عشري وحشره حشري
04-13-2018, 02:29 PM
كوبري القبه وعماره الاحلام
في البداية أحب اعرفكم بيه نادر وابطال القصه مها ورانيا ومدام نهال ومدام كريستين انا ساكن في عماره بالدور الرابع عاذب وليس لدي اي ارتباطات فقط عملي وباقي وقتي بالبيت أثناء نزولي يوما في السابعه صباحا ككل يوم للذهاب لعملي فاذا بي اري مدام كريستين تخرج الزباله أمام الباب لتري عيني جمالها وكانت ترتدي بلوزه وبنطلون يبرز انوثتها فالقيت السلام عليها وذهبت وانا في سيارتي أتأمل هذا الجسم وهذا الجمال حيث أن مدام كريستين ساكنه جديده لم اراها من قبل لان العماره ايجار وليس بها تمليك فجلست بمكتبي وانا افكر بها حيث اننا اتمني ان اتعرف عليها حتي كبدايه يكون معاي رقم هاتفها فعند عودتي الي منزلي في ميعاد رجوعي اليومي رأيت مكان سيارتي مركون بيه سياره اخري فنديت علي البواب وقلت له لمن هذه السياره فقال لي اعتذر يا استاذ نادر مدام نهال بنت استاذ عاطف الساكن بالطابق السادس في زياره لوالدها لا تستغرق بضع ساعات ولا يوجد مكان فركنت مكان حضرتك زعلت وطلبت منه علي الفور انا يخبرها اني اريد ركن سيارتي وتركت له مفاتيح السياره وذهبت إلي شقتي وبعد حوالي ربع ساعه طرق باب شقتي ففتحت فإذا بي اري امراه تلبس إسدال عادي ومتوسطة الجمال وقالت لي ممكن ادخل بلا تردد طلبت منها علي الفور الدخول والجلوس فقالت لي في البدايه انا اسمي مدام نهال اتي الي والدي يوما كل اسبوع فقط للاطمئنان عليه فاعتذر عن أخذ ركنه السياره فتقبلت منها الاعتذار وطلبت مني الذهاب فقلت لها لابد من أن تشربي شيء فذهبت الي المطبخ وقمت بعمل عصير مانجا وعدت إليها فيوجد عندي كرسي بيه مسامير جانبيه استخدمه للوقوف عليه لتركيب لمبه أو اي شئ للمنزل وأثناء تحركها اذا بها تلمس الكرسي وتقطع الاسدال قطع طولي واذا بي اري انها لا تلبس تحته اي شي غير الاندر فقط
وانا اعذب وشهوتي عاليه فبدون وعي كملت تقطيع الاسدال ومسكت فمها وهي كانت مذهوله مما تري وسحبت يديها الي غرفتي وهي تقول ماذا تفعل انت انسان غير محترم فقلت لها مش عاوز اسمع صوتك هعمل اللي نفسي فيه واسيبك والا هجرسك وانزلك ملط سكتت وهي تفكر بما انوي فعله فقلت في نفسي لابد من كسرها بسرعه دون الدخول في مراحل شد وجذب فنزلت علي ركبتي وامامي الكلوت ففتحت فمي والتهمته وهي تنزل دموع بدون صوت فجاءتني الشعور اننا لابد انا امص لها كسها حتي تذوب مع وتجعلني افعل ما اريد فقطعت الكلوت بيدي ونزلت علي كسها الذي كان بيه شعر خفيف وقعدت امص وهي تقول حرام حرام ابعد عني وانا غير مستمع لها حتي سكتت وابتدت تذهب معي بالاهات ومصي لها زاد بقوه حتي اندفع الماء منها وتقول لي مش قادره تعبانه سبني حرام عليك وانا لا انتبه لها ابدا حتي جعلتها تقول ادخل زبك مبقتش قادره نكني بقوه فقلت لها اتحيلي عليه يا شرموطه علشان التعب اللي ورتهولي فنزلت وباست رجلي فنمت علي ظهري وقلت لها مصي لي زبي يا شرموطه بحراره اريد حراره عليه علي زبي أثناء مصك فثواني ورايت امراه متمكنه تعرف ماذا تفعل فقد التهمت زبي بحراره وجعلته يصل الي حلقها وتمص بشراهة عاليه حتي جعلت من زبي كعمود الاناره فقلت لها تعالي يا شرموطه علشان ادخله في كسك فرفعتها علي السرير وجعلت زبي مقابل لكسها الجميل وابتديت امشيه علي الكس لفوق ولتحت حتي قامت هي ومسكته وحطيته جواها وانا بدخل بالراحه خالص عاوز استمتع تاته تاته وهي تقولي افلق كسي نصين يلا دخله جوه رحمي هموت محتاجاه اوي كلامها هيجني اوي ورحت دخلته جامد وهي تخرج اهات عذبه وتقول بحب زبك عاوزه ميطلعش نكني اوووووي اهريني شقني نصين انا ملكك وانا ادخل جوه واحس بصوت ماء داخل كسها طبعا نزول السائل بتاعها خلت زبي صوت طرقعته جوه كسها مسحوب بخبط بماء كسها لغايه ما قربت علي نزول لبني قالتلي طلعه بره لاني في فتره ممكن احمل فيها قلتلها لا يا متناكه هنزل في رحمك ورحت رزعه جون كسها ونزلت لبن غرق كسها بالكامل وقلتلها يلا يا شرموطتي ناكل لقمه وتقومي بعدها ترقصيلي قالتلي انا لازم اروح جوزي بيرجع من شغله علي ظ¨ بالليل قلتلها مش هتنزلي قبل بكره يا شرموطتي هتنامي وزبي جواكي لقيتها بتقولي معلش مش هينفع فحسيت منها أنها بتاخد وتدي كتير قلت دي لازم امسك عليها حاجه لاني هحتاج كسها اكيد كتير اليومين الجايين عاوز اكمل شهر العسل معاها المهم روحت داخل غرفة النوم وهي بتعمل الاكل وحطيت الكاميرا بتاعتي علي وضع الاستعداد للتصوير وقدام السرير بالضبط واكلنا وبعدين رقصتلي وقلتلها يلا علي السرير علشان انيكك مش قادر قالتلي ادخل الحمام بس اخد دش واجيلك روحت نازل جري علي محل تحت البيت لانجري واشتريت قميص نوم وطلعت جري كانت خرجت من الحمام وافتكرتني مشيت قلتلها جبتلك يا شرموطتي قميص تلبسه وترقصيلي في اوضه النوم وانيكك علشان تمشي قالتلي ماشي بس بسرعه علشان الحق اروح قبل ما هي تدخل طبعا دخلت وشغلت الكاميرا وهي دخلت ولبست القميص وشغلت الكاسيت وهاتك يا رقص وبعدين قعدت علي السرير وقلتلها يا شرموطه عاوزه تتناكي قالتلي طبعا يا روحي محتاجه زبك وانا فاهم انها عاوزه تنجز علشان تمشي روحت نازل علي بزازها مص لغايه ما شبعت وبعدها نزلت لقيت الكلوت فتله فقلت اسيبه اهوه يهيجني في النيك وقعدت امص في كسها لغايه ما باش وغرق مائه كسها والمرادي علشان الكاميرا حبتها تطلب مني ادخل اكتر من المره اللي قبلها علشان الفيديو يثبت أنها بمزاجها مش اغتصاب وروحت مسكت كسها وهاتك يا نيك بقوه وعنف وهي اهات حاره �� وانا قلت في نفسي قلها برضو انزل جوه كسك ولا لا قالتلي غرق كسي يا حبيبي ما طبعا خلاص ما انا كده كده هي عارفه اني هنزل جوه وبعد ما نزلت خلتها تمص زبري جامد علشان كان ملزق من اللبن ودخلنا خدنا دوش وقالتلي ممكن تنزل تشتريلي إسدال زي ده صورته وخدت مقاسه ونزلت معرفتش اجيب بصراحه فجبت عبايه وقولت بالمره اصورها بيها لبستها وهي عاوزه تجري علي البيت وجوزها مايشوفش العبايه علشان ميكتشفش حاجه وجيت اقولها عاوزين نتصور قالتلي لا ومش هيحصل واوعي تطلب ده تاني انا ست متجوزه ولو صوره وقعت في ايد جوزي هتدمر قلت في بالي بانت شكلها مش هتيجي غير بالفيديو وسلمت عليه ومشيت وانا دخلت نمت صحيت علي الساعه ظ£ بالليل وحاسس اني جعان اوووي وعاوز اكل فتحت الثلاجه لقيت جبن وبصراحة أنا عاوز اكل شاورمه أو اي حاجه لحوم روحت نزلت وجبت اكل وانا راجع لقيت عربيه ركنه ركنه غريبه وتحس أن حد جواها وانا بقرب اتصدمت لقيت بنت استاذ علي انسه مها نايمه علي الكرسي وواحد فوقهابيقفشلها وبيبوس فيها طلعت موبايلي وايدتيها صوره وبصتلها بقرف وطلعت شقتي علشان انام علشان هصحي كمان اقل من ظ£ ساعات لقيت باب شقتي بيخبط فتحت لقيتها وعاوزه تتكلم معايا وتوضح قولتلها ممكن تعدي عليا بكره لاني لازم انام علشان عندي شغل مشيت وكلها خوف من رده فعلي صحيت الصبح كلت ولبست وبفتح الباب لقيتها قاعده علي درجه السلم وعينها شبه منمتش قولتلها اتفضلي وحسيت اني شكلي هيلعب فيها النهارده قلت اتصلت بمديري وطلبت اجازه عارضه ودخلتلها قولتلها نعم قالتلي متفهمنيش غلط قولتلها لو حد شافك دلوقتي قدام شقتي يبقي ايه الحل قالتلي اسفه انا بابا وماما في البلد وجايين بكره وخايفه انك تكلمه مستنياك لغايه ما تروح الشغل علشان اعتذرلك طلعت موبايلي وقلت لها ايه ده شايفه بزازك فين وشها احمر وعنيها في الأرض قالتلي اسفه قلتلها اقلعي قالتلي بتقول ايه قولتلها مش هقول تاني مش عجبك اتفضلي اطلعي شقتك قالتلي عاوز تعمل ايه قولتلها زيه قلعت البلوزه والسنتيانه وقالتلي اتفضل خدتها بين رجليا وبايدي الاتنين بفعص في بز وامص التاني وهي بتعيط سبت بزازها وقولتلها امشي قالتلي احلفلي انك مش هتكلم بابا قولتلها معرفش قالتلي طلباتك قولتلها اتمتع واتمزج جامد واحس اني شبعان جت عليا ومسكت شفايفي وقعدت تبوس فيا وقالتلي بزازي عندك اتمتع قلتلها يلا نخش جوه نقلع وننام شويه ولما نصحي نكمل وكده كده أهلك مش فوق خافت جامد قالتلي اوعدني انك تخليني بنت قلتلها اوك دخلت الحمام حسيت ان القدر بيديني فرصه تانيه اصورها وهي جايه حضني ونايمين فتحت الكاميرا وسبت النور ونمت علي السرير مستنيها وهي جت قالتلي اقفل النور قالتلها شويه وانا اقوم اقفله جت نامت جمبي وقعدت ابوس فيها وهي تحاول تتاقلم مع الوضع وبعدها حوالي ساعه بوس وتقفيش مصور قولت اخليها تخش تعملي شاي علشان اشيل الكاميرا ولما جت كنت قلعت كل هدومي وطلبت منهم تقلع كل هدومها اترجتني قولتلها مش هدخل في كسك متقلقيش وعد مني قلعت ولقيت جسم نار قدامي روحت سحبها علي السرير وهاتك يا مص شفايف ونزلت علي رقبتها وبزازها ومن هنا بدأت تحس بالمتعه وتروح في عالم تاني قولت انزل علي كسها كان فيه شعر وانا حابب اني اشيله علشان استمتع بعسله جبت مكنه من عندي وجيت اشيله قالتلي بلاش انا بشيله بالحلاوه قولتلها المكنه دلوقتي وبعدين يبقي الحلاوه قالتلي هو انت هتعمل معايا كتير قلتلها اه طول ما انا عاذب ومتقلقيش مش هدخل في كسك لغايه ما تتجوزي الحمار اللي كنتي معاه في العربيه وبعدين يبقي كس وطيز وننبسط وهي طبعا بتحول تمشي الدنيا جبت المكنه وطلبت مني هي تشيله ولما خلصت انا خدت المكنه وكملت الجزء اللي هي مش طيله ورحت جايب كريم مسحت بيه الكس علشان بعد المكنه نشف وروحت نزلت مصيت واكني باكل كريمه وهريتها مص وهي اهاتها هزت أرجاء شقتي من المتعه والرغبه وطلبت مني بجنون ادخل زبي وانا فاهم أنه تحت تأثير الشهوه العاليه اللي وصلت لها وزبي قدامها اكنه اكل وهي جعانه موت مسكتها وهاتك يا مص وانا مش قادر بتمص بشراهة عاليه وانا مش قادر من المتعه مصها جميل جدا وطلبت منها ادخله في طيزها رفضت وتحت الشهوه العاليه مننا كان لازم نجرب بس الطيز والكس كانوا متغرقين من عسلها وانا بحط زبي اتزحلق من خرم الطيز علي الكس وبدون ما اقصد دخل جزء صغير وأثناء ما انا ماسك نفسي راحت شداني ليها جامد دخل كله جواها
المره الجايه نكمل بعد ما بدون قصد بقت مها مدام عاوز اشوف لو القصه عاجبكم اكمل أجزائها مستني التفاعل
الجزءالثاني
اشكركم علي ردودكم علي الجزء الاول واتمني أن يلاقي الجزء التاني منكم قبول اكتر
انتهينا عند اخذي لشرف مها التي سرعان ما بدأت في البكاء والضجيج ولكني بسرعه امسك بها وقولت لها كل حاجه وليها حل حتي تهدي وابدا بالتفكير في كيفيه خروجي من هذه المشكله بدون اي مشاكل تصيبني فقولت لها هل تحبين الشاب الذي كان يفترسك بالسيارة فقلت لي جدا بحبه اكتر من دنيتي قولتلها طيب انا عمتا ممكن اعملك عمليه ترقيع فقالت لي مش معايا فلوس قولتلها ولا يهمك انيكك بيهم نظرت لي نظره استعجب لما اقوله وقالت لي شايفني شرموطه قولتلها اه ومتناكه كمان ما انا مسكك بتتقفشي وبيحك بزبه فيكي قالتلي ارحمني بقي قولتلها خلاصه الكلام انتي قدامك قد ايه ويطلبك رسمي قالتلي سنتين قلتلها كويس السنتين دول تكوني اكنك مراتي بالضبط وانا مش هنزل جواكي ولما تقربي علي الجواز هعملك ترقيع وبعد الجواز ادينا مع بعض قعدت تعيط وتقولي انت ندل ليه كده انا مش عاوزه اكمل هي مره واظن خدت شرفي وكفايه قولتلها كده تمام نروح لوالدك واقوله أن بنتك شرموطه واوريه صورتك في العربيه مع الشاب اللي كان فاشخك وكمان في فيديو صغير وانتي معايا في السرير ممتع اوووووي اوريهوله واهو اكون عملت معاك الصح قالتلي ما انا عملتلك اللي انت عاوزه قولتلها لسه ادخلي اتشطفي وتعالي لي لان بتاعي مشتاق يلا علشان خلقي ضيق دخلك الحمام ورجعتلي وطبعا بوظها شبرين ولا همني قعدت اروي عطشي امص شفايفها الحاره ونايم فوقها وزبري بيحك فيها بين رجليها علي باب كسها طالع نازل وانا ماسك شفايفها تقطيع رهيب احمرت جدا من كتر البوس نزلت بعنيه علي الصدر اللي عباره عن برتقانتين منتصبين مش مدلدلين بقيت بلساني علي الترمسه وهاتك يا مص في بز والتاني بصباعين حاطط بينهم الترمسه وبدعك فيها وهي شبه مستسلمه ونزلت علي بطنها اللي شبه مضبوطه والسوه مش عاليه بالقدر الكبير يدوب توصل لسناني وبقيت اكل فيهم وامص فيهم لغايه ما شميت ريحه جميله وهي غرقان الكس بسائلها اللزج لقيت نفسي نزلت لكسها اشبع لساني بمصه والتمتع باهات تخرج منها تنتظر ارتياح هذا الكس من عذابه فلم اترك جزء صغير بهذا الكس الا ومررت لساني عليه الي ان وصلت للبظر وجعلك لساني يتحسسه بلحسه علي شكل دائري الا انها لم تقاوم لحسي وسرعان ما قذفت ساءلها وسرعان ما نزلت راقعه لمص زبي الشبه منتصب مما يراه من كس رائع لم يمس إلا مني لاول مره وهو في بكارته فازداد زبي هياجا من مصها له فرفعتها علي السرير وجعلت تحتها مخده وانا واقفا وزبري أمام فتحه كسها تماما ولم اترك هذا الكس الا وأدخلت زبري بأكمله بداخلها وان اري بعنيها الام المتعه والهياج وبوقها يخرج باجمل اهات تعلي حينما ازداد في دخولي لمهبلها وتقل عندما اهدا قليلا وبعد أن نشف ريقي وريقها من المتعه الشديده أخرجت زبري ليخرج منه سائلي الساخن علي صدرها ثم نمت بجانبها ونحن الاثنين لا نحس بجسمنا فنمنا كلانا حوالي اكثر من ساعتين ثم صحينا علي صوت محصل الغاز يطرق الباب فلبست ملابسي وذهبت وفتحت بابي وحاسبت محصل الغاز ورجعت لها ودخلنا الحمام لنستحم ثم قولت لها اذهبي الي شقتك وأخذت من شنطتها موبايلها وسجلت نمرتي وقولت لها وقت لما زبي يعوزك لازم تيجي فجاءتني بأنها تمتعت كثيرا معي وأصبحت تريد أن انيكها يوميا لانها احست بمتعه رائعه فسعدتني كثيرا بهذا الكلام فاصبحك الان امتلك امرأتين مها ومدام نهال فنمت وان انتظر يوم غد بفارغ الصبر لابد أن اري مدام نهال لانني وجدت نفسي احتاج خبرتها اتمني ان يكون هذا الجزء عجبكم ويحمل الكثير من التشويق والي اللقاء في الجزء الثالث
الجزء الثالث
صحيت الصبح بقي وكلي نشاط ونزلت لشغلي وانا علي مكتبي قولت اكلم مدام نهال وحشتني الشرموطه اوي احساسي معاها مش قادر أنساه خبرتها غير طبيعية مسكت التليفون واتصلت بيها كذا مره ومفيش رد لغايه ما زهقت وطبعا مش عارف مكان بيتها أو شغلها ومحتاجها اوي خلصت شغلي وروحت البيت وانا بركن سيارتي لقيت استاذ علي ومدام قدريه نازلين من سيارته سلمت عليهم وطبعا اكيد كده مها النهارده مش هعرف انام معاها طلعت شقتي وانا قرفان لقيت واحد زميلي من الشغل بيكلمني اسمه خالد زميلي وصديقي الصدوق قالي ما تيجي نتفرج علي ماتش محمد صلاح قولتله ماتش ايه ده قالي في الدوري مع واتفورد وهنا الحريم في جامعه الدول ناسيه هدومها قالت اهو اروح اغير جو شويه بدل ما اقعد علي حالي ده لبست واتبرفنت وروقت حالي وبفتح باب شقتي لقيت مها نازله شديتها بدون وعي علي شقتي وقفلت الباب قالتلي لازم انزل اشتري حاجات من البقاله اللي تحت واطلع بسرعه بابا وماما فوق مش هينفع اطول بكره قولتلها يا مها احشره علي الواقف طيب قالتلي مينفعش هتتعبني وتتعب نفسك علي الفاضي روحت نزلت علي ركبي وروحت بوجهي اتجاه كسها اشمه من فوق الملابس وكانت لابسه جيبه لاكرا روعه سمرا لقيت الجيبه تحتها اندر فقط فطلبت منها اقلعها الكلوت وامص الكس مباشره رفضت في البدايه ومع تحيلي واحتياجها وافقت فجعلت شفاتاي تلتهم كسها حتي اغرقتني بعسلها الجميل فرفعتها فوق تربيزه السفره ورفعت رجليها فوق كتفي ليدخل هذا الزب المشتاق الي عشه الذي يشتهيه واستمرت في النيك وهي اهات تخرج باهتزاز مصطحب كهربا من جسمها الساخن وطلبها الشديد مني بالدخول اقوي حتي تصل لمبتغاها وهو المتعه ونسيت زميلي وهي نسيت الطلب التي كانت تنوي النزول لشراءه واخرجت زبري من كسها ليخرج حمم ساخنه لتروي صدرها المشدود وطلبت منها أن نكمل ودخلنا الي غرفه نومي وارتخيت وهي نزلت لتروي عطشها من زبري كما ارتوي كسها منه حتي قام لها شاكرا مصها له ليتطلب منها الدخول مره اخري وعندما قام لم تتردد نهائيا من أن تنيمني علي ظهري لتلتهم زبري بكسها وتجلس عليه وتطلع عليه وتنزل مصطحبه الاهات الشديده مع قولي لها اكتر يا شرموطه انزلي جامد يا متناكه وهي تقولي اروي كسي بسهام زبك اشتاق اليه كثيرا أن يصل لفلقي نصفين فرفعتها علي يدي ووقفت وبدأت بطرقعه قويه جدا لكسها الحار الي ان غرق زبري من عسلها وسمعت صوت دخل كسها وهو نفسه الذي سمعته من مدام نهال احتكاك سائلها بزبري داخل مهبلها كان صوت اكثر من رائع ولكني سرعان ما طلعت زبري ليخرج حمم علي وجهها هذه المره وطلبت منها الذهاب فدخلت الحمام واتشطفت ونظفت وجهها وخرجت وقبلتني وذهبت وانا في عالم اخر ممتع للغايه وغير قادر علي مقابله صديقي الذي وعدته اننا نذهب لمشاهده المباراه سويا فاتصل علي أثناء فشخي لمها اكثر من اربع مرات فاتصلت عليه وطلبت منه أن يذهب بمفرده فانا غير قادر علي سواقه السياره فقال لي أنه سيأتي لي لنذهب سويا وتحت زعله مني وافقت فدخلت اخدت دش سريع حتي جاء وذهبنا وانا في عالم اخر وجلسنا علي قهوه شقاوه بجامعه الدول العربية أثناء مشاهدتنا المباراه جاء شخص يسلم علي خالد فعرفني عليه استاذ جلال صاحب شركه صرافه راجل محترم فجلسنا واصبحنا نهزر ونصحك مع بعضنا اكننا أصحاب من فتره وبعد الأربع اهداف الذي احرزهم محمد صلاح كنا في قمه السعاده فذهبنا لناكل ونتمشي بالسيارة وأثناء ذلك اتصلت باستاذ جلال زوجته لتستعجله لان يأتي لان والدها مريض ولازم يوديها ليه فسلمنا علي بعضنا وذهب كلا منا في طريقه فاوصلني خالد الي منزلي وذهب وأثناء صعودي وجدت الحاج ماهر والد مدام نهال علي نقاله وذاهب الي المستشفي علي الفور طلعت شقتي وجبت مفاتيح السياره وذهبت ورا عربيه الإسعاف ووصلت المستشفى لاري ما لا يصدق استاذ جلال ومدام نهال معا مما يعني أنه زوجها فاتجهت إليهم وهي تنظر إلي بخوف شديد وسلمت علي استاذ جلال ومن هنا جاءتها الصدمه وسالتنا تعرفوا بعض من امتي فقال لها استاذ جلال اننا اصدقاء جدد فسكتت واكنها نزل عليها ماء بارد فعملت واجبي وذهبت إلي بيتي ونمت للذهاب الي عملي في الصباح وأثناء ذهابي لعملي وجدت مدام نهال تتصل بي فلم ارد وبعد نهايه يوم عملي ذهبت لمنزلي لاجد بباي يطرق واذا بمدام نهال فتحت وادخلتها فقالت لي ابعد عني وعن زوجي فانا نادمه علي فعلتي ولان افعلها مره اخري فقلت لها ثواني ودخلت وجبت اللاب وفتحت أمامها فيلمي معاها فجلست صامته وقالت ماذا فعلت قولت لها كسك ملك لي لن اتركه ابدا أريده دوما ولكني هذا اليوم رفضت لمسها لاجعلها تأتي لي مستسلمه تماما فذهبت وهي في صدمه وانتظرت مكالمتها في اليوم التالي واتصلت بالفعل وقالت لي ستكون معي فتره قليله وبعد ذلك اسيبها قولتله ماشي وانا طبعا مش هعمل كده وقالت لي انها ستأتي غدا ليشهد يوما شيقا ممتعا من المتعه الجنسيه انتظروني في الجزء الرابع
الجزء الرابع
طبعا اشكركم علي ردودكم وبالنسبه لتوالي الأحداث فالأحداث كثيره وستشهد الأجزاء القادمه مفاجآت واحده تالي الاخري وبالنسبه للسرعه فبدأ من الجزء الثاني بدأت في تقليل سرعه الأحداث اترككم بالاستمتع بالجزء الرابع
بعد صحياني من نومي وذهبت إلي عملي بدأت في التفكير في ماذا افعل أن افتضح امري مع مدام نهال وهي شبه غير راضيه مما نفعل لقد ادمنتها فهي امراه في السرير وحش بطل لا يقاوم واريدها معي هل احببت الجنس معاها لدرجه الادمان لا اعرف ولكن اريدها دوما فاتصلت بي بعملي وقالت انها ستأتي لتبات عند والدها وسوف تنزل لي علي فترات أثناء اليوم وغدا فاتصلت بمحل وادي النيل وقولت افسفر علشان لازم اشبع منها مع اني عارف اني لو حتي فضلت نايم عليها لشهر مش هشبع منها فهي تمتزج بالإثارة والتبادل الممتع في الجنس نلاقي سويا متعتنا وننسي دنيانا فخرجت من عملي وذهبت واحضرت السمك وكنت بالبيت في الساعه الخامسه انتظر الساحره الفتنه رغم جمالها العادي ولكن تحت ملابسها انحناءات عنيفه صدرها مشدود ومتعته لا تقاوم والكس يجعلني في عالم تاني فأما طيزها فتتدلي منها يميا وشمالا ولا ادري مدي متعتي لرؤيه افخادها فهي مرسومه ومدام نهال تتميز بأنها بيضاء وكسها وردي فاتصلت عليها فقلت انها عند والدها فقلت لها انزلي نتغدي فنزلت بعد مرور نصف الساعه ودخلت علي وهي ترتدي بلوزه زرقاء لامعه وبنطلون اسود مسحوب علي قوامها ويرسمه كاروع مبدع فسلمت علي ودخلت معاها في بوسه عميقه فقومت ورفعت يدي لافتح زراير البلوزه حتي استمتع بالنظر الي صدرها الجميل فقالت لي ممكن نتغدي الاول وبعدين اطلع وبالليل هدلعك طبعا سمعت منها بالليل هدلعك خلاص سلمت ما لما الست بتكون عاوزه تبسط بتبسط وانا عارف نهال دي خبره وليها مهارات عاليه جدا واحنا بنتغدي اقفش حبه ابوس حبه لغايه لما خلصنا وبتاعي واقف جدا عاوز اطرقعها جامد المهم طلعت وانا بحالي ده قلت لازم ادي لزوبري مسكن فعال مسكت تليفوني الو ازيك يا مها عامله ايه هي تمام كويسه انا دخله علي البيت عاوزني في حاجه انا اه تعالي عاوز امصمصك يا موزه جامد هي بعلوقيه وصوت حيحان انت مبتشبعش قولتلها يلا تعالي ندلع بعض قالتلي حاضر جيلك طلعت ودخلت الشقه ومسكتها وهاتك يا بوس وهي اهدي شويه روحت شايلها وعلي السرير ونزلت عليها مص شفايف بخدود ونزلت للرقبه هي ابتدت تحط أيديه فوق بنطلون الترنج علي بتاعي وتطلع بايدها وتنزل روحت قلعتها العبايه اللي كانت لابسها لقيت تحتها شورت وسنتيانه مبطنه تحسس اللي يشوفها انا بزازها وسط لكنها بالنسبالي رائعه بدأت في مص البزاز بلساني وفي هذا الوقت كانت هي نزلت البنطلون بتاعي والاندر ومسكته وشبه بتضربلي عشره وحسيتها من تحت غرقانه مووووت حسيت انها كانت مع حبيبها وطبعا اللعب من فوق الهدوم بهدلها خالص مبقتش عارف اشكر حبيبها ده ازاي كده كل لما تروحله اكيد هتجيلي اريحلها هو ده في حد ذاته احتياج انها تكمل للاخر اللي متقدرش تقول لحبيبها عليه غير بعد الجواز وانا هنا علشان اكون مكان جوزها لغايه لما تتجوز ويبقي ليها زوج وعشيق وطبعا انا نزلت علي كسها امصه وهو متغرق جاهز هاجت بسرعه عن المرات الماضيه فترجتني انا ادخل زبري الي اعماق كسها بكل قسوه وبلا رحمه حتي اشفي الالمه فكان زبري امامي مشدود لدرجه عاليه فجعلتها بوضع الكلب وادخلته بكل حنيه واحساسها كان عالي وهي تستمع بدخوله الي أعماقها ذهابا وايابا وهي تخرج حراره عاليه مصطحبه اهات عاليه من المتعه العاليه بقيت بقولها بحبك يا شرموطه وهي تقولي ريح شرموطتك محتاجه تشبع جعانه بقيت بدخل وأخرج بكل قوه وبرغم انها لم تكمل فتره بسيطه علي فتح غشاء بكارتها الي انا زبري يتوغل وهي كالحوت تتطلب المزيد وانا أمام طلباتها أصبح كالثور لا اهدا نهائيا وأحسست بحمم بركاني تاكد تنطلق داخل مهبلها فلحقت نفسي قبل نطر سائلي داخلها فاخرجته لانزل هذه الحمم علي شفاتاها وهي تستمع به وانا سرعان ما أحسست بعدم اتزان جعلني ارقد مكاني لا اقدر علي التحمل وهي غير قادره علي أن تنزل من السرير لتمسك كلوتها وتلبسه حيث أن افرازتها نزلت علي ملايه سريري فبعدها بأكثر من ساعه ذهبت الي الحمام واخذت دوش علشان افرفش وانتظر مدام نهال فذهبت الي سريري التي لا تزال مها متواجده عليه فجلست بجانبها احاول ايقاظها لتذهب لاحضر سريري لنهال لتذيقني متعه اخري انتظرها بالتأكيد فبعد طول أنتظر افيقت مها وادخلتها الحمام لتستحم وقالت لي الاسبوع القادم ابي وأمي سيذهبون الي الساحل وانا ساقضي معاك هذا الاسبوع بالكامل لاني لم اشبع من زبرك اتذوقه وقتا قليلا فأصبحت امتلك حوت لا يهدأ فاعطيتها بوسه وذهبت وتركتني ابدا في تنظيف البيت سريعا وانتظر نهال لتنزل في اي وقت وطبعا في الجزء الخامس هنشوف ايه اللي هيحصل مع نهال اتمني ان تكون قصتي حتي الآن شيقه وممتعه الي اللقاء
الجزء الخامس
بعد تنظيفي لمنزلي لانتظار مدام نهال نزلت لي في الساعه العاشره مساءا وكانت ترتدي عباءه سمراء وعندما اخذتها في حضني وانا استقبلها من باب شقتي شممت رائحه عطرها الرائع فنظرت الي عيناي فشهدت احتياج شديد لها فجلست علي كرسي الانترية وهي جلست علي رجلي ونمت بحضني وقالت لي الليله ليلتك وقالت لها لن انتظر كثيرا اريدك بقوه فحملتها وذهبت بها لغرفتي وأثناء رفعي لها رايت قميص تحت العباءه لونه بينك ووضعتها علي السرير وذهبت إلي شفتيها ووضعت عليهم قبولاتي ويد مدام نهال تتحسس مكان الشهوه لدي لتجعلني لا استحمل المزيد فكانت تتحسس زبري من علي بنطالي حتي أصبح واقفا تقديرا لما تفعله بيه وطلبت مني أن أترك شفاتيها لتنزل وتجعل شفاتيها مقابله لسوسته بنطالي وفتحته وهي تنظر نظره لهفه وأثناء خروجه لن تجعله يري النور فادخلته في فمها لتذوقه وهو ساخن من فركها بيه وعدم مقدرتها علي أنه يخرج ويتخلله بعض الهواء فاخدته تمص بحراره عاليه فاخدت تحك بلسانها برأس زبري وتكمل مصها الي ان تصل لخصيتي وتمصها وترجع الي مبتغاها وهو زبري وتمصه لتجعلني في عالم اخر وهي تمص بحرارتها العاليه فنمت علي السرير ورايت مدام نهال تترك جميع ملابسها علي الأرض وتري عيني جسمها عار تماما وتأتي الي وتذهب الي زبري ونكون في وضع 69 والان وصلت لمبتغاي وهو كسها الساخن فاخرجت لساني وبدأت في مص شفاتاي كس نهال شرموطتي الرائعه وجعلت شفاتاي تتوغل الي رحمها وهي تخرج اهااات ممزوجه بلحس شفاتاها وتركت زبري لتنام علي ظهرها وتمسك صدرها وانا ازداد في التهام كسها ونبضها يزيد مع كل نفس يخرج مني الي انا ينزل عسلها الساخن الناتج من احتكاك زبري بها وتتطلب مني ان أجل زبي ينطلق سريعا لكي اطفي ï؟½ï؟½ كسها الشهي حيث انها تقول إن كسها ياكد ينفجر من سخونته فهو كالبركان فذهبت الي رأس السرير ونمت علي المخده وقالت لي حبيبي اهزم كسي الحار بزبك ولقنه درسا لا ينساه واجعل زبك يخرج ما لديها في أعماقي وجعلت زبي علي مجري كسها الساخن اذا بتليفون يأتي لها من زوجها وهي تحتاج لأن اخترقها الان فقالت لي حبيبي سارد سريعا واتركك تلتهم كسي فردت ووجها احمر اثر الصدمه وقفلت وقالت لي زوجي عند أبي وقال لي اين انتي فقالت بشتري طلبات البيت فدخلت مطباخي علي الفور واحضرت لها بعض الجبن التي اشتريتها ولبست ملابسها وسرعان ما ذهبت وتركتني وزبري يحتاج إليها فلبست لبسي الداخلي وجلست أمام التلفاز وبعد ساعه طرق باب شقتي وكانت هي فدخلت وجعلتني سريعا انام علي الأرض ومصت زبري بسرعه حتي يقف ورفعت ملابسها فإذا بها لا تلبس كلوتها وجلست علي زبري وازداد الهياج بها وكانت كالفارسه علي الحصان وهو يجري وكان صعودها ونزولها علي زبري سريعا جدا وينطلق من فمها الاهات واحده تليها الاخري وتقول لي شرموطتك بين ايدك لا تخرج زبرك من كسها فهي لم تكتفي بعد فحملتها الي سريري وانطلقت بضرب كسها ودوي هذا الضرب يهز اركان غرفتي وهي يصدر منها اهاااااات وكلمات حاره ï؟½ï؟½ لي الي ان وصلت لإخماد بركانها الداخلي فانطلق لبني بسرعه دخل مهبلها وبعد ذلك اعطيتها بوسه وقولت لها اعشقك وهي قلت لي بلهجه ينتبها دقات قلبها السريعه امسح ما قولته لك فزبك لن يترك كسي ابدا فهو ملكي وقالت لي ساتركك حبيبي الان واعود لك في الغد فزوجي ذهب إلي الشقه وسيأتي ويبات معي ويذهب في الصباح فنان يا حبيبي كويس وطبعا غيب بكره لنكون مع بعض وتركتني وذهبت وانا بعت برساله لزميلي بالعمل لعمل اجازه غدا وطبعا يوم غد سيكون حافل باثاره من نوع جديد انتظروني وانتظر منكم اراءكم في قصتي وشكرا
الجزء السادس
بعد ليله من امتع الليالي صحيت الصبح علي الساعه ظ© وقولت اتصل بخالد لانه مش بيسال اتصلت موبايله مغلق قولت اتصل علي ايمان مراته برضو مغلق قلقت قومت لبست وقولت اعدي عليه هو عمتا ساكن بعدي بشارعين في عماره بالدور الرابع والدور علي اربع شقق فطلعت علي السلم لان الاسانسير في الدور العاشر ولسه هينزل بعد ما وصلت لقيت صدمه عمري ما اتوقعتها لقيت استاذ جلال جوز مدام نهال بيبوس ايمان مرات صاحبي أمام شقتها استخبيت لان الدور علي شكل حرف C لما سبها وركب الاسانسير كنت قدامها اتصدمت وهي مش عارفه تتكلم نهائي قولتلها ممكن ندخل جوه قالتلي خالد مش موجود قولتلها علي اساس الاستاذ جلال كان بيصلح الغساله مثلا قالتلي اتفضل وعنيها مش عارفه تبوص في عيني اول ما دخلنا لقيتها قلعت الروب وطبعا الهانم لابسه تحته قميص للباشا وقالتلي اعمل اللي انت عاوزه انا قدامك يا نادر قولتلها البسي هدومك يا ايمان وتعالى عاوز اتكلم معاكي قالتلي انا اسفه و**** قولتلها عاوزه تحلي الموضوع ولا لا قالتلي طبعا وانا من ايديك دي لايدك دي قولتلها انتي ليه عملتي كده في جوزك قالتلي الشيطان بقي انا معرفش انا عملت كده ازاي قولتلها من في دخول في تفاصيل بصي يا ايمان انا عاوزك تتصوري المره الجايه مع استاذ جلال وهو بينيكك لو حبه تحلي قالتلي انت عاوز تعمل ايه بكده تفضحني قولتلها انا لو عاوز افضحك كنت فضحتك وهو بيبوسك علي باب شقتك واصورلك سهله بعد صدمتها وخوفها الشديد من رده فعلي وفقت وطلبت منها أنها قبل ما يجيلها تتصل بيه علشان اجي احط الكاميرا ومشيت وانا بفكر اعمل ايه في الموضوع ده اخد حق صاحبي من ناحيه ومن ناحيه تانيه اخده لصالحي كيفيه ضرب عصفورين بحجر واحد روحت البيت وانا مش مركز نهائي وكملت نومي وبعدها بحوالي ساعتين لقيت بابي بيخبط بفتح لقيت مها دخله بتبوسني وتقولي وموحشتكش وانا في عالم تاني مغيب بفكر عاوز استفيد أكبر استفادة من الموضوع ده المهم قولتلها مها ادخلي اعمللنا فطار وانا بحاول اغير مودي لان مها ساعه وماشيه رايحه تشتري حاجات ومش هينفع تتأخر اهلها موجودين روحت دخلت غيرت وحطيت برفان حكايه وكان عندي بنطلون برمودا لبسته علي علي تيشرت وهي حضرت الاكل وطبعا واحنا بنفطر احلي دلع تاكلني لقمه وتبوس بعدها بالعشرات بوسات لقيت هيجتني بنت المره روحت قايم ومسكها وهريها بوس وهي بتشاوريلي علي كسي بنت المتناكه حوت مش بتشبع تحس إن كسها بير عمتا قلعت البنطلون والكلوت مع بعض وفتحتلي رجلها وانا بدأت امص بشراهة غير طبيعيه وكسها بيطلع في �� وهي هتتجن وتريح الكس طلبت مني اني اقوم بقي وادي فرصه لزبي يبدي إعجابه زي ما بدي فرصه للساني بنت المتناكه بتقول اشعار روحت قايم وبمشيه علي كسها راحت ماسكه بايدها ورشقته جوه كسها وتشدني وتقولي نيك بكل قسوه افلقني نصين بس رايحني وبالفعل ابتديت أطلعه وادخله كماكينه لا تتوقف يقابلها اهاااااات تطلب المزيد من السرعه وانا اضرب بكل قوه وهي تقول لي بحب زبك قطعني ارجوك افشخ كس شرموطتك يا نادر شرموطتك عاوز زبك طول العمر وطبعا مع شهوتها العاليه حصل كهربا عاليه في جسمها طلعت زبري لقيت فيضان بيغرقني وهو شهوتها روحت ماسك زبري ورشقه تاني وهاتك يا نيك وانا اكني جواد وراكب فرسه الي ان أحسست بحليبي ينطلق من زبري ويذهب الي اعماق كس مها وانا لم اتمكن من اللاحق من إيقافه لكي ينزل خارجا ولكن صدمت بعد هذه المتعه ولقيت بسمه علي وجه مها تقول لي لا تخف فانا لست في فتره التبويض وقربنا نكون مع بعض اسبوع عسل اعمل حسابك بقي هنقضيه علي السرير انا مش بشبع منك وقامت وقولتلها يلا ناخد دوش قالتلي لازم امشي الحق اجيب حاجه البيت واجي وابقي استحمي في شقتي المهم دخلت اخد دش سرير ولقيت تليفوني بيرن مين انا نهال يا نادر مالك في ايه وليه مش بتكلميني من موبايلك وهي بتعيط وشبه مش بتسمع كلامي وانا بقولها مالك قالتلي تعالي خدني انا مش قادره اسوق ونفسيتي زي الزفت قولت مالها وازاي هي بره مش المفروض انها تكون رجعت من الشغل الساعه بقت ظ¦ وطبعا كذا سؤال مش لاقيله اجابه وجايز تكون روحت البيت ولقت جوزها مع واحده مثلا المهم مسكت نفسي وقولت اروح لها واكيد عارف منها كل حاجه وطبعا الجزء السابع هيبقي فيه حاجات خارج إطار التوقع اترككم واراكم في بدايه الجزء السابع الي اللقاء[/SIZE]
الجزء السابع
ذهبت الي نهال ووجدت الدموع تنزل من عينيها كالسيول فقولت لها مالك ابلغتني بصدمه جعلتني اقف ساكتا مكاني لا اتحرك فقالت لي انها وجدت صديقي خالد يمارس الجنس مع زوجها وذهبت علي الفور فقولت لها لازم تبعدي شويه ترتاحي قالتلي والاولاد قولتلهم خليهم عند اي حد من الاقارب وقالت لي ساذهبهم الي زميلتي واسافر يومين الي الغردقه فقولت لها لابد أن تبتعدي وتفكري بشكل اعمق في الموضوع وتشوفي هتعملي ايه وسبتها ورجعت وانا بضرب كف علي كف من اثر الصدمه واتصلت علي الفور بخالد وطلبت منه أن يأتي لي علي الفور فقال لي أمامه ساعتين وسيأتي الي بعدها انتظرته في بيتي فاتصلت بي مها وطلبت أن تأتي الي فقولت لها اني انتظر صديقي فاحسست انها بدات تشك في وجاء الوقت وجاء صديقي وانا انظر اليه وغير مصدق ما سمعت فواجهته بالمصيبه التي يفعلها فقال لي بكل هدوء من اين اتيت بهذه الاخبار فقولت له زوجه استاذ جلال قال لي انت علي علاقه جنسيه بيها قولت لها لا طبعا احنا جيران قالي هي علي علاقه بك وأنا أعلم لاني علي علاقه بيها فاتت لي الصدمه الثانيه لتمنعني عن الكلام والصمت نهائيا فانا اعامل نهال كزوجتي واحببتها كثيرا وهي تشاركني مع رجلين آخرين فاحسست أنه يكذب فوجهته انك غير صادق وتكذب لتبعد عن المصيبه التي فعلتها فقال لي انا امارس الجنس مع جلال مقابل أنه يجعلني اضاجع زوجته وبدون علمها أنه يعلم وخالد لا يعرف أنه يشرب من نفس الكأس وزوجته تنام مع استاذ خالد ماشيين علي قانون تبادل الازواج حرفيا بس خالد واخد علي قفاه بزيادة ولا يعلم بما تفعل زوجته فقولت بما أن خالد ليس ضحيه فلابد أن أفعل ما اريد بزوجته وأثناء حديثنا اتصل بيه استاذ جلال ليطلبه ليذهب له وأثناء كلامي معاه عرفت أن استاذ جلال بيديله مقابل مادي مقابل ما يفعله معاه فالساعه الان
العاشره ليلا فاتصلت علي ايمان وطلبتها أن تأتي لي علي الفور فقالت زوجي في طريقه الي البيت قولتلها زوجك لما يأتي قبل الثانيه عشر صباحا فجاءت لي ودخلت فطلبت منها بدون تردد أن أمارس معاها الجنس فوافقت مقابل الا اصورها مع استاذ جلال فوافقت واخذتها ودخلت غرفه النوم وقلعت العباءه وكانت ترتدي سنتيانه بيضاء وكلوت اصفر منقط اسود بدأت ببوسات خفيفه وكانت رائحتها غيرجيده نتيجه انها كانت تنضف منزلها علي كلامها فخلعت الكلوت فوجدت سائل ينزل علي شفايف كسها فجعلتها تجلس لشم لأنني اظن أنه ليس عسلها فصدمت لأنه سائل منوي فقولت لها من مارس معك الجنس قالت جلال كان عندي فقولت لها كمان بينزل لبنه في كسك مش ممكن تحملي لقيتها بتقولي انا بخلي بالي فطلبت منها ان تلبس ملابسها وتذهب فانا لا اطيقها الان فذهبت وكانت شهوتي كانت عاليه فاتصلت بمها ولم ترد فدخلت عملت عشاء وانا باكل اتصلت علي فطلبت منها لو ممكن تنزلي لان محتاجها لاني تعبان فقالت لي ابي أمام التلفاز الان وصعب انزلك ولكني سأنتظر الي ان ينام ويأتي لك يا حبيبي لاني احبك ولن اتمنع عنك ابدا بالفعل بعد مرور النصف ساعه وجدت بابي يطرق فذهبت بسرعه لاجد مفاجاه اخري نهال تقول لي انها ستبات معي اليوم فدخلت الحمام وانا لا اعلم ماذا افعل ساتركم الان ونكمل غدا في الجزء الثامن لندخل في غموض بعد هذه المفاجآت
الجزء الثامن
انتظرت قليلا وأتت الي نهال فتحدثت الي وانا لا اعرف ما افعل فهي كانت ذكيه لابعد حد عرفت كيفيه اصطياد رجلين بخلاف زوجها فقولت لماذا انا لا أفعل مثلما تفعل فجاء بذهني أن أمارس معها هي ومها الجنس مع بعضهما فأثناء كلامنا دق الباب فكانت مها فقولت لها تفضلي فدخلت ونحن الثلاثة جلسنا بالانتريه نتحدث فمها تعرف مدام نهال والعكس صحيح وكل منهم لا يعلم لماذا اتي الآخر فأثناء كلامنا سويا نحن الثلاثة في مواضيع الحياه العاديه طلبت من مها ممكن تعمليلنا شاي بعد اذنك ذهبت علي الفور لعمل الشاي وانا دخلت وراها تارك نهال بحيث اني ذاهب الي غرفتي لتغيير ملابسي بحيث أن لدي غرفه بجوار المطبخ ودخلت لمها المطبخ وطلبت منها الكلوت بتاعها فذهلت وقالت لي ليه ما انا بنفسي معاك قولتلها محتاج اشمه اتصبر لغايه يا مدام نهال تمشي وبعد الحاحي وافقت وادتهولي حطيته في جيبي وخرجت قعدت مع نهال لقيت مها خارجه بالشاي وقالت انها هتطلع تجيب موبايلها وجايه وانا استغليت كده وطلبت من نهال انها تديني الكلوت بتاعها فكانت ترتدي بنطلون �� وبلوزه بعد الحاحي وافقت وقلعته وادتهولي قعدت ابوسه وحطيته في جيبي التاني نزلت مها جلست معانا وكنا بنتكلم في مشاكل البيت واننا عاوزين نغيير اتحاد الملاك لن عندنا مشاكل مش بتتحل فعطست مفاجأة فكل من مها ونهال اعطتني طلعت منديل لافجاهم انا بالمفاجأة باخراجي كلوت كل منهم بيدي وتقريبه من أنفي فمها ونهال وجههما احمر سريعا من اثر المفاجاه ولم أطيل كثيرا حيث قولت مها كلوتك جميل جدا بس مفهوش عرق شكلك لسه واخده دوش اشوف كلوت نهال كده لا عرقان بس تسالوني اقولكم كلوتتكم بحبهم اوي وهما لا يتكلمون فاتجهت الي مها حيث إنها ترتدي عبايه منزليه ورفعتها وفتحت رجليها ومصيت كسها وهي تبعدني عنها فقولت لها مها يوجد شعر فذهبت الي غرفتي لاحظار مكنه حلاقه ومعايا كريم ونضفته وطبعا نهال شبه مصدومه مما افعل ومثلها مها قولت اشوف كسك بالمره يا نهال قالتلي ابعد قولتلها في ايه انا نكتكم انتم الاتنين عادي يعني وروحت بحبه قوه فتحت سوسته بنطلون نهال وقلعتهولها والاتنين مفيش كلوتات ولقيت نهال نضيفه قولت كويس روحت داخل المطبخ وفاتح الثلاجه وخدت واحده ترمادول ولقيت عصير فراوله جبته وحطيت ثلاث كوبيات ودخلتلهم الانتريه وطلبت منهم أنهم يشربوا وخدت كوبايتي وبقيت اكب علي كس مها حبه وامصهم واروح لكس نهال وبرضو احط حبه علي كسها وامصه وطبعا ابتدوا الاتنين يحسوا بالابتعاد عن الواقع فوقتها طلبت منهم الذهاب الي غرفه نومي ودخلنا وطلبت من نهال ومها أن يقلعوا ملابسهم بالكامل وانا الاخري قلعت ملابسي وطلبت منهم أن ندخل الي الحمام لناخذ دش فوافقوا ودخلنا الحمام واخذت الشامبو وغسلت جسم مها بالكامل وبعدها غسلت جسم نهال وبعدين طلبت من نهال أن تغسل جسمي وبعد ما نشفنا دخلنا غرفه النوم وجبت حبه فاكهه وقعدت علي السرير ونهال علي ايدي اليمين ومها علي ايدي الشمال وقعدنا ناكل بعض نهال باصه علي زبي خدت من أيديها التفاحه وقولت لها انزلي مصي متتعوديش تكوني عاوزه حاجه ومتطلبهاش وبالفعل ما صدقت ونزلت تمص في الوقت ده مها قالتلي وهل الكلام ده ليا انا كمان قولتلها بتهزري طبعا قامت ماسكه صدرها وبتقربه مني وعاوزه ترضعني وبالفعل بقيت بمص وانا بتشفط من تحت تحس ان بوق نهال بيعمل كذا حاجه في وقت واحد بيشفط ويمص ويبوس وانا وصلت بيت بزاز مها وطبعا مها قعدت تبوس فيه وفجاتني بأنها حطت كسها علي بوقي وقالتلي افترسه وبقيت بمص فيه وطبعا عسلها مغرقني ما هي تعتبر فوقي لاني نايم علي ظهري ونهال بين رجليا واخده زبي وفي عالم تاني ومها مص كسها مخلي اهااااتها عاليه جدا وابتديت اطلع للبظر ومن بدايه مصي ليه دقيقه بالضبط لقيت نافوره وغرقت وشي ورعشه رهيبه في جسمها وشالت زبي من بوق نهال وراحت نازله قاعده عليه وطبعا بتطلع وتنزل بقوه ونهال جاتلي وحطت كسها في بوقي بعد ما نشفت وشي وحاسس أن كل واحده في حته نهال ومها اكنهم مقسمين ومنظمين اوي وانا حسيت بتدفق لبني روحت شايله بسرعه وخدت كس نهال مش مشكله ونزلت فيه وهي بتقولي هو انا حمام تفضي فيه مش هتمتعني قولتلها عيب متقلقيش وبعد حبه مداعبه وبوس وتقفيش روحت قايم وواحد نهال علي الكرسي في وضع الكلبه وبقيت اقطع فيها وهي تخرج اهاااااات �� مش قادره نكني اكتر عاوز احس بزبك بيقطع في جدار كسي مها قالتلها ما يبانش عليكي يا نهال انك شرموطه كده قالتلها يا حبيبتي خبرتي كبيره وانا طبعا عارف ما الشرموطه بتاخد ثلاث ازبار طبعا لازم تكون خبره وطبعا نزلت في كسها ونمنا مع بعض شويه علي السرير ونهال قالت لمها انتي بقي اتفتحتي امتي وانتي انسه قالتلها نادر واخد كسي ملكيه خاصه قالتلها يعني نادر هو اللي فتحك قالتلها مش راحم انت قولتلها بس انتوا مع بعض حلوين يا بنات نزلت نهال وباست زبي وقالت ده اللي مجمعنا جاتلي فكره قولتلها ما تيجوا نقضي اسبوع مع بعض كده كده مها اهلها مش موجودين من بعد بكره نهال وفقت علطول وقالتلي عندي شاليه هنروح عليه ومها قالتلي حبيبي انا هدخل اخد دش واطلع علشان بابا بيقلق بالليل وهو نائم وبيقوم قولتلها ماشي يا حبي مع السلامه دخلت خدت دش وخدت من جيب البنطلون بتاعي الكلوت بتاعها وبستني وباست نهال وطلعت ونهال قالتلي يلا ناخد وش قولتلها الصباح يلا ننام بقي قفلت النور وخدت نهال في حضني ونمنا وصحيت علي الساعه 7 وصحيت نهال ودخلنا خدنا دش وخرجنا انا دخلت لبست ونهال عملتلنا الفطار ولبست ونزلت قبلي وانا في الشغل مها كلمتني وقالتلي نادر انا بحبك بجد مقدرش أبعد عنك انت حبيبي ومتعرفش قد ايه فرقت في حياتي قولتلها تسلميلي يا حبي وقفلت معاها اني النهارده هخلص مشاوير وبكره هاخدك انتي ونهال ونسافر علشان ننبسط قالتلي من دلوقتي هعد الساعات بأي يا حبيبي وانا طبعا اليوم ده عاوز اشوف خالد بيه واستاذ جلال قابلتهم بعد الشغل ودخلنا في نقاش عادي طبعا جلال ميعرفش حاجه وكل واحد فيهم حاسس أنه بيدي التاني علي قفاه لقيت جلال بيقولي نادر النهارده هنجيب موزتين وتقضي الليله معاهم تخش معنا اعمل حسابك قولتله للاسف انا مجهد مش هقدر مره تانيه واتغدينا وبعدين هما راحوا يقضو الليله وانا اتصلت علي ايمان طلعت عند مامتها طلبت منها انها تروح شقتها عاوزها قالتلي علي الساعه 8 وافقت وروحتلها علي الميعاد وقعدت معاها وبعدها اتصلت امها بيها قالتلها ماما انا هبات في شقتي عندي حاجات هعملها امها قالتلها حاضر ودخلت غيرت ولبست قميص نوم وجتلي وانا قاعد علي الكنبه ونامت في حضني وشغلتلنا فيلم اجنبي بقيت ببوس فيها اوي وايمان من نوع البنات اللي بيخليك حاسس انك عاوز تستمتع بكل لحظه معاها مش نيك والسلام بقيت ببوس وهي كمان بتبوسني شعرها جميل بقيت بلعب في شعرها قالتلي نادر يلا ندخل جوه دخلنا علي السرير بقت تقولي محتاجه حضنك اكتر من اي حاجه حستها مش عاوزه تتناك دلوقتي عاوزه تحس بحناني بالفعل خدتها في حضني وقفلت النور ونمت وبكره بقي هيجي يوم جديد وهدخل فتره معايشه حلوه مع نهال ومها وممكن يحصل مفاجاه اتمنها واخد ايمان معانا بكره بقي نشوف في الجزء الثامن ايه اللي هيحصل
الجزء التاسع
صحيت من نومي كانت الساعه بقت ٧ لقيت نهال في سابع نومه حاولت اصحيها كانت مش قادره تقوم طلعت علي شغلي وسبتها تكمل نومها استأذنت علي الظهر وعمل طلب اجازه ومشيت روحت قابلت مها علي السلام جيه من بره وطلعت معايا وقالتلي لسه بابا وماما ماشيين وانا كنت بره بجيب حاجه قلبي وقف قولتلها ايه جاتلك الدوره قالتلي ما تقلقش كنت بجيب حاجات من الصيدليه علشان السفر وكل ده واحنا علي السلم طلعنا لباب الشقه ودخلنا لقيت نهال في الحمام روحت قعدت مع مها بكلمها عن حبيبها قاتلي انا بقت بحبك انت ومدمناك سبته لقيت نفسي ممتلكه من واحد اخر وهو انت طبعا كلامها كان موضح بالفعل أن اللي حصل بينا قربها مني ففتحت التليفزيون وهي قالتلي هطلع يا حبيبي احضر شنطتي وابقي كلمني لما تجهزوا وبالفعل طلعت ونهال طلعت من الحمام جاتلي وفجاتني انها مش هقدر تسافر معايا بنتها تعبانه وهتروح اليومين دول تقعد في بيتها طبعا نفسي قفلت جدا وحسيت انها ابتدت ترخم راحت اتدتني بوسه وخدت شنطتها ومشيت قولت خلاص مها تستاهل اني اقضي معاها الاسبوع بالكامل اتصلت عليها نزلتلي وفرحت اوي لما لقت أن محدش هيكون معانا المهم طبعا الشاليه بتاع نهال مرضتش اروحه لان هي مش هتبقي موجوده فقولت لمها ناجر هناك قالتلي طيب ما احنا عندنا شقه في مرسي مطروح وهدوء وراحه ايه رايك نروح فكرت قولت ما انا كده كده رايح للمتعه فاي مكان هيوفي الغرض المهم نزلنا من البيت وربنا العربية وسافرنا ووصلنا علي العشره مساءا طلعنا الشقه ويدوب دخلنا خدنا دش ومها طلعتلنا من الشنط حاجه ناكلها وبعدين وروحت علي السرير طلبت من مها تجيبلي ترنج طبعا احنا بناكل بالملابس الداخليه بس مها لابسه سنتيانه حمرا واندر احمر عليه نجوم زرقاء وانا لابس الاندر بس المهم راحت علي الشنط وجابت لنفسها بيبي دول وجت قولتلها فين الترنج قالتلي كده كده هنتغطي المهم قلعت السنتيانه والاندر ولبست بس البيبي دول وطبعا شكله اول مره يتلبس لأنه كان متعلق فيه الاندر بتاعه في كيس وكان البيبي دول روز بخطوط سودا طوليه ويا دوب نازل علي طيزها وجت جمبي وجابت بطانيه مش تقبله اوي واتغطت ونامت في حضني واحنا الاتنين المشوار مخلينا مجهدين المهم واحنا نايمين بتكلمني انها من امبارح منمتش وهي عارفه أن نهال في حضني وطلبت مني اني اكون ملكها بس واعمل اللي نفسي فيه ولو هي قصرت حقي اعمل ما بدالي قولتلها الجنس متعه وانا بحب جسمك في حاجات وجسم نهال في حاجات وغيره وغيره زعلت حبه وقالتلي المهم تكون جمبي في حضني لاني بدوب فيك بوستها بوسه خفيفه ونمنا صحيت الصبح علي شفايفها وهي علي صدري وبتلعب بايديها في شعر صدري اصلي مشعر وهي كانت بتحب ده المهم قومت غسلت وشي وكانت هي بتحضر الفطار وفطرنا وقولنا ننزل نتمشي شويه بعد ما خرجنا من العماره علي بعد حوالي ٢كيلو مشي قابلنا واحده زميلتها في الوقت ده مها وشها جاب الوان اللي يشوفها يقول بتعمل حاجه غلط المهم صاحبتها سلمت عليها وعليا اعرفكم علي زميلتها دي تعتبر جاره ليهم من حوالي ٨ سنوات قالتلها جايه مع مين قالتها لوحدي المهم حسيت ان زميلتها حبت تعدي الموقف سلمت عليها وقالتلها هبقي اكلمك وكملنا مشي بس طبعا مبقيناش مسكين ايد بعض جبنا طلبت البيت وطلعنا المهم اول ما دخلنا البيت لقيت موبايلها بيرن باسم واحده اسمها ساره فنديت علي مها تيجي ترد المهم مها قالتلي دي اللي قابلنها المهم قولتلها اعملي اسبيكر وردي وبالفعل لقيت زميلتها بتقولها ده دخل معاكي البيت كمان مها اتسمرت مكانها ومبقتش عارفه تقول ايه حسيت ان صاحبتها مش سالكه المهم قالتلها انا جيالك طبعا مها متلغبطه ومش عارفه اعمل ايه قولتله تقولها تعالي دخلت غيرت عدي ولبست ترنج البيت وقعدت مستني ساره هانم وبالفعل خبطت علي الباب ودخلتها بصتلي وضحكت وقعدت معنا اكنها مدرسه واحنا تلاميذ وعامله تدينا دروس قولت لمها انا هقوم اعمل شاي اعملكم معايا ساره قالتلي اعملي معاك مها رفضت دخلت وانا مش عارف اعمل ايه المهم جت في بالي فكره جهنمايه انا كده كده معايا منوم لاني في أوقات مبعرفش انام من غيره لاني بفكر كتير بالليل روحت مطلعه وحطيت لها واحده كامله انا بحط نص لنفسي وجبت الشاي وادتهولها وقعدنا نتكلم لما لقيتنا مش عارفين نرد يعني من الاخر كسبنا وصغرتنا سألتها انا انتي متجوزه قالتلي لا مخطوبه وخطيبي محترم مش زيك بيعمل حاجات زباله طبعا احنا عرفناها اننا مخطوبين بحيث نقلل الصدمه شويه والضغط اللي علينا المهم مع الوقت والكلام الكتير والعصبيه جيه وقت الارتخاء ومخدتش حوالي اكتر من ربع ساعه لغايه ما نامت نوم صعايده المهم قولت لمها لازم اكسرها لانها مش هتسكت انا لازم افتحتها مها رفضت ومع كلامي حست انها بالفعل هتتفصح ووفقت قولتلها لازم اروح صيدليه اجيب واقي علشان متسبتش حاجه عليا زكريا ونزلت بالترنج اللي عليا وجبت وجيت وخدناها انا ومها لغرفه النوم وقلعتها البنطلون الجينز اللي كانت لابسه وكانت معفنه اوي من تحت تحس انها مش بتنظف نفسها روحت طلبت من مها تروح تجيب مكنه من شنطتي ورغوه صابون ورحت شايل الشعر بتاعها ونظفت المكان من تحت وروحت قعدت العب بصباعي كنت ارفان بصراحة امص المهم لقيت الهانم اصلا مفتوحه وطبعا كانت جمبي مها قالتلي كده سبها قولتلها بالعكس ده انا هنزل في كسها كمان الشرموطه البجحه دي وبالفعل بقيت انيك في كسها جامد وقلعتها كل هدومها ونزلت لبني في كسها الشرموطه اللي بتشتغلنا وقولت لمها تجيب نشادر وقولت لمها قبل ما اصحيها اطلعي بره وانا هنام جمبها وهي لما تصحي تشوفنا انا وهي كده تنكسر وبالفعل صحيت من النوم لقيتني جمبها بصت لكسها وقالتلي فتحتني روحت رازعها بالالم علي وشها وقولتلها انتي مفتوحه يا شرموطه وصورتك وانا بينكك وهعلمك الادب في ثانيه قلبت قطه وتعتذري وتبوس ايدي وبتقولي اللي فتحني خطيبي وبتحلف فانا اكني مشفتكوش بس سبني في حالي لقيت الفرصه جاتلي لغايه عندي وانا مش مصورها ولا حاجه وهي خايفه أوري الفيديو لخطيبها يسيبها روحت قولتلها بس انا ليا طلبات واجبه النفاذ قالتلي ايه طلباتك قولتلها تنظفي جسمك اللي كله شعر ده تقضي معانا الست ايام وبعدها ولا اعرفك ولا تعرفيني وده اخر كلام عندي خلاف كده مش هيحصل وفقت وطلبت منها تلبس وتمشي تروح تنظف نفسها لاني بالفعل قرفت من جسمها جدا وطلعت من الغرفه وعنيها في الأرض ومها كانت في الريسبيشن قدام الباب عدت ادمها ومشيت علطول دخلتلي مها الغرفه وقالتلي مالها قولتلها واجهتها وطلبتها تنام معايا الست ايام الجايه وهي دلوقتي رايحه تنظف نفسها وجايه مها حست بالانتصار لانها هانتها كتير المهم قولت لها استاهل ايه قامت زقتني وقعتني علي ظهري علي السرير ونمت فوقي وبقينا ناكل شفايف بعض بجنون وراحت مقلعها البادي اللي كانت لابسه وبقيت ترضع من بزازها الجميله وهي منزله أيدها وماسكه زبي وبتحسس عليه وروحت قلعتها الليجنز بتاعها والاندر وجبت واقي من الكيس بتاع الصيدليه ولبسته وهاتك يا نيك ومها حوت مش بتشبع كل لما اقرب اوصل اسئله وتدخله تاني عاوزها ميطلعش من جواها لغايه لما حسيت بركبي مس قادره ونمت جمبها واتصلت بيها صاحبتها ساره تقوليها هتكون عندنا الصبح وعملت اللي نادر طلبه ومن هنا انا مستني اشوف جسم ساره بعد ما نظف في الجزء العاشر اكيد نستمتع بيها ومعاها مها الي اللقاء
الجزء العاشر
صحيت من النوم ومها كانت نايمه في حضني ولقيت موبايل مها الهزاز شغال وشكل حد بيرن طلعت ساره قمت رديت قالتلي انتوا صحيتوا قولتلها تعالي انا في انتظارك وبالفعل ربع ساعه كانت كفيله أن ساره تكون علي باب الشقه فتحتلها الباب وكانت لابسه فستان جميل ازرق سماوي ودخلت قعدت علي الكرسي اللي قدام الباب روحت اطمن سلمت عليها وبايدي رفعت الفستان علشان اشوفها نظفت ولا لا وهي طبعا مستسلمة نهائي لقيتها جسمها بيلمع وابيض وريحه جسمها شبه مياه ورد روحت خدتها علي الاوضه التانيه وقفلت الباب وبقيت ابوس شفايفها وهي دموعها تنزل بسالها مالك قالتلي مش حبه اللي بيحصل ده قولتلها مش احنا اتفقنا ست ايام امتعك حتي تكوني شرموطه جباره لخطيبك بصت في الارض ومسحت دموعها روحت نيمتها ونمت فوقيها وببوس شفايف من كتر جمالهم مع كل بوسه الشفه بتحمر وترجع تاني سيبتها وشفايفها شبه حاطه روج طبيعي ونزلت لصدرها ساره بقي صدرها صغير مش بيتني يدوب بارز بقيت بشفط فيه وبمصه بمتعه اول مره امص صدر بالصغر ده ابتديت احس انها ابتدت التنشنه اللي فيها تهدي فنزلت تحت وقلعتها الشورت لانها مش بتلبس اندرات كانت راحته جميله جدا لدرجه اني محتفظ بيه وساره خبرتها علي ادها مش جامده في الجنس بعد ما شلت الشورت بقيت مواجه لكس ساره واكني بشوفه لاول مره صغير وجميل ورجليها علي كتفي وبقيت بمص وانا رجلي متنيه علي الأرض كنت في دنيا تانيه وانا علي باب كسها واحده شكلها متنكتش بمتعه شكل الموضوع جه معاها بتسرع بعد فتره من مصي بدأت اسمع اهاااااات مكتومه هي مش عاوزه تبين ضعفها واحتياجها بقيت امص وشهوتها تنزل اكتر من مره لغايه ما سلمت وقالتلي مش قادره خلاص تعبت حاسه بنار ارجوك كفايه وبرضو مش عاوزه تقولي داخل زبك حستها مختلفه روحت واقف ورفعتها من علي السرير وحطيت تحتها البطانيه بتاعه السرير وبقيت بمشي زبي علي كسها وصوابعي علي بظرها لقيتها بقت بتشدني ليها من غير ولا كلمه بس بحبه اهاااات خفيفه بهياج ظهر علي وشها وابتدت تمص شفايفها ده يبين انها ريقها نشف وهنا حبيت ادخل زبري بكل شده لتغيب عن الوعي من اول وهله بعد اهااااات اشتدت بقوه عند دخول زبري مباشره الي اعماق كسها الصغير الجميل وبدأت في حاله هياج عاليه فاول مره ادوق طعم امراه تستحي قول اي شيء لي وانا اختراقها الي أعماقها فكان كسها جميل وملمسته رائعه بالرغم من اني لست من بدأ بالتسجيل علي استماره عبور هذا الكس ولكنها بدت لي كانسه لم تمس فكسها كان ككس مها أثناء ركوبها وجاءت لحظه نزول لبني لأخذ زبي خارجا لينفجر في فمها الذي نشف من الماء وقلت لها ابلعيه فبلعته ولم تقدر علي الوقوف فتركتها ودخلت الي المطبخ وانا لا ارتدي الي ملابس لاني أحسست بالجوع فدخلت علي مها المطبخ لتصدم وهي لا تعرف بمجي ساره فتركتني وذهبت لها فمشيت علي أطراف اصباعي لأسمع الحوار بينهما دخلت مها الي ساره وهي عاريه علي السرير ووجهه عليه لبني فقالت لها اتنكتي وارتحتي فقالت لها ساره اسفه يا مها فانا غلطت واعتذر اليكي فاتركيني بحالي واجعلي خطيبك يتركني لأنه فعل بي كل شيء فقالت لها دخل زبره في طيزك هنا انا صدمت من كلام مها فقالت لها ساره لن يحصل ذلك نهائيا فنادت علي مها وطلبت مني أن تمص لي زبره وبعد ما التهمته فانتصب زبري كالسيف وهنا طلبت مني مها أن ادخل زبي بطيز ساره فقلت لها ثواني البس واقي ولبسته وانا شايف في عين مها حاجه انا مش عارفها بس قولت ابدا وتاته تاته يخش كله بقيت بدخل الرأس وهي تصرخ وتقول لي ارحمني وانا ادخل أزيد وهي تصرخ اكتر حتي دخل زبري كله وبقيت كالثوار الهاءج انيك بكل قوه ولا اسمع صويتها حتي انزلت لبني في طيزها وعند خروجه وجدت طيزها كالجمره حمراء وساخنه فدخلت مباشره الي الحمام وخرجت بعدها ذاهبه الي بيتها ورجلها مفتوحه مثل أي احد عنده تسلخات وهنا جلست مع مها اسالها علي طلبها لماذا طلبت مني هذا الطلب لاصدم مره اخري فخطيب ساره كان في المسبق خطيب مها ولكن ساره خطفته منها فكان عقاب مها لها قاسيا من هنا أخذت مها الي الغرفه لابدا معركه جديده لاري هاتفي يرن بتليفون نهال فرديت علي الفور فإذا بها تصرخ وتقول لي سكت وانا عارفه جوزي بيتناك لكن كمان بينيك مرات خالد روحت قولتلها ما انتي يا متناكه بتتناكي من خالد هنا سكتت واتصدمت من كلامي وقالتلي هي مره واحده ومتكررتش قالتلي كنت في المطبخ وجودي معاه بره حطله منوم في الشاي ودخلي المطبخ ونكني وانا سكت لأنه كان في أيده سكين قولتلها طيب تعاليلي يا متناكه انا في مرسي مطروح مع مها نقضي باقي الاجازه مع بعض قالتلي هحاول وعمتا اديني العنوان بالضبط اديتهولها وقفلت معاها ودخلت لمها لقيتها بتلبس وتقولي تعالي نخرج ولما نرجع بالليل نعمل اللي انت عاوزه خرجنا اكلنا واتمشينا والساعه عدت ظ،ظ، طلبت منها نروح علشان نلحق ندي زغروف قبل ما افصل وبالفعل روحنا وراحت مها قلعت كل هدومها وقلعتني البنطلون والكلوت ونزلت تمصلي وانا مش قادر وهي متمكنه مص فجاءت بالباب بيخبط قولت ممكن تكون ساره لبست الشورت وخرجت افتح الباب وهنا بقي كانت المفاجأة خالد وجلال مع بعض وجايين وعارفيين اني معايا موزه ولقيت جلال بيقولي هنيك معاك اشمعني انت بتنيك مراتي وهنا بصيت لخالد اللي قالي انا مقولتلوش حاجه بس هو عرف منها وعرف منها انك معاك مها جارت ابوها في العماره وهو نفسه ينيكها لقيته دخل جري علي الاوضه وهي عريانه ونزل جرب يمص كسها ولقيت خالد بيقلع هدومه وداخل هو كمان ولقيت مها مصدومه بس ساكته لقيت خالد راح علي بوقها وقالها مصي يا شرموطه ولقيت جلال نزل تحتها ودخل زبه في طيزها وهنا بدأت تصوت لانها متنكتش من طيزها قبل كده وجلال قالي تعالي دخل قدام روحت بدأت ادخل ومها كنت راحت في عالم تاني اهااااات ونكوني اكتر ومتمتعه علي الاخر وبقينا نتبادل مع بعض عليها لغايه ما تعبنا وبعدين قولت لجلال كلم نهال تيجي لان مها مش هتقدر علينا وجت في بالي فكره شيطانيه اجيب بيها ايمان مرات خالد كمان بس اكملكم بقي في الجزء الحادي عشر ياريت الاقي بوستات حماس
الجزء الحادي عشر
طبعا وقفنا المره اللي فاتت علي اني بفكر اجيب ايمان فاتصلت بيها وقولتلها تعالي وعرفتها المكان وقولتلها جوزك معانا بنيك في نهال ومها تعالي استغلي الفرصه دي وتتناكي براحتك وانتي كاسره عين جوزك وبالفعل قالتلي انا جايه ورسمت معاها خطه انها تيجي واحنا بنيك في مها ونهال وهي تروح قالعه قدمنا وتخش معانا طبعا انا انبسطت جدا وحبيت اشوف المتعه وانا بنيك نهال قدام جوزها وايمان قدام جوزها المهم رجعت لقيت مها نايمه وخالد لازق فيها من ورا ونايم وجلال بيستحمي روحت قولت لازم اعرف جلال بخطتي علشان يساعدني واول ما بدأت احكيله انبسط اوي وقالي اوك شويه وصحيت مها وقامت دخلت الحمام تتشطف فدخلت وراها وقولت لها طبعا كسك اتغرق لبن قالتلي لا خالد مش بيعرف ده حتي بتاعه مرتخي جدا وجلال طول ما هو بينكني بيقولي حطي صوباعين في طيزي وقالتلي الميزه الوحيده اني جربت احساس زبرين مع بعض بس ممكن دلوقتي يا نادر تدخل بتاعي في طيزي عاوزه احس بالمتعه دي من زبك روحت داخل تحت الدش وهي عملت وضع الكلبه ودخلت بتاعي صوتت بصوت عالي لقيت خالد بيخبط وبيقولي كده لوحدك قولته اخلص واجيلك لقيت مها بتشد فيه من ورا وتقولي افلق طيزي بقيت بنيك فيها بقوه وهي ااااااااه مش قادره بموت في زبك طيزي مولعه يا نادر افلقهالي سخنهالي خليها 🔥 بحبك وبموت في زبك وبعشقه وانا اهري طيزها هري وهي تتوه اه مش قادر انا شرموطتك يا روحي لقيت خالد بره بيسمع وعاوز يخش يشارك المهم جيه وقت اني انزل بقيت حاسس بغرقان في طيز مها ولبني بيطلع من طيزها روحت شلت بتاعي وخدت دش معاها وبعدين ولبسنا وخرجنا لقيت خالد هيجان مها قالتله مش هقدر دلوقتي ودخلت المطبخ وهي بتحط الاكل علي الترببزه كانت نهال جت دخلت كلت معانا وكانت لابسه بنطلون ليجنز وبلوزه واحنا بناكل روحت وقفت وراها ومسكت بزازها من علي البلوزه وببص لجلال اللي لقيته بيضحك وروحت فاتح زراير البلوزه وتحتها كانت لابسه بادي قالعتهولها وكانت لابسه سنتيانه حمرا شفافه بقيت باكل في بزازها من علي السنتيانه ورفعتها فوق التربيزه علشان عيني تشوف جلال في وضع الكلب وخالد بينيكه من طيزه ومها بتتفرج ومش مستعوبه اللي شايفاه قلعت نهال البنطلون الليجنز ولقيتها لابسه كلوت احمر بنجوم ومتغرق روحت قالعتهولها وقلعت بنطلون الترنج وبقيت وبدأت امص في كسها وعيني علي مها اللي شايفها انها قامت ودخلت جوه ابتدت نهال تتطلع اهاااات حاره 🔥 ومحتاجه المزيد هنا طلبت مني اشيلها وندخل الاوضه شيلتها ودخلت الاوضه راحت ندت علي مها وقالتلها مها مصي صدري ونادر هيدخل واقلعي وحطي دماغي بين رجليكي امصلك كسك ونادر بعد مش يخلص انزلي مصي زبه علشان يقف تاني وبالفعل بدأت ادخل زبي ونهال بقت مش معانا ولا حاسه غير باهااااااات بتطلع من بقها وعيناها مغمضه ومها بتلعب في صدرها وبتعمل حلقات دائريه علي ترمسه نهال ونهال من كتر المتعه والاهااااااات المدويه مسكت مها وبقم بيبوصوا في بعض الاختلافات الآلات السخنه بتطلع من بوق نهال تدخل بوق مها بقي ادامي كس مها وزبي في كس نهال روحت طلعت زبي من كس نهال علشان تروي عطش كس مها واول ما دخلت في كس مها جسمها قشعر من المتعه وغرقت زبي بمياه كسها المولع ونهال لسه مع مها بيبوسوا بعض وهنا لقيت خالد داخل ملط هو وجلال وانا كان زبي في كس نهال راح رفع نهال ونام تحتها وانا زبي فيها ولقيت نهال اهاااااااتها بتعليق لقيت خالد مدخل زبه في طيز نهال وجلال لقيته نازل بيمص في كس مها وهنا الباب كان بيخبط روحت خرجت افتح ومها قالتلي بص علي العين السحريه وهنا لقيت ايمان روحت فتحتلها الباب ودخلت وانا عريان وهي كانت لابسه فستان قلعتهولها وقلعتها ملط وحدتها ودخلت الاوضه في الوقت ده كان خالد في عالم تاني مع نهال ومها مع جلال وانا بقيت مع ايمان وجسمها كان ممتع وجميل وبقيت بمص في كسها بحراره عليها وهي شدتني علي كسها وقالتلي دخل يا نادر وهنا خالد بص واتصدم عقبال ما قرب مننا كان زبي مخترق كس مرانه وهو بيبصلنا ودموعه بتسيل علي خده وهو شايف اهاااااااااات مراته مع صاحبه ومش عارف يتحرك من مكانه وانا مع اهااااااات مراته يطرقع في كسها وبقولها بحبك ياشرموطه وبموت في كسك النار وهي تقولي نيكني يا روح شرموطتك وخالد مش مستوعب الي الان وهنا جه وقت اننا نجيب مع بعض وهنا اهاااااااتنا عليت انا وهيه لغايه ما جيت انزل وهي تقولي نزل جوه كس شرموطتك لغايه ما نزلت حمم لبن ساخنه 🔥 وهنا انا ارتحت وفردت رجل ايمان علي التربيزه ورحت ارتاح علي الكرسي لقيت جلال راح يكمل وخالد بقي في هستيريا وهنا الجزء خلص المره الجايه هنشوف رد فعل خالد ودخول ساره معانا ومفاجات كتير
الجزء الثاني عشر
أثناء استرخاء جسدي بجوار ايمان ذهب إليها خلال ليدخل زبه مباشره وهي في عالم تاني وانا اري خالد امامي في ذهول لما يراه أمامه وهنا طلب مني جلال انا انام بعرض السرير وانزل رجلي علي الأرض ورفع ايمان من علي التربيزه وجعل ظهرها علي بطني وطلب مني أن ندخل زبنا بكسها معا وهنا جن جنون خالد وجاء وطلب من زوجته أن تقوم علي الفوار وتذهب معاه فقالت له انا تركتك حتي انتهيت فاتركني حتي انتهي انا الاخري ولغتها كلها سخريه له وفي هذه الأثناء أمسكت ايمان بزبري وادخلته وبدأت بالصعود والنزول عليه وهنا طلب منها جلال أن تهدأ فإنه يريد أن يدخل زبره معاه بكسها وخالد لا ينطق بكلمه فقط يري ونهال ومها ينظرون إلينا بغربه لماذا اتنين علي واحده ويوجد اثنين يريدون المتعه وهنا ادخل جلال زبره هو الآخر لتخرج من ايمان عبارات ممحونه نيكوني اريد أن تخترقكوا رحمي بحب ازباركم ونحن نشتعل من كلامها فنزيد من احتكاك لحمنا بلحمها لتحمر سريعا طيزها من اثر الطرقعه التي نتناوب عليها انا وجلال سويا وانا وجلال وايمان بعالم تاني هنا صدمت من ما بدا بفعله خالد فقد ادخل زبره بطيز جلال وهنا بدأ جلال كالمراه الممحونه وترك لي ايمان وذهب الي التربيزه لياخد حصته من النيك وكان نيك خالد له ظاهرا أنه انتقام فكان خالد احتكاكه بطيز جلال يدوي ارجاء الغرفه وانا اري بعيني الصدمه علي عين مها ونهال وايمان بدأت في الخروج من جو النيك وهنا شلتها ووضعتها بوضع الكلب وأدخلت زبري ليحتك برحمي بالكامل وهي تتاؤه وتذهب الي عالم تاني وتغمض عينها وتجف شفاتيها من الاهات بناتي مها وتضع علي شفاتيها قطرات من الماء وصوت ايمان اصبح اعلي من صوت اهات جلال الذي أصبح كالمراه ولكني هذه المره لم انزل فزاد الوقت وهي أصبحت غير قادره علي الجلوس بوضع الكلبه فجسمها ارتخي بالكامل وكسها من الببل أصبح يلزق فهنا اصبحت اسمع اهااات عاليه من ايمان وصوت احتكاك زبري بماءها بداخل رحمها لاذهب لعالم تاني وينطلق مني سيول من لبني ليسكن في أعماق رحم ايمان وهنا يرتخي جسدي وانام بجوارها لاري خالد يجلس علي الكرسي وصدمه ما يري تجعله لكنه غير موجود حتي هدانا فبدأنا بالتدريج ندخل الي الحمام لنستحم وهنا طلب خالد من ايمان ان تذهب معه لتصدمه وتقول له ساستحم مع نادر لازيل شعرته لاتمكن من مص زبره بالكامل وهنا خالد ذاهب الي الحمام ياسا وبعد أن خرج دخلنا سويا انا وايمان وبالفعل أزالت لي ايمان شعرتي بالحمام وانا أزالت لها الشعر ما بين كسها وطيزها التي لم تتمكن من الوصول إليه وخرجنا بعد ذلك وجلسنا صامتين أمام التلفاز وهنا بدأ خالد بالكلام معانا اننا خاينين ليقول له جلال انت من بدا بالتحرش بزوجتي فقال لي خالد لم اصدق ابدا ان تاتي منك رصاصه اللعنه فانا الان لم اتمكن من أن اكمل حياتي مع ايمان وهنا يتدخل جلال ليقول له بسيطه فلابد أن نغيير الزوجات فانت تأخذ نهال وانا اخذ ايمان ونادر معه مها فقالت ايمان انا لا اريد ان اتزوج لابد أن نشتري شقه تكون لنا ونتجمع بها علي الاقل يومين في الاسبوع لنمارس كلانا الجنس مع بعض وهو ما لقي قبول من ايمان نفسها وانا ونهال ولكن مها رفضت وخالد رضخ فزوجته أصبح كسها سكن لنا وقال يستفاد من مها ونهال وايمان بدون زواج أيا من مها أو نهال ويستحمل أن يري زوجته تنام معانا وهنا جرس الباب ومن علي الباب انها ساره جاءت لتحقق ما اتفقنا عليه فعندما راءت ثلاث رجال فخافت وطلبت مني انا انيكها انا فقط في تحب خطيبها كثيرا فوافقت وطلبت من ساره ان تذهب وتأتي عندما اتصل عليها وبعد راحتنا ذهب لخالد ليحتضن زوجته حتي لا احد منا ياخدها بناتي في بال جلال فكره حط منوم بالعصير وبالفعل حدث ما تمنناه ليذهب جلال لايمان وانا اذهب لنهال لتبدأ بحلبي سريعاا بكل قسوه تخلعني البنطال والشورت ليكون زوبري أمامها عاريا مجردا لتجعلني انام علي سجاده الريسبيشن لتبدأ بمص الرأس بكل محن لتجعله يقف بجنون ونحن بوضع 69
حتي طلبت من انا اقتحم مهبلها وتريد مني انا أطيل في نيكها مثلما فعلت مع ايمان فبدأت بمص فخدتين رجلها بالكامل وهي تترجاني أن أترك كل شيء واقتحم كسها فهو ينبض عاليا من كتر احتياجه لإطفاء ناره وبالفعل فبدأت بادخال زوبري لأسمع شرموطه كما ذكر في الكتاب وهنا وجدت مها تاخذني ونهال لندخل غرفه لنا الثلاثة فقط انا ادخل زبري مباشره الي كس نهال وعيني علي كس مها فبدأت بنيك مها والتبادل مع نهال وكل واحده تصدر اهااااااات فنهال عندما ادخله نيك جسمي كله انا ممحونتك وتتاؤه من الشهوه العاليه وبعد ما ارحت كس نهال فذهبت مباشره الي الحوت وهو كس مها الذي لا يشبع نهائيا وبدأت انيكها بوحشيه وهي تصدر اهااااااات وتتاؤه وتقول حبيبي لا تدع فرصه لطيزي لتبرد اريدها ساخنه جدا من طرقعه زبرك لها حتي جاء الوقت لإنزال سائلي لاخرجه خارجا علي صدرها لارتاح علي السرير ولا اداري بمن حولي وذلك لم يوقف مها أو يشبعها لكنها جاءت الي لتمص زبري مره اخري وهذه المره كانت هي من تقود المعركه فانا انام علي ظهري وهي جالسه علي زبري وتطلع وتنزل بكل قوه ومع كل نزله تتعالي الاهااااااات لياتي خالد ليشاركنا المعركه لان مها صوت اهااااااات لا يقاوم ويدخل زبه بطيز مها وتبدأ مها باحتضاني لتسترخي ليكن كلا منا انا وخالد يحرك جسمه مع بعض في اتجاه طيز وكس مها واهاااااات مها تجعلنا لا نري من حولنا الي انا يأتي خالد الوقت لكي ينزل وبالفعل ينزل بداخل طيز مها ليسيل ويخرج من طيزها وينزل علي رجلي لتاتي ايمان وتمص لبن زوجها من علي رجلي وتسالني اذا كنت اقتربت من التنزيل لاقول لها قربت فتزيح مها من فوقي وتجلس مكانها وتقول لي اروي كس بلبنك لتكسر خالد مره اخري وبالفعل انزلت بداخلها لبني لتذهب نهال الي المطبخ لتحضر لنا الاكل لننا من المفترض أن جاء الوقت لنسافر بعد قضاء اسبوع كامل من العسل وانا لا ادري ما ينتظرني من خالد عند عودتنا فقط اعيش للحظه دي في اتصلت علي الفور بساره لاخبرها انها لابد أن تأتي الي الي القاهره لمده يومين حتي اكون معاها علي وعدي واتركها فجلسنا ناكل وكلا منا ينظر إلي الاخر في صمت وبعد ذلك نسافر وفي الجزء الثالث عشر ستأتي احداث جديده للقصه ويحدث مشاكل بيني انا وخالد وضربه معلم تنقظني اشوفكم علي خير
اتمني منكم المشاركه بالرد حتي تعطوني طاقه ايجابيه
الجزء الثالث عشر
بعد عودتنا من السفر ذهبت إلى شقتي ومها هي الأخرى فتفاجاءت مها بعوده أهلها ومعرفتهم بعدم وجودها بالمنزل لتبدأ اول مشكله وهي احساس والداي مها انها تفعل شيء في السر ولكن والدتها طلبت منها أن تكشف على بكارتها لتصدم مها وتطلب منها أن تهدأ حتى يخرج والدها من البيت وهنا جن جنون والده مها وطلبت منها انا تعرف هل هي انسه ام مدام لتستغل مها الفرصه وتنزل إلى لتطلب مني حل المشكله وهنا اتصلت على الفور بجلال فوجدت عنده حل سريع فقال لي لدى دكتور سيجعلها وأكنها لم تمس من قبل وهنا طلبت من مها انا نذهب سريعا لننهي هذه المشكله وبالفعل تمكنت مها من الضحك على والدتها بقصه غير واقعيه وقالت لها انها تحب زميلها وتتمنى أن تتزوج ولكنه لم يمسها وطلبت منها أن تجعل والدها يوافق عليه وهنا اطمئن قلب والدتها وطلبت منها أن تذهب لتحدد معه ميعاد لياتي إلى المنزل واخذتها وذهبنا وطلب مني جلال أن نشرب شيئا إلى أن تنتهي وجلسنا في كافيه بجانب العياده وهنا قال لي جلال لابد من حل أمورنا سريعا فقلت له لابد أن تكون نهال على ذمتك لأنك لديك اولاد وبالتالي لابد أن يكون خالد هكذا مع إيمان ويبعد عن موضوع الطلاق وهنا قال لي جلال انتي وجهت نظرك ايه قولتله انا تكون لنا شقه تجمعنا لنتمتع بهؤلاء النساء فأنت وانا وخالد الان نمتلك 4 نساء والخامسه في الطريق ففرح جلال لأنه يعشق التغيير وهنا قال لي لابد أن نقابل خالد الليل لننهي هذا الموضوع والشقه عندي متقلقش وهنا رن موبايلي مها تقول لي أنها جاهزه لنذهب إلى العياده ونرى مها جالسه على الشزلونج تنظر لنا وجلال يشكر الدكتور وهنا اراي أندر مها على الارض فأخذه إلى جيبي لتنظر مها لي نظره حب شديده باشتياق رهيب وجلال يدفع مصاريف العمليه لنذهب وطلب الدكتور من مها الارتياح لمده يومين دون فعل أي شيء فهنا جاء فكره لدى جلال فذهب إلى الصيدليه وجاب رباط ضغط وربط رجلها واتصال على نهال لاصطحاب مها إلى منزل أهلها بحيث انهم جيران عادي وهنا ذهبت نهال ومها إلى منزل مها ليفتح الباب والدها وهو مخضوض وأنها تذهب إلى سريعا وتاخذها إلى غرفتها وهما يعرفوا من نهال ماذا حدث لتقول نهال انها وقعت اما العماره وذهبت بها للدكتور ومتقلقيش يا طنط كله خير وهنا جاء دورنا للذهاب انا وجلال لمنزل خالد ليفتح لنا الباب وهو وجهه كله شرار وهنا يهدأ جلال خالد ويقول له اهدا سنشبع كلنا من نساء كثيره ولكن بشرط أن لا تطلق إيمان رفض خالد في البدايه ومع ضغط جلال وافق واتصالت على مها تقول لي انها كلمت رأفت صاحبها اللي بيحبها وعاوز يخطبها وقال لها أنه لايملك شيء ليخطبها فنظرت إلى جلال لأقول له هذه المشكله ليأخذ من يدي الموبايل ويقول لمها أن تجعل رأفت يأتي له بالعمل وكل شيء سيحل وغلق التليفون وهي سعيده لحل هذه المشكلة فقال خالد لجلال ماذا ستفعل قال له ساعطيه شقه إيجار مشطبه بالكامل وكمان ساعطيه راتب محترم علشان منتحرمش من كس حبيبته واتفقنا أن نذهب اليوم التالي لنجهز الشقه لتكون بيتا للمتعة لنا وبالفعل ذهبت للصباح لعملي ومنه قابلت خالد وجلال وذهبنا لنرى منزل أروع مما تخلينا واتفقنا انا لكل منا غرفته يفعل ما يريد بها وقال خالد لي انا وجلال أثناء احتياج اي منا للإيمان فياخذها لغرفته وليس أمامه وهكذا جلال بالنسبه لنهال ومشيت الأمور سريعه لرافت ليجد نفسه جاهز لالمام موضوعه مع مها ومها طلبت من رأفت أن يسرع الجواز في أسرع وقت وبالفعل وافق أهلها لتتزوج مها سريعا فحضرنا فرحها وسكرنا إلى الساعه السادسه صباح الجمعه لخطر على بال خالد فكره شيطاني وهي انا نذهب إلى بيت العروسين بالهدايا ونخدر رأفت وتمارس مع مها نيك ممتع فاعجبنا بالفكر وبالفعل لم تأتي الساعه الحاديه عشر الا وأننا تطرق باب شقه العروسين فيفتح رأفت الباب وهو متفاجا بنا ولسان حاله يقول اننا لا نفهم الأصول ولكن ادخلنا وقدم لنا العصير وهو لا يعرف سوى جلال مديره بالعمل فقال له جلال اننا أصدقاءه وأثناء سيره أمام البيت قال إنه لابد من مباركه العريس وهنا اعطي جلال لرافت فياجرا ليهدا رأفت من صدمته فهاذا الفعل يحدث عادي بين الأصدقاء وزمايل العمل وأثناء كلام جلال مع رأفت اخذ خالد جرعه من المخدر وحطاها داخل مشروب رافت وبعد ربع ساعه هب رافت إلى عالم تاني وذهبنا إلى غرفه مها وكانت نائمه صحيتها لتفاجا وقال لها جلال البسي فستان الفرح وهنا يذهب كلانا منا إلى مكان فأنا يمتزج لساني وبلسانها وذهب لعالم آخر وخالد يحضنها من الخلف يمسك صدرها ويدعكه وجلال ذهب إلى كسها ليلحسه لتذوب سريعا وهنا تنام على السرير لاذهب وادخل زبري في كسها الضيق وبعد خمس دقائق من الآهات العاليه يدخل خالد معي ليكون كلامنا زبره داخل كس مها لتعلي الاهااااا اات أكثر وأكثر وتكتمل المتعه بدخول زب جلال إلى طيز مها وكانت الاهااااااااااااات تتعالى وجاءت لحظه السكب بكس طيز مها لتقول لنا انها بوقت التبويب ليجن جنوننا لنجد أنفسنا نغرق كسها وينتظر جلال ليدخل ويسكب هو الآخر ليكون لبننا اختلط بداخل مهبلها ودخلنا إلى الحمام واخذنا دش سريع وذهبنا لنرسم يوما من أسعد الايام لدى مها وذهبنا إلى كافيه لنبدأ في رسم ملامح المرحله القادمه فأصبحت مها مدام الان ونسعى للذهاب بعيدا والارتواء بمهابل النساء إلى اللقاء في الجزء الرابع عشر ومرحله جديده من الجنس ودخول عناصر جديده
في البداية أحب اعرفكم بيه نادر وابطال القصه مها ورانيا ومدام نهال ومدام كريستين انا ساكن في عماره بالدور الرابع عاذب وليس لدي اي ارتباطات فقط عملي وباقي وقتي بالبيت أثناء نزولي يوما في السابعه صباحا ككل يوم للذهاب لعملي فاذا بي اري مدام كريستين تخرج الزباله أمام الباب لتري عيني جمالها وكانت ترتدي بلوزه وبنطلون يبرز انوثتها فالقيت السلام عليها وذهبت وانا في سيارتي أتأمل هذا الجسم وهذا الجمال حيث أن مدام كريستين ساكنه جديده لم اراها من قبل لان العماره ايجار وليس بها تمليك فجلست بمكتبي وانا افكر بها حيث اننا اتمني ان اتعرف عليها حتي كبدايه يكون معاي رقم هاتفها فعند عودتي الي منزلي في ميعاد رجوعي اليومي رأيت مكان سيارتي مركون بيه سياره اخري فنديت علي البواب وقلت له لمن هذه السياره فقال لي اعتذر يا استاذ نادر مدام نهال بنت استاذ عاطف الساكن بالطابق السادس في زياره لوالدها لا تستغرق بضع ساعات ولا يوجد مكان فركنت مكان حضرتك زعلت وطلبت منه علي الفور انا يخبرها اني اريد ركن سيارتي وتركت له مفاتيح السياره وذهبت إلي شقتي وبعد حوالي ربع ساعه طرق باب شقتي ففتحت فإذا بي اري امراه تلبس إسدال عادي ومتوسطة الجمال وقالت لي ممكن ادخل بلا تردد طلبت منها علي الفور الدخول والجلوس فقالت لي في البدايه انا اسمي مدام نهال اتي الي والدي يوما كل اسبوع فقط للاطمئنان عليه فاعتذر عن أخذ ركنه السياره فتقبلت منها الاعتذار وطلبت مني الذهاب فقلت لها لابد من أن تشربي شيء فذهبت الي المطبخ وقمت بعمل عصير مانجا وعدت إليها فيوجد عندي كرسي بيه مسامير جانبيه استخدمه للوقوف عليه لتركيب لمبه أو اي شئ للمنزل وأثناء تحركها اذا بها تلمس الكرسي وتقطع الاسدال قطع طولي واذا بي اري انها لا تلبس تحته اي شي غير الاندر فقط
وانا اعذب وشهوتي عاليه فبدون وعي كملت تقطيع الاسدال ومسكت فمها وهي كانت مذهوله مما تري وسحبت يديها الي غرفتي وهي تقول ماذا تفعل انت انسان غير محترم فقلت لها مش عاوز اسمع صوتك هعمل اللي نفسي فيه واسيبك والا هجرسك وانزلك ملط سكتت وهي تفكر بما انوي فعله فقلت في نفسي لابد من كسرها بسرعه دون الدخول في مراحل شد وجذب فنزلت علي ركبتي وامامي الكلوت ففتحت فمي والتهمته وهي تنزل دموع بدون صوت فجاءتني الشعور اننا لابد انا امص لها كسها حتي تذوب مع وتجعلني افعل ما اريد فقطعت الكلوت بيدي ونزلت علي كسها الذي كان بيه شعر خفيف وقعدت امص وهي تقول حرام حرام ابعد عني وانا غير مستمع لها حتي سكتت وابتدت تذهب معي بالاهات ومصي لها زاد بقوه حتي اندفع الماء منها وتقول لي مش قادره تعبانه سبني حرام عليك وانا لا انتبه لها ابدا حتي جعلتها تقول ادخل زبك مبقتش قادره نكني بقوه فقلت لها اتحيلي عليه يا شرموطه علشان التعب اللي ورتهولي فنزلت وباست رجلي فنمت علي ظهري وقلت لها مصي لي زبي يا شرموطه بحراره اريد حراره عليه علي زبي أثناء مصك فثواني ورايت امراه متمكنه تعرف ماذا تفعل فقد التهمت زبي بحراره وجعلته يصل الي حلقها وتمص بشراهة عاليه حتي جعلت من زبي كعمود الاناره فقلت لها تعالي يا شرموطه علشان ادخله في كسك فرفعتها علي السرير وجعلت زبي مقابل لكسها الجميل وابتديت امشيه علي الكس لفوق ولتحت حتي قامت هي ومسكته وحطيته جواها وانا بدخل بالراحه خالص عاوز استمتع تاته تاته وهي تقولي افلق كسي نصين يلا دخله جوه رحمي هموت محتاجاه اوي كلامها هيجني اوي ورحت دخلته جامد وهي تخرج اهات عذبه وتقول بحب زبك عاوزه ميطلعش نكني اوووووي اهريني شقني نصين انا ملكك وانا ادخل جوه واحس بصوت ماء داخل كسها طبعا نزول السائل بتاعها خلت زبي صوت طرقعته جوه كسها مسحوب بخبط بماء كسها لغايه ما قربت علي نزول لبني قالتلي طلعه بره لاني في فتره ممكن احمل فيها قلتلها لا يا متناكه هنزل في رحمك ورحت رزعه جون كسها ونزلت لبن غرق كسها بالكامل وقلتلها يلا يا شرموطتي ناكل لقمه وتقومي بعدها ترقصيلي قالتلي انا لازم اروح جوزي بيرجع من شغله علي ظ¨ بالليل قلتلها مش هتنزلي قبل بكره يا شرموطتي هتنامي وزبي جواكي لقيتها بتقولي معلش مش هينفع فحسيت منها أنها بتاخد وتدي كتير قلت دي لازم امسك عليها حاجه لاني هحتاج كسها اكيد كتير اليومين الجايين عاوز اكمل شهر العسل معاها المهم روحت داخل غرفة النوم وهي بتعمل الاكل وحطيت الكاميرا بتاعتي علي وضع الاستعداد للتصوير وقدام السرير بالضبط واكلنا وبعدين رقصتلي وقلتلها يلا علي السرير علشان انيكك مش قادر قالتلي ادخل الحمام بس اخد دش واجيلك روحت نازل جري علي محل تحت البيت لانجري واشتريت قميص نوم وطلعت جري كانت خرجت من الحمام وافتكرتني مشيت قلتلها جبتلك يا شرموطتي قميص تلبسه وترقصيلي في اوضه النوم وانيكك علشان تمشي قالتلي ماشي بس بسرعه علشان الحق اروح قبل ما هي تدخل طبعا دخلت وشغلت الكاميرا وهي دخلت ولبست القميص وشغلت الكاسيت وهاتك يا رقص وبعدين قعدت علي السرير وقلتلها يا شرموطه عاوزه تتناكي قالتلي طبعا يا روحي محتاجه زبك وانا فاهم انها عاوزه تنجز علشان تمشي روحت نازل علي بزازها مص لغايه ما شبعت وبعدها نزلت لقيت الكلوت فتله فقلت اسيبه اهوه يهيجني في النيك وقعدت امص في كسها لغايه ما باش وغرق مائه كسها والمرادي علشان الكاميرا حبتها تطلب مني ادخل اكتر من المره اللي قبلها علشان الفيديو يثبت أنها بمزاجها مش اغتصاب وروحت مسكت كسها وهاتك يا نيك بقوه وعنف وهي اهات حاره �� وانا قلت في نفسي قلها برضو انزل جوه كسك ولا لا قالتلي غرق كسي يا حبيبي ما طبعا خلاص ما انا كده كده هي عارفه اني هنزل جوه وبعد ما نزلت خلتها تمص زبري جامد علشان كان ملزق من اللبن ودخلنا خدنا دوش وقالتلي ممكن تنزل تشتريلي إسدال زي ده صورته وخدت مقاسه ونزلت معرفتش اجيب بصراحه فجبت عبايه وقولت بالمره اصورها بيها لبستها وهي عاوزه تجري علي البيت وجوزها مايشوفش العبايه علشان ميكتشفش حاجه وجيت اقولها عاوزين نتصور قالتلي لا ومش هيحصل واوعي تطلب ده تاني انا ست متجوزه ولو صوره وقعت في ايد جوزي هتدمر قلت في بالي بانت شكلها مش هتيجي غير بالفيديو وسلمت عليه ومشيت وانا دخلت نمت صحيت علي الساعه ظ£ بالليل وحاسس اني جعان اوووي وعاوز اكل فتحت الثلاجه لقيت جبن وبصراحة أنا عاوز اكل شاورمه أو اي حاجه لحوم روحت نزلت وجبت اكل وانا راجع لقيت عربيه ركنه ركنه غريبه وتحس أن حد جواها وانا بقرب اتصدمت لقيت بنت استاذ علي انسه مها نايمه علي الكرسي وواحد فوقهابيقفشلها وبيبوس فيها طلعت موبايلي وايدتيها صوره وبصتلها بقرف وطلعت شقتي علشان انام علشان هصحي كمان اقل من ظ£ ساعات لقيت باب شقتي بيخبط فتحت لقيتها وعاوزه تتكلم معايا وتوضح قولتلها ممكن تعدي عليا بكره لاني لازم انام علشان عندي شغل مشيت وكلها خوف من رده فعلي صحيت الصبح كلت ولبست وبفتح الباب لقيتها قاعده علي درجه السلم وعينها شبه منمتش قولتلها اتفضلي وحسيت اني شكلي هيلعب فيها النهارده قلت اتصلت بمديري وطلبت اجازه عارضه ودخلتلها قولتلها نعم قالتلي متفهمنيش غلط قولتلها لو حد شافك دلوقتي قدام شقتي يبقي ايه الحل قالتلي اسفه انا بابا وماما في البلد وجايين بكره وخايفه انك تكلمه مستنياك لغايه ما تروح الشغل علشان اعتذرلك طلعت موبايلي وقلت لها ايه ده شايفه بزازك فين وشها احمر وعنيها في الأرض قالتلي اسفه قلتلها اقلعي قالتلي بتقول ايه قولتلها مش هقول تاني مش عجبك اتفضلي اطلعي شقتك قالتلي عاوز تعمل ايه قولتلها زيه قلعت البلوزه والسنتيانه وقالتلي اتفضل خدتها بين رجليا وبايدي الاتنين بفعص في بز وامص التاني وهي بتعيط سبت بزازها وقولتلها امشي قالتلي احلفلي انك مش هتكلم بابا قولتلها معرفش قالتلي طلباتك قولتلها اتمتع واتمزج جامد واحس اني شبعان جت عليا ومسكت شفايفي وقعدت تبوس فيا وقالتلي بزازي عندك اتمتع قلتلها يلا نخش جوه نقلع وننام شويه ولما نصحي نكمل وكده كده أهلك مش فوق خافت جامد قالتلي اوعدني انك تخليني بنت قلتلها اوك دخلت الحمام حسيت ان القدر بيديني فرصه تانيه اصورها وهي جايه حضني ونايمين فتحت الكاميرا وسبت النور ونمت علي السرير مستنيها وهي جت قالتلي اقفل النور قالتلها شويه وانا اقوم اقفله جت نامت جمبي وقعدت ابوس فيها وهي تحاول تتاقلم مع الوضع وبعدها حوالي ساعه بوس وتقفيش مصور قولت اخليها تخش تعملي شاي علشان اشيل الكاميرا ولما جت كنت قلعت كل هدومي وطلبت منهم تقلع كل هدومها اترجتني قولتلها مش هدخل في كسك متقلقيش وعد مني قلعت ولقيت جسم نار قدامي روحت سحبها علي السرير وهاتك يا مص شفايف ونزلت علي رقبتها وبزازها ومن هنا بدأت تحس بالمتعه وتروح في عالم تاني قولت انزل علي كسها كان فيه شعر وانا حابب اني اشيله علشان استمتع بعسله جبت مكنه من عندي وجيت اشيله قالتلي بلاش انا بشيله بالحلاوه قولتلها المكنه دلوقتي وبعدين يبقي الحلاوه قالتلي هو انت هتعمل معايا كتير قلتلها اه طول ما انا عاذب ومتقلقيش مش هدخل في كسك لغايه ما تتجوزي الحمار اللي كنتي معاه في العربيه وبعدين يبقي كس وطيز وننبسط وهي طبعا بتحول تمشي الدنيا جبت المكنه وطلبت مني هي تشيله ولما خلصت انا خدت المكنه وكملت الجزء اللي هي مش طيله ورحت جايب كريم مسحت بيه الكس علشان بعد المكنه نشف وروحت نزلت مصيت واكني باكل كريمه وهريتها مص وهي اهاتها هزت أرجاء شقتي من المتعه والرغبه وطلبت مني بجنون ادخل زبي وانا فاهم أنه تحت تأثير الشهوه العاليه اللي وصلت لها وزبي قدامها اكنه اكل وهي جعانه موت مسكتها وهاتك يا مص وانا مش قادر بتمص بشراهة عاليه وانا مش قادر من المتعه مصها جميل جدا وطلبت منها ادخله في طيزها رفضت وتحت الشهوه العاليه مننا كان لازم نجرب بس الطيز والكس كانوا متغرقين من عسلها وانا بحط زبي اتزحلق من خرم الطيز علي الكس وبدون ما اقصد دخل جزء صغير وأثناء ما انا ماسك نفسي راحت شداني ليها جامد دخل كله جواها
المره الجايه نكمل بعد ما بدون قصد بقت مها مدام عاوز اشوف لو القصه عاجبكم اكمل أجزائها مستني التفاعل
الجزءالثاني
اشكركم علي ردودكم علي الجزء الاول واتمني أن يلاقي الجزء التاني منكم قبول اكتر
انتهينا عند اخذي لشرف مها التي سرعان ما بدأت في البكاء والضجيج ولكني بسرعه امسك بها وقولت لها كل حاجه وليها حل حتي تهدي وابدا بالتفكير في كيفيه خروجي من هذه المشكله بدون اي مشاكل تصيبني فقولت لها هل تحبين الشاب الذي كان يفترسك بالسيارة فقلت لي جدا بحبه اكتر من دنيتي قولتلها طيب انا عمتا ممكن اعملك عمليه ترقيع فقالت لي مش معايا فلوس قولتلها ولا يهمك انيكك بيهم نظرت لي نظره استعجب لما اقوله وقالت لي شايفني شرموطه قولتلها اه ومتناكه كمان ما انا مسكك بتتقفشي وبيحك بزبه فيكي قالتلي ارحمني بقي قولتلها خلاصه الكلام انتي قدامك قد ايه ويطلبك رسمي قالتلي سنتين قلتلها كويس السنتين دول تكوني اكنك مراتي بالضبط وانا مش هنزل جواكي ولما تقربي علي الجواز هعملك ترقيع وبعد الجواز ادينا مع بعض قعدت تعيط وتقولي انت ندل ليه كده انا مش عاوزه اكمل هي مره واظن خدت شرفي وكفايه قولتلها كده تمام نروح لوالدك واقوله أن بنتك شرموطه واوريه صورتك في العربيه مع الشاب اللي كان فاشخك وكمان في فيديو صغير وانتي معايا في السرير ممتع اوووووي اوريهوله واهو اكون عملت معاك الصح قالتلي ما انا عملتلك اللي انت عاوزه قولتلها لسه ادخلي اتشطفي وتعالي لي لان بتاعي مشتاق يلا علشان خلقي ضيق دخلك الحمام ورجعتلي وطبعا بوظها شبرين ولا همني قعدت اروي عطشي امص شفايفها الحاره ونايم فوقها وزبري بيحك فيها بين رجليها علي باب كسها طالع نازل وانا ماسك شفايفها تقطيع رهيب احمرت جدا من كتر البوس نزلت بعنيه علي الصدر اللي عباره عن برتقانتين منتصبين مش مدلدلين بقيت بلساني علي الترمسه وهاتك يا مص في بز والتاني بصباعين حاطط بينهم الترمسه وبدعك فيها وهي شبه مستسلمه ونزلت علي بطنها اللي شبه مضبوطه والسوه مش عاليه بالقدر الكبير يدوب توصل لسناني وبقيت اكل فيهم وامص فيهم لغايه ما شميت ريحه جميله وهي غرقان الكس بسائلها اللزج لقيت نفسي نزلت لكسها اشبع لساني بمصه والتمتع باهات تخرج منها تنتظر ارتياح هذا الكس من عذابه فلم اترك جزء صغير بهذا الكس الا ومررت لساني عليه الي ان وصلت للبظر وجعلك لساني يتحسسه بلحسه علي شكل دائري الا انها لم تقاوم لحسي وسرعان ما قذفت ساءلها وسرعان ما نزلت راقعه لمص زبي الشبه منتصب مما يراه من كس رائع لم يمس إلا مني لاول مره وهو في بكارته فازداد زبي هياجا من مصها له فرفعتها علي السرير وجعلت تحتها مخده وانا واقفا وزبري أمام فتحه كسها تماما ولم اترك هذا الكس الا وأدخلت زبري بأكمله بداخلها وان اري بعنيها الام المتعه والهياج وبوقها يخرج باجمل اهات تعلي حينما ازداد في دخولي لمهبلها وتقل عندما اهدا قليلا وبعد أن نشف ريقي وريقها من المتعه الشديده أخرجت زبري ليخرج منه سائلي الساخن علي صدرها ثم نمت بجانبها ونحن الاثنين لا نحس بجسمنا فنمنا كلانا حوالي اكثر من ساعتين ثم صحينا علي صوت محصل الغاز يطرق الباب فلبست ملابسي وذهبت وفتحت بابي وحاسبت محصل الغاز ورجعت لها ودخلنا الحمام لنستحم ثم قولت لها اذهبي الي شقتك وأخذت من شنطتها موبايلها وسجلت نمرتي وقولت لها وقت لما زبي يعوزك لازم تيجي فجاءتني بأنها تمتعت كثيرا معي وأصبحت تريد أن انيكها يوميا لانها احست بمتعه رائعه فسعدتني كثيرا بهذا الكلام فاصبحك الان امتلك امرأتين مها ومدام نهال فنمت وان انتظر يوم غد بفارغ الصبر لابد أن اري مدام نهال لانني وجدت نفسي احتاج خبرتها اتمني ان يكون هذا الجزء عجبكم ويحمل الكثير من التشويق والي اللقاء في الجزء الثالث
الجزء الثالث
صحيت الصبح بقي وكلي نشاط ونزلت لشغلي وانا علي مكتبي قولت اكلم مدام نهال وحشتني الشرموطه اوي احساسي معاها مش قادر أنساه خبرتها غير طبيعية مسكت التليفون واتصلت بيها كذا مره ومفيش رد لغايه ما زهقت وطبعا مش عارف مكان بيتها أو شغلها ومحتاجها اوي خلصت شغلي وروحت البيت وانا بركن سيارتي لقيت استاذ علي ومدام قدريه نازلين من سيارته سلمت عليهم وطبعا اكيد كده مها النهارده مش هعرف انام معاها طلعت شقتي وانا قرفان لقيت واحد زميلي من الشغل بيكلمني اسمه خالد زميلي وصديقي الصدوق قالي ما تيجي نتفرج علي ماتش محمد صلاح قولتله ماتش ايه ده قالي في الدوري مع واتفورد وهنا الحريم في جامعه الدول ناسيه هدومها قالت اهو اروح اغير جو شويه بدل ما اقعد علي حالي ده لبست واتبرفنت وروقت حالي وبفتح باب شقتي لقيت مها نازله شديتها بدون وعي علي شقتي وقفلت الباب قالتلي لازم انزل اشتري حاجات من البقاله اللي تحت واطلع بسرعه بابا وماما فوق مش هينفع اطول بكره قولتلها يا مها احشره علي الواقف طيب قالتلي مينفعش هتتعبني وتتعب نفسك علي الفاضي روحت نزلت علي ركبي وروحت بوجهي اتجاه كسها اشمه من فوق الملابس وكانت لابسه جيبه لاكرا روعه سمرا لقيت الجيبه تحتها اندر فقط فطلبت منها اقلعها الكلوت وامص الكس مباشره رفضت في البدايه ومع تحيلي واحتياجها وافقت فجعلت شفاتاي تلتهم كسها حتي اغرقتني بعسلها الجميل فرفعتها فوق تربيزه السفره ورفعت رجليها فوق كتفي ليدخل هذا الزب المشتاق الي عشه الذي يشتهيه واستمرت في النيك وهي اهات تخرج باهتزاز مصطحب كهربا من جسمها الساخن وطلبها الشديد مني بالدخول اقوي حتي تصل لمبتغاها وهو المتعه ونسيت زميلي وهي نسيت الطلب التي كانت تنوي النزول لشراءه واخرجت زبري من كسها ليخرج حمم ساخنه لتروي صدرها المشدود وطلبت منها أن نكمل ودخلنا الي غرفه نومي وارتخيت وهي نزلت لتروي عطشها من زبري كما ارتوي كسها منه حتي قام لها شاكرا مصها له ليتطلب منها الدخول مره اخري وعندما قام لم تتردد نهائيا من أن تنيمني علي ظهري لتلتهم زبري بكسها وتجلس عليه وتطلع عليه وتنزل مصطحبه الاهات الشديده مع قولي لها اكتر يا شرموطه انزلي جامد يا متناكه وهي تقولي اروي كسي بسهام زبك اشتاق اليه كثيرا أن يصل لفلقي نصفين فرفعتها علي يدي ووقفت وبدأت بطرقعه قويه جدا لكسها الحار الي ان غرق زبري من عسلها وسمعت صوت دخل كسها وهو نفسه الذي سمعته من مدام نهال احتكاك سائلها بزبري داخل مهبلها كان صوت اكثر من رائع ولكني سرعان ما طلعت زبري ليخرج حمم علي وجهها هذه المره وطلبت منها الذهاب فدخلت الحمام واتشطفت ونظفت وجهها وخرجت وقبلتني وذهبت وانا في عالم اخر ممتع للغايه وغير قادر علي مقابله صديقي الذي وعدته اننا نذهب لمشاهده المباراه سويا فاتصل علي أثناء فشخي لمها اكثر من اربع مرات فاتصلت عليه وطلبت منه أن يذهب بمفرده فانا غير قادر علي سواقه السياره فقال لي أنه سيأتي لي لنذهب سويا وتحت زعله مني وافقت فدخلت اخدت دش سريع حتي جاء وذهبنا وانا في عالم اخر وجلسنا علي قهوه شقاوه بجامعه الدول العربية أثناء مشاهدتنا المباراه جاء شخص يسلم علي خالد فعرفني عليه استاذ جلال صاحب شركه صرافه راجل محترم فجلسنا واصبحنا نهزر ونصحك مع بعضنا اكننا أصحاب من فتره وبعد الأربع اهداف الذي احرزهم محمد صلاح كنا في قمه السعاده فذهبنا لناكل ونتمشي بالسيارة وأثناء ذلك اتصلت باستاذ جلال زوجته لتستعجله لان يأتي لان والدها مريض ولازم يوديها ليه فسلمنا علي بعضنا وذهب كلا منا في طريقه فاوصلني خالد الي منزلي وذهب وأثناء صعودي وجدت الحاج ماهر والد مدام نهال علي نقاله وذاهب الي المستشفي علي الفور طلعت شقتي وجبت مفاتيح السياره وذهبت ورا عربيه الإسعاف ووصلت المستشفى لاري ما لا يصدق استاذ جلال ومدام نهال معا مما يعني أنه زوجها فاتجهت إليهم وهي تنظر إلي بخوف شديد وسلمت علي استاذ جلال ومن هنا جاءتها الصدمه وسالتنا تعرفوا بعض من امتي فقال لها استاذ جلال اننا اصدقاء جدد فسكتت واكنها نزل عليها ماء بارد فعملت واجبي وذهبت إلي بيتي ونمت للذهاب الي عملي في الصباح وأثناء ذهابي لعملي وجدت مدام نهال تتصل بي فلم ارد وبعد نهايه يوم عملي ذهبت لمنزلي لاجد بباي يطرق واذا بمدام نهال فتحت وادخلتها فقالت لي ابعد عني وعن زوجي فانا نادمه علي فعلتي ولان افعلها مره اخري فقلت لها ثواني ودخلت وجبت اللاب وفتحت أمامها فيلمي معاها فجلست صامته وقالت ماذا فعلت قولت لها كسك ملك لي لن اتركه ابدا أريده دوما ولكني هذا اليوم رفضت لمسها لاجعلها تأتي لي مستسلمه تماما فذهبت وهي في صدمه وانتظرت مكالمتها في اليوم التالي واتصلت بالفعل وقالت لي ستكون معي فتره قليله وبعد ذلك اسيبها قولتله ماشي وانا طبعا مش هعمل كده وقالت لي انها ستأتي غدا ليشهد يوما شيقا ممتعا من المتعه الجنسيه انتظروني في الجزء الرابع
الجزء الرابع
طبعا اشكركم علي ردودكم وبالنسبه لتوالي الأحداث فالأحداث كثيره وستشهد الأجزاء القادمه مفاجآت واحده تالي الاخري وبالنسبه للسرعه فبدأ من الجزء الثاني بدأت في تقليل سرعه الأحداث اترككم بالاستمتع بالجزء الرابع
بعد صحياني من نومي وذهبت إلي عملي بدأت في التفكير في ماذا افعل أن افتضح امري مع مدام نهال وهي شبه غير راضيه مما نفعل لقد ادمنتها فهي امراه في السرير وحش بطل لا يقاوم واريدها معي هل احببت الجنس معاها لدرجه الادمان لا اعرف ولكن اريدها دوما فاتصلت بي بعملي وقالت انها ستأتي لتبات عند والدها وسوف تنزل لي علي فترات أثناء اليوم وغدا فاتصلت بمحل وادي النيل وقولت افسفر علشان لازم اشبع منها مع اني عارف اني لو حتي فضلت نايم عليها لشهر مش هشبع منها فهي تمتزج بالإثارة والتبادل الممتع في الجنس نلاقي سويا متعتنا وننسي دنيانا فخرجت من عملي وذهبت واحضرت السمك وكنت بالبيت في الساعه الخامسه انتظر الساحره الفتنه رغم جمالها العادي ولكن تحت ملابسها انحناءات عنيفه صدرها مشدود ومتعته لا تقاوم والكس يجعلني في عالم تاني فأما طيزها فتتدلي منها يميا وشمالا ولا ادري مدي متعتي لرؤيه افخادها فهي مرسومه ومدام نهال تتميز بأنها بيضاء وكسها وردي فاتصلت عليها فقلت انها عند والدها فقلت لها انزلي نتغدي فنزلت بعد مرور نصف الساعه ودخلت علي وهي ترتدي بلوزه زرقاء لامعه وبنطلون اسود مسحوب علي قوامها ويرسمه كاروع مبدع فسلمت علي ودخلت معاها في بوسه عميقه فقومت ورفعت يدي لافتح زراير البلوزه حتي استمتع بالنظر الي صدرها الجميل فقالت لي ممكن نتغدي الاول وبعدين اطلع وبالليل هدلعك طبعا سمعت منها بالليل هدلعك خلاص سلمت ما لما الست بتكون عاوزه تبسط بتبسط وانا عارف نهال دي خبره وليها مهارات عاليه جدا واحنا بنتغدي اقفش حبه ابوس حبه لغايه لما خلصنا وبتاعي واقف جدا عاوز اطرقعها جامد المهم طلعت وانا بحالي ده قلت لازم ادي لزوبري مسكن فعال مسكت تليفوني الو ازيك يا مها عامله ايه هي تمام كويسه انا دخله علي البيت عاوزني في حاجه انا اه تعالي عاوز امصمصك يا موزه جامد هي بعلوقيه وصوت حيحان انت مبتشبعش قولتلها يلا تعالي ندلع بعض قالتلي حاضر جيلك طلعت ودخلت الشقه ومسكتها وهاتك يا بوس وهي اهدي شويه روحت شايلها وعلي السرير ونزلت عليها مص شفايف بخدود ونزلت للرقبه هي ابتدت تحط أيديه فوق بنطلون الترنج علي بتاعي وتطلع بايدها وتنزل روحت قلعتها العبايه اللي كانت لابسها لقيت تحتها شورت وسنتيانه مبطنه تحسس اللي يشوفها انا بزازها وسط لكنها بالنسبالي رائعه بدأت في مص البزاز بلساني وفي هذا الوقت كانت هي نزلت البنطلون بتاعي والاندر ومسكته وشبه بتضربلي عشره وحسيتها من تحت غرقانه مووووت حسيت انها كانت مع حبيبها وطبعا اللعب من فوق الهدوم بهدلها خالص مبقتش عارف اشكر حبيبها ده ازاي كده كل لما تروحله اكيد هتجيلي اريحلها هو ده في حد ذاته احتياج انها تكمل للاخر اللي متقدرش تقول لحبيبها عليه غير بعد الجواز وانا هنا علشان اكون مكان جوزها لغايه لما تتجوز ويبقي ليها زوج وعشيق وطبعا انا نزلت علي كسها امصه وهو متغرق جاهز هاجت بسرعه عن المرات الماضيه فترجتني انا ادخل زبري الي اعماق كسها بكل قسوه وبلا رحمه حتي اشفي الالمه فكان زبري امامي مشدود لدرجه عاليه فجعلتها بوضع الكلب وادخلته بكل حنيه واحساسها كان عالي وهي تستمع بدخوله الي أعماقها ذهابا وايابا وهي تخرج حراره عاليه مصطحبه اهات عاليه من المتعه العاليه بقيت بقولها بحبك يا شرموطه وهي تقولي ريح شرموطتك محتاجه تشبع جعانه بقيت بدخل وأخرج بكل قوه وبرغم انها لم تكمل فتره بسيطه علي فتح غشاء بكارتها الي انا زبري يتوغل وهي كالحوت تتطلب المزيد وانا أمام طلباتها أصبح كالثور لا اهدا نهائيا وأحسست بحمم بركاني تاكد تنطلق داخل مهبلها فلحقت نفسي قبل نطر سائلي داخلها فاخرجته لانزل هذه الحمم علي شفاتاها وهي تستمع به وانا سرعان ما أحسست بعدم اتزان جعلني ارقد مكاني لا اقدر علي التحمل وهي غير قادره علي أن تنزل من السرير لتمسك كلوتها وتلبسه حيث أن افرازتها نزلت علي ملايه سريري فبعدها بأكثر من ساعه ذهبت الي الحمام واخذت دوش علشان افرفش وانتظر مدام نهال فذهبت الي سريري التي لا تزال مها متواجده عليه فجلست بجانبها احاول ايقاظها لتذهب لاحضر سريري لنهال لتذيقني متعه اخري انتظرها بالتأكيد فبعد طول أنتظر افيقت مها وادخلتها الحمام لتستحم وقالت لي الاسبوع القادم ابي وأمي سيذهبون الي الساحل وانا ساقضي معاك هذا الاسبوع بالكامل لاني لم اشبع من زبرك اتذوقه وقتا قليلا فأصبحت امتلك حوت لا يهدأ فاعطيتها بوسه وذهبت وتركتني ابدا في تنظيف البيت سريعا وانتظر نهال لتنزل في اي وقت وطبعا في الجزء الخامس هنشوف ايه اللي هيحصل مع نهال اتمني ان تكون قصتي حتي الآن شيقه وممتعه الي اللقاء
الجزء الخامس
بعد تنظيفي لمنزلي لانتظار مدام نهال نزلت لي في الساعه العاشره مساءا وكانت ترتدي عباءه سمراء وعندما اخذتها في حضني وانا استقبلها من باب شقتي شممت رائحه عطرها الرائع فنظرت الي عيناي فشهدت احتياج شديد لها فجلست علي كرسي الانترية وهي جلست علي رجلي ونمت بحضني وقالت لي الليله ليلتك وقالت لها لن انتظر كثيرا اريدك بقوه فحملتها وذهبت بها لغرفتي وأثناء رفعي لها رايت قميص تحت العباءه لونه بينك ووضعتها علي السرير وذهبت إلي شفتيها ووضعت عليهم قبولاتي ويد مدام نهال تتحسس مكان الشهوه لدي لتجعلني لا استحمل المزيد فكانت تتحسس زبري من علي بنطالي حتي أصبح واقفا تقديرا لما تفعله بيه وطلبت مني أن أترك شفاتيها لتنزل وتجعل شفاتيها مقابله لسوسته بنطالي وفتحته وهي تنظر نظره لهفه وأثناء خروجه لن تجعله يري النور فادخلته في فمها لتذوقه وهو ساخن من فركها بيه وعدم مقدرتها علي أنه يخرج ويتخلله بعض الهواء فاخدته تمص بحراره عاليه فاخدت تحك بلسانها برأس زبري وتكمل مصها الي ان تصل لخصيتي وتمصها وترجع الي مبتغاها وهو زبري وتمصه لتجعلني في عالم اخر وهي تمص بحرارتها العاليه فنمت علي السرير ورايت مدام نهال تترك جميع ملابسها علي الأرض وتري عيني جسمها عار تماما وتأتي الي وتذهب الي زبري ونكون في وضع 69 والان وصلت لمبتغاي وهو كسها الساخن فاخرجت لساني وبدأت في مص شفاتاي كس نهال شرموطتي الرائعه وجعلت شفاتاي تتوغل الي رحمها وهي تخرج اهااات ممزوجه بلحس شفاتاها وتركت زبري لتنام علي ظهرها وتمسك صدرها وانا ازداد في التهام كسها ونبضها يزيد مع كل نفس يخرج مني الي انا ينزل عسلها الساخن الناتج من احتكاك زبري بها وتتطلب مني ان أجل زبي ينطلق سريعا لكي اطفي ï؟½ï؟½ كسها الشهي حيث انها تقول إن كسها ياكد ينفجر من سخونته فهو كالبركان فذهبت الي رأس السرير ونمت علي المخده وقالت لي حبيبي اهزم كسي الحار بزبك ولقنه درسا لا ينساه واجعل زبك يخرج ما لديها في أعماقي وجعلت زبي علي مجري كسها الساخن اذا بتليفون يأتي لها من زوجها وهي تحتاج لأن اخترقها الان فقالت لي حبيبي سارد سريعا واتركك تلتهم كسي فردت ووجها احمر اثر الصدمه وقفلت وقالت لي زوجي عند أبي وقال لي اين انتي فقالت بشتري طلبات البيت فدخلت مطباخي علي الفور واحضرت لها بعض الجبن التي اشتريتها ولبست ملابسها وسرعان ما ذهبت وتركتني وزبري يحتاج إليها فلبست لبسي الداخلي وجلست أمام التلفاز وبعد ساعه طرق باب شقتي وكانت هي فدخلت وجعلتني سريعا انام علي الأرض ومصت زبري بسرعه حتي يقف ورفعت ملابسها فإذا بها لا تلبس كلوتها وجلست علي زبري وازداد الهياج بها وكانت كالفارسه علي الحصان وهو يجري وكان صعودها ونزولها علي زبري سريعا جدا وينطلق من فمها الاهات واحده تليها الاخري وتقول لي شرموطتك بين ايدك لا تخرج زبرك من كسها فهي لم تكتفي بعد فحملتها الي سريري وانطلقت بضرب كسها ودوي هذا الضرب يهز اركان غرفتي وهي يصدر منها اهاااااات وكلمات حاره ï؟½ï؟½ لي الي ان وصلت لإخماد بركانها الداخلي فانطلق لبني بسرعه دخل مهبلها وبعد ذلك اعطيتها بوسه وقولت لها اعشقك وهي قلت لي بلهجه ينتبها دقات قلبها السريعه امسح ما قولته لك فزبك لن يترك كسي ابدا فهو ملكي وقالت لي ساتركك حبيبي الان واعود لك في الغد فزوجي ذهب إلي الشقه وسيأتي ويبات معي ويذهب في الصباح فنان يا حبيبي كويس وطبعا غيب بكره لنكون مع بعض وتركتني وذهبت وانا بعت برساله لزميلي بالعمل لعمل اجازه غدا وطبعا يوم غد سيكون حافل باثاره من نوع جديد انتظروني وانتظر منكم اراءكم في قصتي وشكرا
الجزء السادس
بعد ليله من امتع الليالي صحيت الصبح علي الساعه ظ© وقولت اتصل بخالد لانه مش بيسال اتصلت موبايله مغلق قولت اتصل علي ايمان مراته برضو مغلق قلقت قومت لبست وقولت اعدي عليه هو عمتا ساكن بعدي بشارعين في عماره بالدور الرابع والدور علي اربع شقق فطلعت علي السلم لان الاسانسير في الدور العاشر ولسه هينزل بعد ما وصلت لقيت صدمه عمري ما اتوقعتها لقيت استاذ جلال جوز مدام نهال بيبوس ايمان مرات صاحبي أمام شقتها استخبيت لان الدور علي شكل حرف C لما سبها وركب الاسانسير كنت قدامها اتصدمت وهي مش عارفه تتكلم نهائي قولتلها ممكن ندخل جوه قالتلي خالد مش موجود قولتلها علي اساس الاستاذ جلال كان بيصلح الغساله مثلا قالتلي اتفضل وعنيها مش عارفه تبوص في عيني اول ما دخلنا لقيتها قلعت الروب وطبعا الهانم لابسه تحته قميص للباشا وقالتلي اعمل اللي انت عاوزه انا قدامك يا نادر قولتلها البسي هدومك يا ايمان وتعالى عاوز اتكلم معاكي قالتلي انا اسفه و**** قولتلها عاوزه تحلي الموضوع ولا لا قالتلي طبعا وانا من ايديك دي لايدك دي قولتلها انتي ليه عملتي كده في جوزك قالتلي الشيطان بقي انا معرفش انا عملت كده ازاي قولتلها من في دخول في تفاصيل بصي يا ايمان انا عاوزك تتصوري المره الجايه مع استاذ جلال وهو بينيكك لو حبه تحلي قالتلي انت عاوز تعمل ايه بكده تفضحني قولتلها انا لو عاوز افضحك كنت فضحتك وهو بيبوسك علي باب شقتك واصورلك سهله بعد صدمتها وخوفها الشديد من رده فعلي وفقت وطلبت منها أنها قبل ما يجيلها تتصل بيه علشان اجي احط الكاميرا ومشيت وانا بفكر اعمل ايه في الموضوع ده اخد حق صاحبي من ناحيه ومن ناحيه تانيه اخده لصالحي كيفيه ضرب عصفورين بحجر واحد روحت البيت وانا مش مركز نهائي وكملت نومي وبعدها بحوالي ساعتين لقيت بابي بيخبط بفتح لقيت مها دخله بتبوسني وتقولي وموحشتكش وانا في عالم تاني مغيب بفكر عاوز استفيد أكبر استفادة من الموضوع ده المهم قولتلها مها ادخلي اعمللنا فطار وانا بحاول اغير مودي لان مها ساعه وماشيه رايحه تشتري حاجات ومش هينفع تتأخر اهلها موجودين روحت دخلت غيرت وحطيت برفان حكايه وكان عندي بنطلون برمودا لبسته علي علي تيشرت وهي حضرت الاكل وطبعا واحنا بنفطر احلي دلع تاكلني لقمه وتبوس بعدها بالعشرات بوسات لقيت هيجتني بنت المره روحت قايم ومسكها وهريها بوس وهي بتشاوريلي علي كسي بنت المتناكه حوت مش بتشبع تحس إن كسها بير عمتا قلعت البنطلون والكلوت مع بعض وفتحتلي رجلها وانا بدأت امص بشراهة غير طبيعيه وكسها بيطلع في �� وهي هتتجن وتريح الكس طلبت مني اني اقوم بقي وادي فرصه لزبي يبدي إعجابه زي ما بدي فرصه للساني بنت المتناكه بتقول اشعار روحت قايم وبمشيه علي كسها راحت ماسكه بايدها ورشقته جوه كسها وتشدني وتقولي نيك بكل قسوه افلقني نصين بس رايحني وبالفعل ابتديت أطلعه وادخله كماكينه لا تتوقف يقابلها اهاااااات تطلب المزيد من السرعه وانا اضرب بكل قوه وهي تقول لي بحب زبك قطعني ارجوك افشخ كس شرموطتك يا نادر شرموطتك عاوز زبك طول العمر وطبعا مع شهوتها العاليه حصل كهربا عاليه في جسمها طلعت زبري لقيت فيضان بيغرقني وهو شهوتها روحت ماسك زبري ورشقه تاني وهاتك يا نيك وانا اكني جواد وراكب فرسه الي ان أحسست بحليبي ينطلق من زبري ويذهب الي اعماق كس مها وانا لم اتمكن من اللاحق من إيقافه لكي ينزل خارجا ولكن صدمت بعد هذه المتعه ولقيت بسمه علي وجه مها تقول لي لا تخف فانا لست في فتره التبويض وقربنا نكون مع بعض اسبوع عسل اعمل حسابك بقي هنقضيه علي السرير انا مش بشبع منك وقامت وقولتلها يلا ناخد دوش قالتلي لازم امشي الحق اجيب حاجه البيت واجي وابقي استحمي في شقتي المهم دخلت اخد دش سرير ولقيت تليفوني بيرن مين انا نهال يا نادر مالك في ايه وليه مش بتكلميني من موبايلك وهي بتعيط وشبه مش بتسمع كلامي وانا بقولها مالك قالتلي تعالي خدني انا مش قادره اسوق ونفسيتي زي الزفت قولت مالها وازاي هي بره مش المفروض انها تكون رجعت من الشغل الساعه بقت ظ¦ وطبعا كذا سؤال مش لاقيله اجابه وجايز تكون روحت البيت ولقت جوزها مع واحده مثلا المهم مسكت نفسي وقولت اروح لها واكيد عارف منها كل حاجه وطبعا الجزء السابع هيبقي فيه حاجات خارج إطار التوقع اترككم واراكم في بدايه الجزء السابع الي اللقاء[/SIZE]
الجزء السابع
ذهبت الي نهال ووجدت الدموع تنزل من عينيها كالسيول فقولت لها مالك ابلغتني بصدمه جعلتني اقف ساكتا مكاني لا اتحرك فقالت لي انها وجدت صديقي خالد يمارس الجنس مع زوجها وذهبت علي الفور فقولت لها لازم تبعدي شويه ترتاحي قالتلي والاولاد قولتلهم خليهم عند اي حد من الاقارب وقالت لي ساذهبهم الي زميلتي واسافر يومين الي الغردقه فقولت لها لابد أن تبتعدي وتفكري بشكل اعمق في الموضوع وتشوفي هتعملي ايه وسبتها ورجعت وانا بضرب كف علي كف من اثر الصدمه واتصلت علي الفور بخالد وطلبت منه أن يأتي لي علي الفور فقال لي أمامه ساعتين وسيأتي الي بعدها انتظرته في بيتي فاتصلت بي مها وطلبت أن تأتي الي فقولت لها اني انتظر صديقي فاحسست انها بدات تشك في وجاء الوقت وجاء صديقي وانا انظر اليه وغير مصدق ما سمعت فواجهته بالمصيبه التي يفعلها فقال لي بكل هدوء من اين اتيت بهذه الاخبار فقولت له زوجه استاذ جلال قال لي انت علي علاقه جنسيه بيها قولت لها لا طبعا احنا جيران قالي هي علي علاقه بك وأنا أعلم لاني علي علاقه بيها فاتت لي الصدمه الثانيه لتمنعني عن الكلام والصمت نهائيا فانا اعامل نهال كزوجتي واحببتها كثيرا وهي تشاركني مع رجلين آخرين فاحسست أنه يكذب فوجهته انك غير صادق وتكذب لتبعد عن المصيبه التي فعلتها فقال لي انا امارس الجنس مع جلال مقابل أنه يجعلني اضاجع زوجته وبدون علمها أنه يعلم وخالد لا يعرف أنه يشرب من نفس الكأس وزوجته تنام مع استاذ خالد ماشيين علي قانون تبادل الازواج حرفيا بس خالد واخد علي قفاه بزيادة ولا يعلم بما تفعل زوجته فقولت بما أن خالد ليس ضحيه فلابد أن أفعل ما اريد بزوجته وأثناء حديثنا اتصل بيه استاذ جلال ليطلبه ليذهب له وأثناء كلامي معاه عرفت أن استاذ جلال بيديله مقابل مادي مقابل ما يفعله معاه فالساعه الان
العاشره ليلا فاتصلت علي ايمان وطلبتها أن تأتي لي علي الفور فقالت زوجي في طريقه الي البيت قولتلها زوجك لما يأتي قبل الثانيه عشر صباحا فجاءت لي ودخلت فطلبت منها بدون تردد أن أمارس معاها الجنس فوافقت مقابل الا اصورها مع استاذ جلال فوافقت واخذتها ودخلت غرفه النوم وقلعت العباءه وكانت ترتدي سنتيانه بيضاء وكلوت اصفر منقط اسود بدأت ببوسات خفيفه وكانت رائحتها غيرجيده نتيجه انها كانت تنضف منزلها علي كلامها فخلعت الكلوت فوجدت سائل ينزل علي شفايف كسها فجعلتها تجلس لشم لأنني اظن أنه ليس عسلها فصدمت لأنه سائل منوي فقولت لها من مارس معك الجنس قالت جلال كان عندي فقولت لها كمان بينزل لبنه في كسك مش ممكن تحملي لقيتها بتقولي انا بخلي بالي فطلبت منها ان تلبس ملابسها وتذهب فانا لا اطيقها الان فذهبت وكانت شهوتي كانت عاليه فاتصلت بمها ولم ترد فدخلت عملت عشاء وانا باكل اتصلت علي فطلبت منها لو ممكن تنزلي لان محتاجها لاني تعبان فقالت لي ابي أمام التلفاز الان وصعب انزلك ولكني سأنتظر الي ان ينام ويأتي لك يا حبيبي لاني احبك ولن اتمنع عنك ابدا بالفعل بعد مرور النصف ساعه وجدت بابي يطرق فذهبت بسرعه لاجد مفاجاه اخري نهال تقول لي انها ستبات معي اليوم فدخلت الحمام وانا لا اعلم ماذا افعل ساتركم الان ونكمل غدا في الجزء الثامن لندخل في غموض بعد هذه المفاجآت
الجزء الثامن
انتظرت قليلا وأتت الي نهال فتحدثت الي وانا لا اعرف ما افعل فهي كانت ذكيه لابعد حد عرفت كيفيه اصطياد رجلين بخلاف زوجها فقولت لماذا انا لا أفعل مثلما تفعل فجاء بذهني أن أمارس معها هي ومها الجنس مع بعضهما فأثناء كلامنا دق الباب فكانت مها فقولت لها تفضلي فدخلت ونحن الثلاثة جلسنا بالانتريه نتحدث فمها تعرف مدام نهال والعكس صحيح وكل منهم لا يعلم لماذا اتي الآخر فأثناء كلامنا سويا نحن الثلاثة في مواضيع الحياه العاديه طلبت من مها ممكن تعمليلنا شاي بعد اذنك ذهبت علي الفور لعمل الشاي وانا دخلت وراها تارك نهال بحيث اني ذاهب الي غرفتي لتغيير ملابسي بحيث أن لدي غرفه بجوار المطبخ ودخلت لمها المطبخ وطلبت منها الكلوت بتاعها فذهلت وقالت لي ليه ما انا بنفسي معاك قولتلها محتاج اشمه اتصبر لغايه يا مدام نهال تمشي وبعد الحاحي وافقت وادتهولي حطيته في جيبي وخرجت قعدت مع نهال لقيت مها خارجه بالشاي وقالت انها هتطلع تجيب موبايلها وجايه وانا استغليت كده وطلبت من نهال انها تديني الكلوت بتاعها فكانت ترتدي بنطلون �� وبلوزه بعد الحاحي وافقت وقلعته وادتهولي قعدت ابوسه وحطيته في جيبي التاني نزلت مها جلست معانا وكنا بنتكلم في مشاكل البيت واننا عاوزين نغيير اتحاد الملاك لن عندنا مشاكل مش بتتحل فعطست مفاجأة فكل من مها ونهال اعطتني طلعت منديل لافجاهم انا بالمفاجأة باخراجي كلوت كل منهم بيدي وتقريبه من أنفي فمها ونهال وجههما احمر سريعا من اثر المفاجاه ولم أطيل كثيرا حيث قولت مها كلوتك جميل جدا بس مفهوش عرق شكلك لسه واخده دوش اشوف كلوت نهال كده لا عرقان بس تسالوني اقولكم كلوتتكم بحبهم اوي وهما لا يتكلمون فاتجهت الي مها حيث إنها ترتدي عبايه منزليه ورفعتها وفتحت رجليها ومصيت كسها وهي تبعدني عنها فقولت لها مها يوجد شعر فذهبت الي غرفتي لاحظار مكنه حلاقه ومعايا كريم ونضفته وطبعا نهال شبه مصدومه مما افعل ومثلها مها قولت اشوف كسك بالمره يا نهال قالتلي ابعد قولتلها في ايه انا نكتكم انتم الاتنين عادي يعني وروحت بحبه قوه فتحت سوسته بنطلون نهال وقلعتهولها والاتنين مفيش كلوتات ولقيت نهال نضيفه قولت كويس روحت داخل المطبخ وفاتح الثلاجه وخدت واحده ترمادول ولقيت عصير فراوله جبته وحطيت ثلاث كوبيات ودخلتلهم الانتريه وطلبت منهم أنهم يشربوا وخدت كوبايتي وبقيت اكب علي كس مها حبه وامصهم واروح لكس نهال وبرضو احط حبه علي كسها وامصه وطبعا ابتدوا الاتنين يحسوا بالابتعاد عن الواقع فوقتها طلبت منهم الذهاب الي غرفه نومي ودخلنا وطلبت من نهال ومها أن يقلعوا ملابسهم بالكامل وانا الاخري قلعت ملابسي وطلبت منهم أن ندخل الي الحمام لناخذ دش فوافقوا ودخلنا الحمام واخذت الشامبو وغسلت جسم مها بالكامل وبعدها غسلت جسم نهال وبعدين طلبت من نهال أن تغسل جسمي وبعد ما نشفنا دخلنا غرفه النوم وجبت حبه فاكهه وقعدت علي السرير ونهال علي ايدي اليمين ومها علي ايدي الشمال وقعدنا ناكل بعض نهال باصه علي زبي خدت من أيديها التفاحه وقولت لها انزلي مصي متتعوديش تكوني عاوزه حاجه ومتطلبهاش وبالفعل ما صدقت ونزلت تمص في الوقت ده مها قالتلي وهل الكلام ده ليا انا كمان قولتلها بتهزري طبعا قامت ماسكه صدرها وبتقربه مني وعاوزه ترضعني وبالفعل بقيت بمص وانا بتشفط من تحت تحس ان بوق نهال بيعمل كذا حاجه في وقت واحد بيشفط ويمص ويبوس وانا وصلت بيت بزاز مها وطبعا مها قعدت تبوس فيه وفجاتني بأنها حطت كسها علي بوقي وقالتلي افترسه وبقيت بمص فيه وطبعا عسلها مغرقني ما هي تعتبر فوقي لاني نايم علي ظهري ونهال بين رجليا واخده زبي وفي عالم تاني ومها مص كسها مخلي اهااااتها عاليه جدا وابتديت اطلع للبظر ومن بدايه مصي ليه دقيقه بالضبط لقيت نافوره وغرقت وشي ورعشه رهيبه في جسمها وشالت زبي من بوق نهال وراحت نازله قاعده عليه وطبعا بتطلع وتنزل بقوه ونهال جاتلي وحطت كسها في بوقي بعد ما نشفت وشي وحاسس أن كل واحده في حته نهال ومها اكنهم مقسمين ومنظمين اوي وانا حسيت بتدفق لبني روحت شايله بسرعه وخدت كس نهال مش مشكله ونزلت فيه وهي بتقولي هو انا حمام تفضي فيه مش هتمتعني قولتلها عيب متقلقيش وبعد حبه مداعبه وبوس وتقفيش روحت قايم وواحد نهال علي الكرسي في وضع الكلبه وبقيت اقطع فيها وهي تخرج اهاااااات �� مش قادره نكني اكتر عاوز احس بزبك بيقطع في جدار كسي مها قالتلها ما يبانش عليكي يا نهال انك شرموطه كده قالتلها يا حبيبتي خبرتي كبيره وانا طبعا عارف ما الشرموطه بتاخد ثلاث ازبار طبعا لازم تكون خبره وطبعا نزلت في كسها ونمنا مع بعض شويه علي السرير ونهال قالت لمها انتي بقي اتفتحتي امتي وانتي انسه قالتلها نادر واخد كسي ملكيه خاصه قالتلها يعني نادر هو اللي فتحك قالتلها مش راحم انت قولتلها بس انتوا مع بعض حلوين يا بنات نزلت نهال وباست زبي وقالت ده اللي مجمعنا جاتلي فكره قولتلها ما تيجوا نقضي اسبوع مع بعض كده كده مها اهلها مش موجودين من بعد بكره نهال وفقت علطول وقالتلي عندي شاليه هنروح عليه ومها قالتلي حبيبي انا هدخل اخد دش واطلع علشان بابا بيقلق بالليل وهو نائم وبيقوم قولتلها ماشي يا حبي مع السلامه دخلت خدت دش وخدت من جيب البنطلون بتاعي الكلوت بتاعها وبستني وباست نهال وطلعت ونهال قالتلي يلا ناخد وش قولتلها الصباح يلا ننام بقي قفلت النور وخدت نهال في حضني ونمنا وصحيت علي الساعه 7 وصحيت نهال ودخلنا خدنا دش وخرجنا انا دخلت لبست ونهال عملتلنا الفطار ولبست ونزلت قبلي وانا في الشغل مها كلمتني وقالتلي نادر انا بحبك بجد مقدرش أبعد عنك انت حبيبي ومتعرفش قد ايه فرقت في حياتي قولتلها تسلميلي يا حبي وقفلت معاها اني النهارده هخلص مشاوير وبكره هاخدك انتي ونهال ونسافر علشان ننبسط قالتلي من دلوقتي هعد الساعات بأي يا حبيبي وانا طبعا اليوم ده عاوز اشوف خالد بيه واستاذ جلال قابلتهم بعد الشغل ودخلنا في نقاش عادي طبعا جلال ميعرفش حاجه وكل واحد فيهم حاسس أنه بيدي التاني علي قفاه لقيت جلال بيقولي نادر النهارده هنجيب موزتين وتقضي الليله معاهم تخش معنا اعمل حسابك قولتله للاسف انا مجهد مش هقدر مره تانيه واتغدينا وبعدين هما راحوا يقضو الليله وانا اتصلت علي ايمان طلعت عند مامتها طلبت منها انها تروح شقتها عاوزها قالتلي علي الساعه 8 وافقت وروحتلها علي الميعاد وقعدت معاها وبعدها اتصلت امها بيها قالتلها ماما انا هبات في شقتي عندي حاجات هعملها امها قالتلها حاضر ودخلت غيرت ولبست قميص نوم وجتلي وانا قاعد علي الكنبه ونامت في حضني وشغلتلنا فيلم اجنبي بقيت ببوس فيها اوي وايمان من نوع البنات اللي بيخليك حاسس انك عاوز تستمتع بكل لحظه معاها مش نيك والسلام بقيت ببوس وهي كمان بتبوسني شعرها جميل بقيت بلعب في شعرها قالتلي نادر يلا ندخل جوه دخلنا علي السرير بقت تقولي محتاجه حضنك اكتر من اي حاجه حستها مش عاوزه تتناك دلوقتي عاوزه تحس بحناني بالفعل خدتها في حضني وقفلت النور ونمت وبكره بقي هيجي يوم جديد وهدخل فتره معايشه حلوه مع نهال ومها وممكن يحصل مفاجاه اتمنها واخد ايمان معانا بكره بقي نشوف في الجزء الثامن ايه اللي هيحصل
الجزء التاسع
صحيت من نومي كانت الساعه بقت ٧ لقيت نهال في سابع نومه حاولت اصحيها كانت مش قادره تقوم طلعت علي شغلي وسبتها تكمل نومها استأذنت علي الظهر وعمل طلب اجازه ومشيت روحت قابلت مها علي السلام جيه من بره وطلعت معايا وقالتلي لسه بابا وماما ماشيين وانا كنت بره بجيب حاجه قلبي وقف قولتلها ايه جاتلك الدوره قالتلي ما تقلقش كنت بجيب حاجات من الصيدليه علشان السفر وكل ده واحنا علي السلم طلعنا لباب الشقه ودخلنا لقيت نهال في الحمام روحت قعدت مع مها بكلمها عن حبيبها قاتلي انا بقت بحبك انت ومدمناك سبته لقيت نفسي ممتلكه من واحد اخر وهو انت طبعا كلامها كان موضح بالفعل أن اللي حصل بينا قربها مني ففتحت التليفزيون وهي قالتلي هطلع يا حبيبي احضر شنطتي وابقي كلمني لما تجهزوا وبالفعل طلعت ونهال طلعت من الحمام جاتلي وفجاتني انها مش هقدر تسافر معايا بنتها تعبانه وهتروح اليومين دول تقعد في بيتها طبعا نفسي قفلت جدا وحسيت انها ابتدت ترخم راحت اتدتني بوسه وخدت شنطتها ومشيت قولت خلاص مها تستاهل اني اقضي معاها الاسبوع بالكامل اتصلت عليها نزلتلي وفرحت اوي لما لقت أن محدش هيكون معانا المهم طبعا الشاليه بتاع نهال مرضتش اروحه لان هي مش هتبقي موجوده فقولت لمها ناجر هناك قالتلي طيب ما احنا عندنا شقه في مرسي مطروح وهدوء وراحه ايه رايك نروح فكرت قولت ما انا كده كده رايح للمتعه فاي مكان هيوفي الغرض المهم نزلنا من البيت وربنا العربية وسافرنا ووصلنا علي العشره مساءا طلعنا الشقه ويدوب دخلنا خدنا دش ومها طلعتلنا من الشنط حاجه ناكلها وبعدين وروحت علي السرير طلبت من مها تجيبلي ترنج طبعا احنا بناكل بالملابس الداخليه بس مها لابسه سنتيانه حمرا واندر احمر عليه نجوم زرقاء وانا لابس الاندر بس المهم راحت علي الشنط وجابت لنفسها بيبي دول وجت قولتلها فين الترنج قالتلي كده كده هنتغطي المهم قلعت السنتيانه والاندر ولبست بس البيبي دول وطبعا شكله اول مره يتلبس لأنه كان متعلق فيه الاندر بتاعه في كيس وكان البيبي دول روز بخطوط سودا طوليه ويا دوب نازل علي طيزها وجت جمبي وجابت بطانيه مش تقبله اوي واتغطت ونامت في حضني واحنا الاتنين المشوار مخلينا مجهدين المهم واحنا نايمين بتكلمني انها من امبارح منمتش وهي عارفه أن نهال في حضني وطلبت مني اني اكون ملكها بس واعمل اللي نفسي فيه ولو هي قصرت حقي اعمل ما بدالي قولتلها الجنس متعه وانا بحب جسمك في حاجات وجسم نهال في حاجات وغيره وغيره زعلت حبه وقالتلي المهم تكون جمبي في حضني لاني بدوب فيك بوستها بوسه خفيفه ونمنا صحيت الصبح علي شفايفها وهي علي صدري وبتلعب بايديها في شعر صدري اصلي مشعر وهي كانت بتحب ده المهم قومت غسلت وشي وكانت هي بتحضر الفطار وفطرنا وقولنا ننزل نتمشي شويه بعد ما خرجنا من العماره علي بعد حوالي ٢كيلو مشي قابلنا واحده زميلتها في الوقت ده مها وشها جاب الوان اللي يشوفها يقول بتعمل حاجه غلط المهم صاحبتها سلمت عليها وعليا اعرفكم علي زميلتها دي تعتبر جاره ليهم من حوالي ٨ سنوات قالتلها جايه مع مين قالتها لوحدي المهم حسيت ان زميلتها حبت تعدي الموقف سلمت عليها وقالتلها هبقي اكلمك وكملنا مشي بس طبعا مبقيناش مسكين ايد بعض جبنا طلبت البيت وطلعنا المهم اول ما دخلنا البيت لقيت موبايلها بيرن باسم واحده اسمها ساره فنديت علي مها تيجي ترد المهم مها قالتلي دي اللي قابلنها المهم قولتلها اعملي اسبيكر وردي وبالفعل لقيت زميلتها بتقولها ده دخل معاكي البيت كمان مها اتسمرت مكانها ومبقتش عارفه تقول ايه حسيت ان صاحبتها مش سالكه المهم قالتلها انا جيالك طبعا مها متلغبطه ومش عارفه اعمل ايه قولتله تقولها تعالي دخلت غيرت عدي ولبست ترنج البيت وقعدت مستني ساره هانم وبالفعل خبطت علي الباب ودخلتها بصتلي وضحكت وقعدت معنا اكنها مدرسه واحنا تلاميذ وعامله تدينا دروس قولت لمها انا هقوم اعمل شاي اعملكم معايا ساره قالتلي اعملي معاك مها رفضت دخلت وانا مش عارف اعمل ايه المهم جت في بالي فكره جهنمايه انا كده كده معايا منوم لاني في أوقات مبعرفش انام من غيره لاني بفكر كتير بالليل روحت مطلعه وحطيت لها واحده كامله انا بحط نص لنفسي وجبت الشاي وادتهولها وقعدنا نتكلم لما لقيتنا مش عارفين نرد يعني من الاخر كسبنا وصغرتنا سألتها انا انتي متجوزه قالتلي لا مخطوبه وخطيبي محترم مش زيك بيعمل حاجات زباله طبعا احنا عرفناها اننا مخطوبين بحيث نقلل الصدمه شويه والضغط اللي علينا المهم مع الوقت والكلام الكتير والعصبيه جيه وقت الارتخاء ومخدتش حوالي اكتر من ربع ساعه لغايه ما نامت نوم صعايده المهم قولت لمها لازم اكسرها لانها مش هتسكت انا لازم افتحتها مها رفضت ومع كلامي حست انها بالفعل هتتفصح ووفقت قولتلها لازم اروح صيدليه اجيب واقي علشان متسبتش حاجه عليا زكريا ونزلت بالترنج اللي عليا وجبت وجيت وخدناها انا ومها لغرفه النوم وقلعتها البنطلون الجينز اللي كانت لابسه وكانت معفنه اوي من تحت تحس انها مش بتنظف نفسها روحت طلبت من مها تروح تجيب مكنه من شنطتي ورغوه صابون ورحت شايل الشعر بتاعها ونظفت المكان من تحت وروحت قعدت العب بصباعي كنت ارفان بصراحة امص المهم لقيت الهانم اصلا مفتوحه وطبعا كانت جمبي مها قالتلي كده سبها قولتلها بالعكس ده انا هنزل في كسها كمان الشرموطه البجحه دي وبالفعل بقيت انيك في كسها جامد وقلعتها كل هدومها ونزلت لبني في كسها الشرموطه اللي بتشتغلنا وقولت لمها تجيب نشادر وقولت لمها قبل ما اصحيها اطلعي بره وانا هنام جمبها وهي لما تصحي تشوفنا انا وهي كده تنكسر وبالفعل صحيت من النوم لقيتني جمبها بصت لكسها وقالتلي فتحتني روحت رازعها بالالم علي وشها وقولتلها انتي مفتوحه يا شرموطه وصورتك وانا بينكك وهعلمك الادب في ثانيه قلبت قطه وتعتذري وتبوس ايدي وبتقولي اللي فتحني خطيبي وبتحلف فانا اكني مشفتكوش بس سبني في حالي لقيت الفرصه جاتلي لغايه عندي وانا مش مصورها ولا حاجه وهي خايفه أوري الفيديو لخطيبها يسيبها روحت قولتلها بس انا ليا طلبات واجبه النفاذ قالتلي ايه طلباتك قولتلها تنظفي جسمك اللي كله شعر ده تقضي معانا الست ايام وبعدها ولا اعرفك ولا تعرفيني وده اخر كلام عندي خلاف كده مش هيحصل وفقت وطلبت منها تلبس وتمشي تروح تنظف نفسها لاني بالفعل قرفت من جسمها جدا وطلعت من الغرفه وعنيها في الأرض ومها كانت في الريسبيشن قدام الباب عدت ادمها ومشيت علطول دخلتلي مها الغرفه وقالتلي مالها قولتلها واجهتها وطلبتها تنام معايا الست ايام الجايه وهي دلوقتي رايحه تنظف نفسها وجايه مها حست بالانتصار لانها هانتها كتير المهم قولت لها استاهل ايه قامت زقتني وقعتني علي ظهري علي السرير ونمت فوقي وبقينا ناكل شفايف بعض بجنون وراحت مقلعها البادي اللي كانت لابسه وبقيت ترضع من بزازها الجميله وهي منزله أيدها وماسكه زبي وبتحسس عليه وروحت قلعتها الليجنز بتاعها والاندر وجبت واقي من الكيس بتاع الصيدليه ولبسته وهاتك يا نيك ومها حوت مش بتشبع كل لما اقرب اوصل اسئله وتدخله تاني عاوزها ميطلعش من جواها لغايه لما حسيت بركبي مس قادره ونمت جمبها واتصلت بيها صاحبتها ساره تقوليها هتكون عندنا الصبح وعملت اللي نادر طلبه ومن هنا انا مستني اشوف جسم ساره بعد ما نظف في الجزء العاشر اكيد نستمتع بيها ومعاها مها الي اللقاء
الجزء العاشر
صحيت من النوم ومها كانت نايمه في حضني ولقيت موبايل مها الهزاز شغال وشكل حد بيرن طلعت ساره قمت رديت قالتلي انتوا صحيتوا قولتلها تعالي انا في انتظارك وبالفعل ربع ساعه كانت كفيله أن ساره تكون علي باب الشقه فتحتلها الباب وكانت لابسه فستان جميل ازرق سماوي ودخلت قعدت علي الكرسي اللي قدام الباب روحت اطمن سلمت عليها وبايدي رفعت الفستان علشان اشوفها نظفت ولا لا وهي طبعا مستسلمة نهائي لقيتها جسمها بيلمع وابيض وريحه جسمها شبه مياه ورد روحت خدتها علي الاوضه التانيه وقفلت الباب وبقيت ابوس شفايفها وهي دموعها تنزل بسالها مالك قالتلي مش حبه اللي بيحصل ده قولتلها مش احنا اتفقنا ست ايام امتعك حتي تكوني شرموطه جباره لخطيبك بصت في الارض ومسحت دموعها روحت نيمتها ونمت فوقيها وببوس شفايف من كتر جمالهم مع كل بوسه الشفه بتحمر وترجع تاني سيبتها وشفايفها شبه حاطه روج طبيعي ونزلت لصدرها ساره بقي صدرها صغير مش بيتني يدوب بارز بقيت بشفط فيه وبمصه بمتعه اول مره امص صدر بالصغر ده ابتديت احس انها ابتدت التنشنه اللي فيها تهدي فنزلت تحت وقلعتها الشورت لانها مش بتلبس اندرات كانت راحته جميله جدا لدرجه اني محتفظ بيه وساره خبرتها علي ادها مش جامده في الجنس بعد ما شلت الشورت بقيت مواجه لكس ساره واكني بشوفه لاول مره صغير وجميل ورجليها علي كتفي وبقيت بمص وانا رجلي متنيه علي الأرض كنت في دنيا تانيه وانا علي باب كسها واحده شكلها متنكتش بمتعه شكل الموضوع جه معاها بتسرع بعد فتره من مصي بدأت اسمع اهاااااات مكتومه هي مش عاوزه تبين ضعفها واحتياجها بقيت امص وشهوتها تنزل اكتر من مره لغايه ما سلمت وقالتلي مش قادره خلاص تعبت حاسه بنار ارجوك كفايه وبرضو مش عاوزه تقولي داخل زبك حستها مختلفه روحت واقف ورفعتها من علي السرير وحطيت تحتها البطانيه بتاعه السرير وبقيت بمشي زبي علي كسها وصوابعي علي بظرها لقيتها بقت بتشدني ليها من غير ولا كلمه بس بحبه اهاااات خفيفه بهياج ظهر علي وشها وابتدت تمص شفايفها ده يبين انها ريقها نشف وهنا حبيت ادخل زبري بكل شده لتغيب عن الوعي من اول وهله بعد اهااااات اشتدت بقوه عند دخول زبري مباشره الي اعماق كسها الصغير الجميل وبدأت في حاله هياج عاليه فاول مره ادوق طعم امراه تستحي قول اي شيء لي وانا اختراقها الي أعماقها فكان كسها جميل وملمسته رائعه بالرغم من اني لست من بدأ بالتسجيل علي استماره عبور هذا الكس ولكنها بدت لي كانسه لم تمس فكسها كان ككس مها أثناء ركوبها وجاءت لحظه نزول لبني لأخذ زبي خارجا لينفجر في فمها الذي نشف من الماء وقلت لها ابلعيه فبلعته ولم تقدر علي الوقوف فتركتها ودخلت الي المطبخ وانا لا ارتدي الي ملابس لاني أحسست بالجوع فدخلت علي مها المطبخ لتصدم وهي لا تعرف بمجي ساره فتركتني وذهبت لها فمشيت علي أطراف اصباعي لأسمع الحوار بينهما دخلت مها الي ساره وهي عاريه علي السرير ووجهه عليه لبني فقالت لها اتنكتي وارتحتي فقالت لها ساره اسفه يا مها فانا غلطت واعتذر اليكي فاتركيني بحالي واجعلي خطيبك يتركني لأنه فعل بي كل شيء فقالت لها دخل زبره في طيزك هنا انا صدمت من كلام مها فقالت لها ساره لن يحصل ذلك نهائيا فنادت علي مها وطلبت مني أن تمص لي زبره وبعد ما التهمته فانتصب زبري كالسيف وهنا طلبت مني مها أن ادخل زبي بطيز ساره فقلت لها ثواني البس واقي ولبسته وانا شايف في عين مها حاجه انا مش عارفها بس قولت ابدا وتاته تاته يخش كله بقيت بدخل الرأس وهي تصرخ وتقول لي ارحمني وانا ادخل أزيد وهي تصرخ اكتر حتي دخل زبري كله وبقيت كالثوار الهاءج انيك بكل قوه ولا اسمع صويتها حتي انزلت لبني في طيزها وعند خروجه وجدت طيزها كالجمره حمراء وساخنه فدخلت مباشره الي الحمام وخرجت بعدها ذاهبه الي بيتها ورجلها مفتوحه مثل أي احد عنده تسلخات وهنا جلست مع مها اسالها علي طلبها لماذا طلبت مني هذا الطلب لاصدم مره اخري فخطيب ساره كان في المسبق خطيب مها ولكن ساره خطفته منها فكان عقاب مها لها قاسيا من هنا أخذت مها الي الغرفه لابدا معركه جديده لاري هاتفي يرن بتليفون نهال فرديت علي الفور فإذا بها تصرخ وتقول لي سكت وانا عارفه جوزي بيتناك لكن كمان بينيك مرات خالد روحت قولتلها ما انتي يا متناكه بتتناكي من خالد هنا سكتت واتصدمت من كلامي وقالتلي هي مره واحده ومتكررتش قالتلي كنت في المطبخ وجودي معاه بره حطله منوم في الشاي ودخلي المطبخ ونكني وانا سكت لأنه كان في أيده سكين قولتلها طيب تعاليلي يا متناكه انا في مرسي مطروح مع مها نقضي باقي الاجازه مع بعض قالتلي هحاول وعمتا اديني العنوان بالضبط اديتهولها وقفلت معاها ودخلت لمها لقيتها بتلبس وتقولي تعالي نخرج ولما نرجع بالليل نعمل اللي انت عاوزه خرجنا اكلنا واتمشينا والساعه عدت ظ،ظ، طلبت منها نروح علشان نلحق ندي زغروف قبل ما افصل وبالفعل روحنا وراحت مها قلعت كل هدومها وقلعتني البنطلون والكلوت ونزلت تمصلي وانا مش قادر وهي متمكنه مص فجاءت بالباب بيخبط قولت ممكن تكون ساره لبست الشورت وخرجت افتح الباب وهنا بقي كانت المفاجأة خالد وجلال مع بعض وجايين وعارفيين اني معايا موزه ولقيت جلال بيقولي هنيك معاك اشمعني انت بتنيك مراتي وهنا بصيت لخالد اللي قالي انا مقولتلوش حاجه بس هو عرف منها وعرف منها انك معاك مها جارت ابوها في العماره وهو نفسه ينيكها لقيته دخل جري علي الاوضه وهي عريانه ونزل جرب يمص كسها ولقيت خالد بيقلع هدومه وداخل هو كمان ولقيت مها مصدومه بس ساكته لقيت خالد راح علي بوقها وقالها مصي يا شرموطه ولقيت جلال نزل تحتها ودخل زبه في طيزها وهنا بدأت تصوت لانها متنكتش من طيزها قبل كده وجلال قالي تعالي دخل قدام روحت بدأت ادخل ومها كنت راحت في عالم تاني اهااااات ونكوني اكتر ومتمتعه علي الاخر وبقينا نتبادل مع بعض عليها لغايه ما تعبنا وبعدين قولت لجلال كلم نهال تيجي لان مها مش هتقدر علينا وجت في بالي فكره شيطانيه اجيب بيها ايمان مرات خالد كمان بس اكملكم بقي في الجزء الحادي عشر ياريت الاقي بوستات حماس
الجزء الحادي عشر
طبعا وقفنا المره اللي فاتت علي اني بفكر اجيب ايمان فاتصلت بيها وقولتلها تعالي وعرفتها المكان وقولتلها جوزك معانا بنيك في نهال ومها تعالي استغلي الفرصه دي وتتناكي براحتك وانتي كاسره عين جوزك وبالفعل قالتلي انا جايه ورسمت معاها خطه انها تيجي واحنا بنيك في مها ونهال وهي تروح قالعه قدمنا وتخش معانا طبعا انا انبسطت جدا وحبيت اشوف المتعه وانا بنيك نهال قدام جوزها وايمان قدام جوزها المهم رجعت لقيت مها نايمه وخالد لازق فيها من ورا ونايم وجلال بيستحمي روحت قولت لازم اعرف جلال بخطتي علشان يساعدني واول ما بدأت احكيله انبسط اوي وقالي اوك شويه وصحيت مها وقامت دخلت الحمام تتشطف فدخلت وراها وقولت لها طبعا كسك اتغرق لبن قالتلي لا خالد مش بيعرف ده حتي بتاعه مرتخي جدا وجلال طول ما هو بينكني بيقولي حطي صوباعين في طيزي وقالتلي الميزه الوحيده اني جربت احساس زبرين مع بعض بس ممكن دلوقتي يا نادر تدخل بتاعي في طيزي عاوزه احس بالمتعه دي من زبك روحت داخل تحت الدش وهي عملت وضع الكلبه ودخلت بتاعي صوتت بصوت عالي لقيت خالد بيخبط وبيقولي كده لوحدك قولته اخلص واجيلك لقيت مها بتشد فيه من ورا وتقولي افلق طيزي بقيت بنيك فيها بقوه وهي ااااااااه مش قادره بموت في زبك طيزي مولعه يا نادر افلقهالي سخنهالي خليها 🔥 بحبك وبموت في زبك وبعشقه وانا اهري طيزها هري وهي تتوه اه مش قادر انا شرموطتك يا روحي لقيت خالد بره بيسمع وعاوز يخش يشارك المهم جيه وقت اني انزل بقيت حاسس بغرقان في طيز مها ولبني بيطلع من طيزها روحت شلت بتاعي وخدت دش معاها وبعدين ولبسنا وخرجنا لقيت خالد هيجان مها قالتله مش هقدر دلوقتي ودخلت المطبخ وهي بتحط الاكل علي الترببزه كانت نهال جت دخلت كلت معانا وكانت لابسه بنطلون ليجنز وبلوزه واحنا بناكل روحت وقفت وراها ومسكت بزازها من علي البلوزه وببص لجلال اللي لقيته بيضحك وروحت فاتح زراير البلوزه وتحتها كانت لابسه بادي قالعتهولها وكانت لابسه سنتيانه حمرا شفافه بقيت باكل في بزازها من علي السنتيانه ورفعتها فوق التربيزه علشان عيني تشوف جلال في وضع الكلب وخالد بينيكه من طيزه ومها بتتفرج ومش مستعوبه اللي شايفاه قلعت نهال البنطلون الليجنز ولقيتها لابسه كلوت احمر بنجوم ومتغرق روحت قالعتهولها وقلعت بنطلون الترنج وبقيت وبدأت امص في كسها وعيني علي مها اللي شايفها انها قامت ودخلت جوه ابتدت نهال تتطلع اهاااات حاره 🔥 ومحتاجه المزيد هنا طلبت مني اشيلها وندخل الاوضه شيلتها ودخلت الاوضه راحت ندت علي مها وقالتلها مها مصي صدري ونادر هيدخل واقلعي وحطي دماغي بين رجليكي امصلك كسك ونادر بعد مش يخلص انزلي مصي زبه علشان يقف تاني وبالفعل بدأت ادخل زبي ونهال بقت مش معانا ولا حاسه غير باهااااااات بتطلع من بقها وعيناها مغمضه ومها بتلعب في صدرها وبتعمل حلقات دائريه علي ترمسه نهال ونهال من كتر المتعه والاهااااااات المدويه مسكت مها وبقم بيبوصوا في بعض الاختلافات الآلات السخنه بتطلع من بوق نهال تدخل بوق مها بقي ادامي كس مها وزبي في كس نهال روحت طلعت زبي من كس نهال علشان تروي عطش كس مها واول ما دخلت في كس مها جسمها قشعر من المتعه وغرقت زبي بمياه كسها المولع ونهال لسه مع مها بيبوسوا بعض وهنا لقيت خالد داخل ملط هو وجلال وانا كان زبي في كس نهال راح رفع نهال ونام تحتها وانا زبي فيها ولقيت نهال اهاااااااتها بتعليق لقيت خالد مدخل زبه في طيز نهال وجلال لقيته نازل بيمص في كس مها وهنا الباب كان بيخبط روحت خرجت افتح ومها قالتلي بص علي العين السحريه وهنا لقيت ايمان روحت فتحتلها الباب ودخلت وانا عريان وهي كانت لابسه فستان قلعتهولها وقلعتها ملط وحدتها ودخلت الاوضه في الوقت ده كان خالد في عالم تاني مع نهال ومها مع جلال وانا بقيت مع ايمان وجسمها كان ممتع وجميل وبقيت بمص في كسها بحراره عليها وهي شدتني علي كسها وقالتلي دخل يا نادر وهنا خالد بص واتصدم عقبال ما قرب مننا كان زبي مخترق كس مرانه وهو بيبصلنا ودموعه بتسيل علي خده وهو شايف اهاااااااااات مراته مع صاحبه ومش عارف يتحرك من مكانه وانا مع اهااااااات مراته يطرقع في كسها وبقولها بحبك ياشرموطه وبموت في كسك النار وهي تقولي نيكني يا روح شرموطتك وخالد مش مستوعب الي الان وهنا جه وقت اننا نجيب مع بعض وهنا اهاااااااتنا عليت انا وهيه لغايه ما جيت انزل وهي تقولي نزل جوه كس شرموطتك لغايه ما نزلت حمم لبن ساخنه 🔥 وهنا انا ارتحت وفردت رجل ايمان علي التربيزه ورحت ارتاح علي الكرسي لقيت جلال راح يكمل وخالد بقي في هستيريا وهنا الجزء خلص المره الجايه هنشوف رد فعل خالد ودخول ساره معانا ومفاجات كتير
الجزء الثاني عشر
أثناء استرخاء جسدي بجوار ايمان ذهب إليها خلال ليدخل زبه مباشره وهي في عالم تاني وانا اري خالد امامي في ذهول لما يراه أمامه وهنا طلب مني جلال انا انام بعرض السرير وانزل رجلي علي الأرض ورفع ايمان من علي التربيزه وجعل ظهرها علي بطني وطلب مني أن ندخل زبنا بكسها معا وهنا جن جنون خالد وجاء وطلب من زوجته أن تقوم علي الفوار وتذهب معاه فقالت له انا تركتك حتي انتهيت فاتركني حتي انتهي انا الاخري ولغتها كلها سخريه له وفي هذه الأثناء أمسكت ايمان بزبري وادخلته وبدأت بالصعود والنزول عليه وهنا طلب منها جلال أن تهدأ فإنه يريد أن يدخل زبره معاه بكسها وخالد لا ينطق بكلمه فقط يري ونهال ومها ينظرون إلينا بغربه لماذا اتنين علي واحده ويوجد اثنين يريدون المتعه وهنا ادخل جلال زبره هو الآخر لتخرج من ايمان عبارات ممحونه نيكوني اريد أن تخترقكوا رحمي بحب ازباركم ونحن نشتعل من كلامها فنزيد من احتكاك لحمنا بلحمها لتحمر سريعا طيزها من اثر الطرقعه التي نتناوب عليها انا وجلال سويا وانا وجلال وايمان بعالم تاني هنا صدمت من ما بدا بفعله خالد فقد ادخل زبره بطيز جلال وهنا بدأ جلال كالمراه الممحونه وترك لي ايمان وذهب الي التربيزه لياخد حصته من النيك وكان نيك خالد له ظاهرا أنه انتقام فكان خالد احتكاكه بطيز جلال يدوي ارجاء الغرفه وانا اري بعيني الصدمه علي عين مها ونهال وايمان بدأت في الخروج من جو النيك وهنا شلتها ووضعتها بوضع الكلب وأدخلت زبري ليحتك برحمي بالكامل وهي تتاؤه وتذهب الي عالم تاني وتغمض عينها وتجف شفاتيها من الاهات بناتي مها وتضع علي شفاتيها قطرات من الماء وصوت ايمان اصبح اعلي من صوت اهات جلال الذي أصبح كالمراه ولكني هذه المره لم انزل فزاد الوقت وهي أصبحت غير قادره علي الجلوس بوضع الكلبه فجسمها ارتخي بالكامل وكسها من الببل أصبح يلزق فهنا اصبحت اسمع اهااات عاليه من ايمان وصوت احتكاك زبري بماءها بداخل رحمها لاذهب لعالم تاني وينطلق مني سيول من لبني ليسكن في أعماق رحم ايمان وهنا يرتخي جسدي وانام بجوارها لاري خالد يجلس علي الكرسي وصدمه ما يري تجعله لكنه غير موجود حتي هدانا فبدأنا بالتدريج ندخل الي الحمام لنستحم وهنا طلب خالد من ايمان ان تذهب معه لتصدمه وتقول له ساستحم مع نادر لازيل شعرته لاتمكن من مص زبره بالكامل وهنا خالد ذاهب الي الحمام ياسا وبعد أن خرج دخلنا سويا انا وايمان وبالفعل أزالت لي ايمان شعرتي بالحمام وانا أزالت لها الشعر ما بين كسها وطيزها التي لم تتمكن من الوصول إليه وخرجنا بعد ذلك وجلسنا صامتين أمام التلفاز وهنا بدأ خالد بالكلام معانا اننا خاينين ليقول له جلال انت من بدا بالتحرش بزوجتي فقال لي خالد لم اصدق ابدا ان تاتي منك رصاصه اللعنه فانا الان لم اتمكن من أن اكمل حياتي مع ايمان وهنا يتدخل جلال ليقول له بسيطه فلابد أن نغيير الزوجات فانت تأخذ نهال وانا اخذ ايمان ونادر معه مها فقالت ايمان انا لا اريد ان اتزوج لابد أن نشتري شقه تكون لنا ونتجمع بها علي الاقل يومين في الاسبوع لنمارس كلانا الجنس مع بعض وهو ما لقي قبول من ايمان نفسها وانا ونهال ولكن مها رفضت وخالد رضخ فزوجته أصبح كسها سكن لنا وقال يستفاد من مها ونهال وايمان بدون زواج أيا من مها أو نهال ويستحمل أن يري زوجته تنام معانا وهنا جرس الباب ومن علي الباب انها ساره جاءت لتحقق ما اتفقنا عليه فعندما راءت ثلاث رجال فخافت وطلبت مني انا انيكها انا فقط في تحب خطيبها كثيرا فوافقت وطلبت من ساره ان تذهب وتأتي عندما اتصل عليها وبعد راحتنا ذهب لخالد ليحتضن زوجته حتي لا احد منا ياخدها بناتي في بال جلال فكره حط منوم بالعصير وبالفعل حدث ما تمنناه ليذهب جلال لايمان وانا اذهب لنهال لتبدأ بحلبي سريعاا بكل قسوه تخلعني البنطال والشورت ليكون زوبري أمامها عاريا مجردا لتجعلني انام علي سجاده الريسبيشن لتبدأ بمص الرأس بكل محن لتجعله يقف بجنون ونحن بوضع 69
حتي طلبت من انا اقتحم مهبلها وتريد مني انا أطيل في نيكها مثلما فعلت مع ايمان فبدأت بمص فخدتين رجلها بالكامل وهي تترجاني أن أترك كل شيء واقتحم كسها فهو ينبض عاليا من كتر احتياجه لإطفاء ناره وبالفعل فبدأت بادخال زوبري لأسمع شرموطه كما ذكر في الكتاب وهنا وجدت مها تاخذني ونهال لندخل غرفه لنا الثلاثة فقط انا ادخل زبري مباشره الي كس نهال وعيني علي كس مها فبدأت بنيك مها والتبادل مع نهال وكل واحده تصدر اهااااااات فنهال عندما ادخله نيك جسمي كله انا ممحونتك وتتاؤه من الشهوه العاليه وبعد ما ارحت كس نهال فذهبت مباشره الي الحوت وهو كس مها الذي لا يشبع نهائيا وبدأت انيكها بوحشيه وهي تصدر اهااااااات وتتاؤه وتقول حبيبي لا تدع فرصه لطيزي لتبرد اريدها ساخنه جدا من طرقعه زبرك لها حتي جاء الوقت لإنزال سائلي لاخرجه خارجا علي صدرها لارتاح علي السرير ولا اداري بمن حولي وذلك لم يوقف مها أو يشبعها لكنها جاءت الي لتمص زبري مره اخري وهذه المره كانت هي من تقود المعركه فانا انام علي ظهري وهي جالسه علي زبري وتطلع وتنزل بكل قوه ومع كل نزله تتعالي الاهااااااات لياتي خالد ليشاركنا المعركه لان مها صوت اهااااااات لا يقاوم ويدخل زبه بطيز مها وتبدأ مها باحتضاني لتسترخي ليكن كلا منا انا وخالد يحرك جسمه مع بعض في اتجاه طيز وكس مها واهاااااات مها تجعلنا لا نري من حولنا الي انا يأتي خالد الوقت لكي ينزل وبالفعل ينزل بداخل طيز مها ليسيل ويخرج من طيزها وينزل علي رجلي لتاتي ايمان وتمص لبن زوجها من علي رجلي وتسالني اذا كنت اقتربت من التنزيل لاقول لها قربت فتزيح مها من فوقي وتجلس مكانها وتقول لي اروي كس بلبنك لتكسر خالد مره اخري وبالفعل انزلت بداخلها لبني لتذهب نهال الي المطبخ لتحضر لنا الاكل لننا من المفترض أن جاء الوقت لنسافر بعد قضاء اسبوع كامل من العسل وانا لا ادري ما ينتظرني من خالد عند عودتنا فقط اعيش للحظه دي في اتصلت علي الفور بساره لاخبرها انها لابد أن تأتي الي الي القاهره لمده يومين حتي اكون معاها علي وعدي واتركها فجلسنا ناكل وكلا منا ينظر إلي الاخر في صمت وبعد ذلك نسافر وفي الجزء الثالث عشر ستأتي احداث جديده للقصه ويحدث مشاكل بيني انا وخالد وضربه معلم تنقظني اشوفكم علي خير
اتمني منكم المشاركه بالرد حتي تعطوني طاقه ايجابيه
الجزء الثالث عشر
بعد عودتنا من السفر ذهبت إلى شقتي ومها هي الأخرى فتفاجاءت مها بعوده أهلها ومعرفتهم بعدم وجودها بالمنزل لتبدأ اول مشكله وهي احساس والداي مها انها تفعل شيء في السر ولكن والدتها طلبت منها أن تكشف على بكارتها لتصدم مها وتطلب منها أن تهدأ حتى يخرج والدها من البيت وهنا جن جنون والده مها وطلبت منها انا تعرف هل هي انسه ام مدام لتستغل مها الفرصه وتنزل إلى لتطلب مني حل المشكله وهنا اتصلت على الفور بجلال فوجدت عنده حل سريع فقال لي لدى دكتور سيجعلها وأكنها لم تمس من قبل وهنا طلبت من مها انا نذهب سريعا لننهي هذه المشكله وبالفعل تمكنت مها من الضحك على والدتها بقصه غير واقعيه وقالت لها انها تحب زميلها وتتمنى أن تتزوج ولكنه لم يمسها وطلبت منها أن تجعل والدها يوافق عليه وهنا اطمئن قلب والدتها وطلبت منها أن تذهب لتحدد معه ميعاد لياتي إلى المنزل واخذتها وذهبنا وطلب مني جلال أن نشرب شيئا إلى أن تنتهي وجلسنا في كافيه بجانب العياده وهنا قال لي جلال لابد من حل أمورنا سريعا فقلت له لابد أن تكون نهال على ذمتك لأنك لديك اولاد وبالتالي لابد أن يكون خالد هكذا مع إيمان ويبعد عن موضوع الطلاق وهنا قال لي جلال انتي وجهت نظرك ايه قولتله انا تكون لنا شقه تجمعنا لنتمتع بهؤلاء النساء فأنت وانا وخالد الان نمتلك 4 نساء والخامسه في الطريق ففرح جلال لأنه يعشق التغيير وهنا قال لي لابد أن نقابل خالد الليل لننهي هذا الموضوع والشقه عندي متقلقش وهنا رن موبايلي مها تقول لي أنها جاهزه لنذهب إلى العياده ونرى مها جالسه على الشزلونج تنظر لنا وجلال يشكر الدكتور وهنا اراي أندر مها على الارض فأخذه إلى جيبي لتنظر مها لي نظره حب شديده باشتياق رهيب وجلال يدفع مصاريف العمليه لنذهب وطلب الدكتور من مها الارتياح لمده يومين دون فعل أي شيء فهنا جاء فكره لدى جلال فذهب إلى الصيدليه وجاب رباط ضغط وربط رجلها واتصال على نهال لاصطحاب مها إلى منزل أهلها بحيث انهم جيران عادي وهنا ذهبت نهال ومها إلى منزل مها ليفتح الباب والدها وهو مخضوض وأنها تذهب إلى سريعا وتاخذها إلى غرفتها وهما يعرفوا من نهال ماذا حدث لتقول نهال انها وقعت اما العماره وذهبت بها للدكتور ومتقلقيش يا طنط كله خير وهنا جاء دورنا للذهاب انا وجلال لمنزل خالد ليفتح لنا الباب وهو وجهه كله شرار وهنا يهدأ جلال خالد ويقول له اهدا سنشبع كلنا من نساء كثيره ولكن بشرط أن لا تطلق إيمان رفض خالد في البدايه ومع ضغط جلال وافق واتصالت على مها تقول لي انها كلمت رأفت صاحبها اللي بيحبها وعاوز يخطبها وقال لها أنه لايملك شيء ليخطبها فنظرت إلى جلال لأقول له هذه المشكله ليأخذ من يدي الموبايل ويقول لمها أن تجعل رأفت يأتي له بالعمل وكل شيء سيحل وغلق التليفون وهي سعيده لحل هذه المشكلة فقال خالد لجلال ماذا ستفعل قال له ساعطيه شقه إيجار مشطبه بالكامل وكمان ساعطيه راتب محترم علشان منتحرمش من كس حبيبته واتفقنا أن نذهب اليوم التالي لنجهز الشقه لتكون بيتا للمتعة لنا وبالفعل ذهبت للصباح لعملي ومنه قابلت خالد وجلال وذهبنا لنرى منزل أروع مما تخلينا واتفقنا انا لكل منا غرفته يفعل ما يريد بها وقال خالد لي انا وجلال أثناء احتياج اي منا للإيمان فياخذها لغرفته وليس أمامه وهكذا جلال بالنسبه لنهال ومشيت الأمور سريعه لرافت ليجد نفسه جاهز لالمام موضوعه مع مها ومها طلبت من رأفت أن يسرع الجواز في أسرع وقت وبالفعل وافق أهلها لتتزوج مها سريعا فحضرنا فرحها وسكرنا إلى الساعه السادسه صباح الجمعه لخطر على بال خالد فكره شيطاني وهي انا نذهب إلى بيت العروسين بالهدايا ونخدر رأفت وتمارس مع مها نيك ممتع فاعجبنا بالفكر وبالفعل لم تأتي الساعه الحاديه عشر الا وأننا تطرق باب شقه العروسين فيفتح رأفت الباب وهو متفاجا بنا ولسان حاله يقول اننا لا نفهم الأصول ولكن ادخلنا وقدم لنا العصير وهو لا يعرف سوى جلال مديره بالعمل فقال له جلال اننا أصدقاءه وأثناء سيره أمام البيت قال إنه لابد من مباركه العريس وهنا اعطي جلال لرافت فياجرا ليهدا رأفت من صدمته فهاذا الفعل يحدث عادي بين الأصدقاء وزمايل العمل وأثناء كلام جلال مع رأفت اخذ خالد جرعه من المخدر وحطاها داخل مشروب رافت وبعد ربع ساعه هب رافت إلى عالم تاني وذهبنا إلى غرفه مها وكانت نائمه صحيتها لتفاجا وقال لها جلال البسي فستان الفرح وهنا يذهب كلانا منا إلى مكان فأنا يمتزج لساني وبلسانها وذهب لعالم آخر وخالد يحضنها من الخلف يمسك صدرها ويدعكه وجلال ذهب إلى كسها ليلحسه لتذوب سريعا وهنا تنام على السرير لاذهب وادخل زبري في كسها الضيق وبعد خمس دقائق من الآهات العاليه يدخل خالد معي ليكون كلامنا زبره داخل كس مها لتعلي الاهااااا اات أكثر وأكثر وتكتمل المتعه بدخول زب جلال إلى طيز مها وكانت الاهااااااااااااات تتعالى وجاءت لحظه السكب بكس طيز مها لتقول لنا انها بوقت التبويب ليجن جنوننا لنجد أنفسنا نغرق كسها وينتظر جلال ليدخل ويسكب هو الآخر ليكون لبننا اختلط بداخل مهبلها ودخلنا إلى الحمام واخذنا دش سريع وذهبنا لنرسم يوما من أسعد الايام لدى مها وذهبنا إلى كافيه لنبدأ في رسم ملامح المرحله القادمه فأصبحت مها مدام الان ونسعى للذهاب بعيدا والارتواء بمهابل النساء إلى اللقاء في الجزء الرابع عشر ومرحله جديده من الجنس ودخول عناصر جديده