دخول

عرض كامل الموضوع : انا وبنت عمتي والمصيف (البداية)


saidfly
04-16-2017, 03:41 PM
انا وبنت عمتي والمصيف

تبدأ قصتي عندما دعتني عمتي للسفر معها واولادها للمصيف عمتي ف ال 50 من عمرها ولها بنت و ولد البنت نهاد 28 سنه و الولد وائل 24 سنه وانا 15 سنه ..

ابنة عمتي لديها جسم رائع فهي قصيره وتمتلك طيز كبيرة وبزاز كالكورتين وكانت علاقتي بيها عاديه هزار و ضحك وبس
سافرنا للمصيف وكانت الشقه مكونه من غرفتين كل غرفه فيها سرير ..

قررت عمتي انها هتنام هي وجوزها ف اوده وانا ونهاد ف اوده بحكم اني صغير لسه ..

وابن عمتي اخبرنا انو سيقضي معظم الوقت مع اصدقائه لذلك لن يكون بالمنزل معظم الوقت ..

بدأ اول يوم نزلنا البحر كلنا ما عدا ابن عمتي ونزلت انا ونهاد المياه وكانت لابسه بنطلون فيزون قافش علي طيزها خلي زبي يوقف قعدنا نهزر ولعبنا شويه وطلعنا ريحنا ..

عمتي وجوزها قالو هيطلعو واحنا قولنا هنعد شويه نزلنا انا وهي المياه تاني وكنت بدأت اهيج عليها المهم غوط انا شويه ف المياه بحكم اني بعرف اعوم فهي نادتني روحتلها قالتلي عايزاك تعلمني دخلت بيها جوه شويه وبدأت اعلمها وطبعا ايدي شويه تيجي علي كسها وشويه علي طيزها لحد ما زوبري بقي زي الحديده المهم قالتلي شيلني زي الراجل ده ومراتو وبدأ المحن يظهر عليها كان الراجل شايل مراتو وهي لافه رجليها حواليه .. شيلتها وحست بزبي
هي ارتعشت بعد كده خدت عالوضع وانا عمال احك زبي ف كسها من تحت المياه وهي مبسوطه لحد ما جبت ..

وبعد كده قولتلها يلا نطلع بقي المهم طلعنا البيت وهي خدت شاور ودخلت الاوده عشان ترتاح شويه وانا خلصت دخلت الاوده كانت قافله النور ولما فتحتو شوفت الي خلي زبي يتنطر من مكانو ..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الجزء التاني
دخلت الاوده عليها ولقيت نهاد نايمه علي بطنها ولابسه عبايه قصيره ووراكها باينه طفيت النوور وو روحت جنبها علي السرير اول ما حست اني جنبها ادت وشها للحيطه وضهرها ليا ..

انا كنت سخنت من منظرها روحت نايم علي جنبي وهي ضهرها ليا وبدأت احك ركبتي ف طيزها وكانت المفاجأة ان العبايه اترفعت ومكنتش لابسه اندر وركبتي كانت لازقه بين طيازها قولت احاول اخود خطوه اكبر روحت مطلع زوبري وكان واقف اووي وروحت لازق فيها وحطو بين طيازها اول ما حطيتو حستها ارتعشت استنيت شويه وبعدين بدأت اتحرك براحه وهي تقول امممم امممم اممم بصوت مكتوم وانا مكنتش قادر وهجيب روحت جايب علي طيزها و مغرقها شيلتو من ما بين طيزها شويه وقامت دخلت الحمام وخرجت لعمتي وابوها ..

وانا شويه وخرجتلهم وطبعا انا وهي بنتصرف عادي وكأن مفيش حاجه حصلت..

جت الساعه 10 جوز عمتي اقترح علينا ننزل كلنا نتمشي فانا قولتلهم اني تعبان وهريح اتفرج علي التلفزيون و نهاد قالتلهم انها هتنام فقامو نزلو هما وقالو انهم احتمال يتاخرو نهاد قالتلي انها هتدخل تنام وسالتني مش عاوز تنام وكانها بتجرجرني قولتلها شويه وهاجي وراكي ضحكت كده بابتسامه ودخلت الاوده ..

قعدت نص ساعه وانا بتفرج عالتلفزيون جه مشهد اغراء لليلي علوي وكان جسم نهاد يشبهلها بظبط سخنت روحت قافل التلفزيون وداخل لقيت نهاد نايمه علي وشها وفي ازازة زيت جنبها علي الكومدينو فهمت انها عاوزه تتناك وعوزاه ف طيزها طفيت النور وروحت قالع وجيت فوقيها وقغدت ابوس ف طيزها وهي تتاوه بصووت بسيط امممممه اةةةة وانا مع كل اه اهيج اكتر روحت فاتح بايدي بين طيازها وقعدت الحس خرمها وهي عمال تتحرك زي التعبان جيت اخري روحت جايب الزيت وحطو علي زبي وحطيت شويه علي خرم طيزها ورحت حاطت الراس وهي تقول اةةةةة روحت رزعو كلو مره واحد ف طيزها و سمعت صرخه حسيت ان العمارة كلها سمعتها وانا عمال ادخل واخرج وهي احححححححح طيزي اديني فيها اووووي زوبرك جااامد وانا اضرب علي طيزها وشغال نيك فيها واجي عند خدها ابوسها واقولها بحبك يا لبوه وهي تصوووت وتقولي نيييك ااوووووي انا شرموطك وتحرك طيازها معايا وانا بنييك وحسيت اني هجيب قولتلها اجيب فين قالتلي غرق طيزي بلبنك احححححح روحت ناطر شلال لبن ف طيزها وهي احححححح سخن اووووي حرق طيزي وروحت قايم من علي طيزها و خدتها ف حضني زي اي اتنين متجوزين قالتلي انا مكنتش ااعرف انك كبرت وجامد كده وقالتلي انا ومن انهرده ملكك بس يفضل سر بنا قولتلها اكييد و من ساعتها وانا بنيكها كل ما تجلنا فرصه وبقينا زي اي اتنين متجوزين...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ

صقر الحرية
04-16-2017, 09:37 PM
بداية حلوة ...بس طول في القصة عشان نستمتع اكثر يا بطل ...و ركز على وصف حالتك و حالتها عند الهيجان ...عشان تكون القصة مثيرة اكثر
اكمل يا بطل ...

عصر يوم
04-18-2017, 03:56 PM
ـ دمجت لك الأجزاء من بداية الجزء الأول...
ـ إذا أردت كتابة أجزاء جديدة أنقر على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=282020) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ـ ثم أنقر بالماوس بأعلى الصفحة الأولى من القصة المتسلسلة على الأيقونة: //landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif
وأكتب ما تريد حتى أدمجه لك مع القصة...
ـ وقفلت الأجزاء المدموجة…
ـ من فضلك التزم بالتعليمات ولا تتعداها ليسهل الدمج....
ـ أرجو إعلامي على الخاص بأنك أضفت الجزء الجديد لأدمجه مع بقية الأجزاء ....
وتسلم الأيادي.....
تحياتي،،،،،،،،،،،،،

محب العشق
04-18-2017, 04:07 PM
جميله اوى تسلم

نياك الكس والطيز
04-18-2017, 04:13 PM
مشكوووووووووووووووووور

max222
04-19-2017, 05:21 PM
مشكووووووووووووووووووووووووووووور

الحالم10
04-20-2017, 10:36 PM
حلوة وجميلة :99::99::99::99::99::99::99::99::99 ::99::99::99::99:

chanel
04-23-2017, 02:51 PM
مشكور على القصه

loudaa
04-25-2017, 01:54 PM
جميلة بانتظار الجديد المثير القادم

العميــد
04-26-2017, 01:15 AM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووو على القصه

lamia_zwina
04-28-2017, 02:27 PM
nice , i like this

محدش يتوقعنى
05-09-2017, 11:37 PM
جمييييييييل
استمر

مدام ريحاب
05-13-2017, 11:41 PM
رووووووووووووعه تسلم ايدك

abdel_sexy
08-08-2017, 11:22 PM
ياسلام صحيح الدنيا بدون جنس متسواش وامتع شئ ان الانسان يسيب نفسه لمتعه الجنس
[email protected]

زوبر جاهز
06-30-2018, 02:21 AM
/>

amira elmontkba
06-30-2018, 07:26 PM
قصة جميلة بس قصيرة اوى

نضال السيد
07-18-2018, 07:06 PM
مشكور مجهودك

mrmido9
07-26-2018, 06:02 PM
اين الباقى ؟ و ياريت تطول اكتر فى الاجزاء القادمة

asaad zooro
07-26-2018, 09:52 PM
روووووعه يا استاذ

عاشق البنات الم
07-27-2018, 01:35 AM
رووووووووووووووووووووووووووعه

body11
07-27-2018, 09:19 AM
مشكووووووور

شقية بس تعبانة
03-05-2019, 05:38 PM
بتفكرنى انا وابن خالتى في المصيف اووووف ااهريت بعبصة منه مكنش عاتقنى

ابراهيم خميس
03-06-2019, 10:41 PM
مشكووووووووووووووور

M3rsMraty
07-31-2019, 06:50 PM
بعيد عن القصة اللي اكثر من رائعه بس المصيف ف حد ذاته يدعو للتحرر بشراسة

M3rsMraty
08-01-2019, 12:40 PM
بداية حلوة ...بس طول في القصة عشان نستمتع اكثر يا بطل ...و ركز على وصف حالتك و حالتها عند الهيجان ...عشان تكون القصة مثيرة اكثر
اكمل يا بطل ...

برنس فعلا ملاحظة مهمة جدا هطبقها ف قصصي

ابوزب55
03-04-2020, 07:56 PM
قصة حلوووووووووووه وممتعة جدااااااااااااااااااااا

عاشق البنات الم
03-04-2020, 11:45 PM
جااااامده....

العاشقXالولهان
03-07-2020, 10:26 PM
حلوه مشكور

العاشقXالولهان
03-09-2020, 10:53 AM
رووعه ي صاحبي



قصة نيك في رومابحب البوم سكس فوفو فنون اهات المص/archive/index.php/t-446141.htmlمتسلسله قصص اتوبيس الغلابة موقع نسوانجي site:landsmb.ruسكس ألجيزه قصص في م كروباص نسونجيمزاكرات قوادة سحاق جنسىمحارم يمنية تنتاك من ابنا الجيران نيك قوي وعنيف جنس نسوانحي وصور بناتقصة طلب ام صاجبي انيكها لحرمانهاقصص لحس الكس سلوى وجلالسكس نيك فرحان ملازمآدمxnxx فلوسناقصص جنس طيزي اني من اليمنالكوافيرة والاحساس بالانوثةقصص سكس عجوزة اجزاء طويلة��� ��� ��� �� ����� ���� �������/archive/index.php/t-359852.htmlقصص سكس منتهى اللذهساحت طيزي قصص سكسجوزي مسك بزازي وحطها في بوقهقصص جنسية يمني عالم الحكاية الجنس متعةسكس غصب وشد شعرSearch zomrd and adham MMS Pornسكس ضيزكبير جميلزب سكس مكتبة صوره منتديات نسوانجي الاميره مها/archive/index.php/t-478328.htmlصور الشرموطه دعاءقصص سكس اغتصاب لواط ارشيف/archive/index.php/t-350317.htmlقصص سكس سحاق منتديات نسونجيﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻳﻤﻨﻴﺔقصص سمف سكس محارم انا وبنات عائتي الارشنيفقصص منايكه لذيذهصورسكس نيك في الشركه/archive/index.php/f-9-p-296.htmlقصص نيك محارم نسونجي صفحه ٣٦قصص نيك طيز فشخ/archive/index.php/t-398620.html/archive/index.php/t-489385.htmlصور سكس سيقان نسوان مربربه نسونجيسكسي صوماليات نايمه مشعرالف ليلة وليلة التاسعة والثمانون نسوانجيقناة قصص جنسية يمنية تليجرامكسي.محروم.من.النيك.نيكني.وشرمطنيAaliyah Hadid مترجم عربيطيزي حلوناكني الخياط في المحلقصص نيك ليلة الدخله وهي بتصرخ من الالم مكتوبهWww.hekayat.neek.rawya.comويتحرش بي شاف صدري الكبير و كنت في باب شقتي وأنا لابسة قصيرقصص سكس سماح والكلبسكس العرب طيز حماتي المطلقة بعد تصليح الكمبيوتر مترجم عربيمونقبه قحبه فلاحهعروسة شرموطة سكس نيك بي التعلق/archive/index.php/t-383402.htmlلما عرفت اني شيميل فتحت اطياز اخواتي وصديقاتي قصص سكسكلام سكس امجد ينيك أمة الجزء الاول حقيقي site:foto-randewu.ru/archive/index.php/t-252047.htmlنيك من عزب الفلاحينقصص نيك لعاهرة في ملهىقصص للسالب ناكني في طيزه الكبيرهقصص سكس تدوخسكس خروج المني من كس النساxxقصص سكس عربي نيك لحد ماجبهم في كسها/archive/index.php/t-124157.htmlصور خالتي تركب زبي وتتناك عربيقصص سكس لواط المولقصص محارم خالات تغتصبإيمان العاصيفي ملابسسكس/archive/index.php/t-359489.htmlقصص سكس محارم يمني عرب استيقصص نيك نساء مثارةسكس عنتيل طويل شراميطقصص سكس نيك يمني عربي كعلتي بزبة وريحني حكاية فشخماذا يحدثث للبنات عند مشاهدة السكس لاول مرهصور بنات عريانه شراميط فحل نسوانجيفيديو سكس للاثاث قصه