ويكا فحل
06-16-2017, 07:45 PM
في البداية هعرفكو بنفسي انا ويكا وده طبعا اسم الشهرة القصة دي حصلت وعندي شبكة نت معاية بجد انا شغال في النت والكلام ده وفي يوم من الايام جتلي وحدة الدكان والتلي عوزاك تسحبلي وصلت نت حسبتها وقلتها ماشي وكان اسمها مدام رنيا كاننت طويلة وجسمها جامد اوي كانت بيضة وبززها مدورة وطيزها مش كبيرة اوي وسوتها اوف جمدة من الاخر فرس المهم اشترت السلك وكلو تمام وسحبتلها وصلة النت والجهاز كان في اوضة النوم المهم وصلتهولها وكلو تمام وحسبتني وقلتلي هات رقمك بقى عشان لو النت فيه حجاة ادتلها رقمي بعدها بربع ايام لقيت رقم غريب بيرن عليا رضيت وقلت الو مين معايا التلي انا انا مدام رنيا يا ويكا اولتها خير يا مدام رنيا في حاجة التلي النت مش عرفا في ايه تعالى شوفو المهم روحت ليها خبط فتحتلي كانت لبسا عباية بيتي بكم ولزقا على جسمها مخليها بطل كلتها بعيني خدت بلها من وقلتلي اتفضل خشيت الاوضة اعدت على الجهاز بفتح لقيت الوقت والتاريخ بيظين عشان كدة النت فاصل ظبطلها الدنيا بقلب في المكتبة بشوفها جيبا ايه لقيت جميع مواقع السكس الي موجودة عملت مش واخد بالي وفتحت اميل تويتر
الي كان مليان سكس واول مشافت الصفحة مكنتش على بعضها وعملت مش وخدة بلها وكانت بتبص من تحت لتحت وبعدها قلتلي ايه الي انت مشغلو ده يا ويكا اولتلها ده اميلي بتاع تويتر ومش انا الي حاطط الحجات دي التلي انت ليك في كدة وراحت جيه ضحكها ضحكا شرموطة اوي وقلتلي هخش المطبخ اعمل شاي وانا اطول منها ندهت عليا وقلتلي تعالى هتلي الكنكة من المطبقية ووقف وراها وكان زبي عامل زي الحديد واعدت احك فيها واتحرك وزبي يدخل مبين فلقات طظها وهيا عملا مش وخدا بلها لو عجبتكو هكمل الى القاء في الجزء التاني
الجزء التاني من القصة يا ريت يكون الجزء الاول عجبكو
وقفت معاكو لحد*يدخل مبين فلقات طظها وهيا عملا مش وخدا بلها * في المطبخ
وعمال مش رحمها وحك في طيظها جامد وزبي دخل
مبين فلقات طظها وانا حاسس بيها انها خلاص هاجت على الاخر
روحت جيبلها الكنكا وادتهلها التلي شكرا روحت رايح على الاوضة
وانا ماشي زبي واقف زي العمود ورافع البنطلون وعاوز ينط منو
وهي طبعا خدت بلها روحت اعد على الجهاز تاني ومشغل فلم سكس نار
وهي دخلت عليا بشاي وشافت الفلم ورحت جي فصلو وبردو عملت مش وخدا بلها
بس وشها كان احمر ومش وقفا على بعضها اولتلها كدا النت اشتغل
التلي ماشي ضفلي بقى اميلك على الفيس عشان ابقى اكلمك
وكدا اولتلها ماشي وضفتلها *نفسي وكلو تمام ومشيت
وتاني يوم لقتها بعتالي رسالة على الفيس بتقلي ازيك يا ويكا
اولتلها تمام ودخلت معاها في حوار صداقة وبقينا اصحاب
وبنتكلم فون كمان روحت جي بعتلها فلم سكس على الفيس
لقتها بنترن عليا هكملكو الي حصل في الجزء التالت لو الجزء ده عجبكو كلموني خاص وهحكلكو على قصص احلى وحصلت
الي كان مليان سكس واول مشافت الصفحة مكنتش على بعضها وعملت مش وخدة بلها وكانت بتبص من تحت لتحت وبعدها قلتلي ايه الي انت مشغلو ده يا ويكا اولتلها ده اميلي بتاع تويتر ومش انا الي حاطط الحجات دي التلي انت ليك في كدة وراحت جيه ضحكها ضحكا شرموطة اوي وقلتلي هخش المطبخ اعمل شاي وانا اطول منها ندهت عليا وقلتلي تعالى هتلي الكنكة من المطبقية ووقف وراها وكان زبي عامل زي الحديد واعدت احك فيها واتحرك وزبي يدخل مبين فلقات طظها وهيا عملا مش وخدا بلها لو عجبتكو هكمل الى القاء في الجزء التاني
الجزء التاني من القصة يا ريت يكون الجزء الاول عجبكو
وقفت معاكو لحد*يدخل مبين فلقات طظها وهيا عملا مش وخدا بلها * في المطبخ
وعمال مش رحمها وحك في طيظها جامد وزبي دخل
مبين فلقات طظها وانا حاسس بيها انها خلاص هاجت على الاخر
روحت جيبلها الكنكا وادتهلها التلي شكرا روحت رايح على الاوضة
وانا ماشي زبي واقف زي العمود ورافع البنطلون وعاوز ينط منو
وهي طبعا خدت بلها روحت اعد على الجهاز تاني ومشغل فلم سكس نار
وهي دخلت عليا بشاي وشافت الفلم ورحت جي فصلو وبردو عملت مش وخدا بلها
بس وشها كان احمر ومش وقفا على بعضها اولتلها كدا النت اشتغل
التلي ماشي ضفلي بقى اميلك على الفيس عشان ابقى اكلمك
وكدا اولتلها ماشي وضفتلها *نفسي وكلو تمام ومشيت
وتاني يوم لقتها بعتالي رسالة على الفيس بتقلي ازيك يا ويكا
اولتلها تمام ودخلت معاها في حوار صداقة وبقينا اصحاب
وبنتكلم فون كمان روحت جي بعتلها فلم سكس على الفيس
لقتها بنترن عليا هكملكو الي حصل في الجزء التالت لو الجزء ده عجبكو كلموني خاص وهحكلكو على قصص احلى وحصلت