خول مراتي
08-15-2017, 04:19 AM
لينك الجزء الاول //landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=301669
الجزء التاني ...
بما ان الجزء الاول عجبكم وانا مبسوط اوي من كده ده الجزء التاني
وقفنا في الجزء اللي فات لما قولت لمراتي هحكيلك كل حاجه المهم حكتلها كل حاجه وعلي صاحبي ده وانه صاحبي من ايام الجامعه ومره وحنا بنذاكر عنده في الشقه قالي متيجي نتفرج علي سكس ووحنا بنتفرج زبره وقف اوووي لقيته خد ايدي و حطها علي زبره وفضل يمشيها عليه من فوق الهدوم .. بعد كده غير الفيلم و جاب فيلم شواذ واحد ضخم بينيك واحد صغير قالي بص انت شبخ الخول اللي بيتناك ده الشتيمه عجبتني اوووي وحسيت اني هجت لقاني بدعك في زبره من غير ماهو يطلب قالي عجبك ولا ايه هزيت دماغه ب اه قالي تحب تمسكه مردتش عليه لقيته قام قلع البنطلون وطلعه انا تنحت لقيته كبيررر اوووي اكبر من زبري وتخين قالي تحب تمصه قولته لا بقرف انا عمري ما عملت كده لحد ما اقنعني و واحده واحده بقيت امص لوحدي و هو بقا في دنيا تانيه و وانا مندمج في المص راح قالبني علي ضهري مره وحده ومقلعني وفتح طيزي كانت مليانه وبيضه شويه قالي طيزي حلوه اوي يا خول كل ده وانا ساكت و مش عارف ايه اللي بيحصل اصلا لقيته بدا يلحس خرم طيزي وانا سحت خالص بقيت اقول اححححح كماان كمااان قالي مالك يا لبوه هجتي قولتلو انا لبوتك افشخني وكانت اول مره اقول علي نفسي كلمه زي دي بعد ما خلص لحس راح جايب كريم و دهن بي طيزي وفضل يبعبصني وانا هموت من الهيجان وعمال اقوله ااااه حرام عليك دخله بقا شررموطتك مش قادره وبقيت مستغرب نفسي انا ازاي بقول كده وايه اللي انا بعمله ده لقيته حط راس زبره علي خرمي وبدا يمشيه ويدخله وحده وحده وانا هموت من حجمه وبدا صوتي يعلي لقيته راح نايم عليا وقالي بس يا متناك هتفضحنا وبدا ينيك فيا كنت حاسس ان خرمي بيتقطع من الوجع فضل ينيك فيا لحد ما جابهم جوايا ساعتها حسيت بناااار في طيزي لبنه كان كتير راح شال ايده من علي بقي قلتله شيلو بسرعه مش قادر هو شاله من هنا و حسيت ان روحي اتسحبت مني و طيزي جابت دم وكان علي زبره كمان دم لقيته ضحك و قالي مبروك يا لبوه اتفتحتي وفضلت اتناك منه من ايام الكليه لحد النهارده ...راحت مراتي قطعتني وهي كانت متنحه من اللي بقوله ده لقيتها بتقولي يابن الوسخه كل ده وانا فاكره اني متجوزه راجل .. لقيتها بتقولي من النهارده انا الراجل وانت الست والخول بتاعي قولتلها يعني ايه لقتها ضربتني بالقلم قالتلي يعني انا اللي هنيكك يا كسمك و هجيب رجاله تنيكك و كسي ده مش هتشوفه تاني عشان مش بيتنك غير من الرجاله يا عرص سيبتها تتكلم و مردتش عليها لقتها قامت لبست روب خفيف كده علي السنتيان و الكلوت بس ورايحه ناحيه البلكونه بقولها رايحه فين بتقولي خارجه في البلكونه شويه عندك مانع يا خول قولتلها هتخرجي بالمنظر ده الساعه 2 بليل لقتها جت قفشتني من زبري وشخرتلي شخره عمري ما سمعتها منها قالتلي ه هخرج كده يا متناك انت هتعمل دكر عليا انا يا شرموط ياللي صاحبك جايب لبنه في طيزك يا خول اول ما قالتي كده لقيت زبري بيجيب لبنه لوحده لقتها بصت عليه وضحكت و بتقولي قد كده بتحب الشتيمه وبتهيج عليها هزيت راسي ب اه قالتلي طب اتخمد بقا يا متناك وسابتني وخرجت البلكونه وانا نمت من كتر التعب صحيت تاني يوم ملقتهاش جمبي ولقيت موبيلها عمال يجيلو رسايل مسكتو فتحتو وكانت صدمة عمري .....لو عجبتكم هنزل الجزء التالت
الجزء التاني ...
بما ان الجزء الاول عجبكم وانا مبسوط اوي من كده ده الجزء التاني
وقفنا في الجزء اللي فات لما قولت لمراتي هحكيلك كل حاجه المهم حكتلها كل حاجه وعلي صاحبي ده وانه صاحبي من ايام الجامعه ومره وحنا بنذاكر عنده في الشقه قالي متيجي نتفرج علي سكس ووحنا بنتفرج زبره وقف اوووي لقيته خد ايدي و حطها علي زبره وفضل يمشيها عليه من فوق الهدوم .. بعد كده غير الفيلم و جاب فيلم شواذ واحد ضخم بينيك واحد صغير قالي بص انت شبخ الخول اللي بيتناك ده الشتيمه عجبتني اوووي وحسيت اني هجت لقاني بدعك في زبره من غير ماهو يطلب قالي عجبك ولا ايه هزيت دماغه ب اه قالي تحب تمسكه مردتش عليه لقيته قام قلع البنطلون وطلعه انا تنحت لقيته كبيررر اوووي اكبر من زبري وتخين قالي تحب تمصه قولته لا بقرف انا عمري ما عملت كده لحد ما اقنعني و واحده واحده بقيت امص لوحدي و هو بقا في دنيا تانيه و وانا مندمج في المص راح قالبني علي ضهري مره وحده ومقلعني وفتح طيزي كانت مليانه وبيضه شويه قالي طيزي حلوه اوي يا خول كل ده وانا ساكت و مش عارف ايه اللي بيحصل اصلا لقيته بدا يلحس خرم طيزي وانا سحت خالص بقيت اقول اححححح كماان كمااان قالي مالك يا لبوه هجتي قولتلو انا لبوتك افشخني وكانت اول مره اقول علي نفسي كلمه زي دي بعد ما خلص لحس راح جايب كريم و دهن بي طيزي وفضل يبعبصني وانا هموت من الهيجان وعمال اقوله ااااه حرام عليك دخله بقا شررموطتك مش قادره وبقيت مستغرب نفسي انا ازاي بقول كده وايه اللي انا بعمله ده لقيته حط راس زبره علي خرمي وبدا يمشيه ويدخله وحده وحده وانا هموت من حجمه وبدا صوتي يعلي لقيته راح نايم عليا وقالي بس يا متناك هتفضحنا وبدا ينيك فيا كنت حاسس ان خرمي بيتقطع من الوجع فضل ينيك فيا لحد ما جابهم جوايا ساعتها حسيت بناااار في طيزي لبنه كان كتير راح شال ايده من علي بقي قلتله شيلو بسرعه مش قادر هو شاله من هنا و حسيت ان روحي اتسحبت مني و طيزي جابت دم وكان علي زبره كمان دم لقيته ضحك و قالي مبروك يا لبوه اتفتحتي وفضلت اتناك منه من ايام الكليه لحد النهارده ...راحت مراتي قطعتني وهي كانت متنحه من اللي بقوله ده لقيتها بتقولي يابن الوسخه كل ده وانا فاكره اني متجوزه راجل .. لقيتها بتقولي من النهارده انا الراجل وانت الست والخول بتاعي قولتلها يعني ايه لقتها ضربتني بالقلم قالتلي يعني انا اللي هنيكك يا كسمك و هجيب رجاله تنيكك و كسي ده مش هتشوفه تاني عشان مش بيتنك غير من الرجاله يا عرص سيبتها تتكلم و مردتش عليها لقتها قامت لبست روب خفيف كده علي السنتيان و الكلوت بس ورايحه ناحيه البلكونه بقولها رايحه فين بتقولي خارجه في البلكونه شويه عندك مانع يا خول قولتلها هتخرجي بالمنظر ده الساعه 2 بليل لقتها جت قفشتني من زبري وشخرتلي شخره عمري ما سمعتها منها قالتلي ه هخرج كده يا متناك انت هتعمل دكر عليا انا يا شرموط ياللي صاحبك جايب لبنه في طيزك يا خول اول ما قالتي كده لقيت زبري بيجيب لبنه لوحده لقتها بصت عليه وضحكت و بتقولي قد كده بتحب الشتيمه وبتهيج عليها هزيت راسي ب اه قالتلي طب اتخمد بقا يا متناك وسابتني وخرجت البلكونه وانا نمت من كتر التعب صحيت تاني يوم ملقتهاش جمبي ولقيت موبيلها عمال يجيلو رسايل مسكتو فتحتو وكانت صدمة عمري .....لو عجبتكم هنزل الجزء التالت