سالي سخاري
12-29-2017, 07:11 PM
(desc)مراتي كانت متفقة مع الدكتور حامد انه يشيل البيضان بتوعي "الخصيتين" يعني يخصيني(edesc)
تبدا القصة من 5 سنين لما عرفت مراتي سهام اني ناوي اتجوز عليها بنت خالتي وقررت ساعتها انها تندمني علي القرار وجيت في يوم وانا علي الفطار وكانت سهام عامله بيض ولبن المهم كلت البيض وشربت اللبن وبعديها بفترة صغيرة اوي بدأت احس بدوخة شديدة وموش قادر اقف علي رجلي وبدات احس اني عاوز انام بشكل غريب المهم سقطت من طولي وانا نايم جابت سهام اتنين رجالة مالشارع وخلتهم يشيلوني وينزلوني من الشقة ووقفت تاكسي وخلتهم يدخلوني فالتاكسي وطلع التاكس علي المستشفي بتاعت الدكتور حامد اللي هو يبقي عشيق مراتي قبل ما اتجوزها المهم مراتي كانت متفقة مع الدكتور حامد انه يشيل البيضان بتوعي "الخصيتين" يعني يخصيني وبالفعل دا اللي حصل وقام الدكتور حامد بالعملية وشال البيضتين بتوعي انا طبعا كنت واخد بنج كلي وموش داري باللي بيحصل في جسمي واني بفقد اغلي ما يملك الراجل وعلي ايد مراتو كمان المهم بعديها بيوم بدات افوق من البنج اللي الدكتور حامد كان مديهولي عشان يشيلي الخصيتين بتوعي وملقيتش حد خالص فالشقة وكنت طبعا معصور بول بقالي يوم كامل ما اتبولتش وعشان كدا بدات اسند علي الحيطان لحد ما روحت الحمام ونزلت البنطلون عشان اتبول لقيت كيس الخصيتين ملفوف بشاش وقطن انا اتخهضيت جدا موش فاهم ايه اللي حصل ولقيت سهام دخلت الشقة وراحت علي اوضة النوم ملقيتنيش فقعدت تنادي علي فناديت عليها
وقلتلها "ايوه يا سهام انا في الحمام تعالي عاوزك"
المهم دخلت سهام الحمام وكنت سايب الباب مفتوح
فقلتلها "ايه القطن والشاش اللي علي البيضتين بتوعي"
فقالتي "انا خصيتك يا حبيبي"
طبعا الكلمة نزلت علي ودني زي الصاعقة ورديت عليها بعنف شديد
وقلتلها "انتي بتقولي ايه يا بت الكلب يا شرموطة انتي"
فراحت ردت عليا
وقالتلي "انت موش كنت عاوز تتجوز عليا وريني بقي هتتجوز كدا ازاي بعد ما مراتك خصتك وخلتك موش راجل ,روح بقي لبنت خالتك وقولها انك بقيت مخصي وبيضانك مع مراتك القديمة وشوف هتعمل معاك ايه"
انا مكنتش مصدق وبدأت احاول استشعر الخصيتين بأيدي من فوق الشاش والقطن بس ملقتهمش واتأكدت انها موش بتكدب وانها خصتني صح وشالتلي الخصيتين بتوعي انا طبعا دوخت من الصدمة ووقعت عالارض في الحمام واغمي عليا وبعديها بفترة معرفش قد ايه لقيت نفسي صحيت وانا مرمي عالارض في الحمام زي مانا وسمعت في سهام وهي عماله تضحك وتتمرقع بصوت كله منيكه وسمعت صوت راجل بس مكنتش عارف دا صوت مين المهم قمت من عالارض وروحت دخلت الاوضة علي سهام لقيتها نايمة عالسرير وعريانة ملط في حضن عشيقها السابق الدكتور حامد وزبرو خابط في كس مراتي سهام ولقيت سهام
بتقولي "تعالي بوس ايد الراجل اللي خصاك وشالك البيضتين يا خول"
وقالتي ساعتها "احب اعرفك بالدكتور حامد عشيقي قبل ما اتجوزك وبعد ما اتجوزتك بردو مكنش فيه يوم بيعدي من غير ما زبرو يدفي كسي بلبنه السخن"
قلتلها "طيب لما انتي بتحبيه اتجوزتيني ليه ومتقوليش عشان فلوسي لانه اكيد اغني مني"
فردت عليا
وقالتلي "بالفعل حامد اغني منك وانا مردتيش اجوزه عشان حاجه تاني خالص"
فقلتلها "طيب ممكن اعرف اتجوزتيني ليه وسيبتيه"
قالتلي "لاني لو كنت اتجوزته مكنش هيبقي فيه اي متعة وهو بينيكني لانه هيبقي حلالي وطبعا الروتين هيخليني اكرهه ومش هطيق بعد كدا انه يلمسني حتي ,انما لما يبقي بينيكني من تحت لتحت هتبقي النيكه كلها اثارة ,لاني هبقي عارفه اني باتناك علي سرير جوزي بزبر راجل غريب ودا هيديني حماس اني اتناك واوصل لشهوتي كلها ,دا حتي مجرد تفكيري فاني بخونك بينفخ شفرات كسي عالاخر وانا حاسه اني بمرمط بشرفك الارض وبخللي الرجالة الغريبة تنيكني علي سريرك يا خول"
طبعا الدم بدا يفور في دماغي وقررت اني اقتلهم ولسه هروح عالمطبخ عشان اجيب سكينة واقتلهم
لقيت سهام بتقولي "لو عاوز تقتلني انا وحامد احب اوريك حاجه في الاول"
ولقيتها قامت من عالسرير وراحت عالكمبيوتر وفتحت فيديو
وقالتلي "اتفرج عالفيديو دا كدا"
فبتفرج عالفيديو لقيت نفسي نايم عريان ملط ولقيت 3 رجالة ملثمين وزبارهم تخينة اوي وعمالين يبوسو في وينيكوني في طيزي ويدخلو زبارهم في بقي
فقلتلها "ايه دا يا شرموطة توصل القذارة بيكي لكدا"
فقالتلي "وموش كدا بس انا مكلفة ناس لو حصلي اي حاجه هينشرو الفيديو علي كل قرايبك واصحابك وعيالك وهينزلوه عالنت كمان فلو عاوز تقتلني او تبلغ عننا هتلاقي فضيحتك بقيت علني"
بمجرد ما شوفت الفيديو وسمعت الكلام بتاع سهام حسيت ان خلاص حياتي انتهت ومن بعد ما حصل معايا الموقف دا بقيت فالبيت زي الكلب تحت رجلين سهام وعشاقها اللي مبينتهوش كل يوم جايبه واحد يقعد ينيك فيها طول الليل وانا اقعد تحت رجليهم اخدم عليهم وانضف كلوتات سهام من المني اللي بينزل من الرجالة عليه بلساني والحس كسها بعد ما يخلصو نيك فيها وامص زبار الرجالة اللي بينيكوها وفي اخر الليل تنام مراتي سهام في حضن الفحل عالسرير وانا انا عالارض جنب السرير ولما يقوم الحل في الليل او مراتي عشان تدخل الحمام يمسحو رجليهم في وشي وفي هدومي ولحد دلوقتي وانا عالحال دا
تبدا القصة من 5 سنين لما عرفت مراتي سهام اني ناوي اتجوز عليها بنت خالتي وقررت ساعتها انها تندمني علي القرار وجيت في يوم وانا علي الفطار وكانت سهام عامله بيض ولبن المهم كلت البيض وشربت اللبن وبعديها بفترة صغيرة اوي بدأت احس بدوخة شديدة وموش قادر اقف علي رجلي وبدات احس اني عاوز انام بشكل غريب المهم سقطت من طولي وانا نايم جابت سهام اتنين رجالة مالشارع وخلتهم يشيلوني وينزلوني من الشقة ووقفت تاكسي وخلتهم يدخلوني فالتاكسي وطلع التاكس علي المستشفي بتاعت الدكتور حامد اللي هو يبقي عشيق مراتي قبل ما اتجوزها المهم مراتي كانت متفقة مع الدكتور حامد انه يشيل البيضان بتوعي "الخصيتين" يعني يخصيني وبالفعل دا اللي حصل وقام الدكتور حامد بالعملية وشال البيضتين بتوعي انا طبعا كنت واخد بنج كلي وموش داري باللي بيحصل في جسمي واني بفقد اغلي ما يملك الراجل وعلي ايد مراتو كمان المهم بعديها بيوم بدات افوق من البنج اللي الدكتور حامد كان مديهولي عشان يشيلي الخصيتين بتوعي وملقيتش حد خالص فالشقة وكنت طبعا معصور بول بقالي يوم كامل ما اتبولتش وعشان كدا بدات اسند علي الحيطان لحد ما روحت الحمام ونزلت البنطلون عشان اتبول لقيت كيس الخصيتين ملفوف بشاش وقطن انا اتخهضيت جدا موش فاهم ايه اللي حصل ولقيت سهام دخلت الشقة وراحت علي اوضة النوم ملقيتنيش فقعدت تنادي علي فناديت عليها
وقلتلها "ايوه يا سهام انا في الحمام تعالي عاوزك"
المهم دخلت سهام الحمام وكنت سايب الباب مفتوح
فقلتلها "ايه القطن والشاش اللي علي البيضتين بتوعي"
فقالتي "انا خصيتك يا حبيبي"
طبعا الكلمة نزلت علي ودني زي الصاعقة ورديت عليها بعنف شديد
وقلتلها "انتي بتقولي ايه يا بت الكلب يا شرموطة انتي"
فراحت ردت عليا
وقالتلي "انت موش كنت عاوز تتجوز عليا وريني بقي هتتجوز كدا ازاي بعد ما مراتك خصتك وخلتك موش راجل ,روح بقي لبنت خالتك وقولها انك بقيت مخصي وبيضانك مع مراتك القديمة وشوف هتعمل معاك ايه"
انا مكنتش مصدق وبدأت احاول استشعر الخصيتين بأيدي من فوق الشاش والقطن بس ملقتهمش واتأكدت انها موش بتكدب وانها خصتني صح وشالتلي الخصيتين بتوعي انا طبعا دوخت من الصدمة ووقعت عالارض في الحمام واغمي عليا وبعديها بفترة معرفش قد ايه لقيت نفسي صحيت وانا مرمي عالارض في الحمام زي مانا وسمعت في سهام وهي عماله تضحك وتتمرقع بصوت كله منيكه وسمعت صوت راجل بس مكنتش عارف دا صوت مين المهم قمت من عالارض وروحت دخلت الاوضة علي سهام لقيتها نايمة عالسرير وعريانة ملط في حضن عشيقها السابق الدكتور حامد وزبرو خابط في كس مراتي سهام ولقيت سهام
بتقولي "تعالي بوس ايد الراجل اللي خصاك وشالك البيضتين يا خول"
وقالتي ساعتها "احب اعرفك بالدكتور حامد عشيقي قبل ما اتجوزك وبعد ما اتجوزتك بردو مكنش فيه يوم بيعدي من غير ما زبرو يدفي كسي بلبنه السخن"
قلتلها "طيب لما انتي بتحبيه اتجوزتيني ليه ومتقوليش عشان فلوسي لانه اكيد اغني مني"
فردت عليا
وقالتلي "بالفعل حامد اغني منك وانا مردتيش اجوزه عشان حاجه تاني خالص"
فقلتلها "طيب ممكن اعرف اتجوزتيني ليه وسيبتيه"
قالتلي "لاني لو كنت اتجوزته مكنش هيبقي فيه اي متعة وهو بينيكني لانه هيبقي حلالي وطبعا الروتين هيخليني اكرهه ومش هطيق بعد كدا انه يلمسني حتي ,انما لما يبقي بينيكني من تحت لتحت هتبقي النيكه كلها اثارة ,لاني هبقي عارفه اني باتناك علي سرير جوزي بزبر راجل غريب ودا هيديني حماس اني اتناك واوصل لشهوتي كلها ,دا حتي مجرد تفكيري فاني بخونك بينفخ شفرات كسي عالاخر وانا حاسه اني بمرمط بشرفك الارض وبخللي الرجالة الغريبة تنيكني علي سريرك يا خول"
طبعا الدم بدا يفور في دماغي وقررت اني اقتلهم ولسه هروح عالمطبخ عشان اجيب سكينة واقتلهم
لقيت سهام بتقولي "لو عاوز تقتلني انا وحامد احب اوريك حاجه في الاول"
ولقيتها قامت من عالسرير وراحت عالكمبيوتر وفتحت فيديو
وقالتلي "اتفرج عالفيديو دا كدا"
فبتفرج عالفيديو لقيت نفسي نايم عريان ملط ولقيت 3 رجالة ملثمين وزبارهم تخينة اوي وعمالين يبوسو في وينيكوني في طيزي ويدخلو زبارهم في بقي
فقلتلها "ايه دا يا شرموطة توصل القذارة بيكي لكدا"
فقالتلي "وموش كدا بس انا مكلفة ناس لو حصلي اي حاجه هينشرو الفيديو علي كل قرايبك واصحابك وعيالك وهينزلوه عالنت كمان فلو عاوز تقتلني او تبلغ عننا هتلاقي فضيحتك بقيت علني"
بمجرد ما شوفت الفيديو وسمعت الكلام بتاع سهام حسيت ان خلاص حياتي انتهت ومن بعد ما حصل معايا الموقف دا بقيت فالبيت زي الكلب تحت رجلين سهام وعشاقها اللي مبينتهوش كل يوم جايبه واحد يقعد ينيك فيها طول الليل وانا اقعد تحت رجليهم اخدم عليهم وانضف كلوتات سهام من المني اللي بينزل من الرجالة عليه بلساني والحس كسها بعد ما يخلصو نيك فيها وامص زبار الرجالة اللي بينيكوها وفي اخر الليل تنام مراتي سهام في حضن الفحل عالسرير وانا انا عالارض جنب السرير ولما يقوم الحل في الليل او مراتي عشان تدخل الحمام يمسحو رجليهم في وشي وفي هدومي ولحد دلوقتي وانا عالحال دا