sweetyuio
05-25-2017, 02:32 PM
خلتني انيكها
الجزء الأول
عندما كان الوقت متأخرا في ساعات الليل المضلمة اتصل الهاتف واذا به رقم غريب فقمت بالرد اذا هو جارنا يتصل..
ويقولي :اشرف لوسمحت انا اتصل عالبيت والهاتف مقفل ممكن تروح وتقول لهم اني لن احضر الليلة لان صار حريق بالمصنع وساصبح معهم لحصر الاضرار واني بحالة جيدة ..
فقلت له: حاضر ..
وذهبت الي بيته فقرعت الجرس التيتفون فردت عليا المدام ..
فقلت لها: انا اشرف ..
ففتحت الباب ..
فقلت لها :ان السيد حسام سوف يعود في الصباح ودلك للاسباب وقصصت عليها ما حدثني به..
فقالت لي: ان والدته مشغولة عليه وانا ايضا ..
فقلت لها :خدي هاتفي واتصلي بيه وخلّيه يكلمكم ..
فاخدت الهاتف وانا انتظر قرابة النصف ساعه بالباب ..وفجأة فتحت الباب وهي في ملابس قصيرة غير التي استقبلتني بيها.. وشعرها عاري فانتفض جسمي ..
وقالت لي : شكرا واتمنى ان نرد هد الجميل ..
وبعد ايام اذا برقم يتصل بي !!
فقمت بالرد :الووووو هلا مين ؟
هي:انا مدام سمية ؟؟؟؟؟
فسكتت برهة ..
وقالت لي: ممكن اطلب خدمه ؟
قلت لها: انت مين ؟ومن وين اتحصلتي على الرقم ؟
قالتلي :انا مرات فلان وبتفتكر الليلة كد وكد لما اخدت الهاتف لحماتي على شان تكلم جوزي ..
أنا:ااااااااااااه افتكرت ..اي خدمه مدام ؟
قالت :ممكن تيجي المستشفى ؟
قلت:ممكن ..في ايه خير الساعة 11 ليلا بتعملي ايه في المستشفى ؟
قالت:انا نايمه على حماتي مريضه دهبت للمستشفى المركزي اتصلت ..
قلت لها انا جايلك ..
نزلت و ركبت السياره ..وذهبت لها بالمستشفى..
قلت:في ايه يامدام ..؟
قالت: انا مضايقة وحماتي نايمه بسبب المنوم وزوجي ماسك عمل الي الصباح بالمصنع ..
قالت :اكلمك نسهر مع بعض ..
ارتببببببببكت واتلاخبطت ومش عارف ايش ارد عليها ..
قالتلي :ايش فيه اتلخبطت؟
قلتلها :لا بس انا ماقدر ادخل معاك قسم النساء بالليل ..
قالت :لالا روح نتفسح بالسياره ..
خرجت بيها واذا الهاتف بيرن زوجها اتصل.. ارتبكت ..
قالتلي: ماتخاف..
ردت على جوزها؟؟؟؟؟؟ المهم كانها بالغرفه مع حماتها وفتحت المكرفون ..
قال لها خلي بالك من مامه ولو احتجتي كلميني ..
قالتله :اوكي انا عاوزة انام ..
المهم اطمانيت ..
قلتلها: ايش رايك نروح على البحر ؟
قالت :لالا انا عاوزة اروح للبيت بتاعي ..
خفت..
قلت: كيف الجيران بيشوفك معاي بالليل مشكله ..
قالتلي: انت حطني بنهاية الشارع وادهب لبيتكم ولما اخلص اكلمك ..
دهبت للبيت واستنيت ..
رنت عليا ..
وقالتلي :ممكن تنط من السياج وتيجي للبيت تجد الباب الخلفي مفتوح تعالى بدون ماييشعر بيك احد ..
دخلت من الباب الخلفي ونديت عليها بصوت خافت ردت ..
قالت :تعالى لقيتها في الصالون في روب احمر قصير بزازها وكسها واااااااضح ...............
اكمل ليكم في الجزاء التاني:g058::g058::g058::g058::g058 :
الجزء الأول
عندما كان الوقت متأخرا في ساعات الليل المضلمة اتصل الهاتف واذا به رقم غريب فقمت بالرد اذا هو جارنا يتصل..
ويقولي :اشرف لوسمحت انا اتصل عالبيت والهاتف مقفل ممكن تروح وتقول لهم اني لن احضر الليلة لان صار حريق بالمصنع وساصبح معهم لحصر الاضرار واني بحالة جيدة ..
فقلت له: حاضر ..
وذهبت الي بيته فقرعت الجرس التيتفون فردت عليا المدام ..
فقلت لها: انا اشرف ..
ففتحت الباب ..
فقلت لها :ان السيد حسام سوف يعود في الصباح ودلك للاسباب وقصصت عليها ما حدثني به..
فقالت لي: ان والدته مشغولة عليه وانا ايضا ..
فقلت لها :خدي هاتفي واتصلي بيه وخلّيه يكلمكم ..
فاخدت الهاتف وانا انتظر قرابة النصف ساعه بالباب ..وفجأة فتحت الباب وهي في ملابس قصيرة غير التي استقبلتني بيها.. وشعرها عاري فانتفض جسمي ..
وقالت لي : شكرا واتمنى ان نرد هد الجميل ..
وبعد ايام اذا برقم يتصل بي !!
فقمت بالرد :الووووو هلا مين ؟
هي:انا مدام سمية ؟؟؟؟؟
فسكتت برهة ..
وقالت لي: ممكن اطلب خدمه ؟
قلت لها: انت مين ؟ومن وين اتحصلتي على الرقم ؟
قالتلي :انا مرات فلان وبتفتكر الليلة كد وكد لما اخدت الهاتف لحماتي على شان تكلم جوزي ..
أنا:ااااااااااااه افتكرت ..اي خدمه مدام ؟
قالت :ممكن تيجي المستشفى ؟
قلت:ممكن ..في ايه خير الساعة 11 ليلا بتعملي ايه في المستشفى ؟
قالت:انا نايمه على حماتي مريضه دهبت للمستشفى المركزي اتصلت ..
قلت لها انا جايلك ..
نزلت و ركبت السياره ..وذهبت لها بالمستشفى..
قلت:في ايه يامدام ..؟
قالت: انا مضايقة وحماتي نايمه بسبب المنوم وزوجي ماسك عمل الي الصباح بالمصنع ..
قالت :اكلمك نسهر مع بعض ..
ارتببببببببكت واتلاخبطت ومش عارف ايش ارد عليها ..
قالتلي :ايش فيه اتلخبطت؟
قلتلها :لا بس انا ماقدر ادخل معاك قسم النساء بالليل ..
قالت :لالا روح نتفسح بالسياره ..
خرجت بيها واذا الهاتف بيرن زوجها اتصل.. ارتبكت ..
قالتلي: ماتخاف..
ردت على جوزها؟؟؟؟؟؟ المهم كانها بالغرفه مع حماتها وفتحت المكرفون ..
قال لها خلي بالك من مامه ولو احتجتي كلميني ..
قالتله :اوكي انا عاوزة انام ..
المهم اطمانيت ..
قلتلها: ايش رايك نروح على البحر ؟
قالت :لالا انا عاوزة اروح للبيت بتاعي ..
خفت..
قلت: كيف الجيران بيشوفك معاي بالليل مشكله ..
قالتلي: انت حطني بنهاية الشارع وادهب لبيتكم ولما اخلص اكلمك ..
دهبت للبيت واستنيت ..
رنت عليا ..
وقالتلي :ممكن تنط من السياج وتيجي للبيت تجد الباب الخلفي مفتوح تعالى بدون ماييشعر بيك احد ..
دخلت من الباب الخلفي ونديت عليها بصوت خافت ردت ..
قالت :تعالى لقيتها في الصالون في روب احمر قصير بزازها وكسها واااااااضح ...............
اكمل ليكم في الجزاء التاني:g058::g058::g058::g058::g058 :