دخول

عرض كامل الموضوع : خروف العيد ومعلمات ونسوان المدرسة سادية ومحارم الجزء العاشر


خروف العيد
09-27-2017, 07:35 PM
يوم الخميس في المدرسة تأكدت امل من ام نهى ان سعيد هيشارك في الحفلة وهو لسة ميعرفش مين الستات اللي هتكون موجودة فبلغت امل ام نهى ان المعاد هيكون من الجمعة للحد والجمعة هيكون تعارف بس وانها تجهز نفسها لإن بعد التعارف وبعد ما االرجالة تمشي هتنضف الستات بتوع الحفله كلهم وطلبت امل من ام نهى انها تكون موجوده معاها النهاردة في تجهيز الأكل وتنضيف الشقة علشان الحفله وطبعا ام نهى ولا ام سيد يقدروا يعارضوا امل في حاجة ..
بلغت ام نهى سعيد بمعاد الحفلة ولكن سعيد قالها انه مش هيقدر يقول لخاله غير انه مسافر رحلة وخاله ما هيصدق انه يغور من وشه فبالتالي هيحتاج مكان يبات فيه .. عرضت ام نهى الموضوع على ميس امل اللي قالت لها خلاص مش مشكله هيبات عندي .. رجعت ام نهى لسعيدد وقالت له ابسط يا عم هتبات في بيت الحفلة وسلأألته هتكون جاهز من امتى قالها من النهاردة المغرب .. قالتله خلاص كلمني وهبقى اديك ىالعنوان .. انصرفت امل وغادة وسحر نصف يوم وتوجهو الي بيت امل وجابوا معاهم مستلزمات الغدا بتاع الجمعة وشويه حجات للبيت هيحتاجوهم للتلات ايام .. منشط جنسي رجال وسيدات طلبيات جمبري وكابوريا وسبيط لحمة وفراخ ومحاشي .. طلعوا التلات نسوان على بيت امل خبطت امل على بين معالي امها .. فتح أشرف عريان من فوق وبالشورت زعقت فيه انه يجري يلبس حاجة فهمست غادة في ودن سحر وقالت لها الواد اشرف كبر وضحكو الاتنين فنادت امل : يا ماما انتي فين فخرجت معالي بجلبيه صيفي نص كم مفتوحة الصدر وشابكة طرف الجلبية في كلوتها وهي كانت من غير سنتيان .. بشعرها الأحمر وايديها المتسخة من اعداد الطعام قامت بايسه غاده وسحر واخدتهم بالحضن وقالت لهم معلش اي بنات ايدي وسخة فقالت سحر ولا يهمك يا طنط احنا هنغير وهنجيلك نساعدك .. اتصدمت غاده وسحر فوجدو امل بتغير في الصاله وأصبحت ملط وبتقول لهم انا مش عارفه انتو بتتكلمو كدا ليه اشحال انكم هيجانيين وعارفين انكم هتتجمعوا في حفله جنس .. فهربت معالي الى المطبخ من الكسفة وهمست غاده لامل : كدا كسفتي الفرس يا شرموطه فرقعت امل ضحكه خرجت اشرف من اوضته لابس بنطلون ضيق على زبه وتيشيرت رياضي ..
اشرف مرحبا : اهلا طنط سحر ومد يده يسلم وكذلك الحال مع غاده ولكن غاده ضمته الى بزازها وقالت له : ازيك يا واد يا اشرف واحشني تصدق كبرت يا واد ..
فأسرعت أمل وهي بتنشف عرق كسها بكلوتها : في ايه حيلك حيلك الواد مش قدك خش يا واد ساعد ستك جوا ويلا يا حلوة منك ليها نغير في الاوضه انا مجهزة جلاليب ليكو وللدادات ..
وذهب اشرف الى سته وهو طاير من الفرحه ينظر الى طيز سته المدورة ورجليها الملفوفة وشعرها الأحمر ورجليها المفتوحة وهي وقفه على الحوض بتنضف فراخ ..
دخل التلت نسوان الأوضه وغيروا ملابسهم بجلاليب صيفي بدوم ملابس داخليه لتهوية اكساسهم من العرق وكانت الجلبيه فوق الركبه وقريبه من كس سحر لانها اطول من امل بكتير ولكنها مبينه فخاد غاده لكن موصلتش لكسها لان غاده متوسطه الطول ولم التلت نسوان شعرهم كحكة وخرجو ليساعدو معالي المنهمكه في تنضيف الفراخ ..
أشرف يلم الميه من الأرض بالممسحة والأربع نسوان واقفين على الحوض بيحضروا الأكل ..
انسد الحوض من معالي فطلبت من أشرف انه ينزل تحت الحوض يسلكه هلبى اشرف طلب معالي مسرعا مش علشان سواد عيونها لأ دا علشان يتمتع بالنظر على أكساس النسوان من تحت الحوض ..
فيري وراك سحر الطويله بينهم كس اسمر شفايف كسها خارجة منه وكس غادع الأحمر المربرب وكس امه امل المربرب الغامق بسبب كتر العاده .. وكس سته المتحدد من الكلوت الابيض ..
وصوابع الرجول من كل شكل ولون المتناسقة والطويلة والرفيعة والتخينه المنكير الاحمر والاسود ورجل سحر المتحنية ..
فهاج اشرف الى ان سلك الحوض وخرج ليهدا نفسه ويصبر نفسهحتى يصبح اسد الحفله وفحلها الاول ..ولكن كيف يصبر على تلك الطياز الرجراجه وتلك البزاز وهو يعلم انه من الممكن ان يتذوق هذه الأجسام ربما بعد غد ..
أتت ام نهى وام سيد ومعهم العده والحلاوة فاتصدمو بوجود غاده وسحر ولكنها كانت مفاجأه جميلة فرحبت بهم معالي وأفصحت امل عن هويتها وقالت : دي امي يا ام نهى وهي هتكون معانا
ام نهي : امك ؟ بتتكلمي جد ؟
امل : بصوا بقى استنوا سعيد يجي وانا هقلكم على افراد الحفله ..
ام سيد : خلاص احنا وصفناله الطريق بيتك ميتوهش يا ست امل وهو نصايه وجي .. احنا هنغير ونروق على ما الأكل يجهز يكون سعيد جه ..
بعد نصف ساعة ومعالي وأمل وغاده وسحر بالجلاليب وام نهى وام سيد بالكلوتات والسنتيانة واشرف في غرفته يمارس الرياضه حتى لا يفرغ شهوته .. رن جرس الباب فأسرعت ام نهى تفتح الباب فإذ به سعيد :
سعيد : ايه دا انتوا بدأتو ؟
أم نهى : ادخل يا زفت وغمض عينك
سعيد : حاضر
سحبته ام نهى واجلسته بين معالي وامل فدفست امل وجه سعيد في بزازها وقالت له : مش عارف البزاز دي ؟
سعيد : الريحة الحلوة دي مش غريبه عليا
فمسكت امل يده وحططها على فخدها وسالته : ولا الفخاد دي تعرفك انا مين ؟
فقرصته معالي من فخده وقالت له مترد يا واد وباقي النساء يضحكون من جنون الموقف
سعيد : انا بقول ان انتي ميس معايا في المدرسه
غاده : شوفتي الواد وخولنته ههههههههههههه
سحر : بصوتها المعروف : ايوه مين يعني
سعيد: دا صوت ميس سحر واللي دفساني في صدرها دا ميس امل
غاده : طب وانا يا سعيد ؟
سعيد : انا شاكك انك ميس غاده صح ؟
امل : صح يا واد ورفعت وشه ليها فتنح فوشها وهو يتأمل مفاتنها فنادت عليه سحر : طفايه هتاكلها بعنيك فتنبه سعيد للأخرين وأخذ يتأمل معلمات مدرسته الأفاضل اللي طلعوا شراميط وهما قدامه اشباه عرايا ثم بعد الصدمه سأل عن معالي مين دي ؟ فأجابته معالي انا ام الميس بتاعتك اللي دفستك في بزازها فضحك الجميع ولم ينتبهو لانتضاب زب سعيد المصدوم .. فقام سعيد وقال أنا عاوز اروح انا كدا هموت منكم انا خايف ..
فأجبته امل متخفش في غيرك هيشيلوا معاك انت فاكر ان كل النسوان دي عليك لوحدك هههههههههههههه
ثم صاحت : يلا كله يجمع هنا فأسرعت ام نهى وام سيد وخرج اشرف من غرفته سائلا عن سعيد : مين دا ؟
فأجابته امل : دا سعيد شريك معاك في الحفله دا اشرف يا سعيد ابني وهيبقى معانا ما زال سعيد في صدمته فمد اشرف يده ليسلم على سعيد فسلم عليه سعيد وهو يرتجف ..
قالت امل : بصوا يجماعه للي ميعرفش انا وسحر وغاده وامي وام نهى وام سيد نسوان الحفله ..
وأشرف وسعيد ونبيل وحازم خولات الحفله نبيل جوز غاده وحازم ابن سحر كله كدا واضح ؟
يلا بقى هناكل لقمه والستات في أوضه والخولات في اوضه لبكره حفله التعارف ..
أشرف سعيد هيبات معاك لحد الحد ..
أكل النسوان والخولين ثم ذهبت النساء الى الغرفة الماستر الكبيرة ودخل أشرف مع سعيد غرفته ..
فبدل سعيد هدومه ثم فاجأه اشرف : قولي بقى يا سعيد انت تعرف ايه عن امي ؟
سعيد : بص انا مش عارف اقولك ايه بس انا اسف لو وجودي مضايقك ..
اشرف : يا عم يضايقني ف ايه داحنا هنتحلب مع بعض لما نقول ي ابس مش الأخ هايج برضو
سعيد مبتسما : أوي اوي يا اشرف
أشرف : احكيلي بقى عن امي تعرف ايه عنها ؟
سعيد : بصراحة ميس امل دي يا بختك بيها جسم فاجر وطيزها مدورة وبتهيج المدرسة كلها عليها ودايما حز كلوتها باين ولا بزازها يا أشرف كبار اوي وعلى طول بيترجو , تعرف ان ميس امل على طول بلاقيها بتجري بين الفصول قدام المدرسين وبزازها بتترجرج قدامها , انا شوفت كلوتها مرتين المرتين الكلوت فيهم كان لونه اخضر بيلمع شوفته من تحت الديسك بتاعي وهي رافعة رجلها عليه , عارف يا أشرف انا مش مصدق ان راسي اتدفست في بزازها , اصلهم طراي اووي لا وكمان احتمال تنكني او انيكها بعد بكرة .. عارف ييا اشرف انا مفيش اسعد مني في العالم .. كل النسوان دي هشوفها بكرو واعيش معاها تلات ايام ؟ أحه انا مش مصدق أشرف أشرف ..
نزع اشرف البنطلون واخذ يضرب عشره على كلام سعيد على امل أمه ..
فتوجه سعيد على زب اشرف وقاله : اساعدك ؟
فهز أشرف رأسه بالإيجاب .. وطى سعيد واخذ يمص زب اشرف ويلعق بيضانه واشرف مستمتع بلسان سعيد وهو يداعب مقدمه زبه ويلحس بيضانه ثم نزل سعيد على خرم طيز اشرف يلحسه حتى وجد اشرف يرفع رجليه فاشخ خرمه لسعيد وبيقوله نيكني يا سعيد فانزل سعيد البنطلون واخرج زبه وبله من بقه وادخله في خرق اشرف واخذ ينيكه واشرف يسخنه نيكني يا سعيد نيكني انا ابن الشرموطه اللي مدوخاك نيكني يا حبيبي بكرة هتنيك امي وستي نيكني نيكني انت كدا هتنيك العيله كلها ايوه دخل زبك جامد اااه امك مهيجاك اوي كدا نيكني ايوة اتخيلني امل الشرموطه اللي مهيجاك ورزع جامد وفضل سعيد ينيك فأشرف وهو يمسك زبه حتى جاب لبنه جوا طيز اشرف واشرف جاب لبنه فنزل سعيد يلعق لبن اشرف ولبنه من طيز اشرف ثم توجه الى فم اشرف وانزل فيه اللبن الطازج وطلب من اشرف ان يدخل اللبن في خرقه فما اوسع اشرف الا انه فشخ طيز سعيد وادخل اللبن من فمه فيها واخذ يبعبصه ويمص لسان سعيد حتى تحجرت ازبارهم مره اخرى فاخد كل واحد يضرب للتاني العشره حتى نزل اللبن الصبياني الجميل ونام الخولان في حضن بعض ..
أما ما يحدث في غرفة النساء ففي الجزء القادم منتظر تعليقاتكم للإستمرار ..

slave_forever
09-28-2017, 12:22 AM
حلوووو استمر بقا طا فناان

Zwaii
06-05-2018, 04:19 PM
حلوو استمر
بس حينزل ايمته الجزأ 11



نسوانحى قصة ماما من كاملة الاحترام الى العهرقصه سالب منيوك من الرياض بزب عامل يمنيقصاص سكس تجساس علا جرتي وا تجلخقصص نيك بنات اعمام شات النجوم site:bfchelovechek.ruقصص سكس مصوره قصه فيلاما الحلقه 88/archive/index.php/t-491057.htmlافلام سكس آسيوي تشويققصص سكس مصورة قصة في بيتنا ابي الجزء التاسع/showthread.php?t=104664منتديات نسوانجي مسربهقصص محارم الارشيف مصريةقصتي مع شقيقة زوجتي قصص سكسبنت عم بتتناك لاقصا درجا وبتبوس تم رجلهاسكس حاار واهاات جامدهقصص سكس لواط السواق الخاص الأرشيف/archive/index.php/f-9-p-256.htmlهل اللواط يرخي القضيبمكلمأت بنت تقول أحأأحأ حبيبي شرميتسكس ممحونه ذمارxxnxنيك ميادةقصص نيك محارم تشكي من زب اخوهاصورسكس كفاحسكس فصه اف اج شخر محارماحلى سكس اخت مااخصور طياز بنات أح فاخر عالاخر ضرب زباويصورسكس اكساس مبلولةقصص سكس فاجرة جدا مديحة عاشقة السكسقحبات يبنا مترجم سكسانا وجارتي المطلقهصور متحركة بنات تفحس كسها وتنزل شهوه من كسهافوت جا كسي عصاية40صورة بزازنقاش لسالب وكيف تم فتح طيزو الضيقة وهل شعر بألم نكت زوجه اخي بمساعدة بنتها كاملهقصص سكس سكساوي ولد ينيك جارته ويحبلهامراهقة عربية تخلي حبيبها يحك كسها بزبو حقيقي مسربقصص سكس متسلسلهطيز ليبي في توتهقصتي ناكني في كسي العاطش وحبلت من الحرام site:bfchelovechek.ruقصص نيك نكت جارتي العزاءسالب سكس فون المنصورهصوركس وزب مثيرينقصص سحاق متسلسله اناوزوجي وهوقصه شرموطه سودانيهقصص وصور عندما كنت شرموطهصور سكسيه سلفي لبنات متحرر ه داله نسوانجيقصة فتاه أغراني بحجم زبهسكس اكران جمالقصص متسلسلة جنونة في الجنس ولشهوة site:bfchelovechek.ruقصص محارم اختي ولاندر ويرصور شراميط متناكة من عدة ازبارمنتديات قصص سكس محارم شق الطيز اول مرةقعدت بحضني وصارت تلعب وزبي وقفRusmilion عسكريسكسي بتمب كتير لمنقصص سكس انجبرتقصص سكس مترجم جدي ناكني وفتح كسي وافقدني عذريتيشوفو من ناكنينيك نسوانجي في السوق زنجياتتعارف سالب نيك فون سكسسكس مصري اخ واخته اسونجيافندينا جنرال نسوانجي/archive/index.php/t-557057.htmlقصص جنسيه مكتمله مع عوائل منايكقصه سكس ولديتفرج علي كلسونات امهسكس عالمي عربي بزازي زباويموسوعه افلام سكسفضفضة البنات اذا شافت زب كبيرقصص نيك نكوني واهصور سحاق HDاجمل قصص نيك ممتع لاول مره تعرض جديده ومهيجه اه اه اح اح اح ام ام اممممدحت زوج امي قصص سكس محارمالزب الحائر في كسهامنتديات نسوانجىsite:landsmb.ru "عصفور من الشرق"قصص سيكس اخي بنيكني قدام زوجي تحرر دياثةقصص نيك وسكس ليبيةنسوانجي جديدقصص لواط في ألمد رسبراحة ياحسين بيوجعقصص نيك بالصور نيك بالسب والشتمقصص سكس اخ واخته في غياب الامارشيف نسوانجي لبنه غي طيزى م site:landsmb.ruمغامرات بعد منتصف اليل قصص جنسقصص عرب "ميلف" مدام الهام لبوةصوره سكس Jerking