دخول

عرض كامل الموضوع : خلتني انيكها...متسلسلة


sweetyuio
05-25-2017, 02:32 PM
خلتني انيكها
الجزء الأول


عندما كان الوقت متأخرا في ساعات الليل المضلمة اتصل الهاتف واذا به رقم غريب فقمت بالرد اذا هو جارنا يتصل..
ويقولي :اشرف لوسمحت انا اتصل عالبيت والهاتف مقفل ممكن تروح وتقول لهم اني لن احضر الليلة لان صار حريق بالمصنع وساصبح معهم لحصر الاضرار واني بحالة جيدة ..
فقلت له: حاضر ..
وذهبت الي بيته فقرعت الجرس التيتفون فردت عليا المدام ..
فقلت لها: انا اشرف ..
ففتحت الباب ..
فقلت لها :ان السيد حسام سوف يعود في الصباح ودلك للاسباب وقصصت عليها ما حدثني به..
فقالت لي: ان والدته مشغولة عليه وانا ايضا ..
فقلت لها :خدي هاتفي واتصلي بيه وخلّيه يكلمكم ..
فاخدت الهاتف وانا انتظر قرابة النصف ساعه بالباب ..وفجأة فتحت الباب وهي في ملابس قصيرة غير التي استقبلتني بيها.. وشعرها عاري فانتفض جسمي ..
وقالت لي : شكرا واتمنى ان نرد هد الجميل ..
وبعد ايام اذا برقم يتصل بي !!
فقمت بالرد :الووووو هلا مين ؟
هي:انا مدام سمية ؟؟؟؟؟
فسكتت برهة ..
وقالت لي: ممكن اطلب خدمه ؟
قلت لها: انت مين ؟ومن وين اتحصلتي على الرقم ؟
قالتلي :انا مرات فلان وبتفتكر الليلة كد وكد لما اخدت الهاتف لحماتي على شان تكلم جوزي ..
أنا:ااااااااااااه افتكرت ..اي خدمه مدام ؟
قالت :ممكن تيجي المستشفى ؟
قلت:ممكن ..في ايه خير الساعة 11 ليلا بتعملي ايه في المستشفى ؟
قالت:انا نايمه على حماتي مريضه دهبت للمستشفى المركزي اتصلت ..
قلت لها انا جايلك ..
نزلت و ركبت السياره ..وذهبت لها بالمستشفى..
قلت:في ايه يامدام ..؟
قالت: انا مضايقة وحماتي نايمه بسبب المنوم وزوجي ماسك عمل الي الصباح بالمصنع ..
قالت :اكلمك نسهر مع بعض ..
ارتببببببببكت واتلاخبطت ومش عارف ايش ارد عليها ..
قالتلي :ايش فيه اتلخبطت؟
قلتلها :لا بس انا ماقدر ادخل معاك قسم النساء بالليل ..
قالت :لالا روح نتفسح بالسياره ..
خرجت بيها واذا الهاتف بيرن زوجها اتصل.. ارتبكت ..
قالتلي: ماتخاف..
ردت على جوزها؟؟؟؟؟؟ المهم كانها بالغرفه مع حماتها وفتحت المكرفون ..
قال لها خلي بالك من مامه ولو احتجتي كلميني ..
قالتله :اوكي انا عاوزة انام ..
المهم اطمانيت ..
قلتلها: ايش رايك نروح على البحر ؟
قالت :لالا انا عاوزة اروح للبيت بتاعي ..
خفت..
قلت: كيف الجيران بيشوفك معاي بالليل مشكله ..
قالتلي: انت حطني بنهاية الشارع وادهب لبيتكم ولما اخلص اكلمك ..
دهبت للبيت واستنيت ..
رنت عليا ..
وقالتلي :ممكن تنط من السياج وتيجي للبيت تجد الباب الخلفي مفتوح تعالى بدون ماييشعر بيك احد ..
دخلت من الباب الخلفي ونديت عليها بصوت خافت ردت ..
قالت :تعالى لقيتها في الصالون في روب احمر قصير بزازها وكسها واااااااضح ...............

اكمل ليكم في الجزاء التاني:g058::g058::g058::g058::g058 :

عصر يوم
05-25-2017, 10:27 PM
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=289297
) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/private.php?do=newpm&u=47994) لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،

العميــد
05-26-2017, 04:33 AM
فى انتظاااااااااااااااار الجــــــــــــــزء التانى ياكبيــــــــــــــر

ابو الليل 88
05-26-2017, 10:49 AM
:g058::up:

كلي نار
05-26-2017, 06:32 PM
ياعم استعجل وكمل القصه



نيك بنات المنزلاه متحركطياز عربده جديدهقصص سكس عايلة جديده اجزاءقصة محارم جديدة مش هتقدر بجد تمسك اعصابكتركني زوجي وسافر وابن اخوه ناكنيالبوم صور سكس فرح الشرموطهطيز أخته فيسبوكقناه سكس مدام نهى جايبه فيها بنات خليجيات يتناكواقصص سكس مصوربينيك اخته وامه تشوفو ينيكها هى كمان (قصص سكس مصوره على كيقكم )!!!!!!قصص سادية طويلةقصص سكسيه متسلسله لا كسي خليه بلطيزمنتديات نسوانجيواااي نكني دكتور اااح اااه اااف قصص سكس سودانيهصنعانيه طيزها مفتوح قصتيفلم سكس فتأه بغأريهصور ازبار الطيورزوجتي تحرشة بصديقيزوجتي طلبت من صديقي ينيكهاقصص سكس سخنه منتديات صور سكس متحركة بازبار زنوج كبيرةقصص سكس جامده في الكنبهقصص محارم قزفت على مامابدون م اشعرقصص سكس مصورة الملوكقصه نيك بنت عمي اليمن سكسقصص سيكس سادية ناكوني اسياديقصة نيك اخي يوادينا في داهيةصور نيك شرجي مترجماحساس سالب بيتناكقصص سكس عربي اااه كسي حبيبي نيكني كسي نار حرام عليك site:forum.lazest.ruقصص نسونجي ناكوني انا ومراتيقصص رجال معرصينقصة تقلي كلام فاحش ايرك سكسقصص سكس طويله/archive/index.php/t-368688.html .com :) ..comصور سكس قصة نيك حنوني زبو كبير ونياك لمدمات/archive/index.php/t-98616.htmlارشيف نسوانجي طبز ماما م site:landsmb.ruكنت فاتحه كسي"قصص" نيك مدام سودانية وابنهاقصص منتدي نسوانجي الخطوات المتلاحقه السلسله الثانيهبنت تنيك خوها وشوفهن مهاقصص سكس داليا المتناكة جديدة متسلسله كامله كلام سكس بزئ site:bfchelovechek.ruمتعه ونيك عربي اصليقصص سكس خالتي مصمصهقصص سكس مزه خرمانهصورسكس دافيهأجمل طيز شاب مبادل سوري وناشر رقمو لخاصقصة ملائ نيكقصص سكس محارم تكمله قصة بائعة السمك لازق فيها وهي مستمتعهقصص سكس راجل لبوه منتديات نسوانجيقصص سكس نسوانجي مكتمله دعاره عائله site:forum.lazest.ruقصص سكس سكرتيرة غلبانةصور طيز ابيص وزب اسمرني وابيض قصص سكس متسلسله منتديات ارشيف صفحه ١٢صور زب بغالصوره أمراه عاريه عايزاني أنيكها في كسهااحلى مقاطع سكس لاحمد ونوالقصص سكس زوجه زوجه ديوث برحلهصورسكس بنات بلباس مثيرومغري/archive/index.php/t-35141.htmlقصص سكس بالجزاءتحميل افلام سكس-سحاق متاحة للجميع قصص سالب متسلسل جزاء سكسيسكس هجم علي الشغاله ناكه/archive/index.php/f-9-p-63.htmlقصص ساديه شذوذ فشخ ضرب خول طيز نار اححححح+18بنات العرب تنيك مع تدخين الشيشة تحميل من نسوانجي قصه سكس مصوره سلوي وجلال سكس محارم سعودي سكس وصور كس حماتي اسمهانقصص نيك الولد الدلوع لواطشيما يمنيه قصتي سكس/archive/index.php/t-223726.html/archive/index.php/t-289212.htmlانا خول وهاي صور طيزيقصص سكس انا والدكتور لما ناكني في كسيقصص سكس امي والخادم صور البوم الشرموطة سارةقصص سحاق هدير.قصص جنس مصوره مثيره الطالب والطالبهقصص سكس حماتي رشاء نسوجيصوسكس امانيسكسي قصص ناكني الشاب الوحش المفترسسكس فرج امرأة قفلهقصص جنس محارم ماما و الباع/archive/index.php/f-9-p-269.htmlتشغيل مباشر علي موبايل افلام سكس اول مره ونزول دم في سن 12سنهاجمل 50صور سكس/archive/index.php/t-361450.htmlكيف اصبحت خولقصص وصور عندما كنت شرموطهطيز الهام شاهين ومعالي زايدقصص نياكة مثيرة جداقصص سيكس مكبوته