مدينة المتعة
11-20-2017, 09:36 PM
يوميات شهاب الوكيل
مقدمة:
هذه هي تجربتى الأولى للكتابة في منتدى نسوانجي رغم إنى من متابعيه قبل مده طويلة...
فى البداية احب اعرفكم بنفسى
انا شهاب أحمد الوكيل عمرى 35 سنة أعزب ولا رغبة لى فى الزواج أعيش وحدى فى شبرا..توفى أبى و أمى منذ فترة طويلة كانت تعتنى بي أختى الكبرى إلى أن تخرجت من كلية حقوق..ثم تزوجت أختي وانتقلت للعيش فى الاسكندرية
و ورثت أنا و هى عن والدي عمارة فى شبرا أقيم فيها وتدر على دخل كبير من إيجار شققها و اتقاسمه أنا واختى
كما ورثت مكتب للمحاماة و الاستشارات القانونية فى منطقة عابدين وإن كنت لا أهتم به كثيرا..وإن كان تانينى منه العديد من قضايا الشرعى والمخدرات والدعارة كما جعل لى أسم..
أعمل بالشئون القانونية بإحدى مدارس شبرا قريب من سكنى وفى المساء اذهب إلى مكتبى الذي ورثته عن أبي
و أهوى الحاسبات وبالأخص البرمجة والهكر وكثيرا ما كنت اخترق تليفونات كثير من الاشخاص ممن هم لى علاقة بهم
و متعتى الحقيقية فى الحشيش والنساء وبفضلهم تعرفت على عدد كبير من زوي السلطه والنفوذ..
و لى العديد من المغامرات النسائية ..هى ستكون موضوع قصتى حيث ساحكى لكم تلك المغامرات ..أرجو ألا أكون قد أطلت عليكم و إن تنال قصصى إعجابكم....
الجزء الأول
من داخل أروقة المحكمة
من داخل اروقه محكمه زنانيرى للاحوال الشخصيه وعلى باب المحكمه وقفت فتاه فى متوسط العمر ذات هيئه راقيه وعلى قدر كبير من الجمال وتوجهت الى فراش المحكمه وتحدثت معه
هى / من فضلك كنت عاوزه محامى يكون كويس فى الاحوال الشخصيه؟
هو / حضرتك عاوزاه فى قضيه ايه؟
هى / خلع بس اهم شئ يكون كويس ومتهاود فى الاتعاب
هو / متقلقيش يا فندم هو فى كذا محامى ......بصى فى محامى شاب بس كويس و حنين فى اتعابه
هى /اوكى مفيش مشكله طالما شاطر طب هو موجود او معاك عنوان مكتبه؟
هو / اطمنى يا فندم هتلاقيه حضرتك فى غرفه المحامين اسالى على ا/ شهاب الوكيل....
هى / اوكى متشكره ..
وتركته وانصرفت بعد ان اعطته ما فيه النصيب ثم توجهت الى المكان الذي اشاره عليها..و توجهت السيده الى داخل غرفه المحامين وبالداخل كان يصطف عددا من المحامين منهم من يتناقش مع الزملاء و منهم من هو منهمك بكتابه بعض الاوراق و منهم من يحتسى مشروبه او يقراء الجرائد...
توجهت السيده الى عامل البوفيه وسالت عن ذلك المحامى فاشار لها عليه ..نظرت له السيده من بعيد ..كان شاب يتوسط الحضور فى مجلسه ويحاورهم والجميع مجذوب اليه وكان مهندم الهيئه وعلى قدر من الوسامه
سالت السيده عامل البوفيه شهاب الوكيل فأخبرها بأنه محامي شاطر والكل بيشهد له وكمان هو مبيفرقش معاه الماديات وحتى زملائه كلهم بيحبوه لانه من اول ما بيدخل مبيبطلش ضحك وهزار..
فقالت له : طب ممكن تناديه علشان عاوزاه فى قضيه؟
توجه العامل الى المحامى فى مجلسه وانحنى عليه وبصوت منخفض حدثه فنظر اليها ثم اعتدل واقفا وتوجه اليها مسلما ثم اخذها الى احد الاركان التى كانت هادئه نوعا ما ..ثم اشار لعامل البوفيه الذى اتى له مسرعا ..
فقال له : هات القهوه بتاعتى و شوف المدام تشرب ايه؟
فى البدايه تمنعت السيده ثم طلبت حاجه ساقعه وانصرف العامل ليحضر الطلبات وبمجرد انصرافه توجه هو اليها قائلا
شهاب / اؤمرى يا فندم عم محمد قال انك عاوزانى فى قضيه خير......
هى /قالت كونت عاوزه ارفع قضيه خلع من جوزى
شهاب / عموما مش هنختلف بس مش هينفع نتكلم هنا وخصوصا انها امور شخصيه
أثناء الحديث دخل عامل البوفيه ومعه المشاريب ثم انصرف ..ليستمرا شهاب فى الحوار مع السيدة فردت عليه
هى /امال ايه حضرتك تحب نتكلم فين؟
اعطاها شهاب كارت له ..
وقال لها : ده كارتى فيه ارقام تلفوناتى وعنوان المكتب حضرتك ممكن تشرفينى فى اى وقت من الساعه 8 مسائا بس انهارده وبكره اجازه فحضرتك ممكن تشرفينى يوم السبت لو حابه بس ممكن تتصلى بيا قبلها..
نظرت له السيده نظرة حيره وكانها تقول فى نفسها لسه هستنى ليوم السبت ثم ..
سالته : طب وبالنسبه للاتعاب
فرد عليها /مش هنختلف وعموما لما حضرتك تيجى هنبقى نتفق على كل شئ
اذدادت حيرة السيده ولكن ثقته فى نفسه واسلوبه الهادئ جعلها تطمئن له فقامت وشكرته على ان يلتقيا مره ثانيه فى مكتبه ثم انصرفت
عاد شهاب لموضعه واخذ يلملم اوراق حقيبته فسأله احد المحامين زملائه ..
قائلا له : على فين يا شهاب بيه ماشى ولا ايه؟
فرد عليه / يا دوب كده كويس اوى الحق اروح شويه عشان خارج بالليل
فرد عليه / اه يا عم النهارده الخميس وسهره كل اسبوع
فقال له زميله / هتسهر فين النهارده
(كان من عادة شهاب كل خميس وبالاخص الخميس الاول من كل شهر طالما لا يوجد مالا يمنعه من الخروج ان يسهر فى احدى الكافيهات الراقيه او احدى الكازينوهات الليلية)
رفع شهاب كتفه علامه عدم المعرفه !!
وقال / مترح ما رجلى تاخدنى
ثم اخذ حقيبته متجها للخروج من الغرفه ولكن توقف عند عامل البوفيه ..
وقال له / حسابك كام يا عم محمد؟
فقال له /2 قهوه وحاجه ساقعه ..
فاعطاه مبلغ من المال ..
وقاله /خلى الباقى علشانك
تهلل وجه عم محمد فرحا ..
وقال له /كده كتير يا شهاب بيه ؟
الا ان الاخير القى السلام وانصرف ..و خرج شهاب من المحكمه متوجها الى المحطه باول شارع الترعه البولاقيه اتى الميكروباص فركبه حيث كان يسكن فى احدى الشوارع المتفرعه من شارع شبرا..ومن اول دخوله للشارع كان الجميع يعرفه ويسلم عليه ثم توقف عند محل مكوجى وسلم عليه ..
وساله /الهدوم خلصت؟
رد عليه صاحب المحل / ساعه وابعتهالك مع الصبى
انصرف شهاب وتوقف عند البقال واشترى منه سجائر وبعض المشروبات والجبن والبقاله ثم خرج وعلى باب منزله قابله عم محمود البواب فسلم عليه واخرج مظروف وعطاه له ..
وقال /انه جمع ايجار المنزل من السكان
فاخذه منه ..
وقال له /سوف احضر الوصولات اخر النهار وانا نازل
صعد شهاب الى شقته التى كانت اكبر دليل على حيات العزوبيه التى يعيش فيها فهى فى حاله فوضى وغير مرتبه باستمرار ثم قام بتغير ملابسه ورمى ما كان يلبسه على السرير ثم توجه الى المطبخ ليصنع كوبا من الشاى ثم توقف امام الثلاجه وعمل بعض السندوتشات وخرج يجلس امام التلفاز ويقلب فى قنواته الى ان سمع صوت الموبايل يرن فذهب ليحضره فوجدها اخته شمس المقيمه بالاسكندريه ودار بينهم الحوار لتالى
شمس / الو أزيك يا شهاب يا حبيبي عامل أية وأية أخبارك؟
شهاب / الو أزيك وازى جورك وأولادك عاملين أية؟
شمس / إحنا كويسين والعيال بتسلم عليك مش ناوي تجلنا زيارة؟
شهاب / ربنا يسهل شوي كده
شمس / متحاول تيجى يومين كده أنت مش بتاخد خميس وجمعة أجازة ضبط كده علشان عاوزاك في موضوع
شهاب / أية في حاجة انتى متخانقة انتى و جوزك؟
شمس / يا واد بعد الشر هو أنت كل فكرك في المشاكل والخناق عاوز جنازة وتشبع فيها ... اه منكم يا محامين
شهاب / ياستى متقلقيش انوى انتى بس هاعملك تخفيض
شمس / يا ساتر أنت فظيع المهم هتيجى امتى؟
شهاب / هو في حاجة انتى بداتى تقلقيني؟
شمس / لا مفيش بس كان في بنت كده كنت عاوزاك تشوفها عاوزين نفرح ببك بقه؟
شهاب / آآآآآآآآآآآآآآآه تفرحي فيا بقى ..هي كده منتي عارفة أنى شايل الموضوع دا من دماغي مش كفاية إلى بشوفة كل يوم
شمس / يا واد بطل النغمة دى وبعدين أنت مش هتخسر حاجة تعالى شوفها وأنا متأكدة أنها هتعجبك
شهاب / حلوة يعنى كده؟
شمس / زى لهطة القشطة
شهاب / مزّه زيك يعنى؟
شمس / يا واد بطل الكلام دة وعلى فكرة أحلى منى
شهاب / طب وجسمها
شمس / ياواد ....عموما هو مش بالشكل ولا بالجسم
شهاب / آه.. كده بدأت اقلق ياخوفى تطلع شبه حاجب المحكمة
شمس / هههههههه لا دى بنت زى البلسم أخلاق وجمال وجسم وكل حاجة مش زى الزبالة إلى أنت بتعرفهم
شهاب / طب ولية الغلط دا
شمس / عاوزة اطمئن عليك بقى أنت من ساعة ما أمك وأبوك ماتوا وأنا وخداك ابنى ومش هرتاح إلى لما أجوزك واطمئن عليك
شهاب / ماشى يا ست ماما بس دانتى حتة أم صاروخ
شمس / بطل بقى الكلام بتاعك دا وقوللي هتيجى امتى ؟
شهاب / ربنا يسهل على أول مايبقا كده عندي جلسة عندكم هظبت وأجلكم وياللا بقى عشان أريّح شوية وبعدين مش النهاردة الخميس
شمس / آه.. اشمعنى يعنى
شهاب / خشي ظبتى كده عشان جوزك لما ييجى مش النهاردة عيد المجوزين
شمس / يالا يا قليل الأدب هو دا إلى أنت فالح فيه صحيح مانت قليل الأدب.. زبط نفسك وشوف هاتيجى امتى وابقي عرفني
شهاب / ماشى بوسيلى ولادك وجوزك بس دا خلليلي البوسة بالليل
شمس / يالا يا مايص سلام خللى بالك من نفسك؟
كان شهاب قد أنهى الحوار وهو على السرير فوضع التليفون بجانبه وراح في النوم..كانت الساعة حوالي الخامسة عندما دق جرس الباب ..استيقظ شهاب ليفتح الباب فوجده صبى المكوجى قد أتى له بالملابس
أخذها منه واعطاه ملابس أخرى وبعض البقشيش الذي رسم به البسمة على وجه الصبي وهو منصرف ..ثم دخل شهاب إلى الحمام ليأخذ دش وخرج ليقف أمام الثلاجة ويحضر زجاجة بيرة ..قام بتشغيل الدش على إحدى قنوات الرقص ودخل يرتدى ملابسة وهو بيده زجاجة البيرة وبعد أن ارتداها جلس أمام التلفاز واخرج من جيبه المحفظة التي كان بها دفتر بفره وصباع حشيش..
جلس أمام التلفاز ليفرك الحشيش بالتبغ ويلفه للسجائر أشعل أحداها وبعد أن انتهى وضع الباقي في علبة السجائر الفارغة التي معه وجلس يشاهد الرقص ويشرب الحشيش والبيرة ثم قام واخذ دش وتانق ولبس وخرج ليقضى سهرته الاسبوعيه..
السبت
استيقظ شهاب يوم السبت بعد ان قضى يومين من العربده والسهر ثم بعد ان اكل وشرب نزل وتوجه الى مكتبه فى منطقه عابدين وجلس يعمل على اللاب توب الخاص به لم يفق من تفكيره الا على طرق على باب المكتب فاذا هى الفتاة التى اتت تستشيره فى قضية خلع بالمحكمة..كانت هى الاخرى فتاة مثيرة وان كان هو لا يمزج بين العمل والعلاقات الشخصية ..و اخذ يرحب بها وقدم لها علبة كانز من تلاجة المكتب ثم دار ما بينهما هذا الحوار :
هو /اهلا وسهلا حضرتك نورتينا
هى / متشكره لحضرتك
هو/ خير يا مدام ايه الموضوع؟
هى /كنت عاوزه ارفع قضيه خلع على زوجى؟
هو / طيب ممكن اعرف الاسباب؟
و بدات تسرد احداث ارتباطها فهى تعمل منذ ان كانت تدرس بدبلوم سياحة وفنادق..وهى الان تعمل مضيفة باحدى المطاعم الفاخرة بمدينة نصر ..ومنذ خمس سنوات احبت زميل لها بالعمل وارتبطا سريعا بالزواج وبعد ان مرت سنة دون انجاب ذهبا لاستشارة الطبيب و اكتشف بانها لا تنجب لوجود عيب خلقى يمنع ذلك عرضت عليه ان يطلقها او يتزوج عليها فابى وأخبرها انه يحبها وانه عنده بالدنيا..وأكملت حديثها..
قالت/صنت له الجميل ووهبت نفسى له حتى انى لم اكن اتاخر فى تلبية اى شئ يريده حتى فى علاقاتنا الجنسية كنت........صمتت قليلا واحمر وجهها ثم اكملت ..قائلة /كنت البى له بعض الاوضاع الشاذه..
كنت قد بدائت اهتاج من كلامها فاردت ان تتمادى ..
فسالتها/ كيف يعنى ؟
فضحكت بخجل وردت ..
قائلة/ يعنى هو كان بيحب ساعات يصورنا واحنا مع بعض وبعدين يمسحه بعد ما نراه.. ونمارس على اثر اهتياجنا عليه
فقلت لها /بس!!
فازداد احمرار وجهها وارتباكها ..
وقالت /هو كان بيحب المعاشرة من الخلف..
ونظرت الى الارض ..
فقلت لها /وانتى؟
فارتبكت ..
وقالت /انا فى الاول تمنعت ورفضت ذلك ولكن مع الحاحة بدأت اوافق والبّى طلبه الى ان اعتدت ذلك وادمنته..
كنت اخذت علبة السجائر لاشعل سيجارة فعزمت عليها من باب المداعبة وتغير مود الجلسه ففوجئت بها بأنها قد اخذت سيجارة واخذنا ندخن سويا..
وقلت لها /طب انتى عاوزة تطلقى ليه؟
ردت وقالت /انه من فترة ترك العمل بالمطعم الذى كنت معة فيه وسافر لشرم الشيخ يعمل هناك وياتى كل ثلاث اسابيع
مش مشكلة وعرفت كمان انه على علاقة بفتاة تعمل هناك وقلت مش مشكلة هو مضحى عشانى..بس وجدت انه اخذ يشك فيا وزاد شكة لدرجة لا تطاق واهمل بيتى من كل جانب فاصبح لا ياتى الاكل شهرين ولا يصرف على البيت وكثرت اهانته لى وشكه فيا واصبحت الفترة التى ياتيها عبارة عن خناقة ونكد واصبحت لا اطيق العيش معه..
كانت قد انهت كلامها ..
فقلت لها /عموما مفيش مشكلة انا هاعملك الى انت عاوزاه
فردت انها لاتريد منه شئ ولقد طلبت منه اكثر من مرة الطلاق ولكنة يتعنت ويرفض فلم تجد غير طريق الخلع لتنفصل عنه
قلت لها /عموما انتى هتسيبيلى بعض البيانات وعاوزك تعمليلى توكيل والمرة الجاية تجبيه معاكى ونتكلم فى تفاصيل القضية..
واعطيتها ورقة نموذج للعملاء لتملأه اخذته ..
ثم قالت /طب والاتعاب
فقلت لها /يا ستى مش هنختلف المهم انتى تكونى مقتنعة باللى انتى عاوزة تعمليه دا..
فقالت/ انها فكرت كثيرا وانها قررت ذلك بعد ان طلبت منه الطلاق ورفض واستحالت العشرة
كانت قد ملأت الاستمارة واعطتها لى فاخذتها منها مطبقة ..
وقالت /بس احنا متفقناش
قلت لها /منا قلتلك عموما انا هاخد 500 جنية بس علشان خاطرك ..
فقالت لى /بس ده كتير ..
كنت قد بدات اقراء بيناتها فوجدت انها من شبرا
فقلت لها /انتى من شبرا ؟
فاومات ايجابا ..
فقلت لها /داحنا جيران ..
فقالت/ انه بيت اهلها وتعيش فيه الان بعد ان انفصلت عن زوجها من اخر مرة فوالديها توفوا وهى وحيدة فبدانا نتعرف على بعض
فقلت لها /خلاص نروح سوا ويا ستى متقلاقيش من اى مصاريف اللى عاوزة تدفعيه.. ادفعيه.. ولو مش عاوزة مفيش مشكلة ..المهم هاتى التوكيل وبعدين نتكلم ..
وخرجنا سويا بعد ان اغلقت المكتب وتوجهنا لمحطة المترو .. وكنا بالمترو ..
فقالت لى /عموما انا هاعمل التوكيل بكرة او بعده ولو معرفتش اجيلك المكتب ممكن نتقابل بالمترو ادهولك واديك جزء من الحساب..
عدت الى البيت وقصة تلك الفتاة تشغلنى و بالاخص انها تسكن بجانبى ولكن الشيطان قد اخذ يوسوس لى ببعض الاشياء فاكيد زوجها لم يشك فيها من فراغ .. اكيد هناك سر تخفيه.. كذلك تحررها الزائد فهى تعمل مضيفة بمطعم.. فورد بذهنى صورة سها المضيفه بالكافيه الذى اجلس فيه باستمرار ..كذلك شربها للسجائر ..وغياب زوجها عنها ..
كنت قد انتهيت من عشائى ثم قمت متجها الى مكتبى و فتحت لها ملف و وضعت الملف بالشنطة وسهرت قليلا فى بعض الاعمال ثم دخلت نمت ..
الاحد:
استيقظت باكرا حيث توجهت الى عملى فى المدرسه و بعد ساعتين تقريبا استاذنت لاذهب للمحكمه حيث كان لدى بعض الاعمال بالمحكمة وعلى الساعة الواحده تقريبا كنت انتهيت واصبحت فاضى لاشئ ورائى ..جلست لاخذ قهوتى فى غرفه المحامين ووسط حوار بينى وبين بعض الزملاء وجدت صوت الموبايل يرن ووجدت امامى رقم مدام ميادة ..
فرديت /الو............
هى /انا اسفة انى بتصل بحضرتك بفكرك ..انا عملت التوكيل وبصراحة مشوار عابدين ده بعيد عليا وخصوصا انى اليومين دول شغالة شفت نايت ..فلو ممكن نتقابل فى اى مكان قريب من شبرا اديلك التوكيل وجزء من الاتعاب وكنت عاوزة اشتشيرك فى موضوع كده بس انا خايفة اكون بسببلك ازعاج..؟
شهاب/ عموما عادى ممكن فى النقابه
فقالت/ بس هو هيبقى فى كلام شخصى لانى كنت عاوزه استشيرك لو عملنا الدعوى طلاق للضرر
فقلت لها /اوكى انتى ممكن تفوتى عليا فى البيت وعنوانه معاكى فى الكارت
فقالت/ اوكى بس مش عاوزه اسببلك ازعاج ..
فقلت لها/ لا عادى انتى تشرفينى..
فقالت /على امتى اقدر اجى لحضرتك ؟
فقلت لها انا بنزل على الساعه 6 او 7 فلو قبل كده ؟
فقالت /تمام افوت على حضرتك على الساعه اربعه كويس؟
فاستعجبت جرئتها ولكنى وافقتها ..
وقلت لها /هاستنى حضرتك
قمت وعدت الى البيت وغيرت ملابسى وتناولت بعض الطعام وكل تفكيرى منصب فى تخيلها معى بالشقة وحدنا ثم قمت و عدلت قليلا من حال الشقة..وقبل الموعد قمت وابدلت ملابسى وانتظرتها ثم رن الجرس ففتحت وكانت هى فسلمت عليها ودعوتها للدخول ولكنها ..
قالت /معلش اصلى مستعجلة سهرانه طول الليل بالشغل ورجعت من الشغل عملت التوكيل وعملت كام مشوار وعاوزة اريح شوية قبل معاد الشغل..
فقلت لها /عيب نقف نتكلم على الباب اتفضلى اشربى حاجة واسمع منك الى عاوزه تقوليه وابقى انزلى مش هناخد ربع ساعة ..
دخلت فاجلستها بالصالون المكان الوحيد الذى احافظ على ترتيبة بالشقة
قلت لها /يا مدام ميادة انتى بالنسبة ليا مش مجرد زبونة انتى صاحبة مكان يكفى اننا جيران يعنى فى مقام الاهل
قالت/مرسى انا برده ده احساسى عشان كدة اتصلت بيك وطلبت انى اقابلك فى مكان قريب
فقلت لها /انتى تشرفى الاول تحبى تشربى ايه؟
هي/لا ميرسى
انا/مينفعش يا مدام انا هاعمل قهوة تشربى معايا ولا تشربى حاجة ساقعة؟
هي/ميصحش مش عاوزة اتعبك ؟
انا/لاعادى احنا اخوات
هي/اوكى نشرب قهوة
انا/قهوتك اية يا مدام؟
هي/ على الريحة وبعدين ايه مدام وحضرتك انت مش لسة بتقول اننا جيران واخوات ..ممكن تقوللى ميادة من غير مدام ولا حاجة والافضل تقول مايا
انا/اوكى يا مايا ثوانى اجيب حاجة القهوة واجى اعملها هنا ..
وقمت متوجها لصينية بها سبرتاية وكنكة واحضرت الفناجين وزجاجة المياة ولا انكر اننى كنت افكر كيف لتلك الفتاة ان تقبل بدخول شقة عازب بمفرده وتجلس معه.. الا لو كان بسلوكها شئ خطأ فمجرد تلك الجلسة لو علم بها زوجها لكان له كل الحق ان يشك فيها..دخلت الصالون وما ان وجدتنى احمل صينية القهوة الا وابتسمت ..
وقالت /ياه انا من زمان مشربتش قهوة على السبرتاية
فرديت ..
وقلت لها/ لا و البن جامد بجيبه تهريب جمارك وبحوجه مخصوص مش هتنسى طعم البن ده فى حياتك
هي/اوكى تسمحلى بقى انا اتولى عمايل القهوة
انا/لا مايصحش
هي/لا هو مايصحش انى اكون آعدة واسيبك انت الى تعملها ..
وبتهريج اخذت الصينية باتجاهها لتعد القهوة.. وهى بتسحبها من ايدى تلامست يدانا فتعمدت ان اضغط بيدى على يدها وهى تسحب الصينية..فلم تبدى اى ردة فعل غير انها نظرت لى مبتسمة..ناولتنى الظرف الذى به التوكيل فاخذت انا اقرأه...وكانت قد اعدت القهوة فاخذتها من يدها وارتشفت منها رشفة وابديت اعجابى بطعمها من يدها..و اخرجت من جيبى علبة سجائري واعطيطها سيجارة واشعلتها لها واشعلت سيجارتى..
فقلت لها /كدة تمام بكرة ارفع الدعوى واحدد موعد الجلسة
سالتنى /هى تاخد اد ايه؟
قلت لها /حوالى من ثلاث لخمس اشهر
هي/طب ولو حبيت ارفعها للضرر
انا/ضرر اية ؟؟؟؟؟؟؟؟
فقالت /ان زوجها تزوج عليها وهى عرفت امبارح و واتصلت بيه وعرضت عليه نفترق بالمعروف مرضيش واهاننى
فسالتها /كيف؟
فقالت /انه اخذ يشتمها ويهينها ويعايرها بعدم الانجاب واتهمنى فى شرفى
قلت لها /ممكن اسالك سؤال
هي/اكيد.
انا/ هو مش هيشك فيكى من غير مبرر
هي/انا اقولك..فى اول ما سافر كان عادى وبصراحة كان ليا زميلتى من ايام الدراسة شغالة فى نفس الفندق اللى كان هو شغال فيه بس هى كانت فى الاستقبال..كلمتها وكانت بتجبلى اخباره..عرفت منها انه على علاقة بواحدة تانية وبعدين سابها وراح لفتاة اخرى وارتبط بيها اسمها سلوى..ومن بعدها بدء يتغير..كانت بتحشى دماغة كلام عنى فكان لما ييجى بيعد يحقق معايا عملتى ايه ومعملتيش ايه؟ وفى مرة كان موجود وكل شوية التليفون يرن يرد محدش يتكلم
فزاد شكه لدرجة انه انفعل وواجهنى بيه..
كانت تتكلم والبكاء يملا عينيها..
هي/لم اتكلم ولم اواجهه بما اعرفه عنه و اكتفيت بالبكاء..لكنى لاحظت ان التليفون لا يرن الا وهو موجود وفى يوم قدمت على الاظهار ولكنى لم اخبر احد..وعندما اتى ورن الجرس ظهر رقم موبايل لم اخبره ولكنى اخذت موبايله وضربت الرقم فوجدته مسجل عنده باسم سلوى ..فعلمت انها تلك الفتاة التى يعرفها فاكيد هى قاصده تعمل كده لتشككه فى
..فانفجرت فية وواجهته بانى اعرف كل شئ عن علاقته بسلوى وانها هى من تتصل لتخرب البيت..اخذ يعتذر ويسترضينى وقال انه يحبنى ولكن يريد ان يكون له عيل يشيل اسمه..كانت تلك الكلمات كفيلة بان تخرسنى..امضينا باقى تلك الاجازة بسعادة بعد ان فصلت التليفون..وفى اليوم التالى اعددت العشاء وقمت بتجهيز السهرة من خمور وحشيش كانوا معاه..
قاطعتها في الكلام...
فقلت لها /انتى بتشربى خمره وحشيش؟
فقالت/ مش كتير كنت الاول بشرب معاه بس دلوقت ساعات لوحدى..
فرديت وقلت / ماشى ايه الى حصل بقى كملى..
قالت /يعني علاقتي الجنسية!!
انا/انا المحامي بتاعك و لازم أعرف كل حاجة يعني اتكلمي على حريتك..
قال/فى تلك الليله شرب حتى سكر وانا معاه ..وكنت بدلت ملابسى باحدى ببدلة الرقص وشغلت اغانى الرقص من الكمبيوتر وظللت ارقص وهو يتلمسنى حتى اهتاج وشدنى اليه واخذنا نشرب من شفايف بعضنا حتى اصبحت لا اقوى على اى رد فعل واخذ يتربنى بكلمات الغزل و يمتدح فى جسدى وصدري وكسي وطيزى وانا باذوب من الكلام دا.. كنت معتاده معاه لما يمارس معاىا الجنس على بعض الطقوس كان يلحس القشطه من على كسى بعد ان تذوب فى عسل شهوتى فيقول لى عاوز اكل القشطه بالعسل فاقوله العسل اهه و ياخد القشطه ادامه من على الترابيزة ويمسد بها كسى وينزل عليا بوضع 78يلحس ويلعق وانا اتاوه واصرخ وكنت انا التهم زبه بين شفتى وبلسانى و ارتشف منه ما ينزله من سوائل كنت فى قمه هيجانى ..
ثم اعتدل ورفع فخدى على كتفه ويديه تعتصر صدرى وضع زبه بداخلى واخذ ينيك فى دخولا وخروجا بسرعه وببطئ يمينا وشمالا حتى اهتززت معلنه رعشتى وهو معى يكب حليبه المغلى داخل رحمى وكانه نار تكويه ولكنه لم يكن قد انتهى فمازال زيه وان كان ارتخى قليلا الا انه لم يهدء فقلبنى لوضع الكلبه واخذ يدلك بزبه فتحة طيزى الى ان عاد زبه منتصبا وبدء يدخله وانا اصوت الى ان ادخله باكمله وتركه فتره ثم اخذ ينيكنى الى ان فاض لبنه بداخل طيزى وكنا سويا نعلن استسلامنا وارتمينا بجانب بعضنا لقد عاشرنى لدرجة انى لم استمتع بمثل ذلك اليوم ..ولكن فى النهاية ماحدث بعد ذلك انسانى كل تلك المتع:g030:
الجزء الثاني
إنتهيت الحلقه السابقه عندما كانت مايا تقص على آخر لقاء جمعها بزوجها وفوجئت فيه خيانته لها حتى وهو معاها
فقلت لها /ماذا حدث ؟
فقالت /لقد اكتشفت انه وهو معى يخوننى مع سلوى تلك ويتخيل انه كان ينيكها هى
فقلت لها /كيف ذلك؟
قالت /سالته ان كان مبسوط واستمتع فصدمنى رده ..
قال لى/ دي اكتر مره استمتع بها معكى يا سلوى
قالت/فانفجرت فيه
وهنا انفجرت في البكاء بصورة هستيرية واخذت تكمل بعد كدة ..
قالت/مبقاش ييجى وعرفت انه تزوجها على ..
لم اتمالك نفسى من شدة بكائها الا ان اخذتها فى صدرى وضممتها الى وربطت على كتفها..لا انكر ان شعورى كان متناقض فهى صعبانة على ومن ناحية أخرى اشتهيها وبالاخص وهى بين صدرى..لكنى هدأتها حتى انهت بكائها ..
وقلت لها /مالوش لازمة البكاء ويا ستى لو عاوزة ارفعلك القضية طلاق للضرر ماشى بس خللي بالك بتاخد وقت طويل وبعدين فيها فضايح وتقليب فى الماضى ..فردت على ..
وقالت/ انا مبقاش ييفرق معايا وانا من ساعة ما اهنّي وانا لا اعتبر نفسي على زمته.. انا مكنش بيفرق معاىا انة يتزوج او يطلقنى بل بالعكس انا اللى طلبت منه دا ..بس اسلوبة وكلامه هما اللى خللونى انا الى مش طيقاه وعاوزة اخلص منه..
قلت/بصى يا ستى اومى اغسلى وشك وبعدين تفكرى وتشوفى هنمشى باى طريق يلال الحمام جوة عندك..
قامت مايا لتغسل وجهها وانا اتخيلها مع زوجها وكم هو غبى ذلك الزوج فالفتاة جميلة وتلبي له كل رغباته..
كانت مايا عندما اتت تلبس جيب وجاكت وطرحة قامت لتغسل وجهها ..وجلست افكر فى كل تلك الحوارات لا انكر اننى معجب بها ولكن صعبانة على لا انكر اننى اشتهيها ..ولكنها زبونة عندى ..
تناقضات كثيرة ظللت افكر فيها ولم افق الا وهى اتية ولكن تبدلت صورتها تماما فبعد حالة البكاء الشديد اتت مبتسمة ضاحكة مثيرة وجذابة وبالاخص انها خلعت الجاكت لتكون بالبدى فقط وقد فكت الطرحة واهدلت شعرها على ظهرها وكان به خصل ذهبية مما زادها جمالا واثارة فلم اصدق نظرى..لم استطيع الا ان اتنّح لهذا الجمال ..ولم يصدر منى اى تعليق الا كلمة واووووووووووو
فردت على مبتسمة ..
قالت/اية؟؟؟
فقلت لها /انتى جميلة اوى تصدقى ان جوزك مبيفهمش
فردت ..
قائلة /بس متقولش جوزى انت عارف انا طول فترة ارتباطى بيه عمرى ما حاولت انى حتى افكر فى خيانته ..ولو بنظرة كنت استحرم اى شئ ورغم ا ن فى مجال عملنا كان فى اغراءات كتير ..
بس لا..ودى اول مرة احس انى بجد حرة عارف انا عاملة زى العصفورة اللى كانت محبوسة فى قفص والقفص وقع اتكسر فوجدت نفسها حرة مش مهم تخبط فى الحيط او يحصلها اللى يحصل بس المهم انها تطير و تطير مش مهم لفين ..او ازاى ..بس تطير..
فرديت ..
وقلت /احساس جميل بس انتى مش عصفورة و لسة القفص ما اتكسرش ومتنسيش انك لسة على زمته والكلام دا لمدة سنة او اتنين لو حبيتى نرفع قضية طلاق للضرر..
احسست وقتها انها صدمت لكن سرعان ما جمعت شتات انفسها.. وردت على ..
وقالت /اوكى خلاص نخلليها خلع انا عاوزة اخلص منه باسرع وقت وخصوصا انى جايلى سفرية للخارج ..ودى فرصة حلوة ليا..اوكى
فقلت لها /هو عارف موضوع السفر دا
فقالت /انا قلتله وهو رفض
قلت/انتى قولتيله امتى؟
قالت/هو الموضوع معروض على من فترة كان صاحب فندق لبنانى عرض عليا وانا قلتله بس هو رفض..
انا/اووو ناوية تسافرى لبنان؟
هي/اية رايك؟
انا/هى بلد حلوة بس اهم حاجة العقد يكون رسمى وبمبلغ حلو.. انا معرفش اسعار العملة اللبنانى ولا اسعار المعيشة بس متهيقلى انها غالية..
هي/معرفش هو العقد على 3الف دولار وشغلى بالفندق هيوفرلى كتير سكن واكل وشرب
انا/هو كدة حلو بس انتى هتبقى لوحدك؟
هي/عادى انا كدة كدة عايشة هنا لوحدى واحدة بواحدة اشوف ناس جديدة
انا/يللا بالتوفيق بس خالى بالك البنات اللبنانيات جامدين..
ضحكت ..
وقالت/ طب بزمتك انا ولا هما ..
واعتدلت فى وقفتها ووضعت يدها فى وسطها ومالت بانحناءة لتجعل شعرها ينساب على كتفها لتشكل فى النهاية لوحة مثيرة لفتاة جميلة..لا انكر انها اثارتنى جدا لدرجة لم اعد احتملها ولكن لكونها جارة لى وفى بيتى وزبونة عندى لم استطع سوى ان ادير الدفة بعيدا عن هذا الطريق ..
فقلت لها /اية رايك نتغدى سوى النهاردة؟
فضحكت ..
وقالت/ انت بتتهرب عموما معنديش مانع
فقلت لها /تحبى تاكلى فين ؟
فقالت /فى اى مكان شوف انت ؟
فقلت لها /شوفى كنتاكى او بيتزا هت او كوك دور؟
فقالت /اى مكان بس انت كل اكلك كده جاهز ؟
فقلت لها /انا عايش لوحدى فمش فرقه..
فابتسمت ..
وقالت /انت بقالك اد ايه مكلتش اكل بيتى ؟
فقلت/بقالى كتير ..اخر مرة كنت معزوم عند صديق ليا وكلت عنده.. اشمعنى؟
فابتسمت ..
وقالت /يابنى ماكنت تريح نفسك و تتجوز احسن
فضحكت ..
وقلت لها /عندك عروسة حلوة شبهك؟
فقالت /البنات الحلوة كتير ..لكن شبهى ما اظنش ..عموما شوف نفسك تاكل اية ؟وانا اعملهولك فى يوم اجازتى لو تحب؟
قلت/لاااااااااااا انتى كمان ناوية تطبخى انتى شكلك مش هاتجبيها لبر
هي/متقلقش انا بطبخ كويس ونفسى حلو بالاكل
انا/يعنى معملش حسابى واتصل بالاسعاف
فضحكت ..
وقالت/ لا متقلقش شوف انت عاوز تاكل ايه؟
انا/ يا بنتى مانا عارف انا نسيت الاكل البيتى ده من زمان
هي/اوكى خلاص سبنى انا احضرلك الاكل على زوقى
ثم انهينا الحوار وخرجنا اكلنا وانصرفت انا الى مكتبى وهى الى بيتها..
لا انكر انها قد شغلت تفكيرى فهى فتاة جريئة وجميلة ومثيرة لايمكن لاى احد الا ان يشتهيها.. ظللت افكر فيها الى ان ذهبت المكتب ودخلت غرفتى وفتحت الدرج واخذت منه علبة صغيرة كان بها قطعة حشيش و ورق بفرة افرغت ثلاث سجائر من علبة سجائرى و فركت بهم قطعة الحشيش ثم لففتها الى اربع سجائر..كان صنف ممتاز احضره دائما من زبون كنت اترافع له قبل سابق فى جنحة مخدرات ..و حفظ لى الجميل بعد ان اخرجته براءة ..فكنت اشترى منه بسعر منخفض وجودة عالية.. شربت السيجارة واحسست انى اصبحت اعلى تركيز وسعادة واخذت ازاول عملى..
استيقظت يوم الجمع بعد اسبوع عمل شاق وسهره يوم الخميس لما يزيد عن منتصف الليل وكانت وبعد ان استحممت ونزلت لاصلى وانا راجع وجدت الموبايل يرن وكانت مايا..
فقلت لها /بنت حلال انا كنت عاوز اتصل بيكى عشان اعرفك انى رفعت الدعوى واعلنته بها ..
سمعت صوتها وقد اكتسى بصوت فرحة وسعادة ثم ..
قالت/ انت خارج اليوم؟
فقلت لها /اشمعنى؟
فقالت /لو مكنتش مرتبط اليوم بمواعيد كنت عاوزه افوت عليك
فقلت لها /تشرفى انا اليوم اجازه من المكتب فلو حابه تشرفى فى البيت فى اى وقت
فردت ..
وقالت /اوكى ساعه زمن واكون عندك ..واعمل حسابك انا عزماك على الغدى ..فمتكولش غير لما اجى ..
رددت عليها ..
انا/مش عاوز اتعبك؟
فقالت /انت تعبك راحه ..
عدت الى البيت وحاولت ترتيبه قدر الامكان ثم سمعت جرس الباب يدق فقمت افتح فاذا هى مايا دخلت كانت ترتدى تونك طويل ولكنة مجسم عليها لتكون فاتنة وكان معها بعض الشنط البلاستيكية..فدخلت ورحبت بها ..
وقالت/ انا اشتريت بعض الاشياء للغداء فممكن تورينى المطبخ؟
فاشرت لها ..
وقلت /طب ممكن اعرف انتى دفعتى كام؟
فقالت / عيب الكلام الى انت بتقوله ده ..انت عاوز تدينى تمن الحاجة ؟تصدق كدة هزعل منك..
فقلت لها/ بس ميصحش ..
فقالت /عادى انت بس اقعد وانا هاعملك اكل ولا المطاعم
قامت ..
وقالت /المطبخ من هنا صح ؟
لم تكن تسال فهى كانت تقول كلامها وهى تسير باتجاة المطبخ وانا اتبعها..دخلت المطبخ وقامت باستكشافه ثم وضعت الشنط التى بيدها على الرخامة ..
وقالت/ ادينى ساعة بالظبط وانا اكون جاهزة
فقلت لها /طب تحبى اساعدك فى ايه ؟
فقالت /انت اتفضل استريح برة وانا ها حضر الاكل ..
قلت /بس مايصحش
فقالت/ اتفضل عشان اكون برتحتى وانا بعمل الاكل ومتحرجش منك ممكن؟
فما كان منى الا ان هززت كتفى ..
وقلت لها /ماشى يا ستى براحتك ممكن طيب اعمل كوب شاى؟
فقالت /استريح وانا هجبهولك متعطلنيش بقى ؟
فما كان منى الا ان خرجت لاشعل سيجارة وقمت بتشغيل التلفزيون وجلست امامه..اما مايا فقامت بافراغ الشنط البلاستكية لتبدء فى تحضير الطعام ..كذلك قامت بعمل الشاى لي..و بينما انا جالس اتابع التلفاز خرجت مايا بصينية الشاى ولكن بدون ان تكون ترتدى التونك..
كانت ترتدى بدى وبنطلون جنز فيزون وقد لمت شعرها لتصنع به كحكة عالية على راسها ..كانت مثيرة جدا لا انكر انى تنحّت امامها
فقالت لى /مالك ؟
فقلت لها /انتى جميلة اوى ..ومثيرة جدا ..
فضحكت واقتربت منى ومدت يدها واخذت من يدى السجارة ووضعتها بفمها ومسكت علبة السجائر واخذت منها سيجارة اشعلتها من السيجارة التى اخذتها منى واطفأت سيجارتى ثم اخذت سيجارة اخرى اشعلتها بنفس الطريقة واعطتهالى
اخذتها منها ..
وقلت لها /اشمعنى ؟
فقالت /سجارتك خلصت ..
فقلت/ اشعل لك بدلا منها ؟خلاص اخد السجارة الى معاكى ؟
فقالت /اشمعنى ؟
فقلت لها /انتى شربتى منها فكاننا شربنا سوا ..
فضحكت واخذت منها نفس ثم اعطتها لى وارادت ان تاخذ السيجارة الاخرى من يدى فمدت يدها لتمسكها منى فمسكتها بيدى الاخرى ثم وضعت السجارة بفمى واخذت نفس منها وانا اخرجها من فمى قبلت السجارة ثم وضعتها بيدى على فمها ..و وضغت على يدها الاخرى التى بيدى ثم تركتها..
نظرت الى وابتسمت وهى تاخذ نفس عميق ..
وقالت /ايه ده ؟انت شكلك شقى قوى.. الواحدة تخاف منك ..انا اقوم اعمل الاكل احسن
قلت لها /لا هو مش للدرجة بس انتى الى جمالك ميتقاومش ..
التفتت الى مبتسمة ثم اكملت طريقها للمطبخ ..
وقالت /انا مش عارفة انت ازاى عايش كدة و مبهدل الشقة ؟
قلت لها /هى دى تمن العزوبية
قالت /طب واية الى جابرك ؟
قلتلها /بحب ابقى حر.. مش متقيد ..
كنت اتكلم وانا اتجه نحو المطبخ فوجدتها تعيد ترتيبه وتنظيفه فردت ..
وقالت /ده مايتأعدش فيها بالشكل ده؟
فقلت لها /هتعملى اكل ايه؟
فقالت/ هاعملك كباب حلة وملوخية ورز بالخلطة وشوربة كريمة والحلو كريم كرامل
فرددت /واووووووو انا بقالى كتير مكلتش ملوخية وبحب الكريم كراميل جدا..
كانت قد انهت ترتيب المطبخ و اتجهت الى التلاجة وفتحتها فوجدت بها علب بيرة كانز وزجاجة خمرة فنظرت الى ..
وقالت /انت كمان بتشرب؟
فقلت لها /انتى بتشربى؟
قالت / ساعات.. قبل كدة .. بس معجبتنيش وبتخللى الواحد مابيتحكمش فى نفسه وفى افعاله ..
فقلت لها /هى لوحدها مش اوى انما لو معاها سجارة حشيش تخلليكى تمام..
فردت / انت كمان بتشرب حشيش ؟
فقلت لها/ اية عاوزة ؟
فقالت بسخرية/ لاشكرا ..
فقلت لها /معايا متقلقيش ..
فضحكت ..
وقالت /شكرا ..واتفضل بقى خللينى اعمل الاكل ..
خرجت وانا اتخيلها تشرب معى حشيش وخمرة وترقص لى بدون ملابس جلست وانا اشاهد التلفزيون ولكن كل تفكيرى معها ..كنت اشتم رائحة الطعام فعلا شهى من رائحتة لم يمضى الكثير ..ووجدتها خارجة من المطبخ لتسالنى ..
وتقول/ الاكل خلص تحب احضر ولا مش جعان؟
قلت لها /انا جعت من ريحة الاكل ..وانا عمال اتخيل انى هاكل من ايدك النهاردة ..
قالت /مرسى.. ربنا يستر ..بس والاكل يعجبك..
قلت لها /طالما انك اعدة امامى فالاكل طعمة هيبقى مسكر ..
فضحكت ..
وقالت /خلاص الغى الحلو ..
فقلت لها /معنديش مانع ..لانى مش هالاقى احلى منك..
فردت ضاحكة /دة بعينك..
وضعت الاكل على السفرة وقبل ان نجلس رن الموبايل بتاعها.. كان زوجها كنسلت عليه ..فرن مرة اخرى ..
فقلت لها/ردى ممكن يكون حاجة مهمة ..
فردت و من سياق ردها علمت انه ..
يسالها/انتى مبترديش على الارضى ليه؟
لانها قالت /انا مش فى الشقة ..وانت ماتتصلتش على الموبايل علطول ليه؟
فسالها /انتى فين ؟
فقالت/ بشترى حاجة ..
قالها/ معاكى مين ؟
قالتله /لوحدى ..
تركتها تكمل مكالمتها على انفراد وتوجهت الى المطبخ وفتحت التلاجة واخذت زجاجة الخمرة والثلج ووضعته بالكوب واخذت كاس ثم ملأت الكوب فى تلك اللحظات ..
صوتها ارتفع فسمعتها ..
تقول له/ هو تحقيق بطل شك بقى وبعدين انت مالك بيا انت مش اتجوزت سبنى في حالى بقى ولو عندك ذرة كرامة طلقنى بالمعروف ومش عاوزة منك حاجة ..
خرجت مسرعا على صوتها وكانت اغلقت التلفون فى وجهه
فقالت لى/ شفت فاتح معايا تحقيق.. رجعتى امتى وخرجتى تانى ليه وروحتى فين وبتعملى اية ومع مين ؟دى بقت عيشة تطهق..
قلتلها /اكيد حد بينقله اخبارك ..
قالت /تفتكر ..
فقلت /اكيد
قالت/ انا اتخنقت خلاص عارف الى بيعمله ده بيخلينى عاوزة اعاند فيه
قلتلها /بس كدة انتى بتعاندى نفسك.. اصبرى لغاية ما تطلقى وبعد كدة هتبقى حرة وربنا هيرزقك بشخص كويس
تانى ..
هي/لالالالالالالالالالالا انا خلاص حرمت الواحد يعيش براحتة بقى..
قلتلها /طب وهتستحملى ؟
قالت /هتفرق اية ؟مانا كدةعايشة لوحدى
قلتلها /طب يلا قبل الاكل مايبرد ..
قالت /ماليش نفس سد نفسى..
قلتلها /لا انا جعان.. يللا قومى ..وبعدين خدى اشربى.. هيفتح نفسك و ينسيكى..
قالت/لا مش بحب طعمه
قلتلها /بس جربى اشربيه على مرة واحدة ..
وشربت من الكوباية واعطيتها نصفها..شربت منها ...
فقلت لها /اية رايك ؟
قالت /يعنى ..
قلتلها/ ثوانى اعمل كاس ليا عشان نشرب سوا ونقعد ناكل..
قمت فاحضرت كوب اخر مملوء بالثلج واخذت الزجاجة وملأت لها كوبها فكانت تتمنع ..
وتقول /لا خلاص مش عاوزة ..
فقلت لها /كاس واحد وخلاص وملات كاسى وشربنا سويا
اخذت قطعة لحمة بالشوكة ووضعتها لها فى فمها
وقلت لها /ايه رايك فى اكلى ؟
فضحكت ..
وقالت/ بجد ..دانتا الى المفروض تقولى رايك ؟
قلتلها /هو انا كان حد دوقنى ومقلتش
فضحكت ..
وقالت /كمان هاكلك ماشى ..
واخذت قطعة لحمة واكلتهالى بشوكتها..كان طعمها بالفعل جميل ..
فقلت لها /واو ..
فردت قائلة /عجبتك ؟
فقلت لها /تسلم ايدك طعمها حلو اوى ..
اكلت بنفسى حتة اخرى ثم اخذت لقمة ملوخية فاعجبتنى ..
فقلت لها /بجد الاكل تحفة ..
فقالت /بالهنا والشفا
اخذنا ناكل ونشرب كلما فرغت الاكواب ملأتها لها ثلاث مرات حتى اكلنا .. لم اكل مثل ذلك اليوم..قامت لتلم السفرة ودخلت المطبخ ..
قالت /تشرب حاجة ..ولااجيب الكرميل ؟
ولكن كانت تتحدث بصوت مرتفع ومتهدج من اثر الخمر ..
فقلت لها /هاتى الكريم كرمل ..
احضرت طبقان وجلسنا ناكل هى على الكرسى بجانبى وانا على الفوتية واخذت ااكلها معى وكانت هى تضحك بصوت عالى ..
وتقول لى/ انت ناوى معايا على ايه؟
قولتلها /انتى اللى ايه؟
ضحكت ولم تتكلم ثم اخذت معلقة من عندها واكلتنيها وتعمدت وانا اخذها منها ان تلامس يدها شفتاى فقبلتها فسحبتها بسرعة وتلعسمت وقامت ..
وقالت /تشرب معايا شاى ؟
فقلت لها /متخليها قهوة وانتى الى تعمليها
فضحكت وقالت/ شكلك ادمنت ؟
فقلت لها /بس من اديكى
قالت /خلاص هجيب الحاجة واجى..
قامت وقمت انا كمان الى غرفتى لاخذ سجارة كانت ملفوفة وخرجت كانت قد اتت بسبرتاية القهوة والمعدات كنت اتمنى ان تشرب معى ولكن كنت اقول لنفسى لو لم تشرب ستشتنشق الدخان ..اشعلت السجارة واخذت نفس منها فشمت الرائحة فضحكت ..
وقالت/ انت ايه ؟
فقلت لها /تخدى نفس دة صنف جاااااااامد مش هتندمى ..
فضحكت ..
وقالت /لا انت ناوى على ايهظ
فمددت يدى اليها بالسجارة فاخدتها واخذت نفس ..
فقلت لها /اية رايك؟
ردت وقالت/ حلو ..
واخدت نفس اخر ومدت يدها لتعطية لى..
فقلت لها /دى سجارتك ..انا معايا تانى
واخرجت العلبة واخذت منها سجارة ..
فقالت /طب ما نشرب دى سوا وبعدين اشرب التانية براحتك..
قلتلها /موافق بس على شرط اشرب معاكى وتشربى معايا السجارة التانية ..
فقالت/ بس انا مش بشرب كتير كدة ولسة شاربة البيره ..
فقلت لها/ ياستى ساعة الحظ متتعوضش..
فقالت/ انا لسة هروح
قولتلها /انتى رايحه الشغل النهارده ؟
فقالت /لا انا النهارده واخده اجازه من المطعم
فقلت لها /طب خلاص يبقى براحتنا
قولتلها /متقلقيش ..
واخذت منها السجارة وشربت نفس ..
قالت /انا هشرب معاك السجارة دى واقوم انزل انا دماغى لفت
شربت نفس اخر واعطيتها السجارة ولكن مددت يدى الى فمها لاشربها ولكن هى مدت يدها لتاخذها منى ..
وقالت/ اعقل ..
اخذت السجارة وانا قلبت بالتلفزيون واحضرت قناة رقص
فقلت لها /بتعرفى ترقصى ؟
فردت مبتسمة /ملكش دعوة ..
وجاءت لتعطينى السجارة فمسكت يدها وقربتها من فمى والصقتها بشفتى لاشرب من يدها ..لم يكن هذا هدفى وانما كانت تلك القبلة الطويلة التى طبعتها على بطن يدها هى ما اريد والسجارة وقعت من يدها واحسست بان جسمها خدل..سحبت يدها بقوة من يدى ..
وقالت /انا هقوم امشى ؟
فقلت لها /احنا اتفقنا تشربى معى السجارة التانية ..
فقالت /انها اتاخرت ..
فقلت لها /عشان خاطرى .. مش هاعمل حاجة تضايقك
فقالت /انها مش مضايقة ..بس مش عاوزة كدة ..عاوزة اعدة عادية ..مينفعش واحد ووحدة يعدوا بدون تحسيس وبوس وتفكير فى الجنس..انا مش عاوزة اعمل الشئ الى جوزى بيتهمنى بيه..
فضحكت ..
وقلت لها /هو ده الى مخوفك بصى انا منكرش انى معجب بيكى وبالاصح مشتهيكى لكن صدقينى انتى لو نمتى جمبى عريانة مش هقول انى مش هلمسك ابقى مريض ولكن انا عارف حدودى كويس ..اعدى بقى ومتضيعيش النفسين واعطيتطها السجارة الاخرى والولاعة ..
وقلت لها/ ولعى دى
جلست ..
وقالت /اما اشو ف اخرتها ..
ومسكت السجارة واشعلتهاواخذت نفس منها وبتدهالى ..
فقلت لها /شربهالى انتى
فضحكت ..
وقالت/ تانى ..
فقلت لها/ متخفيش بجد
مدت يدها لتلصقها على شفتاى وانا اخذت نفس ولكن مع ذلك النفس طبعت قبلة طويلة على باطن يديها احسست وقتها اننى كانى كسبت قضية العمر اما هى فتنهدت ونظرت لى ..
وقالت/ بس بقى لحسن انا مش ناقصة تعب وبعدين انا شربت كتير النهاردة اسيبك بقى عشان اعرف اروح..
لم تكن قد اكملت كلاماتها الا وقد انتفضت ودخلت لتعدل ملابسها بالحمام وتتوجة ناحية الباب لتنصرف
فقلت لها /هشوفك تانى امتى ؟
فردت /خلليها حسب الظروف وعموما هبقى اكلمك على الموبايل
انصرفت بعد ان اشعلت بداخلى نيران الشهوه فلم اعد اتمالك نفسى وانا افكر فيها وفيما كنت ممكن ان افعلة معها لو واتتنى الفرصة ثم جلست اشاهد بعض الافلا م الجنسية وشوية اتخيل ميادة ..
و فى الصباح استيقظت وبعد ان شربت كوب القهوة ولبست ملابسى نزلت وتوجهت الى المحكمة حيث كان مقرر اساسى ان اذهب للمحكمه وكانت مايا تشغل تفكيرى فقمت بالاتصال بها فلم ترد لا انكر اننى اضايقت واكملت يومى وانا بالمكتب جلست كنت قد انزلت من النت رواية بولسية اخذت اقرأ فيها الى ان رن الجرس جرس الموبايل عندها رديت كانت مايا موكلتى وجارتى ..
انا/الووو ازيك انتى فين؟
مايا/تمام الحمد لله معلش كنت نايمه وعامله الموبايل صامت ..
انا/لا عادى انا بس كنت باطمئن عليكى واعرفك ان القضية اول جلسة بعد شهر ونص ..
مايا /تمام انا مش عارفة اشكرك ازاى
انا/ العفو على اية---
مايا /عموما انا هحاول اعدى عليك عشان اديك جزء من الاتعاب ----
انا/تصدقى انك رخمة وكدة عيب بجد –
مايا /على اية ؟ --
انا /اتعاب اية الى بتتكلمى عليها ؟هو فى بين الاخوات كدة –
مايا /لا بس مينفعش -
انا/ انتى الى كلامك مينفعش عموما اقولك عاوزة تدفعى الاتعاب انتى اجازة امتى؟
مايا /بكرة الاجازه الاسبوعيه
انا / وطبعا هتروحى النهاردة الشغل
مايا /اة هروح وارجع بكرة الصبح
انا /تمام بتعرفى تعملى محشى؟
مايا /اشمعنى
انا/ بصى يا ستى انتى بكرة تيجى من الشغل تريحى وعلى العصر تيجى تلاقينى محضرلك حاجات المحشى نتغدى سوا لانى بجد نفسى فية بقالى سنة من ساعة ما كنت عند اختى فى اسكندرية
هي / طب اية رايك اعملة عندى واجبهولك ؟
انا / لالا انا جبت الحاجة خلاص
مايا/ لا بجد انت نزلت السوق واشتريت الكرنب وكدة
انا / اتريقى اتريقى لما تيجى هتشوفى
مايا / اوكى اتفقنا اول ما اصحى هتصل بيك واجى
انا / اوكى بس ياريت متجوعنيش عشان انا هصوم من دلوقت لبكرة علشان اعرف اكل
مايا / ههههههههه اوكى سلام سلام
كانت تدور بمخيلتى خطة لو تمت سوف اقضى فى هذا اليوم ليلة ولا الف ليلة ..المهم اغلقت المكتب وانصرفت عائدا للبيت .. وانا منتظر الغد على احر من الجمر
واستيقظت فى صباح ذلك اليوم وانا فى كامل النشاط فكل فكرى فى تلك الليلة التى ساقضيها اخذت حمام وشربت القهوة واخذت سندويتشات اكلتها فى السريع ثم نزلت الى المدرسه ثم خرجت مبكرا وذهبت الى السوق
رغم انى لا اكل الكثير من الاكل البيتى لكن معلوماتى عن الاكل ليست محدودة فانا اجيد العديد من الاكلات ولكن امل من عمايلها فافضل الاكل الجاهز
فى السوق قمت بشراء كرنبة صغيرة وكيلو باذنحان وفلفل وكوسة ووجدت ورق عنب جاهز فى احدى السوبر ماركت الكبيرة واشتريت خضرة له وطماطم وارز ومكونات السلطة وبعض الفاكهة وبعض الاشياء الاخرى ومن الجزار اشتريت 2 ك لحمة ثم مررت باحدى محلات الخمور واشتريت زجاجة نبيذ وزجاجة خمرة فودكا وبعض علب البيرة ثم عدت الى البيت
عندما عدت كانت الساعة حوالى الواحده والنصف .
قمت بافراغ الشنط ورصها بالمطبخ وبدات بتجهيز كل شئ وبعد ان انتهيت من رصها اتصلت بشخص اتفق معاه على شراء بعض الحشيش وبالفعل قالى نصف ساعة واقابله عند قهوة معينة بجانبى فقمت ذاهب اليه واخذت منه صباعان وعدت الى البيت كانت الساعة تقرب من الثالثه وانا فى الطريق وجدتها ترن على فرددت بعد سلام..
قالت /انا جاية فى الطريق .. انت فطرت ؟
فقلت لها /اكلت سندويتشين الصبح ..
وقالتلى/ انها هتعمل حسابى معاها فى الفطار عشان هى لسه مفطرتش ..والمحشى هياخد وقت ..
وقالت/ هفطرك حاجة ما ظنش انك كلتها بقالك كتيربس هخليها مفاجأة
اغلقت التلفون وصعدت الى الشقة وقمت بلف السجا ئر ثم قمت بتظبيط الكمبيوتر ببعض الاغانى الهادئة و اغانى وموسيقى الرقص واثناء ذلك رن الباب فكانت هى..ادخلتها ومددت يدى لاسلم عليها فسلمت على فرفعت يدها وطبعت قبلة عليها فسحبت يدها ..
وقالت /هااا هنبداء انا مكنتش عاوزة اجى عشان كدة ..لولا انك صعبت عليا
قلت /يلا
فضحكت ..
وقلت لها /انا عارف انك قلبك كبير ..
فقالت/ تسمحلى بقى احضر الفطار علشان انا جعانة
قلت/صحيح انتى جايبة اية ؟
فقالت / مفاجئة فطير وجبنة ومش وقشطة وعسل ابيض
انا /واووووووووووووو دانتى اللى قشطة بالعسل الابيض دة جبتية منين؟
فقالت / دة واحدة زملتى هى من الارياف وساعات بنطلب منها حاجات فهى بتجبهلنا فانا كنت طلباها منها من فترة وجابتها امبارح ..
فقلت / افطر بيها معاك النهاردة على ما نحضر الاكل
ودخلت المطبخ فوجدتها ..
تقول /ايه دة طب مانت تمام اهة ..
ثم فتحت التلاجة فوجدت بها الفاكهة والبيرة والنبيذ ..
فقالت/ دانت منستش اى حاجة
فقلت لها /اى خدمة ..
قامت بتسخين الفطير وافراغ علب الجبنة والقشطة والمش فى اطباق
وقالت / على ما ناكل احط اللحمة تستوى
واعدت السفرة وجلسنا ناكل واخذت ااكلها فى فمها وتاكلنى ونضحك وبعد ان انتهينا رفعت الاكل وعملت شاى واحضرت الصينية بالشاى
وقالت / على ما تشرب الشاى ادخل اغير انا جبت معايا طقم تانى عشان الهدوم متتوسخش .
فقلت لها /وعلى مانتى ما تغيرى اجهز سجارتين نشربهم سوا ..
ففوجئت بها ..
تقول لى/ عموما خد دى وفتحت شنطة خروجها واخرجت منها علبة سجائر ا ل ام واخرجت منها قطعة حشيش اعطتها لى
فقلت لها/ اية دة انتى جايبة كيفك معاكى ؟
فقالت /دة زبون ادهالى وانت عارف زباين اخر الليل
فقلت لها/ هو عارف انك بتشربى ؟
فقالت/ لا هو عارف انى بشرب سجاير بس
فقلت لها/ امال ادهالك لية ؟
فقالت /كنت باخد منة من زمان على اساس انها لزوجى وكنت بشرب معاة بس هو ما يعرفش انى انفصلت عنة
فقلت لها /عموما مارحتش لحد غريب مهو انا زى جوزك ..
فضحكت ..
وقالت /احترم نفسك دة بعينك
انصرفت الى الحمام لتغير ملابسها وانا جلست اشرب الشاى واشعلت سجارة عادية ..خرجت من الحمام وكانت ترتدى جلابية نص كم قصيرة على الركبة قطن ومن اسفل بنطلون استرتش ليجن وكانت عاملة شعرها دفيرة سميكة واصلة الى وسطها..
قلت /ووووووووووووووووووووووااااااااااااا ووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووو
فضحكت ..
وقالت / مالك .. احنا هنبتدى .. ادب ..اروّح
فقلت لها/ بس بس انتى فيى اية ؟هى ماسورة وطفحت انا كلمتك
فقالت / اصل انا متغاظة من الى عملتة المرة الى فاتت والى غايظنى اكتر انى طاوعتك ولو سكتلك خايفة الاقى نفسى معاك فى غرفة النوم
ضحكت من كلامها ..
وقلت لها / انتى اوكى فرى ساكسي بس انا تعليقى المرا دى انك بجد جميلة اوى اقولك على حاجة انا ساعات بقول ان جوزك دة اغبى بنى ادم..
فردت وقالت / بلاش والنبى السيرة دى ؟
فقلت لها / اوكى اعدى اشربى الشاى وبعدين نقوم نعمل الاكل
فضحكت ..
وقالت / نقوم لالالالا ..انت تعد هنا ..وانا هاعمل كل حاجة ..
فقلت لها / خلينى اساعدك علشان ننجز ومش عاوزك تقلقى
فضحكت ..
وقالت / على الرغم من انى لا اثق فيك الا انى هاجرب
فضحكت ..
وقلت لها / انا المحامى بتاعك لازم تثقى فيا وتسلميلى نفسك ومش هتندمى
فقالت / عموما انا اتعلمت انى ما اندمش على حاجة عملتها حتى لو غلط وادينا هنشوف
فقلت لها /هاتى بقى سجارتين من العلبة فوق التلفزيون
فقالت / انت لحقت تلفهم ؟
فقلت لها / لا دول من الاول انتى بتعتك تاخديها معاكى وانتى ماشية..
فقالت / اية مش عاجبتك ؟
فقلت لها / لا بس اولا عيب ثانيا انا معايا كتير ثالثا انا بعرف اتصرف انما انتى بتجيلك هديا
فضحكت وقالت /ماشى
فقلت لها/ هاتى العلبة وتعالى نشرب السجارتين ونقوم ..
فقالت / لا تعالى نشربهم واحنا بنعمل الاكل مش عاوزين نتاخر وبالفعل اشعلت لها السجارة واعطيتها لها ودخلنا المطبخ
و بالمطبخ بدات هى تعد خلطة المحشى وخذت انا بعض من الخضروات لاعد السلطة ولا انكر اننى كنت اتعمد عندما احضر سكين او طبق او اى شئ ان احتك بها وكانت هى مرة تبتعد ومرة تلوح لى بالسكين ومرة تصمت وشوية واخذ بيدها نفس ومرة اعطيها هى نفس الى ان انتهينا من عمل الاكل
فقالت / انها سوت ما يكفى للغداء وبعد الاكل ستكمل الباقى وتتركة لى بالتلاجة
وخرجت وقبل ما اخرج احضرت علبتين بيرة وكوبان وبهم بعض الثلج وخرجت فوجدتها كانت ممددة على كنبة الانترية فاعتدلت
وقالت لى/ نص ساعة يكون الاكل على السفرة ناكل وامشى عشان شكل دماغى بدات تلف
فقلت لها / خدى بس اشربى وانتى تبقى تمام
فضحكت وقالت /بقى انا اقولك دماغى بتلف تقولى اشربى ؟
فقلت لها/ دى بيرة مش خمرة وبعدين تمشى اية الى ماسكهالى هو انتى مش النهاردة اجازة ؟
فقالت/ اة بس دة مالة هو انا هبات هنا ؟
فقلت لها /يا ريت واية المانع عندك الاوضة بمفتاح وترباس لو خايفة ..
فضحكت وقالت/ واخاف من اية واية لزمته كل دة ..منام سوا احسن !!
فقلت لها /يا ريت لو معندكيش مانع ..
فضحكت وقالت /لا ولا اى مانع انت شكلك اتصتلت وانا شكلى هقوم امشى
فقلت لها /طب خلاص انا كنت بهزر انتى بتتلككى واعطيتها الكوب
وقلتلها /خدى اشربى انتى صعبة اوى
اخدت الكوب
وقالت /اصل انت حرقت دمى من ساعة ما دخلت وانت كل تفكيرك عن الجنس معندكش حاجة تانية انا زهقانة من الموضوع دة ..لية مدام راجل وست يبقى نهاية القصة جنس مينفعش عادى من غيرة
قلت لها / خلاص يا ستى خدى بقى روقى دمك وولعى السجارة دى نشربها ونقوم ناكل
فقالت / لا مش عاوزة انا هشرب البيرة وخلاص ..
فقلت لها / خلاص ولعيهالى وخدى نفسين وانا اكملها ..
فاخدتها واشعلتها واخذت نفس واعطتها لى ..
وقالت / هقوم اغرف تركتها تذهب للمطبخ ثم قمت خلفها ..
فقالت / نعم جاى لية ؟
فقلت لها / اخد منك الاطباق ..
فقالت / شكرا
قلتلها / انا غلطان عموما اصب عصير ..
فضحكت وقالت /تصب عصير ..عصير اية بقى ؟
فقلت لها /دة كوكتيل برتقان على فراولة على كيوى ومحلى بالعسل على عنب
فقالت / ماشى
فقلت لها / دة جامد وبيفتح النفس مع الاكل
فقالت / هنشوف
قمت بصب العصير الذى عملتة الا اننى استبدلت العنب بالنبيذ واخذتة وخرجت وقمت بتهدئة الاضاءة ثم اشعلت اربع شمعات وشغلت موسيقى هادئة وجلسنا ناكل ..
قلت لها / اية رايك بالسلطة
واعطيتها معلقة تتذوقها ..
فقالت / حلوة بس حراقة
فضحكت وقلت / ماهو حلاوتها انها بتحرق .. عموما بردى بسلطة الزبادى واخذت صباع ورق عنب وغمستة فى الزبادى واكلتة لها واخذنا ناكل ونضحك وهى تاكلنى وانا ااكلها ونشرب العصير و كان لسخونة الاكل مع الاضائة الهادئة والموسيقى والنبيذ مفعول السحر فعندما كانت تعطينى صباع محشى لاكلة مسكت يدها واخذت اقبلها دون ان تعترض فى تلك المرة..وحتى لا اضيع الفرصة من يدى بعد ان قمنا وهى ترفع الاكل دخلت معها المطبخ واحتككت بها من الخلف فلم تبتعد ولم تبدى اعتراض ..
فقلت لها / احلى اكلة محشى
فقالت / اى خدمة نفسك فى حاجة تانى ؟
فقلت لها / اة فقالت اية ؟
فقلت لها / بعد ما نشرب الشاى اقولك ..
فقامت بوضع الشاى على النار وانا اخرجت زجاجة الفوديكا وصببت كوبايتين واعطيتها كوب ثم اشعلت سجارة واعطيتها لها واشعلت انا الاخر اخرى ..
فقالت / قولى بقى عاوز اية ؟
فقلت لها / نفسى ترقصيلى
فضحكت ..ولكن تلك المرة احست انها قد سكرت من الخمر والحشيش
وقالت / ومالة عاوز ارقص على اية ..
واخذت من يدى الممدودة على شفايفها نفس ثم قمت لاشغل لها اغانى الرقص ..
فقالت لى / اعد انتى زى الباشا واتفرج وبدات الرقص استمرت ترقص غلى ثلاث اغانى كانت بالفعل ترقص ولا اجمل رقاصة وكنت انا اجلس استمتع برقصها الى ان سخن جسدى واشتعل بنيران الشهوة فقمت واخذت ارقص معها والتصق بها واخيرا احتضنتها وطبعت قبلة على شفتيها فابتعدت ..
وقالت / اهو دة الى عاملة حسابة انت شكلك سكرت وهجت وانا لازم اروح هدخل الحمام اغير
قولتلها / تصدقى انتى خسارة فى الراجل الى انتى متجوزاة
ضحكت ..
وقالت / يابنى انت شوفت حاجة انا عندى ييجى خمستاشر بدلة رقص كان لما ييجى كنت اقعدة باشا واجهزلة الشيشة واجهز نفسى ونعد نشرب وارقص للصبح وبعدين ندخل نكمل فى غرفة النوم
فضحكت ..
وقلت / اة غرفة النوم كنتوا بتعملوا اية بقى ..............؟
فردت / مبتسمة كل حاجة الى تتوقعة والى مش تتوقعة ......
فقلتلها / كنتى بتتفرجى على افلام سكس .زز.
فابتسمت ..
وقالت /تصدق اننا كنا بنتفرج عليها يمكن يكون فى وضع نزل جديد احنا مجربنهوش عارف اكتر حاجة مضيقانى اية؟ انة كان بيقولى انتى خلتينى اعيش اكتر من الاحلام وفى الاخر يخونى ويسبنى..
ثم توجهت الى الحمام واغلقتة خلفها وسمعت صوت الدش ..
فقلت لها / محتاجة مساعدة ؟
فقالت / شكرا
فقلت / احنا فى الخدمة
فضحكت وقالت /شكرا ..
وبعد قليل خرجت بملابس الخروج ..
وقالت / انا همشى و جهزت الاكل ووضعتة بالثلاجة ..
وسلمت على فجزبتها ناحيتى اريد ان اقبلها ..
فضحكت ..
وقالت / بعينك انا ..
فقلت / خلاص .. انا عاوز ابوسك وبالاخص وانتى فايقة كدة بيبقى طعمها احلى ..
فضحكت ..
وقالت / لما اكسب القضية اعملك حفلة ليك مخصوص ويبقى ليك بوسة
قلتلها / بوسة بس انا طموحى اكبر من كدة ..
فقالت /بعينك
فقلت / متفهمنيش غلط انا كنت عاور مع البوسة راقصة بس ببدلة رقص من الى عندك
فنظرت الى مبتسمة
وقالت / بجد مهيا النتيجة واحدة
فقلت لها / عموما سبيها لما القضية تخلص ..
وفتحت الباب وخرجت
كانت الساعة قاربت التاسعة مساء ..
وانا كنت بدنيا تانية ..
فدخلت الى السرير ونمت ..
ولم استيقظ الاعلى صوت .........
الجزء الثالث
إنتهت الحلقه السابقه بعد أن قضيت طول اليوم مع مايا وانصرفت ودخلت لانام ولم أستيقظ لازلت صوت المنبه لاستيقظ من النوم أستيقظ من أحداث الليله السابقه حيث اننى أشعر اننى كنت في حلم جميل
اقتربنا أنا ولمياء حيث توالت الاتصالات وبعض اللقائات بينى وبينها حتى ما ان انتهت قضيتها وتم صدور الحكم وكانت هى على احر من الجمر منتظره نتيجه الحكم وكنت انا اعلم بان قضايا الخلع وبالاخص ان زوجها لم يحضر ولا جلسه تتنتهى دائما بالتايد لصالح المراءه بالخلع ولكنى كنت اخيفها واوهمها بانه ممكن للقاضى ان يرفض الدعوى فكانت هى على احر من الجمر اتصلت يومها بى مبكرا لتوقظنى وعندما قلت لها ساذهب الاول لعملى بالمدرسه ثم الى المحكمه اضيقت واخذت تتحايل على ان استاذن او اغيب حتى فقلت لها المهم احنا متفقين لو كسبتى الدعوى هترقصيلى ببدلة الرقص
فقالت احنا متفقناش قلتلها خلاص مش رايح فاخذت تتحايل على وقالتلى طب بس لما تشوف الاول الحكم
فقلت لها لا نتفق الاول
فردت وقالت ياسيدى الى انت عاوزه بس يتايد الخلع الاول
المهم خرجت وذهبت للمحكمه و من هناك اتصلت بها واخذت العب باعصابها ثم قلت لها طيب تحبى تختارى انتى بدله الرقص ولا اجى انا اختارها
ففهمت ان الحكم لصالحها وهاصت واخذت تمدح فى
فقلت لها بصى انا مبكلش من الكلام ده انا عاوز منك بمناسبه الحكم شيئان الاول اكله بيتى حلوه من ايدك
فقالت ماشى طب وعاوز ايه تانى فقلت لها تختارى بدله رقص حلوه وانى جايبه الاكل وتجبيها معاكى
فضحكت وقالت لا طبعا انت بتحلم
فقلتلها يعنى مستخسره فيا حتت راقصه
فقالت مش المعنى ده بس مينفعش ليك عليا اعملك اكله تبنجك وتخليك حتى متفكرشى فى اى حاجه تانيه
قولتلها بس لو فضلت صاحى تعملى كل الى انا عاوزه
فضحكت وقالت انت مجنون فقلتلها هتيجى امتى فقالت وقت ما تحب قولتلها خلاص اليوم
فقالت متخليها بكره علشان نعد براحتنا لانها اليوم ستذهب مسائا للعمل انما بكره راحتى وبعد بكره سيكون معها اليوم بطوله الى ان ياتى موعد عملها ليلا
فقلت لها يعنى انا اخد اجازه من الشغل علشان خترك وانتى مستخسره فيا يوم
فضحكت وقالت انت مش خساره فيك اى حاجه وعموما هاتصل بالشغل اقولهم انى اجازه شوف بقى عاوز تاكل ايه
فقلت لها بصى انتى ظبتى نفسك وهتيجى تلاقينى محضرلك اكله مفاجئه بس اهم حاجه تكونى بتعرفى تعمليها والاهم تكونى بتكلى منها
فقالت دى ايه دى فازوره
فقلت لها لما تيجى هتعرفى
وبالفعل اتفقت ان تاتى على الساعه الواحده وكان وقتا كافيا لاشترى ما اريد من طعام وايضا اشترت بعض رجاجات الخمور وكانزات البيره واتصلت باحدى معارفى واحضرت منه حشيش وانا عائد للبيت مررت على احدى الصيدليات كنت اعرف صاحبها من قبل كان له قضيه بيع ادويه مخدره
فسلمت عليه وطلبت منه مقوى جنسى قوى فقال ان لديه نوع مستورد يستمر لمده 48 ساعه ثم قلت له هو فى فيجرا حريمى فقالى فى برشام زى الفيجرا بس بيتاخد قبلها بيوم فقلت له مفيش حاجه تانيه وسريعه فقالى فى حاجه اسمها نقط الاثاره ودى بتخلى الوحده بعد نص ساعه تولع وهى الى تطلب منك تنيكها لو ما نكتهاش فقلتله دى كويسه فاحضرها لى وحاسبته وقالى انت نا وى على ايه فضحكت وقلتله بعدين احكيلك ثم اعطانى حبايه الترادول وقالى دى متكترش عن نصها هتخليك شغال للصبح على ما تنزل وقالى دى هديهمنى ليك شكرته وانصرفت وانا عائد وجدتها تتصل بى فقلت لها انا بشتر حاجه وخلاص مروح داخل الشارع فقالت انها ربع ساعه وتبقى عندى وبالفعل روحت اخرجت ما اشتريته وبظبت الحاجه لاقيت الباب بيخبط
حضرت لمياء ولاول مره منذ عرفتها كانت تشع نورا فكانت ترتدى بليروا خفيف ومن تحته بدى يكاد يشف ما تحته ومن اسفل جيب طويله بيضاء واسعه وكانت تضع مكياج هادئ ولكنه يكسبها حمره ساحره دخلت وسلمت على وقالت انا مش عارفه اشكرك ازاى انا بجد طيره من السعاده من ساعه ما قلتلى الخبر ده حتى انى معرفتش انام ولا اعمل اى شئ من كتر فرحتى هاين عليا اعد ازغرط
فقلت لها الف مبروك يا ستى وعموما انا مبصوت لفرحك ده فقالتلى
ها جبتلنا اكل ايه فقلتلها مفاجئه خشى شوفى فدخلت على المطبخ وقالت وااااااااو ايه ده
فقلت لها كوارع كان نفسى فى فته من زمان ومعاها تعمليلى طاجن مخاصى وشويه تشكيله فشه وطحال وقلب وكلاوى تعرفى تعمليهم
فضحكت وقالت انت ناوى على ايه مش المشكله انى اعملهم المشكله ان بعد ما تكلهم اخاف تقوم تنط عليا
فقلتلها لا متخافيش وبعدين اساسا الاكله دى بتطلب معا الواحد نوم
فضحكت وقالت يا خوفى
فقلتلها يعنى خساره فيا
فقالت لا خساره ليا وضحكنا وقالت طيب تسمحلى اغير هدومى فقلتلها اتفضلى انا حوشتك فاتجت للحمام فضحكت وقلت لها متغيرى هنا هو انا هكلك
فقالت بقولك ايه اعمل حسابك تعدى النهارده على خير وتعد بادبك والا هسيبك وانزل
فقلتلها خلاص يا ستى هو انا طلبت منك ندخل اوضه النوم فضحكت وقالت هاااااا ثم دخلت لتغير بالحمام
خرجت وهى ترتدى ترنج بناتى عباره عن بدى قطن قط بدون كم وبنطلون بارمودا ضيق من نفس الخامه
اطلقت سفاره اعجاب بها فقالت هنبداء ولا ايه فقلت لها خلاص بس متزوقيش
دخلت المطبخ ودخلت ورائها وقالت احنا امامنا للمغرب على ما ناكل اخرجت زجاجتين اى دى وذهبت لاحضر الكوبيات فلاصقت بها فقالت وبعدين فقلت لها بجيب كوبيات فاعطتهملى وانا اخذهم منها لامست ايديها فنظرت وضحكت ثم اخذت تعد الطعام وقالت هخليك تاكل اكله عمرك ما هتنساها بس يا خوفى منك بعدها
فقلتلها متخفيش وكنت صببت البيره وقلت لها اتفضلى فقالت ايه ده فقلت لها عصير فضحكت وقالت عصير بردو فقلت لها دوقى هو عصير بس عشرين فى الميه فشربت وقالت طعمه حلو بس غريب واخذت تعد الطعام وانا بجانبها واخذنا نتكلم ونتحاور ووسط هذا كنت المس كتفها العارى اتحسسه او الصق نفسى بها من الخلف الى ان انتهت من عمل الطعام واصبح على التسويه فقلت لها تعلى نشرب كوبيتين قهوه وسجارتين وبعدين نشوف هنعمل ايه فقالت طب هدخل اغسل يدى واشطف وجهى من مكان الاكل فقلت لها هعمل القهوه على ما تخلصى
ذهبت لاعد القهوه واول شئ اخذت نقط الاثارة ووضعت منها فى فنجانها الفارغ ثم اخذت حبايه الفياجرا وعملت اول فنجان قهوه لى ولقمت الثانى لها فكانت هى قد اتت وجلست بجانبى على الكنبه فقمت واشعلت سجاره ملفوفه بالحشيش واخذت منها نفس ثم قبلت السجاره وقلت لها احلا مسا فضحكت واخذتها ثم صببت لقهوه وقلتلها شويه قهوه حكايه وقمت لاحضر سجاره اخرة لى ثم اتيت بلاب توب وشغلته على رقص وجلسنا نتفرج وكنت قد طوقتها بيدى على كتفها وانا الامس كتفها العارى قائلا شايفه المزز فضحكت وقالت يابنى دانا بارقص احلا منها فقلت لها طب ورينا فقالت تدفع كام فقلت لها كمان طب اعتبريها حلاوه الخلع فقالت ماشى بس بعد الاكل علشان تكون همدت ومتتهورش
فقلت لها بس يا خساره كان نفسى تبقى ببدله الرقص فضحكت وقالت اهو ده الى ناقص كانت قد شربت القهوه وقامت لترى الاكل وتبداء تجهيز السفره كان الطعام شكله مميز ورائحته جميله فطاجن المخاصى مبهر وطبق فته بقطع الكوارع المخليه وطبق تشكيله حلويات محمره ولا احسن مسمط وكان بالفعل طعمه فوق الرائع ومعه فتحت زجاجه نبيذ وهى بداء وجهها يحمر وتتعرق اثر نقط الاثاره وانا جلست اكل معها وااكلها واتلمس جسمها حتى احسست انها قد اهتاجت ولم اثقل من الاكل وانتهينا سريعا وهى تقول ايه الاكل مش عجبك فقلت لها كفايه انه من ايدك ومسكت يدها وقبلتها وهى لاتمانع فقالت امال مكلتش ليه فقلت لها شبعت ونفسى احلى وغمزت لها ففهمت وضحكت فقالت انت جايب كمان حلو فقلت لها لا الحلو عليكى فضحكت ضحكه ولا اجدع عاهره وارادت ان ترفع الطعام فقلت لها اتركيه لو جعنا تانى نكمل واخذت زجاجه النبيد واحضرت السجائر الملفوفه وجلسنا نشرب واشتغلت اغنيه حبيبى ياعينى فقلت لها نفسى ترقصى عليها فقالت بس كده من عنيا فقامت واخذت تتراقص وتتمايل على انغامها ولكن بهياج وتغنج واثاره فقمت انا ورقصت معها وكانت تتمايل على التصق بهافقد كنا فى ذروه هياجنا الجنسى وانتهت الاغبيه وواعقبها ثرث اغانى اخرى رقصنا عليهاوكانت هى وقتها شبه مستسلمه لما افعله وكنت انا زبى يصرخ يريد ان يفرتك ملابسى من الانتصاب وهى تنظر له وتبتسم كلما لمسه او خبط فيها ثم اشتغلت اغنيه سلو فضممتها لترقص معى واخذت اسرح بيدى على ظهرها حتى انى مددت يدى تحت جاكت الترنج فلامست ظهرها ثم ضممتها الى فالصقت صدها بصدرى فنظرت لى نظره كلها عهر وشوق ثم قبلتها قبله خفيفه على خدها ثم اتبعها سيل من القبل على كل جزء من وجهها حتى التقت شفتانا فى قبله طويله ذبنا فيها سويا واخذت السنتنا ترتشف من ريق افواهنا فانا امص لسانها واشرب ريقها الذى يسيل منها وكذلك هى حتى جلسنا على الكنبه ومازلنا نقبل بعض ثم نزلت بشفتاى الى رقبتها وادخلت يدى من تحت البدى لاداعب حلمات صدرها ثم قلت لها ايه رايك تكلمت بتهدج وقالت حلو بس انا مش عارفه انت عملت فيا ايه انا مش عارفه اقولك لا فقلت لها هو انتى مش عاوزه فقالت مش عارفه جسمى نار وحاسه انى عاوزاك تطفيه بس جزء منى رافض فضحكت وقلت لها خلاص الاغلبيه تكسب ورفعت البدى ونزلت التهم صدرها وهى تتاوه وتتغنج وتصرخ وتقول لى براحه ومددت يدى لاداعب كسها من فوق البنطلون ثم مسكت حلمه صدرها الثانى بيدى الاخره ثم اعتدلت من عليها وقلت لها متنزلى البنطلون ده شويه فاذا به تخلعه كله ثم رفعت لها البدى لاخلعه فبقيت بالثنتيان والكلوت فاخرجت لها السنتيان واخذت امص صدرها وامسد جسمها بيد والاخرى تداعب كسها من داخل الكلوت الذى سريعا ما انزلته ومدت يدها لتداعب زبى ثم قالت لى اشمعنى انتى لابس فقلت لها عاوزه ايه فقالت متقلع قلتلها مليش مزاج فضحكت وشررالشهوه يتطاير من عينها وقالت يسلام بجد فقلت لها خلاص متزعليش اوى كده طب متالعينى انتى فردت وقالت كمان ماشى وفعلا بدات تخلع ملابسى بيدها وانا ارى بعينى انها اصبحت كالجمره المشتعله بنيرا الشهوه بفعل ما شربته من مثير جنسى وحشيش وخمر جعلها تنزل على زبى تلتهمه مصا وعضا ولحسا حتى انها قاربت ان تبتلعه ثم اخذت بيوضى تلحس فيهم وتداعبهم بلسانها ثم نزلت انا اليها فاصبحنا بوضع 78 واخذت احس لهابداء من اصابع قدمها وصعودا الى سمانه رجليها الملفوفه كما المرمر وافخادها الطريه ثم شفرات كسها وادخل لسانى بفتحته وهى تتاوه ثم مسكت زنبورها الذى بات كعقله الاصبع بين شفتى والتهمته مصا ودغدغه باسنانى وهى صوتها اصبح صرخ ووحوحه ثم صعدت براسى الى سوتها وكانى انيكها فى خرم سوتها بلسانى وهى تتاوه وتقول لى انت مش راحم حتى خرم سوتى فقلت لها مش هسيب فيكى خرم الا اما انيكك فيه وهى تصرخ من الشهوه ثم قلبتها على ظهرها ورفعتها بوضع الدوج ستايل اخذت العب فى خرم طيزها بيدى وباليد الاخرى فى كسها ثم نزلت على خرم طيزها الحسه وهى ترتعش وترتعش بل قل تنتفض وانا فمى يلعب فى طيزها ويدى على كسها تداعبه والاخرى تعتصر بزها وقرص حلمه صدرها حتى احسست انها قد اغمى عليها من التعب فلقد استلقت بصدرها على الكنبه ورجلها على الارض ولم تعد تقوى على الحركه وتصرخ ترجونى ان ادخله فقلت لها ادخل ايه فقالت زبك فقلت لها ماله فقالت يلا بقى عاوزاه فقلت لها يعمل ايه فقالت بطل غلاسه بقى فعد عليها السؤال عاوزاه يعمل ايه فقالت ينكنى فقلت لها ينيكك فين فقالت فى اى حته بس دخله بقى فقلت لها طب عاوزاه فى طيزك الاول ولا كسك فقالت الى انت عاوزه فقلت لها اختارى فقاتل طب دخله فى كسى علشان مولع نار فقلت لها اسمها ادخله بردو وكنت فى تلك الاثناء افرش شفرات كسها الغرف فى عسلها فصرخت وقالت ناااكنى فى كسى بقى فادخلته كله مره واحده فى كسها وهى تصرخ وتتاوه وتوحوح من الم النيك والشهوه ثم قلت لها ها عجبك يا شرموته فقالت متشتمش فقلت لها اظاهر مش عجبك تب اخرجه وتوقفت عن الحركه ولكنه بداخلها فصوتت وقالت يا سيدى عاجبنى وانا شرموته ومتناكه وبنت متناكه بس كمل بقى واخذت ادك كسها دخولا وخروجان الى ان اتت رعشتها الكبرى واصبحت جسه تنام على الكنبه امامى وانا اقف خلفها ومازال زبى منتصب لم ينزل ماؤه من تاسير الفيجرا اخذت اعاود مداعبه خرم طيزها التى بدى واضحا امامى واخت من عسل كسها الذى ينهمر ووضعته على باب طيزها واخذت ادلكه بزبرى وهى تتاوه وتهزى كما لو كانت تقول انت لسه فقلت لها عاوز اخليه ينزل فى طيزك زبدات ادخله فى خرم طيزها وعلى الرغم من انها كانت مفتوحه من الخلف الا ان زبرى دخل فيها بالعافيه وهى تتاوه الما حتى غاص باكمله بداخلها وظللت ساكنان هتره حتى اعتادت عليه بداخلها ثم اخد احركه بهدوء وهى تتاوه بصوت منخفض الى ان اصبحت حركته سهله بداخلها فاخذت اضرب فردتى طيزها ارتطاما بفخدى كما لو كنت اصفق عليهما وهى تهيجت واخذت تصرخ واصبحت هى من تتحرك امامى لتدخله وتخرجه وانا اقف خلفا استقبل طيزها وتاوهاتها ومددت يدى لصدرها والاخرى لكسها ثم اخرجته من الخرم فصوتت وصرخت دخله فاخذت ادخله مره فى طيزها واخرى فى كسها الى ان ارتعشت منزله شهوتها من كسها وكذلك انا افضت لبنى باكمله داخل طيزها التى ما ان اخرجت زبى منها الا وكانها مسوره مياه وانفجرت ثم نزلت على زبى فالتهمت بلسانها ماعيه من سوائل ثم نمت على الارض وهى بجانبى وصدرها على صدرى ويدى تداعب خصلات شعرها الى انهداء جسدنا وقمنا فقلت لها ايه رايك مش عاوزه تكملى اكل فقالت ثوانى اسخنهولك انت شكلك جعت فقلتلها مانتى السبب فقالت انت الى قليل الادب فقلت لها هو انتى لسه شوفتى قلت ادب ناكل واورىكى قله الادبفقالت هو انت لسه مشبعتش فقلت لها مانتى لسه قايله ان شكلى جعان فقالت احنا يادوب ناكل وادخل اشطف والحق اروح فقلت لها انتى مش اجازه خليكى مبيته معايا فقالت دانت طماع اوى فقلت لها بزمتك مش حقى اطمع فضحكت وقالت ماشى عموما انهارده انا كلى ملكك تعمل الى انت عاوزه انت بجد متعتنى اوى ثم امسكت زبى وقبلته واتبعت قائله وزبك الشقى ده يجنن ثم قامت وسخنت الطعام وجلسنا ناكل وهى تطعمنى وانا اطعمها واضع الاكل على ثديها واكله وهاكذا الى ان انتهينا وكنا مازلنا عرايا رفعت الاكل وقالت تشرب شاى فقلت لها تعالى نشرب سجاره وكاسين فقالت مهما دول السبب سكرتنى وخدرتنى وعملت عملتك فمسكتها من حلمت بزها وقرصت وقلت لها المهم اتمتهتى ولا لاء فقالت انا عمرى ما ارتعشت بالشكل ده بجد دى احلا نيكه ثم جلسنا واخذنا نشرب سجاره الحشيش والخمر وكنت اخد النفس واقبها فادخله فى فمها او اتنفسه فى ثديها الى ان انتهينا فقلت لها ايه رايك نتفرج على فيلم سكس واخذنا نشاهد وكنت انا اجلس على الكنبه وهى تمدد عليها وراسها على فخدى واللاب على بطنها ويدى على ثديها والاخرى على كسها وا لبست الا ان اهتاجت فقالت انا هاقوم اخد دش تيجى معايا فدخلنا ووقفنا تحت الدش واخذت اضع لها شامو وادلك جسمه حتى ثارت فنزلت تمص زبى وبعد فتره عدلتها على حافت الحوض وخرم طيزها امامى ووضعت بعض الشامبو ادخلت زبى وهى تتغنج وتوحوح وقدساعد على ذلك زفلطت الشامبو فاخذت ادك فى طيزها حتى احسست انى ساخرقها وهى توحوح وتصوت حتى احسست ان من بالعماره كلها يعلم اننى معى واحده بنيكها ثم اخرجته من طيزها وادخلته فى كسها وفضلت انيك فيها لفطره طويله ثم عدلتها ومسكتها من شعرها وانزلتها لترضع زبى وهى خلاص لم تعد تتحمل وتنهج وانا اان من الم المتعه حتى افرغت ما فى زبى من لبن فى فمها فابتلعته ثم انهينا استحمامنا ودخلنا عرايا على السرير ونمنا حتى الصباح
بعد ان استمرينا فى علاقتنا حتى ما يقرب الفجر وارتمينا ارهاقا....
الجزء الرابع
توالت الاتصالات وبعض اللقائات بينى وبين لمياء حتى ما ان انتهت قضيتها وتم صدور الحكم وكانت هى على احر من الجمر منتظره نتيجه الحكم وكنت انا اعلم بان قضايا الخلع وبالاخص ان زوجها لم يحضر ولا جلسه تتنتهى دائما بالتايد لصالح المراءه بالخلع ولكنى كنت اخيفها واوهمها بانه ممكن للقاضى ان يرفض الدعوى فكانت هى على احر من الجمر اتصلت يومها بى مبكرا لتوقظنى وعندما قلت لها ساذهب الاول لعملى بالمدرسه ثم الى المحكمه اضيقت واخذت تتحايل على ان استاذن او اغيب حتى فقلت لها المهم احنا متفقين لو كسبتى الدعوى هترقصيلى ببدلة الرقص
فقالت احنا متفقناش قلتلها خلاص مش رايح فاخذت تتحايل على وقالتلى طب بس لما تشوف الاول الحكم
فقلت لها لا نتفق الاول
فردت وقالت ياسيدى الى انت عاوزه بس يتايد الخلع الاول
المهم خرجت وذهبت للمحكمه و من هناك اتصلت بها واخذت العب باعصابها ثم قلت لها طيب تحبى تختارى انتى بدله الرقص ولا اجى انا اختارها
ففهمت ان الحكم لصالحها وهاصت واخذت تمدح فى
فقلت لها بصى انا مبكلش من الكلام ده انا عاوز منك بمناسبه الحكم شيئان الاول اكله بيتى حلوه من ايدك
فقالت ماشى طب وعاوز ايه تانى فقلت لها تختارى بدله رقص حلوه وانى جايبه الاكل وتجبيها معاكى
فضحكت وقالت لا طبعا انت بتحلم
فقلتلها يعنى مستخسره فيا حتت راقصه
فقالت مش المعنى ده بس مينفعش ليك عليا اعملك اكله تبنجك وتخليك حتى متفكرشى فى اى حاجه تانيه
قولتلها بس لو فضلت صاحى تعملى كل الى انا عاوزه
فضحكت وقالت انت مجنون فقلتلها هتيجى امتى فقالت وقت ما تحب قولتلها خلاص اليوم
فقالت متخليها بكره علشان نعد براحتنا لانها اليوم ستذهب مسائا للعمل انما بكره راحتى وبعد بكره سيكون معها اليوم بطوله الى ان ياتى موعد عملها ليلا
فقلت لها يعنى انا اخد اجازه من الشغل علشان خترك وانتى مستخسره فيا يوم
فضحكت وقالت انت مش خساره فيك اى حاجه وعموما هاتصل بالشغل اقولهم انى اجازه شوف بقى عاوز تاكل ايه
فقلت لها بصى انتى ظبتى نفسك وهتيجى تلاقينى محضرلك اكله مفاجئه بس اهم حاجه تكونى بتعرفى تعمليها والاهم تكونى بتكلى منها
فقالت دى ايه دى فازوره
فقلت لها لما تيجى هتعرفى
وبالفعل اتفقت ان تاتى على الساعه الواحده وكان وقتا كافيا لاشترى ما اريد من طعام وايضا اشترت بعض رجاجات الخمور وكانزات البيره واتصلت باحدى معارفى واحضرت منه حشيش وانا عائد للبيت مررت على احدى الصيدليات كنت اعرف صاحبها من قبل كان له قضيه بيع ادويه مخدره
فسلمت عليه وطلبت منه مقوى جنسى قوى فقال ان لديه نوع مستورد يستمر لمده 48 ساعه ثم قلت له هو فى فيجرا حريمى فقالى فى برشام زى الفيجرا بس بيتاخد قبلها بيوم فقلت له مفيش حاجه تانيه وسريعه فقالى فى حاجه اسمها نقط الاثاره ودى بتخلى الوحده بعد نص ساعه تولع وهى الى تطلب منك تنيكها لو ما نكتهاش فقلتله دى كويسه فاحضرها لى وحاسبته وقالى انت نا وى على ايه فضحكت وقلتله بعدين احكيلك ثم اعطانى حبايه الترادول وقالى دى متكترش عن نصها هتخليك شغال للصبح على ما تنزل وقالى دى هديهمنى ليك شكرته وانصرفت وانا عائد وجدتها تتصل بى فقلت لها انا بشتر حاجه وخلاص مروح داخل الشارع فقالت انها ربع ساعه وتبقى عندى وبالفعل روحت اخرجت ما اشتريته وبظبت الحاجه لاقيت الباب بيخبط
حضرت لمياء ولاول مره منذ عرفتها كانت تشع نورا فكانت ترتدى بليروا خفيف ومن تحته بدى يكاد يشف ما تحته ومن اسفل جيب طويله بيضاء واسعه وكانت تضع مكياج هادئ ولكنه يكسبها حمره ساحره دخلت وسلمت على وقالت انا مش عارفه اشكرك ازاى انا بجد طيره من السعاده من ساعه ما قلتلى الخبر ده حتى انى معرفتش انام ولا اعمل اى شئ من كتر فرحتى هاين عليا اعد ازغرط
فقلت لها الف مبروك يا ستى وعموما انا مبصوت لفرحك ده فقالتلى
ها جبتلنا اكل ايه فقلتلها مفاجئه خشى شوفى فدخلت على المطبخ وقالت وااااااااو ايه ده
فقلت لها كوارع كان نفسى فى فته من زمان ومعاها تعمليلى طاجن مخاصى وشويه تشكيله فشه وطحال وقلب وكلاوى تعرفى تعمليهم
فضحكت وقالت انت ناوى على ايه مش المشكله انى اعملهم المشكله ان بعد ما تكلهم اخاف تقوم تنط عليا
فقلتلها لا متخافيش وبعدين اساسا الاكله دى بتطلب معا الواحد نوم
فضحكت وقالت يا خوفى
فقلتلها يعنى خساره فيا
فقالت لا خساره ليا وضحكنا وقالت طيب تسمحلى اغير هدومى فقلتلها اتفضلى انا حوشتك فاتجت للحمام فضحكت وقلت لها متغيرى هنا هو انا هكلك
فقالت بقولك ايه اعمل حسابك تعدى النهارده على خير وتعد بادبك والا هسيبك وانزل
فقلتلها خلاص يا ستى هو انا طلبت منك ندخل اوضه النوم فضحكت وقالت هاااااا ثم دخلت لتغير بالحمام
خرجت وهى ترتدى ترنج بناتى عباره عن بدى قطن قط بدون كم وبنطلون بارمودا ضيق من نفس الخامه
اطلقت سفاره اعجاب بها فقالت هنبداء ولا ايه فقلت لها خلاص بس متزوقيش
دخلت المطبخ ودخلت ورائها وقالت احنا امامنا للمغرب على ما ناكل اخرجت زجاجتين اى دى وذهبت لاحضر الكوبيات فلاصقت بها فقالت وبعدين فقلت لها بجيب كوبيات فاعطتهملى وانا اخذهم منها لامست ايديها فنظرت وضحكت ثم اخذت تعد الطعام وقالت هخليك تاكل اكله عمرك ما هتنساها بس يا خوفى منك بعدها
فقلتلها متخفيش وكنت صببت البيره وقلت لها اتفضلى فقالت ايه ده فقلت لها عصير فضحكت وقالت عصير بردو فقلت لها دوقى هو عصير بس عشرين فى الميه فشربت وقالت طعمه حلو بس غريب واخذت تعد الطعام وانا بجانبها واخذنا نتكلم ونتحاور ووسط هذا كنت المس كتفها العارى اتحسسه او الصق نفسى بها من الخلف الى ان انتهت من عمل الطعام واصبح على التسويه فقلت لها تعلى نشرب كوبيتين قهوه وسجارتين وبعدين نشوف هنعمل ايه فقالت طب هدخل اغسل يدى واشطف وجهى من مكان الاكل فقلت لها هعمل القهوه على ما تخلصى
ذهبت لاعد القهوه واول شئ اخذت نقط الاثارة ووضعت منها فى فنجانها الفارغ ثم اخذت حبايه الفياجرا وعملت اول فنجان قهوه لى ولقمت الثانى لها فكانت هى قد اتت وجلست بجانبى على الكنبه فقمت واشعلت سجاره ملفوفه بالحشيش واخذت منها نفس ثم قبلت السجاره وقلت لها احلا مسا فضحكت واخذتها ثم صببت لقهوه وقلتلها شويه قهوه حكايه وقمت لاحضر سجاره اخرة لى ثم اتيت بلاب توب وشغلته على رقص وجلسنا نتفرج وكنت قد طوقتها بيدى على كتفها وانا الامس كتفها العارى قائلا شايفه المزز فضحكت وقالت يابنى دانا بارقص احلا منها فقلت لها طب ورينا فقالت تدفع كام فقلت لها كمان طب اعتبريها حلاوه الخلع فقالت ماشى بس بعد الاكل علشان تكون همدت ومتتهورش
فقلت لها بس يا خساره كان نفسى تبقى ببدله الرقص فضحكت وقالت اهو ده الى ناقص كانت قد شربت القهوه وقامت لترى الاكل وتبداء تجهيز السفره كان الطعام شكله مميز ورائحته جميله فطاجن المخاصى مبهر وطبق فته بقطع الكوارع المخليه وطبق تشكيله حلويات محمره ولا احسن مسمط وكان بالفعل طعمه فوق الرائع ومعه فتحت زجاجه نبيذ وهى بداء وجهها يحمر وتتعرق اثر نقط الاثاره وانا جلست اكل معها وااكلها واتلمس جسمها حتى احسست انها قد اهتاجت ولم اثقل من الاكل وانتهينا سريعا وهى تقول ايه الاكل مش عجبك فقلت لها كفايه انه من ايدك ومسكت يدها وقبلتها وهى لاتمانع فقالت امال مكلتش ليه فقلت لها شبعت ونفسى احلى وغمزت لها ففهمت وضحكت فقالت انت جايب كمان حلو فقلت لها لا الحلو عليكى فضحكت ضحكه ولا اجدع عاهره وارادت ان ترفع الطعام فقلت لها اتركيه لو جعنا تانى نكمل واخذت زجاجه النبيد واحضرت السجائر الملفوفه وجلسنا نشرب واشتغلت اغنيه حبيبى ياعينى فقلت لها نفسى ترقصى عليها فقالت بس كده من عنيا فقامت واخذت تتراقص وتتمايل على انغامها ولكن بهياج وتغنج واثاره فقمت انا ورقصت معها وكانت تتمايل على التصق بهافقد كنا فى ذروه هياجنا الجنسى وانتهت الاغبيه وواعقبها ثرث اغانى اخرى رقصنا عليهاوكانت هى وقتها شبه مستسلمه لما افعله وكنت انا زبى يصرخ يريد ان يفرتك ملابسى من الانتصاب وهى تنظر له وتبتسم كلما لمسه او خبط فيها ثم اشتغلت اغنيه سلو فضممتها لترقص معى واخذت اسرح بيدى على ظهرها حتى انى مددت يدى تحت جاكت الترنج فلامست ظهرها ثم ضممتها الى فالصقت صدها بصدرى فنظرت لى نظره كلها عهر وشوق ثم قبلتها قبله خفيفه على خدها ثم اتبعها سيل من القبل على كل جزء من وجهها حتى التقت شفتانا فى قبله طويله ذبنا فيها سويا واخذت السنتنا ترتشف من ريق افواهنا فانا امص لسانها واشرب ريقها الذى يسيل منها وكذلك هى حتى جلسنا على الكنبه ومازلنا نقبل بعض ثم نزلت بشفتاى الى رقبتها وادخلت يدى من تحت البدى لاداعب حلمات صدرها ثم قلت لها ايه رايك تكلمت بتهدج وقالت حلو بس انا مش عارفه انت عملت فيا ايه انا مش عارفه اقولك لا فقلت لها هو انتى مش عاوزه فقالت مش عارفه جسمى نار وحاسه انى عاوزاك تطفيه بس جزء منى رافض فضحكت وقلت لها خلاص الاغلبيه تكسب ورفعت البدى ونزلت التهم صدرها وهى تتاوه وتتغنج وتصرخ وتقول لى براحه ومددت يدى لاداعب كسها من فوق البنطلون ثم مسكت حلمه صدرها الثانى بيدى الاخره ثم اعتدلت من عليها وقلت لها متنزلى البنطلون ده شويه فاذا به تخلعه كله ثم رفعت لها البدى لاخلعه فبقيت بالثنتيان والكلوت فاخرجت لها السنتيان واخذت امص صدرها وامسد جسمها بيد والاخرى تداعب كسها من داخل الكلوت الذى سريعا ما انزلته ومدت يدها لتداعب زبى ثم قالت لى اشمعنى انتى لابس فقلت لها عاوزه ايه فقالت متقلع قلتلها مليش مزاج فضحكت وشررالشهوه يتطاير من عينها وقالت يسلام بجد فقلت لها خلاص متزعليش اوى كده طب متالعينى انتى فردت وقالت كمان ماشى وفعلا بدات تخلع ملابسى بيدها وانا ارى بعينى انها اصبحت كالجمره المشتعله بنيرا الشهوه بفعل ما شربته من مثير جنسى وحشيش وخمر جعلها تنزل على زبى تلتهمه مصا وعضا ولحسا حتى انها قاربت ان تبتلعه ثم اخذت بيوضى تلحس فيهم وتداعبهم بلسانها ثم نزلت انا اليها فاصبحنا بوضع 78 واخذت احس لهابداء من اصابع قدمها وصعودا الى سمانه رجليها الملفوفه كما المرمر وافخادها الطريه ثم شفرات كسها وادخل لسانى بفتحته وهى تتاوه ثم مسكت زنبورها الذى بات كعقله الاصبع بين شفتى والتهمته مصا ودغدغه باسنانى وهى صوتها اصبح صرخ ووحوحه ثم صعدت براسى الى سوتها وكانى انيكها فى خرم سوتها بلسانى وهى تتاوه وتقول لى انت مش راحم حتى خرم سوتى فقلت لها مش هسيب فيكى خرم الا اما انيكك فيه وهى تصرخ من الشهوه ثم قلبتها على ظهرها ورفعتها بوضع الدوج ستايل اخذت العب فى خرم طيزها بيدى وباليد الاخرى فى كسها ثم نزلت على خرم طيزها الحسه وهى ترتعش وترتعش بل قل تنتفض وانا فمى يلعب فى طيزها ويدى على كسها تداعبه والاخرى تعتصر بزها وقرص حلمه صدرها حتى احسست انها قد اغمى عليها من التعب فلقد استلقت بصدرها على الكنبه ورجلها على الارض ولم تعد تقوى على الحركه وتصرخ ترجونى ان ادخله فقلت لها ادخل ايه فقالت زبك فقلت لها ماله فقالت يلا بقى عاوزاه فقلت لها يعمل ايه فقالت بطل غلاسه بقى فعد عليها السؤال عاوزاه يعمل ايه فقالت ينكنى فقلت لها ينيكك فين فقالت فى اى حته بس دخله بقى فقلت لها طب عاوزاه فى طيزك الاول ولا كسك فقالت الى انت عاوزه فقلت لها اختارى فقاتل طب دخله فى كسى علشان مولع نار فقلت لها اسمها ادخله بردو وكنت فى تلك الاثناء افرش شفرات كسها الغرف فى عسلها فصرخت وقالت ناااكنى فى كسى بقى فادخلته كله مره واحده فى كسها وهى تصرخ وتتاوه وتوحوح من الم النيك والشهوه ثم قلت لها ها عجبك يا شرموته فقالت متشتمش فقلت لها اظاهر مش عجبك تب اخرجه وتوقفت عن الحركه ولكنه بداخلها فصوتت وقالت يا سيدى عاجبنى وانا شرموته ومتناكه وبنت متناكه بس كمل بقى واخذت ادك كسها دخولا وخروجان الى ان اتت رعشتها الكبرى واصبحت جسه تنام على الكنبه امامى وانا اقف خلفها ومازال زبى منتصب لم ينزل ماؤه من تاسير الفيجرا اخذت اعاود مداعبه خرم طيزها التى بدى واضحا امامى واخت من عسل كسها الذى ينهمر ووضعته على باب طيزها واخذت ادلكه بزبرى وهى تتاوه وتهزى كما لو كانت تقول انت لسه فقلت لها عاوز اخليه ينزل فى طيزك زبدات ادخله فى خرم طيزها وعلى الرغم من انها كانت مفتوحه من الخلف الا ان زبرى دخل فيها بالعافيه وهى تتاوه الما حتى غاص باكمله بداخلها وظللت ساكنان هتره حتى اعتادت عليه بداخلها ثم اخد احركه بهدوء وهى تتاوه بصوت منخفض الى ان اصبحت حركته سهله بداخلها فاخذت اضرب فردتى طيزها ارتطاما بفخدى كما لو كنت اصفق عليهما وهى تهيجت واخذت تصرخ واصبحت هى من تتحرك امامى لتدخله وتخرجه وانا اقف خلفا استقبل طيزها وتاوهاتها ومددت يدى لصدرها والاخرى لكسها ثم اخرجته من الخرم فصوتت وصرخت دخله فاخذت ادخله مره فى طيزها واخرى فى كسها الى ان ارتعشت منزله شهوتها من كسها وكذلك انا افضت لبنى باكمله داخل طيزها التى ما ان اخرجت زبى منها الا وكانها مسوره مياه وانفجرت ثم نزلت على زبى فالتهمت بلسانها ماعيه من سوائل ثم نمت على الارض وهى بجانبى وصدرها على صدرى ويدى تداعب خصلات شعرها الى انهداء جسدنا وقمنا فقلت لها ايه رايك مش عاوزه تكملى اكل فقالت ثوانى اسخنهولك انت شكلك جعت فقلتلها مانتى السبب فقالت انت الى قليل الادب فقلت لها هو انتى لسه شوفتى قلت ادب ناكل واورىكى قله الادبفقالت هو انت لسه مشبعتش فقلت لها مانتى لسه قايله ان شكلى جعان فقالت احنا يادوب ناكل وادخل اشطف والحق اروح فقلت لها انتى مش اجازه خليكى مبيته معايا فقالت دانت طماع اوى فقلت لها بزمتك مش حقى اطمع فضحكت وقالت ماشى عموما انهارده انا كلى ملكك تعمل الى انت عاوزه انت بجد متعتنى اوى ثم امسكت زبى وقبلته واتبعت قائله وزبك الشقى ده يجنن ثم قامت وسخنت الطعام وجلسنا ناكل وهى تطعمنى وانا اطعمها واضع الاكل على ثديها واكله وهاكذا الى ان انتهينا وكنا مازلنا عرايا رفعت الاكل وقالت تشرب شاى فقلت لها تعالى نشرب سجاره وكاسين فقالت مهما دول السبب سكرتنى وخدرتنى وعملت عملتك فمسكتها من حلمت بزها وقرصت وقلت لها المهم اتمتهتى ولا لاء فقالت انا عمرى ما ارتعشت بالشكل ده بجد دى احلا نيكه ثم جلسنا واخذنا نشرب سجاره الحشيش والخمر وكنت اخد النفس واقبها فادخله فى فمها او اتنفسه فى ثديها الى ان انتهينا فقلت لها ايه رايك نتفرج على فيلم سكس واخذنا نشاهد وكنت انا اجلس على الكنبه وهى تمدد عليها وراسها على فخدى واللاب على بطنها ويدى على ثديها والاخرى على كسها وا لبست الا ان اهتاجت فقالت انا هاقوم اخد دش تيجى معايا فدخلنا ووقفنا تحت الدش واخذت اضع لها شامو وادلك جسمه حتى ثارت فنزلت تمص زبى وبعد فتره عدلتها على حافت الحوض وخرم طيزها امامى ووضعت بعض الشامبو ادخلت زبى وهى تتغنج وتوحوح وقدساعد على ذلك زفلطت الشامبو فاخذت ادك فى طيزها حتى احسست انى ساخرقها وهى توحوح وتصوت حتى احسست ان من بالعماره كلها يعلم اننى معى واحده بنيكها ثم اخرجته من طيزها وادخلته فى كسها وفضلت انيك فيها لفطره طويله ثم عدلتها ومسكتها من شعرها وانزلتها لترضع زبى وهى خلاص لم تعد تتحمل وتنهج وانا اان من الم المتعه حتى افرغت ما فى زبى من لبن فى فمها فابتلعته ثم انهينا استحمامنا ودخلنا عرايا على السرير ونمنا حتى الصباح
بعد ان استمرينا فى علاقتنا حتى ما يقرب الفجر وارتمينا ارهاقا استيقظت انا على الظهرفوجدتها نائمه عرياه بجانبى اخذت العب فى شعرها واحسس على صدرها ونزلت بيدى على جسدها حتى وصلت الى كسها وبدائت اداعبه كانت قد بدات تستيقظ فميلت عليها وطبعت قبله خفيفه على شفتيها وقلت لها صباح الخير يا قمر فابتسمت ومسكت زبرى وقالتلى صباح النور فقلت لها كل ده نوم احنا بقينا الظهر فقالت مهو من عميلك امبارح وبعدين بصراحه انا بقالى فتره منمتش زى ما نمت النهارده فقلتلها طيب مش هنفتر فقالت هاقوم اخد دش واحضر الفطار فقلت لها لا انا عاوز افطر من دول ومسكت كسها بيد وحلمه بزها بالاخرى فضحكت وقالت اةةةة هو انت لسه مشبعتش فقلت لها هو فى حد بيشبع من الاكله دى ولا انتى شبعتى
فضحكت وقالت انا نفسى اعرف انت عملت فيا ايه فقلت لها عملت كده ونزلت على حلمت بزها امصها واعدت امص فيها وهى تتلوى بجانبى ووضعت اليد الاخرى على فتحت كسها ومسكت ظنبورها الذى انتفض اول ما لمسته وقالت تعرف ان الجنس معاك له طعم تانى فقلتلها يعنى استمتعتى معايا اكتر ولا مع زوجك غردت انا مانكرش ان مع زوجى كان ليه طعم حلو بس انت معاك طعمه حلو وفى نفس الوقت مثيرومغلف بالاثاره فلسمت شفتيها ووجهها بسيل من القبلات الحاره واعبت فيها حلمه اذنها وشفتيها والتهمت لسانها مصا وفى ذات الوقت كنت افرك حلمت ثديها وكسها بيدى واحسست اكتر من مره برعشتها حتى انها مسكت زبى وقالتلى دخله بقى مش قادره فقلت لها مش لما تصبحى عليه الاول ففهمت ما ارمى اليه فنزلت اليه واخذت تلحس فى راسه كما لو كانت تلحس ايس كريم ثم نزلت على بيضاتى واخذت تلحسها او بالاحرى تشفطها ثم مسكت زبرى واخذت تدخله وتخرجه وانا النار تسرى فى جسدى واتاوه من المتعهالى انزلت مخزونه كله بداخل فمها وابتلعته هى واستمرت فى مصه حتى انه انتصب سريعا فقالت لى شفيفى الى فوق شربو الفطار فاضل شفيفى الى تحت ووضعت يدها على كسها نزلت انا الى كسها بشفيفى واخزت امص فى شفايف كسها وزنبوره والعب فى فتحت كسها بلسانى وهى تنهج وتان وتصرخ ثم وضعت يدى اسفل ظهرها وادخلت اصبعى الاوسط فى خرم طيازها فانتفدت وارتعشت وانزلت سيل من عسلها غرق وجهى فاخذت الحس لها كسها وهى تنتفض الى ان صرخت وقالت خلاص مش قادره هموت دخله جوايا نيكنى عاوزة اتناك كل ده وان اضعط على زنبورها وامص فيه بشفايفى الى ان رايتها كما المغمى عليها فقلت لها طب اتعدلى على بطنك قالت مش قادره اتحرك بدائ اساعدها وهى ترتعش وتحاول معى الى ان اسندتها واخذت وضع الكلبه وادخلت زبى فى كسها مره واحده فاتفضت واطلقت صرخه عاليه وهى تقول ايييييييييييي جامد نكنى جاند فاخذت ادخلف فيها واخرجه بقوهوفى ذات الوقت العب فى خرم طيزها التى برزت امانى ثم سحبت زبرى من داخلها مره واحده فكانت هى كمن خطف منها روحها فقالت ايه فى ايه طلعته ليهفكان ردى عليها عملى اذ حشرت زبى مره واحده بما يحمله من سوائل فى فتحه كسها واخترقتها وهى تصرخ وتتاوه وتقول مش قادره اىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى بيوجع اوى ثم اخذت ابدل دخوله بين كسها وطيزها الى ان احسست انها سترتعش رعشتها الكبرى فوضعته فى كسها واخذت ادخله واخرجه بسرعه وقوهوهى تصرخكما لو كنت اقطع من جسدها الى ان ارتعشنا سويا فنمت عليهابعد ان افضيت كل حليبى داخل كسها فارتميت عليها ووضعت شفتاى على شفتيها واخذت اقبلها ومازال زبى بداخل كسها بداء ينكمش الى ان خرج نهائيا فرقدت بجانبها وتهنا قليلا ثم قامت هى فدخلت اخدت دش وخرجت لبست ملابسهاواصلحت هندامها وثم قمت انا الاخر واخذت دش وخرجت لاجدها قد اعدت الطعام واكلنا ثم اسئاذنت هى للانصراف
وتوالت اللقاءات بينا بعد ذلك الى ان سافرت هى الى لبنان للعمل باحدى الفنادق
مقدمة:
هذه هي تجربتى الأولى للكتابة في منتدى نسوانجي رغم إنى من متابعيه قبل مده طويلة...
فى البداية احب اعرفكم بنفسى
انا شهاب أحمد الوكيل عمرى 35 سنة أعزب ولا رغبة لى فى الزواج أعيش وحدى فى شبرا..توفى أبى و أمى منذ فترة طويلة كانت تعتنى بي أختى الكبرى إلى أن تخرجت من كلية حقوق..ثم تزوجت أختي وانتقلت للعيش فى الاسكندرية
و ورثت أنا و هى عن والدي عمارة فى شبرا أقيم فيها وتدر على دخل كبير من إيجار شققها و اتقاسمه أنا واختى
كما ورثت مكتب للمحاماة و الاستشارات القانونية فى منطقة عابدين وإن كنت لا أهتم به كثيرا..وإن كان تانينى منه العديد من قضايا الشرعى والمخدرات والدعارة كما جعل لى أسم..
أعمل بالشئون القانونية بإحدى مدارس شبرا قريب من سكنى وفى المساء اذهب إلى مكتبى الذي ورثته عن أبي
و أهوى الحاسبات وبالأخص البرمجة والهكر وكثيرا ما كنت اخترق تليفونات كثير من الاشخاص ممن هم لى علاقة بهم
و متعتى الحقيقية فى الحشيش والنساء وبفضلهم تعرفت على عدد كبير من زوي السلطه والنفوذ..
و لى العديد من المغامرات النسائية ..هى ستكون موضوع قصتى حيث ساحكى لكم تلك المغامرات ..أرجو ألا أكون قد أطلت عليكم و إن تنال قصصى إعجابكم....
الجزء الأول
من داخل أروقة المحكمة
من داخل اروقه محكمه زنانيرى للاحوال الشخصيه وعلى باب المحكمه وقفت فتاه فى متوسط العمر ذات هيئه راقيه وعلى قدر كبير من الجمال وتوجهت الى فراش المحكمه وتحدثت معه
هى / من فضلك كنت عاوزه محامى يكون كويس فى الاحوال الشخصيه؟
هو / حضرتك عاوزاه فى قضيه ايه؟
هى / خلع بس اهم شئ يكون كويس ومتهاود فى الاتعاب
هو / متقلقيش يا فندم هو فى كذا محامى ......بصى فى محامى شاب بس كويس و حنين فى اتعابه
هى /اوكى مفيش مشكله طالما شاطر طب هو موجود او معاك عنوان مكتبه؟
هو / اطمنى يا فندم هتلاقيه حضرتك فى غرفه المحامين اسالى على ا/ شهاب الوكيل....
هى / اوكى متشكره ..
وتركته وانصرفت بعد ان اعطته ما فيه النصيب ثم توجهت الى المكان الذي اشاره عليها..و توجهت السيده الى داخل غرفه المحامين وبالداخل كان يصطف عددا من المحامين منهم من يتناقش مع الزملاء و منهم من هو منهمك بكتابه بعض الاوراق و منهم من يحتسى مشروبه او يقراء الجرائد...
توجهت السيده الى عامل البوفيه وسالت عن ذلك المحامى فاشار لها عليه ..نظرت له السيده من بعيد ..كان شاب يتوسط الحضور فى مجلسه ويحاورهم والجميع مجذوب اليه وكان مهندم الهيئه وعلى قدر من الوسامه
سالت السيده عامل البوفيه شهاب الوكيل فأخبرها بأنه محامي شاطر والكل بيشهد له وكمان هو مبيفرقش معاه الماديات وحتى زملائه كلهم بيحبوه لانه من اول ما بيدخل مبيبطلش ضحك وهزار..
فقالت له : طب ممكن تناديه علشان عاوزاه فى قضيه؟
توجه العامل الى المحامى فى مجلسه وانحنى عليه وبصوت منخفض حدثه فنظر اليها ثم اعتدل واقفا وتوجه اليها مسلما ثم اخذها الى احد الاركان التى كانت هادئه نوعا ما ..ثم اشار لعامل البوفيه الذى اتى له مسرعا ..
فقال له : هات القهوه بتاعتى و شوف المدام تشرب ايه؟
فى البدايه تمنعت السيده ثم طلبت حاجه ساقعه وانصرف العامل ليحضر الطلبات وبمجرد انصرافه توجه هو اليها قائلا
شهاب / اؤمرى يا فندم عم محمد قال انك عاوزانى فى قضيه خير......
هى /قالت كونت عاوزه ارفع قضيه خلع من جوزى
شهاب / عموما مش هنختلف بس مش هينفع نتكلم هنا وخصوصا انها امور شخصيه
أثناء الحديث دخل عامل البوفيه ومعه المشاريب ثم انصرف ..ليستمرا شهاب فى الحوار مع السيدة فردت عليه
هى /امال ايه حضرتك تحب نتكلم فين؟
اعطاها شهاب كارت له ..
وقال لها : ده كارتى فيه ارقام تلفوناتى وعنوان المكتب حضرتك ممكن تشرفينى فى اى وقت من الساعه 8 مسائا بس انهارده وبكره اجازه فحضرتك ممكن تشرفينى يوم السبت لو حابه بس ممكن تتصلى بيا قبلها..
نظرت له السيده نظرة حيره وكانها تقول فى نفسها لسه هستنى ليوم السبت ثم ..
سالته : طب وبالنسبه للاتعاب
فرد عليها /مش هنختلف وعموما لما حضرتك تيجى هنبقى نتفق على كل شئ
اذدادت حيرة السيده ولكن ثقته فى نفسه واسلوبه الهادئ جعلها تطمئن له فقامت وشكرته على ان يلتقيا مره ثانيه فى مكتبه ثم انصرفت
عاد شهاب لموضعه واخذ يلملم اوراق حقيبته فسأله احد المحامين زملائه ..
قائلا له : على فين يا شهاب بيه ماشى ولا ايه؟
فرد عليه / يا دوب كده كويس اوى الحق اروح شويه عشان خارج بالليل
فرد عليه / اه يا عم النهارده الخميس وسهره كل اسبوع
فقال له زميله / هتسهر فين النهارده
(كان من عادة شهاب كل خميس وبالاخص الخميس الاول من كل شهر طالما لا يوجد مالا يمنعه من الخروج ان يسهر فى احدى الكافيهات الراقيه او احدى الكازينوهات الليلية)
رفع شهاب كتفه علامه عدم المعرفه !!
وقال / مترح ما رجلى تاخدنى
ثم اخذ حقيبته متجها للخروج من الغرفه ولكن توقف عند عامل البوفيه ..
وقال له / حسابك كام يا عم محمد؟
فقال له /2 قهوه وحاجه ساقعه ..
فاعطاه مبلغ من المال ..
وقاله /خلى الباقى علشانك
تهلل وجه عم محمد فرحا ..
وقال له /كده كتير يا شهاب بيه ؟
الا ان الاخير القى السلام وانصرف ..و خرج شهاب من المحكمه متوجها الى المحطه باول شارع الترعه البولاقيه اتى الميكروباص فركبه حيث كان يسكن فى احدى الشوارع المتفرعه من شارع شبرا..ومن اول دخوله للشارع كان الجميع يعرفه ويسلم عليه ثم توقف عند محل مكوجى وسلم عليه ..
وساله /الهدوم خلصت؟
رد عليه صاحب المحل / ساعه وابعتهالك مع الصبى
انصرف شهاب وتوقف عند البقال واشترى منه سجائر وبعض المشروبات والجبن والبقاله ثم خرج وعلى باب منزله قابله عم محمود البواب فسلم عليه واخرج مظروف وعطاه له ..
وقال /انه جمع ايجار المنزل من السكان
فاخذه منه ..
وقال له /سوف احضر الوصولات اخر النهار وانا نازل
صعد شهاب الى شقته التى كانت اكبر دليل على حيات العزوبيه التى يعيش فيها فهى فى حاله فوضى وغير مرتبه باستمرار ثم قام بتغير ملابسه ورمى ما كان يلبسه على السرير ثم توجه الى المطبخ ليصنع كوبا من الشاى ثم توقف امام الثلاجه وعمل بعض السندوتشات وخرج يجلس امام التلفاز ويقلب فى قنواته الى ان سمع صوت الموبايل يرن فذهب ليحضره فوجدها اخته شمس المقيمه بالاسكندريه ودار بينهم الحوار لتالى
شمس / الو أزيك يا شهاب يا حبيبي عامل أية وأية أخبارك؟
شهاب / الو أزيك وازى جورك وأولادك عاملين أية؟
شمس / إحنا كويسين والعيال بتسلم عليك مش ناوي تجلنا زيارة؟
شهاب / ربنا يسهل شوي كده
شمس / متحاول تيجى يومين كده أنت مش بتاخد خميس وجمعة أجازة ضبط كده علشان عاوزاك في موضوع
شهاب / أية في حاجة انتى متخانقة انتى و جوزك؟
شمس / يا واد بعد الشر هو أنت كل فكرك في المشاكل والخناق عاوز جنازة وتشبع فيها ... اه منكم يا محامين
شهاب / ياستى متقلقيش انوى انتى بس هاعملك تخفيض
شمس / يا ساتر أنت فظيع المهم هتيجى امتى؟
شهاب / هو في حاجة انتى بداتى تقلقيني؟
شمس / لا مفيش بس كان في بنت كده كنت عاوزاك تشوفها عاوزين نفرح ببك بقه؟
شهاب / آآآآآآآآآآآآآآآه تفرحي فيا بقى ..هي كده منتي عارفة أنى شايل الموضوع دا من دماغي مش كفاية إلى بشوفة كل يوم
شمس / يا واد بطل النغمة دى وبعدين أنت مش هتخسر حاجة تعالى شوفها وأنا متأكدة أنها هتعجبك
شهاب / حلوة يعنى كده؟
شمس / زى لهطة القشطة
شهاب / مزّه زيك يعنى؟
شمس / يا واد بطل الكلام دة وعلى فكرة أحلى منى
شهاب / طب وجسمها
شمس / ياواد ....عموما هو مش بالشكل ولا بالجسم
شهاب / آه.. كده بدأت اقلق ياخوفى تطلع شبه حاجب المحكمة
شمس / هههههههه لا دى بنت زى البلسم أخلاق وجمال وجسم وكل حاجة مش زى الزبالة إلى أنت بتعرفهم
شهاب / طب ولية الغلط دا
شمس / عاوزة اطمئن عليك بقى أنت من ساعة ما أمك وأبوك ماتوا وأنا وخداك ابنى ومش هرتاح إلى لما أجوزك واطمئن عليك
شهاب / ماشى يا ست ماما بس دانتى حتة أم صاروخ
شمس / بطل بقى الكلام بتاعك دا وقوللي هتيجى امتى ؟
شهاب / ربنا يسهل على أول مايبقا كده عندي جلسة عندكم هظبت وأجلكم وياللا بقى عشان أريّح شوية وبعدين مش النهاردة الخميس
شمس / آه.. اشمعنى يعنى
شهاب / خشي ظبتى كده عشان جوزك لما ييجى مش النهاردة عيد المجوزين
شمس / يالا يا قليل الأدب هو دا إلى أنت فالح فيه صحيح مانت قليل الأدب.. زبط نفسك وشوف هاتيجى امتى وابقي عرفني
شهاب / ماشى بوسيلى ولادك وجوزك بس دا خلليلي البوسة بالليل
شمس / يالا يا مايص سلام خللى بالك من نفسك؟
كان شهاب قد أنهى الحوار وهو على السرير فوضع التليفون بجانبه وراح في النوم..كانت الساعة حوالي الخامسة عندما دق جرس الباب ..استيقظ شهاب ليفتح الباب فوجده صبى المكوجى قد أتى له بالملابس
أخذها منه واعطاه ملابس أخرى وبعض البقشيش الذي رسم به البسمة على وجه الصبي وهو منصرف ..ثم دخل شهاب إلى الحمام ليأخذ دش وخرج ليقف أمام الثلاجة ويحضر زجاجة بيرة ..قام بتشغيل الدش على إحدى قنوات الرقص ودخل يرتدى ملابسة وهو بيده زجاجة البيرة وبعد أن ارتداها جلس أمام التلفاز واخرج من جيبه المحفظة التي كان بها دفتر بفره وصباع حشيش..
جلس أمام التلفاز ليفرك الحشيش بالتبغ ويلفه للسجائر أشعل أحداها وبعد أن انتهى وضع الباقي في علبة السجائر الفارغة التي معه وجلس يشاهد الرقص ويشرب الحشيش والبيرة ثم قام واخذ دش وتانق ولبس وخرج ليقضى سهرته الاسبوعيه..
السبت
استيقظ شهاب يوم السبت بعد ان قضى يومين من العربده والسهر ثم بعد ان اكل وشرب نزل وتوجه الى مكتبه فى منطقه عابدين وجلس يعمل على اللاب توب الخاص به لم يفق من تفكيره الا على طرق على باب المكتب فاذا هى الفتاة التى اتت تستشيره فى قضية خلع بالمحكمة..كانت هى الاخرى فتاة مثيرة وان كان هو لا يمزج بين العمل والعلاقات الشخصية ..و اخذ يرحب بها وقدم لها علبة كانز من تلاجة المكتب ثم دار ما بينهما هذا الحوار :
هو /اهلا وسهلا حضرتك نورتينا
هى / متشكره لحضرتك
هو/ خير يا مدام ايه الموضوع؟
هى /كنت عاوزه ارفع قضيه خلع على زوجى؟
هو / طيب ممكن اعرف الاسباب؟
و بدات تسرد احداث ارتباطها فهى تعمل منذ ان كانت تدرس بدبلوم سياحة وفنادق..وهى الان تعمل مضيفة باحدى المطاعم الفاخرة بمدينة نصر ..ومنذ خمس سنوات احبت زميل لها بالعمل وارتبطا سريعا بالزواج وبعد ان مرت سنة دون انجاب ذهبا لاستشارة الطبيب و اكتشف بانها لا تنجب لوجود عيب خلقى يمنع ذلك عرضت عليه ان يطلقها او يتزوج عليها فابى وأخبرها انه يحبها وانه عنده بالدنيا..وأكملت حديثها..
قالت/صنت له الجميل ووهبت نفسى له حتى انى لم اكن اتاخر فى تلبية اى شئ يريده حتى فى علاقاتنا الجنسية كنت........صمتت قليلا واحمر وجهها ثم اكملت ..قائلة /كنت البى له بعض الاوضاع الشاذه..
كنت قد بدائت اهتاج من كلامها فاردت ان تتمادى ..
فسالتها/ كيف يعنى ؟
فضحكت بخجل وردت ..
قائلة/ يعنى هو كان بيحب ساعات يصورنا واحنا مع بعض وبعدين يمسحه بعد ما نراه.. ونمارس على اثر اهتياجنا عليه
فقلت لها /بس!!
فازداد احمرار وجهها وارتباكها ..
وقالت /هو كان بيحب المعاشرة من الخلف..
ونظرت الى الارض ..
فقلت لها /وانتى؟
فارتبكت ..
وقالت /انا فى الاول تمنعت ورفضت ذلك ولكن مع الحاحة بدأت اوافق والبّى طلبه الى ان اعتدت ذلك وادمنته..
كنت اخذت علبة السجائر لاشعل سيجارة فعزمت عليها من باب المداعبة وتغير مود الجلسه ففوجئت بها بأنها قد اخذت سيجارة واخذنا ندخن سويا..
وقلت لها /طب انتى عاوزة تطلقى ليه؟
ردت وقالت /انه من فترة ترك العمل بالمطعم الذى كنت معة فيه وسافر لشرم الشيخ يعمل هناك وياتى كل ثلاث اسابيع
مش مشكلة وعرفت كمان انه على علاقة بفتاة تعمل هناك وقلت مش مشكلة هو مضحى عشانى..بس وجدت انه اخذ يشك فيا وزاد شكة لدرجة لا تطاق واهمل بيتى من كل جانب فاصبح لا ياتى الاكل شهرين ولا يصرف على البيت وكثرت اهانته لى وشكه فيا واصبحت الفترة التى ياتيها عبارة عن خناقة ونكد واصبحت لا اطيق العيش معه..
كانت قد انهت كلامها ..
فقلت لها /عموما مفيش مشكلة انا هاعملك الى انت عاوزاه
فردت انها لاتريد منه شئ ولقد طلبت منه اكثر من مرة الطلاق ولكنة يتعنت ويرفض فلم تجد غير طريق الخلع لتنفصل عنه
قلت لها /عموما انتى هتسيبيلى بعض البيانات وعاوزك تعمليلى توكيل والمرة الجاية تجبيه معاكى ونتكلم فى تفاصيل القضية..
واعطيتها ورقة نموذج للعملاء لتملأه اخذته ..
ثم قالت /طب والاتعاب
فقلت لها /يا ستى مش هنختلف المهم انتى تكونى مقتنعة باللى انتى عاوزة تعمليه دا..
فقالت/ انها فكرت كثيرا وانها قررت ذلك بعد ان طلبت منه الطلاق ورفض واستحالت العشرة
كانت قد ملأت الاستمارة واعطتها لى فاخذتها منها مطبقة ..
وقالت /بس احنا متفقناش
قلت لها /منا قلتلك عموما انا هاخد 500 جنية بس علشان خاطرك ..
فقالت لى /بس ده كتير ..
كنت قد بدات اقراء بيناتها فوجدت انها من شبرا
فقلت لها /انتى من شبرا ؟
فاومات ايجابا ..
فقلت لها /داحنا جيران ..
فقالت/ انه بيت اهلها وتعيش فيه الان بعد ان انفصلت عن زوجها من اخر مرة فوالديها توفوا وهى وحيدة فبدانا نتعرف على بعض
فقلت لها /خلاص نروح سوا ويا ستى متقلاقيش من اى مصاريف اللى عاوزة تدفعيه.. ادفعيه.. ولو مش عاوزة مفيش مشكلة ..المهم هاتى التوكيل وبعدين نتكلم ..
وخرجنا سويا بعد ان اغلقت المكتب وتوجهنا لمحطة المترو .. وكنا بالمترو ..
فقالت لى /عموما انا هاعمل التوكيل بكرة او بعده ولو معرفتش اجيلك المكتب ممكن نتقابل بالمترو ادهولك واديك جزء من الحساب..
عدت الى البيت وقصة تلك الفتاة تشغلنى و بالاخص انها تسكن بجانبى ولكن الشيطان قد اخذ يوسوس لى ببعض الاشياء فاكيد زوجها لم يشك فيها من فراغ .. اكيد هناك سر تخفيه.. كذلك تحررها الزائد فهى تعمل مضيفة بمطعم.. فورد بذهنى صورة سها المضيفه بالكافيه الذى اجلس فيه باستمرار ..كذلك شربها للسجائر ..وغياب زوجها عنها ..
كنت قد انتهيت من عشائى ثم قمت متجها الى مكتبى و فتحت لها ملف و وضعت الملف بالشنطة وسهرت قليلا فى بعض الاعمال ثم دخلت نمت ..
الاحد:
استيقظت باكرا حيث توجهت الى عملى فى المدرسه و بعد ساعتين تقريبا استاذنت لاذهب للمحكمه حيث كان لدى بعض الاعمال بالمحكمة وعلى الساعة الواحده تقريبا كنت انتهيت واصبحت فاضى لاشئ ورائى ..جلست لاخذ قهوتى فى غرفه المحامين ووسط حوار بينى وبين بعض الزملاء وجدت صوت الموبايل يرن ووجدت امامى رقم مدام ميادة ..
فرديت /الو............
هى /انا اسفة انى بتصل بحضرتك بفكرك ..انا عملت التوكيل وبصراحة مشوار عابدين ده بعيد عليا وخصوصا انى اليومين دول شغالة شفت نايت ..فلو ممكن نتقابل فى اى مكان قريب من شبرا اديلك التوكيل وجزء من الاتعاب وكنت عاوزة اشتشيرك فى موضوع كده بس انا خايفة اكون بسببلك ازعاج..؟
شهاب/ عموما عادى ممكن فى النقابه
فقالت/ بس هو هيبقى فى كلام شخصى لانى كنت عاوزه استشيرك لو عملنا الدعوى طلاق للضرر
فقلت لها /اوكى انتى ممكن تفوتى عليا فى البيت وعنوانه معاكى فى الكارت
فقالت/ اوكى بس مش عاوزه اسببلك ازعاج ..
فقلت لها/ لا عادى انتى تشرفينى..
فقالت /على امتى اقدر اجى لحضرتك ؟
فقلت لها انا بنزل على الساعه 6 او 7 فلو قبل كده ؟
فقالت /تمام افوت على حضرتك على الساعه اربعه كويس؟
فاستعجبت جرئتها ولكنى وافقتها ..
وقلت لها /هاستنى حضرتك
قمت وعدت الى البيت وغيرت ملابسى وتناولت بعض الطعام وكل تفكيرى منصب فى تخيلها معى بالشقة وحدنا ثم قمت و عدلت قليلا من حال الشقة..وقبل الموعد قمت وابدلت ملابسى وانتظرتها ثم رن الجرس ففتحت وكانت هى فسلمت عليها ودعوتها للدخول ولكنها ..
قالت /معلش اصلى مستعجلة سهرانه طول الليل بالشغل ورجعت من الشغل عملت التوكيل وعملت كام مشوار وعاوزة اريح شوية قبل معاد الشغل..
فقلت لها /عيب نقف نتكلم على الباب اتفضلى اشربى حاجة واسمع منك الى عاوزه تقوليه وابقى انزلى مش هناخد ربع ساعة ..
دخلت فاجلستها بالصالون المكان الوحيد الذى احافظ على ترتيبة بالشقة
قلت لها /يا مدام ميادة انتى بالنسبة ليا مش مجرد زبونة انتى صاحبة مكان يكفى اننا جيران يعنى فى مقام الاهل
قالت/مرسى انا برده ده احساسى عشان كدة اتصلت بيك وطلبت انى اقابلك فى مكان قريب
فقلت لها /انتى تشرفى الاول تحبى تشربى ايه؟
هي/لا ميرسى
انا/مينفعش يا مدام انا هاعمل قهوة تشربى معايا ولا تشربى حاجة ساقعة؟
هي/ميصحش مش عاوزة اتعبك ؟
انا/لاعادى احنا اخوات
هي/اوكى نشرب قهوة
انا/قهوتك اية يا مدام؟
هي/ على الريحة وبعدين ايه مدام وحضرتك انت مش لسة بتقول اننا جيران واخوات ..ممكن تقوللى ميادة من غير مدام ولا حاجة والافضل تقول مايا
انا/اوكى يا مايا ثوانى اجيب حاجة القهوة واجى اعملها هنا ..
وقمت متوجها لصينية بها سبرتاية وكنكة واحضرت الفناجين وزجاجة المياة ولا انكر اننى كنت افكر كيف لتلك الفتاة ان تقبل بدخول شقة عازب بمفرده وتجلس معه.. الا لو كان بسلوكها شئ خطأ فمجرد تلك الجلسة لو علم بها زوجها لكان له كل الحق ان يشك فيها..دخلت الصالون وما ان وجدتنى احمل صينية القهوة الا وابتسمت ..
وقالت /ياه انا من زمان مشربتش قهوة على السبرتاية
فرديت ..
وقلت لها/ لا و البن جامد بجيبه تهريب جمارك وبحوجه مخصوص مش هتنسى طعم البن ده فى حياتك
هي/اوكى تسمحلى بقى انا اتولى عمايل القهوة
انا/لا مايصحش
هي/لا هو مايصحش انى اكون آعدة واسيبك انت الى تعملها ..
وبتهريج اخذت الصينية باتجاهها لتعد القهوة.. وهى بتسحبها من ايدى تلامست يدانا فتعمدت ان اضغط بيدى على يدها وهى تسحب الصينية..فلم تبدى اى ردة فعل غير انها نظرت لى مبتسمة..ناولتنى الظرف الذى به التوكيل فاخذت انا اقرأه...وكانت قد اعدت القهوة فاخذتها من يدها وارتشفت منها رشفة وابديت اعجابى بطعمها من يدها..و اخرجت من جيبى علبة سجائري واعطيطها سيجارة واشعلتها لها واشعلت سيجارتى..
فقلت لها /كدة تمام بكرة ارفع الدعوى واحدد موعد الجلسة
سالتنى /هى تاخد اد ايه؟
قلت لها /حوالى من ثلاث لخمس اشهر
هي/طب ولو حبيت ارفعها للضرر
انا/ضرر اية ؟؟؟؟؟؟؟؟
فقالت /ان زوجها تزوج عليها وهى عرفت امبارح و واتصلت بيه وعرضت عليه نفترق بالمعروف مرضيش واهاننى
فسالتها /كيف؟
فقالت /انه اخذ يشتمها ويهينها ويعايرها بعدم الانجاب واتهمنى فى شرفى
قلت لها /ممكن اسالك سؤال
هي/اكيد.
انا/ هو مش هيشك فيكى من غير مبرر
هي/انا اقولك..فى اول ما سافر كان عادى وبصراحة كان ليا زميلتى من ايام الدراسة شغالة فى نفس الفندق اللى كان هو شغال فيه بس هى كانت فى الاستقبال..كلمتها وكانت بتجبلى اخباره..عرفت منها انه على علاقة بواحدة تانية وبعدين سابها وراح لفتاة اخرى وارتبط بيها اسمها سلوى..ومن بعدها بدء يتغير..كانت بتحشى دماغة كلام عنى فكان لما ييجى بيعد يحقق معايا عملتى ايه ومعملتيش ايه؟ وفى مرة كان موجود وكل شوية التليفون يرن يرد محدش يتكلم
فزاد شكه لدرجة انه انفعل وواجهنى بيه..
كانت تتكلم والبكاء يملا عينيها..
هي/لم اتكلم ولم اواجهه بما اعرفه عنه و اكتفيت بالبكاء..لكنى لاحظت ان التليفون لا يرن الا وهو موجود وفى يوم قدمت على الاظهار ولكنى لم اخبر احد..وعندما اتى ورن الجرس ظهر رقم موبايل لم اخبره ولكنى اخذت موبايله وضربت الرقم فوجدته مسجل عنده باسم سلوى ..فعلمت انها تلك الفتاة التى يعرفها فاكيد هى قاصده تعمل كده لتشككه فى
..فانفجرت فية وواجهته بانى اعرف كل شئ عن علاقته بسلوى وانها هى من تتصل لتخرب البيت..اخذ يعتذر ويسترضينى وقال انه يحبنى ولكن يريد ان يكون له عيل يشيل اسمه..كانت تلك الكلمات كفيلة بان تخرسنى..امضينا باقى تلك الاجازة بسعادة بعد ان فصلت التليفون..وفى اليوم التالى اعددت العشاء وقمت بتجهيز السهرة من خمور وحشيش كانوا معاه..
قاطعتها في الكلام...
فقلت لها /انتى بتشربى خمره وحشيش؟
فقالت/ مش كتير كنت الاول بشرب معاه بس دلوقت ساعات لوحدى..
فرديت وقلت / ماشى ايه الى حصل بقى كملى..
قالت /يعني علاقتي الجنسية!!
انا/انا المحامي بتاعك و لازم أعرف كل حاجة يعني اتكلمي على حريتك..
قال/فى تلك الليله شرب حتى سكر وانا معاه ..وكنت بدلت ملابسى باحدى ببدلة الرقص وشغلت اغانى الرقص من الكمبيوتر وظللت ارقص وهو يتلمسنى حتى اهتاج وشدنى اليه واخذنا نشرب من شفايف بعضنا حتى اصبحت لا اقوى على اى رد فعل واخذ يتربنى بكلمات الغزل و يمتدح فى جسدى وصدري وكسي وطيزى وانا باذوب من الكلام دا.. كنت معتاده معاه لما يمارس معاىا الجنس على بعض الطقوس كان يلحس القشطه من على كسى بعد ان تذوب فى عسل شهوتى فيقول لى عاوز اكل القشطه بالعسل فاقوله العسل اهه و ياخد القشطه ادامه من على الترابيزة ويمسد بها كسى وينزل عليا بوضع 78يلحس ويلعق وانا اتاوه واصرخ وكنت انا التهم زبه بين شفتى وبلسانى و ارتشف منه ما ينزله من سوائل كنت فى قمه هيجانى ..
ثم اعتدل ورفع فخدى على كتفه ويديه تعتصر صدرى وضع زبه بداخلى واخذ ينيك فى دخولا وخروجا بسرعه وببطئ يمينا وشمالا حتى اهتززت معلنه رعشتى وهو معى يكب حليبه المغلى داخل رحمى وكانه نار تكويه ولكنه لم يكن قد انتهى فمازال زيه وان كان ارتخى قليلا الا انه لم يهدء فقلبنى لوضع الكلبه واخذ يدلك بزبه فتحة طيزى الى ان عاد زبه منتصبا وبدء يدخله وانا اصوت الى ان ادخله باكمله وتركه فتره ثم اخذ ينيكنى الى ان فاض لبنه بداخل طيزى وكنا سويا نعلن استسلامنا وارتمينا بجانب بعضنا لقد عاشرنى لدرجة انى لم استمتع بمثل ذلك اليوم ..ولكن فى النهاية ماحدث بعد ذلك انسانى كل تلك المتع:g030:
الجزء الثاني
إنتهيت الحلقه السابقه عندما كانت مايا تقص على آخر لقاء جمعها بزوجها وفوجئت فيه خيانته لها حتى وهو معاها
فقلت لها /ماذا حدث ؟
فقالت /لقد اكتشفت انه وهو معى يخوننى مع سلوى تلك ويتخيل انه كان ينيكها هى
فقلت لها /كيف ذلك؟
قالت /سالته ان كان مبسوط واستمتع فصدمنى رده ..
قال لى/ دي اكتر مره استمتع بها معكى يا سلوى
قالت/فانفجرت فيه
وهنا انفجرت في البكاء بصورة هستيرية واخذت تكمل بعد كدة ..
قالت/مبقاش ييجى وعرفت انه تزوجها على ..
لم اتمالك نفسى من شدة بكائها الا ان اخذتها فى صدرى وضممتها الى وربطت على كتفها..لا انكر ان شعورى كان متناقض فهى صعبانة على ومن ناحية أخرى اشتهيها وبالاخص وهى بين صدرى..لكنى هدأتها حتى انهت بكائها ..
وقلت لها /مالوش لازمة البكاء ويا ستى لو عاوزة ارفعلك القضية طلاق للضرر ماشى بس خللي بالك بتاخد وقت طويل وبعدين فيها فضايح وتقليب فى الماضى ..فردت على ..
وقالت/ انا مبقاش ييفرق معايا وانا من ساعة ما اهنّي وانا لا اعتبر نفسي على زمته.. انا مكنش بيفرق معاىا انة يتزوج او يطلقنى بل بالعكس انا اللى طلبت منه دا ..بس اسلوبة وكلامه هما اللى خللونى انا الى مش طيقاه وعاوزة اخلص منه..
قلت/بصى يا ستى اومى اغسلى وشك وبعدين تفكرى وتشوفى هنمشى باى طريق يلال الحمام جوة عندك..
قامت مايا لتغسل وجهها وانا اتخيلها مع زوجها وكم هو غبى ذلك الزوج فالفتاة جميلة وتلبي له كل رغباته..
كانت مايا عندما اتت تلبس جيب وجاكت وطرحة قامت لتغسل وجهها ..وجلست افكر فى كل تلك الحوارات لا انكر اننى معجب بها ولكن صعبانة على لا انكر اننى اشتهيها ..ولكنها زبونة عندى ..
تناقضات كثيرة ظللت افكر فيها ولم افق الا وهى اتية ولكن تبدلت صورتها تماما فبعد حالة البكاء الشديد اتت مبتسمة ضاحكة مثيرة وجذابة وبالاخص انها خلعت الجاكت لتكون بالبدى فقط وقد فكت الطرحة واهدلت شعرها على ظهرها وكان به خصل ذهبية مما زادها جمالا واثارة فلم اصدق نظرى..لم استطيع الا ان اتنّح لهذا الجمال ..ولم يصدر منى اى تعليق الا كلمة واووووووووووو
فردت على مبتسمة ..
قالت/اية؟؟؟
فقلت لها /انتى جميلة اوى تصدقى ان جوزك مبيفهمش
فردت ..
قائلة /بس متقولش جوزى انت عارف انا طول فترة ارتباطى بيه عمرى ما حاولت انى حتى افكر فى خيانته ..ولو بنظرة كنت استحرم اى شئ ورغم ا ن فى مجال عملنا كان فى اغراءات كتير ..
بس لا..ودى اول مرة احس انى بجد حرة عارف انا عاملة زى العصفورة اللى كانت محبوسة فى قفص والقفص وقع اتكسر فوجدت نفسها حرة مش مهم تخبط فى الحيط او يحصلها اللى يحصل بس المهم انها تطير و تطير مش مهم لفين ..او ازاى ..بس تطير..
فرديت ..
وقلت /احساس جميل بس انتى مش عصفورة و لسة القفص ما اتكسرش ومتنسيش انك لسة على زمته والكلام دا لمدة سنة او اتنين لو حبيتى نرفع قضية طلاق للضرر..
احسست وقتها انها صدمت لكن سرعان ما جمعت شتات انفسها.. وردت على ..
وقالت /اوكى خلاص نخلليها خلع انا عاوزة اخلص منه باسرع وقت وخصوصا انى جايلى سفرية للخارج ..ودى فرصة حلوة ليا..اوكى
فقلت لها /هو عارف موضوع السفر دا
فقالت /انا قلتله وهو رفض
قلت/انتى قولتيله امتى؟
قالت/هو الموضوع معروض على من فترة كان صاحب فندق لبنانى عرض عليا وانا قلتله بس هو رفض..
انا/اووو ناوية تسافرى لبنان؟
هي/اية رايك؟
انا/هى بلد حلوة بس اهم حاجة العقد يكون رسمى وبمبلغ حلو.. انا معرفش اسعار العملة اللبنانى ولا اسعار المعيشة بس متهيقلى انها غالية..
هي/معرفش هو العقد على 3الف دولار وشغلى بالفندق هيوفرلى كتير سكن واكل وشرب
انا/هو كدة حلو بس انتى هتبقى لوحدك؟
هي/عادى انا كدة كدة عايشة هنا لوحدى واحدة بواحدة اشوف ناس جديدة
انا/يللا بالتوفيق بس خالى بالك البنات اللبنانيات جامدين..
ضحكت ..
وقالت/ طب بزمتك انا ولا هما ..
واعتدلت فى وقفتها ووضعت يدها فى وسطها ومالت بانحناءة لتجعل شعرها ينساب على كتفها لتشكل فى النهاية لوحة مثيرة لفتاة جميلة..لا انكر انها اثارتنى جدا لدرجة لم اعد احتملها ولكن لكونها جارة لى وفى بيتى وزبونة عندى لم استطع سوى ان ادير الدفة بعيدا عن هذا الطريق ..
فقلت لها /اية رايك نتغدى سوى النهاردة؟
فضحكت ..
وقالت/ انت بتتهرب عموما معنديش مانع
فقلت لها /تحبى تاكلى فين ؟
فقالت /فى اى مكان شوف انت ؟
فقلت لها /شوفى كنتاكى او بيتزا هت او كوك دور؟
فقالت /اى مكان بس انت كل اكلك كده جاهز ؟
فقلت لها /انا عايش لوحدى فمش فرقه..
فابتسمت ..
وقالت /انت بقالك اد ايه مكلتش اكل بيتى ؟
فقلت/بقالى كتير ..اخر مرة كنت معزوم عند صديق ليا وكلت عنده.. اشمعنى؟
فابتسمت ..
وقالت /يابنى ماكنت تريح نفسك و تتجوز احسن
فضحكت ..
وقلت لها /عندك عروسة حلوة شبهك؟
فقالت /البنات الحلوة كتير ..لكن شبهى ما اظنش ..عموما شوف نفسك تاكل اية ؟وانا اعملهولك فى يوم اجازتى لو تحب؟
قلت/لاااااااااااا انتى كمان ناوية تطبخى انتى شكلك مش هاتجبيها لبر
هي/متقلقش انا بطبخ كويس ونفسى حلو بالاكل
انا/يعنى معملش حسابى واتصل بالاسعاف
فضحكت ..
وقالت/ لا متقلقش شوف انت عاوز تاكل ايه؟
انا/ يا بنتى مانا عارف انا نسيت الاكل البيتى ده من زمان
هي/اوكى خلاص سبنى انا احضرلك الاكل على زوقى
ثم انهينا الحوار وخرجنا اكلنا وانصرفت انا الى مكتبى وهى الى بيتها..
لا انكر انها قد شغلت تفكيرى فهى فتاة جريئة وجميلة ومثيرة لايمكن لاى احد الا ان يشتهيها.. ظللت افكر فيها الى ان ذهبت المكتب ودخلت غرفتى وفتحت الدرج واخذت منه علبة صغيرة كان بها قطعة حشيش و ورق بفرة افرغت ثلاث سجائر من علبة سجائرى و فركت بهم قطعة الحشيش ثم لففتها الى اربع سجائر..كان صنف ممتاز احضره دائما من زبون كنت اترافع له قبل سابق فى جنحة مخدرات ..و حفظ لى الجميل بعد ان اخرجته براءة ..فكنت اشترى منه بسعر منخفض وجودة عالية.. شربت السيجارة واحسست انى اصبحت اعلى تركيز وسعادة واخذت ازاول عملى..
استيقظت يوم الجمع بعد اسبوع عمل شاق وسهره يوم الخميس لما يزيد عن منتصف الليل وكانت وبعد ان استحممت ونزلت لاصلى وانا راجع وجدت الموبايل يرن وكانت مايا..
فقلت لها /بنت حلال انا كنت عاوز اتصل بيكى عشان اعرفك انى رفعت الدعوى واعلنته بها ..
سمعت صوتها وقد اكتسى بصوت فرحة وسعادة ثم ..
قالت/ انت خارج اليوم؟
فقلت لها /اشمعنى؟
فقالت /لو مكنتش مرتبط اليوم بمواعيد كنت عاوزه افوت عليك
فقلت لها /تشرفى انا اليوم اجازه من المكتب فلو حابه تشرفى فى البيت فى اى وقت
فردت ..
وقالت /اوكى ساعه زمن واكون عندك ..واعمل حسابك انا عزماك على الغدى ..فمتكولش غير لما اجى ..
رددت عليها ..
انا/مش عاوز اتعبك؟
فقالت /انت تعبك راحه ..
عدت الى البيت وحاولت ترتيبه قدر الامكان ثم سمعت جرس الباب يدق فقمت افتح فاذا هى مايا دخلت كانت ترتدى تونك طويل ولكنة مجسم عليها لتكون فاتنة وكان معها بعض الشنط البلاستيكية..فدخلت ورحبت بها ..
وقالت/ انا اشتريت بعض الاشياء للغداء فممكن تورينى المطبخ؟
فاشرت لها ..
وقلت /طب ممكن اعرف انتى دفعتى كام؟
فقالت / عيب الكلام الى انت بتقوله ده ..انت عاوز تدينى تمن الحاجة ؟تصدق كدة هزعل منك..
فقلت لها/ بس ميصحش ..
فقالت /عادى انت بس اقعد وانا هاعملك اكل ولا المطاعم
قامت ..
وقالت /المطبخ من هنا صح ؟
لم تكن تسال فهى كانت تقول كلامها وهى تسير باتجاة المطبخ وانا اتبعها..دخلت المطبخ وقامت باستكشافه ثم وضعت الشنط التى بيدها على الرخامة ..
وقالت/ ادينى ساعة بالظبط وانا اكون جاهزة
فقلت لها /طب تحبى اساعدك فى ايه ؟
فقالت /انت اتفضل استريح برة وانا ها حضر الاكل ..
قلت /بس مايصحش
فقالت/ اتفضل عشان اكون برتحتى وانا بعمل الاكل ومتحرجش منك ممكن؟
فما كان منى الا ان هززت كتفى ..
وقلت لها /ماشى يا ستى براحتك ممكن طيب اعمل كوب شاى؟
فقالت /استريح وانا هجبهولك متعطلنيش بقى ؟
فما كان منى الا ان خرجت لاشعل سيجارة وقمت بتشغيل التلفزيون وجلست امامه..اما مايا فقامت بافراغ الشنط البلاستكية لتبدء فى تحضير الطعام ..كذلك قامت بعمل الشاى لي..و بينما انا جالس اتابع التلفاز خرجت مايا بصينية الشاى ولكن بدون ان تكون ترتدى التونك..
كانت ترتدى بدى وبنطلون جنز فيزون وقد لمت شعرها لتصنع به كحكة عالية على راسها ..كانت مثيرة جدا لا انكر انى تنحّت امامها
فقالت لى /مالك ؟
فقلت لها /انتى جميلة اوى ..ومثيرة جدا ..
فضحكت واقتربت منى ومدت يدها واخذت من يدى السجارة ووضعتها بفمها ومسكت علبة السجائر واخذت منها سيجارة اشعلتها من السيجارة التى اخذتها منى واطفأت سيجارتى ثم اخذت سيجارة اخرى اشعلتها بنفس الطريقة واعطتهالى
اخذتها منها ..
وقلت لها /اشمعنى ؟
فقالت /سجارتك خلصت ..
فقلت/ اشعل لك بدلا منها ؟خلاص اخد السجارة الى معاكى ؟
فقالت /اشمعنى ؟
فقلت لها /انتى شربتى منها فكاننا شربنا سوا ..
فضحكت واخذت منها نفس ثم اعطتها لى وارادت ان تاخذ السيجارة الاخرى من يدى فمدت يدها لتمسكها منى فمسكتها بيدى الاخرى ثم وضعت السجارة بفمى واخذت نفس منها وانا اخرجها من فمى قبلت السجارة ثم وضعتها بيدى على فمها ..و وضغت على يدها الاخرى التى بيدى ثم تركتها..
نظرت الى وابتسمت وهى تاخذ نفس عميق ..
وقالت /ايه ده ؟انت شكلك شقى قوى.. الواحدة تخاف منك ..انا اقوم اعمل الاكل احسن
قلت لها /لا هو مش للدرجة بس انتى الى جمالك ميتقاومش ..
التفتت الى مبتسمة ثم اكملت طريقها للمطبخ ..
وقالت /انا مش عارفة انت ازاى عايش كدة و مبهدل الشقة ؟
قلت لها /هى دى تمن العزوبية
قالت /طب واية الى جابرك ؟
قلتلها /بحب ابقى حر.. مش متقيد ..
كنت اتكلم وانا اتجه نحو المطبخ فوجدتها تعيد ترتيبه وتنظيفه فردت ..
وقالت /ده مايتأعدش فيها بالشكل ده؟
فقلت لها /هتعملى اكل ايه؟
فقالت/ هاعملك كباب حلة وملوخية ورز بالخلطة وشوربة كريمة والحلو كريم كرامل
فرددت /واووووووو انا بقالى كتير مكلتش ملوخية وبحب الكريم كراميل جدا..
كانت قد انهت ترتيب المطبخ و اتجهت الى التلاجة وفتحتها فوجدت بها علب بيرة كانز وزجاجة خمرة فنظرت الى ..
وقالت /انت كمان بتشرب؟
فقلت لها /انتى بتشربى؟
قالت / ساعات.. قبل كدة .. بس معجبتنيش وبتخللى الواحد مابيتحكمش فى نفسه وفى افعاله ..
فقلت لها /هى لوحدها مش اوى انما لو معاها سجارة حشيش تخلليكى تمام..
فردت / انت كمان بتشرب حشيش ؟
فقلت لها/ اية عاوزة ؟
فقالت بسخرية/ لاشكرا ..
فقلت لها /معايا متقلقيش ..
فضحكت ..
وقالت /شكرا ..واتفضل بقى خللينى اعمل الاكل ..
خرجت وانا اتخيلها تشرب معى حشيش وخمرة وترقص لى بدون ملابس جلست وانا اشاهد التلفزيون ولكن كل تفكيرى معها ..كنت اشتم رائحة الطعام فعلا شهى من رائحتة لم يمضى الكثير ..ووجدتها خارجة من المطبخ لتسالنى ..
وتقول/ الاكل خلص تحب احضر ولا مش جعان؟
قلت لها /انا جعت من ريحة الاكل ..وانا عمال اتخيل انى هاكل من ايدك النهاردة ..
قالت /مرسى.. ربنا يستر ..بس والاكل يعجبك..
قلت لها /طالما انك اعدة امامى فالاكل طعمة هيبقى مسكر ..
فضحكت ..
وقالت /خلاص الغى الحلو ..
فقلت لها /معنديش مانع ..لانى مش هالاقى احلى منك..
فردت ضاحكة /دة بعينك..
وضعت الاكل على السفرة وقبل ان نجلس رن الموبايل بتاعها.. كان زوجها كنسلت عليه ..فرن مرة اخرى ..
فقلت لها/ردى ممكن يكون حاجة مهمة ..
فردت و من سياق ردها علمت انه ..
يسالها/انتى مبترديش على الارضى ليه؟
لانها قالت /انا مش فى الشقة ..وانت ماتتصلتش على الموبايل علطول ليه؟
فسالها /انتى فين ؟
فقالت/ بشترى حاجة ..
قالها/ معاكى مين ؟
قالتله /لوحدى ..
تركتها تكمل مكالمتها على انفراد وتوجهت الى المطبخ وفتحت التلاجة واخذت زجاجة الخمرة والثلج ووضعته بالكوب واخذت كاس ثم ملأت الكوب فى تلك اللحظات ..
صوتها ارتفع فسمعتها ..
تقول له/ هو تحقيق بطل شك بقى وبعدين انت مالك بيا انت مش اتجوزت سبنى في حالى بقى ولو عندك ذرة كرامة طلقنى بالمعروف ومش عاوزة منك حاجة ..
خرجت مسرعا على صوتها وكانت اغلقت التلفون فى وجهه
فقالت لى/ شفت فاتح معايا تحقيق.. رجعتى امتى وخرجتى تانى ليه وروحتى فين وبتعملى اية ومع مين ؟دى بقت عيشة تطهق..
قلتلها /اكيد حد بينقله اخبارك ..
قالت /تفتكر ..
فقلت /اكيد
قالت/ انا اتخنقت خلاص عارف الى بيعمله ده بيخلينى عاوزة اعاند فيه
قلتلها /بس كدة انتى بتعاندى نفسك.. اصبرى لغاية ما تطلقى وبعد كدة هتبقى حرة وربنا هيرزقك بشخص كويس
تانى ..
هي/لالالالالالالالالالالا انا خلاص حرمت الواحد يعيش براحتة بقى..
قلتلها /طب وهتستحملى ؟
قالت /هتفرق اية ؟مانا كدةعايشة لوحدى
قلتلها /طب يلا قبل الاكل مايبرد ..
قالت /ماليش نفس سد نفسى..
قلتلها /لا انا جعان.. يللا قومى ..وبعدين خدى اشربى.. هيفتح نفسك و ينسيكى..
قالت/لا مش بحب طعمه
قلتلها /بس جربى اشربيه على مرة واحدة ..
وشربت من الكوباية واعطيتها نصفها..شربت منها ...
فقلت لها /اية رايك ؟
قالت /يعنى ..
قلتلها/ ثوانى اعمل كاس ليا عشان نشرب سوا ونقعد ناكل..
قمت فاحضرت كوب اخر مملوء بالثلج واخذت الزجاجة وملأت لها كوبها فكانت تتمنع ..
وتقول /لا خلاص مش عاوزة ..
فقلت لها /كاس واحد وخلاص وملات كاسى وشربنا سويا
اخذت قطعة لحمة بالشوكة ووضعتها لها فى فمها
وقلت لها /ايه رايك فى اكلى ؟
فضحكت ..
وقالت/ بجد ..دانتا الى المفروض تقولى رايك ؟
قلتلها /هو انا كان حد دوقنى ومقلتش
فضحكت ..
وقالت /كمان هاكلك ماشى ..
واخذت قطعة لحمة واكلتهالى بشوكتها..كان طعمها بالفعل جميل ..
فقلت لها /واو ..
فردت قائلة /عجبتك ؟
فقلت لها /تسلم ايدك طعمها حلو اوى ..
اكلت بنفسى حتة اخرى ثم اخذت لقمة ملوخية فاعجبتنى ..
فقلت لها /بجد الاكل تحفة ..
فقالت /بالهنا والشفا
اخذنا ناكل ونشرب كلما فرغت الاكواب ملأتها لها ثلاث مرات حتى اكلنا .. لم اكل مثل ذلك اليوم..قامت لتلم السفرة ودخلت المطبخ ..
قالت /تشرب حاجة ..ولااجيب الكرميل ؟
ولكن كانت تتحدث بصوت مرتفع ومتهدج من اثر الخمر ..
فقلت لها /هاتى الكريم كرمل ..
احضرت طبقان وجلسنا ناكل هى على الكرسى بجانبى وانا على الفوتية واخذت ااكلها معى وكانت هى تضحك بصوت عالى ..
وتقول لى/ انت ناوى معايا على ايه؟
قولتلها /انتى اللى ايه؟
ضحكت ولم تتكلم ثم اخذت معلقة من عندها واكلتنيها وتعمدت وانا اخذها منها ان تلامس يدها شفتاى فقبلتها فسحبتها بسرعة وتلعسمت وقامت ..
وقالت /تشرب معايا شاى ؟
فقلت لها /متخليها قهوة وانتى الى تعمليها
فضحكت وقالت/ شكلك ادمنت ؟
فقلت لها /بس من اديكى
قالت /خلاص هجيب الحاجة واجى..
قامت وقمت انا كمان الى غرفتى لاخذ سجارة كانت ملفوفة وخرجت كانت قد اتت بسبرتاية القهوة والمعدات كنت اتمنى ان تشرب معى ولكن كنت اقول لنفسى لو لم تشرب ستشتنشق الدخان ..اشعلت السجارة واخذت نفس منها فشمت الرائحة فضحكت ..
وقالت/ انت ايه ؟
فقلت لها /تخدى نفس دة صنف جاااااااامد مش هتندمى ..
فضحكت ..
وقالت /لا انت ناوى على ايهظ
فمددت يدى اليها بالسجارة فاخدتها واخذت نفس ..
فقلت لها /اية رايك؟
ردت وقالت/ حلو ..
واخدت نفس اخر ومدت يدها لتعطية لى..
فقلت لها /دى سجارتك ..انا معايا تانى
واخرجت العلبة واخذت منها سجارة ..
فقالت /طب ما نشرب دى سوا وبعدين اشرب التانية براحتك..
قلتلها /موافق بس على شرط اشرب معاكى وتشربى معايا السجارة التانية ..
فقالت/ بس انا مش بشرب كتير كدة ولسة شاربة البيره ..
فقلت لها/ ياستى ساعة الحظ متتعوضش..
فقالت/ انا لسة هروح
قولتلها /انتى رايحه الشغل النهارده ؟
فقالت /لا انا النهارده واخده اجازه من المطعم
فقلت لها /طب خلاص يبقى براحتنا
قولتلها /متقلقيش ..
واخذت منها السجارة وشربت نفس ..
قالت /انا هشرب معاك السجارة دى واقوم انزل انا دماغى لفت
شربت نفس اخر واعطيتها السجارة ولكن مددت يدى الى فمها لاشربها ولكن هى مدت يدها لتاخذها منى ..
وقالت/ اعقل ..
اخذت السجارة وانا قلبت بالتلفزيون واحضرت قناة رقص
فقلت لها /بتعرفى ترقصى ؟
فردت مبتسمة /ملكش دعوة ..
وجاءت لتعطينى السجارة فمسكت يدها وقربتها من فمى والصقتها بشفتى لاشرب من يدها ..لم يكن هذا هدفى وانما كانت تلك القبلة الطويلة التى طبعتها على بطن يدها هى ما اريد والسجارة وقعت من يدها واحسست بان جسمها خدل..سحبت يدها بقوة من يدى ..
وقالت /انا هقوم امشى ؟
فقلت لها /احنا اتفقنا تشربى معى السجارة التانية ..
فقالت /انها اتاخرت ..
فقلت لها /عشان خاطرى .. مش هاعمل حاجة تضايقك
فقالت /انها مش مضايقة ..بس مش عاوزة كدة ..عاوزة اعدة عادية ..مينفعش واحد ووحدة يعدوا بدون تحسيس وبوس وتفكير فى الجنس..انا مش عاوزة اعمل الشئ الى جوزى بيتهمنى بيه..
فضحكت ..
وقلت لها /هو ده الى مخوفك بصى انا منكرش انى معجب بيكى وبالاصح مشتهيكى لكن صدقينى انتى لو نمتى جمبى عريانة مش هقول انى مش هلمسك ابقى مريض ولكن انا عارف حدودى كويس ..اعدى بقى ومتضيعيش النفسين واعطيتطها السجارة الاخرى والولاعة ..
وقلت لها/ ولعى دى
جلست ..
وقالت /اما اشو ف اخرتها ..
ومسكت السجارة واشعلتهاواخذت نفس منها وبتدهالى ..
فقلت لها /شربهالى انتى
فضحكت ..
وقالت/ تانى ..
فقلت لها/ متخفيش بجد
مدت يدها لتلصقها على شفتاى وانا اخذت نفس ولكن مع ذلك النفس طبعت قبلة طويلة على باطن يديها احسست وقتها اننى كانى كسبت قضية العمر اما هى فتنهدت ونظرت لى ..
وقالت/ بس بقى لحسن انا مش ناقصة تعب وبعدين انا شربت كتير النهاردة اسيبك بقى عشان اعرف اروح..
لم تكن قد اكملت كلاماتها الا وقد انتفضت ودخلت لتعدل ملابسها بالحمام وتتوجة ناحية الباب لتنصرف
فقلت لها /هشوفك تانى امتى ؟
فردت /خلليها حسب الظروف وعموما هبقى اكلمك على الموبايل
انصرفت بعد ان اشعلت بداخلى نيران الشهوه فلم اعد اتمالك نفسى وانا افكر فيها وفيما كنت ممكن ان افعلة معها لو واتتنى الفرصة ثم جلست اشاهد بعض الافلا م الجنسية وشوية اتخيل ميادة ..
و فى الصباح استيقظت وبعد ان شربت كوب القهوة ولبست ملابسى نزلت وتوجهت الى المحكمة حيث كان مقرر اساسى ان اذهب للمحكمه وكانت مايا تشغل تفكيرى فقمت بالاتصال بها فلم ترد لا انكر اننى اضايقت واكملت يومى وانا بالمكتب جلست كنت قد انزلت من النت رواية بولسية اخذت اقرأ فيها الى ان رن الجرس جرس الموبايل عندها رديت كانت مايا موكلتى وجارتى ..
انا/الووو ازيك انتى فين؟
مايا/تمام الحمد لله معلش كنت نايمه وعامله الموبايل صامت ..
انا/لا عادى انا بس كنت باطمئن عليكى واعرفك ان القضية اول جلسة بعد شهر ونص ..
مايا /تمام انا مش عارفة اشكرك ازاى
انا/ العفو على اية---
مايا /عموما انا هحاول اعدى عليك عشان اديك جزء من الاتعاب ----
انا/تصدقى انك رخمة وكدة عيب بجد –
مايا /على اية ؟ --
انا /اتعاب اية الى بتتكلمى عليها ؟هو فى بين الاخوات كدة –
مايا /لا بس مينفعش -
انا/ انتى الى كلامك مينفعش عموما اقولك عاوزة تدفعى الاتعاب انتى اجازة امتى؟
مايا /بكرة الاجازه الاسبوعيه
انا / وطبعا هتروحى النهاردة الشغل
مايا /اة هروح وارجع بكرة الصبح
انا /تمام بتعرفى تعملى محشى؟
مايا /اشمعنى
انا/ بصى يا ستى انتى بكرة تيجى من الشغل تريحى وعلى العصر تيجى تلاقينى محضرلك حاجات المحشى نتغدى سوا لانى بجد نفسى فية بقالى سنة من ساعة ما كنت عند اختى فى اسكندرية
هي / طب اية رايك اعملة عندى واجبهولك ؟
انا / لالا انا جبت الحاجة خلاص
مايا/ لا بجد انت نزلت السوق واشتريت الكرنب وكدة
انا / اتريقى اتريقى لما تيجى هتشوفى
مايا / اوكى اتفقنا اول ما اصحى هتصل بيك واجى
انا / اوكى بس ياريت متجوعنيش عشان انا هصوم من دلوقت لبكرة علشان اعرف اكل
مايا / ههههههههه اوكى سلام سلام
كانت تدور بمخيلتى خطة لو تمت سوف اقضى فى هذا اليوم ليلة ولا الف ليلة ..المهم اغلقت المكتب وانصرفت عائدا للبيت .. وانا منتظر الغد على احر من الجمر
واستيقظت فى صباح ذلك اليوم وانا فى كامل النشاط فكل فكرى فى تلك الليلة التى ساقضيها اخذت حمام وشربت القهوة واخذت سندويتشات اكلتها فى السريع ثم نزلت الى المدرسه ثم خرجت مبكرا وذهبت الى السوق
رغم انى لا اكل الكثير من الاكل البيتى لكن معلوماتى عن الاكل ليست محدودة فانا اجيد العديد من الاكلات ولكن امل من عمايلها فافضل الاكل الجاهز
فى السوق قمت بشراء كرنبة صغيرة وكيلو باذنحان وفلفل وكوسة ووجدت ورق عنب جاهز فى احدى السوبر ماركت الكبيرة واشتريت خضرة له وطماطم وارز ومكونات السلطة وبعض الفاكهة وبعض الاشياء الاخرى ومن الجزار اشتريت 2 ك لحمة ثم مررت باحدى محلات الخمور واشتريت زجاجة نبيذ وزجاجة خمرة فودكا وبعض علب البيرة ثم عدت الى البيت
عندما عدت كانت الساعة حوالى الواحده والنصف .
قمت بافراغ الشنط ورصها بالمطبخ وبدات بتجهيز كل شئ وبعد ان انتهيت من رصها اتصلت بشخص اتفق معاه على شراء بعض الحشيش وبالفعل قالى نصف ساعة واقابله عند قهوة معينة بجانبى فقمت ذاهب اليه واخذت منه صباعان وعدت الى البيت كانت الساعة تقرب من الثالثه وانا فى الطريق وجدتها ترن على فرددت بعد سلام..
قالت /انا جاية فى الطريق .. انت فطرت ؟
فقلت لها /اكلت سندويتشين الصبح ..
وقالتلى/ انها هتعمل حسابى معاها فى الفطار عشان هى لسه مفطرتش ..والمحشى هياخد وقت ..
وقالت/ هفطرك حاجة ما ظنش انك كلتها بقالك كتيربس هخليها مفاجأة
اغلقت التلفون وصعدت الى الشقة وقمت بلف السجا ئر ثم قمت بتظبيط الكمبيوتر ببعض الاغانى الهادئة و اغانى وموسيقى الرقص واثناء ذلك رن الباب فكانت هى..ادخلتها ومددت يدى لاسلم عليها فسلمت على فرفعت يدها وطبعت قبلة عليها فسحبت يدها ..
وقالت /هااا هنبداء انا مكنتش عاوزة اجى عشان كدة ..لولا انك صعبت عليا
قلت /يلا
فضحكت ..
وقلت لها /انا عارف انك قلبك كبير ..
فقالت/ تسمحلى بقى احضر الفطار علشان انا جعانة
قلت/صحيح انتى جايبة اية ؟
فقالت / مفاجئة فطير وجبنة ومش وقشطة وعسل ابيض
انا /واووووووووووووو دانتى اللى قشطة بالعسل الابيض دة جبتية منين؟
فقالت / دة واحدة زملتى هى من الارياف وساعات بنطلب منها حاجات فهى بتجبهلنا فانا كنت طلباها منها من فترة وجابتها امبارح ..
فقلت / افطر بيها معاك النهاردة على ما نحضر الاكل
ودخلت المطبخ فوجدتها ..
تقول /ايه دة طب مانت تمام اهة ..
ثم فتحت التلاجة فوجدت بها الفاكهة والبيرة والنبيذ ..
فقالت/ دانت منستش اى حاجة
فقلت لها /اى خدمة ..
قامت بتسخين الفطير وافراغ علب الجبنة والقشطة والمش فى اطباق
وقالت / على ما ناكل احط اللحمة تستوى
واعدت السفرة وجلسنا ناكل واخذت ااكلها فى فمها وتاكلنى ونضحك وبعد ان انتهينا رفعت الاكل وعملت شاى واحضرت الصينية بالشاى
وقالت / على ما تشرب الشاى ادخل اغير انا جبت معايا طقم تانى عشان الهدوم متتوسخش .
فقلت لها /وعلى مانتى ما تغيرى اجهز سجارتين نشربهم سوا ..
ففوجئت بها ..
تقول لى/ عموما خد دى وفتحت شنطة خروجها واخرجت منها علبة سجائر ا ل ام واخرجت منها قطعة حشيش اعطتها لى
فقلت لها/ اية دة انتى جايبة كيفك معاكى ؟
فقالت /دة زبون ادهالى وانت عارف زباين اخر الليل
فقلت لها/ هو عارف انك بتشربى ؟
فقالت/ لا هو عارف انى بشرب سجاير بس
فقلت لها/ امال ادهالك لية ؟
فقالت /كنت باخد منة من زمان على اساس انها لزوجى وكنت بشرب معاة بس هو ما يعرفش انى انفصلت عنة
فقلت لها /عموما مارحتش لحد غريب مهو انا زى جوزك ..
فضحكت ..
وقالت /احترم نفسك دة بعينك
انصرفت الى الحمام لتغير ملابسها وانا جلست اشرب الشاى واشعلت سجارة عادية ..خرجت من الحمام وكانت ترتدى جلابية نص كم قصيرة على الركبة قطن ومن اسفل بنطلون استرتش ليجن وكانت عاملة شعرها دفيرة سميكة واصلة الى وسطها..
قلت /ووووووووووووووووووووووااااااااااااا ووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووو
فضحكت ..
وقالت / مالك .. احنا هنبتدى .. ادب ..اروّح
فقلت لها/ بس بس انتى فيى اية ؟هى ماسورة وطفحت انا كلمتك
فقالت / اصل انا متغاظة من الى عملتة المرة الى فاتت والى غايظنى اكتر انى طاوعتك ولو سكتلك خايفة الاقى نفسى معاك فى غرفة النوم
ضحكت من كلامها ..
وقلت لها / انتى اوكى فرى ساكسي بس انا تعليقى المرا دى انك بجد جميلة اوى اقولك على حاجة انا ساعات بقول ان جوزك دة اغبى بنى ادم..
فردت وقالت / بلاش والنبى السيرة دى ؟
فقلت لها / اوكى اعدى اشربى الشاى وبعدين نقوم نعمل الاكل
فضحكت ..
وقالت / نقوم لالالالا ..انت تعد هنا ..وانا هاعمل كل حاجة ..
فقلت لها / خلينى اساعدك علشان ننجز ومش عاوزك تقلقى
فضحكت ..
وقالت / على الرغم من انى لا اثق فيك الا انى هاجرب
فضحكت ..
وقلت لها / انا المحامى بتاعك لازم تثقى فيا وتسلميلى نفسك ومش هتندمى
فقالت / عموما انا اتعلمت انى ما اندمش على حاجة عملتها حتى لو غلط وادينا هنشوف
فقلت لها /هاتى بقى سجارتين من العلبة فوق التلفزيون
فقالت / انت لحقت تلفهم ؟
فقلت لها / لا دول من الاول انتى بتعتك تاخديها معاكى وانتى ماشية..
فقالت / اية مش عاجبتك ؟
فقلت لها / لا بس اولا عيب ثانيا انا معايا كتير ثالثا انا بعرف اتصرف انما انتى بتجيلك هديا
فضحكت وقالت /ماشى
فقلت لها/ هاتى العلبة وتعالى نشرب السجارتين ونقوم ..
فقالت / لا تعالى نشربهم واحنا بنعمل الاكل مش عاوزين نتاخر وبالفعل اشعلت لها السجارة واعطيتها لها ودخلنا المطبخ
و بالمطبخ بدات هى تعد خلطة المحشى وخذت انا بعض من الخضروات لاعد السلطة ولا انكر اننى كنت اتعمد عندما احضر سكين او طبق او اى شئ ان احتك بها وكانت هى مرة تبتعد ومرة تلوح لى بالسكين ومرة تصمت وشوية واخذ بيدها نفس ومرة اعطيها هى نفس الى ان انتهينا من عمل الاكل
فقالت / انها سوت ما يكفى للغداء وبعد الاكل ستكمل الباقى وتتركة لى بالتلاجة
وخرجت وقبل ما اخرج احضرت علبتين بيرة وكوبان وبهم بعض الثلج وخرجت فوجدتها كانت ممددة على كنبة الانترية فاعتدلت
وقالت لى/ نص ساعة يكون الاكل على السفرة ناكل وامشى عشان شكل دماغى بدات تلف
فقلت لها / خدى بس اشربى وانتى تبقى تمام
فضحكت وقالت /بقى انا اقولك دماغى بتلف تقولى اشربى ؟
فقلت لها/ دى بيرة مش خمرة وبعدين تمشى اية الى ماسكهالى هو انتى مش النهاردة اجازة ؟
فقالت/ اة بس دة مالة هو انا هبات هنا ؟
فقلت لها /يا ريت واية المانع عندك الاوضة بمفتاح وترباس لو خايفة ..
فضحكت وقالت/ واخاف من اية واية لزمته كل دة ..منام سوا احسن !!
فقلت لها /يا ريت لو معندكيش مانع ..
فضحكت وقالت /لا ولا اى مانع انت شكلك اتصتلت وانا شكلى هقوم امشى
فقلت لها /طب خلاص انا كنت بهزر انتى بتتلككى واعطيتها الكوب
وقلتلها /خدى اشربى انتى صعبة اوى
اخدت الكوب
وقالت /اصل انت حرقت دمى من ساعة ما دخلت وانت كل تفكيرك عن الجنس معندكش حاجة تانية انا زهقانة من الموضوع دة ..لية مدام راجل وست يبقى نهاية القصة جنس مينفعش عادى من غيرة
قلت لها / خلاص يا ستى خدى بقى روقى دمك وولعى السجارة دى نشربها ونقوم ناكل
فقالت / لا مش عاوزة انا هشرب البيرة وخلاص ..
فقلت لها / خلاص ولعيهالى وخدى نفسين وانا اكملها ..
فاخدتها واشعلتها واخذت نفس واعطتها لى ..
وقالت / هقوم اغرف تركتها تذهب للمطبخ ثم قمت خلفها ..
فقالت / نعم جاى لية ؟
فقلت لها / اخد منك الاطباق ..
فقالت / شكرا
قلتلها / انا غلطان عموما اصب عصير ..
فضحكت وقالت /تصب عصير ..عصير اية بقى ؟
فقلت لها /دة كوكتيل برتقان على فراولة على كيوى ومحلى بالعسل على عنب
فقالت / ماشى
فقلت لها / دة جامد وبيفتح النفس مع الاكل
فقالت / هنشوف
قمت بصب العصير الذى عملتة الا اننى استبدلت العنب بالنبيذ واخذتة وخرجت وقمت بتهدئة الاضاءة ثم اشعلت اربع شمعات وشغلت موسيقى هادئة وجلسنا ناكل ..
قلت لها / اية رايك بالسلطة
واعطيتها معلقة تتذوقها ..
فقالت / حلوة بس حراقة
فضحكت وقلت / ماهو حلاوتها انها بتحرق .. عموما بردى بسلطة الزبادى واخذت صباع ورق عنب وغمستة فى الزبادى واكلتة لها واخذنا ناكل ونضحك وهى تاكلنى وانا ااكلها ونشرب العصير و كان لسخونة الاكل مع الاضائة الهادئة والموسيقى والنبيذ مفعول السحر فعندما كانت تعطينى صباع محشى لاكلة مسكت يدها واخذت اقبلها دون ان تعترض فى تلك المرة..وحتى لا اضيع الفرصة من يدى بعد ان قمنا وهى ترفع الاكل دخلت معها المطبخ واحتككت بها من الخلف فلم تبتعد ولم تبدى اعتراض ..
فقلت لها / احلى اكلة محشى
فقالت / اى خدمة نفسك فى حاجة تانى ؟
فقلت لها / اة فقالت اية ؟
فقلت لها / بعد ما نشرب الشاى اقولك ..
فقامت بوضع الشاى على النار وانا اخرجت زجاجة الفوديكا وصببت كوبايتين واعطيتها كوب ثم اشعلت سجارة واعطيتها لها واشعلت انا الاخر اخرى ..
فقالت / قولى بقى عاوز اية ؟
فقلت لها / نفسى ترقصيلى
فضحكت ..ولكن تلك المرة احست انها قد سكرت من الخمر والحشيش
وقالت / ومالة عاوز ارقص على اية ..
واخذت من يدى الممدودة على شفايفها نفس ثم قمت لاشغل لها اغانى الرقص ..
فقالت لى / اعد انتى زى الباشا واتفرج وبدات الرقص استمرت ترقص غلى ثلاث اغانى كانت بالفعل ترقص ولا اجمل رقاصة وكنت انا اجلس استمتع برقصها الى ان سخن جسدى واشتعل بنيران الشهوة فقمت واخذت ارقص معها والتصق بها واخيرا احتضنتها وطبعت قبلة على شفتيها فابتعدت ..
وقالت / اهو دة الى عاملة حسابة انت شكلك سكرت وهجت وانا لازم اروح هدخل الحمام اغير
قولتلها / تصدقى انتى خسارة فى الراجل الى انتى متجوزاة
ضحكت ..
وقالت / يابنى انت شوفت حاجة انا عندى ييجى خمستاشر بدلة رقص كان لما ييجى كنت اقعدة باشا واجهزلة الشيشة واجهز نفسى ونعد نشرب وارقص للصبح وبعدين ندخل نكمل فى غرفة النوم
فضحكت ..
وقلت / اة غرفة النوم كنتوا بتعملوا اية بقى ..............؟
فردت / مبتسمة كل حاجة الى تتوقعة والى مش تتوقعة ......
فقلتلها / كنتى بتتفرجى على افلام سكس .زز.
فابتسمت ..
وقالت /تصدق اننا كنا بنتفرج عليها يمكن يكون فى وضع نزل جديد احنا مجربنهوش عارف اكتر حاجة مضيقانى اية؟ انة كان بيقولى انتى خلتينى اعيش اكتر من الاحلام وفى الاخر يخونى ويسبنى..
ثم توجهت الى الحمام واغلقتة خلفها وسمعت صوت الدش ..
فقلت لها / محتاجة مساعدة ؟
فقالت / شكرا
فقلت / احنا فى الخدمة
فضحكت وقالت /شكرا ..
وبعد قليل خرجت بملابس الخروج ..
وقالت / انا همشى و جهزت الاكل ووضعتة بالثلاجة ..
وسلمت على فجزبتها ناحيتى اريد ان اقبلها ..
فضحكت ..
وقالت / بعينك انا ..
فقلت / خلاص .. انا عاوز ابوسك وبالاخص وانتى فايقة كدة بيبقى طعمها احلى ..
فضحكت ..
وقالت / لما اكسب القضية اعملك حفلة ليك مخصوص ويبقى ليك بوسة
قلتلها / بوسة بس انا طموحى اكبر من كدة ..
فقالت /بعينك
فقلت / متفهمنيش غلط انا كنت عاور مع البوسة راقصة بس ببدلة رقص من الى عندك
فنظرت الى مبتسمة
وقالت / بجد مهيا النتيجة واحدة
فقلت لها / عموما سبيها لما القضية تخلص ..
وفتحت الباب وخرجت
كانت الساعة قاربت التاسعة مساء ..
وانا كنت بدنيا تانية ..
فدخلت الى السرير ونمت ..
ولم استيقظ الاعلى صوت .........
الجزء الثالث
إنتهت الحلقه السابقه بعد أن قضيت طول اليوم مع مايا وانصرفت ودخلت لانام ولم أستيقظ لازلت صوت المنبه لاستيقظ من النوم أستيقظ من أحداث الليله السابقه حيث اننى أشعر اننى كنت في حلم جميل
اقتربنا أنا ولمياء حيث توالت الاتصالات وبعض اللقائات بينى وبينها حتى ما ان انتهت قضيتها وتم صدور الحكم وكانت هى على احر من الجمر منتظره نتيجه الحكم وكنت انا اعلم بان قضايا الخلع وبالاخص ان زوجها لم يحضر ولا جلسه تتنتهى دائما بالتايد لصالح المراءه بالخلع ولكنى كنت اخيفها واوهمها بانه ممكن للقاضى ان يرفض الدعوى فكانت هى على احر من الجمر اتصلت يومها بى مبكرا لتوقظنى وعندما قلت لها ساذهب الاول لعملى بالمدرسه ثم الى المحكمه اضيقت واخذت تتحايل على ان استاذن او اغيب حتى فقلت لها المهم احنا متفقين لو كسبتى الدعوى هترقصيلى ببدلة الرقص
فقالت احنا متفقناش قلتلها خلاص مش رايح فاخذت تتحايل على وقالتلى طب بس لما تشوف الاول الحكم
فقلت لها لا نتفق الاول
فردت وقالت ياسيدى الى انت عاوزه بس يتايد الخلع الاول
المهم خرجت وذهبت للمحكمه و من هناك اتصلت بها واخذت العب باعصابها ثم قلت لها طيب تحبى تختارى انتى بدله الرقص ولا اجى انا اختارها
ففهمت ان الحكم لصالحها وهاصت واخذت تمدح فى
فقلت لها بصى انا مبكلش من الكلام ده انا عاوز منك بمناسبه الحكم شيئان الاول اكله بيتى حلوه من ايدك
فقالت ماشى طب وعاوز ايه تانى فقلت لها تختارى بدله رقص حلوه وانى جايبه الاكل وتجبيها معاكى
فضحكت وقالت لا طبعا انت بتحلم
فقلتلها يعنى مستخسره فيا حتت راقصه
فقالت مش المعنى ده بس مينفعش ليك عليا اعملك اكله تبنجك وتخليك حتى متفكرشى فى اى حاجه تانيه
قولتلها بس لو فضلت صاحى تعملى كل الى انا عاوزه
فضحكت وقالت انت مجنون فقلتلها هتيجى امتى فقالت وقت ما تحب قولتلها خلاص اليوم
فقالت متخليها بكره علشان نعد براحتنا لانها اليوم ستذهب مسائا للعمل انما بكره راحتى وبعد بكره سيكون معها اليوم بطوله الى ان ياتى موعد عملها ليلا
فقلت لها يعنى انا اخد اجازه من الشغل علشان خترك وانتى مستخسره فيا يوم
فضحكت وقالت انت مش خساره فيك اى حاجه وعموما هاتصل بالشغل اقولهم انى اجازه شوف بقى عاوز تاكل ايه
فقلت لها بصى انتى ظبتى نفسك وهتيجى تلاقينى محضرلك اكله مفاجئه بس اهم حاجه تكونى بتعرفى تعمليها والاهم تكونى بتكلى منها
فقالت دى ايه دى فازوره
فقلت لها لما تيجى هتعرفى
وبالفعل اتفقت ان تاتى على الساعه الواحده وكان وقتا كافيا لاشترى ما اريد من طعام وايضا اشترت بعض رجاجات الخمور وكانزات البيره واتصلت باحدى معارفى واحضرت منه حشيش وانا عائد للبيت مررت على احدى الصيدليات كنت اعرف صاحبها من قبل كان له قضيه بيع ادويه مخدره
فسلمت عليه وطلبت منه مقوى جنسى قوى فقال ان لديه نوع مستورد يستمر لمده 48 ساعه ثم قلت له هو فى فيجرا حريمى فقالى فى برشام زى الفيجرا بس بيتاخد قبلها بيوم فقلت له مفيش حاجه تانيه وسريعه فقالى فى حاجه اسمها نقط الاثاره ودى بتخلى الوحده بعد نص ساعه تولع وهى الى تطلب منك تنيكها لو ما نكتهاش فقلتله دى كويسه فاحضرها لى وحاسبته وقالى انت نا وى على ايه فضحكت وقلتله بعدين احكيلك ثم اعطانى حبايه الترادول وقالى دى متكترش عن نصها هتخليك شغال للصبح على ما تنزل وقالى دى هديهمنى ليك شكرته وانصرفت وانا عائد وجدتها تتصل بى فقلت لها انا بشتر حاجه وخلاص مروح داخل الشارع فقالت انها ربع ساعه وتبقى عندى وبالفعل روحت اخرجت ما اشتريته وبظبت الحاجه لاقيت الباب بيخبط
حضرت لمياء ولاول مره منذ عرفتها كانت تشع نورا فكانت ترتدى بليروا خفيف ومن تحته بدى يكاد يشف ما تحته ومن اسفل جيب طويله بيضاء واسعه وكانت تضع مكياج هادئ ولكنه يكسبها حمره ساحره دخلت وسلمت على وقالت انا مش عارفه اشكرك ازاى انا بجد طيره من السعاده من ساعه ما قلتلى الخبر ده حتى انى معرفتش انام ولا اعمل اى شئ من كتر فرحتى هاين عليا اعد ازغرط
فقلت لها الف مبروك يا ستى وعموما انا مبصوت لفرحك ده فقالتلى
ها جبتلنا اكل ايه فقلتلها مفاجئه خشى شوفى فدخلت على المطبخ وقالت وااااااااو ايه ده
فقلت لها كوارع كان نفسى فى فته من زمان ومعاها تعمليلى طاجن مخاصى وشويه تشكيله فشه وطحال وقلب وكلاوى تعرفى تعمليهم
فضحكت وقالت انت ناوى على ايه مش المشكله انى اعملهم المشكله ان بعد ما تكلهم اخاف تقوم تنط عليا
فقلتلها لا متخافيش وبعدين اساسا الاكله دى بتطلب معا الواحد نوم
فضحكت وقالت يا خوفى
فقلتلها يعنى خساره فيا
فقالت لا خساره ليا وضحكنا وقالت طيب تسمحلى اغير هدومى فقلتلها اتفضلى انا حوشتك فاتجت للحمام فضحكت وقلت لها متغيرى هنا هو انا هكلك
فقالت بقولك ايه اعمل حسابك تعدى النهارده على خير وتعد بادبك والا هسيبك وانزل
فقلتلها خلاص يا ستى هو انا طلبت منك ندخل اوضه النوم فضحكت وقالت هاااااا ثم دخلت لتغير بالحمام
خرجت وهى ترتدى ترنج بناتى عباره عن بدى قطن قط بدون كم وبنطلون بارمودا ضيق من نفس الخامه
اطلقت سفاره اعجاب بها فقالت هنبداء ولا ايه فقلت لها خلاص بس متزوقيش
دخلت المطبخ ودخلت ورائها وقالت احنا امامنا للمغرب على ما ناكل اخرجت زجاجتين اى دى وذهبت لاحضر الكوبيات فلاصقت بها فقالت وبعدين فقلت لها بجيب كوبيات فاعطتهملى وانا اخذهم منها لامست ايديها فنظرت وضحكت ثم اخذت تعد الطعام وقالت هخليك تاكل اكله عمرك ما هتنساها بس يا خوفى منك بعدها
فقلتلها متخفيش وكنت صببت البيره وقلت لها اتفضلى فقالت ايه ده فقلت لها عصير فضحكت وقالت عصير بردو فقلت لها دوقى هو عصير بس عشرين فى الميه فشربت وقالت طعمه حلو بس غريب واخذت تعد الطعام وانا بجانبها واخذنا نتكلم ونتحاور ووسط هذا كنت المس كتفها العارى اتحسسه او الصق نفسى بها من الخلف الى ان انتهت من عمل الطعام واصبح على التسويه فقلت لها تعلى نشرب كوبيتين قهوه وسجارتين وبعدين نشوف هنعمل ايه فقالت طب هدخل اغسل يدى واشطف وجهى من مكان الاكل فقلت لها هعمل القهوه على ما تخلصى
ذهبت لاعد القهوه واول شئ اخذت نقط الاثارة ووضعت منها فى فنجانها الفارغ ثم اخذت حبايه الفياجرا وعملت اول فنجان قهوه لى ولقمت الثانى لها فكانت هى قد اتت وجلست بجانبى على الكنبه فقمت واشعلت سجاره ملفوفه بالحشيش واخذت منها نفس ثم قبلت السجاره وقلت لها احلا مسا فضحكت واخذتها ثم صببت لقهوه وقلتلها شويه قهوه حكايه وقمت لاحضر سجاره اخرة لى ثم اتيت بلاب توب وشغلته على رقص وجلسنا نتفرج وكنت قد طوقتها بيدى على كتفها وانا الامس كتفها العارى قائلا شايفه المزز فضحكت وقالت يابنى دانا بارقص احلا منها فقلت لها طب ورينا فقالت تدفع كام فقلت لها كمان طب اعتبريها حلاوه الخلع فقالت ماشى بس بعد الاكل علشان تكون همدت ومتتهورش
فقلت لها بس يا خساره كان نفسى تبقى ببدله الرقص فضحكت وقالت اهو ده الى ناقص كانت قد شربت القهوه وقامت لترى الاكل وتبداء تجهيز السفره كان الطعام شكله مميز ورائحته جميله فطاجن المخاصى مبهر وطبق فته بقطع الكوارع المخليه وطبق تشكيله حلويات محمره ولا احسن مسمط وكان بالفعل طعمه فوق الرائع ومعه فتحت زجاجه نبيذ وهى بداء وجهها يحمر وتتعرق اثر نقط الاثاره وانا جلست اكل معها وااكلها واتلمس جسمها حتى احسست انها قد اهتاجت ولم اثقل من الاكل وانتهينا سريعا وهى تقول ايه الاكل مش عجبك فقلت لها كفايه انه من ايدك ومسكت يدها وقبلتها وهى لاتمانع فقالت امال مكلتش ليه فقلت لها شبعت ونفسى احلى وغمزت لها ففهمت وضحكت فقالت انت جايب كمان حلو فقلت لها لا الحلو عليكى فضحكت ضحكه ولا اجدع عاهره وارادت ان ترفع الطعام فقلت لها اتركيه لو جعنا تانى نكمل واخذت زجاجه النبيد واحضرت السجائر الملفوفه وجلسنا نشرب واشتغلت اغنيه حبيبى ياعينى فقلت لها نفسى ترقصى عليها فقالت بس كده من عنيا فقامت واخذت تتراقص وتتمايل على انغامها ولكن بهياج وتغنج واثاره فقمت انا ورقصت معها وكانت تتمايل على التصق بهافقد كنا فى ذروه هياجنا الجنسى وانتهت الاغبيه وواعقبها ثرث اغانى اخرى رقصنا عليهاوكانت هى وقتها شبه مستسلمه لما افعله وكنت انا زبى يصرخ يريد ان يفرتك ملابسى من الانتصاب وهى تنظر له وتبتسم كلما لمسه او خبط فيها ثم اشتغلت اغنيه سلو فضممتها لترقص معى واخذت اسرح بيدى على ظهرها حتى انى مددت يدى تحت جاكت الترنج فلامست ظهرها ثم ضممتها الى فالصقت صدها بصدرى فنظرت لى نظره كلها عهر وشوق ثم قبلتها قبله خفيفه على خدها ثم اتبعها سيل من القبل على كل جزء من وجهها حتى التقت شفتانا فى قبله طويله ذبنا فيها سويا واخذت السنتنا ترتشف من ريق افواهنا فانا امص لسانها واشرب ريقها الذى يسيل منها وكذلك هى حتى جلسنا على الكنبه ومازلنا نقبل بعض ثم نزلت بشفتاى الى رقبتها وادخلت يدى من تحت البدى لاداعب حلمات صدرها ثم قلت لها ايه رايك تكلمت بتهدج وقالت حلو بس انا مش عارفه انت عملت فيا ايه انا مش عارفه اقولك لا فقلت لها هو انتى مش عاوزه فقالت مش عارفه جسمى نار وحاسه انى عاوزاك تطفيه بس جزء منى رافض فضحكت وقلت لها خلاص الاغلبيه تكسب ورفعت البدى ونزلت التهم صدرها وهى تتاوه وتتغنج وتصرخ وتقول لى براحه ومددت يدى لاداعب كسها من فوق البنطلون ثم مسكت حلمه صدرها الثانى بيدى الاخره ثم اعتدلت من عليها وقلت لها متنزلى البنطلون ده شويه فاذا به تخلعه كله ثم رفعت لها البدى لاخلعه فبقيت بالثنتيان والكلوت فاخرجت لها السنتيان واخذت امص صدرها وامسد جسمها بيد والاخرى تداعب كسها من داخل الكلوت الذى سريعا ما انزلته ومدت يدها لتداعب زبى ثم قالت لى اشمعنى انتى لابس فقلت لها عاوزه ايه فقالت متقلع قلتلها مليش مزاج فضحكت وشررالشهوه يتطاير من عينها وقالت يسلام بجد فقلت لها خلاص متزعليش اوى كده طب متالعينى انتى فردت وقالت كمان ماشى وفعلا بدات تخلع ملابسى بيدها وانا ارى بعينى انها اصبحت كالجمره المشتعله بنيرا الشهوه بفعل ما شربته من مثير جنسى وحشيش وخمر جعلها تنزل على زبى تلتهمه مصا وعضا ولحسا حتى انها قاربت ان تبتلعه ثم اخذت بيوضى تلحس فيهم وتداعبهم بلسانها ثم نزلت انا اليها فاصبحنا بوضع 78 واخذت احس لهابداء من اصابع قدمها وصعودا الى سمانه رجليها الملفوفه كما المرمر وافخادها الطريه ثم شفرات كسها وادخل لسانى بفتحته وهى تتاوه ثم مسكت زنبورها الذى بات كعقله الاصبع بين شفتى والتهمته مصا ودغدغه باسنانى وهى صوتها اصبح صرخ ووحوحه ثم صعدت براسى الى سوتها وكانى انيكها فى خرم سوتها بلسانى وهى تتاوه وتقول لى انت مش راحم حتى خرم سوتى فقلت لها مش هسيب فيكى خرم الا اما انيكك فيه وهى تصرخ من الشهوه ثم قلبتها على ظهرها ورفعتها بوضع الدوج ستايل اخذت العب فى خرم طيزها بيدى وباليد الاخرى فى كسها ثم نزلت على خرم طيزها الحسه وهى ترتعش وترتعش بل قل تنتفض وانا فمى يلعب فى طيزها ويدى على كسها تداعبه والاخرى تعتصر بزها وقرص حلمه صدرها حتى احسست انها قد اغمى عليها من التعب فلقد استلقت بصدرها على الكنبه ورجلها على الارض ولم تعد تقوى على الحركه وتصرخ ترجونى ان ادخله فقلت لها ادخل ايه فقالت زبك فقلت لها ماله فقالت يلا بقى عاوزاه فقلت لها يعمل ايه فقالت بطل غلاسه بقى فعد عليها السؤال عاوزاه يعمل ايه فقالت ينكنى فقلت لها ينيكك فين فقالت فى اى حته بس دخله بقى فقلت لها طب عاوزاه فى طيزك الاول ولا كسك فقالت الى انت عاوزه فقلت لها اختارى فقاتل طب دخله فى كسى علشان مولع نار فقلت لها اسمها ادخله بردو وكنت فى تلك الاثناء افرش شفرات كسها الغرف فى عسلها فصرخت وقالت ناااكنى فى كسى بقى فادخلته كله مره واحده فى كسها وهى تصرخ وتتاوه وتوحوح من الم النيك والشهوه ثم قلت لها ها عجبك يا شرموته فقالت متشتمش فقلت لها اظاهر مش عجبك تب اخرجه وتوقفت عن الحركه ولكنه بداخلها فصوتت وقالت يا سيدى عاجبنى وانا شرموته ومتناكه وبنت متناكه بس كمل بقى واخذت ادك كسها دخولا وخروجان الى ان اتت رعشتها الكبرى واصبحت جسه تنام على الكنبه امامى وانا اقف خلفها ومازال زبى منتصب لم ينزل ماؤه من تاسير الفيجرا اخذت اعاود مداعبه خرم طيزها التى بدى واضحا امامى واخت من عسل كسها الذى ينهمر ووضعته على باب طيزها واخذت ادلكه بزبرى وهى تتاوه وتهزى كما لو كانت تقول انت لسه فقلت لها عاوز اخليه ينزل فى طيزك زبدات ادخله فى خرم طيزها وعلى الرغم من انها كانت مفتوحه من الخلف الا ان زبرى دخل فيها بالعافيه وهى تتاوه الما حتى غاص باكمله بداخلها وظللت ساكنان هتره حتى اعتادت عليه بداخلها ثم اخد احركه بهدوء وهى تتاوه بصوت منخفض الى ان اصبحت حركته سهله بداخلها فاخذت اضرب فردتى طيزها ارتطاما بفخدى كما لو كنت اصفق عليهما وهى تهيجت واخذت تصرخ واصبحت هى من تتحرك امامى لتدخله وتخرجه وانا اقف خلفا استقبل طيزها وتاوهاتها ومددت يدى لصدرها والاخرى لكسها ثم اخرجته من الخرم فصوتت وصرخت دخله فاخذت ادخله مره فى طيزها واخرى فى كسها الى ان ارتعشت منزله شهوتها من كسها وكذلك انا افضت لبنى باكمله داخل طيزها التى ما ان اخرجت زبى منها الا وكانها مسوره مياه وانفجرت ثم نزلت على زبى فالتهمت بلسانها ماعيه من سوائل ثم نمت على الارض وهى بجانبى وصدرها على صدرى ويدى تداعب خصلات شعرها الى انهداء جسدنا وقمنا فقلت لها ايه رايك مش عاوزه تكملى اكل فقالت ثوانى اسخنهولك انت شكلك جعت فقلتلها مانتى السبب فقالت انت الى قليل الادب فقلت لها هو انتى لسه شوفتى قلت ادب ناكل واورىكى قله الادبفقالت هو انت لسه مشبعتش فقلت لها مانتى لسه قايله ان شكلى جعان فقالت احنا يادوب ناكل وادخل اشطف والحق اروح فقلت لها انتى مش اجازه خليكى مبيته معايا فقالت دانت طماع اوى فقلت لها بزمتك مش حقى اطمع فضحكت وقالت ماشى عموما انهارده انا كلى ملكك تعمل الى انت عاوزه انت بجد متعتنى اوى ثم امسكت زبى وقبلته واتبعت قائله وزبك الشقى ده يجنن ثم قامت وسخنت الطعام وجلسنا ناكل وهى تطعمنى وانا اطعمها واضع الاكل على ثديها واكله وهاكذا الى ان انتهينا وكنا مازلنا عرايا رفعت الاكل وقالت تشرب شاى فقلت لها تعالى نشرب سجاره وكاسين فقالت مهما دول السبب سكرتنى وخدرتنى وعملت عملتك فمسكتها من حلمت بزها وقرصت وقلت لها المهم اتمتهتى ولا لاء فقالت انا عمرى ما ارتعشت بالشكل ده بجد دى احلا نيكه ثم جلسنا واخذنا نشرب سجاره الحشيش والخمر وكنت اخد النفس واقبها فادخله فى فمها او اتنفسه فى ثديها الى ان انتهينا فقلت لها ايه رايك نتفرج على فيلم سكس واخذنا نشاهد وكنت انا اجلس على الكنبه وهى تمدد عليها وراسها على فخدى واللاب على بطنها ويدى على ثديها والاخرى على كسها وا لبست الا ان اهتاجت فقالت انا هاقوم اخد دش تيجى معايا فدخلنا ووقفنا تحت الدش واخذت اضع لها شامو وادلك جسمه حتى ثارت فنزلت تمص زبى وبعد فتره عدلتها على حافت الحوض وخرم طيزها امامى ووضعت بعض الشامبو ادخلت زبى وهى تتغنج وتوحوح وقدساعد على ذلك زفلطت الشامبو فاخذت ادك فى طيزها حتى احسست انى ساخرقها وهى توحوح وتصوت حتى احسست ان من بالعماره كلها يعلم اننى معى واحده بنيكها ثم اخرجته من طيزها وادخلته فى كسها وفضلت انيك فيها لفطره طويله ثم عدلتها ومسكتها من شعرها وانزلتها لترضع زبى وهى خلاص لم تعد تتحمل وتنهج وانا اان من الم المتعه حتى افرغت ما فى زبى من لبن فى فمها فابتلعته ثم انهينا استحمامنا ودخلنا عرايا على السرير ونمنا حتى الصباح
بعد ان استمرينا فى علاقتنا حتى ما يقرب الفجر وارتمينا ارهاقا....
الجزء الرابع
توالت الاتصالات وبعض اللقائات بينى وبين لمياء حتى ما ان انتهت قضيتها وتم صدور الحكم وكانت هى على احر من الجمر منتظره نتيجه الحكم وكنت انا اعلم بان قضايا الخلع وبالاخص ان زوجها لم يحضر ولا جلسه تتنتهى دائما بالتايد لصالح المراءه بالخلع ولكنى كنت اخيفها واوهمها بانه ممكن للقاضى ان يرفض الدعوى فكانت هى على احر من الجمر اتصلت يومها بى مبكرا لتوقظنى وعندما قلت لها ساذهب الاول لعملى بالمدرسه ثم الى المحكمه اضيقت واخذت تتحايل على ان استاذن او اغيب حتى فقلت لها المهم احنا متفقين لو كسبتى الدعوى هترقصيلى ببدلة الرقص
فقالت احنا متفقناش قلتلها خلاص مش رايح فاخذت تتحايل على وقالتلى طب بس لما تشوف الاول الحكم
فقلت لها لا نتفق الاول
فردت وقالت ياسيدى الى انت عاوزه بس يتايد الخلع الاول
المهم خرجت وذهبت للمحكمه و من هناك اتصلت بها واخذت العب باعصابها ثم قلت لها طيب تحبى تختارى انتى بدله الرقص ولا اجى انا اختارها
ففهمت ان الحكم لصالحها وهاصت واخذت تمدح فى
فقلت لها بصى انا مبكلش من الكلام ده انا عاوز منك بمناسبه الحكم شيئان الاول اكله بيتى حلوه من ايدك
فقالت ماشى طب وعاوز ايه تانى فقلت لها تختارى بدله رقص حلوه وانى جايبه الاكل وتجبيها معاكى
فضحكت وقالت لا طبعا انت بتحلم
فقلتلها يعنى مستخسره فيا حتت راقصه
فقالت مش المعنى ده بس مينفعش ليك عليا اعملك اكله تبنجك وتخليك حتى متفكرشى فى اى حاجه تانيه
قولتلها بس لو فضلت صاحى تعملى كل الى انا عاوزه
فضحكت وقالت انت مجنون فقلتلها هتيجى امتى فقالت وقت ما تحب قولتلها خلاص اليوم
فقالت متخليها بكره علشان نعد براحتنا لانها اليوم ستذهب مسائا للعمل انما بكره راحتى وبعد بكره سيكون معها اليوم بطوله الى ان ياتى موعد عملها ليلا
فقلت لها يعنى انا اخد اجازه من الشغل علشان خترك وانتى مستخسره فيا يوم
فضحكت وقالت انت مش خساره فيك اى حاجه وعموما هاتصل بالشغل اقولهم انى اجازه شوف بقى عاوز تاكل ايه
فقلت لها بصى انتى ظبتى نفسك وهتيجى تلاقينى محضرلك اكله مفاجئه بس اهم حاجه تكونى بتعرفى تعمليها والاهم تكونى بتكلى منها
فقالت دى ايه دى فازوره
فقلت لها لما تيجى هتعرفى
وبالفعل اتفقت ان تاتى على الساعه الواحده وكان وقتا كافيا لاشترى ما اريد من طعام وايضا اشترت بعض رجاجات الخمور وكانزات البيره واتصلت باحدى معارفى واحضرت منه حشيش وانا عائد للبيت مررت على احدى الصيدليات كنت اعرف صاحبها من قبل كان له قضيه بيع ادويه مخدره
فسلمت عليه وطلبت منه مقوى جنسى قوى فقال ان لديه نوع مستورد يستمر لمده 48 ساعه ثم قلت له هو فى فيجرا حريمى فقالى فى برشام زى الفيجرا بس بيتاخد قبلها بيوم فقلت له مفيش حاجه تانيه وسريعه فقالى فى حاجه اسمها نقط الاثاره ودى بتخلى الوحده بعد نص ساعه تولع وهى الى تطلب منك تنيكها لو ما نكتهاش فقلتله دى كويسه فاحضرها لى وحاسبته وقالى انت نا وى على ايه فضحكت وقلتله بعدين احكيلك ثم اعطانى حبايه الترادول وقالى دى متكترش عن نصها هتخليك شغال للصبح على ما تنزل وقالى دى هديهمنى ليك شكرته وانصرفت وانا عائد وجدتها تتصل بى فقلت لها انا بشتر حاجه وخلاص مروح داخل الشارع فقالت انها ربع ساعه وتبقى عندى وبالفعل روحت اخرجت ما اشتريته وبظبت الحاجه لاقيت الباب بيخبط
حضرت لمياء ولاول مره منذ عرفتها كانت تشع نورا فكانت ترتدى بليروا خفيف ومن تحته بدى يكاد يشف ما تحته ومن اسفل جيب طويله بيضاء واسعه وكانت تضع مكياج هادئ ولكنه يكسبها حمره ساحره دخلت وسلمت على وقالت انا مش عارفه اشكرك ازاى انا بجد طيره من السعاده من ساعه ما قلتلى الخبر ده حتى انى معرفتش انام ولا اعمل اى شئ من كتر فرحتى هاين عليا اعد ازغرط
فقلت لها الف مبروك يا ستى وعموما انا مبصوت لفرحك ده فقالتلى
ها جبتلنا اكل ايه فقلتلها مفاجئه خشى شوفى فدخلت على المطبخ وقالت وااااااااو ايه ده
فقلت لها كوارع كان نفسى فى فته من زمان ومعاها تعمليلى طاجن مخاصى وشويه تشكيله فشه وطحال وقلب وكلاوى تعرفى تعمليهم
فضحكت وقالت انت ناوى على ايه مش المشكله انى اعملهم المشكله ان بعد ما تكلهم اخاف تقوم تنط عليا
فقلتلها لا متخافيش وبعدين اساسا الاكله دى بتطلب معا الواحد نوم
فضحكت وقالت يا خوفى
فقلتلها يعنى خساره فيا
فقالت لا خساره ليا وضحكنا وقالت طيب تسمحلى اغير هدومى فقلتلها اتفضلى انا حوشتك فاتجت للحمام فضحكت وقلت لها متغيرى هنا هو انا هكلك
فقالت بقولك ايه اعمل حسابك تعدى النهارده على خير وتعد بادبك والا هسيبك وانزل
فقلتلها خلاص يا ستى هو انا طلبت منك ندخل اوضه النوم فضحكت وقالت هاااااا ثم دخلت لتغير بالحمام
خرجت وهى ترتدى ترنج بناتى عباره عن بدى قطن قط بدون كم وبنطلون بارمودا ضيق من نفس الخامه
اطلقت سفاره اعجاب بها فقالت هنبداء ولا ايه فقلت لها خلاص بس متزوقيش
دخلت المطبخ ودخلت ورائها وقالت احنا امامنا للمغرب على ما ناكل اخرجت زجاجتين اى دى وذهبت لاحضر الكوبيات فلاصقت بها فقالت وبعدين فقلت لها بجيب كوبيات فاعطتهملى وانا اخذهم منها لامست ايديها فنظرت وضحكت ثم اخذت تعد الطعام وقالت هخليك تاكل اكله عمرك ما هتنساها بس يا خوفى منك بعدها
فقلتلها متخفيش وكنت صببت البيره وقلت لها اتفضلى فقالت ايه ده فقلت لها عصير فضحكت وقالت عصير بردو فقلت لها دوقى هو عصير بس عشرين فى الميه فشربت وقالت طعمه حلو بس غريب واخذت تعد الطعام وانا بجانبها واخذنا نتكلم ونتحاور ووسط هذا كنت المس كتفها العارى اتحسسه او الصق نفسى بها من الخلف الى ان انتهت من عمل الطعام واصبح على التسويه فقلت لها تعلى نشرب كوبيتين قهوه وسجارتين وبعدين نشوف هنعمل ايه فقالت طب هدخل اغسل يدى واشطف وجهى من مكان الاكل فقلت لها هعمل القهوه على ما تخلصى
ذهبت لاعد القهوه واول شئ اخذت نقط الاثارة ووضعت منها فى فنجانها الفارغ ثم اخذت حبايه الفياجرا وعملت اول فنجان قهوه لى ولقمت الثانى لها فكانت هى قد اتت وجلست بجانبى على الكنبه فقمت واشعلت سجاره ملفوفه بالحشيش واخذت منها نفس ثم قبلت السجاره وقلت لها احلا مسا فضحكت واخذتها ثم صببت لقهوه وقلتلها شويه قهوه حكايه وقمت لاحضر سجاره اخرة لى ثم اتيت بلاب توب وشغلته على رقص وجلسنا نتفرج وكنت قد طوقتها بيدى على كتفها وانا الامس كتفها العارى قائلا شايفه المزز فضحكت وقالت يابنى دانا بارقص احلا منها فقلت لها طب ورينا فقالت تدفع كام فقلت لها كمان طب اعتبريها حلاوه الخلع فقالت ماشى بس بعد الاكل علشان تكون همدت ومتتهورش
فقلت لها بس يا خساره كان نفسى تبقى ببدله الرقص فضحكت وقالت اهو ده الى ناقص كانت قد شربت القهوه وقامت لترى الاكل وتبداء تجهيز السفره كان الطعام شكله مميز ورائحته جميله فطاجن المخاصى مبهر وطبق فته بقطع الكوارع المخليه وطبق تشكيله حلويات محمره ولا احسن مسمط وكان بالفعل طعمه فوق الرائع ومعه فتحت زجاجه نبيذ وهى بداء وجهها يحمر وتتعرق اثر نقط الاثاره وانا جلست اكل معها وااكلها واتلمس جسمها حتى احسست انها قد اهتاجت ولم اثقل من الاكل وانتهينا سريعا وهى تقول ايه الاكل مش عجبك فقلت لها كفايه انه من ايدك ومسكت يدها وقبلتها وهى لاتمانع فقالت امال مكلتش ليه فقلت لها شبعت ونفسى احلى وغمزت لها ففهمت وضحكت فقالت انت جايب كمان حلو فقلت لها لا الحلو عليكى فضحكت ضحكه ولا اجدع عاهره وارادت ان ترفع الطعام فقلت لها اتركيه لو جعنا تانى نكمل واخذت زجاجه النبيد واحضرت السجائر الملفوفه وجلسنا نشرب واشتغلت اغنيه حبيبى ياعينى فقلت لها نفسى ترقصى عليها فقالت بس كده من عنيا فقامت واخذت تتراقص وتتمايل على انغامها ولكن بهياج وتغنج واثاره فقمت انا ورقصت معها وكانت تتمايل على التصق بهافقد كنا فى ذروه هياجنا الجنسى وانتهت الاغبيه وواعقبها ثرث اغانى اخرى رقصنا عليهاوكانت هى وقتها شبه مستسلمه لما افعله وكنت انا زبى يصرخ يريد ان يفرتك ملابسى من الانتصاب وهى تنظر له وتبتسم كلما لمسه او خبط فيها ثم اشتغلت اغنيه سلو فضممتها لترقص معى واخذت اسرح بيدى على ظهرها حتى انى مددت يدى تحت جاكت الترنج فلامست ظهرها ثم ضممتها الى فالصقت صدها بصدرى فنظرت لى نظره كلها عهر وشوق ثم قبلتها قبله خفيفه على خدها ثم اتبعها سيل من القبل على كل جزء من وجهها حتى التقت شفتانا فى قبله طويله ذبنا فيها سويا واخذت السنتنا ترتشف من ريق افواهنا فانا امص لسانها واشرب ريقها الذى يسيل منها وكذلك هى حتى جلسنا على الكنبه ومازلنا نقبل بعض ثم نزلت بشفتاى الى رقبتها وادخلت يدى من تحت البدى لاداعب حلمات صدرها ثم قلت لها ايه رايك تكلمت بتهدج وقالت حلو بس انا مش عارفه انت عملت فيا ايه انا مش عارفه اقولك لا فقلت لها هو انتى مش عاوزه فقالت مش عارفه جسمى نار وحاسه انى عاوزاك تطفيه بس جزء منى رافض فضحكت وقلت لها خلاص الاغلبيه تكسب ورفعت البدى ونزلت التهم صدرها وهى تتاوه وتتغنج وتصرخ وتقول لى براحه ومددت يدى لاداعب كسها من فوق البنطلون ثم مسكت حلمه صدرها الثانى بيدى الاخره ثم اعتدلت من عليها وقلت لها متنزلى البنطلون ده شويه فاذا به تخلعه كله ثم رفعت لها البدى لاخلعه فبقيت بالثنتيان والكلوت فاخرجت لها السنتيان واخذت امص صدرها وامسد جسمها بيد والاخرى تداعب كسها من داخل الكلوت الذى سريعا ما انزلته ومدت يدها لتداعب زبى ثم قالت لى اشمعنى انتى لابس فقلت لها عاوزه ايه فقالت متقلع قلتلها مليش مزاج فضحكت وشررالشهوه يتطاير من عينها وقالت يسلام بجد فقلت لها خلاص متزعليش اوى كده طب متالعينى انتى فردت وقالت كمان ماشى وفعلا بدات تخلع ملابسى بيدها وانا ارى بعينى انها اصبحت كالجمره المشتعله بنيرا الشهوه بفعل ما شربته من مثير جنسى وحشيش وخمر جعلها تنزل على زبى تلتهمه مصا وعضا ولحسا حتى انها قاربت ان تبتلعه ثم اخذت بيوضى تلحس فيهم وتداعبهم بلسانها ثم نزلت انا اليها فاصبحنا بوضع 78 واخذت احس لهابداء من اصابع قدمها وصعودا الى سمانه رجليها الملفوفه كما المرمر وافخادها الطريه ثم شفرات كسها وادخل لسانى بفتحته وهى تتاوه ثم مسكت زنبورها الذى بات كعقله الاصبع بين شفتى والتهمته مصا ودغدغه باسنانى وهى صوتها اصبح صرخ ووحوحه ثم صعدت براسى الى سوتها وكانى انيكها فى خرم سوتها بلسانى وهى تتاوه وتقول لى انت مش راحم حتى خرم سوتى فقلت لها مش هسيب فيكى خرم الا اما انيكك فيه وهى تصرخ من الشهوه ثم قلبتها على ظهرها ورفعتها بوضع الدوج ستايل اخذت العب فى خرم طيزها بيدى وباليد الاخرى فى كسها ثم نزلت على خرم طيزها الحسه وهى ترتعش وترتعش بل قل تنتفض وانا فمى يلعب فى طيزها ويدى على كسها تداعبه والاخرى تعتصر بزها وقرص حلمه صدرها حتى احسست انها قد اغمى عليها من التعب فلقد استلقت بصدرها على الكنبه ورجلها على الارض ولم تعد تقوى على الحركه وتصرخ ترجونى ان ادخله فقلت لها ادخل ايه فقالت زبك فقلت لها ماله فقالت يلا بقى عاوزاه فقلت لها يعمل ايه فقالت بطل غلاسه بقى فعد عليها السؤال عاوزاه يعمل ايه فقالت ينكنى فقلت لها ينيكك فين فقالت فى اى حته بس دخله بقى فقلت لها طب عاوزاه فى طيزك الاول ولا كسك فقالت الى انت عاوزه فقلت لها اختارى فقاتل طب دخله فى كسى علشان مولع نار فقلت لها اسمها ادخله بردو وكنت فى تلك الاثناء افرش شفرات كسها الغرف فى عسلها فصرخت وقالت ناااكنى فى كسى بقى فادخلته كله مره واحده فى كسها وهى تصرخ وتتاوه وتوحوح من الم النيك والشهوه ثم قلت لها ها عجبك يا شرموته فقالت متشتمش فقلت لها اظاهر مش عجبك تب اخرجه وتوقفت عن الحركه ولكنه بداخلها فصوتت وقالت يا سيدى عاجبنى وانا شرموته ومتناكه وبنت متناكه بس كمل بقى واخذت ادك كسها دخولا وخروجان الى ان اتت رعشتها الكبرى واصبحت جسه تنام على الكنبه امامى وانا اقف خلفها ومازال زبى منتصب لم ينزل ماؤه من تاسير الفيجرا اخذت اعاود مداعبه خرم طيزها التى بدى واضحا امامى واخت من عسل كسها الذى ينهمر ووضعته على باب طيزها واخذت ادلكه بزبرى وهى تتاوه وتهزى كما لو كانت تقول انت لسه فقلت لها عاوز اخليه ينزل فى طيزك زبدات ادخله فى خرم طيزها وعلى الرغم من انها كانت مفتوحه من الخلف الا ان زبرى دخل فيها بالعافيه وهى تتاوه الما حتى غاص باكمله بداخلها وظللت ساكنان هتره حتى اعتادت عليه بداخلها ثم اخد احركه بهدوء وهى تتاوه بصوت منخفض الى ان اصبحت حركته سهله بداخلها فاخذت اضرب فردتى طيزها ارتطاما بفخدى كما لو كنت اصفق عليهما وهى تهيجت واخذت تصرخ واصبحت هى من تتحرك امامى لتدخله وتخرجه وانا اقف خلفا استقبل طيزها وتاوهاتها ومددت يدى لصدرها والاخرى لكسها ثم اخرجته من الخرم فصوتت وصرخت دخله فاخذت ادخله مره فى طيزها واخرى فى كسها الى ان ارتعشت منزله شهوتها من كسها وكذلك انا افضت لبنى باكمله داخل طيزها التى ما ان اخرجت زبى منها الا وكانها مسوره مياه وانفجرت ثم نزلت على زبى فالتهمت بلسانها ماعيه من سوائل ثم نمت على الارض وهى بجانبى وصدرها على صدرى ويدى تداعب خصلات شعرها الى انهداء جسدنا وقمنا فقلت لها ايه رايك مش عاوزه تكملى اكل فقالت ثوانى اسخنهولك انت شكلك جعت فقلتلها مانتى السبب فقالت انت الى قليل الادب فقلت لها هو انتى لسه شوفتى قلت ادب ناكل واورىكى قله الادبفقالت هو انت لسه مشبعتش فقلت لها مانتى لسه قايله ان شكلى جعان فقالت احنا يادوب ناكل وادخل اشطف والحق اروح فقلت لها انتى مش اجازه خليكى مبيته معايا فقالت دانت طماع اوى فقلت لها بزمتك مش حقى اطمع فضحكت وقالت ماشى عموما انهارده انا كلى ملكك تعمل الى انت عاوزه انت بجد متعتنى اوى ثم امسكت زبى وقبلته واتبعت قائله وزبك الشقى ده يجنن ثم قامت وسخنت الطعام وجلسنا ناكل وهى تطعمنى وانا اطعمها واضع الاكل على ثديها واكله وهاكذا الى ان انتهينا وكنا مازلنا عرايا رفعت الاكل وقالت تشرب شاى فقلت لها تعالى نشرب سجاره وكاسين فقالت مهما دول السبب سكرتنى وخدرتنى وعملت عملتك فمسكتها من حلمت بزها وقرصت وقلت لها المهم اتمتهتى ولا لاء فقالت انا عمرى ما ارتعشت بالشكل ده بجد دى احلا نيكه ثم جلسنا واخذنا نشرب سجاره الحشيش والخمر وكنت اخد النفس واقبها فادخله فى فمها او اتنفسه فى ثديها الى ان انتهينا فقلت لها ايه رايك نتفرج على فيلم سكس واخذنا نشاهد وكنت انا اجلس على الكنبه وهى تمدد عليها وراسها على فخدى واللاب على بطنها ويدى على ثديها والاخرى على كسها وا لبست الا ان اهتاجت فقالت انا هاقوم اخد دش تيجى معايا فدخلنا ووقفنا تحت الدش واخذت اضع لها شامو وادلك جسمه حتى ثارت فنزلت تمص زبى وبعد فتره عدلتها على حافت الحوض وخرم طيزها امامى ووضعت بعض الشامبو ادخلت زبى وهى تتغنج وتوحوح وقدساعد على ذلك زفلطت الشامبو فاخذت ادك فى طيزها حتى احسست انى ساخرقها وهى توحوح وتصوت حتى احسست ان من بالعماره كلها يعلم اننى معى واحده بنيكها ثم اخرجته من طيزها وادخلته فى كسها وفضلت انيك فيها لفطره طويله ثم عدلتها ومسكتها من شعرها وانزلتها لترضع زبى وهى خلاص لم تعد تتحمل وتنهج وانا اان من الم المتعه حتى افرغت ما فى زبى من لبن فى فمها فابتلعته ثم انهينا استحمامنا ودخلنا عرايا على السرير ونمنا حتى الصباح
بعد ان استمرينا فى علاقتنا حتى ما يقرب الفجر وارتمينا ارهاقا استيقظت انا على الظهرفوجدتها نائمه عرياه بجانبى اخذت العب فى شعرها واحسس على صدرها ونزلت بيدى على جسدها حتى وصلت الى كسها وبدائت اداعبه كانت قد بدات تستيقظ فميلت عليها وطبعت قبله خفيفه على شفتيها وقلت لها صباح الخير يا قمر فابتسمت ومسكت زبرى وقالتلى صباح النور فقلت لها كل ده نوم احنا بقينا الظهر فقالت مهو من عميلك امبارح وبعدين بصراحه انا بقالى فتره منمتش زى ما نمت النهارده فقلتلها طيب مش هنفتر فقالت هاقوم اخد دش واحضر الفطار فقلت لها لا انا عاوز افطر من دول ومسكت كسها بيد وحلمه بزها بالاخرى فضحكت وقالت اةةةة هو انت لسه مشبعتش فقلت لها هو فى حد بيشبع من الاكله دى ولا انتى شبعتى
فضحكت وقالت انا نفسى اعرف انت عملت فيا ايه فقلت لها عملت كده ونزلت على حلمت بزها امصها واعدت امص فيها وهى تتلوى بجانبى ووضعت اليد الاخرى على فتحت كسها ومسكت ظنبورها الذى انتفض اول ما لمسته وقالت تعرف ان الجنس معاك له طعم تانى فقلتلها يعنى استمتعتى معايا اكتر ولا مع زوجك غردت انا مانكرش ان مع زوجى كان ليه طعم حلو بس انت معاك طعمه حلو وفى نفس الوقت مثيرومغلف بالاثاره فلسمت شفتيها ووجهها بسيل من القبلات الحاره واعبت فيها حلمه اذنها وشفتيها والتهمت لسانها مصا وفى ذات الوقت كنت افرك حلمت ثديها وكسها بيدى واحسست اكتر من مره برعشتها حتى انها مسكت زبى وقالتلى دخله بقى مش قادره فقلت لها مش لما تصبحى عليه الاول ففهمت ما ارمى اليه فنزلت اليه واخذت تلحس فى راسه كما لو كانت تلحس ايس كريم ثم نزلت على بيضاتى واخذت تلحسها او بالاحرى تشفطها ثم مسكت زبرى واخذت تدخله وتخرجه وانا النار تسرى فى جسدى واتاوه من المتعهالى انزلت مخزونه كله بداخل فمها وابتلعته هى واستمرت فى مصه حتى انه انتصب سريعا فقالت لى شفيفى الى فوق شربو الفطار فاضل شفيفى الى تحت ووضعت يدها على كسها نزلت انا الى كسها بشفيفى واخزت امص فى شفايف كسها وزنبوره والعب فى فتحت كسها بلسانى وهى تنهج وتان وتصرخ ثم وضعت يدى اسفل ظهرها وادخلت اصبعى الاوسط فى خرم طيازها فانتفدت وارتعشت وانزلت سيل من عسلها غرق وجهى فاخذت الحس لها كسها وهى تنتفض الى ان صرخت وقالت خلاص مش قادره هموت دخله جوايا نيكنى عاوزة اتناك كل ده وان اضعط على زنبورها وامص فيه بشفايفى الى ان رايتها كما المغمى عليها فقلت لها طب اتعدلى على بطنك قالت مش قادره اتحرك بدائ اساعدها وهى ترتعش وتحاول معى الى ان اسندتها واخذت وضع الكلبه وادخلت زبى فى كسها مره واحده فاتفضت واطلقت صرخه عاليه وهى تقول ايييييييييييي جامد نكنى جاند فاخذت ادخلف فيها واخرجه بقوهوفى ذات الوقت العب فى خرم طيزها التى برزت امانى ثم سحبت زبرى من داخلها مره واحده فكانت هى كمن خطف منها روحها فقالت ايه فى ايه طلعته ليهفكان ردى عليها عملى اذ حشرت زبى مره واحده بما يحمله من سوائل فى فتحه كسها واخترقتها وهى تصرخ وتتاوه وتقول مش قادره اىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى بيوجع اوى ثم اخذت ابدل دخوله بين كسها وطيزها الى ان احسست انها سترتعش رعشتها الكبرى فوضعته فى كسها واخذت ادخله واخرجه بسرعه وقوهوهى تصرخكما لو كنت اقطع من جسدها الى ان ارتعشنا سويا فنمت عليهابعد ان افضيت كل حليبى داخل كسها فارتميت عليها ووضعت شفتاى على شفتيها واخذت اقبلها ومازال زبى بداخل كسها بداء ينكمش الى ان خرج نهائيا فرقدت بجانبها وتهنا قليلا ثم قامت هى فدخلت اخدت دش وخرجت لبست ملابسهاواصلحت هندامها وثم قمت انا الاخر واخذت دش وخرجت لاجدها قد اعدت الطعام واكلنا ثم اسئاذنت هى للانصراف
وتوالت اللقاءات بينا بعد ذلك الى ان سافرت هى الى لبنان للعمل باحدى الفنادق