دخول

عرض كامل الموضوع : نيك عفريت ...متسلسلة حتى الجزء الثاني


Shady Anal
04-01-2017, 12:11 AM
البيت المهجور
الجزء الاول

زمان في شارعنا كان في بيت مهجور كنا بنلعب فيه استغمايا بالنهار بس كان في عيال كانت بتقول انه مسكون وفيه عفاريت وكنا بنخاف ندخله بالليل بس انا مكنتش مصدق ان في حاجه اسمها عفاريت وكنت عاوز اثبتلهم كذا مره بس بخاف الصراحه.. احيانا بنقرب من البيت وبيتهألنا اصوات وبنخاف ونجري
في يوم وقتها كان سني 8 سنين تقريبا كنت مروح بالليل وعديت من جنب البيت وسمعت صوت حد بيتكلم بصوت واطي بصيت حاوليا في الشارع بس الشارع كان فاضي وضلمه كنت خايف بس قولت اكيد ده صوت حد مش عفريت ولا حاجه قولت لازم اثبت لنفسي.. قربت من البيت شويه لقيت الصوت وقف بس سمعت حركة.. بعدين لقيت حد واقف جوه جاي ناحيتي.. كنت عاوز اجري بس اتسمرت مكاني من الخوف.. لقيت ولد شاب ابيضاني وامور وعينه خضرة وقف وبصلي
وقالي: بتعمل ايه هنا..
قولتله :افتكرتك عفريت.. فضحك
وقالي :مانا عفريت.. ضحكت
وقولتله: مش خايف تدخل جوه..
قالي: لا عادي انت خايف؟..
قلت:ايوه ياعم.. من العفاريت.. لا انا مش مصدق ان في عفاريت..
قال:طيب اومال خايف ليه ماتدخل.. علشان طلمه.. خود الموبايل نور بيه..
سكت شويه معرفتش ارد ايه.. راح ..
قالي :تعالي انا هدخل معاك..
دخل قدامي وهو منور بكشاف الموبايل.. اترددت شويه بعدين مشيت وراه واصوات رجلينا علي الارض والزباله والقزاز علي الارض وصدي الصوت.. مع اصوات الكلاب والقطط في المنطقه.. كان جو مرعب بس فيه حماسه غريبه.. وكنت مبسوط اني بعد كده هفتخر اني دخلت وهغيظ العيال واثبتلهم اني صح.. فجأه واحنا ماشين وطالعين علي السلم هو وقف فجأه ..
قالي:سامع..
قولتله :ايه في ايه.. ؟
راح ضحك
وقالي :مفيش..
قولتله: انا مش خايف علي فكره..
قالي ماهو باين..
طلعنا الدور الاول وبصينا من البلكونه..
فقولتله :احنا دلوقت اللي عفاريت بتخوف الناس.. تليفونه رن
وقالي :يلا بينا هنمشي..
ونزلنا
وقلتله : انت اسمك ايه ؟
قالي :انا احمد وانت
قولتله :انا شادي..
راح قالي: ماشي يا شادي متجيش هنا تاني احسن البسك
ودي كانت اول مره اقابل احمد بقيت كل يوم اعدي علي البيت وادخل جوه وبقيت الولد الشجاع وسط العيال اللي بيدخل البيت المسكون والعيال كانت مستغربه مني ومنهم اللي كان خايف مني وافتكرني اتلبست..
قابلت احمد كام مره في البيت وكان احيانا بيكون هدومه مبقعه زيت فكان ..
بيقولي انه بيصلح عربيات ..
وكنت بسأله انت بتعمل هنا ايه كل مره فكان بيسكت
بقينا صحاب وكنت بدخل البيت كل يوم عشان اشوفه هو موجود ولا لا.. في يوم لقيته ..
وقالي: تعالي هوريك حاجه
قولتله :ايه قالي تعالي بس
كنت متحمس وطلعت معاه دخلنا جوه في اوضه كانت ضلمه اوي
وقالي: امسك الموبايل ونور عليا..
مسكت الموبايل
وقالي :مش في وشي نزلت النور علي جسمه
وقالي: متقولش لحد وعد..
قولتله :ماشي..
اداني ضهره ومد ايه علي وسطه وشد بنطلونه لتحت..
قولتله :انت بتعمل ايه
قالي :استني هتشوف..
راح كمل وقلع البوكسر بتاعه وطيزه بانت كانت بيضه اوي..
قالي :قرب مني..
قربت شويه هو رجع طيزه لورا اكتر ومسك طيزه بايد وشد فرده من طيزه وخرمه بدأ يفتح.. ولقيت حاجه بتخرج منه وحده وحده..
راح قالي: امسكها بايدك وشدها..
مسكتها لقيتها خياره.. شديتها من طيزه لحد ماطلعت وبصيت عليها وانا فاتح بؤي ومستغرب ازاي كان حاطط الخياره دي كلها في طيزه..
قالي :رجعها مكانها تاني
قولتله :ازاي..
قالي :حطها في خرمي..
كان لسه شادد طيزه وفاتحها قربت الخياره من خرم ودوست عليها لجوه
قال :احح فوقفت
قالي: دخلها كلها
دوست كمان لحد ماقربت ادخلها مكانها..
قالي :شدها تاني بس دخلها قبل ما تخرج كلها..
قولتله :ازاي
حط ايده علي ايدي اللي ماسكه الخياره وفضل يدخل ويخرج في الخياره في طيزه بالرحه
وقالي :كده.. ساب ايدي ورجعها علي طيزه..
وعملت زي ماوراني فضلت ادخل فيها واخرج وانا مستغرب من اللي بيحصل..
قالي :عاوز تشوفني وانا بنزل..
قولتله :تنزل ايه..
قالي :سيب الخياره في طيزي
لف عليا لقيته ماسك زبه كان تخين اوي وراسه كبيره وبيحرك ايده عليه بسرعه..
قالي: تحب تمسكه..
من غير ما ارد مسك ايدي وحطها عليه
وقالي :ايه رايك
قولتله :كبير اوي..
قالي: اول مره تشوف زب كده
قولتله :ايوه.. قربه مش شفايفي
وقالي :تحب تدوقه بعدت بوشي
وقولته: ازاي
قالي: زي الايس كريم
قولتله :لا.. قالي حرك ايدك عليه حركت ايدي..
قولتله :ده سخن وناشف اوي..
شال ايدي من عليه ودلكه هو ومسك ايدي قدام زبه وفضل يتأوه ويترعش ونزل عليها ميه بيضه تقيله وسخنه ايدي كلها اتملت..
قالي: ده اللبن..
قولتله: زي لبن الجاموسه..
ضحك
وقالي :لا ده لبن الزب اللي بيخلي الست حامل..
انا مفهمتش وقتها..
قالي :دوقه بلسانك..
لحست حته من علي ايدي لقيته مالح اوي وتفيت.. نزلي ومسك ايدي وفضل يلحس في صوابعي وايدي لحد ما لحس كل اللبن وانا باصصله وانا قرفان.. باصلي وضحك
وقالي: انا بحب اللبن.. طلع منيل ومسح ايدي.. ومسك زبه مسحه
وقالي: زبك يجي قد ايه في زبي..
قولتله :صغير اوي..
راح حط ايده علي زبي وانا بعدت فجاه
قالي :استني.. نزل البنطلون وبص لزبي
وقالي :نور عليه.. ضحك
وقالي: ايه ده ده واقف..
انا مكنتش فاهم ليه الزب بيوقف كنت حاسس بحاجه غريبه ومكسوف.. مسك زبه وقربه من زبي وقعد يضحك.. كان زبي جمب زبه قد صباعه ايده الصغير.. رحت انا شديت جسمي ورفعت البنطلون
وقالي :بضحك متزعلش لما تكبر بتاعك هيبقي قد بتاعي ويمكن اكبر.. بعدين
قالي :اللي حصل ده ده سر بينا..
قولتله: ماشي..
قالي: يلا امشي دلوقت..
نزلني واحنا نازلين
قولتله :الخياره لسه جوه وضحكت..
قالي: اه يلا باي
قولتله :وانت مش هتمشي
قالي همشي..
قولتله باي ومشيت بس هو كان لسه مكانه.. بصيت عليه من بعيد وانا مستخبي لقيته رجع البيت التاني.. فكرت ارجع واشوفه لسه قاعد ليه جيت اروحله لقيت راجل جه ودخل البيت مشيت بالراحه استنيت شويه بعدين طلعت اتسحب وسمعت صوت
بيقول :مص ياخول بسرعه احسن حد يسمعنا..
طلعت بهدوء وبصيت من بره الاوضه لقيت الراجل ده منور علي احمد واحمد علي الارض وحاطط زب الراجل في بؤه وبيمصه الراجل
قاله :كفايه اديني طيزك يامتناك..
احمد وقف وميل قدامه والراجل مسك الخياره وطلعها من طيز احمد ورماها
وقاله: طيزك عايزه ظبر مش خياره زي كس الشرموطة..
دخل زبه في طيز احمد مكان الخياره وفضل يدخل ويخرج فيه بس بسرعه اوي.. استنيت شويه.. لقيت زبي كمان واجعني مكنتش فاهم ليه.. كنت خايف وعاوز امشي بس كنت عاوز اتفرج.. الراجل وقف فجاه
وقال :انا سمعت صوت.. احمد
قاله :متخافش مفيش حد..
قاله: مفيش حد يعرف انك بتيجي هنا..
قاله :لا.. بعدين كمل يدخل ويخرج زبه واحمد بينهد تحته.. الراجل
قاله :وطي صوتك ياخول يامتناك هتفضحنا.. احمد كان بيصرخ بصوت مكتوم.. انا خوفت وكنت عاوز امشي وخايف اتحرك يسمع صوتي.. الراجل وقف تاني وكان بيتأوه بعدين خرج زبه من طيز احمد وضربه علي طيزه
وقاله :طيزك احلي من الكس ياشروموطه..
ولقيته جاي هيخرج انا خفت وجريت بسرعه واكيد سمعوني..
كان يوم عمري مانساه.. كان يوم غريب ومخيف.. وبعدها مشوفتش احمد تاني.. وبطل يجي البيت تاني وانا كنت كل يوم والتاني بدخله وافتكر اللي شوفته.. كل ما اشوف خياره في البيت كنت بفتكر احمد وبضحك
-------------------
تحت الدش
الجزء التاني

اليوم ده فضل معلق معايا لسنين كتير.. وحسيت ان في حاجات كتير جوايا اتغيرت.. بدأت ادخل سن البلوغ وابتديت افهم وحده وحده اللي حصل.. بس كنت مازلت مش فاهم احمد كان بيحب ليه يحط خياره في طيزه وهل هو كان مبسطو فعلا والراجل ده كان بينيكو وبيشتمه.. بس الغريب اني كنت بضرب عشره علي ذكره الليله دي.. وكنت بحس بشوق مش مفهوم للموقف ده كاني عاوز اعيشه تاني.. واحمد كان واحشني فعلا.. البيت المهجور اتهد واتبني مكانه عماره.. وكنت خايف ذكره اليوم ده تختفي.. حاولت ادور علي احمد واسأل عليه.. بس محدش يعرف عنه حاجه كأنه كان عفريت فعلا
جيت في يوم وقولت اجرب اعمل زي احمد واحط خياره زيه في طيزي.. بس حطيت حته صغيره ووجعتني ومكملتش.. عدت سنين كتير علي اليوم ده.. افتكرت انه كان في ايام بيكون علي هدومه زيت وانه قالي انه بيصلح عربيات.. فقولت اسأل عليه عند اي ميكانيكي قريب.. رحت لاقرب ميكانيكي لقيت صبي شغال
قولتله: تعرف حد اسمه احمد كان شغال ميكانيكي من حوالي 10 سنين دلوقت هو تقريبا في اواخر العشرينات وكان قصير شويه وعنيه خضره وابيضاني معرفش دلوقت شكله ايه..
قالي :ايوه عارفه ده كان شغال عند عمه ميكانيكي وسافر بعد ما عمه مات وراح الاسكندرية وفتح ورشة عربيات هناك ..
تاني يوم اخر النهار قررت علطول اسافرله.. وصلت وفضلت حاولي ساعه ادور علي الورشة لحد مالقيته.. لقيت كام واحد شغال وسالت واحد
وقالي: انه في مشوار وجاي دلوقت وادخل استناه في المكتب..
دخلني المكتب وقعدت بصيت في الاوضه حاوليا ولقيت صوره لاحمد وعرفت ان هو فعلا.. شكله حلو تقريبا زي ماهو متغيرش.. مفيش دقايق ولقيته جه دخل وسلم عليا
وقالي :اي خدمه ياباشا..
بصيت شويه وانا ساكت وهو مستغرب.. بعدين ضحكت..
قالي خير ..
قولتله انا اسف بس اصل انت مش فاكرني انا كنت صغير.. انا شادي.. بصلي شويه وعينه بدأت تلمع..
قولتله البيت المهجور..
حسيته اتخض شويه وبدأ يعرق..
قولتله: مالك..
قالي: لا ابدا مفيش انت لسه فاكر.. ولقيتني ازاي..
قولتله :ودي حاجه تتنسي وضحكت.. واللي يسأل ميتوهش..
قالي: انت سافرت لهنا مخصوص عشان تقابلني..
قولتله: ايوه.. ابتسم وحسيته هدي شويه
وقال :غريبه..
سكتنا شويه..
قولتله: انت اخبارك ايه انا سمعت ان بقيت صاحب ورشة..
قالي :اه عمي قبل مايموت سابلي الورشة.. هو مكانش عنده عيال ومن ساعت ما اهلي ماتو هو كان اخدني عنده كاني ابنه..
قولتله :وليه مشيت من القاهرة.. مردش..
فقولتله وانت ساكن من قريب هنا..
قالي: اه هتيجي معايا شويه كده اوريك المكان..
قولتلهك لا ياعم انا هرجع دلوقت..
فقالي: ازاي الكلام ده تيجي المسافه دي كلها عشان تقابلني واسيبك تمشي كده معنديش زوق ولا ايه..
فقولتله :انا قولت اجي اشوفك بس اتاكد انك حقيقي مش عفريت فعلا وضحكت..ضحك
وقالي: ايوه انا عفريت ومش هسيبك تشمي بالليل كده.. عيب الكلام ده وعلي فكره انا عايش لوحدي..
قولتله ليه انت متجوزتش..
قالي لا..
قولتله: هو انت كام سنه صح..
قالي :30 ..
قولته :انا افتكرتك 27/28 بالكتير..
قالي :وانت قولتله انا 18.. قالي الوقت بيعدي بسرعه..
قولتله :اه فعلا..
قالي: وانت اخبارك ايه..
قولتله كويس انا في اخر سنه ثانويه عامه..
قالي: طيب شد حيلك..
قولتله :اديني بحاول..
قالي: طيب يلا بينا زمانك لسه متعشيتش..
قولتله: انت بتعرف تطبخ..
قالي :اه بس انا مش هجرب عليك اكلي النهرده.. بس هجيبك اكل هيعجبك..
خرجنا وشوفت عربيته كانت جامده اوي.. ركبنا ومشي بيها شويه ووقف عند مطعم ونزل جاب اكل
وقالي :دي احلي شاورما ممكن تاكلها في حياتك..
قولتله: انا بعشق الشاورما..
وصلنا بسرعه..طلعنا فوق واكلنا وكنا بنبادل النظرات ومش عارفين نقول ايه.. فجأه
قولتله: فاكر البيت المهجور فعلا.. ابتسم وطي راسه
وقالي :اه..
قولتله :علي فكره انا لما مشيت اخر رجعت تاني.. راح
قالي: هو كان انت..
قولتله: اه..
قالي: انت مش عارف انت رعبتنا ازاي..
قولتله معلش بس انا حبيت اتفرج.. تعرف انا كنت بروح كل يوم تقريبا اشوفك هناك ولا لا.. حسيته احرج واتوتر
وقالي: انا هدخل استحمي شغل التلفزيون لو حابب خد راحتك..
قولتله: ماشي
دخل الحمام وانا مكاني حاولت استعوب اللي بيحصل وانا بعمل ايه هنا.. حسيت باثاره غريبه وزبي كان واقف اوي.. من غير تفكير قلعت هدمي ورحت للحمام لقيت الباب مش مقفول فتحته بشويش لقيت احمد واقف مديني طهره تحد الدش قربت منه بهدوء هو مترحكش من مكانه.. زبي خبط في طيزه المقلبظه الطريه ولمست كتفه ومشيت بايديا علي دراعاته وبعدين لفيت ايديا حواليه.. وبوشي ميلت علي علي طهره وحضتنه اوي..
هو قال: اااه بصوت واطي..
/ /> والميه الدافيه بتنزل علي جسمنا واحنا لازقين في بعض.. بعدين مسكت ايده بالراحه وحطيتها علي زبي.. فضل يحسس بايده علي زبي بشويش.. لف وشه ناحتي فضلنا باصين لبعض وازبارنا بتخبط في بعض..مسك بايده الزبرين مع بعض..قرب مني وحضني وهو بيتأوه..
وقالي: انا ليا زمان ممسكتش زوبر.. همست في ودنه
وقولته وحشك الظبر..
قالي :اوي..
نزل لتحت بالراحه بص لزبي وبعدين بصلي وابتسم وابتسمتله.. زبي كان كبير وتخين وشكله حلو.. فضل يبصله ويحرك ايديه عليه بالراحه وصباعه الابهام يمشه علي راس زبي من تحت.. حركة ايده بقيت اعنف شويه وانا بقيت اتنفس بصعوبه.. بعدين مسك زبي من تحت خالص وقرب وشه من زبي راح باس راسه بوسه من كل ناحيه بعدين حط زبي كله في بؤه حسيت انه دخل جوه زوره بعدين خرجه ولحسه من فوق لتحت ومن ورا لقدام وحطه جوه بؤه يمص واحده واحده مع حركة لسانه من جوه كانت بتخطف انفاسي فضل يمص ويبوس ويلحس واسرع شويه بشويه.. حاولت امسك نفسي منزلش وانا بتاوه وبتلوي قدامه.. وكنت عاوز اقوله كفايه بس مقدرتش احرمه من مصه حسيته جعان اوي وما صدق ياخد زب في بؤه.. انا عارف انه بيحب اللبن فمكنتش محتاج اسأله انزلهم فين.. فضل يمص بنهم شديد اوي ويخبط زبي علي لسانه.. كانت بتخرج مني اهات مكنتش قادر استحمل اكتر من كده..وهو شكله مش هيهدي السرعه وواضح انه نفسه في اللبن اوي.. لما حسيت انه خلاص دخلت زبي في بؤه علي الاخر ولبني انفجر في بؤه وفي زوره ولسانه اتحرك حوالين زبي يجمع اللبن.. خرجه من بؤه بالراحه وهو بيلحس اللبن اللي عليه واللي نازل من شفايفه بلسانه.. مسابش زبي والا هو وبيلمع ورضع كل نقطه منه
باصلي وضحك

وقالي: فاكر زبك كان قد ايه.. فضحكت
وقولتله :دلوقت كبر..
فضحك وبص لزبي
وقالي: ده مش بس كبير ده احلي زب دوقته في حياتي وشكله لسه سخن.. بصيلته
وقولتله: مصك هيجه اكتر
قام فجأه وقفل الدش واداني طهره ومال علي الحيطة وحدف طيزه نحيتي وفتحها بايديه.. طيزه كانت ناعمه من غير شعر بيضه وطريه اوي ولا في الخيال.. قربت منه ومشيت ايدي علي طهره وطيزه وبين طيزه وعلي خرمه وهمسلته مفيش خياره هتطلعي منها دلوقتي.. ضحك
وقالي: لا بس بالراحه عليا من زمان مدخلش فيها ظبر خصوصا قد ظبرك..
قولتله: متخافش ودخلت صباع في خرمه وحركته بالراحه خرجته تفيت علي ايدي ورجعت علي خرمه دخلت صباعين وحركتهم في كل الاتجاهات وهو كان مسترخي علي الاخر وخرمه بيسلك ويوسع.. دخلت صباع تالت وخرجت منه ااه ضغط علي الاخر بالتلات صوابع وحركت ايدي لفوق ولتحت عشان افتح خرمه كويس.. ودخلت وطلعت التلات صوابع بسرعه لحد محسيت انه خرمه بقي مسترخي علي الاخر.. مسكت زبي وحطيته بين طيزه وحركت لفوق وتحت وقفت براس زبي علي خرمه اللي كان سخن اوي هو وزبي.. حركت راس زبي علي خرمه كاني بحفر فيها.. ووحده واحده كنت بضغط اكتر.. احمد كان بيتأوه وحسيته مش عارف يقف علي رجله لفيت ايدي حاوليه اسنده.. راس زبي كانت لبست في خرمه لقيته بيرجع عليا بطيزه.. دفعت زبي اكتر وهو بيتأوه وحده وحده وبالراحه لحد ما زبي كله اخترق احشائه.. اهاته هديت شويه وبصلي وهو بينهد
وقالي: دخل.. ابتسمتله ووطيت عليه وبوسته علي كتفه
وقولتله: اه للاخر انت مش حاسس بيه ولا ايه..
قالي: انا حاسس باحلي احساس في الدنيا.. رجع ايده وحطها علي طيزي وشدني عليه اكتر وهو بيدفع طيزه نحيتي كانه بياكد علي دخوله كله.. حط ايده عند خرمه لقي زبي مدفون جواه ومشي صوابعه علي زبي وشد طيزه ورجع عليا.. كأنه مش مصدق ان في زبر مالي طيزه اخيرا..
وقال: ااااه انا عايز اتناك اوي..
/ g
لفيت ايديا الاتنين حواليه اسنده لانه كان سايح اوي وبدأت احرك وسطي بالراحه وهو بيحرك وسطه عكسي..والاهات مننا بدأت تعلي.. كل ما زبي يخرج بيقفل عليه بخرمه وكل ما ادخل بيرخي وبيفتح عالاخر وهكذا..
همستله: طيزك سخنه اوي متقفلش عليا سيب نفسك عشان اعرف انيكك..
وهو كان في عالم تاني بدا يرخي نفسه وزبي شويه بشويه اسرع واسرع وبدأت انشر في طيزه بزبي زي المنشار..وهو بيرجع بطيزه اسرع واسرع.. فضلت انيك فيه واهاتنا بتعلي والسخونه في طيزه بتزيد اكتر.. وزبري نشف وسخن اكتر.. مكنتش قادر استحمل كل ده.. هديت السرعه شويه عشان ناخد نفسنا.. حركة طيزه هديت معايا.. فضلت ابوس في رقبته وطيزه بتبلع زبري بالراحه.. زبري كان بيتزحلق لجوه.. طيزه كانت لابسه زبري كانهم بيكملو بعض..اخدنا نفسنا شويه ولقيته بيرجع بطيزه اسرع.. بدأت اسرع معاه وزبري مش ملاحق سرعة طيزه الجعانه.. حسيت ان طيزه هي اللي بتتناك من زبي مش ظبري اللي بينيكها.. حاولت اقابل سرعة طيزه عشان افشخها زي ما هي محتاجه..زبري وهو بيفشخ فيها فلت وخرج من طيزه والخبطه اللي بعدها جات علي الفاضي واحمد كان بيكمل في اهاته.. مسكت طيزه البيضه بصيتلها لقيت الصوابع معلمه عليها وخرمه بينبض ولونه احمر من جوه كان شكله حلو وهو بيفتح ويقفل مشيت صباعي من جوه لقيته مولع نار.. مسكت زبري وحطيته بسرعه ودخلته للاخر.. مشاعر احمد مكنتش فاهمها بس من الـ اااه وااااح حسيته انه في قمة متعته وطلعت زبري تاني وبصيت لخرمه تاني وهو واسع.. منظر طيزه وخرمه في النص مفتوح بالشكل ده كان بيخلي زبري بيتجن.. زبري كان بيرمي نفسه في حضن طيزه عشان يحس بالدفي من النار اللي جوه.. زبري وطيزه كانهم ماصدقو لقيو بعض.. كان نفسي انيك في طيزه لاطول وقت ممكن.. وطيزه واضح انها مش هتشبع ابدا.. استمريت انيك وافشخ في طيزه لحد ماحسيت اني مش لاقي طاقه اكمل اكتر من كده وهو كان واقف علي رجله بالعافيه مش عارف نكت طيزه قد ايه.. بس طيزه من جوه ولعت اكتر وزبي معادش يستحمل النار دي كلها.. بقيت ادفع زبري وحده وحده بس كل دفعه بتوصل للاخر وبخبط في طيزه.. دفعه والتانيه والحمم اللي في بضاني كلها انفجرت في طيزه.. جسمي كله اتنفض وزبري جوه خرمه بينبض وبيترعش.. وحسيت بخرمه بيقفل علي زبري بيحلب كل نقطة منه.. وهو بيقول اححح واهاته كانت اهدا واعمق وفيها شعور بالراحه والشبع.. خلتني مبسوط اني عرفت اريحه وابسطة حتي من غير مااسأله.. مكنتش اتخيل ان النيك ممتع كده حسيت ان الفضل يرجع لطيزه ولمشاعره المولعين.. حسيت اني عايز ابسطه اكتر.. لما طيزه شربت كل اللبن من زبري اللي بدأ يهدأ ويترخي.. طلعته من طيزه ونزلت لطيزه ابص علي خرمه المفشوخ واللبن بينزل منه وخرمه بيحاول يلم نفسه عشان يحافظ علي اللبن جواه.. بوست طيزه من الناحيتين وبوست خرمه.. وهو كان بيدلك زبره بصلي
وقالي: دي اكتر نيكه استعمت بيها في حياتي.. قولتله معلش معرفش اطول اكتر من كده.. قالي انت بتهزر دي اول مره زبر ياخد كل الوقت ده في طيزي.. انت مش عارف انا كنت محتاج النيكة دي قد ايه..
قولتله :طيب لف..
لف ومسكت زبه بداله.. زبه زي ماكنت فاكره تخين وراسه تخينه مش طويل اوي بس طوله حلو.. وشكله ابيض ناعم ومغري.. قربته من بؤي عضيت علي راسه خفيف.. كانت زي السفنجه ورديه لحستها بلساني طعهما حلو..
قالي: بضحك انت مش كنت بتقرف.. ضحكت
وقولتله: انا بعد اليوم اياه وانا كل حاجه فيا اتغيرت..
اخدته في بؤي مصيت فيه شويه بالراحه وشويه بسرعه كان مالي بؤي.. لعبت فيه بلساني من جوه.. وسط المص ابوسه والحسه واعضض فيه..
قالي: انزلهم في بؤك
قولتله: ماشي..
مسكت زبره بايد ادلك فيه وراسه في بؤي باكل فيها بشفايفي ولساني.. فضل يترعش وزبه ينبض بين شفايفي نزل لبنه حسيت انه مش هيخلص نزل لبن كتير اوي وكان تقيل وسخن حسيت ان بؤي اتملي.. طعمه المره دي كان حلو بس كنت متردد ابلعه.. لما خلص سبت زبه
وقولت: اجرب ابلع شويه صغيرين..
بلعت حسيتهم تقال..
قالي: ابلعهم مره واحده لو عاوز..
سمعت كلامه وبلعتهم كلهم حسيت كان في شويه وقفو في زوري..
قالي :دي اول مره..
قولتلو :انا دي اول مره ليا في كل حاجه..
قولتله :بس طعهم حلو مش وحش بس حاسس انهم منزلوش..
قالي: اشرب ميه وبلع..
شغلنا الدش تاني اخدنا شاور وخرجنا فتحنا التلفزيون وقعدنا جنب بعض وهو ماسك ايدي وراسه علي كتفي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

الدكر الشرقاوى
04-04-2017, 08:01 AM
اجمل قصة لواط واحلى قصة حب فيها احساس عالى اوى والحب كان واضح بينكو جدااااااااااااااوالهوة العالية
فى اجزاء تانى ولا خلاص كدة؟

Shady Anal
04-04-2017, 10:44 AM
اجمل قصة لواط واحلى قصة حب فيها احساس عالى اوى والحب كان واضح بينكو جدااااااااااااااوالهوة العالية
فى اجزاء تانى ولا خلاص كدة؟

شكرا :g058:.. اه في جزء تاني

كلي نار
04-05-2017, 09:28 AM
تمتعت بالقصه وكاني احدكما
رائعه وبانتظار الثانيه

Shady Anal
04-05-2017, 09:40 AM
تمتعت بالقصه وكاني احدكما
رائعه وبانتظار الثانيه

متشكر :g058:

عصر يوم
04-05-2017, 09:45 PM
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=279475) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،

سماهر مربربة
04-05-2017, 10:07 PM
حلوووووووة يا عفريت العفاريت
يسلموووووووووووووووو

Shady Anal
04-06-2017, 06:40 AM
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//landsmb.ru/yohohub/showthread.php?t=279475) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//landsmb.ru/yohohub/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،

تمام هعمل كده:up:

Shady Anal
04-06-2017, 06:43 AM
حلوووووووة يا عفريت العفاريت
يسلموووووووووووووووو


تسلمي لمرورك :g058:

max222
04-07-2017, 10:33 AM
مشكوووووووووووور

موجب جامد اوى
04-07-2017, 02:07 PM
جميلة جدااااااااا

Shady Anal
04-07-2017, 02:11 PM
جميلة جدااااااااا

شكرا :g058:

Shady Anal
04-07-2017, 02:12 PM
مشكوووووووووووور

متشكر لمرورك :g058::wave:

امجداحمد
07-24-2017, 06:10 PM
قصة بقمة جمال المشاعر والأحاسيس وجمال اللغة في القصة لا يوصف
عاشت الايادي يارائع

Odisuis
08-05-2017, 02:40 AM
قليل جدا لما اقابل حد اسلوبه الأدبي و الجنسي و احساسه في الكتابه عالي اوي زيك كدا
تسلم ايدك

A.Hamoksha
08-13-2017, 02:01 PM
(ارقام الهاتف ممنوعة ) سالب محتاج موجب للجادين فقط

موني الجامدة
08-16-2017, 01:08 AM
ووووووووووووووووووووووووووواووووووو ووووو

مادة . مادة
08-19-2017, 11:41 PM
:g014:نفس اتناك معاك

darklove
08-20-2017, 03:52 PM
قصة روووووووووووووووووووووووووووووووووو عة.......

مفترس نسوان
08-27-2017, 08:38 PM
عايز سالب سوفت او هارد رفيع 20 سنه او موجب يمص زبي انا موجب 27/اكتوبر وعندي مكان

الحالم10
08-28-2017, 12:58 AM
قصة حلوة ..ز

دانيال لبنان
11-26-2017, 11:43 AM
قصة مثيرة روعة

gay-soul
12-15-2017, 10:21 AM
تحفه
/>

باكرو مهورنكب
12-20-2017, 06:58 PM
عاشت الايادي

mohamedahmed00
01-14-2018, 09:31 PM
حلوه القصه يسلمووووووو

Sami Tounsi
01-28-2018, 05:43 PM
تسلم الايادي قصه حلوه

قارئة الفنجان
01-28-2018, 06:02 PM
جميله اووي

مش بتحب
02-21-2018, 02:41 AM
حلوة اوي كمل واستمر في القصة وانا اتمنى فعلا يكون دة عفريت مش بني ادم وفي وسط القصة تخلي العفريت يجيب صحبتوا العفريتة او حد من ستات العفريت نفسوا وينيكوا في بعض القصة بشكل دة هتاخد منحنى أفضل واجمل بكتر
وشكرا على القصة جميلة دي وأتمنى ان انتا تكملها

Nahed Mahmoud
02-25-2018, 04:29 PM
fantasticcccccc

abdzok
03-09-2018, 02:07 PM
قصة رائعة مثيرة جدا وجميلة مشكور

Sami Tounsi
03-13-2018, 06:38 PM
بما ان الكاتب غائب و القصه لم يضف فيها الجديد من شهور طويله...
تزال من التثبيت حتى تأخذ غيرها من القصص فرصتها بأن تثبت مده زمنية و يطلع عليها الناس..

sekoseko87
11-10-2018, 01:15 PM
انا نادرا لما اقرا قصة لواط
بس بصراحة اسلوبك شدنى جدا و خسيت بحاجة مختلفة
برافو عليك ... كمل

Saysex
11-12-2018, 09:56 AM
قصه اكثر من رائعه ياريت كنت مكانك انتظر الجزء القادم

Saysex
11-12-2018, 09:58 AM
قصه اكثر من رائعة ياريت كنت مكانك انتظر الجزء القادم

osama 888
03-28-2019, 11:45 AM
عاوز اتناك نفسي اتناك فى حفله طيزى مولعه

Salibtounsi
03-30-2019, 10:20 AM
رااائع جدا جدا قصة احساس...اثارة...سليمة التركيب...الحوار أضفى الواقعية واااااو

يمني يحبكم
08-05-2019, 10:25 PM
يا سلام على روعه القصه

عاوز انيك اتصل
08-06-2019, 09:38 AM
جميله ونفسي اعمل كده انا وشاب امور عاوز ولد يريحني واريحه



مشرفين نسوانجي طيزها واقف وراجع للخلف يوقف زبيقصص محارم بصراويتحميل فيلم سكس شيخ مع ست محجبه ترحله من موقع نسونجيقصص سكس نيك جماعي ااااه اااح اجزا متسلسله site:foto-randewu.ruقصص سودانيه هايجهارشيف نسوانجي وجوزها م site:landsmb.ruقصص سكس شواذ نورانا و معلمتي سكس عرب ميلف/archive/index.php/t-236919.html/archive/index.php/t-115850.htmlالمنيوكه ظراطقصص سكس مصوره ليلة المقلبقصص سكس نيك جديده جامده متسلسلهصورسحاق لاتكس site:forum.lazest.ruقحابتعرىانا بنت بحب فوت اصبعي بخرم جوزيصور سكس بورن ستار ‏bigقصص نييك ما عايزه اتناك انا حره في كسي محارمأفلام سكس تشقلب الطيز المرأه صور طيز ابيص وزب اسمرني وابيض قصص سكس محارم جديد 2019 ممتعهقصص جنس نوسجي mobile pornقصص عالجت طيزي بالنيكزوري وجعني وسكسصور نسوانجي المنيكةقصة زبرضخم مع خاينهاجمل صور البنات لابسة سنتيان و فرعةقصص ناك بنتى وعجنى نكوانا معرص ومتجوز شرموطة/archive/index.php/t-451246.htmlقصص نيك رغبات ام وابنها وخواتة متسلسلة site:forum.lazest.ruعودة صور بنات تمص زب ابحث عن زب ضخمبحب سكس فوفو فقط/archive/index.php/t-540074.htmlقصص جنسية طويلة ع اجزاءرياض يفحس زبه قصص سكسقصص سكس نسوانجي امي المحرومة طلعت تتناك من العمال متسلسلةقصص نسوانجي بدايه site:forum.lazest.ruقصص لواط جربت سوفتXNXX قصص عرب ميلف ""وداد" في منزلصورسكس قبيقصه محارم جبارةانا ومينا وامة واخته الجزء 26بزاز هتفرتك الهدومحكايات انتاك كسي مثيرجداقصة سكس تجننقصص نيك مكتوبه في مدينه السويسقصة سكس مدام مصرية قحبةطيز صاروخصور من فيلم عشاق عالسريرقصص سكس نيك شباب اذلال وقهر وضرب رويات ساديةقصص رجال مبتعرفش تنيك زوجاته إلا أما بتتناكنيموني على بطني ناكونيمنتديات نسونجي سكسمراتي قالت لي هفتحك ياخول صور شرموطهقصص سكس حلاققصص سكس محارم عربي ابي ناكنيالنيك المتحرك داخل الطيز الضيقصور سكس مع طيز الاخت الكبير القيصرقصص سكس مثيرة ينيك زبونته في شقتهاناكني الاستاز في طيزي قصص لواط مثيرهسور نسونجي.ترمةمنتديات نسوانجي قصص سكس عربي فلقاتقصص سكس مثيرة لعبه النيكقصص سكس اخوات ديوث موقع نسوانجيصور زوجات قحاب سكس تويترصور سكس اجنبي الأمورة ماركيتا مترجمانا وبنت الجيران قصص وحكاوي سكسصور طيز سالبالبوم صور سكس المربربه منالقصص سكس ولد يهيج علي أمهمدام سومه السورية سكسالشاوية المنيوكةنيك لوطي في مكان مظلمصوربزازقصص سكس متسلسل ذوجتي الشرموطه والذب صورسكس نيك عنف سوداني اوعهقصص مكتوبة عن اللواط واغتصاب الاخوات من الاباءوالابناءصور سكس مزة شرموطةجنس المصرية عفافصورسكس ساخن من فوف الكلوتالتجسس الحقيقي لبنات عرياناتصورسكس المهبل المشعرقصص سكس قصة شاب مشبوههقصص مصوره سكس انا وبنت الجيرانسكس قصص مكتوبة مع الترجمة شاب ينيك بنت عمته من كسها وفتحها وهي تصرخ وتبكي وتقوله لا تفتحنيسكس ممحونهصور نيك المحارم الارشيف نسوانجي/archive/index.php/t-330873.htmlقصت نيك كس فوزية اليمنية قصة مكتوبة ونيك محارم مع ولد خاليصورسكس في معرض الملابسصور سلفي للكس من تحت التنورةسكس عرابي نيك في كسي ياخول ياابنكتابات مكتوبه عن سكس ام وابنها قصصxnxx تحت الهناجر ومصهقصص سكس أختي التعبان من عدم وجود النيك من الفقر.com