se_mody22
11-07-2017, 01:22 PM
هى قصه قديمه ليا ولكنى اعت كتابتها واضفت اجزاء جديده
لازلت اذكرت تلك الليالي رغم مرور العديد من السنين الى غيرت حياتنا بالكامل فكان بداية الموضوع يوم وفاه ابويه وجوز عمتي في حادث على الطريق كنت سعتها عمرى 16س وأختي هبه كانت في سنه اولى تجاره فهي شخصيه مرحه جميله جسمها ابيض شعرها طويل وبزازها مدوره بطنها مشدودة كسها مليان شعر بس جميل ومدارى بين فخديها طزها مدوره ومشدودة اما امى فهى 47س ولكن لم يمر العمر على جسمها فهي نسخه من فيفي عبده بزاز كبيره مدلدله شويه عندها كرش اضاف لها جمال فوق جملها تحته كس منحوت بين الصخور بشفراته الضخمة تشعر انك تشاهد بق مفتوح جاهز لابتلاع أي شى اما طزها فهى كتله من اللحم المتحرك اما عمتي فهى طويله ففي جسم غاده عبد الرازق بزازها المدورة وكسها مربرب وطزها الى تغرى الكثير اما بنت عمتى فهى قصيره شويه لكن عليها بزاز تحس انها دانه مدفع وكسها رفيع اوووى بس زبورها كبير طزها مدوره فبعد وفاه ابويه وجوز عمتى قررت امى انها تقف في المحل الشرك بين ابويه وجوز عمتى وقررت تقسيم الشغل بنها وبين عمتى استمر الحال كويس فتره والمحل بقى ماشي كويس مغطى مصرفنا وكمان حققوا مكسب والمحل اتقلب من محل مفروشات لمحل هدوم حريمي ولأنجري لكن استمرار الحال من المحال بداءت ثوره يناير ومعها عصر سيد بلطجي المنطقة وشلته سيد شاب 36س بلطجي بمعنى الكلمة شغال في المخدرات والسلاح بداء عصره في الشارع بضرب عم سيد الحلاق بمطوه عشان الحلاقة معجبتهوش وسط ضحك شلته وكسر المحل وبعد غياب الشرطة تولى سيد حمايه الشارع على رايه بفرض إتاوة على محلات الشارع منهم محلنا فكان كل شهر يعدى صابر احد صيع سيد للم الغلة ده ميمنعش ان بترينه تكسر شومه على راس واحد مدفعش او أتأخر لم انسى عندما فتح سيد المطوه على امى وعمتي لتأخرهم في دفع الفلوس فاكنت ظروف البيع في اسواء ايمها وكان معظم محلات الشارع قفلت رغم سوء الاحوال المادية شهر ورا شهر استمر المحل في الشغل بس بقت الفلوس اقل حتى جاء اليوم الى صحيت متأخر كانت الساعة 3 بليل سمعت امى بتكلم مع عمتى بتقلها الفلوس حنعمل فيها ايه احنا لو دفعنا الإتاوة مش حنلاقى نجيب بضاعه وعمتي قلتلها ما نكلمه يسبنا شويه ويدينا فتره امى قلتلها المرة الى فاتت سبنا وشفتي عمل ايه امال المرادي حيطلب ايه انا مش عازوه خراب المحل وهما ممكن يكسروه فوق دمغتنا احنا بكره نكلمه ونشوف حنوصل لا يه كان يوم حد انا فاكر كويس امى وعمتي فتحوا المحل الساعة 9 الصبح كا عويدهم ونزلتلهم على 12 الظهر عشان عوزين شغل في المخزن وانا شغال جوه سمعت صوت سيد بره ولسه حطلع سمعت صوت امى بتقله استني بس اشوف الواد جوه وبعدين نتكلم معرفش ايه الى خلاني اروح لآخر المخزن واعمل نفسى شغال امى دخلتلى وبصت على الشغل قلتلى كمل وقلتلى على شغل تانئ اعمله وراحت خارجه وانا ورها بسرعه وقفت مدارى على باب المخزن بس شايف كل الى بره وسمعهم سمعت عمتى بتقول لسيد انهم مش معاهم يدفعوا المرادي لقته بيقلها منا قلتلكم خلى عنكم ونبقى حبايب راحت امى قيلاله بس احنا مش عوزين السكة ده لقته راح قالب وشه قلها خلاص حعدى الساعة 9 بليل يا الاقى الفلوس وكمان عليها 250 زياده لزوم المشاوير يا الاقيكم جهزلى انا والى اجيبه معايه تمتعونا شويه ونبقى خلصين والمرادي يا مره منك ليها مش حكتفى برقص عازوك على السرير وراح ماسك كيسه من على الرف ورمها في وش امى وقلها عاوزك لبساه وتجيلي نضيفه يا كس امك بدل متبقى حفله وراح سيبهم ومشى لقت امى انهارت على الكرسي وبصت لعمتي وقلتلها حنعمل ايه في المصيبة ده انتى الى ورطينا راحت عمتى قيله وعوزاني اعمل ايه منا معاكي اهو ولا انتى ناسيه الى حصل في ام عبده لما خرجوها عريانه من بيتها لمجرد انها واقفت ادامهم ولا انتى عوزانا نفضح ولا يغتصبونا احنا والبنات راحت امى معطيه وقلتلها بس احنا كده حبقي شراميط راحت عمتى قيلها خلاص بلاها بضاعه مهو كده كده حيكسر المحل راحت امى قيلها ده شقه عمرنا يضيع كده راحت قيلها خلاص يبقى تقومي تجهزي وانا كمان عشان نخلص الى علينا ولا من شاف ولا من درى ويبقى مره وعدت راحت امى ضحكه قلتلها مره برده انتى شافيه حيعتقنا راحت عمتى ضحكه وقلتلها لا ده حيفشخنا دحنا نسوان شرقانه يله يا مره قومي اجهزى عشان لما يجي راحت امى ضحكه وقلتلها تصدقي انك شرموطه راحت عمتى قلتلها خلصي واقفلي المحل وتعالى شقتي ننضف بعض وبلمرة أظبتك كده وعندي شريط بتاع منع الحمل ناخد منه حبيتين ولا حاجه بدل ما تبقى فضيحه وانا واقف ورا الباب وسامع كل ده ومصدوم ومش عارف اعمل ايه
امى قلتلها اتلمى يا وسخه وخشى شوفي الواد جوه بيعمل ايه بدل ما يكون سمعنا وتبقى فضيحه رحت جارى وداخل على المخزن وعملت نفسى شغال وشويه ولقيت عمتى ورايا بتقلى كفاية شغل كده النهار ده يله بينا خرجت معها ملقيتش امى بره وقفلت المحل واحنا طالعين لقيت امى خارجه من الصيدلية الى جنب البيت ومعها كيسه سودا وطلعنا وعطت الكيسة لعمتي ودخلنا الشقة لقيت اختى واقفه بتعمل اكل ولابسه برمودة اسود وبضي ابيض قلتلها تخلص الاكل لحد ما تأخذ دش لأنها طلعه لعمتي ودخلت اوضتها تغير وأختي خلصت الاكل واكلنا وانا قاعد عمال افكر حيصل ايه واتصرف أزاي وبعد الاكل امى طلعت لعمتي وانا قعدت سرحان بفكر لحد ما جت الساعة 7 لقيت امى نزلت وقلتلنا انها حتدخل تريح شويه وبعدين نزله المحل هي وعمتي لان عندهم شغل في المخزن وانا قررت انى لازم اشوفها فرحت واخد نسخه من مفتاح باب المخزن الى في الشارع الى ورا وقلتلها انى نازل رايح لصحابي لقتها عطتنى فلوس وقلتلى بس متاخرش ونزلت وقعد نص ساعه برتب الرف الى حبقي فيه وحطيط إدامي كراتين بضاعه عشان ابقى مدارى بس بقيت شايف المخزن كله مفيش نص ساعه لقيت امى وعمتي دخلين من باب المخزن الخلفي امى قلتلها خلصي خلينا نظبت المكان ولقتهم جابوا الكراتين جنب بعض عملوها زي مرتبه ولقيت عمتى بتقلها اختى البرشامة ولا اجبلك واحده انى قلتلها لا دنا اخت حبيتن عشان الاحتياط هههههههههه ومفيش نص ساعه عدا الا لما لقيت باب المخزن يخبط وعمتي راحت فتحت ورجعت معها سيد داخل ومعاه صبحى واحد من شلته انها ايه اسود وضخم وخدله بشله في وشه راح سيد باص على الكراتين الى اترتبت وقليهم ايه قررتوا تناكوا منا قلت من الاول كده وراح ضاحك امى قلتله لولا الظروف مكناش عملنا كده راح هو بص لصبحى وقله خد الشرموطه الثانية وسبلي ام ظروف ده لما اشوف ظروف كسها ايه يله يا متناكه اقلعى وفرجينا وبقت امى وعمتي بقلعوا لقيت امى لابسه اندر اسود فتله من ادام فيه غرز وفوقه قميص شبك مخرم ومطلعه منه حلمات بزها وعمتي لقتها لابسه قميص نوم ابيض وتحته اندر سبعه ابيض لقيت سيد بقول لصبحى مش قلتلك الشراميط طول حيبسطونا يله يا متناكه منك ليها
ارقصلنا شويه وراح مشغل أغاني على موبيله وأمي لفت الطرحة على وسطها هي وعمتي وهاتك يرقص وشرمطه بس عمتى كانت اكتر شرمطه بتحسس على جسمها وتطلع بزها ودخله تانئ تروح تقرب من سيد وصبحى وتبعد تانئ لحد ما لقيت سيد وصبحى قلعوا هدمهم وبقوا ملط شفت ازبار واقفه تخض زبر سيد طوله مقيلش عن 25س طيخن عرقه ناشفه وبارزه اما صبحى زبره طيخن و طويل لكن طرفه معوج شويه لقيت امى وعمتي واقفين مبرقين راح سيد ضاحك وقلها ايه يا مره منك ليها اول مره تشوفوا ازبار تعالوا مصولنا شويه لقيت امى راحت لسيد وعمتي لصبحى وقعدوا جنبهم وأمي مسكت زبر سيد قعدت تحسي عليه شويه لقيته مسك رسها ويقربها على زبره راحت فتحت بقها ودخله مبقتش عارفه تخدوا كله جوه بقها وببص على عمتى لقتها بقت ملط ونزله مص ودعك في زبر صبحى وهو عمال يتأوه منها وشويه لقيت سيد بينيم امى على ظهرها على الكراتين وقلها دلوقتى بقى حركبك يا لبوه ولقتها بتأوه وهو نام عليها وعمال يفرش كسها بزبه وعمال يفعص في بزازها ويعض في ده ويمص حلمه ده وهى عماله تدعك في زبره مش سيباه راح ضاحك وقلها متقلقيش حفشخك ولقتها بقت تفتح رجليها اكتر لقت سيد راح عادل زبه وبقى بتدخله في كس امى وحده واحده وأمي عماله تصوت تحته مكنتش سامع بتقله ايه لكن كنت شايف زوبره وهو بفتح في كسها ويوسعه اكنه بفتح مره ليله دخلتها لحد ما لقيت زبره كله جوها وهى ضمه رجليها عليه مش عوزاه يتحرك وهو عمال يفعص في بزها وهاري شيفها كنت متوقع الاقى امى بتقاومه لكن لقتها مستسلمة وكمان عجبها وببص على عمتى لقتها متفرقش كتير عن امى بس لقتها قاعده على زبره وعماله تنطط وهو ماسك بزها فعصهم بأيده شويه وسمعت صوت امى وآهتها وسيد شغال فحت في كسها وهى فتحه رجليها سبعه وعمال تشرمط تحته والواد مش راحم كسها ولا بزها وشويه لقتها عماله تشخر وهو نازل عض في بزها وهى في دونيا تانية ولقيته بيقلها لفي وراح قلبها في وضع الكلب قلتله بلاش انا مش مفتوحه قلها خلاص نخليها مره تانية وراح مدخله في كسها من ورا وهى عماله تصوت تحته ويقلها يا شرموطه يا منيوكه ويضرب على طزها ولقيت عمتى اخت نفس الوضع وبقوا جنب بعض العيال شغاله نيك فيهم لحد ما لقيت سيد بهبد جامد في كسها ولقيت امى بتقله متجبش جوه راح مسكها وزنق زبه اكتر لحد ما خرجه من جوها ولقيت خيط لبن نازل من كسهاولقيت امى نزلت بجسمها على الكراتين مش قادره تحرك ولقيت عمتى وشها مليان لبن ولقيت سيد وصبحى بيلبسوا وراح قيلهم كده حق الشهر ده نبقى نشوف الشهر الجاى وراحوا خارجين وفضلت امى وعمتى نايمين على الكراتين يجي نص ساعه وبعديها لقيت امى قامت مش عارفه تقفل رجليها وراحت قيله لعمتي احه ابن الوسخة فشخني ايه زبره ده راحت عمتى ضحكه وقيلها دنا اول مره احس انى بتناك دنا كنت بتبعبص وراحت بصه لكس امى وقلتها شكله كيف دماغك راحت امى ضحكه ومطبطبه على كسها وقلتلها ده كيف كل حته بس يله خلينا نلم الدنيا ونطلع بدل ما حد ينزلنا وتبقى فضيحه راحت واقفه ولفه عشان تلم الكراتين راحت عمتى ظرفها بعبوص راحت امى نطه من مكنها راحت عمتى ضحكه وأمي قلتلها شيلي ايدك يا لبوه دنا ورمه ولبسوا عبايتهم على اللحم وخارجين وانا فضلت مستخبى مش عارف اعمل ايه اقلهم ايه اتفرجت عليكم وانتوا بتناكوا وزبرى نزل عليكم ولا اعمل ايه
فضلت في مكاني فتره واقف مش عارف اعمل ايه او افكر في حاجه لحد ما تعبت وطلعت الشقة اكنى لسه راجع لقيت امى نايمه وأختي صاحية عماله تكلم بنت عمتى وخلتها تحضرلى العشا ودخلت انام وانا كل شويه افتكر منظر امى وعمتى مع سيد واحاول اشفلها حل وصحيت تأنى يوم متأخر كانت امى نزلت فتحت المحل ونزلتلهم وانا كل شويه ابص عليها واتخيل منظرها وعدى يومين بلحاله ده مظهرش فيهم سيد ولا حد من الصيع بتوعه
وبعد يومين لقيت سيد معدى على العصرية كانت امى فوق وانا واقف لوحى راح سائل على امى وعمتى ولما ملقهمش لقيته قلى ابلغهم انه عاوز باقي الفلوس وسبلي رقمه وقلى اخليهم يتصلوا بيه عشان يشوف حيجى يأخذ الفلوس امته وراح سيبنى ومشى وانا مكدبتش خبر وقفلت المحل وطلعت لأمي وأعطتها الرقم وقلتلها على الى قلهولى راحت متصلة بعمتى وقلتلها تنزلها بسرعه وكانت متنرفزة اووى وبعديها بدقائق لقيت عمتى نزله لابسه روب وباين ان مفيش تحته حاجه ولقيت امى بتقلى انزل اشترى حجات للبيت من السوق وراحت عطيلي فلوس واخدت عمتى على اوضتها وقفلت الباب عملت نفسى نزلت ورجعت استحبت لحد باب الاوضه لقيت عمتى قاعده على السرير والروب مفتوح وفخدها كلها باينه وأمي عماله تزعقلها وتقلها مش قلتلك مش حيعتقنا وعمتى ساكته وبعديها قلتلها اتصلى بيه شوفيه عاوز ايه وبعديها نتكلم راحت امى مسكت التلفون وضربت الرقم وقعدت تكلمه بس مكنتش فاهمه من كلامها حاجه غير كلمه بس ومينفعش ووكده وراحت قفله التلفون وقعدت تعيط راحت عمتى مطبطه عليها وقلتلها عاوز ايه المرادي العرص ده راحت امى بصلها وقتلها عوزنا تانئ يا اما نحضرله 1000 جنيه ومستني الرد بتعنا دلوقتى راحت عمتى قلتلها وحنعمل ايه دحنا من اول الشهر مبعناش بربع المبلغ ده قلتلها مفيش حل نبيع حاجه من الدهب ونرميله الفلوس ونخلص من زنه ويبقى خلصنا منه الشهر ده راحت عمتى قلتلها خلاص حنزل ابيع السلسلة ونتصل بيه ندهاله ورحت انا خارج جرى عشان ميشو فنيش وشويه لقيت عمتى نزلت واخدت ساعه تحت ورجعت وعطت امى 1500 قلتلها ده الى جبته نديله الفلوس الى عوزها ونخلص منه وأمي مكدبتش خبر راحت اتصلت بيه وقلتله على الفلوس وقلها حيعدى بليل يخدها واتغدينا ونزلت انى وعمتى المحل وانا ونزلتلهم على 7عشان اروق المحل والمخزن وجه سيد ومعاه على واحد من شلته كان محبوس في قضيه مخدرات ولقيت امى بديله الفلوس راح واخدها وقلها متخليهم ونخش نريح في الخزن شويه راحت عمتى قيلاله خد الفلوس ملكش حاجه عندنا غيرها راح باصص لعلى وقله شكلهم مكيفوش المره الى فاتت راح مكلم امى وعمتى وقلها بصي يا مره منك ليها من هنا ورايح الفلوس زات الضعف وحدفعوها مرتين في الشهر وراح ماسك الشومه وكاسر البترينه بتاعه الهدوم وقلهم ده عينه من الى حيحصل وانتوا وكفكم بقى لقيت امى بلمت وقلتله ليه بس احنا زعلانك في ايه ما الفلوس واخدتها قلها احه يا كس امك وأنتئ فاكره الفلوس ده حاجه دنا الم اضعافهم في طلعه بس انا مبحبش الى يقلى لا وانتوا وشقكم حسبكم يوم تفكروا وهى كلها مصلحه ليكم برده ولا زبرى معجبكيش يا مره وراح سيبهم ومشى وانا واقف جوه في المخزن سمعهم راحت امي وعمتى قعدوا يلموا الهدوم ونادوني عشان الم الى اتكسر واطلعها بره المحل وبعديها قفلنا وطلعوا وأمي دخلت تنام على طول من غير ما تكلم أي حد فينا وتانى يوم منزلتش المحل خالص وكان وشها مصفر اكنها تعبانة وعلى 8 بليل لقيت عمتى نزله وقعدت معها في الاوضه لوحدهم اكتر من ساعتين وبعديها خرجت وطلعت على شقتها على طول وعدى باقي اليوم عادى وتانى يوم لقيت امى بتصحينى عشان ازل افتح لحد ما تنزل هي وعمتى ونزلت وقعدت في المحل لحد الساعة 1 ولقيت عمتى نزله وقلتلى ان امى بتعمل الاكل ونزله ورها عشان اختى في الكلية وعلى 7لقيت امى بتحاول تمشنى من المحل باي حجه لغايه ما قلتلى انها وعمتى يقفلوا المحل ورايحين مشاور يبصوا على بضاعه جديده ودخلت المخزن اجيب الجاكت بتاعى لقيت عمتى مرتبه الكراتين زي المره الى فاتت رحت واخد بعضي وماشي وقلتلهم حروح لصحابي واحتمال أتأخر واستخبيت على اول الشارع لقيت امى وعمتى قفلوا المحل وطلعوا على البيت ورحت جارى على باب المخزن الخلفي ودخلت منه واستخبيت زي المره الى فاتت وساعه ولقيت امى وعمتى دخلين وراحت امى متصلة من موبيلها وكلمت حد وقلتله احنا مستنينكم
مفيش عشر دقائق ولقيت باب المخزن بيخبط وعمتى راحت فتحت لقيت سيد ومعاه صبحى وعلى ولقيت امى بصه لعلى بتقله متفقناش على كده راح سيد ضاحك وقلها نتفق على ايه انتوا توافقوا على الى نعمله وخلاص مش عجبكم يبقى بلاها وتعملوا الى قلنا عليه راحت عمتى قلتله بس احنا مش عاوزين فضايح انته عارف بس انته كده تستغلنا راح ضاحك وقلها متخلصي منك ليها تقلعوا ولا نشوفلنا شراميط غيركم
لقيت عمتى راحت قلعه العباية ولقيت تحتيها اندر لونه بينك وسنتيانه نفس اللون ولقيت امى بتقلع بس المفاجئة انها كانت ملط تحت العباية راح سيد وصحابه ضحكيه وقلهم ايوه كده واح سيد رايح لعمتي ولقيت صبحى وعلى مسكين امى وعاملين يفعصوا في بزازها وطزها واح سيد منيم عمتى على الكراتين ومقلعها الاندر والسنتيانه ونايم عليها وراح صبحى ماسك امى منيمها جنب عمتى ونزل يلحس في كوسها وعلى راح مطلع زبره نازل بيه على وش امى وحاطط زبره في بقها فضلت امى شويه قفله بقها لكن مع لحس صبحى ليها وبعبصته في كوسها بدأت تهيج وتفتح بقها لزبر على وشويه ولقت عمتى بتصرخ من زبر سيد الى كان عمال يدك في طزها ولقيت صبحى رافع رجل امى على كتفه وبيدخل زبره في كوسها وهى عماله تتلوى تحته وتأوه وهو وعلى عكال يمص في بزازها وفضلوا شويه على كده وبعديها لقيت على بيدهن زبره بكريم وراح صبحى نايم ورافع امى على زبره وبشدها عليه وراح على جي من وراه وراشق زبره في طيز امى الى راحت مصوتة بس صبحى راح كاتم صوتها بأيده وفضل على شويه كده وبعديها لقيته عمال يحرك زبره في طزها وصبحى في كوسها وهى مسخسه خالص والاثنين عماليين يهبدوا بأزبرهم فيها وشويه ولقيت صبحى وعلى طلعوا ازبرهم وبدلوا اماكنهم ورجعوا ينكوها تانئ وهى عماله تأوه وتقول كلام مش مفهوم وعمتى عماله تأوه ولا احسن شرموطه لحد ما شوبه لقيت صبحى بيخبط على طيز امى جامد وراح مطلع زبره والدم واللبن نزلين من فتحه طزها وراح على عادل امى على ضهرها ونزل نيك في كوسها وهى زي ما يكون مغمى عليها لحد ما نزل في كوسها وراحوا لعمتي وبدلوا عليها لحد ما نزلوا جواها وبعديها لقيت سيد بيطلع موبيله وعمال يصور في امى وعمتى وهما مغمى عليهم واللبن مغرهم وعريانين وراح قايل لصبحى فوق الشراميط دول وراح لابس وصبحى كب ميه على وش امى وعمتى لحد ما فاقوا وسيد راح مطلع من جيبه 1000 جنيه وراح رميهم على امى وعمتى وقلهم دول اجرتكم عشان متعتونا وراحوا ماشين وفضلت امى وعمتى في الوضع ده يجي ساعه وبعديها قاموا يتسندوا على بض ولموا الفلوس والكراتين ولبسوا وخرجوا
لازلت اذكرت تلك الليالي رغم مرور العديد من السنين الى غيرت حياتنا بالكامل فكان بداية الموضوع يوم وفاه ابويه وجوز عمتي في حادث على الطريق كنت سعتها عمرى 16س وأختي هبه كانت في سنه اولى تجاره فهي شخصيه مرحه جميله جسمها ابيض شعرها طويل وبزازها مدوره بطنها مشدودة كسها مليان شعر بس جميل ومدارى بين فخديها طزها مدوره ومشدودة اما امى فهى 47س ولكن لم يمر العمر على جسمها فهي نسخه من فيفي عبده بزاز كبيره مدلدله شويه عندها كرش اضاف لها جمال فوق جملها تحته كس منحوت بين الصخور بشفراته الضخمة تشعر انك تشاهد بق مفتوح جاهز لابتلاع أي شى اما طزها فهى كتله من اللحم المتحرك اما عمتي فهى طويله ففي جسم غاده عبد الرازق بزازها المدورة وكسها مربرب وطزها الى تغرى الكثير اما بنت عمتى فهى قصيره شويه لكن عليها بزاز تحس انها دانه مدفع وكسها رفيع اوووى بس زبورها كبير طزها مدوره فبعد وفاه ابويه وجوز عمتى قررت امى انها تقف في المحل الشرك بين ابويه وجوز عمتى وقررت تقسيم الشغل بنها وبين عمتى استمر الحال كويس فتره والمحل بقى ماشي كويس مغطى مصرفنا وكمان حققوا مكسب والمحل اتقلب من محل مفروشات لمحل هدوم حريمي ولأنجري لكن استمرار الحال من المحال بداءت ثوره يناير ومعها عصر سيد بلطجي المنطقة وشلته سيد شاب 36س بلطجي بمعنى الكلمة شغال في المخدرات والسلاح بداء عصره في الشارع بضرب عم سيد الحلاق بمطوه عشان الحلاقة معجبتهوش وسط ضحك شلته وكسر المحل وبعد غياب الشرطة تولى سيد حمايه الشارع على رايه بفرض إتاوة على محلات الشارع منهم محلنا فكان كل شهر يعدى صابر احد صيع سيد للم الغلة ده ميمنعش ان بترينه تكسر شومه على راس واحد مدفعش او أتأخر لم انسى عندما فتح سيد المطوه على امى وعمتي لتأخرهم في دفع الفلوس فاكنت ظروف البيع في اسواء ايمها وكان معظم محلات الشارع قفلت رغم سوء الاحوال المادية شهر ورا شهر استمر المحل في الشغل بس بقت الفلوس اقل حتى جاء اليوم الى صحيت متأخر كانت الساعة 3 بليل سمعت امى بتكلم مع عمتى بتقلها الفلوس حنعمل فيها ايه احنا لو دفعنا الإتاوة مش حنلاقى نجيب بضاعه وعمتي قلتلها ما نكلمه يسبنا شويه ويدينا فتره امى قلتلها المرة الى فاتت سبنا وشفتي عمل ايه امال المرادي حيطلب ايه انا مش عازوه خراب المحل وهما ممكن يكسروه فوق دمغتنا احنا بكره نكلمه ونشوف حنوصل لا يه كان يوم حد انا فاكر كويس امى وعمتي فتحوا المحل الساعة 9 الصبح كا عويدهم ونزلتلهم على 12 الظهر عشان عوزين شغل في المخزن وانا شغال جوه سمعت صوت سيد بره ولسه حطلع سمعت صوت امى بتقله استني بس اشوف الواد جوه وبعدين نتكلم معرفش ايه الى خلاني اروح لآخر المخزن واعمل نفسى شغال امى دخلتلى وبصت على الشغل قلتلى كمل وقلتلى على شغل تانئ اعمله وراحت خارجه وانا ورها بسرعه وقفت مدارى على باب المخزن بس شايف كل الى بره وسمعهم سمعت عمتى بتقول لسيد انهم مش معاهم يدفعوا المرادي لقته بيقلها منا قلتلكم خلى عنكم ونبقى حبايب راحت امى قيلاله بس احنا مش عوزين السكة ده لقته راح قالب وشه قلها خلاص حعدى الساعة 9 بليل يا الاقى الفلوس وكمان عليها 250 زياده لزوم المشاوير يا الاقيكم جهزلى انا والى اجيبه معايه تمتعونا شويه ونبقى خلصين والمرادي يا مره منك ليها مش حكتفى برقص عازوك على السرير وراح ماسك كيسه من على الرف ورمها في وش امى وقلها عاوزك لبساه وتجيلي نضيفه يا كس امك بدل متبقى حفله وراح سيبهم ومشى لقت امى انهارت على الكرسي وبصت لعمتي وقلتلها حنعمل ايه في المصيبة ده انتى الى ورطينا راحت عمتى قيله وعوزاني اعمل ايه منا معاكي اهو ولا انتى ناسيه الى حصل في ام عبده لما خرجوها عريانه من بيتها لمجرد انها واقفت ادامهم ولا انتى عوزانا نفضح ولا يغتصبونا احنا والبنات راحت امى معطيه وقلتلها بس احنا كده حبقي شراميط راحت عمتى قيلها خلاص بلاها بضاعه مهو كده كده حيكسر المحل راحت امى قيلها ده شقه عمرنا يضيع كده راحت قيلها خلاص يبقى تقومي تجهزي وانا كمان عشان نخلص الى علينا ولا من شاف ولا من درى ويبقى مره وعدت راحت امى ضحكه قلتلها مره برده انتى شافيه حيعتقنا راحت عمتى ضحكه وقلتلها لا ده حيفشخنا دحنا نسوان شرقانه يله يا مره قومي اجهزى عشان لما يجي راحت امى ضحكه وقلتلها تصدقي انك شرموطه راحت عمتى قلتلها خلصي واقفلي المحل وتعالى شقتي ننضف بعض وبلمرة أظبتك كده وعندي شريط بتاع منع الحمل ناخد منه حبيتين ولا حاجه بدل ما تبقى فضيحه وانا واقف ورا الباب وسامع كل ده ومصدوم ومش عارف اعمل ايه
امى قلتلها اتلمى يا وسخه وخشى شوفي الواد جوه بيعمل ايه بدل ما يكون سمعنا وتبقى فضيحه رحت جارى وداخل على المخزن وعملت نفسى شغال وشويه ولقيت عمتى ورايا بتقلى كفاية شغل كده النهار ده يله بينا خرجت معها ملقيتش امى بره وقفلت المحل واحنا طالعين لقيت امى خارجه من الصيدلية الى جنب البيت ومعها كيسه سودا وطلعنا وعطت الكيسة لعمتي ودخلنا الشقة لقيت اختى واقفه بتعمل اكل ولابسه برمودة اسود وبضي ابيض قلتلها تخلص الاكل لحد ما تأخذ دش لأنها طلعه لعمتي ودخلت اوضتها تغير وأختي خلصت الاكل واكلنا وانا قاعد عمال افكر حيصل ايه واتصرف أزاي وبعد الاكل امى طلعت لعمتي وانا قعدت سرحان بفكر لحد ما جت الساعة 7 لقيت امى نزلت وقلتلنا انها حتدخل تريح شويه وبعدين نزله المحل هي وعمتي لان عندهم شغل في المخزن وانا قررت انى لازم اشوفها فرحت واخد نسخه من مفتاح باب المخزن الى في الشارع الى ورا وقلتلها انى نازل رايح لصحابي لقتها عطتنى فلوس وقلتلى بس متاخرش ونزلت وقعد نص ساعه برتب الرف الى حبقي فيه وحطيط إدامي كراتين بضاعه عشان ابقى مدارى بس بقيت شايف المخزن كله مفيش نص ساعه لقيت امى وعمتي دخلين من باب المخزن الخلفي امى قلتلها خلصي خلينا نظبت المكان ولقتهم جابوا الكراتين جنب بعض عملوها زي مرتبه ولقيت عمتى بتقلها اختى البرشامة ولا اجبلك واحده انى قلتلها لا دنا اخت حبيتن عشان الاحتياط هههههههههه ومفيش نص ساعه عدا الا لما لقيت باب المخزن يخبط وعمتي راحت فتحت ورجعت معها سيد داخل ومعاه صبحى واحد من شلته انها ايه اسود وضخم وخدله بشله في وشه راح سيد باص على الكراتين الى اترتبت وقليهم ايه قررتوا تناكوا منا قلت من الاول كده وراح ضاحك امى قلتله لولا الظروف مكناش عملنا كده راح هو بص لصبحى وقله خد الشرموطه الثانية وسبلي ام ظروف ده لما اشوف ظروف كسها ايه يله يا متناكه اقلعى وفرجينا وبقت امى وعمتي بقلعوا لقيت امى لابسه اندر اسود فتله من ادام فيه غرز وفوقه قميص شبك مخرم ومطلعه منه حلمات بزها وعمتي لقتها لابسه قميص نوم ابيض وتحته اندر سبعه ابيض لقيت سيد بقول لصبحى مش قلتلك الشراميط طول حيبسطونا يله يا متناكه منك ليها
ارقصلنا شويه وراح مشغل أغاني على موبيله وأمي لفت الطرحة على وسطها هي وعمتي وهاتك يرقص وشرمطه بس عمتى كانت اكتر شرمطه بتحسس على جسمها وتطلع بزها ودخله تانئ تروح تقرب من سيد وصبحى وتبعد تانئ لحد ما لقيت سيد وصبحى قلعوا هدمهم وبقوا ملط شفت ازبار واقفه تخض زبر سيد طوله مقيلش عن 25س طيخن عرقه ناشفه وبارزه اما صبحى زبره طيخن و طويل لكن طرفه معوج شويه لقيت امى وعمتي واقفين مبرقين راح سيد ضاحك وقلها ايه يا مره منك ليها اول مره تشوفوا ازبار تعالوا مصولنا شويه لقيت امى راحت لسيد وعمتي لصبحى وقعدوا جنبهم وأمي مسكت زبر سيد قعدت تحسي عليه شويه لقيته مسك رسها ويقربها على زبره راحت فتحت بقها ودخله مبقتش عارفه تخدوا كله جوه بقها وببص على عمتى لقتها بقت ملط ونزله مص ودعك في زبر صبحى وهو عمال يتأوه منها وشويه لقيت سيد بينيم امى على ظهرها على الكراتين وقلها دلوقتى بقى حركبك يا لبوه ولقتها بتأوه وهو نام عليها وعمال يفرش كسها بزبه وعمال يفعص في بزازها ويعض في ده ويمص حلمه ده وهى عماله تدعك في زبره مش سيباه راح ضاحك وقلها متقلقيش حفشخك ولقتها بقت تفتح رجليها اكتر لقت سيد راح عادل زبه وبقى بتدخله في كس امى وحده واحده وأمي عماله تصوت تحته مكنتش سامع بتقله ايه لكن كنت شايف زوبره وهو بفتح في كسها ويوسعه اكنه بفتح مره ليله دخلتها لحد ما لقيت زبره كله جوها وهى ضمه رجليها عليه مش عوزاه يتحرك وهو عمال يفعص في بزها وهاري شيفها كنت متوقع الاقى امى بتقاومه لكن لقتها مستسلمة وكمان عجبها وببص على عمتى لقتها متفرقش كتير عن امى بس لقتها قاعده على زبره وعماله تنطط وهو ماسك بزها فعصهم بأيده شويه وسمعت صوت امى وآهتها وسيد شغال فحت في كسها وهى فتحه رجليها سبعه وعمال تشرمط تحته والواد مش راحم كسها ولا بزها وشويه لقتها عماله تشخر وهو نازل عض في بزها وهى في دونيا تانية ولقيته بيقلها لفي وراح قلبها في وضع الكلب قلتله بلاش انا مش مفتوحه قلها خلاص نخليها مره تانية وراح مدخله في كسها من ورا وهى عماله تصوت تحته ويقلها يا شرموطه يا منيوكه ويضرب على طزها ولقيت عمتى اخت نفس الوضع وبقوا جنب بعض العيال شغاله نيك فيهم لحد ما لقيت سيد بهبد جامد في كسها ولقيت امى بتقله متجبش جوه راح مسكها وزنق زبه اكتر لحد ما خرجه من جوها ولقيت خيط لبن نازل من كسهاولقيت امى نزلت بجسمها على الكراتين مش قادره تحرك ولقيت عمتى وشها مليان لبن ولقيت سيد وصبحى بيلبسوا وراح قيلهم كده حق الشهر ده نبقى نشوف الشهر الجاى وراحوا خارجين وفضلت امى وعمتى نايمين على الكراتين يجي نص ساعه وبعديها لقيت امى قامت مش عارفه تقفل رجليها وراحت قيله لعمتي احه ابن الوسخة فشخني ايه زبره ده راحت عمتى ضحكه وقيلها دنا اول مره احس انى بتناك دنا كنت بتبعبص وراحت بصه لكس امى وقلتها شكله كيف دماغك راحت امى ضحكه ومطبطبه على كسها وقلتلها ده كيف كل حته بس يله خلينا نلم الدنيا ونطلع بدل ما حد ينزلنا وتبقى فضيحه راحت واقفه ولفه عشان تلم الكراتين راحت عمتى ظرفها بعبوص راحت امى نطه من مكنها راحت عمتى ضحكه وأمي قلتلها شيلي ايدك يا لبوه دنا ورمه ولبسوا عبايتهم على اللحم وخارجين وانا فضلت مستخبى مش عارف اعمل ايه اقلهم ايه اتفرجت عليكم وانتوا بتناكوا وزبرى نزل عليكم ولا اعمل ايه
فضلت في مكاني فتره واقف مش عارف اعمل ايه او افكر في حاجه لحد ما تعبت وطلعت الشقة اكنى لسه راجع لقيت امى نايمه وأختي صاحية عماله تكلم بنت عمتى وخلتها تحضرلى العشا ودخلت انام وانا كل شويه افتكر منظر امى وعمتى مع سيد واحاول اشفلها حل وصحيت تأنى يوم متأخر كانت امى نزلت فتحت المحل ونزلتلهم وانا كل شويه ابص عليها واتخيل منظرها وعدى يومين بلحاله ده مظهرش فيهم سيد ولا حد من الصيع بتوعه
وبعد يومين لقيت سيد معدى على العصرية كانت امى فوق وانا واقف لوحى راح سائل على امى وعمتى ولما ملقهمش لقيته قلى ابلغهم انه عاوز باقي الفلوس وسبلي رقمه وقلى اخليهم يتصلوا بيه عشان يشوف حيجى يأخذ الفلوس امته وراح سيبنى ومشى وانا مكدبتش خبر وقفلت المحل وطلعت لأمي وأعطتها الرقم وقلتلها على الى قلهولى راحت متصلة بعمتى وقلتلها تنزلها بسرعه وكانت متنرفزة اووى وبعديها بدقائق لقيت عمتى نزله لابسه روب وباين ان مفيش تحته حاجه ولقيت امى بتقلى انزل اشترى حجات للبيت من السوق وراحت عطيلي فلوس واخدت عمتى على اوضتها وقفلت الباب عملت نفسى نزلت ورجعت استحبت لحد باب الاوضه لقيت عمتى قاعده على السرير والروب مفتوح وفخدها كلها باينه وأمي عماله تزعقلها وتقلها مش قلتلك مش حيعتقنا وعمتى ساكته وبعديها قلتلها اتصلى بيه شوفيه عاوز ايه وبعديها نتكلم راحت امى مسكت التلفون وضربت الرقم وقعدت تكلمه بس مكنتش فاهمه من كلامها حاجه غير كلمه بس ومينفعش ووكده وراحت قفله التلفون وقعدت تعيط راحت عمتى مطبطه عليها وقلتلها عاوز ايه المرادي العرص ده راحت امى بصلها وقتلها عوزنا تانئ يا اما نحضرله 1000 جنيه ومستني الرد بتعنا دلوقتى راحت عمتى قلتلها وحنعمل ايه دحنا من اول الشهر مبعناش بربع المبلغ ده قلتلها مفيش حل نبيع حاجه من الدهب ونرميله الفلوس ونخلص من زنه ويبقى خلصنا منه الشهر ده راحت عمتى قلتلها خلاص حنزل ابيع السلسلة ونتصل بيه ندهاله ورحت انا خارج جرى عشان ميشو فنيش وشويه لقيت عمتى نزلت واخدت ساعه تحت ورجعت وعطت امى 1500 قلتلها ده الى جبته نديله الفلوس الى عوزها ونخلص منه وأمي مكدبتش خبر راحت اتصلت بيه وقلتله على الفلوس وقلها حيعدى بليل يخدها واتغدينا ونزلت انى وعمتى المحل وانا ونزلتلهم على 7عشان اروق المحل والمخزن وجه سيد ومعاه على واحد من شلته كان محبوس في قضيه مخدرات ولقيت امى بديله الفلوس راح واخدها وقلها متخليهم ونخش نريح في الخزن شويه راحت عمتى قيلاله خد الفلوس ملكش حاجه عندنا غيرها راح باصص لعلى وقله شكلهم مكيفوش المره الى فاتت راح مكلم امى وعمتى وقلها بصي يا مره منك ليها من هنا ورايح الفلوس زات الضعف وحدفعوها مرتين في الشهر وراح ماسك الشومه وكاسر البترينه بتاعه الهدوم وقلهم ده عينه من الى حيحصل وانتوا وكفكم بقى لقيت امى بلمت وقلتله ليه بس احنا زعلانك في ايه ما الفلوس واخدتها قلها احه يا كس امك وأنتئ فاكره الفلوس ده حاجه دنا الم اضعافهم في طلعه بس انا مبحبش الى يقلى لا وانتوا وشقكم حسبكم يوم تفكروا وهى كلها مصلحه ليكم برده ولا زبرى معجبكيش يا مره وراح سيبهم ومشى وانا واقف جوه في المخزن سمعهم راحت امي وعمتى قعدوا يلموا الهدوم ونادوني عشان الم الى اتكسر واطلعها بره المحل وبعديها قفلنا وطلعوا وأمي دخلت تنام على طول من غير ما تكلم أي حد فينا وتانى يوم منزلتش المحل خالص وكان وشها مصفر اكنها تعبانة وعلى 8 بليل لقيت عمتى نزله وقعدت معها في الاوضه لوحدهم اكتر من ساعتين وبعديها خرجت وطلعت على شقتها على طول وعدى باقي اليوم عادى وتانى يوم لقيت امى بتصحينى عشان ازل افتح لحد ما تنزل هي وعمتى ونزلت وقعدت في المحل لحد الساعة 1 ولقيت عمتى نزله وقلتلى ان امى بتعمل الاكل ونزله ورها عشان اختى في الكلية وعلى 7لقيت امى بتحاول تمشنى من المحل باي حجه لغايه ما قلتلى انها وعمتى يقفلوا المحل ورايحين مشاور يبصوا على بضاعه جديده ودخلت المخزن اجيب الجاكت بتاعى لقيت عمتى مرتبه الكراتين زي المره الى فاتت رحت واخد بعضي وماشي وقلتلهم حروح لصحابي واحتمال أتأخر واستخبيت على اول الشارع لقيت امى وعمتى قفلوا المحل وطلعوا على البيت ورحت جارى على باب المخزن الخلفي ودخلت منه واستخبيت زي المره الى فاتت وساعه ولقيت امى وعمتى دخلين وراحت امى متصلة من موبيلها وكلمت حد وقلتله احنا مستنينكم
مفيش عشر دقائق ولقيت باب المخزن بيخبط وعمتى راحت فتحت لقيت سيد ومعاه صبحى وعلى ولقيت امى بصه لعلى بتقله متفقناش على كده راح سيد ضاحك وقلها نتفق على ايه انتوا توافقوا على الى نعمله وخلاص مش عجبكم يبقى بلاها وتعملوا الى قلنا عليه راحت عمتى قلتله بس احنا مش عاوزين فضايح انته عارف بس انته كده تستغلنا راح ضاحك وقلها متخلصي منك ليها تقلعوا ولا نشوفلنا شراميط غيركم
لقيت عمتى راحت قلعه العباية ولقيت تحتيها اندر لونه بينك وسنتيانه نفس اللون ولقيت امى بتقلع بس المفاجئة انها كانت ملط تحت العباية راح سيد وصحابه ضحكيه وقلهم ايوه كده واح سيد رايح لعمتي ولقيت صبحى وعلى مسكين امى وعاملين يفعصوا في بزازها وطزها واح سيد منيم عمتى على الكراتين ومقلعها الاندر والسنتيانه ونايم عليها وراح صبحى ماسك امى منيمها جنب عمتى ونزل يلحس في كوسها وعلى راح مطلع زبره نازل بيه على وش امى وحاطط زبره في بقها فضلت امى شويه قفله بقها لكن مع لحس صبحى ليها وبعبصته في كوسها بدأت تهيج وتفتح بقها لزبر على وشويه ولقت عمتى بتصرخ من زبر سيد الى كان عمال يدك في طزها ولقيت صبحى رافع رجل امى على كتفه وبيدخل زبره في كوسها وهى عماله تتلوى تحته وتأوه وهو وعلى عكال يمص في بزازها وفضلوا شويه على كده وبعديها لقيت على بيدهن زبره بكريم وراح صبحى نايم ورافع امى على زبره وبشدها عليه وراح على جي من وراه وراشق زبره في طيز امى الى راحت مصوتة بس صبحى راح كاتم صوتها بأيده وفضل على شويه كده وبعديها لقيته عمال يحرك زبره في طزها وصبحى في كوسها وهى مسخسه خالص والاثنين عماليين يهبدوا بأزبرهم فيها وشويه ولقيت صبحى وعلى طلعوا ازبرهم وبدلوا اماكنهم ورجعوا ينكوها تانئ وهى عماله تأوه وتقول كلام مش مفهوم وعمتى عماله تأوه ولا احسن شرموطه لحد ما شوبه لقيت صبحى بيخبط على طيز امى جامد وراح مطلع زبره والدم واللبن نزلين من فتحه طزها وراح على عادل امى على ضهرها ونزل نيك في كوسها وهى زي ما يكون مغمى عليها لحد ما نزل في كوسها وراحوا لعمتي وبدلوا عليها لحد ما نزلوا جواها وبعديها لقيت سيد بيطلع موبيله وعمال يصور في امى وعمتى وهما مغمى عليهم واللبن مغرهم وعريانين وراح قايل لصبحى فوق الشراميط دول وراح لابس وصبحى كب ميه على وش امى وعمتى لحد ما فاقوا وسيد راح مطلع من جيبه 1000 جنيه وراح رميهم على امى وعمتى وقلهم دول اجرتكم عشان متعتونا وراحوا ماشين وفضلت امى وعمتى في الوضع ده يجي ساعه وبعديها قاموا يتسندوا على بض ولموا الفلوس والكراتين ولبسوا وخرجوا