دخول

عرض كامل الموضوع : تامر مع جسم مرات اخوه الجزء 4


leko987
09-14-2017, 06:13 PM
أتت مريانا و اخي لزيارتنا ع البيت و انا قعدت اسرق النظرات لمريانا و اغمزهاا ثم دخلت المطبخ لحقتها قلتلهااا عاوزك الليلة نامي عناا اعملي أي حاجة ناا مش قادر قالتلي و حتى لو نمت عندكو الليلة مينفعش نعمل حاجة لان ابوك موجود لو امك بس كان نمت و نكتني انا و امك بس مينفعش طول ما ابوك موجود قلتلها ماشي انا معرفش عاوزك باي طريقة اليوم بكرا بس مش اكتر اشتقتللك كتيير و هايج عليكي و قمت بايسها و رايح و رجعت مريانا قعدت ولا كأنو في حاجة , بعد يومين اتصلت مريانا قالتلي اخوك الليلة في منطقة بعيد و مش حيروح قلتلها انتي متأكدة قالتلي اه متأكدة , لملت اغراضي و قلت ل امي اني رايح ابات عند مريانا لان امي عارفة كل حاجة قالتلي يا شراميط انت وياهااا بتخخطو على كيفكم قلتلها يماا احنا الاتنين ناقصناا حب و حنان و انا و مريانا منشبع بعض من هذا النقص و لا انا بنيك نسوان تانيات ولا هي بتنتاك من رجالة قلتلي ماشي انت روح دلوقتي و انا أقول ل ابوك أي حاجة عشان انت مش نايم في البيت , وصلت بيت اخي دخلت لقيت مرياناا لابسة قميص نوم ابيض و مش لابسة حاجة تحتو لكنها قاعدة و حزينة روحت بايسها و ماخدها بحضني قلتلهااا ايش يا مريانا مالك حاجة قالتلي لا قلتلها قولي مالك قالتلي مفيش قلتلهااا يا بنت في اييه هو انا جاي عندك ننبسط ولا نبكي تكلمي و قولي فيي اييه , قالتلي ماشي , اسمع يا تامر انا تعبت خلاص مش قادرة و قاعدة بفكر اطلب الطلاق من اخوك قلتلها فيي اييه مهو مش منقص عليكي حاجة و مش حارمك من حاجة قالتلي مزبوط بس هو حارمني من اهم حاجة و هي متعة النيك اخوك ميرعفش بينكني ميعرفش يشبعني و يطفيلي ناري يا تاكمر انا كل ما ينيكني كسي بيصير يحرقني و شفرات كسي بتحرقني من كتر ما بصرب كسي و بفركو عشان اهيج و اجيب شهوتي قلتلها ماشي يا ستي كل فترة انا اهو بعدي عليكي و ببسطك و بتستمتعي قاللتلييي انت مش حارمني من المتعة انا أصلا ما بحسش بالمتعة الا معااك و اهيج و اولع معااك قلتلهااا اههو شو بدك اكتر ناقصك اييه انا كل م تهيجي كلميني و انا اجييي اقطعك نييك قالتلي ماشي يا تاامر ما اشوف اخرتها اييه معاك و مع اخوك , قوم دلوقتي روح جيبلنا حاجة تنشرب قلتلها حاجة اييه هاتي من عندك و نشرب قالتلي للااا انا عاوزة مشروب يعني كحول عاوزة تنيكني و انتاك منك احنا شاربين و مش حاسين بالدنيا عاوز نطير انا و انت ل عالم تاني قلتلها ماشي انا حروح اجيب اشي نشربه و اجيب سيجارة حشيش و اجي ساعة و بكون عندك قالتلي اوك , و فعلا روحت جبت حشيش و مشروب كحولي و رجعت لبيت اخي لعند زوجته مريانا و قالتلي دلوقتيي ارمي كل ملابسك و خليك عريان و هي قامت و شلحت كل ملابسها قالتلي ايواااه كده انا عاوزة احس ان احنا شراميط و منتنااايك قلتلهاا في اييه يا مريانا بتعملي كده ليه قاللتييي مش انتي يا تامر قلتلي ان معاك اعمل كل اللي بنفسي قلتلهااا ماشي يا بنت و فعلا قعدنا انا وياها عريانين و هي صبتلنااا الخمر و انا لفيت سيجارة الحشيش و صرت ادخنهاا و اشرب في الخمر و هي اخدت نفس من الحشيش و شربت الخمر و فضلنا نشرب لحد ما حسنا ان خلاص مفيش حاجة حولينا و مش حاسيين بحاجة قمت لفيت سيجارة تانية دخنتهاا و طلعت فوق مريانا و قعدت زي الكلبب الاليف الحس فيهاا بلساني الحس في رقبتها و تمها و وجها و بطنها و طيزها و ظهرها و خدودهاا و اعض في فخادهاا و امص أصابع رجليهاا و الحسهم و احطهم في بقيي و اعض عليهم و رميت راسي ع كسهاا و صرت الحسس فييه و يي بتأن و بتصرب في كسهاا ضرب قوييي ااااااااااي اااااااااااه أي كسي الحس اوي يا تامر حللو اوي انتي بتلحس حلللو اوووي انت فيييين انتي فيييين زماااااان ما لحستلييي الحسس و صارت تضرب في راسييي و انا الحسس و هي بتتلوى و بتتحرك تحتي و انا عمالي بلحس و باكل في كسهااا و صارت تفرك بكسهاا و تصرررررخ ااااااااااااه كسسسي يا تامررر الحس كمااان الححححس الحس يا تااااااااامر ااااي اييي اااه اححوووه احووووه احوووه ياا تاااااااااااااااااااااااااااامر و صرخت فجأة اااااااااااااااخ و لقيت ماء سخن بيضرب و بيرشق في وجهيي اجت شهوتها قوية لدرجة انو ماء كسهاا رشق بوجهييي و صار كل وجهي من ماء كسها رفعت راسي و قربتو لعند بقهاا و صارت تلحس في وجهي و بعيوني و في منخاري و نظفتلي وجهي من ماء كسسها و قامت و صارت ترضع في زبيي و تلحس فييه و تدخلو لحد ما يصل زورهااا و بزاقتهاا تنزل على فخاديي و زبيي و تطلعو و ترجع تدخلو لحد زروها و تطلعو و تمصص فييه و تعض في راسو عضات خفيفة و تلحس براس زبي بحركات دائرية تهيييج و صرخت قوم نيكينييي قووووووم مش قادرة قوووم و صارت تضرب ع كسهاا و ركبت فوقي و دخلت زبي في كسها و صارت تطلع و تنزل متل المجنونة و تصررخ و تقوليي تااامر ااااي ااه تاااامر انا مش قادرة تاامر هايج انتي ايييه ايييه انت حاطلي ايييه في الخمرة قلتلها ولا حاجة قالتلي مش قادرة مش طبيعييي كسسسي بيحرق و تطلع و تنزل و تصرررخ بيحرق بيحرررق اااه يا كسسسي اااااااه ولللع كسسي ولللع و انا اضرب فيها ضربات خفيفة على طيزها و هي بتطلع و بتنزلل و نزلت و خلت زبي في كسها و صارت تبوس بشفايفي بطريقة مجنونةة و تعض فييا و بشفايفي و برقبتي قلتلهاا يا مريانااااا ايش فييي رقبتي بتعلمم عضاتك قالتلي عادي و عضتني عضضة قوية و صرت اصررررخ ااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااي ايعدي و راحت قايمة عن زبي و رامية نفسها ع الكنباي و قالتلييي تاامر انا حاسة بحاجة مش طبيعيية دايخة و هايجة قمت ماسك زبي و صرت افرك بكسها بزبيي و اضرب زبي ع زنبورها و هي بتوصت يااا تامر بلاش كدة كسي مش مستحمل دخل زبك و نيكني و قمت رافع رجليها ع كتافي و دخلت زبي بكسها بالراحة و صرت انيك فيها بسرعة مثل المجنونن هايج و مولللع و عاوز افضل انيك للصبح و صرت انيك بسرعة فيها و بكسهاا و هي كل جسمهاا بيهز و بزازهاا بيطلعو و بينزلو من كتر سرعة النيك و بتصره اايي اييي ااايي ايايييي كسسي كسسسي بيوجعنيي كسسسي تامر مالللك تااامر ايييش فييي هو في ايييه يا تااامر اااوف ااوووف ااوووف منك يا تااامر كسي انتي قطعتلي كسسسي كفاية كفاية مش قادرررة و صارت تضرب بكسهاا و تفرك بزنوبرهااا و صار جسمهاا يرتعششش و بتصرررخ و حسيت بشيء بيدفع زبي ممن كسهااا خرج زبي من كسهاا و رشقت ماء مسها على زبي و بطنيي قلتلهااا في اييه يا مريانا قالتلي تاامر معرفششش معرفش انا هايجة قوييي و مش قادرة المتعة و الهيجان ده انا اول مرة بحسو حتى معك اول مرة بحس بيييه و قامت صارت تلحس بزبي و في بيضااتي و بطنييي و شربت كل ماء كسها و راحت طوبزت طيزهاا و انا اما شفت نظر طيزهاا حطيت كل وجعي فيهااا و صرت الحس بكسهاا و في خرم طيزهااا و هي بتأن و بتحرك بطيزهاا يمين و شمال و يمييين و بتصوت ااااحوه ااااااه اااووف اوووف قمت مسكت زبي و رفعت رجلي على الكنباي بوضع الكلب و الكلبة و صرت بزبري فوقها و دخلت زبي بطيزهااا و صرت ارفع جسمي و انزل ارفع و انزل و هي بتقوليييي لااا طيزي بالراحة يا تامر و روحت صرت ادخل زبي في طيزها بالراحة و ادخلل و اطلللع و هي بتفرك بكسهاا و بتصوت قلتلهااا انتي هلكتيني قالتلي قوم تاامر مش قادرة طيزي واجعاني اوي قوم روحت مطلعو من طيزهاا و قاعد ع الكنباي قالتلي فيي ايييه مش جايب لبنك عمالك بتنيك بتنييك قلتلها انا عاوز انيكك للصببح و قمت لفيت سيجارة حشيش و دخنت السيجارة مع كاسة خمر تانية و قمت قالتليي ياا مصيبتي فييك يا تااامر انت مش ناوي على خير انتي هلكتي و فشختني و لسا مش شبعاان نييك قمت هاجم عليها راميهاا على الكنباي و صرت امص في بزازهااا و الحس في حلمتهاا و اعض فيهم و هي بتصوت يا مجنوننن اييي ااااخ اييي يا تاااامر بتعملل ايييه انتي وجعتنييييي قوم بققققى قوووم فضلت امص في حلماتها و اعض فيييهم و انا مش سامعهاااا و روحت قايم و زااق زبي بسكهاا مرة وحدة صررخت اااااااااااااااااي كسسسي اتفشخ فشخت كسي يا تاامر و نمت كلي فوقها و صرت انيك فييها و بقي ع رقبتهاااا و انيك بسرعة و اهز جسمي على جسمهااا و هي بتصوت اييي ايييي و راحت مدخلة بعبوصها بطيزييي و انا صرخت اااااااااي مريانا قالتلييي ايواااه يا تامر نيكنييي و صرت انيك اسرع ما املللك من سرعة و هي بتصوت كسسي فشختني تااامر اييييي جييب ظهرك جيييب شهوتكك بقى مش قادرة قلتلهااا انا حاس انييي هاييج و موللع بس مش حاس اني راح اجيب ظهري دلوقتييي الحشيش ماخد مفعولو و قاللللت يا لهووووووووووووووووي انا حتناااك للصبح يا خرااابي يا كسسسي ااااه اوووف اوووف قامت بعبوصها من طيزي و صارت تضرب فيييا على طيزي و بتزعق اااه اوووه اووه يا تاامر اوووهه احححو اييواااااا ايواااااا ايوااااا ايييه ده زبرك بجنن نياكت حلوة انت بتجنن و باستنيي من بقي روحت قايم عنهاا و نزلت الحس في كسههااا و افتح كسها بايدي و ابزق جواا كسهاا اااه ااااه بتوصت ااووف كسسسي ناااار كسسسي بيحرق تاامر ابزق ابزق و صرت ابزق بكسهاا و الحس فيه من تحت لفوق من تحت لوق بسرعة و هي بتصوت يا محنووون كسسسي خلاص مش مستحمللة و صرخت خلااااااااااااااااااااااااااااااااص و لقيت ماء كسها بيسيل و بيرشق على وجهي لكن هذه المرة خفيفة و الماء قليل قلتلي قومم مش قادرة نيكنيي و جييب ظهرك تامر انا مش قادررة مش مسيطررة على حالي ولا ع شهوتيييييي خلااص قمت نيمتها على جنب و نمت انااا جنبهاا و صار وجهي مقابل وججهاا و رجل من رجليها تحت و رجل من رجليها فوقي و انا حاضنهاا و صرت اهز فيها و انا اهز و هي بتهززز و بتفتحح بقهااا و بتغمض في عيوهاا و بتصوتت ااااه يا تااامر خلاااص كفاية كدة انت مالك النهاردة اااي اييييي ااااي حاسب يا تااامر مس مستحملل كسسسي بيحرق انا بتوجعع يا تااامر مش بتستمتتتع ااااه ااوووف عليك ااااخ منك انت يا تااامر قتلتلنييي فشختنيييي اااااااااااه ااااااااااه قلتلهااا مريانا انا مش سايبك النهار ده قاللتليي يخرب بيتك مش قادرة بجد يا تااامر انا عمري مخليك تشرب حشيش و تنكني من اليوم و طالع انا متت انت فشختني مش قادرررة بجد مش مستحمللة خلللاااا ص يا تاامر قمت عنهاا و صرت الحس في صوابع رجليهاا و الحس بين اصابعها و امشي لساني على كف رجلهااا و هي بتأن بصوت فيف اووه ااه اووه و حطت رجليها التنتين على زبي و صارت فرك فيه و تمرج و تقوليي ااااااه ااااااااي جيب المني تبعك جييب لبنك و بتعص في رجليها على زبي جييب ظهرك تامر انا مش قادرة اتنااااك رحت رافع رجليهاا من على زبييي و دخلت زبي بكسهاا و صرت انيك فيهاااا بسرعة الربق و هي بتوصت اااي ااااي ااايي تامر بيحرف بالراحة مش قادرة تاامر كسسي اتفشخ كسسي انت هريتوووو كسسسي انتتت فشختوو اااه بس يا واااد خللااص يا واااااد ااي اااي اييي اااي اااها ااوووه اخخ اااخ كسسي يا تااامر قلتلهااا مريانااااااااااااااااااااااااااا زبي زبيييي يا مريانااا زبيييييي قالتليي اااااوه اوووه جيييب يا حبيبي يا تاااامر اااااه و روحت مطلعو من كسهاا و جبت المني بتاعي على بزازهااا و بقهاا و صارت بصوابعها تقيب المني من على بزازهااا و تلحسو من صوابعهااا و نمت انا عل الكنباي و صرت الهث و هي بتوقلللي انت اخر مرة بتشرب حشيش بالكمية دي و انت بتنكني مش كده يا تامر انا مش عارفة دلوقتي حعرف امش ازاي مش قادرة كسي بيرجعني و بيحرقني اصل الشهوة انا اول مرة بحسها للدرجة دي مش معقول اللي صار اليوم مش معقول يا تااامر قلتلهاا مريانا صبيلي كاسة خمرة انا عاوز اكملل قالتلييي مفيشش تلمسني النهاردة خلاص مش قادرة انت ما بتشبعش هي الشغلة كسي يا موللع و صارت تضحك متل الشرموطة و راحت حاطة راسها على صدري و قالتلييي مش ممكن يا تاامر اول مرة بحس بالمتعة ي معااك صحيح نك فشختني و ان كسي بيحرقني بس انا عاوزة كدة على طول بس يا فضيحتي لو الكنباي دي منظفتش اصل مية كسي كلها ع الكنباي و حنتفضح لو منضفتش قلتلهااا حتنضف و قامت مريانا بتمشي و هي فاتحة رجليها من حرقان كسهاا و عملتلنا اكل و اكلنااا و قعدنا نحضر فيام و هي نايمة بحضنيييي و من التعب نمناا ع الكنباي لحد الصبح .

الحالم10
09-15-2017, 01:33 AM
قصة جميلة جدا

leko987
09-15-2017, 11:13 AM
قصة جميلة جدا

شكرا لك على مرورك

عصر يوم
09-15-2017, 01:24 PM
لم تلتزم بالتعليمات في دمج أجزاء للقصة وبذلك قفلت الثالث و الرابع


أجزاء منفصلة عن القصة المتسلسلة
من فضلك لا تكرر المخالفة بكتابة أجزاء منفصلة عن القصة المتسلسلة ...
فقد عرفتك كيفية إضافة أجزاء جديدة بالنقر على الأيقونة //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif بالصفحة الأولي من القصة المتسلسلة وليست الأيقونة //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/newthread.gif
حتى لا تتعرض للوقف...
منتظر ردك.....
تحياتي،،،،



نيك بلدي عربي بلتحجيبهارشيف قصص اللواط الكوافيرة والاحساس بالنوثةقصص جنس ام هاني نسونجيقصص سكسيه حنان عاشقة الجنسقصص سكس مكتوبه أﻷم تنتاك من ابنها نسوانجيﻗﺼﺺ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺍﺗﻨﺎﻛﻮ ﻓﻄﻴﺰ قصص جنس اه واي كسي/archive/index.php/t-45006.htmlطيزي المنتاكه قصصموقع سكس مفتوحةكيف تكون النيك صور/archive/index.php/t-374299.htmlقصص محارم ام انجبت وحبلت من ابنه موقع نسونجي site:forum.lazest.ruقصص سكس محارم دياثة وشرمطة جماعي(الارشيف)نهر العطش وعربنارقصص سكس جدو نكنيقصص جنس البنت وجميع أفراد محارمهقصص سكس سحاق ميار وعبير النيك العربي site:landsmb.ruرقص السيده التركيه عاري ساخن ممثله حلقه عثمان/archive/index.php/t-532419.htmlقصص شرموطه اليوم كلو تتناكصور سكس فيلاما د 90جزء لاخير /cfake/showthread.php?t=44125سكس نيك شقاله معا وناكني لم انسها قصهقصص نيك عنيف جدا ومثير للشهوةسكس محارم ناكني اخي وحملت وانجبت بنت قصص طويلة جداجداقصص سكس ف صالون التجميلنسوانجي ناكها وهي مخطوبةقصصصورسكس نسونجي الصفحة 9سكس ططبيق.غنجصور متحركة صور سكس متحركة صور حوامل اجنبي طيز كبير وبطن كبير صور سكس متحركة صور بنت حوامل نيك عنف جميل كس صورقصص سكس أنا والعائله فى اثيناقصص نيك محارم فلقنيفديو سكس مسرب لشرموطه من قليوب/archive/index.php/t-4247.html/archive/index.php/t-289389.htmlسحاق شراشيرسكس وحدي نيم مصري ينك صحبتي في الشقصور اجنبية سكس lupeقصه طويله سكس نيك طيز بدويه اه اااه انيك طيزها قصه طويلهزولة كيوته تحب النيكطرق موافقة الابن للجنس سوال في منتدى نسوانجيموقع سكس محارم اخقصص نيك وحيد متسلسله site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-50631.htmlقصه طويله سكس نيك قصه متسلسله صديق حول أمي الى شرموطه قصه site:foto-randewu.ruقصص نيك منتدا نسوانجي محارمصور سكس سلوي وحبيبيقصص سكس مصايف جيران قرايبروايات وحكايات نصيه جنسيه مكتوبه عن ممارسة بنات صنعا جنس محارمقصتي ديوث ودلدول لمراتي قوية الشخصيهقصصﺳﻜﺲ ﺑﻨﻮﺗﻲ ﻧﺎﻋﻢ ﺗﺘﻨﺎﻙ ﻓﻲ ﻃﻴﺰﻫﺎ ﻭﺯﺑﻬﺎ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮ ﻫﺎﻳﺞقصص زنا محارم حقيقية بسبب الفقر وضيق السكن بالاربافقصص سكس بيت خالتي والشيشةضخامة البظر اشكالهسكس مصري كابلزقصةاح اااح نيكنى اح نيكنىقصص المثليه الجنسيه نسوانج طيزي تمحني site:foto-randewu.ruنيك المجروحه/archive/index.php/t-93228.htmlصور سكس حريم توقف الزبرسكس خيارهفي كس زوجته بالموزمصرية زوجها مسافر تنتاك نسوانجيام ندي شنباره سكسقصص سكس مصورة نيك جيرانقصص محارم سكس وقات جدتي حلاني أنيك أمي.comام علاء الشرموطة قصص مكتوبةافلام نيك من شرق آسيا محارم متسلسله قصص ناديه طيز موقع نسوانجي site:landsmb.ruسلاح مرات خالى الفتاك قصص سكس السلسلة الثالثةقصص سكس اقدام نسوانجيقصص محارم الأرشيف نسوانجيسكس مترجم طلب من بتاع المسج ان ينكاحمد ومراته قصص سكسقصصسكساقدام