دخول

عرض كامل الموضوع : قصه حصلت معايا من اسابيع


هاكر نسونجي
07-19-2018, 04:11 AM
في الاول انا مش عارف ازاي انا عملت كدا .. و زعلان شوية من اللي حصل بس لما بفتكر كل لحظه بفرح ..
القصة حقيقيه و انا مش هعرف اكتبها كاكقصه زي اللي بيتكبوا هنا لان انا مش بعرف اكتب اوي .. فا هكتبها و معلش استحملني لو كان في شوية تفاصيل
انا مش هقول مقدمة .. انا اسمي حسن و دا اسمي الحقيقي .. انا 18 سنه كمان كام شهر هبقي 19
المهم ... انا علطول بفضل قاعد علي الفيس او انستا كالعاده زي الناس كلها تقريبا ... فا كنت في جروب لا داعي لذكر اسمه .. كان الاغلبيه في ستات من 30 - 41 سنه تقريبا ... كان جروب للحكايات بتاعتهم ( مش جنس ) هو جروب عادي يعني بيتكموا فيه عن مشاكلهم و ضحك و حاجات من دي .. المهم في واحده ممكن نسميها في القصه جهاد ( علشان هيا لحد دلوقتي لسا موجوده و القصه حصلت من بعد العيد علطول كان يوم 28 او 29 تقريبا) ... المهم كانت رفعه بوست في الجروب في شوية حزن عي انها مضايقه من جوزها و اللي بيعملوا ... فا دخلت اكلمها و في الأول كانت رافضه معايا الحوار بس شافت من البروفيل اني انسان عادي و برضه فرق السن اللي مابينا خلاها تتكلم معايا .. يعني هيا كانت 36 او 19 و هيا متجوزه كمان .. فا وثقت فيا و تكلمنا علي جوزها شوية و موضوع جاب موضوع لحد ما بقيت اتكلم معاها يوميا .. جوزها اصلا شغال محامي و مش مشهور اوي في اسكندريه ... المهم قاعدنا نتكلم تقريبا اسبوعين مثلا .. انا اتعرفت عليها كان تقريبا في نص رمضان بالظبط و بعده بشوية .. خدنا علي بعض جداا و بقيت بحبها و بثق فيها و هيا كذالك .. فا في يوم بتقولي انا خايفه اوي .. فا بقولها ليه ... قالتلي بالنص كدا " العرص سايبني لوحدي في الشقة و مأجر شقه في القاهره علشان عنده محكمه الصبح " ... فا قولتلها عادي يعني ما بيعمل كل دي ليكي و قاعدنا نتكلم شوية .. بعدها قولتلها يعني انتي في الشقة لوحدك و بتتكلمي معايا و مفيش حاجه كدا علينا و
عملت ايموشن الغمزه دا .. فا ضحكت و قالتلي اتلم احسن لك .. قاعد اابعت ايموشن الغمزه دا كتير ... قالتلي طب عايز اي و بعتت هيا كمان نفس الايموشن .. فا عرفت انها استجابت .. فا قالتلي انت لابس اي .. ضحكت و قولتها بنطلون و تيشرت .. فا عملت ايموشن واحد غضبان دا .. فا قولتلها خلاص خلاص و ضحكت .. و قولتها بوكسر لونه اسود .. فا قولتلها و انتي .. قالت اندر بامبي و برتقالي .. فا قولتلي تعرف تتصور .. فاصورتلها نفسي و قالتلي اقلع و اتصور و قلعت و بعدها بشوية لقيتها هيا كمان بعتالي صور ليها و هيا ملط و بالأندر و شوية صور كمان كدا طلبتها منها .. فا في يوم بقي اللي هو كان يوم 17 ... قالتلي جوزي مسافر قنا تقريبا عند واحد صحبه علشان في مشكله عنده في قضايا و كدا ... فا قالتلي انت ممكن تجيلي تقضي معايا اليوم بحترام و عملت ايموشون الغمزه داا .. فا قولتلها هاتي العنوان بتاعك و خد العنوان وقولت لأهلي اني مسافر مع اصحابي تغير كدا قبل ما ابدأ الثانوي العامه و ركبت قطر الصبح و روحتلها في الأول قاعدنا افلام و هزار و ضحك .. اتغدينا مع بعض و بصراحه كانت عامله اكل حلو جداا .. خلصنا و شيلنا الاكل و انا بسعدها نشيل الاكل فا انا في ايدي اكل و هيا كمان .. فا قومت مقرب عليا بزبري .. فا طلعت تجري علي المطبخ و حطه اللي كان في ايديها و ان قومت جاري وراها و حطيت الاكل و قالتلي هخش اخد دش .. قولتلها انا مستنيكي في الاوضه ... دخلت الاوضه شغلت التكيف لان كان الجو حر جداا ... طلعت و كانت لبسه قاميص نوم لونه اللي هو ازرق فاتح دا ( سماوي ) قومت من علي السرير و مسكت درعها و قربتها عاليا جامد و قاعت ابوس فيها كتير اوي .. لان كنت اول مره امارس فيها الجنس فعلا .. و قومت رميها علي السرير .. قالعت البوكسر و كل حاجه و بقيت ملط و قلتعها اللي كانت لبساه .. و بدأت انيك فيها جامد من طيزها .. و اقفش فيها جاامد .. و قومت مقعدها علي السرير و رافع رجليها فوق و فضلت انيك في كسها و كميت الأهات اللي كانت بتقولها فيظعه .. خلصنا اول مره .. قاعدنا تقريبا 45 دقيقه او ازيد .. المهم طلعنا و قاعدنا شوية نرتاح و نتفرج علي شوية حاجات كدا و قالتلي هخد دش بدل اللي حصل دا و قاعدة تضحك .. قولتلها لا دش اي ... دا انا ضيف عندك و ضحكت معاها .. قالتلي يعني اي .. قولتلها الاولي اننا ناخده مع بعض و ضحكت و قالتلي تصدق انا عمري ما جربتها مع جوزي اصلا ... قولتها هتجربي معايا بقي .. و هيا دخلت و دخلت وراها قلعتها و مقضيها بوس جاامد ( اول مره المس واحده بقي هههه ) و قلعت و فضلنا في البانيو مع بعض بوس و تقفيش و احضان و بلاوي ... هو بصراحه كان علي السرير افضل لاني كنت واخد راحتي بس مش هتفرق بقي .. المهم خلصت معاها في الحمام و لبست و طلعت خليتها تستحمي بقي و بعدين دخلت استحمي انا كمان و نزلت الساعه 8 تقريبا و لحقت اخر قطر و وصلت البيت و بكتبلكم القصه دلوقتي هههه ... بس من ساعت ما حصل اللي حصل و انا مش عارف اكلمها تاني .. هيا قافله الماسنجر بتعها و مش عارف اتواصل معاها خاالص .. اللي مش مصدق .. انا لحد دلوقتي معايا الشاتات بتاعتنا لو ينفع انزلها كنت هعمل كدا بس مش هينفع علشانها اولا
شكرا

شوفوني
07-19-2018, 06:43 AM
تصدق أن قصتك حلوة اوي اوي وفيها تلقائية وواقعية عجبتني جدا

ناقص بس انك تذكر شوية تفاصيل عن جسمها مثلا وازاي دخل زبرك فيها وشعورك انتا ساعتها وشعورها هيا وازاي قالت لك بعد وأثناء النيك وتفاصيل من هذا النوع

لا تنزل اي محادثات فهذا يعتبر تشهير
بالتوفيق

محب العشق
07-19-2018, 11:19 AM
يا بختك حلوه اوى ابدعت

هاكر نسونجي
07-19-2018, 12:53 PM
تصدق أن قصتك حلوة اوي اوي وفيها تلقائية وواقعية عجبتني جدا

ناقص بس انك تذكر شوية تفاصيل عن جسمها مثلا وازاي دخل زبرك فيها وشعورك انتا ساعتها وشعورها هيا وازاي قالت لك بعد وأثناء النيك وتفاصيل من هذا النوع

لا تنزل اي محادثات فهذا يعتبر تشهير
بالتوفيق
تسلمي <3 , هو علشان أول مره بس اكتب هنا .. و القصص الجديد اللي هألفها ههتم بالتفاصيل دي

هاكر نسونجي
07-19-2018, 12:54 PM
يا بختك حلوه اوى ابدعت
تــــســلم <3

شاطى العطش
07-19-2018, 12:55 PM
تمااااااااااااااااام

كلي نار
07-19-2018, 01:03 PM
لاتشهر بها واياك
هي حترجعلك حتما فهي الان خايفه
كن وفيا معها وانتظر وسترى النتيجه
اعجابي

هاكر نسونجي
07-19-2018, 01:21 PM
لاتشهر بها واياك
هي حترجعلك حتما فهي الان خايفه
كن وفيا معها وانتظر وسترى النتيجه
اعجابي
انا عمري ما هنزل حاجه ليها ولا ابعتها لحد .. الحاجات دي بتكون بينك و بين شخص بس مينفعش ثالث يبقي فيها .. هيا مأمناني علي نفسها و عمري ما هضرها ابداااا
و شكرا علي المشاركه <3

Sami Tounsi
07-20-2018, 11:15 AM
يغلق حسب طلب صاحب الموضوع



قصص سكس اناسالب وديوث اختيقصه سكس اسلام مع امه واخواته نسوانجيمحتاج موجب للنيك سكس site:foto-randewu.ruقصص ناكتني خالتيزبك جامد مواضيع تحتوي الدلاله م نسوانجيرضعيني بزازكقصص لواط نسوانجىمقاطع سكس مصري اربعيني ابيض مربربسكس نيك جارتي بلدكانﺗﺤﺮﺭ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻓﺎﻧﺘﺎﺯﻳﺎ ﻭﺧﻴﺎﻝ ﻗﺼﺺ ﻣﺘﺮﺟﻤﺔ ﭬﺎﻧﻲ ﺍﻟﺠﺰﺀ الثالثمتعة الاثارة والنيك والتفريش مع ود الجيرانﻓﻴﻠﻢ ﺍﻟﺒﺪﻭﻳﺔ ﺍﻟﻜﻮﻳﺘﻴﺔ ﺍﻟﻤﻨﻘﺒﺔ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﺮﻭﺍﺑﻂ ﺟﺪﻳﺪﺓقصص جنسيه محارم كس الهانم الشرموطهسكيس لبيا زوياlandsmb دياثة site:landsmb.ruاطول قصص الجنسيه علمتن السحاق والنيكsite:landsmb.ru "كتاباتي"/archive/index.php/t-576396.htmlقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ruماما من كامل الاحترام مكتملةنيك سكس.أوروجواي/archive/index.php/t-588272.html/showthread.php?t=294970سالب سوهاج ورقموأشتر سكس محارمقصص سكس نيك مؤخراتلزم اشوف كس ماما باي طريقهlandsmb متسلسله شرموطتك site:landsmb.ruصور زب عادل موجب سوداني هاردقصص محارم نيك الاخوهﺍﻧﻲ ﻣﻦ ﺍﻟﻴﻤﻦ ﺍﺳﺘﻲ ﺗﻠﻬﺒﻨﻲ ﻧﺎﺭسكس ليبيات مدام قدريهسكس نيك سيرين ديسكس نيك ضماني قوي وزبه جواي قصهقصة استازه شرموطه مصريهقصص ابني كتفني علشان ينكني في طيزيقصص سكس محارم عمارة وسط البلد حتى اصبحت أمي من من حاملنيك ليله خميس. مع كبيرات السنقصص احب انتك في كسيقصص محارم البنت العطشانقصص سكس حلاقة كسيقصةناكنى وامتعنىقصص مكتوبه نيك عروس يمنيهسكس بنات المدرس نيك اطيز تربيsite:landsmb.ru اللبوسة بطيزهاقصص سكس طويلة بعبصة طيز وتحرشات.comقصص سكس جودت واخواته وامهسكس مترجم دياثه الحس طيززوجتي وكسها هيجنيسكس ماووووقصتي زبي غير مختونصور ستات مربربة نسوانجىصورسكس تفريش وبوس نسوانجيقصص جنس متعه سحاق يمني دياثه اريافقصص سكس محارم نسوانجي كيف فشخني ابني site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-584613-p-2.htmlزب البواب اشفي كسي وطيزيديوث خليجي يتزوج شرموطه مطلقه قصص سكس مع صديقيارشيف احدث واروع قصص سكس محارمسكسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسحملت واتفضحت بنات الاردنالنقاش والعروسة الجديدة قصص سكسقصص سكس عائليه طويله الاجزاصورسكس زب الابن ولحم الام نسونجيtestingقصص امي تتناك من عمال السوق قصص سكس المحارمفلم نيك عربي ناكني وشبعنيقصص جنسيه عرب نارقصة سكس،مسافر ولدها اححححححح اااااهقصص نيك سوالب العراققصص اغتصبو امي من طيزهاقصص سكس اخوجوزى فشخنى طياز وكسى نيك جامدنيج بلخرابه