز اول مرة مؤلمuev سكسصور متعه جنسيه متحركهقصص سكس عائلية فوفوقصة نيك كسي من الكلب بعدالطلاقنيك وهي مبسوطهحكايات محارم مثيرهسلسله قصص جنس شرموطه تقول اااااه اااته اااه نيكنيارشيف قصص سكس زوجه نسبيقصص فيمدوم مولاتي تجلس على وجهيقصص سكس ونيك زوجتي وصديقي مختارات نسونجيقصص بعصصه مراهقات محرومه قمت الهيجان والاثاره مكتوبه ومصوره جديدهصور سكس سيلفي عراقWww.hekayat.jenseya.nermine.comقصص سكس صديقي الخائننساء مواضيع الداله نسونجي سكس. مظري.قصص سكس يمني جديدنسوانجيمتسلسلة محل الموبايلات كاملة الاجزاءام صنعا قصتي سكس/archive/index.php/f-15-p-88.htmlقصص سكس أنا فتاة محجبة أستاذي ناكني وفتح كسيقصص سكس يمني منديات حلمات.comقصص السكس المدبلجه المصورة الام الحاضنةقصص صراخ سادية امه مش قادرة تقوله كفاية تعبتمتسلسله قصص جدى موقع نسوانجي site:landsmb.ruقصص وصور سكس جاكوزي قصص سكس كسرنا عينهاقصص سكس شواذ اول مرهقصص محارم منزل الشيطان كاملة الاجزاء site:landsmb.ruﻧﻴﻜﻨﻲ ﻭﺍﻧﺎ ﻣﺨﺰﻥ ﻃﻌﻤﻪ ﺣﺎﻟﻲحلمات اختي الوردية قصص سكس محارمصورسكس النساء في ادراةقصه جنسيه اغرأ مشتهيه مكتوبهقصت عشقي لنيك الكسسكس خدامه منقبه يمنيات شطور كبيرسكس محارم ناكني اخي وحملت وانجبت بنت قصص طويلة جداجداقصص سكس جارتي الثلاثينيةtestingسكي أخ وأخته هي رقده/archive/index.php/t-16202.htmlعشقته وناكنيقصص نسوان فاجرةمتجوزة الميكروباص نسوانجي قصص سكس متسلسه تثور site:forum.lazest.ru/archive/index.php/t-34047.htmlقصة نيك بين شاب وغلام سالبقصص.جنس.مدام.محرومه.مع.مدرب.اتمرينقصص.نيك.عربي.شرموطه.موثيره.نار site:bfchelovechek.ruقصة سكس مصورة الاخت المزةقصص سكس ﺣﻜﺎﻳﺎﺗﻲ ﻣﻊ ﺟﺎﺭﺍﺗﻲقصص سكس متسلسله انا واختي وأميقصة كيف طفي محنة طيزي وعبارات حليب ورع.comلصقت زبى على مؤخرتها قصص سكسسكس نيك خالات قصص خالته لولوالحس كسى وارضع بزى ونيكنى اه اه اه اح اح اح احقصص سكس يمنية الارشيف/archive/index.php/t-33944.htmlقصص سكس محارم الخطوات المتلاحقة...السلسلة الثانيةمسلسل فيلاما السكسيقصة نيك نفسي أتناك من أخيسكس عربي منقبات خدمه تنك من اجل المال خجولهحكايتى مع نيك الموزسكس يبانى نيك كس منتوف بكل الاوضاع