manal big booty
03-31-2017, 12:49 AM
تبدأ من المنتدى لما إبتديت اكتب قصتي جزء ورا التاني وإبتديت الناس تعلقلي على القصه منهم ناس محترمين انا بحبهم زي اخواتي لغاية دلوقتي كانوا بيعلقوا على قصتي بكل احترام لغاية ما قريت تعليق من واحد اسمه Medo Ghost شدني تعليقو وهو بيمدح وبيغازل فيا وبيتمنى انه ينام معايا في الاول تجاهلته لاني بصراحه انا مكنتش داخله المنتدى علشان اعمل علاقات لاني مش محتاجه لعلاقه لاني كنت مكتفيه بسامي ولما نزلت الجزء اللي بعده من القصه لاقيت Medo Ghost ده بيعلق على قصتي وبيمدح وبيتمنى يكون بدلا من جوزي بصراحه مش عارفه ليه وازاي لاقيت نفسي حسيت بمتعه وشهوه من تعليقه وإبتديت اتشديلو ولما بعتلي طلب صداقه على المنتدى قبلتها بدون تردد واستمرت تعليقاته الجميله وانا ببادله بتعليقات بهزر فيها معاه وابتديت انجذبله وأحبه لغاية ما جه اليوم اللي لاقيته بعتلي رساله على الخاص بيقولي: عايز طريقه اتواصل معاكي بيها!! وقتها ومش عارفه ازاي لاقيت نفسي ببعتله الاكونت بتاعي على الفيس بوك وبعتلي اضافه وانا قبلتها وإبتديت ما بينا علاقه صداقه قويه ما بينا لكن كنت بحس معاه بالخجل وبحس معاه اني اثنى بجد من طريقة كلامك ومغازلاته فيا وفي جسمي ولما كان بيقولي كلام حلو بس سافل كنت بفرح لكن بخجل مره في مره لاقيت نفسي بلعب في نفسي لما يجي يقولي طيازك حلوه اووي جسمك طري ونفسي ادخل زبري في طيازك وقتها كنت بلعب في نفسي وانا مبسوطه وكإني نايمه معاه بجد لغاية ما في مره لاقيت نفسي بكتبله وبقوله: آآآآه حلووو!! رد عليا وقالي: انا برزعه في طيازك وإبتدينا نمارس مع بعض على الدردشه ولما وثقت فيه وإتاكدت انه رقيق وحنين اووي إبتديت اخرج كل اللي عندي معاه ومتكسفش وسيبتلو نفسي وبقى بيطلع مني كلام اول مره اقوله وهو نايم عليا في الدردشه وبينيكني وقررت اني امتعه زي ما هو ممتعني وبيكيفني مع العلم إنه عنده 18 سنه يعني اصغر مني بخمس سنين إلا اني بحس معاه وكإنه هو اللي اكبر مني بعشر سنين لانه كان بيكيفني وبيمتعني اوي عن طريق الدردشه وبقيت كل يوم بفكر فيه وبتمنى انه يكون جوزي بجد ومعايا في الشقه وكنت لما اجي انام اتخيل انه هو بيحضني من ورا ومحسسني بحنانه وبيدفيني من البرد، وكل ليله كنا بتكلم فيها كان بيعرض عليا اني اروحلو شقة صاحبه وهنكون فيها لوحدنا اقضي معاه ليله حيث يسكن قريب مني لكن كنت خايفه من الفضايح وفي كل مره بيعرض عليا اروحلو كنت بتخيل اني انا معاه في الشقه لوحدنا وبيعمل معايا اللي انا وهو نفسنا فيه لغاية ما جه في يوم وعرض عليا بيأس زي كل يوم اني اروحلوا شقة صاحبه، رديت عليه من هيجاني وقولتله: موافقه، وقتها مصدقش المفأجاه وقالي: انتي بتهزري ولا بتكلمي جد يامنال؟ قولتله: بجد ياحبيبي ده لو انت عايزني اجيلك قالي: ده انا بتمنى قولتله: بس بشرط إن صاحبك ميكونش موجود قالي: طبعا ياحبيبتي انتي مراتي وانا بغير عليكي قولتله: منحرمش منك ياقلبي، وحددنا موعد وقولتله: انا هكون لابسه عبايه سوده والنقاب لاني من ساعة ما ابتدى جسمي يتلف ويدور ويتخن ويربرب وخصوصا طيازي وبزازي حتى الشعر اللي في جسمي مبقاش يطلعلي زي الاول من هرمونات الانوثه ( حبوب منع الحمل) اللي كنت بإخدها بقالي فتره كبيره وطبعا هو كان حاطت صورته على الفيس وكنت حافظه شكله جهزت نفسي كويس في اليوم اللي قبل لقائي بميدو بيوم عملت سويت لجسمي كله وحطيت مناكير لضوافر رجليا وايديا بلون احمر غامق (نبيتي) تاني يوم الصبح قبل ما انزل اروح لميدو طلعت سنتيانه وقميص نوم واندر ولبست فوقهم العبايه السوده وقبل ما البس النقاب قعدت حطيت ميكاب كامل كحله واي شادو وايلاينر ومسكارا وروج احمر غامق (نبيتي) ولبست الجذمه والنقاب وقبل ما انزل من شقتي اتصلت بميدو وقولتله: انا نازله دلوقتي قالي: اوك وإتقابلنا في الشارع وانا قلبي بيدق مش عارفه من الخوف ولا من الفرحه واحنا ماشيين في الشارع وماسك ايدي الناعمه الطريه بقوه وكإنه خايف اهرب منه، ولما وصلنا الشقه وفتح باب الشقه وانا قلبي بتتسارع دقاته من اللحظات المقبله وكإنها اول مره هينيكني فيها راجل وبعد ما ميدو دخل وقفل الباب من جوه لاقيته حضني من ورا وزبره لازق في طيازي وكنت حاسه بيه بيحك في فلقات طيازي من فوق العبايه وانا واقفه عنيا في الارض ومكسوفه وسايباله نفسي وهو بيقفش في بزازي اللي في حجم البرتقاله الكبيره لفتره قصيره، بعدها قولتله: استنى يا ميدو عاوزه ادخل الحمام قالي: طيب شيلي النقاب ده من على وشك خليني اشوفك رفعت النقاب بالراحه واول ما شافني اطلق شخره وقالي: صاروخ انا مكنتش متخيل انك بالجمال ده ! إبتسمت وانا عنيا في الارض ومكسوفه وقولتله: طيب انا عاوزه ادخل الحمام قالي: ادخلي حمام اوضة النوم وانا هدخل الحمام اللي بره علشان عايز اخد شاور قولتله بإبتسامه خجل: ماشي قالي: اوضة النوم هناك اهي وشاورلي عليها وروحت دخلت اوضة النوم قلعت ملابسي كلها وبقيت عريانه ملط ودخلت الحمام اخدت شاور لان الجو كان حر وكنت عرقانه اخدت الشاور بتاعي وإنتعشت وخرجت فتحت شنطتي طلعت منها برفان حريمي مثير للرجال ورشيت منه على رقبتي الناعمه المربربه ولبست قميص نوم ستان لونه احمر قصير لغاية نص وراكي ولازق على لحم جسمي وشق بزازي وجزء صغير منهم عريان ونص ظهري عريان والاندر الاستيرنج (فتله) لونه احمر وطيازي عريضه وكبيره وبارزه للخلف ووراكي عريضه من فوق وملفوفين ومربربين زي الملبن لكنت مش مترهلين جسمي مشدود لكن طري زي الملبن، كل ده وميدو كان بيخبط عليا وانا كنت قافله على نفسي باب اوضة النوم من جوه وبقوله استنى لما اجهز نفسي ياحبيبي ولما خلصت فتحت الباب ورجعت جريت نمت على السرير على ظهري وانا فارده رجل وتانيه التانيه اللي ناحية الباب علشان لما ميدو يدخل تبقى فلقة طيزي عريانه ومكشوفه لميدو وناديت على ميدو وقولتله: ادخل يا ميدو انا فتحت الباب، دخل ميدو بسرعه واول ما شافني وانا نايمه على السرير بالوضع ده لاقيت زبره إنتصب جوه البوكسر اللي كان لابسه وهو بيبص لوراكي ولطيزي وبزازي ووجهي وعنيه مفتوحه اووي وبيبحلق في جسمي وفاتح بوقه ومتنح لانه كانت اول مره يشوف لحمه طريه حقيقي قدامه وقتها لما شوفته بيبحلق في جسمي وبيبصلي وهو فاتح بوقه وزبره واقف كده عليا ضحكت ضحكه خليعه لاقيته قلع البوكسر وبقى عريان ملط وجري عليا وراح نط على جسمي وابتدى يبوس في شفايفي ويمص ويقطع في شفتي اللي فوق المنتفخه لغاية ما حسيت انه ورمهالي من مصهم ولحسهم وزبره منتصب وناشف وسخن اووي بين لحم وراكي الملبن وايديه بتقرص وبتقفش وبتهري في بزازي وحلماتي وانا شبه مخدره في عالم تاني لمدة خمس دقايق ولاقيت ميدو جسمه بيتشنج وعضلاته بتشد وبيعصر في بزازي وانا بصرخ من ايده اللي بتهرس في بزازي الرقيقه الملبن وحسيت بحاجه سخنه بتنزل على وراكي وقتها عرفت إن ميدو جابهم على وراكي من نعومة وراكي الطريه الملبن، نام ميدو على جسمي الطري الملبن شويه لغاية ما يسترد قوته وبعد دقيقتين او تلاته لاقيته بيرفع وجه وبيبص في عيوني وبيقولي: انتي حلوه وطريه اوي يابت يامنال ابتسمت بخجل ومقدرتش ابص في عيونه من الكسوف وقتها حسيت بزبر ميدو بينتصب وبيشد وبيوقف على وراكي من كسوفي ومياصتي ودلعي وراح قام من عليا وقلعني قميص النوم والاندروبقيت عريانه ملط زأيه وإبتدى يتلمس جسمي كله من تحت لفوق وكإنه بيعملي مساج وانا مركز في عنيه علشان اشوف مدى سعادته بجسمي عن طريق نظرة عنيه لجسمي وكان بيعض على شفايفه وبيقفش وبيقرص في جسمي الملبن وانا بتأوه من المحنه واللذه اممممم آآآآه حلوووو ياحبيبي ولاقيت إيدي راحت على زبره بعفويه ومسكتو وبقيت بدلك فيه علشان احسسه بنعومة ايدي الطريه الملبن، فوقني على صوته وهو بيقولي: تعالي مصيه يامنال، لفيت جسمي بدون تردد وبقيت نايمه على بطني بمواجهة زبره وروحت مسكته بإيدي وقربته من شفايفي وطبعت على رأس زبره بوسه وانا ببص في عيون ميدو وكإنه كان زعلان وانا بصالحه ولما شافني بعمل الحركات المايصه والدلوعه دي لاقيته مسكني من شعري من ورا وجذبني على زبره خلى زبره دخل يجري جوه بوقي