دخول

عرض كامل الموضوع : تبادل


Eldesh
04-25-2017, 09:53 PM
اول مره اكتب قصتي
انا مصطفي 18 سنه تبادل .... قصتي كنت بلعب ماتش مع اصحابي ف واحد م اصحابي شاط الكورة ف زبي وانا وقعت ع الارض ف بعد ما وقفت بيقولي ايه الاخبار كويس ولا ايه مكنتش فاهم قصده وبعدها واحنا بنغسل ف الحمامات دخلت الحمام ولقيته جاي ورايا وانا مش واخد بالي ولقيته بيحك فيا من ورا ف بزقه وبقوله ابعد لقيته باسني م بوقي وقالي انا معاك لو عوزت حاجه .... بصراحه كانت بوسه جاااامده نييك واحنا مروحين روحت البيت ملقتش حد اتصلت عليه وبقوله تعالي نخرج احنا والشله قالي انا معيش فلوس ومش هخرج قولتله اصل محدش ف البيت وانا زهقان ... بعد نص ساعه الجرس بيرن وانا عشان قاعد ف البيت لوحدي ف كنت لابس البوكسر بس ونازل بفتح الباب ولقيته صاحبي قالي ايه اخش ولا مكسوف ف قولتله تعالي وانا طالع ع السلم قدامه بعبصني بعبوص جاااامد بس عجبني زقيت ايده وقولتله مبحبش الهزار دا ف قالي انا عايز افتح الكمبيوتر قولتله براحتك البيت بيتك عما اخد دش ... دخلت الحمام وخلصت الدش خارج لقيته بيتفرج ع سكس اتنين شباب بينيكوا ف بعض .... ف لقيته بيقولي ايه رائيك ولقيت بتاعه واقف وانا بتاعي وقف ... حط ايده ع زبي قولتله بلاش لاحد يجيي قالي اتصل وشوف هيجوا امتي كلمت ابويا قالي قدامنا للساعه 9 .. قفلت من هنا وببص لصاحبي وبضحك بقوله هيجوا الساعه 9 ولسا مكملتش قام جري وحضني جامد وقعدنا نبوس ف بعض ونبعبص ف بعض يجي نص ساعه ... بعدها قالي نخش ع التقيل نام ع ضهره وعملنا وضع 69 ونمص ازبار بعض ونلحس الخرم بتاعي وببتاعه لحد ماهجت خلاص وقولتله كفايا خليته عمل وضع الكلب ولحست خرمه شوية ودخلت زبي وفضلت انيكه شوية وخلاص هجيبهم قالي ف طيزي وريحيني ... خلصت لحد ماريحنا شوية وقالي يلا انيكك ومصيت زبه لحد ما وقف كان طعمه حلو اوي ولحس خرمي وكان نايم ع الارض وزبه واقف وانا رايح اعد ع زبه وفضل ينيك فياااا كتيرر لحد ماجابهم ف طيزي وبرد ناري ومن بعدهاا واحنا لما نبقي تعبانين بننيك بعض .. بس بقاله فترة بيشتغل ومبيفضاش ونفسي انيك واتناك زي دي بس مش لاقي ....

توني الزعيم
04-25-2017, 10:30 PM
حلوة حلوة حلوة ..... ياريت كنت معاكم

Eldesh
04-25-2017, 11:17 PM
وماله ... تعالي ونعمل سوا

زوبرى مولع
04-26-2017, 12:07 AM
انا قصتى زيك بالظبط حصلت مع واحد بس ومن بعدها مفيش ياريت نتعرف ده اميلى
[email protected]

samo zine
06-06-2017, 03:49 AM
قصة تهيج عا الاخر

كلي نار
06-06-2017, 07:30 PM
قصه حلوة اوي

super1
06-06-2017, 07:32 PM
انا ماجد موجب من المنصورة 30 سنه محتاج سالب من المنصورة يكون صغيير

Eldesh
06-07-2017, 02:44 AM
قصه حلوة اوي

اتمني تكون عجبتك

Eldesh
06-07-2017, 02:46 AM
قصة تهيج عا الاخر

حبيبي لو معاك بقا

Lovelyhot
06-21-2017, 01:53 PM
انا نفسي فى كدة اوى

Nam Itha
06-22-2017, 01:49 AM
تسلم علي القصة

Nam Itha
06-22-2017, 02:00 AM
تسلم علي القصة

darklove
07-04-2017, 03:54 PM
قصة روووووووووووووووووووووووووووووووووو ووعة.....

توني الزعيم
07-05-2017, 12:50 PM
الكاتب : توني الزعيم
هلا حبي انا اسمر بنوتي 24 سنة من تبوك ما جربت حدي الاسكايب راسلني افرجك صوري بستعمل الخيارة لحين انزل[email protected]

مجدى انور
09-20-2017, 07:43 PM
حلوة حلوة حلوة ..... ياريت كنت معاكم

oliver.winslow
11-04-2017, 12:18 AM
انا زبري وقف جوة لباسي على قصتك

Hasan sex
11-08-2017, 04:18 PM
التبادل يتيح لك متعة لا تنتهي

caliente
12-13-2017, 07:40 PM
انتا من وين حبيبي تعال اريحك وتريحني اصلي بعشق التبادل حتئ مبارح وانا سهران مع مراتي قلتلها اصلي تعبان وطيزي حميانة هي دخلت صباعها بس ما انبسطت تعال ابسطني وانا ابسطك



صوربزاز كبيره في المغرب بدون ملابسقالت صباعي كلو في طيزك ياخول انت عايز زب في طيزك يامتناك ياشرموطهقصص انا وحمي سكسصور نيك ارامل مزهكسى واللبوسه قصصقصص سكس مصوره محارم عرب نارقصص سكس يمنيه ومثيره انا مطلقه وبدي اتعرف علاشاب يمنيسكس مترجم تشعر بالملل/archive/index.php/t-464445.htmlقصص جنسيه مع حصاننسوانجي تاجر السعادةالحس لي كسي لحسك عجيب صور قصص بنات صنعانية/archive/index.php/t-56365.htmlصور سكس مصوره محارم فيلاما مع المبيعاتقصة سكس والواد والابلةقصص سك نك نسوانجىمزكرات سوسو والبقال قصص محارمقصة زبي بيفشخك يامنيوكقصص سالب اخي الصغير الفحلصور دياثه الارشيفقصص سكس سمير الصعيديقصص نيك أختي الفلاحة الجزائرية/archive/index.php/t-220499.htmlلكل خول كلمنيقصص سكس شارعنابزازنادره ومثيرهاحدث قصص سكس نهرالعطش والحرمان site:bfchelovechek.ruحكايات جنس أعشق المؤخرات الكبيرةنسوانجي قصص نيك صاحبة ماما من عدة اجزاءناك مرات اخوه وهى نايمه قصص نسونجىsite:landsmb.ru "بلا قيود"قصه سكس قحبه الفندقرجل قصير القامه يتناك من زنج/archive/index.php/t-409101.htmlشيميل ينيكني وزوجتي قصص سكسصور متحركة سكس محرومين بجنونافلام قصيره سكس نيك عالمي امهات مترجم حلونسوانجي زوجتي دلوعمتسلسلة وحيدة في المنزلمدرسة تتناك من مدرس على الطاولة في الصف أمام الطلابنيك مرات صاحبي صور سكس متحركة نسوانجيذبي واففف عايز ادخله في كسعشقت دليله قصة نيكقصص سكس محارم في حمامات ابمدرسةقصش الابن الفحل مع خالتو فاطمه الممحونهنسوانجي النهارده الصبح قصص شواذ/archive/index.php/t-366443.htmlقصص عبط عقاب طيز دفس لبوسة وتحميلةWww.hekayat.neek.arwa.comقصةزب. ناكني. واناواقفةاكساس مشعره مصورهصور نيك نورتحميل شتيمه احا ياكسمكﻧﻴﻚ ﺍﺳﺘﻲ ﻭﺑﻜﺮﻩ ﺍﺧﻠﻴﻚ ﺗﻨﻴﻚ ﺣﺒﻴﺒﻚ ﻃﻴﺰﻱقصص نيك مصوره الدكتورة براندىقصة نيك حلوة جدا/archive/index.php/t-215256.htmlبنت تستحم عزصور سكس بنات مدلعه أويزب شابكسي.محتاج.لزب.يحتوية.اة.هايجة.قويقطع رأس الستات والدم سكسقصص سكس الارشيف ليلة شتوية تبادل شاطئقصص سكس المراهق وعائلتهسكس بنات هاجه فرفيرقصص محارم حط منومقصص محارم اموت في الزبقصص سكس تخون زوجها عدة مرات ثم تخبر زوجها بخياتنهاسكس تحرر جنسي رجب وزوجته املمتسلسه اجمل قصص سكس نيك امهات محارم محجبة جعلوني عاهر مصري عرب نسوجي صور عسل المرأة وهو نازل من كسها ع فخاذها/archive/index.php/t-128110.htmlنيك حريم شراميط كسصور حلمة سما المصرى نسوانجىXNXX قصص نيك "مدام" قحبةنيك.بنات.فراشقصة ديوث ودلدول لمراتيقصتي وانا في صنعاء خلتني انيكها بطيزهاقصص سكس دياثة وتعريص وخولنه متسلسلةجعل زوجتك تتناك امامكربيع سالب ليبيقصص سكس مذكرات زوجتي